دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ساعت :
۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۶
حاج منصور ارضی در صبح روز شهادت امام صادق(ع):

"يهوديان امت" مي گويند ما اصلاً تمدن اسلامي نداريم

حرامخوري باعث مي شود كه خيلي راحت سبب گمراهي مردم مي شوند. و يكي هم مُعاشر و رفيق بد است كه حتي روي فرزند بعضي انبياء و امامان هم تأثير مي گذاشتند.
کد خبر : ۳۴۰۸۱
"صراط" - حاج منصور ارضي در مراسم زيارت عاشورا صبح روز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در توضيح حديث شريف امام صادق (ع) مبني بر اينكه "شفاعت ما به كسي كه نماز را سبك بشمارد، نمي رسد" گفت: بايد فكر كنيم راجع به اين حديث مهم كه آيا منظور حضرت فقط اهميت نماز بوده است يا شفاعت؟
وی افزود: بعضي ها به نماز اهميت مي دهند ولي به شفاعت نه!
به گزارش سرویس سیاسی صراط نیوز، این ذاکر اهل بیت (ع) در ادامه اظهار داشت: در كتاب ارشاد مفيد آمده است كه در قيامت بدون شفاعت هيچ كس نمي تواند نجات پيدا كند، حتي انبياء الهي؛ همه محتاج شفاعت هستند، آنهم از چهارده معصوم (عليهم السلام)، كه يكي از كارهايشان در قيامت شفاعت است. بنابراين اگر شفاعت نباشد نماز هم قبول نمي شود؛ پس طبق اين حديث، نه نماز را سبك بشماريم نه شفاعت را. آنهم نماز با ولايت كه روح و باطن نماز است و هر كس با ولايت باشد نمازش قبول مي شود و مورد شفاعت قرار مي گيرد و هر كس هم كه غير از اين باشد خسرالدنيا والآخره مي شود.
حاج منصور ارضي در ادامه افزود: الآن يك عده اي اينطوري ديندار هستند كه مي گويند " يك علمي امام صادق داشت و يك علمي هم ما داريم!" تخريبي كه الآن هست، تخريب اعتقادي است (به شكل هاي متفاوت) كه به مراتب از تخريب هاي ديگر بدتر است.
اين ذاكر با اخلاص اهل بيت (ع) با يادآوري روايت پيامبر عزيز اسلام (ص) در خصوص "يهوديان امت" اظهار داشت: وقتي پيامبر عزيز ما مي فرمايند كه " مي خواهيد يهوديان امتم را معرفي كنم؟ كساني كه دين و شريعت خدا را تغيير مي دهند و حسن و حسين (عليهم السلام) مرا مي كشند و ... تا زمان مهدي (عج) ما كه ياوران او فرزندان اين يهوديان امت را به انتقام خواهند كشت." بنابر اين "يهودي امت" كسي است كه در دين خدا تغيير ايجاد مي كند. الآن حرف "يهوديان امت" اين است كه مي گويند ما اصلاً تمدن اسلامي نداريم.
حاج منصور ارضي با اشاره به روايت فوق تصريح كرد: هيچ كس اينگونه نمي شود، مگر اينكه حرام خورده باشد! يعني حرامخوري باعث مي شود كه خيلي راحت سبب گمراهي مردم مي شوند. و يكي هم مُعاشر و رفيق بد است كه حتي روي فرزند بعضي انبياء و امامان هم تأثير مي گذاشتند.
وي در پایان خاطرنشان كرد: نماز بي ولايت مورد قبول و شفاعت اهل بيت (ع) نمي رسد؛ حتي اگر اول وقت باشد .
نظرات بینندگان
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۲۷
۵۴
درود خدا بر مدّاح با اخلاص و بسیجی؛ حاج منصور عَرشی «أرضی»
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمی دانم چرا مداحان سعی دارند با ایراد خطابه های آتشین به تنشهای کنونی در جامعه دامن بزنند و مردم را دلسرد ، ناامید و مایوس سازند.

این سبک ایراد نطق و خطابه بر خلاف منویات مقام معظم رهبری است که خواستار آرامش هرچه بیشتر جامعه برای ایجاد فضای روحیه و نشاط و کار مضاعف و همت مضاعف هستند.

بیایید همه دست در دست هم دهیم و با ایجاد فضایی آکنده از نشاط و آرامش ، گرد و غبار تـنـش و تفرقه را از جامعه بزداییم.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام برادر علي ، اينهمه با هم بحث كرديم و اينهمه ما گفتيم كه اين عدالت و ظهوري كه محبوب شما ميگه اون عدالت و ظهور واقعي نيست اما شما نپذيرفتي و همچنان در زمره ارادتمندان طرف قرار داري ، منتها تعصبت نسبت به آقاي ظهور از 100 % به 99/99% !! كاهش پيدا كرده ، اميدوارم از بصيرت حاج منصور الگو و الهام بگيري و تفكراتتو مورد بازنگري قرار بدي ... نميشه به چنين تفكري درود بگي اما در زمره حاميان فردي باشي كه تابع ولايت فقيه نيست ...
ّF-24
|
Iran (Islamic Republic of)
بر یهودی امت وکاسه لسیاش لعنت
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزیزم جناب آقا ممل با سلام و عرض ادب و احترام

دوست خوب ایکاش مقداری هم از مرام و سیره ولایت یاد می گرفتیم که بی جهت کم تقوائی ننموده؛ به مخاطب مان تهمت نزده و انتساب بی مورد نمی دادیم!

برادر ممل؛ عماد و ستونِ شاکله و اسکلت یک تفکّر و نیروی حزب اللّهی و ارزشی؛ خدا ترسی و رعایت تقوای الهی و اخلاق اسلامی است.
(وَ إِنَّک لَعَلي خُلُقٍ عَظِيمٍ) (انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق)

برادرم من تأسّف می خورم که دوستان به راحتی قلم فرسائی نموده و با نام ولایت؛ بچّه های ارزشی را می رنجانند و آنان را به بی ولایتی بودن متهم می نمایند.

