۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷
با امضای مشایی خطاب به وزیر علوم ارسال شد

دستور رئیس جمهور به وزیر علوم برای یکی از اقوامش + سند

این دستور رئیس جمهور در ذیل درخواست اعطای بورس تحصیل داخل کشوری و همچنین جایابی و تعهد خدمت در دانشگاه صنعتی امیر کبیر متعلق به "حمیدرضا الف" از اقوام نزدیک به رئیس جمهور و از حامیان مشایی درج شده است .
کد خبر : ۲۸۶۴۱
"صراط" - با دستور رئیس محترم جمهور یکی از اعضای گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری که از اقوام نزدیک به احمدی نژاد محسوب می شود قرار است تا به تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه امیر کبیر مشغول شود .
به گزارش سرویس سیاسی صراط نیوز ، در نامه ای که با امضای اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر و رئیس گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری در آمده است خطاب به وزیر علوم از قول رئیس جمهور نوشته شده : "بسمه تعالی - فوری - جناب دانشجو شخصا حل مشکل و اعلام نتیجه کنید" .
این دستور رئیس جمهور در ذیل درخواست اعطای بورس تحصیل داخل کشوری و همچنین جایابی و تعهد خدمت در دانشگاه صنعتی امیر کبیر متعلق به "حمیدرضا الف" از اقوام نزدیک به رئیس جمهور و از حامیان مشایی درج شده است .
این در حالی است که فرد مذکور به عنوان دانشجوی کارشناسی مهندسی معدن وارد دانشگاه امیر کبیر شده و با تغییر رشته فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک شده بود.
وی با آزمون داخلی! دانشگاه امیر کبیر در دوره نیمه حضوری کارشناسی ارشد EMBA پذیرش می شود .
گفتنی است فرآیند  معمول تعیین محل تعهد خدمت با درخواست از سوی دانشگاه به وزارت علوم صورت می گیرید و این در حالی است که در این نامه از وزیر علوم خواسته شده تا فرد مذکور را به دانشگاه معرفی کند!
گفته می شود "حمید رضا الف" سوابق علمی قابل توجهی برای به عضویت هیئت علمی در آمدن ندارد .
دستور رئیس محترم جمهور به وزیر علوم با عنوان شخصا حل مشکل و اعلام نتیجه کنید در نوع خود جالب توجه است!

