۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۲
با نزديك شدن به انتخابات مجلس

آيا هاشمي منجي احمدي نژاد مي شود؟

روزنامه ايران در خبري با بيان اينكه حجم ديدارهاي مختلف هاشمي رفسنجاني در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي به طور چشم‌گيري افزايش يافته است و توصيف هاشمي به عنوان مبدع واژه جريان انحرافي! ،به نقل از رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام نوشت......
کد خبر : ۴۲۵۷۹

همزمان با نزديك شدن به انتخابات دور نهم مجلس شوراي اسلامي ،تيم رسانه ايي حامي رييس جمهور و گروهك انحرافي با انتشار اخبار القا كننده وجود تقابل و دو قطبي بين هاشمي و احمدي نژاد به استقبال اين انتخابات مهم رفته است.

به گزارش سرويس سياسي صراط ، نقطه اوج استفاده از دوقطبي ياد شده ،مقطع انتخابات دور دهم رياست جمهوري بود كه احمدي نژاد در مناظره معروف خود با موسوي در حملاتي بياد ماندني به رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام و وابستگان هاشمي، خود را به عنوان پرچمدار مبارزه با پديده ايي كه در ادبيات احمدي نژادي از آن با عنوان باند قدرت-ثروت نام برده مي شود، معرفي كرد كه البته اين حملات انتخاباتي-تبليغاتي بعدا با عتاب مقام معظم رهبري در نماز جمعه 29 خرداد سال 1388 مواجه گرديد.

از سوي ديگر بدست گرفتن علم مبارزه با مفاسد اقتصادي توسط احمدي نژاد و ترسيم باند ثروت-قدرت در جبهه مقابل در حالي انجام شد كه در طول دوران شش ساله رياست جمهوري احمدي نژاد، تاكنون اقدامي بياد ماندني براي مبارزه با مفاسد اقتصادي از سوي وي انجام نشده است و در مواردي مانند عزل هيات مديره بيمه ايران به اتهام فساد مالي، بعدا مشخص شد كه اقدام رييس جمهور شتابزده و بدون مبنا صورت گرفته است ، ضمن اينكه بر اساس قراين و شواهد و اظهارات مقامات مسوول، اين باند به شكلي ديگر و در نسخه ايي جديدتر در سوي ديگر اين ميدان باز توليد شد كه با توجه به ويژگيهايي ديگر آن نظير انحرافات اعتقادي و التقاطات فكري، اين نسخه تازه بتدريج به جريان انحرافي ملقب گرديد.
همچنين ادعاي پرچمداري مبارزه با مفاسد اقتصادي توسط رييس دولت كه در نشست جنجالي اخير وي با حاميان خود نيز مورد تاكيد قرار گرفت،در حالي مطرح است كه هم اكنون با وقوع بزرگترين فساد مالي تاريخ ايران در سيستم بانكي دولت دهم و تصريح رهبري مبني بر اينكه بي توجهي به توصيه هاي مبارزه با فساد سبب وقوع اين مفسده بزرگ است، باعث شده تا دولت و رييس آن زير بار فشار افكار عمومي قرار  داشته باشند و ادعاي سردمداري مبارزه با مفاسد از سوي احمدي نژاد با ترديد جدي مواجه گردد.

از طرف ديگر بكارگيري بعضي از نزديكان خط فكري رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در دولت دهم و زير مجموعه هاي آن از موارد ديگري است كه ادعاي تقابل بين هاشمي و احمدي نژاد را بشدت زير سوال برده است و في المثل نزديكي برخي از اين افزاد به هاشمي بقدري است كه به قول ظريفي بعضي از آنها اگر قرار بر انتخاب باشد، قطعا بين هاشمي و احمدي نژاد، هاشمي را انتخاب مي كنند و البته انتشار اخباري جسته و گريخته و غير رسمي ،دال بر ملاقات بين عناصر برجسته دو طرف ، ادعاي تقابل ياد شده را با شدت بيشتري زير سوال مي برد.

در همين حال با نزديك شدن به زمان انتخابات مجلس نهم ،تيم رسانه ايي حامي احمدي نژاد و گروهك انحرافي با انتشار اخبار القا كننده وجود تقابل بين هاشمي و احمدي نژاد به اين انتخابات مهم نزديك مي شود.
بر اساس اين گزارش ،در تازه ترين نمونه از اين موارد ، روزنامه ايران در خبري با بيان اينكه حجم ديدارهاي مختلف هاشمي رفسنجاني در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي به طور چشم‌گيري افزايش يافته است و توصيف هاشمي به عنوان مبدع واژه جريان انحرافي! ،به نقل از رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام نوشت: در حال حاضر بايد شجاعانه عملكردها و سياست‌ها را در بوته نقد منصفانه و كارشناسانه قرار داد و اگر احساس شد انحرافي در مسير انقلاب و خط امام ايجاد شده با شجاعت و بدون واهمه راه بازگشت و اصلاح مسير را با كمك دلسوزان نظام و همراهي هميشگي مردم فداكار كشور هموار كرد!

به هر روي با نزديك شدن به زمان انتخابات مجلس نهم و اهميت اين انتخابات براي گروهك انحرافي از يك سو و ريزش و سرخوردگي بخش زيادي از طرفداران موثر و جريان ساز احمدي نژاد كه مصداق بارز و عيني پيش بيني تاريخي رهبر معظم انقلاب مندرج در نامه معظم له به رييس جمهور جهت عزل مشايي است ، به نظر مي رسد بايد منتظر استفاده بيشتر رسانه هاي حامي گروهك انحرافي از اين تاكتيك بود كه البته بعيد به نظر مي رسد اينبار حمله به هاشمي بتواند منجي احمدي نژاد شود و شايد حملاتي از نوعي ديگر در راه باشد.



نظرات بینندگان
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۶۴
۳۱
اقایان صراطی فکر نمی کنم این طرز تهمت زدن سنخیتی با شعار بالای سایت شما داشته باشه ما از سال 84 بار ها و بار ها شاهد تذکر احمدی نژاد به اقای هاشمی رفسنجانی و فرزندانشون بودیم این انتقاد ها تا جایی پیش رفت که .....! که البته رییس جمهور هم پاسخ بسیار جالبی به ایشون دادند که حتما در جریانش هستید پس ایا رواست که به رییس جمهور تهمت بزنید که ایشون تازه الان یاد مقابله با خاندان ...... افتاده؟ برادران صراطی متاسفانه شما خط تخریب دولت رو پیش گرفتید و برای این هدف به هر روشی هم متوسل میشید

احمدی نژاد:اسامی مفسدان را دادم گفتند سیاسی بوده ، در جلسه سران قوا گفتم سیاسی بوده؟! بروم جواب بدهم؟

ضمن اینکه دوستان صراطی لطفا توضیح بدید این جریان انحرافی از چه کسانی تشکیل شده و چرا بر ضد سران این جریان مدرکی ارائه نمیشه؟

در ضمن یه بار گفتم باز هم میگم شما با این سایت ها توانایی فریب دادن 4 نفر مثل امین زنده و علی تنکابن رو دارید نه بخش زیادی از طرفداران موثر و جریان ساز احمدی نژاد رو.
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
K-1 پرتی از مرحله ها اینا میگن اون مناظره و اتهامات و حمله ها بر علیه ها..... .... ... چون فضا بر علیه ها ..... بود و ........ تا با حمله به ها ....... و کسب وجهه ( .......) اهداف ........ رو جلو ببره
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای ویتامین یا هر چیز دیگری ...
در کجای این تحلیل اشاره شده که طرفداران آقای احمدی نژاد تازه الان یاد مقابله با خاندان کسی افتاده؟ شما اگر به اندازه ثلث ادعایتان سواد سیاسی داشتید از متن این تحلیل درک می کردید که اولا این حملات از همان سال 84 آغاز شده بود و ثانیا امروز در آستانه انتخابات موج جدیدی از این روش نخ نما شده آغاز شده است که این روش بگم .. بگم ... های غیر مستند نه مورد تایید رهبر عظیم الشان است نه متفکران واقعی جریان اصولگرایی!
این روش موج سواری بر روی احساسات عمومی رنج کشیده از فساد ..... که ناشی از تکیه قدرت های کهنه و نوظهور بر ثروت های بادآورده است، نه تنها از سوی آقای رییس جمهور پیگیری جدی نشده بلکه فقط ژست مبارزه با آن (البته تازه به شرط اینکه مفسدین در داخل خطوط قرمز ایشان نباشند!) گرفته می‌شود! راستی اگر قصوری تا این حد نابخشودنی از دو قوه دیگر در برخورد با فهرست مفسدین مستند ایشان وجود دارد ایشان نمی توانند .....! فراموش نکنید رای شما در انتخابات نوعی حق الله است! فردا باید پاسخگوی آن باشید! پس نه بفریبید و نه فریفته شوید‍!
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشحالم می بینم مردم دارن میفهمن دعوای تووی مناظره ، ....... رای بیاره ، رفتار مشابه و یکسان این دو نفر مقابل ولایت ، یعنی .... ....و همچنین رفتار اون نامه بدون امضای ... ، حاکی از یه پروژه مشترکه
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب م م و عاشق خانم فائزه ی هاشمی چند ماه پیش وقت دادگاه داشتند اما تشکیل نشد پس شما چطور انتظار دارید رییس جمهور بتونن ادعاشون در مناظره رو ثابت کنند؟ مگه اقای خاوری... چرا ممنوع الخروج نشد و به راحتی از ایران فرار کرد؟چرا کسی به فکر برگرداندن اقا مهدی از لندن نیست تا ایشون در ایران به اتهاماتی که به ایشون نسبت داده شده پاسخ بده؟ چرا اقایون بر ضد این جریان انحرافی مدرکی منتشر نمی کنند؟ جناب عاشق (که بیشترین ضربه رو امثال شما به ...... می زنید) من بار ها ماجرای امیری فر رو شرح دادم ولی مثل اینکه باز هم باید تکرار کنم اقای امیری فر رو دستگیر کردند و بعد از چندین روز حبس ایشون در انفرادی گفتن ازادی ......اقای عاشق شما یادتون نیست که چطور یک دقیقه بعد از اختلاس گفتن این فساد توسط مشایی انجام شده؟ اما ... اما مشایی نقشی نداشته الان هم که اقایون خیلی راحت بدون ...فلتر کردن همین دو تا بچه سایت حامیان دولت اوردند فکر نمی کنید اگر این خط قرمز نبود تا الان اقایون مشایی رو به جرم اختلاس اعدام کرده بودند؟ اونهم بی گناه؟ جناب عاشق ..که خودتون رو مرید اقا میدونید ولی بیشترین ضربه ....... جنابی که طرز فکرت مثل امثال ممله جنابی که چشم هات رو روی همه ی تجلیل های رهبری از این دولت (تجلیل های که سابقه نداشته ایشون از هیچ دولتی صورت بدن) کردند بستی ...) جنابی که هنوز تشخیص نمی دی وقتی در کشوری اقازاده ای ازادانه سوار ماشین چند میلیاردی میشه یعنی وضع اون کشور خیلی خرابه جنابی که روز به روز بر مظلومیت رهبری اضافه می کنی جنابی که در جهل کامل به سر می بری متن رو دقیق بخون و بعد دیگران رو زیر سوال ببر.

