۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۰
حاج محمود کریمی در برنامه نیمروز

مداح باید سیاسی باشد/ نسبت سیاست و دیانت مانند نخود و لوبیا نیست

اگر امام حسین سلام الله سیاسی نیست پس چرا در کربلا بمب گذاری می کنند؟ اگر امام حسین (ع) سیاسی نیستند پس چرا کار سیاسی کردند؟ کار ایشان ابتدا مبارزه با ظلم بود و سپس جهاد .
کد خبر : ۴۴۷۳۳
"صراط" - حاج محمود کریمی ظهر امروز با حضور در برنامه نیمروز شبکه سوم سیما مطالب مهمی را پیرامون سیاسی بودن ذاکرین اهلب بیت (ع) و همچنین ماه محرم بیان کرد .
به گزارش سرویس اجتماعی صراط ، کریمی در پاسخ به مجری برنامه نیمروز پیرامون اینکه آیا مداحان می توانند وارد سیاست شوند یا فقط باید مدیحه سرایی کنند؟ گفت: اگر نشوند که مداح نیستند . وقتی می گوییم سیاست ما عین دیانت ماست یعنی این دو با یکدیگر مشترک هستند . اینگونه نیست که یکی نخود بوده و دیگری لوبیا تا بتوان آنها را از یکدیگر جدا کرد .
وی افزود: اگر امام حسین سلام الله سیاسی نیستند پس چرا در کربلا بمب گذاری می کنند؟ اگر امام حسین (ع) سیاسی نیستند پس چرا کار سیاسی کردند؟ کار ایشان ابتدا مبارزه با ظلم بود و سپس جهاد .
امام حسین (ع) شهید شدند که فقط ما بگوییم حسین حسین حسین ؟ این چه کاریست؟ خداوند متعال میلیاردها میلیارد فرشته را مامور کرده تا روز قیامت بگویند حسین . . .
امام حسین (ع) شهید شدند که در کوچه و خیابان هرکسی هر طور دلش می خواهد راه برود؟ بعد هم به همان فرد که اعتراض می کنی می گوید: به امام حسین قسم!
چطور در عالم سیاست بازیگر ، فوتبالیست ، واعظ ، مجری و . . . با سیاست کار داشته باشند اما مداح سیاسی نباشد؟
این هم از مظلومیت های ذاکرین اهل بیت (ع) است .
کریمی در بخشی از این برنامه پیرامون نظم خاصی که در برنامه های امامزاده علی اکبر چیذر برقرار است گفت : من در مجلس اباعبدالله (ع) با کسی شوخی ندارم .  نباید از سینه زنی و عزاداری مردم با موبایل فیلمبرداری شود چرا که برخی راضی نیستند تصویر آنها در حالی که مشغول سینه زنی هستند منتشر شود . از همین رو اگر شخصی در هیئت از موبایل برای فیلمبرداری استفاده کند تلفن همراه او را ضبط کرده و در آخر دهه محرم تحویلش می دهیم .
این ذاکر اهل بیت در لحظات پایانی برنامه نیمروز خطاب به مخاطبان گفت : محرم نزدیک است . از محرم درس بگیریم .
کریمی با توصیه به مادحین اهل بیت (ع) که در دسته های عزاداری به ذکر مصیبت می پردازند اظهار داشت: امام زمان (عج) با گریه های شیخ مفید ها نیامدند با ساز و تمبور قطعا نخواهند آمد . مراقب محرم خود باشید . کاری کنید که امام حسین (ع) قبول کنند .
گفتنی است در بخشی از این برنامه حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی با برقراری ارتباط زنده تلفنی مطالبی را در وصف ستایشگران اهل بیت (ع) و اهمیت وظیفه ذاکرین امام حسین (ع) بیان کرد .
نظرات بینندگان
اول خداوبعد احمدی نژاد (k-1)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۴۹
۳۰
مداح باید فحش بدهد مداح باید حکم .... بدهد و .....
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
k1 جان هركسي را در برابر رفتارهاش و حركات و منشش مدحش را ميگويند كار مداح همين است اگر امروز امام حسين سيد و سلار الشهداء است و بزرگترين آزاده دنيا معرفي ميشود و مدح و ثناي آن بزرگوار توسط مداحان گفته ميشود بخاطر منش و رفتارهاش بوده اين يه اصل انكار ناپذير است وخواهد بود .حتما اگر فحش و ناسزايي بوده يا اگه توي منبري حكمي صادر شده حتما بخاطر رفتار و منش اون شخص بوده.
اول یزید بعد ا......
|
Iran (Islamic Republic of)
حق دقیقا با k-1 هست این مداحا عمریه دارن روح منو عذاب میدن ، این کم نبود دارن گیر میدن به دوستام !
اول خداوبعد احمدی نژاد (k-1)
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شما جناب ژانوارژان منم دقیقا همین رو میگم اقای کریمی با این حرف داره اون ها رو تایید می کنه.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
من گاهگاهی صراط رو می‌بینم و گاهی هم افاضات این فردی که با نام K1 و کرکری ها رو می‌خونم اما الآن می‌بینم که نوشته :" اول خدا و بعد احمدی نژاد !! " ( نعوذ بالله ) با دیدن این جمله یاد جمله خدا شاه وطن افتادم . این آقای K1 روش نشده ! و گر نه مطمئن باشید کسی که به جای اسم ولی خدا اسم احمدی نژاد میاره مطمئن باشید به جای اسم خداوند هم تو ذهنش اسم فرد مورد علاقه‌اش رو میاره . ایشون که با این طرز فکرش معلوم‌الحاله تعجب از صراط می‌کنم که برای بالا نشون دادن درصد بینندگانش این جور جمله ها و مطالب رو هم درج می‌کنه ! و العاقبة للمتقین
مدیر پایگاه با سلام
کاربر گرامی برداشت شما از انتشار مطالب حاوی مضامین موهون توسط صراط مبنی بر بالا بردن آمار بینندگان کاملا اشتباه است
گاهی برای نشان دادن چهره ی واقعی افرادی که نقاب به چهره خود زده اند و وارد فضای مجازی می شوند بعضی امور لازم به نظر می رسد
اینکار ما هم بی شک برای نمایان کردن چهره ی واقعی شخص مورد اشاره است.
با تشکر
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
اول یزید بعد ا...... پاتو کردی توی کفش ما !
طرفدار دوستای من هستی ؟ ببین اگه با مایی برین به دوستای من k-1 و رفقاش کمک کنین تا به نتیجه برسن
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
چه كسايي رو تاييد ميكنه.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
چه كسايي رو تاييد ميكنه.
اول خداوبعد احمدی نژاد (k-1)
|
Iran (Islamic Republic of)
باید طوری نوشت که سانسور نشه همون دو نفری که ....
دولت حق (k-1)
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا علیرضا سوال داشتم: به نظر شما باید برای اسم و........ می نوشتم اول خدا و بعد پیامبر اکرم و بعد امامان و بعد اسم 123999 پیامبر و بعد ..... به نظر شما چنین چیزی شدنیست؟ به هر حال حالا که ظرفیت پذیرش حقیقت در برخی وجود نداره تا چند روز دیگه یا این اسم تغییر می کنه و یا کل وبلاگ حذف خواهد شد.

اما صراطی های عزیز خودتون هم می دونید این جمله هیچ ایرادی نداره که اگر داشت شما جرات منتشر کردنش رو نداشتید ضمن اینکه اگر ما برای حمایت از مظلوم ترین رییس جمهور جهان نقاب زدیم حتما شما که روزانه انواع تهمت ها و توهین ها رو نثار رییس جمهور مورد تایید رهبری می کنید بدون نقاب هستید؟؟؟!!! خجالت هم خوب چیزیه.

