۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۶
پيام تبريك مرجع تقلید سبزی ها

تبریک شیخ یوسف به میرحسین دام عزه ، زهرا فاضله و مهدی دامت افاضاته!

شيخ يو سف صانعي با صدور پيامي جالب ، عيد سعيد غدير خم را به موسوی ، رهنورد و کروبی ،تبريك گفت.
کد خبر : ۴۳۶۹۸

شيخ يو سف صانعي با صدور پيامي ، عيد سعيد غدير خم را به "مومن متعهد بزرگوار"، مير حسين موسوي(دام عزه) ،تبريك گفت.

به گزارش سرويس سياسي صراط ، صانعي در اين پيام تبريك، اين عيد سعيد را به زهرا رهنورد "همسر فاضله" اين "مومن متعهد بزرگوار" و حضرت حجت الاسلام والمسلمين آقاي حاج شيخ مهدي کروبي(دامت افاضاته) تبريك گفته است و از خدواند خواسته است كه مقدمات آزادي آنها كه خواسته اي جز حفظ اسلام و حاکميت واقعي مردم بر سرنوشت خود را نداشتند، فراهم آورد.

در اين بخش از پيام يوسف صانعي خطاب به مومن متعهد بزرگوار و همسر فاضله او و حضرت حجت السلام و المسلمين آقاي حاج شيخ مهدي کروبي(دامت افاضاته) آمده است: عيد سعيد غديرخم عيد حاکميت و ولايت امام معصوم(عليه السلام)، عيد عدالت، حريت، زهد و تقوي را به ملت بزرگ ايران و به مؤمن متعهد بزرگوار جناب آقاي مهندس ميرحسين موسوي(دام عزه) و همسر فاضله ايشان، و حضرت حجت الاسلام والمسلمين آقاي حاج شيخ مهدي کروبي(دامت افاضاته) تبريک گفته و از خداوند قادر متعال مي خواهم که مقدمات آزادي آنها و تمامي نخبگانی که خواسته اي جز حفظ اسلام، حاکميت واقعي مردم بر سرنوشت خود که مورد تأکيد امام امت (سلام الله عليه) بوده را نداشتند، فراهم آورد.

گفتني است مومن متعهد بزرگواري كه شيخ يوسف صانعي عيد غدير را به او تبريك گفته است، با طرح ادعاي دروغين وقوع تقلب در انتخابات و كسب حمايت آمريكا و رژيم صهيونيستي و بعضي سران دول اروپايي با برهم زدن نظم و امنيت كشور در طول فتنه سال 88 ، ضمن اميدوار كردن دشمنان نااميد ملت ايران، آرا 13 ميليوني خود را نيز بتدريج از دست داد و در آخرين فراخوان وي تنها چند هزار تن از بقاياي گروهكهاي معاند در خيابانها حاضر شدند.

همچنين اين مومن متعهد بزرگوار كه يوسف صانعي خواسته وي را حفظ اسلام و حاكميت مردم خوانده است همان كسي است كه آشوبگران روز عاشورا  كه ننگ هتك حرمت اين روز شريف و حمله به مردم در كارنامه آنها به ثبت رسيد را مردمی خداجوی كه حسین حسین گویان به صورت مسالمت آمیز و بدون شعارهای تند روانه خيابانها شده بودند، ناميد.

افزون بر اين تئوري علمي و پيچيده "داماد لرستان" همسر فاضله اين مومن متعهد بزرگوار، يكي از نظريات تاريخي فلسفه سياسي پيرامون رفتار انتخاباتي راي دهندگان است كه هنوز با گذشت دو سال از زمان ارائه آن، تازگي خود را حفظ كرده است و در محافل آكادميك ،مورد بررسي قرار داشته و تقريظات و حاشيه هاي فراواني بر اين نظريه عميق و علمي به ثبت رسيده است.

  

