۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۱
علی محمد دستغیب مرجع تقلید شد

رونمایی از مرجع تقلید جدید ضد انقلاب

نويسنده حامي رژيم صهيونيستي همچنين با دفاع از فتنه سبز و با اشاره به ناكامي آن مي افزايد: اينك اشخاصي مانند خاتمي و هاشمي و ديگران با وساطت با بيت رهبري مسير مذاكره و نامه نگاري و چانه زني را مي پيمايند و عاقبت نيز اعلام خواهند كرد كه براي حفظ كيان اسلام و نظام به مصالحه رسيده اند.
کد خبر : ۲۷۵۳۱

"صراط" - يك پايگاه اينترنتي نزديك به سازمان سيا از اصلاح طلبان خواست تا در مخالفت با جمهوري اسلامي از علي محمد دستغيب تقليد كنند(!)
گويانيوز سايت اينترنتي كه چند سال پيش و تا هفته ها رسماً آگهي استخدام در سازمان جاسوسي آمريكا را منتشر مي كرد. اين پايگاه اينترنتي در مقاله اي به قلم «ناصر-م» (فردي كه در خارج كشور حضور دارد و در اوج فتنه 88 خواستار حمايت از حمله رژيم صهيونيستي به ايران شد) نوشت: اي اصلاح طلبان مدعي، چرا در نبرد با نظام از آيت الله دستغيب به عنوان يك روحاني متقي تقليد نمي كنيد؟
به گزارش سرویس سیاسی صراط نیوز ، گويانيوز مي افزايد: نيروهاي سكولار و لائيك كه همچنان به جدايي دين از حكومت پافشاري مي نمايند و يكي از پرنسيب هاي آنها شمرده مي شود اما همواره از روحانيون مخالف حكومت ديني حمايت نموده اند! اما اصلاح طلبان جرأت حمايت و پشتيباني از يك روحاني آزاده مانند آيت الله دستغيب را ندارند تا انتخابات نمايشي و غير دموكراتيك مجلس شوراي اسلامي پيش رو را با همت هرچه بيشتر بايكوت نمايند!
نويسنده حامي رژيم صهيونيستي همچنين با دفاع از فتنه سبز و با اشاره به ناكامي آن مي افزايد: اينك اشخاصي مانند خاتمي و هاشمي و ديگران با وساطت با بيت رهبري مسير مذاكره و نامه نگاري و چانه زني را مي پيمايند و عاقبت نيز اعلام خواهند كرد كه براي حفظ كيان اسلام و نظام به مصالحه رسيده اند. رژيم اسلامي آن قدر مدعيان را پشت درهاي بسته نگاه خواهد داشت كه همه مسائل مشمول مرور زمان گردد. آنهايي كه به هاشمي رفسنجاني دل خوش كرده بودند هنگامي كه با سازش هاشمي مواجه شدند با ناباوري شوكه شدند.
اين تحليل در حالي منتشر مي شود كه سايت هاي وابسته به افراطيون مدعي اصلاح طلبي (مانند جرس و كلمه و امروز و نوروز) در كنار رسانه هاي انگليسي و آمريكايي نظير بي بي سي و صداي آمريكا و راديو فردا، مكرراً مواضع آميخته با اعوجاج و كج فهمي علي محمد دستغيب را كه متأثر از برخي اطرافيان آلوده وي است، با آب و تاب فراوان برجسته مي كنند.
اعضاي مجلس خبرگان پيش از اين در صدد بودند نامبرده را به اعتبار مواضع همسو با آمريكا و انگليس و رژيم صهيونيستي و همسو با گروهكهاي ضدانقلاب، از اين مجلس بيرون كنند اما با عدم تمايل رهبر فرزانه انقلاب اين تصميم نمايندگان خبرگان منتفي شد.
رسانه هاي ضد انقلابي نظير راديو فردا پيش از اين افرادي چون صانعي و منتظري را روحاني واقعي خوانده اند. نكته جالب در اين ميان آن است كه محافل ضد انقلاب به طور مبنايي با روحانيت و فقاهت و مرجعيت سرستيز دارند اما به برخي چهره هاي منحرف يا فريب خورده كه مي رسند، طرفدار تقليد و پيروي از آنان مي شوند!! بدين ترتيب بايد وجدان امثال آقاي علي محمد دستغيب را به پرسش گرفت كه به اعتبار كدام رفتار و گفتار، مورد قبول و حمايت دشمنان دين خدا و ملت ايران قرار مي گيرند؟ و چگونه يك مزدور حامي حمله رژيم صهيونيستي به ايران، مي تواند همزمان حامي امثال شما نيز باشد؟

نظرات بینندگان
رها 121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۴۸
۳۰
در هر صورت آیت ا... دستغیب اگر هم مرجع نباشند یک فرد آزاده اند. و نه بله قربان گو و بمانند برخی از آقایون که شائن خود را تا ساختن شعار در حمایت از ......نژاد و حکومت پائین آوردند و مقلدانش از تعداد اعضائ خانواده شان بیشتر نباشد.
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
رفيق خودمي رها جون توو تيم مايي ... هر كي بر ضد اسلام و ولايت فقيه باشه من و تو با اونيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یزید خان یزید با اسم یزید نمی شود اگر روز عاشورا یزید اون کارها نمی کرد آدم بدی نمی شد یزید کسی است که کسانی را که اسلحه ندارند می کشد و به جنازه هاشون هم رحم نمی کند!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
هار 121""