نظرات بینندگان
غلام (جا .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۵۸
۵
چه ميكنه اين صراط !!!!
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر غلام ميگم طرفداراي عدالت محور !!! ، منجمله آقاي آزادپي تا حالا صحبتهاي مارو (در خصوص اينكه ادعاهاي عدالت محوري و مبارزه با فساد اقتصادي و رانت خواري و مفاسد اقتصادي مطرح شده طرف در مناظره ها فقط يه ادعاي دروغ براي راي جمع كردن و استفاده تبليغاتي هست) فقط يه ادعا اونم ادعاي دروغ و بدون سند قلمداد ميكردن كه اين صحبتها هيچگونه مستندات قابل دفاعي ندارن اما تصور كن با اين قبيل مدارك مستند كه نشون دهنده دروغ بودن خيلي از ادعاهاي آقايان خصوصا در بحث عدالت و عدالت محوري !!! هست ، باز ديگه چي ميخوان ببافن .... ؟؟؟
خنده م ميگيره يادم به اون ادعاها و بلوفهاي تبليغاتي ميوفته كه عداااااالت !!! عدالت محوري !!! دولت عدااااالت محور !!! اين نامه هم احتمالا در راستاي همون عدالت هست ، منتها عدالت منحصر بفرد و خاص مد نظر اين جريان نوظهور مدعي ظهور !!! و ارتباط آنلاين با آقاس !!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
برای شما هم که به زعم من حد اقل کمی باسواد تر از بقیه گروه تخریب دولت بودید هم متاسفم - نامه ای با دو بسمه تعالی تایپی - دو فوری تایپی - و دو عنوان نامه وباز هم تایپی ، دروغی روشن و آشکار است که با واتر مارک صراط نیوز ساخته شده است - هر چند که به فرض واقعی بودن نامه هم که مستند شما فرض می شود ، چه چیزی را ثابت کرده اید؟؟؟؟ لابد به نظر شما اگر این نابسیجی بی بصیرت که دست چپ و راستش را از هم تشخیص نمی دهد بورسیه شده بود عدالت برقرار بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - برای دریافت بورسیه باید شرایط احراز آن را داشت - و حتما شرایط داشته که نامه اش هامش نویسی شده - مثل هامش نویسی این همه نامه که بدست ریاست محترم جمهور انجام می شود .
این هم یکی دیگر از دسیسه های صراط بود به نفع تمامیت طلبان و اقتدار گرایان که البته قطعاً خنثی خواهد شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه نامه پیوست نداره ؟پس چرا بالای نامه ذکر نشده ؟ شما چرا افشاگریش!!! نکردین ؟
محمود رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
نوع ادبیات آقای مهران آزادپی بسیار شبیه به آقای جو........ است. به نظر من شاید آزاد پی اسم مستعار آقای جو......... باشد
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهران همه ما و رفقاي به قول شما نابسيجي و بي بصيرت .... !!!! و شما منبع تمامي علومات و فيوضات و كمالات موجود ، اما مملكت تا اين هم بي صاحاب نشده كه يكي بياد يه مدرك و سند از رئيس جمهور رو بقول شما جعل كنه و بقول شما عدالت رو تخريب كنه و راست راست بگرده و صدايي هم از آقايون در نياد ...... مگه اينكه واقعا طفلكي ها مظلوم باشن !!
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
برادرا زياد رووي حرف مهران زووم نكنين جوك ميگه !!!
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
ايول داش مهران............ يه وقت فكر نكني تنهاييا! دمت گرم!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به محمود رحيمي:كسي از شما نظر خواست؟؟؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین جان با وی پی ان کانادا - بلا تشبیه ، یه آدم گیج و گولی داشت از یه جا رد می شد دید یه نفر داره قفل یه مغازه رو می بره - ازش پرسید چکار می کنی ؟ گفت ساز می زنم - گفت پس چرا صداش در نمیاد؟ - گفت سازی که من می زنم صداش فردا در میاد - مثل ساز های پر ملودی که شما و صراط و طیف حامی و محامیتون می نوازید و فردا هاش صداش در میاد که حرفهاتون همه کشک بود و یه دو ریالی ارزش نداشت - همه این ها رو قبل از در اومدن صداش داریم مو به مو تذکر می دیم - اما کو گوش شنوا و کو بصیرت در این فضای غبار آلود - و تنها یک چیز رو نتونستم درک کنم و اون اینکه با اینکه روی شما ، بارها و بارها و بارها کم شده ، و پوزتون خاک مال شده و هیچ نقطه ضعفی از دولت نتونستین بگیرین - این همه وقاحت رو از کجا آوردید ؟؟؟؟ البته خدائیشم تحت اثر این پر روئی تونه که طی این سی و چند سال رو دوام آوردید!!!!!!!
-بابا جون ، مردم دیگه با چه زبونی بگن؟؟؟؟؟ طیف اقتدار گرای شما رو نمیخوان - چرا شرتون رو کم نمی کنید؟؟؟؟؟ چرا شما هم تشریف نمی برید به افغانستان و یا پاکستان یه کمپ نیوطالبان بزنید؟؟؟؟ دست از سر مردم بردارید و اینقدر هجمه نکنید و بگذارید حالا که یه رئیس جمهور کار بلد پیدا شده کارش رو انجام بده !!!!!!!!!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمود خان جان رحیمی - ضمن اینکه بی نهایت از شما ممنونم که برای نوشته های حقیر سبک قائل شده اید و حقیر را مورد التفاط قرار داده اید ، نمی دونم جنابعالی از کی تا بحال سبک شناس شدید که سبک این حقیر رو تحلیل فرمودید و سبک جناب جو......... رو هم تحلیل فرمودید و بعد مقایسه ای فرمودید و بعد هم نتیجه اتخاذ فرمودید که آزادپی اسم مستعار جو......... هست - اگر چه با عث افتخار اینجانب است که حتی شما حقیر را از شاگردان جناب جو......... تلقی بفرمائید ! اما اینجانب مهران آزادپی هستم و شخصیت حقوقی مستقل دارم و صراط و دست اندر کارانش این را به خوبی می دانند - لطفاً مغلطه نفرمائید .
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران جان آمريكايي ! از لحن كامنتت معلومه بدجوري ............ (صراط سانسور نكن !) دچار سوزش شده !! باشه قبول شما به خودت فشار نيار سكته مكته ميزني مردم مارو نميخوان و شمارو ميخوان .... پس از الان بشين به جاي احياء و نماز و روزه و ...... در وصف كوروش و هخامنش و ايران باستان و خصوصاًًً عدالت از نوع حميد جان اف......... و صلح و محبت و عشق و صفا و صميميت و ارتباط با موجودات خاص و ارتباط با امام زمان و ظهور و چفيه هاي كوروشي و وصف حاجي نوروز و بابا نوئل و مكاتب آب دوغ خياري نوظهور و ...... بنويس و تمجيد كن ازشون فقط در نوشتن ت در مقوله عدااااااااااااااااااالت چشمتو به روي سند بالا ببند مهران آمريكايي !! كه بتوني چيزي بنويسي !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضی واقعا کم رو تشریف دارن ! بابا دزد رو با اموال گرفتن باز کم نمیارید ! بابا سنگ پا !
شیپورچی
|
Iran (Islamic Republic of)
کیوان : شما فقط بلدی جواب کامنتها رو بدی. لااقل از خودت نظری درج کن که فقط جا اشغال کن نباشی گلم...
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
حسين اقا برادر گرامي
بحث جعل كردن متن نامه نيست.كه كسي بخواهد شكايت كنه . .شما ممكنه كه يك نامه. بياري كه واقعا دستخط رييس جمهور باشه .اما متن نامه رو جوري تفسير كني كه همه شك كنند .اينه كه اشكال داره.
اما شما تفسير اين چند خط نامه ومتن رو نگاه كن ببين كه ايا ارتباطي با هم داره.
ان طور كه معلومه نامه در خواست يك دانشجوست. اما.در تفسير نامه از سوابق تحصيلي و تغيير رشته و ...صحبت شده
علي رغم اينكه در نامه قيد شده كه بيوست داره اما كجاست؟.شماره نامه كجاست؟اين نامه چطوري به دست صراط افتاده.؟
لااقل متن بيوست رو بايد ببينيم تا بتونيم نظر بدهيم.درسته؟
شايد درخواست اين دانشجو قابل بررسي باشه
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به اقاي شيپورچي:در چند تا كامنت پايين تر من هم نظر دادم.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب محمود رحيمي.
ببخشيد حاج اقا .شما كه سبك شناسي . يك لطفي بكن. ببين كامنت من از چه سبكي است
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران آزادپي كوروش دوست !! ميدونم آتيشي هستي و داري جلز ولز ميكني كه جواب درخوري بهم بدي اما اينو آويزه گوشت كن واسه هميشه كه به حرف گربه سياه بارون نمياد ....
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
شيپورچي جان ، كيوان مهران آزادپي هست يا مهدي مشهدي ؟
زبل خان
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای مهران آزاد پی با نام مستعار k-1 و ... یه سوتی دادی تو این صفحه بد که تابلوو. البته بهت حق میدم از هول عمو رحیمت ریپ زدی
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
دوباره تهمت هاي مخالفين رييس جمهور شروع شد. من به هيچ عنوان در حد برادر عزيزم مهران ازادپي نيستم اما سعي مي كنم در كنار ايشون باشم.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
باز كه كامنت تقلبي هاي دروغگو دارند ما رو متهم به تغيير نام ميكنند..ميدونيد كه دروغ گفتن روزه رو باطل ميكنه (البته چون كه شما ها بيش از حد ولايت مدار هستيد دروغ گفتن براي شما اشكالي نداره فقط براي منحرفا اشكال داره). لااقل از رفيقتون .اقا قلدره سوال كنيد . به شما ميگه كي داره اسم عوض ميكنه
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین آقا و بسیجی با بصیرت احسنت؛ به کوری دو چشم جریان خبیث انحرافی؛ بچّه بسیجی ها رو دوست داریم. یاعلی
غلام (جا.........)
|
Iran (Islamic Republic of)
همه جوره در راستای ترکوندن جریان منحرف ضد ولایت در خدمت اسلام و آقا امام زمان هستیم دربست .... اینجام که فعلا بحث جنگ نرم هست ، بعید میدونم کم بیاریم جلوی یکی مثل مهران آزادپی ...... 10 صفحه بنویسه در حمایت از عدالت محورهای ظهوری دوست ! 100 صفحه می زنم تووو دهنش
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
غلام جان مشکل اینجاست که صراط از هر پنج کامنت اینجانب ، سه تاش رو به نفع شما حذف می کنه !!!!! و در برخی موارد کامنت های شما رو دوبار به جای یک بار روی صفحه میزاره !!!!! علی ایحال با اینکه این سایت سایت اقتدار گرایان هست و هجمه شما هم کاملا مشخص شده که از کدون ناحیه است !!!! تو فقط داری آرزوهای خودت رو بیان می کنی!!!! و تو دهنی خورده واقعی توی این سایت معلومه کیه !!!! مطمئن باشید که اگر تعدادتون بیش از این حرفها هم باشه با استعانت از درگاه پروردگار جواب منطقی برا همه شما دارم ، هر چند که تعداد شما تنها بعلت تغییر نامهاتونه و کیه که ندونه هر کدوم از شما با سه چهار اسم کاربری متفاوت میاد ؟؟؟؟؟؟؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران جان سلام
اولا میذاره درسته نه میزاره
دوما حرفهایی (یعنی حرفای ما) که دارای پشتوانه های ارزشمندی باشه (مثل خدا ائمه اطهار ولایت فقیه و شهدا ...) اگه یه کامنت باشه و حرفهای شما و جریان شما 100000000 کامنت به خواست خداوند متعال ارزش کامنتهای توام با پشتوانه معنوی دارای قدرت و توان استهلاک هر تفکر غیر خدایی و به دروغ مدعی ارتباط با امام زمان رو داره لذا زیاد روی تعداد کامنتها و یا آمار مثبت منفی ها تکیه نکن مهم اینه که کی حرف حقیقت و خدامحور رو میزنه که قطعا ما میزنیم و عاقلان دانند که حقانیت با ما هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۱۸
۵۰
خواهشا اگر دلسوز نظام و انقلابيد اينقدر برروي آتشهاي مداومي که اين جماعت از قصد به پا مي کنند نفت نريزيد. باور کنيد اين همان چيزي است که آنها مي خواهند.از اوضاع آشفته بهتر مي توان به هدفهاي ناصواب رسيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۱۲
۱۵
یک تهرونی ادعا می کرد همه تهرونی ها دروغگو اند به نظر شما راست می گفت یا دروغ؟ حالا حکایت جناب مشایی و صراط است . صراط ادعا می کند مشایی هزار و یک مشکل دارد که انصافا ادعای درستی هم هست ولی از آن طرف به ادعای جناب مشایی استناد می کند. بابا ایول
مدیر پایگاه منظور شما این است که این نامه رسمی دروغ است؟ یا خدای ناکرده دستور رئیس محترم جمهور و یا جناب مشایی غیر مستند؟
ممنون از ارسال نظرتان
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
غرق در حيرت و انبساط خاطر مي شويم از استدلال اين مخ !
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
به گمونم منظور این بوده که مش...... دروغگو است . شما هم به ادعای این دروغگو استناد می کنید . همین طور است جناب نا شناس ؟
عدالتخواه
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۲۵
۱
بله این بشر رو میشناسیم آدمی سودجو که مسئولین دانشگاه هم از دستش ذله شدن ولی انگار سمبه ی پر زوری داره!!!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
ده نفر مثبت دادن یعنی همگی این اقا رو میشناسین ؟
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۱۴
۴۹
يك شايعه بيشتر نيست.
آقاي احمدي نژاد اگر هم چنين دستوري داده باشند از روي مصلحتي است حتما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا چه مصلحتی بالاتر از مصالح قبيله ای!!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
ايشان هرگز مصالح فردي رو بر مصالح ملت ارجحيت نميدهند
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
مصالح دولت ظهور !! مصالح دولت عدااااااالت محور ...... آره اينجوري امكان داره
سرباز جنگ نرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۱۰
۲
احیانا ایشان حمیدرضا ا.......... نیستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
غیب گفتی سرباز . تواگه افسر بشی چی میشی ؟؟! دوروز تشویقی براش بنویسید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۲۱
۶
کم کم به این نتیجه می رسم که جداً آقای................ چیز خور شده و هنوز جادو جنبل های اسفندیار خان اثر گزار است.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خرافاتی شدید؟؟؟
امير حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۲۱
۱۳
بابا دم بچه هاي صراط گرم حرف نداريد
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
در دروغ گفتن و تهمت زدن جدا حرف ندارند.
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر صراط نیوز
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر صراط نیوز(البته ناراحت نشی کلا سانسورمون کنیا این ازادی بیان و مطمئنن شما جنبش دارید!!!!)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۷
۱۰
به نظر می رسد تشویش اذهان عمومی یکی از پیشامدهایی است که خبرگزاری ها و رسانه هاو پایگاه های خبری ، در دستور کار خود قرارداه اند . متاسفانه گروهی خود را به مکتب باد سپرده اند و گاهی به نفع و گاهی به ضرر آن قلم می زنند . . .
مع الوصف نادر بودن این جریانات باعث می شود که خوانندگان بر این اعتقاد راسخ شوند که گویی فرستاده ی صراط در حلقه های نزدیک رییس جمهور نفوذ کرده و باظاهرسازی و . . . اطلاعات کشور را به تاراج برده و حراج تبلیغی خود می کند
شاید هدف پایگاه تحلیلی صراط ، همین تحلیل هاست ؟!؟!؟!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
وظیفه ی صراط همینه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۱۱
۸
عجب مملکتی داریم
ليلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۲۲
۲۰
هر دم از اين باغ بري ميرسد. تازه تر از تازه تري ميرسد
يادش بخير ميگفت من دور فاميل را خط ميكشم
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
حداقل مثل اون خاتمی دزد و خائن بیت المال خرج فامیلاش نمی کنه.
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
اینجاست که انسان باید از عُمق وجودش فریاد بر آورد که: فقط عشق است ولایت؛ زیرا فقط اوست که در حرف و عمل ثابت نموده است که؛ پیرو واقعیِ مولا علی «ع» و عدالت بوده و هست.
خداوند سایه پُر مهر و محبّت حضرت آقا را؛ تا ظهور با برکت مُنجی عالم بشریّت حضرت مهدی موعود «عج» بر سر ما و تمامی مسلمین عالم مستدام بدارد. دولتها می آیند و می روند؛ ولی حضرت آقا می باشند که به سرپرستی و امامتِ امّت می پردازند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***تنها رَه سعادت/ قرآن؛ عترت؛ ولایت***
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد علي از تنكابن
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به احمد:به امید خدا تو و اون علی با عشقتون محشور میشید.
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 افتخار ما محشور شدن با فرزند حضرت زهرا «س» و نائب بر حقّ مولا حجة بن الحسن «روحی فداه» است. به گردن آویختن مدال غلامیِ ولایت؛ بالاترین افتخار برای ماست؛ نه اینکه غلام حلقه به گوشِ جریان خبیث انحرافی و فرقه ضالّه مش....یه باشیم!!!

k-1 یعنی حضرت آقا _روحی فداه_ عشق و مراد ما هست؛ ولی عشق و مقتدای شما نیست؟! چرا اینقدر زود باطنت رو آشکار و رو کردی؟!

k-1 در این وقت شریف سحر و در محضر الهی قسم یاد می کنم که: واللّه یک تار موی مولا و مقتدای مان حضرت سیّد علی خامنه ای؛ رو با هیکل ....... تمامی سران جریان خبیث انحرافی و دیگر مدّعیان دروغین ظهور صغری و ارتباط با آقا حجة بن الحسن «عج» و حامیان آنها؛ عوض نخواهیم نمود. به برکت صلوات بر محمّد «ص» و آل محمّد «ص»

