۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۷
پس از هک شدن یک شرکت هلندی

گواهی ایمنی سرویسهای اطلاعاتی غرب به دست هکر ها افتاد

در بين گواهي هايي كه به دست هكرها افتاده است ،گواهي ايمني اينترنتي سرويسهاي اطلاعاتي مانند موساد، سيا ،ام اي 6 و شركتهاي مايكروسافت ،ياهو ،اسكايپ، فيسبوك و توييتر نيز وجود دارد.
کد خبر : ۳۱۴۲۰
"صراط" - گواهي ايمني اينترنتي سرويسهاي اطلاعاتي مانند موساد، سيا و ام اي 6 در اختيار هكرها قرار گرفت.

به گزارش صراط نيوز ، يك مقام مسوول در شركت "موزيلا" با اشاره به هك شدن شركت هلندي "ديجي نوتار" كه در زمينه صدور گواهي ايمني اينترنتي فعاليت مي كند، گفت: در بين گواهي هايي كه به دست هكرها افتاده است ،گواهي ايمني اينترنتي سرويسهاي اطلاعاتي مانند موساد، سيا ،ام اي 6 و شركتهاي مايكروسافت ،ياهو ،اسكايپ، فيسبوك و توييتر نيز وجود دارد.

از سوي ديگر كريستوفر سوفيان، پژوهشگر آمريكايي مقيم واشنگتن در پيامي كه به توييتر ارسال كرده است مدعي شد فردي احتمالا از ايران گواهي ايمني اينترنتي سايت سيا را به سرقت برده و من مطمئن نيستم دولت آمريكا به اين موضوع توجه داشته باشد.

ادعاي سوفيان مبني بر دست داشتن هكرهاي ايراني در هك شركت هلندي "ديجي نوتار" در حال بيان مي شود كه گروهي از كارشناسان غربي نيز معتقدند هكرهاي ايراني در اين حمله نقش داشته اند.

بنابراين گزارش، گواهي هاي اينترنتي سرقت شده ،همه توسط شركت هلندي "ديجي نوتار" صادر شده است كه هفته گذشته اعتراف كرد در ماه جولاي(تير) هك شده است.

اين گزارش حاكيست، هكرها با استفاده از گواهي هاي به سرقت رفته مي توانند بين كاربران يك سايت و سرور سايت واسطه شده و اطلاعات مبادله شده بين كاربر و سايت را مورد رصد قرار دهند.

در همين حال گوگل و موزيلا اعلام كرده اند همه گواهيهاي صادره توسط "ديجي نوتار" را به صورت دائمي بلوكه مي كنند.

هتر ادكينز يكي از مديران گوگل در وبلاگ خود نوشت:بر اساس يافته ها و تصمصم دولت هلند و مذاكره با ساير شركتهاي سازنده مرورگر وب ما تصميم گرفته اييم تمامي گواهي ايمني صادره توسط "ديجي نوتار" را بلوكه كنيم.

 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۰
۲
۱
سرويسهاي اطلاعاتي همچون ياهو، اسكايپ ... :))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کجا گفته سرویس اطلاعاتی مثل یاهو و اسکایپ ؟
خوب بخون بعد مسخره کن
سعید
|
CANADA
|
۰۵:۰۴ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
۲
۳
وقتی عب.... بشه تئورسین شما معلومه که یاهو و اسکایپ هم تبدیل میشه به سرویس های اطلاعاتی کشورهای غربی! خدا رو شکر می کنم با اینهمه عقل و تدبیر و درایتی که در شما می بینم و همانا شما غالبین هستید ....

فکر می کنم کلاً با این کارها برنامه اصلیتون اینه که غربی ها ایران رو از اینترنت محروم کنند تا شما خیالتون راحت بشه و بعدهم به مردم ایران و دنیا بگین ببنید ما نبودیم که اینترنت شما رو قطع کردین خود غربی ها بودند...

