۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۲
آسوشيتد پرس:

احمدي نژاد صداي اپوزيسيون ليبرال شده است

تعدادي از متحدان رييس جمهور شامل 4 مقام عالي رتبه دولتي از ماه آوريل(ارديبهشت) دستگير شده اند.بعضي از روحانيان نيز دستيار اصلي احمدي نژاد، اسفنديار رحيم مشايي را به هدايت يك جريان انحرافي متهم مي كنند كه بدنبال تضعيف حاكميت اسلامي بوده و با توسل به سحر و جادو بدنبال تسلط بر رييس جمهور است.
کد خبر : ۲۵۵۲۰
"صراط" - در مناقشات سياسي ايران اينك احمدي نژاد صداي اپوزيسيون ليبرال شده است.
به گزارش صراط نيوز،خبرگزاري آمريكايي آسوشيتد پرس با انتشار تحليلي پيرامون مخالفت رييس جمهور با جداسازي دختران و پسران در دانشگاهها با عنوان كردن اين مطلب نوشت: احمدي نژاد كه به عنوان عنصر كليدي حكومت تند روها مورد تنفر اپوزيسيون بود هم اينك با مخالفت با طرح جداسازي دختران و پسران در دانشگاهها، موقتا در كنار اصلاح طلبان قرار گرفته است.
بنا براين گزارش، آسوشيتدپرس در ادامه افزود: تعدادي از متحدان رييس جمهور شامل 4 مقام عالي رتبه دولتي از ماه آوريل(ارديبهشت) دستگير شده اند.بعضي از روحانيان نيز دستيار اصلي احمدي نژاد، اسفنديار رحيم مشايي را به هدايت يك جريان انحرافي متهم مي كنند كه بدنبال تضعيف حاكميت اسلامي بوده و با توسل به سحر و جادو بدنبال تسلط بر رييس جمهور است.
اين تحليل با اشاره به واكنش احمدي نژاد به دستگيريها و سياسي خواندن آنها اظهار داشت:احمدي نژاد بيش از حملات لفظي كار ديگري نمي تواند بكند و به نظر مي رسد گزينه او براي جانشيني اش ،يعني مشايي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري رد صلاحيت شود.
آسوشيتد پرس در پايان با ارزيابي طرحهاي سالم سازي محيطهاي دانشگاهي با عنوان افزايش اختناق از طرف حاكميت ،افزود:اين طرحها در راستاي گسترش "جنگ نرم" ايدئولوژيك تندروها عليه تاثيرات غرب است.
نظرات بینندگان
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
۸
۱
مطالب ذيل رو در جاي ديگه اي نوشته بودم ، اما با توجه به رفتار خاص و پرمعناي اح ...... كه به بهترين نحو ممكن از سوي دشمنان اسلام بر عليه نظام اسلامي مورد بهره برداري قرار ميگيرد و مطابقت جالبي !! كه ميان اين رفتار (اح ......) و بهره برداري مد نظر (دشمنان) وجود دارد ، لازم ديدم مجددا مطلب ياد شده را در اينجا هم بياورم ، زيرا مطلب ذيل نيز در ضلع ديگر اين رفتارها قابل تامل مي باشد :

امام على‏ عليه السلام مي فرمايد:
للمنافق ثلاث علامات : يخالف لسانه قلبه وقوله فعله وسريرته علانيته؛ «منافق را سه نشانه است : زبانش با دلش، گفتارش با كردارش، و درونش با نمودش، يكسان نيست
انسانى كه به ورطه نفاق و دو رويى مى‏غلتد و به جاى اتكال بر دوستان واقعى، چشم اميد به خارج از قدرت و حكومت خودى مى‏بندد و براى روز مباداى خيالى خويش ، دستاويزى در آن سوى مرزهاى عقيدتى ، جغرافيايى و سياسى مى‏جويد و شفيع و واسطه‏اى دست و پا مى‏كند ، سرانجام به خيانت مى‏افتد . او براى جلب محبت و حمايت دوستان خيالى‏اش ، اسرارى را از جبهه خودى به دشمن گزارش مى‏كند و همچون حاطب بن ابى بلتعه مرتكب خيانت مى‏گردد . همه ستون پنجم‏ها و جاسوس‏هاى نظامى و غير نظامى از اين آبشخور مى‏نوشند و دشمنان يك ملت و كشور، از چنين منافقانى سود مى‏جويند .
چنين است كه حضرت على‏عليه السلام نفاق را اوج خيانت دانسته‏اند ........
انشالله ما در جرگه چنين افرادي نباشيم !!
متنفر فتنه وانحراف
|
Iran (Islamic Republic of)
حسين اقا اين نشانه ها كه گفتيد كاملا منطبق بر روحيات وروان ومنش ورفتار فتنه گران است كه روي منافقين را در خيانت به كشور سفيد كردند
لطفا خلط مبحث نفرماييد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای متنفر فتنه و انحراف شما فعلا برو زمین 1000 متری رو بگیر ...
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
اخوي كاش موضوع فقط منطبق با افراد مد نظر شما بود ، گويا شما هنوز از قافله جا موندين !! فتنه و فتنه گران 88 رو پشت سر گذاشتيم و تمام ابعاد اين فتنه هم مشخص شد و .... لذا بهتره از فكر اونا خارج شي و انحراف جديد رو مورد بررسي و تعمق قرار بدي
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
خبر دارين بعد از مسائل اخير آقاي اح ...... سيد حسن نصرالله و يارانش عكسهاي اح .... رو جمع آوري كردن از اتاقهاشون ؟؟؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاي k-1 خبر داريم به خاطر همينم از اين به بعد اون و گروهش دشمن مان
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
البته منظور منk-2 بد اشتباه اسم خودم رو زدم (به خاطر عادت )
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي k-1 يعني جريان آقاي عدالت محور هم دشمن حزب الله هست ؟ گفتم اينا ته تهش يهودي ان !! درسته ؟
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه شكل قضيه اينطوري باشه :
اح......... ژاد بر عليه حزب الله و سيد حسن نصرالله !!!! و سيد حسن نصرالله و حزب الله هم بر عليه ا ح.......... !!!!
بعد اونوقت بنظر شماها منطقي تر اينه كه اح ....... تووو خط ولايت و آقا امام زمان عج الله هست يا سيد حسن نصرالله ؟؟؟
كي باور ميكنه كه خط سيد حسن نصرالله خط باطل باشه و خط اح .......... خط حق و حقانيت ؟؟؟
...
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به دشمن ضد ولايت فقيه :
آدمك هاي زير ميگن خط سيد حسن نصرالله باطله و خط اح ..... خط ولايت !!!!!

آزادپي .... ميتي هاي قلابي .... امين زنده !! ... k-1 .... نجفي ....
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به بسیجی با بصیرت:نه ما یهودی نیستیم بلکه از اسراییل هم متنفریم اما از اعراب هم خوشمون نمیاد
خطاب به دشمن ضد ولایت فقیه: 13 میلیون رای دهنده به موسوی و 15 میلیون از 25 میلیون احمدی نژاد و 20 میلیون از 35 میلیون نفر باقی مونده
خطاب به .... :اولا ادمک تویی با این دو تا بالایی و چند تای دیگه
دوما این نظر ما نیست نظر اکثر مردم
k-3
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 يهودي نيستي ولي تفكراتت يهودي مسلكه ! يعني قبل از اينكه مسلمون باشي ، تحركاتت و حرفات در جهت منافع صهيونيست و شيطان هست .....