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***جانم فدای فرزند زهرا؛ امام خامنه ای***
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
و k-1 عزيز ، فرزند دلبندم همينطور تو هم با من محشور بشي ... اميدوارم كبوتر با كبوتر .....................................
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به علي «تنكابن»:چه ادماي نمك نشناسي هستين برات دعام مي كنم بهت بر مي خوره .عجب!!!!! باشه حالا كه ناراحتي دعام رو پس مي گيرم اما اينقدر خبيث خبيث نكن ديگه همه ميدونن اح............ و مش...... خبيثن يا كساي ديگه اي.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینجاست که باید از عمق جان داد بزنی، آقایی که آمده بودی دست آقازاده ها رو کوتاه کنی راست میگفتی اساتید خبره دانشگاه رو بازنشسته کردی که جمع یاران رو جمع کنی
راستی ......................................................
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۶۲
۱۵
الان چه اتفاق مهمی افتاده؟؟؟صراط بیکاری ؟؟؟ممملکت رو هواست مثلا مچ گرفتی؟؟؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 چه خبر از رفيق فابريكت يزيد ؟؟؟ حيف كه سواد نداري وگرنه يار خوبي واسش ميشدي !! چقدر زحمت كشيدي اينهمه مثبت براي خودت جمع كردي ؟ يعني مطالب نغز و شيوا و زيبايي كه نوشتي اينقدر بي نقص هست كه در آن واحد سي و اندي نفر بهت مثبت دادن ؟؟
نوشتي الان چه اتفاق مهمي افتاده !!!! (خيلي زيبا نوشتي لايق مثبت هست)
نوشتي صراط بيكاري ؟؟
(خيلي جالب زدي توو خال !! )
نوشتي مملكت روو هواست مثلا مچ گرفتي ؟؟؟
(در مجموع تركوندي k-1 بحثي توش نيست فقط يه كم دل درد آوره !! )
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به ممل:هر وقت یزید از من تعریف می کنه مطمئن میشم که راه درست میرم چون مطمئنن یزید حیله ی جدید این بسیجی و اون چند تای دیگست بقیه ی نظرت هم که چرت و پرت بود مثل خودت.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
يعني چي مملكت روي هواست.
چشماتونو روي پيشرفتهاي خارق العاده چرا ميبنديد؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به احمد:مملکت رو هواست چون 1.خاتمی شروع کرده به ...... انداختن.2.امنیت به شدت کم شده.3.گرانی و تورم بی سابقست.4.سیاست خارجی ریخته بهم و...........
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشيد اقا قلدره.
چطورييه كه مزخرفات واتهامات بي اساس شما راجع به رييس جمهور محبوب رو لايق مثبت ميدانيد
اما يك حرف منطقي روكه از شخص خاصي هم طرفداري نشده . واون همه مثبت اورده روكم اهميت .جلوه ميدهيد؟
حالا ديديد وقتي بهتون ميگن انحصار طلب و زياده خواه . كاملا درسته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاك بر سري بي وجدانت ياد فيلم چند ميگيري گريه كني افتادم .منحرف
زبل خان
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 معلوم جیره خور عمو رحیمت هستی بد. که این همه واسش بال بال میزنی مواجبت قطعنشه خمار بمونی . برو جوجو ما خودمون زغال فروشیم
مهران آزادپی خطاب به k1
|
Iran (Islamic Republic of)
اخوی از ترفندها و شیرین کاری های این گروه تمامیت طلب هیچ چیز بعید نیست - از شما چه پنهان در هفته اخیر عمروعاص را هم به خدمت گرفته اند و به زودی بعنوان برگ برنده رو می کنند !!!!! - این خدعه تغییر رنگ یزید هم ( از همنشینی طیف تمامیت طلب به تعریف و تمجید از کاربران طرفدار دولت با اسم یزید ) از حیله های همین عمروعاص است .
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 ‌ آقايون شما كه مستقيما با آقا !!! ارتباط دارن و داشتن ارتباط با عوالم ديگه هم از معجزاتشونه اينارو حلش كنن ديگه !!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به به اصطلاح زبل خان:غير از تهمت زدن ديگه چيكارا بلدي؟؟؟ تهمت زدن شوه ي مرسوم مخالفين دولت.خدايا ببين چقد راحت تهمت مي زنن و به كساني كه نظرشون رو ميگن جيره خوار بودن رو نسبت ميدن.

خطاب به مهران ازادپي:كاملا حق با شماست يه مشت دروغگو و حيله گر افتادن به جون رييس جمهور عزيز.

خطاب به دشمن ضد ولايت فقيه:ولا برادر اينا داشت حل ميشد كه يهو بي خرد هايي مثل تو وارد سياست شدن و همه چيز بهم ريخت.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به مهدي از مشهد:ببين برادر اين يارو ممل كلا ...... مثل اون چندتاي ديگه كه خودتم مي شناسيشون .اينا يه مشت اقتدار گرن چه توقعي ازشون داري نكنه توقع داري وقتي حرف حقيقت رو مي شنون تاييدش كنن نه برادر از اين خبر ها نيست تنها هدف اينا تخريب رييس جمهور كه كاملا واضحه اين هدف به گور مي برن.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
خدمت همگي آقايان عرض ميكنم (البته جن دوستها نه ) به جهت جلوگيري از ادامه مباحث بيهوده با افرادي كه فقط با استفاده از شيوه هاي شعبان جان و نه با منطق به ميدان بحث ميان خواهشا بحث را در ذيل اين كامنت گهربار !!! قطع فرماييد و نفر اول خودم هستم كه ميرم .... باي باي كاكا k !!!!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به ممل:ميگم تو با vpn چه سايت هايي ميري شيطون؟؟؟
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
بالاخره. تعداد زياد نظرات مثبت اقايون رو فراري داد.
يادش بخير زمان انقلاب سال 57.وجمله زيباي
شاه رفت
.
ممل رفت. البته تا اطلاع ثانوي
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان دوست مومن و خوبم از مشهد مقدّس:

«كَم مِّن فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللّهِ وَاللّهُ مَعَ الصَّابِرِينَ»

{سوره مبارکه بقره ؛ آیه شریفه 249}

ترجمه آیه شریفه:

***بسا گروه اندكى كه به توفيق خدا بر گروه بسيارى پيروز شدند، و خدا با صابران است***

مهدی جان اگر دقّت کنی؛ اکثر کامنت های ضدّ ارزشی دارای بیشترین آراء و تأییدیّه می باشند! ولی ملاک و معیار حقّ و حقّانیّت اکثریّت و اقلیّت نمی باشد؛ بلکه ملاک تأیید خدا و امام عصر «روحی فداه» می باشد.

مهدی جان داداش گُلم؛ هدف و قصدم خیر و یادآوری دوستانه بود؛ لذا امیدوارم تلقّی جسارت و برداشت منفی ننمائید!

سلام بنده گُنه کار را نیز خدمت آقا امام رضا «ع» برسان. حقیقتاً دلم هوایی مشهد مقدّس شده؛ از شما می خواهم که نائب الزّیاره بنده و دوستان هم باشید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا علی بن موسی الرّضا «ع»***
غلام (جا..........)
|
Iran (Islamic Republic of)
با اجازه ممل .... ميتي مشهدي به حرف گربه سياه بارون نمياد
شیپورچی
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا کیوان جان سمت باد را مشخص کن .کدوم طرفی یادداشت می نویسی ؟ مطمئن هستم که تو هم یکی از اقشار متوسط هستی که درد کشیده ای .تا حالا فکر می کردم که کورکورانه از گروهی حمایت می کنی.اما متوجه شدم که شما از مردم هستی نه از آقایون بی درد... متشکرم
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب علي «تنكابن»:چه جالب خودت ايه رو نوشتي ولي دقيق نخونديش چون ايه گفته بسا نگفته هميشه و در اين موردم اكثريت به حق راي مثبت دادن.نمي خواي بگي كه ما حق نيستيم كه؟؟؟؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به اقاي شيپورچي:جهت باد يعني چي؟؟؟ من طرفدار احمدي نژادم ولي ازش بت نساختم و بهش انتقادم مي كنم.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
علي اقا از تنكابن.
شما فرموديد. اكثر كامنت هاي ضد ارزشي داراي بيشترين اراء هستند.درست گفتيد. حالا سوال من اينه.دليلش چيست؟
شما كه براي سلامتي مقام معظم رهبري كامنت ميدهيد. دقت كرديد كه بيشترين مخالف رو داره ؟حتي مسخره هم ميكنند
حمايت از رهبر كه ضد ارزش نيست .بس چرا اين قدر منفي ميياره ؟چرا از افطاري دادن اوباما طرفداري ميشه.
چرا در كامنت ها از ها........ و سران فتنه حمايت ميشه
حالا به حرف من رسيديد؟
من كه بارها كامنت دادم كه از زماني كه صراط با تهمت و تخريب دولت فضا رو غبار الود كرد. زمينه ورود كساني به صراط شد كه نه به نظام جمهوري اسلامي اعتقاد دارند نه به ولايت و نه به دولت و نه به هيچ جاي ديگه.
بلكه به اب گل الود اعتقاد دارند . همون چيزي كه الان هست.هر دو طرف مدعي مسلماني و بسيجي بودن. (البته ادعاي يك طرف در حد تيم ملي )اما افتاديم به جون هم.
دوست عزيز .اين همه هجوم به يك شخص مومن و خدمتگذار درسته؟ولايتمداري يعني اين؟
بله .درسته بسياري از موارد ضد ارزشي و توهين و تخريب ها طرفداران زياد تري داره.
من هم چند روز قبل اين رو گفتم اما كسي گوش نداد .
كامنت هاي جنابعالي در حمايت از مقام معظم رهبري رو چرا مسخره ميكنند؟
البته من يكي از دلايلش روميدونم اما به دليل احترامي كه براي شما دوست عزيز قائلم از بيان اون خود داري ميكنم .
دوست عزيز مگه اين بنده خدا چي گفته كه شما ميگي ضد ارزش.عين جمله ايشون اينه. الان چه اتفاق مهمی افتاده؟؟؟صراط بیکاری ؟؟؟ممملکت رو هواست مثلا مچ گرفتی؟؟؟.
نبايد اين برادر رو به جرم اينكه عضو گروه يا قبيله ما نيست مورد هجوم قرار داد.
مقام معظم رهبري فرمودند . در نگاه قبيله اي ممكنه كه صحبت هاي طرف مقابل رو در عين اينكه منطقي هم باشه.چون عضو قبيله ما نيست مورد تخطئه قرار بدهيم .بنابر اين ايشان همه ما رو از رفتار قبيله ايي منع فرمودند
حالا كامنت اين هم وطن.
كجاش ضد ارزشه؟شما به معتبر ترين عالم و مجتهد . جمله ايشون رو نشون بده . اگه گفتند اين ضد ارزشه حق با شماست
تحريف سخنان رييس جمهور ضد ارزش نيست؟
تهمت وافترا ضد ارزش نيست؟
براي رييس جمهور اسم گذاشتن ضد ارزش نيست؟. مگه حديث نداريم كه يكديگر رو با القاب زشت صدا نكنيم..؟
تهمت .....ي به رييس جمهوري كه
باك بودن و ساده زيستي اون رو حتي دشمنان اعتراف كردند ضد ارزش نيست؟.
ايا اون ايه از سوره بقره براي كامنت اين بنده خدا نازل شده؟ايا اون ايه مصداق كامنت اين برادر است.
كلام خدا حرمت داره .دوست گرامي اون رو براي دعوا ها مون خرج نكنيم..
علي اقا دوست گرامي اميدوارم كلام مودبانه شما حتي در مقابل مخالفان خود الگويي باشه براي من و همه اقايون. كه براي دعواهاي زود گذر. ارزشها رو زير با نگذاريم
علي اقامن هميشه در جوار بارگاه اقا براي همه مسلمانان جهان دعا ميكنم
نائب الزياره شما دوست عزيز هم هستم.
با ارزوي سلامتي
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي شيپورچي سلام ، كيوان كيه و چيه ؟ به شخص خاصي تيكه ميندازي ؟
زبل خان
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1گفته بودی چه کارا بلدیم . کارایی که بلدیم یکیش اینه که مچ آدمای نون به نرخ روز خور و جیره خور رو میگیریم. راستی به عمو رحیمت بگو شمارش معکوس شرو شد
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی از مشهد مقدّس با سلام و عرض ادب و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

