۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵
يك اقدام ديرهنگام

چرا فرش قرمز تا حالا برگزار مي شد؟!+عكس

مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد با اعلام حمایت همه ‌جانبه از فعالیت‌های تبلیغاتی فیلم‌ها تاکید کرد از برگزاری مراسم فرش قرمز مغایر با فرهنگ ایرانی و کپی‌برداری از غربی‌ها جلوگیری می‌شود.
کد خبر : ۴۴۳۲۱

به گزارش صراط به نقل از خبرگزاري مهر مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد با اعلام حمایت همه ‌جانبه از فعالیت‌های تبلیغاتی فیلم‌ها تاکید کرد از برگزاری مراسم فرش قرمز مغایر با فرهنگ ایرانی و کپی‌برداری از غربی‌ها جلوگیری می‌شود.

علیرضا سجادپور در این باره به خبرنگار مهر گفت: ما با هرگونه فعالیت تبلیغاتی که منجر به افزایش فروش فیلم‌ها شود، موافقیم و از این رویکرد حمایت می‌کنیم. علاوه بر این رونق سینمای ایران هدف ما است و در تلاشیم با اخذ بهترین تصمیمات بر رونق سینما از راه فروش فیلم‌ها بیفزاییم .

وی افزود: مخالفت با برگزاری مراسم فرش قرمز به عنوان افتتاحیه فیلم‌ها امر تازه‌ای نیست و اداره کل نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدا با این کار مخالفت می‌کرد و حتی از جانب دیگر اشخاص و نهادها نیز نسبت به این روند اعتراضاتی صورت گرفته بود .

سجادپور تصریح کرد: برنامه موسم به فرش قرمز به شیوه خوبی برگزار نشده است و تنها کپی‌برداری صرف از برنامه‌هایی است که غربی‌ها برای افتتاح یک فیلم اجرا می‌کنند. استفاده از لیموزین و به کارگیری بادیگارد و حضور عوامل فیلم با ظاهری که بیشتر یادآور شوی مد و لباس و آرایش است، هیچگاه مورد تایید ما نبوده و اجازه برگزاری چنین مراسم‌هایی را نمی‌دهیم .

مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ادامه داد: البته این امر اصلاً به معنای مخالفت ما با برگزاری مراسم افتتاحیه و رونمایی از آثار سینمایی نیست و به تازگی نیز چند مراسم افتتاحیه برگزار شد که کاملاً مورد تایید ما بود اما اجرای مراسم‌هایی مغایر با فرهنگ خودی و کپی‌برداری از غربی‌ها را تایید نمی‌کنیم .

وی یادآور شد: همانطور که تاکنون مراسم افتتاحیه چند فیلم بدون حاشیه‌های نامناسب برگزار شد، بعد از این نیز دوستان می‌توانند با ارائه جزئیات برنامه خود به ما و دریافت تاییدیه اقدام به برگزاری مراسم افتتاحیه  فیلم‌هایشان کنند.
گفتني است هرچند اقدام دير هنگام معاونت نظارت و ارزشيابي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت دهم در نوع خود قابل تقدير است، اما اين سوال بي پاسخ خودنمايي مي كند كه اين مراسم با اين كيفيت خاص كه اعتراض معاونت مربوطه را نيز در پي داشته است و به قول سجاد پور مخالفت اين معاونت امر تازه ايي نيست ، تا كنون با كدام پشتوانه و دخالت يا اعمال نفوذ احتمالي چه كساني برگزار مي شده است و اساسا مسولين ذيربط پيش از اين چه اقداماتي در اين خصوص انجام داده اند؟
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرات بینندگان
سلام
|
United States of America
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
۳۸
۱۱
این عکسها را زود تر می انداختید
تا دوستان روزنامه ایران بتوانند در "خاتون" ازان استفاده کنند
ناشناس
|
United States of America
ماماااااااااااااااااااااااااااااااااااان ن ن ن ن ن ن ن ن !!!
ناشناس
|
United States of America
خیلی ساده هستین . این مراسمو برگزار کردن یه مدتی استقبال در حد انتظار نبود حالا حذفش میکنن تا نسبت به اون عطش ایجاد بشه بعد دوباره آزادش میکنن یحتمل دم انتخابات !
شهید آینده
|
United States of America
بیت المال مردم میدن به این آدمای بی سواد تازه به دوران رسیده
اول خدا و بعد احمدی نژاد (k-1)
|
United States of America
جناب سلام شما که اینگونه می تازید ایا روی ویژه نامه ی خاتون مطالعه ای داشتید یا شما هم بر حسب مسموعات دیگرات رو مورد قضاوت قرار می دید؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
یه مشت ............ دیدن دارن که ملت مثل ب........... دورشون جمع شدن نگاشون کنن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
۳۴
۱۲
جمع کنند این مسخره بازی ها رو !! سرمایه های یک مملکت جوانان تحصیلکرده و دانشمندانش هستند، نه یک مشت .....!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی الان که در آمریکا و اروپا و ژاپن برگزار میشه اونها هیچ سرمایه ای از لحاظ تحصیلکرده و دانشمند ندارند الا همین هنرپیشه ها و امثالهم؟؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل بعضی ها اینه که زرق و برق اون طرف آب، هوش از سرشون برده و فکر می کنند ما از همه نظر باید شبیه اونها بشیم. درحالیکه فرهنگ ما، تمدن ما، ارزشها و هنر ما از اساس با اون ها متفاوت هست. ما نباید کورکورانه تقلید کنیم.
ضمنآ، نبودن دانشمند و پزشک و افراد تحصیلکرده، صدمات جدی به جامعه می زنه. ولی اگه مثلآ هنرپیشه نباشه، مشکل خاصی ایجاد نمیشه. منظور اینکه به هرکسی باید به اندازه اهمیتش، بها داده بشه.

