۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳
جوان فکر آفتابی شد

وکالت افتخاری جوان فکر برای امیری فر و جن گیران!

سرپرست روزنامه ایران بدون توضیح در مورد یکی از اقدامات مورد علاقه رییس دولت نهم و دهم در مورد افشای اسامی افرادی که اتهاماتی اثبات نشده متوجه آنهاست، با تعیین تکلیف برای قوه قضاییه افزود: . . .
کد خبر : ۲۴۵۸۰
"صراط" - مرد رسانه ایی دولت که تا مدتها بعد از صدور حکم حکومتی رهبر انقلاب مبنی بر لزوم ابقای وزیر اطلاعات از آن اظهار بی خبری می کرد، در تازه ترین اظهارات خود بار دیگر جریان انحرافی را "موهوم" نامید.
به گزارش صراط نیوز، جوان فکر در سرمقاله امروز روزنامه ایران در دفاعی تمام قد از جریان انحرافی با انتقاد تلویحی ازبرخوردهای قضایی صورت گرفته با این جریان منحرف، رسانه هایی که اخبار تحرکات ناسالم این جریان را به اطلاع افکار عمومی رسانده اند "تبلیغاتچی هایی" خواند که با جنجال فضای روانی جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده اند.
وی همچنین برخوردهای قضایی صورت گرفته با این جریان فاسد را تحت تاثیر جوسازی رسانه های اقتدار گرا وموج سنگین تبلیغاتی و رسانه‌ای بوجود آمده از سوی این رسانه ها دانست.
بنابر این گزارش، رییس ایرنا در این مقاله با نام بردن از جریانات رسانه ایی ناسالمی که بدنبال ضربه زدن به "دولت ولایی" دکتر احمدی نژاد هستند نتیجه این کار را "سست شدن ارکان نظام اسلامی" دانست و از قوه قضاییه درخواست کرد با این جریانات برخورد لازم را انجام دهد.
سرپرست روزنامه ایران بدون توضیح در مورد یکی از اقدامات مورد علاقه رییس دولت نهم و دهم در مورد افشای اسامی افرادی که اتهاماتی اثبات نشده متوجه آنهاست، با تعیین تکلیف برای قوه قضاییه افزود: ضرورت دارد که دستگاه پرتلاش و سختکوش قضایی، ‌نظام اطلاع‌رسانی خود را به نحوی اصلاح کند که هم تذکرات دوراندیشانه رهبر بزرگوار انقلاب درخصوص حفظ آبروی افراد و پرهیز از تضییع حقوق متهمین و مجرمین،‌ ملاک عمل قرار گیرد و هم مردم با سرعت بیشتری از روند بررسی برخی پرونده‌های قضایی مربوط به مسائل عمومی کشور کسب اطلاع کنند و دشمنان نیز نتوانند با سوء استفاده از خلأ اطلاع‌رسانی، ‌ به فضای روانی و فکری جامعه آسیب برسانند.
مشاور رسانه ایی رییس جمهور همچنین با سخن گفتن از جانب مردم که مدتهاست در جریان تحرکات ناسالم و اقدامات مفسده انگیز جریان انحرافی قرار گرفته اند، تصریح کرد: باید روشن شود که رئیس جامعه وعاظ ولایی چرا باید بیش از ۴۰ روز در بازداشت به سر ببرد؟ مردم می‌خواهند بدانند که ماجرای بازداشت رمال‌ها به کجا انجامیده است؟ ع. غ کیست؟ اتهام یا جرم او چه بوده است؟ اینک افکار عمومی، ‌ پاسخ پرسش‌های ذهنی خود را جست‌وجو می‌کند. باید نتیجه بازداشت و بازجویی شماری از حامیان دولت برای مردم تبیین شود. کسانی که به زندان رفتند، مرتکب چه جرایمی شده بودند؟
گفتنی است به نظر می رسد با توجه به سنگین بودن مسولیتهای رسانه ایی جوان فکر و صرف شدن شبانه روزی وقت وی برای ایفای وظایف خود به نحو احسن، بایستی بی خبری وی از صدور حکم حکومتی رهبر انقلاب مبنی بر لزوم ابقای حجت الاسلام مصلحی و نیز موهوم پنداشتن جریان انحرافی را در این راستا ارزیابی و تحلیل کرد.
نظرات بینندگان
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
۱۳
۳
خداوکیلی این جمله جو.......... رو باید با طلا نوشست: اید روشن شود که رئیس جامعه وعاظ ولایی چرا باید بیش از ۴۰ روز در بازداشت به سر ببرد؟ مردم می‌خواهند بدانند که ماجرای بازداشت رمال‌ها به کجا انجامیده است؟ ع. غ کیست؟ اتهام یا جرم او چه بوده است؟ اینک افکار عمومی، ‌ پاسخ پرسش‌های ذهنی خود را جست‌وجو می‌کند. باید نتیجه بازداشت و بازجویی شماری از حامیان دولت برای مردم تبیین شود. کسانی که به زندان رفتند، مرتکب چه جرایمی شده بودند؟
راستی چرا به مردم نمی گویند
صراط عزیز لطفاً بررسی و تحلیل کنید ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب پول طلاشو کی ميده؟!
دشمن ضد ولایت فقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
عجله نداشته باش ته تهش بنی صدر جلوی آقای ................ محبوب عدالت محور ولایی ! رو سفید میشه !!
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
عجله نکن عجله نکن زنگ تفریحه زنگ تفریح !!!
اح ...... هم چنان بره که دیگه برنگرده و فراموش کنی چنین آدم ضد ولایتی هم وجود داشته
ضد سید
|
Iran (Islamic Republic of)
سوال سید : خداوکیلی این جمله جو.......... رو باید با طلا نوشست: اید روشن شود که رئیس جامعه وعاظ ولایی چرا باید بیش از ۴۰ روز در بازداشت به سر ببرد؟

جواب سید : چرا ؟ بخاطر تلاش این جریان منحرف برای تقابل همه جانبه با ولایت فقیه و اهداف و آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی ، بخاطر اشاعه افکار انحرافی مانند ارتباط این جریان با امام زمان و .... و بازی با اعتقادات مردم و ......
آخه آهای ملت در زمانی که شخصیتی مانند حضرت آیت الله بهجت که در عظمت معنویش هیچ شک و شبهه ای وجود نداره ، هیچ موقع مدعی ارتباط با امام زمان نشد ، کدوم آدم عاقلی قبول میکنه مش ... و اح ..... با امام زمان مرتبط باشن ؟؟؟ سید بنظر تو با کسی که با ادعاهای دروغ ولایتمداری قدرت رو بدست گرفت و حالا هم اعتقادات مردم رو بازی گرفته چه برخوردی باید بشه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر اینجا دلقک وجود داره ما نمی دونستیم!
ضد ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اگه فهم داشتی میدونستی !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
۸
۶
سایت صراط که همه می دونن به کی وصل هستی:
شما این همه ادعای ولایت دارید ولی امیری فر را که دستور آزادیش توسط مقام معظم رهبری داده شده است، در کنار جن گیران قرار می دهید؟؟
واقعا براتون متاسفم!
مدیر پایگاه دوست عزیز حداقل بفرمائید ما به کی وصلیم حداقل خودمون خبر داشته باشیم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چی شد جرات نکردی جوابت رو درج کنی؟
حالا فهمیدی به کی وصلی؟؟
ضد ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس تو که به منحرفای دولت وصلی این که مشخصه ، اما سایت صراط خطش خط دفاع از حریم ولایته ، همون خطی که روسای محبوبت بهش حساسیت منفی دارن
وکیل الرعایا
|
Iran (Islamic Republic of)
من بگم به کی وصلین؟ بگم؟ بگم؟ به همونهایی که نه به انسان ژاسخگوند ونه به خالق انسان ونه به قانون ونه به مجری قانون وهرکاری تا حالا خواسته اند و با هر آسیبی به کشور ومردم ونظامٰ کرده اند وکسی به اونها تو نمیگه وچماقداران حرفه ای هستند از نسل همون شعبون بی مخهای دوران مصدق بزرگ که حالا نواده هاشون مثل همیشه جهت بوی کباب رو تو این سیستم اینوری ودرست تشخیص داده و چرخیده اند ومنافعشون رو هر کی تامین کنه و برسونه بهشون مواجب روٰ واسش دم تکون میدن و بازهم به کسی جواب نمیدن ودانشجو و استاد ومرجع تقلید ومردم عادی و رییس جمهور! و مجلسیان واقعی که چند نفرند البتهٰ و... هیچ فرقی واسشون ندارن وفقط از چماق دستور میگیرند وهرسال جدید میشینند وتصمیم میگیرند که سال گذشته!!ٰ چه بکنند! میزنند وبعد بهش فکر میکنند و ژاسخگو به هیچکش نیستند و...! بازهم بگم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
معلومه به کی وصله دیگه ....................................!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ضدناشناس جون دستمال می دونی یعنی چی؟ تو خودشی!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
ضدناشناس به انگلیس وصله
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
ضدناشناس (همون محمد) چقدر پول گرفتی مزدور؟؟
ضد ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رضای ناشناس اگه دفاع از حریم ولایت و همه ولایتمدارها دستمال هست ، آره هستم اینو و به این دستمال افتخار میکنم برای تمام عمر ، اما منافق ! امثال توی بدبخت باید بمیری که د .... ال کیو میزنی ؟ یکی مثل ها ...... موسوی و خاتمی و کروبی و اح ....... !!!!!
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
رضا !!!! ناشناس !!! رضای ناشناس مسلک !!!