فقط کم مونده بود که از جانب یزید....تحسین بشی""
مبارک است !!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ساده لو که شاخ و دم نداره
mohammadmma09
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیار خوشحالم که آقا یزیدم اینجان خوب هستین آقا یزید!
مهدی-میانه
|
Iran (Islamic Republic of)
یزید؟!!!!!!!!!!
خیلی ......................ی بابا
خدا رو شکر که دشمنای ولایت به اعتراف خودشون از طایفه ی یزیدیان هستن
شما ها و یزیدیان، اگه به خودتون نجنبید یکی هستین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من حاضرم شرط ببندم که یزید یکه فرد ولایی و از عمد با این اسم این جمله ها را نوشته تا حرف حق رها را ناحق جلوه بده، در ضمن من اصلا این حرف را قبول ندارم که هرکسی غرب یا طرفداران غرب ازیش حمایت کردن آدم بدی است، شاید حمایت می کنند که افراد را بهش بدبین کنند، در ضمن شما برای بزرگ کردن امام علی کلی سخن از معاویه و امر و ابوبکرو ... در تمجید ایشان می گید چطور اعتقاد دارید اگر یزیدیان زمان از کسی تعریف کنند نشانه بد بودن اون فرده
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
mohammadmma09 ارادتمندم همگي پيش بسوي آب بازي و خاك بازي و ........................ ..............
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۷
۴
يه كلمه ....
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۲۸
۲۸
بعنوان یه شیرازی از حضور این آقا....در مجلس خبرگان خجالت میکشم"""

علی محمد دستغیب و شاگردان اصلاح طلبش ، ولایت فقیه را قبول ندارند و با دشمنی که با آیت الله حائری (امام جمعه سابق شیراز)دارند هیچ گاه در نماز جمعه شرکت نمی کردند..... . حتی هنگام نماز عید سعید فطر نیز به جای هماهنگی با مصلای شهر(واقع در روبروی حرم) جداگانه نمازی در حرم برگزار کردند که توسط محمد مهدی دستیغیب(تولیت آستانه شاهچراغ) خوانده شد . (هنگام خداحافظی آیت الله حائری ، شور و شوق عجیبی در وجود این جماعت پیدا بود که با امدن حاج آقا ایمانی باز هم کامشان تلخ شد .)
_______________________________
علی محمد دستغیب)که چندین دوره با استفاده از نام شهید عبدالحسین دستغیب وارد مجلس خبرگان شده ،پس از فتنه سال گذشته به همراهی با جریان فتنه پرداخته و ضمن مواضع ساختارشکنانه رسانه های بیگانه همچون بی بی سی ،صدای آمریکا،رادیو فردا و رسانه های صهیونیستی را تغذیه خبری نموده است.تا جایی که بیش از بیست نفر از اعضای مجلس خبرگان خواستار بیرون راندن وی از این نهاد مقدس شدند،اما با کرامت و سعه صدر رهبری از این کار دست کشیدند.
_______________________________
اما این روحانی نمای بی دین........بازهم از اقدامات فتنه جوی خود دست برنداشت""""""وبارها به نهادهای بسیج و سپاه و نیروهای ارزشی......اهانت نمود""""""
این درحالیست که شهید دستغیب..همواره با علاقه زیادی که به بسیجی ها و سپاهیان داشت می گفت:«این ها انصار الله اند.این بسیجی ها از اهل بدر برترند،چرا که با آن که پهلوی حضرت محمد(ص) نیستند،اما فدایی اسلامند. جان من به فدای آنها.اگر مومن واقعی می خواهید پیدا کنید به همین رزمندگان نگاه کنید که اگر به زبان اظهار ایمان می کنند،در عمل هم نشان می دهند که غیر خدا را فدای خدا می کنند.»
_______________________________
علی محمد دستغیب که نان نام شهید دستغیب را می خورد بر خلاف شهید دستغیب که ذوب در ولایت فقیه و مطیع ایشان بود ،در اقداماتی موهن به ولایت فقیه و نهادهای ارزشی که میراث جاویدان اسلام و حاصل خون صدها هزار از جوانان ایران می باشد،اهانت نمود که منجر به ناراحتی خیل عظیمی از مردم شیراز،سومین حرم اهل البیت شده است.
حال این رفتارهای علی محمد را با سخنان حکیمانه شهید دستغیب مقایسه کنید::

شهید دستغیب:
«... كیست كه این ناله مرا به گوش عمامه [به] سر های ایران برساند، هر كسی میخواهی باش ! خودت را مجتهد میدانی، مقدمات خوان میدانی، نمیدانم، هر چه خودتان میدانید .بر تو واجب است امروز تبعیت از یك نفر، تو حق نداری درمقابل رهبر حرفی بزنی، تماما باید تبعیت كنند...هر عمامه سری كه از رهبر مكرم فاصله بگیرد، لعنت خدا برش باد .تمام عمامه سرها همه باید مطیع،همه باید مطیع یك رهبر، امام یكی نائب امام هم یكی،دیگری هیچ تقدم ندارد .همه باید فرمان ببرند ، همه باید اطاعت بكنند.یک نفر میزان است.تعدد غلط است"""

حتی مكرر گفتهام، حسن و حسین یكی شان امام بود، حسن امام، حسین ماموم، هیچ وقت حسین تا حسن بود در عرض نبود، تابع، تابع، هر چه بهش میگفتند، میگفت هرچه حسن بفرماید، دو تا امام نمی شود، دو تا نائب امام هم غلط است، دو تا رهبر غلط است. رهبری یکی وآن هم معین است.مواظب باشید گرگ ها شما را از رهبر الهی جدا نکنند، شما را گروه گروه نکنند، شما را طعمه خودشان قرار ندهند. وسیله پیشرفت دشمن نشوید. شما الان در جبهه جنگید، در جبهه جنگ دینی هستید.

