۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۷
شبکه تلویزیونی یا خانه فساد؟

پس از تجاوز این بار سقط جنین در BBC

پیش از این روابط، رقابت‌ها و اختلافات عشقی در میان پرسنل بخش فارسی BBC، مدیران انگلیسی مافوق را به دایر کردن جلساتی برای تجدید نظر در نحوه انتخاب پرسنل واداشته بود.
کد خبر : ۳۷۱۰۴
"صراط" - بعد از خبر تجاوز به یکی از مجریان زن BBC فارسی که به غیبت‌های متوالی و غیرمتعارف این مجری انجامید، کورتاژ یک پرسنل مجرد بخش فارسی BBC حرف و حدیث‌ها را در راهروهای دفتر مرکزی BBC در لندن بیشتر کرده است.
به گزارش سرویس سیاسی صراط، مساله کورتاژ این همکار BBC که از دیگر پرسنل مخفی نگه داشته شده توسط یکی از مرتبطان BBC در برلین در برخی محافل خبری خارج‌نشین درز کرده است. پیش از این روابط، رقابت‌ها و اختلافات عشقی در میان پرسنل بخش فارسی BBC، مدیران انگلیسی مافوق را به دایر کردن جلساتی برای تجدید نظر در نحوه انتخاب پرسنل واداشته بود. یکی از تصمیم‌های اتخاذ شده استفاده بیشتر از نیروهای افغان و تاجیک در بخش فارسی بوده است.
گفتنی است یکی از مخاطبان بی بی سی فارسی در برنامه "نوبت شما" نیز پس از لحظاتی در حال بیان ماجرای این تجاوز بر روی آنتن زنده بود که سخنان آن مخاطب توسط مجری برنامه مذکور بلافاصله قطع و تاکید کرد که "به خاطر رعایت حال آن مجری!" مجبوریم چنین تماس هایی را قطع کنیم.
نظرات بینندگان
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
۵۰
۴۷
دقیقا دلیل اینکه برخی از BBC نگاه کن ها تا این حد فاسدند همینه. مجری که این باشه بیننده (برخی نه همه) هم بیاد اینطوری بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
يعني چي؟ امام خميني عزيز هم به اخبار بي بي سي گوش ميداد اين چه حرفيه كه بيبي سي گوش كن يا بيننده ان فاسد است .بي جنبه .ادم بايد عاقل باشه
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس خود من هم بی بی سی نگاه می کنم. کامنت من رو به دقت بخونید.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 اينكه ميگن انحرافي يعني همين ديگه !! يعني افراطي تندرو .... بقدري تندرو و افراطي و طالباني كه طرف خودشو يكي از .............. ميدونه و مرتبط با ........... اما بقيه ملتو خس و خاشاك و مثل تو مزدور بقيه رو فاسد !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل خان خودتو ناراحت نکن خوب از نظر اینا تو خاک کف ..... نمیتونی نظرشون رو عوض کنی میتونی؟؟ فقط میتونی خودتو درست کنی که اینا خجالت بکشند از اسمت شروع کنی بهتره
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
من با نظر K-1 تا حدودی (کم، نه به این شدت) موافقم، دوستان قبول داشته باشید که برنامه های تلویزیونی و محیط ،خواه ناخواه، به مرور زمان روی آدم اثر میذاره
توی احادیث ائمه هم به این موضوع اشاره شده
مگر اینکه اون آدم که این برنامه ها رو میبینه خیلی آدم باشه، مثل امام خمینی
به نظرم بهتره ما خودمون رو با امام و .... مقایسه نکنیم
من که به خودم اینقدر اعتماد ندارم، با اینکه امکاناتش برام فراهمه اما واقعا میترسم
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
بخواب ناشناس
تینا
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر ............. ممل!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر ............ تينا !!
Rend
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر........ همتون!
یاشار
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر ... هممون
طاهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
۲۰
۲۵
دست اين قبيل شبكه ها رو شده براي مردم و فقط براي اينها و طرفداراشون بايد ترحم ورزيد.
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
۸
مهران آزادپي ......................؟؟
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
اين خبر چه ارتباطي به مهران آزادپي داره ؟
غلام (جا..........)
|
Iran (Islamic Republic of)
م م جان قبول كه مهران طرفدار چند تا آدم منحرفه و مرتب از پيش گله ما كامنت به طرفداري از اينا در ميكنه اما باور كن تمام وقت اينجا بوده و جايي به غير از اينجا نرفته !
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
اين مهران آزادپي هم واسه خودش كلي معروف شده هاااااااااااا
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
رفيقشی؟ خوب به موبايلش زنگ بزن پيداش کن!
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن به من ميگي پيداش كنم ؟ واسه چي ؟
ک نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
۲۴
۱۹
از یک شبکه ی بهائی-صهیونیستی بیش از این انتظاری نیست !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
۱۲
۱۴
mesle eenke BBC khoob zade too khal bad joori atish gereftin
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اول سلام دوم اينكه فارسي نوشتن رو پاس بداريم سوم اينكه تو خانواده شما هم از اين چيزا مثل اينكه خيلي جا افتاده...................
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل اين که بی بی سی توی صراط هم کامنت می گذاره!! البته به صورت «ناشناس»!
Rend