مرگ بر ضد ولایت فقیه
ضد وكيل الرعايا
|
Iran (Islamic Republic of)
يكي مطالب وكيل الرعايا (ژاسخگو!) رو ترجمه كنه ببينيم از كي طرفداري ميكنه و بر عليه كي حرف ميزنه !!!
ذوشينقيل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
۷
۶
آقاي جوانفكر خوش فكر!!!!! يد طولايي در حمايت از اين جريان موهوم(بخوانيد جريان انحرافي) دارن،‌برادر سرتو از زير برف بيار بيرون و حق رو بگو ولو برخلاف منافعته
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
۷
جهت اطلاع شما می گم: امیری فر اخیرا از همه ی اتهامات تبرئه شده و آزاد شده
صراط جون همین چاخانها رو گفتی که هر روز توی دادسرای فرهنگ و رسانه پیش قاضی رویت میشی دیگه!
تو اگه پینوکیو بودی عجب دماغی داشتی تاحالا!
مهران آزادپی
|
Germany
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
۶
۵
سایت محترم صراط در مقاطع مختلف به تبعیت از جناب شر........ ادعا نموده که اسناد و مدارک متقن و انکار ناپذیری را در دست دارد و می تواند ادعا هایش را بوسیله آن ثابت کند . اما دریغ از حتی یک برگ سند مستند .
- با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری که آزار و ایذاء و اذیت حتی مخالفین خود را هم انحراف از خط امام ( ره ) تبیین فرمودند ، در این مقطع است که معلوم می شود اطلاق جریان انحرافی و اساساٌ انحراف شایسته چه طیفی است .
صراط جان ، مردم هوشیارند - اندک زمانی پس از اتخاذ استراتژی سکوت توسط ریاست محترم جمهور و حلقه دولت ، نظرات کاربران خود را در حمایت از دولت محترم رصد بفرمائید و بیش از این به ایجاد تفرقه دامن نزنید .
حق یار
هوشنگ
|
Germany
مهران گوگولی اهداف محبوب شما نشون میده تامین کننده منافع اسراییل آمریکا و انگلیسه گووگگگولی مگولی
ممل
|
Germany
منافق تو توی دایره این جمله قرار داری ؟ مخالفین ، کسی که ولایت رو قبول نداره دم از ولایت نزنه سبز لجنی .... این دولتی ها ادامه دهنده راه موسوی ان

- با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری که آزار و ایذاء و اذیت حتی مخالفین خود را هم انحراف از خط امام ( ره ) تبیین فرمودند
رضا
|
Germany
هوشنگ جون خودت هم کم گوگولی نیستیا :)
اهداف شما چیز خاصی رو نشون نمیده غیر از همون گوگولی مگولی بگولی...
ناشناس
|
Germany
این هوشنگ نشون داد که کلا هوشنگه!
علی
|
Germany
آقا یکی واسه کامنت ممل زیرنویس بذاره!
ممل
|
Germany
علی جون اگه منظور مطلب منو می فهمیدی که طرفدار ...................... عدالت محور نمی شدی !!
ضد میتی
|
Germany
احساس میکنم آقایان موسوی و کروبی و خاتمی و ها ..... با تمام توان به اح ....... خسته نباشید و خداقوت میگن ! چون با سرعتی مافوق سرعت داره اهداف اونارو دنبال میکنه
مهران آزادپی
|
Germany
بی نهایت ممنونم از بصیرت کاربران محترم - رضا وعلی - و باز ، بی نهایت ممنونم از حمایت روشن بینانه تان - علی جان کامنت های ممل زیر نویس نمی خواهد - خودش بدون شرح گویای ماهیت و هویت ایشان است - کما اینکه تاکنون در ذیل تمام کامنت های اینجانب و مهدی از مشهد قلم فرسائی کرده و تنها یک پاسخ دریافت نموده است و آن اینکه ( تا مرد سخن نگفته باشد - عیب و هنرش نهفته باشد )
حق یار
دشمن ضد ولایت فقیه
|
Germany
آقا مهران جای تاسف داره که از بی ادبی های رفقات تعریف و تمجید میکنی بی ادبی های طرف مقابل رو تخطئه میکنی و در آخر هم میگی تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد ...... یعنی این صحبت شما که در کامنت بالا نوشتی از روی هنر هست ؟
مهدي از مشهد
|
Germany
اقا مهران . دوست عزيز
همانطور كه ملاحظه ميكني. هر كجا كه من و تو و امين يا هر طرفدار دولتي كامنت ميده . اين بچه ها مثل نخود اش خودشون رو قاطي ميكنند. وضمن توهين كردن ولجن براكني وتخريب دولت.
وقتي بهشون جواب ميدي . ميگن شما به ما توهين كردي .
حالا اقا صراط
به ما بگو ما با اين بچه ها چكار كنيم؟
حسين
|
Germany
اگه ميتونين اثبات كنين كه خط ضد ولايي اح ..... و مش ..... با ها .... و موسوي و كروبي و دوستانشون يكي نيست ..... همين
مهران آزادپی
|
Germany
حسین جان همانطور که بارها تحت اثر محاوره ای که داشته این به تعامل و همدلی پایداری رسیده ایم - این بار هم اگر واقعا منظورت بحث و تبادل نظر هست ، قطعا می توانیم به شما ثابت کنیم که نه تنها آقایان اح ... و مش..... و بقا ..... با خط فتنه در یک راستا نیستند ، بلکه اتفاقاٌ این طیف شما تمامیت خواهان است که با اصحاب فتنه در تعامل مستدام است .
برای نمونه :
1- شرط اول ولایتمداری اقتداست .
2- مقام عظمای ولایت بر سر اصول با هیچ احدی سر سازش ندارند و در عین حال در خصوص آقای مش..... سکوت فرموده اند .
3- آنان که اقتدا را می فهمند و اقتدا می کنند در پشت سر مقتدای خود قرار دارند و از مقتدای خود پیشی نمی گیرند . ( ضرورتاٌ حتی در نماز جماعت احتیاط واجب است که سلام پایان نماز را ابتدا از کسی که به او اقتدا فرموده اید بطور وضوح بشنوید و سپس سلام آخر نماز را بر زبان جاری فرمائید . همینطور در رکوع و سجود و قنوت و سایر موارد. ) ( خواهش می کنم این ها را بفهمید )
مقایسه :
1- سران فتنه رای مردم را برنتابیدند و به مقتدای ملت اقتدا نکردند و فتنه را رقم زدند و نامه های بدون سلام نوشتند و دست به تخریب زدند و به مردم و شعور مردم توهین نمودند.
طیف حامی و محامی شما تمامیت خواهان ادعا می کند که مقتدائی دارد و ولایتمدار است و در عین حال قصاص قبل از جنایت را خواهان است و پیشاپیش مقام ولایت حرکت می کند و تحت اثر مسموعاتشان نظر قطعی ارائه می نمایند و تخریب می نماید و توهین می کند و متهم به جن گیری و سحر و ساحری می کنند و شعور مخاطبان را به استهزاء گرفته اند و نمونه اش کامنت های طیف شما ( همین ممل و هوشنگ و غلام و .... )
3- حضرت آقا ارشاد به همفزائی و همدلی فرمودند و حلقه دولت در همین زمینه سکوت الهام بخش را در متابعت محض از مقتدای خود در دستور کار قرار داد و وارد حاشیه نمی شود و کار مربوط به خودش را انجام می دهد و کاربران طرفدار دولت هم همواره دعوت به جذب حد اکثری و پرهیز از نفاق و تلاش در ایجاد همدلی و همفزائی می نمایند . طیف شما هم که قربانش بروم ید طولائی دارد در ایجاد و دامن زدن به نفاق و تفرقه
- سایت های معاند را هم رصد می کنم و قالبا شما همان حرف های آنان را بازگو می کنید .
و البته هزاران دلیل دیگر هم وجود دارد که نشان از نزدیک تر بودن طیف تمامیت خواه به جریان فتنه دارد و در این مقال نمی گنجد .
حق یار
حسين
|
Germany
سلام آقا مهران : جوابيه ذيل رو ذيل يه مطلب ديگه (جوابيه تهديدآميز وزارت ارشاد) نوشته بودم اما از اونجايي كه با سوال شما همخواني نسبتا خوبي داره براتون مجددا درج ميكنم :

