۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۵
۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲

پاسور بازی استاد دانشگاه مراغه + عکس

کد خبر : ۲۲۴۸۴

به گزارش خبرنامه دانشجویان، آقای دکتر "ر" معاون امور مالی و اداری دانشگاه مراغه و استاد گروه ریاضی این دانشگاه با حضور در این اردو و انجام عمل هایی به دور از شئون اخلاقی موجب ناراحتی دانشجویان را فراهم ساخت.

وی ساعاتی از این اردو را مشغول بازی پاسور بود که با بی اعتنایی تمام نسبت به تذکر دانشجویان به کار خود ادامه می داد و با پاسخ های بی ادبانه و غیر دینی دانشجویان را از سر خود باز می کرد.

 

لازم به ذکر است همزمان با ایام فاطمیه مسابقه ای با عنوان سازه های ماکارونی در این دانشگاه برگزار شد که این مراسم با سوت و کف همراه بود.

نکته دیگر اینکه مسئولین حراست در این مراسم شرکت داشتند و هیچ گونه برخورد یا تذکری در این مورد نکردند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
۵۶
۲۱
تو را به خدا اینقدر سطح دین راپایین نیاورید.اسلام فرا تر از دین نمایی شماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
baba ina divunan veleshun kon
الهام جون
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه شما فضول مملكتين.مگه استاد دل نداره
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
۴۰
۱۳
توی مملکتی که قاضی پول مگیره و حق و ناحق میکنه. کسی که جان و ناموس و زندگی مردم به دستشه اینطوریه دیگه از یه استاد دانشگاه جه انتظاری داری
ناشناس
|
Germany
هیچ انتظاری ندارم!
sonia
|
Germany
ishun tu kare khodeshun ke tadris bashe kutahi nakardan fuzuli tu tafrih mardom ham be shoma naiumade
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
۴۸
۴
............... هزاران کار می کنند بروید یقه آنها را بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ishun ostade man budan .
in nazarat vaghean bi ensafi va kheili osatade mahiye
nagin intor torokhoda
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
۴۰
۲
این مطلب بیشتر مغرضانه هست تا انتقاد
نویسنده حتمن کینه ای از ایشان به دل دارد
ایشان استاد بنده بوده و حسن نیت ایشان بر کسی پوشیده نیست
الان دیگه دهه 60 نیست که دلسوزان را با انگ اینچنینی بد نام کنید
sonia
|
Iran (Islamic Republic of)
khube ke khubi haye ishun ro be yad darin
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
۱۱
۳
صراط خیلی مردی. کیف کردم اصلا فکر نمی کردم نظرمو -دومین نظر- رو درج کنی. منم خداییش راست گفتم
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
۲
۱۹
اگرچه براي مشاهده تغييرات اساسي، بايد اصلاحات در جاهاي گنده گنده انجام بشه

اما اين معنيش اين نيست که بقيه مي تونن هر مدل خلاف (عرف و شرع) که دلشون خواست انجام بدن!

بخصوص کسي در سطح استاد دانشگاه که خيلي هم در جايگاه تأثيرگذاري ايستاده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چشم میگیم دیگه هر کاری دلشون خواستن انجام ندن شما حرص نخور.
علیرضا
|
Germany
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
۲۰
بابا کار خاصی نیست که این، حتما اونجایی که بازی میکردن به پاسور به عنوان قمار نگاه نمی کردند!
mazdosht
|
Norway
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
۱۸
۷
وقتی مداح مثلا اهل بیت در عزای ال طهارت زبان به هرزه درایی و لات بازی باز میکنه از بقیه چه انتظاری میره؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Norway
هیچ انتظاری نمیره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
۳
۱۵
این هم یکی از ان هزاران کار
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
۲۰
۴
من سوالم اینه که کسی که این عکس و انداخته واقعا بی گناهه، هر چند این کار از خیلی از کارهای دیگه شرف داره
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
۲۹
دین را با این کارها مسخره نکنید. یک بازی دوستانه با چند ورق پلاستیکی اسلام را زیر خطر نمی بره
علی رمضان
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
۵
۲۴
هر پست و مقامی حرمت و احترام خاص خود را دارد مخصوصا اساتید دانشگاه که اگر مسلمان هم نیستند باید در کشور اسلامی به قوانین و شئونات آن احترام بگذارند. از اساتید مسلمان که انتظار دیگری می رود!
علی رمضان
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
۵
۲۴
هر پست و مقامی حرمت و احترام خاص خود را دارد مخصوصا اساتید دانشگاه که اگر مسلمان هم نیستند باید در کشور اسلامی به قوانین و شئونات آن احترام بگذارند. از اساتید مسلمان که انتظار دیگری می رود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
۲۱
۱
به نظر من هيچ عمل خلاف شرعي صورت نگرفت، در اسلام قمار حرام است. نه بازي فكريبراي گيرنده اين عكس متاسفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
۳۰
من دانشجوی همین دانشگاه هستم. ایشون استاد دلسوز و شریفی هستند متاسفم برای کسانی که با آبروی مردم این طور بازی می کنند. اگر آدم با شرفی بودند با کسی که این قدر با اخلاق و مردم دار و دلسوزه بازی نمی کردند هرچند شخصیت این استاد چیزی نیست که عده آدم بی کار مثل کسانی که این عکس رو گرفتند و پخش کردند خدشه دار بشه. همه میدونن که که آقای دکتر چقدر آدم قابلیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
۲۷
آقای دکتر اونقدر با مرام و با شخصیت هستند که با یه همچین عکسی نمی تونن چهره شو در بین اساتید و کارکنان و دانشجویان دانشگاه خراب کنن. یکی از اهالی دانشگاه مراغه
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
۲۶
۱
این عکس و حبر نیت ناپاک تهیه کننده خبر را می رسونه. مشخص است که چیزی پیدا نکردن و می خواهن با اینکارا طرف را خراب کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به تو چه میخوان خراب کنن؟
متهم خبر جعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
۲۴
نظر ایت الله مکارم شیرازی در خصوص پاسور: در مورد پاسور، بیلیارد و تخته نرد، هر گاه آلات مذکور از آلت قمار خارج نشده باشد، و در نزد تودۀ مردم محل به عنوان یک وسیله ورزشى یا تفریحى شناخته نشود، بازى با آن بدون برد و باخت مالى نیز اشکال دارد ، هر چند کسی که عکس گرفته و آن را منتشر کرده است مرتکب کار حرامی شده است.
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
۱۷
اقاي دكتر يكي از بهتري استاداي ماست و ما دوسش داريم
هيچ كدام از دانشجوها اعتراضي نكردند
اقاي دكتر داره با دانشجوها بازي مي كنه
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
۳۴
اون اسلامي كه بخواد با 4تا كاغذ پلاستيكي زير سوال بره|،همون بهتر كه نيست و نابود بشه
متاسفانه ما هميشه به ظاهر بيني و زود قضاوت كردن متهم و بد ناميم.
به خاطر 1سرگرمي و وقت گذراني كه اين استاد داشته، مي يايم همه ي قابليت ها و خدماتي كه اين استاد داشته رو ناديده مي گيريم
تا وقتي كه ما ايراني هاي بعد از سيطره ي اسلام اين گونه فكر كنيم، وضعمون همين لجن زاريه كه اكنون بهش گرفتاريم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
۱۳
tazzakkore daneshjooyan ?!!!!!
لاتبلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
...................
رياضي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
۱۴
وااااااااااااااااااااااااااي آقاي دكتر شما هم دمت گرم خيلي حال كرديم از طرف دانشجوهاي ارشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
۱۷
کار این شخص اصلا درست نیست و اسلام هم چنین اجازه ای به کسی نداده که آبروی کسی را این چنین ببرد . با توجه به شناختی که همه از ایشان دارند فکر می کنم این کار یک خصومت شخصی است و ایشان تنها کسی است که خیلی در پیشرفت دانشگاه سهیم بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نمی دونم استاد با این کلاسش چرا با این عقب افتاده ها پاشده رفته اردو!!