در اخر هم اگر کسی مدرکی بر ضد مشایی بقایی یا هر کس دیگه در این دولت ارائه کرد ما هم از اونها بر می گردیم و هم از خود احمدی نژاد ولی تا اون زمان ما در کنار احمدی نژاد و حامیانش از جمله مشایی باقی خواهیم ماند.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط باز هم سانسور کردید؟ انصاف داشته باشید حداقل قسمتی از اون نظر که دیگه قابلیت قرار دادن رو داشت.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون صراط.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
... !!!!!!
یه بار ازت محترمانه خواستم که اسم منو توی کامنت ات نیاری""
نمی فهمی؟؟!!
==================
چه جور هم خودشو طرفدار موثر و جریان ساز میدونه"
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
خدمت جناب علی آقای زنده به عشق ، همه اون کسانی که سالیان متمادی رنج های حاصل از اشرافی گری پادشاهان رو تحمل کرده بودند ، با پیش آمدن فرصت انقلاب ، به خیابون ها اومدن و یک صدا گفتند مرگ بر شاه و تمام امیدشون رو به حضرت امام ( ره ) که کلامی الهی داشت بستند و به جمهوری اسلامی رای دادند تا مردانی از جنس خودشان عنان حکومت رو در دست بگیرند و آرمان مقدس این بود که خانه هایمان به جای قبرستان هایمان آباد شود .
اما دشمنان خارجی از بیرون و دشمنان داخلی از درون پیکر جمهوریت نظام رو جویدند و اینقدر این حال ادامه پیدا کرد که بعد از جنگ وقتی عده ای می دیدند که برادرشان و پدرشان و پسرشان شهید شده و از کنار خون این شهیدان در بهبوهه جنگ عده ای از آقازاده ها ..... یک بخشنامه و هر وقت بخواهند زمینه کالای خود را در بازار کم کنند یک تعرفه دیگر به گمرکات تحمیل می کنند و از کنار آن آقا زاده هایشان ماشین های چند صد میلیونی سوار می شوند و هی پول جمع می کنند و هی پول جمع می کنند و هی ..... اگر چه به حرمت مقتدایشان لب از لب باز نمی کردند تا این مفت خوران را سر جایشان بنشانند و اگر چه میهن اسلامیمان بیش از هر چیز نیاز به آرامش داشت اما خونشان دوباره به جوش آمد و به حال انفجار رسیدند و در این اوضاع و احوال بود که مردی از جنس خودشان ساده زیست و بی آلایش که تنها دارائیش یک خانه کلنگی در نارمک است پا به عرصه نهاد و از او حمایت کردند .
اخوی شعار های دکتر اح..... تکرار همان آرمان های امام ( ره ) بود ولی آیا حتی اگر شما هم این آرمان خواهی را داشته باشید ، می توانید در مقابل زر و زور زر مداران و زور مداران کاری از پیش ببرید؟؟؟؟ آن هم با این همه هجمه که بر علیه شماست؟
این کار یک عزم عمومی را می طلبد و البته باید قانونمند عمل کرد !
شما ، ما و همه اقشار مردم باید مطالبات خود را از قوه محترم قضائیه بصورت قانونمند بخواهیم و یاری شخص جنابعالی هم میتواند به نوبه خود کار گشا باشد .
حق یار
اخوی
خورزوخان
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 این حرفای بچگونه چیه مینویسی
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت !!!
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد K-1 عزیز
حرف حق جواب نداره
عالیه
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
از اقا هادی و اقا علیرضا به خاطر ابراز محبشون بی نهایت ممنونم. (البته اگه منظور اقا علیرضا حقیر بوده)

جناب خورزوخان چرا شما اینجایید؟! مگه نمی خواستید وارد فاز نظامی بشید؟! میگن اختلاس هم کار شما بوده! امروز کشف شد شما دو بار هم به انگلیس رفتید! جناب خورزو اگر من بچگی می کنم شما به بزرگیت ببخش.

همگی حتی برادر خورزو موفق باشید.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی دوباره نظرم رو خوندم متوجه شدم از واژه ی "که" زیاد استفاده شده از کاربران محترم بابت چنین اشتباهاتی عذرخواهی می کنم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران آزادپی خط و ربط تورو دیدم تو در بهترین حالت یه آدم ملی گرا هستی که دنبال مکتب ایرانی و نژاد ایرانی بصورت افراط گرایانه هستی و اینو بروز هم دادی پس لطف کن خودتو به شعارهای امام و شهدا و اینجور حرفا نچسبون گروه خونت به ولایت و مقتدا دوستی هم نمیخوره ... تو هم مثل اون k-1 یه آدم خنثی از نظر اعتقادی هستی
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
کیوان ویتامین !
1- شخص نماینده ویژه رییس قوه قضاییه یعنی جناب اژه ای از دستگیری یکی از بستگان درجه یک آقای اسفندیار در جریان اختلاس خبر دادند!
2- کمی هم به تجلیل های رهبری از جناب آقای هاشمی توجه بفرمایید: هیچ کس برای من آقای هاشمی نمی شود.
یا عتاب هایی که ایشان به اراجیف گویی امثال حضرتعالی و سایر فحاشان در نماز جمعه فرمودند که چرا به ایشان و بیت لایشان غیر مستند تهمت میزنید و فرمودند احمدی دلاور!!! حرف هایی رو در مناظره زده که بی پایه و اساس! بوده!!
3- فرزندان امثال محص..... با سرمایه حیرت انگیزش که هنوز هم ارتباطاتش با شخص رییس برکسی پوشیده نیست آقازاده محسوب نمی شوند؟ مولا علی می فرماید: ثروتی در جایی جمع نمی شود مگر حق مظلومی در آن باشد! این رفیق شفیق رییس و وزیر کشور ایم فتنه از کجا آورده اند؟ چرخ های کدام صنعت با همت ایشان فعال شده است؟
4- خوب اگر پرونده خانم هاشمی یا مهدی هاشمی هنوز به جیان نیافتاده دوستان شما برای اینکه عدالت محوری شون را ثابت کنند: پرونده بیمه، شستا، پروژه زمینخواری لویزان، فضاحت های فرهنگی اسفندیار، مدرک تحصیلی جناب رح....... و ... را بدون ترساندن مردم از خطوط قرمز به را بیاندازند و یا خودشان حداقل داوطلبانه بدون شانتاژ کردن مجلس توسط وکیل الدوله ها به صحن علنی بروند و به افکار عمومی و نمایندگان ملت پاسخ بدهند!
5- دیگه خرج از رهبری برای فضاحت های گروهک منحرف و جاسوس های لو رفته جواب نمیده! زور الکی نزن! ما همه جوره پای نظام و رهبری ایستاده ایم! کما اینکه روزی که حضرتش فرمودند در کنار دولت باشید و نه در مقابل آن! خاموش شدیم و به امر ولی تبعیت کردیم! امروز هم که ایشان فضا را برای نقد و بیان مشکلات در بدنه نظام مهیا دانستند و گفتند باید دولت با وعده هایی که داده مقایسه بشه دیدگاهمان را برای افکار باز و حقیقت جو و نه هوچی های کشته مرده این و آن که ظاهرا از منحرفین خوب بهشون ماسیده بیان می کنیم
6- ضمنا فحش هایی هم که دادی:
اللهم اشف کل مریض
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهران گل!
حرف حساب جواب نداره!
اینکه عده ای زور مدار قصد شانتاژ دیدگاه های مخالف و پرونده های به راه افتاده علیه خود را دارند اصلا تردیدی نیست!
اصلا علت امیدواری امثال من در رای به احمدی نژاد در دور اول دقیقا همین بود!
اما امروز چه؟
کسی که روزی در ایام استانداری کردستان کشاورزان را مجبور کرد تا در دامنه کوه آبیدر نمایش درود بر هاشمی را با تراکتورهایشان اجرا کنند به پاس دادن حکم پیامبری و با داشتن مدرک قلابی و پرونده فساد مالی خیابان فاطمی شده معاون اول و از طنز روزگار مسئول مبارزه با مفاسد در کابینه!!!
کسی که با مدیریت پیامبران مشکل دارد و با دوستی با مردم اسراییل نه! و رهبری شخصا حضور ایشان را در مناصب دولتی صلاح نمی بیند با لجاجت همه کاره دولت است و خودش و ایل و تبارش با هزینه بیت المال به سفر آمریکا و هتل وارویک می روند!
برادر قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را!
چه کسی گفته یک وجدان بیدار! رفتار و فرار مهدی هاشمی رفسنجانی را تایید می کند! اما آیا به بهانه گناه یک آقازاده حرمت گناه از بین می رود! دیگر تکلیف پرسش گری از مشایی و بقایی و رحیمی و آقا تهرانی و ... ساقط می شود تا امثال ملک نژاد و پور محمدی و خاوری از بغل اینها برویند؟
آیا این آزادگی است؟
دم فرو بندیم و یا صبح تا شب حتی اگر به چشم خسارت به جان و مال و آبروی مردم مان را می بینیم شعار دلاور دلاور بدهیم و باز هم چشم بسته و بدون رعایت اعتبار و سابقه امثال آقای هاشمی به ایشان جسارت کنیم؟
آیا این مبتنی بر منش مولایمان مقام عظمای ولایت است؟
ضد پاچه خوار
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 زیاد با چهارتا زنده باد به خودت نگیر! آینه خوب الکی به آدم بارک الله نمیگه بلکه ضعف های آدم رو هم نشون میده
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب عاشق مثل اینکه شما نمی دونید که چی می نویسید! این حرف ها همون چیز هایی که بار ها توسط جنبش سبز مطرح شد ایا شما نشنیدید که ..... در پرونده ی مربوط به دکترای رحیمی محکوم شد؟ پس چرا همه چیز رو باور می کنید؟