وای به امتی كه از رهبر الهی خود فاصله بگیرد، هلاك است، هلاك است، طعمه دشمن است.خدایا به رهبر عظیم الشان ما طول عمر عنایت فرما! حیات او را متصل فرما به ظهور مهدی عالم محمد(ع)! امیدوارم تمام دشمنان آرزو به گور ببرند، نیست ونابود گردند!)...»
______________________________
یه نمونه از هشدارهای علی محمد!!!!!!!!!

«مأموران امنيتي ممکن است با ريختن سم در غذاي آقايان موسوي و کروبي وهمسرانشان، آنها را به قتل برسانند و سپس مدعي شوند که اين دو زوج به مرگ طبيعي از دنيا رفته اند.»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آقاي علي محمد به خودتان بياييد

شما روي هرچه منافق و خوارج بوده را سفيد کرده ايد.... اگر به قول نزديکانتان شما مرجع و مجتهد و استاد و از اين حرفها هستيد پس کجاست عملي که گوياي علم دروني شما باشد. شما ادعاي چه داريد الا اينکه حب جا و مقام و پست شما و اطرافيان و حاميان شما؛ شما را به دام شيطان انداخته و داريد مستقيما با دشمنان اسلام همکاري ميکنيد اگر شما خود را در خط اسلام و انقلاب ميدانيد چرا ما نميبينبم عکس العمل شما را نسبت به بي حرمتي به قرآن و اسلام وهزاران بي حرمتي ديگر ؟؟ چرا شما داريد به اسم اسلام و در لباس اسلام و با سواستفاده از اسم شهيد دستغيب بزرگ و شهداي بزرگوار اين حرفها و جنايات را انجام ميدهيد؟؟ شما برويد به حرف و جملات علماي بزرگ ما گوش کنيد مثل: مرحوم ايت الله گلپايگاني، مرحوم آيت الله بهجت، مرحوم آيت الله دستغيب، آيت الله جوادي آملي، آيت الله مصباح و... ببينيد اينها نظرشان در مورد امام خامنه اي و نظام جمهوري اسلامي چيست؟ اگر واقعا شما خودتان را جز علماي بزرگ ميدانيد پس چرا ذره اي از حرف ها و اعمال شما با آنها همخواني ندارد؟ چه جوابي مي ماند الا اينکه حب دنيا و فريب دشمنان اسلام شما را به اين روز نکبت بار انداخته، از طرفي همکاري شما با گروهک ها و فرقه هاي انحرافي و ضد دين را جه توجيهي دارد اين هم تقصير احمدي نژاد است؟؟ اينکه شاگردان شما راه تبليغ بر ديگر مبليغين ديني در اماکن عمومي را ميبندند را به که ربط ميدهيد؟؟؟

خدا به فريادتان برسد!!!!!

_______________________________
_______________________________
_______________________________
اگرعلي محمد دستغيب و آقايون اطراف ايشان ادعاي اين را دارند که حرفشان حق است خوب چرا از مناظره فرار مي کنند.:::::::::::

چرا با حاج آقا انجوی میترسی روبه رو بشی؟؟؟؟

متن صحبت های حاج آقا انجوی نژاد...و دعوت به مناظره::

حجت الاسلام انجوي نژاد در جلسه هفتگي کانون رهپويان وصال در شيراز گفت : "من لذت نمي برم که ببينم دو تا گروه مذهبي افتاده اند به جون هم و همديگر رو مي زنن. خدمت بزرگترهاي اين شهر عرض مي کنم اين فاجعه است براي شيراز که دو تا گروه طلبه دارند همديگر رو به قصد کُشت مي زنن ، هر کدام مي خواهد مقصر باشد."

وي افزود: آدمي که مي تواند حرف بزند چرا بايد سنگ بزند ؟ من خدمت حضرت آيت الله سيد علي محمد دستغيب عرض مي کنم ، مرجع عاليقدر بنده بعنوان طلبه اي کوچک در شأن شما نيستم ، هر کدام از طُلّابتان را که در شأن من هستند بفرستيد مناظره کنيم که مردم همديگر رو نزنن! اگر ما باختيم ، چشم ، کانون رو هم مي دهيم به شما حوزه بزنيد ، مردم قضاوت کنند. در شأن بنده يکي از شاگردانتان که خاک پايشان مي شويم و در شأن بنده هستند بفرستيد جلوي مردم، ما مناظره کنيم.

مسئول کانون فرهنگي رهپويان وصال با تأکيد بر اينکه هيچ ابايي از مناظره ندارد افزود : ما در مورد اصول اساسي انقلاب و ادعاهاي شما که مي گوييد بچه هاي ما بچه هاي جنگ و جبهه اند ، ما شهيد داديم ، طرفدار جمهوري اسلامي هستيم ، ما در مورد اين مسائل مشکوک شديم و مي خواهيم بحث کنيم ، چرا مي زنيد ؟! من خدمت ايشون که مرجع هستند بحثي هم نداريم ، احترام هم مي کنيم ، دستشون هم مي بوسيم خواهش مي کنيم يکي از طلبه هايشان را بفرستند مناظره کنيم، مردم بشنوند ببينيم اصحاب انقلاب ، طرفدار انقلاب، ما اشتباه مي کنيم يا آقايان؟
وي ادامه داد : آخرش هم اگر باختيم عمامه ام را ميذارم زمين ميام در سنگر آقايان ، چرا داريم همديگر رو مي زنيم ؟ حاج آقا چرا اجازه مي دهيد بچه هايتان اينجوري ملت رو بزنن و اينها هم بزنن ، فرق نمي کنه .