ن
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا پاسور شد کلاس؟
دريا
|
United States of America
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
۴۲
۲
ايشون يكي از بهترين و باسوادترين اساتيد استان هستند اينجور بدنام كردن ايشون مطمئنم يه غرض شخصي داره ويه گناه بزرگ است
آناليز2
|
United States of America
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
۱۳
آقاي دكتر اينو بدونيد كه ما دانشجويان رياضي مثل كوه پشتتون هستيم اين بازي شما در مقابل كارهاي بعضي مسئولان هيچي نيست شما خيلي آقايي
ریاضی
|
United States of America
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
۱۵
کسی که این عکسو گرفته حتما خصومت شخصی با دکتر داشته همین کارا باعث میشه که هنوزم جهان سومی باقی بمونیم!!!!!!!!
علوم پایه
|
United States of America
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
۱۴
دکتر از اساتید خودم بود بهترین و محبوبترین استاد پیش دانشجوهاشه گیرنده ی این عکس جز خدشه دار کردن شخصیت پایین خودش کار خاصی انجام نداده
دانشگاه تهران
|
United States of America
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
۱۱
برای دانشجوهای این دانشگاه واقعا متاسفیم که اگر در رابطه با این عکس به نفع استادشون اعتراض نکردند
بی طرف
|
United States of America
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
۱۳
چرا دانشگاه همچین دانشجویی رو نگه داشته!!!!!!!!!
ناشناس
|
United States of America
آقای رئیس حالا با این دانشجو برخورد نکن تا عکس خودتم برداره با فوتوشاپ درست کنه بذاره تو سایت!!
انالیز
|
United States of America
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
۳۴
دکتر از ممتازترین اساتید در ایران هست به خاطر یه پاسور نباید بی انصافی بشه.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
۱۳
اقای دکتر بسیار انسان شریف و مومن و معتقدی هستن!و خیلی خیلی با این ادمای خشکه مقدس تفاوت دارن!هر بار که دانشگاه باشن اولین استادی که وضو می گیرن و نماز می ایستن خود ایشون هستن!
خراب کردن محبوبیت دیگران و زیر سوال بردنشون از گناهان کبیره ست!

تو رو خدا دست از این غرض ورزیا وردارین مگه دنیا چند روزه؟مگه قرار نیست بمیرید؟!!!!
ye ashege vatan
|
Russian Federation
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
۱
۱۳
motasef hastam ke hamchin ostadi darin

ostad ovorde gardeshe elmi ya mosabegate baynol melali pasor?
:d
ناشناس
|
Russian Federation
....... بینیم بابا!
خراب شه اون وطنی که تو عاشقشی.
كشاورزي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
۱۵
اون دانشجويي كه جرات كرده و عكس اين استاد گرامي رو گرفته حتما ميتونه كاراي بدتراز ايناهم بكنه پس بايدبرخوردجدي بااين دانشجوبشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چشم میگم برخورد کنن!
دوستان حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
۱۷
۱
این دانشجو باید اخراج بشه...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نخیر این مملکتی که من می شناسم پس فردا از این دانشجو تقدیرم می کنه که از اسلام دفاع کرده ! انقدر اینا عقب مونده اند.
لاندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
۱۸
گیرنده ی عکس حق یکی از بهترین اساتید دانشگاه رو گرفته/خدا اون دنیا جوابشو میده.بازی با چند تا کاغذ دلیلی برای بی ابرو کردن یک دکتر نیست.........باز هم یک اسلام نمایی دروغین..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط .....ا فکر می کنن که این دانشجوی ........ مسلمونه!
تسورن
|
Russian Federation
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
۱۴
۱
امیدوارم شخصی که این عکس گرفته تو زندگیش طعم بی آبرویی خیلی بدتر از اینو بچشه
تمنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
۱۱
۱
ما دانشجويان اين دانشگاهي هستيم كه الان به دليل چندتا كاغذ صاحب و سرور دانشگاهمونو از دست داديم از مسئولان تمنا داريم خواهش مي كنيم كه استادمونو بر گردونن اين دانشگاه بدون اون هيچه....
امين
|
Poland
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
۱۰
نبايد چنين عكسي تو اينترنت پخش ميشد،
حالا آبروي استادو كه بردين،با آبروي اون راننده ميني بوس بدبخت چرا بازي مي كنين؟
پاسور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
۹
چرا تا الان هیچ اقدامی بر علیه گیرنده ی این عکس نشده..برای مسئولان این دانشگاه متاسفیم اگر این دانشجو رو اخراج نکنن0000000
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با این کار آبروی دانشگاه رفت که یه همچین دانشجوهایی داره وگرنه آبروی استادو راننده با این چیزا نمیره
سایه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
۱۱
دید ما دانشجویان با این کارای مسخره نسبت به استاد عزیزمون عوض نمیشه.ما دوسش داریم
شايان
|
Iran (Islamic Republic of)
eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy val
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بااااباااااااااا؟؟؟؟؟!!!!!
جوجو
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگیییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بروووووووووووووووووو!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دیدشما دانشجویان؟؟؟؟!!!!!!هه هه
آشنا
|
Austria
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
۷
آقای دکتر یکی از بهترین و مطرح ترین اساتید ایران در زمینه تئوری فریم ها می باشند و هر سالل چندین مقاله در این زمینه می دهند. و حیف است که با ابرو و شخصیت ایشان بازی بکنند. احتمالا ایشان با این کج فهمی ها و غرض ورزی ها مثل خیلی از اساتید و متخصصین متوجه خواهند شد که باید جایی باشی که قدر و ارزشت را بدونند. دکتر بذار برو آمریکا یا اروپا و با کارهای علمیت حال کن. دوباره خاک تو سر افرادی که موجبات رنجش ایشان را فراهم نمودند. و خاک بر سر مسولهایی که احتمالا به خاطر این عکس دکتر به او طعنه زدند.
آشنا
|
Austria
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
۵
وقتی دکتر غل......... به........ -از اساتید بسیار مطرح ریاضی کاربردی ایران که کارهای بسیار ارزشمندی در زمینه اسپلاین ها داره و تونسته بسیاری از مسائل صنایع پیشرفته امریکا را با اون حل کنه-از در دانشگاه تبریز وارد می شد یکی از این خشک مقدسها و ادمای نادان به وی اهنت کرد و گفت اون افسارت (اشاره به کراوات وی) را باز کن و برگرد. برگشت و مستقیم به امریکا رفت و علمش را در اختیار به اصطلاح در اختیار استکبار جهانی قرار داد. حتما می خواهن این استاد محترم دانشگاه مراغه را بفرستن بره.
لاله
|
Austria
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
۳
ضنمن تشکر از نظر آشنا. موردی را هم بنده می گم. دکتر فر....... شه......... (متولد خو..) یکی از چهار ریاضیدان برجسته ای که به داوری مقاله مربوط به اثبات به اثبات نظریه فرما در مورد اعداد اول پرداخت نیز با همچی انگی رفت دانشگاه پردو امریکا
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
۵
۱
بچه بشیبن سر جات.فتوشاپه کاری به استادمون نداشته باشین
باغبانی 86
|
Russian Federation
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
۷
۱
واقعا به عنوان یک دانشجوی باغبانی متاسفم که یکی از بچه های باغبانی بخواد این نامردی رو در حق یه استاد بکنه
برات متاسفم ح.و
علی کاظم فام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
۷
۱
آقا اصلا کار خوبی کرده نمی خواست که توو اردو گریه کنده خودت جای ایشون چی کار می کردی ؟ هان شما ها لیاقت دکتر رحیمی و ندارین دکتر جاش اینجا نیست یه روری به کارتو ن میخندین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما حق افشاي اسامي افراد را نداريد. هر چه سريعتر اسم رل برداريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
۳
har chi bashe hich kas hag rikhtan aberoie bagie ro nadare fek mikonin inkar kheili doroste hata khoda ham hamchin hagi ro be kasi nadade pas 'gonah shoma kamtar az ona nis doroste ona bad kardan shoma ke edeaie khobi darin chera???????????????????motasefam
;;
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
۸
۱
ظاهرااین دانشجو هیچ یک از تذکرات امام خمینی (ره)که در مورد حفظ آبروی مردم نقل شده را تا به حال نخوانده اند.
