دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ساعت :
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۸
محرابیان و محصولی نیامدند، میر کاظمی به وزارت نفت رفت

مجلس خواست وزرا برگردند؛ احمدی نژاد حکم پایان مسئولیت را صادر کرد

آخرین اخبار از بازگشت میرکاظمی به وزارت نفت و عدم حضور محرابیان و محصولی در محل کار خود حکایت دارد اما نکته جالب توجه در این میان نامه تقدیر احمدی نژاد از سه وزیر خداحافظی کرده دولت است .
کد خبر : ۲۱۴۸۶
"صراط" - در حالی که برخی اخبار حکایت از پذیرفتن نظر مجلس توسط رئیس جمهور دارد و برخی از رسانه ها از بازگشت مجدد سه وزیر خداحافظی کرده خبر داده بودند شواهد و قرائن خلاف این مسئله را نشان می دهد .
بعد از ادغام خودسرانه وزارتخانه های نفت ، صنایع و رفاه در وزارتخانه های نیرو، بازرگانی و کار سه وزیر دولت نهم یعنی میرکاظمی ، محرابیان و محصولی با دولت خداحافظی کرده و برای وزارتخانه های جدید سرپرست تعیین شد.
به گزارش صراط نیوز ، در همین حال مجلس شورای اسلامی به این مسئله اعتراض کرده و رئیس مجلس با بیان اینکه مملکت حساب کتاب دارد در نامه ای به تمامی وزرای دولت از آنها خواست تا خودسرانه محل کار خود را ترک نکنند . پس از جلسه رئیس مجلس با رئیس جمهور رسانه ها خبر از پذیرش دلائل لاریجانی توسط احمدی نژاد دادند اما ظاهرا ماجرا اینطور که برخی بیان کرده اند نیست .
آخرین اخبار از بازگشت میرکاظمی به وزارت نفت و عدم حضور محرابیان و محصولی در محل کار خود حکایت دارد اما نکته جالب توجه در این میان نامه تقدیر احمدی نژاد از سه وزیر خداحافظی کرده دولت است .
این نامه که خطاب به وزرای نفت، صنایع و رفاه توسط رئیس جمهور و جهت قدر دانی از زحمات این سه وزیر در پایان مسئولیت صادر شده است .
با این تفاسیر بازگشت میرکاظمی به وزارت نفت در حاله ای از ابهام قرار گرفت و ظاهرا برخلاف در خواست مجلس و  آنچه گفته شد احمدی نژاد این سه وزیر را کنار گذاشته است .
 
متن نامه رئیس جمهور خطاب به وزرای برکنار شده را در ذیل می خوانید .
 
بسم الله الرحمن الرحيم
برادر ارجمند جناب آقاي مهندس محصولي
سلام عليكم
اينك كه در اجراي ماده 53 قانون برنامه پنجم مصوب مجلس شوراي اسلامي و مصوبه شماره 46514.33584 مورخه 1390.2.18 هيات وزيران جمهوري اسلامي مسووليت شما در وزارت رفاه و تامين اجتماعي پايان مي پذيرد صميمانه از همه تلاش ها و خدمات صادقانه شما كه نقش موثري در موفقيت هاي دولت خدمتگزار داشته است تشكر و قدرداني مي نمايم.
مطمئن هستم كه همچنان در كنار دولت و در سنگر ديگري در خدمت ملت بزرگ و آرمانهاي الهي انقلاب اسلامي يار برادران و خواهران انقلابي خود در دولت خواهيد بود.
اميدوارم در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) در تمام مراحل زندگي و همچنان در انجام وظايف اجتماعي موفق باشيد.