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر انگلیس و مرگ بر همه ی شما بی بی سی پرست های مزدور!
reza
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
۲۲
۱۲
من نگاه نمی کنم بی بی سی . ولی این چرت و پرت هایی که میگین تو گوش ما نمیره . فقط آزادی
م.ا.ح
|
Netherlands (Kingdom of the)
نه نه نه نه نه
فقط تجریش
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
پس بگرد دنبالش تا صبح دولتت با شیپور شیپورچی بدمد
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
اون آزاديي كه تو ميگي داغش به دل ميمونه
آره
محسن فاضلی
|
Netherlands (Kingdom of the)
فقط آزادی که نه؛ آذری آزادی! خوب ممکنه يکی راهش نخوره بخواد بره آذری چرا فقط آزادی؟! پس سهميه بنزين را به شما تاکسی ها دادن که ببرين بفروشين؟! انصاف داشته باش. توی خط خودت کار کن.
محسن فاضلی
|
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس دومی، داغ چی به دل مِيمونه؟! شايد به دل يه حيوون ديگه ای باشه، مثلا خرس!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۲۶
۱۰
شما برين اختلاسها و دزدي هايتان را ماس مالي کنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اختلاس ماست مالی میشه؟؟!!!! اگر قرار بر ماست مالی بود که اصلا درز پیدا نمیکرد شما توجیح بهتر ازاین برای دفاع از شبکه یا خانه فساد بی بی سی پیدا نکردی!!!!! حقیقت تلخ نه ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف بد زدی، جوابت رو می دم:
........... زشته، بگو ....................، خوب حالا شما کجا ديده ايد که ........... را ماست مالی کنند؟!
ديدی شما بی بی سی ها بی ادبيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۱۴
۱۲
روابط خصوصي افراد چه ربطي به موضوعات كاري و اخبار داره ؟ ديگه حرفي براي گفتن نداريد ؟
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
ظاهرا آنچه در خبر آمده جزو موضوعات کاری بی بی سی است! مگر نشنيده ايد که اونور آب شغل های اينجوری هم وجود دارد؟!
جبهه
|
Ukraine
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۴
۱۲
اینجاست که میگن چاه نکن بهر کسی اول خودت بعدا کسی .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۷
۱۴
توصیه میکنم بخش زنان وزایمان هم راه اندازی کنن چون فردای نزدیک نیاز به نیروی کار دارن بهتر از تولید به مصرف باشه تا نیرو ی کار وارد کنن
بواسير
|
Iran (Islamic Republic of)
بخش نمی خواهد همه اش می شود ............. و ............ باشد.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۵
۸
خدایش وقتی جلوی دوربین قرار می گیرند طوری رفتار می کند که انگار مشکل جنسی بطور کامل برایشان حل شده، آقای یا خانم ناشناس آنها با نماز و روزه ما کار دارند برنامه می سازند پول خرج می کنند ما برای نشان دادن باطن آنان نیاز به کارشناس داریم که کم است مجبوریم روابط خصوصی آنها را نشان دهیم تو ایران کم آدم ساده لوح نداریم که فکر می کنند برای آنها مسایل جنسی حل شده و برای ما نه.
تی تی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۱۵
۱۰
واقعا برای این خاله زنک بازی ها تون متاسفم. BBC یک رسانه بین المللیه حالا هرکی توش هر غلطی خواست بکنه. اصلا به من و شما چه؟!
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
تی تی! من هم برای اين دايی مردک بازی های تو متهوعم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تی تی جان حالا چرا شما دردت اومده؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تی تی!
حتما منظورت بین المللی از نوع استعمار پیر و خباثت انگلیسی هستش
سعید
|
Canada
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
۱۰
۷
خدایش برای حفظ قدرت چه کارها که نمی کنید امامتان واقعاً راست میگفت که برای حفظ نظام هر حرکتی مجازه. یعنی شرم و حیا برای شما معنی نداره خودتون یکی رو مامور می کنید که زنگ بزنه یک برنامه زنده و اون اراجیف رو بگه بعد که مجری بیچاره بخاطر حفظ حرمت (نه فقط برای همکاران خودش بلکه اگر در مورد یکی از سران نظام هم بود همین کار رو می کرد) صحبت های اون .......... رو قطع کرده و بعد با وقاحت تمام به عوام الناسی که از خیر سر پارازیت های وحشتناکی که انداختید اصلاً نه بی بی سی رو می بینند نه بی بی سی فارسی میگید فلان چند روز نبوده رفته کورتاژ کرده!!! یعنی صد رحمت به پیرزن های سلیطه زمان قدیم که پشت سر مردم صحبت می کردند. اگر غیبت افراد به معنی کورتاژ باشه که خوب پس خیلی ها کورتاژ کرد خودتون یک چیز درست می کنید بعد هم بهش استناد می کنید و حال می کنید برای خودتون. ما که می دونیم از چی سوختین....
ناشناس
|
Canada
بنگاه بی بی سی معتقد به آزادی بیان است، پس چرا حق آزادی بیان را حتی برای بینندگان خودش هم قائل نیست و هر تماس و صحبتی که خلاف میل مسئولین بی بی سی باشد، سریعآ قطع می شود؟!
آیا قطع کردن صدای مخالف توسط جمهوری اسلامی نشان دیکتاتوری، و توسط دولت بریتانیا نشان احترام به انسانهاست؟!!
سعید
|
Canada
شما تا بحال دیدید که کسی به بی بی سی زنگ بزنه و در مورد مسائل ناموسی سران نظام یا یکی از وابستگان و طرفداران نظام صحبت کنه و اینها هم اونو را قطع نکنند؟

