يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ساعت :
۲۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۳
در حاشیه اظهارات آقای رئیس جمهور

بزرگترین"اختلاس" تاریخ در "پاکترین" دولت تاریخ !

به قلم سردبیر/ اگر بنا باشد تا رکوردهای تاریخی پاک ترین دولت تاریخ ایران را بر شماریم، سخن به درازا خواهد کشید اما ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که چه کسانی طراح سناریوی فرار رو به جلوی آقای احمدی نژاد بوده اند؟
کد خبر : ۳۳۱۶۵
"صراط" - به قلم سردبیر/ دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران در اولین سفر از چهارمین دور سفرهای استانی در جمع مردم اردبیل اظهارات تامل انگیزی را بر زبان جاری ساخت .
وی که بخشی از اطرافیان نزدیکش این روزها درگیر بزرگترین اختلاس بانکی تاریخ ایران هستند خطاب به مردم غیور اردبیل و با علم بر چگونگی بازتاب سخنانش در ایران و جهان گفت: "برخي در تلاش هستند پاكترين دولت تاريخ كشور را با جنگ رسانه‌اي، سياسي و با دروغ و تهمت متهم كنند كه البته دولت به احترام رهبري گرانقدر و ملت عزيز ايران در مقابل آنها سكوت كرده است؛ اما بدخواهان بايد بدانند كه سكوت دولت هميشگي نخواهد بود."
رئیس جمهور محترم سکوت دولت را به احترام رهبری گرانقدر دانسته و در ادامه متذکر شده است که این سکوت همیشگی نخواهد بود!
دیگر استفاده از این الفاظ توسط عالی ترین مقام اجرایی کشور برای مردم کوچه و بازار هم تکراری شده است . "متهم کردن دولت" ، "جنگ رسانه ای" ، "دروغ" ، " تهمت" و . . . اما ای کاش پاسخ این سوال را هم در اظهارات دکتر احمدی نژاد می گرفتیم که چگونه "بزرگترین اختلاس تاریخ کشور" در "پاک ترین دولت تاریخ کشور" رقم خورده است ؟
مگر عوامل اصلی این اختلاس از امکانات دولتی که در اختیارشان بوده است استفاده نکرده اند؟
مگر به جز سوء استفاده از رانت های درون دولت و ارتباطاتی که بخشی از آن افشا شد می توان دست به چنین اختلاسی زد؟
چه شده است که آقای رئیس جمهور دولت خود را پاک ترین دولت می داند و در همان دولت اتفاقات تاریخی از قبیل مدرک جعلی وزیر گرفته تا اختلاس سه هزار میلیاردی رخ می دهد ؟
اگر بنا باشد تا رکوردهای تاریخی پاک ترین دولت تاریخ ایران را برشماریم، سخن به درازا خواهد کشید اما ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که چه کسانی طراح سناریوی فرار رو به جلوی آقای احمدی نژاد بوده اند؟
پس از افشا شدن بزرگترین اختلاس تاریخ اقتصاد ایران در سال جهاد اقتصادی کدام اتاق فکر در حال تشویش اذهان با هدف اتهام زدایی از نفوذیهای داخل دولت سناریو چینی می کند؟
ان شاء الله به فضل الهی و تدبیر دستگاه قضایی کشور به زودی دست اندازان به بیت المال شناسایی می شوند و احتمالا به آقای رئیس جمهور معرفی خواهند شد تا مشخص شود چه جریانی جرات اقدام به بزرگترین اختلاس تاریخ کشور را در پاک ترین دولت تاریخ داشته است؟!
نظرات بینندگان
فرزین صمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۱۹
۶۱
خیلی منطقی بود.
آدم می مونه چی بگه ! واقعا چه بر سر احمدی نژاد اومده؟
صراط تو میتونی جواب این سوالو بدی؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
داغون !!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
البته فرزين با شما نبودم !!
غلام (جا......)
|
Iran (Islamic Republic of)
همه چي آرومه ***** مح ..... واقعا در خوابه ؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
يعني اين گفته ها ناشي از تفكرات داغونه !
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا فرزين خيلي منطقي بود؟
آدم مي مونه چي بگه؟
واقعا سر احمدي نژاد چي امده؟
جواب اين سوالات هميشه پوچ بوده چون سوالات رو حزب باد پرسيده
اينهمه بازي سياسي براي اينكه آقا زاده ها در انتخابات راي بياورند
اين همه ناسزا كفتن به شخص دكتر اححمدي نژاد براي راي آوردن است.
اگر اينها دين داشتند و براي منافع دنياي خود نمي جنگيدند حرف رهبري عزيز امام خامنه اي را گوش مي دادند و كنار دولت خدمت مي كردند نه در مقابل.
حضرت امام خامنه اي در هر سخنراني خود از دولت و بخصوص از جناب دكتر حمايت كردند اگر ما پيرو ولايت باشيم از دولت و جناب دكتر حمايت مي كنيم و اگر از رهبري بيشتر بدانيم و دلمان بيشتر به حال اسلام مي سوزد كه از فرمايش فرآن جلو زده ايم كه مي فرماييد (اطاعت كنيد از خدا و رسولش و آنهايي كه قابل اطاعت هستند يعني ائمه مصعومين و در زمان غيبت از ولايت فقيه)
اندكي صبر سحر نزديك است
ما با ولايت زنده ايم تا زنده ايم رزمنده ايم
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
استفاده از علامت v كه از سوي موسوي بصورت نمادي براي سبزها درآمده بود ، توسط اح .... جالبه ! احتمالا داره به سبزها ميگه دارم راهتونو ادامه ميدم اگه ميخواين در حذف ............... بشين با اين علامت بياين پيش خودم نسخه ش دست خودمه !
بعيد نيست كه اين خط رو ها..... به اينا ميده و اينا آدمك اون باشن ... موسوي و كروبي و حالا هم مش .....
غلام (جا ........)
|
Iran (Islamic Republic of)
يا حبيبي ! يا حبيب المحبوب الجريان الانحراف ! افهم افهم التفكرات المح ..... الاح ........ لا تطابق الولايت لكن تطابق التفكرات الموسوي الكروبي البني صدر الي الدوزخ !
تقول : با ولايت زنده اي ؟ تا زنده اي رزمنده اي ؟

