۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱
تفاوت خوش گذرانی مسلمانان ایرانی و کانادایی!

از کشف‌حجاب در ایران تا نمازجماعت در کانادا +عکس

برخی از جوانان حامی اینگونه برنامه های خارج از عرف نیز آب بازی دختر و پسر را (به آن شکلی که در تصاویر نشان داده شد) نوعی شادی و خوش گذرانی عادی! تلقی کرده و منتقدین را به تندرو بودن متهم کردند . اینک انتشار تصاویر حضور یک خانواده مسلمان کانادایی در جنگل . . .
کد خبر : ۲۷۵۶۱
"صراط" - اولین روز هفته انتشار تصاویر آب بازی دختران و پسران در پارک آب و آتش تهران جدای از مناقشات سیاسی که بین رسانه های حامی دولت و شهردار تهران ایجاد کرد باعث تاثر در بین مردم شد .
واکنش های متفاوت به برنامه جنگ تفنگ آبپاش در تهران به خوبی نشان داد که مردم با اینگونه هنجار شکنی ها و هتک حرمت ها همراه نیستند .
به گزارش سرویس فرهنگی صراط نیوز ، برخی از جوانان حامی اینگونه برنامه های خارج از عرف نیز آب بازی دختر و پسر را (به آن شکلی که در تصاویر نشان داده شد) نوعی شادی و خوش گذرانی عادی! تلقی کرده و منتقدین را به تندرو بودن متهم کردند .
اینک انتشار تصاویر حضور یک خانواده مسلمان کانادایی در جنگل ، صرف ناهار و اقامه نماز جماعت تفاوت دیدگاه را در نوع خوش گذرانی جوانان مسلمان ایرانی و کانادایی به خوبی نمایان می کند .
به راستی نقش مسئولین فرهنگ ساز و نهادهای فرهنگی در این تفاوت عمده نگاهها به شادمانی و هنجارشکنی چقدر است ؟






خانواده مسلمان کانادایی در جنگل




مراسم جنگ تفنگ آبپاش در پارک آب و آتش - ایران - تهران


نظرات بینندگان
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۴
۲۹
mohammad09 كجايي فرزندم ، ادامه دهنده راه من ... بيا بر عليه اين خانواده مسلمان محجبه كه بر خلاف آيين حكومت داري من حركت ميكنه مطلب بنويس ...
mohammadmma09
|
Iran (Islamic Republic of)
lما همیشه هستیم یزید جان
mohammadmma09
|
Iran (Islamic Republic of)
یزید جان تو الان خودت اون دنیا با ادم های بهتری محشور هستی چرا چشم به این خانواده ی بخت برگشته بستی!
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
mohammad09 نگاه كن اين علويون چه منفي هايي تقديم به من كردن ... به راهمون منفي دادن .... بيا مطلب بنويس جوابشونو بده ....
22 تا منفي كه چيزي نيست ميليونها منفي هم بهم بدن اون كارايي كه بايد ميكردم رو انجام ميدادم ... كم كاري كردم كه همچون شمايي الان هستين و بهم منفي ميدين
ای بابا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۳۸
۲۳
تو کانادا چند نفرن یه خانواده
بیشتر از یه خانواده بودن؟
خب این یعنی تو کاادا همه مسلمونا .....
انصافا این خبر طراط خیلی ضایع و مزخرف
این استدلال بود خبر بود تحقیر بود چی بود که نوشتی
من
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا خداييش از تو كه ضايع و مزخرف تر نيست
تايتانيك
|
Iran (Islamic Republic of)
يكي از دوستان من و همفكراي شما اخيراً رفته بود كانادا وقتي برگشت ميگفت مسلموناي ايراني كه اونجا هستن نسبت به ساكنين كشور خودمون به مراتب مقيدتر هستن ... شايد بقول تو چشاش آلبالو گيلاس ديده و مزخرف ميگه !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه بخواهی یک چیزی رو زیر بار نری ؛ 17- 18 نفر برات یک خانواده می شوند . خانواده ای که همه هم سن هستند تقریبا بدون ننه و بابا
mohammadmma09
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا خدایش خودت آراء مثبتو به منفی بسنج بعد بیا انتقاد کن! صراطم که بدش نمیاد فقط منتقدینی رو که خودش می خواد تایید میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۴۱
۱۷
اين دختراي كانادايي اگه بيان ايران با اين شلوارها برن جنگل سرو كارشون با كرام الكاتبينه. البته اگه به جرم جاسوسي نرن اوين !!!!!!!
ضدناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شلوارشون مشكلي نداره كه ! اگه امثال شما اونجا بودين خدا ميدونه چي ميپوشيدين .... نه چيزي نمي پوشيدين !!!
طاهر
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم با نظر شما در مورد نبودن امنيت جسمي و روحي براي زنان در ايران موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلا کشورهای دیگه امنیت روحی و جسمی دارن!!! آقای طاهر!!!بهتره به آمار مراجعه کنید !!!