محمود احمدي نژاد


بسم الله الرحمن الرحيم

برادر ارجمند جناب آقاي مهندس محرابيان
سلام عليكم
اينك كه در اجراي ماده 53 قانون برنامه پنجم مصوب مجلس شوراي اسلامي و مصوبه شماره 46514.33590 مورخه 1390.2.18 هيات وزيران جمهوري اسلامي مسووليت شما در وزارت صنايع و معادن پايان مي پذيرد صميمانه از همه تلاش ها و خدمات صادقانه شما كه نقش موثري در موفقيت هاي دولت خدمتگزار داشته است تشكر و قدرداني مي نمايم.
مطمئن هستم كه همچنان در كنار دولت و در سنگر ديگري در خدمت ملت بزرگ و آرمانهاي الهي انقلاب اسلامي يار برادران و خواهران انقلابي خود در دولت خواهيد بود.
اميدوارم در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) در تمام مراحل زندگي و همچنان در انجام وظايف اجتماعي موفق باشيد.

محمود احمدي نژاد


بسم الله الرحمن الرحيم

برادر ارجمند جناب آقاي دكتر ميركاظمي
سلام عليكم
اينك كه در اجراي ماده 53 قانون برنامه پنجم مصوب مجلس شوراي اسلامي و مصوبه شماره 46514.33593 مورخه 1390.2.18 هيات وزيران جمهوري اسلامي مسووليت شما در وزارت نفت پايان مي پذيرد صميمانه از همه تلاش ها و خدمات صادقانه شما كه نقش موثري در موفقيت هاي دولت خدمتگزار داشته است تشكر و قدرداني مي نمايم.
مطمئن هستم كه همچنان در كنار دولت و در سنگر ديگري در خدمت ملت بزرگ و آرمانهاي الهي انقلاب اسلامي يار برادران و خواهران انقلابي خود در دولت خواهيد بود.
اميدوارم در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) در تمام مراحل زندگي و همچنان در انجام وظايف اجتماعي موفق باشيد.