به زبون خودمون قرقره نكن اخوي ... حضرت آقا از هرچيزي كه به نفع اسلام و نظام باشه حمايت ميكنن و برعكس همه انحرافات رو هم بيان ميكنن و تعارفي هم با هيچكس ندارن .... فكر نكردي تا حالا اينكه حضرت آقا فرمودن تا زماني كه زنده ام نخواهم گذاشت ذره اي انحراف از آرمانها اصيل انقلاب اسلامي ايجاد بشه رو خطاب به كي فرمودن ؟ بله خطاب به محبوب شما بيان فرمودن حالا لطف كن اينقدر مح .... رو به ولايت ربط نده بي زحمت با بچه و بيسواد كه طرف نيستي
الحي مع الولايت ، التداخل و التناقض مع التفكرات الاح ......
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
غلامي تو از چالوس كامنت مي ذاري يا عربستان؟؟؟
غلام (جا...........)
|
Iran (Islamic Republic of)
از هر جا كه بيشتر بشه جريان منحرف ضد ولايت فقيه رو منفجر كرد .... يه جورايي طي الارض ميكنيم
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي غلام خان عربي
ما مردم ساده هستيم و از عربي چيزي حاليمون نمي شه فقط معتقد به ولايت مطلقه فقيه هستيم و روي حرف امام خامنه اي حرف نميزنيم
نصر من الله و فتح القريب و بشر الصابرين
ما با ولايت زنده ايم تا زنده ايم رزمنده ايم
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
داش غلام عربي تركوندي ها !
Rend
|
Iran (Islamic Republic of)
من برای کسانی که فکر می کنن هر اتفاق کوچک یا بزرگی که توی دوره ی احمدی افتاده زیر سر خود احمدی بوده متاسفم.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
كاربران محترم.
هيچ اتفاق خاصي نيفتاده.
اماكج انديشان متحجر .با مخفي شدن در پشت دين درصدد تخريب رييس جمهور محبوب هستند .و. پس از تودهني سختي كه از استقبال باشكوه مردم ولايتمدار .اردبيل دريافت كردند .درصددند تا ابروي رفته را برگردانند
همچنين پس از درخواست صريح رييس جمهور محبوب از دستگاه قضا .عده ايي دروغگوي چاپلوس .هنوز اسامي متهمان اعلام نشده .
درصددند كه اين اختلاس بزرگ را به دولت نسبت دهند.
كه انشاءالله باز هم مثل هميشه شكستي خواهند خورد به تلخي زهر .
بازم مثل هميشه محمود برنده ميشه
زنده باد محبوب ترين وشجاع ترين رييس جمهور جهان .محمود احمدي نژاد
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به خانم جن.
پس از اينكه دروغگوهاي مردم فريب .براي تخريب دولت از انواع واقسام اتهامات ومزخرفات استفاده كردند.اما نتيجه نداده...حالا اين خانم جن در يك اظهار نظر ابلهانه ادعا كرده كه.
اين علامت .علامت سبز هاست .واحمدي نژاد
داره راه سبز ها رو ادامه ميده .كه واقعا خنده داره .
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدي مشهدي مگه بازي فوتباله كه محمود برنده بشه .... ضمن اينكه اگه قرار به اين باشه كه اين بازي هاي سياسي رو ضمن توجه به بازي فوتبال تحليل و بررسي بكنيم ، كروبي ميشه ف.کر.......... خودمون ! موسوي هافبك تهاجمي فتنه ! اح ..... هم فوروارد و تمام كننده خط ........ تيم فتنه محسوب ميشه ... ها .... هم كه ليدر ، مربي بدنساز و روان شناس و اسپانسر مالي شونه
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
ميتي خودت خانمي من يه ابرمردم اونم در جهت داغون كردن منحرفاي ضد ولايت ته مردونگي ام
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
هی میگم این غلام چرا با ایرانی و ایرانی بودن مخالفه!!!!!؟؟؟؟؟ - آخرش معلوم شد تهش به کجا میخوره !!!!!! - خوب از اول میگفتی !!!!
حق یار
غلام (جا..............)
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران آزادپي طبق تعاليم دين ما اسلام (دين شما مكتب ظهوري ها رو نميدونم چي ميگه) نژاد و زبان و رنگ پوست و ... مهم نيستن اون چيزي كه مهمه تقواست كه ارزش انسان مقابل خدارو تعيين ميكنه ... ديدم فارسي نميفهمين عربي گفتم شايد بره تووي كله تون
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم جنه.
اوه اوه .ترسيدم ابر مرد خانم.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران ايراني و افغاني بودن زياد مهم نيست آدم بودن مهمه انسان بودن مهمه پس سعي كن منبعد ادم باشي تو و اونايي كه ازشون حمايت ميكني
غلام (جا...........)
|
Iran (Islamic Republic of)
يعني مهران آزادپي برو انسان باش و اينو به رئيسات هم بگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای ممل وقتی میخوای در مورد ایران حرف بزنی ایرانی بودن مهم میشه ....افغان و عرب بره برا کشور خودش تصمیم گیری کنه
رفیق دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۱۰
۴۷
آخه شمارو چه به پاک ترین دولت؟
پاک هست یا نیست به کسی چه مربوطه؟
همین که کلی زحمت کشیده رئیس جهور شده بسه.
دیگه باقیش به ما ربطی نداره.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای رفیق دوست تو دیگه حرف نزن. مگه همین تو نبودی که با همکاری فاضل خداداد از بانک صادرات 123 میلیارد تومان ناقابل اختلاس کردی.!!!!
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۲۰
۲۰
چیه؟ گربه دستش به گوشت نمیرسید میگه پیف پیف ؟
حساب کتاب که نداره! مال بی صاحب افتاده یه گوشه.
شما ها مگه نمیدونین که این مسئولین صلاح مارو میخوان؟
مطمئن باش که حتماً به نفع مردم هست که اینا .............
وگرنه هرگز دست به دزدی تو روز روشن نمیزدن.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۵۴
۲۰
«بدخواهان بدانند سكوت دولت هميشگي نخواهد بود» هر جايي ممكنه اختلاس بشه مهم اينه كه اختلاس كننده رو بگيرن كه دولت اين كار رو انجام داده.
جبهه
|
Iran (Islamic Republic of)
ما بدخواه نیستیم ما خودمون به اح ... رای دادیم و زمینه های لازم را فراهم کردیم ولی واقعا مردم دارن اذیت میشن هر روز یه خبر از این دولت می رسه چه باید کرد مردم انتظار دارن مسئولین باید خود الگو باشن نه اینکه ....
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
1-k جان داداش من بهت مثبت دادام در صورتي كه بگي اوني كه ميگي دولت گرفته. كيه و اسمشو اعلام كني كه ديگه اينهمه حرف در مورد ر-م در نيارن. داداش تو كه اينقدر اطلاعاتت قويه اينجا تو سايت صراط چيكار ميكني.شما بايد جاي ديگه باشي بخدا نكنه تو رو هم حقت رو خوردن ؟
جبهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۵
۳۹
خاتمی هم حالا آدم شده داره داره این وضعیت رو به رخ ما می کشه آقای اح... وقتی حاج سعید حدادیان می گه ..... زده بیرون پس بیخودی نبوده دوتا برگ انجبیل پیداکن
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
شما درسا ميگين اما وقتي كه امام خامنه اي تو روضه حضرت زهرا (س) راهش نداد اونوقت گفت....
دختر گیلک
|
Iran (Islamic Republic of)
یارو گنده تر از دهنت حرف می زنی .دهنتو اب کشیدی و اسم سیدو گفتی اثلاشماها لیاقتتون همون ...............
f-24
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۴
۴۲
لعنت بر یهودی امت و کاسه لیساش
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
احتمالا منظورت اينه كه تفكراتش مزخرفه ، داغونه ، تفرقه انگيزه ، فتنه انگيزه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت بر طالبان وکاسه لیسان و جیره خوران رف...
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
متحجرین و تمامیت طلبان ، قبل از اینکه لعنت خدا بر شما واقع بشه امیدوارم مشمول رحمت قرار بگیرید و دست از رفتار و گفتار و پندار عقب مونده خودتون بردارید !!!!! انشاءالله
حق یار
ناقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۱۳
۱۸
خود احمدی نژاد که برای برخورد با متخلفین خط قرمز در داخل دولت تعیین کرده است و گفته است به کسی اجازه نمی دهد از این خط عبور کند. معلوم نیست باید قسم حضرت عباس را باور کرد یا دم خروس را.
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
اينم حرف حساب زد
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
هر وقت در رابطه با سی دی ظهور نزدیک است تونستید بفهمید چرا ام........ آزاد شد ؟؟؟؟!!!!! به حرف های ریاست محترم جمهور هم ایمان خواهید آورد!!!!!
حق یار
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران برو بخواب
سیفی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۳
۴۰
کاملا صحیح و منطقی است
دولت نهم دولت پاکی بود اما دولت دهم ...
افسوس
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
بله در دوات نهم آقاي رييس جمهور در مقابل يك توده آقا زاده ها و گردن كلفتان ايستاده بود براي همين يكم بد بود اما حالا در مقابل كل باندها و مفتخورها و گروههاي سياسي ايستاده و تنها حامي رهبري است براي همين خيلي بد شده.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
حامي اح...... مردم هستند.
غلام (جا..........)
|
Iran (Islamic Republic of)
شقيق حبيب! الفرد ليس لديه بصيرة والرفيق وزميل فاب مهران Zadpy العدالة وخدعة من مصدر فارغة من البصيرة ، أحمدي نجاد ، مع عدم وجود رجال الدين
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
داش غلام فكر كنم گفتي حبيب فردي است فاقد بصيرت و رفيق فاب يا همون فابريك مهران آزادپي عدالتي و منافق و منبع خالي از بصيرت و رفيق ................ ضد ولايت فقيه
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
دفاع از مظلوم بي بصرتي نيست اين همه حجمه عليه احمدي نژاد براي دين و مملكت نيست دعواي مقام است
اما من بصيرت را از حرفهاي موقتداي خود ميفهمم امام خامنه اي مقتداي ما است تا زماني كه از دكتر احمدي نژاد حمايت ميكند ما هم سمعا و طاعتا حمايت مي كنيم نه اينكه از رهبري جلو بزنيم
ما با ولايت زنده ايم تا زنده ايم رزمنده ايم
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
حبيب جان هجمه نه حجمه ... مقتدا نه موقتدا