یلدا فانی
|
Iran (Islamic Republic of)
البته فکر نمی کنم وضع زنان در کشورهای دیگه خوب باشه!!!مخصوصا آمریکا!!آمار نشون میده!!
mohammadmma09
|
Iran (Islamic Republic of)
ضدناشناس راستی vpn الان مظنه چنده!
mohammadmma09
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم آمار یلدا فانی!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۷
۸
طرفداران گشت ارشاد بخوانند
عرفان
|
United States of America
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۳۴
۱۱
خب آخه ............ اگه پسر دخترای ما تو ایران مثل این کانادایی ها برن تو جنگل که پدرشونو همین سایت صراط در میاره که آآآآآآآآآآآآآآآآآآآی نیروی انتظامی کجایی که آرمان های امام به خطر افتاد
یلدا فانی
|
United States of America
چقدر شما مضحکید!!!اگه برای کثافتکاری نرن کسی کاری نداره هرچند الان هم که میرن کسی کاری نداره!!!!برای اقامه ی نماز که نمیرن آخه!!
mohammadmma09
|
United States of America
اول نماز بعد از ....
عرفان
|
United States of America
خانم محترم
مثل اینکه شما عادت دارید به مسخره کردن افرادی که هم فکرتون نیستن
این آموزه های اسلامه؟
متاسفم برات
تعداد منفی هارو از مثبت ها کم کن
به حقانیت حرف من پی میبری
ناشناس
|
United States of America
نخیر اصلا هم اینطوری که شما میگین نیست.
ما دخترا و پسرا تو ایران هم مثل بقیه جاها مثل همین کنادایی های مسلمون میریم اردو و البته شان خودمونو حفظ میکنیم .
اردو سالم تو ایرانم هست . حالا شما ندیدین یا نمیخوایین ببینین دیگه به ما مربوط نمیشه.
توی اردویی هایی بودم که خودم مسئول بودم بازی میکردیم اما حجاب داشتیم . بالاخره خدا پیغمبر حالیمون میشه . نمازمونم خوندیم.
هیچ کس با این تفریحات مخالف نیست
بهزاد
|
United States of America
اخ خواهر یلدا تو یک قدیسی
165
|
United States of America
اهان يادم رفت معني تفريح و اردو سالم رو از شما بپرسم.طرف با ............ مي ره تفريح بعد مياد نماز مي خونه چه جالب.............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۵
۵
ننگ بر قا.......... .........
ناشناس
|
Australia
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۳۵
۱۰
نمیدونم چرا فکر می کنید که 60 میلیون نفری که اسلام رو به شکلی که شما می خواهید نمی خواهند باید حتما شبیه شما 10-15 میلیون نفر بشوند.والله به خدا بی دینی فقط تو بی حجابی خلاصه نمیشه.صد تا مسئله دیگه رو هم شامل میشه که ما نداریم ولی شماها دارید.
ناشناس
|
Australia
اسلام دو تا نیست یکی است ؛ تفسیر اون هم به لاابالی ها داده نشده که هر جور دلشون خواست برای رفع عذاب وجدان و بی غیرتی ؛ اسلام رو به نفع خودشان تفسیر کنند .
بی پلاک
|
Australia
سلام داداش جون بی دینی تو بی حجابی خلاصه نمیشه دزست اما بی حجابی خیلی تو چشه، چظور صراط برای ریا مطلب نمیزنه چون شخصیه اما بی حجابی اجتماعیه و دامن همه رو میگیره.
ناشناس
|
Australia
آقای ناشناس از کجا معلوم تفسیر جنابعالی درست باشه ؟ از کجا معلوم که تو لاابالی نباشی ؟
يزيد
|
Australia
ناشناس عزيز (1) به اين صراط مراط توجه نكنين امثال شماها ته تهش با من هستين .... شما دست پرورده هاي من علاوه بر بي حجابي ، مثل خود من از بقيه ظواهر بي ديني هم بدتون نمياد .... دوستتون دارم ادامه بدين راه منو
mohammadmma09
|
Australia
این یزید ............ نمیدونم چه چوری از اونجا vpn گیر میاره! (بابا این یزیدم update شده)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۳۴
۴
آدم های مذهبی همه جا هستند و قابل احترامند تا وقتی که به بقیه زور نگویند و نخواهند خواسته های خودشون رو به هر قیمتی به بقیه تحمیل کنند!