گواه مدعاي من تفكرات نژادپرستي و ضد اسلامي و ضد ديني تو هست كه ميگي از اعراب خوشم نمياد در حاليكه بنابر نظر اسلام قران ملاك برتري افراد نزد خدا تقواي انسانهاست نه قوميت ... اينه كه ميگيم اح .... تامين كننده نظرات افرادي غير مسلمان و منافق هست زيرا افرادي مجهول المذهب و مجهول الدين مثل تو دورش جمع شدين و با تفكرات و گرايشات مختلف ضد ديني و ضد اسلامي در يك خط واحد ائتلاف كرده و براي مبارزه با اسلام حركت ميكنين
ضمن اينكه مرد و مسلمون و شيعه واقعي علي اون سيد حسن نصرالله و بچه هاي حزب الله هستن كه مقابل اسراييل وايسادن نه توي منافقي كه خودتو هم دشمن اسراييل جا زدي و هم دشمن حزب الله در صورتي كه دشمن اسراييل ، تفكراتش غير از تفكرات تو بايد باشه ....
ضمن اينكه اگه بقول تو ميليون ميليون نفر در مقابل ولايت قد علم كنين به حمايت از اح ..... و موسوي حزب الله هيچ وقت صحنه حمايت از ولايت رو خالي نميذاره .....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب منافق بي حيايي هست اين k-1 موسوي چي هايي هست كه به دامان اح .... پناه آورده ، چقدم هتاكه و بي ادب ! حرف حسابي هم از دهنش بيرون نمياد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به بی هویت های خائن.....که فقط فحاشی بلدند""

___________________
___________________
منبع موثقی است که شما مطمئن شدید حرف طا...... درسته بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نامسلمون ها....فضای مجازی رو به لجن نکشید""
سیدحسن نصرالله و احمدی دلاور هر دو سرباز مطلق ولایت فقیه اند""
و هر دو بارها این رو اعلام کردند""
_________________________________
هردویشان....در خط حق هستند ""
تا چشتون درآد"""
_________________________________
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به اقای k-3 :محض اطلاع شما اسرائیل داره برای پیگرد قضایی اح.......... طومار جمع می کنه نه برای اشخاصی که شما می فرمایید
خطاب به اقا محمد:رفیق من گفتم کسانی که به موسوی رای دادن نه خود اون خائن در ضمن هتاکم دوستان شمان که ما رو مجبور می کنن اونجوری که لیاقت دارن باهاشون صحبت کنیم
معیری
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 اگه طوماری هم بر علیه اح ..... جمع کنن فیلمشون هست میدونی چرا ؟؟ چون تا حالا کسی نیومده مثا اح ...... توو ایران تا به این حد منافع اسراییل رو تامین کنه !!!! فکر میکنی میان علنا تخریبش کنن و اح ..... توو ایران ضایع بشه و دستش روو بشه که اسراییل ازش حمایت میکنه ؟ اینکه با موضعگیری های مشکوکش در سطح بین الملل حرف اسراییل و آمریکارو در تروریست خواندن ایران برای افکار عمومی دنیا به اثبات رسوند کار کمی بود ؟
ضمن اینکه حرفاتو با احترام بگی بد نیست !
k-4
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 باور نکنین خط اح ...... یه جورایی حب ملت اسراییل رو در دلش داره .... حتی یه بار هم به روی زبون هم آورده البته توو دهنش مشت آقا برخورد کرد و خفه شد
k-5
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي امين زنده ميدوني تفكرات تو و تفكرات k-1 چي رو به خاطر آدم مياره ؟؟؟
ائتلاف ضد انقلاب سبز با تفكرات ضد ولايي اح ........ + سلطنت طلبها + منافقين و رجوي ها + كومله دموكرات + بخش منافق هاي اصلاح طلب نه اون اصلاح طلب واقعي + اح ..... و مش ...... و بق .......+ تفكرات انحرافي مانند اعلالم بي نيازي به ولايت فقيه ! و زمان برقراري ارتباط با امام زمان و نژاد پرستي ايراني مكتب ايراني و ........ = فتنه اي عميق كه حضرت اقا مدتهاست در موردش هشدار دادن ...
امين اقا برو در وري هاي اين k-1 رو در مورد سيد حسن نصرالله و حزب الله و اعلام جهاد اح ..... بر عليه ولايت فقيه و بكار بردن لفظ عرب پرست به ما بمنظور ابراز دشمني ش با پيامبر اسلام و اهل بيت و حضرت امام خامنه اي مطالعه كن و بعد با خودت فكر كن چرا چنين آدمي در جرگه طرفداراي اح ....... هست و استغفار بكن تا دير نشده ؟
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به معيري.
ميگم اقا صراط .مثل اينكه سايت شما هم شده محل جمع اوري استعدادهاي درخشان.
مثل همين جناب معيري.اينطوري شو ديگه نديده بوديم.
ايشون ادعا ميكنه اقاي احمدي نژاد. داره منافع اسراييل روتامين .. ميكنه.
حالا بايد از ايشون برسيد كه . چرا بارها قصد داشتند اقاي احمدي نژاد روترور كنند كه نافرجام ماند..؟
چرا در انتخابات 88 گفتند كه نبايد بگذاريم اقاي احمدي نژاد .دوباره راي بياورد.؟
و صد ها چراي ديگه كه جناب معيري بايد جواب بده؟
متاسفانه برخي ها حتي اونقدر هنر ندارندكه منافق باشند.به نظر من حتي منافق بودن هم هنر ميخواهد كه بعضيها ندارند.
معیری
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان چهره سازی هر چند غیرواقعی از یک بعنوان فردی ضد اسراییل ، و تلقین یک فرد به جامعه بعنوان فردی که منافع اسراییل و آمریکارو به مخاطره میندازه به راحتی میتونه در رای آوردن اون فرد در انتخابات موثر باشه ! یعنی دروغ !!! مثل اینکه خودشو به دروغ بعنوان یک فرد حامی ولایت فقیه جا زد و تمام مذهبی هارو گول زد و به خودش جذب کرد و خیلی ها از دستبند و طلا جواهرشون هم برای کمک به ستادهای انتخاباتی ایشون استفاده کردن و دعا و نذر و زیارت عاشورا و تبلیغات و ..... در حالی که طرف اونی نبود که این عزیزان تصور میکردن و در واقع فردی ضد ولایت فقیه بود به این میگن نفاق
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدي مشهدي استعداد درخشان تر از تو و اون مهران ازادپي وجود داره كه بطور حرفه اي دارين دكتر رو تخريب مكنين با بي سوادي و بي ادبي و غير منطقي !!
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به محمد.من كه ميدونم دنبال چي هستي
ماموريت توفقط تخريب مهدي از مشهد است
چون سابقه تو اين رو نشون . ميده
ضمنا كامنت من .دقيقا متناسب با اون چيزي بود كه مطرح شده بود
من هم به طور مختصر ومفيد . هم راجع به دولت قبلي و فعلي لبنان و هم تعداد اعضاي حزب الله در كابينه با تفكيك توضيح دادم.
منظورم اين بود كه حزب الله لبنان دولت و .تازه شكل گرفته لبنان . مسائل.مهم تري در داخل و خارج از مرزهاي خود داره .كه ديگه براي جمع اوري عكس ها اقاي احمدي نژاد فرصتي باقي نميمونه
اگه مطالب من در عين سادگي . براي تو .غير قابل فهم و سنگينه . مشكل از خودته. چرا ديگران رو متهم ميكني
ضمنا من براي تو كامنت ندادم. براي حسين اقا بود وفكر كنم خودش زبون داشته باشه. لازم نيست شما زحمت بكشي.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی بنده بعنوان یه طرفدار دکتر اح ...... قصد ورود به این قبیل مباحث رو ندارم اما از بیسوادی تو هم خیلی شرمم میاد خجالت میکشم آخه اینا چیه مینویسی ؟ کامنت اخیرت که دیگه هیچی !!! لبنان چیه ؟؟؟ گفتی :
من هم به طور مختصر ومفيد . هم راجع به دولت قبلي و فعلي لبنان و هم تعداد اعضاي حزب الله در كابينه با تفكيك توضيح دادم.