در ثانی آیا بنظر شما اینکه یک نفر با هر انگیزه ای با شبکه ای تماس بگیره و مسائلی را مطرح کنه این سند میشه اگر به این شکل باشه که خیلی ها زنگ می زنند و خیلی از مسائل را مطرح می کنند آیا حرف آنها هم برای شما دلیل و مدرک است؟
ناشناس
|
Canada
بنگاه بی بی سی خیلی اتو کشیده و محترمانه، به مخاطبانش دروغ می گوید. یعنی یک خبر اساسآ دروغ را (نمونه اش رو زیاد دیدیم) به شکل کاملآ محترمانه و رسمی تحویل مخاطب می دهد. و برخی مخاطبان ساده لوح هم می گویند: به به! چه شبکه ی محترم و با اخلاقی!
درحالیکه دروغ، عینآ بی اخلاقی است
سعید
|
Canada
رسانه ها شما کم دروغ می گویند؟ صدا و سیما شما کم دروغ میگه؟ شما هم دروغ میگید هم تهمت ناموسی و اخلاقی به مخالفانتون میزنید. شما تا بجال یکبار سراغ دارید بی بی سی با همه مشخصاتی که میگید برای یکی از مسئولین نظام یا وابستگان این نظام و هواداران مشهور اون چنین تهمت ناموسی زده باشه اونهم با یک استناد به تلفن یکی از خودیهاشون؟ بی بی سی هر چی باشه مثل شما برای لجن مال کردن مخالفش به هر وسیله ای رو نمیاره. شما خوراکتون اینه که مدام به هر کسی که مخالف شماست وصله های اخلاقی ناموسی بزنید
بی بی سی ادعای اسلامی بودن و اخلافی بودن نکرده شما چی که ادعای اسلام و مسلمانی تون گوش عالم و آدم رو پر کرده!
ناشناس
|
Canada
نکنه توقع دارید مجری بی بی سی بیاد و جلوی دوربین به مسئولین نظام اسلامی فحش ناموس بده؟! خب اینجوری که همین تعداد مخاطب ساده لوح و فریب خورده اش رو هم از دست میده!
نه عزیز! بی بی سی با حالتی حق به جانب، اظهار بی طرفی می کند و در عین حال، شعور مخاطبانش را در حد جلبک فرض کرده و دروغ های شاخ داری را تحویل آنها می دهد. و امان از مخاطبان ساده لوح و زود باورش!!
سعید
|
Canada
لازم نیست فحش به این شکلی که شما می گویید باشد همین مثل شما عنوان کند که دختر یا خواهر یکی از مسئولین نظام اینطوری هستند. شما تا بحال دیده اید؟ خوب خودتان هم اعتراف می کنید که مردم از رسانه هایی که به دیگران فحاشی می کنند بیزارند.

