۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۴
بعد از آنهمه سوء استفاده از نام شهید همت/ همسر شهید همت:

هیچ حس خاصی نسبت به تصویر شهید همت ندارم!

هیچ سازمان و نهادی برای انجام این کار از ما کسب اجازه نکرده و حتی ما را در جریان این مسئله قرار نداده است! . بحث من این است که خیلی نمی خواهیم در این شرایط نام شهدای ما مطرح شود به نظر من هر چه گمنام تر باشند روح آنها شادتر می ماند!! تا اینکه بخواهند در جامعه مطرح شوند !
کد خبر : ۲۷۳۲۰
"صراط" - مدتی پیش چند جوان کرجی طرحی را ارائه کردند تا شاید بتوانند با الگوسازی قهرمانان ملی راه نقش بستن الگوهای انحرافی بیگانه بر سینه جوانانمان را ببندند در این طرح تصویر شهید حاج محمد ابراهیم همت شهید حاج حسین خرازی شهید سید مرتضی آوینی و تعدادی دیگر از شهدا روی تی شرت های سفید و طوسی نقش بسته بود . ابتدا که این طرح از طرق مختلف به مردم شناسانده شد شاید از کمترین توقعات ، پشتیبانی یک نهاد یا سازمان مرتبط از این طرح بود و حالا بعد از گذشت مدتها قرار است در برنامه های تازه وزارت کشور این طرح برای ترویج مد دولتی جایگزین پوشش کنونی جوانان ایران شود.
به گزارش سرویس فرهنگی صراط نیوز ، ژیلا بدیهیان همسر شهید بزرگوار محمد ابراهیم همت است که در جریان فتنه ی ۸۸ به همراه همسر شهید باکری به حمایت از فتنه برخواستند و با تاسف باید گفت خون پاک همسران شهید خود را برای «فروش»! به دشمنان خدا و قاتلان همت و باکری عرضه کردند.
وی پیرامون چاپ تصویر همسر شهیدش روی تی شرت در
گفتگو با یک روزنامه ی اصلاح طلب گفت: هیچ سازمان و نهادی برای انجام این کار از ما کسب اجازه نکرده و حتی ما را در جریان این مسئله قرار نداده است!
بدیهیان در ادامه می افزاید: بحث من این است که خیلی نمی خواهیم در این شرایط نام شهدای ما مطرح شود به نظر من هر چه گمنام تر باشند روح آنها شادتر می ماند!! تا اینکه بخواهند در جامعه مطرح شوند !

بدیهیان در پاسخ به سوال دیگری که پرسیده شد اگر در شهر تصویر شهید همت را جایی ببینید چه حسی خواهید داشت در کمال ناباوری گفت: هیچ حس خاصی ندارم!!! آنقدر بدبختی سرمان ریخته که برای ما دیگر حس و حالی نمانده!

هنوز مشخص نیست چه نسبتی میان روزنامه اصلاح طلب روزگار و همسر شهید همت که در زمان فتنه به حمایت از فتنه گران پرداخته بود وجود دارد .



نظرات بینندگان
فغان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۵۵
۹۹
بنده خدا چي ميگفت ، دروغ ف به دروغ مثل اكرثر ما ميگفت ياد فلان و بهمان ميافتم . خدا پدر و مادرشو بيامرزه حقيقت رو گفت انقدر بدبختي و گرفتاري با گراني و تورم و جنگ اعصاب سياسيون سر ما ريخته كه ديگه حس و حالي نمونده . دروغ خريدار داره كه بعضي ها بلد نيستند بگن .
يزيد
|
Iran, Islamic Republic of
فغان دوس ت دارم ذاتت با منه
محمود رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۱۳۷
۵۴
همسر شهید همت که سهله
ما پسر نوح داشتیم!!
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
احسنت برادر عزیز؛ یاعلی
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که هر کسی برخلاف میل شما صحبت می کنه سریع یک لقبی براش پیدا می کنید. پسر نوح و طلحه و زبیر... خوب خودتون را جای خدا می گذارید و برای مردم داوری می کنید. همین کار رو کردین که جوانها از دین گریزان شدن. دین و شهید شده ملعبه دست شما وقتی یکی از همین خانواده شهدا هم معترض میشه که چرا به اسم ما به مردم زور میگین سریع یک لقب اینجوری براش درست می کنید.
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
داداش جوانها را هفتاد هشتاد کانال خارجی که با رسوخ این تفکر جنابعالی در مغزشان کار میکنند از دین گریزان کردند . مگر معاویه همین کار را نمیکرد . چه شد که مردم شام از همه میپرسیدند مگر علی نماز میخواند که در محراب شهید شد . فکر کن داداش من اینقدر حرفهای اجنبی ها را بلغور نکنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
فقط به عنوان يك ايراني از شخصيت و مواضع همسران اين دو شهيد حمايت ميكنم. رزمندگان و سرداران زيادي در اين كشور براي حفظ استقلال و آزادي و حرمت اين كشور جان فدا كردند. حالا كه دروغ و ريا در سطح كلان اين كشور خريدار زيادي دارد صداقت و رك گويي اين شير زنان جاي ستايش دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
وقتی نمی دونید این دولت زمان انتخابات با خانواده این شهیدان بزرگ چه کرد لطفا قضاوت نکنید...همین همسرانی که با پسر نوح یکی می کنید اگه پای حرفاشون بشینی(که البته الان وقت گفتن بعضی حرفا نیست)از خجالت آب میشید....
اینا رو فقط به این خاطر گفتم که پشت این بزرگان حرف نزنید
man
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۹
۱۷
ایول بابا اینم از ............2
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۴۸
۳۰
«اللّهم اِجعل عواقبَ اُمورنا خیرا»

خدا گواه استکه؛ ما که با دیدن تصویر شهید عزیز حاج ابراهیم همّت، غرق در معنویّت و ارزشها می شویم. حالا اگر این خانم! هیچ حس خاصی به وی دست نمی دهد؛ احتمالاً و صدالبته، مشکل از وی است.
"امان از نفس امّاره؛ امان از نفس امّاره؛ امان از نفس امّاره"

«ما أُبَرِّئُ نَفْسي‏ إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلاَّ ما رَحِمَ رَبِّي إِنَّ رَبِّي غَفُورٌ رَحيمٌ»

( سوره مبارکه یوسف؛ آیه شریفه 53 )

ترجمه آیه شریفه:

«و (يوسف يا زن عزيز گفت) من نفس خود را (بدون توجه و مراقبت‏هاى الهى) تبرئه نمی كنم، زيرا كه نفس (انسانى) پيوسته فرمان‏ دهنده به زشتى است؛ مگر آنكه پروردگارم رحم كند. كه همانا پروردگار من بسيار آمرزنده و مهربان است»



شادی ارواح مطهّر امام راحل «ره» و شهدا صلوات.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا حضرت زهرا «س»***
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
آقاي علي تنكابني . عجب خالي بند نابي هستي . مرد مومن چرا اينقدر راحت دروغ مي گوئي خداوكيلي با ديدن تصوير شهيد همت غرق در معنويت مي شوي ؟ اي خدا بر پدر و مادر هر چه دروغگو لعنت ابدي . چقدر ريا . چقدر دروغ .
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
جناب ناشناس محترم؛ بنده سعی نمودم مطالبی رو بنویسم که از دل بر آید؛ تا بر دل نشیند. سعی ام بر این بوده که واقعیّت را بنویسم. حالا ممکن استکه ناخواسته مقداری در انعکاس آن؛ غلوّ نیز شده باشد. واللّه العالم

در ضمن منظور از کلمه "ما" فقط خودم نمی باشد. بلکه بسیاری از بچّه بسیجی ها و نیروهای ارزشی جامعه هم مدّ نظر است.

