۱۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۱
مقام معظم رهبري در حرم مطهر امام (ره):

بي توجهي به بعد معنوي و اخلاقي مکتب امام خميني زير "پوشش عدالت‌خواهي و انقلابي‌گري "، انحراف است

اگر برادران مومن و کساني را که به اصل نظام و اسلام معتقدند اما از لحاظ فکري با ما مخالفند مورد اهانت و ايذاء و آزار قرار دهيم از خط امام منحرف شده‌ايم.
کد خبر : ۲۳۰۳۳

به گزارش صراط نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، در بيست و دومين سالروز فراق امت و امام، ملت مومن و قدرشناس ايران، امروز حرم مطهر روح خدا را، به عرصه تجلي وفاداري عميق ايرانيان به راه و مکتب امام تبديل کرد و با ابراز پرشورترين احساسات، بارديگر با جانشين خلف خميني کبير، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، پيمان هوشياري، بصيرت و استقامت بست.

رهبر معظم انقلاب اسلامي در اجتماع عظيم و نوراني قشرهاي مختلف مردم سراسر کشور، با تبيين ويژگي‌هاي بيداري اسلامي ملت‌هاي منطقه به عنوان تحقق پيش بيني مبارک امام، معناي حقيقي ارادت عميق و ستايش برانگيز ملت را به امام راحل عظيم الشان، پذيرش و پايبندي ملي به مکتب و راه آن بزرگوار خواندند و با تبيين "معنويت، عقلانيت و عدالت "، به عنوان ابعاد اصلي مکتب منسجم و چندبعدي امام تاکيد کردند: برکت وفاداري به اين ميراث گرانقدر امام خميني، عزت، پيشرفت و تعالي همچون گذشته نصيب ملت ايران خواهد بود.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي 14 خرداد هر سال را فرصتي براي تجديد خاطرات شيرين ملت با امام خميني(ره) دانستند و با اشاره به تقارن مبارک اين روز با آغاز ماه نوراني رجب خاطرنشان کردند: سالگرد رحلت امام امسال با حماسه بيداري اسلامي ملتهاي منطقه نيز همراه شده است و تفضل پروردگار، صحت پيش‌بيني آن مرد الهي را به اثبات رسانده است.

رهبر انقلاب اسلامي، مکتب امام خميني را ذخيره گرانقدر ملت ايران برشمردند و افزودند: مردم ايران با تکيه بر همين سرمايه عظيم توانسته اند گذرگاه‌هاي دشوار 32 سال اخير را با موفقيت پشت سرگذارند و در آينده نيز چنين خواهد بود.

ايشان با اشاره به امواج پرطراوت احساسات و عواطف ملت نسبت به خميني روح خدا، خاطرنشان کردند: ارادت عميق مردم ايران به امام در اين عواطف زيباي قلبي خلاصه نمي شود بلکه مفهوم اين ارادت سرنوشت ساز، پذيرش و پايبندي به مکتب امام به عنوان راه و خط روشن حرکت همگاني ملت است.

رهبر انقلاب اسلامي، مکتب امام را، راهنماي نظري و عملي مردم و مسئولين دانستند و خاطرنشان کردند: مکتب امام يک بسته کامل و داراي ابعاد مختلفي است که بايد اين ابعاد را، باهم و به موازات هم، مورد توجه و عمل قرارداد تا در مسير پيمودن راه امام، انحرافي و خطايي ايجاد نشود.

ايشان معنويت، عقلانيت و عدالت را ابعاد اصلي مکتب امام خواندند و با اشاره به توجه همزمان امام به اين ابعاد در حرف و در عمل، خاطرنشان کردند: امام اهل سلوک معنوي و ذکر، خضوع و خشوع بود و اتکال و اميد او به پروردگار، پاياني نداشت اما در همه احوال "خرد، تدبير، محاسبه و عقلانيت " را مورد ملاحظه کامل قرار مي‌داد و عدالت را نيز همچون معنويت و عقلانيت از متن دين و قرآن پيگيري مي‌کرد.

رهبر انقلاب اسلامي انتخاب مردمسالاري ديني را به عنوان بستر اصلي نظام سياسي کشور، بارزترين نمونه عقلانيت امام دانستند و افزودند: تکيه بر آراي ملت و نهادينه کردن حضور و انتخاب ملت، آن هم در کشوري که قرنها استبداد و ديکتاتوري بر آن حاکم بوده است، نشان مي‌دهد عقلانيت در اداره کشور، از ابعاد اساسي مکتب حيات بخش و سعادت آفرين امام است.

حضرت آيت الله خامنه‌اي، شناخت دشمنان و هوشياري و استقامت کامل در مقابل آنان را از ديگر مظاهر خرد و هوشمندي امام خميني(ره) دانستند و افزودند: برخلاف کساني که کوتاه آمدن در مقابل دشمنان را در برخي مواقع، اقتضاي عقل مي‌دانند، امام با تکيه بر خرد پخته خود، عقب نشيني و نرمش در قبال دشمنان را، دادن فرصت پيشروي به آنان مي‌دانست و به همين علت، در تمام حيات پربرکت خود، همچون کوه در مقابل دشمنان ايستاد.

تزريق "روح اعتماد به نفس در ملت " از ديگر نمودهاي تکيه امام بر عقل و خرد بود که رهبر انقلاب به آن پرداختند.

ايشان با اشاره به تلاش بي‌وقفه مستکبران و عوامل داخلي آنها در دوران قاجار و پهلوي براي القاي احساس حقارت و ناتواني در اذهان ملت ايران افزودند: امام به چنين ملتي، روح اعتماد به نفس و خوداتکايي را تزريق کرد و شعار "ما مي توانيم " را در اعماق جان آنها قرارداد.

حضرت آيت الله خامنه‌اي در همين زمينه، پيشرفت خيره کننده جوانان دانشمند کشور را در عرصه‌هاي مختلف علمي، فناوري و صنعتي، نتيجه ملموس تلاش‌هاي خردمندانه امام براي احياي "توانايي " در ملت ايران برشمردند.

رهبر انقلاب اسلامي، روند تدوين قانون اساسي را نمونه ديگري از فکر روشن و عقلانيت بارز بنيانگذار جمهوري اسلامي خواندند و افزودند: امام با محاسبات دقيق، هم انتخاب تدوين کنندگان قانون اساسي را برعهده راي مردم نهاد و هم قانون اساسي تدوين شده را به همه‌پرسي ملت گذاشت.

رهبر انقلاب اسلامي، مردم را در مکتب امام "صاحبان مملکت " خواندند و خاطرنشان کردند: امام با تکيه بر عقلانيت راهگشاي خود، به مردم تفهيم کرد که آنها صاحب و مالک کشورند نه ديکتاتورها و مستبداني که در رژيم ستم شاهي،‌خود را صاحب کشور مي دانستند.

ايشان در جمع بندي اين بخش از سخنانشان افزودند: امام بزرگوارما، با اينگونه اقدامات خردمندانه، ابعاد حقوقي، اجتماعي و سياسي کشور را آنچنان مستحکم، پايه گذاري کرد که مي توان، تمدن عظيم اسلامي را بر اين قاعده محکم بنانهاد.

سخنراني رهبر انقلاب اسلامي در اجتماع عظيم مردم در سالگرد عروج امام راحل عظيم الشأن با بررسي و تبيين "معنويت " به عنوان يکي از ابعاد اصلي مکتب امام ادامه يافت.

حضرت آيت الله خامنه اي، "اخلاص " را مظهر معنويت مثال زدني امام دانستند و خاطر نشان کردند امام از ابتداي مبارزه براساس احساس تکليف عمل کرد و مسئولين را نيز به اداي تکليف و کار براي خدا توصيه مي‌کرد.

