۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۸
خبرگزاری دولت منتشر کرد

میگن احمدی نژاد منحرف شده نظر شما چیه؟ + فیلم

مردم ظاهر شده در مقابل دوربین خبرگزاری جمهوری اسلامی اغلب با مخالفت در برابر این سوال به تعریف از رئیس جمهور می پرداختند و در برابر تاکید خبرنگار پیرامون بهتر شدن وضعیت کشور به تائید اظهارات وی اقدام می کردند .
کد خبر : ۳۷۱۴۳
"صراط" - در حالی که این روزها بحث جریان انحرافی دولت را به حاشیه برده و فشارها از گوشه و کنار به رئیس جمهور افزایش می یابد خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در همدان در حاشیه سفر استانی رئیس جمهور به این شهر گفتگوی کوتاهی را با مردم حاضر در مراسم استقبال انجام داده است .
به گزارش صراط سوال خبرنگار ایرنا از مردم با عنوان : "میگن احمدی نژاد منحرف شده" مطرح می شد و غالبا جوانان و افراد سن بالا پاسخگوی این سوال بودند .
مردم ظاهر شده در مقابل دوربین خبرگزاری جمهوری اسلامی اغلب با مخالفت در برابر این سوال به تعریف از رئیس جمهور می پرداختند و در برابر تاکید خبرنگار پیرامون بهتر شدن وضعیت کشور به تائید اظهارات وی اقدام می کردند .
انتشار این کلیپ در شرایطی که آرایش سیاسی کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال شکل گرفتن است به نوبه خود اقدامی قابل تامل به نظر می رسید .
در زیر می توانید این فیلم تولید شده توسط خبرگزاری دولت را مشاهده نمائید .



آدرس فیلم در ایرنا
نظرات بینندگان
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
۵۴
۶۳
رئیس جمهور و دولت فعلی هر چقدر هم عیب و نقص داشته باشه، باز بسیار بسیار بهتر و انقلابی تر از دولت های سازدگی و اصلاحات است. حد اقل اینکه عزت اسلامی ما را به لبخند رضایت اروپایی ها نمی فروشد.
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
آره تو راس ميگي نفر اول در برابر سوال اح ..... منحرف شده ميگه نه !
وضعيت بهتر شده : بله !
3000 ميليارد تقصير اح ..... ه : نه !
بله ! نه ! بله ! نه ! ...........

آخه آدم غير عاقل خبرگزاري دولت ! اظهارات اون بنده خدايي (جوان اول)كه اصلا ميگه من نشنيدم اح ...... منحرف شده يا نه ! و اصلا معلوم نيست اطلاعاتي در خصوص اعتقادات و افكار اجق وجق اينا داشته باشه ميتونه ملاكي بر پاك بودن اح ....... از اون 3000 ميليارد يا خوب شدن وضعيت داره ؟ چي وضعيتش بهتر شده ؟ قيمت بنزين ، قبوض آب و برق و گاز و .... مواد غذايي ؟ يا ايجاد تشتت و تشنج در جامعه ؟
يا اظهارات اون خانوم عامي ميتونه ملاكي بر درستي اح ....... هست ؟
نفر سوم چهارم هم دليلشون منطقي شون براي درستي اح ........ يه نه ببباباي !!! گنده بود يعني با اين نه ببببباباي غليظ و اشتباه ميكنن و هيچ موقع اينجوري نيست ! نتيجه ميگيريم اح ...... كارش درسته !
آخه اون پيرمرده ساده و بي آلايش كجا سر از نفاق پيچيده ضد ولايت سر در مياره كه خبرنگار حرف تووي دهنش ميذاري و در حالي كه خودت سوال ميپرسي خودت هم ميگي نميشه ؟ هيچوقت ؟
پيرمرده دوم هم كه ديدين ميگه اح ...... تابع رهبري هست (هرچند نيست) اما نشون ميده ملاك اين بنده خدا هم تبعيت از ولايت هست ....
آقاي خبرنگار هر چند همه اينايي كه سراغشون رفتي به يه اشاره مولامون متوجه نفاق اح ............ ميشن اما اگه ..................... سراغ 4 تا آدم باسواد هم ميرفتي تا ........ به هيكلت !!!
جبهه
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف شما درسته اما احمدی نژآد دو سه عیب بزرگ داره که باعث سرخوردگی بچه های انقلابی شد 1- خانه نشینی 2- بی توجهی نسبت به حکم مقام معظم رهبری در مورد مشائی 3- بحث تفکیک جنسیتی دانشگاهها
آنتي ميم!
|
Iran (Islamic Republic of)
اطلاعات شما قديمي است! فکر کنم آخرين باري که خبر خوانده ايد سال 88 بوده!!!
خبر نداري عزت و آبرو و اقتدار همه با هم يکجا حراج شد.تازه کاش اروپايي ها مي خريدند مي گفتيم ترسيدند و فروختند خبر بدتر اينکه همه اينها رو صدتا ده تومن!!! دادند به عربها.
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
نيما جان در كنار اين چيزايي كه گفتي البته يه سري تفكرات داره ميشه در خصوص ظهور و بروز اونا يه توضيحي واسه ما بدي ؟

1- تبديل شدن مكتب اسلامي و انقلابي تبليغي زمان تبليغات انتخاباتي به مكتب ايراني و كوروش !
2- تبديل شدن شعار دفاع از ولايت فقيه به شعار رسيدن زمانه ارتباط مستقيم با آقا امام زمان و مشاوره و ... با اون حضرت توسط تيم اح ....... ، لزوم ارتباط مستقيم با امام زمان و عدم نياز به واسطه (ولايت فقيه) !! حتي شنيده شده در يكي از سفرهاي استاني به شمال كشور .....................................................................