این کارها طبق قوانین هر کشوری و موسسات بین المللی جرم محسوب میشه و اگر ثابت بشه که نهاد های امنیتی اطلاعاتی نظامی شما در این امور دخیل هستند مطمئن باشید که شما رو جریمه می کنند و کشورهای خریدار نفتتان را مجبور می کنند که از همان مختصر پولی که بابت نفت به شما می دهند مبلغی را بعنوان غرامت به آنها بپردازند. خلاصه این ره که میروید به ترکستان است...
مدیر پایگاه به نظر مي رسددر خواندن متن خبر دقت كافي نداشته ايد.
متن خبر: "...ايمني اينترنتي سرويسهاي اطلاعاتي مانند موساد، سيا ،ام اي 6 و شركتهاي مايكروسافت ،ياهو ،اسكايپ، فيسبوك و توييتر نيز وجود دارد."
همانطور كه ملاحظه مي كنيد بين سرويسهاي اطلاعاتي و شركتهاي مذكور تفكيك شده واصلا از اين متن برداشت نمي شود كه شركتهاي ذكر شده نيز جز سرويسهاي اطلاعاتي محسوب شده است.
همچنين دست داشتن هكرهاي ايراني، ادعاي ثابت نشده غربيهاست.ضمن اينكه اميدواريم شما به حملات سايبري عليه كشورتان مانند ارسال ويروس استاكس نت و مواد مشابه نيز معترض باشيد.
با تشكر از ارسال نظر جنابعالي.
ناشناس
|
CANADA
متا سفانه امثال این فرد زیادن که چشم بسته هرچه را که میشنوند باصدار بلند وگاهی با حرارت بیشتر تکرار میکنند و تنها مخالفت با نظام براشون مهمه و مهم نیست چی رو میگن یا چه خبری رو تکرار میکنن.
حتی دعوای زن و شوهر رو گردن نظام میندازن
ناشناس
|
CANADA
سعيد جان خيالت راحت غربيها هيچوقت اينترنت ايرانو قطع نمي كنند چون بهترين راه ارتباطي با مزدورانشون تو ايرانه.
شاهدشم اينكه چند وقت پيش عليرغم تشديد تحريمها، به درخواست امريكا تحريمهاي اينترنتي براي ارتباط گيري با داخل سبك تر شد.
حسین
|
CANADA
دوست عزیز(سعید)، (ببخشید که این حرف رو میزنم) کوکورانه به اخبار نگاه نکنید! حداقل بعد از خواندن قدری در آن تامل کنید تا صحت آن چیزی که خواندید برای شما تایید شود و هر خبر را که چه در داخل و چه در خارج خواندید سریعا قبول و اظهار نظر نکنید!
پاسخ صراط به شما کاملا منطقی بود.
دیدن اخبار یک جانبه رسانه های غربی و پیش زمینه فکری و علایق شما در تصمیم گیری و نظر دادن شما تاثیر بالایی دارد، بهتر است تفکر خود عوض کرده و با دیدی بازتری مطالب را بخوانید حتی اگر مخالف عقاید یا نظر شماست!
سعید
|
CANADA
|
۱۱:۱۴ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۲
اولاً از شما خواهش می کنم که منبع خبرتتان را با نشانی سایت و آدرس صفحه اعلام کنید.

ثانیاً قبل از این مورد هم چندین حمله از طرف شما به سایت های ناسا، سایت های شبکه های خبری و امثالهم انجام شده و هکر ها بنام ارتش سایبری جمهوری اسلامی با آرم جمهوری اسلامی و سپاه اقدام به هک کردن صفحه کردن و دولت جمهوری اسلامی بهیچ وجه این اقدامات را محکوم نکرده و اعلام برات نکرده بنابر این این هکر مشخصاً برای نظام کار می کنند و غربی ها هم خوب به این موضوع واقفند. چون تنها کسی که از این اقدامات سود می برد ..... است و البته اینها محتاج پول و سرمایه هنگفت است که .... طبق معمول از بیت المال و پول نفت مخلصانه پرداخت می کند. الزامی هم ندارد که هکر ها ایرانی باشند می توانند روس یا چینی باشند چون من شک دارم در بین شماها کسی با این خصوصیات علمی و فنی زیاد پیدا شود و احتمالاً مثل تمام پروژه های دیگرتان که به اسم خودکفایی انجام می دهید ولی در واقع کار مستقیم یا غیر مستقیم روسیه یا چین است با اینکار هم می خواهید خودتان را در بین عوام الناس مطرح کنید.
در مورد اینکه فرمودید سرویس های اطلاعاتی کد امنیتیشان را این شرکت هلندی میسازد کلی خندم گرفت بهتر است کمی اطلاعاتتان را در مورد اینکه نهادی نظامی امنیتی چکار می کنند بیشتر کنید اگر سرویس امنیتی کارش را به یک شرکت خارجی بدهد باید بحالش گریست.