امیدوارم جرات کنید و از انتشار نترسید.
دولت حق (k-1)
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانوارژان من هرچی میگم این ها سانسور می کنند اما تو یکم فکر کنی متوجه میشی منظور من کدوم مداح هاست.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 چیزایی که به محبوبین تو میگن و تو بهشون میگی تهمت ، واقعیته ، و گفتن واقعیت خجالت نداره اما اسم جدید تو اول خدا بعد اح ...... بیشتر شباهت به حرفای یه آدم کله پوک داره !
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
هم تو صدر اسلام و هم تو دوران انقلاب خیلی ها رو داشتیم که مورد تأیید مقام نورانی ولایت "بودند" . آقای اح.......ی نور چشم مردم حزب‌الله و ولایت مدار بود که در مقابل ولی‌فقیه خضوع و خشوع داشته باشه نه اینکه شاخ و شونه بکشه ! البته :
- امت با غیرت حزب‌الله اگر سکوت کرد به خاطر یک هفته پشت گوش انداختن فرمان صریح رهبر برای کنار گذاشتن مش........ به احترام رهبرشون بود
- اگه 11 روز خونه نشینی و قهر و تلاش برای فشار برای رهبر برای نشوندن حرف خود پای کرسی ( سر موضوع وزیر اطلاعات ) رو فقط به خاطر رهبر استخوان در گلووار تحمل کرد
- حمایت و جانب داری افراد مجرم و دارای سوء سابقه اقتصادی و .. رو خار در چشم وار فقط به خاطر رهبری و حفظ نظام حرف نزد
و . . .
بله بنده و خیلی‌های دیگه مثل من ، هم در دوره اول و هم در دوره دوم به آقای اح....... رأی دادیم . اما ما اح............ی به شرط چاقو !!! نیستیم ما به اح.........ی رأی دادیم که دارای خصوصیات زیر بود :‌
1- دین‌گرایی ایشان ( نه ایرانی گرایی )
2- ولایت مداری ایشان ( نه مش....... مداری ایشان )
3- صفت ساده زیستی و ادعای مبارزه با ظلم و فساد ( نه رخ دادن بزرگترین فساد اقتصادی در مجموعه اقتصادی زیر نظر دولت ایشان و دریغ از یک معذرت خواهی بلکه فقط ادعا و ادعا که از ما پاک ترو مدیر تر هیچ ننه‌ای تا حالا نزائیده !!)‌
4- استکبار ستیزی ایشان ( که از حق نگذریم هنوز بوهایی از این صفت از ایشان استشمام می‌شود . و اون هم با این کارایی که می‌کنه و دل برو بچه‌ةای مظلوم و رزمندگان کفر ستیز مثل سید حسن نصرالله و دیگران رو میسوزونه و ناراحتشون می‌کنه و صهیونیست ها رو شاد می‌کنه صفت استکبار ستیزی ایشان هم کم رنگ می‌شه
بنده دست آقای اح........ را جایی بوسیدم ، اما من دستی را بوسیدم که به احترام و ادب برای رهبری به سینه قرار می‌گرفت . نه دست کسی را که توهم وجودش را بگیرد و خودش را بخواهد با از خود بزرگ‌ترش مقایسه کند و . . . شما k1 ها و امثالهم هم بهتره به خودتون بیائید و از خواب زمستونیتون ! بیدار شید . و فقط گوش و چشمتون و حواستون و ( اگر البته حواسی با این عشق و علاقه وافر به افراد دیگر براتون باقی مونده باشه ) به سمت رهبر متوجه کنید و بس که فقط در این صورت عاقبت به خیر می‌شید . یا علی مدد
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
k1 ميدونم چه كساني رو ميگي.ميدوني چيه اون بنده خدا در مورد مردم اسراييل كه دوست ما هستن و ارتباط با امام زمان عج و چگونگي ارتباط با خدا و خيلي مسائل ديگر اهار نظر كرد . اين مداحان عزيز هم در مورد برگ انجيل و عورت و قتل و كشتن و پول ديه اظهار نظر كردن به قول رييس جمهور شما اگه در برابر اين اظهارات استدلالي داريد بياوريد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای علرضا و صراط شما ها یه جور حرف می زنید که انگار تا حالا این جمله را نشنیدید **اول خدا بعد هم شما ** خجالت بکشید و کمتر ایراد بنی اسرائیلی بگیرید...
دولت حق (k-1)
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس ممنون.

اقا علیرضا و جناب ژانوارژان من پاسخ شما رو دادم ولی صراط ترسوست و نمیشه کاریش کرد.
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 جان برخی انتقاداتی که به شما می شود، تا حدودی وارد است، البته من با نظر جناب k-1 درمورد دفاع از رئیس جمهور عزیز در مقابل حملات ناجوانمردانه ای که به ایشان می شود، و تخریب هایی که برای انتقام از رای ملت به دولت خدمتگزار انجام می گیرد، موافقم.
به نظرم همگی به نوعی نیت خیر دارید.
دولت حق اول خدا (k-1)
|
Iran (Islamic Republic of)
nima ی عزیز ما انسانیم و طبعا انسان دارای ایراده (به غیر معصومین این رو گفتم که نگن باز هم کفر گفتی!) و مطمئن باش ما از انتقاد و انتقاد پذیری استقبال می کنیم اما امثال صراط دیگه واقعا دارن شورشو دراوردند چقدر دروغ و چقدر تخریب بسه دیگه معلوم نیست چقدر از مخالفین سهم گرفتند که به این وسعت به رییس جمهور حمله می کنند.
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
اول خدا ، انسانیت ، مردم و آزادگی
دوم زطن شرافت
بقیه هم نخود و لوبیا
سیاست هم برای مردم است
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
اول خدا دوم خدا و سوم هم خدا
از همین اسمت کاربریت معلومه آدم باشعوری نیستی!
دولت حق اول خدا(k-1)
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا mehdi جان تو ................. که همه چیز رو به توکل ربط می دی بهتره بدونی انسان باید هم توکل کنه و هم از خودش مایه بگذاره.
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
بله ........... کسی است که حرف از مردم و وطن و آزادی و شرافت بزنه
البته حرف خدا از دهن فقط بعضی تفرتد در می آید چون آنها نمایندگی مجاز خدا هستند مثل همین آقایان اگر هم بگی این حرفها که به خدا نسبت می دهید یعنی چه و خیلی از حرف هاتون با انسانیت و عدالت در تضاده و باعث کیسه دوزی میشه می شوید بی خدا چون فقط اینها هستند که خداشناسند
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام عليكم.
خدمت جناب قلدر محور و رفيقش (عليرضا)
مدتي سعي كردم از مزخرفات شما دور باشم .ولي وقتي برگشتم .
ديدم نه .شما ها ادم بشو نيستيد
به جاي پرداختن به مسائل اصلي و ودقت در رسالت اطلاع رساني.
يك عده كوتوله مريض رو جمع كرديد كه تنها هنرشون تخريب دولت خدمتگذاره و خودتون هم .خالصانه كمكشون ميكنيد.
اين بار شما ها يك جمله معمولي رو مورد تخطئه قرار داديد..حالا جواب بديداز كجاي اين جمله بوي انحراف و...ميايد.؟