3- تبديل شعار بيداري اسلامي امام خامنه اي به بيداري انساني و تلاش براي القاي حاكميت دوگانه در كشور
4- تبديل شعار تبعيت محض از ولايت به عدم تبعيت در خيلي از موضوعات از قبيل انتصاب مش ........ و مصلحي
اينارو بگو تا به سوالات بعدي برسيم
ميلياردي k-3000
|
Iran (Islamic Republic of)
نيما جان يعني ميگي اسم من از بقيه دولتها سرتر نيست ؟
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
يعني اگه كسي بر عليه اح ...... حرف مي زد ميذاشتن توي فيلم ؟
ميلياردي k-3000
|
Iran (Islamic Republic of)
عزيزان طرفدار جريانك اح ........ من اومدم تا با ديدن من جيگرتون بسوزه !! فقط بهم بگين اسمم قشنگه يا نه ؟ ميگن آقاي آزادپي رئيس طرفداراي انحراف هست ازشون نظر ميخوام اسمم چطوره ؟
عاشق امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
جبهه جان واقعا فکر میکنی همین چند مورده!!!!تازه چیزایی که هوشنگ گفته قطره ای از دریای انحرافات اح است
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
کی گفته احمدی نژاد را با اصلاحات و سازندگی مقايسه کنيم. احمدی نژاد بايد با شعارهايش مقايسه شود. آنها که رجايی نبودند ولی احمدی نژاد بود. برای آنها که آبروی خوبانی مثل آية الله مصباح هزينه نشد.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي فاضلي اضافه كن كه اين آقا از جريان حزب الله ، ولايت فقيه ، شهدا و ايثارگران و خانواده هاي اين عزيزان و همه ارزشهاي اسلامي و انقلابي سوء استفاده كرد .... اين قابل مقايسه با سازندگي و اصلاحاته كه اصلا ادعاي اين چيزارو نداشتن ؟
با توجه به تعاليم ديني و فرمايشات بزرگان دين خاصه امير مومنان حضرت علي ع روي رفتار اين فرد اسمي به جز نفاق و منافق ميشه گذاشت ؟
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا ممل، سازندگی و مشارکت ادعاهای خيلی بزرگتر از احمدی نژاد داشتند ولی چون يک ذره زمان گذشته، فراموش کرده ايم! اونها خودشون را اصل انقلاب، خط امامی واقعی، و ... می دانستند ولی خائن بودند. ممل عزيز تاکنون خبيث تر از جريان اصلاحات و سازندگی نيامده و بايد قدری با انصاف باشيم.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه هر چي شما بگي داش محسن لعنت بر هرچي آدمك ضد ولايته از ازل تا ابد چه ايراني چه خارجي !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتحاد گرگها و روباه ها و کلاغ ها در منفی دادن
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
آره نيما هركي به تيم من و شما و مهران و k-1 منفي بده همين چيزايي كه تو ميگي هست
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
۳۷
۱۵
در دولت ما این کلیپ با دو حجم کم و زیاد قرار داده شده. کلیپ بسیار جالبیه.صراط جان متوجه باش که گوش مردم به این انحراف بازی ها! بدهکار نیست.
ميلياردي k-3000
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 مهران آزادپي و بقيه . . . !!! ما هم قبول داريم كليپ جالبيه ، راستش من يكي كه كلي به ........... كلي خنديدم ...
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به مردم بخند.
ميلياردي k-3000
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 چرا ميسوزي !!!! اسمم قشنگه ؟ به مهران هم بگو جوابشو بهم بده
سیفی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
۱۸
۳۵
عزیزی که این فیلم رو تهیه کرده یه فاکتوری رو از قلم انداخته
برادر من همین آدم هایی که اینطوری از احمدی نژاد دفاع می کنن به یه اشاره ی ابروی امام خامنه ای همه ی چیزهایی که شما با نفاقتان اجازه نداده اید بفهمند را می فهمند
شب دراز است و قلندر بیدار
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت؛ کاملاً درسته. یاعلی
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
سیفی زاده جان می گم با توجه به اینکه نظر تو و امثال تو مرغوب تره و همیشه احساس می کنید که نسبت به عموم آحاد ملت برتری دارید ، این همه جمعیت رو که البته بقول اون دوستتون کادر هاش اصلاح شده بود که جمعیت زیاد نشون داده بشه رو ول کنیم ، بیایم با جنابعالی گپ و گفتی بزنیم ؟؟؟؟؟
- واقعا باید از خودتون و عقاید متحجرانه تون خجالت بکشید - من نمی دونم شما این همه رو رو از کجا آوردید که رای و نظر خودتون رو چرب تر از خواست عموم ملت می دونید؟؟؟!!!!
حق یار
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
صد افرین بر چنین کشف بزرگی! حالا احمدی نژآد عامل نف...... هم شد؟! باشه اما شرایط که اینطوری نمی مونه.
غلام (جا........)
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران يعني تو فكر ميكني ارزش راي تو از يكي از ببعي هاي گله بيشتره ؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب صراط وقتی لجن پراکنی کوتوله ها رو درج می کنی نسبت به درج پاسخش هم اهتمام کن که این ............ فکر نکنه که داره با ...... بزرگوارش به لحن لجن پراکنانه دوطرفه گفتگو می کنه !!!!!
عاشق امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه بچه ... عقاید ما متحجرانه است یا شماها که هنوز تو نخ ایران قبل از اسلام هستید؟خواهشا خودتو نزن به ................
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران حرصش گرفته ... مورچه گازش گرفته
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
ای جماعت سنگ به سینه زن این شخص و آن شخص یک نگاهی به قیمت ارزاق عمومی مردم بکنید تا ببینید چه بر سر قشر فقیر و متوسط جامعه امده تا سرگرم به هیچ نشدید
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای آزادپی، فراموش نکن که احمدی نژاد در سال 84 تابلوی همين عقايد متحجرانه بود!
كوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
عزيزانم ما همه تو زود پزيم ، اين ها همه هم فقط هون سوپاپ اطمينان واسه جلوگيري از انجار هاي احتمالي
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جان مثل اینکه امر بد جوری بهت مشتبه شده ؟؟؟؟؟!!!!! - آقای دکتر احمدی نژاد پرچم دار اصولگرائی و پایبند به آرمانهای اصولی خدا و نبی اکرم و ائمه و ولایت و انتظار بوده وهست ! - افکار متحجرانه مخصوص شما راستیان سنتی بود که بعد از شکست های پیاپی در سه دوره انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و شورا ها ، با خدعه و تزویر خودتون رو به جریان اصولگرائی منگنه کردید و حالا هم که دوباره دارید ذات و طینت خودتون رو هویدا می کنید !!!!!
- اخوی اسم واقعی جناح خودت رو با صدای بلند بگو و از هیچ چیز نترس ! - حساب اصولگرائی رو هم با طیف خودت کاملاً جدا کن ! مقایسه بین عملکرد طیف چماقدار با حلقه دولت هم به خوبی مواضع طرفین رو تبیین می کنه و امروز وقت اون رسیده که همه آحاد مردم بدونند که شما تخریب چیان دولت واقعاً عضو کدوم دسته و طایفه هستید ! - آقا جان مردم بارها و بارها به عقاید شما ( نه ) گفته اند ، به زور خودتون رو به مردم غالب نکنید !
حق یار
alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
۴۱
۲۹
به نظرم دكتر احمدينژاد موفقترين ومحبوبترين رييس جمهور سي سال اخير در كشور هستند
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
قطعا همینطوره اما متاسفانه بعضی ها نمی خوان حقایق رو ببینن.
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه ميشه يكي از اون ............... بد باشه !!!!!!!!
طرف با .............. ارتباط داره !!! بهترين و پاكترين توي دنياست و در كل بشريت ، البته اگه ركورد 3000 تايي رو اگه از توي كتاب گينس پاك كنن بهتر هم ميشه
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
بله، اينرسی دولت نهمه که هنوز چرخ خدمت را متوقف نکرده و گرنه می ديدی که انحرافی ها فرقی با مشارکتی ها ندارند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
۲۹
۱۹
انحراف در عملکرد روسای جمهور قبلی دیده می شود ولی هنوز زوده که بخواهی به احمدی نژاد انحرافی بگویی ..
به هر حال فتنه گران سال 88 هنوز زنده اند و فعال ؛؛ خواب های بدی هم برای این دولت خدمتگذار دیده بودنند . البته تعبیر خواب ها بعید به نظر می رسند .
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا ایشون از همون اولم منحرف بودند از دزدیدن منحرف بودند از خوردن حق مردم منحرف بودند از تزویر و ریا منحرف بودند از دروغگویی منحرف بودند از باج دادن منحرف بودند ایشان از خیلی چیز ها منحرف بودند که اگر نبودند الان خونه های چند میلیاردی داشتند و کسی هم جرات نمی کرد یک کلمه ازشون انتقاد کنه چه برسه به اینکه خیلی راحت برای سر نزدیکانش جایزه بگذاره و هرچی از دهنش در میاد که لایق خودش و خانوادشه به ایشون بگه.
عاشق امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 اگر اون موقع هم ازاین چیزا که میگی منحرف بود به جاش الان به صراط مستقیم اومده میبینی که3000میلیارد
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
تو رو به خدا به اصطلاح عاشقین ......... رو ببینید چقدر راحت تهمت می زنند.
عاشق امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا به فرض محال همچین چیزی نباشه-مخالفت علنی با امام خامنه ای هم تهمته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل همين جاست که گروه انحرافی در حال يارگيری از همان فتنه گران 88 است!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي درصد انحراف بايد بالا باشه كه بخواد برگرده سر اون جريان فتنه 88 هم كلاه بذاره !!
بخدا خيلي جالبه يعني اح ..... با اون شعارهايي كه فتنه 88 روش اسم تحجر و واپس گرايي گذاشته بودن و اح .... رو يه عنصر افراطي و طالباني معرفي كرده بود به صحنه انتخابات اومد بعد در خلال اين چند سال به همون شعارهايي كه داده بود و به جريان مذهبي جامعه خيانت كرد و در يك چرخش عجيب به سمت شعارهاي فتنه گران سال 88 رفته و ميخواد اونارو با خودش همراه كنه ! هر چند كه بنظرم بازم قطعا نميشه به اين چرخش و اين استراتژي عجيب اعتماد كرد و بايد به جريان 88 گفت كه اين اوني نيست كه بخواين زير علمش سينه بزنين و قطعا ميخواد از شما هم سوء استفاده بكنه ! يعني ببينين چقدر اين انحراف وحشتناك و غليظه ...........
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
بروید شکر خدا راکنید با این همه انحراف از خطوط منحرمین تا کنون نفسش را قطع نکردنند . این را هم بدانید مسیله 3000 تومانی و نسبت ضد ولایتی و ............... احتمالا کار کسانی می باشد که احمدی نژاد از خط تشان منحرف شده ؛؛؛؛ می باشد
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
بازه یک ادعای جدید بی سند و مدرک از طیف تمامیت طلب ! بعد از روسیاهی از ماجرای اختلاس ، چشممان به قضیه یارگیری روشن !!!!
راستی چرا شما از رو نمی روید؟؟؟؟؟؟؟
ميلياردي k-3000
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران منم بي سند و مدركم ؟ من افتخار گينسي مح .......... دم
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران متاسفم اين واقعيتو بهت ميگم .... از اظهارنظرات معلومه خيلي كم عقلي !! و در يك محيط بسته و غيرفرهنگي رشد كردي !!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
ادعا نیست . حقیقتی تلخ ؛ تلخ ؛ تلخ
هم کاسه شدن چپ . راست . منافق . کافر خلاصه تمام دشمنان داخلی وخارجی اسلام ناب محمدی چه معناعی دارد .
نامه بدون سلام سلطان با پیشبینی های دقیق یادتان رفته (نقش مهدی و فایزه را در پیشبینی ها فراموش نکنید )
سخنان تند همسر سلطان در روز انتخابات چی
فرار آقا زاده وتمکین نکردن از قانون را چطور تفسیر می کنی
راستی آقای .... اگر شما به مسیولین جمهوری اسلامی اراذل و اوباش میگفتی می دانی حالا کجا بودی . درعالم برزخ ؛ بجز آبجوش ؛ زهر مار هم به شما نمی دادند .