اگه چيزي از اينا بهت ميماسه توقعي بيش از اين حرفا ازت نميره اما اگه حرف ماسيدن نيست و چيزي از اينا دستتو نميگيره !! كه هيج ... اما اگه بصيرت داشتي يا اينكه تووي قرنطينه نبودي ميفهميدي حرفاي آقارو ...
برو حرفاي آقارو مطالعه كن كه فرمود تا زماني كه من زنده هستم نخواهم گذاشت ذره اي در آرمانهاي انقلاب انحراف بوجود بياد و بفهم كه دليل اين كار چيه .... اگه چشم و گوش واقعي و باز داشتي رفتار اح .... رو در مقابل احكام حكومتي حضرت آقا در مورد مش...... و مصلحي درك ميكردي و ميفهميدي منظور از عداااالت و ظهور چي هست !
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان عزيز قشنگ بود من تحتمال ميدهم شما دبير ادبيات يا معلم ديكته باشيد اما تو اطاعت از ولايت صفر هم نميگيريد.
مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي در ارديبهشت ماه طي سخناني از دولت حمايت كردند و فرداي آن روز از اصحاب رسانه گله كردند كه سخنان ايشان را تحريف كردند شايد شما هم از سخنان تحريف شده شنيده باشيد دكتر احمدي نژاد هم در جريان مش...... و هم در جريان مصلحي و ... از فرمايشات امام خامنه اي اطاعت كردند و اگر اطاعت نمي كردند مي شدند مانند ها... مو... و مط ... و ديگر عوامل پيدا و پنهان فتنه
حضرت امام خامنه اي در هر صحبت خود از شخص رييس جمهور و دولت خدمتگزار حمايت كردند (جهت اطلاع مثلا در هفته دولت در ماه مبارك رمضان) ما هم تا آخرين نفس پشت سر امام خود خواهيم ماند و نمي گذاريم تا دوران امام حسن مجتبي (ع) تكرار شود و شياطين براي كسب مقام آنحضرت را مظلوم نمايند
ما پيرو ولايتيم فداييان رهبريم
سلم و لمن سالمكم خامنه اي حرب لمن حاربكم خامنه اي
و به كوري چشم دشمنان رهبري طرفدار مالك اشتر علي جناب دكتر اح....... هستيم
خامنه اي زنده باد احمدي پاينده باد
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
مملي افرين غلط املايي پيدا كردي؟! چند سالته؟؟؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
حبيب محترم ، نفاق و منافق از ويژگيهاي ذاتي جرياني هست كه مدافعش هستي ... دروغ
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
ميگن اح ..... .و ها ...... ائتلاف كردن شنيدين ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۳۷
۵
شما ثابت كن چند كلاس سواد داريد بعد الكي اظهار نظر كنيد. اين سايت فحاش شما كي ميخاد بياد سر عقل
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۴۰
۸
هر سنگی که مقابل پای دولت خدمتگزار می افتد و هر مشکلی که برای این دولت و رئیس جمهور ایجاد می شود، به نظر من باید سرچشمه و منشا اصلی آن را در میان خاندان ثروت و قدرت(ها...) و دست های پنهانی که به دنبال انتقام از رای ملت در سال88 هستند جستجو کرد.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
شک نکن.....همش زیر سر همون فتنه گر بی هویت است""
مثل انتخابات...که احمدی دلاور گفت هر سه کاندیدا در یک ستاد هستند...و اون هم ستاد ها.........رف........ بی هویت"
(( ابوالفتنه))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به امید محاکمه مهدی ه
غلام (جا ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
امين العيش من دون حب البصيرة. أحمدي نجاد وهاشمي خط واحد.... فهم امين
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
داش غلام فكر كنم گفتي امين زنده فاقد بصيرت بفهم كه اح ...... و ها ....... خطشون واحده و مشترك
سيد بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۴
۳۷
در ادامه مطلب =جبهه=:
آدم كه مغرور بشه وراي 35 ميليوني برايش توهم بشه همين ميشه كه به تذكر هيچ كس(الاوفقط وفقط به سركرده گروه منحرف)توجه نمي كنه والا اگه مردي كه ميگي ما پيدا كرديم چرا به مراجع قانوني مثل قوه قضاييه اعلام نكردي! مگر با موافقت شما نبود كه بدون تشريفات قانوني سهام فولاد خوزستان آنهم دولتي اش را به اين آقا ي اختلاس كننده دادي ؟! آقا كي ميخاي به صراط مستقيم برگردي؟! تا بيشتر خراب نكردي بخود بيا وبا خداي خود(نه خلق واونم دور وبري هات)خلوت كن مي دونم كه نميگذارند ولي خوبه كه غرور بيش از اندازه رو كنار بذاري !! والا مثل طاغوت ها هلاك ميشي! مردم نگران نيستند چرا كه صاحبان اصلي انقلابند تو ضرر مي كني كه نمي توني جبران كني ! يه بازنگري از كارت تادير نشده بكن از ابتداي راي گرفتن از مردم والان كه كلي مردم ازتو بريده اند ودعا مي كنند كه اين مدت باقيمانده لعنتي هرچه زودتر تموم شه من بعنوان يك شهروند راي هاي (دودوره شما)خودم رو پس مي گيرم واز خدا طلب مغفرت دارم تا شرمنده شهداء نباشم.شعار بسه وعده ووعيد الكي بسه ملت عمل مي خوان نه سياسي بازي ودرخدمت يك گروه خاص باشي اونم ازنوع منحرف كه تورا از قطار انقلاب جدا خواهد كرد
ّF-24
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
عجله نكن .برادر .
اقاي احمدي نژاد خودشون از دستگاه قضا خواستند كه اين اختلاس رو دنبال كنه .بنابراين
رييس جمهور محترم از شما خيلي دلسوز تر است.
ضمنا اگه ميخاي شرمنده شهدا نباشي.
قاضي نشو و به ديگران تهمت نزن .
كمي صبر كن. همه چي مشخص ميشه
رضي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۳
۳۶
آقا نيما بصيرت اينكه دوتا جريان به يك سرچشمه وصلند رو بايد قبول كني خاندان (ه)جاي خود ولي دور وبرياي اين رييس رو نمي بيني كه لكه ننگ براي اوشده ولي باور نداره؟!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۳۵
۶
بی شک..اژه ای از چیزی نمیگذره"
یا مش.... بازداشت میشه و در صورت اثبات دخالت وی..فرستاده میشه پای دار"
یا ب..... و ج...... از کار..بیکار میشن((میرن جزو بیکارهای جامعه=دربه در دنبال کار میگردن!!))
_________________________________
آقای سردبیر...این دولت پاک بوده و خواهد بود"
مهم برای من..شخص رییس جمهور است که ایمان به پاکی و صداقت ایشون دارم"
هرچند با وجود مش.... و صحبت های غیرمعقول اش...باعث شده نمرات منفی برای دولت لحاظ بشه""اما افتخار میکنم رییس جمهوری رو دوست دارم که برخلاف دوتای قبلی...دزد و چپاولگر بیت المال نیست""و پاک و بی ادعا است"
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شفات بده با اون اح .... جونت !!
طيف شما بررسي بشه بعيد نيس دست ساز ها ...... باشه
توصيف دولت به پاك بودن بيشتر به جوك نزديكه تا واقعيت ... عنوان دولت ظهور و عدالت قلابي !! بيشتر بهش ميچسبه
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
پاک و بی ادعا است" !!!!!!!!!!!!!!!!!

