۱۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۸
علیرغم نگرانی امام خامنه ای از وضعیت فرهنگی کشور

چرا دولت به رهبر معظم انقلاب گزارش فرهنگی ارائه نکرد؟

اگر قرار بود در اين ديدار گزارش عملكرد فرهنگي دولت ارائه شود، چه كسي بايد اينكار را انجام مي داد؛ اسفنديار رحيم مشايي به عنوان تئوريسين فرهنگي دولت و رييس كميسيون فرهنگي دولت محمود احمدي نژاد يا سيد محمد حسيني به عنوان وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي؟
کد خبر : ۳۰۸۳۹
"صراط" -  يكي از نكات حاشيه ايي و سوال برانگيز ديدار هيات دولت با رهبر معظم انقلاب ، عدم ارائه گزارش فرهنگي عملكرد دولت است.

به گزارش سرویس فرهنگی صراط نيوز، در ديدار اخير هيات دولت با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دولت، تعدادي از وزرا در حوزه هاي مختلف فعاليت دولت به ارائه گزارش پرداختند، اما در حوزه حساس و مهم فرهنگي هيچ گزارشي توسط مسوولين مربوطه ارائه نشد.

بنابراين گزارش، عدم ارائه گزارش فرهنگي دولت، نظر رهبر معظم انقلاب را نيز به خود جلب كرد و معظم له در بخشي ازبيانات خود فرمودند: مسئله‌ى ديگر - كه حالا البته اين مربوط به مسائل اقتصادى نيست- مربوط به فرهنگ است؛ كه امروز گزارشى داده نشد، موكول شد به بعد."

اهميت اين موضوع از آنجا ناشي مي شود كه حوزه فرهنگي همواره يكي از حوزه هاي حساس و مورد توجه رهبر معظم انقلاب و نخبگان مذهبي، سياسي و اجتماعي كشور بوده است و با توجه به دغدغه هاي متعدد بزرگان در اين موضوع و انتقادات فراوان به عملكرد فرهنگي دولت خصوصا در يكي دو سال اخير،عدم ارائه هيچ گزارشي از فعاليتهاي فرهنگي دولت در نوع خود عجيب و سوال برانگيز است.

از سوي ديگر با در نظر گرفتن نگراني سال گذشته رهبر فرزانه انقلاب از تصويب بودجه كلان فرهنگي و نحوه جذب و مصرف آن و توجه به فرصت كم نظير ديدار با رهبر معظم انقلاب، انتظار مي رفت مسوولين مربوطه در صورت داشتن كارنامه مثبت فرهنگي ،بخش عمده وقت خود را در اين ديدار صرف ارائه گزارش فرهنگي كرده و رهبر معظم انقلاب را از مصرف صحيحي بودجه فرهنگي سال گذشته مطمئن مي ساختند.

اما صرف نظر از چرايي عدم ارائه گزارش فرهنگي دولت، اين سوال نيز بي پاسخ است كه اگر قرار بود در اين ديدار گزارش عملكرد فرهنگي دولت ارائه شود، چه كسي بايد اينكار را انجام مي داد؛ اسفنديار رحيم مشايي به عنوان تئوريسين فرهنگي دولت و رييس كميسيون فرهنگي دولت محمود احمدي نژاد يا سيد محمد حسيني به عنوان وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي؟

 

 

نظرات بینندگان
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۲۳
۹
اي بابا صراط خستمون كردي هر دفعه مياي يه چرت و پرتي رو به عنوان خبر ويژه مي زني .به تو چه كه توضيح نداد همين كه هست ميتونيد احمدي نژاد زمين بزنيد. اين همه هجمه نشان از ترس شما بي عرضه ها داره ولي كور خونديد احمدي نژاد و مشايي در انتخابات هاي اينده پيروز خواهند شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
k1 ديگه واقعا به اين نتيجه رسيدم تو ادم صراطي و صراط ما.... سركار گذاشته كه بياييم عليه تو نظر بديم تا امار كامنت و بازديد كننده اش بالا بره والا اينقدر راحت نظرات تو رو سريع منتشر نمي كرد.
خاك تو سرم الانم كه نظر دادم و وارد بازي شما شدم.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
يك شعر در باب عصبانيت k-1 از صراط

همه چي داغونه k-1 چرا ديوووونه ؟ (2)
مكتب ايراني جونه تووو دل مش ....ويروونه !
k-1 چرا لرزونه آخه فرهنگي .... ارزونه !
همه چي داغونه k-1 چرا ديوووونه؟ (2)
همه چي مشكوكه فرهنگي و... مفلوكه !
همه چي متروكه همه چي مخلوطه !

حالا همه چي داغونه k-1 چرا ديوووونه ؟ (2)

بودجه فرهنگي مثل بارونه جيب .....مثل قارونه !
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
البته ناشناس عزيز كاملا واضحه كه نظر حضرت عالي هم خيلي سريع منتشر شده!!! و جالبه بدوني بعضي از نظرات من هم سانسور ميشه.

و باز هم توهين و تمسخر و تهمت اونم از طرف...........
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 چرا حيرونه قلبش خيلي گريونه
k-1 چرا سانسوره آخه كامنتاش مذمومه !
k-1 چرا حساسه آخه سيبله و اسمش طنازه !
k-1 چرا تنها شده ! آخه مهران از صراط رها شده
غلام (جا.........)
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان بنظر مياد k-1 رو به عنوان يكي از نيروهاي ارتش سايبري جريان عدالت مورد تهاجم فرهنگي قرار دادي
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
و باز هم تمسخر كابران از طرف ...........

حالا ممل جان اينجا كه هيچي ولي جاي ديگه شعر نگيا بد بهت مي خندن.

غلام جان شما برو سراغ اون قضيه ي ميدوني كه

خيلي جالبه اين اقايون كه ادعاي ........... هم دارن به جاي اينكه به نظرات پاسخ بدن شروع مي كنن به تخريب چهره ي شخص نظر دهنده.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
شعري از ... و جريان عدالت خطاب به k-1

نون و پنير و فندوق k-1 راي تو بنداز توو صندوق

نون و پنير و تشتك ! k-1 بپر بغل مكتب !

نون و پنير و سبزي k-1 تو بيش از اينا واسه عدالت مي ارزي

نون و پنير و حلوا k-1 بپر وسط دعوا ! (صراط)
غلام (جا ...........)
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل بهتره از كاربرا درخواست كني تا در اينجا يه مجلس شب شعر براي k-1 برگزار كنن و هر كسي در توان خودش يه شعر در وصف k-1 بخونه ؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا چرا اين اقايون بلد نيستن پاسخ بدن و فقط بلدن شعر يا بهتر بگم شر بگن اين نشان از برتري ما نداره؟؟ ايا معلوم نيست كه حق با ماست؟؟؟
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 به كي بگيم اسلام آمريكايي رو نميخوايم
به کی بگیم م.... رو نمی خوایم
غلام (جا........)
|
Iran (Islamic Republic of)
منحرف کیست؟ هرآن کس که ولی نشناس است
شاهد روز غدیر است و علی نشناس است
آن که همواره دو پهلو بزند حرف و سپس
حرف خود را ز پی مصلحتی گیرد پس
آن که در لفظ ولی باور اما به عمل
در پی تفرقه رفته است به دنبال جمل
گرچه از مردم مادم زد و با ماها زیست
منحرف را برسانید حریف ما نیست
هرکه سردر قدم پیرجماران بدهد
جانب سید علی نیز دل و جان بدهد
آن که قلب و دل رهبر زخودش رنجاند
قدم اول این راه به گل می‌ماند
ما بسیجی صفت این جان به ولی هدیه کنیم
منحرف را برسانید که با او چکنیم؟
اینکه آغوش گشوده است به ....... کیست؟
اینکه کرده است ........... دولت.... کیست؟
ما دلی داده به دلدار و دگر پس نرویم
پی این طایفه طالب کرکس نرویم
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جن عزيز امكان داره اسلام امريكايي رو تعريف كني و بگي منظورت از نمي خوايم يعني چي؟؟شما دقيقا كي هستيد؟؟
غلام (جا........)
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 شعرمو بفرست واسه ..............
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 الان اين شعر رو بخوني بهت مياد :