1.بله من هم شنیدم خواهرزاده ی جناب مش... بارداشت شد اما بهتره بدونید دستگیری همیشه به معنای اثبات گناه کار بودن نیست ضمن اینکه رییس جمهور خواهان ارجاع پرونده ی بقایی به ایت الله شاهرودی شد متوجهید که یعنی چی؟

2.جناب زنده به عشق یا همون عاشق اگر درست یادتون باشه ایشون فرمودند:« هیچکس از میان ان ها برای من هاشمی نمی شود» پس لطفا جمله رو تحریف نفرمایید این هم در نظر بگیرید که این فرمایش رهبری در چند سال پیش گفته شده (اگه اشتباه نکم سال 76) یعنی قبل از ماجرای سال 88 قبل از نامه ی بدون سلام قبل از قا مهدی قبل از فائزه خانم اما رهبری در همین چند ماه اخیر بار ها بر ممتاز بودن دولت تاکید کردند و اینکه شما چگونه جمله ی رهبری که در سال 76 گفته شد یادتونه اما فرمایشات این دو سال رو نه دیگه مشخص نیست. اما جناب عاشق ایشون درباره ی مناظره فرمودند که احمدی نژاد نباید اون حرف ها رو می زد نه اینکه بی پایه و اساس بوده که دلیلشم این بود که حتما ایشون میدونستند .... شما متاسفانه در روز روشن خیلی راحت بیانات رهبری رو تحریف می کنید و چیزی هم هراس ندارید.

3.اینهم مثل همون قضیه ی رحیمیه مثل همون قضیه ی مربوط به مشاییه (که گفتن اختلاس کار تو بوده) اینهم مثل همون قضیه ی بقاییه اینهم مثل هزاران تهمت دیگست که خیلی راحت بدون مدرک به این دولت وارد می کنند و شما خیلی راحت تر باور اما جناب عاشق چند روز پیش جناب ...... در مصاحبه ای مدعی شدند که پسرشون ....حالا اگه شما مدرکی دارید ثابت کنید که ایشون دروغگو هستند ضمن اینکه شما در جریان نیستید این اقا دیگه سمتی ندارند.

4.درباره ی مدرک رح.... بالا توضیح دادم و این حرف شما نشان از بی اطلاعیتون از اوضاع مملکت داره اما در بقیه ی موارد دوستان در قوه ی قضاییه اگر مدرکی دارند در این چندین سایت منتشر کنند اون موقع عملا خط قرمز از بین میره ولی اگر مدرکی ندارند لطفا به پرونده ی فائزه خانم و اقا مهدی برسند که مدارکش هم موجوده اینم اضافه کنم معنی حرف شما اینه که یا هیچکس محاکمه نمیشه یا باید همه رو حتی بدون مدرک هم که شده محاکمه کرد! که این استدلال جالبه!

5.سرکرده ی این منحرفین (جناب مشایی) در کرمانشاه با رهبر فقط 2 متر فاصله داشت پس بهتره شما بیخود از رهبری مایه نگذارید.

6.این گفته ی شما باعث میشه که من به دو نتیجه بیشتر نرسم یا شما کامنت حقیر رو با دقت نخوندید و یا حتی اینقدر هم سواد ندارید که تشخیص بدید که اونها فحش نبوده بلکه به اون قسمت ها میگن خط قرمز ما بر خلاف شما عادت نداریم مخالفین خودمون رو با کلماتی مثل ویتامین تحقیر کنیم.


جناب عاشق متاسفانه شما سعی دارید به هر طریقی که شده احمدی نژاد رو زیر سوال ببرید حتی با تحریف سخنان رهبری.

به هر حال موفق باشید.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط اگر امکان داره این پاسخ من به جناب عاشق رو قرار بده که خیالم راحت بشه.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده به عشق ......
در نماز جمعه كسي نگفت كه حرفهاي اقاي ....بي اساس بود.بلكه به طور كلي خطاب به همه فرمودند من با اسم بردن در مناظرات مخالفم (خطاب به تمام كانديداها)
حتي مقام
معظم رهبري فرمودند مواضع اقاي احمدي نژاد به من نزديك تر است.
اينقدر .....
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا از اینکه پاسخ بنده رو در جواب سفسطه های کیوان نگذاشتید دلخور شدم
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب زنده به عشق اگر شما واقعا حضور مش................ رو در محضر رهبری رو سفسطه می دونید اگر ماجرای دکترای رح........ و بازداشت ام...... رو سفسطه می دونید اگر سلسله تهمت ها به مش..... بابت اختلاس رو سفسطه می دونید اگر تحریف سخنان رهبری رو سفسطه می دونید اگر تشکیل نشدن دادگاه مهدی و فائزه رو سفسطه می دونید اگر اینکه شما سعی دارید با بیان کلماتی مثل "ویتامین" مخالفینتون تحقیر کنید رو سفسطه می دونید اگر بستن چشم هاتون روی بار ها تجلیل رهبری از این دولت سفسطه می دونید اگر پاسخ شما منتشر هم میشد تفاوت چندانی نداشت اما جناب عاشق بهتره بدونید طبق نظر سنجی انجام شده در سراسر کشور حامیان احمدی نژاد 57 درصد شانس پیروزی در انتخابات مجلس رو دارند پس لطفا فکر نکنید که خبریه و امثال شما با این تحریف ها و تحقیر ها و توهین ها و دروغ پردازی ها توانایی فریب دادن مردم رو دارید مطمئن باشید مردم خادم خودشون رو شناختند و با این حجم وسیع تبلیغات هم فریب نمی خورند.
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی و کیوان خان (خوب نویس کیوان ما نگم ویتامین! باور کن خلاقیت جالی نیست!)
سلام
اخوین اندکی آهسته تر!
1- اینکه چه کسی کجا بایستد چقدر ملاک مقبولیت او نزد ولی است، بگذاری شما را ارجاع بدهیم به تصاویر امام (ره) در پاریس و اوان انقلاب! مثلث بیق(بنی صدر-قطب زاده- یزدی) در غالب تصاویر در کنار امام هستند اما می بینید پس از سال ها در نامه ای که از حضرتش منتشر می شود از سر سوز دل می فرمایند:"والله من از روز اول با ریاست جمهوری بنی صدر مخالف بودم"
این استدلال شما اگر سفسطه نیست پس چه مفهومی دارد؟
در مقام قرب به مولا، هرکه در بیان و رفتار تابع تر مقبول تر! کسی که عقاید مردم را به بازی می گیرد و صحبت از نقش او در پرونده های فساد مالی است کجا مورد قبول ولی است!

2- تازه فراموش نکنید امام حتی حکم بنی صدر را تنفیذ فرمود ولی رهبری صراحتا خواستار لغو حکم معاون اولی این آقا شدند

3- در مورد مدرک تحصیلی دیگر عضو مثلث محبوب شما یک راه حل بهتر هم هست! با این همه شبهاتی که به مدرک ایشان وارد شده، اگر ایشان را از محاسبه باکی نیست از طریق یک مجرای رسمی، حتی ایرنا صراحتا سابقه تحصیلی خویش را تا اخذ مدرک دکتری با ذکر سند ارائه فرمایند! دیگر حملات متقابل و تهدید و ارعاب و جسارتا سفسطه بافی چه معنی دارد؟ هم مخالفین روسیاه می شوند و هم اذهان مشوش شده ما آرامش می یابد!

4- در مورد جمله حضرت آقا در مورد هاشمی هم مشکل اینه که شما درست یادتون نیست! والا عرض بنده بی کم و کاست فرمایش آقا بود و و اصطلاح "میان اینها" تحریف جدیدی است! البته بنده هم قویا به فرمایش حضرت امام نظرم اینه که ملاک حال افراده و به همین دلیل هم بین احمدی نژاد 84 و 90 تفاوت های زیادی قائلم! کسی که سال 84 با نان و پنیر به سفرهای استانی رفت امروز با یک لشکر 100 نفره که وجود پسر و عروس و مادرزن پسرش بدجور تو ذوق میزنه به یکی از گرانترین هتل های نیویورک میره!
هاشمی هم از این قاعده مستثنی نیست و اتفاقا و در فراری دادن یک متهم بنام مهدی هاشمی نقطه اشتراکی با یاران احمدی نژاد داره که متهمی به نام خاوری را با ماموریت فراری دادند!

6- ارجاع پرونده فساد اقتصادی یک شخص! به شورای رفع اختلاف قوا هم اتفاقا از اشتباهات جبران ناپذیر دیگه ایه که نشان میده از نظر ایشان بعضی ها در برابر قانون مساوی ترند! این یعنی زیر سوال بردن استقلال دستگاه قضایی برای حفظ منافع کسی که هنوز قرار مجرمیت ثابت هم نشده! البته ایشان در جریان اعلام ازادی جاسوسان امریکایی هم از این دست گلها به اب داده بودند! یادآور می شود این شورا وظایف کلی در موارد اختلافی مرتبط با مصالح نظام مثل اختلاف در لوایح و مصوبات دولت و مجلس داره!