منظورم اين بود كه حزب الله لبنان دولت و .تازه شكل گرفته لبنان . مسائل.مهم تري در داخل و خارج از مرزهاي خود داره .كه ديگه براي جمع اوري عكس ها اقاي اح............ فرصتي باقي نميمونه !!!

البته آخرش فراموش کردی بنویسی زنده باد اح..... محبوبترین ..................جهان !!!
آخه کی از تو تعداد اعضای حزب الله در دولت رو خواسته بیسواد ؟ اون بنده خدا بهت گفت عکسای دکتر رو از اتاق کار پرسنل حزب الله جمع کردن ! این حالا چه ربطی به دکتر میقاتی و سعد حریری تعداد ...... داره ؟؟؟
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
۸
۸
مگر نه اینکه وقتی آمریکائیان از کسی تعریف کنند باید فاتحه آن شخص را خواند؟ یا این اصل فقط در مورد اصلاح طلبان صدق میکند؟
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به رها. كمي فكر كن
امريكا واسراييل به خون اح............ وطرفدارانش تشنه اند
تو چرا باور ميكني كه امريكا از اح........... داره طرفداري ميكنه.
شادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
زهی خیال باطل مهدی جان
مش......... که با جادو گران و اجنه ارتباط داره پیشگویی هایی میکنه که اح...... فکر میکنه او رابط امام زمانه لکن اح........ با سادگی گول خورده و باور دارد.او داره از پشت به انقلاب خنجر میزنه بدون اینکه خود بفهمد.این فعلا به امریکا ربطی نداره چون اح...... سیاست خارجی اش وفق مراد امریکا نیست.در ثانی امریکال زرنگتر از آنه که میدونه با حمایتش از او ضربه میخوره.
جان کلام که رئیس جمهور ملعبه ی دست مش....ه و بس. کور و کر آنکه نتواند دید.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به اقاي شادمان.
من كه از كامنت شما چيزي نفهميدم . .
گرچه كه باز هم همون اتهامات بي اساس و تكراري ديگران رو مطرح كردي
اصلا .مشايي و... چه ربطي به بحث اوليه داشت؟
ضمنا خودت خوب ميدوني احمدي نژاد .خواري در چشمان امريكا و استكبار است.
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
رفتار و كردار و عملكرد اح ...... كاملا مطابق ميل كليه دشمنان نظام جمهوري اسلامي از سال 57 تاكنون مي باشد !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ جان::
مطمئنی؟؟؟
تووی این 33 سال.....آمریکاییون و دارودسته لس آنجلسی.....علیه انقلاب موضع گرفتند""
بیشتر از هرکسی به احمدی دلاور تهمت زدند و فحاشی کردند""
یادتون هست محاسبه خبرنگار ایرانی جلوی سازمان ملل با یه شهروند امریکایی::
آخر گزارش رو یادت میاد.....که متاسفانه این رسانه میلی....که در سانسور همه چیز تبحر دارد......سخن بیشرمانه اون آدمهای از زیر بته به عمل اومده رو که علیه احمدی دلاور گفته بود......پخش کرد""
اگر احمدی دلاور مواضع همسو با اونا داشت.....چه دلیلی بر این مواضع خصمانه اجنبی ها است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
____________________________
زنده باد رییس جمهوری که اصول انقلاب اسلامی رو زیر پا نگذاشت.....و دست دختران رو نفشارد.....و زانو به زانوی خبرنگار عریان مطلق ننشست""
زنده باد رییس جمهوری که دزد نیست....و بچه هایش از کشور فراری نیستند....و متهم به مال بیت المال خوری نیستند""
زنده باد رییس جمهوری که از تملق بیزار است....و تن به ذلت در برابر چماق هوا کردن اجنبی ها نمیدهد""
زنده باد رییس جمهوری که شجاعانه ...لب مرز فلسطین اشغالی...فریاد ضد استکبار و ضد صهیونستی سر میدهد""
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
امين جان دشمناي انقلاب اسلامي ، از زمان انقلاب تاكنون هر كاري كه تونستن براي مقابله و حذف ولايت فقيه انجام دادن و يكي از اهداف محوري اونا تقابل با ولايت فقيه بود و هست ..... حالا وقتي شخصي به نام اح .... و در جايگاه رئيس جمهور اين نظام داره به نوعي اهداف اون دشمنارو در تقابل با ولايت فقيه ، با عدم تبعيت از مقام عظماي ولايت انجام ميده .....كجاي نظر من اشتباه هست ؟ مگه اينكه رفتار اح ..... رو نديده باشي
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدي نژاد شخص مورد علاقه رهبري و محبوب تمام مسلمانان جهان است.
وشما ها هم هر چقدر كه براي تخريب رييس جمهور محبوب خودتون روخفه كنيد. باز هم بي فايده است.
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر مهدي اين كه چه كسي محبوب هست و محبوب خواهد ماند ، صداقت ، درستي ، بودن در خط واقعي اسلام و ولايت و شهدا هست و نمي شه همينطوري و براساس تفكرات احساسي و خشك متعصبانه نسبت به شخصيت فيزيكي يك نفر مدعي باشيم كه فلاني مورد علاقه مسلمانان جهان است و رهبري است و ....
چقدر نسبت به سيد حسن نصرالله و حزب الله و اخلاص اونها و ثابت قدم بودن اونها در خط واقعي علوي و خط امام خميني و امام خامنه اي و ايمان اونها اطلاع داري ؟
خبر داري بعد از مسائل اخير اح ....... عكس هاي اح ...... رو جمع آوري كردناز اتاق كاراشون ؟ دليلش رو مطالعه كن لطفاَ
ضمنا اين بي احترامي كه در كامنت شما كه كار رفقاي ما نبود !!! (خودتون روخفه كنيد!!)
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به حسين اقا
از اينكه نسبت به كلمات بي ادبانه احساس مسوليت داريد .خوشحالم.اما اي كاش زماني كه كلماتي مانند شافتك.. زرشك -سگ زرد برادر شغال - خرمالو-خرك و.....را كه توسط دوستان شما مطرح ميشه.اون موقع هم احساس مسووليتتون شكوفا بشه.
2-خودت خوب ميدوني راجع به اقاي احمدي نژاد دارم صحبت ميكنم. نه يك هنر بيشه يا يك فوتباليست.. بنابراين برادر جان هيچ گونه احساس و تعصب در كار نيست..
اقاي احمدي نژاد يك رييس جمهور محبوب ودوست داشتني حتي در ميان غير مسلمانان ازادي خواه جهان است
ضمنا شما كه راجع به لبناناطلاعات غلط داري . لا اقل يكسري به كشور هاي امريكاي لاتين. كه غير مسلمان هستند. بزن ببينكه ابا اونا همعكس هاي اقاي احمدي نژاد رد جمع كردند يا نه.
بارها وبار ها سيدحسن.در سخنراني هاي خود از مواضع شجاعانه رييس جمهور محبوب تقدير كرده.
ضمنا اي كاش اطلاعات درست بهت ميدادند
مگه توكابينه لبنان چند تا مسلمان هست.

