۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۶
مشاور رئیس جمهور از تجاربش می گوید!

آشنایی جوان فکر با شیوه های کسب شهرت!

جوان فكر كه به نظر مي رسد بخاطر كشيدن بار سنگين سه مسوليت مهم مشاورت رسانه ايي رييس جمهور، رياست خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران و سرپرستي روزنامه ايران از دقت لازم در نگارش مطالب خود بي بهره است ، در اين مقاله نوشت . . .
کد خبر : ۲۷۱۷۱
"صراط" - مشاور رسانه ايي رييس جمهور در سرمقاله امروز روزنامه ايران ، سخنگوي جامعه روحانيت مبارز را به تلاش براي كسب شهرت از قبل اهانت به رييس جمهور متهم كرد.
به گزارش سرویس سیاسی صراط نیوز ، جوان فكر كه به نظر مي رسد بخاطر كشيدن بار سنگين سه مسوليت مهم مشاورت رسانه ايي رييس جمهور، رياست خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران و سرپرستي روزنامه ايران از دقت لازم در نگارش مطالب خود بي بهره است ، در اين مقاله نوشت: "بر اساس اين باور، شايد نتوان به سخنگوي محترم جامعه روحانيت مبارز خرده گرفت كه چرا با رئيس‌جمهور، يعني دومين مقام رسمي كشور پس از مقام معظم رهبري و شخصيت محبوب مردم، از موضع بي‌احترامي و زيرپا گذاشتن اصول و مباني اخلاقي سخن گفته است، زيرا اين حق را نمي‌توان از وي سلب كرد كه از رهگذر حمله به يك شخصيت بزرگ و صاحبنام، قصد داشته است تا با خروج از گمنامي، شهرتي دوباره را براي خود دست و پا كند."
مدافع سينه چاك جريان انحرافي لانه كرده در دولت كه پيش از اين با اقدام بي سابقه انتشار تحريف شده سخنان مهم مقام معظم رهبري در جمع مردم فارس بعد از عزل وزير اطلاعات توسط احمدي نژاد و حملات لفظي به مراجع عظام تقليد و آيت الله مصباح يزدي به خوبي با اين شيوه كسب شهرت آشناست و توانسته است با توسل خود آگاه يا ناخود آگاه به اين شيوه كه به روش "آلوده سازي چاه زمزم" معروف است، شهرتي براي خود دست و پا كند در ادامه افزود: "سخنگوي محترم جامعه روحانيت مبارز تصريح كرده است كه اين تشكل در جايگاه طرح مطالبات مردم قرار دارد و در مقاطع مختلف ايفاگر يك نقش نظارتي بر مجريان كشور است، گاهي انتقاد مي‌كنند و گاهي حمايت و گاهي كند و گاهي تند."
مشاور رسانه ايي احمدي نژاد در ادامه بدون توجه به معناي "طرح مطالبات" در سخنان حجت الاسلام سالك كه ناظر بر طرح مطالبه از مسولين و نه مطالبه از مردم است افزود:
"بدون ترديد، هيچ‌كس از تذكر، تلنگر و انتقاد مصون و بي‌نياز نيست و از اين جهت توجه سخنگوي محترم را مي‌توان به اين نكته مهم جلب كرد كه همه نهادها، دستگاه‌ها و جريان‌ها، از جمله جامعه محترم روحانيت مبارز در موضع بدهكاري به مردم و انقلاب قرار دارند نه در موضع طلبكاري و طرح مطالبات."
رييس ايرنا در ادامه اين نوشتار با عدول از موضع پيشين خود مبني بر عدم مصونيت افراد از انتقاد و آزاد بودن طرح انتقادات افزود:"اساس كدام منطق و عقلانيتي به خود حق مي‌دهند وجهه رئيس‌ جمهور محبوب مردم و يكي از صادق‌ترين خادمان كشور در سال‌هاي پس از انقلاب را به رغم تذكرات رهبر فرزانه انقلاب، تخريب كنند و اعتبار و منزلت دولت پركار و خستگي ناپذيرش را زير سؤال ببرند؟"
جوان فكر كه تاكنون با دفاع تمام عيار از جريان انحرافي لانه كرده در دولت و راس آن ، هزينه هاي سنگيني به دولت و رييس جمهور محترم تحميل كرده است در اين نوشته درباره نقش اين جريان در تخريب رييس جمهور محترم و زير سوال بردن دستاوردهاي دولت توضيحي نداد.
گفتني است پيش از اين برخي از منابع خبري از مخالفت هيات دولت با انتصاب جوان فكر به سخنگويي دولت بخاطر احتمال بالاي بيان مطالبي كه ممكن است به تحميل هزينه به دولت منجر شود، خبر داده بودند.
نظرات بینندگان
غلام (جا .........)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
۳
صراط ميگم آدم نيست از اين ........ مطلب مينويسي ؟
جن گير
|
Iran (Islamic Republic of)
تووي .............. چي بود ؟ هموني كه ميبرن صحرا براي چرا ؟
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
۲
۱
1- تعداد مسئولیتهای ایشان از مشاغل آقای ال........ در دولت قبل هم بیشتر است؟
2-اگر با کسی عقد اخوت ندارید چرا در مورد تعدد مشاغل آن آقا افاضات نفرمودید؟
3-جو.............. از ثمرات حمایتهای افراطی امثال شماهااز پدیده هزاره سوم تانست.پس خود کرده را تدبیر نیست.
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
۲
ای مشــــ....... این هـــــمه؛ خون به دلِ آقـا مکن***فکر بیمار خـــــودت را بیـــــش از این افشـا مکن***مکتب ایرانی ات، ای حضـــــرتِ کوروش شـناس***کُفر محض است توبه کن!؛ خود را چنین رسوا مکن!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***علمدارِ ولایت؛ بسیجیان فدایت***
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام آقاي تنكابن يه جاي ديگه هم ازتون سوال كردم آقاي تنكابن اگر در جريان اهداف و نظرات جبهه پايداري باشي ميدوني كه اصلي ترين نظر و هدف اين جبهه (در كنار موضعگيري در برابر تمام فتنه ها و انحرافات از قبيل ها ..... و موسوي) اعلام برائب از جريان تحت رياست اح ...... يا همون جريان داراي تقابل با ولايت فقيه يا همون فتنه عميق هست .... و شكي در اين هدف صحيح نيست ، ميگم شما هم اين هدف رو قبول داري ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان......فن زیبایی بکار می بری""
اگه فضولی نباشه...میخوام بدونم این شعرها از کیست و چیجوری میشه پیدا کرد""
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام خدمت دوست ارزشی ام آقا امین؛

امین جان؛ من این اشعار را از منبع ثابتی که بتوانم به آن رجوع کنم؛ نوشتاربرداری نمی کنم.

بلکه به صورت اتفاقی از طریق پیامک ارسالی دوستان؛ وبلاگها و....به دست می آورم.

در ضمن از اظهار لطف و محبّت شما دوست بسیار خوبم؛ کمال تشکّر و امتنان رو دارم.