2 دروغ شاخدار گفتي ! منظورت از پاك حتما اينه كه تند تند ميره حمام و تميزه .... چون اعتقادات كسي كه اظهارات و اقدامات تفرقه انگيز و شاذ و مشكوك از ويژگيهاشه بعيد ميدونم اونجوري باشه كه تو ميگي ...
در مورد ادعا هم كه طرف خداي ادعا هست كه !! اينو داره با تمام وجود داد ميزنه ... مگه اينكه كور باشيم اينو نفهميم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان سلام خدمتتان عرض کنم جنابعالی که به رئیس جمهور ایمان دارید چرا از نماینده و مشاور و ... رئیس جمهور انتقاد میکنید . برادر بزرگوار همین افرادی را که نام بردی و اعلام میکنی باعث ایجاد نمره منفی برای دولت شده اند ، آیا همین افراد امین همان رئیس جمهوری که شما به او ایمان داری نیستند؟ از قدیم گفته اند: کبوتر با کبوتر ....
موفق باشی
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل يعني تو ولايت فقيه رو هم قبول نداري! چون اين صفت ها رو ايشون به اح.......... نسبت دادن.
جبهه
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان خیلی خوب بود مرحبابکم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
درجواب جن و ممل:
جوابتون اصلا منطقی نیست""
تا یه حرفی زده میشه....به حالت تمسخر جواب می دید"
به اعتراف دوست و دشمن، ايران، امروز بر قله عزت جهاني ايستاده و رييس جمهور مردمي اش به سبب احياي آرمان هاي غبار گرفته حضرت روح الله از محبوب ترين چهره ها در قلوب مسلمين و مستضعفين و ملت هاي آزاده جهان است""""""

پاک از این جهت...که برخلاف آرمانهای انقلاب عمل نکرده...وبه ضدیت با آن نپرداخته"
بی ادعا از این جهت....که هر خدمتی به مردم ایران کرده...وظیفه دانسته و خود را خدوم ملت""
____________________________
جناب ناشناس:
بخاطر ارسال کامنت با ادب گونه تان..ازتون تشکر میکنم"

یعنی شما میگی:اگه طرفدار احمدی دلاور باشیم..طرفدار مشایی هم باشیم..درسته؟؟؟
این که شد همون معادله ( جوان فکر ):
مخالف مش....=مخالف دولت!!
________________________________
به هر صورتیکه هست...نمیشه به صرف حمایت احمدی دلاور از ایشون..منم حمایت کنم""

شما ببینید:ملاک حمایت من از احمدی دلاور چیست؟؟
1-ولایت پذیری و تبعیت محض از حضرت آقا

2-مواضع ضدصهیونیستی و ضداستکباری ایشان

3-خود را خادم ملت دانستن و حامی مستضعفین

4-قطع کردن دست چپاولگران(بخوانید ها....رف.... و رفقا !!) از بیت المال

5-عدالت(دادن حق ملت)و...
________________________________
اما مش...به چه دلیل حمایت کنم؟؟؟؟؟
دوستی با مردم اسرائیل؟
تقدس بخشیدن به الواح گلی؟
حضور در مراسم رقص؟
اهانت به مراجع؟
عدم مدیریت حضرت نوح؟
به کدام دلیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
________________________________
احمدی دلاور خودباید دلیل حمایت از مش....را پاسخگو باشد..نه من""
شاید چیزی میدانند که من نمیدانم"
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
امين 1.دوستي با تمام ملت هاي دنيا شعار اين انقلاب و مردم اسراييل هم جزء همين مردمن ضمن اينكه اگه ما با مردم عربستان دوستيم مي تونيم با اونها هم دوست باشيم.
2.ايشون به الواح گلي تقدس نبخشيدن بلكه گفتن ما بايد بعضي موقع ها از تاريخ خودمون هم ياد كنيم.
3.شرط مي بندم تو فيلم مراسم رو نديدي اگه اون رقص بود پس مراسم هاي سنتي خودمون ديگه.......
4. مثال بزن كه كي اهانت كرد.
5. اينم يه توضيحي بده.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
واي خدا توجه به اين دو كامنت آخر k-1 و امين سطح فكر اين دو تا رو نشون ميده !!