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۹۶
۸۳
دمش گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هوس حصر كردي يعني اينقدر مي رسند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
دیگ به دیگ میگه روت سیاه!!
بچه های جبهه
|
Iran (Islamic Republic of)
...........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی مرجع تقلید عدالت محورا کیه ؟ اونایی که میگن با امام زمان مرتبطن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخوندی که از طرف بی بی سی، مرجع محبوب و پرطرفدار خوانده می شود!!
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
پیام .............یوسف صانعی به سران ............فتنه سبز
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
کار صراط از اساس غلطه اینها حق ندارند به هیچ شخصی توهین کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جهان تشيع به مراجع شجاع، باسواد و مستقل همچون آيت الله صانعي و... نياز دارد.
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
من موندم این آمار مثبت و منفی چطور یه دفعه به نفع کوردلان ساده اندیش ( فتنه گران و حامیانشان) بالا میره؟؟؟!!!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه خانم چیزی به نام فتنه از اول هم وجود نداشت درسته اقایان موسوی و کروبی در راه رسیدن به هدفشون کمی اشتباه کردند اما لفظ فتنه اصلا وجود خارجی نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 یعنی با تحلیل های مقام عظمای ولایت در مورد فتنه موافق نیستی !
اول خداوبعد احمدی نژاد (k-1)
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس حقیقت همون چیزیه که عرض کردم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۸۵
۱۰۳
تاریخ مصرف این فتنه گران برای ......تمام شده حالا برای هم نوشابه باز میکنند که یعنی هنوز ما هستیم!!!!!11
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دم هرکی که این متن رو تنظیم کرده...گرم"
=========================
پاراگراف آخر...بینهایت زیبا بود"
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر تاریخشون گذشته بود نه این برادران صراطی اینقدر خبر با بغض و استهزاء اینجا میگذاشتند نه شما با این ادبیات نظر می دادی عزیزم!
آنتی پاچه خوار
|
Iran (Islamic Republic of)
البته عشقی! تموم شدن دوره اینا به معنی شروع شدن دوره رمال ها و حجتی ها نیست! شما برگرد لخاف تا یخ نکنی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
وجه مشترک صراط و منتخبشان در انتخابات بی ادبی است.
ادب مرد به ز دولت اوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۴۹
۸۸
اگر دست من بود فتنه گران را ..... ببينم كسي هوس هواداري پيدا مي كنه يانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم منتظر شما چکمه داران هستیم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه نکردید عزیزم. بالاتر از سیاهی رنگی هست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما چکمه خود را به اذن امام زمان مان و یا نایب بر حقش به پا می کنیم آن موقع است که آنها آرزوی چماق مان را می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما چکمه داران چکمه های خود را حرام وطن فروشان نمی کنیم .بلکه آنها را واکس می زنیم تا روی گنده تر از انان را با ان سیاه کنیم . نمی خواهیم با امدن به این کارزار چکمه های جمهوری اسلامی را ...... اخر هزینه شستن ان بیشتر است.اگه ان 3000میلیارد را اختلاس نمی کردند می شد کاری کرد ولی افسوس از این دزادن.ولی حتی اگه اختلاس هم نمی شد با پای پیاده می امدیم.اما در هر صورت ما شیعیان امیرالمومنین اغاز کننده جنگ نخواهیم بود ولی در کمین منافقینیم و اگر در جهاد باز شود مثل سال 88 با پای پیاده مانور جهاد با دجال اخرالزمان را تمرین خواهیم کرد.
irani
|
Iran (Islamic Republic of)
بگرد تا بگردیم!!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر بدون اسم و رسم شعار دادن راحته. فعلاً که ما جز با چکمه راه رفتن روی تن هموطناتون چیزی ازشما ندیدم. زی سایه حکومت شما آمریکایی ها و انگلیسی ها (بقول شما جاسوس و متجاوز ) ارزش و مقامشون از معترضین و مخالفین ایرانی بیشتره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مترسکانی هستید که صاحبان اختلاس از شما برای فرافکنی استفاده می کنند. درست برانید مبادا کسی از پشت شما بیفتد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا سعید کامنت گذاشتن با نام سعید و سیاوش و ممد و ...کاری نداره که
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما همون یک کارم نمی کنی. ما همه بقول شما منافق و سوسول ترسو هستیم شما که مرد هستی اینجا اسم و ایمیل تو رو بزار تا مردم بفهمند که طرفداران نظام چقدر به خودشون اطمینان دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۴۸
۶۵
اعدام نشدن كودتا گران عواقبي دارد
-احتمال كودتا مجدد با تجارب قبلي
-انگيزه به كودتاگران جديد به دليل عدم نگراني از ناموفق شدن كودتا و محاكمه شدن
-فراموشي محاكمه به مرور زمان و رسيدگي به پرونده هاي جديد تر مثل اختلاس و...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جداً معنی کودتا رو خوب فهمیدم. یعنی اگر کسانی که نه قوای نظامی دستشونه نه هیچ قدرت و مقامی دارند بیان تو خیابونها تظاهرات کنند میشه کودتا!!! ببخشید فرق کودتا با انقلاب ازدید شما چیه؟ هر خیزش مردم که موافق میل شما باشه میشه انقلاب در غیر این صورت کودتا!
پس ..........هم کودتا بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انقلاب یعنی اکثریتی متحول شوند واقلیت حاکم را سرنگون کنند کودتا یعنی اقلیتی بخواهند بدون احترام به رای مردم با آشوب واختشاش دولت ونظام را ساقط کنند حتی 1درصد هم موفق می شدند باز هم اکثریت دوباره آنها را به زیر می کشیدند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
پس تو این سی چهل سالی که صدام و قذافی حاکم بودند اکثریت راضی بوده! الان اگر آمریکا و ناتو حمله نمی کردند بازم اکثریت راضی بودند!
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
شاید تعریف شما از کودتا جالب باشه! اما متاسفانه علمی نیست! هرنوع اغتشاش یا براندازی کودتا محسوب نمیشه! اصطلاح انقلاب مخملی برای رفتار فتنه گران 88 تعریف دقیق تریه که رهبری هم به آن اشاره داشتند! اصولا نه انقلاب همیشه بار معنایی مثبت داره و نه کودتا بدون ابزار نظامی امکان پذیره! لذا بهتره از واژه ها درست استفاده کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیدونم چرا بعضی ها مثل این آقای سعید بینش سیاسی ندارن ناتو حمله نظامی کرد چون ترسید زودتر از خودشون مردم لیبی به پیروزی برسن واون وقت دستشون از نفت لیبی کوتاه بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کودتا با انقلاب یک معنی نیست کودتا می تواند نظامی باشد و می تواند نباشد کودتا هجمه اقلیت است بر اکثریت.کودتا یه پروسه کوتاه مدت است و انقلاب دراز مدت.کودتا را کسانی انجام می دهند که در لایه های بالایی قدرت اند و انقلاب را مردم فرودست.در انقلاب صفا و عدالت و راستی جاری است اما در کودتا دروغ و مرده دزدی جاری است
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس تحلیل شما احساسیه وهیچ رفرنس علمی در سیاست نداره! شما برو مطالعه کن بعد تشریف بیار! یعنی انقلاب های مخملی و رنگی پر از صفا و صمیمیت بودند! چرا عادت کردیم بدون مطالعهحرف بزنیم؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کودتا..........
اگر آدمها نادان نباشند تاریخ در مسیر صحیح حرکت می کند
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
آن کس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۸۳
۴۱
فعلا که بزرگترین اختلاس تاریخ ایران در زمان نماینده ... صورت گرفت حالا میتوان که فتنه گر اصلی را پیدا گرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نماينده ... چيه
نماينده 25ميليون نفر
نماينده مجلس
نماينده بانك مركزي
زياد مغزتو درگير اختلاس نكن چون طرف اموالش بيشتر هم هست ضمنا تخلف با ابعاد وسيع ومبالغ كلان بوده شايد مبالغ كمتر بود ابنقدر توي چشم نبود اونم نه بدست دولت بلكه با تباني تعدادي افراد ذي نفع خارج از كنترل مستقيم دولت البته دستگاههاي نظارتي دولت ......بايد جواب قانع كننده ايي به مردم بدهند كه چرا حواسشان جمع نيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نماینده ...
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر منظورت اینه که در زمان آقای اح...اتفاق افتاده که همه چی رو که نمی شه به هم ربط داد قبلش اینم بگم دوره های قبل هم این مسائل بوده ولی راسانه ای نمی شده و اون خ..و ه....اینا .... ولی رسانه ای نشد ولی نمی شه گفت چون تو زمان اح...پس کار اونه الان توی یه خانواده کوچیک پسر دزدی می کنه بابا نمی فهمه اینکه یه مملکت 80 میلیونی هست
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد دیگه زدی جاده خاکی رکورد اختلاس در زمان دولت دهم شکسته شد...دولت های قبلی خبری از اختلاس میلیاردی نبود.....
ابوعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین آقا! تو دولتهای قبلی خبری از اختلاس نبود یا صداش در نمیآمد !!!!!!!!!!!!
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقیونی که سعی در فرافکنی بی آبرویی اقتصادی این دولت در سالی که مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نامگذاری کردند رو دارندتا به نوعی بدون هیچ سند و مدرکی حتی بگم بگم های غیر مستند! همه دوران نظام اسلامی را شریک این فساد کنند مسلما برگی دیگر از بی بصیرتی خودشان را ورق می زنند! بجای فاسد جلوه دادن همه بهتره این غده چرکین را با استفاده از افراد کارآمد و نه همه کاره های منحرف و مرتاض و رمال!!! جراحی کرد
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر اس اس
خیلی خوب وبد تحلیلت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو زمان هر کی ممکنه اختلاس صورت بگیره این ننگ نیست ننگ اینه که جلوی اختلاس رو نگیرید
باریک بین
|
Iran (Islamic Republic of)
آقایون هوچی گر و ...این چه منطقیه که قاضی و راضی و ناراضی میگن اختلاس نبوده و شما اصرار دارین اختلاس بوده...عمو اختلاس با تخلف مالی خیلی فرق داره هبوری هبووووو....
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
چه کسی گفته اختلاس نبوده بچه که نیستیم بابا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر بی ربط بود ..
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۷۹
۴۴
فقط افراد کوته بین و ظالم هستند که چون شما فکر می کنند، قذافی، بن علی ،حتی از یک پیام تبریک عید هم واهمه دارید
حصر موسوی و کروبی نشانه ترس عده ای بزدل و .....است کسانی که .........هنوز هم طلب کار هستند و منت بر سر مردم می گذارند.
حصر خانگی رهبران، مخالفان و اینترنت و ... اما فکر، اندیشه و خواست مردم قابل حصر نیست
محمد(عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
درود به شرفت ss
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ترس را قبول دارم چون وقتي حكم خدا را به موقع در برابر محارب اجرا نكنيد زبانشان دراز مي شود طلبكار هم مي شوند حصر شان باعث شد زندگي ....ادامه داشته باشد وگرنه مردم خود حكم خدا را جاري مي كردند البته به نفع خودشان هم بود خدا براي بندگان بدش هم بد نمي خواد شايد نزد خدا به اين وسيله تخفيف مي گرفتند
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
تکبیرررررررررررررر
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس حكم خدا چيست؟ و چگونه متوجه مي شوي كه حكم خداست؟ اصلا حق كيست و چيست؟ چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از یک قاتل جانی هم باید ترسید و او را محصور کرد تا مملکت را به لجن نکشد!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عرزشی یزید عزیز مثل اینکه خوب بلد نیستی نقشت رو بازی کنی یزید بن معاویه تکبیر نمی فرستاد.
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر صانعی منافق و میر یزید خائن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حکم خدا در قرآن هست کسانی که علیه حکومت اسلامی دست به سلاح ببرند واغتشاش ایجاد کنند محارب هستند حق شخص خاصی نیست بلکه اگر حق را بشناسی اهل حق را هم خواهی شناخت
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
عده ای که براحتی شان سران مخالفین در سال 88 را در حد محارب رسانده اند لازم است ابتدا مشخص کنند در کجا این همه فقیه شده اند؟؟؟! البته فقیه بی اسم و رسم واقعانوبره! مسلما اگر همین برخورد متعصبانه و غلط عده ای در برخورد با مخالفین بی بصیرت نبود و حمایت کورکورانه همین عده هم از عده ای ......و مکتب شناس! ... و .... اتفاق نمی افتاد، شاید امروز جامعه ما رمز پیروزی اش به فرمایش حضرت امام که همان وحدت کلمه بوده و هست را در مخاطره نمی دید! لاجرم هرکس که باد بکارد باد درو خواهد کرد!
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب به خودتان انواع و اقسام القاب را می دهید و خود را قدیس می بینید درست شبیه بقیه دیکتاتورها،
پس پادشاه عربستان و بحرین و یمن هم می توانند خود را نماینده خدا بر روی زمین بخوانند و هر کس را که بر علیه آنها حرفی بزند به او برچسب محارب بزنند، یا اوباما خود را نماینده و جانشین مسیح بداند و همه مخالفین داخلی و خارجی را درو کند یا نتانیاهو خود را نماینده موسی بر زمین بداند و بگوید هر کاری که می کند خواست خداست
دوره قدیس سازی به پایان رسیده و نقاب از چهره شیطان برافتاده
به جان مردم افتادید حالا طلب کار هم هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باور کنید محارب و منافق، نه شاخ دارد و نه دم!
............
|
Iran (Islamic Republic of)
..... علی " تنکابن"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی که حمله کنندگان به عزادار امام حسین را مردان خدا می خواند از .... است
irani
|
Iran (Islamic Republic of)
یه لیوان اب یخ بدین به این اقای تنکابنی چون بدجور داغ کرده داره شروع کرده به ناسزا گفتن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا مجرمین به عادت را محصور می کنند تا به جامعه گزند وارد نکند.همان گونه که مجانین را در تیمارستانها می خوابانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ....
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۴۵
۲۶
بخدا قضاوت در مورد دین مردم رو اشتباه میکنید. چرا در متدین بودن افراد شک میکنید؟
لا اکراه فی الدین قد تبین الرشد من الغی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نحن نحکم بالظاهر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوند فرموده است که از کفا و منافقان تبری بجیید ما نیز از بهائیان و حرمت شکنان روز عاشورا تبری می جوییم و به انها هشدار می دهیم که انتقام عاشورای 88 را در رکابی مهدی صاحب زمان از انها خواهیم گرفت.پس اماده باشید که صبح نزدیک است
حذف ...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۲۵
۲۵
چرا این آدمهای ............را گذشته شان را به مردم نمیگین؟
صراط .......بگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين به اصطلاح آية الله ، در سال 59 در درس احکام گفت: خون شهيد پاک است! اين ناشی از بی سوادی اين بنده خدا نيست ولی حاکی از احساساتی و عجول بودنش هست.
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس! شما برای بیان این کشفتان چرا 31 سال صبر کردید تا ایشان را از مقام اجتهادخلع کنید! راستی می دانید کسی که شما سال 88 به ایشان رای دادید و خود را اوج بصیرت می دانستید ....! زمانه انسان ها را تغییر میدهد‍! بعد از سال 59 بود که به حکم حضرت امام ایشان از فقهای شورای نگهبان شدند! شما که فهمی بیش از امام را مدعی نیستید! البته دوره موج سواری شما هم یقینا تمام خواهد شد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۳۵
۴۷
اگر اينها رهبر عده ايي هستند پس كو فداييانشان كو مريدانشان اينها همچين جوگير شدند كه فكر كردند واقعا كسي هوادارشان هست البته ساكتين ومردودين به توهمشان افزودند وامثال اين پيامهاي تبريك فرستادند الان همه كنج امن نشسته اند واين دو بايد تاوان پس دهند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم شما هم پشت سر نیروی انتظامی و سپاه و قوه قضاییه و حکومت نباشه مرید و مراد فراموشت میشه حالا الان تو قدرت هستید و اینطور مرید مرید می کنید. بذار قدرت حضرات رو به افول بره وضعیت فداییان شما رو هم می بینیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خون بر شمشیر پیروز هست آقا سعید
خون ما وفرزندان ما وخانواده ما فدای اسلام
مطمئن باش مردن را به ننگ زندگی بدون اسلام ترجیح می دهیم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
انشاء الله بزودی می بینیم.
!!!!
|
Iran (Islamic Republic of)
دادن این همه شعار در قالب ناشناس!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سی و چند ساله که داریم می شنویم: هفته دیگه جمهوری اسلامی سقوط میکنه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سی و چند سالو ولش کن ! اینو بدون که صبر کوچیک خدا 40 ساله . پس فعلن خوش باشید.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم به این نناز که ما سی و سال بودیم بقول دوستمون بعضی ها چهل سال بودند و یک شبه سیفونشون کشیده شد و تو لوله فاضلاب پیداشون کردند. حکومت کمونیستی شوروی هفتاد سال به اسم سوسیالیسم و طبقه کارگر و مبارزه با امپریالیسم به مردم زور گفت. بنی امیه و بنی عباس و عثمانی هم شکر خدا عمرشون بیشتر از شما بود ببین اونها چه اعتباری داشتند و حکومت پنج ساله علی(ع) چه اعتباری داره. موقعش که برسه با بدتر شکل ممکن پایین می آیید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان دلت خوشه ها اول میگفتید 0 3سال حالا میگید 40 سال بعدا میاید میگید 50 سال ........با با جان انقدر خودمونو گول نزنیم اگه کسی هم میتونست یه تکونی به اینا بده اون !!!!بود که امثال شما با سادگیتون و را ه افتادن دنبال اون میر قلابی نذاشتید .اگه چند سال دیگه به حرف من نرسیدی !
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اون کسی که دلش خوشه شما و امثال قذافی ها و صدام ها هستید. مغرور نشو که خواندی ورقی زان روز بترس که ورق برگردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۵۲
۳۲
شیخ یعنی چی؛بگو آیت الله.دوست دارید به شماهم به جای صراط بگن خیابون فرعی
ابوعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
د ! راست میگه این ناشناس ! بگو ...! چرا ناقص میگی ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکسی بر علیه منافع این جماعت صحبت کنه میشه شیخ ولی اگه مجیزشونو بگه و به به و چه چه کنه براشون اگر طلبه هم باشه میشه آیت الله !!! و این شرح حال کسانیه که از هر روشی برای تحقیر مخالفانشون استفاده میکنن .
احمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۴۹
۳۳
عزیزمن هر چه باشد ایشان روحانی هستندو حتما دوستارانی نیز دارند قرار نیست که هرکس درجناح شما نباشد بوی توهین کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آنقدر محبوبه که حتی همشهريهايش هم ديگه قبولش ندارند!!(آمار بگيريد چند نفر از نيک آبادی ها قبولش دارند)
!!!!
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که ثابت کردید خوب انتخابات و نظرسنجی برگزار می کنید ناشناس خان!!!
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۵۶
۲۸
اگر از مهندس موسوی نمی ترسند چرا حصر ش کردند . مهندس موسوی فرزند خلف حضرت امام بوده وهست ...... .اکنون که امام در میان ملت نیستند .......لعنت خدا و رسول خدا بر مخا لفین امام ومعاندین نظام که امروز چهره عوض کردند و......................... ومیشنوم بعضی ها ایراد میگیرند که چرا معاندین نظام باموسوی اعلام همدری مکنند . اولا موسوی بارها اعلام کرده که نیازی به انان ندارد منتها با زبان مودبانه دوما .معاندین نظام بیشترین ضربه را ازسوی موسوی وموسویان خورده نه از اقای ....و......اگر تاریخ انقلاب را ورق بزنید .؟! سوما معاندین نظام دنبال تکمیل بازل خویش هستند اگر بعضی احمق ها ان را درک کنند؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نمي ترسند منظورتون كيست؟
مردم
دستگاه قضا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این آدم حدود دوسال فرصت داشت تا آزادانه ادعاهایش را در خصوص تقلب ثابت کند، ولی فقط بیانیه داد و به مقدسات مردم و نظام اسلامی جسارت و اهانت کرد. حرمت شکنان عاشورا را مردان خداجو نامید و بلندگوی امریکا در داخل کشور شد.
حصر کافی نیست، این ها باید محاکمه و به اشد مجازات محکوم شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حصرش کردند چون می ترسند مردم خودشان او را به مجازات برسانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از مهندس که نمی ترسند برای حفظ جان ایشان حصرش کرده اند.پیشرفت کشور اجازه نمی دهد یک ....ان را بر هم بزند
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۲۱
۳۱
حتی اگر اینها ۲۴ عبادت کنند اخرش جای خوارج رو می تونند پر کنند زیرا عبادت برای تشکر از نعمت ها و علوم الهی است و نمی توان با عبادت خالی علوم الهی را فرا گرفت و گول دشمن را نخورده و جامعه ای را اصلاح نمود.
......
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۳۱
۴۴
... خدا را صد هزار مرتبه شکر میگویم که این جماعت سر کار نیامدند. وگرنه خاک این مملکت رو به توبره میکشیدند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آره مخصوصاً تو دوره جنگ با عراق ندیدی خاک ما تو توبره بود! تو دوران اصلاحات هم با وجود کروبی در مجلس دیدید چه خاکی تو توبره کرده بودند. اصلاً این کروبی نیومد حکم حکومتی رهبری رو اجرا کنه اصلاً این کروبی استعفاء کرد.
اون کسی که خاک نظام شما رو تو توبره کرده همین هایی هستند که الان سرکار هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو زمان جنگ کسانی جلوی به توبره رفتن خاک ایران را گرفتند که در جبهه ها حاضر شدند
سپیده
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید خان تو دنبال عشق و حالت باش بیرون گود نشستی جنابعالی حاضر بودید چند روز هم که شده برای جلوگیری از به توبره رفتن خاک مملکت تو خط مقدم جبهه ها تشریف می آوردین
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اون هشت سال جنگی که معلوم نبود شما کجا بودید بنده در کرمانشاه داشتم طعم موشک ها و بمب های صدام حسین و بعدهم حمله دارو دسته رجوی رو تجربه می کردم. این دوران نوجوانی من بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه تو کرمانشاه بودی اگه اون 8سال را تو جبهه بودی چقدر ادعا داشتی !
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده ادعایی ندارم شما پرسید کجا بودی بنده جواب دادم که شما فکر نکنی فقط خودت ایرانی بودی و هستی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۴۱
۳۰
با توجه به عنوان سایت صراط، انتظار میرود این سایت در استفاده از القاب و اسامی نهایت ادب و احترام را رعایت کند الفاظی مانند شیخ یوسف و ... زیبا و دور از شان سایت است ایشان به هرحال دارای مقلدین بسیاری هستند (با این که در فشار و حصر هستند ...)
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چند تا از اين مقلدين بسيار را به ما هم آدرسشان را بدهيد. بابا .......قبولش ندارند!
سعید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
برای دشمنان ما (البته بقول خودشان دشمنان اسلام! چون اینها خودشان را با اسلام یکی میدونند) همه چیز مجازه شیخ و اینها که خوبه فحش و تهمت ناموسی هم برای حذف مخالفین شرعیه.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مهم اینه که یه فرصتی پیش اومده با مخالفشون تسویه حساب حساب کنند و اونو تحقیر کنن . ممکنه دیگه از این فرصتهای طلایی دیگه پیش نیاد !!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آقا سعید « از کوزه همان برون تراود که در اوست » شما این بی ادبی ها را از کدوم مرجعت یاد گرفتی؟ امام (ره) حتی برای ریگان و شاه از لفظ « آقا » استفاده می کردند. یاد بگیر برادر. لااقل از امام یاد بگیر!
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۴۲
۲۶
....................؟
پاچه خواری فقط رسم مدیر مسئول صراط و هم پیاله هایش است و انسانهای آزاده و بریده از مال دنیا هرگز ....نمیکنند.
..............................................................................................
انوش
|
Germany
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۳۸
۲۵
آقای صراطی ها لطف کن این سوال بنده را جواب بده چطور شده که هر آیت الهی که برای شما چهچه نمی زنه میشه شیخ و... و هرشیخی که برای شما چهچه میزنه یه شبه میشه آیت الله .؟
علی « تنکابن »
|
Germany
آیت الله یعنی نشانه خدای تعالی؛ و آیت الله به روحانی ای اطلاق می گردد که به فرموده امام عظیم الشّان و راحلمان «ره» مردم با دیدن چهره آن روحانی به یاد آقا رسول الله «ص» بیفتند، نه مثل شیخ فاسق و منافقی همچون یوسف صانعی که با دیدن چهره اون به یاد مجاهدین خلق؛ سلطنت طلبان؛ همجنس بازان؛ فاحشه ها؛ آمریکا و ایادی مزدورش و در یک جمله دشمن محمّد «ص» و آل طاهرین محمّد «ص» می افتیم!!!
سعید
|
Germany
این "یاد افتادن شما" البته بفرموده بزرگترهاست! ... یک سری مطالب می نویسه شما هم عیناً آنها به یادتان می افته. پس فردا اگر .... عین این اوصاف را در مورد کس دیگری بگه شما باز اینها به یادتون می افتد. اتفاقاً بقیه مردم هم وقتی .... شما را می بینند یاد چیزهای می افتند که مسلماً ذکر آنها باعث سانسور شدندش از طرف صراط میشه. مهمه اینه که شما حق دارید چیزهایی که یادشون می افتید اینجا بگید ولی بقیه این حق شما رو ندارند.
ممل
|
Germany
آقای علی تنکابن هر چند من با سعید همنظر نیستم اما با ادبیات اح ...... دی و شعاری تو یکی مخالفم ، تو که اسم موسوی میاد خودتو.... از بس فحش میدی چرا وقتی اسم اح ........ میاد غش میکنی ؟ بعد به من گیر میدی که حرفای ....... میزنم و ........؟
irani
|
Germany
علی اقا یه لیوان اب یخ بذار پیشت برادر خیلی داغ کردی داری چرت و پرت میگی؟فحش و ناسذا دادن به یک مسلمان کار یک مومن نیست
دختر گیلک
|
Germany
اقای تنکابن واقعا زشته ما همه خیرسرمون بچه مسلمونیم .شما که از پیامبر صحبت میکنی بهتر اخلاق نبویم داشته باشی.مگه شما همان پیامبری رو قبول نداری که رفت به دیدن فردی که روی سر مبارکشون اشغال ریختن اونوقت ماها .کشکی فقط اندازه ی سر سوزن به عقاید هم احترام میذاشتیم
ناشناس
|
Germany
بیا اینجا هم هست ..تا همین دیروز به ریخت و قیافه رقبا هم هم گیر میدا د حالا اومده واسه ما دم از مسلمونی میزنه...
عبدالله
|
Germany
دمت گرم آقا سعيد. اينها فكر مي كنند كه فقط اينها هستند كه به دين و اسلام و خداوند متعال اعتقاد دارندو دين و ائمه در انحصارشان قرار دارد و بقيه مردم كافرند
سرشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۲۱
۲۸
گوساله ها هم آروزیی دارند برای گاو شدن
حالا باید دید شیر می خورند یا شیر می دهند
. . . !
به یکی گفتند تا حالا یه الاغ رو از نزدیک دیدی؟
جواب داد : الاغ رو نه ................
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شما ولایتمداران اخلاق مدار را برای مسلمین حفظ کنید که اسوه ادب و زیبایی در کلام هستید
دختر گیلک
|
Iran (Islamic Republic of)
سرشناس تو یه نفرو احتمالا ........علاقه ی بسیاری به گاوو گوسفند داری.عزیز هموطن به خدا این بی حرمتیا زشته ما همه تو یه کشوریم و باید یه عقاید هم احترام بذاریم و با این فحش و فحشکاریا این اختلافات فقط اختلافات بیشتر میشه و هیچ مشکلی حل نمیشه.ولی واقعا متاسفم براتون با این ادبیات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای با با راه افتادی این ور اون ور اظهار تاسف میکنی ...منم برا ی یه دختر ریا کار درو غگو که که بدترین نوع کلام را داره و سیاست زده و دهن بین و ظااهر بین است متاسفم
جواب دختر گیلک به گمج عزیز
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس قبلم بهت گفتم قابل جواب دادنم نیستی ولی جناب راستگو و فاضل و ....اولا همه ی حرفات بیشتر شایسته خودته .دوما ادمایی مثل تو فقط ادعا دارن و مثل طبل فقط صدا داریدو از تو تهی سوما دوست گرامی شما که زبونت می گیره /هم هم.که که/خوب بگو کسی باهات کل نندازه حالت بد تر می شه بد ادم وجدان درد می گیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ادخترجان شما خودشو بابت لکنت من ناراحت نکن تی بالا ..ولی خودمونیم ......... را خوب نیومدی !!! واسه همین بهت میگم اب و با کلرش نخور دختر جان... اثلا !!!!!!!!!
دختر گیلک در جواب گمج
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم میاد خودت میدونی اسمت چیه گمجججججججججججججججج جان.از این به بعد به جای ناشناس با نام کاربری جدید گمج کامنت بذار خوب دیگه برم برف بازی چون فعلا رشت و اطرافش تو برف و کیف ملت کوکه و دانشگام که تعطیله نمی خوام حالمو با خوندن چرت و پرتای تو خراب کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کیف ملت کوکه !!!!!!!!!! عجیبه من فکر میکردم فقط زمان خاتمی جون مردم کیفشون کوک میشد و خنده میکردن ...سیاست را بی خیال. خوردن ؟ ماهی به چه صفایی داره...
دختر گیلک در جواب گمج عزیز
|
Iran (Islamic Republic of)
اون که جای خودش اون موقع همیشه کیف ملت کوک بود الان فقط روزای برفی و شب عیدی .خوب مردمم دلشون به اینا خوشه دیگه .راجب جمله ی اخرتم باید بگم یه بیکاری که معلوم نیست از کجا منو میشناسی یا اینکه شانسکی یه چیزی گفتی یا من جملتو اشتباه خوندم گمجججججججججججججججججججججججججج .راستی میدونی گمج یعنی چی؟اگه نمی دونی بگو برات توضیح بدم گمجججججججججج
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۱۹
۲۱
عجب حاجی ...ما هم راه افتاده ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۲۵
۲۶
1.آذری ها به فرزند خود رای می دهند.
2.لرها به فرزند خود رای نمی دهند.
3.لرها به داماد خود رای می دهند.