عكس هاي اقاي احمدي نژاد رواز كجا جمع كردند؟ اسم ببر
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
اخوی .... داداش مهدی فکر کن چه فرقی بین زدن بنر و پارچه و .... برای اح ....... در آمریکا و انگلیس و ونزوئلا و آفریقا و آسیا .... با نصب کردن یا کندن عکس اح ........ در اتاق های کار پرسنل حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله وجود داره ؟
تو بگو کل دنیا عکس اح ..... رو بزنن توو خوونشون !!! اما وقتی یک گروه مخلص و شیعه واقعی عکس اح ..... رو بکنه این چه معنایی داره ؟
برای ما معیار یک شیعه واقعی مخلص در خط امام و شهدا چیه ؟ ومعیار ونزوئلایی ها چیه ؟ ........ یه کم فکر کن اخوی
شادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان از مشهد سلام پسر
میگم ما وظیفه داریم شرعا و عرفا و عقلا از ولی و رهبر (ولایت) که در طول امامت و پیامبره حمایت و مریدو جانفدا باشیم در مورد بقیه شخصیتها این چنین نیست.
مثلا اگر نسبت به رئیس جمهور حب و بقض داشتیم این مرز بهشت و جهنم آنچنانکه در مورد ولی امر هست , نیست.
رئیس جمهور اگر ولایی باشد فقط سرباز ولایت است و بس.
حمایت از او اعتباری است یعنی امکان داره بعدا این حمایت از او به دلایلی سلب بشه ولی در مورد ولی امر که جامع جمیع خوبیها و شرایطه صدق نمی کند.
اگر رهبری انتساب رئیس جمهور به مشایی رو مورد مواخذه و سوال قرار نمیدهد البته علنی. این به این معنی نیست که او صد درصد مورد تایید رهبری است. چنانکه در زمان بنی صدر وقتی دست مردم از آستین مجلس بیرون و رای بر عدم کفایت بنی صدر داد امام (ره) فرمودند من ابتدا نیز به او رای نداده و بارها او را نصیحت( البته غیر علنی) کردم و ...
حالا مهدی جان بجسب به ولایت و بس و اگه هرچند تیر در چنته داری برای پیر و مرادمان خامنه ای عزیز دَر کن.
یا علی مدد.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت آقای شادمان
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به جناب شادمان.
سخنان شما راجع به مقام ولايت كاملا درسته من
هم قبول دارم.. .در جايگاه ولايت.بين من و افراد ولايتمدار . هيچ اختلافي نيست.
اختلاف بر سر اتهامات بي اساس به رييس جمهور است .
ولايتمداري من از شما ها به هيچ وجه كمتر نيست.مطمئن باش.
اما چيزي كه شما و دوستانت روهيچ وقت به هدف نميرسونه تقسيم بندي اشتباه است كه البته بعضي ها عمدا سعي ميكنند كه . بعداز حوادث اخير..طرفداران رييسجمهور خدمتگذار را در يك طرف. و مقام معظم رهبري را .در طرف ديگر قرار دهند
بله برادر . اين است كليد حل معما.
اين تقسيم بندي غلط است غلط است غلط است
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به حسين اقا.
اي لبناني هاي منحرف و شيطان برست . چرا عكس احمدي نژاد رو زديد كه حالا مجبور باشيد عكس ها روجمع كنيد.
حسين اقا ببخشيد باز هم تحقيق بفرماييد ببينيد كه ديگه كجاها عكس احمدي نژاد . هست كه فورا اونها روبه منحرف بودن و ضد ولايت بودن متهم كنيم. . ودستور بديم كه فورا جمع اوري بشه.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به حسين اقا
برادر عزيز داستان تخيلي جمع اوري عكسها هم ادامه همون اتهامات بي اساسه اما. اينبار به شكلي ديگر.
حسين اقا از كابينه لبنان كه ديگه نبايد سخن گفت . البته كابينه قبلي روميگم كه در دست گروه بي لياقت چهارده مارس بود كه به نوعي ميشد بگي نوكر امريكا واسراييل بودند. البته با نخست وزيري فرد خائني مانند سعد حريري.
كه با حزب الله هم در تضاد بود.
اما دولت فعلي لبنان به رهبري نجيب ميقاتي.است كه شامل گروه هاي مختلف اعم از مسيحي و ... ميباشد واز حزب الله هم چند نفر . در كابينه هستند . اما. چون كابينه فعلي و به خصوص نخست وزير فعلي رابطه بهتري با حزب الله دارد... به همين دليل مورد غضب امريكا و اسراييل و كشور هاي غربي است.
كه متاسفانه در حال حاضر هم در حال بررسي دادگاه ترور رفيق حريري و برونده جنجالي شاهدان دروغين است.
وبه نظر من كابينه فعلي راه بسيار دشواري در بيش دارد
راجع به حزب الله هم بايد گفت.سيدحسن . واحمدي نژاد هردو سرباز ولايت هستند .
حتي اخيرا سيدحسن از نقش ايران در شكست فلاكت بار رژيم جعلي اسراييل. در جنگ 33 روزه سخن كفت.
البته سيدحسن بار ها از نقش ايران وشخص اقاي احمدي نژاد سخن گفته است
وعشق وعلاقه مردم لبنان در سفر اقاي احمدي نژاد به لبنان بر اي همه اشكار شد.
بنابراين عشق .عشق است فرقي نميكنه كه لبنان باشه. يا ونزوئلا باشه يا افريقا باشه.
مهم اينه كه محمود احمدي نژاد .بك شخصيت محبوب و تاثير گذار در تمام جهان است
شادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزیز آقا مهدی
از اینکه هر دو مون اصولگرا و ارزشمدار و حول محور رهبریم این بسیار خوب است.
ما برادریم عضو یک خانواده حالا نسبت به هم لطف داریم و به قول معروف هر سری یک عقلی.
من اصلا نسبت به رئیس جمهور دشمنی ندارم. و البته قبول هم دارم حرفهای شما نسبت به تقابل رهبر و ررئیس جمهور از منظر دشمن.
ولی من نسبت به بعضی کارهای رئیس جمهور مثل جریان وزیر اطلاعات و متکی که در حین ماموریت برکنار شد و اینکه در جلسه ای رهبری نگذاشتند رئیس جمهور وزیر اطلاعات را برکنار نماید و ...
رهبری میفرماید وحدت داشته و کاری نکنیم که دشمن از آب گل آلود ماهی بگیره .
رهبر نیز از انشقاق ملول می باشد ولی باید ببینیم چه کسی در درجه ی اول عامل این انشقاق می باشد .چه چیز باعث شده در جبهه ی اصولگرایان دو دستگی پیدا بشه این خیلی خطرناکه .
یا علی.
k-5
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر مهدي حسين آقا كي از دولت شيطان پرست و منحرف لبنان حرف زد ؟ ايشون گفتن حزب الله و سيد حسن نصرالله .... و اينكه فرمودين چرا عكساشو زدن كه حالا دارن جمع ميكنن ! به همون دليل كه ما عكساشو زديم و حالا جمع كرديم ، به دليل عدم تبعيت از ولايت فقيه !! همين
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مهدي اينا چيه در مورد دولت لبنان ميگي اون يارو كي در مورد دولت لبنان صحبت كرد اين چه طرز دفاع كردن از دكتر هست در حالي كه فرق دولت لبنان رو با سيد حسن نصرالله و تشكيلات حزب الله لبنان نميدوني !!
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب k5
لطفا چوب لاي چرخ نگذار.
تهجب ميكنم از اينكه .خبرنداري كه دوستانت. صد ها بار دولت رو به اتهامات بياساس مانند رابطه با امام زمان رابطه با اجنه منحرف و... متهم كردند.