7- احمدی نژاد برگرده به مشی سال های ابتدایی دولت نهم و کاسه لیس ها و ساحرین و مرتاضها و مفسدین عقیدتی و اقتصادی رو از دور و برش دور کنه! ما دربست مخلصشیم! بنده و امثال بنده هم هیچ توقع دیگری ازش نداریم! می نویسیم و زیرش رو هم به اسم خودمان بدون تشبیه و خلاقیت! امضا می کنیم
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا علی من فقط یک سوال دارم: چرا خاوری ممنوع الخروج نشد؟ اگر به این سوال پاسخ دادید درباره بقیه ی موارد هم میشه صحبت کرد پس لطفا پاسخ بدید.
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین خودت مجبورم میکنه بگم و... ها!
آقاکیوان عزیز!
دادرسی مراحلی داره که شما نمیتونی تا قبل از طی هر مرحله خاص اقدامی جلوتر از موعد انجام بدی! کما اینکه درمورد پرونده اقازاده جناب ایت الله هاشمی هم همین مشکل وجود داشت! منتها سوال جدی تر اینه که چطور ایشان که در معرض اتهام بودند توسط روسای بانک مرکزی ماموریت دولتی دریافت کردند؟ و اگر واقعا شائبه ای در مورد خودشان ندارند مثل اون فراری مورد اشاره علی رغم هشدار رسانه ای شده مامور ویژه دستگاه قضا برای پاسخگویی برنمی گردد؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان مثل اینکه صراط نوبتی سانسور می کنه ایندفعه نوبت من بوده.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۷
۸
بنظر شما ظهور و بروز اح ........ از ابتدا تاکنون نتیجه تفکرات ها .......... نیست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی مطالب گفته شده توسط اح .... به ضد ها ........ در مناظره با برنامه ..... ؟ برای استفاده از فضایی که بر علیه ها....... در جامعه وجود داشت به نفع نماینده ... ........ !!! واقعا ؟ جنگ زرگری بود همش ؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس خودتون چه فکر می کنید؟ فکر می کنید زرگری بوده؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 قطعا .... .... بود
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس حتما شما اطلاع دارید که باید در دنیای دیگه ای پاسخگو باشید پس بهتره اینقدر راحت کلمه ی قطعا رو به کار نبرید ضمن اینکه کمی تفکر هم بد نیست اگر این دو با هم بودند که ..... دوست عزیز متاسفانه امثال شما به بهانه ی مخالفت با احمدی نژاد قصد ضربه زدن به رهبری رو دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینو فراموش نکن که ها ......... خیلی سیاستمداره ، به رئیس واقعی تون از این بابت افتخار کنین
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس از قدیم درباره ی یاسین و گوش یه چیزایی گفتن این الان دقیقا شامل شما میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله k-1 l منم قبول دارم گوش کردن سوره مبارکه یاسین در مورد بنده اما اون چهارپاهه در مورد تو صدق میکنه
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
نه جناب ناشناس کل اون ضرب المثل در مورد شما صدق می کنه!!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
و هم اینک بی ادبی های یک آدم طرفدار احمدی نژاد عدالت محور ظهورمدار منتظر آقا (البته معلوم نیس کدوم آقا) بنام k-1 رو مشاهده کنین که به یکی اهانت میکنه و میگه یاسین و خر و ...... !!!
خجالت بکش بی ادب !
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ممل اگر قرار بود من به ایشون اهانت کنم کل ضرب المثل رو میوردم نه اینکه فقط دو کلمه رو به کار ببرم منظور من کنایه به فریفتن خود بود اما متاسفانه ایشون قضیه ی چهار پا رو مطرح کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قرقره نکن دیگه k-1
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۸
۲۰
تقابل با ولایت فقیه پروژ مشترک .......... هست
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی فتنه عمیق همینه ؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب "م م" فتنه ی عمیق یعنی اقازاده ای ماشین چند میلیاردی سوار میشه و کسی جرات نداره بهش چیزی بگه.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 مگه قرار نبود اح ....... جلوشونو بگیره ؟ مگه قرار نبود دزد بگیره ؟ مگه اح .......... ادعا نداشت جراتشو داره ؟ خب این که ناراحتی نداره اح ....... بره از ماشین چند میلیاردی پیاده ش کنه !
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خب داره همین کار رو می کنه که اینطوری مورد حمله قرار می گیره دیگه.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
6-7 سال گذشت نه تنها نتونست حتی یه نفرو از یه ماشین پیاده کنه که هیچ،در سيستم بانكي زير نظر دولت یه گند 3 هزار تایی هم که درومد !
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ممل یا حسین یا هوشنگ یا هرکس دیگه ای که هستی فقط این رو بدون بالاخره روزی امثال تو تازه می فهمند در ایران چه خبره ولی افسوس که اون روز خیلی دیره.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ما داریم برنامه ریزی میکنیم واسه همون روز ... فعلا گردنارو نشونه گذاری میکنیم تا وقتش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 زیاد عجله نکن اون روز واسه شما چندان جالب نیس رفیق جلبکی
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
با k-1 موافقم
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
البته جناب ناشناس ممونم که به ما هشدار دادید اما مطئن باشید اگر دوباره عاشورا تکرار بشه ما خوشحال هم خواهیم شد ضمن اینکه بهتر نیست شما به 14 میلیون از هموطنانتون لقب جلب رو ندید؟ خدا رو شکر من همیشه در کنار حامیان واقعی احمدی نژاد بودم ولی این به اون معنی نیست که مثل برخی ها چند میلیون هموطنم رو جلبک صدا کنم.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون اقا هادی.
غلام (جا...........)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۱۰
۱۴
و مکرو مکرالله مکرالله ان الله خیر الماکرین

ای رهبر حق شناس و آگاهم

تا لحظه ی مرگ با تو همراهم
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
شما میدونید منم میدونم این شعار فقط جنبه ی ظاهز سازی داره و در اصل هدف دیگه ای رو دنبال می کنه.
غلام (جا...........)
|
Iran (Islamic Republic of)
ما در اصل له کردن هی چی آدم ضد ولایت رو دنبال می کنیم .... خواهی دید
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
منتظریم.
غلام (جا...........)
|
Iran (Islamic Republic of)
ما عادت نداریم منتظرها رو زیاد چشم انتظار بذاریم ... بعد از انقلاب طیفها و افراد مختلفی منتظر ما شدن و هر کدوم رو به نوبت ابراز ارادت کردیم خدمتشون ، تو که عددی نیستی گنده هات رو میگم که منتظر بشن تا اشاره مولا ... طیف ها ....... جون شما هم باید منتظر بمونه فعلا
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
همه ی ما منتظریم.
غلام (جا...........)
|
Iran (Islamic Republic of)
انقد باش تا صبح دولتت بدمد !
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
پس یعنی کاری نمی کنید دیگه!!!
غلام (جا...........)
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت و بقیه فعلا خودتونو پلمپ کنین تا وقتش !!
اقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
استاد غلام ...تا حالا نظراتت رو يه بار به عنوان شخص بي طرف خوندي؟؟؟؟
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسه چاپلوسی دیگه !!!!!
اه اه اه
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۸
۳
کوری که عصاکش ان کور دیگری باشد.....
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۶
۱۵
فتنه گران زاییده اصلاحات بودند و جریان انحرافی زاییده اصولگرایی و هاشمی این وسط چه دستاوردی داشته؟
ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۷
۳۰
با این اینکه به بعضی عملکرد اقای هاشمی در دوران ریاست جمهوری انتقاد دارم .ولی کساینکه احمدی نژاد را با هاشمی در یک سطح چه بلحاظ سیاسی واعتقادی و اخلاقی و دلسوزی قرار می دهند بی انصافی میکنند .اقای هاشمی با سیاست ها و رفتارهای ..... .وبداخلاقی های سیاسی مخالف بوده وهست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو مو رو می بینی بعضی ها پیچش مو !!
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
در ایران هیچ شخصیتی لایق تر و شایسته تر از آیت الله هاشمی رفسنجانی برای مقام ریاست جمهوری نداشته و نداریم.

خداوند سایه ایشان و خانواده محترمشان را از سر این ملت کوتاه نکند.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا اسحاق اقا مهدی و فائزه خانم رو می فرمایید دیگه؟؟؟!!!
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
انشالله اسحاق جون
اقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
حاج اسحاق يه (ن) اضافه گذاشتي...
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب !!!!!!!!!!!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
هرچه بدبختی داریم از زمان ریاست .... است مخصوصا در دور دوم
یادمان نرود تخم تجمل ، اختلاف طبقاتی ، ف... ، ... تبعیض زمان .... گذاشته شد
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
هادی شاخ داری یه وجب !
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۲۳
ببخشید صراط جون ما نفهمیدیم که بالاخره با این برداشت شما اقای احمدی نژاد با آقای هاشمی است یا بر ضد آقای هاشمی!! چرا که یکجا میگو یید احمدی نژاد از نزدیکان هاشمی استفاده میکند واین یعنی مشابهت در افکار احمدی نژاد و هاشمی بعد هم می گویی تیم رسانه ای احمدی نژاد تقابل با هاشمی را پیش گرفته بالاخره که چی ؟ نفع هاشمی از این بازی چیست ؟ اگر در ست فهمیده باشم شما ادعا میکنید احمدی و یارانش می خواهند انتخابات را دو قطبی کنند تابه قول شما مثل انتخابات ریاست جمهوری 88 بتوانند پیروز انتخابات باشندخوب در این انتخابات اگر یکطرف پیروز شود بازنده چه نفعی برده ؟ مثلا اگر یاران احمدی نژاد پیروز شوند خوب نفع هاشمی از این بازی چه بوده ؟حتی میشود گفت در انتخابات 88 هاشمی از این دو قطبی شدن چه نفعی برده است ؟ به این برداشت و ادعای طراط توجه بفرمایید:
"..........انتشار اخباري جسته و گريخته و غير رسمي ،دال بر ملاقات بين عناصر برجسته دو طرف..........دارد " خوب این یعنی چی . یعنی اینکه .....این ادعای بزرگی است . چرا که این معنی را میدهد که مثلا ائتلافی بین تفکرات هاشمی و احمدی نژاد در حال شکل گیری است واین موضوع در حالی است که خود شما ادعا کردید که هاشمی به همراه ....می خواهند اصلاحات را از کما خارج کنند (نقل به مضمون)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ائتلاف الان در حال شکل گیری نیست ، بلکه از اول هم با هم بودن !
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه برخی از سایتهای اینترنتی (متاسفانه) از یک طرف می گویند: دکتر احمدی نژاد با آیت الله رفسنجانی همواره با همدیگر مخالفند و از طرف دیگر می گویند اینها پشت صحنه با هم دوست هستند!!