در نتیجه1&2&3:
لرها داماد ذلیل هستند.
تئوری رهلرترک =نظریه نسبیت انیشتین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وای وای وای ............نمک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۴۲
۲۷
بنده به عنوان یک جانباز 70 درصد( البته اگه مورد قبول بچه های تیتیش مامانی صراط و لپ اناری های با بصیرت باشه) مقلد آقای صانعی هستم. آقای صانعی هم می توانست مانند ....ولی مانند دستغیب و موسوی اردبیلی و بیات و امجد و وحید خراسانی آزادگی را ..... ترجیح داد. دوما برای تبریک باید از شما اجازه بگیرند نکنه در آینده برای ............ اجازه گرفت.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
جانباز 70 % هستی که هستی""
یعنی مقلد ویژه ایشون حساب میشید؟؟!!
=========================
اگه حرفتون صحیحه ..... پس چرا آزادی رو اینجوری تعریف میکنی؟؟
اسم دستغیب رو دیگه نیار....که حداقل من یکی...از کارهای این آقا و حامیان اراذل و اوباشش خبر دارم"
=========================
شما تقوا پیشه کنید که این کار ادامه همان جهاد تون باشد"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شمر هم جانباز بود اما بی بصیرت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
دیگه مزخرف گفتن بسه عشقی! مقام جانباز دیگه یه خط قرمز واقعی انقلابی نه از اون خط قرمزهای .......! زبون دراز هم حدی داره! هستی که هستی یعنی چه؟ گنده تر از دهنت حرف نزن! نمیدونم صراط چرا اجازه هر مزخرف گویی رو به این ..........میده؟
لابد اسطوره تقوا امثال .. و ...... و ... هستند که سرشون معلوم نیست به کجا بنده و از جیب این ملت سیر میشوند!
اگر شما اراذل و اوباش از نوع دیگر! اعتراضی به بیان ایشان داری لطف مودب جوابشان بده! جانبازان شهدای زنده انقلابند نه مثل تو...... و ..... رسیده!
n
|
Iran (Islamic Republic of)
هر جانبازی که طرفدار سبزک ها باشه میشه سرمایه انقلاب، و اون 99درصد جانبازانی که هنوز به خط انقلاب و رهبری وفادارند،میشن عقب مونده و ... !!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آقای علی:
جانبازهای زیادی در زمان پیامبر و ولا علی بودند که دچار لغزش شدند"
=====================
جانباز بودن....خط قرمزی نیست که نشه بهش ورود پیدا کنی"
به این میگن سواستفاده گری"
حالا ایشون پیش خودشون چه فکر کردند که این حرفو پیش کشیدند؟؟؟؟؟!!!!!!
========================
شما نمیخواد واسه من این کلمه رو تحلیل کنی...که من ...از شما راحت تر میتونم ...خط به خط بنویسم"
========================
آقای علی:
من بددهن!! من اراذل و اوباش !! من بی ادب !! من ...... !!
اما دین و انقلاب رو سپر خودم نمیکنم تا ...................... """
لعنت به حاج گرینف ها"
=========================
حالم از هرچی .................... به هم میخوره"
در مواقع خطر شما زودتر از هرکسی دنبال سوراخ موش میگردید"""و موقع آرامش منم منم میکنید"
امثال شماها رو زیاد دیدم"""نامردی رو زیاد دیدم"""نیرنگ بازی و جانماز آب کشیدن رو زیاد دیدم"""
=========================
جانبازان عزیز هم بهتر است که تقوا پیشه کنند تا از ارزش کار جهادی شان..کاسته نشود"
__________________________
__________________________
من نمیدونم این آقا پیش خودش چه جور تحلیل میکنه که امثال ... و .... و .... رو آزادمرد مینامد؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین عشقی! شما فعلا مشغول پانتومیم حرکات احمدی نژاد باش!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای امین عاشق...!