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
کشور قانون دارد . اگر کسی خواست خلاف اعتقادات مردم و برای توهین به عقاید آنها کاری کند ؛ هم مردم و هم ماموران موظفند خلاف کار ار دستگیر و برای محاکمه به مراجع قضائی معرفی کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سپهر خان اولا کاملا درسته که باید به قانون عمل بشه نه هر کی در خیابان با گاز فلفل و هزار جور وسیله خطرناک مردم را بترساند و قانون غلط هم باید اجرا بشود ثانیا بهتره چیزی جرم باشه که حداکثر یک درصد مردم ان را انجام می دهند تا بقیه بتوانند آنها را مجازات کنند. جرم دانستن کاری که نصف مردم آن را انجام می دهند، شوخی کردن با قانون گذاری است؛ مثلا شما نگاه کن 15 میلیون بی حجابند 20 میلیون ماهواره دارند 15 میلیون هم از فیلتر شکن استفاده می کنند 40 میلیون فیلم آنچنانی می بینند 10 میلیون از کارمندان دولت و نیروی انتظامی و نظامی روزمره در حال توهین هستند که آنهم جرم است بقیه هم یا نفقه ی زنشان را نمی دهند یا چک برگشتی دارند نتیجه این می شود که از این هفتاد میلیون فکر نمی کنم 10 هزار نفر هم باشد که بشود گفت مجرم نیستند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اسلام دو تا نیست یکی است ؛ تفسیر اون هم به لاابالی ها داده نشده که هر جور دلشون خواست برای رفع عذاب وجدان و بی غیرتی ؛ اسلام رو به نفع خودشان تفسیر کنند .
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
آخ فدات بشم ناشناس 1 حرف دل منو زدي .... منم همون زمان حكومتم همينطور مثل شما فرزندانم عمل كردم ...................................................................، خوشحالم كه شماها پس از گذشت سالهاي متمادي از اصلاحاتم با برخورد من موافقين
nashenas
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم های لامذهب و بی قید هم همه جا هستند، ولی اصلآ قابل احترام نیستند. بلکه یک جورهایی به خاطر گمراهی شون قابل ترحم اند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فیلترشکنتم یزید خان! مواظب باش بازداشت نشی که تا بفمند نفودی بودی نصف موهات سفید میشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در مورد تفسیر اسلام غیر از تفسیر فقهی تفسیر صوفیانه یا کوچه بازاری هم داریم تفسیر صوفیانه که سابقه ی آن خیلی جدی است و در ایران صفویه از آن طرفداری می کردند الان ممنوع است در تفسیر فقهی حجاب واجب است اما توهین به بی حجاب یا زدن او تنها بعد از حکم دادگاه ممکن است در تفسیر کوچه بازاری که جدیدا طرفدار زیادی پیدا کرده هر غلطی را می شود به نام اسلام انجام داد!
mohammadmma09
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا یزید تو بهتر از من کسی دیگه ای رو پیدا نمیکنی که ادامه ی راهت باشه پس خودتو خسته نکن و فقط روی من سرمایه گذاری کن!
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۲۵
۴
دختر کانادایی ها با این تیپ بیان تهران همشون رو گشت ارشاد میگیره
اصلا چه معنی داره دختر غیر از سیاه و خاکستری رنگ دیگه بپوشه
اوخ اوخ چرا بدون چادر نماز می خونند
يزيد
|
Germany
چه با چادر چه بي چادر نماز نخونن بهتره شما هم نماز رو بذارين كنار عشق است بي ديني
مریم
|
Germany
یزید! بیزحمت ...................
یلدا فانی
|
Germany
خیلی هم حجابشون کامله... اگر هم بیان ایران کسی نمی گیردشون ...شما حجاب اینها رو با هفت قلم آرایش و مو از پشت و جلو معلومهای ما مقایسه می کنید که البته نماز هم نمی خونن!!!!بی چادرهم میشه نماز خوند هم با حجاب بود هم زیبا!!حالا اونهایی که نمی تونن بی عرضه اند و بس!!!چادر حجاب برتر است ...افضل است البته اگر معنیشو می فهمید...
mohammadmma09
|
Germany
درود بر یزید ملعون ! (یزید شناختی منم شاگردت)
بهزاد
|
Germany
یزید از خود صراطی هایی؟
کوروش ن
|
Australia
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۱۰
۲۰
مسئله اینجاست که این دختران بی حجاب عقده ای در تهران، فقط برهنگی های اروپایی ها رو دیدند و فکر می کنند با بی حجابی پیشرفت می کنند. در حالیکه اروپایی ها هرگز درس خواندن و تحقیق و کار شبانه روزی شون رو به این موجودات نادان نشان نمی دهند.
يزيد
|
Australia
عشق است طرفداران من .... بس كنين متحجرا
mohammadmma09
|
Australia
عشق است یزید و شاگردانش!
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۳
۱
چرا منبع مطلب رو ذکر نکردین .
از شما بعید بود از این کارا بکنین .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۳
۸
اینا باز یه نماز مخونن ولی ای ........... ایرانی مطمئناًیک بار تو عمر ........ش نماز نخونده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۱۰
۵
دوستان اين تصاوير آب بازي و اينها همه فتوشاپه مي خوان چهره نظام و اسلام ناب كه فقط در ايران پبدا ميشه رو خراب كنن مي خوان بگن كه مديريت امام زمان خوب نيست وگرنه تو اين مملكت اسلامي با اين مسئولين مومن و خداترس و با اين مردم هميشه در صحنه از اينجور اتفاقا مگه ميفته
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
تو در نقش چند نفر کامنت می گذاری ؟ هم از قول مذهبی ها اراجیف می نویسی و هم جواب های توهین آمیز .