عاقبت به خیر (شهادت) و موفق و مویّد باشی دوست خوبم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا ابن الحسن «عج» روحی فداکَ***
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
با عرض سلام و تقدیم ادب و احترام خدمت دوست ارزشی دیگرم جناب آقای "دشمن ضد ولایت فقیه"

همانجوری که شما هم درست فرمودید؛ مهم ترین راهبرد و همچنین رویکرد جبهه پایداری انقلاب اسلامی (و به تعبیر بنده: جبهه ایستادگی حزب اللّه و سربازان امام خامنه ای در مقابل زَر و زُور) تبعیّت محض از ولایت مطلقه فقیه؛ اعلام مرزبندی و برائت از سران و حامیان فتنه سبز و ساکتین در مقابل آن فتنه و جریان خبیث و خطرناک انحرافی به سرکردگی اس...... رح...... مش..........؛ می باشد.

و نه تنها بنده با آن مخالف نیستم؛ بلکه اصولاً خود را در حدّی نمی بینم که با جبهه ای که در رأس آن عمّار زمان حضرت استاد علّامه مصباح یزدی و فقیه عارف حضرت آیت اللّه خوشوقت می باشند؛ به آن "اِن قُلت" وارد کنم.

و من یقین دارم که این موضع؛ مورد قبول بسیاری از برادران دیگر کاربر از قبیل آقا امین و آقا مهدی از مشهدو...هم می باشد. فقط اختلاف نظر جزیی ما با شما در این استکه شما به دنبال لعن و طرد همیشگی رییس جمهور می باشید؛ ولی ما (با آنکه می دانیم آقای اح......... در حمایت از جریان انحرافی دارند راه را به بیراهه می روند) می گوییم که بایستی دعا کنیم و عزم خود را جزم نموده تا دکتر را از اردوگاه منحرفین؛ خارج نماییم. و حیف است که به راحتی شخصیتی ارزشی و کاری را برای همیشه از دست بدهیم.

برخی دوستان عجولانه رییس جمهور را با بنی صدر ملعون؛ مقایسه می کنند؛ ولی بنده و احتمالاً دوستان دیگر بر این عقیده و نظر هستند که؛ درست استکه رییس جمهور در برخی امور از قبیل وزیر محترم اطلاعات برخورد مناسبی در مقابل حضرت آقا نداشته اند! ولی هنوز تا رسیدن آقای اح...... به آن مقطعی که بنی صدر ملعون می باشند؛ فاصله بسیار و غیر قابل مقایسه است و قیاس ایشان با آن ملعون؛ مصداق قصاص قبل از جنایت است؛ که هم از نظر شرع و عقل؛ منطق و خِرد نیز؛ مذموم بودم و خوشایند عزیز دلِ مان حضرت آقا هم نمی باشد! درضمن آقای اح....... هنوز هم هرچند شفاهاً؛ از تبعیّت از رهبری و اطاعت از معظم له می گویند. "میان ماه من تا ماه گردون؛ تفاوت از زمین تا آسمان است"

پس همه ما ارزشی هستیم و افتخار ما در ولایت پذیری حضرت آقا می باشد. و با احدی هم عقد اخوّت نبسته ایم و هرشخصی که درمقابل حضرت آقا به ایستد؛ مطرود حزب اللّه و نیروهای ارزشی خواهد شد. و آن شخص فرقی نمی کند که چه کسی باشد. همچنانکه این موضوع در جریان منتظری؛ صانعی و موسوی و... به وقوع پیوسته است!

شما هم دعا کنید دکتراح.......... از غفلت بیرون آمده و دست از حمایت جریان انحرافی بردارند. هنر در جذب است نه دفع خودی!

حضرت آقا هم در اوج فتنه سبز فرموده بودند: که من قائل به جذب حداکثری و دفع حداقلّی می باشم. پس عاشق باید رنگ و بوئی از معشوق برده باشد.

این بود چکیده ای از نظر و اعتقاد ما؛ حالا خود دانید اگر دوست داشتید می توانید ما را درون دایره خودی؛ تعریف کنید یا خدای ناکرده غیر خودی! به فرمایش مولای ما آقا امیرالمومنین «ع»: فَإنَّ الشّاهِدَ هُوَ الْحاكِم.

عاقبت شما و حقیر ختم به خیر و سعادت (شهادت) باشد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا امیر المومنین علی «ع»***
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمی دانم که چرا صراط کلمه "احمدی نژاد" را در کامنتم سانسور می کنه؟! مگر من فحّاشی نمودم که سانسور می کنید؟! از این حرکت تان (به رغم نقد جدّی ام از برخی امور دکتر احمدی نژاد) خوشم نیامد!!!

خواهشاً از این کار پرهیز شود. نه تنها منظورم نام رییس جمهور است؛ بلکه هر اسمی که در کامنتها به آن هتک حرمت نشده را کامل بیاورید. بدون سانسور!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***دلم هوای کربلا دارد خدایا؛ یازهرا***
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
"""علی جان....حرف هایت رو تایید میکنم"""