در مورد استاکس نت هم اگر می خواهید می توانید من رو وطن فروش خطاب کنید ولی اگر من می توانستم حتماً در این پروژه عبیه شما شرکت می کردم به چند دلیل
اولا باعث شد حمله نظامی صورت نگیره و فشار بیشتری بر مردم ایران وارد نشه و فقط جاهایی صدمه ببینه که باید ببینه
ثانیاً من علاقه مندم که کشور در همه امور علمی و فنی پیشرفت کنه از جمله انرژی هسته ای ولی نه فقط انرژی هسته ای یا امور نظامی .
من انرژی هسته ای رو برای کشورم می خواهم اما نه تحت سلطه شما واقعاً برخاسته از آرا مردم باشه و مسئولیت پذیر باشه وقتی حکومت های مثل شما و کره شمالی و امثالهم همه امور کشور را رها می کنند و فقط به انرژی هسته ای و امور نظامی می پردازند باید از آنها ترسید. این عجیب نیست که شما توانایی ساختن ناوگان هوایی مسافربری مطمئن ندارید هنوز در نیروگاه سازی مشکل دارید هنوز چهار خط راهن اصلی به هیچ جا نرسیده و هزاران پروژه آبادانی و رفاهی و اقتصادی روی زمین گذاشتید و فقط به این موضوع چسبیده اید در حالیکه نه در دراز مدت نه در کوتاه مدت هیچ بهره ای در آن از لحاظ انرژی نیست؟ جامعه بین المللی حق دارد به نیت واقعی شما مشکوک باشد چون توسعه شما و خرجی که سر این موضوعات می کنید متناسب با بقیه امور مملگت نیست .
اینهمه حساسیت در این امر نشانه چه چیزی می تواند باشد کشورما مشکلات زیادی دارد چزل باید مقامات نظام و ائمه جمعه منتصب فقط این مورد را حق مسلم مردم بداند. آیا آب سنگین اراک که ربطی به تولید سوخت نیروگاه ندارد حق مسلم است؟ آیا م
ر غیر از این نیست که شما تا سالها سوخت همین نیروگاه نیم وجبی را هم از روسیه گرفته اید.