من
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۱۰
۵
والاتاکیدی ازجانب خبرنگارمبنی بربهترشدن اوضاع نیست!!عجیبه!!این روهم تحمیل میکنید؟؟؟خبرتگارکجاتاکیدکرده ومردم تومعذورات قرارداده؟؟؟نه قبول کنیدباختیداشتباهاتتون بپذیرید
محسن فاضلی
|
United Arab Emirates
اگر خبرنگار صداقت داره چرا اسم مش......... را برای مردم نبرده تا بگويند انحرافی است يا نه؟
محسن فاضلی
|
United Arab Emirates
جريان عدالت چيزی جز جريان انقلاب اسلامی و خط امام و رهبری نيست و بقيه اش آدرس غلط و حقه بازی است. خصوصا بايد بدانی که من هرگز زير علم يزيد سينه نمی زنم. من که نعوذ بالله م............. نيستم که با يزيد و معاويه و هارون الرشيد و ابولهب و هرچه انحراف است هم خط باشم. خيالاتی شدی يزيد جان!
می خواستم از ممل مطمئن بشم که الحمدلله تا حدی مطمئن شدم که حرارتش از محبت به خط ولايته نه خدای نکرده چيز ديگر.
ali
|
Canada
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۴
......................................
ناشناس
|
France
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۳
۱۹
صراط عزیز انحراف آقای اح........... توسط گروه مش که کاملأ هم به اثبات رسیده و طرفداری بی چون و چرای ایشان هم از این گروه زمینه ساز بوجود آمدن حرف و حدیثهای متعددی شده است.
محمد طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۳
۲۱
ممنونم صراط بالاخره یک کار مثبت از شما دیدیم
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
خوش آمديد، قدم نو رسيده (محمد طاها)
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۷
۷
ایشان انشاءالله هنوز منحرف نشدند منتهی واژه‌ای به نام توهم کار خودشو کرده !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تعبير خوبی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۲
۲
برو بابا
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۱۵
۵
دنبال چی میگردین ؟ حضرت اقاتایید کردنندوحجت تمام اونایی که این حرفارومیزنن معلوم نیست دنبال چی میگردن خلاصه که ..................شرف داره
حمید
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۲۱
۹
جناب آقای رئیس جمهور دو تا مشکل داشت:
1- سرعتش خیلی زیاد بود
2- یک چراغ قرمز رو هم رد کرد
اما دولت های قبلی ماشین رو چپ کردند
ممل
|
Netherlands (Kingdom of the)
1- مح ...... ادعا داشت رانندگي بلده و تازه راهنما هم داره !!! در حالي كه اونايي كه چپ كردن چنين ادعايي نداشتن ، اما الان مدعي هست به هيچ راهنمايي احتياج نداره ! و خودش اند همه اين مسائل هست

2- مح ..... چراغ قرمزي رو رد كرد كه ادعاهايي ميكرد كه آدم فكر ميكرد رد شدن مح ..... از اون چراغ قرمز = با مرگش
چراغ قرمزي رو رد كرد كه ادعا ميكرد معيار سنجشش در همه مسائل احترام گذاشتن به اون چراغ و خط قرمزه در حالي كه بعدا معلوم شد خط قرمزش چيزاي ديگه س
3- دولتهاي قبلي حتي ادعا هم نداشتن كه قانون راهنمايي رو رانندگي رو خودشون مينويسن در حالي كه مح ...... مدعي هست كه ب....................... همه چيز طبق قانوني كه خودش داره بايد عمل بشه

علي ايحال عقلا دانند كه تمام هم و غم اين جريان منحرف تضعيف ولايت هست ! خيالي باطل ! پيشكسوتان اين منحرفا كه شمر و يزيد و .... بودن با توجه به اينكه هر كه با علي و اولاد علي درافتاد ورافتاد نتونستن غلطي بكنن
محسن فاضلی
|
Netherlands (Kingdom of the)
منصفانه بود.
م م
|
Netherlands (Kingdom of the)
آقا محسن گفته حميد منصفانه بود يا ممل ؟
شما نميخواي كه مسائل دولتهاي قبلي رو با اين انحراف بزرگ مقايسه كني و در يه حد و اندازه ارزيابي كني ؟
محسن فاضلی
|
Netherlands (Kingdom of the)
گفته حميد منصفانه بود. ممل تندروی می کنه به حدی که يه خورده آدم شک می کنه که نکنه آدم مش..... يا رفيق مش.....(موسوی و کروبی)!
ممل
|
Netherlands (Kingdom of the)
محسن احترام خودتو نگهدار فحش نده ، اطلاق اين عناين به عشاق واقعي ولايت بدترين فحش محسوب ميشه ، لعنت به كوچيك و بزرگ سران فتنه 88 و لعنت به كوچيك و بزرگ جريان منحرف .... اتفاقا من فكر ميكنم تو يه جورايي نسبت به مح ....... منعطف هستي و اونجوري كه به جريان منحرف ها ...... و موسوي و كروبي ميزني به مح ...... نميزني ، ضمن اينكه آدمي نيستم كه تووي فضاي مجازي كز كنم ..... خودمون اينكاره ايم تا تهش ... ضمن اينكه آدم كي ام رو هم حاضرم حضوري بهت ثابت كنم كه آدم كي ام !!
يزيد
|
Netherlands (Kingdom of the)
ممل و م م شما از جفت رفيقاي من در جريان 88 و جريان عدالت نفرت دارين اما اين محسن يه كمكي دلش پيش رفيق من در جريان عدااالت هست ... قابليت هدايت به راه من در اون وجود داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۱۲
۲۶
اح........... از اول هم ............ بوده ولی بعضی ....... ها تازه متوجه شدند . ضربه ای که این اقا به انقلاب ونظام وارده کرده دهها سال طول خواهد کشید تا جبران شود
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت منم موافقم در عوض خدماتی که موسوی داشته این کاستی ها رو جبران می کنه!!!