باز تاکید می کنم، این تفکر اساسآ غلطه که چون اون ها این کار رو می کنند، پس کار خوبیه و ما هم باید بکنیم!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
البته عزیزم این تصور شماست من در این مدت نه یکبار پایم به سینما در اینجا باز شده نه جای دیگری بخاطر این چیزها هم اینجا نیامدم.
اینکه گفتی هنرپیشه نباشه مشکلی خاصی پیش نمی آید از دید تیپ شما و امثال شما حرف درستی است همانطوری که از دید برخی دیگر اگر مداح، روضه خوان و آخوند هم نباشد مشکل خاصی ایجاد نمیشه.
بنده هم مخالف این هستم که غرب هرکاری می کنه ما باید تقلید کنیم و این صرفاً در جواب صحبت شماها بود که فرموده بودید "هیچ سرمایه ای در کشور نیست..." بهرحال این عدم تقلید باید در مورد سرکوب نکردن مخالفین هم باشد نه اینکه شما هرجا می خواهید سرکوب مخالفانتان را توجیه کنید سریع از غرب مثال میزنید چطور هنرپیشه بازی غرب بده ولی سرکوب مخالفین(به زعم شما) قابل الگو برداریه و میشه برای توجیه عملکرد ازش استفاده کرد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ تون در چند کامنت پایین تر ... !
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ بنده به پاسخ شما رو صراط حذف کرده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
۱۹
۱۵
به هنرشون ایمان دارم و احترام قائلم ! اما خدا وکیلی ادم رو برق بگیره ولی جو . . .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
اگه این خانم گو...... خیر....یش را با آنجلینا جولی بذارن پیش هم::
بعید میدونم کسی بتونه تشخیص بده !!!
==================
اخه مامان بزرگ...تو دیگه چرا؟؟؟!!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
۱۳
۹
یهود میاد در راستای اعتقادات بی سر و تهش سینمای هالیوود راه میندازه و بهترین کیفیت فیلم رو برای در دست گرفتن مسیر اعتقادی بشر ارایه میده.بعد در سینمای مملکت اسلامی عده ای .... در راستای ....،چه ...میکنند...
لطفا نظر بنده را منعکس کنید تا بلکه این قیاس موجب بیداری بیشتر خوانندگان شود.(چرا نظرات قبلی من منعکس نشد؟)
جواد ده دله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
۷
۵
یهود میاد در راستای اعتقادات بی سر و تهش سینمای هالیوود راه میندازه و بهترین کیفیت فیلم رو برای در دست گرفتن مسیر اعتقادی بشر ارایه میده.بعد در سینمای مملکت اسلامی عده ای هوسران در راستای ارضای میل سرکششان ،چه کثافت کاریهایی میکنند...
لطفا نظر بنده را منعکس کنید تا بلکه این قیاس موجب بیداری بیشتر خوانندگان شود.(چرا نظرات قبلی من منعکس نشد؟)
سعید
|
Canada
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
۶
۷
انشاء الله که با این اقدام انقلابی مشکل بدحجابی و بی حجاب و فساد اخلاقی جوانان وطن اسلامی حل میشه و ما دیگر مشکلی از این نظرها نخواهیم داشت
حمید
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
۱۸
۱۱
میمون هر چی زشت تره ادا و اطفارش بیشتره
آخه یکی نیست به این زنیکه(گ.... خ... ) بگوید تو که یک پاد لب گوره قیافه هم که نداری پس این قیافه چلمنگ چیه برای خودت درست کردی
حال آدم رو از هرچی سینما و هنرمنده بهم می زنند انگار بعضی ها عقده خود کم بینی دارند
علی
|
Netherlands (Kingdom of the)
آخه این چه ادبیاتیه! برادران صراط شما رسما فحاشی رو منتشر می کنید؟؟ که چی بشه آخه؟
اول خدا و بعد احمدی نژاد (k-1)
|
Netherlands (Kingdom of the)
اقا حمید بهتره به کسی توهین نکنید حتی این خانم.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
موافقم! بعضی ها حتی لایق فحش و ناسزا هم نیستند!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
اين طرز حرف زدن درس نيست برادر.... هرچي باشه جاي مادرته.......
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
۱۰
۵
خداوكيلي شر آوره اگه حجاب و عفاف خوبه و بايد رعايت بشه بايد براي همه يكسان باشه .متاسفانه در تمام حوزه هاي هنري كه تمثال امام خميني و رهبر انقلاب نصب شده و متعلق به وزارت ارشاد است شاهد هستيم كه هر گونه بدججابي و اينگونه رفتارها ديده مي شود.اين برخوردها يكي از دلايل لجبازي عده زيادي براي بي حجابي است.
مهدي
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
۶
۱۸
تا چشتون درآد....... انشاالله..... نكنه انتظار رژه هفته بسيج براتون راه بندازند؟ اينا اينند و شماها اون.... والسلام! دعوا نداره كه!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
آخه همه دعوا سر اینه که اینها بشن اون و اونها بشن این !
اول خدا و بعد احمدی نژاد (k-1)
|
Netherlands (Kingdom of the)
اقا مهدی دستور اسلام امر به معروف و نهی از منکره و نمیشه به حکم اسلام عمل نکرد.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
۱۳
۳
یه مشت بازیگر که سواد خاصی هم ندارند و مثل خیلی ها تو این مملکت آخر مدرک خیلی هاشون لیسانس هستش که نشدند شخصیت و دانشمند ( البته فکر کنم بیشتر باید جنبه بازیگری و برای بعضی هاشون دلقکی را بگوییم تا علمی )

چرا برای این همه جوان که لیسانس و فوق لیسانس رشته های دیگر مثل فیزیک و ریاضی و ...را دارند ، فرش قرمز پهن نمیکنند.

اگر ارزش قائلیم ، باید برای همه ارزش قائل باشیم ، بازیگر و فوتبالیست و اینجور اشخاص آنچنان هم شأن بیش از مایی ندارند که برایشان فرش قرمز پهن کنند و مدل لباسهایشان را به نمایش بگذارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفت تقریبا درسته ولی فراموش نکن از مدال آوران و المپیادیها بیشتر پشتیبانی میشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
۱۳
۴
تا زماني كه ارزش ها وارونه باشند همين است !
سعید
|
Canada
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
۱۲
۱۱
راستی چرا وقتی برای اخراجی ها هم از این جشن ها و مراسم برگزار میشد شما لام تا کام ساکت بودید؟ چه شد که حالا یاد مضرات این جشن ها افتادید.