اینکه مشکل معده داری و هی حالت بهم میخوره به ماربطینداره! معلوم نیست گندم کجا رو خوردی؟؟؟
جانبازان زمان پیامبر هم تا زمانی که بر ولی زمان پساز پیامبر خروج نکردند مورد احترام امامان ما بوده اندو حتی زمانی که به امامت مولایمان رای ندادند و از حق رو برتافتند هیچگاه شیعیان علی به ایشان هتاکی نکرد‍!
این برادر جانباز هم مقلد یکی از مجتهدین بززرگواری است که هم مورد تایید حضرت امام بوده اند و هم حتی در برابر برخی لغزش های سال های اخیر در برابرز جریان فتنه، مقام عظمای ولایت هم هیچ موض1ع مقابلی در برابر ایشان نداشتند!
لذا ما می توانیم ایشان را نپذیریم اما هتاکی و ادبیات چاله میدانی شما مسلما جایی در فرهنگ ولایی شیعه ندارد! البته اگر زیر چتر ولایت رهبری باشید نه ساحران و رمال ها !!!
شما امثال ما رو زیاد ندیدی! اگر میدیدی یاد می گرفتی چطور پشت سر ولی حرکت کنی نه جلو جلو برای افتادن تو بغل عشقت همه نظام رو زیر سوال ببری و احیانا اگر کسی نقدی هم بر رفتارهای دولت معشوقت داره با ادبیات شعبان بی مخ باهاش برخورد کنی!

حالا دیدی ....!
دختر گیلک
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا امین و ناشناس واقعا براتون متاسفم.به خدا با احترام جواب بدید به هیچ جا و هیچ چیز بر نمی خوره
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
سردبیر عزیز لطفا بدون سانسور.مثل اون جناب"
========================
جناب ناشناس ( همون ممل) لطفا شما..یکی دیگه ..... !!!!
========================
آقای علی:
تقصیر گندم هایی که خوردم نبوده.....من کلا به آدم جانماز آبکش و ریاکار و دورو ..حساسیت دارم""
وگرنه من هم از همون گندم هایی خوردم که جنابعالی و خانواده میل میکنید!!!!!!
=========================
من هتاکم یا تو؟؟!!
که هرجا ..................... !!

اتفاقا امثال شما ها رو به وفور دیدم ..که باعث شده ..حواسم رو خوب جمع کنم"
=========================
مگه شما .. ولی رو میشناسی؟؟
کافیست نگاهی به سخنرانی های رهبری عزیز کنی....و بعد بگی که چه کسی..از ولایت جلو زده"
به اینجا که میرسیم...ماها میشیم شعبون بی مخ""
ولی اگه شما ریاکاران از خدابی خبر....از خود افضات ول کنید....میشه بصیرت !!
چه منطق جالب و البته زیبایی دارید!!!!!!!!!!!!!!!!!
=========================
و اما درمورد این شیخ :

«این آقا هیچوقت مرجع نبوده و بحث مرجع شدنش هم محصول و مدیون تیترهای درشت روزنامه صهیونیستی ...... است»
=========================
کدوم روحانی نمای منافق بود که این نظام رو از حکومت طاغوت و شاه بدتر خواند؟؟؟؟؟!!!!!

کدوم شیخ بی دینی .... منتخب میلیونها نفر از مردم را" حرامزاده خطاب کرد"
اگه مرجع تقلید این باشه..وای به حال مقلدانش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جهنم دیگه جا نداره !!!!
=========================
چه کسی باور میکند....انسان بزرگواری همچون آیت الله بهجت.... با امثال منتظری منافق و صانعی خائن...در یک ردیف باشد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
=========================
اگر مقلدان ایشون..دنباله رو ولایت باشند....مطمئن باشید همانطور که مردم غیور آذربایجان به شریعتمداری پشت کردند و اعلام حمایت از حضرت امام کردند"""بازهم تاریخ تکرار میشود و مشت محکمی را از جانب ملت دریافت میکند"
و همینطور منتظری "
که امام راحل ..چنان مقتدرانه صحبت کردند...که جای هیچ حرفی باقی نماند"
و این شجاعت در وجود رهبری عزیز هم وجود دارد"
=========================
در مسئله منتظری..کدوم از خدابی خبرها به حمایت از منتظری قیام کردند؟؟!!
آیا کسی غیر از ص..... و ها ........(لعنت الله علیه) بود؟؟؟!!!!!
=========================
کدوم شیخ بیسوادی.....سازگارا را انسان نتدینی دانست؟؟؟؟؟

کدوم خائنی.....به آیت الله نوری همدانی...بی حرمتی کرد.؟؟؟؟؟
=========================
فتواهای جالب ایشون هم که بساط خنده همگان رو فراهم آورده!!!!!!!!!!!!!!!

زمان...چهره واقعی هرکس رو نشون میده"
بقول داش صراطی ها:
*سیه روی شود.....هرکه در او غش باشد*
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
سوال جمعی از اساتید وفضلای حوزه علمیه قم از جامعه مدرسين پیرامون مرجعیت صانعی"

=========================
بسمه تعالي

جامعه محترم مدرسين حوزه علميه قم

سلام عليکم

مرجعيت شيعه خورشيد پر فروغي است که در قرون متمادي همواره پشتيبان اسلام و خط راستين اهل بيت(عليهم السلام) بوده است. اين مسئوليت خطير همواره شايسته‌ي مرداني بوده است که واجد شرائط شرعي مذکور در روايات ائمه اطهار (عليهم السلام) باشند. نظر به اهميت اين موضوع و با توجه به پرسشهاي مکرّر هموطنان درباره‌ي مرجعيت آقاي حاج شيخ يوسف صانعي خواهشمند است آن جامعه محترم که همواره مرجع تشخيص اين موضوع بوده، نظر خود را درباره‌ي مرجعيت ايشان اعلام فرمايند.

با سپاس جمعي از استادان و فضلاي حوزه هاي‌ علميه
_____________________
پاسخ:
_____________________
بسم الله الرحمن الرحيم

با توجه به پرسش‌هاي مکرّر مؤمنان، جامعه مدرسين حوزه‌ي علميه قم براساس تحقيقات به عمل آمده در يک سال گذشته و پس از جلسات متعدد به اين نتيجه رسيده است که ايشان فاقد ملاکهاي لازم براي تصدّي مرجعيت مي‌باشد.

جامعه مدرسين حوزه علميه قم
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
اما امین آقای رند که اخبار هم گزینشی مطالعه می کنی!

باور کن گندمت مشکل داره!!! خود دانی چون .............................!

شما گفتی منتظری منافق و خائن اما ولی در پیام تسلیتش گفت آیت الله منتظری و ازخداوند منان خواست قلم عفو بر اشتباهات ایشان بکشه! این یک قدم جلوتر از ولی ...

شما آقای صانعی را بی دین و بیسواد و منافق خطاب کردی و به نقل قولی اشاره کردی ایشان از اساس تکذیبش کرد و البته بیانیه جامعه مدرس و البته حضرات یزدی! رو مکتوب فرمودی اما ولی گفت نمی شود کسی را از مقام مرجعیت خلع کرد! و مسلما ایشان که جز فقها مورد تایید حضرت امام و منسوب ایشان در شورای نگهبان بودند و تکلیف اجازه بر تقلید ایشان هم مشخصه...! این دو قدم جلوتر از ولی ...
من حتی یکبار هم از حضرت ولی امر هتاکی به مخالفان نشنیدم حتی در مورد سران فتنه که گناهشان کاملا مبرز است ایشان به لفظ خواص مردود یاد کردند اما شما یکسره فحش و بدبیراه لق لقه دهانتان است! این سه قدم جلوتر از ولی ...

باز بگم ... بگم ...!
بشمرم شما عاشقان مرید لیدر انحراف به ترکستان میرسید! البته حرجی هم بر امثال تو نیست! مگر خودت نگفتی روزها جلو اینه وامیستی و حرکات اح........... رو تقلید می کنی (کد خبر: ۴۲۹۵۰ !)
شما ولی تون رو گم کردی آقا پسر!
من به شما نمی گم ریاکار از خدا بی خبر!
این دادن حکم کفره که گفتم شما چون نمی فهمی با این ادبیات حرف میزنی! و فقط آرزو می کنم خداوند بساط آدم های منحرف رو از اطراف دولت برچینه تا انشالله در دولت و مجلسی سرشار از اندیشه و ایمان راستین پشت سر ولایت قدم های محکم توسعه واقعی را به سمت اسلام ناب محمدی که مورد تاکید حضرت امام خمینی و امام خامنه ای بوده و هست برداریم انشالله!

امیدوارم صراط فرصت نشر این پاسخ من رو هم بده! با تشکر
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بازهم بازی با کلمات قشنگ""

آقای علی:
شما به من بگید ...این حرفا از دهان اون شیخ بیرون آمده یانه؟؟؟؟؟
چرا میگویید گزینشی؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه شما...از ایشون دفاع میکنید....خواهشا به تک تک موردهایی که در کامنت قبل اشاره کردم...جواب منطقی بدید"""
بالاخره اون حرفا رو زده!!!!
======================
حضرت آقا...در پیامشون اشاره کردند...که منتظری از امتحانش سربلند بیرون نیامد""
حرف امام یادته؟؟؟
مگه امام راحل ...منتظری را شخص ساده لوحی نخواند؟؟؟؟
لابد امام هم منحرف میخوانید!!! از شما بعید نیست""
=========================
ده بار متن پیام امام به منتظری را پشت سرهم خواندم""ناراحتی امام واضح بود""شدت صحبت های امام چه چیزی رو نشون میداد؟؟؟
به خود زحمت بدید و وصیت نامه امام رو بخونید؟
قسمتی که فرمودند..ممکن است اشتباها از کسانی حمایت کرده باشند(چیزی شبیه این)"
شما همون متحجرهای دین نما هستید که دل امام رو خون کردید""کاری که منافقین نکردند!!!!!!
=========================
اون کامنت من که شما اشاره کردید:
من گفتم:کلا با این ژست احمدی دلاور حال میکنم"
یه چند وقته ..دارم این حرکتو انجام میدم!!!
کجاش به جمله اغراق آمیز شما شبیه بود؟؟
شما...آرزوی زمین زدن احمدی دلاور را به گور خواهید برد"
او عزیز است و روزبه روز بر عزتش افزوده میشود"
=========================
ایشون اصلا مرجع نبوده که بخواد خلع شود"
نمیدونی چه ارادتی به حضرات یزدی دارم"
در درجه اول.بخاطر ..چزوندن ها......رف........ و امثال شماها"
در آخر...صحبت های شیخ یوسف که اشاره کردم...واقعیت داشته و شما درصدد ماس مالی کردن آن نباشید"
«هر که میخواد حرف های صانعی را توجیه کنه..بسم الله"
درضمن اگه به حرفهای من میگی...توهم !!
لابد خیلیا که اگه اسم ببرم صراط منتشر نمیکنه"متـــــــــــــــــــــوهــــــــــــــــــــــــم هستند؟
کلا همه متوهم اند..غیراز شما و امثال شما"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر گیلک تو یکی برو رو گفتار و البته نوشتا ر خودتو اصلاح کن بعد بیا به دیگران درس اخلاق بده من یکی وقتی کامنت ها ی تورو رو را میخونم یاد .....چاله میدون میفتم...
برادر جانباز ایا جانباز بودن شما دلیل برتری شما ست که انقدر تکرار میکنید جانباز 60 و 45 و ..نکنه میخواهید مردم فکرکنن که اینجا هم !!!!دنبال سهمیه هستید
دختر گیلک
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دکتر علی شریعتی میگه/ مگر نمیدانی بزرگترین دشمن انسان فهم اوست؟پس تا میتوانی .... باش تا خوش باشی /تو هم زیادی خوشی به خاطر همینم ارزش تو دهنیم نداری بالاخره هر کی تو یه فرهنگ و خونوده ای بزرگ شده دیگه منم تو و حرفاتو میذارم به پای فهم و جایی که توش بزرگ شدی برادر یا خواهر اندیشمندو فاضل
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام خدمت آقای امین!
خدارا شاکرم که به ما مقام صبر عطا کرد که شریک تهمت ها، گستاخی ها و بی ادبی های افرادی که حتی توان ایستادن بر حرف های خویش راهم ندارند نشویم:

کانت شما در کد خبر 42950:
ایول الله خانم""
کلا با این ژست احمدی دلاور حال میکنم"
(((یه چند وقته ..دارم این حرکتو انجام میدم)))

پس به من تهمت دروغ وارد نیست این شما هستید که غیرت ایستادن روی حرف های خود را هم ندارید!