آقا ممل من نمی خواستم جواب شما را بدهم؛ ولی بدان که ملاک بنده از ازل تا ابد برای حمایت از هر فردی؛ اعتقاد عملی او به ولایت مطلقه فقیه و شخص حضرت آقا بوده و خواهد بود.

لذا طبق همین مبنا و اصول؛ آقای احمدی نژاد برای همیشه از چشم بنده و امثال بنده که نگرش مان منطبق بر دیدگاه های حضرت آقا و اعتقاد نظری و عملی به ولایت مطلقه فقیه می باشد؛ افتاده است. و از حیث ولایی نبودن فرقی بین ایشان و موسوی منافق قائل نیستیم!
مگر آنکه به تعبیر حاج آقا طائب فرمانده محترم قرارگاه عمّار؛ رئیس جمهور توبه نمایند و به آغوش ولایت باز گردند.
ولی برادرم طبق حدیث شریف (المؤمن کیّس الفطن الحذر)؛ برای مان اعتلای مادی و معنوی نظام و ولایت از هرچیز دیگری مهمتر بوده و خواهد بود. الان هم طبق نقل قول خواصِ مُعتَمَد از حضرت آقا؛ بایستی با دولت در این یکسال و اندی از فرصت باقیمانده، مدارا نمود؛ تا بدون به وجود آمدن هیچ حاشیه دیگری؛ دولت دهم هم تمام شود. زیرا به وجود آمدن حاشیه به نفع دشمن و به ضرر نظام مقدّس جمهوری اسلامی می باشد. رعایت مصالح عالیه نظام برای مان از واجبات محسوب می شود.

البته این به معنای انتقاد از عملکرد دولت نیست. بلکه با رعایت انصاف و دیدن برخی عملکرد مثبت؛ بایستی موارد فراوان منفی آن از جمله مشاهده مخالفت عملی با اوامر حضرت آقا در برخی موارد را به نقد کشید.

ولی آقا ممل شما هم بایستی بیش از اینها زرنگ بوده باشید که وقتی بنده شعار حمایت از جبهه پایداری و حاج منصور ارضی را می دهم. این به معنای مخالفت با عملکرد منفی دولت و جریان خبیث انحرافی می باشد! الکنایةُ اَبلَغُ مِنَ التّصریح؛ یعنی بنده با اِلتفات به معنای آن شعارها و اعتقاد به جهت گیری سیاسی جبهه پایداری از آن جبهه معنوی و سیاسی حمایت می نمایم. و مثل فردی همچون جناب k-1 هم نیستم که از طرفی سینه چاک جریان انحرافی و لیدر آن جریان می باشد؛ و از طرف دیگر هم دم از جبهه پایداری زده و از آن حمایت می نماید. یعنی فِی الواقع اساساً ایشان شناختی از جبهه پایداری و جهت گیریهای سیاسی آن نداشته و جهل به مرام نامه جبهه پایداری انقلاب اسلامی دارد!

دوست عزیز؛ من نمی دانم که شما ولایی بودن را در چه چیزی خلاصه و تعریف می کنید! اگر اثبات ولایی بودن بنده ( که خدا گواه است؛ تمام وجودم ازخردسالی تا کنون سرشار از عشق به حضرت آقا می باشد) برای شما مهمّ می باشد. بنده پیشنهاد می کنم که حداقل اون دوست خوبمان آقا غلام که بچّه چالوس و همسایه مان و در جوار شهرستان تنکابن زندگی می کنند؛ ملاقاتی با بنده داشته باشند. که تا هم شناخت ایشان و شما از بنده بیشتر شود و هم ابهامات پدید آمده ذهنی شما از بنده؛ زدوده شود. تا شما هم با عدم نوشتن برخی موارد، کمتر مرتکب گناه کبیره تهمت؛ رنجش خاطر برادر مومن خود و حقّ النّاس شوید.

عاقبت شما و حقیر؛ ختم به خیر و سعادت «شهادت» باشد. به برکت صلوات بر محمّد «ص» و آل محمّد «ص»

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***صلّی اللّه علیکَ یا ابا عبداللّه «ع»***
غلام (جا.........)
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به ّF-24 :

بيش باااااااااااااااااااااااااد
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر علي اين شد يه چيزي ! ارادتمندم التماس دعا
غلام (جا........)
|
Iran (Islamic Republic of)
علي داداش من بچه چالوس نيستم ، تووي جاده ش هستم سمت كرجم .... اين كامنتت خوشحال كننده بود .... دوستت دارم تا ميتوني لعن و نفرين كن دشمناي اهل بيت و خوارج و نفاق و دشمنان ولايت و صهيونيست داخلي رو تا بيشتر بتركون باشي ... بشتاب براي تركوندن مهران و k-1 و ميلاد و جلبكها و بقيه ياران جريان ضد ولايت
آقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام..دوست عزيز ناشناس من بودم يادم رفت اسم بنويسم.k1 فاسد فاسده..حالا هركي ميخواد باشه...چه مهدي ها.......چه مش.... وچه هركس ديگه...احمدي دلاور به رغم كارهاي بسيار عظيمي كه تو دولتش انجام شده تو قضيه ي مش..... نمره خيلي بدي گرفته و يواش يواش طرفداراش دارن دلسرد ميشن...البته من از يكي از خويشاوندان احمدي دلاور شنيدم كه ديگه مثل سابق مش..... رو بازي نميده و ميخواد كنارش بذاره كه اميد و ارم اين كار رو بكنه ....كه اگه بكنه ميخوام ببينيم اين دوستان سايت كجراهه ديگه چي ميتونن به بهترين رييس جمهور تاريخ ببندن....
در ضمن .............م همچين كه شما ميگيد آش دهن سوزي نيست...اگه طرفدار حقيد بايد طرفدار همه ي حق تو همه جا باشيد و اگه دشمن باطليد همه جا با همه ي باطل دشمن باشيد... السلام عليك ياتالي كتاب الله و ترجمانه
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست و برادران ارزشی جناب آقا ممل و آقا غلام؛ با سلام

از محبّت شما دو بزرگوار ممنونم و بنده نیز شما دو عزیز و دیگر بچّه بسیجی ها رو از صمیم قلبم دوست دارم.