برادر فکر نمی کردم که از کامنت بنده برداشت منفی و اشتباه نمایید. چون فرصت جواب دادن ندارم؛ فقط عرض می کنم که دوست عزیز؛ هرگز منظور بنده از بیان آن آیه شریفه؛ کامنت k-1 نبوده است. بلکه در مقابل استدلال جنابعالی آن آیه شریفه رو آورده بودم. و قصد خرج نمودن آیه شریفه در دعوا هم ندارم. زیرا اصلاً دعوایی در کار نبود و به خود آقا امیر المومنین «ع» قسم که؛ با صفای باطن آن رو نوشتم و انتظار داشتم؛ که شما هم با دیده حُسن ظنّ به آن بنگرید!

آقا مهدی برادر عزیزم نوشته اید که:

«كامنت هاي جنابعالي در حمايت از مقام معظم رهبري رو چرا مسخره ميكنند؟
البته من يكي از دلايلش روميدونم اما به دليل احترامي كه براي شما دوست عزيز قائلم از بيان اون خود داري ميكنم»!

نمی دانم منظورت از بیان دلیل آن چه چیزی بود؛ که به خاطر احترام به بنده از بیان آن خودداری نمودید؟! آیا ریاکاری بنده بود؟! تعصّب و خشک مذهبی ام بود؟! ...؟!

ولی مهدی جان در وقت شریف افطار خدا را گواه می گیرم که من کامنتهایم رو نه به خاطر خوشنودی کاربران می نویسم و نه به عکس العمل آنان هم کاری دارم. بلکه کامنتهایم رو اعتقادی می نویسم و اگر بدانم چیزی درست است آن رو می نویسم و کاری به برخورد دیگران ندارم.

و اگر مدّتی بعد بفهمم که از چیزی که از آن جاهلانه دفاع می نمودم. مطمئن باش که خدای متعال این شجاعت و شهامت رو در درون من قرار داد که بگویم"اشتباه می نمودم"!

ولی مهدی جان بنده کامنتاهایم رو در مورد حضرت آقا؛ عاشقانه می نویسم. چون عاشق آقا هستم و حاضرم خود و خانواده ام رو فدای حضرت آقا نمایم. من در کامنتهایم در مورد حضرت آقا به دنبال ریا و مسایل دیگری که در ذهن شریف شما نقش بسته؛ ولی از بیان آن خودداری نمودید؛ نیستم! زیرا دلیلی نیز بر ریا و ...! نمی بینم. چون همدیگر رو نه می بینیم و اگر هم ببینیم؛ نمی شناسیم!

عاقبت شما و حقیر ختم به سعادت «شهادت» باشد.

دوستت دارم بسیجی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***به یاد شهدای عملیات والفجر 8 صلوات/ یازهرا***
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به زبل خان:بازم كه تهمت زدي بچه.مش..... پيروز است.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به ممل:در حد فهم تو نيست بي خيال.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
علي اقا دوست عزيز سلام
البته حرف شما دوست عزيز ومومن براي من بسيار معتبر وقابل احترامه .البته به شما بي احترامي نكردم .اما اگه توي ذهنم برداشت ديگري داشتم .اميدوارم دراين ماه عزيز من رو ببخشي به هر حال من هم به عنوان.يك انسان گنهكار اشتباه ميكنم .من هم بدون ريا بايد بگم رفتار شما دوست گرامي ونحوه انتقاد شما . از ديگران بسيار موودبانه است اي كاش براي من .و ديگران الگو باشه تاديگه براي انتقادكردن . شخصيت يكديگر رو تخريب نكنيم .
التماس دعا
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 حد و حدود عقل و شعور تو برای ما کاملا روشن هست .... ضمن اینکه بنظر میرسه اون بنده خدا بدجوری زده توو کارات و تو داری فرار میکنی از پاسخگویی معلومه گندت درومده
مهران آزادپی
|
Germany
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۱۱
۱۰
صراط جان از این دسیسه ها دست بردار!!!!!!!!!!! - اولاً که بر فرض درست بودن سند شما ، ریاست محترم روزانه صدها نامه را هامش نویسی می کنند که نامه مورد ادعای شما هم می تواند یکی از آنها باشد ( هرچند که ما سند هامش نویسی شده را روی صفحه ندیدیم ) - ثانیاً هامش نویسی با قلم انجام می شود و نه بصورت تایپی - ثالثاٌ در یک نامه اداری ، دو مرتبه به نام یک نفر تیتر نمی زنند - رابعاً وقتی که نامه ( تصویر پیوست ) دارد دیگر نیاز نیست که آنچه هامش نویسی شده را در متن نامه بصورت مجدد تایپ کنند .
بنا بر این پیش بینی می کنم تا چند وقت دیگر به جرم جعل نامه دولتی هم به دادگاه فراخوانده شوید . ( آنچه مسلم است اینکه از هول حلیم توی دیگ افتاده اید . آن هم در این ماه رمضان )
مدیر پایگاه ممنون از نگرانی شما برای صراط نیوز!
دوستان دولتی تان (علی الخصوص جناب مشایی) به شکایت کردن علیه صراط نیوز عادت دارند نگرانی از این باب نیست .
استدلال هایتان برای جعلی بودن نامه هم در نوع خود جالب توجه است!
جهت اطلاع حضرتعالی : فرم آماده نامه های هامش نویسی شده مسئولین ریاست جمهوری (رئیس جمهور - رئیس دفتر و معاونین) برای دستگاههای ذیربط به صورت کلیشه است .
يزيد
|
Germany
در دعواي بين مهران و صراط قطعا حق با مهران دلبندم است ... انشاله با خودم محشور بشي
بسيجي با بصيرت
|
Germany
آقاي مهران آزادپي مگه اجباري هست كه شما در همه مسائل خودتان را صاحب نظر نشان بدهيد ؟ از مسائل قضايي و سياسي و اجتماعي گرفته تا حالا كه خودتان را در يك مساله اداري صاحب سبك و نظر مي دانيد !!! آقاجان چرا ميخواهي براي بر كرسي نشاندن حرف خودت و برحق نشان دادن يك باطل ! همه معادلات و معاملات و قوانين و مقررات اداري را بر هم بزني ؟ چرا با قاطعيت تمام و بر اساس احساسات جاهلانه مختص اعراب زمان جاهليت و به شكلي كاملا كوركورانه و بر طبق احساسات و تعصبات رفتار ميكني ؟ آقاي برادر تو فكر ميكني جعل يك مدرك دولتي آن هم مدركي مربوط به رياست جمهوري اينقدر راحت و بدون دردسر است و فرد جاعل اينقدر جسارت مي كند كه نامه اي را بر عليه رييس جمهور جعل كرده و از آن سوء استفاده تبليغاتي كرده تا رييس جمهور را تخريب كند ؟ و جعلي بودن مدرك هم مشخص نشود و فرد جاعل هم از تبعات آن هم در امان بماند ؟ آقاي محترم بنده هم بنا به شغلي كه دارم از اين قبيل نامه ها به كرات ديده ام و استدلال شما را در جعلي فرض كردن اين مدرك نوعي سوزش آن هم از ناحيه بسيار حساس ارزيابي ميكنم و بس ....
ميدوني چرا سوزش ؟ چون حق داري بعد از اون مناظره و ادعاهاي مفاسد اقتصادي خاندان ها ...... حالا ديگه مشخص شده كه اينا نه تنها دست كمي از اونا ندارن كه هيچ بلكه اوستاي اونا هم محسوب ميشن ، ضمن اينكه خاندان ها .... ادعاي عدالت و .... هم نداشتن ... لذا مداركي از اين دست كه نشان دهنده بزرگي بلوفهاي شاخدار آقايان مي باشد به نوعي سوز آور مي باشد ....
k-1
|
Germany
خطاب به اقا مهران:اینها یه مشت دروغگو هستند که سعی دارن به وسیله ی جعلم که شده جلو جبهه ی پایداری و احمدی نژاد دربیان اما کور خوندن به امید خدا بعد از پیروزی در انتخابات مجلس تکلیف اینها رو روشن می کنیم.
موفق باشید.
علی « تنکابن »
|
Germany
k-1 خواهشاً «جبهه پایداری انقلاب اسلامی» رو به نام جریان انحرافی مصادره ننمائید!!! هیچ سِنخیّتی بین «جبهه پایداری انقلاب اسلامی» و جریان خبیث انحرافی وجود ندارد!!!