محمود احمدي نژاد

نظرات بینندگان
mohsen
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۳
۱۲
دمت گرم مموتی ، به تو میگن دیکتاتور.. خدائیش نه به حرف رهبر توجه میکنی نه حرف رئیس مجلس ونمایندگان (مردم) رو به ریالی میخری ،، ایول ایوله ایول، مموتی یله،ایول
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
اين نظام و كشور اسلامي شرايطي به مراتب سخت تر از مسائل كنوني رو تجربه كرده و از اين موقعيتهاي پرمخاطره به سلامت عبور كرده ، جنگ 8 ساله به نحوي با كل دنيا شهادت بهترين و نخبه ترين و متعهدترين نيروهايي كه مي توانستند عصاي دست مسؤولين و كشور باشند ،‌ تحريم ، ترور مسؤولين طراز بالاي نظام و .... قطعاً نظام اين تجارب ناگوار را پشت سر خواهد گذاشت منتها برخي افراد ترمز بريده و يا جامانده هستند كه از اين قطار پياده خواهند شد ... انشالله آقاي احمدي نژاد نه تنها جزء اين افراد نباشد ، بلكه بعنوان الگويي براي آيندگان باقي بماند ...
محسن قاسمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۸
باسلام بااينگونه تصميمهاي شتابزده براي خودم به عنوان يك شهروند ايراني متاسفم ولي يقين دارم انقلاب مامسيرخودراطي ميكند روزي توخواهي امدازكوچه هاي بارا ن0 تااز دلم بشويي غمهاي روزگا را ن يامهدي ادركني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسف باش تا زیر پات علف سبز بشه
منمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۳
کابینه خودشه... دوست داشته ادغام کنه یا برکنار کنه... به کسی چه ... .............؟
اون موقع که ایشون به شهر شهر این مملکت بزرگ سرمیزنه تا مشکلات رو رفع کنه منتقدین کجا هستند؟ یا ......... هستن یا ...........؟
بسه بابا کم ور بزنید... مردم دیگه از دستتون خسته شدن ... اول همه با توام صراط کثافت
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه خيلي بي ادبي
مگه مرغ و خروس ، يا اسباب بازي و جوجه كبابه ! كه مال خودشه !
براي برپايي و حفظ اين نظام هزينه هاي مادي و معنوي زيادي شده ، اونوقت به نظر شما يه نفر ميتونه بياد بدون توجه به قانون اساسي و ... هر جور كه دلش بخواد برخورد كنه و مملكتو به هم بريزه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه ارث باباشه که مال خودشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاندیدا شده
رای دادیم بهش
وظیفشه باید درست انجام بده.
هر روز یه بازی در میاره.
مملکتو مسخره خودش کرده.
یه روز عزل می کنه فرداش نصب می کنه
یه روز قهر می کنه فرداش آشتی می کنه
یه روز دعوت می کنه فرداش پس می خونه
برو بابا
من از دست امثال تو خسته شدم.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
غلام جان اولاٌ لطفا یک بار هم که شده قانون اساسی رو مطالعه کن - ثانیاٌ در زمان تصویب ماده 53 قانون پنجم ، همین مجلسی ها ، قانونی رو تصویب کرده اند که در اون حفره ای وجود داره و رئیس جمهور محترم با استفاده از همین نکته ، در حال حاضر درست عمل می کنند - ( خود کرده را تدبیر چیست؟؟؟ ) وقتی به قول رئیس محترم مجلس ، در جلسات مجلس پیوسته 80 یا 90 نفر غایب هستن و روزهای تعطیلی مجلس بیشتر از روزهای دایر بودنشه ، نتیجه همین میشه دیگه !!!!! مگر اینکه شما دوست خوبم ادعا داشته باشی قانون رو از رئیس جمهور بهتر بلدی !!!!!!!!!!!
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
مملكت قانون داره و رهبر ، حضرت آقا مانند امام خميني تا جايي كه جا داره مسؤول خاطي رو نصيحت ميكنه و ... البته اين هم حد و حدودي داره و قطعاً حضرت آقا روي اينگونه مسائل حياتي كوچكترين عقب بنشيني نخواهد كرد و در صورت ادامه اين روند بهتره آقاي احمدي نژاد زياد روي راي 35 ميليوني ش !! حساب نكنه ، زيرا با گوشه چشم مقام عظماي ولايت (حتي اگه دنيا هم پشتيبان او باشن) در نهايت امر كربلايي ديگه بپا ميشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۶
خيلي اين محمود با حاله دمش گرم كارشناس در كليه امور يك دنده و لجباز منافع مردم فداي سرش اخه توپيچ آخريم
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۲