رهبر انقلاب اسلامي، رعايت اخلاق را نمود برجسته معنويت در مکتب امام خواندند و تاکيد کردند: دوري از "گناه ، تهمت، غيبت، سوءظن، بددلي، غرور و اينگونه مسائل "، مظهر معنويتي است که امام به آن پايبند بود و مردم و مسئولين را نيز به آنها دعوت مي کرد.

حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: امام همواره به مسئولين گوشزد مي کرد، خود را بالاتر از مردم و عاري از عيب و انتقاد ندانيد و آماده شنيدن انتقادات و بيان اشتباهات خود باشيد.

رهبر انقلاب اسلامي ، اشارات امام به برخي اشتباهات صورت گرفته را ناشي از عظمت روح آن عزيز عرش دانستند و افزودند درس بزرگ معنويت امام به همه مسئولين اين است که خود را از خطا و اشتباه مصون ندانند.

حضرت آيت الله خامنه اي، در تبيين "عدالت " به عنوان بعد ديگري از مکتب امام خميني، به توجه ويژه امام به محرومين اشاره کردند و افزودند: امام ، همواره بر رسيدگي به طبقات ضعيف، اصرار و تاکيد داشتند، و با تکرار تعابيري نظير پابرهنگان و کوخ نشينان، مسئولين را به پرهيز از اشرافيگري و کمک به طبقات محروم فرا مي خواندند که اين درسهاي بزرگ، نبايد در هيچ شرايطي فراموش شود.

رهبر انقلاب اسلامي، توجه مسئولين به رفاه شخصي و تلاش آنان براي جمع آوري ثروت را آفتي بسيار بزرگ برشمردند و خاطر نشان کردند امام از اين آفت بکلي برکنار بود و مي خواست مسئولين با مردم سراسر کشور انس و ارتباط نزديک داشته باشند.

ايشان با اشاره به اصرار امام مبني بر انتخاب مسئولين از متن مردم افزودند: امام، وابستگي به فاميل و شخصيت ها را ملاک تصدي مسئوليتها نمي دانست و با حساسيت ويژه درباره تسلط هزار فاميل در دوران قاجار و پهلوي، تکيه بر قدرت و ثروت را براي گرفتن مسئوليت، از خطرهاي بزرگ مي دانست.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي پايبندي به مکتب امام خميني را موجب عزت ملي و شرافت بين المللي ملت خواندند و با تاکيد مجدد بر ضرورت نگاه جامع و همزمان به ابعاد مختلف مکتب امام افزودند: اگر کسي يا جرياني بخواهد بنام عقل گرايي از ارزشها عدول کند و با غفلت از خدعه و نقشه پيچيده دشمن،در مقابل او کوتاه بيايد، اين عمل، انحراف و خيانت است.

ايشان بي توجهي به بعد معنوي و اخلاقي امام خميني را زير "پوشش عدالت‌خواهي و انقلابي‌گري "، انحراف ديگري از مکتب امام خواندند و خاطرنشان کردند: اگر برادران مومن و کساني را که به اصل نظام و اسلام معتقدند اما از لحاظ فکري با ما مخالفند مورد اهانت و ايذاء و آزار قرار دهيم از خط امام منحرف شده‌ايم.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در همين زمينه خاطرنشان کردند: اگر به اسم انقلابي گري، امنيت را از بخشي از مردم سلب کنيم، اين هم از مصاديق انحراف از خط امام عزيزمان است.

رهبر انقلاب با اشاره به وجود آراء و عقايد مختلف در جامعه افزودند: اگر عنوان مجرمانه‌اي بر حرکتي منطبق شود دستگاه هاي مسئول موظف به پيگيري هستند اما اگر کسي دنبال براندازي و اجراي دستور دشمن نيست ولي با مذاق و تفکر سياسي ما مخالف است نبايد عدالت و امنيت را از او سلب و او را زيرپا له کنيم چرا که به فرموده قرآن مخالفت با يک قوم، نبايد موجب بي تقوايي و بي عدالتي شود و همه بايد در اين زمينه ها هوشيار و مراقب باشند.

رهبر انقلاب اسلامي، ملت ايران را اهل معنويت و توسل و ارتباط با خدا دانستند و در عين حال افزودند: اين معنويت، همواره با احساس مسئوليت انقلابي و اجتماعي همراه بوده است و اگر کساني با عنوان کردن دين و معنويت، دنبال سياست زدايي از جوانان و مردم هستند دچار انحراف و خطا شده اند.

حضرت آيت الله خامنه اي با تاکيد بر وفاداري کامل ملت عزيز ايران بر راه و خط امام، و استقامت و اداي مسئوليت ملت در حفظ و تقويت ارزشها افزودند: دشمن تصور مي کرد با رحلت امام فروپاشي نظام اسلامي آغاز مي شود اما حضور يکپارچه ملت در تشييع پيکر امام و احساسات عظيم مردم در حمايت از تصميم خبرگان، آنها را مايوس کرد و به فکر برنامه ريزي هاي ده ساله انداخت.

ايشان حوادث سال 1378، يعني ده سال پس از رحلت امام را مورد اشاره قرار دادند و افزودند: آحاد مردم در 23 تير 78 توطئه اي را که دشمن ده سال براي آن برنامه ريزي کرده بود باطل کردند.

حضرت‌آيت الله‌خامنه‌اي به دومين برنامه ريزي 10 ساله دشمن اشاره کردند و افزودند: آنها تصور مي کردند در سال 88 برخي زمينه‌ها آماده شده و باتوجه به مطالباتي که "مردم وفادار به نظام " دارند مي توانند نقشه خود را عملي سازند اما بعد از دو، سه ماه تلاطم در تهران، مردم در روز قدس و روز عاشورا باطن و عمق خواسته‌هاي اصلي آنان را فهميدند و در حماسه نهم دي ماه به آن غائله پايان دادند و در آينده نيز به توفيق الهي ملت با همين هوشياري، عزم و ايمان و اراده به راه نوراني خود ادامه خواهد داد.

رهبر انقلاب اسلامي، حضور مردم در صحنه ها را موجب امنيت کشور و خنثي شدن توطئه ها دانستند و با اشاره به کارهاي زيربنايي فراواني که در کشور انجام شده است افزودند: انشاء الله مردم ثمرات اين کارها را در کوتاه مدت و بلندمدت احساس خواهند کرد.

حضرت آيت الله خامنه اي، حضور جوانان دانشمند ايران در رده هاي برتر رشته هاي پيشرفته علمي جهان را يکي از ثمرات همدلي و اعتماد متقابل مردم و مسئولان دانستند و افزودند: هر چقدر حضور تعيين کننده ملت و اعتماد مردم و مسئولان ادامه يابد تحقق آرمانهاي امام خميني و پيشرفت کشور، سرعت خواهد گرفت.

بخش دوم سخنان رهبر انقلاب اسلامي در اجتماع ملت وفادار در بيست و دومين سالگرد ارتحال امام به بررسي مسايل منطقه اختصاص يافت.
ايشان بيداري عظيم اسلامي در شمال آفريقا و منطقه را حوادثي بسيار مهم و تاريخ ساز خواندند و افزودند: حوادث مصر، تونس، ليبي، يمن و بحرين هر کدام حکم و تحليل خود را دارد اما وقتي ملتي بيدار شد و احساس قدرت و توانايي يافت هيچ چيز مانع پيروزي او نخواهد شد.

ايشان افزودند: نظام سلطه، شيطان بزرگ و صهيونيست هاي خونخوار ، تلاش مي کنند پيروزي نهايي ملتها تحقق نيابد اما اگر ملتهاي بيدار شده به نداي قرآني صبر و استقامت پايبند و به وعده هاي الهي مطمئن باشند، بدون ترديد پيروز خواهند شد.

حضرت آيت الله خامنه اي سياست غرب در ليبي را ايجاد کشوري ضعيف و بي رمق داشتند و افزودند: ليبي کشوري مهم و داراي منابع سرشار نفت است و در يک قدمي اروپا قرار دارد و غرب مي خواهد با ايجاد جنگ داخلي، آن را ضعيف کند تا بعد بطور مستقيم يا غيرمستقيم کنترل آن را بدست گيرد.