" هنگامی که داشتم جوابیه روابط عمومی وزارت ارشاد رو میخوندم ، استراتژی مشترک و هماهنگ مطابق با سران انحراف ، لحن بیان و شکل ادبیات گفتاری و نوشتاری ش ناخودآگاه ناخوداآگاه منو به تامل واداشت ، اگه عزیزان دقتی کاملا سطحی و معمولی نسبت به افاضات این جریان ، اعم از افرادی که مغز !! متفکر این جریان محسوب میشن ، و همچنین طرفداران این طیف منحرف داشته باشن ، متوجه میشن که اینها در برابر تمام نقدها ، روشنگریها و موضع گیریهای منفی که در برابر اعتقادات و نظرات غیرعقلانی و نفاق آمیزشون اتخاذ میشه ، بالاتفاق اینگونه به خروش میان و این جمله مشترک (که خودشون هم بهش اعتقاد ندارن) رو به جای جوابگویی به شبهات بیان می کنن :

انتشار اين قبيل مطالب حاوي اطلاعات واهي و بي پايه بي شك خلاف منويات و توصيه هاي مقام معظم رهبري در خصوص جلوگيري از دامن زدن به اختلافات و مسائل حاشيه اي است.

راستش با خوندن این جمله که بطور متناوب در بیانات این جریان به چشم میاد ، بی اختیار از اینهمه کم شعوری که خدا اونارو دچارش کرده تا چهره نفاق آلودشون برای مردم روشن بشه خنده م میگیره و با خودم میگم آخه کدوم آدم عاقلی این جمله رو از شما می پذیره !! که چون شمایی با چنین افکار آنچنانی ! اگر دل در گرو عشق ولایت فقیه و فرزند حضرت زهرا س داشتین و برای بر زمین موندن فرامین ایشون دل میسوزوندین ، تا بحال باید از شرم و خجالت برخورد جسارت آمیزتون در گستاخی و بی توجهی به فرامین حضرت آقا در مورد مش ... و موضوع مصلحی آب میشدین .... 11 روز قهر از کی ؟ جریانی که این رفتارهاش نشون میده اعتقادی به ولایت فقیه نداره ، چه ناراحتی میتونه از بابت بی توجهی به منویات حضرت آقا در باب جلوگیری از حاشیه سازی و ... داشته باشه ؟؟؟ اصلا تمام حرفهای شما صحیح و حرفهای ما نادرست !!! دروغ بزرگ ولایتمداری که در زمان انتخابات به خورد طبقه متدین و مذهبی جامعه دادین رو که فراموش نکردین !! سوال من اینه جریانی که سرانش بدون ترس از خدا و شرم از خونهای شهدا ، به این راحتی دروغی به این بزرگی رو به مردم میگه و بعدا به راحتی و انگار نه انگار که ادعای ولایتمداری داشته یه زمانی ، در برابر ولایت فقیه می ایسته ، به کدوم حرف و سخنش میشه اطمینان کرد ؟؟ دلسوزی برای بی توجهی به منویات حضرت آقا در باب مسائل فرهنگی و ..... ؟؟؟ شما عملاً و دانسته و آگاهانه دارین در مقوله فرهنگ برخلاف منویات ایشون عمل میکنین ، و میخواین ما این حرکت ضد ولایی شما رو جور دیگه ای تعبیر کنیم اما انتقاد مردم به این اعمال و افکار نفاق آمیز شما برخلاف منویات مقام عظمای ولایته ؟؟ "

فرمودي : 1- شرط اول ولایتمداری اقتداست .
قبول داريم ما كه حرفي نداريم ، ضمن اينكه حضرت آقا نفرمودن حرف نزنيم ، فرمودن روشنگري بشه ، يعني اينكه با روشنگري چهره نفاق براي مردم تبيين بشه ، يه سوال دارم اونم اينه كه رئيس جمهور مدعي ولايتمداري چرا به احكام حكومتي حضرت آقا در مورد مشايي و مصلحي اقتدا نكرد و پست و منصبي مونده كه مش ..... نگرفته باشه ؟ اين ولايتمداريه ؟

فرمودي : 2- مقام عظمای ولایت بر سر اصول با هیچ احدی سر سازش ندارند و در عین حال در خصوص آقای مش..... سکوت فرموده اند .

اينكه ايشان با احدي سر سازش ندارن را شماها بهتر درك كرديد ميدوني چرا ؟ چون وقتي اح ........ دتون به حالت قهر رفت خونش خوابيد و حتي براي تحميل نظرش به حضرت اقا مبني بر عزل مصلحي تهديد به استعفا كرد ، حضرت آقا فرمودن ميخواي استعفا بده !! و اين تودهني كه حضرت آقا زد ، مصداق اين جمله س كه حضرت آقا با احدي سر سازش نداره ، ضمن اينكه مش ..... عددي نيست كه حضرت آقا در موردش بخوان صحبت كنن ، فقط در مورد انتصابش نظري دادن (حكم حكومتي) و يك بار هم در مورد افاضاتي كه در مورد مردم اسراييل كرده بود فرمودند يه خبطي رو مرتكب شده .....! علي ايحال مشخصه نظر ايشون نسبت به اين شخص مثبت نيست.