و از آقا ممل هم اگر احیاناً ممکن استکه ناخواسته؛ جسارتی به ایشان شده باشد؛ عذرخواهی و طلب حلالیّت دارم.

موفّق و مویّد باشید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***امیری حسین و نِعم الامیر***
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
غلامی بیا ایندفعه ما رو نترکون!!!

اقای دل بستگی داره منظورت از فاسد چی باشه اگر تمام مخالفین شما فاسدن بله حق با شماست و شما به میلیون ها ایرانی میگی فاسد خب اینم یه حرفیه که اقایون مدعی ولایت مداری می زنن خیلی مهم نیست اینم اضافه کنم اگر اح........ مش........ کنار بگذاره عاقبت خوبی در انتظارش نخواهد بود.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به علی «تنکابن»: جبهه ی پایداری بدون اح...... محکوم به شکست و به خاطر همین مجبور در کنار رییس جمهور بمونه در ضمن میگن ........... داره از این جبهه می ره و این که بره خیلی شرایط بهتر میشه شما هم نگران نباش. پیروزی با ماست.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 برو بخواب چي بيخود داري ...................
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 :
چی داری میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا تو دیگه کی هستی"""
جمله آخرت. توی کامنت اول.خنده دارترین حرفی بود که تا حالا شنیدم"
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۵۰
۳۹
واي اگر رييس جمهور اجازه مي داد تكليف بعضي ها رو مشخص كنيم.
كنجكاو
|
Iran (Islamic Republic of)
به به مشرف فرموديد!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وای وای وای !!!!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما برو تکلیف شبت رو بنویس. خود ما به احمدی نژاد رای دادیم. لازم باشه به موقعش پس میگیریم.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به محمد: برو پس بگير فقط يادت باشه قبل از اون كه به بخواد نفست در بياد لهت مي كنيم .............
گمنام-درود برخمینی
|
Iran (Islamic Republic of)
کی 1 راستش نمی خواستم جوابتو بدم چون فردا احساس میکنی...فقط احساس می کنی کسی شدی ...ولی اینو بدون...امام خمینی ره در اوایل انقلاب می گوید اگر این ملت که همه درود بر خمینی میگویند ،اگر ذره ای از راه منحرف شوم شعار مرگ بر من سر میدهند.....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به k1 :کسی که توی نت رجز میخونه، معلومه خیلی بچه و کم سن و ساله! گنده تر از تو نتوستن توی فتنه حریف ما بشن. تو که یه سیلی بیشتر مایت نیست
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
با توجه به اینکه کمی منفی ها غیر عادیه باید توضیح بدم منظور من از بعضی ها ........ه.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 تو برو .................. !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام..دوست عزيز k-1 وقتي ماهيت يه سري دوستان مشخص شده نبايد طرفداري و تعصب بيجا داشت...توجه كن اشتباه كردن جايزه اما تكرار اشتباه حماقت... اشتباهي كه سبزيا در باره ي موسوي خاين كردن نبايد درباره ي مش........ و دوستانش تكرار بشه..حساب احمدي دلاور از اطرافيانش جداست...همين روزاست كه مش........ و دارو دستش كنار گذاشته بشن...واقعيت داره معلوم ميشه وطرفداري من و شما هم تو واقعيت تاثير نداره...اين استاد كجراهه هم هي از اين مطالب ميذاره كه من و شما احساساتي بشيم يه چيزي بگيم و تو آخر قضيه نتيجه بگيره كه طرفداراي احمدي دلاور همون طرفداراي مش........ و دارو دستشن...
آنتي ميم!
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل اينکه فراموش کرديد سال 88 هم عده اي مي خواستند تکليف روشن کنند اما به غلط کردم افتادند.
فکر کنم حالا نوبت دنباله هاي آنها رسيده. البته اين جماعت جديد روششان فرق دارد چون جرات اغتشاش ندارند احتمالا سعي مي کنند همه مارا سحر و جادو کرده به سوسک بدل کنند سپس با دمپايي له کنند!!!
F-24
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها کاسه لیسا خوبه اجازتون دست رئیس جمهوره نه علما ومجتهدین .خوبه اجازه نداده ،یه بهونه دارین اجازه هم می داد هیچ .........ی نمی تونین بکنین.شماها خوبه مثل کسی که اینقدر سنگ شو به سینه می زنین برای غربت مش(لعنت ا... علیه)بشینید گریه کنید.
بر یهودی امت وکاسه لسیاش لعنت
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا اونایی که منفی می زنید منظور من مش.... نبود ها دوما گمنام من یه ادم عادیم مثل میلیون ها طرفدار اح..... اما در کل بدون منحرف امثال شمایید که به خاطر دو تا اشتباه از رییس جمهور بریدید حالا برو ..............
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط حداقل یه نیم خط از جواب من به این محمد و سید رو بذار.

خطاب به ناشناس: چی ثابت شده؟ اینکه اقایون مهدی هاشمی رو ول کردن چسبیدن به مش....... . به امید خدا اح....... و مش...... مجلس و ریاست جمهوری بعد رو می گیرن و حالا حالا ها در کنار مردم خواهند ماند.