(اول خدا وبعد احمدي نژاد)
مگه ما مردم بار ها در مراودات روز مره به همديگه نميگيم اول خدا بعد شما؟
مگه اشكالي داره كه بعد از خدا به بنده خدا اميد وار باشيم؟
اقاي
k-1
چي بايد ميگفت تا موردتاييد شما علماي برجسته اسلام قرار بگيره؟
بايد ميگفت اول خدا بعد صراط؟ بعد چاپلوسي
بعد تخريب ؟بعد تهمت؟بعد تحجر؟بعد مداح فحاش؟
بعد صادر كردن حكم قتل؟
جناب اقايي كه يادجمله شاه افتادي.اين مشكل خودته ..چون شماها مريضيد وهمه افرادو جملات رو با خط كش نحس و كج خود ميسنجيد .براي همين هركسي رو كه سالم باشه رو كج ميبينيد.وخودتون رو راست
تونه شاه رو شناختي نه احمدي نژاد رو
اي بدبخت شاه .پادشاه بود غير مشروع بود اما احمدي نژاد رييس جمهور محبوب و منتخب مردم است.
وكسي كه به رييس جمهورش علاقه داشته باشه به اين معني نيست كه ولي و امام روقبول نداره.
اصلا جايگاه امام وولي بالاتر از اوني است كه در كامنت ها بياد.
اين شماها هستيدكه براي چاپلوسي وتخريب از هر چيزي كمك ميگيريد.حتي امام و اسلام ودين و..
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۱۶
۳
سیاست مداح ایمه باید سیاستی خدایی باشد . سیاستش باید مثل سیاست علی ابن ابیطالب باشد . اگر مداحی برای رسیدن به نام ومال وارد سیاستی شود که حق دشمنش را هم ضایع کند باید بداند در مسیر سیاست امام حسین قرار نگرفته
شما فکر می کنید امام علی نمی توانست با سیاسی کاری معاویه و عمرو عاص از صحنه خارج کند ؟؟؟؟؟؟
می دانید به چه دلیل دوست و دشمن وقتی نام علی به گوششان می خورد اشک از چشمشان سرازیر می شونند ؟؟
دیانت و سیاست خدایی یعنی ماندگاری تا ابد الدهر
محمدجوادجوادزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۱۰
برنامه نیمروزاز شبکه سوم سیما پخش می شود نه شبکه اول
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۱۸
۲۴
خداوند این مداح پاک و مخلص رو برای اسلام نگه داره ایشون امثال تصادف کرده بود انشاالله بهبودی کامل ایشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پاک !!!!!!!!!!!!!!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مخلص!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امثال !!!!!!!!!!!!!!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان پاک و مخلص رو خوب اومدی ! بعید بدونم کسی که با پرادو اینور و اونور میره اگه تصادف کنه چیزیش هم بشه ! مگه کمربند ایمنی رو نبسته باشه و حواسش توی پیاده رو ها باشه !
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آزاد پی دمت گرم . دلمو شاد کردی با این کامنتت !
محمد شاطر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۱۰
۱۱
اقای کریمی شما مگر سید الشهدایی که سازو دقل رو قبول کنی یا نکنی اقای ما انقدر کرامت دارد که خوب وبد باریا وبی ریا را بخرد شما فکر خودت باش عمو جون یا علی مدد
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر جان آيينه كثيف رو با دستمال كثيف پاك نمي كنند با گناه كه نمي شه براي امام حسين (ع) عزاداري كرد پس امام حسين (ع) براي چي قيام كرد جز براي مبارزه با ظلم و گناه و منكر (امر به معروف و نهي از منكر) اربابمون رو بهتر بشناسيم نه اون طوري كه دوست داريم بشناسيمش
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
جهت اطلاع شما : اولین چیزی که فرزندان امام حسین رو ترسوند صدای تبل و ساز و دقل دشمن بود
هو الوکیل
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۱۴
۳
سیاست به معنی واقعیش منظور این مداح عزیز بود نه بمعنی فحش و بد و بیراه دادن با اینکه الان بعضی از سیاسیون بجز تخریب رقیب بهر روشی ولو فحش و تهمت و بد و بیراه کار دیگه ای بلد نیستند بنظر بنده معنی واقعی سیاست رو در نامه مولا علی به مالک اشتر در نهج البلاغه می توان یافت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۳۰
پولکی هم نباید باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول
یه مداحی را میشناسم ( خیلی معروفه )بابت یه شب روضه امام حسین یه سمند دریافت کرد....
اقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام...درود بر نوكراي واقعي امام حسين...
ما تا اونجايي كه ميدونيم نوكر اولا هزينه اي بابت نوكريش دريافت نميكنه كه در خواست هزينه ي نوكري اصلا با فلسفه ي وجودي كلمه ي نوكر منافات داره...
دوستان نوكر هديه ميگيره...در برابر هديه ي كم يازياد چونه نميزنه...اما جديدا مدا حان عزيز تجارت ميكنن............................................................................واي به حال مذهبي كه اين دوستان مبلغشن....
السلام علي الشيب الخضيب...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای دل تو مسلمونی یا ا ...... دی هستی ؟
اقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
ربطش به مسلمون بودن يانبودن كچاست؟؟
آقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۵
۴
درود بر حاج محمود كريمي ...
مداح بايد هم مدح بگويد و هم سياسي باشه و هم نوكر امام حسين...اما يه چيزم هست كه مداح دست و زبونش و حركاتش ديگه فقط مال خودش نيست ...هر كاري كنه و هرچي بگه باي امام حسين نوشته ميشه....
حاجي ما مداحايي ميان توشهرمون كه براي هر مجلس 5 تا سكه ي بهار آزادي ميگيرن...
يه مداح معروف ديگه تو اصفهان براي يه شب مداحي 22 ميليون درخواست كرد...فَوَيْلٌ لِّلَّذِينَ يَكْتُبُونَ الْكِتَابَ بِأَيْدِيهِمْ ثُمَّ يَقُولُونَ هَذَا مِنْ عِندِ اللّهِ لِيَشْتَرُواْ بِهِ ثَمَنًا قَلِيلًا فَوَيْلٌ لَّهُم مِّمَّا كَتَبَتْ أَيْدِيهِمْ وَوَيْلٌ لَّهُمْ مِّمَّا يَكْسِبُونَ ﴿۷۹﴾
پس واى بر كسانى كه كتاب [تحريف‏شده‏اى] با دستهاى خود مى‏نويسند سپس مى‏گويند اين از جانب خداست تا بدان بهاى ناچيزى به دست آرند پس واى بر ايشان از آنچه دستهايشان نوشته و واى بر ايشان از آنچه [از اين راه] به دست مى‏آورند (۷۹)
سيد علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۱۶
۳۴
هم k-1 غلط كرده هم شما كه مجالس عزاداري امام حسين (ع) عذابتون ميده اميدوارم خداوند نگهدار همه عاشقان اباعبدالله باشه / انشاالله
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها دشمن ترین دشمنان ائمه اطهار هستید و اهل بیت یقینا از فحاشان و پرده دران بیزار است . امیدوارم روزی را برد که خبث طینت اینها آشکار شود و تکبر ابلیس گونه این افراد در محضر ائمه برده شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مواظب اراجیفی که از دهنت در میاد باش ...فهمیدی یارو..؟
جلال
|
Germany
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۱۱
مداحان حق ندارند به فحاشی و پرده دری روی بیاورند وای بر اینان ---امام خمینی هیچگاه دشمن ترین دشمنانش را با فحاشی خطاب نکرد همیشه می گفت آقای کارتر ، مقام معظم رهبری همیشه با متانت و ادب انتقاد می کند و لحظه ای به کسی فحاشی نکرده است اینان ( مداحان هتاک )دروغ می گویند که پیرو اسلام و اهل بیت هستند امام صادق با ملحد زمانش ابن ابی العوجا با ادب مناظره می کرد با اینکه صریحا این فرد ( ابن ابی العوجا ) خدا را انکار میکرد پس نتیجه می گریم کسانی که فحاشی می کنند بویی از اسلام و اهل بیت نبرده اند واقعا اگر حقیقتا بخواهید دشمن اسلام و اهل بیت همینها هستند که به اسم اهل بیت و به اسم اسلام هرچه دوست دارند بر زبان می آورند من شهادت می دهم امام زمان هم از فحاشان و پرده دران بیزار است به خدا قسم اگر روزی حضرت ظهور کند اولین کسانی که جلوی ایشان می ایستد همین فحاشان پرده در هتاک هستند . کسانی که خود را مومن ترین مومنان می دانند و بقیه را ملحد و کافر . ای کاش هرچه زدوتر جایگاه این دروغگویان در قیامت و در پیشگاه خدا مشخص شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۱۱
۲
مداح باید ادب داشته باشه
مداح نباید بابت گریه واسه سید الشهدا پول دریافت کنه
مداح باید شعورش برسه جلو زن و بچه مردم حرفهای بووووووووووووووقی نزنه
مداح نباید در حالت م....بره رو منبر
مداح باید ادم باشه
اول خداوبعد احمدی نژاد (k-1)
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اضافه نکردی حرف دلتو تهش که مداح نباید آدمای منحرفو بترکونه !
عطش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۶
۲
خدا حفظ کنه حاج محمودو انشالله ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۱۰
۱
آقای کریمی اگه شمارو به مجلسی دعوت کنند و از شما بخواهند برای آقا امام حسین (ع) رایگان مداحی کنید واقعاً قبول می کنید؟!!!
مردم آیا کسی که شهادت ائمه اطهار (ع) را منبع درآمدش قرار داده مداح است؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زدی تو خال !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره فردا مياد پاي ديگ شله زرد مامان بزگ تو برا دل ننجونت ميخونه. مردم ايران فقط دنبال چيز مفتن.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
بعضی هافکرمیکنندخدایک دستوردارد یک قانون دارد یک حساب دارد وامام حسین قانون وحساب دیگری داردوخدابه انسان میگویدنماز روزه جهادبانفس اخلاق پاک حج امر به معروف ونهی ازمنکرکارهای خیلی سخت ولی امام حسین برعکس یک دستگاه خیلی ساده ای داردبا یک روضه گرفتن ویک دانه اشکی ریختن وچندتاسینه زدن وخلاصه درچندروزدهه عاشوراسهل وساده میشود همه قضایارا صاف کردمابه جای اینکه ازدرخدا واردشویم که درخیلی سخت ومشکلی است ازدرامام حسین وارد میشویم انجاکارهارادرست میکند اگرچنین اعتقادی داشته باشیم به خطا رفته ایم این معنایش همان است که ازکارمندجزئ کارهایی ساخته است که ازرییس کل ساخته نیست این جوراعتقادبه شفاعت امام حسین قطعاباطل است درجواب عده ای که به مداحان اهل بیت توهین میکنند.
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۳
۲
مداح در واقع دارد مدح کسانی را می گوید که در راه مبارزه با طاغوت و بی عدالتی به شهادت رسیدند، یعنی اهل بیت(ع). حال چگونه می توان انتظار داشت که مداح، سیاسی نباشد و از حیله گری ها و بی عدالتی ها چیزی نگوید؟!
درود بر جامعه مداحان مومن، انقلابی و ولایتمدار
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۲
مداح در مقام مدح و ذکر مصیبت اهل بیت باید وظیفه ی خودش رو انجام بده !
حالا هر شخصی از ظن خود ، میاد توجیه میکنه..
نیمه عاقل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۲
۱
بس است
باندازه کافی ازمقدسات مردم هزینه شده در حال حاضر سیاست نمیتواند عین دیانت باشد چون این جفا بدیانت است مداحی که در جمعی میگوید ............................. این عین دیانت نیست عین بی ادبی است.
سناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۳
۱
مداح باید یکسری افکار غلط و ضد اسلام را هم القا بکند.مثل حاج محمود که اگه نکیر و منکر ازش پرسیدن خداش کیه قبلش کجاست چیه کتابش و اسم پیغمبر ش چیه در پاسخ میگه تو سوال اولی بگم علی دیگه هرچی پرسیدن میگم حسین....
کجایی مش..... منحرف فراماسونر حجتی بهایی صهیونیسم،یکی رو دستت اومده بکش کنار و بذار کارشون را بکنن اصلا آقای مش....... شما آب تو لانه ی اینا ریختی که به این روز افتادی.......میگی نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۲
۲
خاک بر سر اونی که فکر میکنه اول خدا بعد احمدی نژاد
اول خدا بعد هم خدا بعد هم خدا بعد هم خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۴
هم باید پولکی نباشه هم باید از اهنگهای ریتمیک استفاده نکنه هم باید احترام مستمع راحفظ کنه هم بایدمغرورنشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۵
از کی تا به حال سیاسی بودن مداح یعنی از ولی فقیه ش جلو زدن و فحش و فضیحت به شخص دوم مملکت گفتن؟سیاست اسمش روشه...یعنی همراه عقل عمل کردن نه جوش آوردن و دهن رو به هر کلمه زشتی در مجلس امام حسین باز کردن.وقتی کسی انقدر کنترل رو خودش نداره که اینجور به هم میریزه و تو جمع نوچه های تملق گوش هی صداشو بالا میبره بوی نفس پرستیش انقدر بلنده که اصلا دیگه صلاح نیست مداح عادی باشه،چه برسه مداح سیاسی...دین از سیاست جدا نیست هم شده مستمسک این مداحان مثلا سیاسی که .............................."کلمه حق یراد بها الباطل" همینه دیگه
کرمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۲
۴
مداحانی همچون حاج منصور ارضی سازرور کریمی حدادیان طاهری انسانی و سلحشور و میرداماد خوب و با ادب و درای شعور سیاسی هستند که در محضر مقام معظم رهبری روضه می خوانند
دوستان رعایت ادب و احترام را به نوکران اهل بیت داشته باشید
خدا همه نوکران با اخلاص اهل بیت را از شر جن و انس بد ذات حفظ کند
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۸
۵
آقای مداح...کم حرف بزن...همین مونده شما هم بیاین کار سیاسی کنین...دیگه باید از این مملکت رفت...جمع کنید این بساطتونو...مردم دیگه داره حالشون ازتون بهم میخوره...
دولت حق (k-1)
|
Germany
احسنت.
یزید
|
Germany
حق با توئه
nima
|
Germany
لطفآ از طرف مردم حرف نزن، مردم وکیل وصی (اون هم این شکلیش رو) نمی خوان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۷
آخه مداحی که به واسطه صدای خوبش مداح شده بیشتر از سیاست سر در میاره یا کسی که داره کار اجرایی انجام میده ؟ راجع به دیانت نظر دادن کار راحتیه چون دین در ذات همه انسانهاست ولی در مورد سیاست تجربه نیاز است . منم بدم نمیاد برم تو مجالس به اسم مداحی مخالفامو لجن مال کنم ، پول کلانی هم بگیرم و یه عده آدم علاف بشن نوچه هام ! کار سفارشی هم میتونم انجام بدم فقط کافیه پول بدن و اسم طرفو بگن بهم . اگر وقتی هم برایم باقی ماند به نوکری امام حسین (ع) میرسم !!!!
صدرا
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۴
آخه چه انحرافی!؟ایناهنوزخودشون نمیدونن انحراف ازچه کسی وچه چیزی!؟مرشداینامیگه من اون چیزی که درموردافراد منحرف گفتم مسموعات!!!مریدانش که دیگه جای خودارند!!اگه صحت داشت اون اتهامات فساداقتصادی ورمال وفراماسونرو...محقق میشدنه پاره ای توهین ودروغ به خاطرکسب قدرت!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۴
۱
آقای کرمانی بعضی ازاین مداحان اگه شعوروادب داشتندازدایره زاکران امام خامنه ای حذف نمیشدندبطوری که همان مداح فحاش درماه مبارک اذعان به اظهارنظرنادرست کردمداحان بی نزاکت درشناساندن مرام اباعبدالله(ع)جایگاهی ندارند!
ناشناس
|
United Arab Emirates
برادر يهودي ما مسلمونا ذاكر رو با ز نمي نويسيم. نمي خواد از امام، مبارك و (ع) استفاده كني يه ذره رو ديكتت كار كني طبيعي تره،آره.
ناشناس
|
United Arab Emirates
آقای ناشناسی که جواب این نظرو دادی،خجالت بکش.همین مرام تکفیری و همه رو جز خودتون و هم پالکی هاتون یهودی نامیدن رو از همین مرشدای مداحتون به ارث بردید.همین شما هم باید طرفدارای مداح های فحاش به ظاهر سیاسی باشین دیگه...
ناشناس
|
United Arab Emirates
بلاخره یهودیهارو قبول دارید یا نه ؟ تکلیفتونو با خودتون روشن کنید . یه بار میگید ما با صهیونیستها مشکل داریم یکبار دیگه هرکسی میخواید خراب کنید بهش میگین یهودی . اگه میخواید آقا ظهور کنه باید همه ادیان ابراهیمی متحد بشن اونوقت شما با اهل سنت هم مشکل دارید چه برسه به بقیه .
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۲
۳
مداح مکمل واعظ میباشد ، وباید بیش از هر فرد عادی مراقب رفتار و گفتارش باشد ، کسیکه تریبون داره و با فضای معنوی مستمع ، اثر پذیری بیشتری را بدست میاورد ، و باید کمترین اشتباه در رفتار و گفتارش باشد ، و باید مواضع سیاسی داشته و در متن و بطن جامعه و محور مسائل جامعه باشد ، خداوند به ذاکرین اهل بیت ع سلامتی و توفیق روز افزون عنایت فرماید . @
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۲
۲
ان شخص ناشناسی که دراظهارنظرخودگفته اقای کریمی به شخص دوم مملکت فحش وفضیحت گفته وجوش اورده توضیحی درموردادعایش نیاورده.ازاین فرد میخواهم دقیقاتوضیح بدهداقای کریمی چه گفته تابعدمن جواب رابدهم
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان شعر بوقی این آقای بوق را بخوانید ، منتظر جواب بعدی شما هستیم !
آی آقای بوق خالی بند / بوق ها را نریختی به حساب