حرف از اقتدا زدي ، يعني شما ميفرمايي چون حضرت آقا شخصاً وارد نقد مش .... نميشن ، ما هم بايد به ايشون اقتدا كنيم و در مورد انحرافات اين شخص چيزي نگيم تا به خيال خودش پا روي خون شهداي ما بذاره و اسلام و انقلاب رو ....... ؟؟؟ (عاقلان دانند) و قطعا حضرت اقا روشنگري و تبيين انحراف را از ملزومات مي دانند.
از همدلي و هم افزايي صحبت كردي ، عاليه اما همدلي در سايه تبعيت از ولايت فقيه امكان پذيره ، با كسي كه در خط تقابل با ولايت فقيه ، آن هم بصورت عملي حركت ميكنه اصلي ترين مولفه محوري و مشترك رو نداريم كه در راستاي همدلي با اون حركت كنيم مگه اينكه توبه كنه ! طبق نظر شما بايد با مسعود رجوي هم در راستاي همدلي حركت كنيم !
در مورد سكوت دولت حرف زدي ، و اين سكوت رو در راستاي تبعيت محض !!! از فرامين حضرت آقا تفسير كردي ! اولاً مردم فرق بين سكوت توام با نفاق و سكوت توام با مظلوميت و حجب و حيا و .... را مي دانند ، زيرا آقاي اح ..... در موضوعاتي مانند مش ..... و مصلحي با عملكرد خود نه تنها سكوت نكردند ، بلكه با شيپور ، عدم تبعيت خود از ولايت فقيه را به گوش جهانيان رساندند و هم اينك نيز با سكوت توام با نفاق روند مذكور را ادامه مي دهند ...

