۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۲
سرپرست روزنامه ایران باز هم گاف داد!

آقای جوان فکر لطفا عینک بزنید !

مشرق نيوز،‌ شمال نيوز،‌ جنوب نيوز، جهان نيوز،‌ رجانيوز،‌ فردا نيوز،‌ آتي نيوز،‌ الف،‌ انتخاب،‌ سيمرغ،‌ بالاترين،‌ افكارنيوز،‌ بولتن نيوز،‌ صراط نيوز، سفير نيوز و انبوهي از وبلاگ‌ها و سايت‌هاي فارسي زبان داخلي و خارجي در يك هماهنگي نانوشته،‌ سرمقاله را با همين تيتر هدفمند منتشر كردند هدف نيز نمي‌تواند چيزي جز تحريك دستگاه قضايي باشد.
کد خبر : ۲۵۸۸۲

"صراط" - بازتاب یادداشت روز دوشنبه جوان فکر در سایت های خبری موجب ناراحتی این فرد نزدیک به جریان انحرافی شد .
به گزارش صراط نیوز در حالی که مدیر عامل ایرنا در سرمقاله روزنامه ایران مواردی را به صورت تهدید آمیز خطاب به قوه قضائیه مطرح کرده بود، رسانه ها این مطلب را با عنوان "تهدید قوه قضائیه توسط جوان فکر" منتشر کردند . از همین رو وی در سرمقاله امروز روزنامه ایران ضمن انتقاد به بازتاب مقاله روز دوشنبه اش با نام بردن از برخی سایت های خبری در اقدامی جدید به دروغ پردازی پرداخت .
جوان فکر که ظاهرا به دلیل مشغله بسیار کاری و نگاشتن مقاله های متعدد در حمایت از جریان انحرافی نتوانسته تا به خوبی سایت های منتشر کننده مطلب تهدید آمیزش را رصد کند در بخشی از سرمقاله امروز روزنامه تحت امرش نوشت: "مشرق نيوز،‌ شمال نيوز،‌ جنوب نيوز، جهان نيوز،‌ رجانيوز،‌ فردا نيوز،‌ آتي نيوز،‌ الف،‌ انتخاب،‌ سيمرغ،‌ بالاترين،‌ افكارنيوز،‌ بولتن نيوز،‌ صراط نيوز، سفير نيوز و انبوهي از وبلاگ‌ها و سايت‌هاي فارسي زبان داخلي و خارجي در يك هماهنگي نانوشته،‌ سرمقاله را با همين تيتر هدفمند منتشر كردند. هدف نيز نمي‌تواند چيزي جز تحريك دستگاه قضايي باشد.
نكته قابل توجه اين است كه سايت‌هاي خبري مزبور برخلاف معمول،‌ بخش كامنت خود را به روي اظهارنظر مخاطبان مسدود كردند و تنها سايت خبري جهان نيوز وابسته به آقاي زاكاني، اقدام به انتشار دو مطلب از مخاطبان خود كرد "

ظاهرا آقای جوان فکر که از عینک نیز استفاده می کنند متاسفانه کامنت های مخاطبان صراط نیوز در ذیل سرمقاله روز دوشنبه اش را ندیده است و یا ترجیح داده که چشمهایش را بر روی نظر مخاطبان ببندد .

به هر حال از ایشان که مدعی راستگویی و صداقت هستند انتظار می رود به جای فرار رو به جلو و جو سازی دقت نظر بیشتری در مقاله های خود به خرج دهند .

لازم به یاد آوری است مطلب : جوانفکر قوه قضاییه را تهدید کرد که روز دوشنبه در صراط نیوز منتشر شده بود 5 نظر منتشر شده و 2 نظر غیر قابل انتشار داشت که تمامی آنها روز گذشته در ذیل مطلب به نمایش در آمده بود!