به هر حال از لطف و مرحمت شما هم سپاسگزاری می کنم.

امیدوارم که خدای متعال شهادت در راه خودش را نصیب جنابعالی؛ این حقیر و تمامی عاشقان و دوستداران شهادت و ولایت، بگرداند. آمین

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***اغنیاء مکّه روند و فقراء سوی تو آیند؛ جان به قربانت رضاجان که تو حجّ فقرائی/ یا امام رضا «ع» مدد***
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
در ضمن جناب ناشناس محترم؛ شما در کامنت خود از کلمه "ریا" برای بنده استفاده نمودید! آخه بنده خدا؛ در فضای مجازی چه کسی من را می شناسد، که بخواهم برای او ریا کنم؟!

اولاً: اسم "علی" در تنکابن فراوان است. و ثانیّاً: شاید اسم واقعی بنده علی هم نباشد و از نام مستعار استفاده کرده باشم! البته شاید!!! یاعلی مدد
ss
|
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز آدمی که با شهید زندگی کرده توقع داری با عکس شهید احساسی داشته باشه؟!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
ناشناس خیلی گستاخی""""""

خجالت نکشیدی همچین کامنتی رو به علی جان نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفم!!
بهتره از علی جان...حلالیت بطلبی.....چون بهت اطمینان میدم....این صفاتی که شما فرمودی....در وجود علی جان نیست"""
k-3
|
Iran, Islamic Republic of
ss = ضد ولايت فقيه .... = مرگ بر ضد ولايت فقيه
ss
|
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره چیزی که گفتی به بحث برادر؟ فقط دوست دارید مرگ مرگ کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
شما چطور به خودت اجازه میدهی با خواندن دو جمله که معلوم نیست تمام حقیقت باشد یا نباشد،در مورد این بنده خدا قضاوت کنی.هم تو و نویسنده این متن باید روزی جوابگوی حرفها و اعمالشان باشند.شما که با آیه و حدیث و نام مطهر معصومین برای خودتان کسب اعتبار میکنید ای کاش از سیره انبیا و اولیا هم نشانی داشتید. هیچکس از درون قلب و زندگی دیگری خبر ندارد،چه راحت و بی دغدغه به قضاوت مینشینید و شرم نمیکنید!
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
ناشناس عزیز؛ بنده با خواندن دو جمله در مورد ایشان قضاوت نمی کنم. بلکه اگر واقعاً از مواضع دشمن پسندِ این خانم در زمان فتنه و متأسفانه حال؛ آگاهی ندارید، می توانید به آرشیو خبرگزاریها؛ سایتها؛ روزنامه ها و یا اهل اطلاع مراجعه نمایید!

پس این شما بودید که با خواندن تنها یک کامنت از بنده؛ بسیار زود و عجولانه در مورد شخصیت بنده و امثال من؛ قضاوت نمودید.

پس به تعبیر خودت باید روزی جوابگوی حرفها و اعمالتان باشید!

با تشکّر از نقد هر چند غیر عالمانه تان؛ یاعلی
يزيد
|
Iran, Islamic Republic of
ss دوست ت دارم ادامه دهنده راه مني ... به اميد شماهاست كه اينجا تووي آتيش زجر ميكشم
ss
|
Iran, Islamic Republic of
یزید جون من صراط نیوز خدا رو شکر هنوز فیلتر نیست پس لازم نیست با vpn بیایی، سرورم سلام من رو به مال مردم خورهایی که تو این چندین و چند ساله اومدن برسون و بگو وقتی من هم بیام اونجا بلایی به سرشون بیارم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
کاربر محترم(یزید)::

ایده جالبی برگزیده اید!!!!!!
چندجا....کامنتت رو خوندم""
به فکر خلاق شما...آفرین میگم"
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
آقا امین من هم اتفاقاً قبل از اینکه کامنت شما رو ببینم؛ همین دیدگاه و نظر رو در مورد کاربر محترم به نام یزید! در خبر: "آشنایی جوان فکر با شیوه های کسب شهرت!" در کامنتی برای ایشان ارسال نمودم.