شخصیّتهایی عظیم القدر همچون علّامه مصباح یزدی و عارفِ مُتّقی حضرت آیت اللّه خوشوقت؛ از این اَنگها و برچسبهای زشت و کَریه؛ مبرّا هستند!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***لبیک یا امام خامنه ای***
k-1
|
Germany
خطاب به علی:تو اصلا میدونی این جبهه رو کی تشکیل داده؟؟؟
مهران آزادپی
|
Germany
بی بصیرت جان متاسفم برای میزی که بارها و بارها ادعای آنرا داشته ای و صد البته به جای یک متخصص با تزویر و ریا و احتمالا ریش و ته ریش و تسبیح دانه درشت و انگشتر عقیق آنرا اشغال کرده ای (از صدقه سری حضور امثال تو در ادارات دولتی است که به دولت محترم اشکال گرفته می شود دچار بی کاری پنهان است ) ( زیاد به خودت فشار نیار معنی بیکاری پنهان رو نمی فهمی - فقط بطور خلاصه یعنی حضور امثال تو در ادارات ) !!!!
- بی بصیرت !! حرفهائی که بعنوان کامنت درج می نمایم کاملا تخصصی است و البته از درک و فهم تو خارج است - وقتی که معنی و مفهوم ساده هامش نویسی را نمی فهمی ، طبیعی ست که بیائی و یک مشت خزعبلات تحویل بدهی !!!!! ضمن بیان این نکته که حقیر به دور از هر گونه خود نمائی صدها نفر مثل تو بی سواد را که دست چپ و راستشان را از هم تمییز نمی دادند ، آموزش امور اداری داده ام !!! و ایضاً برای رئیسی که تو را به خدمت گرفته واقعاً متاسفم !!!! در مورد بحث هائی هم که ارائه می کنم ، به جای فرافکنی و آسمان و ریسمان بافتن تحقیق کن ببین آیا درست می گویم یا غلط !!!!!! و اینقدر با عینک خود بینی و سطحی نگری به دنیا نگاه نکن !!!! حتی کارمند دون پایه ای مثل تو هم باید بفهمد که وقتی در متن نامه کلمه ( تصویر پیوست ) می آید ، قطعا این نامه باید یک تصویر از نامه تقاضای متقاضی و هامش نویسی شده توسط شخص ریاست محترم جمهور را به همراه خود داشته باشد ، وگر نه مستندات کامل نیست - و از همه جالب تر واترمارک صراط نیوز در متن نامه است که صد البته تو نابسیجی بی بصیرت احتمالاً در دوره بعدی زندگی ات خواهی فهمید که واترمارک چیست و به عمر کنونی ات قد نخواهد داد ! چرا که هنوز معنی پیوست را نمی فهمی و معنی هامش نویسی را که جای خود دارد !!!!!!
حق یار
k-1
|
Germany
خطاب به مهران ازادپي:داداش بيكاري؟؟؟ اخه تو كه مي بيني نميفهمه براي چي وقتت تلف مي كني؟؟؟
مهدي از مشهد
|
Germany
البته كه اقا صراط در ايجاد شبهه و تفرقه افكني وتحريف سخنان رييس جمهور محبوب و خدمتگذار .سابقه طولاني دارد.كه در اينجا ذكر چند نمونه را ياداوري ميكنم.
1-. به نقل از اقاي احمدي نژاد.(اگر علما مخالفت كردنداهميت ندهيد) اما اصلا رييس جمهور محبوب چنين چيزي . نگفته بود. زيرا اگر واقعا رييس جمهور محترم چنين چيزي مي گفت فريادوااسلاماي. همونكساني.بلندميشد كه در دوران اصلاحات كه بد ترين توهينها به ولايت و شهدا وماه محرم و امام حسين ميشد..
از ترس موقعيت شغلي واجتماعي جرات جيك زدن نداشتند.
2- انتشار عكس رييس جمهور.در كنار هاشمي و تيتر زدن در رابطه با اينكه احمدي نزاد در مقابل هاشمي بلند شده يا نه ؟
3-همين چند روز قبل . در خصوص سد گتوند.
واون عكس مزخرف . از كوه نمكي و اونعكس هاي ديگه كه اصلا با متن انطباق نداره .
4- تيتر همين چند روز قبل . در مورد خود كفايي در توليد سيب زميني.
ايا بعداز خودكفايي در توليد بسياري از محصولات كشاورزي . چرا به يك باره صحبت از سيب زميني . ميشه.
.5....وموارد بسار ديگر
6-در خصوص اين نامه.
اون چيزي كه مشخصه اينه كه اين فقط يك در خواست ساده از رييس جمهور است .وشبهه در سابقه تحصيلي اين اقا .هيچ ارتباطي به اين نامه نداره . ضمنا .. اين طور كه مشخصه . اين اقا قراره كه در دوره دكترا مشغول به تحصيل بشه . بنابر اين .ايجاد شبهه در دوران كارشناسي و كار شناسي ارشد اين اقا حتي اگه درست هم باشه
مربوط به چندين سال قبل ميشه كه . اون زمان رييس دفتر رييس جمهور . و وزير علوم شخص ديگري بوده.
يزيد
|
Germany
آهاي بسيج بصيرت حواست باشه با كي داري دهن به دهن ميشي ها !!!! با مهران جونم در نيفت اينو فعلا با احترام و بدون استفاده از شمشير بهت اخطار ميدم ... ببين تووي بحث خلاف شناسي من رفقام و پيروانم ته تهش هستيم ... ميدونين چرا ؟ چون خودمون اينكاره ايم ... وقتي مهران گفت اين نامه جعل هست بدونين كه ايشون حتما در بررسيهاي كارشناسي خودش به چيزي رسيده كه اينو ميگه .... ضمن اينكه بعيد ميدونم ايشون كارمند دولت و مثل شماها انگشتر عقيق دست كن و ته ريشي و يقه بسته مثل شما باشه .... ايشون صداقت داره مثل من و مثل شما رياكار نيست ....
k-1
|
Germany
خطاب به مهدي از مشهد:تو ميدني چرا اينها با اينكه اين همه دروغ ميگن فيلتر نميشن؟؟؟ اخه چند تا از سايت هاي ما رو دروغ نگفته فيلتر كردن.چقدر عجيبه البته شايدم همه ي اين كار ها اتفاقيه!!!!
حسين
|
Germany
برادر بسيجي با بصيرت خوشحالم كه جان كلام رو در كامنتات خطاب به آقا مهران عزيز بيان ميكني ..... انشالله شاهد روزي باشيم كه نفاقي وجود نداشته باشه !
بسيجي با بصيرت
|
Germany
يزيد برو با همون مهران جانت و روساش محشور شو !!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۹
۳
این جناب ا............ در جلسه معارفه مشایی برای ریاست گروه مشاوران جوان گفته بود آقای مشایی من سمپات ویژه شما هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۱۳
۷
هيچ وقت به احمدي نژاد اعتماد نداشتم آيا من اشتباه ميكنم؟
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه معيارت براي اين نظريه ، تبعيت يا عدم تبعيت از ولايت فقيه باشه .... اشتباه نكردي كه هيچ بدجوري حس ششم قوي داري
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی نژادِ قبل از اِستحاله شدن؛ دوست داشتنی و باصفا بود ولی حالا...! به قول فقیه اخلاقی و حافظ کلّ قرآن و نهج البلاغه حضرت آیة اللّه خزعلی که؛ احمدی نژاد سال 84 را دوست دارم؛ ولی احمدی نژاد سال 90 را نه!!!

البته انتقاد ما نسبت به عملکرد اشخاص نباید مُنجر به تضعیف جایگاه حقوقی یا هتک حرمت به افراد شود! زیرا بهترین ملاک و معیار مان در این زمینه؛ خودِ حضرت آقا می باشند.

که نمونه عینی آن را در اِحضار هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی توسط حضرت آقا و تذکّر جدّی آقا؛ به آنان مبنی بر بی حُرمتی نمایندگان مجلس و دُو دُو کردنهای آنان در حین سخنان رئیس جمهور بود! زیرا شخصیّت حقوقی رئیس جمهور متعلّق به خودش نیست و بلکه متعلّق به نظام اسلامی می باشد.

ولی در مواردی را هم که رئیس جمهور و یا هر مسول دیگری که پایش را از حُدود و گلیم خودش فراتر بگذارد؛ بایستی تذکّری جدّی و دندان شکن به وی داد. تا پِی به مهمّ بودن موضوعِ مغفول؛ ببرد.

حالا مسأله ولایت و رهبریِ امّتِ اسلامی که جای خود دارد!و برای ما خط قرمز و اصلُ الاصول محسوب می شود؛ که حاضریم از جان و سر خود بگذریم؛ ولی احدی به آن دست درازی نکند. یعنی فِی الواقع اجازه چنین کاری را به کسی نخواهیم داد؛ زیرا ما از نسل عاشورائیان کربلای ایرانیم و بهترین الگو برای ما جوانان و تمامی ایرانیان در پایداری؛ استقامت و حفاظت از ولی و امامِ خویش؛ شهدا می باشند. و ما هم جز با ولایت و رهبری با احدالنّاسی؛ عقد و پیمان اُخوّت و برادری نبسته ایم!