***به امید بیرون رفتن مهر مش......از دل احمدی دلاور***
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام علي آقا قصد بازي با كلمات ، انشاء نويسي و حماسي كردن موضوع را ندارم ... در سركردگي فتنه اختلاف نظر بين همه وجود دارد ، و در اين بين عده اي سركرده را اح ..... و عده اي سركرده را مش .... مي دانند ! اصلا ً حرف شما قبول كه سركرده اس .... مش ...... لذا اگر سركرده مش ..... باشد ، آيا اگر اح ....... و جايگاه حمايتي رياست جمهوري وجود نداشت ، هيچ حاشيه امني براي فتنه انگيزي اين بقول شما سركرده وجود داشت ؟ قطعا اين آدم جاي هيچگونه مانوري را نداشت لذا پايه اصلي و تنها تكيه گاه اين فتنه خودبخود شخص اح ..... است و همگان منجمله شما نيز به اين امر واقف هستيد كه اگر اح ..... از اين بقول شما سركرده اعلام بيزاري مي كرد ، ديگر فتنه اي وجود نداشت ! پس عقل سليم مي گويد در واقع مشكل اصلي در اح ...... است نه در مش ..... كه جايگاه و منصب خاصي (بدون اح .... و جايگاه رياست جمهوري ) ندارد كه بخواهد فتنه انگيزي كند ، بلكه فتنه انگيزي به واسطه حمايتها و پشتيباني هاي اح .... است.
علي آقاي عزيز خوشحالم كه لااقل شما قبول داريد كه راهي كه اح ...... در حال طي كردن آن مي باشد ، بقول شما با سركردگي مش ....... خارج از دايره تبعيت از ولايت فقيه مي باشد ، راهي كه نامبرده با ادعاي آن به صحنه انتخابات آمد و صحت و سلامت اعتقادي يك انسان مسلمان ، سالم و خداپرست ايجاب مي كرد كه در همان مقطع خودش را همان جوري كه بود به مردم مي نماياند نه بصورت غيرواقعي !!!
در مورد دعا فرموديد ، خدمت شما عارضم كه بحث يكي دو روز نيست ، بلكه چند سالي مي شود كه براي هدايت ايشان دعا مي كنيم ! اما گويا سمبه شيطان پر زورتر است و گرايش ايشان به آن سو قوي تر .... بني صدر را ملعون خوانديد ، علي آقا بني صدر چه مدتي راه نادرستش را ادامه داد و زمينه هاي و مصداقهاي نادرستي اش را مي تواني نام ببري ؟ فكر مي كنيد مدت كمي است كه اح ...... در اين مسير نادرست گام برمي دارد ؟ مصداقهاي خط انحرافش را ميداني ؟ فكر ميكني اين مصداقها در همين برخوردهاي مفتضانه در موضوع وزير اطلاعات خلاصه مي شود ؟ هر چند براي كسي كه خود را بعنوان الگوي ولايتمداري به مردم معرفي كرد همين موضوع وزير اطلاعات ، به تنهايي نيز خبطي بسيار بزرگ و غير قابل تصور بود (كه البته با استغفار و توبه قابليت برگشت داشت) اما آيا ايشان از بابت اين نافرماني از ولايت فقيه ، از محضر كساني كه با الگوي ولايتمداري به ايشان راي دادند عذرخواهي كرد ، توبه كرد ؟ يك قشر از طرفداران اح ..... كه بميزان بسيار كمي با مقوله ولايت دارند ، خوشبختانه انحراف خط وي را بر روي زبان مي آورند ، اما بنظر مي رسد باز هم مريد ايشان هستند تا ولايت ! و بشدت بدنبال رفع و رجوع اين گند و توجيه انحراف وي به هر طريق ممكن مي باشند و انحراف و نافرماني بني صدر از ولايت را انحراف مي دانند و بني صدر را ملعون معرفي مي كنند ، اما سعي مي كنند انحراف و عدم تبعيت اح .... از ولايت فقيه را بسيار كوچك ، جزئي ، غير قابل تفسير و تحليل و توجه !!! جلوه داده و وظيفه همگان را لال شدن در برابر انحرافات وي تبليغ مي كنند ! آقاي علي آقاي محترم آيا الگوي ولايتمداري شما اح ...... است ؟ كسي كه مصداقهاي عدم تبعيت از ولايتش واقعا قابل توجه مي باشد !! اگر جوانان و خانواده هاي ما بعد از انقلاب تاكنون به شكل ايشان ولايتمدار بودند ، اثري از اين انقلاب باقي ميماند ؟ ضمن اينكه علي آقا ممكن است اين خط قرمز (تا چه زماني) مسير دعا كردن براي ايشان را نيز اعلام كنيد ؟ يعني اينكه تا كي بايد دعا كنيم تا شما به اين نكته برسيد كه انحراف ايشان بسيار جدي هست ؟ حرف از خط قرمز شد ، ببينم آيا شما مي دانيد خط قرمز يك شيعه واقعي مثل شهداي كربلا ، شهداي ما ، و خط قرمز يك سرباز واقعي ولايت بنام سيدحسن نصرالله چيست ؟ از نظر شما جالب نيست كه اح ....... خط قرمز خود را كابينه اش مي داند ؟ فارغ از اينكه كابينه اش در خط اسلام و ولايت و شهدا هست يا نه !!!
موضوع مش ... را فراموش كردي اخوي طرفدار مكتب ايراني !!! نامه واضح ، روشن و صريح امام خامنه اي در مورد مش .... به اح ..... را ديده اي ؟ رفتار اح .... را هم كه ديده اي ؟ رفتاري كه با انتصاب زنجيره اي مش .....به پستها و مناصب گوناگون از همان سال تاكنون ادامه دارد ! آيا مي توان اين رفتار را به جز دهن كجي و گستاخي در برابر ولايت فقيه تفسير كرد ؟ تبليغ مكتب ايراني و كوروش و .... در برابر مكتبي (اسلام) كه انقلاب بر پايه آن شكل گرفت و اين همه خون براي آن داده شد چه معنايي دارد ؟ مسخره بازيهايي از قبيل انداختن چفيه بر گردن كوروش و .... واقعا چشم و گوش شما را باز نكرده و همچنان معتقديد بني صدر فرق مي كند ؟ اصرار در برگزاري جشن نوروز ايراني ، آن هم با تبليغ مكتب ايران و قوميت و نژاد ايراني در هنگامه انقلابهاي مسلمانان منطقه كه حضرت امام خامنه اي نيز بطور مكرر بر محوريت اين انقلابها براساس اسلام و انقلاب اسلامي تاكيد داشتند ، در حالي كه چشم مسلمانان منطقه به ياري برادران ديني شان (فارغ از مسائل نژادي و قوميتي) بود ، چه معنايي مي تواند داشته باشد ، تبليغ بيداري انساني در برابر بيداري اسلامي حضرت امام خامنه اي !!! ... موضوع بيانات حضرت امام خامنه اي در مورد اجتناب از موازي كاري در سياست خارجي و رفتار اح ..... را در انتصاب مش ..... و بق ........ به مناصبي در اين راستا را ديده اي ؟ رفتار اح ..... را در عزل مفتضحانه متكي در سنگال را ديده اي ؟ و خيلي مسائل و موارد ديگر كه حاكي از عدم اعتقاد عملي اين شخص از ولايت فقيه دارد ... آيا شما فكر مي كنيد كه مصداقهاي عملي عدم تبعيت اين شخص از ولايت فقيه نسبت به بني صدر و موسوي كمتر است ؟ بررسي رفتارهاي ايشان نشان مي دهد اگر موسوي در بحث انتخابات تبعيت نداشته ، كارنامه اح ...... در اين راستا بسيار پربارتر و با مصداقهاي عملي بيشتري همراه مي باشد ..... و قطعا نامبرده مانند ...................... در مقوله ولايتمداري مردود شده مي باشد و رفتارش نيز تامين كننده اصلي ترين و قديمي ترين اهداف و نظرات دشمنان نظام و اسلام در راستاي تقابل با ولايت فقيه و ايجاد تشنج و اختلاف و تفرقه در داخل كشور بوده .... اما با عنايت به وضعيت خاص و حساس منطقه اي و بين المللي مصلحت كشور در اين بوده كه فقط وي تحمل شود تا زمان انتابات آتي برسد و بطور عادي و طبيعي از كار كنار برود ....
ضمن اينكه يك شخص ولايتمدار واقعي هيچ وقت اينگونه موضع نمي گيرد و با مشاهده نفاق ، الگوي خودش را از ميان آنان برنمي گزيند ، و در حالي كه رفتار عملي يك شخص را در تقابل با ولايت مي بيند به اظهارات شفاهي اين شخص در پايبندي به اصل ولايت فقيه قانع نمي شود (زيرا گفتار و رفتار نفاق با هم مطابقت ندارد) : اح ..... هنوز هم هرچند شفاهاً؛ از تبعیّت از رهبری و اطاعت از معظم له می گویند. "میان ماه من تا ماه گردون؛ تفاوت از زمین تا آسمان است"
بهتر است نفاق را بررسي كني تا رفتار منافق ها بهتر بشناسي :
خودخواهي و غرور : عجب و غرور كه از صفات ناپسند انساني است چنان در شخصيت آنان ريشه دوانيده است كه هيچگاه به گذشته خود نمي انديشند و فرصت جبران لغزش هاي گذشته را نمي يابند. اشتباهات خود را نمي پذيرند و از بازگشت و توبه، گريزانند.
خداوند مي فرمايد: «و اذا قيل لهم تعالوا يستغفر لكم رسول الله لووا رءوسهم و رايتهم يصدون و هم مستكبرون (منافقون/5) هنگامي كه به آنان گفته شود: «بياييد تا رسول خدا براي شما استغفار كند سرهاي خود را ]از روي استهزاء و كبر[ تكان مي دهند و آنان را مي بيني كه تكبركنان از تو روي بر مي تابند»
اهل نفاق به خود اجازه تفكر در عملكردهاي گذشته شان را نمي دهند و اين مهم ترين عامل بدبختي آنان است كه بدترين جايگاه جهنم را به خود اختصاص مي دهند.
استفاده ابزاري از مقدسات : منافقين و دنياپرستان معمولا براي رسيدن به اهداف مادي خود از هر وسيله اي استفاده مي كنند، علي(ع) در توضيح اين ويژگي اهل نفاق مي فرمايد: «در مورد منافقان به شما هشدار مي دهم و از ترفندهايشان مي ترسانم، آنان گمراه و گمراه كننده و خطاكارند و ديگران را به سوي خطا و گناه مي كشانند، به هر رنگي در مي آيند و در رسيدن به مقصود، شيوه هاي متفاوت به كار مي برند، براي انحراف و شكار شما از هر پناهگاهي استفاده مي كنند و در هر كمين گاهي براي صيد دلهاي شما مخفي مي شوند.»(1) آري آنان چهره واقعي خود را در چتر مقدسات پنهان كرده و به فريب مردم مي پردازند.
دروغگوئي : شاخص ترين علامت منافقين دروغ گفتن آنان در ارتباط با ديگران است. آنان نه تنها اخبار دروغ و گزاره هاي كذب را در گفت و گوهايشان به كار مي گيرند بلكه باقسم هائي كه بر آن مي افزايند در سقوط به دره هولناك معصيت شتاب مي ورزند:
«اي پيامبر! هرگاه اهل نفاق به سوي تو مي آيند اظهار مي كنند كه ما گواهي مي دهيم كه تو رسول خدائي، اما پروردگارت مي داند كه تو رسول الله هستي و خداوند گواه است كه منافقين دروغگو هستند، آنان سوگندهاي خود را سپر قرار داده اند ]تا خود را حفظ كرده و مردم را فريب دهند و به اين وسيله[ راه خدا را سد كنند اما آنان كار بسيار بدي انجام مي دهند.» (منافقون/2) بنابراين دروغگوئي و يادكردن قسم هاي كذب يكي از گناهان كبيره و از نشانه هاي بارز منافقين است.
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز دشمن ضدّ ولایت فقیه؛ اولاً به خاطر زحمتی که متحمّل گشته ای و در جواب کامنت بنده؛ کامنت دیگری را ارسال کرده اید؛ کمال تشکّر و سپاسگزاری را از شما برادر عزیزم دارم.