همه چي داغونه من چقدر دلتنگم !!
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 عقلت قد نميده به اين چيزا ضمن اينكه حرف حساب نميشه با تو زد چون تووو كلت فرو كردن كه فقط مح ...... و اسفند هر چي ميگن درسته پس برو شعرارو مطالعه كن و هض كن مثل ....
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
همه چي آرووومه k-1 ما ناآرومه
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
تا مي بينن نمي تونن جواب بدن مي گن شما عقلتون قد نميده!!! بعضي هاي ديگشونم كه فقط كاربران رو به تمسخر مي گيرند.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 به چي نميتونيم جواب بديم ؟ تو 2 كلمه حرف حساب بزن بعد منتظر ........ باش
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان اون چيزي رو كاربران محترم بايد ميديدن ديدن ديدن چطور شما به جاي پاسخ دادن تهمت مي زنيد و توهين مي كنيد براتون متاسفم.
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 كلا آدم داغوني هستي
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جن گرامي يه سوال دارم از كجا ميدوني فقط يك نفر به نام k-1 اونم در چهار سايت نظر ميده؟؟؟؟؟؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
منتظر مطلبت هستم تا جواب بدم في الفور بگو
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه ممل جان ميدوني ديگه نمدونم بايد به شما چي بگم شما ميگيد ما از همون اول فهميديم ......... ادم درستي نيست اما ............. نفهميد و جالبم اينه كه ميگيد ما ............ هستيم.
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 مگه من چيزي در مورد نظر دادنت در 4 سايت گفتم كه ازم جواب ميخواي ؟ بده توو 1000 تا سايت بده به من چه
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا سانسوري هستي و معلوم نيس چي گفتي اما ما هيچ وقت نگفتيم ما ميدونستيم كه معشوقه ت آدم درستي نيست ... دروغ كه هناق نيست كه گلورو بگيره خفه كنه .. دروغ گفت ... ضمن اينكه نفهم ................................... هست ، ضمن اينكه امام خميني هم با اون عظمتش خيلي از آدماي سياسي مثل محبوب تورو قبول داشت اما بعدا گندشون درومد ، ضمن اينكه فكر ميكني حضرت علي نميدونست كه ابن ملجم قاتلشه ؟ يا امام حسين قبل از كربلا نميدونست شمر كيه و چيه ؟ فكر ميكني بايد حضرت علي براساس اطلاعاتي كه از آينده كار ابن ملجم داشت بايد اونو ميكشت ؟ يا همينطور امام حسين شمر رو ؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
نه جن جان منظور من اينه كه شما كه به من ميگيد بي كار يا داغون روي چه حسابي ميگيد من يه نفرم.
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا من كي گفتم تو يه نفري يا چند نفر ؟ دوما برام فرقي نميكنه كي باشي چي باشي و چند نفر ! مهم حرفيه كه از دهنت در مياد كه اونم نشون ميده حرف مشترك موسوي و اح ..... و مش ....... و ها ..... و كروبي و بني صدر و ...... هست
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
مملچه ! تحت سیاست های اقتدارگرایانه و ترسو مابانه مدیریت جدید صراط و عدم حضور این حقیر در عرصه ( بخوانید سانسور مطالب روشنگرانه در مقابله با دروغگویان سنتی ) باید هم اینجوری با دم ت گردو بشکونی و طبع شعرت گل کنه ! ولی هم تو و هم صراط و هم مدیریت جدیدش ( بخوانید مدیریت حذف روشنگری ) مطمئن باشید به حمد خدا ایران پر از مهران آزادپی و مهدی مشهدیه و به زودی طومارتون در پای صندوق های رای در هم پیچیده میشه - هر چند که صراط جرات درج کامنت های ما رو نداشته باشه !!!!!!!
واما هر چند از غلام بعیده که عقلش به نوشتن این جور شعری برسه ولی اگه خوب دقت کنه میبینه که این شعر نسبتاً خوب در وصف بابا فتنه جونش سروده شده !
حق یار
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جن عزيز گفتم يه كم بخنديم والا من يه نفر بيشتر نيستم.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا آقا مهران ادب رو رعايت كن بي ادب ! دوما خيلي از خودت و فكرت و .... متشكري (كه گفتي عدم حضور این حقیر در عرصه باید هم اینجوری با دم ت گردو بشکونی و طبع شعرت گل کنه !) چه تو باشي چه تو نباشي امثال من با دست گردو ميشكونيم ، (دم ارزوني شما) من و رفقام اينقدر سواد داريم كه فك 4 تا منافق رو جابجا كنيم چه يكي باشين چه صد تا .....سوما يه جوري حرف ميزني (مطمئن باشید به حمد خدا ایران پر از مهران آزادپی و مهدی مشهدیه) كه آدم دوس داره با يادآوري و مرور شعر آمريكا در چه فكريه ايران پر از بسيجيه يه شعر جديد به شما پيشنهاد كنه كه در مواجهه با ما بخونين .... بسيجي در چه فكريه ..... ايران پر از مهران و مهدي مشديه .. در خاتمه از برادر عزيزم غلام جان بسيجي از بابت شعرش تشكر ميكنم فقط حيف كه ..................................................................... ... در خاتمه مهران جان رئيس كوچك تو كليه روساي كل دنيا تحت مديريت عالمانه و مدبرانه حضرت امام خامنه اي هستن .... و در كوچكترين حركتي مثل چي تووو گل ميمونن و هرچه بيشتر تلاش كنن بيشتر فرو ميرن
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی کاش خودت هم می فهمیدی چی نوشتی ! - فکر کنم تو از اون دسته آدم هائی هستی که وقتی برا یه نفر نامه می نویسن ، خودشون هم با نامه هه میرن که برا طرف بخوننش
مثلا چصور میشه که 4 تا منافق یکی میشن یا صد تا ؟؟؟؟؟؟
مملی حروف فارسی مثل دوم و سوم تعریب نمی پذیرند باید می نوشتی ثانیاٌ - ثالثاٌ - رابعاً ........ والبته این به خاطر سواد زیاد شماست که موضوع بحث ما نیست
- ماکه نفهمیدیم منظورت از اینکه مدیر کوچک تو و مدیران دنیا تحت مدیریت حضرت امام خامنه ای توی گل می مونن چیه ؟؟؟؟؟ خدا کنه که منظور بدی نداشته باشی ، وگر نه برو دهنت رو آب بکش و منظورت از این جمله رو درست و حسابی بنویس ببینم حرف حسابت چیه ؟؟؟؟؟؟
و اگه منظورت اینه که آقای احمدی نژاد تحت مدیریت مدبرانه رهبر معظم انقلاب خدمت می کنند؟؟؟ بر منکرش لعنت بطور قطع فرمایشات مدبرانه مقتدا و ولی فقیه ما چراغی روشن در پیش روی ما است تا راه را گم نکنیم و مثل شما تمامیت طلب ها به گمراهی و ضلالت نیفتیم !
مطمئن باش پا جای پای مقام معظم رهبری گذاشتن مطمئن ترین و امن ترین راه در این فضای غبار آلوده !!!
در مجموع از اظهار فضلی که فرمودی ممنون !!!! اقلاً بده انشاء ش رو یکی برات بنویسه مردم بفهمن چی میگی !!!
حق یار
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران جان هركي از من ايرادهاي نوشتاري و .... بگيره با جان و دل قبول ميكنم اما با توجه به تفكراتت بيانات نشات گرفته از تفكرات اجق وجقت كه كپي از تفكرات منحرفانه طريقت 11 روزه و نامه بدون سلام هست انقدر بي ارزش و سخيفه كه ارزش پاسخگويي نداره ... فقط بدون كه مح ...... جونت اگه آسمون بره زمين بياد كه به نمايندگي از ها ...... جلوي ولايت قد علم بكنه ، هرچند حمايت شياطين جهاني (انگليس و اسراييل و ...) رو در اين پروژه ش بهمراه داره اما به خواست الهي و حمايتهاي حضرت ولي عصر عج تحركات اين جوجه منحرف كه مثل نمونه مشابه ش (بني صدر) دم از راي و بقول شما مثبت !!! ميزد ، تحت مديريت عالمانه مقام عظماي ولايت هست و نميتونه مثل بقيه دشمنان ولايت غلطي بكنه ... سرت درد گرفت ؟ نميفهمي ؟؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
هر وقت خودت فهمیدی چی گفتی !!!!! انتظار داشته باش بقیه هم بفهمند!!!!!!
حق یار
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان سوال جواب آخر تو و مهران خيلي جالبه تو نوشتي سرت درد گرفت ؟ نميفهمي ؟؟ اون حيوونكي هم با زبون بي زبوني داره ميگه نميفهمم : هر وقت خودت فهمیدی چی گفتی !!!!! انتظار داشته باش بقیه هم بفهمند!!!!!!