سيد محمد انجوي نژاد گفت : "چرا از مناظره فرار مي کنيد! امشب اعلام مي کنم بنده هم ،بچه بسيجي ، جبهه اي ، رزمنده ، برويد مدارک بنده رو چک کنيد ، ما هم براي اين مملکت خون داديم ، شما هم خون داديد خيلي خب حالا بياييد ببينيم چه کسي به خوني که داده وفاداره ، اگر ما داريم اشتباه مي کنيم ما از اين جهالت در بيايم و اگر شما داريد اشتباه مي کنيد مردم بفهمند."

انجوي نژاد افزود : آخه نميشه آدم منبر بره و بعد هم درب مسجد رو ببنده و با سنگ مقابله کنه! حرف داريم ، خب بذاريد ما حرفمون رو بزنيم ، کجا بايد حرف بزنيم؟ سالنش رو شما بگيريد و مستمع اش رو شما پر کنيد.



وي خطاب به مردم گفت: به نظر شما بنده توهين کردم ؟ بنده تقاضاي نامشروعي داشتم ؟ خارج از اصول فلسفي و عقيدتي دينمون بود ؟ بنده الان حرف زور زدم ؟

اين خطيب نمونه کشور در بخش ديگري از سخنانش گفت : بنده مشکوک شده ام نسبت به اينکه شما واقعا در خط دفاع از جمهوري اسلامي باشيد. جواب داريد يا نداريد تا چه وقت مي خواهيم درب مسجد رو ببنديم و پاسخگو نباشيم؟ بنده در همين کانون کوچک خودم تا حالا چه وقت همچين کاري رو کرده ام؟ خود ايشون بزرگواري کنن يک نفر رو بفرستند تا همه از بلاتکليفي در بياييم .

حجت الاسلام انجوي نژاد با رد يکجانبه گرايي ادامه داد : "آخه نميشه بگيم همه مزدورن، همه خود فروشن ، همه وطن فروشن و همه خائنن! 80 تا مجتهد خبرگان خائنن ، هرچي آخوند در شيراز خائنه ! رهبر خائنه! فقط آقايان در خط نظام و انقلاب هستند . من از شأن خودم بالاتر رفتم من بي ادبي کردم؟ جسارت شد به کسي؟ من گفتم با حضرت آيت الله سيد علي محمد دستغيب مناظره کنم؟ بنده خاک پاي ايشون هم نيستم ؛ يک طلبه در شأن ما بفرستيد بالاخره ايشون استادن ، طلبه تربيت کرده اند يکي بايد حريف ما بشه ، بفرستيد با هيچ کسي هم دعوا نداريم ، حرف زديم پاي حرفمون هم هستيم ، نه مسجد رفتيم و نه داد زديم و نه فحش داديم."

وي با انتقاد از بي تدبيري بزرگان شهر گفت : من آتش ميگيرم مي بينم دو تا گروهي که هر دوتاشون سينه زن امام حسين (ع) اند دارن همديگر رو مي زنن به خاطر بي درايتي بزرگترهاي ما . بنده دلم براي هر دو طرفي که کتک مي خورن آتش ميگيره ، همه فرزندان اماميم چرا بايد همديگر رو بزنيم ؟ بياييد راجع به اصول و مباني صحبت کنيم ، کدام عالم شيعي در کل تاريخ شيعه از مناطره طفره رفته؟؟؟؟؟

که متاسفانه اونا ترسیدند...و نخواستند..یعنی نمیخواهند...راه حق را پیدا کنند"""
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما ................. خجالت میکشی
برای همین که خودشو ارزون نفروخته خجالت میکشی؟؟
بدبخت تو در حدی نیستی که درباره ایشون حرف بزنی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس محترم"""
کامنت من مستدل بود.......بی منطق هم نیستم"""""
اگر حرف منطقی داری...بفرما...!
من خودم وحشی گری های این گروه رو دیدم""
سنگ پرانی ها رو با چشم خودم دیده ام""
دعوت به مناظره از سوی حاج آقا انجوی هم با گوش خودم شنیده ام""
شما یه بار دیگه لحن کلام آقای انجوی نژاد رو ببین""
چه محترمانه و متواضعانه درخواست کرده"""
از خود بپرسید...چرا از مناظره طفره میرن؟؟
________________________
قانع ام کن!!!
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز با کمال معذرت اولاً: سعی کنیم که حتماً ادب در نوشتار رو در خطاب به یکدیگر (نه در خطاب به منافقین و ضدانقلابها) چه در فضای مجازی و غیر مجازی و حقیقی رعایت نماییم. زیرا عالم در محضر خداست و بین فضای مجازی و غیر مجازی فرقی نیست. زیرا همگی از عوالم سبعه می باشند و خالق آن هم فقط خداست.

ثانیاً: موقع اذان مغرب است با دهان روزه و با اخلاص سوگند یاد می کنم که؛ ما یک تار موی آقا امین و امثال ایشان رو با هزاران هزار دستغیب و صانعی و دیگر منافقین و فاسقین عوض نخواهیم کرد!!!

این بسیجی ها به تعبیر بنده شهدای زنده اند؛ که فردا روزی را که انقلاب و ولایت در معرض خطر واقع شوند؛ همین آقا امین ها هستند که سینه خود را برای رفع و دفع خطر از انقلاب و رهبری سپر خواهند نمود؛ نه عافیت طلبان بی دین و تجدید نظر طلبان ضدانقلاب!!!