شاید بی بی سی بتواند مردم را گول بزند ولی حداقل به اندازه صدا و سیمای و سایر رسانه های شما شعور مردم را در حد جلبک فرض نمی کند. بی بی سی شبکه ای است که با پول مردم انگلیسی اداره می شود ولی رسانه های شما با پول مردم ایران به خود مردم علناً دروغ می گویند و شعور مردم را خیلی خیلی بیشتر از بی بی سی و امثالهم در حد جلبک حس می کنند.

اگر واقعاً احساس کلی وجود داشت که برنامه های بی بی سی در این حد است که شما می گویید لازم نبود شما با صرف هزینه میلیاردی پارازیت بندازید و با عملیات کماندویی به خانه های مردم حمله کنید.اینهمه لازم نبود که شما بخاطر بی بی سی به فحاشی و لجن پراکنی و اتهامات جنسی و ناموسی متوسل شوید.
ناشناس
|
Canada
باور کردنش برایم دشوار است که یک ایرانی، برای یک شبکه ی بهائی-بریتانیایی که مدام در حال سیاه نمایی علیه کشورش است، گریبان چاک می کند و در حمایت از دشمنان وطنش، به رسانه های اسلامی ایران، تهمت می زند.
هرچند تاریخ انقلاب ما و حتی پیش از آن، افرادی چون شما را زیاد به خود دیده است! و چه موفق عمل کرده اند دشمنان ایران اسلامی در بی بی سی، که توانسته اند عده ای از مخاطبانشان را متقاعد کنند که "بی بی سی بریتانیا بی طرف و راستگوست، و تلویزیون جمهوری اسلامی دروغگو و مخوف!"
انصافآ در وارونه نمایی حقایق استاد اند!
سعید
|
Canada
اولاً شما هنوز اثبات نکردید که این شبکه بهایی است حتی بصرف وجود یک یا دو بهایی نمی شد نتیجه گرفت که این شبکه بهایی است. بهایی ها شبکه و برنامه خودشان را دارد که در این شبکه تا کنون برنامه ای از آنها پخش نشده در حالیکه در سایر شبکه های لوس آنجلسی برنامه های آنها پخش می شود. در ایناینکه مربوط به دولت بریتانیا میشود هم اثبات نشده. این شبکه خصوصی است. اگر در ذهن شما شبکه تلویزیونی خصوصی هضم نمی شود مشکل شماست. اینکه ما در ایران شبکه خصوصی نداریم دلیل نیست که هر شبکه ای که در بریتانیاست دولتی باشد و جیره خور دولت. پرس تی وی شما هم الان در انگلستان فعالیت می کند آیا آنها هم برای ادامه دادن فعالیتشان مجبورند به ساز دولت انگلیس برقصند؟ شما اگر مدرک و نوشته رسمی و معتبری دارید که این مسئله رابطه این شبکه با حکومت بریتانیا رو اثبات می کنه لطفاً رو کتید.