خطاب به انتی میم!: اولا ما نیازی به اغتشاش نداریم یه تظاهرات اروم تکلیف رو روشن می کنه ضمن اینکه شما یادت مجلس یه مداحی رو به هم ریختن؟؟؟

خطاب به F-24: ما تا زمانی که رهبری از رییس جمهور برنگرده و اعلام نکنه این اقا از ما نیست (یا مش......) ما هم از اینها بر نمی گردیم حالا امثال تو هر چی دوست دارید بگید.
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
آي ملت اين k-1 يه دبستانيه مگه صحبتاشو نميبينين ؟ باهاش اينقد كل كل نكنين بذارين به درسش برسه
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به جن: یه کم پایین تر یه نفر مثل خودت یه چرت و پرتی درباره ی من گفته و 21 منفی در عوض 4 مثبت بهش داده شده حالا اون ها هم دبستانی هستند؟؟؟!!!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 ولي جدن من يه جورايي قبول دارم كه تو iq واقعي هستي
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 تو يه جلبك يا شبه جلبك هستي ... مثل رئيسات
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل الان که تو جدا رو جدن نوشتی باید بهت بگم بی سواد؟ ضمن اینکه یکم واضح تر بگو ببینم منظورت چیه.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 اتفاقا از بس احساس فوران سواد رو در خودم دارم كه دوس دارم بيسوادايي مثل تورو تحت تعليم قرار بدم ...
اگه جدن رو به شكل درستش مينوشتم ميشد جدا (يعني منفصل) چون نميتونستم تنوين روي الف بذارم اما با نوشتن جدن ميتونم منظورمو به بيسوادايي مثل تو بفهمونم
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی دیگه اینقدر تابلو دروغ نگو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گمنام دمت گررررررررررررررررررررم .فعلا که خونواده امام خونه نشین شدن بعدم حتما نوبت خود امام ره که تو صدا وسیما راهپیمایی ها عکساش داره روز به روز کمتر و کوچیکر میشه
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۲۶
۱۰
حالاکی بی ولایت شده که شمای نوعی نگرانی؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۱۸
۷
مگه یهودی بودن ناسزاست؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۵۳
۲۵
برادر عزیز حاج .... کار شما دعا و روضه خواندن است نه حرف زدن در مورد دین وسیاست
محمد
|
United States of America
کار شما چیه؟؟ اظهار نظر درباره دیگران؟؟
علي
|
United States of America
كار اين دوستمون و البته بنده اينه كه تو دهن ........... بزنيم تا دلِ امام حسين (ع) شاد بشه
علي
|
United States of America
شما كلمه ي حاج رو از همه كامنتهاي بنده حذف كرديد مي تونم در خواست كنم علتش رو به بنده همتوضيح دهيد البته اين فقط ه درخواسته ممنون مي شم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۴۳
۱۳
دوباره ایشون افاضات فرمودن...چه رویی داره بعده اون افتضاحی که درباره کشتن م..... و اینا زد باز .....به این مثلا کنایه های سیاسی
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۵۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۴۹
۱۷
سیاست چه ربطی به مداح جماعت دارد؟
محمد
|
Netherlands
سیاست ما عین دیانت ماست. مداح امروزی ما از 10 تا استاد دانشگاه با سواد تره.
گمنام
|
Netherlands
برادر نکنه به بقال سرکوچه ما ربط داره یا به کارت شارژ فروش محله شما...ویا نه به...
ناشناس
|
Netherlands
همون دیانت شما ایراد دارد که کار سیاست را خراب کرده وگرنه آدم با دین نه در سیاستش چپ و راست دارد نه شرق و غرب و آخرش هم اختلاس از تویش در نمیآید
Rend
|
Netherlands
مگه این هلندی ها....
ناشناس
|
Netherlands
ببخشید محمد آقا :این مال قدیمهاست امروز دیانت ما عین سیاست ماست. و ثابت هم شده.
دختر گیلک
|
Netherlands
اقا محمد هر کی به جای خودش مداح جای خودش و استاد دانشگاه جای خودش امروزم که می بینی همون جایی که هستیم داریم در جا میزنیم واسه اینه که هیچکی جایگاه خودشو نشناخته مثلا این اقا می تونه بیاد دروس رشته هایی مثل فیزیک اتمی یا پزشکی تدریس کنه خوب معلومه نه خوب مطمئن باش یه استاد دانشگاهم هیچ وقت نمیاد مداحی کنه پس حرف شما کاملا غیر معقوله و تنها استاد بزرگ هستی که تو هر علمی استاده خداونده
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۲۱
۲
چرا باید شما باید مباحث عمیق علمی را خصوصا در موضوع تفقه در دین اسلام از یک فرد مداح بشنوید؟؟؟؟؟؟
در اسلام تمدن نداریم به این معنی نیست که تمدن و مدنیت و شهرسازی در اسلام دغدغه نیست بلکه منظور این است صد قضیه این نیست یعنی مدنیت به هر قیمت و به هر جهت در اسلام موضوعیت ندارد.
ما در اسلام رشد داریم(قد تیبی رشد من الغی) یعنی به سمت تعالی و خدا رفتن و اگر تمدنی این اصل را در پیشرفت خود در نظر نگیر یقینا بر مبنای دین مبین اسلام عمل نکرده است.
رشد در تمدن یعنی توسعه به سمت تعالی و اگر ساخت و ساز و تکنولوژی بود که حرام باشد یا مکروه از حئز انتفاع خارج می شود.