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس فتوشاپي در كار نيست اينا عزيزان و اميدهاي من هستن ثمره كار و زحمات من هستن .... ضمن اينكه معلم من و معلم اونايي كه مدعي ارتباط با امام زمان شما هستن يك نفر هست
mohammadmma09
|
Iran (Islamic Republic of)
یزید تو فتو شاپم میدنی چیه ! بابا از تو بعیده (بابا لا مصب جهنم چه امکاناتی داره)
شاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۵
۱۶
مرگ بر هرچی .......... ........... ضد دین وطرفداران انها و مسئولینی که حاشیه امن برای آنها فراهم می کنند
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه زمانه شما هم بودم با شما مذهبي ها همان كاري را ميكردم كه با رهبران ديني تون برخورد كردم ... ول كنين بذارين ملت به حال و حوولشون برسن
mohammadmma09
|
Iran (Islamic Republic of)
یزید منم بابات معاویه ! پسر تو چرا به حرف بابات گوش نمیدی چرا اینقدر میخوای ....... باشی ! چند بار بهت گفتم حرف بد نزن پسرم حال و حوول چیه عزیزم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۱۸
۲
خوب بود اما اینکه یه عده از فک و فامیلهاتون توی کانادا رفتن جنگل پیک نیک و بعدم خدا قبول کنه نماز جماعت خوندن رو چرا به اسم مسلمونهای کانادا مینویسید؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۱۴
۵
ببینم شما دوست دارید همه یه طور و دقیقا همون طوری که شما دوست دارید باشن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۱۷
۲
این چه جور خانواده ایست که همه تقریبا در یک رده سنی هستند؟!خیر قربان.اینها عده ای جوانند که بدون اینکه کسی فضولی کند و به خاطر از دست رفتن آنچه که خودش آن را اسلام میداند .................. به پیک نیک رفته اند.اگر اینجا بودند به جرم فسادو فحشا و بی بندوباری دستگیر می شدند.
ظهور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۴
۶
متأسفم همین....
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۹
اینا ایرانی هستن؟ نماز خوندن که عکس بگیرین و این عکسا چط.ر اینجا آمده؟ اگر اینا اینجا بودن که گشت ارشاد بهشون تذکر میداد، بعد از کی رسم شده خانوما به جا چادر با پیرهن شلوار نماز میخونن؟ اگر در ایران پند تا دختر تو جنگل با مانتو شلوار نماز میخوندن شما ها چه میکردین
صبا
|
United States of America
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۳
۵
مسلمونم مسلموناي خارج!واسه خودم متاسفم كه كنار چنين ................ايي زندگي ميكنم .به تو ميگن دختر مسلمون؟؟؟؟؟؟
فاطمه
|
United States of America
صبا خانم فشار رو ادم نباشه كه الا و بلا تو مسلموني مي شه همين ديگه خودت مي شي يه مسلمون كه معني اسلام رو فهميده و با اين كار هاي مزخرفش اسم خودش رو مسلمون نمي ذاره و اسلام رو ضايع نمي كنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۷
۱
مشکل ما ایرانی ها اینه که جنبه و تعادل روانی نداریم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۱۱
۲
باز این بندگان خدا که البته با حجاب و بی حجابیشون به هیشکی ربط نداره در جنگل با امنیت تمام دارن به پیک نیکشون میرسن، لااقل بهشون تجاوز نمیشه توی خونه ی خودشون.
ناشناس
|
United States of America
بابا مزخرفات رو بزارين كنار،اااااااااااااه حالم به هم خورد.اخه مشكل تو دختران ماست تو كجا به يه دختر باحجاب تجاوز كردن؟؟؟؟هان
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۷
صراط جان اینجا یه اشتباه کوچیک کردی... حالا چند تا آدم بی غیرت و لوده که اصلا نمیدونن دین و مذهب چیه تو شمال تهرون که تکلیفش روشنه یه خبطی کردن اومدن یه کم عقده ای بودن خودشونو نشون بدن... این اصلا قابل تعمیم به کل مردم مسلمون و دینمدار کشور عزیزمون نمیشه.. باور کنید همون شمال شهر هم خونواده هایی هستن که از این جور کارها بیزارن...
باران که در لطافت طبعش خلاف نیست.. در باغ لاله روید و در شوره زار حس
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۱۳
۴
عقیده و دبن انخابیه. اجباری نیست حضرت محمد دعوت کرد اجبار نکرد ما ملت افسرده ای شدیم شاید شادی بر ما حرام شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه! خودت افسرده ای، اون وقت میگی یک ملت هفتاد میلیونی افسرده اند!! ظاهرآ افسردگی ات خیلی شدیده!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۱۶
۶
همه آزادند . کسی به اینها در کانادا گیر نمیده پس شما هم غلط میکنی به 4 تا جوون تو ایران گیر میدی ؟؟؟ ببین بر عکسشم صادقه . تو کانادا خیلی هم شبها میرن دیسکو . تو ایران خیلی ها شبها میرن مسجد . همه آزادند و تو حق نداری 4 تا جوون به خاطر یه تفریح تو هوای گرم باز خواست کنی !!! من یه سوا دارم صراط جان . واقعآ تو فکر میکنی چی یا کی هستی ؟؟؟ تو فقط مطالبی منتشر میکنی که ورودیهای گوگلت بره بالا و مثلآ بگی سایت موفقی داری !!! اما محتوی 0 !!! ملت آب بازی کردن بعدم رفتن خونشون ، لباساشونم خشک شد فرداشم رفتن دنبال کارو زندگیشون ! تو داری خودتو . . . میکنی !