این شبکه علیه کشور من صحبت نمی کند اگر صحبتی باشد علیه شما و نظام شماست ولی شما متاسفانه عادت دارید خودتان و نظامتان را با کشور و ملت ایران و اسلام مساوی بگیرید همانطوری که محمد رضا شاه پهلوی هم انتقاد و مخالفت با خودش را مساوی با مخالفت با ایران می دانست.

اینکه صدا و سیمای شما اخبارش کذب و بیخود است تنها حرف من و یا بقول شما ضد انقلاب نیست حتی خودی های خودتان هم به آن اذعان دارند و بارها نمایندگان و شخصیت های درون حکومتی هم به بی اعتماد بودن طیف قابل توجهی از مردم به این رسانه اذعان کردند.
بنده گریبانم را برای این شبکه چاک ندادم. موضوع مخالفت من با دروغگویی و تهمت زدن و نسبت دادن تهمت های ناموسی و فحاشی نسبت به افراد است که قاعدتاً هر فرد مسلمانی باید نسبت به آن حساس باشد. چه از طرف شما باشد چه ضد شما. مسلماً اگر در این شبکه ها هم کسی ............................ بنده با آنها هم طرف می شوم. مشکل شما با اینها مسائل سیاسی و عقیدتی است پس چرا مسائل شخصی و ناموسی را وسط می کشید و چرا براساس مشکلتتان با آنها مجادله کنید. اگر قرار باشد بصرف مخالفت با هرکسی به سراغ مسائل ناموسی و اخلاقی و شخصی افراد برویم که سنگ روی سنگ بند نمی شود.

بی بی سی یا من و تو مسلماً راستگو نیست ولی به نسبت شماها حداقل راستگو تر است، توهین و فحاشی نمی کند و حداقل به شعور مخاطبش بیشتر از شما احترام می گذارد

اگر رسانه بریتانیایی بد است پس چرا زمان انقلاب که بیانه های آیت الله خمینی در آن پخش می شد و انقلابیون با آن مصاحبه می کردند مشکلی نبود؟ آیا بتازگی کشف کردید که بریتانیا یک کشوری استعمارگر و استکباری است که قصد دسیسه در ایران را دارد؟
ناشناس
|
Canada
مدیر اصلی این شبکه (بهروز آفاق) بهایی سرمایه دار ایرانی است. البته فکر میکنم صادق صبا هم یک بهایی باشد. قطعآ این کلان سرمایه دارها، دلشان به حال مردم ما نسوخته که بخواهند سرمایه خود را هزینه کنند و اخبار صادقانه و بیطرفانه(!) تحویل مردم بدهند.
فعالیت دفتر یک شبکه در انگلیس مانند پرس تی وی، فرق می کند با اینکه هزینه ی اصلی تامین برنامه های یک شبکه(بی بی سی) از جیب دولت بریتانیا تامین شود. احتمالآ می دانید که در بیشتر مراسم های رسمی و سلطنتی بریتانیا، تنها رسانه ای که حق حضور و پوشش خبری دارد بی بی سی است. وگرنه چرا دهها شبکه خصوصی دیگر اروپایی و انگلیسی چنین حقی ندارند؟ خیر، بی بی سی مستقیمآ توسط روباه پیر (دولت بریتانیا) اداره و هدایت می شود.