ايشان اوضاع يمن را هم مشابه ليبي دانستند و درباره بحرين افزودند: مردم بحرين در مظلوميت مطلق بسر مي برند و غرب و همدستانش مي خواهند با اطلاق حرکت شيعي، حرکت مردم بحرين را طائفه اي جلوه دهند البته اکثريت مردم بحرين در طول تاريخ شيعه بوده اند اما مسئله بحرين، مسئله شيعه و سني نيست بلکه اين ملت مظلوم خواهان حقوق اوليه خود يعني حق راي و نقش آفريني در تشکيل دولت و حکومت است.

حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: آمريکاييهاي دروغگو و خدعه گر با همه ادعاي طرفداري از حقوق بشر و دموکراسي، در سرکوب مردم بحرين فعال هستند البته آنها مي گويند سعودي ها به بحرين رفته اند اما همه مي دانند که سعودي ها بدون چراغ سبز آمريکا نمي توانستند اين کار را بکنند به همين علت آمريکايي ها هم در قضاياي بحرين مسئولند.

رهبر انقلاب اسلامي، اسلامي بودن، "ضدآمريکايي و ضدصهيونيستي " و مردمي بودن را سه شاخص عمده حرکتهاي مردمي در منطقه خواندند و افزودند: اين ويژگي ها، بخصوص در انقلاب درخشان ملت مصر کاملا آشکار است.

ايشان تاکيد کردند: جمهوري اسلامي هر جا حرکتي را با اين شاخص ها مشاهده کند با آن همراه خواهد بود اما اگر ببينيم که تحريک آمريکا و صهيونيست ها در کارست با آن حرکت همراهي نمي کنيم چراکه مطمئنيم شيطان بزرگ و همدستانش به نفع ملتها، کار نخواهند کرد.

حضرت آيت الله خامنه اي، ملتهاي منطقه و شمال آفريقا را به هوشياري در مقابل تحرکات غرب فراخواندند و افزودند: کمک هاي به ظاهر دوستانه آمريکا از راههاي تسلط بر ملتهاست و مردم منطقه بخصوص ملت مصر با آن ميراث غني اسلامي - فرهنگي بايد مراقب باشند که دشمني که از در بيرون رفته است از پنجره بازنگردد.

ايشان حرکت عظيم مردم مصر در مسئله فلسطين و غزه و گذرگاه رفح را بسيار با ارزش خواندند و افزودند: لازم است اينگونه حرکات ادامه يابد تا به فضل الهي، اهداف انقلاب مصر، کاملاً تحقق يابد.

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به ضرورت هوشياري در مقابل تلاش نظام سلطه براي ايجاد فاصله ميان ملتهاي منطقه و ملت ايران افزودند: در برخي کشورها از جمله مصر، تکفيري ها و وهابي ها در تلاشند ميان مردم نيز اختلاف بياندازند که بايد هوشيار بود.

ايشان در پايان سخنانشان درباره مسئله فلسطين تاکيد کردند: فلسطين تجزيه پذير نيست و يکپارچه متعلق به مسلمانان است و بدون ترديد به آغوش اسلام بازخواهد گشت.

حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: راه حل هاي آمريکايي در قضيه فلسطين به نتيجه نخواهد رسيد و راه حل اين مسئله همان پيشنهادي است که جمهوري اسلامي ايران چند سال قبل ارائه کرد و براساس آن، نوع رژيمي که بر کل فلسطين حکومت خواهد کرد براساس همه پرسي از مردم اين سرزمين مشخص خواهد شد.

ايشان افزودند: پس از برقراري حکومت مورد نظر ملت فلسطين در کل اين سرزمين، مردم فلسطين درباره صهيونيست هايي که از خارج به اين کشور آمده اند تصميم گيري خواهند کرد.

نظرات بینندگان
مهدي
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
۷
قابل توجه آقايون ! كاش اين رو به عنوان تيتر انتخاب مي كرديد:
"رهبر انقلاب اسلامي، رعايت اخلاق را نمود برجسته معنويت در مکتب امام خواندند و تاکيد کردند: دوري از "گناه ، تهمت، غيبت، سوءظن، بددلي، غرور و اينگونه مسائل "، مظهر معنويتي است که امام به آن پايبند بود و مردم و مسئولين را نيز به آنها دعوت مي کرد. "
مهدی
|
Netherlands (Kingdom of the)
این که تیتر نیست
مشروحه خبره
ولی خوب بود
حسین
|
Netherlands (Kingdom of the)
بعضی ها میتوونن بگن خطاب این حرف مقام عظمای ولایت چه کسی میتونه باشه ؟

بي توجهي به بعد معنوي و اخلاقي مکتب امام خميني زير "پوشش عدالت‌خواهي و انقلابي‌گري "، انحراف است
مهدي
|
Netherlands (Kingdom of the)
دقيقا خطاب ايشون به بروبچه هاي پايگاه بسيج محلمونه....!!!
هوشنگ
|
Netherlands (Kingdom of the)
فكر كنم مصداق بارز اين توصيه خطي است كه يكي از سران نظام برگزيده و در آن خط زير پوشش و لعاب عدالت خواهي، توجه به نژاد و قوميت ايراني و مكتب ايراني و نوروز ايراني و حركت به سمت جشن هاي 2500 ساله و عبور از ولايت فقيه (بي اعتقادي به ولايت فقيه) و .... دنبال مي شود يعني دقيقا عكس همان خطي كه زماني براي رسيدن به اين پست و مقام ، مدعي پايبندي به اون بودن
بسيجي با بصيرت
|
Netherlands (Kingdom of the)
از مواضع آقا قبلي اين مهدي به اين نتيجه رسيده بودم كه تفكرات ولايي نداره و بچه بسيجي و حزب اللهي هم نيست ، با اين گويش ها و نوشته هاي ايشون به اطمينان كامل رسيدم .... راستش قبلا به خاطر عدم حساسيت اين افراد نسبت به اقدامات و رفتارهاي احم .... كه در تقابل با ولايت فقيه صورت مي گرفت ، متوجه شده بودم كه اين افراد تفكرات غير ولايي دارند و برايشان مهم نيست كه طرف در مقابل ولايت به چه نحوي برخورد مي كند
جن گير
|
Netherlands (Kingdom of the)
مهدي خدا ميدونه چه گندي توو محل بالا آوردي ........... كه با برو بچه هاي بسيج محل تون دشمن شدي !!!!
مهدي
|
Netherlands (Kingdom of the)
الحمدلله بنده گندي بالا نيووردم بلكه بر وبچ كل مملكتو به گند كشيدند............!
بسيجي با بصيرت
|
Netherlands (Kingdom of the)
صدقه سر همين بر و بچ هست كه داري اينجا فك ميزني وگرنه صدام خاك خونه زندگي تو بقيه منحرفارو توبره كرده بود !! صدقه سر همين بر و بچ هست كه رئيس ت با دروغ ولايتمداري و گول زدن بر و بچ به رياست رسيد !! حالا بر و بچ مملكت رو به گند كشيدن ؟؟ چون احتمالا يه گندي زدي توو محل و صداش درومده و تو هم از چشم بر و بچ ميبيني !!
مهدي
|
Netherlands (Kingdom of the)
به نابسيجي ببي بصيرت
من خاك پاي همون بر و بچ بسيجي هستم كه بدون هيچ چشم داشتي از همه چيشون گذشتن و رفتن تا امثال من و تو الان راحت وراجي كنيم.............. نكنه خودتون رو داريد با اونا مقايسه مي كنيد!!! يا اينكه مي خوايد اونا رو هم مثل باقي چيزا به نام خودتون مصادره كنيد؟
واقعا موندم با چه رويي داري اين حرفا رو مي زني؟
از لحن بي ادبانت هم معلومه از چه قماشي هستي! از قماش "شعبون بي مخ "
جن کش
|
Netherlands (Kingdom of the)
مهدی باور کن اون حس ششم جن گیری م بهم داره میگه تو یکی از اون جن های بد ذات بی ادب ، ضد ولایت ، مش ... چی ، منحرف ، ضد بسیج اجیر شده توسط ........ هستی که اوردنت اینجا ولت کردن تا پاچه بگیری !!!
برادر بسیجی با بصیرت ، شما به بزرگواری و بصیرتی که داری جواب این جن یا جن زده رو نده بذار در جهل خودش غلت بزنه !!
مهدي از مشهد
|
Netherlands (Kingdom of the)
اقا مهدي سلام دست حق يارت
مدعيان دروغين بعد از گذشت مدتي ماهيت كثيفشون مشخص شده.
معلومنيست چي ميخوان.
فعلا كه ولايتمداري رو درتهمتزدن به ديگران .
و گله گرگي حمله كردن ميدونند.
اما ارزوي تخريب دولت محبوب رو به گور خواهند برد
حسين
|
Netherlands (Kingdom of the)
اما ارزوي تخريب دولت محبوب رو به گور خواهند برد !!!!!!!!!!