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
رضا جان روحياتت با اهداف و نظرات من نزديكه .... اگه زمان من بودي فرمانده يكي از بخشهاي لشكر ميذاشتمت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دینی است و بر تک تک اعضای جامعه و بر نهادهای حکومتی واجب است. ما نمی توانیم مثل اروپایی ها، بی غیرت و بی تفاوت باشیم و جلف بازی یک مشت اراذل و اوباش نادان را تحمل کنیم.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
یزید! دوباره میگم.............. و .......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نهی از منکر یعنی با زبان نرم مثل خود پیغمبر صحبت کردن آنهم جایی که خود ناهی از منکر متهم نباشد و اگر این شرایط رعایت شود نهی از منکر هیچ عیبی ندارد عیب جایی است که یه مشت ....... می ریززند در جامعه رعب و وحشت ایجاد می کنند!
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
مريم خانوم فحش دادن كار سختي نيست .... از اعتقاداتت دفاع كن با منطق ! من ميگم پيروي از جرياني كه شماها ميگين انحرافي به سعادت ختم ميشه .... شماها هي فحش بدين
mohammadmma09
|
Iran (Islamic Republic of)
یزید جان منم اگه بودم فرمانده میشدم!
mohammadmma09
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا یا خانمی که میگی امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دینی است عزیزه من تو خودت مگه معصومی خوب اگه اینجوری همه باید همدیگرو امر به معروف و نهی از منکر کنن و زندگی و کار و تلاشو بذارن کنار ولی من میدونم حرفت چیه! تو فقط دوست داری خانم های بدحجابو امر به معروف و نهی از منکر کنی(خیلی شیطونی) و کسی هم تورو امر به معروف و نهی از منکر نکنه!
mohammadmma09
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا این یزیدو ناراحت نکنین ! ببینین چه با منطق صحبت میکنه و همه رو متقاعد میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۴
یک عده ادم بیکار و ............ میان نظر میدن و مثبت منفی میزارن .خدا به این ملت عقل بده .اینجا هم که شبیه با.................... شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۳
خوب انسان جلوی دوربین وپشت دوربینش فرقی نکند
شوروزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۲
۱
فی نفسه مخالف اینگونه حرکات هستم. اما اول باید شرایط تفریح سالم را برای خانواده ها فراهم کنیم. اگر هنجارشکنی شد آنوقت ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هنجار شکنی جرمه؟
ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۳
۲
بابا جنگل کانادا کجا بود عکسهای 13 بدر کدوم خانواده رو کش رفتن اینم جنگل خودمونه
طاهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۹
۱
اگر جامعه ايران هم مثل كانادا آزاد بود از اين صحنه ها هم در ايران خيلي زياد تر از الان ديده مي شد با زور و فشار هيچ چيز درست نمي شه بلكه بدتر مي شه بخدا جوانهاي ايراني از لائيك و مذهبي همه عقده اي شده اند جامعه مخصوصاً مسل خيلي جوان خيلي وحشتانك خشن و جسور هستند همه اينها نشانه هاي زندگي در شرايط بسته و فشار است و با ازادي روحيات لطيف و استعدادها جوانان و بچه هاي اين مرز و بوم شكوفا مي شود حالا بعضي خشك مغر و بي فكر فورا آزداي را معادل بي بند و باري جنسي مي دانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آیا استعدادها فقط با برهنگی شکوفا می شود؟!!
طاهر
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس 55- 21 13/ 05/ 90 مثل اينكه مطلب رو تا آخر نخوندي برادر عزيز
ساعی
|
United States of America
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۱
۱۰
آقا داود شادی بر ما حرام نیست ،ولنگاری و لامذهبی حرامه.
آقا عرفان شما واقعا وضع خیابونای تهران رو ندیدی یا خودت رو زدی به کوچه یزید چپ؟
دوستانی که مطلب مینویسن یه سر سوزن هم انصاف بزنن تنگش جای دوری نمیره.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۵
سلام.ای ................... من که ایرانیم وباید در کشور عقده ایهایی که لخت وعوربودن در کنار نامحرم آرامش طینت نحسشونه،زندگی کنم.همه اینها از بی کفایتی بیش از حد مسئولین کشوره.