به هر حال بارها گفته ایم و باز هم با صدای رسا خواهیم گفت که: میزان اِحترام و اِکرام ما نسبت به مسولین (هر فردی که می خواهد باشد)؛ بستگی به میزان اِرادت و تبعیّت محضِ وی از ولایت و شخصِ حضرت امام خامنه ای _روحی فداه_ دارد!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***جانم فدای امام سیّد علی خامنه ای/ یازهرا***
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی با بصیرت یک سوال تنها معیار شما برای انتخاب یا خوب و بد همان یک چیز است
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
يكي از اصلي ترين معيارها هست
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۱۸
۸
یه لحظه یاد افشاگری احمدی نژاد در مناظره انتخاباتی در مورد مدرک تحصیلی زهرا رهنورد افتادم.بازی سیاست عزیزان و به چشم خود میبینم رئیس جمهور بعدی را که فساد های دولت اح........ رو افشا میکند
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
يكي از پاك ترين سياستهاي دنيا در ايران هست
شما كه خودت رو بسيجي ميدوني چرا سياهنمايي ميكني؟!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
در دولت اح................ هیچ فسادی نیست به خاطر همینه هیچکس جرات در افتادن باهاش رو نداره.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 اظهارنظر نكني كمتر بيسواديت عيان ميشه
مرتاض دولتي
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به k-1 : با تمام وجود ... زرررررررشك !!!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به مرتاض دولتي:اگه بود مجلس جرات سوال كردن از اح............ رو داشت.
مصطفی غفاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۱۲
۱
این حمیدرضا ا........ بایدم جان فدای مش..... بشه
در ضمن مادیگر به اح.............. امید نداریم وفقط منتظریم این چند ماهش تموم بشه وبره پیکارش
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم کارش؟؟؟به امید خداوند بزرگ احمدی نژاد عزیز حالا حالا ها در کنار ایران و مردمش خواهد ماند.
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 منظورت اينه كه بشكل زوركي از ازل تا ابد با دولت ظهور !!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوندا به برخي از مخالفين ما از جمله اين ضد ولايت فقيه درك عنايت فرما.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
و البته به k-1 سواد .....
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خدايا اون دعايي كه كردم شامل اين ممل بيچاره هم ميشه ها.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 بيچاره توي منافق هستي كه اون دنياتو با رفيق يزيدت بايد محشور بشي نه ما كه عشق علي رو در وجودمون داريم
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
به از اون دنيا هم كه خبر داري ممل جون.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
شکی نیست که پیش یزیدی اونجا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۷
۹
حالم از این مملکت بهم میخورد.
ای کاش در بلاد کفر (بقول شما) بدنیا میامدم.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
لياقت امثال شما هم همينه
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
هنوزم دیر نشده برو و شرت از این مملکت کم کن.
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 تو ناشناس با هم بياين پيش من
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به يزيد:واسه كشتنت (البته دوباره) خدمت مي رسيم.
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 البته ميدونم عشق من تورو كشته !! با خودمي حواست نيست ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۱۱
۶
درود به مدیریت جدید صراط که با قدرت تر وارد صحنه شده
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
منم قبول دارم با قدرت بيشتري از اون قبلي پروژه ي تخريب رييس جمهور رو ادامه ميده.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۱۸
۴
تو نامه چند تا ایراد هست :
1- سمت راست نامه واسه چی مجدد ذکر کرده رئیس دفتر ؟ مگه زیر آرم الله نیست؟
2- چرا شمارشو پاک کردن؟
نامه بدون شماره فاقد اعتباره
3- تو وزارتخانه ها مهر فوری میزنن نمینویسن فوری
عینک
|
Iran (Islamic Republic of)
اخوی به نظرم شماره نامه توسط صراط نیوز تار شده به دلیل حفظ سلامت منبع خبر نامه رو با دقت بخونی میبینی به وزارتخانه ربطی نداره و مرجع صدور کننده جای دیگه ای هست پس نوشتن کلمه فوری مشکلی نداره
ضمن اینکه کی گفته فوری رو مهر میکنن؟؟؟
بعدشم دفتر رئیس جمهور بخشهای مختلفی داره (پیگیری های ویژه رئیس دفتر ارتباطات و . . .) برا همین گوشه نوشته شده رئیس دفتر
فکر کنید به جواب میرسید ها
مهران آزادپی خطاب به 1-k
|
Iran (Islamic Republic of)
مهمتر از همه یک سند مرتبط با این نامه ، مفقود شده است ، که اصالت این نامه رو زیر سوال می بره و اون هم نامه تقاضای متقاضی یعنی حمید...... است که می بایستی توسط ریاست محترم جمهور و با دستخط ایشان هامش نویسی شده باشد . و صد البته اگر چنانچه این نامه اصالت داشته باشد ، صرف نظر از اینکه اقدام ریاست محترم جمهور بطور قطع دارای توجیه کافی و وافی هست ، باید به زیرمجموعه منتشر کننده این نامه که فقط برای خود شیرینی دست به این اقدام زده ، کمی با تامل وجدی تر نگاه کرد - چه بسا این بار اسناد مهمتر را به کشور های اسرائیل و امریکا بفروشند.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب عينك.
به هر حال اصل نامه منتشر شده.بنابر اين محو شماره نامه در كنار انتشار اصل نامه زياد منطقي به نظر نمي رسه .
اونچه كه مهمه اينه كه چطور اين نامه با اين سرعت به دست صراط يا هر جاي ديگه اي رسيده
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۶
۵
بابا اینجا چه خبره ما که نفهمیدیم کی خوبه کی بده قبلا طرفدار احمدی نژاد بودم ام حالا یک سالی میشه که بی طرفم واقعا که تو این دوره زمونه به کی میشه اعتماد کرد؟!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
یک سال پیش اصلا این ماجرا ها نبود شما چرا بی طرف شدید؟؟؟ اگر نظر شما همینجوری راحت و بدون دلیل عوض میشه طرفدار هیچکس نباشید.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اول به خداوند بعد به خاتم انبيا و امامان معصوم و بعد هم به امام امت اسلاميمون و رهبر محبوب و مشروع امام خامنه (مد ظله العالي روحي فداه)
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به احمد آقا؛ آفرین؛ کاملاً باهات موافقم برادر. یاعلی
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهرم اول به خدا و پیامبر و ائمه اطهار، دوم به خودتان، آزادی و مردم داری و عقل گرایی
و این رو بدونید خیلی ها خیال می کنن که من و شما مال و اموال آنها هستیم و اختیار ما در دست آنهاست، و دوست دارن جامعه و مردم مثل دانش آموز داخل کلاس املا باشن و آنها هم معلم املا و همه چیزو دیکته کنن به اینها اعتماد نکنید
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۹
۵
حضرت آیت اللّه العظمی مکارم شیرازی:

«همه افرادی که اهل اطّلاع هستند می‌گویند؛ این کار (ویژه نامه خاتون) برای جذب آراء یک گروه بی‌بند و بار در انتخابات آینده است، اگر این گونه باشد خاک بر سر آن مقامی که به وسیله این کثافت‌کاری‌ها به دست بیاید.»

آقای احمدی نژاد فأینَ تذهبون؟ به کجا چنین شتابان؟! آقای احمدی نژاد خوابید یا اینکه خود را به خواب زده اید؟!

ملّت مسلمان ایران بر سر مسأله ولایت و ارزشها با احدی معامله نخواهند کرد!!! آقای احمدی نژاد اگر قرار باشد که روزی بین شما و ولایت یکی را انتخاب نماییم؛ مطمئن باش که بلاشکّ یک تار موی ولایت را با هزاران احمدی نژاد و احمدی نژادها؛ عوض نخواهیم نمود! خصلت بسیجی هم یعنی همین! اگر غیر از این بود بایستی در بسیجی بودنمان شکّ کنیم!

آقای احمدی نژاد؛ شما هم فکرِ اشتباه نکنید که 24 میلیون رأی دارید و آن آراء متعلّق به شخص احمدی نژاد است؛نه عزیزجان!؛ آن آراءِ ملّت به شما به اعتبار حمایت ولایت و علمای ربّانی از شما و به اعتبار شخصِ حضرت آقا بوده ولاغیر!!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***من بمیرم نیست باکَم ، تا بماند رهبرم/ یازهرا ***
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
از پيام بصيرتمندانه شما متشكرم
بسيار فيض بردم
عدالتخواه
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۶
۴
خواهشا بزارید اسمشو بگم تا دیگه خیال بعضی راحت بشه که این موضوع واقعیت داره
این فرد حمیدرضا ا....... هستش که با رانت مش...... تو دانشگاه امیرکبیر اومد و با رانت این شخص هم کارشناسی ارشد و الانم میخواد بره رشته مدیریت در دکتری!!
متاسفم برای آقای اح......... که خودش خودشو داره جلوی چشم مایی که بهش رای دادیم خراب میکنم اونم بخاطر یه موجودی به اسم مش...... و یه عده ........ دور و اطرافش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۲
۲
عدالتخواه جان شما اسمش را نگفتید که هیچ چهارتا اسم دیگرراهم سانسور کردی
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل اینکه ایشون گفتن ولی صراط نخواسته حقایق روشن بشه.
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۸
۶
اح............ يا بستگانش ديگه دختر ندارن تا ما هم دكترا بگيريم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۶
۱۰
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
هر وقت تعجبت تموم شد اضهار نظر کن.راستی تو یکی از این مطلبا قدیمی دیدم این یارو یزید من و تو رو تو یه سطح قرار داده بود حالا هی برو بگو راه من غلطه.
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 خودتو به بچه حزب اللهي ها نچسبون اونا از جنس تو نيستن
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به ضد ولايت:عجب استعدادي تو جك گفتن داري.
دكتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۷
۹
بازهم جناب آقاي مشايي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
بله بازم ایشون مشکل داری؟؟؟؟
123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۲۳
۱۲
اقاي مشايي يكي از محبوب ترين افراد نظام نزد ما جوان هاست ديكه از دارم از صراط زده ميشم تمومش كنيد اينقدر سند سازي نكنيد دورغ...
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
مشایی نه فقط بین ما جوان ها بلکه بین همه ی مردم ایران محبوب در هر سنی.
مرتاض دولتي
|
Iran (Islamic Republic of)
K-1 بازم زرشك درجه 1
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به مرتاض دولتي:تعداد منفي ها در برابر مثبت ها بيانگر حرف تو.
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 فرزندم هر وقت خواستين بياين اينور پيش من واسه منم يه كم مثبت بيارين شايد بدرد منم بخوره اينجا .... چون يه كم جام گرمه كولر برام نميذارن ...
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

قُلْ مَنْ حَرَّمَ زِينَةَ اللّهِ الَّتِيَ أَخْرَجَ لِعِبَادِهِ وَالْطَّيِّبَاتِ مِنَ الرِّزْقِ قُلْ هِي لِلَّذِينَ آمَنُواْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا خَالِصَةً يَوْمَ الْقِيَامَةِ كَذَلِكَ نُفَصِّلُ الآيَاتِ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ ﴿۳۲﴾ الاعراف

[اى پيامبر] بگو زيورهايى را كه خدا براى بندگانش پديد آورده و [نيز ] روزيهاى پاكيزه را چه كسى حرام گردانيده بگو اين [نعمتها] در زندگى دنيا براى كسانى است كه ايمان آورده‏اند و روز قيامت [نيز] خاص آنان می باشد اين گونه آيات [خود] را براى گروهى كه میدانند به روشنى بيان می كنيم (۳۲)

قُلْ إِنَّمَا حَرَّمَ رَبِّيَ الْفَوَاحِشَ مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَمَا بَطَنَ وَالإِثْمَ وَالْبَغْيَ بِغَيْرِ الْحَقِّ وَأَن تُشْرِكُواْ بِاللّهِ مَا لَمْ يُنَزِّلْ بِهِ سُلْطَانًا وَأَن تَقُولُواْ عَلَى اللّهِ مَا لاَ تَعْلَمُونَ ﴿۳۳﴾الاعراف

بگو پروردگار من فقط زشتكاريها را چه آشكارش [باشد] و چه پنهان و گناه و ستم ناحق را حرام گردانيده است و [نيز] اينكه چيزى را شريك خدا سازيد كه دليلى بر [حقانيت] آن نازل نكرده و اينكه چيزى را كه نمی دانيد به خدا نسبت دهيد (۳۳)
صدق الله العلی العظیم
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به يزيد:مرد حسابي بهت كامپپيوتر دادن كولر نميدن؟؟؟
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 جان كامپيوترو برو بچه هاي شما كه توو بحث اون سي دي معروف ظه.......ر هستن قاچاقي برام فرستادن تا در حمايت از شماها بنويسم ... صداشو در نيار كه نگهبانا بفهمن
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران به اين چيزايي كه نوشتي اعتقاد داري ؟
زبل خان
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1چقدر تو این صفحه فعالی !!! معلومه خیلی بهت فشار اومده راستی با چندتا اسم نظر دادی؟؟؟جو جو ماخودمون زغال فروشیم
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاي يزيد جهنم و بهشت رو به سخره گرفت!!!