ميلياردي k-3000
|
Iran (Islamic Republic of)
والا اح ....... روي جد و آباد موسوي و بني صدر و .... از همه نظر كم كرده ! اسم منو نگاه كنين بيشتر متوجه ميشين
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
البته ضربه ای که سردار سازندگی و مشارکت و خاتمی به انقلاب زدند صدها سال طول خواهد کشيد که جبران شود.
آقای ناشناس نگران جبران خرابکاری های يکی دو ساله اخير حاشيه سازان دولت نباش، همه اش با يک آب پاک حل می شه.
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محسن استراتژي ت جالبه ؟ با استدلال تو بايد بگيم حرمله از شمر بهتره !!! يا عمرو عاص از شمر بهتره !!! در حالي كه همه اين نامردا منحرفن تو انحراف و فتنه عميق و تاريخي دولت رو با يه آب حل شده ارزيابي ميكني اما ضربه اونارو صدها سال انتظار ؟؟؟
واقعا اون ضربه اي كه اح ....... و جريان منحرفش به اسلام و اعتقادات و ارزشهاي اسلامي و ولايت فقيه و .... با اون عقايد منحرفانه شون زدن رو در مقابل اقدامات اون جريان يكي ميدوني ؟ چرا به نظر حضرت آقا در مورد فتنه عميق توجه نميكني ؟ فتنه اي كه با رنگ و لعاب ديني به ميدان جنگ با ولايت آمده ؟
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای جن، ادبيات شما شبيه دار و دسته فتنه گران و خواص بی بصيرت دوران فتنه است که فکر کرده اند کباب خيرات می کنند! نه خر داغ می کنند!!!
يعنی رهبری در مقابل حرمله سکوت می کند و دستور مدارا می دهد؟! بفهميد چی می گيد.
مگه اونها با رنگ و لعاب بی دينی آمدند؟ اصلا می دانيد نمايشگاه قرآن، مرکز دين پژوهی، سايت ايکنا و ... را خاتمی راه انداخت؟! مگه جز با شعار دين کسی می تواند در کشور ما کار کند؟ اونها هم وقتی رسوا شدند و خوار، که با دين به صورت علنی درگير شدند. مش..... ناخن کوچکه جريان مشارکت و مجاهدين انقلاب و حزب سازندگی و ... نمی شه ، بنيانگذار انحراف و خيانت به انقلاب در دو دهه گذشته آنها هستند و مش...... ريزه خوار آنهاست به همين جهت ملتی که در نه دی طومار منافقان 88 را در هم پيچيد، امثال گروه انحرافی که عددی نيستند.
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
فاضلي جان لازم نكرده واسه ادبيات من ايراد جور كني و ضرب المثل بگي ، چه حسن كچل چه كچل حسن اونا از يه راه نفاق كردن اينا از يه راه ديگه ... سگ زرد هم برادر شغاله منحرف منحرفه من از منحرف دفاع نميكنم اما تو داري خودتو ميكشي كه انحراف اح ..... رو كوچيك جلوه بدي و انحراف اون يكي مردك رو بزرگ .... من ميگم شكل نفاق ....بدجوري به ساختار و سازمان تشكل ها و نهادهاي مذهبي ها و ارزشي ها آسيب زد همه حرف من اينه كه منحرفاي قبلي جوري به صحنه نيومدن كه از ولايت هزينه كنن اما اين يه جوري به صحنه اومد كه فكر كرديم اگه به ولايت خيانت كنه خودش از تعجب سكته ميكنه ميميره .... چقدر از بسيج و شهدا و خانواده هاي ارزشي و .... هزينه كرد ؟؟

حالا حوصله هم ندارم با تو كل كل كنم كه كدومشون منحرفترن گور باباي ........................................... آره تو خيلي فاضلي و بيشتر ميفهمي و درجه انحراف ها ...... و رفقاش 1000 هست و درجه انحراف اح ............... 1 !!! خوبه ؟
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل و م م نگفتم اين محسن قابليت حضور در جريان رفقاي عدالت محور ظهوري من رو داره !! نگاه كنين با چه شدتي جريان خاتمي و ...... رو ميكوبه اما در مورد اح ......يه جوري مهربانانه حرف ميزنه كه انگار اح ...... هم مثل خاتمي شعارهاي انتخاباتيش آزادي و ... بود در صورتيكه اح ...... با شعار ولايت به صحنه اومد و اين حال روز الانشه كه رفيق من شده و محسن ميخواد رفتارهاي اح ..... (كه شما ميگين انحرافي) رو بسيار جزئي و كوچيك جلوه بده ... بنده خدا محسن نميدونه يا نميخواد بدونه كه خاتمي و ها ..... پايگاهي در دل مذهبي ها و .... نداشتن و با شعار آزادي و سرمايه داري و .... به صحنه اومدن در حالي كه اح ........... با شعار دين و امام زمان به صحنه مبارزه با ولايت اومده و در ميان لايه هاي مختلف جريان گروه فشاري شما (ممل و م م ) رخنه كرده و مخ بعضي هاي كم اطلاع و بي بصيرت رو هم زده و تازه به اين هم قانع نشده و داره ميره با رفقاي جريان 88 من ائتلاف هم ميكنه !!! محسن اينو درك ميكني ؟ ائتلاف اح ..... با رفقاي 88 من !!! محسن ديدي جديدا مح ..... علامت v تند تند نشون ميده فداش بشم ! منظور ممل اينه كه تو گويا دركت تا به اينجا قد نميده ! واسه همينه كه من ميگم اينا خفن تووي خط من هستن ! بخاطر همينه كه رهبر شما ميگه فتنه عميق تر واسه همينه كه تفرقه بوجود اومده بين شما ....