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۷
۱
از کجا معلوم این افراد در کانادا هستند. عکس بیشتر شبیه جنگل های شمال خودمونه یا پارک ملت تهران
نازی جوووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۸
۱
تجربه ثابت کرده که انسان از هر چیزی منع شود به ان حریص خواهد شد
وقتی در کشورهای اروپایی جلوی اسلام را میگیرند پس طبیعی است که مردم به ان گرایش نشان دهند واما در ایران خودمان به خاطر بگیر و ببند های بسیار تمامی جوانان را دین گریزی تام کرده است
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
نازي اين جوووووووون ديگه چه معني داره !! مشخصه كه با من هستي ... تا با مني در يمني !! همينطور ادامه بدين آزادي خواهي مادي را تا نقطه صفر مرزي !
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی جوووووووووووووووووووووووووووووووووون
هر چي تو بگي من يكي كه قبول دارم ... منم اون موقع افكارم همين چيزا بود كه علوي ها بهم گير ميدادن !
اه كاش زمان من بودي !
1712
|
Turkiye
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۹
۲
این چه سیستمیه راه انداختین که اعنبار سایتتون رو می برین زیره سوال و هر خبری تو سایت های ضعیف می نویسن شما هم سریع پخش می کنید.
تو کانادا مسلمون زیاده و برای انجام تکالیف هم ازاد هستن و کسی هم گیر بهشون نمیده ولی شما با یه منطق ابکی اومدین دو نقطه رو مثال زدین که هیچ شباهتی به هم ندارن.
لطفا در درج خبر انصاف رو رعایت کنید!!!1
جلال
|
Germany
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۳
۱۰
اگر بی حجابها باید آزاد باشند بایستی قاتلان و دزدان و معتادان و مزاحمان نوامیس هم آزاد باشند اگر بی حجابها می گویند به شما چه پوشش من . باید عرق خورها و عربده کشها هم به ما بگویند به شما چه مشروب خواری من . کسانی که از بی حجاب دفاع میکنند نمی دونند نظام خانواده رو از هم می پاشند
فرهاد
|
Canada
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۱۰
۴
زنده باد مقاومت مدنی برای مبارزه با هر شکلی از دخالت آشکار به زندگی مردم. زنده باد بازی و شادی و خنده! .......................................!
آقای به اصطلاح مسلمان، اگر شما با دیدن دو تار مو شهوتت برانگیخته می شوند یا با شنیدن صدای خنده و شادی چند جوان خشمگین می شوی، باید به انسان بودن خودت شک کنی. شما اگه چیزهایی که این مسلمون های ساکن کانادا می بینند را میدیدی، ......................... این تنها برمی گرده به ظرفیت انسان ها برای همزیستی و شاد بودن و احترام.

عکس های کانادا تنها یک نکته را ثابت می کنند: در یک جامعه ی آزاد و متعادل که انسان ها دارای شعور انگاشته می شوند، کسی به لباس و ظاهر دیگران کاری ندارد. انسان ها تنها به واسطه انسان بودن از داشتن حریم شخصی برخوردار می شوند. از این که بگذریم، کنار هم گذاشتن این عکس ها تنها یک جوک بی مزه است.

انتظار دارم نمایندگان "فرهنگی" ........... به این نظر اعتراض کنند.
ناشناس
|
Canada
عجب جوکی گفتی جوک سال نود بودا، ادامه می‌دادی و می‌نوشتی زنده باد الواطی، زنده باد بی ناموسی و همین طور می‌نوشتی
ناشناس
|
Canada
زنده باد مبارزه برای آزادی کامل دزدان و چاقوکشان و قاتلان!! خب آنها می خواهند قتل و غارت خودشان را بکنند، به ما چه بخواهیم در زندگی شخصی آنها دخالت کنیم؟!!

هرگز فراموش نکن که نحوه ی پوشش و حضور در جامعه اصلآ یک مساله ی شخصی نیست. درست به همون دلیل که زنان محجبه در اروپا، از حضور در دانشگاه و مراکز دولتی با حجاب اسلامی منع می شوند و جدیدآ حتی در خیابان هم نمی توانند آنگونه که می خواهند باشند، در ایران هم با برهنگی حیوانی برخورد می کنند.
نکند فکر می کنی دخالت در پوشش زنان در اروپا خوبه ولی در ایران بد؟!
يزيد
|
Canada
عشق مني فرهاد .... اگه نيروهايي مثل شما اون زمان داشتم نميذاشتم يه نفر از اين علوي ها زنده بمونه كه الان شما مجبور بشين جبهه مقاومت مدني درست كنين ... راه منو ادامه بدين
ناشناس
|
Canada
وقتی چند نفر در یک کشتی هستند کسی نمیتواند جای خودش را سوراخ کند به همین دلیل واضح، حجاب، دوستی و عشق و اینطور چیرها، اعتقادات دینی، عقاید سیاسی، میزان درامد و هزار چیز دیگر شخصی نیستند و دولت حق دارد در مورد آن نظر بدهد مثل فرانسه که در مورد حجاب مردم نظر می دهد!
lمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
۱
آقای قا............. دستت درد نکنه!!