مهران ما كه فهميديم چي گفت
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۳
۸
حداكثر توان و قابليت حوزه فعاليت دولت در مقوله فرهنگي از جانب مش ...... بيان اين شعر بود :

اتل متل توتوله .... گاو اسف....... چطوره
نه شير داره نه ...... شيرشو بردن رامسر
واسه يدونه پسسر پسسرك بازيگوش
نه عقل داره نه كمي هوش ! مكتب ايراني كرده اونو مدهوش !
حالش از اسلام بد ميشه ! دلش واسه دجال تنگ ميشه !
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
مملچه به امتیازات منفی به شرررررت نگاه کن ، یه کم خجالت بکش !( آخه خیر سرت مثلا بزرگ شدی - البته هیکلت !!!!! وگر نه این شررررت نشون میده عقلت توی همون چها پنج سالگی استاپ کرده ! ) هرچند اگه خجالت سرت می شد که اقتدار گرا و تمامیت طلب نمی شدی ! الحق که مثل اربابت (بابا فتنه بزرگ ) سنگ پای قزوینی !!!!!!!!
خدا شفات بده !
حق یار
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ممل شما به بزرگواري خودت ببخش .... اينو من ميشناسم كه فكرش در چه حده .... اين بنده فكر ميكنه همه دنيا طرفدار رف............. ان وقت كم مياره همه رو ميچسبونه به ها ..... تا طرف رو ضايع كنه در صورتي كه نميدونه اح .... و ها ..... از يه قماشن
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
خودم ميشناسمش بسيجي جان ...

همانطور كه مش....... در مورد اسم بردن از افراد در مناظره اح .... و موسوي گفته بود : درحالتی معنوی ،یقین کردم خواست امام زمان ،آوردن اسم افراد درمناظره هاست !!!!!

منم در حالت معنوي خودم حس فجيعي نسبت به افكار مغشوش مهران دارم ، دركش ميكنم ...
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی این حس فجیعی که داری ، هیچ ربطی به حال معنوی نداره ! غالباً در حال معنوی حس فجیع به آدما دست نمیده !!!!! فکر کنم حال و روز خوبی نداری - حتما یه دکتر برو و در مورد احساس فجیعی که در حال معنوی بهت دست میده صحبت کن - خدائیش نگرانت شدم !!!! و حتماً هم بگو که افکار مغشوش من رو هم درک می کنی !!!!!؟؟؟؟؟ - قرص ها رو هم قبل از خوردن خوب بشور !!!!! مواظب باش قرص هات رو هم پشت و رو نخوری !!!!! آفرین ......
بی بصیرت فعلاً مهران رو بی خیال !!!! یکی رو بفرست جلو این ممل رو بگیره !!!!!!! بد جور داره گل به خودی بهتون می زنه !!!!
حق یار
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
اتل متل توتوله ..... مهران حال عدالت چطوره ؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
ازت به دل نمی گیرم مملی !!!! اینم مربوط به حال فجیعته !!!!
خوب میشی !!!!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
بدل نگير جواب بده عدالت (با فتحه و با لحن عدالت محور) مصداقش ح.ا هست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۳
۵
بابا تو هم دلت خوشه!چه گيرايي مي دي.
انتظار داشتي بيان چي بگن!!؟؟
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۵
۵
خدالعنت کندمنافقان ابظاهر مسلمان=........
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۶
۳
از مظلوميت فرهنگ چه خبر
aref
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۸
۱۰
مگه کار فرهنگی هم انجام شده؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش چرا بي تحقيق حرف مي زني.
طرح مكتب ايراني كه صداي همه و نهايتا اعتراض رهبر رو در پي داشت كار فرهنگي نيست.
باستان گرايي كار فرهنگي نيست.
بازديد از نمايشكاه بازيگران زن و كشف توحيد و كمك مالي به انها كار فرهنگي نيست.
انتشار خاتون كار فرهنگي نيست.
تصويب بودجه كلان و صرف ان در.........و گزارش ندادن كار فرهنگي نيست.
....
خجالت بكش و تهمت نزن.تازه از ماه رمضون دراومدي تقوي داشته باش.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
نه عارف جان تو خودت ناراحت نكن كسي با تو نبود .

ناشناس ما بايد باستان گرا باشيم.درود بر فرهنگ ايراني.
م....ون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۱۶
۵
شرط میبندم 1کی تون مجله خاتون رو نخونده فقط به حواشیش پرداختید
اگه میخوندید توش کلیه جریان کارهای فرهنگی دول قبل با این دولت بصورت اماری و عینی آمده بود
عزیزای من بی مطالعه و فکر و جوزده حرف نزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در خاتون امده چادر مشکی بدترین نوع حجاب است(مصاحبه کلهر) این یعنی چی؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
نه ناشناس عزيز شما درست مطالعه نفرموديد يكبار ديگه بخونيد متوجه ميشيد منظور اين نبوده.
كنجكاو
|
Iran (Islamic Republic of)
k1 خودمونيم تو چه كاره ايي؟ادم صراط نيستي؟خدا وكيلي بگو به كسي نمي گم؟؟؟جون من.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاي كنجكاو من يه ادم كاملا عاديم كه فقط به خاطر حمايت از كساني كه بهشون علاقه دارم اينجا كامنت مي گذارم دقت كن يه ادم كاملا عادي كه هيچ قدرت خاصي نداره.
مش.......ون
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز من 260 صفحه بود خاتون گیر دادید به 1 جمله اش؟
شما رو جون هرکی دوست دارید بخونید اون جمله اش هم مربوط به رنگ مشکیه نه خود چادر! از اونجایی که واردات پارچه مشی از بریتانیا دست آقای.... هست اینجور برخورد شد
م....ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۷
۳
اقای صراط اسم من رو لطفا" کامل بزن چی داره که سانسور میکنی؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط بگو قضيه 13 تا شكايت خودت خلاص كن.
مش..........ون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۶
۴۲
به صراط تبريك مي گم.از 30 نظر ثبت شده براي اين خبر تا اين لحظه اكثرا مربوط به k1 و پاسخهايي است كه دريافت كرده.
البته اين نظر من را هم به انها اضافه كنيد كه باز هم مربوط به k1 است.
طرح هوشمندانه ايي بود.
من كه مي گم k1 ادم صراطه مي گيد نه!
اگه راست مي گي اينو منتشر كن.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
هو مردك توم خر شدي؟؟؟ بي ش... اين رو اون احم.... كه دارن كم ميارن مي گن تو ديگه چرا؟؟؟؟
كنجكاو
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشيد من "كنجكاو" هستم اشتباه شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
k1 كم نياريا.زير كولر تو دفتر صراط نشستي چايي و جلوكباب و دوغ و ...به به چه شود.مارم گذاشتي سر كار به ريشمونم مي خندي.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط من حاضرم كار k1 با بيست درصد زير قيمت برات انجام بدم.دست به كامنتم بد نيست.
غذامم خودم ميارم از خونه!!!!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط عجيب دوستت دارم تو هميشه همه چيز رو سانسور مي كني حالا اينجا ديدي اشتباه شده كل نظر بدون حذف حتي يه نقطه گذاشتي!!!!!!؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
k1 دوست داريم يا نه صراط دوست داريم!!!منم مي خوام كامنت بزارم!!
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
من با شما موافقم این صراطی های بی شرف میخوان دوباره ملتو خرکنند و از اینروادمایی مثل k-1 رو اجیر کردند. ولی دیگه کور خوندید .ملت دیگه آگاه هستندوبه تیم اح.... وشماها افراطیون که دستتون تویک کاسه هست رای نمیدند
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
amin جان زياد حرف مي زني نگاهي به منفي ها بنداز و ساكت شو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط چون من دوست دارم حاضرم با سي درصد زي قيمت k1 برات كار كنم. منم غذامم خودم ميارم!!!
حيران
|
Iran (Islamic Republic of)
كي با كيه.ميشه يكي منو راهنمايي كنه من كه كاملا گيج شدم.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
هيچي حيران جان موضوع اينه كه يكي از قول يكي يه چيزي جعل كرده بعد چند نفرم كه كم اوردن ديدن فرصت مناسب شروع كردن به تهمت زدن كه جوابشون رو با منفي هاي كاربران گرفتن.
منحرف
|
Iran (Islamic Republic of)
از اين صراط مارمولك هر چي بگي بر مياد.
قذافي
|
Iran (Islamic Republic of)
الصراط العزيز.من الان الدربدرم و چون به كار النياز دارم حاضر هست فقط به من جا داد ،غذا داد ال ال ال....من پول نخواست!!!!
النظر الكامنت گذاشت جاي k1
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 بهت تبريك ميگم با حضور شاعرانه ت در صراط و خاصه اين مطلب حسابي به همه جو توهم دادي ...