لطفا از اقا طراط امار بگير بعدا بيا كامنت بده.
باشه؟
در همين قسمت كامنت اقاي شادمان وهوشنگ وحسين و... رو مطالعه كن تا بفهمي .
معیری
|
Iran (Islamic Republic of)
من حدس میزنم همین الان حسین و خیلی از کاربرای صراط و شاید هم کارکنان صراط از کامنت آقا مهدی در خصوص لبنان غش کردن !!!
آخه یکی نیست به این بنده خدا بگه ما خوانندگان صراط مشاهده کردیم که حسین از مهدی پرسید :
چقدر نسبت به سيد حسن نصرالله و حزب الله و اخلاص اونها و ثابت قدم بودن اونها در خط واقعي علوي و خط امام خميني و امام خامنه اي و ايمان اونها اطلاع داري ؟
خبر داري بعد از مسائل اخير اح ....... عكس هاي اح ...... رو جمع آوري كردناز اتاق كاراشون ؟ دليلش رو مطالعه كن لطفاَ

جواب آقا مهدی رو بخونین و البته غش نکنین از خنده :

حسين اقا از كابينه لبنان كه ديگه نبايد سخن گفت . البته كابينه قبلي روميگم كه در دست گروه بي لياقت چهارده مارس بود كه به نوعي ميشد بگي نوكر امريكا واسراييل بودند. البته با نخست وزيري فرد خائني مانند سعد حريري.
كه با حزب الله هم در تضاد بود.
اما دولت فعلي لبنان به رهبري نجيب ميقاتي.است كه شامل گروه هاي مختلف اعم از مسيحي و ... ميباشد واز حزب الله هم چند نفر . در كابينه هستند . اما. چون كابينه فعلي و به خصوص نخست وزير فعلي رابطه بهتري با حزب الله دارد... به همين دليل مورد غضب امريكا و اسراييل و كشور هاي غربي است.
كه متاسفانه در حال حاضر هم در حال بررسي دادگاه ترور رفيق حريري و برونده جنجالي شاهدان دروغين است.
وبه نظر من كابينه فعلي راه بسيار دشواري در بيش دارد
راجع به حزب الله هم بايد گفت.سيدحسن . واحمدي نژاد هردو سرباز ولايت هستند .
حتي اخيرا سيدحسن از نقش ايران در شكست فلاكت بار رژيم جعلي اسراييل. در جنگ 33 روزه سخن كفت.
البته سيدحسن بار ها از نقش ايران وشخص اقاي احمدي نژاد سخن گفته است
وعشق وعلاقه مردم لبنان در سفر اقاي احمدي نژاد به لبنان بر اي همه اشكار شد.
بنابراين عشق .عشق است فرقي نميكنه كه لبنان باشه. يا ونزوئلا باشه يا افريقا باشه.
مهم اينه كه محمود احمدي نژاد .بك شخصيت محبوب و تاثير گذار در تمام جهان است !!!!

حالا یکی به ما بگه این سوال و جواب چه سنخیتی با هم دارن !!! ضمن اینکه صراط محترم اگه میشه بگین این جور کابرای پرفسور رو از کجا گیر میارین ؟
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به محمد
من كه ميدونم مسووليت توفقط .تخريب مهدي از مشهد است . كه البته براي من مهم نيست.
اگه از عقل مبارك استفاده كني من ميخواستم يك نماي كلي از حزب الله و جايگاه . و تعداد اعضاي حزب الله ان در دولت .ارائه كنم.
براي همين هم كابينه روتوضيح دادم و هم حزب الله رو. كه بگم با توجه به شرايطي كه حزب الله ودولت . داره ومشكلات داخلي وخارجي مانند دخالت بيگانگان و دادگاه رفيق حريري و... ديگه فرصتي براي جمع كردن عكس ها ي اقاي اح...... باقي نمي مونه .ضمن اينكه قبلا ياد اوري كردم .كه حزب الله موفقيت هاي خود را در جنگ 33 روزه . بعد از خدا مديون مقام معظم رهبري واقاي اح....... ميداند .و موضوع .عكسها مزخرفاتي بيش نيست گرچه كه مطالب من در عين سادگي بيان شد اما مثل اينكه براي مخ بعضيها خيلي سنگينه.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به معيري.
ميدون از كجا ناراحتي.
بالا خره كسي كه اح...... رو عامل اسراييل ميدونه .ا.معلومه كه از كابينه و تعداد اعضاي حزب الله . در كابينه چيزي نمي فهمه ودست به تمسخر ميزنه درست مثل رفقاي ابله خودش كه وقتي كم ميارند كامنت طرفداران
دولت رو كبي ميكنند.
اما من دليل اينكه از كابينه صحبت كردم را بارها تو ضيح. دادم گرچه كه ميدونم براي افراد مريض . وعقب مونده ذهني قابل فهم نيست
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
۱۴
۴
سلام
کسی که خوابیده را میشود بیدار کرد ولی کسیکه خودشو به خواب زده عمرا بیدار شود
مطمئنم حملات شما به اح......... در ماههای آینده بیشتر خواهد شد.چون ماموریت شما همین است.چون پولی که به عنوان حقوق میکیرید بابات این است که تخریب شخصیتی کنید اراجیف ببافید تفاسیر نادرست از گفته ها کنید.به حمد الله خوانندگان محترم غرض ورزی شما را متوجه شده اند و مثل چند ماه پیش نیست که اکثرا فکر کنند شما بی طرف هستید.به شما کارکنان صراط پیشنهاد میکنم از مراجع تقلید در باره حلال بودن دستمزد خود سوال کنید!!بگویید که دستمزدتان بابت تهمت و افترا به خلق مردم است.شما که با ادامه دادن به ایجاد تشنج و هیاهو که رهبر معظم انقلاب همه را از این کار برهذر داشتند ولایت مداریتان را ثابت کردید!!حداقل فرمایشات حضرت علی (ع) را در براه اثبات گناه بخوانید.متشکر از همه کسانی که نوشته های حقیر را میخوانند و نظر مثبت یا منفی میدهند
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
بالاخره باید یه عده ای از این راه نون در بیارن یا نه
K-2
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا هدايتت كنه !!
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب محمد امين . احسنت .
دست حق يارت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بالاخره اینهاهم باید با فضارو برای کاندیداهای مورد نظرشان برای مجلس آماده کنند ذو... و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از خواب خرگوشی بیدار شو داداش
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف حق كه ميگن همين حرف برادرمون اقا محمد امين اما من واقعا از صراط تشكر مي كنم كه ما هر چي بهش مي گيم سانسور نمي كنه هيچ سايتي اينجوري نيست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
۶
۱
از خدا بترسید ؛ پیش فعالی هم حدی دارد .
یکدفعه با سر چنان به دیوار می خورید که راه رفتن را هم از یاد میبرید .
کارشه که دارد انجام می دهد . افتتاح طرحها در مظلومیت کامل با یک دوربین سه دهم پیکسلی بعد از دقیقه ها به نظر مردم رسانده می شود . هرآشنا و غریبه و دشمن هر چه به او بگویند انتشار داده می شود . بنازم صبرت ای بی ادعا . جدان که دلاوری امید دارم مثل حر ریاحی یک روز خیلی ها را شرمنده کنی .
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ايول
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
به به چه بصيرتي آدم ميميره براشون !!!
خط انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
۳
۱
بعید نیست روزی سارکوزی در مورد دکتر هم بگوید ما نباید از دکتر عقب بمانیم.