ميگم در مكتب اسلامي اين ملت ولايتمدار ، مگه كسي كه در پيشگاه اين مردم ، تقابل خط و خطوط حركتي و رفتاري و اعتقادي ش با ولايت فقيه آشكار و محرز بشه ، احتياجي به تخريب (از سوي شخص يا اشخاص ديگه) هم داره ؟
بزرگان دين ميگن خودش خودبخود منفور ميشه !!
مهران آزادپی
|
Netherlands (Kingdom of the)
آقا مهدی گل و مهدی مشهدی عزیزم ثبت تاریخ نشان داد کثیف ترین اشقیاء در جنگ صفین در پشت قرآن خدا مخفی شدند و قرآن بر سر نیزه کردند و باعث شدند تا عقبه لشگر امیر المومنین خالی و نهایتا این جنگ با خدعه و نیرنگ به شکست جبهه حق منتهی شود .( تاریخ گواه است که هر چقدر امیر المومنین گفت که قرآن ناطق منم افاقه نکرد )
امروز عقبه همان طایفه از ولایت عظماء هزینه می کنند و در پشت این سنگر کمین گرفته اند و تیر به این سنگر می زنند و خون به دل ولی امر می کنند ( بخوانید خواص بی بصیرت و عوام هیزم بیار معرکه )و امثال احمدی نژاد و حلقه دولت خود را آماج این تیر ها قرار داده اند تا خدشه ای به اصل ولایت وارد نشود .
- فردا هم این طایفه و اسلافشان همانان هستند که در مقابل امر حجت حق قد علم می کنند و بر روی مبارکش تیغ می کشند .
خداوند اینها را از خواب غفلت بیدار کند که بد راهی در پیش گرفته اند .
حق یار
حسين
|
Netherlands (Kingdom of the)
مهران گفتي كه : امروز عقبه همان طایفه از ولایت عظماء هزینه می کنند و در پشت این سنگر کمین گرفته اند و تیر به این سنگر می زنند و خون به دل ولی امر می کنند !!!

عرض بنده اينه كه اساساً اين ولي امر يا آقا ...!! كه اح ..... و مش .... . جو .... ازش دم ميزنن و مدعي هستن كه اگه اح .... كنار بره تير به آقا ميخوره !!! كيه ؟؟
از اونجايي كه عملكرد اح .... دقيقاً برخلاف منويات مقام عظماي ولايت بوده و همچنان نيز هست ، همين به خودي خود نشان دهنده اين مهم است كه منظور آقايون از اون مولا و آقاي مورد ادعا ، اين آقا (حضرت امام خامنه اي ما نه شما) نيست !!
مهران آزادپی
|
Netherlands (Kingdom of the)
هر چقدر بیشتر توضیح می دهم ، بیشتر خودتان را به کوچه علی چپ می زنید -( احتمالا با کامنت ها و روشن گری های اینجانب ، منافعتان در خطر افتاده که این همه سفسطه می کنید و سعی در انحراف افکار از موضوع اصلی دارید . ) اخوی 1- آنان که به سنگر رهبری تیر می اندازند امثال تو و حامیان و محامیان تو هستند 2- وقتی سخن از رهبری و مقام ولایت پیش می آورم ، منظورم آیت الله عظماء خامنه ای است کسی که سکان این انقلاب را در دستان مبارک دارند - 3- حلقه دولت و ریاست محترم جمهور خود را آماج تیر های شما دوستان نادان قرار داده اند و هنوز هم در تلاشید تا ایشان را بشکنید ، تا زود تر به سنگر رهبری نزدیک شوید ( البته نه برای عرض ارادت که برای .......... ) از این ها که گفتم واضح تر بگویم ؟؟؟؟؟؟ قطعا فردا سفسطه دیگری را عنوان خواهید فرمود .
منتظر اراجیف دیگرتان هستیم
حق یار
بسیجی با بصیرت
|
Netherlands (Kingdom of the)
آقا مهران آیا شما نتیجه تفاهم اخیر مابین جریان ها.... خاتمی و اح ..... نیستین تا استراتژی مشترک تضعیف جایگاه ولایت فقیه رو دنبال کنین ؟ اینا سیاست ها .... نیست ؟
علی رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
۷
۳
پس با این حساب صراط خیلی وقته از راه امام ره منحرف شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا درسته
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم موافقم صراط برای بازارگرمی هرخبری رومیذاره ومردم روبه جون هم میندازه
محسن فاضلی
|
United States of America
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
۱۰
نصايح حضرت امام خامنه ای به حواشی سخنرانی احمدی نژاد بی ارتباط نبود. خلاصه يعنی هنوز مش... به حد موسوی و کروبی که مقابل نظام ايستاده اند نرسيده لذا قدری در برخورد با آنها احتياط کنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
۳
۴
بنده انحراف شما رو مدتها قبل متذکر شده بودم...ولی فکر نمیکنم بازهم (حتی با تاکید رهبری ) جدی بگیرید...
فکر میکنم شما مزدور آمریکا هستید و ضد ولایت فقیه هستید چون مطیع رهبری نیستید...
ناشناس
|
Hungary
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
۷
۱
خامنه ای خمینی دیگر است
مهران آزادپی
|
Germany
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
۲
۲
قابل توجه ویژه عزیزان دلم ضد ضدولایت فقیه و حسین آقای عزیزم که ولایتمداریشان قابل فهم و دل مشغولیشان نیز دارای توجیه است ، جهت ایجاد همدلی بیشتر !!!! -
- و ایضا قابل توجه نابسیجی های بی بصیرت و نیز امثال غلام و ممل و هوشنگ که حسابشان با نفرات ذکر شده در بالا جداست برای تنبیه و بازگشت به آغوش مهربان ولایت !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
البته بعید بدانم که سخنان به این روشنی در خصوص سنجش میزان انحراف ، در دلهای مهر شده اینان که هدفی بجز ایجاد نفاق و تفرقه ندارند نفوذ کند .
باور ندارید ؟؟؟؟؟؟؟؟ از همین امروز ادامه کامنت های این طیف تمامیت طلب و منحرف را تعقیب بفرمائید .
حق یار
بسيجي با بصيرت
|
Germany
تاكيد همه جانبه و افراطي به مقوله عدالت و انقلابي گري و در لواي اين شعار سعي در بسط ملي گرايي و قوميت گرايي و كوروش و هخامنشي و تقدس نوروز و اشاعه تفكر مكتب ايراني !!! در مقابل مكتب امام خميني و اسلام انحراف است مگه مكتب اسلام و امام نقصي داشته كه براي جبران اين نقيصه به مكتب ايراني و كوروش متوسل شده اند ؟ اين حرف ما كه در تبعيت و پيروي از مقام عظماي ولايت است انحرافه از نظر شما ؟؟؟ خواهشاً بينندگان صراط اظهارنظر بفرمايند كه انحراف در صحبتهاي ما هست يا صحبتاي اينا ؟
ناشناس
|
Germany
برادر بسيجي اينا ديگه ماهيتشون واسه همه افشا شده
منتقد
|
Germany
ادبيات نوشتاريشونو ببينين ! آبو اونجا بريز كه نسوزه يا نابسيجي هاي بي بصيرت ، از اين قبيل آدما چه توقعي داري ؟ چه دل خوشي داري شما ولشون كن
جن گير
|
Germany
فكر ميكنين بحث بصيرتي كه از سوي حضرت آقا مطرح شد خطابش كيان ؟ همينان ديگه كه در خط ضديت با ولايتن
مهدي از مشهد
|
Germany
ناشناس .
ماهيت ما براي همه مشخصه طرفداري از دولت خدمتگذار و ولايتمدار .كه براي بدست اوردنش هزينه كرديم وخون دل خورديم
اما ماهيت توچيه .نوكرچه .توكي هستي .هدفت چيست. منافق دروغگو
مثل ادم بيا كامنت بده تا ببينيم اصلا نظر تو چيست.حرف حسابت چيه
چرا بشت كامنت هاي ديگران مخفي ميشي
مگه ما به كي توهين كرديم كه ماهيت ما مشخص بشه .
اتفاقا ماهيت شما تو اين دو ماه مشخص شد
ناشناس ولايتمدار
|
Germany
اسم من ناشناس است و نامم رو در ظاهر مخفي كردم ، اما سيرتم و عشقم به ولايت رو كه از صحبتام عاقلان درك ميكنن ، اما نحوه صحبت كردن عوامانه و دور از جريان اطلاع رساني شما طرفدار جريان منحرف كه براي من كه از دور مباحثات شما با بچه حزب اللهي هارو مي بينم مشخص است.
آخه خجالت هم خوب چيزيه چه چه طرز صحبته ؟ اما ماهيت توچيه .نوكرچه .توكي هستي .هدفت چيست. منافق دروغگو
مثل ادم بيا كامنت بده تا ببينيم اصلا نظر تو چيست.حرف حسابت چيه
چرا بشت كامنت هاي ديگران مخفي ميشي