بنظر من عزیزان سینماگر بهتره که بجای برگزاری این جشن ها که باعث شادی میشه(و خوب شادی کلاً چیز بدیه)، برای هر فیلم یک هیات مداحی و عزاداری بگزارند تا شما راحت باشید
ناشناس
|
Canada
ظاهرآ متوجه موضوع نشدی و شروع به عقده گشایی های قدیمی کردی که اصولآ ارتباطی با این مطلب نداره!!
کاش لا اقل عقده گشایی هاتون مرتبط با مطالب باشه!!
سعید
|
Canada
شما جوابی نداری شروع کردی به تکرار کردن کلیشه های تکراری.
شما عزیزم که متوجه شدید بفرمایید مراسم اینها چه فرقی با مراسم فیلم اخراجی ها داشت؟ شما الان مشکلتون با این مراسم سرچیه غیر از اینه که بخاطر بقول خودتان بی حجابی و حرکات مبتذله مثلاً در مراسم فیلم اخراجی ها از اینها نبودند که می فرمایید مرتبط با مطلب هست یا نیست؟ شما فقط باید تشخیص بدید مرتبط هست یا نه؟
فرمودید عقده گشایی شما اصلاً می دونید بنده کی هستم چه کاره هستم. مثلاً کارگردان هستم که اخراجی ها بازارم رو کساد کرده؟ اخراجی ها هم یک فیلمی خیلی هم بین مردم مشتری داره مثل قیصر مثل گنج قارون مثل ورود آقایون ممنوع خیلی هم خوبه قرار هم نیست که مردم همه فیلم رو نگاه کنند الان مثلاً فیلم های کیشلوفسکی یا اسکورسزی رو نمایش بدهند فکر می کنید چقدر مشتری بین مردم داره؟ باور کن یکدهم جدایی نادر از سیمین. مسئله اینجاست که اگر عین همین بقول خودتون ابتذالها برای فیلم های مورد نظر شما انجام بشه مشکلی نیست ولی برای بقیه مایه وهن اسلام و مسلمین میشه.
سعید
|
Canada
لطفاً پاسخ بنده را به جواب ناشناس بگذارید
ناشناس
|
Canada
شما به اشتباه تصور کردی که علت مخالفت ها و انتقاداتی که درمورد اینگونه مراسم ها مطرح می شود، شاد بودن آنهاست! درحالیکه نه بنده، و نه هیچ کس دیگری مخالف شادی و شاد بودن نیست. بلکه مخالفت ما با ابتذال و ترویج مفاسدی است که در غالب این قبیل جشن ها، سعی دارند ترویج دهند.
مشکل اصلی اینه که عده ای فکر می کنند هر کاری اون طرفی ها کردند درسته، پس ما هم باید کورکورانه تقلید کنیم. در حالیکه فرهنگ غنی و کامل اسلامی-ایرانی ما، با بسیاری از پدیده هایی که امروز در غرب رواج پیدا کرده، مغایر و متضاد هست.
درواقع ما باید سعی کنیم که فرهنگ اسلامی-ایرانی خودمون رو در دنیا ترویج کنیم و با پایبندی خودمون به ارزشهایی که داریم، بقیه رو هم به سمتش جذب کنیم. نه اینکه مثل یک عده انسان بی هویت، چشم مون به دست کسانی باشه که حد اقل از نظر فرهنگی و تمدن تاریخی، از ما عقب تر هستند.
این اتفاقات هم، در هر جا و هر مراسمی که باشد، از نظر ما محکوم است.
ناشناس در مقابل ناشناس
|
Canada
ناشناس جان الان جنابعالی اساساً چکاره هستی که بخوای محکوم بکنی یانکنی ؟ از نظر بنده هم جنابعالی و سایر طالبانیها همه با هم محکومید !!!
سعید
|
Canada
شما اسم یک مراسم شادی بیار که شما باهاش مشکل نداشته باشید. یک مثال عینی از یکی از مراسم شادی که خودت شرکت کردی بگو تا ما بفهمیم تجسم عینی شما از شادی چیه؟

بلاخره نگفتید فرق مراسم آقای ده نمکی برای اخراجی ها با این فرش قرمزها چی بود که ما هم ارشاد بشیم!
ناشناس
|
Canada
الحمد لله انواع و اقسام مراسم های شاد در روزهای مذهبی و ملی در ایران داریم که البته از نظر عده ای اصلآ شاد نیست، چرا که توش از فساد و کارهای غیراخلاقی عده ای بی هویت خبری نیست!
عده ای سعی دارند که مفهوم بزرگ شادی و نشاط انسان را در حد ابتذال و رفع نیازهای حیوانی پایین بیاورند!
سعید
|
Canada
آقا بنده پرسیدم یک کدام از این انواع و اقسام مراسم شاد رو نام ببر تا ما بفهمیم تعبیر شما از شادی چیه؟
شکر خدا که ما همیشه مشکل داریم و مبتذلیم.
مراسم آقای ده نمکی در مورد اخراجی تو کدوم مقوله می گنجه برادر شادی شناس
ناشناس
|
Canada
سعید منظور ناشناس از مراسم شاد احتمالا مراسم مولودی خوانی است که بدست همان اشخاصی که روزه میخوانند برگزار میشود ! اگر هم فقط صداشو گوش کنی یا در بعضی موارد تصویرشو هم ببینی !!! نمیتونی تشخیص بدی مولودیه !!!
ناشناس
|
Canada
شادی را در بی اخلاقی و گناه خلاصه نکنیم دوستان!
سعید
|
Canada
شما عوض صحبت های کلی و شعاری یک مثال عینی بزن که ما دقیقاً بفهمیم منظور شما از شادی چیه
ناشناس
|
Canada
شاد بودن و شادی کردن، بدون اینکه معصیت الهی و تضییع حقی صورت پذیرد.
سعید
|
Canada
خوبی یکی از این مراسم شادی که دارین و اجرا کردین نمونه بزن چرا همش کلی حرف میزنی برادر من بگو مثلاً نظام مراسم فلان روز رو در فلان جا اجرا کردیم شادی باید اینطوری باشه که نظام در مراسم فلان روز در فلان جا اجرا کرد.

آخرش هم نگفتی جشن اخراجی های ده نمکی در کدام مقوله شادی قرار می گیره؟ چرا فرار میکنی؟
ناشناس
|
Canada
هیچ مراسمی به خودی خود شاد نیست. بلکه این آدم ها هستند که یک مراسم رو تبدیل به یک اتفاق شاد می کنند. حرف ما اینه که این شاد بودن آدم ها، نباید وارد مرحله ای بشه که معصیت الهی و یا تضییع حقوق دیگران رو (مثل مسخره کردن و توهین کردن و ...) شامل بشه. دیگه نمیدونم چه جوری باید معنای شادی کردن از منظر اسلام (و البته از نگاه اخلاق انسانی) رو بیان کنم.
هیچ کس دوست نداره برای شادی کردن، آبروی شخص دیگه ای از بین بره و یا به کسی توهین بشه. و البته در یک جمع شاد (از دید اسلام)، هیچ گناه و بی اخلاقی و ابتذالی صورت نمی گیره.
این بی اخلاقی و ابتذال هم هرجایی که باشه محکوم هست. چه مراسم فیلم اخراجی ها، چه مراسم فیلم های هالیوودی! به نظرم باید با عواملی که سعی می کنند مراسم های ما رو به ابتذال بکشند برخورد بشه. بحث ما الان موضوع فیلم اخراجی ها یا جدایی نادر و مواضع کارگردان هاشون نیست!