نقشه برداري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
۳۸
۱
تو اسلام گفتن پاسور گناه كبيره است.خاك تو سره كساي كه با چنين طرز فكر ها آبروي يه استاد و مي برن.
harun
|
Turkiye
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
۷
۲
برای ایران کاملا متاسفم که یه بچه بسیجی بیسواد را جلوی یک استاد با ارزش و با سواد نشونده و ایراد بی معنی گرفته.
ای کاش به جای این مسخره بازی ببینیم دنیا کجاست و ما هنوز در دوره حجر زندگی میکنیم.
از اینجا به استاد پیشنهاد میکنم به کشوری بروند که ارزش علم او را بدونند.
زندگی
|
Turkiye
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
۶
۱
من از اینکه هم وطن این جوجه دانشجوی بسیجی هستم واقعا متاسفم. اهانت به مقام یک استاد واقعا شرم آور است. آبروی هرچی بسیجیه بردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
۳
در دوران سال تحصیلی چیز هایی رو دیدم و شنیدم که این در بین آنها گم است کسی که این عکس رو گرفته باید به خوابگاههای پسرانه کل دانشگاه های ایران سر بزنه در این صورت فکر کنم از این بهتر می تونه آبروی دیگران رو ببره.استاد واقعا انسانی که کسی به دنیا ندیده.......
gg
|
United States of America
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
۳۸
به نظر من شما لیاقت این اساتید رو ندارین مگه قتل کرده مگه خلاف شرع کرده
لیندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
۵
واقعا متاسفم به خاطر اینکه در این دانشگاه تحصیل می کنم
چون هوای اون مسموم هست
اگه پاسور بازی گناهه پس باید تمام ریاضی دانان نه تنها استاد اعدام می شدن
مثل گالیله........
شما هنوز در قرون وسطا زندگی می کنید
نقشه برداري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
۲
۱
vagean ke......................................................in bod farhange basiji
انسان
|
Turkiye
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
۸
۱
استاد بهتر بود به جای بازی پاسور، دسته جمعی دعای زیارت عاشورا می خوندید تا شاید اسلام به خطر نمی افتاد. شرم میکنم که یک مسمان و ایرانی هستم. واقعا که، چه مملکتی داریم و جرم به چه معنی شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
۵
۱
بااین کاراهمتون دارین ابروی هممونومی برین.ابروی ایران اسلام استاد دانشجو دانشگاه بسیج هم وطن واقعاشرم اوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
۳
واقعا واسه شما و وبلاگتون متعصفم که انقدر سطح فکریتون پایینه که یه بازی ساده رو اینطور بد میدونید!!! آقای نویسنده همه هم استادو و هم شمارو خوب میشناسن و میدونن ایشون چقدر شریفن. شما برو خودتو تو دانشگاه جمع کن
آیدین
|
Turkiye
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
۶۳
درس معلم ار بود زمزمه محبتی جمعه به مکتب آرد طفل گریز پای را.باید بر دست و پای چنین استادی بوسه زد که چنین صمیمی و دوستانه و متواضعانه در کنار دانشجویان می نشیند و برای آنکه احساس فاصله نکنند با آنان مشغول بازی می شود. یعنی فکر می کنید این استاد محترمی که درجه دکتری هم تو یه رشته سخت داره جای دیگری برای بازی کردن نداشت؟ ولی من مطمئنم که از روی صداقت نتونسته دعوت بچه ها را رد کنه. جای بسی تاسف است که بعضی ها با گرفتن تصویر و پخش ان قصد ازار چنینن انسان محترمی را داشته اند. حضرت مولی علی (ع) می فرماید که هر کس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده و غلام خویش کرده. تو را خدا بس کنید و بیش از این ابروی دانشجو را خوار و ذلیل نکنید. بگذارید حداقل دانشجویان و اساتید رابطه دوستی هم داشته باشند نه اینکه اساتید بعد از کلاس حاضر نباشند حتی سلام دانشجو را پاسخ دهند. کمی با دیده باز تر به موضوع نگاه کنید.
ناشناس
|
Turkiye
احسنت به تحلیلت. بزرگواری استاد در پذیرش دعوت دانشجویان برای رفتن به اردو کجا و واکنش خشکه مذهبانه یه دانشجوی فقیر ذهنی کجا.
از طرف بچه های ریاضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
۴
خوب به گفته آیت الله مکارم شیرازی حرامه به شرط اینکه آلته قمار محسوب بشه وبین عموم مردم به عنوان سرگرمی جا نیفتاده باشه در صورتی که امروزه همه به عنوان یه سرگرمی قبولش دارن.ایشون ازبهترینای دانشگاهن ماهمه جوره پشتشونیم.
یه هموطن
|
Turkiye
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
۸
یکی از مذهب نما ها و اونایی که فکر می کردند کسی غیر از خودش توانایی تجزیه و تحلیل نداشت به شیخ الرئیس ابوعلی سینا اتهام کفر و الحاد زد و بوعلی در جواب او این شعر را سرود: کفر چو منی گزاف و آسان نبود ...محکمتر از ایمان من ایمان نبود
در دهر چو من یکی و ان هم کافر..... پس در همه دهر یک مسلمان نبود.
با توجه به نظرات خوانندگان محترم صراط بنظر می رسد انتشار چنین عکس و خبری از حالت یک خصومت شخصی خارج بوده و شخص منتشر کننده خبر دچار جمود فکری نیز بوده اند . هر چند خیلی هم بد نشده-امیدوارم مشکلی برای استاد پیش نیومده باشد- باید خیلی از احکام و دستورات شرعیی و عرفی مثل همین ویندوزی که استفاده می کنیم بروز شود و آقایان مراجع از ................. خود بیرون بیایند و از دیه شتر سفید و امثالهم بگذرند. مشکل امروز جوامع مذهبی موندن در هزار و پانصد سال پیش است و مشغول شدن مذهبیون با مسائل قدیمی است. کاری نکنید که جامعه به سمت رهایی از قید و بند مذهب بگرود. رنسانسی در پیش است.
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
۲
اصلا کاربدی نکردن .اردومیرن واسه تفریح !!!!!!!!!!!!!!!!
علیرضا پزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
۳
۱
واقعا مزخرفی جنبه هیچ چیز را نداری به تو چه استاد پاسور بازی می کنه یا نه.اقای ول............ با دخترا بیرون میگردی کسی بهت گیر میده اقای..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه دوست دخترشم جز دانشجویان خطه امامه،پس دیگه مشکلی نیست/؟؟؟؟؟
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
۵
من خودم دانشجوی همون دانشگاهم.واقعا واسه دانشجویی که همچین حماقتیوکرده متاسفم.این استاد ازاستادای باسواد دانشگاهه حالافکرکنیدبخاطر یه بازیه ساده
همچین اتفاقی بیفته.اگه یکی بخوادقمارکنه با همون منچ هم میشه قمار کرد.این همه سال درس بخون زحمت بکش اخرسرم بخاطر حماقت یه نفر ابروتوسر هیچ و پوچ ببرن
واقعا که....
موافق
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا....موافقم باهات
دانشجو2
|
Iran (Islamic Republic of)
والا دیگه راست میگه خداییش
...
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوکیلی خودمون این همه درس میخونیم زحمت میکشیم.میبینیم چقدرسخته تا به یه
جایی برسیم...یه سوال دارم
از اونی که این عکسوگرفتوپخش کرد حالا به هر قصدی..چطور دلت اومد نون یکیواجرکنی؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
۱
آقای دکتر دمتون گرم- از این به بعد هروقت خواستید بازی کنید به منم بگید بیام همراهیتون
یه دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
۱
کسی که این عکسو انداختی اگه واقعا مردی برو از اونایی عکس بگیر که تو روز روشن حال همدیگرو به طور خفن میگیرن فقط به خاطر ریختن آبروی طرف ،فقط به خاطر انتقام ،این جور چیزا عکس میخواد، یکی هم باید بیاد از خوده تو عکس بگیره
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
۲
واقعا برای گیرنده وناشر خبر متاسفم خیلی بی جنبه اید، فکر میکنید ریختن آبرو گناه نیست..................