و دیدگاه شما رو در مورد کاربر عزیز به نام یزید! قبول دارم. این نشان از خلّاق بودن ایشان است. یاعلی مدد
165
|
Iran, Islamic Republic of
بابا جمعش كنين بينيم.هر كامنتي "علي از تنكابن"مي ذاره پشتش "امين زنده به عشق" ............. حالم بهم خورد.تو فضاي مجازي مي خوايين .......................................................... و به ادعاي خودتون جو سازي كنين.
سید شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
نه راست میگه بیچاره ناشناس،فقط عکس ................. و چه میدونم از این خارجیهای بی شرف هست که به امثال ناشناس حس زیبای حیوانیت دست میده بقیه همه لابد دروغ میکن!!!
165
|
Iran, Islamic Republic of
عزيزي كه با يزيد كامنت ميذارن مي دونستي خيلي ........... حال كاربرها بهم خورد ااااااااااااااه. نمي توني و نظر گذاشتن بلد نيستي خدا واجب نكرده.
يزيد
|
Iran, Islamic Republic of
ss ذات و راه خودت دست كمي از اونايي كه ميخواي بلا سرشون بياري نداره ... منتها همتونو دوس دارم چه اون مال مردم خورا چه امثال توي ضد دين رو
سيمين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۱۴
۴۱
تقصير ماست كه يه عده بي ظرفيت رو زيادي تحويل گرفتيم و بزرگشون كرديم.
............................................ نمي خوايم بپذيريم.
صراط جون تو هم به وظيفه اصليت عمل كن و اين كامنت منو سانسور كن،خب.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
اگه شهدا بی ظرفیت بودن نکنه تو احمق ظرفیت داری.
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
به نظر من نباید با این جور آدم ها صحبت کنیم نمیگم من یا شما خوبیم ها ! میگم شاید نه این خانم بلکه کسای دیگه شاید لذت تو مسیر خدا بودن رو هنوز نچشیدن
آقا محسن نباید بی حرمتی بهشون بکنیم
کسی چه میدونه اگر من یا شما توی خانواده دیگه بزرگ میشدیم الان کدوم طرفی بودیم !!!!!
شقايق-ازاد
|
Iran, Islamic Republic of
اي خدا اين پسرها چه قدر گيج ان ضمنا منضور سيمين عزيز همسران شهدا بودن نه خودشون حالا فهميدي از اين به بعد تا چيزي رو درك نكردي نظرات مزخرف نده
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۳۸
۶۲
به خدا قسم اگه شهيد همت و شهيد باكري ميدونستن يه روزي .........ي مثل شما صراطيها اينطور به همسر و خانوادشون توهين ميكنيد هيچ وقت شهيد نميشدن.
شما صراطيها همون منافقهائي هستيد كه بهشتي و رجائي و باهنر و مطهري و ... ترور كرديد و حالا هم به لباس خودي دراومديد و اينطوري داريد از خانواده شهدا انتقام ميگيرد. لعنت به شما.
اگه مردي تائيد كن
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
حالا که دیدی مرد بود و تایید کرد
خوب بعدش؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
از صحبت کردنت فهمیدم که تو یکی از همون جلبکی های تاریخ مصرف گذشته هستی، تو برو به فکر زیدبازی و پارتی مختلط باش. نمیخواد برای سوء استفاده و ماسمالی کثافتکاریاتون تو فتنه 88 اسم شهدا را به دهن ............ت بیاری. لعنت بر امثال و تو اربابای دنیا پرستت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
ولی واقعا خود سعادتی است که انسان شهید شود و این حرفهای بی قدر و ارزش امثال شما منحرفها را نبیند... الهم عجل لولیک الفرج
سید محمد
|
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم علی جان بعضی ها زبان عقل و علم را متوجه نمی شوند راحش همین بود.
مشدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۴۱
۱۴
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
مخلص شهدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۳۰
۴
وَ مَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْري فَإِنَّ لَهُ مَعيشَةً ضَنْكاً وَ نَحْشُرُهُ يَوْمَ الْقِيامَةِ أَعْمى‏ طه124
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۱۷
۶
حالا واقعا" آن چند جوان عاشق دلباخته ان عكسهايند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۳۵
۹
واقعا بسیجی واقعی همت بود و باکری نه قلدران پولکی بعد از جنگ!
خط انقلاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۳۴
۱۱
البته من با همسر شهید همت و دیگر نزدیکان هر شهید دیگر کاری ندارم. شاید ایشان انسان خوبی باشد. شاید هم نباشد.
اما به نظرم اول آدم هایی که از نام شهید سوء استفاده نمودند خانواده ی آنها بود. منظورم همه ی آنها نیستند. بعضی از آنها. این سر منشا سوء استفاده های دیگر بود. اینها بعضا شهدا را بد نام هم نمودند. باید جواب شهدا را بهند که چرا خود آنها را به نفع خود مصادره نمودند. آیا شهید باکری می گفت علیه ولی فقیه حرف بزنید؟
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
اخوی یاعلی؛ دمت گرم. گُل گفتی.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
باکری و امثال باکری برای آزادی و استقلال و سربلندی مردم ایران کشته شدند نه برای ............................................................
سید علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۱۹
۱۱
بالاتر از پسر نوح نبی ما طلحه و زبیر داشتیم والبته بالاتر از این مازن اول مختار را هم فراموش نکردیم که چگونه به آرمان های بلند مختار پشت کرد به آل زبیر پناه برد............