من ترجیح می دهم یا کمترین هزینه که همین استاکس نت است شما متوقف شوید تا با حمله نظامی یا تحریم بیشتر مردم ایران. اتفاقاً همین از کار افتادن تاسیسات اتمی تان توسط این ویروس و ارسال اطلاعات آنها بخوبی ثابت کرده که این تاسیسات را شما نساخته اید بلکه با سرهم کردن تجهیزاتی که از غرب قاچاقی خریداری کردید و در واقع با علم و تکنولوژی آنها سرهم کرده اید و طبیعی است وقتی کسی خودش چیزی را درست نکرده باشد و به عمق آن واقف نباشد براحتی سازندگان یا وابسته های آنها در آن سیستم ها نفوذ می کنند. اگر خودتان می ساختید غرب و اسرائیل نمی توانستند ماهیت کار آنها و ارتباط آنها را بفهمند تا آنها را با ویروسی از کار بیندازند.
مدیر پایگاه دوست عزيز؛در نظر خود موارد متعددي را مطرح كرده اييد كه غالبا بدون سند و مدرك است و اما پاسخ به بعضي موارد مطرح شده كه به صراط مربوط است.
1.اولا ما گردانندگان سايت صراط دست داشتن خود در حمله عليه مراكزي كه ذكر كرده اييد را شديدا تكذيب مي كنيم! چون وقت اينكار را نداريم!!
2.آدرس صفحه مورد نظر شما:
http://www.computerworld.com/s/article/9219727/Hackers_steal_SSL_certificates_for_CIA_MI6_Mossad?taxonomyId=85
3.ادعاي دريافت كد امنيتي توسط سرويسهاي اطلاعاتي مذكور از شركت هلندي در همان منبع خبري ذكر شده است،بنابراين به ما نخنديد! و ضمنا ما مثل شما درباره فعاليت نهادهاي نظامي و امنيتي، اطلاعات نداريم!! خوشحال مي شويم اگر شما اطلاعات مفيدي! درباره نحوه عملكرد اين نهادها داريد در اختيار ما قرار دهيد!
4.در مورد توان فني دانشمندان ايراني هرچند مايه تاسف است كه يك ايراني نسبت به هموطنان خود چنين نظري دارد ولي به هرحال بد نيست شما كه احتمالا به زبان انگليسي مسلط هستيد مقاله زير نوشته يك عضو شوراي روابط خارجي امريكا را از سايت روزنامه واشنكتن پست مطالعه كنيد.
http://www.washingtonpost.com/opinions/the-march-toward-a-nuclear-iran/2011/07/29/gIQAFcypsI_story.html
طبيعي است بخشهايي كه نويسنده به قدرت علمي و پيشرفت علمي ايران اعتراف مي كند ناقض ادعاي شماست.
4.ادعاي اينكه استاكس نت سبب شدحمله عليه ايران صورت نگيرد نيز جالب است زيرا غربيها بعد از اينكه به اين نتيجه رسيدند كه در محاسبه سود و زيان حمله نظامي به ايران مفيد فايده نيست، به عنوان اخرين حربه به ترور دانشمندان و حملات سايبري متوسل شدند.والا چندين سال بود كه شب و روز دم از حمله نظامي ميزدند ولي عملا قادر به انجام كاري نشدند.
راستي به نظر شما ترور دانشمندان هموطن شما نيز اگر باعث جلوگيري از حمله نظامي خيالي شده باشد خوب است و شما حاضر به شركت در آن هستيد؟؟!!
5.درباره ادعاي غربيها در مورد فعاليتهاي هسته ايي ايران بهترين مرجع آژانس بين المللي انرژي اتمي است كه تاكنون عليرغم انتشار گزارشهاي مغرضانه عليه ايران حداقل به اين نكته اذعان كرده است كه فعاليتهاي ايران جنبه نظامي ندارد.
با تشکر از ارسال نظرتان
سعید
|
CANADA
خیلی از شما تشکر می کنم که جوابم رو دادید. بله من این مقاله شما رو مطالعه کردم و نویسنده مقاله این ادعا رو کرده بود که گواهی امنیتی سرویس های اطلاعاتی نیز توسط این هکر ها دزدیده شده. هر چند بغیر از این شخص کس دیگری چنین ادعایی نکرده ولی اینجا چند نکته هست که می خواهم بعنوان کسی که در زمینه انفورماتیک و اینترنت فعال بوده خدمتتان عرض کنیم.

1- ما در دانشگاه دو درس شبکه های کامپیوتری یک و دو را گذراندیم و یک بخش مهم از درس شبکه دو در واقع درباره همین موضوع امنیت در شبکه است و اگر شما نگاهی به کتاب های درسی اینها بیندازید متوجه میشید که در این امور هیچ وقت شرکت های خصوصی و افراد فعال نیستند و در اکثر موارد این امور توسط سازمان دولتی و حکومتی و بخصوص نهادی نظامی و اطلاعاتی تعقیب میشه و اصولاً شبکه های آنها و سیستم رمزگزاری آنها کاملاً با اون چیزهایی که در دنیای تجاری و عادی انجام میشه متفاوته معمولاً از لحاظ تکنولوژی پیچیدگی دهها سال جلو تر از سیستم های رمزگذاری ماهاست و بعبارت دیگه وقتی یک سیستم رمز گذاری نظامی امنیتی آمریکا کهنه میشه اون موقع است که بدنیا تجاری و مصارف عادی معرفی میشه. هیچ وقت هیچ نهاد امنیتی در آمریکا یا هر کشور دیگری سیستم رمزگذاریشو به یک شرکت خصوصی حتی در داخل آمریکا نمیده چه برسه به شرکتی در هلند. در همین ایران خودمان ....... وقتی در ایران با این امکانات و با این سطح توان تکنولوژی چنین کاری میشود چه برسد به آمریکا. در زمینه اسرائیل هم من فقط یک اشاره کوتاه می کنم که از حال سیستم های کدگذاری و رمزگذاری و سایر فن آوری های اطلاعاتی دانشگاه فنی تشنیون در یافا یکی از بالاترینهاست و با دانشگاه ام آی تی آمریکا برابری می کند (........) و اسرائیل خودش تکنولوژی امنیتی به آمریکا و غرب صادر میکند.