دانشجوي علمي كاربردي هستم
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه ايشون واقعا استاد باسوادي هستن دليل نميشه بخاطر يك بازي ابروشون بره.تازه اونايي كه ابرو بردن سرگرمي بهتري سراغ دارن بگن ندارن بهتره خفه شن
یه دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
۳
عجب آدمی هستی نمیترسی از خدا؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
۲
۱
خاک بر سر دانشجویی مثل تو!
همین تو که استادو محکوم می کنی اون دنیا چوب تو آستینت میکنن متحجر بدبخت شرم کن! امثالی مثل تو آبروی هرچی مسلمونو می برن. بجز استاد باید جواب بقیه کسایی که تو عکس هستن رو هم بدی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همین طوره که دوست خوبمون گفتن. باش تا پرده بردارند و ببینی چه ...................... هستی.
دشمن دانشجوهایی مثل تو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
۱
آخه این کار تو لیاقت نظر دادنم نداره چقدر یه آدم میتونه متحجر بدبخت باشه ! همین امثال شمان که آبروی هرچی مسلمونو می برن. خاک بر سر دانشجویی مثل تو. بالاخره که دستت رو میشه پس بهتره رچی زودتر خودت بزرگ بنویسی غلط کردم. تو با این کار آبروی خودتو بردی.
يه دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
۱
۱
دست كسي كه اين عكسو گرفته درد نكنه ، تو جامعه ي ما اونقدر امر به معروف و نهي از منكر كم شده كه همه جرئت ميكنن آشكارا گناه بكنن طوري كه بي اعتنايي به قوانين اسلامي براشون عادي شده
يه دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
۱
۲
دست كسي كه اين عكسو گرفته درد نكنه تو جامعه ي ما اونقدر نهي از منكر كم شده كه هركسي به خودش اجازه ميده گناه آشكار كنه .
اين كه استاد مهربونيه دليل نميشه هر كاري بكنه و ازش طرفداري بشه مطمئنن آدمايي مثل يزيد همم به بعضيا خوبي كردن امادينشونو باختن البته نمي خوام ايشونو با يزيد مقايسه كنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست محترم اگر تو نهی از منکر حالیت باشه اول به این دانشجوی نفهم نهی از منکر کن!
تو می فهمی نهی از منکر یعنی چی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انسان جایز الخطاست. بزرگترین گناهان بردن آبروی یک مومن است اونم به این شکل که به نظرم بسیار نابخشودنیست.
يه استاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
۴
۲
متاسفم براي اين مردم جاهل . كساني كه اگه جلوي چشمشون حق يه مظلوم پايمال بشه رشوه خواري ربا. تجاوز و قتل و هزارتا گندكاري ديگه رو نمي بينن اما وقتي يه استاد فرهيخته كه آسون به اين موقعيت علمي نرسيده و تو كشورهاي اروپايي براي علمشون سرودست ميشكونن.ميخاد يه روز بره گردش و تفريح آبروشو ميريزن.. استاد ر استاد من بوده و من هرچي كه دارم از ايشونه .. از ته قلبم براي كسي كه اين عكسو گذاشته دعا ميكنم خدا به راه راست هدايتش كنه................آمين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
استاد دمتون گرم که نظر دادید کاش همه مثل شما یه ذره احساس مسئولیت می کردن.
معترض
|
Germany
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
۱
۱
با سلام
ببينيد ما تواين كشور فقط شعار ميديم هيچ وقت توفكر عمل نيستيم هر روز تئوري يك برنامه رو ميديم و چشمامونو مي بنديم فكر مي كنيم هيچ كسي مارو نمي بينه اما از اين آقا كه اين خبررو پخش كرده نهايت تشكررو دارم.چرا كه اين كار ميتونه هشداري باشه واسه اونايي كه پشت ميز مي شينن واستغفروالله به نظر خودشون انگاري خدان ما تواين مملكت از اين آدما زياد داريم همين دسته از افراد جلوي پيشرفت جامعه رو گرفتن تورو خدا بيايم يه خورده منطقي فكر كنيم......
ناشناس
|
Germany
اونی که جلوی پیشرفت مارو میگیره امثالی مثل شمان! شما که ادعات میشه شعار نده! فکر اون دنیاتون هستین؟ آبرو یه مسلمونو ریختن خیلی کار زشتیه. یکی از نام های خدامون ستارالعیوبه امیدوارم همون خدا ببخشتتون. البته خودش گفته که هیچ وقت از حق الناس نمیگذره پس بهتره اول از استاد حلالیت بخواین.
طرفدار حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
۲
ممنون از این سایت که نظر من منعکس نکرد چون من هم تو اردو بودم و به طرفداری از این دانشجوی انتشار کننده عکس که هدفش بردن آبروی استاد نبود مطلبی نوشتم چون این شخص من از همه بهتر میشناسم.متاسفم برا صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا وقتی نظر همه رو دیدین به غلط کردن افتادین؟! آخه اگه یه جو عقل داشته باشین می فهمین که این کار جز بردن آبروی استاد و دانشگاه اثر دیگه ای نداره. به روباهه میگن شاهدت کیه میگه دمم!
یک نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
۳
این آقا به عنوان معاون مالی و اداری فقط یک آلت دستی بود در دست دیگران بیچاره کاری نداشته رفته پاسور بازی کرده هیچ خدمتیم به دانشگاه نکرده همه دانشجوها خوب به یاد دارن که چقدر از سهمیه غذایشون کم کردن امکانات به پایین ترین حد خود رسید این مسئول وظیفش پاسوره؟یا خدمت؟الکی ازش دفاع نکنید خوب شد رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خفه شید همتووووووووووون
حالم از هرچی دانشجو بهم خورد برید بمیرید عوضیای بیچاره.
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
۲
آقای دکتر تو مسئولیتش یک شخصیت حقوقی بود و باید حداقلش ظواهر رعایت میکرد تا آبروی دانشگاه حفظ بشه اگه این عکس از طرف کسی انتشار یافته مطمئنا به سود دانشگاهه چون بعده این مسئولین به راحتی نمیان هر کاری که دلشون خواست انجام بدن و ترسیم نداشته بشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سود دانشگاه!!!
شما انقدر بدبختید که دوست دارید همه براتون ظاهرسازی کنن، شما صداقت حالیتونه جماعت موذی پرور؟!
دانشجوی دانشگاه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
۲
بد بختا هوای این کسی که عکس منشر کرده رو داشته باشین یه عمر دانشگاه مارو اذیت میکنه حال مارو میگره چی میشه یه بار ما حال اونارو بگیریم؟؟یه کم فکر کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از حرف زدنت معلومه چقدر عقده ای هستی!
دانشجوی دانشگاه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
عقده ای خودتی ترسوهای بز دل دانش آموزید نه دانشجو
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
۱
۱
چرا نظرام منعکس نمیکنید؟صراط الضلال؟
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
۱
۲
این استاد باید اخراج بشه آبروی دانشگاه برده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منتظر شورش بچه ها باشین! این استاد نه بلکه اون کسی که این عکسو منتشر کرده باید اخراج شه.
اصلا خلایق هر چه لایق شما اگه معنی استادو می فهمیدید این غلطارو نمیکردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
۱
استاد یکی از بهترینای این دانشگاه بهتره حداقل واسه بالا بردن سطح دانشگاتون استادمونو برگردونین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا مگه میفهمن بهترین یعنی چی!
استاد خوب یعنی یقتو تا خرخره ببند، جانماز آب بکش، کلاس بذار ، نخند، حرف نزن ، سرتو بالا نیار، اصلا بمیر....
ببین اسلام اینا یعنی چی؟!!