‌هر چند متاسفانه شاهد بروز نابهنجاري بسيار شديدي در ميان برخي از مسؤولين كشور هستيم ، اما دلم گواهي مي دهد و مثل روز برايم روشن است كه اين مملكت صاحب دارد و هيچ دشمني اعم از داخلي و خارجي نمي توانند خللي در روند حركتي ايران اسلامي به سوي هدف نهايي ايجاد نمايند و اين كشور با هدايتهاي داهيانه ولايت امر مسلمين حضرت امام خامنه اي راه و مسير خود را به درستي طي كرده و انشالله اين پرچم كه ثمره خون صدها هزار شهيد گلگون كفن و مجاهدتهاي بسيار فراوان مي باشد به دست صاحب اصلي اش خواهد رسيد .... انشالله
مهدی59
|
Australia
|
۱۶:۱۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۴
درود بر رییس جمهور ولایت مدار ..!!!
ای که دایم به خویش مغروری/گر تو را عشق نیست معذوری/مستی عشق نیست در سر تو/رو که تو مست آب انگوری/
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Australia
علامت ... !!!! بعد از ولايتمدار چه مفهومي داره اخوي ؟
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۲
ظاهرا"قضيه همونيه كه گفته شد يعني بايد كاري كرده تا موانع سر راه انتخابات آينده برداشته بشه؟!بعبارتي جلوي فرد خاص انحرافي كسي نايستد ناطوق بكشه! همينه كه هست! بايد وزيرا غير(قانوني:نه استعفا- نه بركناري ونه استيزاء )هاييكه حلقه انحرافي خواسته تمامشون عزل بشن واصلا"عزل ونسب ها بااوست (مش...... ودارودسته اش اينو با رييس جمهور باهم بستن)مارابگو كه فكر كرديم به احمدي نژاد راي داديم ؟! تو نگو كه رييس جمهور كسي ديگه هست؟!
واي برما التهاب جامعه در كوتاه مدت هم بده ؟!آقايان مجلسي ها چه ميكنيد؟!شما خدانكرده وكليل مردميد؟! نبايد بي قانوني حكم فرما بشه؟! ائمه جمعه ها اين پولاييكه (50 ميليون)كه توزيع كرده بين شما رو از كجا آورده؟! چرا سكوت مي كنيد
غلام (جاده چالوس)
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا با ما و ولايت است ، هر چند نميشود خسارت هاي مادي و معنوي ناشي از بروز ناهنجاريها (بعد از انقلاب) را انكار كرد ، اما شكي نيست كه به حول و قوه الهي اين هم (فتنه جديد) ميگذرد و اين افراد هستند كه از قطار انقلاب پياده خواهند شد ........
بسیجی بابصیرت واقعی (سید سعید مهدوی)
|
United States of America
|
۱۶:۵۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۶
به نظر من جناب دکتر احمدی نژاد حق دارد برای پیشبرد اهداف عالیه نظام و همراهی حضرت امام خامنه ای (جانم فدایش) برای دادن پرچم نظام مقدس اسلامی به امام زمان (ارواحنا فدا) وزرایی را که در کار خود با هوشمندی ودقت عمل نمی کنند را تعویض کنند. مطمئنا در این کار دکتر نکته های ظریفی وجود دارد. اما اینکه برخی از همقطاران و برخی از جماعت انحرافی در امت حزب ا.. ایجاد شک و شبهه می کنند و می گوییند که بین دکتر احمدی نژاد و ولی امر مسلمین زاویه ای وجود دارد تنها چوب بر آتش فتنه گران می اندازند و به نوعی می تواند آنها رو نفوذی فتنه گران در نظام مقدس دانست. من و برخی دوستانم در ولایتمداری دکتر کوچک ترین شبهه ای ندارم و اعتقاد داریم که جناب دکتر احمدی نژاد ولایت مداری خود را بیشتر از هر کس دیگری در طول سه دهه افتخار آمیز نظام مقدس جمهوری اسلامیمان ثابت کرده است. جانم فدای رهبر روحم فدای دکتر.
جانم فدای آقا
|
United States of America
آقای بسیجی با بصیرت که معلوم نیست از کجا تغذیه می شی. اومدی اینجا تفرقه بین حزب الهی ها می ندازی با این حرفت. آقای دکتر تا وقتی حمایت ما بسیجی ها رو داره که از امام خامنه ای به طور کامل تبعیت کنه و پشت حرف آقا نه نیاره. حالا اینکه می بینیم که جدیدا که خرش از پل گذشته با آدمایی مثل مش.... ها و ... قصد لطمه زدن به نظام رو داره. ما بسیجی های حزب الهی تا آخرین قطره خون هم جلوی فتنه گران سبزک می ایستم و هم جلوی تمام بی دین های جریان انحرافی. شما هم بهتره کاسه کوزتو جمع کنی بری ایرنا.
ناشناس
|
United States of America
تبلیغاتشون شروع شد.
هنوز یکی دو سال مونده تا انتخابات.
بسيجي با بصيرت
|
United States of America
آقاي بسیجی بابصیرت واقعی (سید سعید مهدوی) بدليل وجود برخي الفاظ خاص كه احتمالاً براي جور شدن جملاتي طنز پشت سر هم آوردين ، نميشه گفته هاتو جدي گرفت ، قصد تمسخر و طنز و .... دارين ؟
با فرمول جديد ارائه شده از سوي شما معلوم نيست كي حزب اللهيه ، همقطاران كي ان ؟؟ دوستان تو كي ان ؟ و ...