این یعنی ما در اسلام تمدن نداریم.
والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همه ی حرف ما به جناب مشـ... همین است که چرا ما باید مباحث عمیق علمی و دینی را از کسی بشنویم که تخصصی در این زمینه ندارد. چرا ایشان به خودش اجازه می دهد در هر زمینه ای از جمله خداشناسی، انسان شناسی، موسیقی، عرفان، تمدن، اسلام و ایران و ... سخنرانی کند، درحالیکه در هیچ کدام تخصص ندارد؟!!
ک نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۱۱
۳۶
این جریان انحرافی و آن فتنه سبز، دو روی سکه ای هستند که در اختیار بزرگ خاندان ها... قرار دارد و هر از گاهی، یک روی سکه را برای غبار آلود کردن فضا به میان می آورد.
هوشیار باشیم و گول ترفندهای خاندان قدرت و ثروت (ها...) را نخوریم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۲۶
۱
آقایان به جای این همه حرف الکی برن سخن رهبر رو بخونند که به مداحان زد ولی ایشون نه گوش کردن و بر ضد آن عمل کردن مگر رهبر نگفت :" نقل به مضمون " که مداح نباید توهین کندو... ایشون از توهین هم گذشته ....
طبق حرف ایشون اگر کسی یهودی باشه باید کشت ولی قانون و دین ما و اعمال پیامبر و امامان چیز دیگر میگویید نکته جالب اینجاست که اون شخص یهودی هم نیست که ایشون به دروغ میگن یهودی هست و.....
رهبر در 15خرداد گفتند که اگر کسی مسلمان هست انقلاب رو قبول دارد و.... ولی با اندیشه شما متفاوت هست نباید به آن توهین و..... کرد وخیلی از سخنان دیگر رهبر که این ... مداح انجام نمیدهد و .......:)
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان ، حضرت آقا مصداق کامل انحراف از خط امام ( ره ) رو به خوبی تبیین فرمودند !!!! منحرفین اصلی رو به روشنی میشه در این فضای غبار آلود مشاهده کرد !!!!!!!
حق یار
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب "مهران آزادپی "
با درود بر شما و کامنتهای خوب شما
خوشبختانه آقای میم.الف با این طرز صحبتشان در منابر به وضوح نشان دادند که منحرف واقعی چه کسی است.
علی :)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهران دقیقا میشه فهمید که منحرف کیه منحرف کسی که سخن رهبر و دین وپیامبر و امامان رو کاملا برعکس عمل میکنه مثل همین آقای مثلا مداح مثلا
:)
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر فروزان و مهران شما و روساتون ثابت كردين كه ميتونين راه و روش من رو حتي در نبودم به صورت آپديت شده به ملت تحويل بدين ...
ایزدپناه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۲
۳
جناب "ک نجفی"

به نظر من ، هر دو جریان یعنی هم جریان انحرافی (متشکل از چند ....) و هم جریان فتنه سبز ، هر دو پشت و روی یک سکه هستند و هر دو در راستای ایجاد تنش و اضطراب و یاس و ناامیدی مردم ایران گام برمی دارند.

" دسـت در دسـت هـم دهـیــم بــه مــهـــر
مــیــهــن خــویــش را کــنــیــم آبــاد "
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۶
۳۹
k-1 يا بعبارتي آقاي كيوان خان (شعبان بي مخ عزيز!) خيلي اولدوروم پولدوروم ميكني! هيچ .....زي هم نيستي ، تورو ميندازيم جائي كه پدرجدت ( شعبون بي مخ) هم نرفت. صراط جان مرد باش بنويس، تا اين k-1بفهمه با كي طرفه.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
پشت اینترنت ...... ......... فکر کردی ادمی؟..... خیلی دوست داری ببینی من به حرف هام عمل می کنم یا نه هر جا و هر روزی که خواستی بگو که من با حقیقت رو بروت کنم در ضمن نگاهی به منفی هات هم بنداز!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
از افاضات چماقداران تمامیت خواه در مواجهه با شعور عمومی !!!!!!!! در ضمن نه تنها کی وان بلکه عموم مردم ایران می دونن که با کی طرف هستند !!!!! بارها دود موتور های شما رو توی خیابون ها تجربه کردن !!!! اگه از عقل و منطق چیزی داری بزار وسط تا ببینیم چی بارته وگرنه ....... هم زور داره !!!!!!!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط چرا حواب من به این دو تا ...... (سید و محمد) منتشر نمی شه؟مگه 14 منفی در مقابل 0 مثبت رو نمی بینی؟؟؟
غلام (جا........)
|
Iran (Islamic Republic of)
اه مهران آزادپی بازم تا گله واميسه تو ميري سراغ كامپيوتر ! بدو بيا گله رفت جاموندي
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
غلام جان تا همینجا بسه !!!!! شما همراه اعوان و انصار محترمتون تشریف ببرید و اگر خودتون رو لایق اهانت های بیشتر از این می بینید ، مختارید که به بی تربیتی هاتون ادامه بدید و البته دیگر هرگز از حقیر جوابی دریافت نخواهید نمود و این بهترین جواب برای شماست !!!!! لطفا! حرمت خود را حفظ کنید !!
غلام (جا........)
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي بي احساسي مهران !!! بع بعي كوچولوهارو نگاه كن چه نازن آخر ما 3 تاشو بهت ميدم ببري واسه مح ..... و جو ....... اس ........ براشون تعريف كن كه اينجا چقد جاي خوبيه !
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران جان میشه بگی برای چی جواب این غلام با هوشی در حد جلبک رو میدی؟؟؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 و مهران مطالب برادر غلام رو در زماني كه با مهران مباحثه ميكرد ميديدم ، دمش گرم بچه باسواديه با اينكه بقول خودش بچه روستاست و مثل شما ادعايي نداره اما بصيرتش فوق العاده س و ولايتمدار ، و مثل شما ولايت اح .... رو هم نپذيرفته ... ارادتمندم داش غلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۲
۲۳
کارش درسته
تیزبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۴
۲۲
حاج منصور آدم باصفایی است و دوستش داریم ولی با این ملاک دوستان که ایشان نفسی دارد و پیر غلام و . . . سنگ روی سنگ بند نمی شود همه در همه عرصه ها صحبت می کنند و متخصص و منبری و سخنران و مداح و صاحب نظر و . . . همه مخلوط می شود نتیجه اش سردرگمی مردم دلیل نمی شود چون تریبون داریم هرچه به ذهنمان می رسد بگوئیم ما چاکر ایشانیم و نفس حسینیش با مداحی ایشان اشک هم می ریزیم اما این نقدها را که برخی احساسی و با برداشتهای غلط است واگذارند به اهلش ولو به حق باشد باید محکم و مستدل گفت ولایتمداری اصول دارد همه باید اصول گرا باشیم
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
تیزبین جان این همه دلسوزی های شما برای حفظ قداست منبر پیامبر ( ص ) ستودنی ست - حقیر نیز سالیان دراز ( قبل از محرم 81 ) پای منبر اهل بیت ( س ) عقده دل را با اشک چشم و نفس مسیحائی این عزیز آمیخته ام و همه غربت خاندان اهل بیت را در پای منبر این عزیز حنجره فریاد و تظلم خواهی شده ام - اما نمی دانم از کجا به انحراف رفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - نمیدانم از کجا درد بی درمان سیاست ( آن هم بدون واقع نگری و با این همه تحریف ) در منبر رخنه کرد !!!!!!! و از آن به بعد منبر شد پایگاهی برای عنوان نمودن اغراض شخصی و حقیر نیز با مقایسه ای هر چند درخور فهم خودم ایشان و منبرش را ترک نمودم !!!!!! و البته تنها خداوند می داند که چقدر دلم برای آن روزها تنگ شده است.!!!!!!!!!
حق یار
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران ضد بصيرت موندم تو چطور بقول خودت انحراف مداحارو تشخيص دادي اما انحراف عدااااااااااااالت (با فتحه !) رو نه !
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا گواه است که ما یک تار موی حاج منصور عَرشی «أرضی»؛ رو با تمام لیدرهای جریان خبیث انحرافی و همه اعوان و انصارشان عوض نخواهیم نمود.