یاشاسین حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
۱
۱
خداییش خوب شد حال این مسئولای دانشگاهمون گرفته شد تو سالن کج راه میری بهت گیر میدن حالا میفهمن دانشجو هم یه چیزی حالیشه افتاد؟
متهم خبر جعلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
۳
۱
نظر آيت الله العظمي موسوي اردبيلي:
گرفتن عكس و نشر آن خصوصا در اين گونه موارد(بازي با ورق) كه موجب آبروريزي است بدون رضايت اشخاص جايز نيست و مرتكب بايد رضايت فرد را تحصيل كند. بازي بدون برد و باخت با پاسور در صورتي كه ار آليت قمار در محل و منطقه بازي خارج شده باشد اشكال ندارد.( استفتا شماره 0004546)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه اینا می گردن اونایی رو پیدا می کنن که میگه حرامه! نمیدونم تو اون کتابایی که اینا می خونن در مورد آبروی کسیو بردن چه نظری داده شده لابدمجوز عبور از پل صراطه دیگه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
۲
۱
آقایان مسئول واستون متاسفم خوب دارید به دانشجوهاتون معنی انسانیت و دین و علمو یاد می دید. باید در اون دانشگاه رو گل بگیرن که دانشجوهاش به خاطر بازی استادشون در زمان تفریح نظر میدن که استاد باید اخراج شه.
کلاهتونو بذارید بالاتر!!!
فقط یاد بدید که: 1-ریا 2-ریا 3- ریا!
يه دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
۱
۱
تا اونجا كه ما شنيديم پاسور چه قمار چه تفريج حرامه حتي دست زدن بهش گناهه در پاسخ به نظر متهم جعلي.
نهي از منكر يعني ابتدا تذكر با زبان و نگاه كه اين كار صورت گرفته و نتيجه نداشته و بعد هم نهي از طريق مقابله با طرف.
حرف آخرم واسه دانشجوهاي ا....... و ترسو: همتون ميگيد هيچ كس جرئت نميكنه جلوي مسئلا وايسه هيچ كس نميتونه حرف حق بزنه هيچ كس نميتونه به مسئولا نگاه چپ كنه اما تا يكي مياد حرف حق بزنه تنهاش ميزارين هر بلايي سرتون بياد حقتونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه حرف زدن جا داره. اون موقع که باید حرف بزنید لالید حالا با آبروی کسی بازی می کنید چون از جای دیگه عقده دارید؟!
وااااااااااااااااا؟؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
از کی تاحالا حرف زدن و از حق دفاع کردن مساویه با ابروی یه ادمو برنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
۱
۱
نظر مقام معظم رهبری در مورد پاسور

آيا اگر افراد بدون شرطبندى و قصد قمار و بُرد و باخت و کسب درآمد بلکه فقط براى سرگرمى و مشغول بودن، مبادرت به بازى با ورق کنند، آن افراد مرتکب حرام شده‏اند؟ حضور در مجالس بازى با ورق براى تفريح چه حکمى دارد؟
ج: بازى با ورقى که عرفاً از آلات قمار محسوب مى‏شود، به‌طور مطلق حرام است و جايز نيست انسان با اختيار در مجلس قمار يا بازى با آلات قمار شرکت کند.

بازى با آلات قمار مانند پاسور و غير آن از طريق کامپيوتر چه حکمى دارد؟
ج: حکم بازى با آلات قمار را دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همین حرفارو می زنید که هنوز هشتتون گرو نهتونه دیگه! هنوزم که هنوزه معنی گناهو نمی فهمید. یه بازی ساده گزندی به کسی میرسونه یا آبرو بردن؟ خدا همرو به راه راست هدایت کنه.
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
۶
اگه اوني كه عكس رو گرفته آدم بود هيچ وقت از اين غلطا نميكرد. آقاي دكتر اونقدر شخصيتش و علمش عالي هس كه با اين بادها نلرزه. ندونسته در مورد هيچ كس مخصوصا ايشون قضاوت نكنيد هركي بشناسه آقاي دكتر رو ميدونه از استادايي هس كه هيچ وقت نمازش ترك نشده. با يه بازي با دانشجوها شخصيتش زير سوال نميره .عوض اينكه بري دنبال عيباي مردم باشي بشين عيباي خودتو بررسي كن بدبخت فردا اينا به دردت نميخوره . دوس نداري درس بخوني شخصيت استادت رو خراب نكن
منطق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
۱
۱
به دانشگاه حق بدین بیاد این دانشجو را اخراج کنه بخاطر اینکه مسئولش پاسور بازی کرده واین شخص منتشرش کرده؟خب بازی نمیکرد اولا نمیتونن ثابت کنن که کی منتشر کرده ثانیا ثابت هم کردن نمیتونن از دکتر دفاع کنن جایی برا دفاع کردن نذاشته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چی کار کرده که جایی واسه دفاع نذاشته ؟ دزدی کرده یا آبروی مردمو برده؟!! واقعا چقدر بی جنبه اید!
کارمند دانشگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
۱
۲
اینقدر خودتون روشنفکر جلوه ندهید،کسی که به خاطر پاچه خواری مسئولای بالا دست بیاد مسئول بشه به یک تار مو بنده و روزی باطن واقعیش مشخص میشه.چرا وقتی آقای ر پشت میز جانماز آب می کشید و ندیدین؟می پرسیدین میگفت پاسور مطلقا حرامه حالا دلتون واسش سوخت؟باد آورده را باد می برد ما هم از این منشر کننده ی خبر متشکریم که نگذاشت بیش از این جانماز آب بکشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خلایق هر چی لایق
به به
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
۱
۱
یادمه تو اردو استاد گرامی که مشغول پاسوربازی بودند به بچه ها گفت باید اردوهارو زیاد کنیم پنج،شش ساله پاسور بازی نکرده بودم میایم باز، بازی کنیم،(یعنی به خاطر دانشجو نه ،به خاطر پاسور).
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
۱
۲
امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم ترین مسائل دین اسلامه که امام حسین (ع) یزیدیان را رسوا کردند باید میگفتیم نباید آبروشون میبردن؟یزیدیان بدون هیچ ابایی اسلام را زیر سوال میبردن آشکارا مشروب میخوردن قماربازی میکردن و نمازم میخوندن
خود را مسئول جامعه اسلامی میدونستن و سر اسلام را میبریدن یکی از مراحل امربه معروف مقابله رو در روست تا همه باطن واقعی اشخاص ببینن پس اینقدر با حرفات به اسلام توهین نکنید روشنفکران بیسواد مثل من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نمردیم و معنی امر به معروف و نهی از منکرو فهمیدیم! یعنی اگه امام حسین هم الن بودن یواشکی از کارای یزید عکس می کردن و تو اینترنت پخش می کردن!!
یعنی کار آقای دکترو با یزید و کار این دانشجوی نادونو با امام حسین مقایسه می کنید ؟ بهتره بری دهنتو آب بکشی.
بیدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
۱
۱
من هم تو اردو بودم چند بار ماجرارو توضیح دادم ولی آقایون صراط که باکسی عقد اخوت نبسته اند نظرم منعکس نکردند همون نظر که گفتم آقای ر تو یه دستش ....... بود کنار دستشم از گوشیش ........ پخش میشد که ........ می خوند آدم فکر میکرد تو ............... ............. میزنند،لابد از ویژگی های مومن آخرالزمان ایناست ما نمیفهمیم دوستان
بیدار
|
Iran (Islamic Republic of)
اون نقطه چین هارو صراط گذاشته نه من در واقع سانسورش کرده
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
۱
ايشون هنوز استاد هستن فقط از معاونت استعفا دادن كه صلاحيتشو نداشتن .
آقاي صراط ما با جانماز آب كشيدن مخالفيم نه اينكه بخوايم كسي جانماز آب كشه به يقه و اين جور چيزا كاري نداريم با آدماي كه از اسلام فقط ظاهرشم ميبينن مخالفيم هر كسي ميتونه تو خونش يا تو خفا هر كاري خواست بكنه اونوقت خودش ميدونه و خداي خودش اما حق نداره در جمع به دين بي اعتنايي بكنه
ای ول
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم حرف ما اینه
دوست شما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
۱
۱
براتون متاسفم صد رحمت به مردم کوفه یادمه همه دانشجوها شاکی بودند چرا دانشجوها اینقد از این مسئولای دانشگاه میترسن و نمیتونن حرفی بزنن حالا که یک نفر تنهایی جلوی رئیس دانشگاه،حراست،معاونا ایستاده اینجوری پشتشو خالی میکنند؟بدبخت ها بینتون اونقدر دانشگاه جاسوس گذاشته که پاسور بازی کردن سهله نفس کشیدنتونم گزارش میدن حالا شما هی از اینا مسئولا طرفداری کنید اینه انسانیت شما؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انسانیت؟!!!