ضمناً دولت اگه ولايتمدار بود كه اينهمه ما اينجا بحث نميكرديم كه ... باز هم ضمناً ما براي برپايي اين نظام اسلامي چند صد هزار شهيد و ... تقديم اسلام نكرديم كه يه جرياني بياد و بخواد با افكار و نظريات انحرافي خودش كه مدعي ارتباط با امام زمان هست و ميگه ما ديگه نيازي به واسطه ولايت فقيه نداريم و خودمون با امام زمان ارتباط داريم ، بخواد ثمره اين همه خون و مجاهدت رو به باد فنا بده ! مگه اينكه ماها مرده باشيم ...
مهران آزادپی
|
Germany
بی بصیرت - کورش هخامنشی پدر جد من و شماست مگر اینکه بخواهیم آنرا انکار کنیم - که در این صورت ، یا از زیر بته بعمل آمده ایم و یا نیاکان و پدران ما به عرب های قبل از پیامبر اسلام ( ص ) می رسد و البته شجره نامه حقیر ، این را نشان نمی دهد - دوست عزیز این یعنی هویت و ما به هویتی با این قدمت و عظمت افتخار می کنیم - شما هم موجبات افتخار خودت را اول پیدا کن ( بخوانید هویت ) ( البته مطمئن هستم درک شما از کلمه هویت در حد انگشت نگاری و غیره است ولی این را نمی گویم )و بعد هم البته می توانی به آن ( هویت تاریخی خودت ) افتخار کنی یا نکنی و قصد دخالت در این موضوع را ندارم - در باب تقدس نوروز بارها ، سخن ها در زمان خودش گفته شد و پرونده آن را هم بستیم و ایراد دوباره شما بر این موضوع نشان از این دارد که از بحث روز عقب تشریف دارید - کمی سرعت خود را اضافه بفرمائید و پای لنگ خود را به پای افزاری مجهز کنید که اینقدر عقب نمانید ( منظورم مطالعه است ) مکتب ایرانی هم همانطور که بارها گفته شد روایتی ناب از اسلامی است که به آن اسلام شیعه می گویند - اسلامی که بر قلبها حاکم شده نه بر بدن ها و البته ظاهرا شما از آن دسته هستید که با اراده خودتان متشرف به دین مبین اسلام نشده اید و همین است که پیرو همان سیره هستید و حکومت بر دلها را از نکات سلبی دین مبین اسلام ، سیره پیامبر مکرم و ائمه هداء و منجی بشریت و مقام ولایت می بینید و نه ثبوتی - اما این امر در دل مکتب ایران حک شده و ثبت شده و باور شده و ایمان شده است . ( البته کو گوش شنوا ؟؟؟؟؟؟ ) و اما به فرموده مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر ( اگر برادران مومن و کساني را که به اصل نظام و اسلام معتقدند اما از لحاظ فکري با ما مخالفند مورد اهانت و ايذاء و آزار قرار دهيم از خط امام منحرف شده‌ايم. ) و اگر چشمهایتان خوب می بیند ( که بعید می دانم )و اگر گوش هایتان خوب می شنود ( که محال ممکن است ) - به خوبی باید تشخیص بدهید که شاهین ترازوی سنجش انحراف به سمت کدام طیف سنگینی می نماید .
حق یار
مهدي از مشهد
|
Germany
اقا مهران.دست حق يارت
در جوار بارگاه اقا براي شما ارزوي سلامتي دارم
جن كش
|
Germany
لطفاً توجه كنين به ادبيات گفتاري و نوشتاري اين مهدي ، كسي كه مدعي طرفداري از اح ....هست ، هر چند كه خلايق را هر چه لايق ! ضمناً از اونايي با اون ادبيات !! حاميان و اينايي با اين ادبيات انتظار ميره !
مهدي از مشهد
|
Germany
خطاب به جن كش
تو هم بيخودي داري انرژي صرف ميكني استاد ادبيات
ادبيات گفتاري ما براي شما مدعيان دروغين ولايت كه همه طرفداران دولت را باالقاب زشت مانند جن و رمال و... صدا ميزنيد
خيلي هم زيادي مودبانه است.دروغگوي كثيف
ميدوني جرم تهمت زدن به ديگران چيست
شما كه همگي ادعاي ولايتمداري داريد بايد بدونيد مگه نه
ممل
|
Germany
مهدي جرم انحراف و ادعاي دروغين ارتباط با امام زمان و از همه مهمتر دروغ ولايتمداري به مردم در زمان انتخابات براي راي جمع كردن چيه ؟؟
مهدي از مشهد
|
Germany
زنده باد محمود احمدي نژاد
محبوب ترين وشجاع ترين رييس جمهور جهان
تجربه
|
Germany
اين مهران هم يه جورايي آدم بدبختيه !!
بسيجي با بصيرت
|
Germany
(2) خدمت آقای مهران آزادپی عرض می کنم که خوشحال شدم پس از بحث های فراوان به یکی از مهمترین عقاید انحرافی خودت و استراتژی اون جریان دروغگو اعتراف کردی ! کوروش و ايران باستان و .... !! آقا مهران اولاَ این ملت سالها از قبل انقلاب و بعد انقلاب و در طول جنگ تحمیلی اینهمه سختی و مرارت نکشید و بهترین جوانانشو (که اهداف و آرمانهاشون برای چون تویی قابل درک نیست) رو تقدیم نکرد تا یه روزی اح .... ادی بیاد و پا بر روی منصبی که به برکت خونهای اونا و ادعای (دروغ) ولایتمداری و ادامه راه اونا بهش دست پیدا کرده بذاره و دم از کوروش و هخامنشی (با احترامی که برای فرهنگ خودمون در جاي خودش قائل هستم) بزنه که علاوه بر اینکه غیر قابل مقایسه با فرهنگ و مکتب ناب اسلام هست ، در هیچ جایی از اهداف و آمال و آرمانهای انقلاب تعریف نشده !! یعنی کسی حرکتی برای برپایی نظام جمهوری اسلامی نکرده که و مجاهدتی نکرده ، مگر اینکه الگویی غیر ازخط سرخ حضرت علی ع حضرت اباعبدالله الحسین ابالفضل العباس .... و مرام مسلک این عزیزان رو برای خودش تعریف کرده باشه و مثلاً در جايي صحبتي ، وصيتنامه اي و سفارشي به حفظ پيام هاي ايران باستان و مرام و مسلك كوروش !! كرده باشه ! آزادپي ! حسين فهميده 13 ساله رو ميشناسي ؟ ابراهيم همت رو ميشناسي ، مهدي باكري و احمد كاظمي و مرام و مسلك و متعلقات دروني اين عزيزان و تمام شهداي راه اسلام و ولايت رو درك ميكني ؟ (كه نميكني) و اگر اینکاره باشی (که نیستی) و عزیزانی که سراغ وصیتنامه های این فرشتگان آسمانی رفته اند به وضوح این را درک کرده اند كه تمايلات قلبي و آمال و آرزوي اين عزيزان ادامه دادن خط سرخ شهادت با تاسي از مولاي متقيان حضرت علي ع و فرزند برومندش حضرت اباعبدالله الحسين و توصيه ولايتمداري و حركت در خط رهبري به مردم بوده نه مكتب ايراني !!! علی ایحال اگر هدف برپاکنندگان و کلیه کسانی که به هر نحوی زحمت برپایی این نظام رو کشیدن ، بقول شما و همفکرانتان در دولت ، بازگرداندن کشور به ساختار و تشكيلات زمان ايران باستان بود ، شما حق داشتید مدعی باشید .... و به نظرم درست نیست که از ثمره رنج و زحمت و خون دیگران (كه در راستاي هدفي غير از هدف شما بوده) بخواهید سوء استفاده کنید !!! ضمنا اگر به دنبال هویت بقول خودت فراموش شده ات هستی بهتر است که راه حل دیگری بیندیشی و حتی به دنبال ایجاد یک انقلاب باستانی باشید و در صورت موفقيت ، خودتان با سران اون جريان براش فلسفه ايراني گري و قوميت گرايي ببافين !!!