همچنانکه بسیجی ها در فتنه 88 پشت ولایت را خالی ننمودند و به حول و قوّه الهی در فتنه های آینده و فتنه جریان انحرافی هم پشت حضرت آقا _روحی فداه_ را خالی نخواهند کرد. ولی در زمانی که فتنه ها پشت فتنه به وجود آمدند و می رفت که تبدیل به بحرانی جدّی برای نظام اسلامی مان شود؛ و تا حدّ براندازی پیش رفتیم؛ همین مبارزین دیروز و ضدانقلاب های امروز بودند؛ که با ادّعای دروغین خط امامی در مقابل خلفِ صالح پیر سفرکرده ی جمارانی مان ایستادند و خون به دل پیر خراسانی مان حضرت سیّد علی خامنه ای کرده اند. و آنجایی را که لازمه حضور آنان بود؛ در کمال تأسف از انجام تکلیف شرعی خود سر باز زدند و شانه خالی نمودند؛ و کار مظلومیّت علی زمان تا بدانجا پیش رفت که؛ امام امّت و رهبر مسلمین حضرت خامنه ای به تنهایی در مقابل دشمنان بیرونی و درونی ایستادند و خود را سیبلِ حمله و تیراندازی آن مفسدین فی الارض کردند. و فریاد الهی أینَ عمّارِ علی زمان در أرض و سماء پیچید. و تنها اجابت کنندگانِ این ندای الهیِ رهبر مسلمین؛ همین بسیجیان بودند که فوج فوج؛ لبیک گویان به یاری امام خویش شتافتند. برادر؛ حاشا که دگر بار گذاریم "علی" تنها گردد!!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***سلم لِمن سالمکم آقا؛ حرب لمن حاربکم آقا/ یازهرا***

پس زنده باد حزب اللّه؛ زنده باد بسیجی؛ درود بر غیرت و شرف تمامی بچّه بسیجی ها این شیرمردان عرصه حضور و رشادت

«ما با ولایت زنده ایم***تا زنده ایم رزمنده ایم»

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا علی بن موسی الرّضا المرتضی«ع»***
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین این آقا یا خانم ناشناس چقدر کوته بین و تنگ نظره که فقط خط اول کامنت رو خونده ،اومده مثلا پاسخ دندان شکن بده !!!!!! همین یک کامنت برای خاتمه دادن به همه ی بحث ها پیرامون این "روحانی نما" کافیه . هر کسی که ادعایی داره بیاد این کامنت رو بخونه و منطقی جواب بده . البته اگه جوابی داشته باشه !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۲۳
۱۹
کاش همه مراجع تقلید اینقدر دیر یعنی در حدود سن هشتاد سالگی رونمایی می شدند! ضمنا خجالت نمی کشید در مورد کسی که از اولین خبرگان رهبری عضو مجلس خبرگان رهبری بوده اینطور صحبت می کنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه جلبک ها هم اهل دین و روزه و نماز هستند که بخواهند مرجع هم داشته باشند...
البته هر چه از این جماعت منافق بگوییم کم است
اون از روز قدسشون که همشون با بطری های آب و ساندویچ به دست در ماه رمضان اومده بودند راه پیمایی
اون از نماز اولشون که دختر وپسر در دست هم و با کفش و با نیت .... نمازشونو پشت سر هاشمی خوندند
و اینم از مرجع تقلیدشون که فقط نقطه تقلید و اشتراکشون بین مقلدین و مرجع خود خواندشون نطق های بی بی سی شاد کن علی محمد دستغیب هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا ما که این فیلم روزه خواری در روز قدس را ندیدیم اما فیلم کشتن مردم را دیدیم ثانیا دو سوم طرفداران امام خمینی کراواتی بودند ثالثا تلوزیون رژیم سابق هیچوقت امام را نشون نداد اما رسانه های خارجی بارها امام را نشان دادند و با ایشان مصاحبه کردند رابعا خیلی ها ممکن است ضد انقلاب باشند اما مذهبی هم باشند یه نگاهی به ............... بیانداز !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خامسا شما اگه دین داشتید با کفش نماز نمی خوندید . سادسا اگه دین داشتید دختر و پسر کنار هم توی یک صف نماز نمی خوندید .
نجفی
|
Australia
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۲۱
۲۵
ننگ بر آخوندی که مورد حمایت آمریکا، انگلیس و گروهک های جنایتکار ضدانقلاب باشد.
ناشناس
|
Australia
به نظر من اگر آدم به آخوندهای درباری هم احترام بگذاره بد نیست چه برسه به آخوند های آزاده که برای دفاع از آزادی ملت هر مشکلی رو تحمل می کنند مثل آخوند خراسانی مرحوم نایینی امام خمینی و معاصرینی که به راه مبارزه با ظلم می روند
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۲۳
۲۹
«مرگ بر مرجع آمریکایی؛ مرگ بر صانعی و دستغیبِ فاسق»
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز شما بهتره در این ماه مبارک اخلاق رو رعایت بفرمایید.بنده هم برخی از نظریات سیاسی این آقایون رو قبول ندارم ولی این ربطی به جایگاه علمی اونها نداره.شما راارجاع میدهم به پیام مقام معظم رهبری به مناست فوت مرحوم آیات عظام منتظری و صادقی تهرانی که علیرغم تمام اختلافات عقیدتی و سیاسی با چه تعابیر بلندی از اونها یاد کردند.
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ مرگ کار شماست حالا هر کس باشه هر کس حرف دل مردم رو بزنه مرگ رو نثارش میکنین، جرمش چیه حامی مردمه ..............................
مرد گوسفند نیستند که نپرسند چرا
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس.....با منافقین باید همینطور برخورد کرد""