بوق سهم عدالتت پس کو / مسکن بوق بی حساب و کتاب
حق یار
دو دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۱
۱
همینکه این همه کامنت بریش رد وبدل میشود . پس آدم وزن داری است وقابل محاسبه !!! وباید سیاسی باشد . جون تمام شما راست وچپی ها همه سیاست مالیده اید !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همه شخصیتهای سیاسی منفور هم وزن دار و قابل محاسبه هستند متل صدام و بوش و اوباما و قذافی و اسد و بن علی و غیره !!!
موعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
1-اظهار نظر سیاسی کردن اگر کارشناسی شده باشد اشکالی ندارد حتی اگر فرد مداح اهل بیت باشد خط و نشون کشیدن برای افرادی که در مقامات بالای سیاسی قراردارند می شود دخالت در سیاست که با توجه به اینکه ایشان مداح هستند بین افراد مومن و متدین و جوانان مذهبی طرفدارانی دارند ممکن است باعث انحراف طرفداری شده و خدایی نکرده دست به اقدامات احساسی جبران ناپذیر بزند.
2-مداح اگر شغلش مداحی است و درآمد دیگری ندارد بابت مداحی اگر هزینه متعارفی در خواست کند اشکالی ندارد در هر صورت ایشان هزینه های زندگیش را باید در بیاورد ، گذشته از اینکه اینگونه افراد معمولا از طرف محرومین جامعه نیز با تقاضا های کمک مواجهه می شوند و.............
3- در خصوص بردار علیرضا شما بیش از حد احساسی هستید امام فرمودند هر وقت دشمنان و بیگانگان از شما تمجید کردن بدانید یک جای کارتان اشکال دارد،متاسفانه سیاست در ایران بیشتر احساسی است تا منطقی اسلام با انقلاب اسلامی ایران و ایرانیان دوباره جهانی شد و ایرانیت ما با مسلمانی مان تناقض ندارد چرا به آن دامن می زنید, مقام معظم رهبری هر وقت بخواهند راجع به موضوعوعی موضع گیری نمایند خودشان یا دفتر بیتشان انجام میدهند ودر خصوص تصورات شما از ریس جمهور تا بحال ایشان چنین احساس خطراتی نکرده اند،تنها ریس جمهوری که بیشتر ین افکار حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را در جامعه پیاده کردن ایشان بوده است، مردم ایشان را به رهیری و امام نزدیک می بینند اما ترس سیاست مداران ما از رای بالا و محبوبیت مردمی ایشان است و.......... برای ظهور امام زمان دعا کنید
یک مداح غیر سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۵
۳
مداح یعنی کسی که مدح می گوید. مدح فقط برای معصومین است . که شماها هم به جای نخود و لوبیا خشکه پول میلیاردی به جیب می زنید. حضرت عباس بر کمرتان بزند بیش از نیمی از شما .....................
سعید
|
Canada
|
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۵
۵
مداح حق دارد که در سیاست دخالت کند ولی موسیقیدان و خواننده سنتی حق ندارد. کارگردان حق ندارد. وکیل دادگستری حق ندارد. هنرپیشه سینما حق ندارد.فقط حق دارند موافق میل مسئولین حکومتی صحبت کنند وگرنه منافق هستند بهایی هستند مزدور انگلیس و اسرائیل و آمریکاهستند.