حالا اگه شما میخوای که من مثلآ بگم عروسی دختر شمسی خانوم که پارسال برگزار شد نمونه یک مراسم شاد هست، شرمنده از این مثال های عینی در ذهن ندارم!!
سعید
|
Canada
آخرش هم برادر من نتونستی یک مثل از این به اصطلاح مراسم های شادی صدا و سیما و سایر ارگانهای نظام برای ما بیاری بگی منظور من از شادی یعنی چه. خودت هم خوب میدونی که منظور ما از مراسم شادی عمومی مسلماً مراسم عقد و عروسی نیست منتها خوب وقتی آدم می خواهد خودش رو به اون راه بزنه و جوابی نداره از این کارها میکنه

در مورد فیلم اخراجی ها عزیزم جا داشت شما و عزیزان در صراط نیوز که ادعا می کنند عقد اخوت با کسی نبستند همان موقعی که مراسم جشن و پایکوبی فیلم اخراجی ها انجام شد همین واکنش رو نشان می دادند نه اینکه حالا بعد از این همه شما جمله کلی بفرمایید. چرا حضرتعالی قبل از اینکه سرشاخ با بنده بشی اول نگفتی که اخراجی ها هم اشتباه کردند.

شکر خدا فیلم جدایی نادر از سیمین نه فرش قرمزی داشت نه جشنی مثل جشن اخراجی ها وگرنه خدا میدونست که شما چه داستانها برایش می بافتید.(همین الان هم کلاً منتظر سوژه هستید)
ناشناس
|
Canada
حالا بر فرض من یک مثال از یکی از مراسم های ملی یا مذهبی شاد در ایران براتون بیارم و شما هم بگی نخیر اون مراسم اصلآ شاد نیست! خوب که چی؟!
اصولآ تعریف ما و شما از شادی، با هم متفاوت هست. البته تعریف بنده از شاد بودن و شادی کردن از منظر اسلام و اخلاق، قبلآ بیان شده.
خدا رو شکر مراسم های شاد ملی و مذهبی در ایران زیاد داریم که البته از دید عده ای، اصلآ شاد نیست!!
سعید
|
Canada
موضوع تعریف بنده نیست میخواهم بقیه هم بدونند که نمونه عینی شما از یک محفل شاد چیه تا تکلیفشون با شما یک سره بشه. البته بازم میگم شک دارم شما بتونید یک نمونه از جشن هایی که حتی خود صدا و سیما و امثالهم گرفته بدون اما و اگر بیارید. یکی از آقایون روحانی خودشون اعتراف کردند که ما فقط برای اشک مردم درآمدن درست شدیم.
ناشناس
|
Canada
امت اسلام و مردم مسلمان ایران، قرن هاست که در اعیاد بزرگ اسلامی و مراسم های شاد مذهبی و ملی، به شادی می پردازند و عیدهای بزرگ خود را گرامی میدارند. نیازی نیست که من یا شما برای اونها نسخه بپیچیم.
وظیفه ما این هست که با ابتذال ها و بی اخلاقی هایی که برخی ها سعی دارند وارد فرهنگ ما کنند، مقابله کنیم.
سعید
|
Canada
خوب بفرمایید در این مراسم شادی مردم باید دقیقاً چکار کنند مثلاً در بلاد کفر ملت موسیقی اجرا می کنند و میرقصند شما در مراسم شادی ها خودتان چه کارهایی می کنید که ما توجیه بشیم.
ناشناس
|
Canada
شما برو به سبک همون بلاد کفر در مراسم آوازه خوانی و رقص شرکت کن و لطفآ برای شاد کردن مراسم مسلمین نسخه نپیچ. البته افرادی مثل شما که فکر می کنند همه چیز ما باید شبیه اون طرفی ها بشه و تاریخ و سنت های خودمون رو فراموش کنیم، در طول تاریخ کم نبوده اند!
سعید
|
Canada
بنده اگر میخواستم به شیوه غربی شادی کنم مسلماً از شما چیزی نمی پرسیدم می خواستم ببینم این شیوه سنتی شادی شما شامل چه چیزهایی آیا فقط در حد مولودی خوانیه یا بخش های شاد دیگه ای هم داره. اگر میشه لطف کنید با ادب و متانت و بدون اهانت و توهین جواب بدهید. این طرز جواب دادن شما "شما برو به سبک همون بلاد کفر در مراسم آوازه خوانی و رقص شرکت کن" در شان یک انسان مسلمان و اخلاق گرا نیست بنده هم قصدی برای نسخه پیچی برای کسی ندارم این شماها هستید که پشت سرهم نسخه می پیچیدین برای مردم. می خواهم ببینم دقیقاً منظور شما از حفظ تاریخ و هویت در مراسم شادی چیه یک مثال عینی بزنید بنده متوجه بشم مثلاً اگر فلان کار یا فلان مراسم در یک مجلس شادی انجام بشه اون مجلس مجلس شادی مطابق با سنت ها و تاریخ و هویت شماست. خواهش می کنم خودتون رو یک کم کنترل کنید بدون عصبانیت و پرخاشگری و توهین جواب بدید
ناشناس
|
Canada
متهم کردن دیگران به توهین و پرخاشگری هنر نیست. عرض کردم اگه به نظرت مردم ما مراسم شاد ندارند و مراسم شاد مخصوص بلاد کفر هست، خب شما آزادی و برو توی اون مراسم کفار شرکت کن. مسلمین خودشون می دونند که مراسم های شاد مذهبی شون رو چطور برگزار کنند و نیازی به نسخه پیچیدن من و شما نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
۹
۴
آقایی که میگی روزنامه ایران و ضمیمه خاتون من حاضرم به خدا قسم بخورم یک دفعه هم نخوندیش.
مگه فرش قرمز چشه؟؟ از چیش باید ترسید؟
بنده روزی رو پیش بینی میکنم که انقدر این تفکرات بسته روی ملت فشار بیاره که یه جایی بزنه بیروون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
۹
۲
انالله وانا الیه راجعون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ربطش به چي بود...؟
موسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
۸
۳
دو روز دیگه که همینا کفه مرگشونو گذاشتند مسئولین فرهنگی و صدا وسیمای ما براشون مجلس ختم میگیرند وپیام تسلیت صادر میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان کپه مرگ نه کفه مرگ!
شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۱۱
۵
بسم الله