شما میگید...ربطی به جایگاه علمی اش نداره:::
ولی برادر من....هر عملی....گویای علم درونی هرکسی است""
اگر شما در شیراز زندگی میکردی...و با چشمان خود...کارهای این گروه رو میدیدی....که حتی در مسجد رو می بندند....و نمازگزاران رو با سنگ میزنند...و شاهد آن هستیم...که بد ترین توهین ها...از سوی صانعی و دستغیب بر رییس جمهور قانونی کشور وارد میشود"""حاکی از چیست؟؟؟
کدوم مرجعی رو دیدی..که رییس جمهور انقلابی رو ........... و....... ...... خطاب کند؟؟؟؟؟؟؟
اگر اطلاعی از کارهاشون نداری....شما رو ارجاع میدم به کامنتی که بالا نوشتم"
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
تنکابن کجاست ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی بی سی فارسی و VOA و هزار تا شبکه معلوم الحال حامی این "روحانی نما" هستند . بعد ایشون هم به قول این آقای ss حامی مردم هستند . در نتیجه : بی بی سی فارسی و VOA و صهیونیست ها و ... حامی مردم ما هستند . ولی بر همگان واضح و مبرهن است که اینگونه نیست . پس نتیجه می گیریم که آقای دستغیب هم حامی مردم نیستند . خب حالا اگه جوابی داری بیا بگو آقای ss
احمد
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۱۱
۱۹
ای بابا
حساب اصلاحات از فتنه گرا جداست.
مرجع به توانمندی شیخ یوسف هست،‌ فتنه گرا برن یه آدم... رو بکنن مرجع تقلید؟؟!!!
اصلا مگه این جماعت فتنه گر به دینی مقید اند که مرجع داشته باشن.
البته برای کارای اینا، یعنی ناموس کشی، فحش، غارت وتخریب و اهانت به اهل بیت، همین مرجع خوبه.
البته بعد از شیخ یوسف
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
۱۱
۱۹
پسرنوح با بدان بنشست
خاندان نبوتش كم شد در ايران پسران نوح با بدان بنشستند واز جمعشان علي محمد دستغيب ؛ع.مط................،به......... و...... بيرون آمدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۹
۹
ای وای بر ما که قیامت را فراموش کرده و براحتی به دیگران تهمت میزنیم . اخه عزیز من چرا به این سید اولاد پیغمبر اینهمه بی احترامی می کنید . آیا مخالفت با روش سیاسی در یک کشور و دیدگاه مخالف داشتن فتنه است ؟ مخالفت با خدا و پیغمبر است ؟ کسی با دیدگاه ما مخالف است کجا نوشته که این فرد مخالف خداست ؟ اینقدر به اشخاص تقدس ندهید و بخاطر دیگران دین فروشی نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرجع تقلیدی که ندونه پا منبریهایی پروپا قرصش صدای آمریکا و بی بی سی هست به درد همون لا مذهب ها می خوره
البته نه جونم مردم دینشونو از تو جوب آبی پیدا نکردن که از همچین آدم ساده لویی تقلید کنن
خط انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
این سید اولاد پیامبر چرا مانند جعفر کذاب است؟
چرا به سید اولاد پیامبری مانند سید علی این قدر اهانت می کند؟ پس ما هم جوابش را می دهیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو رو به این ماه مبارک رمضان مردم رو ............ فرض نکنید . مگر " سید " بودن برای کسی مصونیت میاورد که چون سید است کاری به کارش نداشته باشیم . مگر کم بوده در طول تاریخ که نزدیک ترین افراد به اهل بیت به ایشان خیانت می کردند . نمونه اش فرزند امام موسی کاظم (علیه السلام ) که پس از شهادت ایشان امامت امام رضا ( علیه السلام ) رو انکار کرد .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۷
۵
فضاحت فحاشی و توهین در ادبیات این سایت روحانی و غیرروحانی نمی شناسه! مگر نمی گید رهبر انقلاب خواستار ادامه حضور ایشان در مجلس خبرگان شدند! پس حضرتش، ایشان را در مقام فقاهت و اجتهاد قبول دارند! پس شما جوجه افراطی های بی ادب چه کاره اید که کاتولیک تر از پاپ شده اید! خدا را شکر که ایمان داریم شما تابع ولی نیستید و آبشخور آلوده تندروی های شما در فحاشی و جسارت به ساحت روحانیت تکلیف مردود بودنش از جانب رهبری مشخص است! شما را با روحانیت چه کار؟ مرجع شما همان جن گیرها و رمال ها هستند
مهدي از مشهد
|
Hong Kong
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۳
۹
كاربران مومن و ولايتمدار. توجه شما رابه چند نكته جلب مينمايم تا مشخص بشه كه كاربران جديد صراط از چه طيفي تشكيل ميشوند
تامشخص بشه علي رغم تاكيد مقام معظم رهبري چه كساني سعي در غبار الود كردن فضا وتخريب رييسجمهور محبوب وولايتمدار دارند
1- مثبت ومنفي ها وتعداد نظرات.حكايت از
اين دارد كه بيشتر كاربران اين قسمت طرفدار سران فتنه ونوكر بيگانگان هستند
حتي به كامنت هاي دوستان من كه از سران فتنه اعلام بيزاري كرده اند نظر منفي داده اند
حال از چنين كاربراني انتظار تبعيت از ولايت و حمايت از رييس جمهور محبوب هست ؟
حال خود بيداكنيدمنافقان چندين چهره را كه در مواقع مقتضي بايك تغيير موضع ناگهاني
به اصطلاح دلسوز مملكت ميشوند تابهانه ايي براي تخريب رييس جمهور شجاع وولايتمدار بيداكنند.
بله اصل ماجرا اين است
ناشناس
|
Hong Kong
فقط کاربران این سایت نوکر بیگانگان نیستند تقریبا بیست و پنج میلیون از 40 میلیون کشور نوکر بیگانگان بودند 10 میلیون هم که شرکت نکردند نوکر جدی بیگانگان بودند دو سه میلیون هم که به احمدی نزاد رای دادند منحرف بودند شما هستی و خودت! رفتی بهشت مواظب باش آنجا هم پیدامون نشه!
مهدی از مشهد
|
Hong Kong
این هم یکی از همونها
دیدید چه زود خودشون رو لو میدهند
عبدالله
|
Hong Kong
جناب "مهدي از مشهد" دوران اين حرفها و شعارها به سر آمده. واقع بين باش برادر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۱۰
۷
تفسیر سوره رعد در ماه مبارک رمضان امسال در مسجد قبا توسط حضرت آیه الله سید علی محمد دستغیب شاگرد عرفانی محضر آیه االه جواد انصاری و آیه الله نجابت عرفان ناب
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
شاگرد عرفانی ابلیس!!! وگرنه سیره ملکوتی آن دو ولیّ مسلّم الهی؛ با سیره این فتنه گران 180 درجه زاویه دارد!!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***به یاد شهدای لشگر 17 علی بن ابی طالب «ع» صلوات/ یاحیدر کرّار***
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشان مسجدضراری ساخته است دربرابر نظام وآلت دست افرادناباب و...شده اند ورافت رهبری درحق ایشان برای ادامه حضور درخبرگان و...سبب بیداری وی نشده است خدابیدارش کند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۱۱