نظرات بینندگان
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
۲
۴
صراط محترم واقعاً اين سبك سريها و رفتارهاي دور از شان يك آدم موجه اصلاً قابليت بررسي و توجه رو داره ؟ ما از اين رفتارهاي خاص اقايان جو ...... و مش ..... و لولو و هاله نور !!! عدالت محور كه مدعي ارتباط با امام زمان هستن و متاسفانه با نفوذ به درون جريان مذهبي ، دارن از داخل به جريان اصيل انقلابي و اسلامي ضربه ميزنن چه برداشتي ميتونيم داشته باشيم ؟؟
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي k-2 توجه به اين قبيل رفتارها و كردارهاي زننده و غيراخلاقي و قابل تامل و حاشيه اي جريان منحرف بايد باعث افزايش آگاهي و شناخت ما نسبت به فتنه جديد بشه ، و البته روشنگري براي مردم و بازگويي ابعاد و زواياي رفتاري اونا براي تخريب مقدمات ايجاد فتنه جديد ميتونه بسيار موثر باشه ...
در اين راستا اخوان گرامي و محترم k-1 ، مهران آزادپي ، مهدي مشهدي ، نجفي ،‌ جلال هم بايد بدونن كه روساي فكري شون كه يكي از اونا همين جو ....... هست با بروز دادن رفتارها و كردارهايي كه نهايت هدفشون تقابل با ولايت فقيه هست نميتونن با اراده الهي مقابله كنن حتي اگه امثال شما تووي 500 سايت هم ايجاد نفاق كنين .... اراده الهي بر مبناي استقرار صالحان و مومنان واقعي در روي زمين هست و قطعاً اون طيف هم از رهروان شهدا و ياوران ولايت فقيه و امام عصر هستن نه جريان منحرفي كه بدون هيچگونه بار معنوي و ارزشي اسلامي مدعي ارتباط با امام زمان هست ، در حالي به طرز بسيار جالبي رفتارش دقيقاً منافع آمريكا و اسراييل رو تامين ميكنه ....
اگه نميدونين بدونين كه آمريكا و اسراييل و در مجموع استكبار از بدو پيروزي انقلاب اسلامي همواره در پي مبارزه و حذف ولايت فقيه بودن و اين بدليل روح هدايتگري و ضد استكباري هست كه در اين جايگاه نهفته است .... علي ايحال استكبار جهاني با اينكه همواره در اين زمينه با شكست مواجه شده اما هيچ موقع نااميد نشده و راه نفاق جديدتر و پيچيده تري رو انتخاب كرده ... نفاق سال 88 كه هدفش تقابل با ولايت فقيه بود ورژن كوچيكتر و مقدماتي نفاق جريان عدالت محور..... هست . نفاق 88 با محوريت انتخابات و شايعه تقلب در انتخابات شروع شد اما با برنامه ريزي قبلي شعارها اصلا به سمت اح ..... نرفت بلكه مستقيما اصل ولايت فقيه رو نشانه گرفت ..... بعد كه اح ....... اومد سر كار يواش يواش چهره واقعي شو نشون داد و شروع كرد به عدم تبعيت از ولايت فقيه (موضوع مش .... . مصلحي و قهر 11 روزه ) و افكار خاصش (هاله نور و تاكيدها و ورودهاي غيرطبيعي در بحث مهدويت در حالي كه كوچكترين بار معنوي و علمي و ديني در وي نيست ) هم در مورد امام زمان و ولايت فقيه بروز پيدا كرد .... در استراتژي جديد ديگه قرار نبود افرادي لائيك و غير مذهبي كه جايگاه محوري و عميقي در ميان مردم نداشتن علمدار بازي جديد باشن ، چون تجربه نشون داده بود كه جريانهاي غير مذهبي توفيق چنداني نداشتن ، بلكه در استراتژي جديد نفاق و استكبار بايد تقابل با ولايت فقيه از درون جريان مذهبي و حزب اللهي ظهور پيدا ميكرد و اين مهم كه همانا با روش جلب اعتماد جريان حزب الله و سپس زدن خنجر از پشت و يا از داخل (نفوذي) بايد صورت مي گرفت ، بر عهده جريان منحرف شما و آقاي جو .... و ..... گذاشته شد ... جرياني كه با لايه و پوشش مذهبي اما باطني كه علاوه بر نيروهاي مذهبي و ولايي گول خورده ، نيروهاي منافقي كه هيچگونه احساس مسؤوليت و حساسيتي نسبت به مسائل ديني و اصول ندارن درش وجود داشت ... اين جريان به تدريج شروع به ابهام افكني در مسائل مختلف ديني و اعتقادي مردم كرد و بطور خاص و بشدت در بحث ظهور ورود كرد ... ورودي توام با انحراف ، آن هم انحرافي بسيار شديد ، بنظر شما در مقوله مهدويت مگه ميشه بدون اطلاع و آگاهي ورود كرد ؟ اگه اطلاع ندارين برين رفتار حضرت ايت الله بهجت رو مطالعه كنين . همانطور كه حضرت اقا فرمودن بايد كساني كه اهلش (داراي علم رجال و حديث) هستن در اين بحث ورود داشته باشن نه افراد غير ... و ورود افراد غير در اين مقوله انحراف است !!!‌ خلاصه اينكه تمام اين رفتارها يك هدف داشت و دارد و آن هم ايجاد سستي در اعتقادات ديني و مذهبي مردم ، بي تفاوت شدن به ارزشهاي و اعتقادات تشيع منجمله ولايت ، و در نهايت وارد كردن ضربه به اين اصل مهم ضد استكباري ... لذا خلاصه كلام اينكه ورود اين جريان به مقوله ظهور ، مهدويت و ارتباط با امام زمان ، هدف نهائيش (توام با حقه و نيرنگ) اين بود و هست :
"حمله به جايگاه ولايت فقيه با اين توجيه كه الان عصر ظهور هست و ما در اين برهه بايد بطور مستقيم با امام زمان ارتباط برقرار كنيم و نيازي به ولايت فقيه و رهنموداش نداريم و متعاقبا رفتار اح ..... در حكم حكومتي حضرت آقا در مورد مش ..... و مصلحي صورت گرفت ... ضمنا تاكيدات مصرانه و بسيار زياد و غيرطبيعي اح .... در سخنراني هاش از آمريكا گرفته تا اروپا و آفريقا به مقوله مهدويت و ظهور و امام زمان و اللهم عجل ...... !!! نيز در راستاي تاكيد مستمر اين جريان به بحث ظهور و در نهايت ولايت فقيه !! هست"
حرف در اين مقوله بسيار زياد است اما هر چند نفاق جريان ا ح ....... نفاقي به مراتب پيچيده تر از فتنه هاي قبلي است ، اما افراد مومن و ولايتمداري كه گول خورده و در جرگه حاميان اح ..... قرار گرفته بودن با بصيرتي كه داشتن به تدريج از اين حلقه فساد خارج شدن (افرادي از همه رده ها از قبيل صفارهرندي ، اژه اي ، لنكراني ، فتاح و خيلي از نيروهاي رده پايين) و البته خيلي از عزيزان هم وجود دارن كه متاسفانه توانايي درك واقعيات رو ندارن كه انشالله خدا آخر و عاقبت اونارو در اين مسيري كه به دشمني با خدا و اهل بيت و نهايتا دوزخ منتهي مي شود ختم به خير نمايد.
و جان كلام اينكه هر چند فتنه بسيار عميق است اما اراده الهي بر استقرار حكومت صالحان است و اين است كه امثال ما مطمئن هستيم كه آخر و عاقبت جريان اح ...... و نيروهاي دون پايه و پياده نظامش از قبيل همين جو ...... كه در مقوله اطلاع رساني و خاصه در موضوع آقاي مصلحي فيهاخالدون فكري شو براي مردم به نمايش گذاشت ، در تقابل با ولايت فقيه و فرزند حضرت زهرا س چي هست !!
k-3
|
Iran (Islamic Republic of)
يكي از راههاي شناخت منافق، لحن گفتار فرد است
امام علی (ع) می فرماید:" علی لسان المنافق شیطان ینطق؛ بر زبان منافق، شیطانی است که سخن می گوید." لذا یکی از راه های شناخت منافق، دقت در سخنان ایشان است.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین جان می بینم که این روزها خودت رو خیلی تحویل می گیری و به اصطلاح برای خودت راه به راه نوشابه باز می کنی !!!!!!!
و اما در مورد کامنت متری و البته مطابق معمول بدون محتوا و توهین آمیزت ابتدا به ساکن باید عرض کنم مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری ایجاد این همه نفاق و دو رنگی و تفرقه از سوی شما طیف تمامیت طلب انحراف اصلی از خط امام ( ره ) تلقی میشه و اونی که در مقابل فرمایشات مقام معظم رهبری ایستاده اقتدار گرایانی همچون جنابعالی و حامیان و محامیان شمایند ، نه طرفداران دولت - واما اگر چه حقیر هم بنا به وعده الهی استقرار صالحان بر زمین را اعتقاد دارم اما کماکان معتقدم که این صالحان برابر مشخصاتی که در قرآن موجود است ، قطعا تمامیت طلبانی چون شما نیستند چون شما نه اعتقادی به فرمایشات مقام معظم رهبری دارید که اگر داشتید به توصیه های ایشان در همفزائی همت می گماردید و نه رهرو شهدائید که شهداء اولین شرط ولایتمداری را اقتداء به امر ولی می دانستند و نه اساساٌ حضرت ولی عصر را می شناسید که اگر می شناختید نام مبارک