ملت بدبخت رو تو عکس اول ببنید
دهناشون وا مونده
اصلا کف کردند

آخه کی باور می کنه این فاسق العمل ها تو مملکت جمهوری اسلامی ایران دارند این کارها رو می کنند؟!!!
........................ (احتیاج به سانسور نیست، خودم کردم)
اردشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۴
۳
بنظرم 1.به همه شون اونقدر بد وبیراه بگین تا سر ووضع شون تغییر کنه مثل کامنت های بالا 2. همه شونو ممنوع کار کنید 3. سینما رو تعطیل کنید این جوری مشکل نتنها بدحجابی بلکه مشکل بیکاری، پارتی بازی در ادارات،گرانی،آلودگی و ترافیک شهرهای بزرگ، کیفیت آموزشی ، آمار جرم و جنایت ، رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی و کفیت کالا های ایرانی بخصوص نوع خودرو بهتر خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۸
۵
حجاب این خانوم ها واقعا درسته ؟ بیچاره سلحشور راست می گفت چهار نفر از خودشون بدتر هم جمع میشن دورشون براشون دست می زنن اگر هنر اینه برا خودتون هنرمندای عزیز نهایتا وقتی وارد قطعه جهنم (هنر مندان)بهشت زهرا شدید باید پس بدید ما که زورمون با شما نمیرسه
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۵
۲
کلا جامعه وافکار جمعی در شرایط مختلف راتست میزنند هر جا جواب بیگرند تشدید میکنند ونشد مقابله وحذف میکنند ، روی اصول وموازین خاصی نه فکر میکنند ونه حرکت ونه اعتقاد دارند ، مثل برنامه اول استقبال تشریفات از بشار اسد در (خیابان فلسطین ) ، و بالعکس ان استقبال از پوتین در کاخ موزه های سعد آباد نیاوران و ... @
سیدتقی
|
Germany
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۶
ایا از امام زمان(عج) خجالت نمی کشید؟ این وضع فرهنگ یک نظام اسلامی ومملکت امام زمانی است. چه کسانی طلایه داران فرهنگ اسلامی ما هستند اینها یا شهدا .......!؟اقای وزیر تا کی مماشات؟ ایا فکر می کنید قیامت از شما سئوال نمی شود. ایا شما راضی هستید اینها الگوی فرزندان خود شما باشند ؟جوانان این مملکت را به چه جیز ارشاد می نمائید. وظیفه خود را در مقابل خون شهدا فراموش نکنید
سعید
|
Germany
سید تقی جان از امام زمان فقط بابت این چیزها معذرت بخوان؟ بد نیست یک سری به حاشیه های تهران و شهرک های دور و برش بندازی و یا شهرستان دورتر. یک روز تو پارک های ام القراء جهان اسلام بگرد و خرید و فروش راحت مواد مخدر رو ببین. یک سری دادسرا ها بزن ببین مردم به چه معنویتی رسیدند. بعد ببین باید بابت چه چیزی از امام زمان خجالت بکشند. آه راستی بابت اون اختلاسه چی کسی نباید از امام زمان خجالت بکشه. فقط مایه خجالت ما همین فرش قرمز و همین هنرپیشه ها بوده که شکر خدا اولی جمع شده و مابقی هم جمع میشه
ناشناس
|
Germany
سيد زياد به خودت فشار نيار، خون خودتو كثيف نكن....
ناشناس
|
Germany
آ سد تقی عزیز ، شما نماینده امام زمانی ؟ نکنه شما هم مثل بعضی ها با اون حضرت ارتباطاتی داری برادر ؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۶
۲
هرزه گی شاخ و دم نداره به جرأت میگم خیلی از این دختر و پسرای مثلاً هنرمند اگه گیر جامعه و یه مقدار تعصب باقی مونده نبود به راحتی فیلم مستهجن رو هم بازی می کردن. وااسفا به حال ما که الگوی جوونامون شده این هرزه های کثیف.
سعید
|
Germany
البته شما امکان داره خودتم تو آینه نگاه بکنی فکر کنی داری فیلم مستهجن می بینی. یکم بسته به نظر شما هم هست عزیزم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۲
چرا اول اجازه ميدن چنين مراسمي پخش بشه بعد هم ميزن تو سر مراسم .به خدا اينكارها مبارزه با اسلام ببين كي گفتم ؟!؟!؟!؟!؟!.................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۲
۱
چرا اول اجازه ميدن چنين مراسمي پخش بشه بعد هم ميزن تو سر مراسم .به خدا اينكارها مبارزه با اسلام ببين كي گفتم ؟!؟!؟!؟!؟!.................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۶
۴
سلام
از اینکه پای فیلم یه همچین آدمهایی می نشستم شرمندم و از خودم بدم اومد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۳
۲
چرا اول اجازه ميدن چنين مراسمي پخش بشه بعد هم ميزن تو سر مراسم .به خدا اينكارها مبارزه با اسلام ببين كي گفتم ؟!؟!؟!؟!؟!.................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۶
۳
سلام
از اینکه پای فیلم یه همچین آدمهایی می نشستم شرمندم و از خودم بدم اومد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۳
به ما چه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۶
۱
جناب سعید!

من کجا گفتم هیچ سرمایه ای در کشور نیست؟؟!! بنده عرض کردم سرمایه های اصلی مملکت، جوانان تحصیلکرده، دانشمند و متعهد کشور هستند. نه یک مشت دلقک. این کجا و اون حرفی که شما به بنده نسبت دادی کجا؟!

درمورد اینکه گفتی اگر آخوند و مداح و منبری هم نباشه مشکلی پیش نمیاد، قضاوت رو به عهده ملت بزرگ و فهیم ایران می گذاریم، ملتی که به رهبری یک چهره روحانی، تونستند مستبدترین و دیکتاتورترین رژیم اون دوره خاورمیانه (یعنی رژیم سفاک پهلوی) رو ساقط کنند و بعد با لبیک به ندای این رهبر روحانی، نظام مقدس جمهوری اسلامی رو انتخاب کردند.
راهپیمائی های میلیونی تاسوعا و عاشورای 57 رو فراموش نکن که به مناسبت ایام مذهبی و به رهبری چهره های روحانی و مادحین اهل بیت، شکل گرفت و از اتفاقات مهم انقلاب اسلامی بود. راهپیمائی ای که شخص شاه با هلیکوپتر، شاهد عظمت حضور جمعیت در اون بود. و بعد از اون، رژیم پهلوی با شیب تند تری به سقوط نزدیک شد.

البته در همون دوران و در دوران جنگ تحمیلی که خانواده های مذهبی و انقلابی، جوانان شون رو برای دفاع از دین و میهن تقدیم می کردند و جوانان انقلابی، با عشق به اسلام و امام، در مقابل همه دنیا ایستادند، همین دوستان وطن پرست(!) خصوصآ هنرپیشه های فاسد طاغوتی، توی لس آنجلس و اروپا مشغول قماربازی با پول هایی بودند که از اون رژیم سفاک و از راه اشاعه فساد در سینما به دست آورده بودند.

درمورد سرکوب مخالفین هم، ایران هرگز ادعا نکرده که مدافع حقوق بشر و دموکراسی اون هم در تمام دنیاست. ولی این حضرات امریکایی و اروپایی که مدام دلشون به حال مردم مظلوم ایران و سوریه(!) می سوزه و شعار حقوق بشر و دموکراسی شون گوش فلک رو کر کرده ، چطور حتی به معترضین خودشون هم رحم نمی کنند؟! اون ها به شکل وحشیانه تظاهرات جنبش وال استریت رو سرکوب می کنند، اون وقت دلشون به حال مردم خاورمیانه می سوزه؟! کمی تعقل!
فدايي
|
United States of America
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۱
سلام
خوبه يادشون افتاده ؟
چع عجب؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۷
۱
جناب سعید !