امين مگه بيانات اح ...... جونتو در مورد اينكه كسي با مش .... دشمني كنه طرفدار اح ..... نيست رو نشنيدي ؟

ايشون گفتن :
اگر كسي بگويد طرفدار احمدي‌نژاد است اما مش...... را قبول نكند،‌قطعا دروغ مي‌گويد چرا كه مش.... و احمدي‌نژاد تفاوتي با يكديگر ندارند هر چه مش.... مي‌گويد مورد تائيد احمدي‌نژاد است و هر چه احمدي‌نژاد مي‌گويد مش.... آن را قبول دارد....

چي ميگي امين ؟
ضمن اينكه امين آقا اگه آدم ولايتي بودي با توجه به تابع نبودن اح ..... از ولايت فقيه تا حالا بايد نسبت به وي نظرت منفي ميشد اما چون نيستي واكنشي نشون نميدي اين آقا از همون زمان انتخابات و مناظره ها مشكل داشت
به عنوان مثال مقام معظم رهبری راجع به اینكه احمدی نژاد در مناظره اسم شخصی را نیاورد تأكید داشتند، اما اح....... اسم آورد. بعدها هم گفت تنها كسی كه به من گفت اسم افراد را بیاورم مش.... بود؛ حالا مش.... چه طوری بیان می كنه كه اح......... باید این كار را بكند، برای ما روشن نیست. خلاصه اینكه مش.... نقل می كند كه من در حالت معنوی كه قرار گرفتم یقین كردم كه امام زمان می خواهد !!!!! كه اح...... اسم افراد را بیاورد. این در حقیقت همان مفهوم و اصطلاح بابیت است كه در برابر ولایت فقیه مطرح می شه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درجواب امین

امین جان سلام . منظور من را بخوبی متوجه شدی اما فکر میکنم جواب درستی به اون ندادی .در مورد حمایت از رئیس جمهور که عنوان کردی ،باعرض معذرت عارضم که فقط در مورد ردیف 2 با شما کاملا" موافقم . مورد اول را که خود شما هم میدانی و حداقل اطلاع داری در موارد مختلف از قبیل خانه نشینی چندروزه و وزیر اطلاعات تبعیت وجود نداشته در باره ردیف 3 هم باید عمل را دید نه حرف. درباره ردیف 4 باید دید آیا در حال حاضر چپاول از بیت المال وجود ندارد؟ اگر دارد چه اقدامی برای جلوگیری از آن شده است؟( قضیه 3000میلیارد در کدام زمان و توسط چه کسانی بوجود آمد؟) در باره ردیف 5 هم متوجه منظورتان نشدم شاید شما درست میفرمایید. به هرحال خود من هم یکی از افرادی هستم که به ایشان رای داده ام و اگر قبول داشته باشیم که برخی اطرافیان وی مورد وثوق و اطمینان نبوده و به قول شما باعث نمره منفی به دولت شده اند و برخی موارد را درهمین کامنت هم ذکر فرمودی حداقل انتظارمان این است که جناب رئیس جمهور از آنها حمایت نکند. دقت کن برادر نگفتم برائت جوید. آیا این انتظار ، توقع بیجایی است؟ در خاتمه برادرانه از شما خواهش میکنم در کامنتهای خود از عصبانیت به دور باشی و رعایت حریم افراد ولو کسانی را که به آنها بدبین هستی و از آنها بیزار، بنمایی.(در مورد من اینگونه نبوده بصورت کلی عرض کردم) توجه داشته باشیم عمل و حرف من و شما و امثال ما میتواند باعث کمک به دیگران و یا دشمنی دیگران گردد. نکند خدای ناکرده عمل و حرف ما باعث بوجود آمدن بدبینی به رئیس جمهور گردد و مصداق دوست نادان و .. شویم.
در پناه امام زمان(عج) موفق باشی برادرعزیز
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه ممل سطح فكر من زمين و سطح فكر تو اسمون! اما در انتخابات مشخص ميشه حق با كيه.
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 يعني ميخواي بگي حق با من و شماست ؟ يعني ما ؟؟
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
همين كه افراد كج انديش ومتحجر ودروغگو.
ومفت خوران وغارتگران بيت المال از مخالفين رييس جمهور محبوب هستند..مشخص ميشه كه اين دولت پاك ترين دولت تاريخ است .
زنده باد شجاع ترين ومحبوب ترين رييس جمهور جهان دكتر محمود احمدي نژاد
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر دروغگوهستي .لااقل سخنان مقام معظم رهبري رو بد تفسير نكن.
1- ادعا كردي كه مقام معظم رهبري تاكيد داشتند كه در مناظرات اسم كسي رو نياوريد.
اما اقاي احمدي نژاد اسم اورده.
اما اين طور نيست.
1- مقام معظم رهبري هيچ وقت قبل از شروع مناظرات نگفتند كه اسم نياوريد. بلكه بعد از مناظرات گفتند.
2- مقام معظم رهبري نگفتند كه از خودت دفاع نكن.
3- مقام معظم رهبري اين جمله را فقط براي اقاي احمدي نژاد نگفتند بلكه به صورت كلي گفتند.و از شخص خاصي هم اسم نياوردند.
4- تمام كساني راكه اقاي احمدي نژاد اسمشان را در مناظرات اورد.فاسد ومتهم بودند.
وجرمشان هم اثبات شده بود مثل مهدي هاشمي .اما كسي جرات نداشت به اونها بگه بالا چشمت ابرويه
5- كساني كه اقاي احمدي نژاد از اونها اسم برد. بارها وبارها در مناظرات ومصاحبه هاي تك نفره به رييس جمهور محبوب توهين كرده بودند.
بنابراين اقاي احمدي نژاد فقط از خودش دفاع كرد..
زنده باد رييس جمهور محبوب.
زنده باد افشاگري چه اينوري چه اونوري
غلام (جا......)
|
Iran (Islamic Republic of)
ميتي مشدي حرص نخور ....
دختر گیلک
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان با اجازه می خوام بگم تا چندی پیش این سایت یه مطلب می ذاشت 2تا گروه جمع می شدنو به هم بوق می گفتن ولی یه مدت معلوم نیست کی به کیه دیگه در گیریا به اوج خودش رسیده چون اونایی که تا چند روز پیش پشت هم بودن حالا واسه هم بوق میزنن میشه یکی به من بگه دلیلش چیه
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
گيلك جان تفكرات و تمايلات آدما داراي تفاوتهاي زياديه مثلا من نه اح ..... رو قبول دارم نه موسوي نه كروبي و نه ها ....... فقط ولايت فقيه . شما مريد موسوي و ها ..... هستي ، يكي مثل مهران آزادپي و امين زنده اح ..... رو ميپرستن !! و ......... اينه كه اينجوري ميشه كه شما ميگي
بی اعصاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۰
۳۱
خاک برسر من که نمیتونه آمار رفیقاشو بده ، روش نمیشه بگه ، اگه بگه خودش خراب میشه ، اونوقت منت سر ملت میذاره .........................................، برای برکناری مشایی میگی اویک وزنه سنگین برای دولته و صلاح به موندن این سرباز زحمت کشه ملته ، اون موقع بخاطر ....................................................... ....... خواهی رفت .
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۴۵
۷
درود بر "مهدی از مشهد"