بقيه صحبتات در مورد تماميت خواهان و .... با توجه به اينكه امثال بنده يه بسيجي ساده و گوش بفرمان حضرت آقا هستيم و سر در آخور هيچ جريان سياسي نداريم ، قابليت پاسخگويي را ندارد.
ضمنا فلسفه رفتار فعلي ما كه صرفا در راستاي بيان انحرافات و روشنگري در خصوص نفاق جريان مورد حمايت شما و پرهيز از هرگونه اقدام عملي و خودسرانه براي برچيدن طومار نفاق آنان مي باشد ، در جهت تبعيت از فرمايشات مقام عظماي ولايت است.
جن گير
|
Germany
اوه چه ثابتي هم كرد آزادپي
حسين
|
Germany
ضمن اينكه بنده هم خاضعانه خواهش ميكنم اينهايي را كه گفتم بفهميد
مهران آزادپی
|
Germany
حسین آقای عزیز مجدداٌ سلام - بسیار ممنون که باز هم با حرفهای بسیار تکراری و سطحی روشنگری ( بخوانید ایجاد نفاق ) فرمودید .
1- مناسبات سیاسی فی مابین ریاست محترم جمهوری و مقام معظم رهبری چیزی نیست که در سطح درک و فهم جنابعالی باشد و خواهش می کنم که نه پیش داوری کنید و نه حتی در این مورد نظر بدید
2- نظری که اینجانب در این زمینه ارائه می نمایم دقیقا همان کلام ریاست محترم جمهور است که در مصاحبه مطبوعاتی فرمودند در تصمیم گیری ها مقام معظم رهبری خودشان فرموده اند که حتی حق مخالفت با ایشان را داریم ( از همین زاویه است که آزاد اندیشی و روشن بینی معظم له مورد تائید دوست و دشمن است ) و موضوعات را ظاهرا در کلان تصمیم گیری ها با هم به بحث می گذارند و در نهایت نتیجه ای حاصل می شود و جا ندارد که حقیر هم بیش از این به این ماوقع وارد شوم و صد البته این مصداق ایستادن در مقابل مقام معظم رهبری نیست و اتفاقا این دقیقاٌ نکته ای است که در حیطه شعور نازک و سطحی نگر طیف حامی و محامی شما نمی گنجد - به همین بسنده می کنم که ساعتها تحت اثر مسموعاتتان تخریب می کنید و نه از انحراف و نه از مفاسد اقتصادی و نه از جن و جن گیری و نه حتی از سحر و مسحور سندی ارائه می دهید و نه حتی مدرکی دارید که بر اساس آن حرف بزنید - یعنی همه اش حرف مفت است ( سایر کاربران محترم قصد بی ادبی نداشتم و این نکته که کمی تند تر نوشته شده بود در پاسخ به عدم رعایت ادب از سوی حسین بود و خواستم بگویم که به هر حال اگر چه تلاش ما در ایجاد همدلی و هم افزائی و حاکم نمودن جذب حد اکثری است اما با آنانکه ادب را رعایت نمی نمایند ، می شود به اینگونه هم تذکر داد . ) - بگذریم - در مقابل روشنگری که در خصوص خجالت زدگی و آب شدن از خجالت هم زده بودید ، دیر شود ، دروغ نمی شود - گذشت زمان شرمساران واقعی نسبت به مردم و امامشان را ، همان زمان که پرده ها را به کناری می زنند ، نشان خواهد داد - سایر حرفهای شما مثل همیشه تکرار مکررات است و سبقت بر فرمایشات مقام معظم رهبری که از بس تذکر دادیم و شما نفهمیدید ، حس می کنم واقعا مصداق صم بکم آیات خدا می شوید و تنها خداست که می تواند در مورد شما رحم کند و به راه راست هدایتتان نماید که کار از دست بشر علی الخصوص من حقیر خارج شده است - حالا هی شما بگوئید روشنگری می کنیم و مقام معظم رهبری بفرمایند که دست از ایجاد تفرقه بردارید و البته کو گوش شنوا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تاریخ همیشه گواه صادقی بوده و هست - گذر زمان خواهد گفت که مظلومان چه کسانی بودند و ظالمین هم چه کسانی - شاید فعلاٌ دور دور شما باشد و هر چه می خواهید بگوئید ، اما در پایان کار وعده خداوند محقق خواهد شد و به این شک نکنید - پس تا آن زمان ...........
اللهم اشغل الظالمین با الظالمین
حسين
|
Germany
سلام آقا مهران – اين برداشت شماست كه حرفهاي بنده را سطحي و نفاق آلود مي دانيد.... !!
با اجازه شما در مورد مطالبي كه شما نگاشته ايد و قابليت پاسخگويي را به هيچ عنوان ندارند (مثل سطح درك بنده از مناسبات مقام عظماي ولايت با شخص مد نظر شما) صحبتي نمي نمايم
در عجبم از بينش ساده انديشانه و كم سوادي ها يا اينكه اطلاع داشتن از مسائل اما منافقانه برخورد كردن ها ....... !!! قطعاً در مورد بحث و مباحثه و ..... با مقام عظماي ولايت حرفي نيست و عقل سليم هم بر صحت داشتن چنين رويه اي تاكيد دارد ، اما در نهايت امر و جايي كه كار به قطعيت يك چيز و عدم قطعيت چيز ديگر مي رسد ، و در آن مقطع ولايت فقيه نظريه نهايي خودشان را مي دهند ، جاي هيچ شك و شبهه اي نيست كه نظريه ولايت بايد اجرا شود ، نكند شما توقع داري بنا به گفته اح ...... ايشان مي توانند در مورد مساله اي ضمن مباحثه با ولايت ، با نظر ولايت فقيه مخالفت نمايند و حتي پس از صدور حكم نهايي و يا حكومتي از سوي ولايت اين مخالفت خويش را همچنان ادامه دهند !!!! و بروند و 11 روز قهر كنند !!!
اخوي بحث مباحثه اح ...... با مقام عظماي ولايت و در نهايت نپذيرفتن نظر ولايت فقيه نشانگر عدم اعتقاد نامبرده به مطالب ذيل مي باشد :
درحوزه تشریع؛ که خدای متعال و پیامبر اسلام(ص) تکلیف ما را نسبت به احکام، روشن ساخته و این دستورات به دو قسم تقسیم می شه یکی مربوط به احکام ذاتی مانند؛ نماز، روزه و احکام و دیگری خدای متعال به بندگانش دستور داده که کلام رسول خدا(ص) و ائمه معصومین(ع) و در زمان غیبت امام عصر(عج)، «نایب عام» که ولی فقیه می باشد، حجت بوده و عمل به این دستورات واجب الهی است.
عمل به احکام عقل بعد از حکم شرع به آنها، بر همگان واجب و حکم ولی فقیه هم از این مقوله می باشد. ولایت عامه ای که فقیه در زمان غیبت متصدی آن می شود ولایتی است که ائمه معصومین از طرف خدای متعال برای هدایت و رشد مردم بر عهده داشتند. مرحوم نراقی می فرماید «و المقصود لنا هنا بیان ولایة فقهاء الذین هم الحکام فی زمن الغیبه، ...» وقتی سخن از ولایت عامه به میان می آید منظور فقهایی هستند که در زمان غیبت همه اختیارات امام معصوم(ع) را بر عهده دارند؛ در واقع همان ولایت عامه ای که بر معصومین ثابت شده از ناحیه خدا برای ولی فقیه هم ثابت است.
مرحوم صاحب جواهر در مباحث مختلف کتاب هایش به مسئله مهم ولایت فقیه و مسئله «حکومت» و «ورود» به صورت صریح اشاره می کند، مانند مکاتبه «اسحاق بن یعقوب» که بر آیه «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ أَطِیعُواْ اللّهَ وَأَطِیعُواْ الرَّسُولَ وَأُوْلِی الأَمْرِ مِنکُمْ فَإِن تَنَازَعْتُمْ فِی شَیْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَی اللّهِ وَالرَّسُولِ إِن کُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ ذَلِکَ خَیْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِیلًا، ﴿سوره نساء، آیه 59﴾» و اجماع حاصل از علمای شیعه، «فقیه» را به عنوان «اولی الامر» و «نائب مناب» معصوم می داند.
ضمن اينكه در مورد عدم ارائه مدرك و سند از سوي اينجانبان ....!!! هيچ دليل و مدركي متقن تر و مستندتر از اعمال و رفتار شخص اح ...... در مخالفت با مطالب فوق (در مورد نظريه ولايت فقيه) نمي يابم كه همه مردم ايران و ..... با تمام وجود عدم تبعيت نامبرده را از ولايت فقيه مشاهده و احساس كرده اند ، و تمام حرف و نظر بنده نيز همين مي باشد ، بقيه مطالب شما را قابل توجه نمي دانم و نيازي نيز نمي بينم كه براي پاسخگويي به آنها زحمتي به خودم بدهم. زيرا كسي كه در امتحان ولايتمداري مردود شده مثل ها ......... و موسوي و خاتمي در جرگه همانها محسوب مي شود.
خط انقلاب
|
Japan
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
۲
اول آدمی که نام افراد را برد خود رئیس جمهور بود و ما هم از آن حمایت کردیم. البته وقتی فهمیدیم رهبری با این کار مخالف بوده استپشیمان شدیم. پس حالا هم اگر نام افرادی برده شده است که اتهام آنها ثابت نشده است بهتر است آن را به حساب "آن" بگذاریم.
خط انقلاب
|
Japan
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
۲
معنی واقعی سکوت احمدی نژاد همین جوانفکر است. حرف های جوانفکر که مهمترین شخص رسانه ای رئیس جمهور و در واقع زبان دولت و رئیس جمهور است همان حرف های دکتر است. پس می بینیم که سکوتی در کار نیست.
مهدي از مشهد
|
Turkiye
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
۸
۶
چطور شد كه چند در خواست منطقي از قوه قضاييه. اسمش شد تعيين تكليف. اما قلدري كردن وان همه اتهام به دولت خدمتگذار .اشكالي نداره؟
متاسفم .
اقاي جوانفكر كه حرف بدي نزد.
مگر مردم در راهبيمايي هاي متعدد خود از دسگاه قضا مطالبات نداشتند؟
ايا ميتوان گفت ميليونها نفر از مردم براي دستگاه قضا تعيين تكليف كردند؟
مگر دسگاه قضا كيست كه اقاي جوانفكر يا هر كس ديگر جرات نكند حرفش رابزند؟
مگر دستگاه قضا توسط فرشتگان الهي اداره ميشود. كه شما اينقدر اين دستگاه كم كار را مقدس جلوه ميدهيد؟
معلومه دستگاهي كه علي رغم خواست مردم .. اينهمه در برخورد قاطع با غارتگران بيت المال و مفاسد اقتصادي و اجتماعي و... كوتاهي ميكند . ميشود مقدس . اما يك نفر كه از دستگاه قضا مطالبات دارد ميشود منحرف و رمال.
خداوند روح بيمار همه را شفا دهد
ممل
|
Turkiye
اح ........ هم بزودی می گذرد !!!!!!!! و قطعاَ نخواهد توانست کوچکترین انحرافی در خط ولایت و شهدا ایجاد نماید ....
ناشناس
|
Turkiye
دوست عزیز کسی به درخواست منطقی انتقاد ندارد.اما چند نکته در اینجا مطرح است:
1.یک فرد منتسب به دولت حق ندارد برای یک قوه دیگر تعیین تکلیف کرده بلکه می تواند به قول شما از جایگاه حقیقی خود و به عنوان یک شهروند "درخواست های"خود از قوه قضاییه را مطرح کند.
2.مسئله دیگر سیاست یک بام و دو هوای اقایان است که ازار دهنده است.اگر حفظ ابروی متهمین خوب است که خوب است چرا اقای ا.... در سخنان خود به دفعات اسامی افرادی را برده که اتهاماتی اثبات نشده انهم نه به طور رسمی به انها متوجه است؟!ایا اقای جو.... یکبار به این رویه غلط اعتراض کرده است؟!
3.اتفاقا یکی از مطالبات مردمی به عنوان شهروندان این جامعه و نه تعیین تکلیفهایشان برای قوه قضاییه برخورد با کسانی است که با یک امضا میلیاردها تومان پول بیت المال را به ناحق جابجا می کنند و یکی از دلایل رای دادن به اقای احمدی نژاد کمک به همین برخوردها بود.
4.در هیچ قسمتی از خبر فوق به اقای جو.... که به قول شما مطالباتش را از دستگاه قضا مطرح کرده است نسبت رمالی داده نشده است.
5.از دعای پایانی شما نیز منونم و دعای خوبی بود و از عمق جانم برای ان امین گفتم.اما می خواستم بپرسم این دعا شامل کسانی که به میل خود قانون را تفسیر کرده و هرجا بر خلاف میلشان بود به ان عمل نمی کنند و در برابر رسیدگی به اتهامات اطرافیانشان سنگ اندازی می کنند نیز می شود یا خیر؟!
مهدي از مشهد
|
Turkiye
خطاب به ناشناس
1 - ادعا كردي فردي منتسب به دولت حق ندارد. براي قوه ديگه تعيين تكليف كند. ببخشيد شما؟
از كجا اين قانون را اختراع كردي.
كسي حق ندارد براي منافع خود به دستگاهي تقدس ببخشد
دوما .باز با داري قلدري ميكني يا خودت رو به كوچه علي چب ميزني .كسي تعيين تكليف نكرد بلكه خواسته بجا مطرح شد.حتي سخنان مقام معظم رهبري مطرح شد