اینکه میفرمایی مکتب ایرانی در دل مکتب اسلام است و اراجیفی از این دست ، اولا منکر این نیستم که بینش به روز و باز ایرانیها در دریافت سریع پیامهای اسلام بی تاثیر بوده ، اما به خواست خداوند متعال جوهره مکتب اسلام ناب محمدی به حدی کامل و بدون نقص بوده که کوچکترین احساس خلاء نسبت به دیگر مکاتب منجمله مکتب ایران نداشته باشد ... و اصلاً اصرار به مکتب ایران و مسائلی از این دست ، چه نيازي از نيازهاي نظام جمهوري اسلامي را تامين مي نمايد ؟؟؟ و اين استراتژي را نه در راستای دلسوزی برای فرهنگ و تمدن ایرانی از جانب اح ... و مش .... ارزیابی می کنم ، بلکه این ادعاها را صرفا در راستای کلک و فریب سیاسی و توطئه ای با اجزاء و پازلهای پیچیده تفسیر می کنم که در حرکتی خزنده و مرموز قصد ايجاد انحراف و رویارویی با اهداف و آمال انقلاب اسلامی و بر پا کنندگان آن و در نهایت تقابل با ولایت فقیه می باشد و و نهايتاً در جهت تامین نمودن اهداف و آمال دشمنانی که سالها برای بر زمین زدن این خیمه انقلاب و اسلام دست به هر کاری زدند اما شکست خوردند تحلیل می نمایم و والسلام
اگر از همه این ها بگذریم می رسیم به بحث مهم دروغ !!! خدمت شما عرض ميكنم همانگونه که در مذمت و ناپسندي دروغ در كليه مکاتب منجمله اسلام و .... انواع و اقسام تاکیدات وجود دارد ، آیا در مکتب ایرانی که همچون توی بدبخت بیسوادی ! ازش دم میزنی ، در مورد دروغ چه گفته اند و چه ديدگاهي وجود دارد ؟ نمی توانی بگویی که مکتب ایرانی و کوروش و هخامنشی دروغ را دوست داشته اند ، چون این اقوام هم بشدت از این منکرات پرهیز داشته اند .... لذا بنده سوالم این است که اح ......ادی که مدعی کرامت مکتبی(ایرانی) هست که نسبت به دروغ واکنش بسیار منفی نشان داده ، چرا زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نیامد همین تفکرات و آمال و اعتقادات خودشو رک و پوست کنده با مردم در میان بگذارد و سپس از آنها درخواست قضاوت و رای بنماید ؟ چرا به دروغ خودش را آنگونه که نبود و بصورت غیرواقع به مردم متدین ، بسیجی و حزب اللهی و علما و روحانیون و ....معرفی کرد ؟؟؟ چرا خودش را به دروغ ولایتمدار معرفی کرد و بعد دروغ بودن این ادعای خودش را برای همه به اثبات رسوند ؟؟؟ آيا اگه اون زمان همين افكار و عقايد را براي جامعه مطرح مي كرد .... چه نتيجه اي برايش حاصل مي شد ای بی سواد !!!!
مهدي از مشهد
|
Germany
ممل در خواب بيند بنيه دانه
ممل
|
Germany
آقا مهدي شعر و تمثيل شما درست ، اما جواب سوال رو ندادي !
جرم ادعاي ارتباط با امام زمان رو نميخواد بگي فقط جرم دروغ ولايتمداري به مردم در زمان انتخابات براي راي جمع كردن چيه ؟؟
مهران آزادپی
|
Germany
مواجهه با افرادی مانند تو که با اسم های دری وری میای و کامنت هات رو میزاری نهایت بدبختی هر فردی می تونه باشه
مهدي از مشهد
|
Germany
بله اق ممل در خدمتيم برادر. التماس دعا
ما كه دستمون خسته شد از بس كه به شما جواب داديم.چقدر سوال داريد شما . معلومه كه بچه هاي زرنگي بوديد در مدرسه .البته من هم تو مدرسه زياد سوال ميكردم.البته منحرف نبودم ها
سوال كردي جرم دروغ ولايتمداري براي راي جمع كردن؟جواب ميدم اما باز تو يك چيز ديگه ميگي.اما جواب من اينه .
برادر جان نه جرمي صورت گرفته ونه دروغي
الان هم ايشون ولايتمداره .خيال كردي من كافرم يا صهيونيست. درسته به شدت به ايشون علاقه دارم .اما رييس جمهور ولايتمدار .
البته ايشون معصوم كه نيست .خودشون هم در كنفرانس خبري اخير فرمودند. بالا خره خطا واشتباه هست .اما شماها خيال كرديد اين فضاي اين روزها خوبه . به نفع مردمه .؟
چقدر از مشكلات مردم حل شد. ؟چقدر زور گيري حل شد؟ چقدر فساد جامعه حل شد؟
مگه نديدي باامام جماعت دانشگاه علوم بزشكي كه براي امر معروف و نهي از منكر اقدام كرده بود چه كردند؟من هم بسيجي هم
خيلي هم زياد.اما نه تند رو.
ما بسيجي ها ييكه در فضاي مجازي اينقدر به هم فحاشي ميكنيم.وحاضريم خون يكديگر روبريزيم . همينطوري ميخواهيم برويم به جنگ ارازل واوباش؟با كدوم وحدت.؟
اين روز ها بنا به تعلل همه دستگاهها مانند نيروي انتظامي وقوه كم كار قضاييه .به راحتي ودر ملا عام به ناموس مردم تعرض ميشه.
اما ما اينجا داريم در فضاي مجازي براي هم قلدري ميكنيم...ايا اين شامل همون وحدتي كه اقا بارها فرمودند نميشه؟
راجع به رييس جمهور گفتي .دروغ ولايت مداري براي جمع كردن راي.. لطفا تهمت نزن
به راي مردم احترام بذار. مردم به گفتمان انقلاب كه همون راه امام وشهدا هم بود . راي دادند..مسلما مردمي كه با وضو و ايمان به وعده خدا وبا نيت باك به باي صندوق امدند .خداوند نميخواهد اونها رو گول بزنه و يك دروغگو رو بر اونها مسلط كنه.
مگه زمان خاتمي يادت رفته . بر سر بسيج چي اومد؟ بر سر علما و حزب اللهي ها چي اومد.بر سر روزنامه شلمچه كه من با وجود اينكه كوچك بودم خيلي اون رودوست داشتم
چي اومد . مگه كسي حق داشت از ارزشها حرف بزنه . البته من نميگم الان همه چي خوبه .نه.بالاخره. جنگ هنوز تموم نشده وهميشه بايد براي دفاع اماده بود..
اما نوع دفاع كردن بايد هوشمندانه باشه
بنابراين اين بي انصافي است اگه بخواهيم زحمات رييس جمهور محبوب رو. در احياي گفتمان انقلاب ناديده بگيريم.
اگر مشكلي هست چيزي به نام انتقاد هم وجود داره. اما انتقاد با تخريب فرق ميكنه
مطمئن باش تخريب دولت نه به نفع رهبري است نه به نفع بسيج است نه به نفع مردم.نه به نفع دولت
ممل
|
Germany
سلام مهدي از مشهد
فرمودي : ما كه دستمون خسته شد از بس كه به شما جواب داديم.چقدر سوال داريد شما !!! و باز هم فرمودي ايشان كه معصوم نيست و
(اولاً ما كه جواب قانع كننده اي از شما دريافت نكرديم به جز پراكنده گويي ، و مثلاً در جواب سوال اخير و صريح بنده در خصوص ادعاي ولايتمداري در زمان انتخابات كه همين الان هم در هر ثانيه اي كه از زمان ميگذره اين عدم ولايتمداري ادامه داره و محدود به يك خطا و يك اشتباه و يك مقطع زماني نيست ، با توجه به موضوع انتصابات مش .... و همراهي كامل با نامبرده از نظر اعتقادي و عملكردي ، ضمن اينكه اگر بقول شما اين شخص براساس اصل معصوم نبودن از گناه و اشتباه ، خطايي را مرتكب شده بود ، بايد از آن خطا و اشتباه ، آن هم خطايي به اين بزرگي ابراز ندامت و استغفار مي كرد و از مردم هم عذرخواهي ميكرد ، اما چنين چيزي كه شما ميفرمايي در مورد اين شخص مصداق دارد ؟؟؟ )