ثانیّاً فقط به این جمله بسنده می کنم که: امیدوارم به حقّ این ماه غُفران و رحمت بیکران الهی؛ آنی اتفاق بیفتد که مرضی رضای خدای متعال؛ آقا امام عصر «عج»؛ امام راحل «ره»؛ رهبری عزیز و شهدا باشد. آمین

در پایان نکته ای را خدمت خودم و شما و دیگر برادران ارزشی متذکّر می شوم؛ که سعی کنیم با یک چوب همه دوستان ارزشی و حزب اللّهی را متفرّق و نرانیم. و همان کاری را مرتکب نشویم که اصلاح طلبان آمریکایی و منافقین مدّتهاست که به دنبال آنند!

زیرا بنده بچّه های باصفا و بسیجی فراوانی را سراغ دارم که هنوز هم چه درست یا نادرست (کاری به آن ندارم)؛ اعتقاد به پاک بودنِ سرشت و طینتِ شخص رییس جمهور (تاکید می کنم که نه جریان خبیث انحرافی و منحرف) دارند. که نمونه اش همین کاربر عزیز آقا امین زنده به عشق احمدی است. خدا گواه است که بنده؛ ندیده به پاکی؛ ولائی بودن و صفای باطنِ این جوان ایمان دارم. حیف نیست که بچّه های مومن و ارزشی با یکدیگر درگیر باشیم.

مطمئن باشیم؛ که همه این بچّه ها و شما در انتخابات بعدی ریاست جمهوری در یک ستاد و اردوگاه دور هم جمع خواهیم شد. و آن هم ستاد کاندیدای حزب اللّه است نه ستاد کاندیدای جریان انحرافی یا فتنه!!!

لذا دوست عزیز سعی کنیم این خوبان و عزیزان را از دست ندهیم. و یک دولت و حواشی آن باعث تفرُّق و هم پاشیدگی دوستان نشود. دولتها می آیند و می روند؛ ولی این رهبر و امّت است که پایدار و ماندگارند.

دوستِ عزیز مدّتی را که به دلایلی کامنت به صراط ارسال نمی کردم و حالا هم به دلایلی که نیازی به بازگویی آن نمی بینم؛ مجدّداً رجوع نمودم! ولی جهت اطّلاع از اخبار آن به صراط سر می زدم و می دیدم که کاربرهای ارزشی دیگر بچّه های باصفا را مورد هجمه قرار می دهند؛ به خودِ آقا امام عصر «عج» قسم که قلبم می فشرد و دلم می گرفت. اوّل به خودم توصیه می کنم و سپس به دوستان دیگرم که؛ به یکدیگر احترام بگذاریم و تقوا را در فضای مجازی هم مراعات نماییم. ماها باید ید واحده باشیم در برابر جریان فتنه و فرقه انحرافی!

متأسفانه سران فتنه و جریان انحرافی از درگیری بین خودمان شاد و خوشحالند! ماها باید به فرموده خداوند کریم در قرآن کریم:

«أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ وَ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ» باشیم و نه اینکه خدای ناکرده به خود مشغول باشیم و بالعکس بوده و معکوس عمل نماییم! و از اصل قضایا غافل باشیم!

ببخشید که مقداری طولانی شد. الکلام یجرّ الکلام؛ خداوند سایه پُر مهرِ ولی امر مسلمین جهان؛ نائب المهدی «عج» حضرت امام سیّد علی خامنه ای را بر سر مسلمین عالَم و ملّت مسلمان و شهید داده ایران اسلامی مستدام بدارد. آمین یا ربّ الزّهرا «س»

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***آقایِ من؛ مهدی جان/ چه خوش است صوتِ قرآن، زِ تو دلربا شنیدن»»»به رُخت نظاره کردن، سخن خدا شنیدن***
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به اقا علي (تنكابن):ببخشيد اقاي ارزشي چي هي واسه خودت شعر ميگي ميري جلو مگه مش......... حرف بدي مي زنه كه شما ميگي كفر نكنه شما انتظار داريد ما بگيم چون دينمون اسلام پس عربيم حرف شما من رو ياد نامه ي يكي از نمايندگان به اح........ ميندازه كه گفت چرا به وصيت نامه ي شهدا وامام توجه نمي كنيد دليلشم اين بود كه دكتر در مصاحبش از كلمات ايران و ايراني و ايرانيان استفاده كرده نه داداش از اين خبرا نيست ما اول از همه انسانيم بعد ايرانيم و بعد مسلمون پس دليلي نداره اصل خودمون رو فراموش كنيم در ضمن شما من رو ياد يه شخصي به نام مج..... (تنكابن)ميندازي كه تقريبا نظراتش مثل شماست(در سايت مش....)احيانا شما اون كه نيستي