کما اینکه عشق و عاشقی امروز شما هم از بوی کباب است و انشالله فردا که به تدبیر امام مان بساط منحرفین برچیده شد عاشقی از سرتان خواهد افتاد و دوباره کی بود؟ کی بود؟ من نبودم!

متحجر و دین نما و ... اینطور بیانات هم خوب! جوابی که ندارد! این نظر ریاکارانه امروز امثال شماست!
عرایض امروز من درخواست تبعیت از رهبری و ایجاد فضای آرامش در میان مردم بود در کنار دعوت به عدالتی که ریاست محترم جمهور روزهای آغازین آن را فریاد میزد و ما به آن ایمان داشتیم و این بود تا وقتی ویژه خواران جدید دوره اش نکرده بودند! تا لازم نشده بود برای حمایت از بوق انحرافش! (که پس از محکومیت هم حق جنجال و مصاحبه خاتونی برای خود قائل است)، او و امثال او را داخل خط قرمز بگذارد!!!
نه فحاشی و بی نزاکتی شما آسیبی به شان و شخصیت امثال آیت الله صانعی و آیت الله رفسنجانی خللی وارد می سازد (نظیر آن جاهل بی ادبی که پس مانده های سبزی را بر مالک اشتر علی (علیه السلام) پرتاب کرد) و نه ایشان در روزی که اشتباه کنند و به جای حرکت در پس ولی امر بساط رانت فرزند خویش فراهم کنند و فتوا به برائت سران فتنه دهند از سرنوشت زبیر و عبیدالله بن عباس در امان خواهند ماند!

دنیا حدیث این تکرارهاست! کما اینکه ادبیات زننده و فحاشانه برخی دوباره خاطره شعبان جعفری ها را زنده می کند!!!

بنده گفتم رهبری شان والای اجتهاد آقایان منتظری و صانعی را حرمت نهاده و می نهد! اگر شما از درک این جمله عاجزی و دوصد برابر مغزت از زبانت میخواهی تمتع ببری مشکل من نیست!

ما گوشمان به امر ولی است! روزی که امام گفتند منتظری به سبب ساده لوحی، شان حضور در مقام سیاست و نیابتش را ندارد اطاعت کردیم و روزی که فرمود شما حاصل عمر من بودید و از این پس به حوزه ها برگردید و در مقام تدریس خدمت کنید باز هم به گوش جان شنیدیم و حرمت نهادیم! آری برادر ما صحیفه را می خوانیم اما همه اش را!
ما خطاب ولی امر را می شنویم اما دفاع از عتابش را هم برخویش واجب می دانیم!
لذا همانگونه که حساب اصحاب فتنه و خواص مردود در جریان فتنه با نظام مشخص است
امروز هم سر دیگر فتنه دیروز و انحراف امروز باید قطع شود! کجا؟ "در مقایسه دولت با وعده هایش!" این که فرموده رهبری است!
در حمایت های خط قرمزی از آنهایی که انحراف و فساد مالی و فرهنگی امروز را یا توهم می دانند یا حاصل تحجر امثال بنده! آری! اگر پیروی از ولایت! ادب و نزاکت در حرف زدن! اعتماد به دستگاه قضایی نظام مقدس جمهوری اسلامی! تحجر و دین نمایی است، ما همین هایی هستیم که شما فرمودید! و این مملکت را با همین ملاک و شاخص ولایت حفظ می کنیم! شما بعد از پانتومیم رفتار دلاورتان!!! برای تنفس در فضای تجدد مطلوبتان تشریف ببرید کنار برادر خاوری عزیزتان و همانجا هم بر سر آن آقازاده فراری هم هرچه خواستید فریاد بزنید!
در مورد آیت الله صانعی هم ملاک نظر ولی امر است! نه تسویه حساب های شخصی حضرات یزدی! یک جمله از حضرتش در رد آقای صانعی مستند و قابل ارجاع بیاورید بنده و متحجرین امثال بنده! دربست مخلص نظرتان هستیم والا طبل غازی هم نظیر جناب شما بلندآواز است و میان تهی!!!
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب جكايتي شده اين بصيرت. مي ترسم اين چيني ها چند وقت ديگه يك دستگاه بصيرت سنج بسازند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
افرین دختر جون ..با لاخره رفتی یه مطلب مطالعه فرمودی ما هم ثواب بردیم ..بازم میگم از حرف زدن وگیر دادن به ریخت و قیافه و حتی کار های درست رقبا معلوم میشه کی در کجا و چه فرهنگی بزرگ شده .....اینارو بهت گفتم که یاد بگیری عیب و ایراد خودت را به دیگران نسبت ندی چشمتو رو بدی های خودت نبندی و همه رو مثل خودت نخواهی ...در ضمن سرخوشی من به خوش خوشان شما در دوران خاتمی جونت نمیرسه تی بلا به سر...راستی هروقت میخواهی اب بخوری بزار کلرش بره ........اثلا !!!!!!!!!!!!!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
علیک السلام جونم:
آقای علی:
شما بدون اینکه کامنت منو بخونی...هول هولکی فقط میخواهید جواب بدید""
منم همون حرف شما رو توی کامنتم آوردم....ولی اصلا انگار نه انگار"
من کی گفتم روزها جلوی آینه وایمیسم؟
حال دروغگویی از من بوده؟؟!!
=========================
از شما خواهش کردم که حرفهای صانعی رو برای من تحلیل کنید...بازم انگار نه انگار!!!

آقای علی:
برفرض که این شیخ...مرجع تقلید باشه!!
آیا بنا به فتوای خودش(((بابت حرامزاده خواندن شخص دوم مملکت و وجود مدرک))) ایشون 80 ضربه شلاق و حبس را می پذیرند؟؟؟

اصلا مرجعیت این شیخ به کنار""شما که جوابی به من نمیدید که چرا اون حرفا رو زده!!
از یه دید دیگه به مسئله این شیخ وارد میشیم::
مواضع صانعی.. تنش آفرین و هرج و مرج گرایانه و جناحی و مغرضانه و تحریک کننده بوده و هست"""
این آقا" با فحاشی و هتاکی و اهانتهای ناموسی آبروی لباس روحانیت حقیقی را به خطر می اندازد!!!

مرجع تقلید حق نداره اشتباه کنه""
شما دارید به من میگید: متوهم و بی ادب و ناسزاگو""
ولی برادر من:
این آقا" داره با حرف زدنش خودشو معرفی میکنه!!!!!!!!!

مقلدان این شیخ....در روز قدس طرفداران آیت!!! صانعی بطری های آب دردست داشتند و البته گه گاه در جلوی روزه داران تناول هم می فرمودند!!!

شمایی که ایشون رو مرجع تقلید می پندارید::
نگاهی به فتواهای عجیب و غریب این آقا انداخته اید""
بعضی از فتواهای این جناب چه فرقی با این مفتی های وهابی های کثیف میکند؟؟؟؟؟؟؟

مواضع گذشته ایشان بااعتقادات امروزشان در تعارض ومواضع فردایشان با امروزشان درتناقض!!

جناب علی آقا:
من بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه با حضور حضرات یزدی..رو می پذیرم...نه بیانیه و حمایتهای بی بی سی و روزنامه شرق را !!!!
جنابعالی خود مختارید!!بپذیرید یا نه؟؟!!

بسیاری از علمای جامعه به فتواهای ایشون معترض هستند.......و خواستار اقدامی برای جلوگیری ازساختارشکنی ابوموسی اشعری زمان هستند"""
========================
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
علي آقا:
من دارم حرفام رو کوتاه و مستدل و جزء جزء ميگم.....اما شما به کلي گويي اکتفا ميکنيد""

حال که اينطوره من هم از ترفند شما استفاده ميکنم(قياس کردن):
شما ميگوييد صانعي مورد تاييد امام راحل بوده و حکم خودش رو از ايشون گرفته و امام ..اينو تاييد کرده!!!!!

برادر من:
مولا علي هم....شريح قاضي را بر مسند قضاوت نصب کرد"" در نهايت شريح حکم به خروج امام حسين از دين داد !!!!!!
مردمي هم که به جنگ با سيدالشهدا رفته بودند.....وايشان را شهيد کردند...فکر کردند که بهشت بر اونا واجب شده!!!!!!!!!!!
=========================

بترسيد از تعصب بي جا و افرادي را که دين خودشان را به دنياي شان فروختند عالم و مرجع نناميد""""
===========
اکثر کساني که صانعي را مرجع مي نامند و سنگ او را به سينه مي زنند بينش ديني و اسلامي ندارند و به انطباق افراد با قران و سنت کاري ندارند و فقط نفس و دلشان هر چه بخواهد همان را درست مي دانند""


اگر صانعي عالم است و مرجع تقليد...چرا ذره اي شعور ندارد که بفهمد اين اقداماتش..ضديت با اسلام و درست کردن خوراک تبليغاتي براي اجنبي هاست؟؟

اين کدام دين است که صانعي عالم ان دين است؟؟
========================
برادر من:
من شان و شخصيتي در وجود ها.......رف...... نمي بينم که بخوام بهش آسيبي وارد کنم""
در روز ترک دنياي ايشون به حرف من ميرسي"
=========================
من با هرکسي مثل خودش صحبت ميکنم""
جواب رندي رو با رندي !!
ادب و متانت رو با گفتاري خوب""
ناسزا و توهين هم عملي متقابل""
مشکل از من نيست"""بايد در طرف مقابل جستجو کرد"
=========================
از اين حرصم ميگيره که شماهايي که دم از ولايت ميزنيد"
چشمتون رو به کثافت کاري هاي خاندان ضاله سلطنت طلب بستيد و از اون بعنوان آيت الله ؟؟!! ياد ميکنيد""
اونوقت زوم کرديد روي احمدي دلاور و کمر به نابودي ايشان بسته ايد"
=========================
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین امین آقا!
یک گام درست!
حداقل ادبیات مناظره ات نسبت به طرف مقابل صحبتت اصلاح شد! ظاهرا فرصت صراط برای ادامه بحث در این صفحه تقریبا تموم شده! اما هنوز بغض و کینه و خشم کنترل نشده شما در برابر آدم هایی که حداقل در نگاه رهبری هنوز از نظام خارج نشده اند و زدن تهمت های اثبات نشده به مغضوبین و حب متعصبانه و نقدناپذیر و البته گاهی کودکانه! فردی که نشان داده لغزش هایش کم که نست هیچ بلکه ... ضعف های کلی است که در ادبیات سیاسی شما هست! البته از نظر من! و شما هم محترما از این حق بطور کامل برخوردارید که نظر بنده را نپذیرید!

شما موارد را از این به بعد مصداقی و با سند قابل ارجاع به صاحب خبر بیان بفرماییدبنده هم قطعا در خدمت شما خواهم بود. انشالله پیروز, آگاه و سعادتمند باشید

خلاصه دیدگاه های من:
1-
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا هرطور مایلی:
امیدوارم یه بحثی راجع به این آقا و روحانی نماهای دیگر نظیر بی دینی مثل دستغیب توسط صراط گذاشته بشه....و اونجا..این بحث رو ادامه بدیم"""
==================
درباره تذکری هم که به من دادید:
برادر عزیز:
اصلا اینکه..من به خون ها...... تشنه ام.قبول دارم"
وقتی ریخت نحسش رو می بینم .....حالت تهوع بهم دست میده"
یه جور آلرژی دیگه !!!