من کجا گفتم هیچ سرمایه ای در کشور نیست؟؟!! بنده عرض کردم سرمایه های اصلی مملکت، جوانان تحصیلکرده، دانشمند و متعهد کشور هستند. نه یک مشت .... این کجا و اون حرفی که شما به بنده نسبت دادی کجا؟!

درمورد اینکه گفتی اگر آخوند و مداح و منبری هم نباشه مشکلی پیش نمیاد، قضاوت رو به عهده ملت بزرگ و فهیم ایران می گذاریم، ملتی که به رهبری یک چهره روحانی، تونستند مستبدترین و دیکتاتورترین رژیم اون دوره خاورمیانه (یعنی رژیم سفاک پهلوی) رو ساقط کنند و بعد با لبیک به ندای این رهبر روحانی، نظام مقدس جمهوری اسلامی رو انتخاب کردند.
راهپیمائی های میلیونی تاسوعا و عاشورای 57 رو فراموش نکن که به مناسبت ایام مذهبی و به رهبری چهره های روحانی و مادحین اهل بیت، شکل گرفت و از اتفاقات مهم انقلاب اسلامی بود. راهپیمائی ای که شخص شاه با هلیکوپتر، شاهد عظمت حضور جمعیت در اون بود. و بعد از اون، رژیم پهلوی با شیب تند تری به سقوط نزدیک شد.

البته در همون دوران و در دوران جنگ تحمیلی که خانواده های مذهبی و انقلابی، جوانان شون رو برای دفاع از دین و میهن تقدیم می کردند و جوانان انقلابی، با عشق به اسلام و امام، در مقابل همه دنیا ایستادند، همین دوستان وطن پرست(!) خصوصآ هنرپیشه های فاسد طاغوتی، توی لس آنجلس و اروپا مشغول قماربازی با پول هایی بودند که از اون رژیم سفاک و از راه اشاعه فساد در سینما به دست آورده بودند.

درمورد سرکوب مخالفین هم، ایران هرگز ادعا نکرده که مدافع حقوق بشر و دموکراسی اون هم در تمام دنیاست. ولی این حضرات امریکایی و اروپایی که مدام دلشون به حال مردم مظلوم ایران و سوریه(!) می سوزه و شعار حقوق بشر و دموکراسی شون گوش فلک رو کر کرده ، چطور حتی به معترضین خودشون هم رحم نمی کنند؟! اون ها به شکل وحشیانه تظاهرات جنبش وال استریت رو سرکوب می کنند، اون وقت دلشون به حال مردم خاورمیانه می سوزه؟! کمی تعقل!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم

اولاً در سقوط رژیم پهلوی همه مردم از هر قشری نقش داشتند. شما یک آمار از کشته شده ها و زندانی ها از قشر دانشجو و دانشگاهی بگیر و بعد همه رو بذار به حساب روحانیت. شکی نیست که آیت الله خمینی شخصیتی تاثیر گذار و کاریزماتیک در این انقلاب بوده ولی ایشون و بعضی از روحانیون همه روحانیت نبودند و همون موقع هم خیلی از روحانیون موافق کار ایشون در سرنگونی رژیم پهلوی نبودند. خیلی از همین روحانیون و واعظین و مداحان آن موقع دخالت در سیاست رو نهی می کردند ولی بعد که قدرت به روحانیون رسید انقلابی دو آتیشه شدند.
آن کسانی هم که به جبهه رفتند به عشق روحانیت نرفتند در درجه اول بخاطر ایمانشون رفتند و بعد به خاطر وطنشون. کسی هم نگفته که آنهایی که آمریکا و اروپا بودند وطن پرستند. بنده تمام 8 سال جنگ رو با خانواده ام در کرمانشاه بودم و شب و روز موشک ها و بمب های صدام حسین رو تجربه کردم. شما متاسفانه تصورتون اینه هر کسی مخالف شماست حتماً باید فاسد و طاغوتی بشه و تو لس آنجلس مشغول رقاصی میتونی هرجوری دلت بخواهد فکر بکنی ولی بهرحال خدایی هست.
فرمودید حکومت اسلامی ایران ادعای مدافعت از حقوق بشر رو نکرده ببخشید پس کی بوده که برای فلسطین و لبنان و غیرهم صدای حقوق بشرش بلند. شما ادعا تو اتفاقاً یک مرتبه بالاتر از ادعای حقوق بشر اونهاست. شما ادعای اسلامی بودن الهی بودن و نیابت و جانشیی خدا و پیغمبر و ائمه رو دارید. شما ادعای اسلام و اخلاق و کرامت انسان دارید. این شما هستید که صدای بقول خودتون حق طلبی و مبارزه با ظلم و احیاء آموزه های اخلاقیتون گوش مردم رو کر کرده ولی بمراتب از همین اروپا و آمریکای کافر و خدانشناس بدتر عملتر می کنید.
این شکل وحشیانه تظاهرات جنبش وال استریت رو کی برای شما خبرش رو فرستاده؟(جالب اینجاست که بیخ گوش ماست و ما هر روز داریم اخبار ضد و خوردشون رو میخونیم با صدتا عکس برای شما برای ما تشریحش میکنی) آیا صدا و سیما شما، این تصاویر رو ضبط کرده؟(اصلاً خبرنگارها شما جرات اینکار ها رو دارند؟) . آیا غیر از اینه که رسانه های خود اونها این بقول شما جنایت ها رو منعکس کردند. بفرمایید ببینم چند نفر دقیق مثل کهریزک تو سوله هفت ها مثل حیوون حبس شدند؟ چند نفر زندانی سیاسی شدند رفتد اوین؟ چند نفر کلاً کشته شده؟ حالا اصلاً قبول جنایت شده. شما هم مثل آمریکایی هم میگذاشتید کسی بیاد از سرکوب مخالفین در تهران بعض انتخابات فیلم بگیره! نه اینکه همون هفته اول همه فیلم برداری ها رو تعطیل کنین. نه اینکه گوشی موبایل مردم رو بخاطر فیلم گرفتن از لشگر کشی تون تو خیابونها ضبط کنید.اگر برخورد شما بهتر از برخورد دولت آمریکا بود که نیاز به اینهمه سانسور و برخورد با خبرنگارها و فیلم بردار نبود. آمریکا باز شرف داره اگر مردمش رو کتک میزنه به خبرنگار داخلی و خارجی اجازه میده گزارش تهیه کنند که سوژه برای امثال شما بشه. شما چی به اندازه اونها دارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سخن بنده در مورد راهبری انقلاب اسلامی و عامل انگیزه دهنده به مردم برای ایستادن در برابر حکومت طاغوت، و البته ایستادن در برابر تمامی ابرقدرت ها بود. مسلمآ کار اصلی را خود مردم (از هر قشری) انجام دادند.