مداح حق دارد از نام یک اقلیت رسمی و شناخته شده و صاحب نماینده در مجلس بعنوان فحش استفاده کند.مداح حق دارد از لفظ یهودی بعنوان فحش استفاده ولو اینکه مسئولین حکومتی ما دم از کرامت و حقوق کلیمیان ساکن ایران بزنند. مداح حق دارد از هر اصطلاحی برای هتک حرمت مخالفین نظام استفاده کند مداح حق دارد از گوشه کنایه های جنسی و ناموسی استفاده کند. برای کوبیدن دشمن هرچیزی مباح است.
ناشناس
|
Canada
اون خواننده و هنرپیشه و کارگردانی که محبوبیتش رو در این نظام بدست آورده، آثارش بارها از تلویزیون و رادیو پخش شده و یا دهها و صدها کنسرت توی این کشور برگزار کرده، یا فیلم هاش با مجوز این نظام ساخته و اکران شده و موجب محبوبیتش شده، وقتی میگه توی ایران آزادی نیست، مرغ پخته رو هم به خنده میاره!! لا اقل درست و حسابی مبارزه کنند ما حرفی نداریم، این شکلی خیلی ضایع است!
ناشناس
|
Canada
ناشناس تمام جوابی که میتونستی به انتقادات منطقی سعید بدی همین بود ؟ نظرت درباره استفاده از اسم یهودی به عنوان فحش چیه ؟
آقاي دل
|
Canada
حرفت حرف حسابه...اما حرمت امامزاده رو اول بايد متوليش نگه داره...اون استادي كه شما ميگي با دشمنان قسم خورده هم دست شده بس ديگه جز مانيست....ما مداحي هم داشتيم كه يه زمان طوفان كرد و اما بعد از يه كارايي كه ازش سرزد كنار گذاشته شد...
قسمت دوم حرفاي شما هم كاملا درسته هيچكس حق ندارد در مقام توهين به كس ديگه اي از كلمه اي چه بامعني اصطلاحي يا هر معني ديگه اي استفاده كنه...
ناشناس
|
Canada
عبارت "یهود امت" از قدیم الایام، به مسلمانان منحرف اطلاق می شده است. باید گشت و ریشه تاریخی آن را پیدا کرد ولی مسلمآ خیانت ها و جنگ های قوم یهود برعلیه مسلمانان در صدر اسلام، باعث بدنامی یهودیان در میان مسلمین از همان ابتدا شده است.
هرچند که ما برای یهودیان و کلیمیان مومن که به ادیان دیگر احترام می گذارند، ارزش قائلیم و هرگز به دین یهود که دین موسی(ع) جسارت و اهانت نمی کنیم که این از دستورات قرآن کریم است که ما باید به مشترکات خود با اهل کتاب نگاه کنیم، ولی به هر حال نام یهودی برای اکثر مسلمانان، خاطره خوشی ندارد.
شاید به خاطر جنایات بی شماری که صهیونیست ها به نام دین یهود انجام می دهند!
سعید
|
Canada
عزیزم اگر قرار باشد که برای استناد استفاده مان از لفظ یهودی به تاریخ مراجعه کنیم مطمئناً بقیه مردم دنیا هم می توانند. من البته اینجا قصد جسارت به رسول اکرم را ندارم ولی اگر خودت مطالعه کنی می فهمی که در تاریخ مسیحی و یهودی متاسفانه القاب بسیار ناشایستی به پیامبر اکرم و مسلمانان زده اند آیا شما حاضر هستی که آنها هم به همین استناداتی که عنوان فرمودید بجای بعضی حالت های زشت و ناخوش آیند از لفظ مسلمان استفاده کنند یا صدایت بلند می شود؟
در کل مشکلی نیست شما می توانی از لفظ یهودی بعنوان فحش استفاده کنید و راحت باشی ولی تکلیف خودتان را مشخص کنید مسئولین شما می فرمایند که هموطنان کلیمی ما در احترام و عزت زندگی می کنند و کسی به آنها توهین نمی کنند و از طرف دیگر عنوان می کنند که ما با یهودیان مشکل نداریم و مشکل ما با صهیونیست هاست که انحرافی از دین یهود است. اگر شما صحبت ها و ادعا های مسئولین نظام را قبول دارید پس استفاده از لفظ یهودی بعنوان فحش چه معنی دارد و آیا همین دستاویزی برای همان صهیونیست ها نمی شود که می خواهند شما را مثل نازی ها به مردمی دنیا معرفی کنند؟ حزب نازی هم از همین الفاظ و اینها شروع کرد که به اینجا رسید. بهر صورت مسلمان بودن و مسلمانی برخورد کرد به فحاشی و تحقیر ادیان و معتقدان به آن ادیان نیست.اگر بخواهد این بحث شروع شود که هر کسی برای فحش دادن به دیگری از اسم معتقدان به ادیان دیگر استفاده کند که سنگ رو سنگ بند نمی شود و مطمئن باشید اولین قربانی این برخورد خود شما هستید
ناشناس
|
Canada
هیچ کس حق ندارد به ادیان الهی و پیروان آنها توهین کند، این از آموزه های اسلام است. ولی چه کنیم که نام یهود و یهودی برای اکثر مسلمانان، خاطره خوشی به همراه ندارد. از جنگ افروزی های یهودیان مدینه در صدر اسلام گرفته، تا جنایات وحشیانه امروز صهیونیست ها که به نام دین یهود انجام می گیرد.
یهودیان و کلیمیان ایران نیز در کمال احترام زندگی کرده و در مجلس شورای اسلامی، نماینده ای دارند تا از حقوق آنها دفاع نماید. حساب صهیونیست های جانی (که هیچ دینی ندارند و به هیچ آیینی پایبند نیستند) از یهودیان آزاده و مومن دنیا جداست. همانگونه که حساب صدام و بخش افراطی القاعده، از اسلام و مسلمین جداست.
سعید
|
Canada
در بخش شرقی اروپا هم مخصوصاً در حوزه بالکان مردم بخاطر جنایت های عثمانی ها دلخوشی از مسلمانان ندارند بنظرت دلیل میشه آنها هم از لفظ مسلمان بعنوان فحش استفاده کنند؟ منظور از این مردم چند نفر هستند؟ چرا همیشه خودتان و دار و دسته خودتان را همه مردم حساب می کنید؟ بنظرت این با منطق جور در میاد که از لفظ یهودی در جامعه بعنوان فحش استفاده بشه بعد بگیم یهودیان در ایران در عزت زندگی می کنند. خودت اگر در یک کشور غیر مسلمان زندگی کنی و در مجامع آن کشور از لفظ مسلمان بعنوان فحش استفاده بشه می تونی بگی من الان در عزت زندگی می کنم؟ نمی دونم شاید معنی عزت و کرامت عوض شده!
ناشناس
|
Canada
این به من مربوط نمیشه که خاطره خوشی از یهود در ذهن اکثر مسلمان نیست. که البته اون هم به خاطر عملکرد اشتباه کسانی است که خود را یهودی می نامیدند ولی به آموزه های دین خود به درستی عمل نمی کردند.
طبیعتآ اگه عملکرد اشتباه عثمانی رو هم به حساب همه مسلمانان بگذارند کار اشتباهی کردند.
ولی شما می بینید که امروز توی برنامه های تلویزیونی غرب و فیلم های هالیوودی، به مسلمون ها نسبت تروریست میدن. به تروریست ها یک ته لهجه عربی میدن و شکل و قیافه اونها رو شبیه یک مسلمون درست می کنند. غربی ها و امریکایی ها هیچ وقت به مسلمانان احترام نگذاشتند.
از غارت ثرت ملی مسلمون ها در دوران قدیم و تا همین حالا گرفته، تا کشتار و جنایت هایی که در کشورهای اسلامی (عراق و افغانستان و فلسطین و ...) به بهانه مبارزه با تروریسم و درواقع به منظور غارت ثروت ملی و اشغال کشورهای اسلامی انجام دادند و می دهند.
به نظرم کشتار و جنایت هایی که صهیونیست ها و امریکایی ها بر ضد مسلمانان انجام میدن، خیلی دردناک تر از بکار بردن یک لفظ توسط یک نفر در ایران هست. چه خوبه که نسبت به اون اتفاقات هم همینگونه حساس باشیم!
سعید
|
Canada
اولاً شما از کجا خبر دارید که بنده نسبت به توهین به مسلمانان به اسم تروریست و غیرهم بی تفاوتم. می خواهم بدونم چرا شما برادران ارزشی ولایت مدار اینقدر راحت در مورد مردم صحبت می کنید.
ثانیاً شما هم فکر می کنم غیر از سایت ها و رسانه های خودتان منبع خبری ندارید بله اینجا امکان دارد به مسلمانان توهین بشه ولی در همین کانادا شما به آب خوردنی میتونید طرف رو ببرید دادگاه. تا الان که من اینجا بودم یکبار هم ندیدم در مورد دین و مذهب کسی صحبت بشه و مسخره بشه و به مسلمان یهودی یا مسیحی بخاطر دینش توهین بشه. شما بنظرم بد نیست که بغیر از این سایت و صدا و سیما و رسانه ها وطنی منابع دیگری هم برای نقل قولت داشته باشی.
ثالثاً گیرم اصلاً اینها بد روزگار به مسلمان احترام نمی گذارند و توهین می کنند. بنظرخودت توجیه میشه که شما که داعیه اسلام و اخلاق دارید و احساس می کنید می توانید الگو برای مردم دنیا باشید همانطوری رفتار کنید که آنها رفتار می کنند. پس ببخشید چه فرقی بین این بقول شما کفار مستکبر غرق در مادیات و شماها برادران ارزش مدار مسلمان هست؟ از کجا معلوم که شما قدرت اینها را داشته باشید از اینها بدتر نکنید(کما اینکه در حد و قواره خودتان در مورد بخش قابل توحهی از هموطنانتان بسیار بدتر از اینها عمل کردید.) شما قدرتی (از هر لحاظ ) نسبت به آنهاپیدا نکردید اگر قدرت داشتید که خدا رو نعوذبالله بنده نبودید.