همه چي بيماره k-1 از صراط بيزاره !
م....ن
|
Iran (Islamic Republic of)
این کیه به اسم من نظر داده؟
آقا من برائت میجویم دنبال تخریب وجهه منه
اقای صراط اسممو که سانسور ویکنی میذاری یکی دیگه با اسم من چرت و پرت بگه؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه به علت انتشار سريع و لحظه ايي كامنتها ip بررسي نشد.
هر چند معذرت خواهي فرد نظر دهنده ذيل همان كامنت موجود است.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
م..........ون ببخشيد من نميدونستم جعل شده.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
چشم منو دور دیدین.......دارین خودتون رو واسه صراط عزیز میکنید....هان؟؟؟؟؟؟
_________________________
بذار امتحانای ترمم تموم بشه....همتون رو جارو میکنم یه گوشه"
_________________________
ماه درخشنده چو پنهان شود......شب پره بازیگر میدان شود!!!!!!!!!!!!!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
امين جان الان داري با كي صحبت مي كني؟؟!!!! شخص يا اشخاص مورد خطابت كين؟؟؟!!!!
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای k -1 تو که خودت ذره ای ادب نداری و کاربران محترم صراط رو " ...... " خطاب می کنی ، خواهشا مدام از جمله " و باز هم توهين و تمسخر و تهمت اونم از طرف........... " استفاده نکن .
چیزی که عوض داره ، گله نداره
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب فرامرز خان من هيچي به هيچكس نگفتم ميگي نه بگو كجا؟؟؟
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت آقا فرامرز؛ یاعلی
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
بله ، حق با شماست . شما هیچی نگفتی ! ! !
پس این جمله رو من گفتم ؟!؟!؟!
(((بي ش... اين رو اون "احم..." كه دارن كم ميارن مي گن )))
البته صراط وقتی شما از کلمه ی " اح... " استفاده می کنی ، بجاش نقطه چین نمی ذاره ، ولی وقتی یکی مثل من میاد و فقط محض یادآوری این کلمه رو بکار میبره ، نمیدونم چرا بجاش نقطه چین می ذاره ؟!؟!؟!
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
پس من بودم که که از کلمه ی " اح... " استفاده کردم ؟!؟!؟! برای یادآوری ؛ کافیه اولین پاسخی که به همین کامنت دادی رو دوباره بخونی . . .
البته اگه صراط دوباره بجای کلمه ی " اح...." نقطه چین نذاره . . .
البته مثل اینکه شما مجازی هر جور دلت خواست حرف بزنی . چون مثل اینکه قانون نقطه چین شامل حال شما نمیشه ! ! !
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط میشه بگی چرا پاسخی رو که من در جواب k-1 دادم رو تایید نمی کنی؟!؟!؟!؟!؟
حرف رکیکی زدم یا حرفی زدم که قابل پیگیری قضاییه ؟؟؟؟؟؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز خان من اينا رو به يكي از كاربران محترم سايت نگفتم به يه جاعل گفتم.
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
هر عقل سلیمی که اون کامنت شما رو بخونه متوجه میشه که شما کاربران محترمی رو خطاب قرار دادی که مخالف تو هستند .
البته ، مسلما دیوار حاشا بلنده . . .
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز جان ببين داري اذيت مي كني وقتي اين كامنت سانسور تو چه طور متوجه شدي من چي نوشتم؟؟؟
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
سانسور نشده بود . جدیدا سانسور شده . از اونجایی که شما دیگه هیچ جور نمیتونستی این گستاخی و جسارتی که انجام داده بودی رو انکار کنی ، به دوستان دست اندرکارتون که در صراط مشغول به کار هستند خواهش کردید که کامنت فوق رو سانسور کنند . و خب بالطبع صراط هم خواهش آدم خودش رو هیچ وقت رد نمی کنه . برای هر دو تون متاسفم . هم شما و هم صراط
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
البته فرامرز جان من تا حالا يادم نيماد از كسي خواهش كرده باشم توم به جا اين حرف ها تكليف خودت روشن كن يه بار ميگي سانسور نيست يه بار ميگي هست برادر من خوب نيست ادم اينقدر مزاجش رو زود به زود تغيير بده.
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
در خانه اگر کس است ، یک حرف بس است .
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز جان خوبي؟ اول مياي يه تهمتي مي زني بعد مياي تكذيب مي كني بعدش يه جمله ي زيبا رو به كار مي بري هدفت چيه؟!!
قذافي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۲
۲۵
الصراط العزيز.من الان الدربدرم و چون به كار النياز دارم حاضر هست فقط به من جا داد ،غذا داد ال ال ال....من پول نخواست!!!!
النظر الكامنت گذاشت جاي k1
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قذافي جان عايشه خوبه!
تولد نوه ات رو تبريك مي گم بدبخت دربدر!!
......
|
Iran (Islamic Republic of)
k1 صراط كم اورده مورچه گازش گرفته.
چه ربطي داشت!!؟؟
صراط جون من اينو منتشر كن.من ارزو دارم
نامردي نكن كم سانسورش كن.
م....ن
|
Iran (Islamic Republic of)
بعنوان طنز قشنگ بود کلی خندئیدم ولی بعید میدونم k-1 مزدور صراط باشه!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
م.........ون خيلي ممنون .مرد حسابي يعني احتمالش هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مش......ون
|
Iran (Islamic Republic of)
K-1جان جسارت نکردم ولی کل سوژه طنزش قشنگ بود ادم باید بیطرف باشه
من خودم روزنامه مورد علاقه ام کیهانه ولی خیلی مواردشم قبول ندارم ادم باید مستقل فکر کنه
..........
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۲
۲۶
k1 كجايي؟از خودت دفاع كن.راستي غلام و مملو هوشنگ ويزيد و.....كجان باهم يه بحث الكي راه بندازيد!!!!!!
طراط خواهشا!!!!
غلام (جا.........)
|
Iran (Islamic Republic of)
بيا بالا ما اون بالا هستيم ضمن اينكه بحث الكي راه نميندازيم بلكه با خنده خنده و ....................... جريان ظهور قلابي ميتركونيم
م....ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۱۰
۲
صراط اگه اسممو سانسور نمیکردی 1 کی نمیومد جعل کنه شر به پا شه تو هم که به اسم من نظر دادی خیلی نامردی خجالت بکش
.... قذافی تو هفت جد و آبادت
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
سانسور كردن اسم تو به خاطر طرح 13 شكايت از طرف .......... است پس توم بي خيال شو مگه نمي بيني چطور ترسيدن؟؟؟؟
با هوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۳
۷
اينا همش نقشه صراطه كه امار كاكمنت و بازديد كننده اش بالا بره.
غلام=ممل=k1=يزيد=م....ن=.....
ما هم سركاريم.
مي دونم كه اينو منتشر نمي كنيد.فقط نوشتم نگيد نفهميديم.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاي كنجكاو ببين كل سايت با يه نظر نسنجيدت به اشوب كشيدي اخه برادر من اين چه كاري بود؟؟؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاي باهوش به همون خدايي كه بالاي سرمون من به هيچ نام ديگه اي نظر نمي دم.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 بيخيال باهوش شو ببين چي ميگم ... جريان ظهور شما به كدوم خدا اعتقاد داره ؟ خداي بالاي سر يا پس سر ؟ بعد دنبال ظهور كي هستن ؟
..........
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای باهوش بقیه رو نمیدونم ولی نن خودمم و حتی اسمم سانسور میشه حرف حق رو باید زد من میزنم
بدبختی ما ایرانیا دایی جان ناپلئونی فکر کردنه
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
باهوش ميخواي سر كار نباشي برو پي كارت مجبوري مگه اينجا نظر بدي ؟ مگه زورت كردن ؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جريان و من هر دو به خدايي كه شما بهش اعتقاد داريد اعتقاد داريم.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
دقيق فكر كردي ؟ مطمئني ؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
بله ممل جان مگه تو شك داري؟؟؟؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
فكر ميكني منافقها به خدا اعتقاد ندارن ؟ مثلا م .......
مچ گير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۱
۱
صراط هرچند اينو منتشر نمي كني ولي باسه ضرب بخوون:
صراط مچتو گرفتيم/صراط مچتو گرفتيم/
حالا بيا....
با هوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۱
۱
تعداد كامنتها هنوز به صد نرسيده لذا نياز به يك بحث جديدي است.
ممل با خودت بحث مي كني؟
من ميگم به همين قذافي دربدر جا بديد ثوابش بيشتره پولم كه گفته نمي خوام.سايتتون معروفم مي شه.
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
كودني يا باهوش عوض اراجيف گفتن 2 كلمه حرف حساب بزن ... نميتوني.... برو به قذافي جا بده تو ثواب ببر
قذافي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۲
۴
الصراط العزيز.چي شد يا حبيبي؟؟
من منتظرم.انا اصلا غذا هم يك وعده بيشتر لا احتاج!!خوب شد.
انا احتاج الي المكان للنوم.تفهم ام لا؟؟
م......ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۱
۳
به حول و قوه الهی ببه 100 میرسونیمش گرچه این صراط نامرد اسممونم سانسور میکنه!
جواب نامردی رو با نا مردی نمیدند یاد بگیر صراط
با هوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۱
مرتاض و از قلم انداختم.
جالبه من اصلا اسمه مرتاضو تو كامنت نياوردم و به ممل اعتراض كردم بعد مرتاض جوابمو مي ده.جالب بود نه؟پس تا بعد
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
آره iq تو خيلي باهوشي همه چيو فهميدي جاي تبريك داره .... ديگه ؟
با هوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۲
۲
ممل جان ببخشيد، مرتاضم ،نه نه غلامم، نه نه k1م ، اه ببخشيد م....ون عزيز ،اي بابا دوست خوبم اگر ناراحتت كردم معذرت مي خوام.
راستي "كثرت در عين وحدت" كه ميگن همينه ديگه.هر كي فهميد به منم معنيشو بگه جايزه داره سعي مي كنم برم نظر ندم.برم كار قذافي رو را بندازم.بدبخت دربدر داره التماس ميكنه
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
التماس دعا
م...ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۳
۱
صراط میبینم پیشرفت کردی کل اسممو سانسور میکنی!خودت 1 اسم بده که نخواهی سانسور کنی
محمد (عاشق ميرحسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۴
۴
سايت صراط يه سوال دارم خدائيش جواب بده، چرا وقتي همه مملكت به مقام رهبري، حضرت آيت الله خامنه اي ميگن ، فقط تو به مقام رهبري ميگي امام خامنه اي؟ مگه نميدوني مقام رهبري از اين خودشيرينها و پاچه خاريها خوشش نمياد؟
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
بر دشمنان امام خامنه ای لعنت.