این بخاطر این است که چنین سایتهایی برای مراجعه کنندگان همچون بنده ارزشی قائل نیستند و امثال بنده را فراموشکار و خرفت فرض می کنند.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۳۰
۱
صراط جان براي يكبار هم كه شده حسن نيت خودتو نشون بده .طرح اين سوال از طرف سايت شما كه مدعي هستيد عقد اخوت با هيچ كسي نبسته ايد شايد منطقي باشه و زمانش هم زمان مناسبي باشه.سوال:آيا جناب آقاي هاشمي رفسنجاني كه يك سياستمدار پخته وكار آمد به حساب مي آيد و جديدن اضحار نظرهايي هم داشته اند در انتخابات آتي كه پيش رو داريم برنامه اي دارند يا خود را يك سياستمدار بازنشسته ميدانند و قصد كناره گيري از سياست و قدرت را دارند ؟.صراط جان اگر طرح اين سوال منطقي هست بگونه اي كه خودتان مي دانيد آن را طرح كنيد و اگر نيست با چند خط كوتاه توضيح دهيد كه چرا قابل طرح نيست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه قرار به بازنشستگی بود که ....... نمایندگیش
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب "ژانوارژان"

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با آنکه 77 سال دارند هنوز یک سیاستمدار با فراست و با کیاست در دنیای امروز به حساب می آیند.

دوما: ایشان حدود 10 سال رئیس مجلس ، 8 سال رئیس جمهور و نزدیک به 14 سال است که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند. اگر ما ایرانیها به اصل چرخش قدرت در دست نخبگان که یکی از ارکان دموکراسی است بخواهیم احترام بگذاریم باید زمینه بازگشت مجدد ایشان و خانواده محترمشان را به مسند قدرت فراهم سازیم تا از این طریق حداقل گامی کوچک در راستای احیای مردمسالاری دینی برداشته باشیم.
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
بخاطر همون بافراست بودنش هست که آدمی همچون ا ........ رو با اون استراتژی مناظره و .... وارد عرصه کرد
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب اسحاق عزیز
کیاست و فراست آقای هاشمی؟ بفرمائیدکدام کیاست ؟ پرونده خانواده ایشان در فتنه آمریکایی - اسرائیلی 88 هنوز باز است . تحریک فائزه خانم ایشان را در حوادث پس از انتخابات 88 و بخصوص جلوی مسجد بلال صدا و سیماکه فراموش نکردید .و البته طی روز های آینده قرار است در دادگاه به اتهام تبلیغ علیه نظام پاسخگو باشد.و آق مهدی ایشان هم ... 2 سال است که در ماموریت خارج از کشور به سر میبرد و اتهامات مالی و امنیتی متوجه اوست. و البته ایشان هیچ گاه از اقدامات خانواده خود برائت نجسته است نامه بدون سلام ایشان به ولی فقیه زمان هنوز از خاطر دوست و دشمن پاک نشده که ادعاهای بزرگی درآن مطرح شد و تلویحا به اغتشاش فرمان داده شد خطبه های آخرین نماز جمعه ایشان در سال 88 را دوباره بخوانید همان نمازی که همه مخالفین به نظام و رهبری به حرفهای خطیب آن دلبسته بودند . و آخرین شاهکار ایشان هم که چند وقت پیش اظهار امیدواری کردند که رای مردم تزئینی نباشدو همه اینها د رحالی اتفاق می افتد که تا الان د ر33 سال عمر انقلاب هیچ انتخاباتی فرمایشی نبوده . البته ایشان و همفکرانش و البته برخی اصلاح طلبان به همراه آمریکا و اسرائیل و شاید هم برخی از اصولگرایان هنوز هم در توهم تقلب انتخابات 88 گیر کرده اند........بعد هم میگویید چرخش قدرت در دست نخبگان لطفا بفرمائید مگر در این مملکت قحط الرجال است که شخصیتی که این همه در قدرت بوده البته به قول و نوشته شما- را دوباره به قدرت برسانیم تازه مگر ایشان در سال 84 خود را در بوته آزمایش مردم نگذاشت و یا در سال 78 د رانتحابات مجلس ششم شرکت نکرد و زمانی که رای بیستم تهران را کسب کرد از حضور در مجلس انصراف داد لطفا بفرمایید کیاست و فراست در اتفاقات بالا کجا پنهان شده که ما هر چه فکر میکنیم چیزی حالیمان نمی شود
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق جان در كامنت سيد علي جوابتو گرفتي البته سيد علي قطره اي از درياي لطف و بركات اين خانواده رو بيان كرد .البته سيد جان نبايد توقع داشت طرفدارهاشون هم مثل خودشون توي توهم به سر ميبرند.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستانی که فکر می کنید ایشون کلمه ی "اظهار نظر" رو اشتباه نوشتند در نظر بگیرید منظور جناب ژانوارژان تمسخر بعضی ها با این کلمه بوده اما کاش ایشون درباره ی هدفشون توضیحی می دادند تا احیانا بعضی از دوستان گمان اشتباه نبرند.

برادر منظورت همین بود که من گفتم دیگه؟؟؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
k1 جان به فرموده مقام معظم رهبري شاكله ي اين دولت مطلوب است ومن هم تا آخرين قطره ي خون از آن دولتي كه مورد تائيد رهبري باشه دفاع ميكنم .كاستي هاي اين دولت خيلي خيلي از بركاتش كمتر است.منظورم اين بود.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر من اومدم به عنوان یه دوست اشتباه شما رو اصلاح کنم (حالا به صورتی که امثال ممل شلوغش نکنند) دیگه ناراحتی نداره اگر ناراحت شدی من عذرخوهی می کنم.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
k1 جان من ناراحت نشدم از اين كه غلط املائي منو گرفتي ممنونم.منم غلط املائي شما رو ميگيرم .عذر خواهي درسته نه عذر خوهي.من نميدونم شما خانم هستي يا آقا ولي مردونه بگو كجاي كامنتم تو رو ناراحت كرد . توصيه ميكنم كامنت منو يكبار با دقت بخون بركات اين دولت بيشتر از ضعفهاي اين دولت است ولي متاسفانه ضعفهاش بيشتر به چشم مياد.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ژاروارژان من فقط در تایید کامنت شما یک کلمه رو اصلاح کردم والسلام.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
1k k1 1k جان مارا به خير تو اميد نيست لطفا شر مرسان.
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۳۰
۸
این جناب ....اگر می توانست، منجی خودش و فرزند فراری لندن نشین اش می شد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مکه تا الان نشده؟!
آقازاده جون راست به راست داره تو لندن می گرده
مگه کسی کاری به کارش داره؟
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا دارند با این داستانهای ساختگی کاری می کنند که این 2 سال ریاست احمدی نژاد هم تموم بشه و با یه دادگاه ساختگی برای م.ه قضیه رو تموم کنند!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۱۰
۹
دیگر مخالفت با هاشمی آبی برای احمدی گرم نمیکند هاشمی وخاتمی واحمدی مانند هم هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۲۰
۲
اگه از هاشمی انتقاد کنن میگید جنگ زرگریه اگر انتقاد نکن ازش تعریف کنن میگید اعتراف به همدستی . معنی این حرفها اینه که شما با اصول جنگ روانی آشنایی بسیاری دارید !
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۳
۳
با اسنادی که از دزدی های ... و ...... در دست داریم آبروی آنها را خواهیم برد
مهران آزادپی
|
United States of America
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۱۱
۳
بطور قطع منظور صراط از این همه سفسطه این است که دکتر اح .... یک بار به خاطر رو در رو گرفتن با خاندان ها..... در مناظره ها رای آورد و این بار هم دوباره با به سر زبان انداختن نام این خاندان به فکر پیروزی در انتخابات است !
و اما این حقیر فکر می کنم که شعار های دکتر اح.... در زمینه مبارزه با فساد اگر چه در زمان خود برای یکدست نمودن جامعه ای که سالها آرزوی شکستن قبح سوال از خاندان ها.... را داشتند ، لازم بود اما بسته به شرایط زمانی ، کافی نبود !!! شعار مبارزه با فساد عزمی همگانی را می طلبید و لازم بود قبل از انتخابات ریاست جمهوری ، اهتمام جناح طرفدار دولت بر شناسائی نامزد های همگام و همراه با دولت مجلس شورای اسلامی متمرکز می شد و با سابقه شایان تحسین خدمت گزاری دولت ، اشاره ای به هر فرد مورد حمایت دولت ، مردم را متوجه می نمود که چه کسانی باید به مجلس راه یابند تا مجلس و دولتی یکدست و منسجم داشته باشیم !
- حقیر تصور می کنم دولت جناب اح .... از شعار اصولگرائی برخی حضرات رودست خورد و نتیجه این شد که تلاش ایشان برای باز نمودن نقاب از چهره مفسدان اقتصادی عملاً بدون کمک مجلس ، بدون نتیجه ماند . تا جائیکه ..... .
حقیر عقیده دارم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مراتب مهم تر و سرنوشت ساز تر از انتخابات ریاست جمهوری برای جناحی خواهد بود که سکان هدایت دولت را در دست خواهد گرفت !
- شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی زمانی به عرصه عمل وارد خواهد شد که مجلس در همدوشی با دولت به سرعت لایحه بررسی اموال حضراتی که از بدو انقلاب پست و مقامی دولتی داشته اند را به تصویب رسانده و با همکاری سازمان حسابرسی که حافظ منافع بیت المال است ، دارائی های نامشروع .... بیت المال برگردانند و پوست برخی از غارتگران بیت المال را بکنند و از سر در شهر آویزان کنند تا عبرتی باشد برای آنان که چشم ناپاک به بیت المال دارند . در همین راستا به تبع هماهنگی دو قوه مقننه و مجریه ، قوه قضائیه هم باید پاسخگوی افکار عمومی در تعقیب مطالبات مردم باشد - انشاءالله
حق یار
غلام (جا........)
|
United States of America
مهران گله رفت بدم ول کن این در به درارو اینا واست نون میشه لامصب ؟
k-1
|
United States of America
کامنت یک طرفدار دولت (اقای مهران ازادپی) و یک مخالف دولت (غلام) (بدون شرح!)
غلام (جا.........)
|
United States of America
k-1 اولا من مخالف نیستم و منتقدم دوما وقتی این بنده خدا کارشو ول میکنه میاد اینجا از خودش یه چیزایی در میده و گرگا میان دوستای تورو ! میخورن اونوقت من چکار کنم ؟
سامان الف
|
United States of America
غلام اکبر! شما خودت رو ناراحت نکن! شما چرا میای کارتو ول میکنی و اینجا یه چیز ولی میکنی؟
غلام (جا........)
|
United States of America
سامان الف میخواستم ببینم فضولی مثل تو کی پیداش میشه ؟
سامان الف
|
United States of America
غلام بن اکبر!
هر کسی ضد شما حرف بزنه میشه فضول؟ عجب منطقی!
هر کسی جوابی بده به این تکفیری ها یا میشه فضول یا باید بهش توهین بشه!
البته از نوچه های.... بیش از این هم انتظار نمیره!
بچه دهاتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۵
۳
حال می کنم با این گربه مرتضی علی که اسم خودشو گذاشته:صراط نیوز . برای این که خلق الله نفهمن میزان ارادت و دلدادگی شان به حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی چقدره ، توپو شلیک می کنن به زمین احمدی نژاد ؛ چی می کنه این صراط !
.....برای این که کمتر مشت ..... باز بشه خودشو کشید پشت پستو ، اما گویا افاقه نکرد ، حالا ناچار از همان روش کی کی بود من نبودم .... داره استفاده می کنه . خیلی ...ی ببم جان .
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه دهاتی! چه خبر از رايزنی های استاد اسفنديار با دلال هاشمی و خاتمی (هوشنگ اميراحمدی) در باره روابط با آمريکا؟
MINA
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۲
۲۰
سلام
K-1 اینجا K-1 اونجا K-1 همه جا
فقط کافیست یه صفحه اینترنتی بازکنی تا حضور همیشه در صحنه و مدافع بی چون و چرای احمدی نژاد را حس کنی
خداییش بیکاری عین من یا کارت وبگردیه؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
MINA خانم من نه بیکارم و نه کارم وبگردیه اتفاقا سر من واقعا شلوغه اما برنامه ریزی بسیار دقیقی دارم و همین باعث میشه به همه ی کار هام برسم و خدا رو شکر تا الان در همشون موفق بودم به شما هم توصیه می کنم به جای بیکار گشتن هدفی رو دنبال کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
... دیگه مثل اون رفیقش مهران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عتیقه ای دیگه س مثل اون مهران
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
آب رو بریز اونجایی که میسوزه!
خوب بود مثل شماها هر جا با یه اسم می اومد؟
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
سامان علف ؟؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب جن هنوز فرق بین الف و علف رو تشخیص نمی دی؟؟؟!!!
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب جن!
اسمت نشان دهنده ی تفکرات والایت است!
بیش از این هنرنمایی نکن!!
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۶
۲۹
بنظر من ، مخالفین حضرت آیت الله رفسنجانی باید بروند و از حضرت آیت الله طلب عفو و بخشش کنند.