حاجی جون دوستت داریم. نفست مثل همیشه گرم؛ یازهرا
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۲
۲۴
صفای شرفت حاجی
به خدا حرف دل مردم رو می زنی
اینا دوست دارن امثال شما سکوت کنید و هر غلطی خواستن بکنن
چشم ندارن حتی کسی دلش بسوزه برا دین...
نه درد دین دارن نه درمان دل بلدن...
اونوقت روضه خونی که طبیب دل و حرفش از روی دلسوزی و شفقت هست نباید راجع سیاستی که دین رو از بین می بره اظهار نظر کنه...
انشاالله حضرت صاحب الامر (عج) بیان و...
Rend
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۱
۱
به همه توصیه می کنم که کتاب "نقشه ی نقش بر آب" و مستند "ترور حقیقت" رو تهیه کنند تا چشم و گوششون باز بشه.
Rend
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه یه توصیه منفی داره؟؟؟؟!!!!!
کی برام منفی گذاشته؟
سعید
|
Canada
|
۰۶:۳۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۵
۲
آقا شما رسماً نماینده کلیمی ها رو از مجلس بیرون کنید وبگید یهودی بودن جرمه خیاله راحت.

اونوقت وقتی با نازی ها مقایسه میشین حالتون بد میشه بابا بدبخت هیتلر هم همینو می گفت.
ناشناس
|
Canada
یهودی بودن جرم نیست، ولی به بهانه ی هولوکاست، مسلمون ها رو قتل عام و آواره کردن جرم خیلی خیلی بزرگیه.
یهودیان ایران به قانون اساسی جمهوری اسلامی پایبند اند و به آن احترام می گذارند.

شما می توانید از جانب هیتلر حرف بزنید ولی لطفآ از طرف جامعه ی یهودیان ایران اظهار نظر نکنید!
سعید
|
Canada
شما بفرمایید منظور ایشون از لفظ یهودیان امت چیه برای تحبیب یا توهین. شما وقتی از یهودی بعنوان فحش استفاده می کنید چه معتی داره. اگر کسی در خارج از مسلمان بعنوان قاتل استفاده کنه شما حالتون بد نمیشه؟
ارک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۳ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۴
۲۷
حاجی جون همچنان بتاز که داری خیلی را میسوزونی داره بوش میاد ایول داری حاجی جووووووون
پارسانیا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب "ارک"

آقایان به جای این همه حرف الکی برن سخن رهبر رو بخونند که به مداحان زد.
ولی متاسفانه این مداح گوش نمی کند و بر ضد آن عمل می کند.
مگر رهبر نگفت :" نقل به مضمون " که مداح نباید توهین کند و...
کار این مداح از توهین هم گذشته ....
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
مي سوزيم معلومه مي سوزيم ولي از اين مي سوزيم كه يه مُشت .......... شدن داريه دار اسلام شيعي اينه كه مي سوزونه عزيزم! ولي بدون كه اينجا سوختن بهتر از اينه كه تو جهنم .......... بسوزي
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
ارک جان بیخود جو نده .... بتاز بتاز !!!!....... - شاید این بوی سوختنی که به مشامت میرسه مال واشر سرسیلندر باشه ها !!!!!!!
حق یار
غلام (جا............)
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران مواظب نبودي و انقدر گير دادي به صراط كه پشم يكي از گوسفندا آتيش گرفته بوش درومده
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
ارک جان باهات موافقم. احسنت. حاج منصور أرضی «عَرشی»؛ شَمسُ المادحین و محبوب تمامی حسینیّون و زینبیّون می باشند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***امان از دل زینب «س»***
مهران آزادپی
|
United States of America
|
۰۸:۱۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۲۷
۳
اول از همه اینکه از صراط محترم استدعا دارم این کامنت رو حذف نکنه تا امثال حضرات متحجر فکر نکنن مردم ، دور از جان ، بی شعورند و نمی فهمند و از طرفی هم اون کسی که دین خدا رو تغییر میده ماهیتش بین مردم روشن بشه !!!!!!!!
در ثانی همه اشکالات و انحرافات از اینجا ناشی میشه که حضرات متحجر به جای اشاعه تعالیم قرآن مرجع اظهاراتشون ارشاد مفید است !!!! نه اینکه این کتاب رو نفی کنم !!!! ولی وقتی آیات بینه داریم چرا به این ها اشاره نمی کنند ؟؟؟؟؟
اعوذ بالله من الشیطال الرجیم
اساس قرآن و اسلام بر عدل است و هر کس جوابگوی اعمال خود خواهد بود ، حتی اگر به اندازه دانه ای خردل باشد .
فَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْرًا يَرَهُ ﴿۷﴾الزلزله