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
یعنی شما فقط با دیدن یک تحلیل جانبدارانه هرچی ورشکسته در اسلام هست رو بستید به خانوده شهدایی که واقعا خبر از مشکلات ایشان ندارید؟ یعنی اگر برای یک تکه نان این ها هم شروع بله ریاکاری می کردند اونوقت عمار یاسر می شدند و زن دوم مختار!
بالاخره سید از این دنیا باید رفت و فردا نزد جد بزرگوارت باید پاسخگو باشید!
سیفی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۲۵
۱۲
امروز کمتر کسی را می توان پیدا کرد که شهید بزرگوار و قابل تکریم محمد ابراهیم همت را نشناسد و به جرات می توان گفت افرادی که شناختی اندک از ایشان دارند هم می دانند که در قاموس ایشان سازش با بیگانه نمی گنجد.
خانم بدیهیان ایشان قبل از جنگ ایران و عراق به جنگ با اسرائیل مشغول بودند و آنها که شما طرفداریشان را می کنید شعارشان "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" است شما نمی توانید این شهید بزرگوار را در مالکیت خود در آورید شهید محمد ابراهیم همت بزرگتر از آن است که در حد و مرزی که شما تعیین می کنید جای بگیرد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
درود بر سیفی زاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
احسنت . بسیار جامع و کامل فرمودید ...
شادمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۲۴
۱۱
اولا شهدا به همه تعلق دارند نه به شخص همسر شهید.دوما مگر برای زدن عکس ورزشکاران و یا هر عکس غیر شهید از خودشون یا خانوادشون اجازه می گیرند.
مثال دیگر اینکه اگر بخوان عکس شهید عزیزی رو در خیابان نصب کنند آیا باید از همسرش اجازه بگیرند؟
شهدا برای ما حجت اند نه همسران آنها.
شهدا بیزارند حتی از همسرانشان که اگر به انقلاب پشت یا خیانت کنند.
می میریم برای شهدا که برای انقلاب و امامشان جان دادند.
الله اکبر الله اکبر مرگ بر ضد ولایت فقیه سلام بر شهیدان درود بر پیر و مرادمان خامنه ای حسین زمان که اگر به ندای هل من ناصرش لبیک نگوییم مطمئن باشید اهل شقاوت خواهیم بود.
یا شهید.
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۱۲
۵
اينجاست كه بايد پرسيد : قصد سئوال كننده چه بوده ؟؟؟؟
اگر بعد از جنگ سئوال كنندگان از خوانواده هاي معظم شهدا نيتشان خير بود امروز به اينجا نميرسيديم كه هر كس و ناكس بدليل عدم جواب (مورد پسند )يك خواهر مسلمان و ديني به ايشان بي احترامي كنيم
واقعا ما به كجا ميرويم
سعي كنيد پلهاي پشت سر خود را خراب نكنيم تا در هنگام برگشت راهي نداشته باشيم
من
|
Iran, Islamic Republic of
شما سوابق خواهر ديني رو در متن بخون بعد شعار بده جلبك
amir
|
Iran, Islamic Republic of
آقاي زيست شناس (من) حرفاي من شعار نبود شما كه دو آتيشه هستي بگو ببينيم جريان انحرافي رو چيكار تونستيد بكنيد؟دارن به ريشمون ميخندن اگه زمان خاتمي يكي مثل مش............. پيدا ميشد چه بلائي سرش مياوردن؟ كه الان هي ميگي فتنه فتنه، عزيز من فتنه مرد چهلم و سالشم گرفتن كجاي كاري ؟ دارن ريشتو ميزنن بيدار شو ... زماني بيدار ميشي كه خيلي دير شده !!!
حمید
|
United States
|
۱۹:۲۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۷
۱۰
جالب اینجاست که خانواده نسبی شهید همت یعنی خانواده پدری و برادرش که همانطور که انتظار میرود تابع و حامی ولی فقیه بوده اند هیچ وقت مثل این بنده خدا از خون شهیدشون برای مشتری جمع کردن برای اعتقاداتشون استفاده نکردند . در جایی میخواندم که این بنده خدا سالها قبل در یک مصاحبه گفته بود اگه شهید همت زنده بود با من زندگی نمیکرد که وقتی با تعجب خبرنگار روبرو میشه میگه چون من هوادار بیچون و چرای آقای منتظری هستم یا باید مثل من برخوردهای نظام را با منتظری محکوم میکرد و در نتیجه با جایگاهی که داشت به زندان می افتاد و یا ازش طلاق میگرفتم . مجموع مواضع ایشون نشان میده که خودش رو مراد و مقتدای شهید همت میدونسته که هروقت تشخیص داد باید از همت استفاده تبلیغاتی کنه هر وقت صلاح دونست اجازه استفاده از نامش رو بگیره و هر وقت ازش تبعیت نکرد به تازیانه فراق بنوازدش.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۹
۸
به شما ها چه که اینقد .............میکنید بنده خدا همسرشه لابد باید تا عکس اون شهید بزرگوار رو ببینه بزنه زیر گریه نه؟
اصلا از فتنه حمایت کرده که کرده انگار یه فرد معمولی چرا اینقد بزرگش میکنین
حالا که چی چار تا جوون ............ که معلوم نیس به کی رای دان پاشدن عکس شهید همت رو انداختن رو لباس که چی؟ها؟
جهانیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۱۱
۳۵
باسمه تعالی.
سلام بر همه شما دوستان بزرگوار.
سلام بر حاج همت و همسر محترمش.
دوستان چرا زود انگ ضدیت با انقلاب را می زنند؟
خواهشا منصفانه نظر دهید.
خانم بدیهیان خودشان رزمنده بوده اند و هم اکنون نیز انشاالله از دردمندان انقلاب و از حامیان آن می باشند،ولی انتقاداتی دارند که وظیفه مسئولین است که بشنوند.
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم.
"اعدلوا و هو اقرب للتقوی"
شریفه 8 مبارکه مائده.
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۴۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۱۴
۴
شهدا شرمنده ایم...........مخصوصا حاج همت.
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۸
۶
سلام