۹
ایشان مرد بزرگ وشجایی است چه مرجع باشد چه مرجع نباشد یک عده یک نفر را علم می کنند وان را تا مقام نوت وامامت وجلو می برند واگر کسی بگوید بالای چشم ایشان سیاه است می شود امریکایی و......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله آمریکایی است . چه خوشتان بیاید چه نیاید . که اگر خلاف این بود . BBC فارسی و VOA و سایر رسانه های صهیونیستی از ایشان حمایت نمی کردند .
hossein
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۷
۱۲
معیار سخن امام خمینی است که فرمودند:اگر دیدید آمریکا(دشمن)از شما تعریف می کند بدانید که مشکلی دارید و اگر بد شما را می گویید بدانید کارتان درست است.
قابل توجه حامیان آقایان دستغیب،صانعی و ...
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر آقا حسین؛ کاملاً با دیدگاه تان موافقم. یاعلی
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت اخوی؛ یاعلی
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
پس ما همیشه خوبیم و بقیه همیشه بد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا علی اقای بی کسب و کار! شما معیارت رهبری نیست. نفس خودته! قدرت طلبی خودته! لااقل بجای خویش امام زاده پنداری یکبار هم شرفیاب بشید و عرض حال کنید خدمت حضرتش! شاید متنبه شوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ss مغلطه نفرمایید لطفا . اگر جوابی منطقی دارید بفرمایید ، در غیر این صورت ساکت لطفا .
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
۵
آقای بنده خدا آیاواقعاً شما بنده خدایی.......؟
متسفم برای افکارت ............. البته خدتهم مثل افکارت کوچولویی..................... .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
۴
۹
مرجع ای که گوساله سامری صهیونیست ها (بی بی سی و صدای آمریکا) برای اون مدح بسراید چیزی جز تباهی و بد بختی از تقلیدش آید مقلدینش نمی شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها بنده قدرتید هر کسی که سوار باشد از نظر شما لایق مدح و مجیز است. اسلام به لفظ نیست به عمل است. اگر حاکم ظلم کرد و بر ظلم خویش اصرار ورزید از مشروعیت ساقط است. والسلام
خط انقلاب
|
Japan
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
۴
۶
اینها یم روز می گویند مقلد میمون است و یک روز مرجع سازی می کنند.
البته عذر می خواهم از همه به خاطر تکرار سخنان کفر آمیز اصلاح طلبان. برای یاد آوری لازم است.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
۲
۶
متاسفانه درطول عمرسی وچندساله انقلاب مانندایشان که نان ونمک انقلاب راخورده وبرعلیه نظام برخواسته ودل دشمنان راشادکرده اند کم نداشته ونداریم!ایشان وکروبی ومحتشمی وخاتمی وموسوی خوئینی ها و....فرداچه جوابی دربرابر اهل بیت وامام وشهدا دارند!
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
نان . نمک مال مردم بود صاحب براش پیدا نکنین، یک نفر بیاد جواب مردم امروزه بده
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
۲
۷
دنیای فتنه گران و منحرفین دنیای تاریکی و گمراهی است انها خط مشخصی ندارند یک بار بر مسایل کوچک بحث می کنند و یک جا هم اصل دین را زیر سوال می برند ولی انچه فراموش کرده اند خودشان است که مشکل دارند و بیش از دیگران از خودشان غافل شده اند و موج سواران این دنیای تاریکی استعمار و استکبار شده است یک جا بر سر وزرا مشکل دارند و ایراد میگیرند روز دیگر با رهبری و روز بعد روش بنیان گزار انقلاب را اشتباه می پندارند و در روز دیگر اسلام را ناقص می نامند و در روزی هم پیامبر و قران را ساختگی و در اخر هم الله را خیالی می دانند و دوباره روز دیگر از نو شروع می کنند و واقعیت این است که انها در این دنیای پر از حاشیه و نیرنگ مرجع خوبی ندارند که راه را به انها نشان دهد و دور خودشان هی می چرخند و می چرخند وما هم سالهاست در این بازی ها گرفتار شده ایم که این همه فساد و خیانت و گمراهی ما را گرفتار کرده و الهی شکر که لاقل مراجع و بزرگان خوبی داریم و می توانیم بعد از مدتی حقایق را دریابیم که یا اگر مشکلی هست از خودما است یا افرادی که دور ما را گرفته اند مشکل دارند و گم کرده راهند و راه را پیدا کنیم.
حامد
|
United States of America
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
۵
۴
آقای انجوی خیلی منطقی و محترمانه سعی کرده اند برخورد بکنند اما یک اشکال اساسی در موضع ایشان وجود دارد ایشان تصور میکند که با مناظره ، ثابت می شود که ایشان در طرف حق است و طرفداران اقای دستغیب در اشتباه هستند و مسئله حل می شود . در صورتی که هیچوقت اینطور نیست و حقیقت چیزی است که هر کدام از ما درکی از آن داریم و هیچوقت دو نفر مثل هم نمی اندیشند . مهم این است که یاد بگیریم علیرغم اختلاف نظر ، چطور با هم زندگی کنیم و به همدیگر احترام بگذاریم .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
آقا حامد عزیز.....حرف شما درست..النته نه کاملا"""""
شما وقتی می بینی...دوتا گروه در اصول (که همان ولایت فقیه است) با هم مشکل دارند"""
دراین حالت....که دونقطه کاملا مقابل هم وجود داره.....یکی حق است...یکی باطل"""""
_______________________________
شما میگید باید یاد بگیریم که علیرغم اختلاف نظر..با هم زندگی کنیم""
ولی برادر من....این موقعی امکان پذیر است...که اختلافات مان..جزیی باشد...نه در اصول و مبانی انقلاب"""""
________________________________
آیا شما خیال میکنید...راه یابی این آقا به مجلس خبرگان..بخاطر شخص خودش بوده؟؟؟
نه.....نه....نه....نه"""
همه بر این باورند که ایشون الان داره...نان نام شهید بزرگوار دستغیب رو میخوره"""
_______________________________
مواضع آقای علی محمد.....180 درجه با مواضع حکیمانه شهید دستغیب فرق میکنه""
ناشناس
|
United States of America
آقا امین جمله همه بر این باورندت من را کشته، من قبلا فکر می کردم شما مخالفان خودتون را آدم حساب نمی کنید ولی حالا متوجه شدم که اصلا موجود حساب نمی کنید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
ناشناس گرامی:

حالا شما...اون کلمه رو اکثرا در نظر بگیر""
چه خوب بود...اگه یکی از مخالفان نظر من....که آقای علی محمد رو برحق میداند.....درباره کامنتی که بنده نوشتم اون بالا....منطقی نظر میداد......که شاید من از بند ظلالت ...آزاد شوم!!!!!!!!!!!

بخدا کامنتم....حقیقتی بیش نیست""
چرا نمی پذیرید؟؟
چافی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
چه میشود کرد ... - چون دارای مقام علمی هستند - نحوه اظهار نظرفرق میکند - فقط عرض کنم - اگر برای آقای خلخالی جانشینی چون آقای صانعی مشخص شد - براب آقای صانعی هم فردی باید مشخص میشد ! من آقای دستغیب را نمی شناسم ولی قطعاً خود به صلاح وفساد رفتارشان آگاه ترند . قطعاً آنها در چهارچوب قانون ونظرات اندیشمندانه اما آزاد وگرنه سرنوشت مناسبی نخواهند داشت .
پژواک وجدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
بعید نمی دانم که شما روزه دار باشید ؛ ولی روزه داری کجا وعنان قلم وزبان را برای نوشتن وگفتن تهمت وافترا این گونه بی پروا رها کردن علیه افرادی که حد اقل ظاهر مسلمان ومتدین را دارند ، کجا؟؟؟!!! مشخص نیست اگر شیطان پلید القا کننده این تهمتها وافتراها نباشد شما مجوز انجام چنین کاری را از چه کسی می گیرید ؟؟؟!!!
پژواک وجدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
بعید نمی دانم که شما روزه دار باشید ؛ ولی روزه داری کجا وعنان قلم وزبان را برای نوشتن وگفتن تهمت وافترا ، این گونه بی پروا رها کردن علیه افرادی که حد اقل ظاهر مسلمان ومتدین دارند ، کجا؟؟؟!!! مشخص نیست اگر شیطان پلید القا کننده این تهمتها وافتراها نباشد شما مجوز انجام چنین کاری را از چه کسی می گیرید ؟؟؟!!!
انتخاب نام صراط برای سایت خود وانجام این گونه فعلهای ناشایست نشان می دهد که شما ترجیح دارید مصداق شق آخر آخرین آیه ی سوره ی "حمد" باشید ؟!
در شگفتم که نظام اسلامی ما که داعیه دار نشر تقوی وپرهیزکاری ودرستی است چرا از کنار سایتهایی که مروج منکر وفحشا هستند چشم بسته واین گونه بی تفاوت می گذرد وهیچ اقدام قاطعی را پیش نمی گیرد ؟!
آیا هنوز برای نظام اسلامی محرز نشده است که این گونه سایتهای فتنه برانگیز وتفرقه افکن سر از کجا بییرون می آورند ؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
۱
سید علی محمد دستغیب شدن عرضه می خواد که خیلی ها ندارن. درود بر این مرد بزرگ و شجاع که به خاطر جاه و مقام خودش رو نفروخت، مرجع بودن یا نبودن هم مهم نیست