آبرو ریزی یعنی انسانیت!
ای مردم ببینید کیا دم از انسانیت میزنن! ترس یعنی عکس مردمو بذار تو سایت آبروشونو ببر بعد برو قایم شو چون نمی تونی جز این کاری بکنی!
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
۱
۳
اگه ایشون به فکر آبرو شون بودن تو جمع پاسور بازی نمیکردن پس واسش مهم نبود کسیم بفهمه اینقدر سنگش به سینه نزنید همه سال آقا تو اتریش حالش میبره
ناصرخان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
۳۴
۱
اون فردي كه اين عكس را چاپ و منتشر كرده پست ترين موجود روي زمين است وحيوانات ازو با لياقت ترند چون حتك حرمت نه تنهاكارانسان نيست بلكه كارحيوان هم نيست
پوریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۴
من نیز متاسفم برای این دانشجو که نمک خورده و نمکدان شکسته آخه از همه اطلاعاتی که از استاد یاد گرفتی خجالت بکش شما از اعتماد دیگران سواستفاده کردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راس میگه در مور قمار و ورق خیلی یاد داده قدرش بدون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
۱
۱
مگه چي ميشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
igili
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
۲
۳
واقعا دست مریزاد!!!!!!!!!
حیدر واقعا خیلی شجاعی!!!!!!
بابا عاشقتیم ندیده!!!!!!
خوب حال مسوءل ها رو گرفتی!؟!؟!؟!؟!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آسیاب به نوبت ! حال این دوست عزیز هم گرفته میشه به امید خدا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یک تنه جلوی مسئولا ایستاده ..............تون ........های ..........
شیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
۳
واقعا برای دانشجویی مثل تو متاسفم!!!حالا مثلا بسیجی متعصب مومن تو که این همه ادعات میشه میدونی آبروی یک مسلمون اونم آقای دکتر که یه بار هم نمازش قضا نمیشه رو بردن چقدر گناهه!!!!!! وای بر اینده ی اسلام تو ایران از دست شماها!!!!!!!!
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
۱
۳
یاشاسین حیدر خان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
.......ت ح.و وای به ایران که قرار بیفته دست تو وامثال تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
۱
۱
خوبه دیگه بالاخره یه بهونه واسه خالی کردن عقده هاتون پیدا کردین. واقعا از استاد متشکرم که باعث تخلیه احساسات شما شدن!
آخی بیچاره ها!!!
دوست شماها
|
Turkiye
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
۱
۳
خوب شد دست استاده رو شد جانماز آب کش؛رئیس و... هیچکدوم زورش به این دانشجو نمیرسه الکی حرف نزنید من میشناسم کیه
يه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
۱
خود اين مسئولا واسه بچه هاي خوابگاه جاسوس ميزارن كه ببينن كي پاسور بازي ميكنه كي سيگار ميكشه و .. بيچاره ها را با پرونده سياه راهي خونه هاشون مي كنن حالا كه يكي مچ خودشونو گرفته قدرشو نمي دونيد بابا شما ديگه كي هستيد
سه نفر
|
Germany
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
۳
چقدر اخبار مهمي رو در سايت خود مي زنيد
كفمون بريد
طرف 3000 ميليارد اختلاس كرده تلويزيون و رسانه ها ..................
یه دانشجوی میکرو87
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
۵
۱
واقعا برات متاسفم معلومه که از دانشجوهای ریاضی هستی آخه همتون ع.......... هستبد.فکر میکنی با این کارت ابروی استادو بردی ،زهی خیال باطل .چون کار خاصی نکرده استاد با این کارش خواسته دانشجوهاشو جز آدم حساب کنه باهاشون راحت باشه ،ولی امان از سواستفاده، خیلی بی فرهنگی همه چیز بستگی به نیت آدما داره،مطمئنام که نیت استاد فقط سرگرمی بوده ولی ....
خیلی بی فرهنگی
g
|
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت چقدر ........ پایینه که مقام استاد اینقدر بردی بالا تا تورو آدم حساب کنه.
رضا آ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
۱۱
۱
2ستان چرا اینقدر شما عقب مونده این
قانون پاسور یکی از سخت ترین و جذاب ترین قوانین علم ریاضیه
هدف آموزش پاسور نیستوبلکه آموزش قانون ریاضیه!
داد
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما استاد داره تو اردو درس میده.
منم
|
Turkiye
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
۱
لیاقت ندارین وقتی فارغ التحصیل شدین و دیدین همین مسئولا تو پروندتون نوشتن پاسور وسیگار ...غصه آقای دکتر دیگه نمیخورید.خودشون هرکاری میکنند تا دانشجو کاری میکنه پدرش درمیارن.
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
۳
استاد رح...... بهترین و با سوادترین استاد دانشگاه مراغه است. ..............................................................
بازی پاسور بهتر از خوردن پول مردم و اختلاص های میلیاردی ............... ها...
m.y
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
۱
سلام این گزارش واقعا یه بچه بازی مسخره است.این دانشجو حتما ورودی بوده بیچاره میخواسته خودی نشون بده یکی پیدابشه بهش حالی کنه موفقیت تودانشگاه واسش افتخار میاره نه فضولی یه تفریح .بی جنبه بوده که نتونسته به صمیمیت یه استادتاب بیاره.
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
۳
بردن آبرو يعني وقتي كسي گناهي رو انجام ميده كه از انجامش در جمع شرم داره نه اين آقا كه تو جمع پاسور بازي كرده پس يعني خودش از پخش شدنش پروايي نداشته اين بي پروايي در انجام گناه خودش گناه بزرگتريه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
۳
........ يه مشت بي فرهنگ!بابا بس كنين اين چه كاريه!خواستين با بچه بازيتون وجه استاد عزيزمونو خراب كنين! الان ديگه اگه كسي ديدگاهش به پاسور اين باشه خيلي .............ه!كسي نميتونه استاد رو خرابش كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳
۱
واقعا که من درسته دانشجویه این دانشگاه نیستم ولی بخاطره این کاره مضخرفتون ناراحت شدم.اگه این شخص دانشجویه دانشگاه آزاده مراغه بود .................... آخه به تو چه استاد داره چیکار میکنه
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
۲۰
واقعا آدمای کوته فکری هستید.بردارید این حرفای مزخرفو.
آلت قمار چیه؟عرف چیه؟این چه فتواییه؟
4 نفر نشستن دور هم میخان یکم بخندن به شما چه مربوط؟
این چه حرفیه به اسم دین میزنید؟
دوره قمار تموم شد.میخایم یکم سرگرم باشیم.یکم شاد باشیم.دیوونه کردین این جوونای بدبخت امروزه جامعه رو با این حرام حرام کردنتون .جوونا دچار دوگانگی اعتقادی شدن.
اگه قراره مطابق عرف فتوا داد چی میشه؟..
شاید عرف هر غلطی رو پسندید.یه کار نیک رو نپسندید.دیگه چی بازم میگید عرف؟؟؟؟
من یه جوون 18 سالم یکی جوابه منو بده..........
اشنا
|
Germany
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
حزب الله هم غالبون
ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
۱
چقد فضولین دلش می خواسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
۲
۱
خیلی کار زشتی میکنن ک با آبروی اساتید بازی میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
۱
واقعا دور از شخصیت دانشجو هست که با ابروی استاد و بزرگتر از خودش این جوری بازی کنه
واقعا جای تاسف دار ه
(دور از حضور بعضی دانشجوها) دانشجو ها تو خوابگاه ها هر غلطی دلشون می خواد می کنند و ....
هر کی این کارو کرده واقعا بی جنبه است.