همسر حمید (..................................) چپ کرده بود. همسر مهدی (که رضوان خدا بر هر دوی آنان باد) چپ نکرده فعلا.

پ.ن: اونوقت تو گیر بده به یه رقاصه سگ باز که چرا تو آب و آتش آب به پسر مردم می پاشی و یا خانم م. اف......... چرا فلان لباس رو می پوشی! جواب می ده: بابا شماها که خودتون هم صل علی ...
خیال می کنه که هر کی همسر شهید شد می ذارنش بغل سلمان و یا با اباذر مقایسه اش می کنن. (نعوذ بالله)
واقعیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۵
۸
درود وسلام بر آزادمردان تاریخ وهمسران ویادگاران آنها خداوند عالم است که آنها دلخون از رفتار چه کسانی هستند وچه کسانی ازآنها استفاده ابزاری میکنند . به فرموده امام حسین اگر دین ندارید آزاده باشید
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۱۰
۷
احساس سوختن به تماشا نمي شود آتش بگير تا كه بداني چه ميكشم!

باور كنيد انتخابات گذشته بيشترين هزينه را بر دوش نظام مقدس جمهوري اسلامي يادگار گرانسنگ حضرت امام ره نهاد و علتش تخطي از وصيت سياسي و الهي ايشان مبني بر عدم دخالت ............. در مجادلات سياسي بود. برادران ارزشي هر وقت در انتخابات قيافه را باختند ، از نهاد هاي مقدس مثل ...... و ...... مايه گذاشتند و جو تنفر نسبت به اين دو ارگان بوجود آوردند. اگر كساني هم مخالف نظرشان بودند سريع با انگ ضد ولايت فقيه از ميدان بدر شدند كه اين نيز ظلم مضاعفي نسبت به اين جايگاه مقدس بود. در تمامي انتخابات شايع نمودند نظر مقام معظم رهبري فلان و بهمان است و اشراف و پدريت ايشان بر كل كشور را خود اين عزيزان ارزشي خدشه دار نمودند كما اينكه در انتخابات سال 88 ، شعارهاي گروههاي هنجار شكن متوجه اين جايگاه بود و نه شخص رئيس جمهور.
داستان فعلي و بحث انحرافي و بايكوت طيفي كه تا ديروز بهترين ها بودند و امروز رمال و جن گير ناميده مي شوند نيز در راستاي مجلس اينده است. عزيزان والله با دين مردم بازي بس است. مجلس سوم اكثرا در اختيار طيف موسوم خط امام(جناح چپ ) بود. دفتر تحكيم وحدت و دانشجويان پيرو خط امام در بعضي مسائل به دولت ها..... گير ميدادند و ايشان نيز در خطبه هاي نماز جمعه فرمودند چوب لاي چرخ دولت ميگذارند. با شعار اينكه مردم به فتنه گر ها راي ندهيد مجلس چهارم اكثريت جناح راست (بازار)شد. در مجلس پنجم چون ها.............. احساس كرد بازي ميخورد و داستان مفصلي دارد حزب كارگزاران سازندگي(اطرافيان ها...........) راه اندازي شد و مرحله اول فائزه هاشمي دور اول به مجلس راه يافت و آقاي ناطق و .... ديگران به دور دوم رسيدند. از شعار رهبري كه مردم به ليبرالها و تكنوكرات ها راي ندهيد تقريبا نصف نصف مجلس تشكيل شد. مجلس ششم تحت تاثير محبوبيت خاتمي اكثريت جناح چپ(مشاركت و ....) سكاندار شدند. در مجلس هفتم با نظارت استصوابي چينش به گونه اي بود كه 170 نفر از جناح اصولگرا خودبخود راي مي آورد و اين شده است كه مي بينيد. يكدست ترين قواي سه گانه از اول انقلاب تا به حال. اما به چه روزي افتاده اند؟ چرا رهبري شوراي حكميت تشكيل ميدهند؟ چرا شان مجلس توسط رئيس محترم جمهور منكوب ميشود و مجلس در راس امور است به بايگاني سپرده ميشود؟ چرا ها و چراها هاي بسياري است كه خدا ختم بخيرش كند تا خون امثال شهيدان بزرگوار ،همت ها و باكري ها و هزاران بسيجي گمنام هدر نرود. راستي چرا به قول شماها اينقدر فرزند نوح زياد داريم،
خانواده شهيدان همت و باكري ها، شهيد بهشتي، شهيد دستغيب، شهيد اشرفي اصفهاني، بيت عزيز امام راحل ، شهيد صدوقي ها و .....؟ ايا شك نميكيند كه خطكش سنجش شما انحراف دارد؟ فاين تذهبون؟؟؟؟؟؟
سرو
|
Iran, Islamic Republic of
اولش قشنگ بود اما آخرش انحرافی آرمان همه شهدا پیروی از ولایت فقیه بود بس و همه چه داخلی چه خارجی بداند ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم .....
شخص شخیص خودم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۳
۱۰
خانم محترم بهتر نبود شما کمی مطالعه کنی بعد اینقدر سخن فرسایی کنی؟
اگر ادعای شما صحیح باشد. چرا برای امیرالمومنین و سایر اهل بیت عزاداری می کنید. چرا معارف و شخصیت انها را به جامعه معرفی میکنید؟ بزرگوار این استدلال سست چیه شما اوردی؟
واقعا اگر اصلاح طلبها از این ادمهای بی سواد برای بیان کلامش استفاده میکند باید بگویم واویلااااااا... نکته دیگه... ................ همسر رسول الله بود هم بالین رسول الله بود اخرش چی شد؟ همت که غلام پیامبر هم نیست.. پس به پا تو حکم ............ رو برای خودت کسب نکنی خانم کمی محترم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۱۰
۸
می دانید به چه علت برای یکی از همسران رسول الله حرف و حدیث فراوانی وجود دارد .
می دانید کدامیک از همسران رسول الله خون به دل علی و فاطمه کرد.
می دانید به دستور کی به جنازه امام حسن مظلوم تیر اندازی شد .
می دانید عاقبت این خانم به کجا انجامید .
هدفم قیاس امروزیها با دیروزیها نیست . شاید اگر امروز به کسی بگویند طلحه یا زبیر ؛؛؛؛؛ روح آن دو نفر بیشتر ناراحت شوند .
اما خدا وکیلی شهدا در وصیت نامه هایشان از ما چه انتظاری دا شتند .
آیا شهدا ی جمهوری اسلامی آمریکا و دار ودسته اش را قبول داشتند .
اگر پاسخ منفی است باید بگویم آمریکا و بقیه اراذل دوران از فتنه گران پشتیبانی کامل و آشکار نمودن .
اگر هم پاسخ تان مثبت است که حساب و کتابتان با کرام الکاتبین با حضور شهدا می باشد
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۹
۶
مسئولین می بایستی به فرمایشات خانواده های معظم شهداء توجه کنند . زیرا با این همه گناه و فحشا در جامعه بعید نیست کمی این خانواده های معظم شهدا کم طاقت و زود رنج شوند.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۶
۵
بنام خدا
سلام به خوانندگان محترم
و سلام بر ارواح پاک امام راحل و شهدای گرانقدر.
اولا از جوانان عزیزی که بدون پشتیبانی نهادهای مختلف دولتی اقدام به طراحی و تولید این لباسها نمودند به نوبه خودم تقدیر و تشکر میکنم و ازشون میخوام حداقل در اینترنت تبلیغی یا امکان تماسی برای خرید این تی شرتها یا نمونه های جدیدترش را ایجاد کنند.
دوم اینکه از مسئولین محترم هم میخوام درصورت امکان فکری برای یاری این جوانان نموده و کاری بکنند.
سوم اینکه من هم وقتی خبر و نقدهای موافق و مخالف بالا رو خوندم متاسف شدم که چرا باید فقط با اسم و عکس شهدا کار داشته باشیم درصورتی که راه و رسم اونها هنوز هست. و نه از طریق بستگان که از گفته ها و نوشته ها و وصیت نامه های این عزیزان میشود راه درست را پیدا کرد . به فرموده رهبر شجاع و مدبرمان حضرت آقای خامنه ای شهدا مانند ستارگان درخشانی هستند که راه را به ما نشان میدهند. پیشنهادمیکنم یک سری به موزه های شهدا یا مزار شهدا چه در بهشت حضرت زهرا(س) یا گلزارهای شهدای شهرها و روستاهایمان و چه در جای جای شهرهاو دانشگاههایمون که تعدادی از شهدای گمنام را بخاک سپردند بزنیم . با نگاهی به تاریخ تولد و شهادتشون میفهمیم که اکثرا از سن و سال کمی برخوردار بودند. و خیلی از اونها از امثال من و شما کم سن و سال تر بودند. زمان زندگی اونها هم دعواهای سیاسی و ... بوده ولی اون عزیزان فهمیدند که باید فقط پشت سر ولی فقیه زمانشون باشند و سخنان او را با جان و دل میپذیرفتند. و اگر اونها از جان و مال و خانواده و دنیای خودشون نمیگذشتند ماهم الان هیچکدوم از اینها را نداشتیم.

درسته که مشکلات اقتصادی و .. هست. من هم قبول دارم. ولی معتقدم برای رسیدن به اهداف عالی نظام اسلامی (که رهبرعزیزمون هم بارها اعلام نمودند و بصورت رسمی هم طی سند چشم انداز 20 ساله و ... مصوب و ابلاغ نمودند که همانا تعالی و رشد علمی و اقتصادی و ... کشور و نمود آن در افزایش سطح رفاه و امنیت زندگی مردم خوبمون هست) باید همه باهم تلاش کنیم و اگه در دولت مجلس یا سایر قوا اشکالی کم کاری یا ضعفی هست با دید کارشناسی و نقد صحیح برای اصلاح آن کمک کنیم و در مناسبتهای سیاسی و ... بی تفاوت نباشیم. اگه نماینده مجلس ضعیف عمل کرده در دور بعد با مطالعه بیشتر فرد بهتری را انتخاب کنیم نه اینکه فقط با اعلام لیستی از کتندیداها از خودمون رفع تکلیف کنیم..