پس هر كه هموزن ذره‏اى نيكى كند [نتيجه] آن را خواهد ديد (۷)

وَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا يَرَهُ ﴿۸﴾الزلزله

و هر كه هموزن ذره‏اى بدى كند [نتيجه] آن را خواهد ديد (۸)

وَنَضَعُ الْمَوَازِينَ الْقِسْطَ لِيَوْمِ الْقِيَامَةِ فَلَا تُظْلَمُ نَفْسٌ شَيْئًا وَإِن كَانَ مِثْقَالَ حَبَّةٍ مِّنْ خَرْدَلٍ أَتَيْنَا بِهَا وَكَفَى بِنَا حَاسِبِينَ ﴿۴۷﴾ الانبیاء

و ترازوهاى داد را در روز رستاخيز می ‏نهيم پس هيچ كس [در] چيزى ستم نمی ‏بيند و اگر [عمل] هموزن دانه خردلى باشد آن را می ‏آوريم و كافى است كه ما حسابرس باشيم (۴۷)
و اما کلام کل در خصوص شفاعت !!!!!
بدیهی است که شفاعت ائمه هدا (ع ) در خصوص کسانی است که موازین حقه حقوق اسلام را تماماً رعایت کنند و ائمه هدا ( ع ) خواهند گفت که این فرد از امت من است.

وَأَنذِرْ بِهِ الَّذِينَ يَخَافُونَ أَن يُحْشَرُواْ إِلَى رَبِّهِمْ لَيْسَ لَهُم مِّن دُونِهِ وَلِيٌّ وَلاَ شَفِيعٌ لَّعَلَّهُمْ يَتَّقُونَ ﴿۵۱﴾الانعام

و به وسيله اين [قرآن] كسانى را كه بيم دارند كه به سوى پروردگارشان محشور شوند هشدار ده [چرا] كه غير او براى آنها يار و شفيعى نيست باشد كه پروا كنند (۵۱)

وَلَقَدْ جِئْتُمُونَا فُرَادَى كَمَا خَلَقْنَاكُمْ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَتَرَكْتُم مَّا خَوَّلْنَاكُمْ وَرَاء ظُهُورِكُمْ وَمَا نَرَى مَعَكُمْ شُفَعَاءكُمُ الَّذِينَ زَعَمْتُمْ أَنَّهُمْ فِيكُمْ شُرَكَاء لَقَد تَّقَطَّعَ بَيْنَكُمْ وَضَلَّ عَنكُم مَّا كُنتُمْ تَزْعُمُونَ ﴿۹۴﴾الانعام

و همان گونه كه شما را نخستين بار آفريديم [اكنون نيز] تنها به سوى ما آمده‏ ايد و آنچه را به شما عطا كرده بوديم پشت ‏سر خود نهاده ‏ايد و شفيعانى را كه در [كار] خودتان شريكان [خدا] می ‏پنداشتيد با شما نمی ‏بينيم به يقين پيوند ميان شما بريده شده و آنچه را كه می ‏پنداشتيد از دست‏ شما رفته است (۹۴)
- و ....................
- آخه کسی که از روی منبر پیامبر برخی از مردم رو ............ تلقی می کنه ( اشاره به سخنرانی عاشورای 81 - سی دی آن موجود است .) و حکم ارتداد و .......... رو از همین جایگاه صادر می کنه !!!!!! باید در مورد شفاعت ائمه ( ع ) امیدوار باشه ؟؟؟؟
با اشاره به این آیات قرآن کریم و دهها آیه دیگه که در همین زمینه وجود داره ، این آقا از کجا نتیجه گرفته که شفاعت بر تر از نماز خوندنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حق یار
يزيد
|
United States of America
احسنت مهرانم روهرو صديق من . يادش بخير اون زمان كه منم از اين منبرها واسه مردم ميرفتم و كلي آيه و حديث براشون ميخوندم ... آفرين ثابت كردي خيلي چيزارو
مهران آزادپی
|
United States of America
گفتی که برای گفتن حرفات از منبر استفاده می کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟ - دقیقاً می دونم چی میگی !!!!! نمونه های زیادی از این رفتار رو دیدم !!!!!!
با اعوان و انصارت خوش باشید و هر چی میخواید بگید - کنتور که نداره - ( البته کنتورش نامحسوسه و تو و امثال تو اون رو نمی ینید . ) - باشد روزی که در پیشگاه خداوند حاضر می شویم و می فهمیم که او بر اعمال و رفتار و پندار ما احاطه کامل داشته است !!!!! - تو که الآن باید اینا رو خوب متوجه شده باشی !!!!!!
- راستی ای کاش می تونستی برای مردم عزیز بگی که این اقتدار گرایان چطور از قبر کشیدنت بیرون تا به نفعشون کامنت بزاری !!!!!
حق یارت نباشه
يزيد
|
United States of America
تو لعنت كن منو ولي من دوستت دارم مهران جوووووووووووووووووووووووووووووووووووون م
ممل
|
United States of America
مهران جان همه چي آرومه ؟ واقعا رفتي جاده چالوس پيش آقا غلام ؟
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۱
۱
الیته باید اضافه کرد یهودیان امت در دوران ما با فرقه ضاله بهاییت سر به یک آبشخور دارند. با اندکی دقت ریشه دوگانه صحبتهای بی دینی های اخیر در ائتلاف یهودیت و بهاییت می توانید مشاهده کنید. دلیل اینکه یهودیان با بهاییت بر ضد معارف اهل بیت علیهم السلام اتحاد کرده اند این است که آنها پی برده اند دشمن ترین افراد با ائمه اطهار و شیعیان ایشان بهاییان هستند.
علي قلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۲۴
۱
آقاي مداح عزيز اين سخن كه ماتمدن اسلامي نداريم گناهه يااينكه درحضورهزاران نفرغيبت كني كه ..................انديااينكه ......... صادركني و...هان كدامش؟بگوديگه كدامش كناه گبيره است؟................................
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۲۴
۳
توهین به چادر بدتره یا توهین به منبر امام حسین و انیکه از روی منبر به کسی تهمت ............. و............ بدی؟
مسافر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۲۶
۲
به ارک
میدونی کی میسوزه؟اونیکه باتمام تخریبهاوجوسازیهاعلیه دولت بازرئیس دولت واطرافیانش عزیزملت میشن واینوتواستقبال هاشون نشون میدن ضمنااطرافیان رئیس رئیس تنهانمیذارن........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۵
۱
السلام علیک یا بقیة الله یا صاحب الزمان (عج)