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
فاضلي راستش خيلي بد حرف زدي ! و حس كردم جوابي كه بهت دادم به دلم ننشسته لذا بهت ميگم كه خودت شبيه به دار و دسته اونايي و هفت جد آبادت ......... خودت شبيه دارو دسته ها .... و اح ...... و موسوي هستي و هفت جد و آبادت ... اينو گفتم كه منبعد بري نظرات همه رو بخوني و الكي به همه تهمت نزني
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمن اينكه اصلا نفهميدي من چي گفتم فاضلي من گفتم اونجوري كه تو سعي ميكني سازندگي و مشاركت منحرف رو آخر انحراف معرفي كني ،‌ برعكس سعي ميكني انحراف اح ....... رو كوچك و جزئي واسه ما تفسير كني ! اينه كه گفتم اينا همشوون يه ...... هستن هر كدومشون از يه راه بخصوص خودشون ضربه ميزنن و اصد البته انحرافي كه از كنار دين بلند ميشه و به دروغ اللهم عجل لوليك الفرج ميگه و خنجر به ولايت ميزنه از خفا به مراتب خطرناكتره تا خاتمي كه شعارش آزادي بود و نفاق پنهاني نداشت اما اين آقا در زبان ميگه ولايت اما در عمل ميگه ........
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان عزيز، جن و ممل، قبول دارم که لحن تندی داشتم ولی اين را هم فهميدم که در جای نامناسبی وارد بحث منطقی شدم. در جايی که از خطابه و شعر و اموری اينچنينی بايد استفاده کرد استدلال چندان خريدار ندارد. يقين دارم شما مثل من که برای احمدی نژاد بی شائبه کار کرده ام و به عشق شعارهايش دويدم و برای او فحش خوردم به شدت از نامرديهايش در مقابل رهبری ضربه خورده ايد و اين نارو و خنجر از پشت خوردن انسان را از کوره به در می برد ولی فقط خواستم بگويم نکند فراموش کنيم که آن بنيانگذاران تمرد در مقابل رهبری را فراموش کنيم. قبوله که انحراف انحرافه ولی چرا انورسادات را خبيث تر از بقيه حکام عرب می دانيم چون اولين کسی است که دولت غاصب را به رسميت شناخت، معنايش اين نيست که حسنی مبارک خيانتکار نيست. به هر حال از دست من عصبانی نشويد بدانيد که دار و دسته موسوی و کروبی اين روزها توی تيم انحرافی ها هستند و از اين دعواهای ما استقبال می کنند. من مخلص شما هستم و مرام و عقايد خوبتان. يا علی
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
سایر کاربران محترم عنایت ویژه به فحش و فضیحت طرفداران تمامیت طلب بفرمایند - اینها خودشون رو هم نمی تونن تحمل کنن ! و البته تعیین خط و مشی برای سایر آحاد ملت که جای خود دارد ! - اخوان محترم وقتی یک انسان اظهار عقیده می کنه ، باید هدف دار باشه !!!! و هدفش هم قاعدتاً باید اطلاع رسانی برای اعتلای جامعه باشه !!! حالا وقتی اعتلای جامعه رو در دستور کار داریم ، اول باید از خودمون شروع کنیم و تاب تحمل دیگران رو داشته باشیم !!!! - اخوان محترم اقتدار گرا و چماقدار ، دنیا به اندازه کافی برای همه ما جا داره !!!! حد اقل با خودتون یه کم مهربون تر باشید !!! و البته این آقای فاضلی با عقب نشینیش ثابت کرد که از بقیه شما عاقل تره و ممکنه حرف حساب رو قبول کنه !!!! - فاضلی جان برادرانه بهت نصیحت می کنم با اجنه هم کلام نشو که این طایفه برای عبور از روی آبروت از هیچ عملی فروگذار نیستند ! ( البته اینها مسموعات یه آقائی بود که برات نوشتم !!!! )
حق یار
علی موسوی از سیستان سرافراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۹
۱۱
درود بر مردم ولایت مدار همدان
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر همه مردم مؤمن و مسلمان و ولايتمدار کشور اسلامی ايران.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محسن الان فهمیدم ما چرا آبمون تو یه جوب نمیره چون تو از یه کشور ذیگه اومدی اسم کشور ما ایران با اکثریت مسلمون یکیشم خود من (با اینکه از بیان اقلیت و اکثریت متنفرم) درود بر همه ایرانیان بار هرنوع دین و آیین و تفکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشيد برادر ناشناس اقليت دينی، من قصد حذف کردن نقش اقليت های دينی که به آرمان های نظام اسلامی وفادارند را ندارم. البته خوش بينانه قضاوت می کنم که اقليت دينی باشيد شايد هم از همان اقليت متوهمی هستيد که فکر می کنند ملت ايران پس از عزت به دست آمده از اسلام هنوز به شاهان هوسران و ديکتاتور ساسانی و اشکانی دل بسته اند که ا گر اينطور باشد بايد بگويم برو خدا روزيتو در 20 سده پيش حواله کند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر جان ناشناس من مسلمونم اتفاقا تو اکثریتم و چون زور تو دست ماست و دموکراسی سرم میشه میگم به هم احترام بذاریم سوای رنگو وآیین راستی خیلی شرمنده اقلیتهای مذهبی من جای اونا از شما سپاسگزاری میکنم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۱۹
۴
برادران صراطی به کجا میروید؟! چرا جلوتر از آقا حکم به باطل میکنید ؟ خود راگرفتار دام فتنه برای تفرقه نکنید که اجر خود در وفاداری به نظام را ضایع میکنید یقین بدانید رهبری بیش از شما به ماجرای انحرا ف ساخته شده جنجالی آگاه است پس آلت دست فتنه گران در تخریب رییس جمهور ودولت برای ضربه به نظام نشوید کلاه خود راقاضی کنید ببینید این نوع اطلاع رسانی تخریبی منافع چه کسانی را تامین میکند ؟ دوست یا دشمن ؟فتنه با برانگیختن احساسات وپراکندن بذر عداوت بین ما تدارک ضربه یه نظام را دیده است توجه شمارا به بخشی از سخنان آقا با نمایندگان مجلس جلب میکنم 8/3/1390)