سلامتی امام خامنه ای صلوات. یازهرا
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد يكي از مسؤولين كشور نقل كرده : سال 59 به یکی از اساتید یهودی آلمان گفتم استاد! چرا رسانه‌های شما نمی‌گن امام خمینی؟ خنده‌ای کرد و گفت آخه ما بعضی چیزها را متوجه شدیم! کیفشو باز کرد و یه کتاب درآورد كه ترجمه‌ی آلمانی کتاب «ولایت فقیه» امام خميني بود. بعدش گفت «آقای خمینی یک تئوری جهانی دارد. وقتی ما بگوییم "امام"، ایشان بین کشورهای دنیا شاخص می‌شود. چون کلمه‌ی "امام" قابل ترجمه نیست. ولی وقتی بگوییم "رهبر"، این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد. دیگر ما ایشان را کنار استالین و موسیلینی و هیتلر قرار می‌دهیم. کلمه‌ی "رهبر" به نفع ما و کلمه‌ی "امام" به نفع آقای خمینی است. از طرف دیگر اگر ایشان یک جایگاه دینی دارد، ما به ایشان می‌گوییم "آیت‌الله"، اما "امام" یک بار معنوی دارد! از طرفی ایشان آن طور می‌شود امام امت اسلامی که مسلمان‌های دنیا را دور خودش جمع بکند!». با این صراحت این را به من گفت.
اين مسؤول نظام ميگه یک رسانه‌ی غربی یا شرقی را پیدا نمی‌کنید که گفته باشه «امام خمینی». آن موقع ما امتحان کردیم رسانه‌های غربی آیا می‌پذیرند ما یک آگهی بدهیم به نام «امام خمینی»؟ می‌خواستیم 60،000 مارک بدهیم که یک آگهی چاپ کنند، قبول نکردند!
ضمن اينكه اگه ما اعتقاد به اسلام واقعي نه آمريكايي داشته باشيم ، ارادت خالصانه به اهل بيت و برخي از اصول تشيع مثل ولايت برامون انقدر ارزشمنده كه جونمونو براش ميديم يعني اينا پاچه خواريه ؟ مگه كسي كه خودت ميگي از پاچه خواري خوشش نمياد و همه هم ميدونن منجمله صراط و به شخصيتش تا حدي واقف هستيم ، امكانش هست كه چيزي از ايشون به صراط و امثال صراط برسه ؟
ضمن اينكه اگه اين رويه ابراز ارادت به فرزند حضرت زهرا و ولايت امر مسلمين رو پاچه خواري ميدوني ميگم امثال من دوس داريم يه عمر پاچه خواري اين خاندان رو بكنيم !
ضمن اينكه خيلي ها ميگن ما اگه زمان امام حسين و توو كربلا بوديم فلان ميكرديم و بهمان ميكريم ... فكر نميكني الان هم عرصه هاي آزمايش به مراتب سخت تري نسبت به كربلا رو شاهد هستيم ؟ تبعيت از ولايت رو فراموش نكن اخوي ... انشالله اين تبعيتت از ولايت فقيه منجر به اين بشه كه در صورت خواست الهي و بوقوع پيوستن ظهور ، از ياران صديق ايشون باشي و ضمنا سفارش مارو هم بكني
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
علي جان شما كلا نظر ندي سنگين تري.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 عجب حرفي زدي خطاب به علي آقا !! چون خودت چه نظر بدي و چه نظر ندي در سنگين نبودنت شكي نيست !!!!
محمد(عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنونم از آقا ممل كه با منطق و بيان شيوا مطلبشون را گفتند كه بنده قبول كردم ، كاش اين علي آقا از تنكابن و اون دوست عزيزش امين زنده به عشق احمدي اينقدر به جاي مرگ گفتن، يه كم بلد بودن با زبان منطق و بدون تعصب خشك، با خلق الله صحبت كنن.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل شمارو نداشت آقا محمد
پيمان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ممل در قسمت آخر بياناتت زدي به جاده خاكي دقيقا از جايي كه گفتي ضمن اينكه
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزیز آقا محمّد عاشق....! با سلام

بنده قبلاً در موارد فراوانی با شما با لِسان منطق و خِرد بحث نمودم؛ که شما به جای جواب دادن از درِ فرافکنی و فرار به جلو وارد شده اید!!! اگر قبول ندارید می توانید به آرشیو صراط رجوع نمائید! که الحمدللّه آرشیو آن نیز موجود می باشد. یاعلی