نمی رود اگر از این بدن برون جانم *** بهای دیدن روی تو را نمی دانم

دلیل دوری ام از تو همیشه معلوم است *** که من فقط به زبان، شیعه و مسلمانم

میان هفته که هیچ، جمعه هم حتی *** برای آمدن تو دعا نمی خوانم

ولی خوشم که غلام حریم امن توام *** به کار خویش به لطف تو وا نمی مانم

مرام اهل کرم هم بخشش است و بی منت *** چه بد، چه خوب، گدای سرای جانانم

به این گدا شود آیا تو افتخار کنی *** خدا کند که دلت را دگر نرنجانم

ز نوکریِ تو و جده ات آبرو دارم *** که سائل اَزَلیه قدیم الاحسانم

حرام باد به من زندگیه بدون حسین (ع) *** ز لحظه ای که نشد خرج او پشیمانم

به عشق کرب و بلا می رود دل از دستم *** که سائل حرم شاه علقمه هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۴
۲
قا........ با پول بيت المال با رياكاري و مردم فريبي براي خودش كار مي كند- راست مي گويد حاج منصور ارضي - قا........... واقعا ......... است و زير دستانش لشگريان ............
آنتی میم!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۴
۲
وای چه شیر تو شیری شده این کامنت های این مطلب. آدم احساس میکنه یه مشت آدم که همه باهم مشکل دارن ریختن یه جا دارن همدیگه رو میزنن.
این همان سیاست ورزی ایرانی است.همانی که نمی گذارد ما رنگ آرامش و توسعه را در این مملکت ببینیم. همه ما متعصبیم و احساساتی. به محض اینکه حرفی به مذاقمان خوش نیاید رگ گردنمان کلفت می شود خونمان به جوش می آید و دریغ از لحظه ای تفکر. نکته غم انگیز اینجاست که برای مجادله برای جنگ مدام از همه چیز حتی دین و اعتقاداتمان سو استفاده می کنیم. دیگر متوجه نیستیم که در میان فریاد های گوش خراشمان درحال از دست دادن همه داشته های انسانی فکری اعتقادی و حتی مادیمان هستیم. این همان قبیله گرایی است که آقا گفتند. تقصیر خودمان شاید نباشد تاریخی داشته ایم سرشار از جنگ و خونریزی و غارت و چپاول و خشونت تاریخی که رسوب آن در ناخوآگاه جمعی ما شده یک جامعه هرج و مرج طلب و خشن که البته مردم سالاری با همه خوبی آن به این وضع افزوده است. اما این وضع باید جای تمام شود باید جایی تعامل یاهم را یاد بگیریم باید جایی محبت را بیاموزیم باید جایی یاد بگیریم میان دشمن و دوست میان حرف ناحسابی و حسابی فرق قائل شویم. باید یاد بگیریم که حمایت کردن و نکردن مان از کسی به خاطر هم قبیله بودن و نبودن ما با او نباشد به خاطر محتوای حرف باشد. البته اینها را به خودم هم گفتم چون گاهی من هم اسیر جو می شوم نمونه آن کامنت قبلی که گذاشته ام.
محسن از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰
۲
۲۲
خرداد 88 یادتون هست حرفای موسوی یادتون هست یا نه باز خودتونو بزنین به ...
شکیبا
|
Malaysia
|
۰۵:۰۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰
۱
۱۹
سلام جناب آنتی میم! صراط رو از آدرسی که جناب k-1 داده بودند (در انتخاب) شناختم گفتم سری بزنم و حرف تازه ای ببینم . اما واقغا شرمنده خودم شدم از این همه بی ادبی و بی احترامی در بحث ها و نظرها . و متاسفانه این نمونه کوچکی است از جامعه بزرگی که در آن زندگی می کنیم. بنده با اینکه با نظرات جناب k-1مخالفم ایشان را از روی کامنتهایشان در انتخاب انسانی منطقی می دانستم اما متاسفانه ...................... .
اما با دیدن نظر شما به هر حال امیدوار شدم.متشکرم.
k-1
|
Malaysia
صراط لطفا اگه امکان داره اون قسمت سانسور شده ی نظر ایشون رو قرار بده تا من منطقی بهشون پاسخ بدم.
شکیبا
|
Malaysia
صراط چیزی رو سانسور نکرده . جای خالی برای فکر کردن است.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰
۱
۱
......................................................................!!!!!
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰
۱۸
۲
آفرین مهران احسنت جواب آخریت به یزید!عالی بوداصلاتوهم جونمی
يس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
۲
۲
شمانظر مرا سانسور كردي صراط نيوز
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
ما که میدونیم بیشتر نظرات رو سانسور میکنید...عیب نداره............ولی ما هم .........
ناصر
|
United States of America
|
۲۳:۴۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۴
۰
هر کسی باید جوابگوی اعمال خود باشد توکه ادعا می کنی که اهل بیتی هستی از کدام امام معصوم اینها را آموختی .................................. خواهش می کنم که دین را ارزان نفروشید امامان معصوم برای مبارزه با جهل ودروغگویی به میدان آمدند این دولت خادم مردم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
بیکارالدوله ها !!
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
تا بوده همین بوده مکر دنیا انقدر تاثیر دارد که اینگونه ادم ها را تباه میکند