اما من هرچی سوال درباره ها......رف....... و صانعی و دستغیب از شما و بقیه کاربرا میکنم.....هیشکی بهم جواب نمیده((دراصل جوابی ندارند که بدن))
اونوقت شما چطور انتظار دارید.....دید من نسبت به اینا عوض بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من حرفاشون و کارشون رو دارم میگم....که همش واقعیت داره"""""اما شما از رهبری مایه میذارید و کلی گویی میکنید !!

وقتی اینطور باشه.....من اطمینان پیدا میکنم که حرفم حقه"""
========================
در آخر:
از اون عزیز جانباز معذرت خواهی میکنم""حرفم تند بود"""
شاید ....باید یه طور بهتر حرفم رو میزدم"""
================
***یا علی ***
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
امین آقا
سلامت و پاینده باشی!
همین عذرخواهی آخر شما یک دنیا می ارزید!
اما آقایان هاشمی، صانعی و ... امثالهم!

خودت حتما متوجه شدی که بنده شخصا نقدهای جدی به اینگونه افراد دارم و نه خاموشی و بعضا جهت دار حرف زدن آقای هاشمی را در ایام فتنه صحبح می دانم و صدالبته نه گمراهی آقای صانعی را در حمایت از جریان فتنه!
اما فرق بنده با شما اینه! که رهبر را سازشکار یا سیاسی کار نمیدانم و ایمان دارم با مسئول متخلف برخورد جدی خواهد داشت! کما اینکه امروز به امر ایشان و نظر به تایید ایشان، بدون استخوان در گلو و این قبیل شامورتی بازی ها!! تابع رییس دستگاه اجرایی کشور هستیم!
اما حضرتشان فرمودند! ضعف و کاستی های این دولت در قالب نقد و مقایسه با وعده هایش باید بیان شود و ما برخلاف جبهه متزلزلین موسسوم به پایداری! با ادبیات درهبری بیان نقد می کنیم و دندان گرد را هم الحمدالله خدا به ما نداده!
در مورد اشخاص نامبرده هم یکی هنوز منصوب رهبری در مقام رییس مجمع تشخیص مصلحت است که ................................................! و دیگری هم چه شما و حضرات یزدی بخواهید و چه نخواهید در مقام مرجعیت با اجازه اجتهاد از مراجع عالیقدر شیعه هستند! چیزی که حسرتش به دلیل شیخ محمد یزدی مانده است! دفترش هم برای چندمین بار تاکید می کنم آن انتساب کلمات زشت به رییس جمهور را رد کرده فلذا اصرار بر این حرف قطعا شرعی و اخلاقی نیست مگر مرضی در دلهایمان باشد!
برادر من! بخدا فضای انتقاد و پرهیز از بزرگنمایی های اسطوره ای از افراد به نفع دنیا و آخرت خودشان است! شما خودت بنشین و قضایای حرفهای اخیر جوانفکر! سفر دسته جمعی به نیویورک! پرونده های هواشناسی که امروز معاون اول شده است! حمایت از معاون فاسد بانک مرکزی! اباطیل جناب مرشدقلی خان! را کنارهم بگذار و بگو چرا احمدی دلاور ما امروز این همه اشتباه می کند! شاید اگر به جای حمایت افراطی کمی هم انتقاد سالم و سازنده می کردیم ...؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا امین درست که من با نظرات شما زیاد موافق نیستم اما واقعا با این عذر خواهی مشخص کردی که میشه به عقاید هم احترام گذاشت و مثل گمج خان دنبال جنگ و دعوا نیستی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
علی آقا:
انتظار نداشته باش که رهبری عزیز...در هرچیزی ورود پیدا کند""""
به فرموده خود ایشان....اصلا بنای چنین کاری رو ندارند"""
بچگانه است اگر خیال کنیم...رهبری عزیز..از ها......رف....... رضایت کامل رو داره"""
اصلا چنین نیست"""
در یکی از سخنرانی ها..فرمودند:
«انتظار از خواص این است که مرزشان را مشخص کنند، موضعشان را مشخص کنند. دوپهلو حرف زدن، کمک کردن به غبارآلودگى فضاست؛ این کمک به رفع فتنه نیست، این کمک به شفاف‌سازى نیست ... خوب، باید معلوم بشود این کسى که در نظام جمهورى اسلامى است، در مقابل این چه موضعى دارد؛ حاضر است تبرّى بجوید، بگوید من دشمن شمایم؟ من مخالف شمایم؟»

حال بنظر شما...مخاطب این سخن کیست؟؟
======================
علی آقا:
ها......رف...... ""خر را با نمد داغ مي کنه !!!!!
ها.....رف....... "" از کفر ابلیس مشهورتره !!!!!

بطور قاطع میگم که ها...... نه تنها مخالف رهبری هست.....بلکه در جاهایی مخالفت خود را با امام راحل نشان داده....و باحرفاش.. اینو ثابت کرده"""
مثل(قضیه منتظری):
ها......:
“حذف آقای منتظری از قائم مقامی اتفاق بدی بود و من برای جلوگیری از آن هر کاری که لازم بود، کردم اما نشد. “

حال مقایسه کنید با موضع حضرت امام!!!!!!
این سخنان در حالی است که اینک نتیجه آن تدبیر امام بر همگان آشکار گشته است و کارنامه وی پس از عزل تا زمان ترک دنیا، کارنامه‌ای عبرت آموز است.

از سوی دیگر نظر صریح امام خمینی (ره) از ابتدا عدم انتخاب منتظری و پس از مواضع غلط وی و نفوذ کامل جریان انحرافی وقت به بیت ایشان عزل وی بود و طی نامه‌ای در تاریخ ۶/۱/۶۸ این مطلب را برای ثبت در تاریخ و اطلاع همگان اعلام کردند و هاشمی از این نظر صریح امام از ابتدا کاملاً مطلع بود با این حال چگونه ایشان ادعا می‌کند عزل آقای منتظری اتفاق بدی بوده است!

این تیکه رو از یه وبلاگ گرفتم:خیلی جالبه:
خوندنش خالی از لطف نیست:::

زمین خوردن دولت اولین گام فراروی هاشمی است تا در حکم یک دومینو تمامی مهره‏های بعدی نیز یک به یک فرو بریزند. در جنگ برای غلبه روانی اول علمدار را می‏زنند. در این فضا اتهاماتی متوجه دولت خواهد شد که حساسیت قم، مذهبیون و اصولگرایان برانگیخته شود؛ آن گونه که هاشمی و اصولگرایان منتقد دقیقا در یک جبهه قرار بگیرند. زمین خوردن دولت و مفتضح شدن آن به معنای اشتباه تاریخی رهبری در بها دادن به احمدی نژاد و گوش نکردن به صحبت‏های هاشمی خواهد بود. به صورت همزمان کم‏کم باب بحث‏های دیگری نیز باز می‏شود. تغییر پوزیشن خاتمی از جایگاه "متهم" به جایگاه "مدعی" و "طلبکار" دقیقا در همین راستاست. خاتمی اکنون با گستاخی دعوت به مناظره می‏کند و از دو طرف می‏خواهد تا به اشتباهات خود اعتراف کنند! فتنه نتیجه تندروی رهبری، مصباح یزدی و احمدی‏نژاد و نتیجه گوش نکردن رهبری به هشدارها و اظهارات هاشمی خواهد شد. در گام اول دولت سیاه جلوه داده می‏شود و صد در صد منحرف و در گام بعد از این فضاسازی‏ها در حالی که جمعی از مردم نیز به میدان آمده‏اند، وضعیت نامطلوب موجود گردن بانیان اصلی آن خواهد افتاد. هاشمی به دنبال پاسخگویی به جدال چند ده ساله است. اشاره هاشمی به سران روحانی سی سال گذشته قطعا ناظر به خودش، ناطق نوری و سید محمد خاتمی است. هاشمی به فرد با بصیرتی تبدیل می‏شود که نگران حوزه‏های علمیه، روحانیت و تندروی‏ها بوده و هست. هزار بار هم این خطر را هشدار داده اما کسی گوش نکرده است. حتی رهبری هم متوجه این مسئله نشده که هیچ با بی‏بصیرتی از این جریان حمایت هم کرده است. هاشمی نگران جایگاه ولایت فقیه و نگران انقلاب هم خواهد بود. او وانمود می‏کند که نمی‏داند با این همه بی‏بصیرتی آن هم در رأس نظام چه باید کرد!

این یه تحلیله .....درست یا نادرست"
مگر رهبری به جد لفظ فتنه و مردود شدن بعضی خواص اشاره نکردند؟؟!!

آیا هاشمی ..تاکیدی بر حرف رهبری داشت؟؟
اصلا آیا هاشمی ....ایجاد شدن فتنه 88 رو قبول داره؟؟!!
جوابش که مشخصه !!!
=========================
منافق، کسی است که ظاهر و باطن او یکی نباشد و به اصطلاح «دورو» باشد.
حال مصداق این جمله کیست؟؟
=========================
باز که شما حرف خودت رو میزنی!!!!!
برادر من:
برفرض که صانعی حکمشو از امام گرفته باشه""
مگه من قضیه شریح و مولا علی رو اینجا نگفتم؟؟؟!!!
یعنی اون موقع باید میگفتند:
چون امیرالمومنین علی (ع)...ایشون رو گذاشته بر مسند قضاوت...حالا که حکم خروج حسین بن علی رو داده....پس حتما راست میگه...و حکمش درسته!!!!!!
اگه درست نیست...پس چرا علی (ع) اونو گذاشته در راس؟؟!!

برادر من..ببخش که اینو میگم...ولی مطمئنم که اگر شما و امثالهم در اون زمان بودید..به حکم شریح عمل میکردید..و در مقابل امام حسین می ایستادید""با این دیدگاه ات شک نکن""

مگر امام راحل نفرمود که :

«من در طول مدّت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد؛ ذِكری از آنان كرده و تمجیدی نموده ام؛ كه بعد فهمیدم از دَغَلبازی آنان اغفال شده ام. آن تمجیدها در حالی بود كه خود را به جمهوری اسلامی متعهّد و وفادار می نمایاندند. و نباید از آن مسائل سوءاستفاده شود! و میزان در هر كس حال فعلی او است!»

پس این صحبت های شما برای چیست؟؟؟؟؟؟؟؟
=========================
چطور انکار میکنید که صانعی همچین حرفی به رییس جمهور نزده؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
من فیلمش رو دارم.......تازه در زمان خودش کلی سروصدا به پا شد""
این متن حرف صانعی است در جمع روحانیونی نظیر خودش در گرگان:
« در مجلس در مقابل قرآن به خدا سوگند می‌خورند، این هم کفاره داره هم حنثش معصیت کبیره است. اون وقت چطور روز از نو روزی از نو؟ این از حرومزادگیشه دروغ میگه! والا امام زمان رو می‌بینه"»

بعد دفترش میاد تکذیب میکنه و میگه:
دروغ است و فيلم ساختگي است و کلمه حرامزاده براي حکايتي بوده که صانعي قبل از دقايق اين فيلم گفته است!!!!!!!!!!!!!!!

درحالیکه اصلا چنین نیست...و به راحتی با مشاهده فیلم میشه اینو تشخیص داد""
علی آقا:
در اینجا هم باید بگم:
مثل فریب خوردگان انتخاب ابوموسی اشعری هستید!!!!!!!
اصلا فکرش رو نمیکردم...که در پی انکار چنین چیزی باشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی آقا:
آن کس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
=========================
حس میکنم سن شما از من بیشتره...و قاعدتا باید بیشتر از من به این مسائل اشراف داشته باشید"""
تعجبم از اینه که چطور فریفته میشید؟؟!!
یعنی بصیرت اینه؟؟!!
(((دست گذاشتم رو سرم....نمیدونم چرا حس میکنم..صد تا شاخ از سرم زده بیرون)))
________________________________
________________________________
و اما بند آخر کامنت جنابعالی:

احمدی دلاور معصوم نیست.....و اشتباهاتی دارد""
از نظر من و خیلیا که از بیرون به این قضیه نگاه میکنیم:
نزدیکان ایشان...مورد دار هستند""و چه نیک بود که احمدی دلاور....قاطعانه صحبت و به روشنی و با منطق به حمایت از آنها بپردازد"""

من بعنوان یه طرفدار ساده رییس جمهور که تاسف میخورم....در سنی نبودم که بتونم به رییس جمهور مکتبی و انقلابی اصل و دولت عشق و اقتدار رای بدم....تا مادامی که خط احمدی دلاور......خط امام و انقلاب باشد......و همچون گذشته خار در چشم بی هویتان(بخوانید ها.....رف........ و رفقا) باشد..و ولایت پذیر در حرف وعمل و تبعیت محض از حضرت آقا داشته باشد.....من هم با افتخار تمام از ایشون حمایت میکنم"""
________________________________
ایشون الگوی زندگی من هستند""و تمام سعی ام رو میکنم که رفتارهایم به ایشون نزدیک باشد""
شما احمدی دلاور را کافر !! میدانید و خارج شده از دین !! به فتوای شیخ بیسواد مرجع تقلیدتون !!!!
مشکل من با شما همینجاست...که اشتباهات احمدی دلاور در حدی نبوده که ...دورش رو خالی کنیم"""
هرچند خود من: انتظار زیادی از احمدی دلاور پیرامون قضایای مصلحی و حکم حکومتی رهبری عزیز پیرامون عزل مشایی داشتم""
اما متاسفانه کوتاهی کردند"

آنقدرها در عشقم غرق نشدم...که اشتباهاتشو نبینم"""""نه خیر....احمدی دلاور در خیلی جاها میتوانست بهتر عمل کند"
ولی مثل شما نمیتونم ادعا کنم که مرتد شده....و شایسته انگ فتنه گری و یا انحراف است""خیلی بی رحمانه است"""
=========================
حرف آخر بابچه های صراط :
خیلی جاها در مورد مشایی اظهارنظر شده و کردید::
ولی جدیدا سوال یکی از وبلاگ نویسان رو از سردبیر صراط دیدم..ولی پاسخ به اون سوال رو ندیدم که جناب سردبیر بدهند:

بيشترين قومي که در علم کردن مشايي نقش داشتند اصول گرايان مخالف دولت بودند وهستند.