ایشان را دست مایه کامنت های رقت انگیز خود نمی کردید و حد اقل حرمت این نام را نگاه می داشتید علی الخصوص که بار معنوی را هم تمامیت طلبی فرموده اید و در انحصار طیف خودتان ( چماق داران و مارقین و تمامیت طلبان با افکار پوسیده قرون وسطائی و طالبانی) می دانید . چرا که صالحان بداهتاٌ از الفاظی مانند الفاظی که شما و اخوانتان از جمله ممل و هوشنگ و K2 و K4 و غلام و بصیرت و ....... در گفتارشان استفاده نمی کنند . اگر چه همین صفتی رو که به ما نسبت دادی در تقابل با ولایت فقیه شایسته طیف شماست ، اما اونطور که به نظر می رسه ، پا رو از این هم فراتر گذاشته اید و در صدد تخریب جایگاه ولایت در میان مردم هم هستید که به حمد الله رهبر معظم انقلاب از تند روی ها و بی انصافی های شما اعلام برائت فرمودند و این شمائید که مثل وسله ناجور خودتان را به قبای مقام ولایت تحمیل می کنید - به سخنرانی های حضرت آقا عنایت کنید ، بدون استثناء در هر سخنرانی از تند روی های شما گله مند بوده اند و بلافاصله بعد از فرمایشات ایشان دوباره وارد صحنه شده اید و اول که ، کی بود کی بود من نبودم راه انداخته اید و بعد هم مانند مرغابی که رویش آب میریزند خودتان را تکان تکانی داده اید و کمی هم به چپ و راست نگاه فرموده اید که آیا کسی متوجه شد یا نه ؟؟؟ بعد هم به رفتار منافقانه خودتان ادامه داده اید و البته این همه توهین و تحقیر و ...... را به نام روشنگری وصله کرده اید .
منافع آمریکا در رفتار نفاق انگیز و سلطه جویانه شماست - دستتان از بیت المال کوتاه شده و جزع و فزع می کنید - به فساد متهم می کنید و هیچ مدرکی ارائه نمی کنید ( یعنی حرف مفت ) - از روی مسموعاتتان به جن و جن گیری و سحر و مسحور متهم می کنید ، در حالیکه خودتان اعتراف می کنید که شنیده اید و به چشم ندیده اید ( حق را باطل و باطل را حق جلوه می دهید ) از صفات منافقان در قرآن - همین که خودتان را وارثیس زمین می خوانید از تمامیت طلبی شماست و البته زهی خیال باطل -
پس اگر تقلب در انتخابات را شایعه می دانید ، مرد باشید و حد اقل به گفته خودتان اعتقاد داشته باشید و به رای اکثریت مردم و حمایت های مقام معظم رهبری از دولت محترم ، احترام بگذارید و بدنبال غنیمت خواهی و سهم بیشتر از بیت المال نباشید ( به خودتان نگیرید ، روی صحبتم با اربابان شما بود وگر نه شما همان عوام قرون وسطائید که هیزم جمع می کردند ) - ابهامات در خصوص دین هم اتفاقاٌ از دستاورد های شماست که مداحتان در لیله القدر اراجیف می گوید و مراسم نخودچی خوران راه می اندازد و پا منبری هایش قهقهه مستانه سر می دهند و خود را لات می خواند و البته سزای کارش یعنی دعوت نشدن به مراسم فاطمیه را می بیند و برخی دیگر هم بر سر منبر پیامبر دقایق متمادی تحت اثر مسموعاتشان ، عنایت بفرمائید ، تنها تحت اثر مسموعاتشان به تخریب مومن ترین افراد می پردازند و عده ای دیگر فیلم می سازند و تطبیق شخصیت انجام می دهند و توپ را در زمین عده ای دیگر می اندازند و در نهایت شخص مانند امی........ دستگیر می شود و بعد هم آزاد می شود و ته ماجرا هم بر می گردد به تمامیت طلبان ..... انصاف بدهید که چه کسی جایگاه روحانیت را تنزل می دهد ؟؟؟؟؟
و اما در خصوص فتنه بزرگ که مقام معظم رهبری بعد از فتنه 88 پیش بینی نمودند با شما در اصل وجودی فتنه موافقم ، اما شما در مورد این رهنمون معظم له به بیراهه رفته اید و اگر از همان اول موضوعات را فرعی و اصلی می کردید تا امروز سر بزرگی را که زیر لحاف است می دیدید که آن هم بصیرت می خواهد و شما در فکر غنیمت خواهی و سهم خواهی هستید !
اخوی یورش فتنه بزرگ از پشت سرتان است - درست از پشت سرتان !!!!!! از ناحیه آنانکه حذف رهبری و ولایت را پیش بینی نموده اند و برای آن برنامه ها دارند !!!!!! از همان ناحیه که در فکر فتوحات خود در سنگر ولایت هستند !!!!!!!! اینها کوه احد را دور زده اند و شما هنوز سرگرم غنیمت خواهی هستید !!!!!!! کیان ما از دست می رود و شما خود را مشغول به موضوعات فرعی کرده اید !!!!!!