بفرمایید تا کی می خواهید برای رفتار زشت خودتان و القابی که برای مردم درست می کنید توجیه بسازید؟ چطور مسیحیانی که بواسطه جنایت های عثمانی در بالکان و شرق اروپا و عملیات ترورسیتی بعضی ها دلخوشی از مسلمین ندارند حق ندارند از مسلمان بعنوان فحش استفاده کنند و کار اشتباهی می کنند ولی شما خودتان و بقیه رو تطهیر میکنید که "به بنده ربطی ندارد که یهودی سابقه بدی دارد" به آنها هم ربطی ندارد که مسلمانان سابقه بدی دارند. مگر خود خلافت اسلامی در زمان اموی عباسی و عثمانی کم چپاوول کرد کم جنایت کرد فکر کردید فقط غرب جنایت کرده کسی از جنایت های این بظاهر مسلمین خبر ندارد.
ناشناس
|
Canada
متاسفانه، مخالفت عده ای از دوستان با نظام جمهوری اسلامی، باعث شده که اونها نسبت به مسائل دینی و اعتقادی هم کمی بی انصاف باشن (منظورم شخص خاصی نیست). چرا که جمهوری اسلامی یک نظام دینی هست و خود به خود، با مسائل دینی و اعتقادی مرتبط هست.
بعنوان مثال، وقتی در امریکا، یک کشیش دیوانه فراخوان میده که میخواد در فلان روز، قرآن کریم (کتاب مقدس حدود دو میلیارد انسان) رو آتش بزنه و به مقدس ترین مقدسات اسلام اهانت کنه، صدایی از این دوستان در نمیاد و تلویحآ، این عمل زشت رو نشونه آزادی بیان(!) و دموکراسی در امریکا می دونن. یا وقتی یک نشریه در اروپا، اقدام به چاپ کاریکاتور اهانت آمیز بر ضد پیامبر اسلام(ص) و یا مساجد مسلمون ها می کنه، عده ای این رو نشونه آزادی بیان و افکار در اروپا می دونند.
ولی هنگامیکه یک نفر در ایران، در خلال یک بحث نسبتآ سیاسی، یک کلمه ای رو به کار می بره که اصلآ منظور او، توهین به دین یا پیروان یک دین خاص نبوده و شاید بشه گفت در انتخاب کلمات کمی بی سلیقگی به خرج داده، همین دوستان آزاد اندیش، فریاد می زنند که ای واای! به پیروان یک دین توهین شد، حقوق بشر نادیده گرفته شد، قلب ملکه جریحه دار شد، ای وااای از این ظلم بزرگ و عظیم!!!