همه‌ى شواهد نشان‌دهنده‌ى اين است كه دشمن امروز بر روى چند نقطه تكيه‌ى اساسى دارد. از واضح‌ترينهایش ، يكى مسئله‌ى اقتصاد است. اينكه ما امسال گفتيم »سال جهاد اقتصادى«، ناظر به اين بخش قضيه است. به زانو درآوردن كشور از لحاظ اقتصاد، عقب راندن و پس راندن كشور در زمينه‌ى اقتصاد، كه منتهى بشود به فلج پايه‌هاى اقتصادى، منتهى بشود به نوميدى......در يك اظهار نظرى، يك حرفى زده ميشود. خب، حرف كه زده شد، پرتاب شد ديگر. اگر خداى نكرده حرفى باشد كه كسى را يا جمعى را متهم كند، جبرانش به‌آسانى ممكن نيست؛ مردم را نااميد ميكند. امروز مسئولين دارند تلاش ميكنند، كار ميكنند. نگوئيد فلان ضعف و فلان ضعف وجود دارد. بنده به ضعفها آگاهم. شايد بنده بعضى از ضعفها را هم بدانم كه خيلى‌هاى ديگر ندانند. با وجود اين ضعفها، آن چيزى كه امروز در قوه‌ى مجريه وجود دارد، يك شاكله‌ى خوب و مطلوب است. در كشور دارد كار انجام ميگيرد. خب، بايستى همكارى كرد، بايد كمك كرد؛....خواهشا فرموده های آقا را بخوانید......... واندکی تامل کنید
ميلياردي k-3000
|
Iran (Islamic Republic of)
همه با هم دست به دعا بر ميداريم تا شايد فرجي بشه و تو بفهمي كه من كي ام ؟؟؟؟ اسممو بخون دااااااااش
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
بيچاره صراط، کِی حکم کرد؟ فقط يک فيلم تقديم کرده است.
مهران آزادپی خطاب به 3000
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه صراط محترم اون کامنت ویژه من رو برات گذاشته بود از خجالتت تا الآن 3000 سال نوری از کره زمین دور شده بودی !!!!!!
ميلياردي k-3000
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران تو برو به گله ت برس
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۵
۲۴
احمدی نزاد منحرف نشده،منحرفش کردن!
يزيد
|
Netherlands (Kingdom of the)
دوسش دارم !!
محسن فاضلی
|
Netherlands (Kingdom of the)
بالاخره نتيجه اش يکی است ولی خيلی حيف شد.
علی
|
Netherlands (Kingdom of the)
احمدی نژاد را دست و پا بسته با زور در خط منحرفین بردند . ولی زبانش را هنوز نتوانستند قفل کنند . نیشی به حلقومش زدند ولی کاری نبود و صدایش واضع است که ضد اصحاب مخالف خط امام خمینی می باشد . حالا تا کی دوام بیاره الله اعلم ...
البته مثل اینکه یواش یواش داره بند دست و پا را باز می کنه .
راستی اگر بتواند فرار کند چه می شه دسته دسته روسیا و شرمنده خون پاک شهدا نمایان می شوند
يزيد
|
Netherlands (Kingdom of the)
علي جون تو هم ، هم خط مني
محسن فاضلی
|
Netherlands (Kingdom of the)
علی آقا اگر آن بند پنداری شما باز شود دسته دسته شهدا و خاندانشان هستند که يار قبلی مردم عدالتخواه را با نفرين بدرقه خواهند کرد.
علی
|
Netherlands (Kingdom of the)
آقا محسن ؛ خداوند عقدو اخوت با کسی نبسته مهلت را جهت جبران از انحراف میدهد .
خدایا کسانی را که در هر لباسی و مقامی از خط نورانی امام خمینی عدول کردنند وحاضر نیستنند از انحرافشان دست بردارند اگر قابل هدایت نیستند روسیا و نابود بگردان آمین
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۴
۴
ان شا الله سفر کهکشانی ما ایرانی ها به فضا ی بیکران!
محسن فاضلی
|
Kazakhstan
کجا به سلامتی؟! سوغاتی يادتون نره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۳
۳
darigh az yek mesghal aghl
محسن از ایران
|
Germany
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۸
۱۸
راستی از دزدگبر 88 چه خبر؟
ناشناس
|
Germany
دیگه خیلی لوس شدی
محسن از ایران
|
Germany
نه اینو باید انقدر به شما گوشزد کرد که یاد شعارهای انتخاباتی تون بیوفتید و از کاری که کردید بیشتر از این پشیمون بشید :))
امرالله
|
Germany
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
۵
۲۰
اخه کی جرات داره جلو دوربین بگه احمدی ...منحرف شده.؟
k-1
|
Germany
من.
as
|
Germany
ایول اقا کیوان میبینم به صراط مستقیم اومدی!چه عجب از این ورا؟!
k-1
|
Germany
منظور من ازادی بیان بود.
as
|
Germany
تو بگو کی پخش میکنه؟!
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
۲۰
۶
صراط نیوز خجالت بکش این چه بچه بازی است که راه انداختی و مردم را به جون هم میاندازی وافعا که صراط ضالین هستی
mahsa_d23005
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
۵
۲۰
اح.......... به خاطر خود خواهی از ولایت و روحانیت دور شد .واین حرف غلط که بگیم مش......... میخوره می بره واو اطلاع نداره نه خیر با هم .................... چون تو دفتر او داره این خیانت ها انجام می شه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
۱۳
۲
صراط عزیز تا باب های انتقاد را نبستند . هرچه که به اسلام و مسلمین ضربه نمی زند را رو کن ؛ و هر کس در هر مقامی به هر شکلی به خط امام خمینی ضربه زد . را باید رسوا کرد ؛ ( صراط حق ؛ نکند روزی اشتباهات فقیران جامعه را نمایان کنی آن ها گناهی ندارند ؛ نتیجه ندانم کاری های مسیولین قدرت طلب فقیر وعلیل وبدبخت و بیچاره می شود ) وگرنه چند صباحی دیگر به استناد از نحوه برخورد اروپا و امریکا با معترضین ؛ باب ها که هیچ پنجره ها را هم ایزوله می کنند . در آن زمان زبان ها را زنجیر و گوش ها را برای بهتر شنیدن سیخ می زنند .
تبسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
۱۹
دوستان بفرمایید پسته
می می
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
۲
۱۴
اگه میگفتن منحرف شده که انگ منافق میزدین بهش بعد سر از اوین در میاورد بعدشم که میومد بیرون خود کشی میکرد.
می می
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
۱
۱۴
اگه میگفتن منحرف شده که انگ منافق میزدین بهش بعد سر از اوین در میاورد بعدشم که میومد بیرون خود کشی میکرد.
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
۲
۵
دلم فریاد میخواهد ...
اردکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
۲
۱۴
تا نباشد چیزی مردم نگویندچیزهادوسال دیگه معلوم میشه
sharmandeh
|
United States of America
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
۲
۱۲
در ضرب المثل مناقشه نیست
ضرب المثلی هست که میگه دو تا ..... که باهم هستند اگه هم خو نشند هم بو میشند
بلاخره آقای اح.......... هم مدتی است که با این بابا مش....... نشست و برخواست میکنه
خوب دیگه حد ا قلش ا ینه که هم بو شدند
هاج و واج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
۲
۲
این دیگه چه سایتیه !!!!!!!!!!!
معلوم نیست سبزه سفیده سرخه
شهرفرنگه از همه رنگه
جوابک
|
Iran (Islamic Republic of)
نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی
نه اینوری نه اونوری جانم فدای رهبری
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
۱
۱۴
احمدی نژاد از اولش هم ........ بود سربازان گمنام دی فهمیدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
۲
۱۰
عدم اطلاع رسانی صحیح . تبلیغات ، و مصلحت باعث شده که فعلا منحرف نباشه.
پرت شده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
۴
گوگل منو انداخته تو این سایت تو هر جاش میرم دعواس
هر کی هر چی دلش خواسته گفته
اسماشونم که یکی از یکی قشنگتر
اونوقت میگن ایران ازادی بیان نیست
شکیبا
|
Malaysia
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
۳
۲
خطاب به همه کسانی که نظر گذاشته اند با عرض معذرت همگی سرکاریم!!!
محمد مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
واقعا متاسفم کلا ملاکهای تشخیص تو ایران بعد از مناظرات انتخاباتی به بعد ترکید. قربون آقا برم با اون گفتش واقعا زد به هدف در جریان فتنه شناخت دوست از دشمن واقعا دشواره الان معلوم نیست این خبرنگار با چه سنگی به کدوم سینه میزنه واقعا حضرت علی یه حرفی زد الان معناش بیشتر معلوم میشه رجوع کنید به نهج البلاغه اون 2 دسته ای که کمر علی رو شکستن رو میگم
محمد
|
Switzerland
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
۲
۲
همه باید دست به دست هم بدیم تا سطح فکر مردم رشد کنه تو ایران. اینکه یک نفر موقع ورود به یک شهر مورد استقبال قرار میگیره هیچ چیزی رو نشون نمیده نه نشانه محبوبیت میتونه باشه نه عدم محبوبیت. یه ذره تبلیغ و پول خرج کردن همه این کارا انجام میشه به راحتی. نشون دادن گزارش هم انتخابی بازم نمیتونه دلیل بر چیزی باشه. من بی سوادم که اصلا نمیدونم خبرنگاری چی هست با یه گوشی موبایل میتونم یه سری گزارش تهیه کنم که توش همه دارن از دست احمدی نژاد مینالن بعد بشینم ویرایشش کنم همه رو بچینم کنار هم. احمدی نژاد اگر رئیس جمهور هست اگر خدمت گزار هست این وظیفه اون هست. نباید از انسانها بت درست کرد بت پرستی تو اسلام حرام هست حتی حضرت محمد که پیامبر خدا بود گفته که من هم یکی هستم مثل شما و خودش رو با مردم یکی کرده. این وظیفه همه ماست که تا جایی که میتونیم منطق رو به جای احساسات ترویج بدیم. اگر نگاهها روشن فکرانه باشه استقبال این چنینی اصلا نه تنها مایه خوشحالی نیست بلکه مایه تاسف هم هست.
فرزند ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
۳
به نظر من نه این دولت منحرفه.نه دولت قبلی فتنه گر ونه دولت های قبلی منافقند.بلکه همه آنها با نیت خدمت به انقلاب و ایران به عرصه وارد شدند.و این ما هستیم که به جایی دیدن خدمات دولتها به اونها وصله میچسبانیم و فقط و فقط نیمه خالی لیوانو میبینیم.به دنبال چه هستیم.نه اینکه نقطه ضعف نداشته باشند.ولی کم خدمت نکردن.ما هنوز نتونستیم نظرات و تفکرات مقابل رو درک کنیم و باش کنار بیایم .با این رویه ای که پیش گرفتیم به نظر شما چه وصله ای به دولت بعدی میچسبانیم؟؟؟
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
مگر ........از اول ارزش ولياقت ........ را داشت كه حالا ما بحث كنيم كه ...است يانه اين شخص از اول ......داشت در امور زيادي ...اينده قضاوت ميكند كه .....بايد چه مقامي ميداشت ... لغو طرح هاي ....... در اينده معلوم ميشود
رنجبرآزادگان قم فردو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
باسلام انحراف یک روزه نمیایدبایداطلاع دقیق ومناظره د ر وطرف ومدارک واستقلال قوی میخواهدازقدیممیگن ساقط کنی کسی رادنبالساقط کردن هستند نگاهی ح علی بنما بعداببین بنی امیه ساکتین فتنه کجایند عمارها نکته‌ای ازمقلدامامخمینی

والسلام