وا اسفا از این همه کد و این همه کور دلی !!!!
و شاید هم تعمدی در کار دارید که ما از آن بی خبریم !!!!!!!
حق یار
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر حسين سلام كامنت شما رو خوندم و از اشراف عاشقان ولايت به مسائل روز و كشور بسيار خوشحال شدم .... قطعاً با وجود عاشقان آگاه ولايت فقيه و فرزند بزرگوار حضرت زهرا س ، زمانه كنوني با زمانه اهل كوفه تفاوت هاي بسياري دارد كه اين مهم ، زمينه را براي فعاليت نفاق پيشرفته و چندين هزار رنگ عصر حاضر كه با شكلي ديني و مذهبي و با حيله و تدبير شيطان پا به عرصه مبارزه با اسلام و ولايت آمده محدود مي نمايد ، علي ايحال از آنجا كه چندي است مباحث مطروحه توسط جنابعالي با برخي مخاطبان ناآگاه جريان نفاق و جوابيه هاي تاسف بار آنان را مشاهده مينمايم به نظرم رسيد مطلبي را با شما در ميان بگذارم و پيشنهاد بدهم .
راستش با خواندم كامنت جامع شما و جوابيه مخاطب جناب عالي كه چيزي جز بالا و پايين پريدن و بيان لفاظي هايي مانند تماميت طلبان حاميان ومحاميان و ..... !!! نبود ، اطمينان يافتم كه كار اين قبيل مخاطبان و روساي فكري شان از كار گذشته و فقط خداوند بايد به داد اينها برسد و معجزه اي صورت بگيرد تا اينها برگردند .... كما اينكه زحمات و روشنگري هاي شما عزيزان تكليف شرعي را از گردن شما برداشته و اگر هم از راه شيطاني كه برگزيده اند ، برنگردند به نظرم ديگر اين افراد جزء همان افرادي هستند كه بايد دوزخ را پر نمايند ! زيرا خلاصه دوزخ نيز براي طيفي ساخته شده و حكمتي در آن هست كه برخي افراد كه به هيچ عنوان به راست هدايت رهنمون نمي شوند عاقبتشان به آنجا بيافتد ....
لذا ادامه يافتن اين قبيل بحث ها را با چنين افرادي كه در جهل مركب غوطه ور هستند و خودشان نمي خواهند حقيقت را بفهمند و هنوز هم در توهمات درگيري هاي ظاهري اح ...... و ها ........ گير كرده و نمي دانند كه همه آنها سر و ته يه كرباسن ! را در شان شخصيت شما عزيزان نمي بينم ..... خدانگهدار
k-6 در دفاع از شعور مخاطبان
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا با عنایت به سبک نوشتار به نظر می رسد که ماهیت برخی از کاربران منفرد بوده و با اسامی کاربری متفاوت اقدام به جوابگوئی می کنند مثل k-2 و بهرام که یکی هستند . - ثانیاٌ نیم نگاهی به امتیازات منفی و مثبت به کامنت های این طیف که در بالای کامنت مشهود است ، نظر حقیر را تائید می نماید - چنانکه اسم های کاربری مختلف از جمله ممل و هوشنگ و k2 و k3 و k4 و k5 و غلام و حسین و بسیجی و ............. در حمایت از کامنت k2 تنها 2 امتیاز مثبت داده اند و این خود بیانگر بسیاری از موضوعات است . ثالثا این نوشابه از کردن این کاربران محترم برای همدیگه خودش مقوله ایه شنیدنی - برای مثال از همه کاربران محترم خواهش می کنم به استثناء مطالب حسین و ضد ضد ولایت و بعضی اوقات بسیجی ، کامنت های بقیه طرفدارانشون رو نگاه کنید - خداوکیل چه حرف ارزشمندی می زنند که بقیه کاربران ( اسامی کاربران )میان و از اونها حمایت می کنند؟ خود این هم یک نشونه !!!!!
معيري
|
Iran (Islamic Republic of)
كا - 6 جان اگه يه نفر باشن يا صد نفر مهم اينه كه حرف حرف درستيه !! موضع كلان سياسي جنابعالي و نظر جنابعالي راجع به ولايت فقيه و همه مواضع اونايي كه ميگي منفردن و متفق القول (حالا يكي يا صدتايي) ، از ولايت فقيه دفاع ميكنن موجب نوشتن كامنت شما با اسم دفاع از شعور مخاطب گرديده است ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ترفند جديد مهران ازادپي : k-6 در دفاع از شعور مخاطبان !!!