البته خيال نكن فقط با اقاي جوانفكر طرفي بلكه بايد اثبات كني ميلونها نفر از مردم كه به راهبيماييهاي مختلف ميايند . ومطالباتي مانند دستگيري فتنه گران ومفاسد اقتصادي و.... دارند .براي دستگاه قضا تعيين تكليف ميكنند .
ضمنا چرا تعصب شما زمانيكه ديگران براي دولت تعيين تكليف ميكنند. شكوفا نميشه.؟مثل دخالت مجلس در دولت.
ايا به قول شما اين سياست يك بام و چند هوا نيست.
ضمنا دوستان جنابعالي يا شايد هم خود شما بارها اقاي جوانفكر را به انواع اتهامات .محكوم كردند . لطفا كامنت هاي قبلي را مشاهده بفرماييد . بعدا نظر بدهيد
رضا
|
Turkiye
آقا یا خانم ناشناس مدرک شما چیه که آقای ا..... به دفعات اسامی افرادی را برده که اتهاماتی اثبات نشده به طور رسمی! متوجه آنهاست؟؟
دوست عزیز این خبرهای دروغ رو درمیارن تا ساده دلانی مثل تو را فریب دهند. شما یه کم جلوتر از نوک بینیت را نگاه کن.
محمد
|
Turkiye
خداوند روح بيمار همه را شفا دهد !!!!!
مهدی تو کی میخوای بفهمی ؟ کی میخوای درک کنی این صحبتها زشته ؟ صراط این کار توئه که افسار اینو پاره کردی تا پاچه بگیره و دکتر محبوب رو تخریب کنه ..... زنده باد دکتر محبوب جهان مرگ بر کسانی که میخوان با طرفداری شبهه ناک اون ، تخریبش کنن
مهدي از مشهد
|
Turkiye
خطاب به محمد.
مودب باش حيف اسمت.گرچه من بعيد ميدونم كه اسامي ديگري نداشته باشي
بچه جان تو كوچكتر از اوني كه بتوني .من رو گول بزني.فعلا كه با كامنت هاي خودت مخالفان و
فحاشان به رييس جمهور رو كمي ذوق زده كردي . اما .مهدي از مشهد به هر بي لياقتي باج نميده.
اگه كمي صبر داشته باشي دست كثيفت رو براي همه رو ميكنم دروغگوي منافق
رضا
|
Turkiye
مهدی جان این محمد کلا بیکاره! تابلوست که همه ی کامنتا خودشه.
من موندم این ابله ها چقدر پول می گیرن واسه این جوسازیا که حاضرن شعور خودشون رو زیر سوال ببرن
ناشناس
|
Turkiye
محمد جون تو افسار خودتو کنترل کن تا گاز نگیری! نمی خواد نگران افسار دیگران باشی
محمد
|
Turkiye
مهدی مشهدی تو آدم بی ادبی هستی که با جا زدن خود بعنوان طرفدار دکتر و بیان مطالب زشت و بی ادبانه ، به گونه ای هم سعی میکنی عمدا نشون بدی که آدم بیسوادی هم هستی فقط قصد داری دکتر رو با این استراتژ زشتت تخریب کنی و دستت با صراط تووی یه کاسه س
مهدي از مشهد
|
Turkiye
مخاطبين محترم.
رييس جمهور محبوب هميشه مورد علاقه رهبري بوده و خواهد بود..و انحصار طلبان دروغگو.از .صميميت رهبر و رييس جمهور به شدت ازرده اند.. بنابراين اقدام به لجن براكني و شايعاتي نظير . عزل رييس جمهور و اختلاف و...ميكنند
اما بدانيد كه احمدي نژاد مردمي و جهاد گر . محبوب و شخص مورد علاقه رهبري است. كه خود دشمنان اسلام و زياده خواهان داخلي هم از ان مطلعند اما انقدر جرات و شجاعت ندارند كه ان را بيان كنند
مهران آزادپی
|
Turkiye
عجب روزگاری شده که فردی مثل محمد با جدید ترین ترفند ، در لباس میش ، گرگ گونه عمل می کنه و خودش رو طرفدار ریاست محترم جمهور می دونه و خودش رو با سواد می دونه و خودش رو با ادب می دونه و عجیب تر اینکه ، دست از تخریب های کودکانه طرفداران دولت بر نمی داره !!!!!! جهت نمونه چند جمله از افاضات نامبرده را با هم تحلیل می کنیم :
1- خداوند روح بیمار همه را شفا دهد - ( این یارو اینقدر دچار خود بزرگ بینی شده که فکر می کنه همه بیمار هستند و تنها خودش سالمه - جناب به یه روانپزشک خوب و مجرب مراجعه کن )
2-( با کمال معذرت از مهدی مشهدی ) صراط کار توئه که افسار اینو پاره کردی تا پاچه بگیره و ..... - ( طرف اینقدر وقتی به دور و بر خودش و اطرافیانش نگاه کرده و دیده که همشون افسار دارن به جای حرف زدن با هم ، همدیگه رو گاز می گیرن ، فکر کرده توی اجتماع همه باید افسار داشته باشند و احتمالا دندون های تیزی هم داشته باشند - آخه بی شعور - خیلی بیجا می کنی که با این ادبیات خودت رو طرفدار حلقه دولت می دونی !!!!!!!!!)
3- عمدا نشون بدی که آدم بیسوادی هم هستی - )( بابا با سواد - با فرهنگ - با تدبیر - ( از سایر کاربران عذر خواهی می کنم ) نفهم !!!! یه نگاهی به سطح علمی و آمار و ارقام و مستندات نوشته های مهدی و سایر طرفداران دولت بیانداز و یه نگاه هم به کامنت های ابلهانه خودت ، و مقایسه کن !!!!!! ) حالا می دونم فردا کامنت میزاری که آزادپی هم چنین بود و چنان بود - اما این رو هم بدون که بالاخره یکی باید روبروی افکار شیطانی تو وایسه تا دچار توهمات بیشتر از این نشی و در مجموع ، جناب سانسورچی - تو که خودت رو طرفدار ریاست محترم جمهور میدونی ، ایشون که باب حرف زدن رو برای همه باز گذاشته - تو چرا کاسه داغ تر از آش شدی و هی میای دستور میدی به صراط که اینو حذف کن و اونو حذف کن ؟؟؟؟؟؟؟؟
از فردا با یه اسم کاربری دیگه بیا - مثل همون هوشنگ و ممل و این جور چیزا - چون ماهیتت لو رفت !!!!!!!
محمد
|
Turkiye
من از کلیه خوانندگان محترم صراط میخوام اظهارنظر کنن در مورد شخصی بنام رضا و مهدی از مشهد ، بنظر شما این کارا هماهنگ شده نیست تا دکتر اح ......... رو تخریب کنن با بی ادبی هاشون ؟ اینا اقتدارگرا هستن ! یا نه ؟
محمد
|
Turkiye
آقا مهران منافق که در خوشبینانه ترین حالت میشه دوست خاله خرسه دکتر در نظر گرفتت !! بدجوری ضایع کردی
اولا این جمله که خداوند روح بیمار همه را شفا دهد از رفیق دیگرت که اتفاقا بدجوری ضد دکتر هست مهدی مشهدی هست !! پس این جواب رو ناخواسته بار اون کردی و خطاب به مهدی گفتی : این یارو اینقدر دچار خود بزرگ بینی شده که فکر می کنه همه بیمار هستند و تنها خودش سالمه - جناب به یه روانپزشک خوب و مجرب مراجعه کن مهدی مشهدی !!!
خوانندگان محترم صراط توجه کنین ، این ادبیات پرفسور لیدر جریان ضد دکتر در سایت صراط هست که وقتی فهمید من متوجه شدم اون با صراط دستش تووی یه کاسه س و خودشو به دروغ طرفدار دکتر نشون میده ، قاطی کرده و داره اینجوری داره بی ادبی میکنه به یه طرفدار واقعی دکتر نگاه کنین : آخه بی شعور - خیلی بیجا می کنی که با این ادبیات خودت رو طرفدار حلقه دولت می دونی !!!!!!!!!)
سطح علمی منو با آمار و .... مهدی و دیگر دوستات مقایسه میکنی و میگی من بیسوادم !! عاقلان دانند که من بیسوادم یا همچون تویی که آمارهاتو احتمالاَ از صراط میگیری و با امارهای شبهه ناک و حمایتهای غرض ورزانه سعی میکنی اذهان و افکار عمومی رو نسبت به دکتر بدبین کنی
علی ایحال بنده به عنوان یکی از طرفداران واقعی رئیس جمهور محبوب محضر خوانندگان محترم صراط در خصوص بی احترامی های این ادمهایی که خودشونو به دروغ طرفدار دکتر معرفی میکنن عرض میکنم که اینا مشکوک و مرموز هستن ..... ضمن اینکه در نفاق آزادپی شکی نیست
مهدي از مشهد
|
Turkiye
اقا رضا وساير دوستان گرامي.
اين محمد بنده خدا جز لجن براكني چاره ديگري نداره . بعد از اين همه مدت كه خودشون رو خفه كردند و انواع و اقسام اتهامات رو به رييس جمهور محبوب نسبت دادند باز هم شاهدند كه رييس جمهور همچنان شخص مورد علاقه رهبري است . براي همين اگه دقت كردي باشيد اين بار تاكتيك رو عوض كردند ولي .با ادبيات جديد
اما ارزوي تخريب رييس جمهور را به گور ميبرند
بازم مثل هميشه محمود برنده ميشه
غلام (جاده چالوس)
|
Turkiye
عزیزان عنایت داشته باشن که طرفداران باعقل و طرفداران بدون عقل جریان منحرف به جان هم افتادن ....!
جالبه معلوم نیست توو این آشفته بازار کدومشون راست میگن که طرفدار واقعی اح .... هستن ...
هر چند که نفاق اینقدر زشته که خداوند بوسیله خودشون ، نیست و نابودشون میکنه
اینو به فال نیک میگیرم انشالله که همشون از بالا و پایین به جون هم بیفتن و کن فیکون شن دشمنای فرزند حضرت زهرا س
مرگ بر ضد ولایت فقیه
محمد
|
Turkiye
آقا غلام حرف شمارو هم قبول ندارم به جون هم افتادنو. من اينارو قبول ندارم چون اصلا دفاعي از دكتر نمي كنن فقط فرافكني ميكنن و بد و بيراه ميگن و اصلا در جواب سوالا جواب منطقي نميدن اينه كه فكر ميكنم هدفمند ميان اينجا براي تخريب دكتر
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Turkiye
محمد چي بگيم والا دارن خودشونو به طرز فجيعي ........... ميدن واسه اح ...... آخه چجوري ديگه بايد ثابت كنن اح ........ هستن
چيه خجالت ميكشي از دوستان پرفسوري كه داري ؟ همتون سر و ته يه كرباسين !! با ها ...... و موسوي و كروبي و خاتمي هستين
مهدي از مشهد
|
Turkiye
غلام چالوس
باز دروغ گفتي كه اق غلام .
مردم خودشون دارند كامنت هاي تو و دوستاتو مشاهده ميكنند نابغه بس اينا كه از كامنت.هاي محمد ذوق زده ميشوند كي هستند؟
در بالا من كامنت دادم اما اسامي مبارك تو و دوست هاي دروغگوت اينجا چكار ميكنند؟
كي داره خودشوخفه ميكنه ؟. اولين باري كه اين يارو كامنت داد كه همگي شما بد جوري خودتون رو خفه كرديد اما بعدا ديديد كه نه .
اتفاقا ما طرفدار هاي دولت همگي بد جوري حال شما رو گرفتيم. اين ياروهم از خود شما دروغگوهاست بااسامي مختلف . شماها خيلي كوچكتر از اونيد كه من رو سر كار بگذاريد
محمد
|
Turkiye
زنده باد دكتر اح.......... و طرفداران واقعي ش .... افرادي كه ميخوان با شيوه دفاع دوستي خاله خرسه (غيرعمد) از دكتر دفاع كنن كه هيچ اما خدا هدايت كنه اونايي كه با شيوه شعبون بي مخي و احتمالاَ از طرف صراط ماموريت دارن دكتر رو تخريب كنن
غلام (جاده چالوس)
|
Turkiye
اون محمد هم رفيق شماست همتون سر و ته يه كرباسين .... شيوه دفاعتون از اح .... فرق ميكنه وگرنه مهدي و مهران و محمد و .... در يه خط هستين
محمد
|
Turkiye
آقا غلام و ممل و ..... لطفاَ بياييم با احترام با يكديگر رفتار كنيم .... با تندي و برخوردهاي چكشي نميشه مباحثه كرد ...... من واقعا ناراحت شدم كه شماها منو به خاطر حمايت از دكتر اح ...... طرفدار انحراف متهم ميكنين !!‌
ضد ميتي
|
Turkiye
مهران تو چي ميگي خسته شديم هر جا ميريم تو داري فك ميزني !!
جن گير جن كش
|
Turkiye
آخي !! مهران جونت بميره برات كه ناراحت نشي !
محمد هر چه زودتر از جرگه رفقاي منحرفت درآي به نفعته خصوصا در بارگاه حق تعالي
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Turkiye
""اللهم صل علی محمد وآل محمد..وعجل فرجهم""