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
۲
۶
آقاي محمد امين اگر راست راستي ولايتمدار باشي قبولي. ولي اگر ولايتمداريت مثل بعضيها فقط براي رد گم کردن باشه ول معطلي. اين انقلاب به دست امام زمان ميرسه انشا الله
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم خوب میگیم ظهور نزدیک است میگیرنمون میندازنمون زندان
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه علائم رو مطالعه كني مي بيني ظهور حالا حالا ها نيست
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 يكي از اساتيد فارغ التحصيل دانشگاه ظهور دولت عدالت محور مي فرماين كه ظهور حالا حالا نيست !!!!
بله ! در جريان هستيم ا ح..... و مش ..... و طرفدارانش با منبع فيض در ارتباطن !!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به دشمن ضد ولايت فقيه:تو و امثال تو اگه حرف نزنيد اتفاقي ميفته؟؟؟اخه ............. تو اينقدر نمي فهمي كه اينا بهونست فقط تا اسفند صبر كن لهتون مي كنيم
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 تو هم اگه ببندي اون دريچه رو اطرافيانت از فيض نزديكي با شيطان در امان ميمونن !!!
انحراف بايد مشخص بشه كه مردم قول نخورن و به يكي مثل اح .... راي ندن ... تا اسفند كه اسفنده ! تا اخرشو ميدونيم چي ميشه و قطعا خدا با حضرت امام خامنه اي هست نه با روساي منحرف تو !
غلام (جا........)
|
Iran (Islamic Republic of)
ها ها ها ها
.... لولو خورد و هلو و .... آقاي عدالت محور رو ديده بوديم اما واقعا حكم جهاد اين آقا ديگه خيلي مضحكه ... حكم جهاد بر عليه كي ؟ بر عليه ولايت فقيه ؟ البته واسه خودش كه حكم داده و عملا وارد جهاد در اين عرصه شده اما مريدا و چماق به دستاش هنوز منتظر حكم جهادشن !!!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به بسیجی با بصیرت:اولا من بر عکس تو رییس ندارم دوما انحراف نزد شما عرب پرستاست و بس سوما خدا با حق حقم که با ماست
خطاب به غلام(جا......):هر کی بر ضد کشور کاری انجام بده ما بر علیهش جهاد می کنیم
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به همه
بچه هاي خوب با هم دعوا نكنيد.
حالا يك ديوونه يك چيزي گفت . شما چرا با هم دعوا ميكنيد
چرا اينقدر ساده ايد؟ ايا اين امير كه شما ها رو به جون هم انداخته ميشناسيد .؟
از كجا معلوم كه فردا باز با يك كامنت جديد .
ويك نظر جديد بياد به صحنه. ؟
k-3
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 اگه بقول امثال ما عرب پرستيم (كه نيستيم و عاشق اهل بيتيم) تو كه يه آدم بي دين مزدور خود اسراييل و آمريكا و انگليسي
ضمنا حق تو لاي ................ اح .... و مش ... هست ميتوني بري بگيريش
ضمن اينكه تو فلفل دلمه در حدي نيستي كه تشخيص بدي كي بر عليه كشور حركتي ميكنه .... بازم ضمن اينكه اگه هر كسي بر عليه كشور اقدامي بكنه قطعا تو هم با اون همدست هستي
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
تفكرات ضد اسلامي يكي از طرفداري اح ..... بنام k-1 رو نگاه كنين و بعد بگين اح ...... عاشق اسلام و ولايت و امام زمانه .... !!
ميگه انحراف نزد شما عرب پرستاست ....
نحوه بيان اين فرد بي دين كه جوري با كلمات و اطلاق الفاظي كه عموميت قضيه رو به اثبات ميرسونه نشون ميده از اساس با اسلام پيامبر اسلام مخالفه با اين تفكر كه پيامبر اسلام عرب بوده و ما كه مسلمان ايراني عاشق ولايت هستيم ، عرب پرست هستيم و منحرف !!! خودشو حق معرفي ميكنه ....
ضمن اينكه به ائتلاف جريان موسوي با اح .... تاكيد داره .... نظريه اي كه سران جريان انحرافي هم برنامه ريزي هاشونو بر همون اساس بنا نهادن
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به اقای k-3 :کاملا واضحه که شما به اعراب علاقه ای ندارید برای مثال وقتی عربستان با زوار ایرانی مثل ...... رفتار می کند شما حج رو تحریم می کنید یا عراق که اگر یه سر یری می بینی چطور باهات رفتار می کنن انگار نه انگار که چهار صد هزار نفر از ما رو شهید کردن و مبلغ بسیار زیادی به ما به عنوان غرامت جنگی بدهکارن
خطاب به اقا محمد:برادر شما مثل اینکه نمی بینی در شهری که شما ها ساختید قوی ترین مرد ایران رو می کشن دختر مردم رو می کشن یک روحانی رو فقط به خاطر دفاع از یک دختر بی دفاع چاقو می زنند و اون نشانه ی خدا (رییس ق ق) میگه ما اسلامی رفتار می کنیم. ای کاش فقط یک سال مملکت دست اح......... بود و هیچکس دیگه دخالت نمی کرد اونوقت کشور گلستان می شد اما حیف
k-3
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 بحثهای حاشیه ای و مغلطه گونه رو پیش نکش فقط بدون که جریان اح ...... در زمینه فتنه انگیزی بر علیه کشور و ولایت فقیه و اسلام در قضیه مصلحی توودهنی شو خورد و فعلا اح .... توو خماری اون توو دهنی هست !!
و در صورت پیگیری خط موسوی و کروبی و رفقاشون عاقبتی بهتر از اونا نخواهد داشت ... امثال ما در راه دفاع از ولایت از ذره ذره وجودمون مایه میذاریم و پوزه دشمناشو به خاک میمالیم همانطور که در فتنه 88 .......
ضمن اینکه بعید نیست جریان ............. برای مشغول کردن مسوولان و کشور به مسائل متفرقه و یا ناامن جلوه دادن کشور بخوان ایجاد ناامنی کنن و مقدمه ورود به حرکات میدانی و فیزیکی فتنه شونو شروع کنن
k-3
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه طبق خواست اح ..... و شما باشه باید مجلس و رهبری و قوه قضاییه و ..... رو کنتراتی بدن به اح ........
والا فعلا بره این ترهایی که به مملکت زده رو جمع کنه و بعد بیاد درخواست سمت های دیگه رو کنه
k-4
|
Iran (Islamic Republic of)
ای کاش فقط یک سال مملکت دست اح......... بود و هیچکس دیگه دخالت نمی کرد اونوقت کشور گلستان می شد اما حیف !!!

یعنی امنظورت اینه که گه یه سال دیگه هم به رئیس جمهوری اح ..... اضافه بشه ظهور واقع میشه ؟؟؟
k-5
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 اگه بررسي بشه ته ته همه اين ناامني ها در كشور كار همين جريان منحرف شما هست كه براي ضديت با ولايت فقيه داره مثل ريگ پول خرج ميكنه و امثال تورو استخدام كرده كه بقول خودت تووي 9 تا سايت دري وري بنويسي .....و در كشور جو ناامني درست كنين k-1 اگه استخدامت كردن واسه اينه كه به طرز درستي نفاق ايجاد كني نه با اين گنده گويي و بي ادبي و هتاكي هايي كه ميكني چهره واقعي جريان عدالت محور !! رو نشون بدي
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به k3
گفته بودي احمدي نژاد.در زمينه فتنه انگيزي و ولايت فقيه تودهني خورد.؟
از كي تودهني خورد؟
اتفاقا احمدي نژاد تودهني زد؟
احمدي نژاد به مفت خوران وانحصار طلبان
ومتحجران بي ديني مثل تو ورفقات كه مزخرفاتي مثل احمدي نژاد منحرف است واحمدي نژاد بني صدر است واحمدي نژاد.ضد ولايت است و.....انچنان تودهني زد كه شماها داريد اينقدر سروصدا ميكنيد.