حضرت آیت الله و فرزندانشان آنقدر بزرگوار و سخاوتمند هستند که مخالفین خود را به احتمال زیاد خواهند بخشید.

(البته تا دیر نشده)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قدیمی بود! جوک جدید تر نداری ؟!
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
پس تو هم سهمی از پسته ها گیرت اومد؟ ای شیطون!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
................
((نه ببخشید.....اشتباه شد))

منو ببخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش!!!!!!
منو ببخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش!!!!!!
=========================
.....
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا اگر کسی در باره آقای هاشمی ناحق گفته، بايد حلاليت بطلبد. حق الناس در مورد حتی يهوديان هم انسان را مشغول الذمه می کند چه رسد به ايشان که مسلمان است. ولی اگر مواردی که شامل عملکرد غير پنهان ايشان بوده مثل نامه بی سلام و دفاع جانانه از فتنه گران و القای تقلب و ايجاد فضای تخريب در انتخابات رياست جمهوری دوره هفتم و ... لازم است تا دير نشده ايشان طلب عفو کند.
مهدي از مشهد
|
Sweden
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۲۱
۲
سلام عليكم
جناب قلدر محور. تو نگران نباش .
تو مراقب خودت باش .وبه فكر يك منجي براي خودت.باش حالا برنده انتخابات اينده هركي باشه .تو اينقدر متحجري كه پيش هيچ گروهي طرفدار نداري .
ناشناس
|
Sweden
تو برو بخواب
k-1
|
Sweden
جناب ناشناس فرض کنیم اقا مهدی از مشهد هم رفت کنار به لطف خدا ایران پر از مهدی از مشهد و حامیان احمدی نژاده پس مطمئن باشید با رفتن اقا مهدی گره ای از کار شما جماعت متحجر باز نمیشه اگر می خواید تمام مشکلاتتون رو حل کنید باید اکثر جمعیت ایران رو برای خوابیدن بفرستید که غیر ممکنه باز هم به لطف خدا مردم ایران 6 ساله که بیدار شده اند و دیگه فریب امثال شما رو نخواهند خورد.
ناشناس
|
Sweden
آره والا ها ........ و اح ........ و موسوی خیلی هارو از خواب بیدار کردن و آماده باش دادن بهشون !
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
۴
۳۰
اگر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی فقط یک امتیاز ویژه داشته باشد و آن هم داشتن روابط ویژه با پادشاه عربستان سعودی ، همین یک مزیت کافیست تا او را را بر دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری ترجیح دهیم.
بچه های جبهه
|
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق جون خیلی حرف زیادی نزن اگه سر به تنت اضافه کرده بگو به بچه بگم بیان .......
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به "بچه های جبهه"

چرا اینجوری صحبت می کنی؟

خدا وکیلی ، روابط ویژه آیت الله هاشمی رفسنجانی با پادشاه عربستان سعودی یک مزیت استثنایی نیست؟

فکر کنم امثال شما به روابط ویژه آیت الله رفسنجانی و خانواده ایشان با پادشاه عربستان سعودی حسودی تان می شود؟
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
چه رابطه ای بین آل سعود ملعون با آل ... هست؟
آل سعود رو انگلیس سر کار آورده نکنه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه برو رد کارت! تورو چه به جبهه! از اینایی که دو روز پشت موتور نشستند فکر کردن وارث مملکتند! کور خوندی فسقلی! شما اگر جبهه واقعی رو دیده بودی ........................... جوجه گرینوف!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا حالا ترديد داشتم ، مثل اين که خود اسحاق رابينه! چون اين رابطه مودت آميز افراطی با آل سعود را تنها در صهيونيست ها سراغ داريم.
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
۳
۳۰
اگر مرد هستیم و مردانه فکر می کنیم ، باید به اصل نوگرایی و نوسازی مسئولین تراز اول و نیز چرخش قدرت در دست نخبگان وفادار باشیم.

خدا وکیلی ، نوبتی هم که باشه ، الآن نوبت آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

و نوبت امثال آقای احمدی نژاد و قالیباف به پایان رسیده است.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا اسحاق دوره ی احمدی نژاد تازه داره شروع میشه شما اگر نگاهی به استقبال از ایشون در استان های مختلف بندازید مطمئنا به این نتیجه می رسید. اقای هاشمی و قالیباف بین هیچ گروهی محبوب نیستند پس خودتون رو فریب ندید.
بچه ها جبهه
|
Iran (Islamic Republic of)
kجان خون خودتو کثیف نکن امثال این ادما از رو نمیرن ...و ....هاش این همه ظلم به مردم کردن نمی بینه اسحاق جانم دیگه از این بازی بچه گانش دست بر میداره میره دنبال درس خوندنش باشه اسحاق ....
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
همین الان هم در ظاهر ..... هست باطنا ......... در واقع .......... با آوردن ........... یه ماسک به صورتش زده مگه قرار نبود طرف با مفاسد اقتصادی و باند ثروت و قدرت مبارزه کنه ؟ چی شد ؟ نذاشتن ؟ پس چرا 3 هزار تایی رو گذاشتن ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق اگه قرار باشه نوبتها تکرار بشه باید بریم سراغ بنی صدر !
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
من ميگم چقدر جذب سخنان اسحاق شدم .نگو اين اسحاق نيوتن خودمونه كاشف جاذبه.
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
نوبت ...هنوز شروع نشده تموم شد؟ نه داداش ..چشم به....دوخته!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نوبتی هم باشه نویت مهندس .....که کلی خون دل خورده از دست همه شما .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آب زرشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک بدم خدمتتون جیجر جان؟؟!!
=========================
یه دکتر خوب سراغ دارم"خواستی بهت معرفی اش میکنم"
=========================
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفم که از ریاست جمهوری یک دکتر مدعی ولایت در جمهوری اسلامی باید یه عده با ادبیات چاله میدونی مثل این امین عشق!!! کنند! واقعا شما خلف شایسته شعبان جعفری هستید!شما به جای دکتر رفتن یه چند جلسه خودت گفتاردرمانی برو شاید مودب حرف زدن رو یاد گرفتی! خانواده که فرصت نکردند ...!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
شما راه خودت رو برو آقای ترول !!
=====================
جوابی در خور لیاقت شما داشتم.....اما چون میدونم سردبیر حاضر نمیشه یه حرفشو هم بذاره"خودم رو خسته نمیکنم که تایپ کنم"
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جون طرف ولایت اح ........ رو پذیرفته !
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
این ترول هم که گفتی، خودتی!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آقای علی:
ترول فحش نیست"

ترول (Troll) یک اصطلاح اینترنتی است"" و به کسانی اطلاق میشه که ....در جوامع آنلاین مثل فروم‌ها یا بخش کامنت‌های یک سایت، پیام‌هایی بی‌ربط""ناراحت کننده و فتنه آمیز ارسال می‌کنند******با این هدف اصلی که بقیه را وادار به عکس‌العمل‌های احساسی کنند و باعث بحث‌های بی‌ربط به موضوع اصلی شوند.
=========================
اگر آدم‌ها کنترل احساساتشان را از دست بدهند و درگیر جنگ‌ها، بحث‌ها و اعصاب‌خوردی‌هایی بشوند که ترول را خوشحال می‌کند، ترول به کارش ادامه خواهد داد*******

این فهم و درک کاربران یک جامعه است که باعث میشه کسانی که دنبال دعوا هستند در اینکار موفق شوند یا نه"""""