یکی از تفاوت های انسان با سایر حیوانات، تفکر و اعتقادات اوست. وطن و قلمرو حیوانات، خاکی است که در آن زندگی می کنند. ولی وطن انسان، غیر از کشور، همان اعتقادات و تفکراتی است که به آنها پایبند است. وقتی کسی به اعتقادات مردم ایران توهین می کند، در واقع به وطن آنها تجاوز کرده است و موجب نفرت و خشم مردم قرار می گیرد. وقتی بی بی سی از اکبر گنجی دعوت می کند و او هم به عقاید شیعیان بی احترامی و تمسخر می کند، بدون شک به جنگ اعتقادات، یعنی همان وطن اصلی مردم ایران آمده است.

تلاش شما برای جدا نشان دادن ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی، تلاش بیهوده ای است که سی و سه سال است از سوی امثال همان بی بی سی تبلیغ و تکرار می شود. و البته از سوی مردم انقلابی و مسلمان ایران کمترین توجهی به آن نمی شود. نمونه اش را در انتخابات 85 درصدی سال 88 و راهپیمائی های میلیونی و سراسری دیده اید و دیگر نیازی به توضیح واضحات نیست.

وقتی یک شبکه، به نظام بر آمده از رای یک ملت، توهین می کند، به آن تهمت تقلب و تجاوز می زند و افرادی را بعنوان کشته شده در تظاهرات معرفی می کند (که بعدآ معلوم می شود زنده هستند!) ، در واقع به همان مردمی توهین می کند که برای برپایی آن نظام، خون داده اند، شهید داده اند و سالهاست در حصر اقتصادی و علمی به سر می برند.

نمونه های دروغگویی بی بی سی خصوصآ در دوران بعد از انتخابات88 بسیار زیاد است. از شهیدان سبزی که بعدآ معلوم می شد زنده هستند، تا دامن زدن به شایعاتی چون تقلب و تجاوز و اطلاع رسانی برای تظاهرات های بعدی(که با خسارات مالی و جانی برای مردم عادی همراه بود). آیا شما یک بار از بی بی سی خواسته بودی که برای این ادعاهایش سندی ارائه کند؟ نه. دقیقآ به همین خاطر می گویم که دشمنی و کینه ی امثال شما از جمهوری اسلامی و اکثریت مردم حامی آن، باعث شده که هر دروغی که امثال بی بی سی بگویند، بدون تفکر باور کنید!

دشمنی بی بی سی با ملت ایران سابقه ای طولانی دارد. از اعلام اسم رمز کودتای 28 مرداد سال 32 گرفته تا جنگ طلب معرفی کردن رزمندگان ایرانی و صلح جو خواندن رژیم بعث صدام در جنگ تحمیلی، در مستندی که مدتی قبل پخش کرد. اگر هم چند باری اعلامیه های حضرت امام(ره) را به صورت خلاصه و اکثرآ به زبان انگلیسی پخش کرد، فقط به این دلیل بود که حوادث ایران آنقدر بزرگ بود که دیگر نمی شد آنرا پنهان کرد. ضمن اینکه انگلیس احتمال نمی داد که به این زودی ها رژیم قدرتمند شاه سرنگون شود. وگرنه چرا این حمایت ها(!)، درست بعد از 22بهمن 57 تبدیل به دشمنی و سیاه نمایی شد؟!