فرمودي : ما بسيجي ها ييكه در فضاي مجازي اينقدر به هم فحاشي ميكنيم.وحاضريم خون يكديگر روبريزيم . همينطوري ميخواهيم برويم به جنگ ارازل واوباش؟با كدوم وحدت.؟

(اولا آن شخصي كه ادعاي بسيجي بودن دارد ولي مشاهده گردنكشي مستمر يك مسؤول در برابر مقام عظماي ولايت برايش حساسيت برانگيز نيست و از حركت زشت و زننده برآشفته نمي شود .... بسيجي نيست !! بسيجي با شهادت و خط ولايت معنا مي شود ، نه با حمايت چشم و گوش بسته از يك مسؤولي كه عملكردش در تقابل با ولايت است ، ضمناً وحدت و انسجام در زير سايه تبعيت از مقام عظماي ولايت معنا مي شود و به نظر ما كسي كه تبعيت از ولايت فقيه ندارد ، در صف همان اراذل و اوباش قرار دارد و با اين طيف مقوله اي به نام وحدت نداريم ....)


فرمودي :
راجع به رييس جمهور گفتي .دروغ ولايت مداري براي جمع كردن راي.. لطفا تهمت نزن
به راي مردم احترام بذار. مردم به گفتمان انقلاب كه همون راه امام وشهدا هم بود . راي دادند..مسلما مردمي كه با وضو و ايمان به وعده خدا وبا نيت باك به باي صندوق امدند .خداوند نميخواهد اونها رو گول بزنه و يك دروغگو رو بر اونها مسلط كنه.