2- کلید هایی که از این شرکت کش رفته در واقع مربوط به کاربران عادی ایرانی هستند که از سرویس هایی که اول مشخص کرده اید استفاده می کنند چون مخابرات شماست که ارتباط آنها را با دنیای خارج برقرار میکنه. این طبیعی که هیچ جاسوس حرفه ای هیچ وقت از این سرویس ها و سایت ها استفاده نمیکنه و سیستم آنها کاملاً با سیستم های مثل اینها فرق دارند و حتی بعضی از آنها با ارتباط ماهواره ای وصل میشند که کشف آنها خیلی برای شما راحت نیست. در همین مرورگر های معمول هم مرورگر کروم گوگل توانسته بود بدلی بودن کلید ها رو تشخصی بده و موضوع از طریق یک کاربر ایرانی که از این مرورگر استفاده کرده بود که به خارج گزارش شده بنابراین اینکه مثلاً ادعا بشه که کلید سرویس های امنیتی به باد رفته یک کم اغراق آمیز

3 - بدون شک هکر های شما توانستند گواهینامه های دیژیتالی بسیاری از کاربر ایرانی را بدزدند و نامه های شخصی آنها را باز کنند. و اینکه میگویم این کار زیر نظر ... ........و هم بخاطر اینکه تنها شما هستید که از این کار نفع می برید . شما هم دنبال جاسوس یابی نبودید چرا که خودتان خوب می دانید که جاسوس حرفه ای آنقدر احمق نیست که با جی میل یا یاهو یا اسکایپ اطلاعات رد و بدل کند. مسئله این است که شما می خواهید از زندگی خصوصی مخالفنتان خبر داشته باشید و در مواقع لزوم با تهدید و هراس آفرینی جو امنیتی در جامعه درست کنید درست مثل شوروی سابق. موضوع این نیست که مثلاً فلان دانشجو دانشگاه چه مطلبی یا چه عکسی را مثلاً به بی بی سی یا سایر رسانه ها خارجی ارسال کرده موضوع این است که از لابلای پیام های شخصی وی بتوانید مواردی که می تواند بعنوان مثلاً انحراف اخلاقی یا ارتباطات بقول شما غیر قانونی این اشخاص است را پیدا کنید تا سر فرصت با رو کردن آنها به شخص وی را مجبور به تمکین کنید و از وی برای ترساندن بقیه و ایجاد محیط رعب و وحشت استفاده کنید.

در مورد قدرت علمی ایران هم مقاله ای از واشنگتن پست گذاشته اید البته شاید بقیه بصورت مبهم شما را خیلی بالا فرض کنند ولی من..... خوب می دانم که چقدر ما در این زمینه عقب هستیم. مسلماً در بین طرفداران شما هستند کسانی که دارای هوش بالایی باشند و خوب با پول بدون حساب و کتابی که شما از کیسه بیت المال خرج می کنید در این موارد طبیعی است که بایستی کارهایی انجام شود اما نسبت بازدهی آنها بخاطر اینکه عمده طرفداران شما افراد مفت خور و بادمجان دور قابچین و متظاهر هستند خیلی پایین است و طبیعی است که با یک گل بهار نمی شود. من خودم بشخصه شاهد بودم که کسانی که حتی از بهره هوشی متوسط و اطلاعات متوسط برخوردارند هم از کار کردن با شما طفره می روند و اگر غیر از این بود شاهد انبوه همکاران حرفه ای و باهوش ام در کانادا، آمریکا و استرالیا نبودم.