درود بر "مهران آزادپی"

درود بر "k-1"

درود بر "حبیب"

درود بر "امین زنده به عشق احمدی"
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشك با ز دسته دار !
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
همگي با هم درود به دوستان من با زدن مثبت
بشتابيد
س.ا.م حجازي
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر دزد بيت المال و حامياش؛ مي خواهد ها.......... باشد يا اح ..............!
محسن از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۱۰
۴۲
خوبه اینا اعترافات خودتونه :)) یادتون میآد خرداد 88 موسوی همه ی این هشدارهارو بهتون داد
جبهه
|
Iran (Islamic Republic of)
ما فکر کردیم محسن از خارجه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو یکی حرف نزن جلبک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی و رأس فتنه

تو هم خفه جلبک
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
اصولآ موسوی همقطاران خودش رو میشناخت و می دونست قراره چه آبرو ریزی برای دولت خدمتگزار راه بندازند.
محسن از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
یادت میاد خرداد 88 بگم؟ بگم؟ چیه پشیمون شدین روتون نمیشه بگین :))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۴۱
۹
اختلاس در یک بانک خصوصی چه ربطی به پاکی و ناپاکی دولت دارد؟
فردا یک سایت هم یک غلطی بکنه حتما وزارت ارشاد مقصره؟
بس کنید مزخرفات رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید پس دولت ..................ه
حتما کسی ساپورتش کرده که 3000میلیارد اختلاس کرده والا این پول فکر کنم تو دنیا بی سابقه باشه
البته خبر نداری اما با این پول می شه کلی از ویرونیهای 30ساله خرمشهرو درست کرد
خدا لعنتش کنه با د........
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۹
۴۶
پاک ترین دولت دولت میر حسین موسوی بود.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خسته اي داري جفنگ مي گي برو بخواب.
جبهه
|
Iran (Islamic Republic of)
تودیگه از منافقین صحبت نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
2 سال دیگه بیا اینحا ببینم بازم از این حرفا میزنی!
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
براي همين جلوي مقام معظم رهبري (رييس جمهور وقت) ايستاد و هر چي آقا گفت برعكس عمل كرد
م...........ون
|
Iran (Islamic Republic of)
میر ماسون باید برای ترور دکتر آیت جواب پس بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۳
۳
تا باشد از اين چاخان ها باشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۴۱
۶
اتقافا کشف این اختلاس پاکی و شفافیت دولت احمدی نژاد را نشون میده کیه که ندونه در دولتهای قبلی چندین برابر این اختلاس موجود بوده بدون اینکه کشف!!! و بازگو شود .......سفره ای باز بوده و دورهم ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۴
۳۵
پاك يادت نره
ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۳۴
۲
یه زمانی احمدی نژاد چقدر برای سیات های مثل شما بزرگ و لایق احترام بود .
رئیس جمهور مکتبی ...
حالا چی
یادش بخیر یکی دو سال پیش خودشم گفته بود کافرش می کنین شما جماعت خناص!

بنده پول نباشین از ریشای بی ریشتون خجالت بکشین .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۶
۵۰
پاک ترین دولت دولت میر حسین موسوی بود.
م...........ون
|
Iran (Islamic Republic of)
بله واسه خرید سیگار هم کپن باید میگرفتی از اونور احتکار و بازار سیاه درست شد‍‍!!!
اصلا" جند سالته یادت هست؟
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی دولت پاکی بود؟؟؟؟

همه جا صف و کوپن و تعاونی و .....

هر چیزی هم چند تا نرخ داشت: نرخ کوپنی ، نرخ تعاونی ، نرخ دولتی ، نرخ آزاد و ......

خودمونیم ها ، مهندس موسوی یه اقتصاددان بزرگ بود!! البته از نوع بر عکس!!!

زمان مهندس موسوی یه سری کارشون این بود که از دولت دلار هفت تومنی میگرفتند و اون رو تو بازار صد و پنجاه تومن میفروختند!!!

واقعا مهندس موسوی یه فیلسوف اقتصاددان بود!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه بیچارها شما خودتدنم می دونید امثال میر حسین این کشور و تو دوره جنگ تونستن حفظ کنن و شما با این حرفاتون فقط دارید اقتدار و اگاهی امام ره زیر سوال می برید چون اگه امام ره سر سوزنی به میرحسین اعتماد نداشت تو دهنی به کسایی که با میرحسین مخالف بودن نمیزد و نمی گفت اقای موسوی کسانی که با شما مخالفت می کنن لیاقت اداره ی یک نانوایی رو هم ندارن
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۴۶
۷
قابل توجه همه حضراتی که بوی کباب به مشامشون رسیده ، اینجا خر داغ می کنن !! یه وقت از هول حلیم توی دیگ نیفتید !!!! تمام پیشگوئی ها و پیش بینی های صراط تا بحال غلط از کار در اومده ، از جمله اخباری که در خصوص استقبال از ریاست محترم جمهوری منتشر کرده بود!!!! انشاء الله به زودی زود تکلیف این پرونده هم روشن میشه و چهره های جذابتون بیش از پیش سیاه میشه!!!!! اخوان تمامیت خواه ، مدعیان دروغین ولایتمداری !!!!! کمی صبر کنید !!!!!! شکسته شدن سکوت ریاست محترم جمهور ، رسوای خاص و عامتان خواهد نمود - انشاءالله
F-24
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه تو رو داغ کردن
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب F-24