همه را به فرموده رهبر عزیز.....به آرامش و وحدت دعوت میکنم""
مهران آزادپی
|
Turkiye
ضد میتی جان خسته نباشی - البته مطمئنم که خسته شدنت مربوط به عدم توانائیت در درک مطالبه خوب به هر حال ضد میتی جان میتونی نیای سایت و به کارهای دیگه بپردازی که کمتر حوصله ات رو سر می بره !!!!!!! ضمناٌ اینجا چیزی عایدت نمیشه !!!!!! اینجا باید هزینه بدی
hadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
۱
عرصه مطبوعات و رسانه محل تاخت وتاز افکار جریان سیاسی هاست نه نظرات و دغدغه های مردم و خوانندگان. هر روزنامه و سایت به فراخور راهبرد سیاسیش اقدام به انتقاد و یا حمایت از جناح و جریانی خاص رادر دستور کار رسانه ای خود قرار میدهد.واما سئوال :چرا تمام این جنجال ها و فشارها و انگ جریان انحرافی پس از آن اتفاق می افتد که ریاست جمهور لیستی از افراد سو استفاده کننده و مفسد اقتصادی را به قوه قضاییه اعلام نموده جنجال ها براه می افتد و چرا پس از فرو کش کردن این هیا هو ها که یکی از دلایل ان وجود ارامش در کشور و پرهیز از اعلام اسامی به خواست رهبریست خیلی ها که از بابت اوردن نام اطرافیانشان که باعث برملا شدن فساد و تمامیت خواهیشان میشود دم از نیاز جامعه به همگرایی و ارامش میزنند.ایا این التهابات و جنجال ها ساختگی و دست پروده همان سو استفاده کنندگان اقتصادی نیست .در پایان به عنوان کسی که همیشه به خدمات رئیس جمهور محترم افتخار کرده و لحظه ای حتی در زمان خلوت با خویش به خلوص و پاکی ان مرد بزرگ شگ نکرده اعلام میکنم که خدا با صابران است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
۳
۱
خب جواب بدید ! راست میگه دیگه