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
هميشه از اين حرفها مي زنيم ولي كيه كه عمل كنه
!!!
|
United States of America
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
۱
مغلطه بازی درنیارید که. اسلام دین تعادله. اگر هر کس سهم خودشو رعایت کنه این وضع مسلمانان نبود که بهترین و کاملترین دین و فرمولهای زندگی و موفقیت در اختیارشونه ولی دیگران استفاده میکنند و بنام علم روز و خودشون توی دنیا انتشار میدند ! کمی عاقلانه و انسانی عمل کنیم !
پاسخ جوون 18 ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
۲
نظر اسلام در مورد شادي و نشاط چيست ؟


متن پاسخ: سؤال شما ظاهرا بر اين پيش فرض مبتني است كه شادي كردن و شاد بودن تنها به وسيله كارهايي محقق مي شود كه از نظر اسلام حرام و ممنوع است. كارهايي از قبيل، موسيقي مبتذل، رقص مختلط، استفاده از نوشيدني هاي حرام و امثال آن كه گاه ديده مي شود بعضي افراد نا آگاه از آن استفاده مي كنند.
اما اگر ما براي شاد بودن و شادماني كردن معناي وسيع تري در نظر بگيريم و در به كار بردن روش هاي شادي بخش به جاي راه هاي ممنوع از راه هاي مجاز استفاده كنيم، نه تنها شادمان عميق تر خواهد بود بلكه از دوام بيشتري هم برخوردار مي شود.
براي توضيح مطلب اول يعني گسترش دادن معناي شادي بايد خدمتتان عرض كنيم:
ارمغان دين براي بشر شادي، بهجت و سرور به معناي واقعي و عميق آن مي‏باشد. دين هم بشر را با شادي واقعي آشنا كرده و هم راه رسيدن به آن و بهره‏مندي كامل از آن را پيش روي او نهاده است.
خواندن دعايي با شور و حال و نمازي با حضور قلب، نجوايي شبانه و زمزمه‏اي عاشقانه، كمك به انساني افتاده، نوازش يتيمي غمگين، سير كردن گرسنه‏اي بينوا، زيارت بارگاه انساني پاك، ديدار وابستگان و گفت‏وگو با دوستي صميمي كه همگي از سفارش‏هاي دين و تعاليم پرمحتواي آن است، همان سرور و نشاطي را به دنبال دارد كه ديدن بهار طرب‏انگيز و صبح پرلطافت و قطره‏اي شبنم بر رخسار گل سرخ و زمزمه جويبار و وزش نسيم روح فزا.
هر دو نوع شادي برگرفته از يك حقيقت و هر دو جلوه‏اي از زيبايي وعظمت و كمال خداوند بزرگ و كريم است. نگاهي گذرا به تعاليم ديني نشان مي‏دهد، شادي و سرزندگي از آثار ايمان مذهبي است؛ چرا كه مذهب بر زمينه‏هاي پيدايش شادي سفارش كرده و نشانه‏هايش را ستوده است. نداشتن نگراني و اضطراب و غم و اندوه و رسيدن به اطمينان قلبي اساس هر نوع شادي است و اين ممكن نيست مگر با ايمان به قدرت مطلقي كه سرچشمه همه نيكي‏ها است.1 به همين دليل، عميق‏ترين و عالي‏ترين شادي‏ها و سرورها از آنِ مردان پاك سيرت و آشنا با خداوند است. در حديثي از پيامبر(ص) مي‏خوانيم: «ركعتان في جوف الليل أحب اليّ من الدنيا و مافيها ؛ دو ركعت نماز در دل شب نزد من از دنيا و آنچه در آن است، ارزنده‏تر و دوست داشتني‏تر است.»2
حضرت صادق(ع) مي‏فرمايد: اگر مردم از فضيلت شناخت خداوند متعال آگاه بودند، چشمان خود را به بهره‏هاي مادي كه خداوند به دشمنانش بخشيده نمي‏دوختند و دنياي آن‏ها در نظرشان از چيزي كه زير پالگد مي‏كنند، بي‏ارزش‏تر بود و از شناخت خداوند چنان لذت مي‏بردند كه گويا پيوسته در باغ‏هاي بهشت با دوستان خدا، همنشين و همراهند.3
در دين اسلام دستورهاي فراواني كه زمينه‏ساز شادي و سرور است وارد شده است: مانند سفارش به حسن خلق و گشاده‏رويي و ديدار برادران ايماني با روي گشاده و چهره شكفته و تلاش براي شادي كردن مؤمنان؛ چنان كه در روايت آمده است:
«الق اخاك بوجه منبسط ؛ با رويي گشاده با برادران ملاقات كن.»4 « ايما مسلم لقي مسلماً فسره، سرّه الله عزوجل ؛ هر مسلماني كه مسلماني را ببيند و او را مسرور كند، خداوند را شاد كرده است.»5
در بهشت خانه‏اي است به نام خانه شادي، تنها كسي كه يتيمان و بچه‏ها را خوشحال كند به آن داخل مي‏شود.6
بوي خوش عامل مهم شادماني است و متقابلاً بوي بد عامل نااميدي و افسردگي؛ در روايات اسلامي توجه ويژه‏اي به استفاده از عطريات و بوي خوش شده است و خوشبو بودن از ويژگي‏هاي پيامبر اسلام - صلي الله عليه و آله - و از سنت‏هاي آن حضرت شمرده شده است؛ حضرت صادق - عليه السلام - مي‏فرمايد: رسول خدا - صلي الله عليه و آله - براي بوي خوش بيش‏تر از خوراك خرج مي‏كرد.7
رنگ روشن شادي آفرين است؛ در دين نيز به پوشيدن لباس‏هاي روشن و به ويژه سفيد، توجه زيادي شده است؛ در حال نماز بر پوشيدن لباس سفيد تأكيد شده و پوشيدن لباس سياه در اين حال مكروه شمرده شده است؛ در حديثي از پيامبر بزرگ اسلام(ص) آمده است: « لبسوا البياض فأنهما اطيب و اطهر و كفنوا فيها موتاكم ؛ لباس‏هاي سفيد بپوشيد، چون بهتر و پاك‏تر است و مردگان خود را در آن‏ها كفن كنيد.»8
در اسلام آراستگي ظاهري امتيازي براي فرد و يكي از نشانه‏هاي ايمان شمرده شده است. هر مسلمان مؤمني از كودكي با حديث « النظافة من الايمان » آشنا است؛ نقش آراستگي ظاهر در آرامش و نشاط روحي و ايجاد شادي و انبساط فردي و اجتماعي انكارناپذير است.
كار جوهر آدمي و نشانه حيات او است، انسان تنبل، بهره‏اش از زندگي اندك و سلامتي‏اش در معرض خطر و شادابي‏اش برباد است. كار و تلاش از انحرافات و لغزش‏ها جلوگيري مي‏كند؛ زمينه بسياري از مفاسد اخلاقي و اجتماعي را از بين مي‏برد و بر سرزندگي و نشاط مي‏افزايد. در روايات اسلامي به حدي بر اهميت كار وتلاش در راه كسب روزي حلال و تأمين هزينه‏هاي زندگي تأكيد شده كه انسان غرق در شگفتي و حيرت مي‏شود. حضرت صادق(ع) در روايتي مي‏فرمايد: فرد زحمتكش كه براي رفاه خانواده‏اش مي‏كوشد، همانند مجاهد در راه خدا است.9
سير و سفر در شهرها وسرزمين‏هاي مختلف و گشت و گذار در طبيعت و ديدن منظره‏هاي زيبا و آشنايي با آداب و رسوم ملت‏ها، گذشته از فايده‏هاي فراوان مادي و معنوي، آدمي را از افسردگي مي‏رهاند و به سلامتي جسم و روان و ايجاد شادابي كمك شاياني مي‏كند. از اين رو، دين مقدس اسلام مردم را بسيار بدان سفارش كرده است و تعبير « سيروا في الارض » را در آيات متعددي از قرآن مي‏توان يافت. 10
توصيه به شركت در مجالس شادي مثل مجالس عروسي و وليمه و اطعام دادن در هنگام ازدواج و تولد فرزند وخريد خانه و برگشت از حج و زيارت‏11 كه هدف از از آن‏ها ايجاد انس و الفت و صفا بين مؤمنان و شاد و مسرور ساختن آن‏ها است، گواه اهميت دادن دين مبين به مقوله شادي وسرور است. سفارش به پوشيدن لباس‏هاي نيكو و زيبا و زينت كردن و معطر بودن و شادي كردن و شاد ساختن يكديگر در اعياد اسلامي، به ويژه عيد سعيد غدير و تأكيد بر صله ارحام و اطعام دادن و دست دادن و مصافحه با مؤمنان و زيارت آن‏ها و تبسم كردن به روي آن‏ها و هديه دادن به آن‏ها، شاهد ديگري بر توجه اسلام به اين امر است.