حرف برای گفتن زیاده ولی اینجا معمولا حوصله ها کمه.
یاعلی (ع) مدد.
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۷
۳
از یه دید دیگه نگاه کنیم...یه روز تو خاطرات دوستان شهید همت خوندم که اتاق فرماندهی و مسولیتش تو جبهه هیچ امکانات رفاهی نداشته واسه اینکه اون شهید بزرگوار نمیخواسته سربازش تو گرمای سوزان جبهه با سختی بجنگه و خودش راحت تو چادر فرماندهی واسه خودش مدیزیت کنه..و امروز؟واقعا من و خیلی از هم سن و سالام دوست نداریم عکس شهید همت رو تی شرت بیاد..ابی احترامی به این شهدای بزرگواره تو جامعه امروزی..!
پيام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۹
۸
تورو هركي مي پرستين بس كنين تاكي از خون شهداي اين آبو خاك ميخاين نردبون بسازين واسه .................. خدارو شكر كه خدا خوب داره ميزاره توكاستون مثه ........ و .......... افتادين به جون هم تقاص خون شهداست.خواهشا منبعد هر ................ به نام خودتون ........... نه كساي ديگه چون شهداي ما وطنپرست بودن
مدیر پایگاه با سلام
شهداي ما وطنپرست بودن!!!
کاربر گرامی لطفا بفرمایید بر چه اساسی به این نتیجه رسیدید؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
بازی کردن با کلمات کاری نداره صراط!
یعنی شهدای ما نسبت به وطنشون احساس نداشتند؟ یعنی مثل دفاع از کیان اسلامی، دفاع از وطنشون در بالاترین درجه اهمیت نبوده! آره خوب حق داری ندونی! آخه سن شما اقتضا نمی‌کنه! شما از اونهایی هستی که غوره نشده مویز شدند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
همه ی شهدای ما وطن پرست بودند که اگر غیر از این بود چه بسا راه های دیگری هم برای اعتلای اسلام وجود داشت.
مثلا جلوگیری از جنگ بین دو کشور مسلمان
بالاخره با منطق بعضی اسلام دوستان افراطی (من خودم هم اسلام دوستم و هم مسلمان ، منظورم مسلمان نمایان افراطی است) همه ی کشور های اسلامی یک کشور اند
چه عراق ، چه ایران
پس ما از خاک کشورمان دفاع کردیم ، پس وطن پرستیم
تا کور شود ...
دوستدارشهدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۱۱
۷
خدا به همسران شهدا صبر بدهد
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
خدا به همسرانِ برخی! از شهدا بصیرت دهد.
شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست منظورتان چیست؟لطفا مواضع شفاف ارائه نمایید.ضمنا توجه نمایید همسران شهدا یک دست نیستند و به دسته های مختلفی تقسیم می شوند
جلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
۶
۷
معیار سنجش شهدا خود آنانند نه همسران آنان. مگر اعمه و مجاهدین راه خدا در طول تاریخ چنین همسران منحرف از صراط مستقیم نداشته اند. و بلاخره مگر نه این است که در شرایط سخت و شرایط فتنه است که جوهره اصلی افراد خود را نشان می دهد؟ و مگر انقلاب نیازمند همراهی چنین افراد بی مقداری است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
آخه تو که هنوز نمیدونی "ائمه" ع رو چه جوری مینویسند لطفا اظهار نظر نکن!
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
احسنت به بصیرت تان آقای جلالی؛ ممنونم برادرم.

ایکاش برخی افرادمحترم؛ به جای آنکه صِرفاً به منطوق کلامتان توجّه نمایند؛ کمی هم به مفهوم آن توجّه می نمودند! یاعلی
احمدرضا مداح
|
United States
|
۰۵:۳۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
۱۶
۰
عکس شهدا را می بینیم و عکس شهدا عمل می کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
۱۰
۷
ازهمسر شهدای رو که در روستاها زندگی می کنند باید الگو گرفت که بدون هیچ توقعی روزگار میگذرانند نه همسر های کاخ نشین
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
۵
۳
به نظر من برو آدم شو تو هم میتونی مثل شهید همت ها بشی ،فقط سعی کن آدم بشی تا آنچه نتوان کرد کنی ،الان هم با این وضع جامعه هستن جوون هایی .......................... حاج همت ها هستن ،الله اعلم
شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
۷
۸
شیاطین از نام و عکس شهدا هم می ترسند و دوست دارند آنها فراموش شوند و گمنان بمانند
............... ژیلا بدیهیان ضد انقلاب
rash
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
۱۰
۶
با سلام

ياد همســـر مـــختــــار افتادم ( خودتون مي تونيد حدس بزنيد كدومشون رو ميگم )

باتشكر
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز با آنکه به کامنت شما رأی مثبت دادم؛ ولی خوب بود که مقداری شفاف تر می نوشتید زیرا:

«هر كسي از ظنّ خود شد يار من***از درون من نَجُست اسرار من»
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا علی مدد***
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰
۵
۱
این خانوم اسمش "همسر شهید همته"؟یعنی تو خونه به این اسم صداش میکنند؟
شوروزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰
۸
۱
ما شهداء را از دست نداده ایم بلکه آنها را به دست آورده ایم.
امیدوارم تا دیرنشده برگردند.
جلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰
۴
۱
برادر گرامی، واقعیت تلخ است. شما توان رویارویی با واقعیت را داشته باش، یک غلط املایی قابل حل است. بنده به اندازه کافی کتاب و مقاله چاپ شده دارم که نشان دهد، این غلط اتفاقی است.
ع.م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰
۶
۳
اللهم العجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰
۵
۴
شماها که این قدر ادعا داریدچطور اسم کوچک شهید خرازی را نمی دونید ؟ مهدی!!!
عجیبه که هر کس بر خلاف نظر شما حرف بزند فروشنده خون شهداست!
نه پس بیان عکس مطهر این شهدا را بزنن رو تیشرت تا همه چیز رو لوث کنن؟ شما خودت حاضری بیای عکس مقدسترین چیزت رو بزنی رو تیشرت؟
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
***سردار شهید بسیجی پاسدار حاج حسین خرّازی _ سردار شهید بسیجی پاسدار حاج مهدی باکری***

«عزیزِ ناشناس؛ بیشتر دقت کن؛ اولاً: نام شهید باکری رو روی شهید حاج حسین خرّازی نگذار! ثانیاً: قبل از هرگونه انتقادی حتماً مطالعه شود و سطح معلومات و شناخت مان رو در مورد موضوع انتقادی بالا برده تا سپس بعد از انتقاد غلط؛ تازه متوجّه اشتباه خود نشویم!!!

صلوات. یازهرا
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
با افتخار...این تی شرت رو بر تن میکنم"""
هرچی نباشه....از عکس های مبتذل غربی......و نوشته های شیطانی و ایضا ........"به مراتب بهتره"""
من خودم شاهد بودم.....که این نوع تی شرت ها.....خیلی جلب توجه میکند"""
عاشق ولایت آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰
۱۰
۷
واقعا همسر شهید همت چه فکری کرده بود که طرفداری جلبکها را کرده بود!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰
۲
۵
اون کسی که گفته بود وطن پرست بودند راست گفت اما به خاطر امام راحل و اسلام
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
جداً یعنی اگر اینها نبودن مردم وطن پرست نبودن؟
غلامرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰
۸
۵
اینهازمانی که درفتنه 88 ازاین همه سوء استفاده دشمنان ازاین شهیدان هم هیچ احساسی نداشتند وفکرمی کننداگرانهابه اهدافشان میرسیدند دیگرگرفتاری نبود مگرزندگی بدون گرفتاری هم وجودداردکه ایشان دنبالش می گردند مگرالگویشان زینب نیست
دانیال از نوشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰
۴
۱
سلام برادر علی از تنکابن
شناسایی شدی!!!
یاحق
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
سلام آقا دانیال؛ شما مطمئنّید که منو می شناسید؟! آخه من غالباً از اسم مستعار استفاده می کنم نه واقعی! به عنوان نمونه تو سایت م............. هم با اسم مجتبی از تنکابن کامنت ارسال می کردم.