مشایی در حدی نیست که بخواد حرفاش..تیتر سایت ها و روزنامه ها بشه""

دوستان بابصیرت:
رهبري دانا وحکيم مسئله اصلي وفرعي بيان فرمودند....چرا توجه نمیکنید؟؟
سردبیر عزیز:
کافر خطرناکه یا منافق؟؟!!
تصورم براینه که دوستان بابصیرت..همه توجه شان رو معطوف به مشایی کردند...و پشت شان را به دشمن خطرناک و درکمین!!!!!

فکر نمیکنید کار برعکسه؟؟!!
باید بیشتر توجه رو سمت کسی داشت که قبلا چندین بار ضربه زده و عناد خودش رو نشون داده؟؟!
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
با توجه به سخت شدن دسترسی به این مطلب و پر شدن کامنتها بیا به کد خبر: ۴۵۳۵۳و ادامه بحث همانجا که شما کامنتی هم در اون داری!
آنتی فراماسون
|
Germany
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۲۵
۳۸
عجب تو دهنی خوردن این لیدر های سبز فکر پادشاهی تو سرشون بود ....افتادن
آنتی پاچه خوار
|
Germany
این را از کجا کشف کردی رمالوفیل؟
ناشناس
|
Germany
به همین خیال باش. اندکی صبر سحر نزدیک است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۹
۸
بلاخره چی شد؟
جومونگ و سوسانو و.. رفتند چوسان!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۱۷
۱۶
خيخيخيخيخيخيخيخيخيخيخيخيخيخيخيخيخي
(خنده با زور)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۲۴
۲۸
خواسته بگه: مردم، من هنوز زنده هستم هااا !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها که بگید نگید دیگه مرده سیاسی هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۱۸
۱۸
آشیخ برادرتون قبول باشه !!!
N
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۲۴
۳۱
این دو نفر به گونه ای محصور نیستند که هیچ گونه دسترسی به بیرون نداشته و هیچ ارتباطی با دیگران نداشته باشند. آنها بارها با اعضای خانواده شان دیدار داشته اند و می توانستند در این دیدارها، برای طرفدارانشان پیامی بفرستند.
به نظر من، حصر این دو نفر با موافقت خودشان بوده تا یک جوری بی سر و صدا، خودشون رو از صحنه کنار بکشند و البته بهانه ی خوبی مثل "حصر" هم داشته باشند.
به نظر من این اتفاقات، برنامه ریزی شده و برای تار و مار کردن و نابود کردن اپوزیسیون جمهوری اسلامی در داخل و خارج کشور بود. و همونطور هم که می بینید، مخالفین نظام هیچ گاه در این سی و چند سال تا این اندازه به هم ریخته و کیش و مات شده نبودند.
و موسوی و کروبی هم ماموریت خود را انجام داده و کنار رفتند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آيكيو به مامانت بگو برات اسپند دود كنه چشم نخوري!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۳۶
۲۸
خجالت نمی کشید انقدر به یک روحانی که چندین سال یکه از مسئولین درجه یک کشور بوده اهانت میکنی شما خیلی ادمهای پستی هستید اگر ............ برکنار شود بهش اهانت می کنید وان را اسمش را می گذارید دفاع از دین وانقلاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
۴۶
۲۸
درود بر صانعی

تاریخ حقانیتش رو ثابت می کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی بی سی قبلآ حقانیتش رو ثابت کرده!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت بر صا...و هرچی ادم مثل اونه
طلبه سبز مشهد
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
۴۴
۲۹
خدا سایه مرجع آزاده حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ یوسف صانعی(دامت برکاته) را از سر تشیع کم نکند
وانشاء الله با الطاف امام عصر (ارواحنا فداه)
مقدمات آزادی رهبران سبزمان را فراهم آورد
ممل
|
United Arab Emirates
جالبه اح ........ دیها میگن امام عصر مال مائه موسوی چی ها میگن مال مائه !!
ناشناس
|
United Arab Emirates
نمردیم بعد از گوجه سبز و ماه سبز بسیجی سبز طلبه سبز هم دیدیم و شنیدیم ...بازی رنگ ....اقای میر قلابی ننگ با رنگ پاک نمیشود ..گذشته شما فراموش نمیشود ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
۲۸
۴۳
گندشو در آوردید اون زن و شوهر ...... اون شیخ .......رو باید اعدام کنید تا کی مماشات؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما دهنت رو آب بکش
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان موافقم. زیرا حکم اِفساد فی الارض و مُحاربه در اسلام مشخص است. یاعلی
آنتی پاچه خوار
|
Iran (Islamic Republic of)
مجهوا الهویه و همشهری محمدولی خان! شما از کجا اجازه قضاوت و اجتهاد گرفتی؟
خدارا شکر! متحجرینی امسال تو در این مملکت جز سیاهی لشکر منحرفین، کاره ای نیستند!!!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دو غلط توی تو دو خط!!!!!
مجهوا الهویه؟؟!!
امسال؟؟!!
آقـــــــــــــــــای قرائتـــــــــــــــــــــی شما که گفتی...بیسوادی رو ریشه کن کردی!!!
آنتی پاچه خوار
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا امین
خداییش دقت نظرت جالب بود! از بابت غلطهای سهویم عذر میخوام! خودم هم از این غلط نگاری کلی خنده ام گرفت!!
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
۱۷
۲۴
امیدوارم دوستان صراط یک پاسخ بدون حب و بغض و مرگ بر و درود بر و البته شایسته شان رسانه بهمن بدهند:
1- مراتب و شئونات علمی حوزه مشخص است و جناب صانعی هم با تایید حضرت امام از فقهای شورای نگهبان بودند و مقام رهبری هم شخصا هیچگاه موضع مقابلی در مورد ایشان نداشتند. شما از چه جایگاهی به خود اجازه تحقیر در نام بردن ایشان را می دهید؟
2- آیت الله صانعی در ایام فتنه کارنامه قابل قبولی نداشتند، صحیح! اما آیا مشکل ایشان در حد آنچه بر آیت الله منتظری گذشت، بود؟ دیدید که پس از سال ها استفاده دوستان شما در نشریات زنجیره ای .....و ...از الفاظ تمسخرآمیز! امام خامنه ای در پیامی که به مناسب رحلت ایشان نتشر شسد چگونه با احترام از ایشان یاد کرد! آزموده را آزمودن خطاست!
3- اصلا با طرح چنین خبر زردی که نه محتوی اطلاع رسانی دارد و نه آموزشی! چیزی جز التهاب وارد جامعه خواهد شد؟ آیا امروز که کشور بیش از همه نیازمند وحدت است، با این ادبیات چیزی جز تحریک نظریات مخالف عایدی برای مصالح کشور حاص می شود؟
یکبار دیگر خودتان برگردید و آنچه را که نوشتنید بخوانید! کاش فرصتی می یافتید تا از امام و رهبرمان استفتا کنید که آیا شما در مشی ولایت ایشانید یا ....؟
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
برادران صراط! سلام. خدارا شکر که شماهم تصمیم گرفتی بجایپاسخ به مطالبات فکری مخاطبانتانٰ سکوت وحدت بخش!!! انجام بدید
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
باز هم منتشر کنید هنوز از صراط پاسخی برای پرسش هایم نیامد! اگر میدانید و نمی گویید فردا در پیشگاه الهی مسئولید!
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
۱۰
۲۳
من چندتا پرسش مطرح کردم که روی صحبتش با خود شما بود! کاش بجای بی توجهی برای مخاطبتان ارزش قائل می شدید!
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
و جواب شما صراط عزیز؟
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط، پاسخ؟
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
انتظار نداشتم به جای پاسخ علمی شما به سوالاتم! توهمات این اقای عشقی رو فقط ببینم! خود دانید برادران صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
۲۲
۲۱
آقا سعید شما که این همه اسلام شناس هستید بهتر است اسلام را در کانادا هم تبلیغ کنید . از نظر ما علی زمان ما آیت اله خامنه ای است و هر کسی که در مقابل او بیستد جزو خوارج محسوب میشود .حال میخواهد یوسف باشد یا زلیخا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما لطف کن نظرتو برای خودت نگه دار .
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم داداش؛ یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
۳۷
۲۶
زماني كه آيت ا... صانعي به مقام مرجعيت رسيدند. خيلي از شما ها سواد خواندن و نوشتن نداشتيد . زماني كه ايشان در پيروزي انقلاب و بعد از آن در راس نظام بودند از بي هويتان خبري نبود .
لقب آيت الله و شان مرجعيت را امثال صراط نيوز و ... نيوز به ايشان نداددند كه حالا در پي پس گرفتن آن باشند. ايشان مرجع مسلم خيل غظيم دانشگاهيان و فرهنگيان و فرهيختگان بوده ، هست و خواهد بود.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
مرجعیتی را که امام تایید کرده افرادی مثل صراط و امثالهم نمیتونن خدشه دارش کنن.
ابرار
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر عزیز شما سرگذشت پر عبرت ایه الله منتظری رو مطالعه کنید البته از این مثالها فراوونه راستی ی نصیحت برادرانه به همه اینقدر اینجا کل نندازین یکم مطالعه تون رو زیاد کنید البته غذاهای خوب بدین به روحتون
در پناه حق
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
امام علی (ع) :
حق به شخصیت ها شناخته نمی شود. خودِ حق را بشناس تا پیروان آن را بشناسی
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
۱۹
۱۷
ادب مرد به از دولت اوست ناسلامتی شما مسلمانی خدا انشالله هدایتتون کنه
عاشق سيد مصطفي تاج زاده
|
Switzerland
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
۲۷
۲۶
درود بر سرور و سالار مراجع اقاي صانعي(ع) و با ياد و ابراز احترام به پيشگاه ايت الله دستغيب(ع)
.....................
درود بر سه سيد فاطمي----خميني و موسوي و خاتمي(عليهم السلام)
ميدونم كه جرات درج پياممو نداريد با اينكه به كسي توهين نكردم و.......
راستي احساس كرديد كه افرادي هم كه وقت گذاشتن و سايت شماها رو بررسي ميكنن چقدر سبزي هستن؟ براستي كه ما بيشماريم.........نهان كي ماند ان راضي كزو سازند محفل ها.....اللهم فك كل اسير
علی « تنکابن »
|
Switzerland
درد بر سرور و سالار مراجعِ واقعی و علمای ربّانی؛ آقا صاحب الزّمان «روحی فداه»

درود خدا بر شهدا و امام شهدا

درود خدا بر ولایت و امام خامنه ای

درود خدا بر پیر و مُراد سفرکرده ی جمارانی مان و بر مُراد و سیّد خراسانی مان

" مِی فروشی گفت کالایم مِی است؛ رونق بازار من ساز و نِی است؛ من خمینی دوست میدارم که او؛ هم خُم هست و هم مِی است و هم نِی است"