بايد دانست شادماني تنها در لذت‏هاي مادي گذرا خلاصه نمي‏شود. شادماني واقعي در نزديك شدن به هدف والاي آفرينش و آراسته شدن به خصلت‏ها و خوي‏هاي انساني و الاهي است. به گفته ارسطو: «شادماني عبارت است از پروراندن عالي‏ترين صفات و خصايص انساني.»12 بنابراين، لذت و خوشي تنها با عوامل مادي به دست نمي‏آيد. عوامل معنوي نيز در ايجاد شادي مؤثرند. گاهي انجام كارهايي كه عادتاً بايد لذتبخش باشند، نه تنها لذتي به انسان نمي‏بخشد، بلكه عذاب وجدان و تشويش روحي نيز مي‏آورد؛ چرا كه روح و وجدان آماده لذت بردن نيستند. يك غذاي لذيذ يا رابطه جنسي و يا خانه بسيار زيبا، اگر حرام و نامشروع و غير معقول باشد، براي انسان سالم و طبيعي تلخ و ناگوار است.
پرهيز از گناه در بيش‏تر مواقع، پرهيز از لذت‏هاي مادي سطحي است؛ ولي در عين حال شادي آور است؛ زيرا روح آدمي به گونه‏اي است كه گاه از پرهيز و رياضت معقول سرخوش مي‏شود. ارضاي تمايلات به هر صورت و در هر شرايط شادي آور نيست. گاه پرهيز از لذت، لذت بخش‏تر از نيل به لذت است.13
اگر مادري برخلاف ميل فرزند دلبندش او را از خوردن غذايي زيانبار بازداشت، آيا مانع شادماني او شده است؟
اگر پزشكي براي راحت ساختن بيماري كه غده‏اي در مغز دارد، با چاقوي تيز جراحي جمجمه‏اش را شكافت، آن غده دردآور را بيرون آورد و او را از غم و درد جانكاه رهانيد، به او شادي نبخشيده است؟ آيا درست است بگوييم اين پزشك با شكافتن استخوان اين بيمار او را آزرده ساخته و شادماني را از او گرفته است؟
آيا منع بيمار از بعضي غذاها و كارها، محروم كردن او از سرور و شادماني است؟
آيا منع از شراب خواري كه ارزنده‏ترين گوهر وجود آدمي يعني عقل را محجوب و پوشيده مي‏سازد و بزرگ‏ترين جنايت‏ها و زشت‏ترين كارها را آسان و زيبا جلوه مي‏دهد، بازداشتن انسان از شادي و شادماني است؟
آيا سفارش به دوري از تهمت و غيبت و دروغ و ريا و نگاه ناروا و رابطه ناسالم كه زمينه‏ساز هزاران آسيب فردي و اجتماعي و بستر همه ناهنجاري‏هاي رواني و اجتماعي است، دور كردن انسان از شادي است؟
آيا سفارش به ارتباط با كانون عظمت و كمال يعني خداوند متعال و رسيدن به سكون و اطمينان قلب در پرتو اين ارتباط كه محور اصلي آموزه‏هاي ديني و مذهبي است، شادي بخش نيست؟
آيا دستور به نماز و عبادت و صله رحم و انفاق به تهي‏دستان و گذشت و بزرگواري و كمك به برادران ديني و پيشي گرفتن در نيكي و خوبي و تقوا و پاكدامني و عفت و وقار و اخلاص در اعمال و تكبر نورزيدن و خودپسند نبودن و هزاران دستور فردي و اجتماعي و اخلاقي و اقتصادي و سياسي ديگر، زمينه ساز شادي حقيقي و راستين بشر در دنيا و آخرت نيست؟
ستودن اعمالي چون گريه از خوف خداوند و عظمت و كبرياي او و گريستن بر خطاها و گناهان و نيز گريه و سوگواري در عزاداري اولياي الاهي و انسان‏هاي برجسته و ممتاز و سفارش به آن‏ها، به هيچ وجه با سرزندگي و نشاط ناسازگار نيست. گريه‏اي كه از سر عشق به خداوند و يادآوري عظمت او باشد، پيوند با درياي بي‏كران همه نيكي‏ها و زيبايي‏ها و سرچشمه همه شادي‏ها و بهجت‏ها است. گريستن بر مظلوميت اولياي الاهي و جفايي كه بر آنان رفته است، در واقع گريستن بر پنهان شدن خورشيدهاي تابان و زندگي بخش و چيرگي ظلمت و تيرگي بر آسمان انسانيت است؛ چنين گريه‏اي نه تنها به افسردگي نمي‏انجامد بلكه به گواهي تاريخ و تجربه، هماره نيروي معنوي و قدرت روحي و سرزندگي را افزايش مي‏دهد و پويايي و تحرك جامعه انساني را رونق مي‏بخشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
۴
چندتا كاغذ نميتونه ارزش استاد مهربون من رو كم كنه . ايشون واقعا ادم معتقدي هستن
خجه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
خيلي بي ادبي
ناشناس
|
Singapore
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
۲۰
عقب مونده ها!!!
دارن سر حرام بودن يا نبودن پاسور بحث ميكنن!!
بابا بي خيال شين اون ك اين عكسو گرفته ك وضعشون معلومه خودشون از دنيا عقبن! اين استادم ك آبروش با اين عكس پيش 1آدم درست حسابي ريخته نشده! پيش اون عقب مونده ها بزا بره!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
۳
بیکارین شماها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همین خبرارو میزارین تو سایت که مملکت پیشرفت نمیکنه دیگه!!!
واقعا که یه استاد پاسور بازی کرده؟؟ به شما چه اخه؟؟ حق کسی رو خورده؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
۱
تا وقتی که پاسور بازی به خاطر پول نباشه حرام نیس و کار بدیم نیس که این طوری شده خبر دسته اول واقعا خودتون فک کنید که اگه اروپایی یا یه روشن فکر این حرفای شما رو میخوند از خنده میترکید متاسفم
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
۸
استاد كارش حرف نداره.دانشجو از بي فرهنگيش همچين كاري كرده
سالار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
۲
دانشجوي مزخرف اخه به تو چچچچچچه
سیروس قربانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
۱
بابا بی خیال چیکار به استاد دارید بشیند درساتون رو بخونید خوب حالا استاد برد یا باخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پریسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
۵
۳
واقعن جای تاسفه که بعضی ها به خودشون جرات می دن آبروی یک مرد شریف رو اینطور ببرن. اگه جای دانشجوهای ایشون بودم کسی که این کارو کرده پیدا می کردم و درسی بهش می دادم تا آخر عمرش زندگی مردمو سوژه نکنه.
شیطان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۲
ب نظرمن ایشون استاد خیلی باحالین ک با دانشجوهاش گرم گرفته
دمش گرممممممممممممممممممم
ای ول استاد
نميدونم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
نميدونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
۲
لعنت خدا بر شما آدم های بیکار و فضول تو کارهای مردم
افخمي كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
۱
۲
منم دعا ميكنم اين استاد هدايت بشه
افخمي كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
۲
امان از دست اين دكتر ر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
۳
مطمینم که ایشون از لحاظ دینی و احترام عملی به مسائل دینی خیلی بهتر از شما فضول هاست.
قدیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
۳
شما اول اشکال پاسور را برای ما بگو بعد محکوم کن
اگه میخای بگی آلت قماره منم میگم طبل آلت موسیقیه چرا تو عزاداری اما حسین استفاده می کنن
برین بمیرین