به كوري چشمان كوچك شما
احمدي نژاد سرباز هميشگي ولايت است ومحبوب تمام مردم ازادي خواه جهان است
k-4
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدي سعي كن يه كم مطالعه كني ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
۲
۳
حضرت آقا فرمودند دشمن نعل وارونه هم می زند واز اینکه اختلاف بین خودی ها بیاندازند خوشحالند و در مورد رئیس جمهور نیز به سپاهیان تصریح کردند :
« مراقب باشيم دستگاه‌هاى انقلاب سرشان گرمِ كارهاى غيرمفيد و احياناً مضر در اين حركت پيشرونده نشود، كه يكى از اينها، همين مسئله‌ى اختلافات است، كه من اگر روى اينها تكيه ميكنم، به خاطر اين است. يك وقت هست كه يك جريانى در مقابل انقلاب مى‌آيد قد علم ميكند به قصد كوبيدن انقلاب، خب، وظيفه‌ى هر كسى است كه دفاع كند. انقلاب از خودش دفاع ميكند، مثل هر موجود زنده‌ى ديگرى. انقلابى كه نتواند در دوران فتنه، در دوران ايجاد كودتاهاى گوناگون ـ سياسى و نظامى و امثال اينها ـ از خودش دفاع كند، زنده نيست. اين انقلاب زنده است؛ لذا از خودش دفاع ميكند، غالب هم ميشود، پيروز هم ميشود، برو برگرد هم ندارد؛ كمااينكه در سال 88 ديديد اين كار اتفاق افتاد. يك وقت اين است قضيه، يك وقت نه، قضيه، قضيه‌ى ايستادگى در مقابل يك حركت براندازانه و اينچنين نيست؛ اختلاف نظر، اختلاف سليقه، اختلاف عقيده احياناً است. اينها را بايستى هرچه ممكن است فرو كاست. اينجور چيزها را هرچه ممكن است بايد كم كرد. مشتعل كردن اين اختلاف نظرها مضر است. » ( دیدار با سپاهیان 13/4/90 )
پس شم هم مراقب باشید چراکه عدم تبععیت از ولایت عاقبت خوشی ندرد.
رضا
|
Armenia
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
۳
۳
صراط تحلیل جهت‌داره غربی‌ها رو بدون تبصره و توضیح تیتر یک نکن.
احمدی نژاد اشتباهاتی در مسایل فرهنگی داره و حتی رگه های از تساهل و تسامح رو میشه در رفتارها و تصمیماتش دید اما اینکه آدمی هم ولایتمدار باشه و هم لیبرال تناقضه و احمدی نژاد و دولت طبق تصریح آقا در خط و مسیر انقلاب است.
( رجوع شود به بیانات آقا در دیدار اخیر با پاسداران که اختلافات اخیر را سلیقه‌ای برشمردن نه ایستادگی در مقابل نظام مانند فتنه).
آریوبرزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
۴
۲
اح....بت شکن بت بزرگ رو بشکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
جریان انحرافی نتواند که جوابم دهد
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
ديگه واقعا زرشك !!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
واي اگر احمدي حكم جهادم دهد
هيچكس نتواند كه جوابم دهد
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به k-1 : زرررررررررررررشك
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به دشمن ضد ولايت فقيه:حالا مي بينيم بچه
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 حرف حق كه ناراحتي نداره .... از كي تا حالا اح ....... حكم جهاد بده شده ؟؟؟ نكنه حكم جهاد رو از آقا !!! ميگيره !!!‌
(البته از آقاي شيطان ! )
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 جان.....نباید اینو میگفتی""""

این جمله شما نباید در جواب ناشناس می بود""""
اگر موافق باشی از طرف خودم وخودت میگم""
لبیک یا خامنه ای""
*جانم فدای رهبر*
*زنده باد احمدی دلاور*
غلام (جا ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
(اشتباه اون بالا اين كامنت رو نوشتم : خطاب به k-1)
ها ها ها ها
.... لولو خورد و هلو و .... آقاي عدالت محور رو ديده بوديم اما واقعا حكم جهاد اين آقا ديگه خيلي مضحكه ... حكم جهاد بر عليه كي ؟ بر عليه ولايت فقيه ؟ البته واسه خودش كه حكم داده و عملا وارد جهاد در اين عرصه شده اما مريدا و چماق به دستاش هنوز منتظر حكم جهادشن !!!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به بسیجی با بصیرت:وقتی کلا کنارتون زدیم می بینی از کی حکم می گیریم
k-3
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 اگه خبري هم بشه جاي تو و امثال تو تووي سوراخ موشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 بحق اهل بيت خداوند ريشه و نسل امثال توي بي دين لامذهب رو از زمين برداره
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به اقایان k-3 و محمد :می بینیم حالا
k-4
|
Iran (Islamic Republic of)
میبینیم حالارو هستم شدید ..!!!
k-4
|
Iran (Islamic Republic of)
البته در حمایت از ولایت فقیه و کوبیدن جریان اجق وجق منحرف هستیم شدید
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
۵
۲
سخنان آقای پناهیان در مورد جداسازی را بخوانید بعد آسوشیتدپرس را به عنوان استناد حرفتون بیاورید
مصطفی
|
Germany
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
۲
۱
اقای اح......... اگر کمی به حافظه خود مراجعت کنن و رفتار های خودشون رو با عملکرد بعضی اقایون فرصت طلب و نون به نرخ روز خور در سال 88 مقایسه کنند مطمنا میفهمن که مردم در مورشون چی فکر میکنن و حتما به این نتیجه هم رسیده که دیگه تو سفرهای استانی جلوی مردم آفتابی نمیشه.
ناشناس
|
Turkiye
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
۵
۳
براتون متاسفم واقعا..
کارتون به جایی رسیده که رسانه خطرناکی چون آسوشیتدپرس شده منبع خبریتون!اونوقت سخنان گوهربارحضرت امام خامنه ای شده براتون قصه!
صدرا
|
Turkiye
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
۲
۵
به حسین
اصلاخودت فهمیدی چی گفتی؟منظورم به کی؟نادون!!مثلااین کنایه به اح...........بود؟خاک برسرت که اینقدرتابلوراه گم کردی!تودیگه مخت تاب برداشته!چون نمیدونی لااقل این مطلب جاش اینجاوشخص موردنظرت اونی که فکرمیکنی نیست!!!
ضد صدرا
|
Turkiye
خدا شفات بده منحرف ضد ولایت فقیه
بسيجي با بصيرت
|
Turkiye
شعورت در حدي نيست كه اين چيزارو درك كني به مخت فشار نيار
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
۴
۱
سلام دوستان . بیایید قدری منصف باشیم و زود و عجولانه قضاوت نکنیم که شاید آب به آسیاب دشمن ریختن باشد . با نظر محمدامین موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
۱
۳
صراط اين روزا مي گذره و ما با شما و دارودسته جوانان .......... مثلا ارزشي تسويه حساب خواهيم كرد
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشك
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
۴
۴
همین هایی که می گویند تفکیک جنسیتی ، فردا روز که اح......... انجامش رو مثبت اعلام کنه ، می آیند و هوجیگری می کنند که آی بیایید ببینید این متحجر رو ...
دیدید گفتیم اگر رای بیاره پیادروها رو هم پرده می کشه ...
بازی سیاست ، بد بازی هست !