(اين موضوع كه اين شخص بواسطه همراهي و همنوايي با بسيجيها ، خانواده شهدا و ايثارگران ، طبقه متدين جامعه ، علما و مراجع تقليد ، حمايت از ولايت فقيه و .... نزد طيف بزرگي از جامعه جا باز كرد و اين طيف بواسطه همين شعارها ، باز هم تكرار ميكنم بخاطر شعارهاي اين فرد بهش اقبال نشون داد ، نه بخاطر شكل و قيافه احمدي نژاد .... ، در صحنه انتخابات موفق شد ، مساله اي اظهر من الشمس است و نيازي به توجيه و تفسير و آسمون ريسمون نداره ... همينطور حركت كنوني اين شخص كه برخلاف اصلي ترين شعار اوليه اين فرد مبني بر ولايتمداري مي باشد نيز بر همگان مشخص مي باشد ، همينطور اصرار نامبرده بر ادامه خط و خطوط منحرف كنوني در تقابل با ولايت فقيه ، و عدم پشيماني و استغفار از خطاها .... حال اين معصوم نبودن از خطا و اشتباه در كجاي اين مساله مي گنجد ؟ خطا و اشتباه به اين ترتيب است كه شخص پس از متوجه شدن به خطا و اشتباهش به صراط درست برگردد اما آيا اين شخص برگشت ؟ نه ! برنگشت و همچنان نيز اين مسير انحراف در حال طي شدن مي باشد.... علي ايحال اگر ما را هم جزو اين مردم قلمداد كني ، ما احساسمان اين است كه به ما دروغ گفته شده است و اين ادعاهاي انتخاباتي صرفاً يك دروغ بوده است ، حال كسي كه در برابر قانون و مردم دروغ مي گويد و از همه مهمتر به قسمي كه به قرآن خورده پايبند نيست چه توقعي ازش مي رود ؟؟ )
مهدي از مشهد
|
Germany
خطاب به ممل
همونطور كه قابل بيش بيني بود .بعد از جواب دادن من.باز هم همون اتهامات قبلي تكرار شد
من هم جواب قانع كننده ايي از شما به جز اتهام وتند روي و سخنان رهبر را وارونه تفسير كردن چيزي در يافت نكردم . حال بايد سوال كرد و اگه من جواب قانع كننده اي يمنيدم .شما ودوستنت چرا اينقدر سوال ميكنيد؟
البته بر كسي بوشيده نيست كه حيات شما فقط در گرومغلطه ايي كه به راه انداختيد.امكان بذير است وخودتا خوب ميدانيد كه. ارام شدن فضاي غبار الود فعلي . يعني نابودي شما.
يعني روسياهي براي زغال . با اينهمه زور زدن
گفته بودي بسيجي فقط با شهادت وخط ولايت معنا ميشه.
درسته اما. مغلطه واتهامات و فحاشي به دولت . .نه خط ولابت است . نه خط شهادت.. شماها هم حق نداريد .خط ولايت وشهادت رو با اتصال به خودتون بدنام كنيد.
گقته بودي.(اولا آن شخصي كه ادعاي بسيجي بودن دارد ولي مشاهده گردنكشي مستمر يك مسؤول در برابر مقام عظماي ولايت برايش حساسيت برانگيز نيست و از حركت زشت و زننده برآشفته نمي شود .... بسيجي نيست !! بسيجي با شهادت و خط ولايت معنا مي شود ، نه با حمايت چشم و گوش بسته از يك مسؤولي كه عملكردش در تقابل با ولايت است ، ضمناً وحدت و انسجام در زير سايه تبعيت از مقام عظماي ولايت معنا مي شود و به نظر ما كسي كه تبعيت از ولايت فقيه ندارد ، در صف همان اراذل و اوباش قرار دارد و با اين طيف مقوله اي به نام وحدت نداريم ....)
اين حرفهاي خودته .خدتون مصداق كامل اين حرفهاييد..شماييد كه از رهبري جلوتريد . سخنان ايشان را به نفع خود ووارونه تفسير ميكنيد .شما تابه ولايت نيستيد واين بر كسي بوشيده نيست.اقاي احمدي نژاد شخص نيست.بلكه احيا گر همان ارمانهايي است كه شهدا براي ان فدا شدند. احيا گر خط اما م و انقلاب است..
يكبار ديگه به شماها توصيه ميكنم.. نخواهيد توانست .دولت محبوب را از بين ببريد.
زنده باد محبوب ترين رييس جمهور جهان محمود احمدي نژاد
ممل
|
Germany
برادر مهدي بنا ندارم با شما بحث شخصي داشته باشم ، بحث بحث شما كه نيست ، بحث يه جريانه و اون هم داراي انحراف ، بنده نيز هيچگونه مغلطه اي نكردم ، اينكه از شما سوال ميكنيم و شما بدون اينكه جواب بدين به تندي جواب ميدين نخواهيد توانست دولت محبوب را از بين ببريد ، نميتونه يه بحث سازنده و راهگشايي باشه ، بنده بطور منطقي و براساس اطلاعات عرض كردم كه اين آقاي اح ..... انسان ولايتمداري (ولايت فقيه) نيست ، و اين را خود اين آقا با عملكرد خودش ثابت كرده و اين مسائل زاييده تفكرات امثال بنده نيست و براي هيچ تخريبي هم برنامه ريزي نشده ، زيرا اين آقا با تلاشهاي امثال من (يعني از طبقه ضعيف جامعه) بر سر كار آمده ، البته با توجه به اينكه اين آقايان بصورت چند پهلو از ولايت و آقا .... !!! هم دم ميزنن ، موضوع از نظر اينكه اين ولايت و آقا !! ي مد نظر اح .... شخص ديگه اي باشه قابل بررسي هست و اعتقادات اين گروه نشون ميده كه به جز مواردي كه تحت فشار هستن و مجبور بگن (در ظاهر و بطور عملي ) تابع ولايت فقيه هستيم ، باطناً معتقدن كه با آقا امام زمان ارتباط دارن و اين رو در صحبتها و نظريه پردازي هاي آقايان ميتونيم ببينيم ....
فرمودي كار با فحاشي و ... درست نيست ، خدمت شما عرض ميكنم كه حرف شما صحيح اما خودت يه بازنگري در كامنت هات داشته باش اخوي ، چقدر به همين اظهارات خودت پايبندي ؟؟؟ و اين رويه را نسبت به همه در پيش گرفتي ! اگه ميخواي حاضرم تمامشو برات به خط كنم كه كجا چي گفتي ! در هر صورت بنده به نوبه خودم عذرخواهي ميكنم بابت همه چي ....
خلاصه اينكه ما به تمام زواياي رفتاري و گفتاري و اعتقادات اح .... پرداختيم اما شما مي فرمايي ما تابع ولايت نيستيم كه اين خودش جاي تعجب و سوال داره كه چرا ؟؟
اينكه ما مرتباً از شما سوال ميكنيم دليلش اينه كه منطق شما براي بينندگان و مردم بيشتر روشن بشه و راحتتر قضاوت كنن و تصميم بگيرن كه ما از همين مباحث به مقصودمون رسيديم و ميرسيم
بار ديگه تاكيد ميكنم كه خط ما فقط خط ولايت و شهادت هست و انشالله در اينده نزديك كه احتمالاً فتنه اين جريان منحرف ، مانند فتنه موسوي و كروبي و ها ..... و خاتمي به فاز اجرايي خودش برسه ، و عملاً (تا حالا بصورت نفاق آميز و ... بوده) و در كف ميدان احتمالاً اين آقايون حضور پيدا كنن ، به اذن آقا اين رو (بودن ما در بسيجي ها در خط ولايت و شهادت) به شما و اون جريان بصورت عملي ثابت ميكنيم كه امثال بنده زير علم هيچ يك از اراذل سياسي سينه نمي زنيم و صرفاً خط ما خط ولايت و خط شهادته !
سايه مقام عظماي ولايت ، حضرت امام خامنه اي مستدام باد
مهدي از مشهد
|
Germany
خطاب به اقا ممل .
اشكالي نداره من حاضرم . تمام كامنت هاي من و شما ودوستانت موجوده. بذاريم در معرض قضاوت .تا مشخص بشه كي اول فحاشي واتهام زدن. روشروع كرد.
كي اول بي ادبي كرد.
چه كساني جهار نفره به يك نفر.تهمت منحرف بودن وشيطان برستي زدند.
اشكالي نداره من حاضرم
ممل
|
Germany
بابت اون فحاشي كه عرض كردم هر چند شما هم در اين زمينه كم كاري نداشتين ! نهايت قضيه اينكه بنده به نوبه خودم معذرت ميخواهم و خواهش كردم حلالم كنين .....
لذا لطف كنين و زحمت بكشين به بقيه مطالب كامنت اخير من بپردازين و در مورد اون صحبت كنين ... ممنون ميشم
مهدي از مشهد
|
Germany
خطاب به ممل وهمه اقايون.
روشن شدن قضيه فتنه يا انحراف يا فساد يا هرچي كه هست.نهايت ارزوي منه . براي اينكه من وهمه طرفداران دولت خدمتگذار به سربلندي بيشتري بتوانيم از خدمات دولت. دفاع كنيم. بنابر اين بايد اتحادمان را حفظ كرده وبهانه به دست دشمن ندهيم.زيرا باتوجه به اتحاد است كه ميتوان از ولايت ومملكت دفاع كرد.
البته به نظرمن درحال حاضر متاسفانه از نيروهاي بسيج ومردمي به خوبي استفاده نمي شود . وگرنه نبايد شاهد اين همه ناهنجاري وتخلف به خصوص مواردي مانند زور گيري و تعرض به نواميس مردم . ان هم با زور ودر ملا عام باشيم
فعلا كه حادثه خميني شهر اصفهان كه .بد جوري حالم رو گرفته . وبه شدت اعصابم رو به هم ريخته در ان . در جلوي چشمان چند مرد خانواده به نواميسشان تعرض ميشود.
فقط ميدانم تعلل قوه قضاييه در برخورد با برهم زنندگان امنيت عمومي.باعث افزايش اين جرايم شده است.اتحاد اتحاد اتحاد
محمد زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
۵
۲
بابا عجب رويي داريد به جاي اينكه بعد از رهنمود رهبري به خط انحرافي خودتان اعتراف كنيد و توبه پيشه سازيد همچنان بر راه نادرست خود تاكيد داريد .
یاسر
|
Germany
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
۶
۱
لبیک یا مولا امام سید علی
فاطمه
|
Germany
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
۱
۳
خیلی نامردی صراط اگه به احمدی نژادومش...
بدوبیراه میگفتم کامنت موحذف نمیکردی
احمد مشهدی
|
Hong Kong
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
۱
۱
فاطمه خانم صراط تو این یه مورد حداقل بیگناهه کامنت مهران ازادی مهدی مشدی و مش....... نژاد که رسالتشون دفاع از مش.............ه رو میذاره جون خودت منصف باش هرچند قبول دارم دوس داره به قول خودش ماهیت مش............ معلوم شه
یه بی بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
خوشم میاد از این همه توجه به صحبتهای رهبری ...!!!! تو کامنتا...
پاسخ آخر بسجی با بسیرت هم جالب بود.
یا علی