ناشناس
|
Luxembourg
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
۶
۱
اینجا یه نکته ای هست که باید بهش توجه داشت. تو کانادا - ترکیه - مالزی - امارات و خیلی از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی دیگه هیچوقت دستورات اسلامی رو به زور تو حلق کسی نمیکنن. اسلام دین بزرگیه و نیازی به این کار نیست. برای همین هم من فکر میکنم مسلمانان دیگر کشورها به مراتب خلوص نیت بیشتری در رابطه با دینشون دارند چون ایمانشون مال خودشون هست و با فکر و انتخاب خودشون بهش رسیدن. این تفکر که تا کوچکترین لغزشی میشه میان میگن اسلام به خطر افتاد نتیجه عکس داره یعنی بر خلاف تصورشون که دارن از اسلام پاسداری میکنن بیشتر دارند دین اسلام رو بد جلوه میدن. البته همه اینها مسائل سختی برای درک کردن نیستن منتها تند روی و افراطی گری متاسفانه چشم منطق رو کور میکنه.
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
۲
۵
عزیزان حضرت علی در نهج البلاغه می فرمایند اگر دشمنان خواستند جامعه ای را از بین ببرند ابتدا جوانان ان را فاسد می کنند. نگاه کنید به سرنوشت آندلس (اسپانیای امروز) آیا مسلمانی در آنجا می بینید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توهین به بی حجاب ها هم گناه و ظلم است و ظلم گناه بزرگتری است!
فاطي جون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
۱
۵
چرا فكر ميكنيد بي حجابي نماد آزاديه شماها قدر جمهوريه اسلامي رو نميدونيد شماها آزادي رو در چي ميبينيد در برهنگي؟ خالق ما خدا بوده او يه چيزي ميدونسته كه حجابو گذاشته بهمين راحتي هم كه آيا با ديدن دو تار مو شهوتت برانگيخته ميشه خواست خدا زير سوال نميره آقا فرهاد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
۳
زنده باد آزادی پاینده باد ایران
ساعی
|
United States of America
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
۱
۴
یکی این آقا فرهاد رو بگیره!!!!
اتفاقا کاملا برعکسه،چرا؟؟؟
چون که اگه یه جوان موهای رنگارنگ و مدل به مدل و در مجموع زینت های زن رو ببینه و هیچ تغییری در روحیه اون مرد ایجاد نشه،باید در مرد بودن اون شک کرد و حتما مشکل فنی داره.چون خلقت مرد و غریزه و علایق طبیعی یک مرد این است که به جنس مخالف خود تمایل دارد.و این را دین اسلام هم تایید کرده است. و علت محرم و نامحرم و احکام اهلی هم همین تمایلات و علایق است.حالا بماند که ین جنس مخالف با آرایش های غلیظ و ...خودنمایی کند و شما هم بگویید که دور از انسانیت است که یک مرد از زینت یک زن خوشش بیاید!!!! ما میگوییم دور از انسانیت است کسی که حلال خدا را حرام و حرام خدا را حلال کند..
واقعا خیلی عجیبه که
ناشناس واقع بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
۴
۲
سلام
همانطوریکه این تعداد نفر در کانادا که 95 درصدشون بی حجابند اجازه دارند نماز بخونند در جنگل و در خیابان در ایران هم اجازه دهند ده نفر در خیابان بی حجاب باشند. این معرف آزادی و منطق کانادائیهاست نه قانونمداری ما ایرانیها.
یلدا فانی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای واقع بین!!آزادی و منطق غرب رو که همه دیدیم!!شما با یه عکس جوگیر نشید!!اینها قانون رو زیر پا نگذاشتند و توی قانون هست که می تونند با حجاب باشند...اما بی حجابی در قانون ما نیست!آقای واقع بین!بهتره واقع بین باشی نه منفی بین و سیاه بین!!واقعیت اینه که قانون حجاب هست اما اجرا نمیشه! وکاش اجرا میشد !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فانی خان قانونی که با خواست مردم هماهنگ نباشه به درد کره ماه می خوره!
mohammadmma09
|
Germany
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
۱
خوب خدارو شکر یزید کم آورد رفت پلوی باباش !
یزید جان با خیل راحت استراحتتو بکن من اینجا هستم! بالاخره حق شاگرد استادی داریم دیگه
mohammadmma09
|
Germany
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
۱
خوب خدارو شکر یزید کم آورد رفت پلوی باباش !
یزید جان با خیل راحت استراحتتو بکن من اینجا هستم! بالاخره حق شاگرد استادی داریم دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
۲
هماهنگ شود آب بازی جدا برگزارشود پارک بانوان نیز در آن نزدیکی هست. شادی نشات جزو جدا نشدنی از جوانان است در همه قشری
می باشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
۳
۱
دین زوری نیست !اگر اینجام اینقدر سختگیری نمی کردند و حجاب را به اختیار خودشان می گذاشتند اینجا هم همونطوری می شد .
ایرانی فضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
کجاشو دیدی .........................................