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
افرين
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
۷
۳
دكتر خيلي شخصيت پيچيده اي داره و خيليم باهوشه يه خبر تو عصر ايران ديدم كه گفته بود اح........ هر دفعه يه موضع گيري جديد مي كنه و تا بقيه ميان بر اوضاع مسلط بشن بحث رو عوض مي كنه مثل ده روز اخير كه هر سه روز يه موضع گرفت (خط قرمز-بنادر سپاه-تفكيك جنسيتي )سيساسيون اگر اومدن سمت اح........... پيروزن در غير اين صورت................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
۳
۱
اگه ننوشته بودید آسوشیتد پرس (ارگان خبری صهیونیست ها) شک نداشتم مطلب مال خود صراط نیوزه. جناب سر دبیر مجهول الهویه، شب قبل از خواب سه دفعه از خودت بپرس فرق شما با آسوشیتد پرس چیه؟
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
جریان جمع اوری ماهواره ها به کجا رسید تفکیک جنسیتی دانشگاه ها چی ! اینترنت ملی چه شد !قطع رابطه با انگلیس چی! کار وزارت ارشاد به کجا رسید! جریان انحرافی چه وضعیتی دارد!یارانه ها چه شد !سهام عدالت چه وضعیتی دارد!انقلاب های منطقه در چه مرحله ای است! خبر سازی هم در بعضی بخش های مهم لازم است.
بهتر در بخشی از سایت به مطالبه ها اختصاص پیدا کنه و هر روز وضعیت ان بررسی شود
hadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
۳
۱
ظاهرا سخنان رهبری طی این چند هفته گذشته هنوز خیل افراد متوهم و فرصت طلبان سود جو را بر سر راه و تامل بر اعمالشان اعم از دروغ گفتن و دروغ نوشتن و جو سازی علیه رئیس جمهور و دولت نیاورده همانانی که دائم از رهبری و ولایت حرف میزنند ولی در عمل با رفتار و سخنان و در حوزه رسانه با نوشته های تفرقه افکنشان دل امام زمان و رهبری و مردم را خون میکنند
نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
۵
۲
رئیس جمهور عزیزمون هنوز هم "صدای" محرومان و مستضعفین جامعه است.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
افرين
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
غلطي كه تو ميكني !!
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
مواظب باش بيني ت دراز نشه !!!!!!!!!!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به k-2 بيني شما كه خيلي وقته دراز شده!!!!!!
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 .... عاقلان دانند .....!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به k-2 :من اشتباه می منم جواب بچه ها رو میدم!!!!!
k-3
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 بيسواد چي مينويسي؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به اقای k-3 :خب خدا رو شکر هویت اقای k-3 هم مشخص شد ایشون در کامنت ها می گردند تا غلط املایی و تایپی پیدا کنند. افرین!!!!
k-4
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر تفکرات منحرف
k-4
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 = طرفدار یه جریان منحرف فکری ضد ولایت فقیه = یه آدم بیسواد هتاک
k-5
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 لااقل 2 تا كلمه حرف درست و حسابي بزن كه قابليت جواب دادن رو داشته باشه
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به اقای k-4: کاملا با شما موافقم
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به اقای k-5 :برادر میشه چند تا مثال بزنید
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمنعرض سلامخدمت جناب k1.اولين كسي كه با اين اسم اومد
اما بقيه جوجهkهاي اسم تقلبي بايد هرچه زود تر
كاسه كوزه شون روجمع كنند .بروند يك جاي ديگه
k-5
|
Iran (Islamic Republic of)
انشاالله نفاق با ما نیست آقا مهدی
k-5
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان بحثهای منطقی کنین و جواب بگیرین دعوا نداریم که ضمن اینکه انشالله نفاق با ما نیست
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به همه kها
من كه خسته شدم از بس كه به همه جواب دادم.
اما باز هم شما ها ميگيد جواب بده؟
البته من معمولا به سوالاتي كه از من شده هميشه جواب دادم.
معیری
|
Iran (Islamic Republic of)
چه جوابی دادی ؟ وارد جزئیات عملکرد اح .... شو و یه گزارشی از عملکرد اقتصادی اح ..... بده آقا مهدی و از عملکرد اقتصادیش دفاع کن
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به همه kها !!!!!!!!!
من كه خسته شدم از بس كه به همه جواب دادم. !!!!!!!!!! هاهاهاهاهاهاهاهاهاها

اما باز هم شما ها ميگيد جواب بده؟ هاهاهاهاهاهاهاها

البته من معمولا به سوالاتي كه از من شده هميشه جواب دادم. هاهاهاهاهاهاهاهاهاها
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب معيري
به به .چه عجب كه غير از جن و شيطان و عزل رييس جمهور وبني صدر و منحرف و...
چيز هاي ديگ ههم مي شنويم
عملكرد اقتصادي؟
در كامنت قبلي به من گفتي چه جوابي دادي؟
مگه شما چه سوالي كردي؟.
تمام كامنت هاي دوستانت رو در اين مدت بخون اگه به جز توهين به رييس جمهور و اجنه و رابطه با امام زمان و منحرف و ...
چيز ديگه ايي بود حق باشما.
ضمنا در كامنت قبلي ضمن تمسخر من مدعي شدي مهدي از مشهد. بي سواده
حالا چطور از يك بي سواد توقع داري راجع به اقتصاد صحبت كنه؟
چه تضميني هست كه . مثل اين رفيق ميمونت.(ممل) كه اينجا رو با سيرك اشتباه گرفته . باز با كبي كردن بخواهي دلقك بازي . از خودت در بياري .
نصيحت ميكنم قبل از اينكه سوال بفرماييد يك سري به نزديك ترين كتابخونه محل بزن و اطلا عات رو راجع به اقتصاد مملكت در اين دولت و دولت هاي قبلي.بدست بيار. كه مثل قضيه لبنان . وقتي كه نفهميدي طرف رو متهم به بيسوادي نكني .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
۱
حساب اح.....ازمش........ وجريان انحرافي جداست ولي به علت رابطه عميق اوبامش........... اعضاي جريان انحرافي قصدبهره برداري ازاورادارند.اميدوارم ايشان مثل سابق ولايتمدارباشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
۴
۵
حساب اح......ازجريان انحرافي جداست
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اح........ سردسه اين جريانه كه البته هيچ ايراديم نداره
غلام (جا ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
بي تربيت كدوم جريان !!!!!!
k-4
|
Iran (Islamic Republic of)
تناقض در گفتار نفاق رو مشاهده کنین امین زنده و بقیه میگن ما با ولایت هستیم و بر علیه مش .... هستیم اما k-1 خودش هم قبول داره که اح ..... سر دسته این جریان منحرف ضد ولایت فقیه هست امین آقا ببین و عبرت بگیر با کیا هم کیش و هم عقیده هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
۳
دم احمدی نژاد گرم که یک کاری کرده آسوشیتدپرس حرف های صراط را تکرار کند.
صراط تا کی میخوای برای تخریب دکتر به رسانه هایی استناد کنی زیر سلطه صهیونیست هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
۱
در مورد اح.......... فقط میتوان گفت مردی که شرح وظایفش را نمیدانست. برادر تو باید فکر مشکلات مردم باشی هستند کسانی که جور تو را در مسایل حاشیه ای بکشند بچسب به کارت
مهدي از مشهد
|
Turkiye
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
۲
باز كه اسامي جديدي اختراع شده
جريان اين k ها چييه
k-1
|
Turkiye
ولا من یدونه بودم حالا دو نفر دیگم اومدن.ولی اینها مخالف مان
k-4
|
Turkiye
مرگ بر تفکرات منحرف ضد ولایت فقیه