***«مرگ بر سرانِ خبیث فتنه سبز»***
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
محمدجان:
همیشه کامنت هام با احترام به شما بوده"
ولی وقتی شما می آیید میگید: 90% مردم ایران طرفدار موسوی اند....توقع داری چی بهت بگم؟؟
_________________________
محمد(عاشق ميرسحين)
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست قديمي علي آقا از تنكابن
سلام
يعني اگر بنده و جنابعالي در بحثهائي كه داشتيم و خواهيم داشت به تفاهم نرسيم، بايد به هم فحش بديم؟
من بگم مرگ بر هرچي ديكتاتوره زورگوه و شما هم بگي مرگ بر هر چي فتنه گر جلبكه؟
مگه حتما بايد همديگرو قانع كنيم؟ شما برادر نظر خودت رو داري من هم نظر خودم رو ، خداي نكرده ما كه دشمن قسم خورده هم نيستيم فقط تفاوت ديدگاه داريم، ولي در يك چيز مشتركيم اون هم سربلندي و پيشرفت ايران اسلاميه، اگه غير از اينه بگو.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستت دارم با اون افكارت آقا محمد
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
آقامحمّد عاشق...! سلام

برادر محترم؛ دیدی بازم داری جدل می کنی! و با ایجاد حواشی از جواب دادن طفره می روید! چه کسی و در چه زمانی، برای شما کلمه مرگ رو به کار برده؟! بنده؛ کلمه مرگ را برای سران خبیث و منافق فتنه که مستحقّ آن نیز هستند؛ بکار بردم. مگر آنکه جنابعالی خودتان رو مصداق آن سران بدانید! در آن صورت به بنده ربطی ندارد! زیرا نیّت بنده شما نبوده است!

در ضمن شما فقط یکجا در صراط به عنوان نمونه بیاور؛ که من به حتّی یکی از کاربران عزیز یا شما فُحش یا هتّاکی نموده باشم! برادرم چرا بیخود مثل موسوی خائن دروغ و افترا می بندید؟! قیامتی هم در پیش است!

امّا شما از قانع نشدنتان در مباحث گفته اید و اینکه به تفاهم نرسیده اید؛ بنده خدا من چه بگویم در حالیکه در مطالب و نوشتارهایتان؛ تناقض موج می زند؟! از یک طرف از محبّت؛ عشق و تبعیّت فتنه گران سبز به امام خامنه ای دم می زنید؛ که آن مطالب در آرشیو صراط موجود است و از طرفی هم جوابی برای فصل خطاب قرار ندادن فرمایشات نورانی حضرت آقا در خطبه های 29 خرددا 88 نمی دهید. و از جواب دادن طفره می روید!

از جواب دادن به آتش زدن و هتّاکی منافقین سبز به تمثال مبارک امام راحل «ره» و حضرت آقا _روحی فداه_ طفره می روید! از جواب دادن به اینکه این مسائل چه طور با عشق به رهبری جور در می آید؟! مگر عاشق مطیع معشوق نیست؟! پس چه طور عاشقین کذّاب و دروغگو؛ اشک نائب امام زمان «روحی فداه» را در نماز جمعه 29 خرداد 88 در آوردند!

چه طور عاشق رهبری و مطیع آن حضرت هستند؛ در حالیکه در روز عاشورا به عزاداران جدّش یعنی ارباب عالم آقا حضرت اباعبداللّه «ع» هتک حرمت نمودند و خیمه و علم عزای آقا را به آتش کشیدند؟! و موسوی منافق نیز در جواب و تشویق آن اراذل و اوباش اجاره ای؛ آن خبیثان و هتّاکان به اولاد حضرت زهرا «س» را مردان خداجوی نام نهاد؟!

برادرم اینهاست که از جواب دادنش طفره می روید و یا اینکه با کلمه همیشگی سبزها عاشق رهبری اند فرار به جلو دارید! در حالیکه هیچ سِنخیّت و تناسبی بین فحّاشان و هتّاکان به ارزشها و مقدّسات امّت اسلامی و رهبری عظیم الشّأن اسلام حضرت امام خامنه ای وجود ندارد!!!

عاقبت به خیر باشید.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***هیهات منّا الذّلة***
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ارزشی ام جناب آقا ممل؛ با سلام

ایکاش جنابعالی اوّل مباحث ردّ و بدل شده بین بنده و آقا محمّد عاشق ...! رو در آرشیو صراط می خواندید. بعد در تأیید افکار و نظرات برادر محترمم جناب آقا محمّد جمله: «دوستت دارم با اون افكارت آقا محمد» رو به کار می بستید! که جمله ات مصداقِ به در می زنم تا پنجره بشنود؛ می باشد!

در ضمن آقا ممل عزیز؛ اگر هتّاکی زشت است؛ که صدالبته هم زشت و ناپسند می باشد و کسی هم منکرش نیست؛ و شما هم در تأیید آن به آقا محمد جمله مذکور را به کار بسته اید، پس چرا بارها در همین سایت، بنده و دیگر دوستان شاهد هتّاکی تان و به کار بردن برخی ادبیّات زشت از جانب شما برای برخی کاربران دیگر بوده ایم؟!

دوست خوبم آقا مملِ گُل، زشت؛ زشت است. می خواهد تحت هر نام و عنوانی که باشد! دوست خوبم همیشه به خاطر داشته باشیم که؛ هیچ وقت هدف وسیله را توجیه نمی کند!

عاقبت شما و حقیر؛ ختم به خیر و سُعادت «شهادت» باشد. ان شاء اللّه؛ به حقّ محمّد «ص» و آل محمّد «ص»

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا حضرت زهرا «س»***
محمد(عاشق مير حسن)
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام برادر علي آقا از تنكابن
اولآ بنده با شما جدلي ندارم، من و شما اختلاف نظر داريم آن هم از نوع خيلي عميق، بنده هيچ تمايلي مبني بر متعاقد كردن شما را ندارم فقط تنها حرفم اين است كه اينقدر نگويئد مرگ بر اين و مرگ بر آن، چون مرگ دست خداست و من و شما كاره اي نيستيم.
ضمنآ براي بنده و كليه طرفداران مير حسين عزيز خيمه امام حسين(ع) اهميتي ندارد چون خيمه از پارچه و چوب است، بلكه آن چيز كه براي ما مهم است راه امام حسين(ع) است كه انتهاي آن شهادت است.
محمد(عاشق مير حسن)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا ممل متقابلآ منم دوست دارم به خاطر منطق و صداقتي كه در كلامت داري.
محمد(عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي امين زنده به عشق احمدي
سلام
من از شما ممنونم چون هيچ وقت در كامنتهاتون به من بي احترامي نكرديد.
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمّد عاشق میر یزید! با سلام

عجب!!! پس خیمه آقامون ابا عبداللّه الحسین«ع» برای شما اهمیتی نداره! عجب! پس بگو که چرا طرفداران میر یزید موسوی؛ مسجد رو با قرآن و ادعیّه درون آن به آتش کشیدند!!! چون همانطور که با منطق أرسطوئی علّامه کروبی! خیمه ارباب بی کفن مان از پارچه و چوب است و برایتان ارزشی ندارد؛

پس قرآن هم چون از کاغذ و کاغذ هم از چوب تهیه شده است؛ برای طرفداران میر یزید! بی ارزش بود که یزیدانه به آتش کشیدند!

برادر عزیز؛ اگر پارچهِ منسوب به آقامون امام حسین «ع» بی ارزش بود؛ هیچ وقت علمای ربّانی از مُتقدّمین گرفته تا مُتأخّرین؛ نمی گفتند که پوشیدن مشکی کراهت دارد مگر برای عزای سیّد و سالار شهیدان آقا امام حسین «ع» و اولاد طاهرین آن حضرت «ع»

نه آقا محمّد، جسارتاً همانطور که خودت هم به آن اشاره فرمودید؛ شما با ما اختلاف نظر داريد؛ آن هم از نوع خيلي عميق!