ضمن اينكه فقط طيف شماست كه بشدت به تعداد مثبت و منفي ها اهميت ميده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
k6 قبل از اينكه در دفاع از شعور مخاطب بنويسي در دفاع از افكار سياسي خودت ، مش .... اح ..... بق ..... . ج ........ نوشتي
يعني بر عليه ولايت فقيه
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب k6
از بيانات روشنگرانه جنابعالي تشكر ميكنم
البته من هم بارها راجع به اسامي تقلبي . انها .گفته بودم
ضمنا اگه به كامنتي كه يكي از اين اسم تقلبي ها . داده نگاه كنيد.ايشون بهشت و دوزخ رو هم تقسيم كرده .
فكر كنم تا چند روز ديگه رساله .اقايون هم منتشر بشه
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
اخوان گرامي ضمن احترام به افكار و آراء سياسي تون ، با همتون هستم بياين سعي كنيم يه كم با هم مهربونتر باشيم .... با بغض برخورد نكنيم با برادران ديني مون
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
به جاي اينكه ناراحت بشيد
سعي كنيد بچه هاي خوبي باشيد . وديگه اسم تقلبي درست نكنيد
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدي شما سعي كن به جاي مچ گيري در حد سواد خودت صحبت كني و در حد سوادت به شبهات پاسخ بدي و صحنه رو به درگيري و نزاع تبديل نكني ، ضمن اينكه به جاي پليس بازي ميتوني از خود صراط تقلبي بودن اسمهايي كه ميگي رو سوال كني
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
من در كامنت قبلي ازكسي اسم نبردم .فقط گفتم .سعي كنيد اسم اسم تقلبي درست نكنيد. اما . مثل اينكه يكي از اين اسم تقلبي ها خودش رو
لو داد.(ممل).به هر حال كامنت هاي مهدي از مشهد . مثل دزد گير عمل ميكنه..البته گاهي اوقات هم منافق گير
شكار بعدي كي باشه معلوم نيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
۱
ننگ بر مزدوران مافيا.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
۲
راستی چه خوب بود دماغ منافقین و درغ گویان با توجه به درجه نفاقشان حداقل از 50 سانتی متر به بالا رشد می کرد .
واقعا که بد بختی بزرگی برایشان پیش می آمد آخه خرطوم جایی قرار داره که نمی شود پنهانش کرد .
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب نظر باحالي دادي گل گفتي
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان عجب مطلب احالی گفتی ، تصور کن قیافه کسانی که دو سال تمام ، انواع تهمت ها رو به دولت محترم انتساب دادند و در مورد اون انواع دروغ ها رو به خورد ملت دادند ، - تصور کن بعد از این دو سال الآن چه شکلی بودند؟؟؟؟؟؟
آنتی التقاط
|
Germany
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
۱
شاید خب اخبار غلط بهش دادن!!!
آقا اینا اگه راستگو بودن که مش..... چی نمیشدن برادر
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
۳
۲
خطابم به پیر خرفت( پیر نافکر)::