مقصود اینکه نباید اختلاف سیاسی با یک سیستم، موجب بشه که ما نسبت به همه مسائل، بی انصاف شده و اصولآ کاسه داغ تر از آش بشیم. خود اون اقلیت محترم مذهبی که متوجه منظور گوینده شدند و فهمیدند که قصد توهین به دینی در کار نبوده، اینقدر معترض نیستند که برخی دوستان این طرفی هستند!!

باز هم فکر می کنم کشته شدن روزانه دهها و صدها انسان بی گناه در عراق و افغانستان و فلسطین، به دست جنایتکارانی که خودشون رو نماینده حقوق بشر می دونند، خیلی بیشتر اهمیت اعتراض کردن داره، تا به کار بردن یک لفظ توسط شخصی در ایران. ولی متاسفانه مخالفت برخی افراد با نظام، باعث شده تا اشتباهات کوچک داخلی، برایشان یک فاجعه عظیم شده، و جنایت های بزرگ دشمنان نظام، برایشان طبیعی و مشروع جلوه کند!
سعید
|
Canada
آقا داری باز مغلطه میکنی آمریکا بد عالم شما حق دارید از اسم دین یک نفر بعنوان فحش استفاده کنی؟ چطور برای خودتان این میشه بد سلیقگی برای بقیه میشه خوی استکباری و توهین به مسلمین و نقض حقوق بشر؟
کسی بی تفاوت به توهین فلان کشیش نشده دین اسلام و شیعه هم فقط مال شما نیست. اینجا به اندازه کافی آدم هست که باهاش برخورد کنند و کردند اگر از ایرانی ها هم کسی اینطوری شده بخاطر سوء استفاده شما از دین و همین استاندارد های دوگانه شماست. توهین توهینه چه به مسلمان باشه چه به یهودی. حالا آمریکا هر غلطی کرده باشه آمریکا بقول خودتون مظهر کفر و استکبار جهانیه باید بشه الگو شما به اصطلاح مسلمانان اخلاق مدار؟؟؟!
کسی که الان قدرت نظامی و تبلیغات رسانه ای آمریکا نداره اینطوری رفتار می کنه و اینطوری حرف میزنه چه تضمینی وجود دارد که وقتی قدرت آمریکا رو در این زمینه ها داشته بمراتب بدتر از آمریکا عمل نکنه؟

اتفاقاً نماینده کلیمی ها بارها و بارها نسبت به این موضوع اعتراض کرده. منتهی بیچاره میترسه به سرنوشت نماینده سابق زرتشتی ها دچار بشه و ................................. سلب صلاحیت بشه. گیرم اصلاً اونها هیچی نگن شما خودت انسانی وقتی در جامعه ای از دینت به عنوان فحش استفاده میشه چه حالی پیدا می کنی؟
ناشناس
|
Canada
موضوع صحبت اون بنده خدا در رابطه با هیچ دین و مذهبی نبود. موضوع درمورد یک شخص بود که ایشون اون رو به خاطر کارهایی که انجام داد، به پیروان یک دین دیگه تشبیه کرد. موضوع اینه که این به هیچ عنوان با کاری که کشیش امریکایی یا نشریه های رسمی اروپایی انجام دادند قابل قیاس نیست. اونها مستقیمآ از اسلام و قرآن اسم آوردند و علنآ به این دین و پیروانش توهین کردند. نه در غالب بحث درمورد یک فرد دیگه و اون هم به کار بردن فقط یک "کلمه".

حرف ما اینه، شما که به خاطر یک کلمه در مورد قوم یهود اینطور جوش آوردی، چطور در مقابل اون توهین های علنی، و همچنین کشتار زنان و کودکان مسلمان به دست سربازان مست امریکایی که همین الان هم داره اتفاق می افته، منفجر نمی شی؟! چون هرطور که حساب کنی، اعتراض باید با نوع اتفاقی که افتاده متناسب باشه. ولی درمورد شما، این اعتراض ها متناسب نیست و جهت گیری های سیاسی، باعث شده که حتی قضاوت های مذهبی و انسان دوستانه شما هم تحت تاثیر مخالفت با مواضع جمهوری اسلامی باشه، نه بر اساس انصاف.
سعید
|
Canada
شما از کجا میدونی که ما هیچکدوم در مورد کارهای زشت آمریکا و سایر کشورها هیچ کاری نمی کنم هیچ عکس العملی ندارم. ببخشید شما علم غیب دارید؟ چرا عادت دارید هی تهمت بزنید به مردم؟ والا بخدا اسلام و مسلمانی فقط مال شما نیست. در ثانی اونهای یک غلطی کردند اونها بقول شما کافر و خدانشناس و مستکبرند توجیه میشه شما هم همون کار اونها رو بکنید. بازهم تکرار میکنم چه تضمینی وجود داره که شما قدرت اونها رو داشته باشی از اونها بدتر نکنین.
ببخشید موضوع صحبت اون آقا (اتفاقا یک آقا هم نیست متاسفانه استفاده از این الفاظ برای خیلی از حضرات مداح و روحانی باب شده) بغیر از موضوع مذهبی چه چیزی بود؟
آقایون با یک بابایی مشکل دارند چه معنی داره که از اسم یک دین برای لعن کردن و تحقیر اون شخص استفاده کنند. پس فردا همین کشیش آمریکایی که شما توجیه کننده کارهاتون کردید به یکی از مسئولان آمریکایی بعنوان فحش بگه مسلمان شما چه حالی پیدا می کنید؟ مگر شماها هم مکرراً نمی گین که مسیحی و یهود دینشان تحریف شده، کتابشان تحریف شده است و از زیانکاران هستند آیا اینها توهین به معتقدین اینها نیست. اون باباهم فکر کرده شما دین یهود و مسیح رو تحریف کردید که به این نتیجه رسیده قرآن بسوزنه. مگر نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات شما بخاطر مبارزه با گروه های تبشیری مسیحی تا حالا چندین بار انجیلهای قاچاف شده به ایران رو نسوزنده؟ وقتی یکی از خطیبان جمعه رسماً اعلام می کنه که غیر مسلمان و غیر شیعه حیواناتی هست که در زمین می چرند و نفعی برای کسی ندارند که بعد آن نماینده نگون بخت زرتشتیان صداش درمیاد و سلب صلاحیت میشه چه معنی داره؟