ما بر خلاف نظر صریحتان؛ پارچه عزای منسوبِ به اهل بیت محمّد «ص» و آل محمّد «ص» را طوطیای چشمانمان می کنیم و از آن حاجت می گیریم. حالا چه رسد به آنکه آن پارچه؛ مالِ خیمه و عزای مولای مظلوم مان باشد. و مطمئن باش که این نظر تمامی نیروهای ارزشی بوده و می باشد.

ما مانند لشگر کُفر و یزید؛ بی رحمانه به عزاداران امام حسین «ع» در روز عاشورا حمله ور نمی شویم و به آنان و نماز ظهر عاشورا هتک حُرمت نمی کنیم. مانند کار وحشیانه ای که طرفداران بی دینِ میر یزید موسوی؛ انجام دادند!

عاشقان واقعی شهادت و ولایت؛ تا مرز شکسته شدن دست و پای خود به پیش می روند؛ تا بلکه بتوانند دسترسی به پرچم یا فاطمة الزّهرا «س» و یا امام حسین «ع» که بالای سر حضرت آقا؛ در مجلس عزای آن بزرگواران نصب شده است؛ پیدا کرده و دستی بر آن کشیده و با مسحِ نام زیبای آن انوارِ مقدّسه، خود را متبرّک به انوار الهی نمایند.
اعتقاد و گرایش عاشقان ولایت و شهادت این چنین است آقا محمّد!

البته آقا محمّد؛ این مطلب چیزی نیست که انسان یک شبه به آن دسترسی داشته باشد؛ بلکه این موضوع ریشه در خانواده و و نوع رشد و تربیت وی در طول سالیان دراز هم دارد!

به هرحال آقا محمّد؛ ما هرگز به شخص شما بی احترامی نکرده و نخواهیم نمود. ولی از اعلام برائتِ نسبت به کُفّار و منافقینِ خائنِ به آرمانهای امام راحل «ره» و شهدا؛ همچون میر یزید موسوی ( علیه اللّعنة) خودداری ننموده و نخواهیم نمود و این مطلب هم ریشه در دین و اعتقادات دینی ما دارد که در کامنت بعدی برایتان ارسال خواهم نمود. و به ابراز برائت نسبت به دشمنان اهل بیت «ع» و منافقین پَست همچون موسوی افتخار نیز می کنیم.

*آقا محمّد؛ به این نکته هم خوب است توجّه نمائید، که بنده در تمامی کامنتهایم در خطاب به شما این گونه می نوشتم که: آقا محمّد عاشق...! و به جای نام آن منافق؛ نقطه چین می گذاشتم. ولی با اِقرار صریح شما مبنی بر بی ارزش بودن خیمه عزای ارباب بی کفن و مظلوم مان آقا امام حسین «ع» برای شما و دیگر طرفداران موسوی منافق؛ به نظرم گذاشتن نام میر یزید برای موسوی خائن؛ نام با مُسمّائی می باشد! چون خودش هم افتخارِ دفاع از هتّاکین به امام حسین «ع» در عاشورای 88 و یزیدیان زمان را دارد. و نه تنها آنان را مورد شِماتَت و مَذمَّت قرار نداده بود؛ بلکه آنان را مردان خداجوی نیز نامیده است!!!

عاقبت شما و ما ختم به خیر و سعادت باشد؛ به حقّ محمّد «ص» و آل محمّد «ص»

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا عمّه سادات؛ بی بی زینب «س»***
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمّد عاشقِ میر یزید موسوی؛ با عرض سلام و تقدیم ادب و احترام؛

بنده از طرفداران موسوی منافق؛ انتقاد جدّی می کنم؛ ولی هیچ وقت به خودم اجازه هتک حُرمت به آنها را (مادامی که به مقدّسات این ملّت تعرّض نکنند؛) نمی دهم! ولی مسأله سران خبیثِ فتنه سبز 88 از حامیان بعضاً جاهل آنان جداست!!!

زیرا دیگر با عملکرد ننگین و خائنانه آنان به اسلام؛ ملّت؛ کشور؛ آرمانهای امام راحل «ره» ولایت و شهدا احترامی برای آن خائنان و وطن فروشان باقی نمانده است!!!

حضرت امام خمینی «ره»:

منافقین از کفّار بدترند!!!

دستور صریح خداوند متعال در آیه شریفه 29 سوره مبارکه فتح :

(مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ)

ترجمه آیه شریفه:

««محمّد (ولایت) فرستاده خداست، و كسانى كه همراه اويند؛ در برابر كفّار نيرومند! و سرسخت! و در ميان خودشان مهربانند!»»

عملکرد منافقانه موسوی؛ خاتمی؛ کروبی بیسواد و شیخ دیگری (که پدر معنوی فتنه گران و سران فتنه بوده و هست!) بر کسی پوشیده نیست! نفاق آنان بر همه آشکار گشته؛ و امام راحل «ره» هم منافق را بدتر و خبیث تر از کفّار معرفی نمودند. خدا نیز وظیفه ما را در مقابل کفّار معیّن فرمودند. حالا برخورد ملّت با منافق که به طریق اولی مشخّص است!

***تو خود بخوان حدیث مفصّل از این مُجمَل***

آقا محمّد؛ آیا خداوکیلی آنان واقعاً با نتیجه انتخابات کار داشتند؟!!!

اگر داشتند؛ پس چرا از طریق مجاری قانونی؛ مطالبه خود را پیگیری ننمودند؟!!! چرا در مهلت قانونی و فراقانونی تعیین شده جهت اعتراض؛ شکایت و پیگیری اُمور؛ مراجعه ننمودند؟!!! چرا شواهد و ادلّه ای دالّ بر تقلّب در انتخابات ارائه ننمودند؟!!!چرا قبل از تمام شدن انتخابات؛ اعلام پیروزی متقلّبانه نمودند؟!!! چرا مطالبات غیرقانونی و دیکتاتور مئابانه خود را به کف خیابانها کشاندند؟!!! چرا خطبه 29 خرداد امام خامنه ای را؛ فصل الخطاب قرار ندادند؟!!!چرا در روز 13 آبان به نفع آمریکا و ایادی مزدورش شعار دادند؟!!! چرا در روز 16 آذر به نفع مستکبرین عالم و بر علیه مظلومین و اسلام شعار دادند و به عکس امام راحل«ره» و حضرت آقا؛ هتک حُرمت نمودند؟!!! چرا در روز قدس به نفع اسرائیل و بر علیه فلسطین و لبنان شعار دادند؟!!! چرا در روز قدس و درماه مبارک رمضان با جسارت تمام و با روزه خواری علنی و کشیدن سیگار؛ شعار نه غزه نه لبنان؛ جانم فدای ایران را عربده کشیدند؟!!!

چرا روی کلمه اسلام در شعار جمهوری اسلامی؛ خط کشیدند؟!!! چرا مسجد و قرآن و ادعیّه درون آن را به آتش کشیدند؟!!! آیا اسلام؛ قرآن و مسجد هم مرتبط با انتخابات بوده است؟!!! چرا به نوامیس مردم در خیابان حمله ور شدند؟!!! چرا بسیجیان مظلوم و نیروی انتظامی را مضروب و مقتول نمودند؟!!! چرا به عاشورای آقا حضرت اباعبداللّه الحسین «ع» و عزاداران آن سرور و سالار شهیدان هتک حُرمت نموده و خیمه عزای حضرت را به آتش کشیدند؟!!! چرا در حالی که قبلاً شعار دروغین نه غزه نه لبنان؛ جانم فدای ایران را عربده کشیدند!؛ درخواست مُجوّز برای راهپیمائی در 25 بهمن در حمایت از قیام ضدّ استکباری مردم مسلمان مصر نمودند؟!!! در حالیکه در آن روز به همراه اراذل و اوباش اجاره ای و معتادین و فواحش و...؛ به اغتشاش پرداختند و بر علیه مقدّسات مردم نجیب و مسلمان ایران خروشیدند و نعره کشیدند و تنها شعاری که در اغتشاش 25 بهمن سر داده نشد؛ همان شعار در حمایت از مردم مصر بود؟!!!