در صورت امکان فنی، دادن منفی به کامنت‌های بی‌ربط و بی محتوا یا بی‌توجهی به آن‌ها می‌تواند ترول‌ها را از کنترل احساسات شما ناامید کند********
نکته مهم این است که هر گونه بحث منطقی با ترول بی‌نتیجه است چرا که ترول فقط به دنبال ناراحت کردن شما است نه قانع کردن تان"
ابیکو
|
Germany
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
۴
۲
آقایون از همه جا مانده و از همه جا رانده برید فکر نان کنید خربزه آبه . عوض اینکه بشینید وقتتون صرف این چرت و پرت ها کنید به فکر خانواده تون باشید . تا بوده همین بوده و بعد ها نیز همین خواهد بود.!!!
ناشناس
|
Germany
به به، چند کلمه هم از آقای خانواده!!
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
۲۸
۳
درود بر محمد (ص) سید پیامبران و
علی (ص) جانشین به حق پیامبر خاتم و
مهدی موعود (عج) امام حاضر ما و
سید علی خامنه ای نائب امام ما و
محمود احمدی نژاد سردار نائب ما و
تمام نزدیکان احمدی نژاد و
تمام مردم شریف ایران و
لعنت خداوند بر کسانی که با حق مخالف می کنند.
اللهم عجل لولیک الفرج
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
خوش بحالت سامان جون . منو بگو که ساندیس اصلا دوست ندارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سامان تو همین چند خطی که نوشتی چندتا شعار ضد و نقیض بود !
م.ف
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا جنس بنجل لای جنس های اعلا می زنی، اينو می گند غش در معامله، می فهمی؟! آخه پيامبر و ائمه و ولايت فقيه چه کار به منحرفين داره؟!
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
آب رو اون جایی بریزید که میسوزه!
به این دروغ ها و فحاشی ها ادامه بدید اما بدونید که مهدی موعود (ع) که بیاد باید جواب پس بدید
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
۱۲
۱
منظورتون چیست؟
عتاب مقام معظم رهبري در نماز جمعه 29 خرداد سال 1388 مواجه گرديد.
کدام عتاب اگر قرار بود اقا عتابی داشته باشد در 14 خرداد در فردای مناظره می کرد. در 29 خرداد اقا فقط نظرشون را در خصوص غیر اخلاقی بودن این مباحث مطرح کرد یادتون هست که در ان خطبه اقا فرمودند نظر احمدی نژاد به نظر من نزدیک تر است.
یدتون نیست که اقا گله کرد از اینکه به رئیس جمهور مملکت تهمت و نسبت غیر واقعی می دهند. یک کم انصاف و البته ترس از روز حساب هم چیز خوبی است حضرا صراط؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
۵
۱
در دیدمردم متهم فساد بانکی سی ن..... و اعضای ارشد فر..... نکند خودتون و بادتون را مردم فرض می کنید . احمدی نژاد مگر توانست با فساد مبارزه کند لیست مفسدان را داد گفتند سیاسیه . گفتند رقابت هستند خوب معلوم بود که رقبایش جزو .... بود.
احمدی نژاد ابرو و حیثیت و سلامتی اش را فدای مردم کرده و دارد بهای عدالت جویی اشت را می دهد.
او جرات کرد خود را نوکر مردم معرفی کرد جرات دارید یک بار هم شما و .... از این واژهه استفاده کنید شما از وازه اش هم می ....
ناشناس
|
Germany
قديمی ها خيلی خوب می گفتند:
« گاو نُه من شير»
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
۳
۴۰
حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و خانواده مکرم ایشان ، آنقدر بزرگوارند که حتی اگر مردم ایران به اشتباهاتشان اعتراف نکنند و معذرت خواهی هم نکنند ، باز هم حاضرند ، تا این ملت را مورد عفو و بخشش قرار دهند.

ضمنا متاسفانه خیلی ها به روابط ویژه آیت الله رفسنجانی و خانواده ایشان با پادشاه عربستان سعودی حسودی شان می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بوی ارحمان آل سعود بلند شده گیر نده هی !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
میخوام ......."
.......... شایسته همنشینی با .........."
========================
کامنت ات بیشتر به ...شباهت داره"
========================
روز بزرگ نزدیک است و 3 روز شادی عمومی"
چه بزن و بکوبی بشه"
========================
درضمن لقب .... هم دیمی به کسی نمیدن"
البته شماها یاد گرفتید که همه چی رو .............بدست بیارید""
اما بدان"مردم ایران اسلامی...پشیزی ارزش برای بی هویتی ..... قائل نیستند"و بزودی .......در میاریم"
آنتی پاچه خوار
|
Iran (Islamic Republic of)
امین شما کش تنبونت رو سفت بچسبی واست بهتره ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده از طرف خود و تمامی ملت شريف ايران، به پيشگاه آل سعود عزيز و دوست داشتنی عذر تقصير می آوريم که چرا به دوست عزيزشان نازک تر از گُل گفته ايم.
اسحاق، لطف کن، و از طريق رابط رژيم صهيونيستی(بندر بن سلطان) اين عذرخواهی ما را به دوست عزيزتان ملک عبدالله بن عبدالعزيز برسان.
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق بن اکبر!
نکنه شما یکی از سهام دارای باغ پسته هستی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انتی پاچه خوار شما هم اب دماغت را بکش بالا تا بیشتر از این سبز نشی
شکیبا
|
Malaysia
|
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
۱۴
۱
آقا ...حرفی زدید که اگر خود ..... و خانواده مکرم ! ایشان هم بشنوند باعث شرمندگیشان می شود. این خاندان حالا حالا ها به مردم ...
فروزان
|
Malaysia
البته خانواده ای که آقای اسحاق سنگ شان را به سینه می زنند ، هیچ وقت از رو نخواهد رفت.
علیرضا
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
۲۳
۲
اسحاق بن اکبر حال پدر خوب است؟
علی رضا محبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
۳۰
سایJ محترم این اقای K-1که احتمالا نوعی حسرت عشق به دلش مونده و مدام با صراطتیان نرد عشق میبازد و انقدر بزدل است که از نوشتن نام مستعار نیز خود داری میکند بچه میدان ........ خیابان ................ نیست ؟
چه کلامش بیشتر شبیه بچه های ان منطقه است . در ثانی اقایان صراطی دست به توبه حزب الهیهای مدل 88خیلی ملسه اما اول مثل گنجی با اون اب هماهنگ کن بعد خزعبلات خودت را بر علیه ایت الله هاشمی بنویس یقین داشته باش بعنوان یک رزمنده با سابقه دفاع مقدس توهینهای تو را از زبان یک بچه هرجایی به نام K-1که مخفف صفت اون ......... هست را فراموش نمی کنیم چه پیدا نمودن اینگونه بچه ........ها زیاد خرج ندارد .
حالا که دوران ...........های مدل 88 است تا بموقعش
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
6 ساله که ما توهین رزمنده نماها رو تحمل می کنیم شما هم بگو و راحت باش.
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر آیت الله هاشمی رفسنجانی

جناب عی رضا خان محبی

خیلی خیلی نوکرتم ، خیلی خیلی چاکرتم

یا علی مدد.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتره اضافه کنم:

با این صحبت های شما من می تونم دو تا کار انجام بدم یا شما قراری بذاریم (هرجایی که شما بفرمایید) و اینقدر شما رو بزنیم که کف ........................ یا اینکه مثل رییس جمهور در برابر چنین توهین هایی سکوت کنم که در شرایط فعلی دومی رو انتخاب می کنم.(خیلی ساده پاسخ شما رو دادم)
م.ف
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که ارباب های فتنه گران 88 بدجوری توی گل موندن!
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
۶
۲۴
عشق ما به هاشمی ، حساب و کتاب نداره

" وای اگر هاشمی ، حکم جهادم دهد

ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد "
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما آخرش نفهمیدیم حکم جهاد کی میده !؟ لابد فردا هم طرفدارهای علی دایی میخوان این شعارو استفاده کنن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کی تا حالا به «.......» می گويند عشق؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کلی خندیدم
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
۱۶
۲
قابل توجه همه دوستانی که به جناب اسحاق جواب میدهند توجه بفرمایید وقتی ایشون رابطه با آل سعود را یک امتیاز ویژه میدانند دیگر چه میشود گفت بگذارید ایشان و امثالهم با همین استدلالها حال کنند کلا به این آقا جواب ندهید بهتر است.متاسفم برای کسی که میگوید : "اگر مردم ایران به اشتباهاتشان اعتراف نکنند و معذرت خواهی هم نکنند ، باز هم حاضرند (منظورآقای ها......... و خانواده است)، تا این ملت را مورد عفو و بخشش قرار دهند.دموکراسی یعنی اینکه خانواده ای که 1هزارم در صد ملت ایران هم نیست (البته از نظر جمعیتی میگویم ونه از نظر سرمایه ای) از ملت ایران برتری دارد یاد 1درصد و 99 درصد در تظاهرات تسخیر وال استریت آمریکا افتادم................ یک تسخیر وال استریت ایرانی هم باید راه بیاندازیم .............
حاج علی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاسید!بیانات این آقا غلطه و نوع برخورد شما غلط تر! دوستی ایشان پر از تعصبات جاهلی است ولی مقایسه وال استریتی شما هم از آقای هاشمی مغرضانه و محیلانه است! تذکر شاید چندباره ای باشه که فردا باید جوابگوی جدت باشی که داری از ولی امر جلو میزنی؟ ایشان کی به شما مجوز تسخیر بازی و آشوب دادند مگر اینکه شما هم در سر هوای فتنه جدیدی داشته باشی!
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
حاج علی عزیز
البته من منظورم واقعا این نبود که مقایسه وال استریت را با آقای هاشمی انجام بدهم منظورم .......... خدا عالم است ..........انشاالله همه عاقبت بخیر بشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
۶
۳
آقا که سوار ماشین ضد گلوله میلیاردی شد آقازاده هم میشه.... رف........ خدماتی داشته در جنگ و در حفظ وحدت بعد از امام... اما در ترویج فرهنگ اشرافیت هم همین اندازه نقش داشته و دیگه بر کسی پوشیده نیست. اما در ایران اشرافی تر از رف........ و خانواده اش داریم ولی فکر کنم چون منابعشون از املاک خصوصیه کسی کاری به کارشون نداره... اولین اختلاسها با کمک برادر رف.......... در بانک صادرات شروع شد و بعد به اختلاس سازمانی رسیده و اح......... و... هم خودشون در این گرداب گیر کردند و کاری نمیتونند انجاغم بدهند و کسی هم به فرمایشات رهبر گوشش بدهکار نیست و هر کی دنبال کار خودشه و تهمت زدن و زیراب زدن بقیه و... نتیجه شاخ شدن اسراییل علیه ایران و جنگ جنگ گفتن.... قبلا کی جرات داشت از این غلط ها علیه ایران بکنه؟ وقتی دیدند همه فکر غارت و تفرقه اند اونها هم دیدند فرصت غنیمته.
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
۴
۶
مولا امیرالمومنین می فرمایند:
"حب الشی یعمی و یصم"
دوستی متعصبانه هرچیزی انسان را کور و کر می کند"
خطاب من در ایام ولایت مولایمان با کسانی است که طریق مولایمان را فراموش کرده اند و از یاد برده اند که در مرام امیر مومنان از حقوق حکمران اسلامی بر عامه مردم است که نقد سالم بر حاکمیت داشته باشند و اشکالات و ضعف ها گوشزد کنند!
آخرین منظور از این همه تملق گویی چیست؟
مسئولی در برابر امر ولی قهر می کند! از فرمان عزل کسی که حداقل اشتباهش این است که بدون بصیرت در موضوعاتی که دانشی از آن ندارد اظهارنظر می کند سرپیچی می کند! بدون ارائه سند و بدون دادن حق دفاع کسان دیگر را متهم می کند! بزرگترین فساد ملی تاریخ کشور در زمان وی رخ می دهد و آن وقت اگر مسئولی که .................... بازداشت می شود ایشان دستگاه قضا را عتاب و خطاب می کند و در مورد دیگر بطرز شگفت انگیزی برای فشار به دستگاه قضا موضوع را به شورای حل اختلاف قوا می کشاند که وظیفه آن فردی نیست! کسانی دیگر را که سابقه هواشناسی!!! خوبی دارد به پاس تملق گویی و با چشم پوشی از انواع تخلفات و مفسده های ایشان مکرر به مناصب گوناگون می رساند و حتی یکی را از طنز روزگار مسئول مبارزه با فساد می کند!