اگه کامنتم رو می بینی...اینو بدون::

تو روی دست مرحوم کروبی بلند شدی......خودمونی بهت بگم""به کروبی گفتی :برو بینم بابا...من از تو..........ترم"""

آقای پیر نافکر.....چشم چپت به چشم راستت میگه شرمنده تم"""""

تا موقعی که چاپلوسانی مثل تو و بق.... و منحرفانی مثل مش..... و امی.....فر""نزدیک احمدی دلاور هستند.......راه برای حمله به ایشان باز است""""""

مردم مثل شما ........... نیستند .."""

آقای پیر نافکر""لطفا تفکرات خود را اصلاح کنید...و بیش از این خود را دلقک نشان ندهید""""

خداوند....احمدی دلاور را از چنگال شما نجات دهد""
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
۲
۲
مافیا یعنی همکاری سایتهایی نظیر صراط و جهان و مشرق بر علیه یک شخص!!
شما چرا اینقدر از مشایی می ترسید؟ بیایید یه مناظره بگذارید ببینیم که به چیز چیز می افته!!
k-3
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی از بزرگان خواستن باهاش مناظره بذارن اما اون زیر بار نرفته
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
کاسه جان ، تا اونجا که ما خبر داریم ، این خیلی از (بزرگانی) که مد نظر شما هستند از مناظره با ایشان طفره رفتند و گفتند که این آقا قابل نیست که حتی باهاش ملاقات داشته باشیم ، چه برسه به مناظره - البته چون در فرهنگ تمامیت طلبی ، معنی برخی از لغات کاملا عوض شده ، همینطور که در همین سایت از میان کاربران محترم ، مشت نمونه خروار رو می تونی به راحتی ببینی ، هر جا که کم میارن و سوادشون نم می کشه ، میگن فلانی قابل نیست که باهاش بحث کنیم !!!!!
به هر حال شرایط مناظره رو که میدونی !!!! ممکنه خیلی از تفکرات به خطر بیفته !!!!!!! مخصوصا اونائی که اسلام رو هم در انحصار خودشون می دونند !!!!! می فهمی که !!!!! انشاءالله !!!!!!
حق یار
k-3
|
Iran (Islamic Republic of)
آزادپي جان چي بگم والا شايد حرف شما توو اين مقوله درست باشه .... در هر صورت مناظره برگزار نميكنن شايدم طرفين منافعشون در مناظره نكردن باشه ...
مهدي از مشهد
|
Japan
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
۲
۲
جوان فكر كسي را تهديدنكرد.
مطالبات قانوني مردم را تهديد ميناميد.؟
مگه قوه كم كار قضاييه كي هست كه كسي نبايدمطالبات داشته باشه.؟
بهرام
|
Japan
هر جا ميريم اسم تو هست اما با مطالب خجالت آور !!! والا ما بعنوان يكي از مردم و شاهدين مباحثات شما و منتقدين دولت ، كامنت شما طرفداراي اح ..... رو ميخونيم و با مطالب مخاطباي شما مثل حسين مقايسه كه ميكنيم متوجه خيلي چيزا ميشيم از حسين خيلي ممنون هستم ذهن يكي مثل بنده رو كه روشن كردن راجع به خيلي چيزا و البته صحبتهاي شما و مهران هم در اين روشنگري بنده و البته در نوع خودش ! براي من تاثيرگذار بودن
مهدي از مشهد
|
Japan
اقا بهرام
تعجب ميكنم اگه كامنت هاي من.. خجالت اوره . بس چرا اينقدر دقيق اونا رودنبال ميكني؟
ضمنا .در كامنت بالا من فقط نظرم رو دادم..اينكه خجالت اور نبود. اين روچرا دنبال كردي؟
برادر.محترم. ميدوني خجالت اور چييه؟
خجالت اور شكست خفت بار شما سبز ها در انتخابات 88بود.
خجالت اور. همراهي سلطنت طلب ها و فراري ها و رقاصه ها منافق ها و همجنس بازها .با جريان سبز بود.
خجالت اور اينه كه شما ها چندين ماه است
كه داريد خودتون روميكشيد و مزخرفاتي مثل اح..... با اجنه مرتبط است- اح....... توسط رهبر عزل ميشود-اح......... ضد ولايت است-.-اح........ بني صدر است و.....
را به خورد مردم ميدهيد اما تا به حال هيچ نتيجه نگرفتيد.
بله. اونچهكه براي نشما مهمه تخريب دولت وغبار الود كردن فضاست.
وگرنه من اطمينان دارم كه شماها نه مهدي از مشهد روميخواهيد نه مهران رونه حسن رو نه حسين رو ونه هيچ كس ديگه
بهرام
|
Japan
مهدی جان ترش نکن کامنت تورو پیگیری نمیکنم بحث طرفین دعوارو پیگیری میکنم بحثی که میبینم شما دوستات همواره کم میارین !! البته شما که اصلا مطلب خاصی نمیگی و البته نمیدونم چقدر سواد داری اما پرفسورتون مهران که فقط هر جا میاد میگه حامیان محامیان اقتدارگرایان !!!! نمیدونم اینارو کی کرده تووو کله ش و اصلا نمیتونه جواب منتقدین اح .... رو بده هر چند واسه ما مهم نیست کدومتون چی میگین اما اونا خوب مهران رو میپیچونن ..... تو که جای خود
ممل
|
Japan
بلد نيستي دفاع كني مگه مجبوري آخه ؟
ممل
|
Japan
البته اون مهران هم كه مينويسه فقط قصه حسين كرد شبستري مينويسه !!
مهدي از مشهد
|
Japan
خطاب به بهرام وممل
اقا بهرام . به خاطر اينكه خوشحال بشي ودلت نشكنه .فرض كن من بيسواد.. توبابسواد
اما ببينكه چطوري تو و دوستانت چند نفري داريد براي يك بي سواد مانند من خودتون روخفه ميكنيد اما بي فايده است.
البته من جوابم رو در كامنت قبلي بهت دادم.
اگه دوست داري ببيني كي . داره كم مياره . يك نگاه به نظر مخاطبان .داشته باش
ضمنا ما كه از شما باسواد ها چيز ديگه ايي به جز . تخريب احمدي نژاد نديديم.
ماكه .مثل شما و معدود دوستانت باچه كسي
رونگرفتيم . بلكه داريم دفاع ميكنيم
اين شماييد كه از مزخرفات چندين ماهه.
هيچ نتيجه نگرفتيد.
ما كه به كسي حمله نكرديم .
شما يك غلطي كرديد. وحمله كرديد .حالا كه به نتيجه نرسيده .
داريد .ادعا ميكنيد كه ما كم اورديم.
اما مطمئن باش كم كه نميياريم هيچ. بلكه كامنت. يك نفر از ما .براي همه شما دروغگوها كافيه.
بهرام
|
Japan