اگر واقعاً قصد حمایت از قیام اسلامی مردم مسلمان مصر را داشتند؛ چرا در 22 بهمن دوشادوش مردم غیور و باوفای ایران اسلامی در راهپیمائی دشمن شکن 22 بهمن شرکت نکرده و همانند آنان در حمایت از قیام اسلامی مردم مصر؛ شعار سر ندادند؟!!! چرا...؟!!!چرا...؟!!!چرا...؟!!! آیا واقعاً این فجایع غیر انسانی و اسلامی؛ مرتبط با نتیجه انتخابات بوده است؟!!!...!!!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***«امام و شهدا به خدا قسم؛ شرمنده ایم» یازهرا***
محمد(عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
علي آقا از تنكابن سلام و ادب
دقيقا مشكل همينجاست كه جنابعالي ارزش محتواي قران را با كاغذ آن عوض نموده ايد، يعني به جاي اينكه به فرمايشان و رهنمودهاي قران توجه كنيد به ظاهر آن توجه ميكنيد. دقيقا همان رفتار و مرامي كه خوارج داشتند.
زمانيكه طرفداران معاويه قرانها را بر سر نيزه كردند و برخي طرفداران ظاهر بين مولايمان علي تحت تاثير اين رفتار دشمنان اسلام قرار گرفتند، امام علي (ع) فرمودند اي نادنها آن كه بر سر نيزه گرده اند كاغذ است قران ناطق منم به حرف من گوش دهيد كه متاسفانه گوش نكردند و آن شد كه در تاريخ ثبت شده است.
به هر حال برادر عزيز علي آقا من به شما توصيه ميكنم به جاي توجه كردن به ظواهر به متن فرمايشات قران توجه كنيد .
به نظرم ميرسد با اين ديگاههائي كه جنابعالي داريد اگر در دروان امام حسين (ع) بوديد، البته با عرض پوزش، بدون شك در صف يزيد قرار ميگرفتيد و تير به لشگر امام حسين پرتاب مينموديد همچنان كه الان به فرزند خلف امام حسين يعني مير حسين عزيز تير پرتاب ميكنيد.
مگر شما نميدانيد مير حسين عزيز يار بسيار بسيار صديق و با وفاي امام راحل بوده است؟ مگر شما از ميزان علاقه امام راحل به مير حسين بي اطلاعيد كه به ايشان ميگوئيد مير يزيد؟
رهبري عزيز ممكن است از مير حسين گله داشته باشند ولي هيچ وقت به ايشان مير يزيد يا امثال اينها نگفتند، آيا شما فكر نميكنيد داريد جلوتر از رهبري حركت ميكنيد؟
در ضمن اين را بدانيد طرفدارن مير حسين عزيز هيچ وقت، هيچ وقت، هيچ وقت به خيمه امام حسين (ع)بي احترامي نكرده و نخواهند كرد، اين رفتار فقط از يزيديان زمانه سر ميزند كه به دروغ و نيرنگ به هيبت عزادارن حسين در آمده اند.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
علي آقا جان ميگم شمايي كه اينهمه شور و حرارت نسبت به موسوي رفوزه شده در آزمون ولايت داري ، چرا هيچ حساسيتي نسبت به رفتار اح .... كه بنظر من در مقابل موسوي واقعا جايگاه استادي داره نداري ؟ اينهمه شعارهاي احساساتي و مذهبي ميدي و جو ميدي ، يجوري حركت كن كه سوء استفاده از اين شعارها براي حمايت از اح .... تفسير نشه !
قطعا فتنه اح ..... خطرناكترين فتنه بعد از انقلاب هست براي نظام اما شما هنوز توو نخ حال و هواي مان انتخابات هستي كه فكر ميكرديم آقاي عدالت و ظهور واقعي و آدم حسابي هست ... باور كن الان كه موسوي و كروبي رو كه ميبينم بازم ميگم خدا پدر اونارو بيامرزه لااقل از همون اول جوري بودن كه خودشونو نشون دادن و علنا حرف ولايت رو گوش نكردن ، اما رفيق شما ميدوني چند تا رنگ عوض كرد ؟ زمان انتخابات اصلا صحبتي از كوروش و خاتون و مكتب و .... بود ؟ مگه فقط خودشو ذوب در ولايت نشون نميداد ؟ قهر 11 روزه چطور بايد تفسير بشه ؟؟
اه كه چقد آدم بي بصيرت باشه و اينهمه كلك و تزوير و نفاق 1000 درصدي رو ببينه و برآشفته نشه اما در برابر يك فرد مردود شده كه شاگرد اون يكي محسوب ميشه خودشو به زمين و آسمون بكوبه ... اخوي براي ما موسوي و كروبي و ها .... اح ..... و هر ننه قمر ديگه هيچ فرقي ندارن مگر اينكه هر كدوم از اينا ولايتمدار باشن
محمد(عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام آقا ممل
آخه بنده خدا شما چطور بعد از 6 سال تازه متوجه نيت اين آقايون شديد؟
واقعا بايد به هوش و ذكاوت شما تبريك گفت!
مير حسين مگه تو مناظرش نگفت اينا دارن مملكت رو با رمالي و كف بيني اداره ميكنن؟
مگه نگفت اينا سرتاپا دروغ و كلكن؟
مگه نگفت اينا هيچ اعتقادي به امام و راهش ندارن؟
مگه نگفت اينا كار كارشناسي بلد نيستن و تو همه حوزه ها ظاهر نمائي ميكنن و از كار و توليد هيچ خبري نيست؟
شماها چرا اينقدر دوزاريتون كجه آقا ممل؟
م...ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۳
۲
آقا اسممو عوض کردم راضی هستی؟دیگه سانسور نکنی لطفا" به هر حال من دارم تعداد نظراتتو بالا میبرم 1 جا هم کوتاه بیا دیگه برم تو سایتای جلبکی نظر بدم خوبه؟
م...ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۳
۳
الحق از اون خشک مذهبهای پا منبری حاج شعبونی!!!صراط
باهوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۲
۳
بچه هاي گلم ببخشيد سوال سخت ازتون كردم.
ولي همت كنيد كامنتا داره به صد تا نزديك مي شه!!!
م...ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۳
۳
کلیه دوستان و عزیزان به جهت سانسور یبش از حد دیگه نظر نمگذارم
K-1 , غلام ومرتاض با هوش . کند هوش کنجکاو .فضول و......
مخصوصا" قذافی
حلال کنید خدا حافظ
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
من فكر مي كنم اگه واقعا به ......... علاقه داري به اين راحتي عرصه رو خالي نكن ولي اين نظر شخصيه و هر طور راحتي.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چشم چون شما فرمودید میام و نظر میگذارم
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
شما لطف داري اما براي اين سانسور ها ناراحت نشو 13 شكايت كم نيست ولي صراطي ها هم بدونن 13 تا كه هيچي هزار تام شكايت بشه به جايي نمي رسه.
كنجكاو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۶
۷
آخرين بررسي اماري نشان مي دهد از نزديك به 90 كامنتي كه تاكنون انتشار يافته بيش از 80 درصد ان مربوط به بحثهاي الكي بين k1 و ممل و غلام و يزيد و مرتاض است .يعني ادماي صراط.
لذا من پيشنهاد مي كنم بجاي اينكارا به همون قذافي دربدر جا بدديد ثوابش بيشتره.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به زندگيت برس
شازده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
۶
۲۱
k-1 عزيز
از جهاد جنابعالي در حوزه هاي چاپلوسي، لطيفه گويي، خزعبل بافي و شهرآشوبي كمال سپاس را داريم.
''جمعي از دوستداران حضرت آلو''
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
۱۰
۲
راستي صراط جان دقت كردي با همين نظر كنجكاو چقدر ما .........ا نظر داديم؟؟؟ واقعا جالبه.
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
۱
۱
با عرض سلام آیا بهتر نیست به جای این همه وقت تلف کردن خدمتی به سرزمین اسلامی خود می کردید.حالا هی بشینید بگین کی=کی هست.
بلاتکلیف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
ببینم شما چرا به این k-1بیچاره گیر دادین؟ آدم هر کی هست به شما چه مگه اون دل نداره؟اگه نظر به درد بخور دارین بذارین اگه نه بیکارین مگه برید کار کنین نون حلال گیر بیارین واقعا که!
حالا نظر خودم : هر کسی باید به وظیفه ی خودش به طور کامل عمل کند چه کارگر چه کارمند و چه رئیس جمهور.......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!