آن دیگری که شاید عمری را در کنار ولی گذرانده و سابقه اش در انقلاب از عمر کاسه های داغ تر از آش امروز بیشتر است، در فتنه ها ساکت می شود و به جای زنده نگه داشتن نهضت، امروز که کشور نیاز به همدلی دارد از تزیینی بودن آرا دم میزند! فرزندان متخلفش را جدای از سایر ملت دانسته و از مقام پاسخگویی دورشان می کند!
برادران و خواهران! تمسک کنید به مشی علوی! ولایت را به پای مصالح افراد قربانی نکنید! ما همه باید در شدائد و سختی مردانه پای ولی بایستیم و نظیر آن سربازی که ظهر عاشورا جلوی تیر و نیزه لشکر شیاطین ایستاد تا مولایش به نماز بایستاد جانمان را در راه ولی و دین خدا بگذاریم!
یعنی چه که مصادره و تحریف می کنید حرف های امام خامنه ای را در وصف مسئولین! از دولت تجلیل شده، قبول! اما کجا ایشان فرموده در برابر کجروی های مفسدین قرار گرفته درون خطوط قرمز، عزل و نصب های بیجا، ایجاد طبقه مرفه نشینان جدید، طرح مسائل انحرافی در مورد اعتقادات و اصول نظام و ... سکوت کرده یا با ادبیاتی سخیف هتاکی کنید و منتقدان را بنوازید! مگر خود ایشان نفرمودند "بنده هیچ جا نگفتم اشکالات را نگویید بلکه دولت باید با وعده هایی که به مردم داده مقایسه شود"

قرار گرفتن در مقام رییس بزرگترین دستگاه تشخیص مصلحت و مشاوره رهبری هم هیچگاه دلیل نمی شود برای کسی شان ولی قائل شویم و حکم جهاد طلب کنیم!! یا امروز که باز هم همه کفر در برابر نظام ما و مطالبات به حق ایران اسلامی ایستاده بر طبل تفرقه و نفاق بکوبیم!

در آستانه غدیر وضویی نو بسازیم و دو رکعت نماز به قصد قرب الی الله نیت کنیم و در قنوتش عاجزانه از درگاه الهی بخواهیم که ما را از متمسکین واقعی به ولایت علی بن ابیطالب قرار دهد و مشی مولایمان الگوی همه زندگیمان شود. انشالله


نماز بی ولای او عبادتی است بی وضو
به منکر علی بگو نماز خود قضا کند
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
۱
۱۳
اگر کامنت من رو نمیگذاری فقط بگو ایرادش چیه؟
تقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
۴
۷
قابل توجه آنهایی که با تهمت و یا غیبت در آن دنیا انشا الله جواب خواهند داد مقایسه دو دولت و رفتار آنها با رهبر :
1- دولت نهم دست آقا را می بوسد دولت دهم شانه آقا را 2- دولت نهم می گوید با هواپیما مانند مسافرین به ماموریت میرود دولت دهم به آمریکا با هواپیما با تمام بستگان و خانواده می رو د 3- دولت نهم به علما احترام و مشورت می کند دولت دهم به قم نمی رود4- دولت نهم با هماهنگی آقا بعضی از وزرا را انتخاب می کند دولت دهم بدون اطلاع وزرا را عزل می کند و در مقابل حکم رهبر می ایستد 5- دولت نهم فکر استفاده از تمام وقت برای محرومان است دولت دهم 11روز قهر می کند و فکر گرداندن مملکت نیست 6-دولت نهم منتظر است تا آقا چیزی بگویت تا اجرا کند دولت دهم توصیه صریح آقا را راجع عزل معاون اجرا نمی کند7- دولت نهم مبارزه با فسادشعار هر روز ایشان است دولت دهم بیشترین فساد های مالی اتفاق می افتد تازه می گویند مربوط به دولت نیست 8- ...... تازه این گوشه ای از مسایل است صراط لطفا سانسور نکن
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
۳
۲۰
هاشمي مرد تازيخ ساز ايران
مهدي از مشهد
|
Sweden
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
۱۸
سلام عليكم.
ببخشيد حاج اقاي ادب محور.
چرا كلمات معمولي من رو سانسورميكني
اما كلمات بي ادبانه رفقات رو با افتخار منتشرميكني
gh زنده به عشق سيد علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
دمت گرم علي زنده.... خوشم امد....براي ديدن حقيقت بايدبيرون از گردو غبار معركه باستيم يعني بدون تعصب...و حواسمان به اطراف باشد...نه چپ نما شويم و نه راست نما بلكه ازاد. ..ازاد انديش.. ميانه رو ومطيع سيد علي.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
۱۶
خدمت آقای k-1 و سایر هم فکرهاشون بگم وقتی یکی مثل آقای ا............ خودش رو پرچمدار مبارزه با قدرت و ثروت میکنه و این شعار رو تو بوق و کرنا میکنه و منم ،منم راه میندازه باید بتونه بعد از شش سال یه کارنامه قابل قبول از خودش ارایه بده یا نه پس کو کارنامه آقای رییس جمهور بیاید ارایه بده ملت هم ببینن ولی فکر کنم باید اول از مجموعه خودش شروع کنه چون رقم اختلاس داره با رقم بودجه دولت برابری میکنه
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
همین که مهدی فراری شده خودش به اندازه ی کافی کارنامه ی خوبی هست اما برادر در اختلاس از دولتی ها کسی نقشی نداشته و این یعنی این دولت واقعا پاک ترین دولت تاریخه و بعضی ها با چنین اقداماتی سعی در تخربش دارن که البته به لطف خدا موفق نخواهند شد.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام عليكم.
مجيد جان اينقدر جفنگ نگو
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
مش مهدی .......! مگه شما امتیاز انحصاری جفنگ گفتن رو خریدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
۸
۱
یکی باید منجی این بیچاره بازن وبچه های پرروش بشه که خودشان درحال مردن هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا
قاصدک بهرمان.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
۱
۱
اقایان پس خدا چی .اگه فردای باشه وقیامتی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۴
۲
عبدالله جان ایشان تاریخ سوز است نه تاریخ ساز نگاهی به رویدادهای فقته به ویژه روز عاشورای سال88 بکنید لطفا"
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
۱
۵
حذف خدمتگذارن همچون هاشمی و تنها گذاشتن رهبری و شکاف در جامعه و مسئولین وبدست گرفتن قدرت (خط قرمز من م......... و دولت من هستند نه رهبری و نه نظام و انقلاب و نه شهدا و آرمانهای امام ره و...) و ثروت( اعم از اختلاس های میلیاردی و هزینه های میلیاردی انتخابات و...)که تمامی اینها سناریوهای ازپیش نوشته شده خارج از کشور برای تخطئه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تضعیف ونهایت حذف رهبری میباشد و بدلیل داشتن چهره نفاق شناسایی آن برای عوام مشکل میباشد و تنها مشخصه آشکار آن وصلت با خانواده نفاق ونئو حجتیه میباشد . واینقدر سنگ این افراد اسکیدو فرنی و شیزوفرنی را به سینه نزنید وقتش بشود همانگونه که امام راحل دم بنی صدر راگرفت وبه زباله دان تاریخ انداخت این مهره .................................... وتاریخ از شرمندگی اینان نام خود را تغییر خواهد داد @
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
۲
۶
مقام ریاست جمهوری ایران اسلامی ؛ فقط و فقط برازنده حضرت آیت الله رفسنجانی است.

بیایید همه با هم دعا یک بار دیگر کنیم تا لطف خداوند یک بار دیگر نصیب حال ملت ایران شود و حضرت آیت الله رفسنجانی و خانواده محترم ایشان یکبار دیگر در مسند قدرت قرار گیرند.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
۱
۳
آق تقی دمت گرم که یه خورده از مطالب را برای باز شدن گوش ها و چشم های بسته گفتی ، انشالله ازدید مغرضانه با دید شفاف منصفانه موارد را رصد کنیم @
عيسي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
به نظر م تمام رانده شدگان از اين اقيانوس انقلاب اسلامي صرف از نظر عقيده مذهبي وسياسي خود خوارج دوران حضرت علي را تشكيل مي دهند با اين تفاوت كه اين بار مجموعه ي آنها در در درياي به وجود حضرت موسي غرق خواهند شد زيرا درياي حضرت موسي از آب بود ودرياي موسي زمان از خون شهداست