اگر از حرفهای من، بخصوص آن قسمتی که از اعتقادات مردم مسلمان ایران دفاع کردم و دولت بریتانیا را استعمارگر و روباه پیر خواندم ناراحت شدید، معذرت میخواهم!!!
سعید
|
Canada
لطفاً نظر قبلی بنده را در جواب آخر ناشناس "مدیر اصلی این شبکه (بهروز آفاق) بهایی سرمایه دار ایرانی است." بگذارید
ناشناس
|
Canada
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ما ست
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است !
یا علی
|
United States of America
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
۸
۴
برای حفظ نظام(بخوانید قدرت و پول) هر کاری میشه کرد. روی ماکیاولی توی قبر میلرزه از کارای شما. واقعا گندی که شما دین دارها به دین و مذهب میزنید تا بحال از دست هیچ گروهی بیخدایی در تاریخ برنیومده. یه سئوال دارم: چرا بی بی سی که همه بهایی ها و کافران و همجنس بازان و... در اون هستند از این کارهای کثیف نمیکنه؟
Rend
|
United States of America
مگه این امریکایی ها...
ناشناس
|
United States of America
علی یارت ! امیدوارم همه ما در برخورد با مخالفانمان منش و سیرت مولایمان را که انصاف بود رعایت کنیم وگرنه بعد از مدتی فقط اسمون مسلمون میمونه و عملن اسلام نابد میشه .
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
۶
۱
کاش کمی شرم وحیاداشتید.واقعا متاسفم اسمتون روگذاشتید رسانه.اینکارهاتون یه ضدتبلیغ خیلی بزرگ برای نظامه.حماقت هم حدی داره.
moh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
۲
۴
سلام ،شهید مطهری به یه نفر که گفت همه خودشان عقل دارند و خود مختار هستند چراباید ماهواره ها را جمع کنندیا سایتها ر ا فیلتر کنند ،فرمود ما به آنها برای پخش برنامه کمکشان می کنیم اما با د شرط اینک هر ادعایی که دارند را در 1-برنامه مناظره ای 2-باحضور منطق دانان که فریب مغالطه های دشمنان نخورند (جوانان ا خیلی راحت اسیر مغالطه های آنان می خورند و حرفشان را باور دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
۳
جناب فاضلی و ناشناس برای شما هم متأسفم و رای آقای فاضلی متأسف تررررر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
۵
۵
امیدواریم آنها که بی بی سی را دوست دارند با همان قماش روباه صفت و بی اخلاق بی بی سی محشور شوند!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بی بی سی امکان داره روباه صفت باشه ولی ما تابحال ندیدم این نسبت های ناموسی و اخلاقی که شما به آنها میدید آنها در مورد شماها بدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنگاه بی بی سی خیلی اتو کشیده و محترمانه، به مخاطبانش دروغ می گوید. یعنی یک خبر اساسآ دروغ را (نمونه اش رو زیاد دیدیم) به شکل کاملآ محترمانه و رسمی تحویل مخاطب می دهد. و برخی مخاطبان ساده لوح هم می گویند: به به! چه شبکه ی محترم و با اخلاقی!
درحالیکه دروغ، عینآ بی اخلاقی است
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
رسانه شما کم دروغ میگند؟ شکر خدا رسانه های شما و بخصوص صدا و سیما از این لحاظ در رتبه اول هستند هم دروغ می گویید هم فحاشی می کنید و اتهامات جنسی و ناموسی آنهم برای خرد کردن شخصیت مخالفین. کدام رسانه به شماها می رسد؟ شما کم به شعور مخاطب توهین می کنند. همه ساده لوحند غیر از شما برادران و خواهران ارزشی.
پس زمان انقلاب هم شاه حق داشت که وقتی صحبت هاو اعلامیه های آیت الله خمینی و سایر انقلابیون از رادیو بی بی سی پخش میشد به مخالفنش بگویید ساده لوح.
ستایش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
۲
۳
سرک کشیدن به زندگی خصوصی مردم کار اشتباهی هست... به هیچ کس ارتباط نداره که مثلن نویسنده ی مطلب بالا توی خونش چه لباسی میپوشه؟یا حموم رفتنش چقدر طول میکشه؟ اداعاهایی که مطرح می کنین چه ربطی بهم دارند؟طرف داره میگه مثلن 3000 میلیارد تومن چی شد شما میگین این طرف رابطه ی غیر مشروع داشته!!!!!!!! ما که ادعای مسلمونی داریم چرا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
۷
۲