*** جانم فدای فرزند و خلف حضرت روح الله؛ امام خامنه ای ***
نا شناس
|
Switzerland
شما سبزها به قول خودتون بی شمار نیستسن و بی شمالین.منظورمو که گرفتی؟22 بهمن 88 یاده؟پروژ] الاغ تروا رو میگم که همگی و دسته جمعی به جای میدان آزادی تهران از شمال سر در آوردید.ضمنا کسایی که شما آهنا را سبز میخوانی فقط فعالیت اینترنتی دارند اما کسانی که پا برهنه این انقلاب رو نگه داشتن نمیان تو اینترنت و وقتش که بشه از خونه هاشون میان بیرون مثل روز قدس مثل 22 بهمن.
مصطفی
|
Switzerland
شما که بی شمارید سه شنبه های اعترضتون چی شد؟انقلاب بوقیتون چی شد؟بازم نمونه هستاا.میخوای بگم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
۲۸
۲۴
فدای عزم پولادین میر حسین و سلام بر آیت الله صانعی که ....و روی حرف حقش ایستاده است . تاریخ این مردان آزادیخواه و حق طلب را از یاد نخواهد برد.
سپیده
|
Iran (Islamic Republic of)
بی بی سی و خواننده ها و رقصنده ها ۰۰۰هم همین طور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ خیلی ها را از یاد نخواهد برد !!!
سعید
|
Canada
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
۲۷
۲۶
هیچ بعید نیست که پس فردا نسبت بهایی بودن هم به این بنده خدا بزنید چون عادتونه
ناشناس
|
Canada
بنیانگذار فرقه بهائیت یک آخوند منحرف بود !!
سعید
|
Canada
همه منحرفند الا شما
ناشناس
|
Canada
از اساس مشکل داری ظاهرآ! نه پس همه منحرف اند جز منافقین عزیز و بهائیان گوگولی!!
سعید
|
Canada
بنده نه ادعای منحرف بودن بقیه کردن نه دفاعی از بهائیان و دار و دسته رجوی کردم شما عادت دارید تا کسی برخلاف میلتان حرف میزند انگی بطرف بچسبانید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
۲۸
۲۵
هر چی سایت منتقد هست که فیلتره.کلی زندانی سیاسی هم داریم.رهبران منتقدین در حصرند.آنوقت میگویند آزادی در ایران مطلق است.نمردیم معنی آزادی مطلق را هم فهمیدیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه نمیدونی ناشناس این حصرها و زندانها از روی دلسوزی برای سیاستمداران تا بدست مردم همیشه در صحنه حذف نشوند ! یکبار فکر نکنی از روی ترس زندانی میکنند ها !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی رو دارید!!!!!!!!!تو رودخونه ای و میگی آب نیست؟
علی جانباز45%بسیجی وخانواده شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
۳۱
۲۷
قابل توجه غزیزان مخالف مرجع بزرگوار آیتالله صانعی.اینجانب وخانواده وبسیاری ازدوستان وبستگان مقلد ان مرجع عزیز ودوستدار مهندس میرحسین موسوی وشیخ مهدی کروبی هستیم.ضمنا"اگر دقت کنید نظرهت مثبت ومنفی مشخص می کند اکثر مردم طرفدار کدام گروه هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدائیش اگه نظرات مخالف شما تو این سایت بیشتر می بود نمی گفتید تقلب شده!!!!!!!!
آخه کسی به نظرات شما اهمیت نمی ده که بهتون منفی بده اگه منفی بدن میگید تقلب شده اگر منفی ندن میگید بیشمارید.نمی دونم با شما جماعت بنی اسرائیلی چه باید کرد.
علی جانباز45%بسیجی وخانواده شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس چرا وقتی کم میارید جرزنی می کنید این تازه یک سایت اصولگراست بااین همه نظر مخالف شما.واقعیت رابپذیر.ضمنا"ازسایت صراط هم تشکرمی کنم بخاطر انعکاس نظرات مخالف.
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه شما اکثریت مردم رو همین کسانی میدونید که به اینترنت دسترسی دارند درسته اما قابل توجه شما جانباز عزیز و بسیار محترم( لااقل برای من) بهتره سری هم به کوچه و بازار بزنید و خودتان را در خانه محبوس نکنید.برای نمونه عرض میکنم در زمان انتخابات میگفتند آقای موسوی رای زیادی دارد چون همه ماشینها سبز هستند و درست هم میگفتند نسبت ماشینهای سبز به طرفداران آقای احمدی نژاد بیشتر بود ولی نکته قابل ذکر اینه که سبزها اکثرا از قشر متوسط به بالا بودند و مطمئنا حداقل 1 ماشین در خانه داشتند(اگه نگیم 2 -3 تا و بیشتر که همینطور هم هست)ولی طرف دیگر بسیاری ماشین که بماند دوچرخه هم به زور داشتند.محله های پر جمعیت بیشتر طرفدار چه کسانی بودند؟بهتر است یاد بگیریم همه آنسان هستند و فقط افراد پولدار و طبقه ی بالای جامعه را آدم نبینید.هر کس 1 رای دارد و یاد بگیریم به آرای افراد احترام بگذاریم.ضمنا بنده هم بسیجی هستم اما بسیجی بودن ملاک نیست بسیجی رفتار کردن ملاکه.
جانباز 64 درصد
|
Iran (Islamic Republic of)
من از همه طلبکارم ..من حق اب و گل دارم ..من درست فکر میکنم ..من هرکی را قبول داشته باشم اون ادم خوبیه ..من هرچی بگم درسته .چونم من ....
علی جانباز 45%بسیجی وخانواده شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزدل برادرماضمن احترام به رای همه چه فقیر وغنی اعلام می کنم من خودم روستایی هستم ورفت وآمدم بین مردم وجامعه چه روستای وشهری زیاد است وهمیشه پای کامپیوتر نیستم.ضمن تعدادزیادی ازبهترین دوستای من از همفکرای شماهستند که به افکار واعتقادات هم احترام میذاریم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
۵
۵
مرگ بر ...........
dss
|
Cambodia
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
۲۳
۲۵
من یه نطر برای شما صراطی ها دارم:به کامنتهای مثبت و منفی که برای نظراتون میذارن نگاه کنید,میفهمید کی طرفداراش بیشتره؟؟
علی « تنکابن »
|
Cambodia
« كَمْ مِنْ فِئَةٍ قَليلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثيرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَ اللَّهُ مَعَ الصَّابِرينَ »

«بسا گروه اندكى كه به اذن خدا؛ بر گروه بسيارى پيروز شدند، و خدا با صابران است.»

*** سوره مبارکه بقره؛ آیه شریفه 249 ***

***یا زهرا «س»***
نا شناس
|
Cambodia
عزیزم برتری تعداد به حضور در اینترنت نیست.چقدر از جامعه افرادی هستند که به اینترنت دست رسی ندارند؟غیر ازین هست که شما خودتون رو تو دنیای مجازی محصور کردین و مثل کرم ابریشم به دور خودتون تار نی تنید و فکر می کنید همه دنیا همان جیزی هست که میبینید.نه عزیز من بهتره سری هم به بیرون دنیای مجازی یزنی.
ناشناس
|
Cambodia
ناشناس عزیز، رطب خورده کی کند منع رطب. اگه راست میگی نیا تو اینترنت!!!!!!!
عبدالله
|
Cambodia
جناب علي تنكابن شما آدم جالبي هستيد. خداوند متعال خداي ما هم هست. البته با اجازه شما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
۱۵
۱۱
میگن میر حسین اسیره.ولی زندانی که ایشون توش اسیره زندانیه که خیلیها تو این جامعه دوست دارند توش اسیر باشند.نمی دونم به این زندان میشه گفت زندان یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشالله قسمتت بشه آرزو به دل نمونی .
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۱۶
۱۲
خدادروتخته راخوب جوركرده-يه شيخ د...... به يه شيخ ر....... نامه تبريك ميده فتنه گراخيال ميكنندخبريه ههههههههههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
۲۰
۱۲
اینا همش بازیه ! همتون سرکارید
من که دیگه حالم از اون میر قلابی اون زن ایک بیرش به هم میخوره .......برن به جهنم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
بریست...! تربیت...! کاش خانواده ات روی آموزش گفتارت کمی بیشتر وقت میگذاشتند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا مثلا خانواده تو رو گفتارت کار کردن و این هستی ...هر جا هرکی دستتون را میخونه و ضدتون حرف میزنه از اسلام و دین و ادب حرف میزنید اما در عمل از صد تا ....حالم از هرچی از هر چی ادم دورو و ریا کار مثل اون میر قلابی و زن ایکبیریش به هم میخوره ....
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
۱۷
۸
با عرض سلام این آقا در آن زمان که مسئولیت داشت و همه او را قبول داشتند چه کرد...... و کی اهمیت به او می دهد.
محسن
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۳
۳
خداوند انشاالله "همه" ما را آدم کند
فرهاد کامران نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۴
۴
خب که چی حالا؟!
مگه پیغمبر اسلام (ص) و علی (ع) و غدیر خم، به نام شما سند خورده؟!
هرکس با شما مخالف بود یا کلاً قبولتان نداشت، دیگر باید خدا و پیغمبر و امامش را مانند خانه و زندگی اش مصادره کنید؟!
شما مؤمن و مسلمانید؟!
مولانا بدپیله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
۲
۱۳
حالا ما که می دونیم شما کجاتون می سوزه که به تبریک معمولی از یه مسلمون به مسلمون دیگه گیر می دین؛ به قول رئیس جمهور واقعاً منتخب و کاملاً مردمی و محبوبتون: "آقاجان! آب را بریز همان جایی که می سوزد! چرا جای دیگر می ریزی؟!"
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب "مولانا بدپیله"

مثل آدم کامنت بذار

یه چیزی بنویس که ارزش داشته باشه.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۱۳
۳
برای فرد بی بصیرت وکج فهمی بنام مستعارعلی زنده به عشق نهایت تاسف رامی خورم باوجودی که می دانداقای صانعی فردی متظاهربه دین ودرجبهه باطل علیه دین وارمانهای نظام است بازبرای خوداستدلالهای مضحکی می اوری حق را میدانی ولی به ان پوشش باطل میدهی خودراولایتمدارمیدانی ولی درواقع نیستی وبصیرت ودیدگاه انحرافی داری.هم خودمنحرفی وهم دیگران را به انحراف میکشانی. ادعامیکنی که چون رهبرراجع به اقای صانعی اظهارنظرنکرده اندوازاعمال ایشان به صراحت برائت نجسته اندپس ماهم نبایداظهارنظرکنیم.اولااعلام بیزاری ومخالفت بااعمال واضح باطلانه اقای صانعی که مشهودخاص وعام است به معنای ان نیست که ماازرهبری پیش افتاده ایم ثانیا درنظراینجانب رهبرمان بیشتردرمواقعی که احساس کنندبامواضع فردیاافرادی حرکت به سمت ارمانهای نظام دچارتزلزل جدی میشود وامنیت ملت دچارخطرمیگرددواردمیدان میشوند.ثالثا بوسیله حق است که اشخاص شناخته میشوند ونه برعکس .شماافرادرابایدبراساس معیارحق بشناسی رابعا مازمانی ازرهبری پیش افتاده ایم که درمقابل اوامرایشان بایستیم وباصراحت یانفاقانه حکم ونظرخودرابرفرمان رهبری ترجیح دهیم .نمونه این افراداقای صانعی میباشدکه مواضع رهبری درموردسران فتنه را میدانست ولی ازسران فتنه حمایت کردخامساگذشته افرادملاک نمیباشدمهم وضعیت حال افراداست سادسااینکه بعدازفوت اقای منتظری امام خامنه ای پیا م تسلیت دادندمیتواند دلایل متعددی داشته باشدکه اگرانسان بصیرت دینی داشته باشد به ان دلایل میرسد
سرم وانیبو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۴
۱
صراط دو تا داریم 1- مستقیم 2- غیر مستقیم
این صراط نیوز از مقوله دوم می باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۳
۱
ای وای اگر...نه ما نی ونه من
ناشناس
|
France
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
۳
۱۱
این حرفارو ول کنید!دولت که دولت سیب زمینی بود موندم اگه سیب زمینی نمیداد میخواست چی بده رای جم کنه!!!!3000 میلیارد چی شد!!!
مـهـدی مــعـتـق
|
France
احسنت جناب "ناشناس " از فرانسه

بنده هم معتقدم که دکتر احمدی نژاد با توزیع رایگان سیب زمینی توانست که مردم را فریب دهد.