خطاب به اقا امين:شما چي رو همينجوري تاييد مي كني مي ري جلو حداقل اسمت عوض كن كه ابروي ايران و اح.......... رو نبري
دشمن ضد ولایت فقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای علی آقا در سالهای بعد از انقلاب نفاق با هر شکل و قیافه ممکن به میان مردم آمد و برای انجام ماموریت خود و برای ضربه زدن به اسلام و ولایت فقیه به هر ترفندی دست زد اما نتیجه ای نگرفت آخرین ترفند نفاق که هم اینک شاهد ورودش به فاز اجرایی هستیم ، نفاق با چهره و پوسته دیندای و دین محوری و ادعای ارتباط با امام زمان و بی نیازی به ولایت فقیه هست ... یکی از ویژگیهای منافقان در نگاه مولا حضرت علی ( ع ) پارسایی دروغین آنهاست . همان گونه كه منافق تنها از علم، اصطلاحات و پوسته آن را فراگرفته و آن را تنها به زبان می آورد تقوای او نیز در مرحله حرف است و به جوارح و جوانح و عملش سرایت نمی كند . به گفته شیوای حضرت علی ( ع ) پارسایی منافق جز در زبان او نمودار نمی شود . حال آن كه برای مومن در عملش آشكار است . وقتی ورع برخاسته از دین و تابعی از آن باشد روشن است كه منافق دین ندارد یاران ! حضرت علی ( ع ) خود به شرارت این دسته از عالمان بی عمل و پارسایان دروغین مبتلا بود و طعم تلخ فریبكاری آنان و فریب خوردن جاهلان را چشیده بود و از این درد جانکاه می نالید و چنین می فرمود :
دو انسان دنیایی، پشتم را شكستند ، انسانی به زبان دانا و به عمل فاسق و انسانی نا به خرد ولی عابد .
بله نفاق با چهره بنی صدر و موسوی و ..... نتوانست کاری از پیش ببرد شناخت نفاق بنی صدر با صورت سه تیغه برای خانواده های متدین و مذهبی کار سختی بود ، شیطان برای فریب مومنان احتیاج به یک ترفند جدیدتر داشت تا اینان دچار شک و تردید شوند و مخالفت خود را با جریان جدید انحراف ، مخالفت با یاران امام زمان تصور کنند و با خود بگویند اقای ................ که از آمریکا و انگلیس و هر جا که می رود دعای فرج میخواند و در ل دشمن دم از ارتباط با امام زمان می زند و خودش را از یاران امام زمان معرفی می کند و عدالت و عدالت محوری اش را از نشانه های دولت ظهور میخواند و ..... لذا با این ترفندها مومن غیر کیض و سطحی نگر و بی بصیرت در دام شیطان اسیر شده و اسیر نفاق با چهره دینی شده و تقابل و عدم تبعیت نفاق را در مقابل ولایت و مولا مشاهده می کند و قدعلم کردن نفاق را در برابر ولایت می بیند اما با مشاهده ظاهرسازی های نفاق ، اسیر ترفندهای دین محور نفاق شده و در جبهه مقابل ولایت قرار می گیرد.
ادعای ارتباط با امام زمان را شنیده ای اخوی ؟ میدانی نهایت هدف این ادعا مبارزه و حذف ولایت فقیه است ؟ یعنی هدف غایی نفاق از شعارهای امام زمانی این جریان ، حذف ولایت فقیه است ، یعنی ما خودمان با امام زمان ارتباط داریم ، لذا نیازی به واسطه ولایت فقیه نداریم اما اینها این استراتژی را بگونه ای بیان می کنند که در ذهن شما مومنان زیبا جلوه کند و شما را به سمت این شعارهای ضدولایی جذب کند لذا منافق از دین استفاده ابزاری می کند. ادعای ولایتمداری می کنند اما به ولایت اعتقادی ندارند ، از مهمترین ویژگی های منافق این است که به دین یا اخلاق یا… اعتقاد قلبی ندارد اما وانمود می کند که اعتقاد دارد تا از این راه بهره ای ببرد. او خود را دیندار یا متخلق به اخلاق نیکو یا پایبند به قانون و حقوق انسان ها نشان می دهد تا در قلب انسان ها جا پیدا کند و بدین وسیله به قدرت برسد یا قدرت خود را مستحکم سازد یا به مال و ثروت و امور دیگر دنیوی برسد. قرآن مجید در مورد منافقین می فرماید: «آنان قَسَم های خود را چون سپری بر خود گرفته اند»(منافقون/۲). آنان قسم می خورند که ایمان دارند اما حتی قسم آنان سپری برای آنان است. به هر حال منافق کسی است که به چیزی اعتقاد ندارد ولی ادعا می کند که اعتقاد دارد تا از این راه بهره ای ببرد. و البته او چه بسا اشک هم بریزد و داد دین هم سر دهد. پیامبر اسلام(ص) می فرماید: «منافق، چشمانش در اختیار اوست، هر طور بخواهد گریه می کند»(کنز العمال، ح۸۵۴). اعمال و کردار منافق ریاکارانه است و دینداری او برای جلب توجه است(نساء/۱۴۲؛ کنزالعمال، ح۸۶۲). دروغ، خلف وعده، خیانت در امانت از ویژگی های منافق است در آیات متعددی از قرآن مجید این سه ویژگی به منافقان نسبت داده شده است. نفاق بر دروغ استوار است و منافق دائما در سخن و عمل خود دروغ می گوید. او وعده می دهد و عمل نمی کند و او امانت را رعایت نمی کند و در آن خیانت می کند. برخی از آیات قرآن خلف وعده و دروغ را و برخی آیات دیگر خدعه و حیله را از اعمال منافقین به حساب می آورد(توبه/۷۷؛ نساء/۱۴۲؛ منافقون/۱؛ حشر/۱۱و…).
پیامبر اسلام(ص) می فرماید: «منافق کسی است که هر گاه وعده دهد خلف وعده کند… و هرگاه سخن بگوید دروغ گوید، و هرگاه امانتی به او سپارند خیانت ورزد»(بحارالانوار، ح۷۲، ص۲۰۷). آن حضرت می فرماید: «نشانه منافق سه چیز است؛ سخن به دروغ گوید، از وعده تخلف کند و در امانت خیانت کند»(نهج الفصاحه، ص ۵۳۷) و می فرماید: «سه چیز در هر که باشد منافق است، هر چند روزه بدارد و نماز بخواند و حج و عمره بگزارد و بگوید من مسلمانم. کسی که چون سخنی می گوید، دروغ گوید و چون وعده می دهد وفا نکند و چون امانت می گیرد، خیانت کند»(همان، ص۵۳۸).
امام سجاد(ع) می فرماید: «منافق…اگر سخنی به تو گوید دروغ گوید و اگر به تو وعده ای دهد، خلف وعده کند و اگر به او اعتماد کنی و امانتی سپاری به تو خیانت می کند»
علی آقا رفتارهای خاص این جریان را از زمان تبلیغات ریاست جمهوری نگاه کن شعارهای ولایتمداری و شعارهای مورد علاقه طبقه متدین جامعه به کجاها کشیده شده ؟ شعار ولایتمداری و تبعیت از ولایت فقیه به ارتباط این جریان با امام زمان ختم شد ..... به مکتب ایرانی و نژاد ایرانی ختم شد ..دم تبعیت از نظر ولایت فقیه در موضوعات مش ..... و مصلحی کشیده شد .... علی ایحال شما هنوز در ظاهرسازیهای این جریان موندی و هنوز تشخیص ندادی که این اداها و ادعاهای ذوب شدن در ولایت معنا و مفهومش چیه ......
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام خدمت برادر ارجمند جناب آقای k-1

برادر درست تشخیص دادید؛ بنده همان کاربری هستم که در سایت م....... با نام مستعار کاربریِ مجتبی از تنکابن؛ نظر می دادم. همچنانکه در سایت ارزشیِ صراط هم با نام مستعار علی از تنکابن نظر می دهم. و لزومی هم نمی بینم که حتماً کاربران از اسامی واقعی خود استفاده نمایند.