می‌خواهند بدانند که ماجرای بازداشت رمال‌ها به کجا انجامیده است؟ ع. غ کیست؟ اتهام یا جرم او چه بوده است؟ اینک افکار عمومی، ‌ پاسخ پرسش‌های ذهنی خود را جست‌وجو می‌کند. باید نتیجه بازداشت و بازجویی شماری از حامیان دولت برای مردم تبیین شود. کسانی که به زندان رفتند، مرتکب چه جرایمی شده بودند؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
استاد عزیز ، جناب ناشناس - با عنایت به اتخاذ موضع سکوت توسط ریاست محترم جمهور و حلقه دولت به سبب تبعیت محض از مقام ولایت که همواره به همدلی و همفزائی سفارش می فرمایند ، بسیاری از حرفها فعلا ناگفته می ماند - اما ترس خیلی از حضرات از این است که روزی ریاست محترم جمهور این سکوت را بشکند و از طرفی هم فرصت مغتنمی است برای تمامیت خواهان تا از این متابعت ریاست محترم جمهور از مقام معظم رهبری هجمه ها را روز افزون کنند. از این رو است که دامنه ارعاب و تهدید و تخریب توسط طیف تمامیت خواه ، روز به روز گسترده تر می شود و البته دامن زدن رسانه هائی مانند صراط برای ایجاد هجمه و تضعیف جایگاه ریاست محترم جمهور تنها و تنها در عوام تاثیر می گذارد و جای نگرانی نیست !!!!! صراط پس از این همه تخریب علیه دولت و این همه ادعا در خصوص ارائه اسناد و مدارک ، هنوز یک برگ مستند هم رو نکرده و اجباراٌ به تبعیت از برخی خواص ، حرفهائی که می زند تحت اثر مسموعاتش است و سند معتبری ندارد !!!!!!!
- مردم قصه های امیر المومنین علی ( ع ) را به خوبی در سینه هاشان حک کرده اند و می دانند هجمه های دوران ایشان به این منتهی شد که وقتی این خبر که فرق مبارک ایشان در محراب و درحال نماز شکافته شد در شهر پخش شد - عده ای از هم می پرسیدند ( مگر علی هم نماز می خواند ؟؟؟؟؟؟ )
- بطور قطع مردم هرگز نخواهند گذاشت که این مظلومیت در تاریخ تکرار شود .
حق یار
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران آزادپی = نفاق = اقتدارگرا و تمامیت خواهی
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مهران دوست خوبم انشاءالله سر فراز باشي.
دست حق به همراهت.در جوار بارگاه منور اقا براي. شما و همه دوستان ناشناس خوبم ارزوي سربلندي دارم
بروس لی
|
Iran (Islamic Republic of)
وای مهران تو چقدر بلاییییییییییییییی
چیگرطلا تا حالا کجا بودی
جن گير جن كش
|
Iran (Islamic Republic of)
تووي صندوق امانات كوروش كبير !!!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان نفاق و اقتدار گرائی مخصوص کسانی است که یا بدنبال بدست آوردن مال و اموال و زر و زوری هستند که تا بحال آنرا به سادگی و با هزار فریب و رانت و دغلی بدست آورده اند و میخواهند که ادامه یابد - و یا مخصوص کسانی که این امتیازات را دارند و می ترسند که از آنها گرفته شود و این همه هجمه می کنند و این همه غوغا سالاری که دستشان برای کسی رو نشود -
اما محمد جان خدا را هزاران بار سپاس می گویم که تا بحال نه به دامن دارندگان ثروت و قدرت چنگ زده ام و نه چنان مشتم را سفت بسته ام که آب از آن چکه نکند . افتخارم این است که با اینکه شغل کوچکی دارم و آب باریکه ای حلال وار - از کسی حمایت می کنم که تمام قد در مقابل اقتدار گرایان و تمامیت خواهان ایستاده است و انبر داغ امیر المومنین را بر کف دستان عقیل ها گذاشته - جزع و فزعشان را نمی بینی ؟؟؟؟؟؟ این همه تخریبشان را نمی بینی؟؟؟؟ گستاخ شدنشان را نمی بینی؟؟؟؟؟؟ چرا از علت این همه هجمه بر علیه مومن ترین افراد نمی پرسی و تحقیق نمی کنی ؟؟؟؟؟
حق یار
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما با طرفداري مشكوك و مرموزانه خودتون ميخواين دكتر رو تخريب كنين همين .... با نوشته هاي زشت و بي ادبانه و بدون منطق
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهران مطالبي كه در كامنت تون نوشتين شباهت زيادي با اح ...... و دولت عدالت محور ، ضد فساد و ولايي !!! ش ميخوره !
يعني مطلب زير :

نفاق و اقتدار گرائی مخصوص کسانی است که یا بدنبال بدست آوردن مال و اموال و زر و زوری هستند که تا بحال آنرا به سادگی و با هزار فریب و رانت و دغلی بدست آورده اند و میخواهند که ادامه یابد - و یا مخصوص کسانی که این امتیازات را دارند و می ترسند که از آنها گرفته شود و این همه هجمه می کنند و این همه غوغا سالاری که دستشان برای کسی رو نشود !!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین جان .... بیدار شو ..... صبح شده ..... مطمئنی که تبی چیزی نداری ؟؟؟؟؟ حد اقل بی نیازی جناب اح.......... و حلقه دولت که زبانزد خاص و عامه و این رو دوست و دشمن بهش معترفند ( ببخشید - به غیر از طیف شما که این همه اتهام زدید و حتی یک دونه مدرک هم ارائه ندادید ) و همینه که اصلا نمی دونم شما رو در ذهن خودم ، در کدوم زمره از مردم قراربدم - همینه که میگم شما تمامیت خواهید و همینه که میگم آنچه شما می خواهید با آنچه قاطبه مردم می خواهند و آنچه مقام عظمای ولایت می خواهد ، دو چیز کاملا متفاوت است . نظر مبارکتون رو به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع سرداران رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلب می کنم . حد اقل در اینجا حجت بر شما تمام شده است .
برادر من تا دیر نشده و باعث ریشخند دشمنان نشده اید در ایجاد همدلی و همفزائی و پرهیز از تخریب چهره های مومن در دولت در رفتار خود تجدید نظر فرمائید و البته این را برای فردی چون جنابعالی و برادر خوبم ضد ضد ولایت فقیه می گویم که به نظر می رسد صاحب اندیشه اید وگرنه تکلیف غلام و ممل و هوشنگ و ضد میتی و ..... و علی الخصوص دشمن دوست نما جناب محمد بی ریشه که معلوم است . اینها بر دلهایشان مهر زده شده و فقط می توانم برایشان هدایت از درگاه باریتعالی را طلب نمایم.
حق یار
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي آزادپي جواب مطالبت رو در خصوص بيانات حضرت آقا در جمع پاسداران را در مطلب مربوط به سخنراني حضرت اقا در اين مراسم و خطاب به رضا مطالعه بفرمايين
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
۵
مگه دروغ گفته ؟!
حرفهای ایشون حرف دل ما مردمه
جرم امیری فر چی بود ؟ یعنی اتهامات امیری فر و ملک زاده و...مهمتر از اتهامات اقازاده فراریه ؟ چرا ایشون محاکمه نمیشن ؟
صراط فکر کردی مردم نمیفهمن داستان جریان انحرافی و رمالی و فساد مالی ساخته و پرداخته ذهن چه کسانی است ؟
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
۳
دارم لذت میبرم ازین به جون هم افتادین....
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
برنج بي نام بي تو چيزي نميماسه احتمالاً منافق !!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
بی نام جان:::

شاید هرکسی نظری داشته باشد...و اختلاف چه کوچک و چه بزرگ پیش بیاد"""
اما مطمئن باش...یه ویژگی در همه ما مشترک است...اونم اینه که ..همگی پیرو امر رهبرمان هستیم......تا چشم منافقان کوردل کور بشه""
اربابي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
۱
۱
آقاي جو...... هنوز نفهميده اند اح.......... با مشاورت او و افراد كم مايه مثل او بوده است كه به اين روز افتاده است . نمدانيم چرا برخي از دور و اطرافي هاي رييس جمهور اينقدر مشنگ هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
۱
ملت سر کاری