مهدي من نه با اونام نه با تو ... من بعنوان يه ناظر مباحث شما حرف ميزنم بيخودي منو به خودتون و دعواي خودتون نچسبون خلاصه ما هم بعنوان كاربراي صراط مباحث شمارو ميخونيم و نتيجه گيري ميكنيم آيا بنظر تو اين حق رو نداريم كه در مورد شماها و طرف مخاطبتون نظر بديم ؟
مهران آزادپی
|
Japan
خطاب به بهرام عزیز - بهرام جان ، اگر شما از همان کاربران سابقی هستید که تشریف می آوردید و کامنت می گذاشتید و تنها اسم خودتون رو عوض فرمودید که خوب بر شما حرجی نیست ، چرا که شما قبلا هم برای پر مخاطب نشون دادن خودتون از این طرفند بسیار استفاده فرموده اید مثل سریال k که به راه انداخته اید ، البته بجز k-1 محترم - و اما اگر شخصیت حقیقی و یا حقوقی مستقل از این جریان هستید ( که قطعاٌ نیستید ) همینکه کامنت های حسین را روشنگرانه می خوانید (و البته کامنت های حسین به جز ایراد یک مشت اتهام بی پایه و بی اساس به مومن ترین افراد موضوع دیگری در بر ندارد !!!!! ) نشانگر جانبداری شما از یک طیف خاص است که البته در کامنت های بعدی شما ، با عنایت به عقایدتان ماهیتتان هم روشن خواهد شد و البته چون نسبت به حقیر و مهدی از مشهد انتقاد فرموده اید ، نظر شما را محترم می شماریم و صد البته این بدان معنی نیست که آنرا پذیرفته ایم ؛ اما از نکات مثبت آن قطعاٌ استفاده خواهیم نمود - اما اینکه مطالب مهدی از مشهد را خجالت آور خواندید کاملا حق با شماست ، ایشان دست همراهان و هم طیفان شما را در کامنت ها رو می کنند و به طبع با رو شدن دستتان باید هم که خجالت بکشید - خجالت کشیدن خیلی هم بد نیست !!!!!! - کمی خجالت بکشید !!!!!! - یا حد اقل طوری در این سایت عمل کنید که کاربران باهوشی مثل مهدی از مشهد نتوانند دست شما را رو کنند و اسباب شرمندگی شما را محیا کنند . نمونه اش این اولین کامنت های بی مایه شما !!!!!!
حق یار
معيري
|
Japan
مهران آزادپي سلام خسته نباشيد ... طرفند نه ترفند !!
معيري
|
Japan
مهران جان محیا نه مهيا !
بهرام
|
Japan
آقا مهران و آقا مهدي بنظربنده شما و اون طرفهايي باهاشون مباحثه ميكنين همتون سر و ته يه كرباسين منتها با يه اختلافهاي كوچيك لذا از نظر بنده كه تفكرات هيچكدومتونو قبول ندارم اينكه منو به رفقاي خودتون بچسبونين باعث خجالت و سرشكستي من ميشه خدا نكنه كه من تفكرات شما و رفقاي شمارو داشته باشم اين چيزايي كه من گفتم و انتقاد كردم فقط منظور نحوه بحث و مباحثه و استدلال در بحث و سواد و اطلاعات و شما .... بود نه طرفداري از افكار مضحك و خط و مشي سياسي شما و طرفهاي مخاطب شما
amin
|
Germany
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
۱
۱
اقای آزادپی معلومه که یه چیزی بهت میرسه که 24 ساعته در دفاع از مشایی سینه سپر کردی .من مخالف مشایی نیستم اما چرا توکورکورانه از دولت حمایت میکنی در صورتی که دولت اشتباهات زیادی داشته است البته کارهای مثبت فراوانی هم انجام گرفته .مطمئن باش حتما ملکزاده و بقایی یه ریگی به کفششون است. و بیدلیل دستگیر نمیشند. قوه قضاییه با کسی تعارف ندارد خواه فتنه گر باشد یا منحرف .اما تو در نقش وکیل مدافع این آقایون هستی و بااین کارت دهنکجی کردی به ارگان رسمی که زیر نظر رهبری میباشد.
مهران عزیز البته درسته ممکن بعضی از کسایی که مخالف احمدی نژادند منافعشون به خطر افتاده باشی ولی اینو بدون خیلی از دولتمردها هم غرق در فساد هستند.لطفا منطقی باش.
درود بر احمدی دلاور
مهران آزادپی
|
Germany
امین جان - کاش مشخصاٌ در موردی که آن را دهن کجی خطاب فرموده اید تذکر می دادید تا استدلال خود را بنویسم . اما آنچه به آن اعتقاد دارم اینکه اولاٌ حقیر عددی نیستم که وکیل مدافع کسی باشم علی الخصوص دولت محترم ، اینجانب فقط نظر خودم را به نسبت شناختی که به حضرات دارم و مقایسه عملکردشان می نویسم .
ثانیاٌ اینجانب به هیچ عنوان عهد برادری با کسی نبسته ام و بر اساس آنچه در بالا گفتم با مقایسه عملکرد حضرات با رهنمود های مقام معظم رهبری از جناب آقای اح.......... و جناب آقای ر. مش.......... ولایتمدار تر ندیده ام .
ثالثاٌ چنانچه خواهان مقایسه بهتر و بیشتر هستید ، به کامنت های قبلی اینجانب مراجعه بفرمائید ، یا آدرسی اختصاصی برای ارائه دلیل عنایت فرمائید .
رابعاٌ این حقیر نه منافع شخصی در این زمینه دارم و نه حتی کوچکترین مواجبی از دولت محترم دریافت می نمایم ( حتی کارمند دولت هم نیستم ) آنچه حقیر را به نوشتن وا می دارد ، عدم تحمل این همه اجحاف و کم لطفی نسبت به دولت محترم و مقام معظم رهبری است . اقتدار گرایان و تمامیت خواهان امروز با ایجاد پروژه های حذف ولایت و حذف رهبری و شورای رهبری به جای مقام ولایت با بهانه قرار دادن جناب ر.مش ...... ، تخریب ریاست محترم جمهور را در دستور کار داشتند و با هدف قرار دادن جایگاه رهبری ، قصد عبور از ریاست محترم جمهور را دارند و با تخریب ریاست محترم جمهوری ، قصد دارند هزینه های تصمیمات و گرایشات مقام معظم رهبری را بالا ببرند ، در حالیکه هجمه هایشان همه پوچ و بی اساس است و دریغ از ارائه حتی یک برگ سند برای همه اد عا هایشان - اینان تیر های خود را به سمت همه مظلومیت تاریخ معاصر نشانه رفته اند و تنها مدافعان این سنگر ، در حال حاضر دولت و حلقه دولت است - برای سایر حضرات مستنداتی دارم که در این مقال نمی گنجد .
حق یار
ممل
|
Germany
به جرات ميشه گفت مهران آزادپي عمار زمانه هست !!! اَينَ عمار !!