برادر عزیز بنده چون با شما در آن سایت هم مقداری روی همین موضوعات و مقولات بحث نمودم و متأسفانه جوابی هم نگرفتم. که آخرین بار هم گفتید؛ جواب دادید ولی سایت م........ آنرا منتشر نمی کند! کاری به این مسائل ندارم. ولی آن چیزی که برای من مهم و بلکه اهمّ می باشد؛ آن نیز پایفشاری و تبعیّت محض از اصول و خطوط قرمز می باشد. که در رأس همه خطوط قرمز؛ ولایت و شخص امام خامنه ای می باشند.

با عذر معذرت بنده نمی خواستم جوابتان رو بدهم؛ زیرا گمانم این استکه برخلاف اختلاف نظر جزیی مان با برخی کاربرانِ ارزشی دیگر مثل دشمن ضدولایت فقیه؛ با شما اختلاف نظر مبنایی و اصولی داریم!

ما برخلاف شما که خود را فرمانده پایگاه هم می خوانید؛ احمدی نژاد را به شخصه قبول نداریم. بلکه احمدی نژاد و احمدی نژادها را مادامی که در مسیر ولایت و رهبری باشند؛ قبول و حمایت خواهیم نمود. و اصلاً حمایت ما از دکتراحمدی نژاد در انتخابات سال 84 و سال 88 به خاطر این اصل مبنایی و مهمّ بوده است.

و مطمئنّم که کاربران ارزشی دیگر همچون آقا امین زنده به عشق احمدی؛ نیز با این دیدگاه موافق بوده و به این اصل اصولی ایمان و اعتقاد قلبی دارند. لذا اعتراض شما به امین جان وارد نبوده و نخواهد بود. زیرا آقا امین قبل از هرچیزی یک بسیجی است و بسیجی هم خط و مشی آن مشخص است! «تو خود حدیث مفصّل بخوان از این مجمل»

اختلاف نظر ما با شما در این استکه می گوییم ایرانیّت و ملیّت بر اسلامیّت تقدّم ندارد! ولی شما برادر محترم و دیگر حامیان فرقه انحرافی؛ ایرانیّت را بر اسلامیّت و مذهب؛ مقدّم می دارید.

ملیّت به خودی خود برای انسان کمال محسوب نمی شود! بلکه آن آداب و اخلاق انسانیّت است که به انسان شرف و برتری می دهد که آن هم در تعالیم دینی و الهی ما نهفته است. وگرنه چه فرقیست بین اعراب جاهلی قبل از اسلام و اعراب بعد از اسلام؟ گرچه بخش اعظم آن اعراب نیز هنوز بر صراط مستقیم الهی قدم نمی گذارند. و بعدِ آقا نبی اکرم «ص» راه را کج نموده و از مسیر ولایت مولا علی «ع» به راه ضلالت و تباهی گرویده اند. و چرا راه دوری برویم! چرا عزّت و عظمت ملّت ایران نسبت به قبل از انقلاب صدچندان شده است؟! مگر تغییری بین خاک و نژادِ ایران و ایرانی قبل و بعد از انقلاب حاصل شده است؟! جواب آن کاملاً مشخّص است! و ما تمامی عزّت؛ شوکت؛ هیمنه و دستاوردهای خود را مدیون اسلامیم و آن هم اسلام ناب نه اسلام تو خالی و آمریکایی قبل از انقلاب!!!

خداوند متعال نیز در قرآن کریم عزیز ترینِ افراد و بندگان را به خود؛ باتقوا ترین آنها خوانده اند؛ نه باسوادترین یا ایرانی ترین آنها!!! پس ملیّت به خودی خود نه کمال محسوب می شود و نه امتیاز ویژه!!!

«اِنَّ اَکرمَکُم عِندَاللّه أتقیکُم»

برادرم کسی نمی گوید که اصل خود را فراموش نماییم. بلکه ما مسلمان نبوی «ص» و شیعه علوی «ع» از سرزمین پرافتخار ایران هستیم. و شهدا هم جانشان را تقدیم اسلام نمودند؛ نه صِرفاً خاک ایران! شُهدا فدایی ولایت و قرآن و آیین الهی بودند؛ نه فدایی ملیّت! لذا بنده کاملاً با توصیّه آن نماینده محترم به دکتراحمدی نژاد موافقم؛ که همه ما برای اینکه در مسیر صحیح ثابت قدم بمانیم نیاز به تلنگُر داریم. و چه تلنگُر و تَنبُّهی بهتر از وصیّت نامه های شهدا! که خود حضرت امام «ره» هم بارها و بارها بر قرائت آن تاکید فرمودند.

«امام راحل (ره): این وصیت نامه ها انسان را می لرزاند و بیدار میکند٬ پنجاه سال عبادت کردید؛ خدا قبول کند. یکبار هم این وصیّت نامه ها را بخوانید و درباره اش تفکر کنید!»

اصلاً در کدام یک از این وصیّت نامه ها می توانید پیدا نمائید؛ که شهدا خود را برای ملیّت فدا نمودند؟!

درضمن شما به آقا امین توصیه کرده اید که اسمت رو عوض کن که آبروی ایران و احمدی نژاد رو نبری!!! برادرم؛ خود آقا امین هم بارها و بارها بر تبعیّت محض از ولایت و حضرت آقا؛ تأکید فرمودند. و زاویه فکری امین جان با شما از همین جا نشأت می گیرد که؛ اگر اشتباه نکنم! شما ولایت را برای احمدی نژاد و ... می خواهید. ولی امین جان و دیگر دوستانِ عزیز؛ احمدی نژاد را برای خدمت به ولایت و رهبری می خواهند ولاغیر!!! و تفکّر آن عزیزان تفکّر بسیجی و ولایی است نه انحرافی و مشاییه!!!

در پایان چون مقداری حالم ناخوش است؛ نمی توانم به جواب دوست خوبمان دشمن ضد ولایت فقیه بپردازم. زیرا ادب حکم می کند که چون این دوست خوبمان برای جواب دادن به بنده از وقت خود گذاشته اند و مطالبی را برایم ارسال نمودند؛ و حتماً و به حقّ هم توقّع دارند؛ که بنده آن مطالب را کامل و با دقّت بخوانم. لذا در وقت مقتضی که حالم بهتر شد؛ حتماً آن کامنت را با دقّت خواهم خواند و جواب این دوست مان رو ارسال می کنم. می توانم به صورت آبکی و گذرا چیزی را بنویسم و به اصطلاح ماست مالی نمایم!؛ ولی حق مطلب این دوستِ ما؛ ادا نخواهد شد! ان شاء اللّه؛ بعد از حاصل شدنِ بهبودی نسبی در خدمت این عزیز هم خواهیم بود.