این امریکایی های جنایتکار عادتشونه که از جنایت هاشون فیلم بگیرند و پخش کنند. میگی نه؟ فیلم شکنجه های غیر اخلاقی زندانیان در گوانتانامو و ابوغریب، فیلم ساقط کردن هواپیمای ایرباس مسافربری ایران، که بعد از زدن هواپیما و کشتن همه مسافرینش، افسران و کارکنان ناو امریکایی خوشحالی می کنند و با حالت پیروزمندانه ای به هم تبریک میگن!. و صدها فیلم دیگه از جنایات اونها که با حالتی وحشیانه و البته با خونسردی و خوشحالی انجامش میدن، همه این ها توی اینترنت موجوده و بارها از طرف رسانه ها پخش شده. احتمالآ چون اون ها از این جنایات فیلم گرفتند و پخش هم کردند، از نظر شما اصل کارشون درست بوده؟!!
فیلم گرفتن از جنایت و خشونت و پخش کردن آن، دلیل بر شرف داشتن امریکایی های جانی نیست. نمونه های زیادی از برخورد خشن پلیس امریکا و کشورهای اروپایی با خبرنگاران (خصوصآ خبرنگار های ایرانی) وجود داره که آخرینش، بازداشت معصومی در ایتالیا و اخراج نجف زاده از فرانسه (مهد دموکراسی!) بود.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم نه آیت الله خمینی و روحانیون همراهش همه روحانیت بودند نه فقط ایشون در راهبرد این جریان شرکت داشتند. البته الان طبیعیه که چون قدرت دست روحانیون است همه تخم مرغ ها را در سبد روحانیت می گذارند و تاریخ را براساس میل آنها تفسیر می کنند. تعداد کثیری از افرادی که الان انقلابی سینه چاک شدند و بقیه رو به اسم ضد انقلاب و منافق و بی بصیرت کنار می زنند اتفاقاً از همان جماعت هستند که زمان انقلاب کاری به کار رژیم شاه نداشتند. یکی از این عزیزان که الان فوت کردند پس از واقعه 28 مرداد فرمودند زنبورها و مورچه ها هم شاه و ملکه دارند. این جماعت تا وقتی که احتمال میدادند قدرت به دست غیر روحانیون می افته شمارکتی که نمی کردند هیچ علیه مقاومت مردم هم بلند میشدند.

از اینکه باز صحبت های تکراری رسانه هاتون را برای بنده تکرار کردید خیلی ممنونم انگار نه انگار که بنده در همین ایران اسلامی شما بزرگ شدم و انگار نه انگار که هر روز هزاربار اینها رو به زوذ هم شده به خورد ما دادید. عزیزم میخوای چه نتیجه ای بگیری اصلاً آمریکا و غرب بد عالم و آدم توجیه میشی تو برای عقده گشایی به کسی ظلم کنی که نه سر پیازه نه ته پیازه. این سه تا جوانک آمریکایی رو گرفتید که چی بشه مثلاً اینها خودشون از نظامشون دلخوشی نداشتند و خودتون هم شاکی بودید که بعد از آزادیشون رفتند در وال استریت به معترضین ملحق شدند فقط با این کار شما اونها حداقل فهمیدند که صحبت های مسئولین حکومتیشون راجع به حکومت شما کم بیراه هم نیست و شما هم دست کمی از آنها ندارید.
اونجا جنایت کردند و فیلم گرفتند و مسئولیتش رو قبول کردند کسی نیامد در کاخ سفید یا سنا و مجلس آمریکا بگه نه کار ما نبوده منافقین و گزارشگر بی بی سی و اینها مردم رو با تیر زدند! کسی نیامد دوربین از مردم جمع کنه و طرف رو بخاطر عکس برداری با موبایلش روانه زندان کنه کسی نیومد خبرنگارهای خارجی رو از کشور اخراج کنه. حداقل این اندازه شرف رو داشتند. شما که ادعا دارید چرا اینکار ها رو کردید؟ الان شما بفرمایید قضیه کهریزک و کوی دانشگاه و اون بیچاره هایی که کشته شدند به کجا رسیده؟ چطور پرونده های مخالفین شما سریع عملیاتی میشه ولی به تخلفات دوستان که میرسه همینطور میمونه تا شاکی ها بمیرند یا خودشهم زندانی بشن! تا کی دروغ تا کی ادعا الهی بودن و اسلامی بودن! غرب هم کافر و خدا نشناس و ظالم هستند شما چی هستید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجددآ تاکید می کنم که عامل انگیزه دهنده به مردم ایران در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، اعتقادات مذهبی بود. طبیعتآ پرچمدار مذهب و اعتقادات مذهبی، مجموعه روحانیت است. اینکه یک عده معدود از روحانیون درباری(یا غیر درباری)، مخالف انقلاب اسلامی بودند یا با آن مشکل داشتند هم دلیل نمی شود که به رهبری روحانیون بر انقلاب اسلامی خدشه ای وارد شود. هیچ گروه و قشری در عالم وجود ندارد که در آن اختلاف نظر وجود نداشته باشد و روحانیت هم از این قاعده مستثنی نیست.
البته جریان های مختلف نظیر حزب توده، سازمان منافقین خلق، نهضت آزادی و گروهک های ریز و درشت دیگه خیلی سعی داشته و دارند که حرکت عظیم انقلاب اسلامی رو به نام خودشون مصادره کنند، ولی خوشبختانه هم نسل انقلاب زنده است، و هم حافظه تاریخی ملت، عملکرد آنها را در آن ایام(خصوصآ دوران جنگ) فراموش نخواهد کرد.