اگر کسی واقعاً برای کرامت و اخلاق ارزش قائله باید در هر هتک حرمتی جوش بیاره.
بنده بهمون اندازه که از کارهای زشت آمریکایی ها ابراز انزجار می کنم از کارهای زشت شما هم ابراز انزجار میکنم و شما هم اول باید طرفت رو بشناسی بعد پیشداوری کنی. کار زشت برای همه زشته چه فلان مداح در ایران باشه چه فلان کشیش در آمریکا. چه حکومت ایران انجام بده چه حکومت آمریکا هرکسی هم به اندازه وسع و توانش جنایت می کنه هیچ بعید نیست شما هم قدرت آمریکا را داشته باشید از آنها بدتر نکنید. اینکه بنده با نظام حکومت اسلامی مخالفم پس شما حق دارید هر بی اخلاقی رو انجام بدید و بنده حق ندارم چیزی بگم و اگر چیزی بگم در هیج جای اسلام و قرآن و هیچ اصول اخلاقی نمی گنجه.
سید طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۴
جناب محمود کریمی در مورد اینکه مداح باید سیاسی باشد حرف شما درست، اما این مداح سیاست را از کجا خواهد آموخت، در چه نهادی درس سیاسی خواهد خواند، یا همینطوری اظهار نظر سیاسی خواهدکرد، آیا سیاسی بودن مقدمات نمیخواهد ؟ جمله معروف و بجای سیاست ما عین دیانت ماست بهتر بود اینگونه میبود که : سیاست ما باید عین دیانتمان باشد.
جناب کریمی سیاست ما عین دیانتمان نیست، باید باشد ولی نیست، ایکاش بود!
اگر بود دیگر اکنون قربان صدقه " برادران " عراقی نمیرفتیم که دختران ما را در اطراف خرمشهر پس از تجاوز زنده بگور کردند، اگر بود که نماینده برای عرض تسلیت مرگ شاهزاده ی وهابی سعودی که دستور قتل زائران ایرانی را داد که نمی فرستادیم، اگر بود که وقتی در پاکستان عزیزان ما را یکجا به شهادت رساند ساکت نمی نشستیم، و خیلی اگر بود های دیگر ...
و نکته دیگر عدم نظارت بر مطالبی ست که توسط مداحین در مجالس حضرت بازگو میشود که اکثر قریب به اتفاقشان هیچ گونه واقعیت تاریخی ندارد و مداحین صرفاً برای در آوردن اشک حضار آنها را میگویند، نقدی که استاد مطهری در حماسه حسینی داشتند هنوز جاریست.
اخلاق اکثر مداحین امروزی هیچ ربطی به مرام حضرت ندارد، مداح نماد عینی ائمه ست، چرا که مدعیست به ان خانواده تعلق دارد، آیا شما این چنین هستید ؟ دوستان اشاره به دستمزدهای انچنانی داشتند که صحیح است، جناب کریمی من چگونه به مجلسی قدم بگذارم که امثال شما با دریافت رقمهای آنچنانی انجا روضه میخوانند، نام شما را بردم چرا که شما ادعا کردید !مداحین ما چقدر نماد اخلاق و دیانت ائمه بوده اند ؟ چقدر سیاستشان مظابق با دستورات ائمه مبنی بر رعایت اصول اسلامی و اخلاقی در گفتار های سیاسی بوده؟
صراط عزیز لطفاً سانسور نفرمایید و کل مطلب را یکجا پخش بفرمایید، در غیر اینصورت خواهشمندم کلاً پخش نشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم سید ! تو چند تا پاراگراف کل جریان مداحی نقد کردی، اما کو گوش شنوا ؟
آقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر سيد طاها...همش حرف حساب بود....
ديروز تو نماز حمعه امام حمعه يه دعايي كرد كه لحظاتي منو به فكر فرو برد....خدايا مارا آني و لحظه اي از خط امام حسين دور نفرما....
من به خودم گفتم اين دعا از بيخ ايراد داره و بهتر بود ميفرمودند خدايا لحظه اي واقعيت خط امام حسين رو به ما نشان بده كه همون يه لحظه براي عمري بسه....ما اگه تو خط امام حسين بوديم وضعيت ما خيلي بهتر از اين بود...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۵
۳
اقای کریمی شعرت را بخوان وپولت را بگیر سیاست را بگذار بر ای انهایکه هم اختلاس را حمایت میکنند وهم حقوق سیا سی مادام العمر را برای خودشان تصویب میکنند
یک مداح غیر سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
آقا چرا ................ می گذاری ؟ .............................................
سایه آغا بالاسرمون اقا خوشم رهبرمون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
۴
۲
باسپاس ازموعود
"تنها ریس جمهوری که بیشتر ین افکار حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را در جامعه پیاده کرده اند احمدی نژاد بوده است"
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
افکار امام چیه ؟ می دونی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
۳
۳
آيا مداح بايد بي ادب باشد و يا مداح بايد حكم قتل صادر كند كند ؟ جناب كريمي اصلا" شما سياست را مي فهميد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
۱
سلام من عمادهستم شکرخداراکه درپناه حسینم عالم ازاین بهترپناه ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
۲
مداح باید بصیرت داشته باشه و بصیرت بده. همین.
مهران آزادپی
|
Germany
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
۳
صراط جان خدائیش اگه این همه که این به اصطلاح مادحین می ترسی ، از خدا می ترسیدی ، حال و روزت خیلی بهتر از این بود - مرد حسابی کامنت من رو چرا کش رفتی؟
- به هر حال حرفای خوبی زده بودم که خودت هم بخونی کافیه ! اگه رفیق شفیقت هم سرش خلوت شد ، بده بخونه ! بگو این حرف دل یه آدم پا پتیه که هیچ پشتوانه ای هم نداره ! ولی از صراط بیشتر دل و جیگر داره !
حق یار
ناشناس
|
Germany
یادمه تو یه مطلب دیگه هم گفته بودی عمرا صراط کامنتتو بذاره که کامنتت منتشر شدو حسابی ضایع شدی
من اگه جای تو بودم دیگه روم نمیشد با این اسم نظر بدم این هم از پررویی شماست دیگه
جالبه که بازم میگی صراط ترسیده در حالی که اراجیف تو و رفیقاتو از همه زودتر منتشر میکنه و این کمی باعث شده مشکوک بشم بهش!!
ولی جدا هر چی فکر میکنم موندم تو اینهمه اعتماد به نفستون و پررویی که دارید و بازم میاید تهدید میکنید
خیلی رو دارید به قرآن خیلی
مهران آزادپی
|
Germany
ناشناس نیمه محترم ! اگه یه کم چشم هات رو باز کنی ! اون بالای بالا تعداد خبر های منتشر شده و غیر قابل انتشار رو زده ! تا الآن که این کامنت رو میزارم 15 تا غیر قابل انتشار داره و این اعتراض من هم برا اینه که کامنت من هم یکی از اون غیر قابل انتشار هاست - در حالی که نه توهینی به کسی کردم و نه حرف سخیفی در اون زدم ! و فقط روشنگری محضه ! اگر هم صراط یکی به نعل می زنه و یکی به میخ ، این از سیاستشه ! حرف های اصلی رو منتشر نمی کنه ! تو خودت رو ناراحت نکن ! ما هم به این رفتار صراط عادت کردیم ! و در حالیکه در متن خبر بد ترین توهین ها رو به مقامات دولت می نویسه ، از درج کامنت های یکی از کوچکترین حامیان دولت احساس عجز می کنه ! اینا اگه تصدی امور دولتی داشتند ، خدائیش مردم رو جلو خورشید کباب می کردن و نمی ذاشتن کسی نفس بکشه !
حق یار
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
۴
خدا به حق امام حسین (ع) به این دولت و ملت شعور حسینی بدهد!!
مهدي از مشهد
|
Japan
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
۴
سلام عليكم.
ايام سوگواري اقا امام حسين(ع)را خدمت همه مسلمانان جهان تعزيت وتسليت عرض مينمايم
التماس دعا جميعا
مهدي از مشهد
|
France
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
۲
سلام عليكم
رفتار وگفتارناشايست برخي از مداح نماها باعث شد. رفته رفته مردم بيدار شوند وبفهمند كه مداح واقعي كيست.وچه كسي واقعا به عشق امامان مداحي ميكند.
ناشناس
|
Australia
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
۲
۲
آقای مداح:شماها اول هنرپیشه های زبر دستی هستید بعد سیاسی و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
۳
۲
مداح حق دارد که در سیاست دخالت کند ولی موسیقیدان و خواننده سنتی حق ندارد. کارگردان حق ندارد. وکیل دادگستری حق ندارد. هنرپیشه سینما حق ندارد.فقط حق دارند موافق میل مسئولین حکومتی صحبت کنند وگرنه منافق هستند بهایی هستند مزدور انگلیس و اسرائیل و آمریکاهستند.

مداح حق دارد از نام یک اقلیت رسمی و شناخته شده و صاحب نماینده در مجلس بعنوان فحش استفاده کند.مداح حق دارد از لفظ یهودی بعنوان فحش استفاده ولو اینکه مسئولین حکومتی ما دم از کرامت و حقوق کلیمیان ساکن ایران بزنند. مداح حق دارد از هر اصطلاحی برای هتک حرمت مخالفین نظام استفاده کند مداح حق دارد از گوشه کنایه های جنسی و ناموسی استفاده کند. برای کوبیدن دشمن هرچیزی مباح است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
۱
سلام سعید.از گالیور و خاوری و استاد و کانادا بگو. این حرفا رو ولش کن.
اميد . پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
مصاحبه كريمي رو ديدم
برخي خيلي پا رو فراتر از حدشون ميذارن . مگر همين برخي مداحان نبودند كه چند سال پيش مورد خطاب آقا قرار گرفتند كه "به كجا ميبريد مجلس عزاي حسين را "
مگه همين آقا نبود كه كفر گويي داشت توي مجلس عزاي حسين ؟ چطور شده يهو ايشون سياستت دان و ديانت دان شده اند
بازم بايد يه افتضاح ديگه به بار بيارن تا يكي بگه : هاي به كجا ؟