موفق و مویّد باشید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا خانم زهرای مرضیّه «س»***
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای علی تنکابن و امین زنده ... ته ته کار شما در خدمت اهداف من هست شماها زبانا از فرزند دشمن من دفاع میکنین هرچند از این بابت باعث ناراحت من میشین اما از آنجایی که این حمایت شما از ولایت فقیه ادعایی بیش نیست و در عمل از دوستان بنده حمایت میکنین خوشحالم ... شما دو نفر چند قدم تا رسیدن به یار واقعی و رهرو واقعی راه من یعنی k-1 فاصله دارین ، آقای k-1 دوست واقعی و رهرو صدیق منه خوشم میاد که به صراحت از رهروان صدیق راه من دفاع میکنه و ازش انتظار دارم که علی تنکابن و امین زنده را هم که چند قدم تا تبدیل شدن به یک k-1 دیگر فاصله دارند را با خود همراه و همنظر سازد و امید دارم تا در آینده نزدیک دیگر شاهد بحث و جدل و اختلاف نظر میان شما نباشم به این صورت که در کامنتهای بالا رخ داده .... به امید ظهور یک دولت با اهداف و نظرات مد نظر من ... امید دارم تا در نهایت همگی شما k-1 علی تنکابن ، امین و .... با من محشور بشین و جزء دشمنان واقعی علوی محسوب بشیم با هم
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای تنکابن باعث تاسف من است که امثال شماها چنان بی مطالعه و بی بصیرت حرکت میکنین که یه آدم غیراعتقادی غیرارزشی و بی تفاوت نسبت به ولایت بنام k-1 هم از شما داره ایراد میگیره ببینین نظرات اونو و با خودتون کمی خلوت کنین .... نظرات شما با این k-1 در یه مسیر هست منتها شما با سرعت 80 و k-1 با سرعت 120 !!! لذا از اینکه شما زبانا از ولایت دفاع میکنین همین دفاع زبانی رو هم برنمیتابه و بهش فشار اومده و انتقاد میکنه ازتون .... وقتی می بینین با کسی مثل این شخص هم راستا هستین به خودتون بیاین دیر نیست زمانی که باید جواب این قضاوتها و جانبداریهاتونو از نفاق پس بدین ! شما دارین تقابل علنی و نافرمانی اح ..... رو از ولایت مشاهده می کنین و باز هم میگین معتقدین ایشون از نظر باطنی خیلی با بنی صدر و ..... فرق دارن ؟ که چی ؟ شما گول اون ظاهر مذهبی رو خوردین ؟ یعنی اینقدر سطحی نگر هستین که با یه یقه و محاسن گول میخورین و چپ و راست رو اشتباه میرین ؟ یعنی با 3 تیغه بودن صورت بنی صدر فهمیدین که اون راهش اشتباهه ؟ اخوی فکر میکنی راه بنی صدر و اح ..... با هم فرق داره ؟ نه جفتش یکی هست منتها یکی با پوسته دینداری و مذهبی و با سرعت 120 و دیگری با صورت 3 تیغه و پوسته غیردینی و با سرعت 80 نفاق جریان مدعی ظهور به مراتب عمیقتر و فاسدتر هست .... حرف بسیار است و وقت تنگ خدا نگهدار
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر بسیجی با بصیرت؛ سلام و التماس دعا. برادرم شما که بحمدللّه هم ولایی هستید و هم بصیر؛ دعا کنید که این موجود حقیر؛ گنه کار و نعوذبااللّه ضدّولایت! به مسیر هدایت و ولایت برگردد!

(آیت اللّه حائری شیرازی: کسانی که به رئیس جمهور هتک حرمت می کنند؛ گمان نکنند از رئیس جمهور عبور کرده اند آنها از رهبری عبور کرده اند).

بسیجی با بصیرت؛ دعا کنید که خدای متعال به بنده و آیت اللّه حائری شیرازی بصیرت عنایت فرمایند. یاعلی داداش
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر علوی ولی با نام کاربری یزید! (لعنة اللّه علیه)

اخوی من چند روزی استکه کامنت هایت رو دنبال می کنم؛ روش جالبی جهت تلنگُر و تنبُّه به برخی! ابداع نمودید. خدا خیرت دهد.

فقط با نفرین آخرت مخالفم؛ و از خدا می خواهم که هرگز عشق و محبّت به آقا امیرالمومنین «ع» و کینه و بُغض نسبت به دشمنانِ مولا و فرزندان عزیزش «ع» را از دل ما خارج نکند.

عاقبت به خیر و در پناه مولا امام عصر «عج» باشیم. یا زهرا
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
برادرخوب و ارزشی ام؛ بسیجی باصفا جناب دشمن ضدّ ولایت فقیه باسلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

چون قولِ جواب به کامنت شما رو داده بودم و از آنجایی که طبق روایت وارده {المُومنُ اِذا وَعَدَ وَفی} ***مومن زمانی که وعده می کند؛ وفا می کند*** فقط به همین حدّ اکتفاء می نمایم که: احساس می کنم نوشتنی ها نوشته شدند و گفتنی ها هم گفته شد. در کلیّات و اصول با یکدیگر متّفق القول می باشیم. ما هم مثل شما به برخی عملکرد دکتراحمدی نژاد و حمایتهای ایشان از جریان انحرافی نقد جدّی داریم. به عنوان نمونه به بی اعتنایی رییس جمهور به نامه های حضرت آقا؛ مبنی بر عزل مشایی و ابقاء وزیر محترم اطلاعات اعتراض جدّی داریم. مطمئن باشید که اطلاعات بنده نسبت به دوستان مدّعی ام؛ از جریان انحرافی نه تنها احتمالاً کمتر نبوده شاید هم بیشتر باشد. و اخیراً هم با یکی از عزیزان مورد اعتمادِ کشوری مان در شمال نشستی داشته ایم و ایشان هم اسنادی را از خیانتها و استفاده نامشروع از بیت المال توسط جریان خبیث انحرافی ارائه نمودند؛ که انسان در مات و حیرت می ماند که چه طور امکان دارد که این اتّفاقات حول محور شخصی انجام شود که او بی اطّلاع یا بی تفاوت باشد! شخصی که داعیه دار تشکیل دولت اسلامی بود. به هرحال ما بندگان خداییم و ایمن از نفس هم نمی باشیم.

و با احدی هم عقد اخوّت نبسته ایم می خواهد آن شخص آقای احمدی نژاد باشد یا احمدی نژاد ها! بلکه همیشه گفته ایم و به این گفته خود نیز پایبند خواهیم بود که ملاک و معیار برایمان فقط ولایت و شخص حضرت آقا می باشند. دولتها می آیند و می روند و آنی را که پایدار و ماندگار است؛ ولایت و رهبری است؛ که بِسان سرپرست و پدر امّت می باشد.

و دوستان هم که در فضای مجازی هستند سعی نمایند؛ حتماً از توهین و برچسب های زشت به دیگر برادران بسیجی و ارزشی بپرهیزند؛ ماه مبارک رمضان است سعی نمائیم که از رذایل اخلاقی و خصائص نفسانی دوری نماییم و تمرین بندگی خدا و مبارزه با نفس و شیطان جهت آماده شدن برای بعد از اتمام ماه مبارک رمضان؛ کنیم. مسلّماً سیره و منش شهدا هم چنین بوده است که خدای متعال لیاقت و توفیق شهادت را؛ به آن خوبان عطا نموده اند.