به هرحال ما دوستان نوشهری رو دوست داریم!

یه محلّه ای هم تو نوشهر؛ هستش که در آن مسجد امام جعفر صادق «ع» هست و در پایگاه اون مسجد دوستان خوبی دارم. فرض می کنیم که شما هم یکی از اون دوستان خوب و ارزشی ام!!!!!!!!

***یازهرا***
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
سیّد شهیدان اهل قلم؛ آقا سیّد مرتضی آوینی:

«من هرگز اجازه نمی دهم که صدای حاج همّت در درونم گم شود؛ این سردارِ خیبر، قلعه قلبِ مرا هم فتح کرده است» یازهرا
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۰
۴
۰
قضاوت کار ساده ای نیست.
ای کاش اندکی هر خبر نگار و هر انسانی اندکی نسبت به خبر خود از انحراف کشاندن آن خودداری کند.

یادمان باشد هیچ کس از ما سفید یا سیاه تمام نیست که اگر بودیم آدمیزاد نبودیم.
فقط باید با تعقل و انسانیت رفتار کنیم و اسم دین و شهدا و اطرافیانشان را خراب نکنیم.

به امید صبر و بردباری در قضاوت های شخصیمان.
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۳:۲۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۰
۳
۰
درود
می توان عمیقتر دید
حضرت امام (ره) نیز وقتی در هواپیمای پرواز 12 بهمن بودند در پاسخ به اینکه پس از این همه دوری از وطن در بازگشت چه حسی دارید فرمودند :
هیچ
اما این هیچ همه چیز بود
یادگار شهید همت را پسندیده تر اینست که حرمت نگه داشت
شهدا مشعل راه آزادگی اند
اگر خود را در موضع یک عراقی قرار دهید و شهید و خانواده اش را بازیچه پیشبرد اهداف سیاسی بگیرید آنگاه به شما ایرادی نیست.
اما از یاد نباید برد که آرمان شهدا یعنی سربلندی ایران عزیز آرمان مشترک همه و هدف مقدسی است که بواسطه اشتراک نظر صدیقین و بزرگان ما با آرمان شهدا ایشان مورد تکریم ملتند.
شهدا متعلق به تمام ملتند و یاداوری جایگاهشان نزد الله هشداریست به کسانی که به هر بهانه ایشان را دستاویز پیشبرد مباحثشان کرده اند.
هر آنکه در وطن با آرمان پاک آزادگی و به هر روش که خود تشخیص داده جان به کف می گیرد شهید راه وطن است.
هم شهدای جنگ و هم ندا و سهراب سبز همه شهدای مقدس وطنند و اگر حتی به شیوه مبارزه هایشان هم انتقاد داشته باشیم اما حرمتشان آنچنان که قران کریم می گوید در مرتبه ایست که من و شمای تن آسای متملق لیاقت قضاوت درباره شان را نداریم.
درود بر شهدا
پاینده ایران و سرافراز اسلام
م
|
Netherlands
|
۱۲:۰۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۰
۳
۰
با سلام من یه سوال دارم آیا واقعاً به تنهایی تن کردن تی شرت با عکس شهدا تن خلایق باعث می شه که آنها منش شهدا رو هم یاد بگیرن و به شیوه آنه عمل کنند آخه این چه کاریه؟ یه سر به خیابونها که بزنید میبینید طرف این لباس تنشه ولی دستش تو دست دوست دخترشه.به خدا شهدا حرمت دارن کسی با تن کردن لباس با عکس شهید رنگ شهید نمی گیره یه مقدار بهتر فکر کنیم به خدا کار فرهنگی این نیست.و اما خانم ژیلا بدیهیان ایشون همسر شهید همت بود الان برید ببینید ........... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حرمت همسران شهدا به واسطه شهیدشونه نه خودشون و تا زمانی محکم در راه آرمانهای شهیدشون ایستادگی کنن ارزش دارن. یا علی
فاطي جون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۰
۴
۱
بيچاره حاج همت ............................
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی «ره»:

***خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند؛ خوشا به حال آنان که در این قافله نور جان و سر باختند. خوشا به حال آنهایی که این گوهرها را در دامن خود پروراندند. خداوندا، این دفتر و کتاب شهادت را همچنان به روی مشتاقان باز، و ما را هم از وُصول به آن محروم مکن*** یازهرا
عاشق ولایت امام خامنه ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۰
۴
۳
به شخص ناشناس ربطی نداره که درباره ی شهید همت نظر بده بهتره درباره الگوهای خودش سران فتنه نظر بده.

*لبیک یا امام خامنه ای*
علی (م)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۱
۱
سلام
اولا حالا که چی ؟مگه نظر این خانم چقدر میتونه مهم باشه؟ که مثلا عکس شهید همت رو وقتی میبینه چه حالی بهش دست میده ویا مثلا یه جوری صحبت کرده که انگار بقیه دارن حال میکنن وفقط این خانم مشکل داره یا مثلا شهید همت رفته که شهید بشه بعد بیان از این خانوم بپرسن نظرت درباره عکس شهید همت چیه ایشون هم بگه احساس خاصی ندارم خب نداشته باش یا اصلا داشته باش یا اصلا بگو بادیدن عکسشون حالم این جوری میشه یا اون جوری میشه مهم این نیست مهم این است هرکسی نسبت به دیگران حالا هرکی می خاد باشه شناخت ومعرفت درست پیدا کنه مثلا یه وقتی امکان داره یه نوجوون یه جوون یه پیر مرد یا هرکسی مثلا یه خط یه خاطره یایه تصویر یا هرچیزی از شهید همت نشونش بدن اون معرفت وشناخت روپیدا کنه مثله کسانی که یه عمر با خوبها بودن نشناختنشون مثل همسران امامانمون حضرت رضا(ع) امام حسن (ع) ...... همسر پیامبر(ص) یکی از زنان جناب مختار تاریخ کم نداره از اینا از این ور هم میشود از جناب حر نام برد که یه عمر غافل بود وبعد چی شد وآخر کلام اینکه همسر شهید همت نظرشون برای خودشون مهمه همین وبس...
فدايي رهبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۹
۲
«من هرگز اجازه نمی دهم که صدای حاج همّت در درونم گم شود؛" !!!!! دقت كن گفته صداي همت نگفته صداي همسر همت. صداي همت هم چيزي جز فرياد براي حمايت از ولي فقيه نيست. جانم فداي رهبر فرزانه ميكنم.
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
احسنت فدایی رهبر؛ خدا حفظت کنه. نظرت عالی بود. خدا حضرت آقا رو برای ما نگه داره؛ یاعلی داداش
محمد زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۳
۱
برادر جلالی احسنت. حقا که در مکتب اسلام تربیت یافته اید. احسنت بر شیر پاکی که از آن تغذیه نمودید.
امین
|
Netherlands
|
۱۶:۰۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۶
۲
شهید همت متعلق به مردم ایرانه.زنش هیچ حسی نسبت به شهید همت نداره ولی شهید همت و امثال شهید همت باعث غرور ما هستن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
۵
۲
بزرگانی چون همت و باکری و رجایی و ... متعلق به ملتند نه به خانواده شان.