بی خیال بابا
کشور رو آبه تو رو خوابه گیر به چی دادیت وقت ملتو گرفتین برسید به مشکلات جامعه مشکل که اینا نیست
اینم شده قضیه مش............ که از کاه کوه ساختید
اصلا عادتتونه هر چیزی رو اون قدر بزرگ کنید تا دست خودتونم بهش نرسه
اه
اه
از این جهان سومی بازی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
۱
۱
خانم یلد
در این دنیای 7 میلیاردی فقط ما هستیم که باید این قانون را اجرا کنیم. تازه اونهم به این شکل. شما برو اجرا کن چرا از گناه دیگران واهمه داری.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
۱
ناقلا از پشت درخت ها یک عکس بگذاری بهتر آشنا میشیم با برادران و خ......
ايران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
۲
مشكل نسل جوون امروز فرهنگ سازي اشتباه جامعه هستش.. شما فيلم هاي سينما رو ببين . اون پوشش درسته؟ اون واسه جوون ها ميشه اسطوره ... آزادي كه توي فيلمنامه ها به تصوير كشيده ميشه... يا صنعت پوشاك رو ببيند.... اين رفتارها منشاء از جاي ديگه هستش.. به جاي اين همه انتقاد از هم يادبگيريم با همفكري به تعادل برسيم . مگر اسلام نگفته نه افراط نه تفريط .. مقايسه خوب نيس.. اما واسه ارزش به وجود خودت بايد يك اصول رو رعايت كني.. اشرف مخلوقات يعني چي؟انسانيت ؟يك مثال ساده خوبه مث اتوبوس باشي؟كم ارزش؟دست يافتني با كم ترين بهاء ؟ يا استون مارتين؟با ارزش و خيلي خيلي سخت ... مثال ساده اي بود و در حد اشرف مخلوقات خداوند بي همتا نبودش ... اما مطلبيد... واسه .........
mostafa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
۱
۱
منم موافقم هر کس باید قانون کشورش رو رعایت کنه.توی کشور ما قانون اینه که حجاب توسط افرادی که توش زندگی میکنن رعایت بشه.واسه کاناداییها فرقی نداره.حالا نمی شه بگی که اونا از ما بیشتر آزادی دارن.توی کانادا با افراد باحجاب گروه های افراطی برخوردهای بدتری میکنن نسبت به این حالا با اینهایی که آب بازی کردن هم که کسی کاری نداشته.پس تو کشور ما هم آزادی هست.
امیر
|
Canada
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
۱
۱
خوب است سما احترام به حقوق دیگران را از کانادایی ها بیاموزید که چنین فضایی را برای مسلمانان فراهم کرده اند. و کسی را به خاطر متفاوت بودن آزار نمی دهند و از حقوق قانونی و انسانی محروم نمی کنندو
m
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
به نظر من
آقاجون اين همه دعوا نداره كه اين نشون دهنده اين است كه هيچ وقت زور و اجبار و خشونت جواب نمي ده.خودتون داريد مي بينيد اوني كه تو كانادا مسلمون شده توي يك كشور بيگانه و دين گريز چه طور به عقايدش پايبنده و در هر شرايطي اجرا مي كنه دستورات دينش رو
اما اوني كه تو مملكت اسلامي بزرگ شده چه طور فراريه از همه چي
اين شرايط رو كي به وجود آورده؟ همين آدمايي كه به اسم دين و اسلام تو لباس حجاب و ... بدترين ضربه ها رو به ما جوونا زدن،خودتون ببينيد اونا جوون ،ما هم جوون سرشت همه يكيه اين شرايطه كه اوضاع رو تعيين مي كنه.
اين خبري كه صراط گذاشته نقدي هست به جامعه اسلامي و به خصوص نشان دهنده وظيفه سنگين و حساس جامعه مذهبي
جاي اينكه در مورد همين ديگه قضاوت كنيدو حكم صادر كنيد و اعلام چند دستگي كنيد خودتون رو درست كنيد.
چرا به اين فكر نمي كنيد كه اون خانواده در كانادا چه مربي داشتند كه اينطور تاثير گذاشته
بيشتر فكر كنيد به خودتون به زندگيتون به عقايدتون حداقل با خودتون رو راست باشيد
همين
بهار
|
Germany
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
۱
با نظر فرهاد جون موافقم
سهرام
|
Malaysia
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
۱
۱
از کجا معلوم اینجا کاناداست؟
hamid2911
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
من با نظر اونایی که میگن باید حجاب رو با اختیار و نه از روی اجبار انتخاب کرد موافقم اما نوجه کنید این مسأله الان دیگه در کشور ما عملی نیست. الان آزاد گذاشتن بی حجابها ضررش بیشتر از منفعتشه. اگه میخواستیم این کار را بکنیم باید همون اول انقلاب می کردیم. الان دیگه شدنی نیست. الان تنها کاری که میشه کرد کارهای ارشادی و افزایش دادن معرفت مردمه تا خودشون با فکر و عقل خودشون حجاب رو انتخاب کنن.
محمد
|
Germany
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
ممنون از این خبر که تهران رو ایران در نظر گرفتید و نا کجا اباد معلوم نیست کجا رو معرف فرهنگ یک کشور حالا خاص مسلمانهاش اونم با این وضعیت بالاتر از همه جای ایران اره دیگه مرغ همسایه غازه مال ما ...
:)