بابا برید همون 20:30 رو ببینید شما رو چه به BBC!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
۴
۱
اسلام به ما اجازه نداده كه اخلاق را فداي
سياست كنيم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
۳
صراط این نظرم خیلی دندون شکن بود تحمل نکردی (همون ناشناس مخالفم) یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
۱
۱
تیتر خبرتون سقط جنین ولی تو متن خبر چیزی درموردش ننوشتید ؟ چرا ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
۲
۲
بعضی ها همچین از این بهایی های بی بی سی زاده انگلیس پرست دفاع میکنن که انگاری ................................
راستی غیرت و تعصب و پایبندی به اخلاق که تو بهایی ها حرامه پس چرا بعضی ها اینجوری دارن یقه خودشونو برا بهایی های بی بی سی جر میدن
احمد
|
Germany
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
۳
۲
برای رسانه هایی که منطقی درمقابل انتقادات مطرح شده ندارند،باید هم دست توسل به روکردن زندگی خصوصی دیگران بزنند.به من چه ارتباطی داره مجری بی بی سی .............. یاعارفه باشه.مگه میخوام برم خواستگاریش.به قول ناشناس ........... هم حدی داره.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
۱
چرا سر خودتونو درد میارید؟نه اون وریا نه این وریا هیچ کدوم ارزش بحث وگفتگو رو ندارن چون هر کدوم سنگ خودشونو به سینه میزنن.درد همشونم قدرته کسی دلش به حال ما نسوخته.
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
۴
۲
بابا محض رضاي خدا يك كمي انصاف داشته باشيد .از خدا بترسيد بابت اين همه تهمت و افترا ،مگر در باره احكام اسلامي نداريم كه بايد در اين گونه مسائل سه نفر شاهد عادل باشد. كدام شاهد را داريد. چرا در مملكتي كه مي خواهد نام اسلامي داشته باشد اين گونه عمل ميكنيد كه هر چيز نا صوابي را به اسلام ما ايرانيها ربط بدهند .نكند كه خداي نكرده اين گونه تهمت ها در مملكت صواب تلقي شود .
محض رضاي خدا فكر كنيد.
مخالف
|
Germany
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
۱
۲
اقا سعید این چه بحثیه که با اینا میکنی؟ اینجور افراد دو دسته اند.دسته اول اونایی هستن که شعور سیاسی واخلاقی ندارن و دسته دوم اونایی که برای حفظ منافعشون مجبورن ............ باشند که در هر صورت بحث با اونا بیهودست.
خفن خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
۲
راجع به مجری های تی وی خودممن که مدام ممنوع فعالیت میشن و بازیگرانی که فیلم .................. میاد بیرون چی داری بگی ؟
تو اخبارتو گوش کن ..................!
همیشه از تو هر چیزی مسایل .............. میکشی بیرون؟
مديون شهدا
|
Australia
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
۲
۴
لعنت به بي بي سي وتمام اونايي كه اين شبكه رو ميبينند
آرزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
۲
۱
اگه راست می گین یه کم از تاکتیک های شبکه حرفه ای استفاده کنین یکی ش همین بی طرفی محض که باعث می شه خیلیا جذب بشن عوض این کار ها یه کم سواد رسانه ای مردم بالا ببرین .
وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
۱
۲
جون به جونتون کنن خارجی پرستین
هر کاری اونا بکنن بهه
هر کاری خودمون بکنیم اخه
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
۱
۱
يكسري سياستمدار و اسلام شناس و مدافع حقوق بشر و ....!!! جمع شدن توي bbc چشم ديدن اونها رو نداريد............. براي اونها كه مساله خاصي نيست و طبيعيه . سخت نگيريد.مهم اخبار و تحليل هاي بي طرفانه است كه مي شنويم.آقاي صبا مدير فاسد شبكه اهل ديانت و سياست است و قصد داره از اون طرف دنيا مردم ايران رو اصلاح كنه . خدا ريشه همشون رو بكنه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
اینکه به شنیده ای بسنده کنیم و در مورد ان هیچ تحقیق نکنیم ناشی از جهالت ماست بنده فکر میکنم همان خبرنگار که این مطالب را می نویسه به بی بی سی هم می تواند زنگ بزند باید مردم را هوشمندتر و عاقلتر از این خزعبلات در نظر داشته باشی