اینها هم که به خاطر وابستگی خانوادگی به این بزرگان از طرف ملت مورد احترام قرار میگیرند، اگر کم ظرفیت باشند سوء استفاده میکنند.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۰
۳
۵
آقای علی از تنکابن واقعا وقتی عکس شهید همت رو میبینی غرق در روحانیت میشی لعنت بر دروغگو لعنت. مثل اینکه یادت رفته دروغ هم از گناه هخای کبیره است البته توقعی نیست چون رئیستون دکتر بزرگ سرور همه ی ذروغگویان است
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
آقا محسن داداش گُلم؛ من دست شما رو می بوسم. ممنونم از اینکه محبّت کرده و گناه کبیره رو به بنده گوشزد نمودید. ولی برادر خوبم با دهان روزه عرض می کنم که؛ خدا را گواه می گیرم که قصدم نه دروغ بوده و نه ریا! باز از لطف شما ممنونم.

رحمت و لطف بیکران الهی بر شما هموطن خوبم. عاقبت به خیر باشید. یازهرا
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۰
۳
۵
خدا ازت نگذره صراط که پیام لعنت منو به علی تنکابنی حذف کردی
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۰
۴
۴
cزن شهید همت هم مثل زن مختار سقفی آبروی شوهر شهیدش رو میبره
خدا ازش بگذره
ایران خانوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۶
۱
گفتید پسر نوح . . وای به روزی که مجبور باشیم از همسر نوح هم بگوییم . که گمراهی و نادانی همسران بسیاری از اولیای خدا را تبدیل به آدمی مثل همسر نوح می کند . وای به روزی که همسران شهدا مانند همسر نوح شوند .
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
واقعا ادم نمي دونه كه كي راست مي گه بايد از خود خانم بديهيان پرسيد تا واقعا معلوم بشه كه علت حضورش در فتنه ي 88چي بوده.................
farid.fotros
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۶
۰
روزگاری شهر ما ویران نبود
دین فروشی اینقدر ارزان نبود
صحبت از موسیقی وعرفان نبود
هیچ صوتی بهتر از قرآن نبود
ناگهان این شهر ما بی درد شد
آتش غیرت درونش سرد شد
حال و روز شهر قصه چپ شده
پوشش خاکی لباس رپ شده
پس چه شد یاد پرستوهای جنگ
یاد جبهه، یاد اون خونین تفنگ
ای شما آنسوی آتش رفتگان
ای شما آغوش لیلا خفتگان
بنگرید این لکه های ننگ را
فتنه های شهر بعد از جنگ را
عده ای با نامتان نان می خورند
ای شهیدان، خونتان را می خورند
جنگ رفت و شهر ما تاریک شد
راه وصل عاشقان باریک شد
مهدی(رشت)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۳
۱
با عرض سلام
ببینید بچه ها هیچ وقت زود در مورد کسی قضاوت نکنید،از اونجایی که ما عاشق حاج همت و خرازی و کاظمی و............هستیم و بهشون احترام میگذاریم باید به خانوادشون هم احترام بگذاریم حالا اون بنده خدا در اون شرایط یه حرفی زد و مطمئنا از نظرش برگشته......و امام فرمودند میزان حال افراد است ... انسان است و جایز الخطا.......
من خودم در اون شرایط نظرم در مورد اقای ......... یه چیزی بود الان چیز دیگره...
نگاهمون باید به ولایت باشه که صراط مستقیم ماست
یاحق
مهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۴
۳
حرف اقای مهدی درسته
نمیشه بگیم همت و همسرش رو نگاه نکنیم .حداقل باید به اونها احترام بذاریم
بنده خیلی ادعای شعور سیاسی داشتم و یه مهندس رای دادم .
تنها راه اشتباه نکردن اینه که تابع ولی فقیه باشیم صرف نظر از فردی که در این جایگاه باشه .
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۷
۶
مگر شهید همت جون و پوست و خون خودشو واسه مقابله با آمریکا نگذاشت؟
مگر آمریکا جنبش سبز رو حمایت نمی کرد
حالا این که خانواده شهید همت از جنبش سبز حمایت میکنه آیا این اسمش خیانت به خون شهید نیست؟
حالا می خواد خانواده شهید باشه یا مردم عادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
۱
۱
دعا میکنم کسانیکه در مورد خانواده شهدا بد گویی میکنن به این فیض خودشان یا عزیزانشان نائل شوند تا بهتر انها رادرک کنند واز گفته هایشان شرمسار شوند
ناشناس
|
France
|
۱۷:۴۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۷
۰
۰
چقدر تفسیر چقدر توضیح زمان انقلاب روستاییان نان پختند برا پایتخت فرستادند تا عده ای
بخورند ...بعد جنگ شد لباسها شکافتیم لباس بافتیم برا ی شلمچه طلاییه فرستادند مربا نان جنگ را هدایت کردند جوانشان رو فرستادند اما دخترک تهران نشین دباره ... خانه ها بدون تجمل ..حالا دزدان فرستادند برایشان ...
سلفی بگیران و...انگلیس اروپا دخترانشان را می فرستند برای کار شخصی ....اما پسر خلف معصوم باشی کذاب درآیی پیغمبر زاده باشی خدا را نشناسی همه هیچ در هیچ
ناشناس
|
France
|
۱۷:۴۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۷
۰
۰
شهادت افتخار است نکنه فکر می کنید قبر عروسی دارید
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۱ دی ۱۳۹۷
۳
۰
درود بر بانوانی که تا قدم اخر با همسرانشان وومیثاق انقلاب راستین ماندند
صدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
۲
۰
... مگه الان زن .... نیست؟ ....صرف همسر شهید بودن و فرزند شهید بودن حقی برای کسی ایجاد نمیکنه بخواد به اسم اون شهید نظر بده و توقع داشته باشه بخاطر اون شهید قبولش متن .... وصیتنامه همت و باکری موجوده فقط و فقط ولایت فقیه رو قبول داشتن بعد این دوتا زن افتادن دنبال کسی که علیه ولی فقیه زمان خودش خروج کرده و باعث ریخته شدن این همه خون شده اینا راهشون با شوهران شهید شون جداست