مطمئنّاً و بلاشکّ چون دوستان؛ یکدیگر را نمی بینیم دچار یک سری تصوّرات غلط و اشتباه از یکدیگر گشته ایم. لذا اگر همدیگر را می دیدیم؛ چه بسا موجب شرمندگی و خجالت از یکدیگر نیز می شدیم. البته این مطالبم فقط خطابِ به شما برادر عزیزم نیست؛ بلکه ارواح مطهّر امام راحل «ره» و شهدا را به گواه می گیرم که؛ خطاب به دیگر دوستان خوبم و خودِ حقیر نیز می باشد.

منتها مع ذالک با توصیفات بالا؛ اختلاف سلیقه ما با شما در نوع برخورد با رییس جمهور می باشد که شما به دنبال حذف و دفع ابدی ایشان می باشید؛ که ما در این زمینه نظر شما را قبول نداریم و حضرت آقا هم نظر صریح و مبارکشان را در جمع خصوصی اعلام نمودند که: با دولت در این مدّت باقی مانده مدارا نمایید؛ تا بدون هیچ گونه حاشیه دیگری به پایان برسد! البته نقل به مضمون نبود؛ بلکه قریب به مضمون و نقل به مفهومِ منطوق و کلام نورانی ایشان بوده است.

نمونه اش رو در احضار هیئت رییسه مجلس توسط حضرت آقا شاهد بوده ایم که؛ آقا از برخورد زشت برخی نمایندگان با رییس جمهور و دو دو کردن های آنان در حین سخنان رییس جمهور به شدّت ناراحت و دلخور بوده اند. و به گفته یکی از نمایندگان ارزشی تهران؛ که من هیچ وقت حضرت آقا را اینقدر ناراحت و گرفته ندیده بودم.

ولایت مداری هم یعنی تبعیّت محض از ولی امر و امام؛ چه بخواهد به نفع ما باشد و یا اینکه در ظاهر به ضرر ما!

دوست عزیز به رغم آنکه می خواستم به طور خلاصه و کوتاه برایتان به جهت ناخوش احوالی ام برایتان بنویسم؛ ولی دوباره مقداری طولانی شد. ببخشید. جمله ای عربی هست که می گوید: الکلامُ یَجُرُّ الکلام!

موفّق و مویّد باشید. یاعلی مدد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا حضرت زهرا «س»***
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
یزید جون دیگه اینجا رو گند زدی(باعرض معذرت)!
چندجا تحسینت کردم....به خاطر فکر خلاق شما""
ولی دیگه قرار نشد همه رو قاطی هم کنی!!
__________________________
گرچه مطمئنم برخلاف اسمت....البته به احتمال قوی و نه 100% شما....معتقد به مبانی انقلاب و ولایت فقیه هستی""
_________________________
اولویت اصلی من و علی جان......تبعیت محض از آقاست"""و تا مادامی که احمدی دلاور انحرافی از خط ولایت نداشته باشد...با افتخار از ایشون حمایت میکنم"
____________________
یزید جون.....یاران زیادی میتونی واسه خودت دست و پا کنی.....دور منو خط بکش"(بازهم از فکر نو وجالب شما تشکر میکنم)
مهدي ازمشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان گرامي علي اقا از تنكابن وامين اقا.
مراقب باشيد.فريب نخوريد

بعد از اينهمه گفتگو با دوستان به اصطلاح ارزشي.والبته كمي هم عقب نشيني
اخرش شديد (يزيد)
اين يزيد هم يكي از همون دروغگوهاست.
شمادر هركامنتي اينهمه از تبعيت از رهبري و ولايت فقيه و... صحبت كرديد.اما از اخر به درغگوبي راجع به ولايت متهم شديد.
بنابراين حالا اين دوستان به اصطلاح ارزشي رو شناختيد يانه؟مراقب باشيد
مهدي از مشهد
|
Turkiye
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
۲
۱
اقا صراط بالاخره مانفهميديم شما با چي مشكل داري.
با مسووليت هاي اقاي جو.............. يا با شخص اقاي جو.......... يا با سخنان ايشان در دفاع از
رييس جمهور خدمتگذار
البته مسووليت هاي .ايشان..(بنا به تعبير شما بار سنگين مسووليت.)
كار اجرايي نيست و نيازي به حضور و فعاليت فيزيكي انچناني ندارد.
اما اقاي جو.......... كه حرف بدي نزد
ايشان فرمودندرييس جمهور را تخريب نكنيد
كه كاملا هم درست فرمودند.
البته به نظر من شما با هركسي كه از رييس جمهور محبوب دفاع كنه مشكل داريد ..
ناشناس
|
Turkiye
مشكل با انحراف از خط اسلام ناب محمدي و ولايت است و كسي كه با جو ...... همنظر و هم فكر باشه مثل تو ، اونم مشكل داره ...
k-1
|
Turkiye
دقيقا حق با اقا مهديست صراط با هر كسي كه از احمدي نژاد حمايت كنه مشكل داره
يزيد
|
Turkiye
k-1 جان عوضش من با هر كسي كه ضد دين اسلام و ولايت و از اين مسائل باشه هستم تا آخرش ... منجمله با شما .... راهتونو ادامه بدين با جريان محبوب من حمايت كنين ازش
observer
|
Germany
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
صراط ........................ در پاراگراف آخر جو.............. تناقض نگفته...گفته انتقاد نه تخریب..
ا...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
۱
تمام بدبختیهای ملت از تفکر امثال ............ است اینها خودشان را حق میدانند ومخالفینشان را امریکا یی منحرف فنته میدانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
سلام.بنده اعتقاد دارم چون ادامه حيات بي حيات بعضيها در تخريب و توهين است و ميدانم دلتان براي جمهوري اسلامي ميسوزد از درج مطلب اينگونه افراد خودداري كنيد .ياعلي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
۱
۱
صراط نيوز به دليل محكوميت قضايي مدير مسئول در پرونده روزنامه ايران و نداشتن تحمل 4 ماخ حبس به اين مزخرف گويي روي اورده است .تقوا داشته باشيد
مدیر پایگاه با سلام
مخاطب گرامی شما از چه طریق از احکامی که هنوز صادر نشده است مطلعید؟
جهت اطلاع حضرتعالی و دوستانتان ، شکایتهای اسفندیار رحیم مشایی، وزیر فرهنگ و ارشاد، خبرگزاری جمهوری اسلامی و از این دست شکایات از صراط نیوز در مرحله بازپرسی بوده و هنوز به مرحله صدور حکم نرسیده است .
ضمنا از این قبیل مطالب مدتهاست که در صراط منتشر می شود و عمده آنها مربوط است به قبل از شکایت آقایان .
ممنون از ارسال نظرتان
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
تحريف سخنان رييس جمهور محبوب و خدمتگذار چي؟
بنده خدا . برو خدا رو شكر كنكه از هزاران تهمت ومزخرف گويي فقط يك يا دوشكايت ميشه . اونهم نيمه كاره رها ميشه
وگرنه....بگذريم
بگذريم.
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
نيمه كاره رها ميشه !!! وگرنه ....؟؟؟؟؟؟ بگذريم بگذريم .... بيا برويم از اين ولايت من و تو !!!
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
واقعا جاب تاسف داره كه افكار بعضيا انقد محدوده
مگه جوانفكر چي گفته آخه؟