لطفا مودب باشید. بی نزاکتی ممنوع.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
24-F اخوی مگه شما هم بوی کباب به مشامت خورده که واکنش نشون دادی ؟؟؟؟؟ حرف هائی که حقیر برای گفتن دارم مخاطب خاصی نداره !!!! مگر اینکه کسی به خودش بگیره !!!!!!!
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۴۴
۷
اگر احمدی نژاد به دار و دسته باندهای قدرت و ثروت باج میداد ، هرگز اینجوری شخصیتش را تخریب نمی کردند.
محمد
|
United States of America
|
۲۳:۰۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۱۴
۱۲
آدم شو طراط !!!
محی الدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰
۳۳
۷
باسلام
قابل توجه دوستان در صراط نیوز
در تبلیغات شما که گفته اید ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم به نظر بنده یواش یواش دارید این گفته خود را نقض می کنید
همیشه در زندگی و کار خود انصاف را رعایت کنید این تیتری که شما زده اید به دور از شأن رسانه ای شماست
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰
۱۰
۱۰
بزرگترین فتنه ، توطئه اقتصادی ، ریزش ، رویش، بزرگترین تخریب و تهمت و کشف ! بزرگترین جریان انحرافی ! بزرگترین هجمه خارجی به کشور بزرگترین تحریمها و بزرگترین بی وفایی ها وجفا کاری از بزرگترین مدعیان بصیرت مثل همین سایت در این دولت رخ داده است
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰
۳۲
۶
كجايي صراط دردولتهاي قبل هم بوده درآينده هم خواهدبود.حالا اين دولت درراستاي همان پاكي وشجاعت اعلام كرده.به نظرشمااين بده ياخوب؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰
۱۲
۲
اهدنا الصرط المستقیم ...
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰
۱
۳۰
بنظر من صرفنظر از اینکه این انتقادات درست باشه یا غلط بخاطر اینه که 1.بطور آگاهانه یا ناآگاهانه شخصیت اح رو بی عیب و نقص و آرمانی نشون دادن 2.واقعاً هم امام هم نظام و هم مردم برای ا ح سنگ تمام گذاشتن و نمی تونند از دولتی که اون همه حمایتش کردن به راحتی اشتباهاتشو ببخشند.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی نژاد ، توهینها و اتهامات فراوان بوقهای تبلیغاتی داخل و خارج از کشور را سالهاست که تحمل می کند.

"این احمدی نژاد بود که سنگ تمام گذاشت و بنابراین ملت با وجود آنکه می دانند احمدی نژاد اشتباهاتی داشته است ولی بخاطر خلوص نیت و فداکاریهای او ، احمدی نژاد را دوست می دارند".
پارسانیا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب "حسن خان"

لطفا سعی نکن که در صفوف حامیان دکتر احمدی نژاد تفرقه بیاندازی.

" دسـت در دسـت هــم دهــیــم به مـــهـــر

مـیـهـن خـویـش را کـنـیـم آبــاد"
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰
۷
۲۷
بجه ایست که خودتون به دنیا آوردید.چرا ناراحتید
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۲۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰
۴
۲۱
اح هم مثل خیلی از شماها فکر خودشو تعطیل کرده و اختیارش دست یکی دیگه هست و چشمش به دهن اونه منتها ما عادت داریم برای تبعیت خودمون دلیل و منطق بیاریم . کسایی که چشمشون به دهن یه آدم دیگه است حق ندارند اسم خودشونو آزاد اندیش بذارن مرام و مسلکشون هم مهم نیست .
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰
۳۵
۳
ميبينم كه موج بيداري بد جوري حال بعضيها رو گرفته.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر "مهدی از مشهد"

ما حزب اللهی ها آنقدر دشمن داخلی و خارجی داریم (از منافقین و جنبش سبزی ها و سلطنت طلبان و تجزیه طلبان و .... گرفته تا انگلیسیها و صهیونیستها و .... ) که دیگه خومون نباید بیافتیم جون همدیگر.


"دست در دست هم دهـیـم بـه مـهـر
مـیـهـن خـویـش را کـنـیـم آبـاد"
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ميلاد تو طرفدار انحرافي بچه حزب اللهي واقعي از منحرف حمايت نميكنه
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه حزب اللهي هم ازآقاي خود تقليد ميكنه و از احمدي نژاد حمايت مكنه ممل جان
هییییییییییی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۰
۲
۲۹
میگم نکنه دست خود مح........... تو کاره
ما که خاطره شهرام جزایری رو فراموش نکردیم
کسی نسیت جیباشو بگرده
شاید یه هزار میلیاردیش برگرده
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۰
۲۵
۲
این اختلاس هم شده مثل زبل خان شکارچی.
اختلاس سه هزار میلیاردی اینجا،
اختلاس سه هزار میلیاردی آنجا،
اختلاس سه هزار میلیاردی همه جا.

هیچکس هم تحقیق نمی کند که دقیقا چه شده؟.

ظاهراً اصل قضیه دریافت پول از بانک بدون داشتن وثیقه بوده است.

می گویند 3000 میلیارد رقم گرد شده است و اصل قضیه سر 2800 میلیارد بوده.

تازه همۀ آن هم اختلاس نبوده. 1800 میلیارد آن بدون وثیقه بوده و بقیه با وثیقه. مختلس محترم همچین بی کس و کار هم نبوده.

آنقدر پول داشته که وثیقۀ 1000 میلیارد تومان وام را بدهد.
38 واحد اقتصادی داشته (اگر ارزی که همین واحدها به نرخ دولتی می گیرند را در بازار آزاد بفروشند یحتمل پول اختلاس در می آید).

بعدش هم ببینید که با این پول اختلاسی چه کار می خواسته بکند: بانک خصوصی تاسیس کند، بیش از پنجاه درصد فولاد خوزستان، شرکت تراورس و شرکت اکسین را بخرد، و پروژۀ دو طبقه کردن جادۀ رامسر به نور را اجرا کند و خدا می داند چند پروژۀ ملی و عام المنفعۀ دیگر را تمام کند.
حالا داد همه درآمده که اح...... باید از خجالت بمیرد.

و اما اینکه می گویند این اختلاس تا کنون سابقه نداشته همچین درست هم نیست. همین سال 1373 ، در زمان دولت آقای ها...... ، که اختلاس 123 میلیارد تومانی شده بود حرف و حدیث هر روزۀ مردم.
ما یک حساب و کتاب کردیم دیدیم اگر نرخ تورم این سالها را بچینیم روی هم و آن 123 میلیارد را بیاوریم به زمان حال، می رسیم به رقمی کمی در حدود 2500 میلیارد تومان.

البته دولت آقای اح...... تا کنون 4700 میلیارد تومن از داراییهای آن به اصطلاح مختلس را بلوکه کرده ولی از آن 123 میلیارد تومن خبری نشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
۲۸
۳
در سال 1373 در زمان دولت آقای رفسنجانی ، اختلاس 123 میلیارد تومانی رخ داد که معادل 2500 میلیارد تومان امروز میشود.

بنابراین مشابه با چنین اختلاسهایی قبلا هم رخ داده است.

از طرف دیگر در این اختلاس جدید (2800 میلیارد تومانی که رسانه ها رقم آن را بصورت گرد شده نوشتند 3000 میلیارد تومان) خوشبختانه دولت دکتر احمدی نژاد تا کنون توانسته است 4700 میلیارد تومان از داراییهای اختلاس گران را بلوکه نماید.