خطاب به زبل:باز تهمت زدن شما اقايون شروع شد؟؟؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
زبل خان یعنی مهران و k-1 یه نفر هستن ؟ کیوان ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۸
۸
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
!!!!!!!!! از چه چیزی برادر بزرگوار؟
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
درك ميكنم حالتو امين جان !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۴
۱
مطمئنم اسفندیار بدون اطلاع احمدی نژاد همچین چیزی رو نوشته.
مهدي از مشهد
|
Korea (the Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۵
۲
باز كه اين مزخرفات. شروع شد.
k-1
|
Korea (the Republic of)
همش بازي هاي صراط.
مهدي از مشهد
|
Korea (the Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۵
۲
توجه توجه.جناب صراط
در خصوص اين نامه چند .سوال دارم..
1-اين نامه چرا شماره نداره؟يا چرا شماره اين نامه .محو شده
2- اين نامه مال سه روز قبل است.چطوري با اين سرعت به دست شما رسيده؟.
3- چند روز قبل شما صراطي ها در جريان تغيير مديرتون .ضمن كلي تعريف وتمجيد از خودتون .مدعي افشاي ماهيت جريان انحرافي . بوديد. بنابراين چرا در اين نامه اسم شخص مورد نظر روكه نامه درخصوص اون نوشته شده رو منتشر نميكنيد .تاهمه بدونند كه ايا اون با رييس جمهور نسبتي داره يا نه ؟.
k-1
|
Korea (the Republic of)
اقا مهدي ببين ادم وقتي يه چيزي رو جعل مي كنه كه به همه چيزش فكر نمي كنه.حالا تو بايد بياي ضايعشون كني؟؟؟اين درسته؟؟؟
بسيجي با بصيرت
|
Korea (the Republic of)
يكي از كارشناسان متخصص جعل در آگاهي !!! و از نيروهاي زبده مهران جان !!
غلام (جا .........)
|
Korea (the Republic of)
ميتي مشدي k-1 مهران از كارشناسان خربه دايره جعل آگاهي !!
شادمان
|
Germany
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۳
۶
این انقلاب راحت به دست نیامده , که راحت بشه از بین برد.
در راس این انقلاب بهترین,پاکترین, نجیبترین و مقتدرترین و در عین حال مظلومترین فرد که قطعا مورد تایید ولیعصر (عج) نیز هست امام خامنه ای است.
.......ها , ......ها که به باهوش بودن مشهورشدند, اهل تزویر و نیرنگ که امروز عامه ی مردم را فریفته و مصداق ......... شده اند بدانند از دست سحر و جادو و شیطان دیگه کاری ساخته نیست و این دم مسیحایی رهبری است که چون عصای موسی همه ی سحر و جادو های آنها را خواهد بلعید. ولو کره المشرکین.
مرگ بر دروغ و تزویر .مرگ برشیطان لعین و مرگ بر جریان انحرافی.
این همان سکه ای است که دو رو دارد و عوام فقط یک رو ی آن را می بینند .
k-1
|
Germany
درود بر احمدي نژاد و مشايي و جريان مثلا انحرافي.
مهران آزادپی
|
Germany
شادمان جان خوب که این کامنتت رو خوندم خیلی باهاش حال کردم ، چون فکر می کنم این جریان انحرافی که منظور نظر توست همان گروه انحرافیه که من هم در موردش در این سایت زیاد نوشتم !!!!!! همون گروهی که بعد از فتنه 88 در موردشون تذکر جدی داد و اونها رو اصحاب فتنه بزرگتر خوند - همون هائی که در صدد بازیافت سنگرهای از دست رفته خودشون هستند و حتی حاضرند از ولایت هم هزینه کنند - بقول تو این سکه دو رو داره ولی یه روش خیلی پر روست .
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۵
۲
اگر ولایتمدارید و امامامتان خامنه ای است آخرین سخنان آقا در ماه مبارک رمضان را باز مرور کنید که فرمود :
« از مسئولی کار خوبی سراغ دارید آنرا بیان کنید و بگویید . نقطه ِ مقابل : اگر چنانچه نقطه ی منفی ای سراغ دارید ، این را افشاء نکنید . افشا نکردن معنایش این نیست که نهی از منکر نکنید ؛ چرا ، به خود آنکسی که به کارش اشکالی وارد است و باید ایراد گرفته شود ، گفته بشود ؛ اما افشاء کردن این چیزها مصلحت نیست . »
( ششم ماه رمضان 1432 )
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه تو نميدوني ولايتمداري وقتي خوبه كه به درد صراط بخوره.
123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۶
۶
بجه ها اسم صراط شده دورغ نيوز عشقم مش.....
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر مشايي.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
به حرف گربه سياه (k-1 و رفقا) بارون نمياد ....
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به ممل:كي به كي ميگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محلات
|
Germany
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۱
۱
.... جون اینها چش ندارن تو و ...... جونتو ببینن . اینها چش نداران ببینن یک نفر ............ مشاور رئیس جمهور شده . خدا سایه .............. رو بر سر شما که در همسایگی ماست مستدام بدارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۲
۲
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

از دست این دولت
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۴
من خیلی به صراط سر نمیزنم...
متاسفانه هر کی بازارش کساد میشه دست به جعل سند میزنه

این نامه داد میزنه که جعلیه

به جز مطالبی که برخی اشاره کردند یه نکته ی قابل توجه هم اینکه اون واترمارک Seratnews زیر کلمات نامه قرار داره نه روش... و بعد اگه راست میگین چرا شماره ی نامه رو نذاشتین... اونجا که اسم کسی نیست که بخواد مساله داشته باشه...

راستی اینکه پی نوشت فرمودند هم چیز جدیدیه... عموما این موارد با دست نوشته میشه نه تایپ
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
يكي از كارشناسان متخصص جعل در آگاهي !!! و از نيروهاي زبده مهران جان !!
سیدمهدی حسینی الهاشمی
|
Turkiye
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۴
اگر ان شائالله ولایتمدارید به این سخنان اخیر امام خامنه ای ........................ عمل کنید :« از مسئولی کار خوبی سراغ دارید آنرا بیان کنید و بگویید . نقطه ِ مقابل : اگر چنانچه نقطه ی منفی ای سراغ دارید ، این را افشاء نکنید . افشا نکردن معنایش این نیست که نهی از منکر نکنید ؛ چرا ، به خود آنکسی که به کارش اشکالی وارد است و باید ایراد گرفته شود ، گفته بشود ؛ اما افشاء کردن این چیزها مصلحت نیست . » ( ششم ماه رمضان 1432)
آهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای اونایی که دم ازولایتی بودن میزنیدلطفابه حرف های مولاتون گوش بدید
مهران آزادپی
|
Turkiye
سید مهدی جان دم گیرات همیشه گرم ! صدای نفس حق رو از توی سینه ات می شنوم !
حق یارت و مولا نگهدارت
یحیی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۱
۱
اگر واقعا به صحت این موضوع اطمینان کامل دارید آنقدر پیگیری کنید تا مجبور شوند این امتیاز را از ان فرد سودجو و فرصت طلب بگیرند
فکرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۱
سلام
در روزنامه مجتمع رسانه ای اطلس مصاحبه ای درباره ویژه نامه خاتون و جریان انحرافی هست در گفتگو با آقای صفارهرندی .
بد نیست صراط این دو صفحه رو خوب مطالعه کنید تا متوجه بشید باید چطور با جریان انحرافی مقابله کرد.
این نوع حرکات آب به آتش انحراف ریختنه نه روشنگری!
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۲
۱
ایشون همون اقایی نیست که غاعله به سوی ظهور دستگیر شد و اعترافات انچنانی کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۲
۲
امين عزيز اولا به شما پيشنهاد مي كنم عبارت "زنده به عشق..."از نامت حذف كن و سعي كن عشق پايدارتر و بهترب پيدا كني مانند عشق الهي ،عشق به ولايت و... در ثاني تعجب هم نكن زيرا از گروهي كه به حق منحرف ناميده شده اند و تاكنون بخشي از مفاسدشان رونمايي شده است توصيه براي اقوام در مقابل ان مفاسد عقيدتي و اقتصادي كه كار مهمي نيست!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
منم بهش توصيه مي كنم كامل اسمش عوض كن اح............. همچين حامياني احتياج نداره.
محمد (عاشق ميرحسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۵
۹
دلم براي مير حسين عزيز ميسوزه، چقدر گفت بابا اينا رمالن، شيادن، دروغگوئن، كلاهبردارن، به حرف اينا اعتماد نكنين اينا اومدن مملكت رو به نابودي بكشن، ولي نظام به اين حرفهاي دلسوزانه گوش كه نداد هيچ به طرفداراش حمله كرد، اونا رو زنداني كرد، بهشون ... كرد و الان هم خودشون رو حبس كردن.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
يكي بياد اين روشن كنه .بابا موسوي مرد الان صحبت يه چيز ديگست.
نکته بین
|
Germany
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۲
۵
خاک بر سر صراط با آن ............. که هنوز هم از اح......... حمایت میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۲
همه باید خدا را بیاد بیاوریم.
k-1
|
Germany
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۴
۱۰
مش...... خائن و مشکوک است باید هرچه سریعتر با او برخورد جدی شود وگرنه مردم به حساب او میرسند همانطور که حساب سران فتنه را رسیدیم و

زنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوززنده باد صراط نیوز زنده باد صراط نیوز
k-1
|
Germany
صراط خودت جاي من نظر ميدي نه ؟؟؟ اگر نه اين نظر رو حذف كن و ديگه كساني كه بدون ايميل من به اين نام نظر ميدن رو تاييد نكن.
k-1
|
Germany
اگر صراط اين رو حذف كرد كه كرد نكرد بدونيد اين نظر من نيست نظر يه ...................ايه كه جاي من كامنت گذاشته.
يزيد
|
Germany
k-1 بي ............ چرا از گروه من خارج شدي ؟؟ چرا زنده باد صراط ؟؟؟
مهران آزادپی
|
Germany
آهای 1-k قلابی - استفاده از این اسم برا دهنت لقمه خیلی بزرگیه !!!!! این صراط نیوزه که باید به امثال این کاربران قلابی تو دهنی بزنه !!!!!!
k-1
|
Germany
خطاب به مهران ازادپي:ممنون ولي مگه صراط ميفهمه؟؟؟
مهدي از مشهد
|
Germany
قافيه چو تنگ ايد دروغگو به تقلب ايد
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۵
۲
حالا باید گفت بگم؟
برای تمامی کسانی که ......................... فریب این عوام فریب را خوردند متاءسفم و برای این عوام بی بصیرت آرزوی چشمانی باز دارم.
در این ماه عزیز از درگاه ایزد منان طلب عفو کنبد.
سید احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۲
۲
!!!!!! و دیگر هیچ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۲
۳
نامه پیوست و درخواست و مشکل اون بنده خدا چی بود ؟ مگه همراه نامه افشاگرانتون ! پیوست نبود که چاپش کنید ؟
ثانین اگه این مسئله مورددار و خارج از روال قانونی بود بطور شفاهی ذکر میشد یا لااقل مهر محرمانه رویش میخورد !!!!
k-1
|
Germany
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۷
۳
دیگه دوران شما اقتدارگرایان مذهبی ...... بت پرست به پایان رسیده است به قول سرورمون دیگه دوران ..................به پایان رسیده است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
مثل اینکه یه دروغگوی ماهر تر جایگزین قبلی کردن. مبارکه . کار اولش ناشیانه ولی بدک نبود.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۳
۳
اگر ان شائالله ولایتمدارید به این سخنان اخیر امام خامنه ای ........................ عمل کنید :« از مسئولی کار خوبی سراغ دارید آنرا بیان کنید و بگویید . نقطه ِ مقابل : اگر چنانچه نقطه ی منفی ای سراغ دارید ، این را افشاء نکنید . افشا نکردن معنایش این نیست که نهی از منکر نکنید ؛ چرا ، به خود آنکسی که به کارش اشکالی وارد است و باید ایراد گرفته شود ، گفته بشود ؛ اما افشاء کردن این چیزها مصلحت نیست . » ( ششم ماه رمضان 1432)
آهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای اونایی که دم ازولایتی بودن میزنیدلطفابه حرف های مولاتون گوش بدید
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
۲
۲
چرا نمی نویسید که چجوری از رشته نساجی به مهندسی مکانیک تغییر رشته دادن. کاری که در حالت عادی اصلا شدنی نیست
lمحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
۷
۱
به تاریخش نگاه کنید یعنی اینقدر دفتر ریاست جمهوری بی در و پیکره که این فایل اومده بیرون
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
۱
دم آقای رییس گرم
آقای رییس نوبت ...... شما هم میرسه

به همه یک سور زدی
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
۲
۳
صراط نیوز بر صراط مستقیم است
مهدي از مشهد
|
United States of America
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
۲
۳
مايه تاسف است كه شما ها حتي عرضه انتقاد كردن هم نداريد.
بابا مگه انتقاد كردن خيلي كار دشواري است؟.
حتي خود من علي رغم طرفداري شديد از شخص رييس جمهور شجاع ومحبوب وولايتمدار.چند بار انتقاد كردم درهين صراط راجع به وزارت بهداشت و ..
من هم خوشحال ميشم كه كسي مثل ادم انتقاد كنه حالا ماهم جواب ميديم يا قبول ميكنه يا قبول نميكنه.
اما اين مسخره بازيها چييه ديگه .شماها سخنان رييس جمهور رو يا تحريف ميكنيد.
يا شبهه افكني ميكنيد.يا دنبال بهانه ميگرديد . چند نفر جوجه نوكر بيسواد هم كه
مثل هميشه دنبال اقا قلدره به راه مييفتند.
مثلا راجع به اين نامه
اولا اين نامه فقط يك در خواست معمولي است .كه متن و تفسير شما بادر خواست اين دانشجو اين در خواست هيچ ارتباطي نداره.به چند دليل.
1- مشكل شما درخواست اين دانشجو است؟ايا ايشان درخواست غير قانوني كرده؟
بس چرا سوابق تحصيلي اين بنده خدا رو برديد زير سوال.؟.
طبق متن .اين اقا دانشجوي دكترا است.
بنابر اين از زمان ورودش به دانشگاه حد اقل شش يا هفت سال ميگذرد. البته حداقل .
رييس دفتر ووزير اون زمان هم تخلف كرده اند؟
ثانيا. اين نامه كه تاريخ اون مال چند روز قبله.
چطوري با اين سرعت به دست شما رسيده؟نكنه كه شما هم از رفقاي اقاي مشايي هستيد؟
ناشناس
|
United States of America
آقا مهدی...
این حمیدرضا الف... سال 86 به زور مدرک لیسانس رو گرفت...
عاجزانه تقاضا دارم سوابق تحصيلي حمیدرضا الف... رو منتشر کنید...
مهدي از مشهد
|
United States of America
جناب ناشناس
به زور مدرك گرفت يعني چي؟يعني تخلف ؟
يعني به زور بهش مدرك دادند؟چندسال قبل؟
در زمان كدوم مسوولين؟
تقاضاي اين دانشجو كه صراط اون رو منتشر نكرده چه ار تباطي داره به اينكه به زور مدرك گرفته؟
ناشناس
|
United States of America
به زور مدرك گرفت يعني درسها رو با نمره پائین فقط پاس کردن اونم بدون حضور در کلاس... البته قطعاً معنیش تخلف نیست، معنیش بی لیاقتی هست اونم تو شرایطی که خیلی از ممتازها پشت در موندن...
لطفاً سیر تحصیلی این حمیدرضا الف... رو تو دانشگاه صنعتی امیر کبیر بررسی کنید... ببینید تغییر رشته هایی که دادن بر اساس ضوابط بوده یا روابط...
این حمیدرضا الف... سال 86 مدرک لیسانس رو گرفت، فکر کنم مشخص باشه زمان كدوم مسوولين میشه...
ارباب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
۶
۱
يك نفر با k-1كار داشته باشه و باهاش مخالفت كنه با من طرفه
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون!
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
۳
به این نامه میگن کار عالمانه و غیر سظحی !!!!
مواظب آخرت باشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
۱
۱
نوشته هایتان به ولاضالین می ماند تا صراط مستقیم . هدفتان چیست ؟ واقعا آنچه نوشته اید برای آگاهی مردو و هدفتان خدایی است یانه شده اید نامه نویسان به امام حسین که مسلم را به خانه راه ندادند ؟ مش......... واقعا بد است ما هم ایمان داریم و تعتقاداتش را رد می کنیم اما انچه که ما را به بیراهه می کشاند انانی هستند که اعتبار علی را با نام ابو موسی اشعری رقم می زنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
۳
۱
من این حمیدرضا ا........... رو میشناسم...

متاسفم برای مسئولین دانشگاه صنعتی امیر کبیر...
khas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
۳
من دانشجوی امیرکبیرم، به قبله قسم که نگهبانای دانشگاه میگفتن حمیدرضا .........................................................
واقعا متاسفم برای رئیس دانشگاه پلی تکنیک
غريبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
جالبه
شهروند بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
۳
۱
بابا رئيس جمهور يك مملكت خواسته يك حالي به داماد ............ ....... خانم بده حالا مگه چي شده ؟!
خانه از پاي بست ويران است خواجه در بندنقش ايوان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
۱
۱۰
خودمونيم اين k-1 يا بيکاره و يا از نيروهای آقای مش......بابا سکته ميکنيا با اين همه افاضات. در پايان نامه کاملا" صحت داره اينجانب با نوع نامه های جناب مش....... آشنائی کامل دارم.اگه خواستين و سرم به تنم زيادی کرد سند رو کنم ولی جون هر که دوست دارين نخواين.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
باز هم تهمت زدن از سوي مخالفين دولت.شما از كجا ميدونيد كسي كه با نام k-1 نظر ميده يك نفر كه بيكار يا حقوق بگير باشه؟؟؟
غلام (جا............)
|
Iran (Islamic Republic of)
اين حرف ناشناس قطعيت داره كه : اين k-1 يا بيکاره و يا از نيروهای آقای مش......
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
غير از تهمت زدن ديگه چه كارايي بلديد؟؟؟؟
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 بلديم له ت كنيم ... نگو ....... ميكنيم ... چونكه ........ شب دراز است
احسان جمشیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
۲
من نه خوشم از مش........ میاد نه طرز فکرش اما...
seratnewsبه جای اینکه بالای نوشته باشه زیر نوشته است (واتر مارک رو میگم)خداییش بد جعل شده
2تا بسمه تعالی اونم با دو املا
معمولا پی نوشت دستی و به امضا شخص پی نوشت کننده هست
مخالف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
۲
من صد بار گفتم مملکت ما ملوک الطوایفی دیگر بهتر از این نمیتواند باشد باهم بخورید دعوا نکنید مهم اینکه دور هم باشید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
۱
چه بگم والله ...
فقط جیب مارو نزنید ....
مهدي از مشهد
|
United States of America
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
۱
۱
يكي به ما بگه جريان اين همه برچم هاي
رنگارنگ چييه
حسن قديري
|
Taiwan (Province of China)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
۲
با سلام اي كاش همه ما به جاي اين نظرات و بحث و جدلها به فكر كشور و دين ناموس مان باشيم كه دارن از طريق همين اينترنت و ماهواره و تلويزيون خودمون فرهنگ اسلامي و ايراني را به تاراج مي برن حالا چه ايشون بشه هيئت علمي يا نشه كه البته اگر با مدرك بشه هيئت علمي واقعاً بي عدالته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
۱
این عوض پرونده رو کردن در جلسه مناظره انتخاباتی