امریکا و اروپا به خبرنگاران آزادی میده، ولی این آزادی اونها تا زمانی هست که باب میل ابرقدرت ها گزارش تهیه کنند و مثلآ تظاهرات کنندگان لندن رو یک مشت اوباش و دزد خطاب کنند. اگه کسی بر خلاف میل اونها گزارش تهیه کنه، مثل معصومی خبرنگار ایران در ایتالیا بازداشت میشه و یا مثل کامران نجف زاده خبرنگار تلویزیون ایران، از فرانسه (مهد دموکراسی!) اخراج میشه. اینه شرف اروپایی ها !.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه عزیزم همش کلیشه های ک.......... و برادرمان ش....... رو تکرار کن. ببین تطهیر میشین. هی بگو چون غرب فلان کار رو کرده(والبته ما صدتا چیز روش اضافه کردیم و یک کلاغ چهل کلاغش کردیم) پس ما هم حق داریم با مخالفینمون هر کاری دلمون خواست بکنیم. هی خودتون رو توجیه کنید ببینید به کجا میرسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۲
چرا نظر من منتشر نمی شود؟! چه اشکالی به آن وارد است ؟
ممم
|
Kazakhstan
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۴
۱
بسم رب شهدا وصدیقین
کجا رفتید برای چی رفتید رفتید از اینها دفاع کنید اینهایی که دارن مملکت را به بی راه می برند دل رهبر را خون کردن با این کارهاشون خواهش میکنم این عکس ها را نشون ندید
ناشناس
|
Kazakhstan
دل رهبر رو همین شما تندروها خون کردید نه چندتا آدم گمراه. شهدا هم از کسی دفاع نکردند دفاع شهدا از اعتقادشون بود
واقع بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۲
۴
پارچه قرمز را برای دعوت از گاو عصبانی به سمت خود نشان می دهند(مراسم گاو بازی) نگران نباشید نظر دهندگان گرامی اینها هم ..... هستند اما کمی آرامتر البته کاش به اندازه ......... ارزش داشتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۳
۶
آقا تو چند روز گذشته انواع تحریم ها علیه ایران اجرا شده از بلوکه شدن بانک مرکزی تا تحریم پتروشیمی یا صدور سه تا قطع نامه علیه ایران، بچه های شیخ نشینم که دارن تنگه هرمز رو دور می زنن و ....

حالا تو این اوضاع قمر در عقرب مشکل ما برگزاری فرش قرمزه؟؟؟ خداییش اگه آمریکا و متحدان جنایتکارش اینجور به ایران و مردمش فشار وارد میکنن دیگه وقتش نشده یه کم از فشارهای داخلی بر مردم کاسته بشه؟؟ شما فقط به من بگین الگو گرفتن از یه کار نمادین تو دنیا کجاش با فرهنگ ما نمیخونه؟؟ آقا چرا ما باید کاسه داغ تر از آش بشیم؟ چرا نباید کاری کنیم که حداقل داخل کشور همه رو متحد نگه داریم!
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۳
۱
دارند مال و.....مونو میبرند اونوقت ما تو چرندیم و......./ ............تون که با این مصخره بازی ها گیر دادن به تیپ مردم فکر میکنید بهشتی میشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عموجون چند سالته
تنفس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۲
۴
اجازه بدین مردم نفس بکشند خیلی هاهم دوست دارند خیلی افرادها و برنامه ها در این کشور نباشندمثلا من دوست ندارم در عیاد ملی واسلامی و تولد ائمه صدا و سیما مراسم سینه زنی و نوحه خوانی پخش کنه خب اینکارو میکنه من حق ندارم توحین کنم نظر من که شاخص نیست صرات چون مستقیم هستی سانسور نکن.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۲
به یاد حرف یک کارگردان و لطیفه منتسب به ملا نصرالدین افتادم . واقعا این به اصطلاح هنرمندان ازهمتایان غربیشان کم ندارند
سوال
|
Poland
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۲
هر قشری احترام خودش را دارد در حالیکه یکی از اساتید رشته هنر حرف جالبی می زد می گفت سیاستمداران به دوقشر خیلی توجه دارند هنرمندها و ورزشکارها چون روی عوام تاثیر دارند!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۲
بابا راست ميگن که اينا خودشون يه پا انجلينا جولي اند
دای تقی
|
Germany
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۲
۱
می دونی ما تو شهرمون به این ضعیفه هایی که این طورکی میان بین نا محرما چی میگیم؟
می گیم : ((............................................))
حالا صراط جون اگه اینو پخش نکنی معلومه که با این ضعیفه ها عقد اخوت بسته اید!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
شما با یک روانکاو مشاوره کن.
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۱
۲
من کاملا با سعید موافقم همه حرفاش درست بوده درود برتو
سید طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۴
1- به دوستانیکه در مورد مسائل مختلف نظر میدهند یاداوری میکنم از شهدا و مقام رهبری مایه نگذارند .
2- وقتی بر مسئله ای نقد دارند بهتر است راهکار هم ارائه دهند، بد و بیراه گفتن هنر نیست.
3- یکی از گلایه های بنده از خود سایت محترم صراط است مبنی بر نامی که برخی کاربران برای کامنتهایشان انتخاب میکنند، پاره ای حرمت ها رعایت نمیشود و صراط بایستی نظارت بیشتری داشته باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۳
۱
این سعید از کانادا عجب آدم نفرت انگیزیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس محترم شما میتوانید به جای ابراز تنفر از این شخص با استدلال و منطق و بیان نظر مستدل در مقابل ایشان ابراز عقیده نمایید و نه تنفر ، البته بنده مدافع نظرات این شخص نیستم ، فقط از کاربرانی که به جای بحث و تبادل نظر فحاشی میکنند دلخورم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه این آدم به هیچ صراطی مستقیم نیست . کلا از هر چیزی تیکه پاره هاش به این شخص رسیده. منطق صفر. وجدان صفر . دین صفر . وطن دوستی صفر . مردم دوستی صفر . من موندم کاناداییا چطوری تحملش می کنند. شاید علتش اینه که انگلیسی بلد نیس و باهاشون سر و کار نداره . در عوض میاد این جا افاضه ی فضل می کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۲
۱
همشون تازه به دوران رسیده اند.
و همه حامی هاشون
kh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
۲
امام زمان داره میاد اونوقت ما تو چه چیزایی داریم دست و پا میزنیم....
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
دیدن گو..... ........ .........ش کفاره گناهان همه دوستان باشد. ........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
۳
اون وقت میگن چرااقای سلحشور این طور میگه بنده خدا راست میگه دیگه اینا دست....از پشت بستن بقول kh انشاا...ظهور نزدیک است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
۳
اینو در جواب اونایی میگم که گفتن شهدا فقط برای اعتقاداتشون رفتن برو وصیت نامشون رو بخون میفهمی که رفتن ان مردان خدا برای اعتقادات و دفاع از مملکت واسلام ودفاع از ولایت ورهبر بود
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
۲
من نمیدونم چرا باید به این دجاله ها و ریاکارای بی خاصیت اینقدر بها داده بشه که جرات کنن با احساسسات با مردم اسلامی بازی کنن.دارم شک میکنم این حکومت اسلامیه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اونی که با احساسات مردم مسلمان بازی می کنند کسانی هستند که از دین و آئیین مردم برای حفظ قدرت خودشون و سرکوب مخالفین و منتقدین خودشون استفاده می کنند. اون کسانی هستند که دورو برش اختلاس ها و دزدی ها و حیف میل بیت المال و سوء مدیریتها رو می بینند ولی برای حفظ دو روز قدرت و حکومت به منتقدین و مخالفین حمله می کنند یا می خواهند ذهن مردم را به مسائل حاشیه ای و ظاهری سرگرم کنند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
۱
چقدر آدم بي كار داريم