"احمدی نژاد فداکار است و با اصحاب قدرت و ثروت می جنگد"
رز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
۲۱
۲
امروز نکونام اعلام کرد رقم اصلی این اختلاس 1700 است حالا چرا عده ای ان را دوبرابر کردند علتش را فقط خدا می دونه. اما با فرض 3000 بودن مقادیر آن هنوز هم اختلاس دوران ها............ توسط خداداد رکورد شکن است و عنوان بزرگترین اختلاس هم نوعی شیطنت است.
ما سال 75 خونه ای در یکی از شهر ها خریدیم یک میلیون تومان . این خونه الان شده 50 میلیون یعنی 50 برابر. من با کمی اغماض می گم چهل برابر . اون وقت اختلاس 172 میلیاردی فاضل خداداد می شود چیزی حدود 6800میلیارد. یعنی هنوز سردار سازندگی رکورد شکن است.
محسن از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
۲
۲۰
اختلاص رو کی ساماندهی کرده؟
1)محمود
2)استغفرالله اختلاس توی این دولت؟
3)محمود نیویورکه چطوری میتونه اختلاص کنه
4)جریان انحرافی :)))))
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر تو با نمکی ، بپا یه وقت شور نشی.

در ضمن "اختلاس" صحیح است نه "اختلاص".
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه تا مح...... هست لازم نیست من شورشو در بیارم شور همه چیو در آورده از د....ی بگیر تا رانت خواری و وام به کشورهای کوچک آفریقای جنوبی آنگولا و کشور دوست و برادر ونزوئلا. تا مح..... هست نگران این قضایا نباشید :))
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
اختلاسی در کار نبوده ، مسئله گرفتن تسهیلات میلیاردی از بانک است با وثیقه نا-کافی.

2800 میلیارد تومان از چند بانک وام گرفته اند ، برای خرید چندین کارخانه و تاسیس یک بانک خصوصی بزرگ، ولی کل مبلغ وثیقه آنها حدود 1000 میلیارد تومان بوده.

رسانه ها به دروغ نوشتند " اختلاس 3000 میلیارد تومانی "

در حالیکه باید می نوشتند:
" تخلف بانکها در اعطای 1800 میلیارد تومان در اعطای تسهیلات بانکی بدون وثیقه".

یا حق
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
بر خلاف کامنت دوست عزیزمان ، باید گفت که
اولا: آفریقای جنوبی با مساحتی بیش از 1200000 کیلومتر مربع ، بیست و پنجمین کشور بزرگ دنیاست و با تولید ناخالص داخلی بیش از 524 میلیارد دلار در سال همواره رتبه اول بزرگترین اقتصاد آفریقا را در اختیار دارد.
در حال حاضر آفریقای جنوبی به لحاظ تولید ناخالص داخلی ، بیست و چهارمین اقتصاد دنیا به حساب می آید.
موقعیت جغرافیایی آفریقای جنوبی بسیار حائز اهمیت است و بنادر این کشور پلی هستند میان اقیانوس هند و اقیانوس اطلس. از سوی دیگر آفریقای جنوبی بزرگترین معادن طلا و الماس دنیا را داراست و همین عوامل سبب شده بود که آفریقای جنوبی سالها طعمه استثمارگران آمریکایی ( و انگلیسی) باشد.

به هر حال باید به هوش دکتر احمدی نژاد آفرین گفت که تا حد امکان روابط ایران و آفریقای جنوبی را عالی و عالی تر کرد.

ثانیا:
در مورد ونزوئلا باید گفت که ونزوئلا سومین کشور وسیع آمریکای لاتین است و دارای بیشترین ذخایر نفتی در آمریکای لاتین می باشد.
ونزوئلا به لحاظ ذخایر نفتی در آمریکای لاتین اول و در دنیا رتبه ششم را دارد.

مردم کشور ونزوئلا با حدود 12000 دلار درآمد سرانه ، زندگی نسبتا خوبی دارند (درآمد سرانه بالاتر از ایران) و از این جهت ونزوئلا در آمریکای لاتین رتبه سوم را داراست.

پنجمین کمپانی بزرگ نفتی دنیا (اکتشاف ، استخراج و پالایش) کمپانی PDVSA متعلق به ونزوئلاست.

بزرگترین پالایشگاه نفت دنیا با ظرفیتی در حدود 940 هزار بشکه نفت در روز ونزوئلا قرار دارد.

موارد مذکور گوشه ای از عواملی بشمار میرود که سبب شده تا آمریکاییها ( و انگلیسیها) مدام برای تصاحب ونزوئلا نقشه بکشند.

به هر حال باید به هوش دکتر احمدی نژاد آفرین گفت که تا حد امکان روابط ایران و کشور نسبتا مرفه ونزوئلا را عالی و عالی تر کرد.

با تشکر از دوست عزیزمان که با مسخره کردن آفریقای جنوبی و ونزوئلا ، این فرصت را به حقیر داد تا گوشه ای از حقایق در خصوص این دو کشور گفته شود.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۰
۹
۰
دادستان اعلام کرد که کل مبلغ تخلف بانکی حدود 1730 میلیارد تومان است ، نه 3000 میلیارد تومان.

در ضمن 4700 میلیارد تومان از اموال متخلفین تا این لحظه بلوکه شده است.

به نظر می رسد دستهایی در کار است تا مبلغ این "تخلف بانکی" را خیلی بزرگتر از آنچه هست به جامعه القا کنند تا به روحیه ملت ایران صدمه بزرگتری بزنند.

رسانه ها طوری به این خبر دامن زدند و آنرا بزرگ کردند که گویا گروه امیر منصور آریا (متهم اصلی پرونده) در فکر " اختلاس و بدنبال آن فرار " بوده است
در حالیکه گروه امیر منصور آریا (متهم اصلی پرونده) متشکل از چند میلیاردر است با چند هزار میلیارد تومان سرمایه در داخل کشور.
قصدش هم از گرفتن چنین تسهیلات کلانی، ادامه خرید کارخانه ها و شرکتهای بزرگ و تاسیس یک بانک خصوصی بزرگ در ایران بوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۰
۰
۱۰
مظلوميت رهبري در اين جمله نهفته است :
(برداشت شخصي )

" بزرگترین اختلاس تاریخ اقتصاد ایران در سال جهاد اقتصادی "
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۹
۱
جناب "ناشناس"
بزرگترین اختلاس تاریخ اقتصاد ایران ، قراردادهای نفتی دوران پهلوی بود.

در زمان سلطنت محمدرضای خائن ، ایران با جمعیتی در حدود 30 تا 35 میلیون نفر روزانه شش میلیون بشکه نفت از ذخایر خود را استخراج می کرد در حالیکه مصرف انرژی مردم در آن سالها (1332 تا 1357) بسیار کمتر از مصرف انرژی مردم در سال 1390 است.

این در حالی است که در دولت دکتر احمدی نژاد روزانه کمتر از چهار میلیون بشکه نفت استخرج شده در شرایطی که جمعیت کشور به بیش از دو و نیم برابر زمان پهلوی رسیده.


" تــاریـخ را تــحـریـف نـکـنـیـم"

"دســت در دســت هــم دهــیــم بـه مــهــر
مــیــهــن خـویـش را کـتـیـم آبـاد "
منو بابام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
بابام میگه ماشااله بعضی ها برای حمایت از اح چه پشتکاری دارند.به انداره یک دفتر 100برگ می نویسند. در هر حال خداکنه مسایل مهمتر یادشون نره.