در مورد استاکس نت و حمله به ایران اشتباه شما این است که فکر می کنید فقط عقلای غرب در مورد حمله تصمیم می گیرند متاسفانه در غرب و خصوصاً در اسرائیل هم دیوانگانی هستند که اصلاً نگاه بفایده داشتن و اینها نمی کنند اگر مسئله فایده بود که اسرائیل با این وقاحت با کشتی ترکیه ای این برخورد را نمی کرد و حداقل بعد از آن برای حفظ ظاهر هم شده بود عذرخواهی می کرد نه عزیزان آنجا هم ..... کسانی هستند که حیات و زندگیشان را در جنگ می بینند. این ویروس حداقل برای یک سال کلیه عملیات هسته ای شما را به عقب انداخت و با توجه به هزینه بالایی که صرف ایجاد و نگهداری این تاسیسات می شود هزینه کمی نیست.
در مورد اینکه آیا بنده با ترور دانشمندان هسته ای موافق هستم یا خیر باید بگویم که اصولاً بنده با کشتن موافق نیستم و در ثانی شک هم دارم که این افراد اولاً واقع درگیر مسائل هسته ای بودند و آیا اسرائیل یا غرب همه اینها را کشته یا موارد دیگری بوده. اخباری که در مورد فردی که اخیراً بعنوان تروریست معرفی شده منتشر شده که نشان می دهد وی ..... .... بوده وبعضی از منابع از احتمال ........خبر می دهند. بهرحال اگر واقعاً معلوم شود که دانشمندی با کارش باعث میشود که حکومتی با ..........باعث مشکلات فراوان برای آینده مردم ایران و جهان میشود و شاید میلیونها نفر با کار وی زندگیشان را از دست می دهند چرا که نه بنظر من هم کشتنشان جایز است. چه بسا امکان دارد بعضی از اینها وقتی با کمک کارهایشان فاجعه اتمی بوجود آمد خودشان خودشان را بکشند. (کما اینکه در آمریکا هم این اتفاق افتاد) و مطمئن باشید من حاضرم برای جلوگیری از حمله نظامی به کشور در این اقدام شرکت کنم.

در مورد آژانس هم البته شما فقط بندهایی را موافق میلتان است به مردم ایران می گویید و لابد فکر کردید که منبع خبر بنده هم فقط سایت و رسانه های نظام است! اما بهرحال عزیزان اسید کلریدریک هم فقط کاربردش کور کردن و سوزان مردم نیست و با آن می شود خیلی کارهای خوب در زمینه نظافت در منزل انجام داد اما بهمان راحتی هم میشود از آن بعنوان آلت قتاله استفاده کرد و این موضوعی است که هم شما خوب می فهمید و هم آنها خوب می فهمند. همین کار شما عمده پول و بودجه مملکت را صرف این کار و کارهای موشک سازی و نظایر آنها می کنید بخوبی گواه این حقیقت است که نیاز شما تولید انرژی یا کاربردهای صلح آمیز نیست. همین که در تمام منابر و مجالس شما از اینهمه حق مسلم فقط به این یکی چسبیدید برای هر کسی مشخص می کند که واقعا دنبال چه هستید. اگر واقعاً آژانس به نتیجه مثبتی در مورد شما رسیده بود حداقل ترکیه به شما اینقدر گیر نمیداد. بجز اینها موارد مثل مورد آب سنگین اراک و همینطور تلاش بی وقفه شما برای خرید اورانیوم و سایر مواد خام از کشورهای آفریقایی (برخلاف ادعای خودکفایی که برای توجیه استفاده از انرژی هسته ای می دادید.) بخوبی مشخص می کند که نیت واقعی شما چیست. مسئله اینجاست که خود شما بخوبی می دانید که تحریم های نفتی و کم شدن ذخایر در آینده نزدیک مشکلات عدیده برای شما ایجاد می کند و احتمالاً مثل کره شمالی بفکر این هستید که با تهدید همسایگان پولدار و غرب بتوانید با باجگیری هسته ای روزگارتان را بگذارنید.


امیدوارم مثل گذشته نظرات اینجانب را منتشر کنید.
سعید
|
CANADA
|
۲۰:۴۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۲
امیدوارم نظری که قبل از این داده بودم هم منتشر کنید تا بعضی ها سریع بالای منبر نرند و کورکورانه محکوم نکنند. مجدداً از سایتتان می خواهم منبع خبر و عین جمله انگلیسی خبر را منتشر کند تا بنده هم از تجاهل در بیایم.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
اقا سعید با این که عمیقا از این حرکت ها ضد امنیتی کاملا دل خونی داریم .. اما بدون تو ایران در زمینه فناوری اطلاعات جوانمان نابغه ای داریم و این کارها برای اونها اصلا سخت نیست..