خداوند انشالله شر منافقان و بد دلان را از سر اسلام كوتاه كند.
گفتين :
1- جناب دکتر احمدی نژاد حق دارد برای پیشبرد اهداف عالیه نظام و همراهی حضرت امام خامنه ای (جانم فدایش) برای دادن پرچم نظام مقدس اسلامی به امام زمان (ارواحنا فدا) وزرایی را که در کار خود با هوشمندی ودقت عمل نمی کنند را تعویض کنند !!!!!!!!!
2-مطمئنا در این کار دکتر نکته های ظریفی وجود دارد
3-اما اینکه برخی از همقطاران و برخی از جماعت انحرافی در امت حزب ا.. ایجاد شک و شبهه می کنند و می گوییند که بین دکتر احمدی نژاد و ولی امر مسلمین زاویه ای وجود دارد تنها چوب بر آتش فتنه گران می اندازند و به نوعی می تواند آنها رو نفوذی فتنه گران در نظام مقدس دانست
4- من و برخی دوستانم در ولایتمداری دکتر کوچک ترین شبهه ای ندارم و اعتقاد داریم که جناب دکتر احمدی نژاد ولایت مداری خود را بیشتر از هر کس دیگری در طول سه دهه افتخار آمیز نظام مقدس جمهوری اسلامیمان ثابت کرده است. جانم فدای رهبر روحم فدای دکتر
مهران آزادپی
|
United States of America
کاربران محترم صراط ، لطفا این دو گونه گویش و نوشتار را با هم مقایسه بفرمائید !!!!! دست نوشته سید با جانم فدای نمی دونم کدوم آقا !!!!!
منتقد
|
United States of America
احسنت به (جانم فداي آقا)
بعضي ها بدونن منظور ايشون از اقا مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي هست ، نه مثل بعضي ها كه آقارو بصورت دوپهلو در جمله هاشون ميارن و منظورشون از آقا ، امام زمانه !‌در صورتي كه آقا دزده هم افتخار نميده باهاشون ارتباط برقرار كنه چه برسه آقا امام زمان عج الله ...
ضمناً نوشته جانم فداي آقا كه 4 تا حرف حساب توشه مثل تو نيست كه يه سري خزعبلات متري مينويسي !!!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۷:۱۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۱
سفرات انگلیس کی تعطیل میشه!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۷:۲۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
اینقدر گاز بده تا موتورت بسوزه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۰
آقااین چه حرفیه؟مگه مجلسی هانمیگن بایدوزای جدیدمعرفی ورای اعتمادازمجلس بگیرند؟خب بایداین وزرابرکناربشن تاجدیدامعرفی بشن یانه؟حالاهی چوب لای چرخ بذارین!وموی دماغ بشین
فریاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۰
ازنظرقانون هم حق بادولته مجلس هم بهتره به قانون تمکین کنه!!!نه اینکه دولت متهم به قانون شکنی کنه!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا بر عکس گفتی.
ولایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۴
بابسیجی بابصیرت موافقم.فقط جان وروح من اول فدای خامنه ای عزیزم بعددکتر.
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
بعد دكتر ! ؟ اما احياناً خداي ناكرده خداي ناكرده خداي ناكرده زبانم لال ! دكتر با خامنه اي عزيز نبود چه ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
متاسفم..شما ديگر چرا؟شما كه ادعاي رسانه اي تان ميشود...هاله نه حاله واقعا كه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۰
مشکل اینه که اصلاً معلوم نیست اخباری که توسط خانواده لاریجانی ها و پسر خاله محترمشون منتشر میشه درست باشه. خوشحالم که دکتر با این تقدیر از وزرا کذب بودن خبر آقای توکلی را اثبات کردند.
كربلائي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۲
بسم الله الرحمن الرحيم
حرف طرفداران دكتر محمود احمدي نژاد اين است :
1 - با دكتر تا آخر هستيم .
2 - دكتر را فقط وقتي خط ميزنيم كه آقا خطش بزند .
3 - حرف افرادي مثل توكلي و كواكبيان و لاريجاني يا صراط يا تابناك يا ... در مورد دكتر را نه تنها قبول نداريم بلكه اصلا آنها صلاحيتي براي اين اظهار نظرها ندارند چون ثابت كرده اند مغرضانه و در جهت منافعي خاص حركت ميكنند بنابرين حرف نزنند بهتر است .
4 - تنها يك هفته كاركرد و زحمت هاي خالصانه دكتر به كل زندگي سياسي و كاري اين افراد و سايت ها مي ارزد . اينها هماهنگ شده اند كه يا دكتر را را زمين بزنند يا برود زير بليط سياسي و جناحي اينها اما هردوي اين آرزوها را به لطف الهي و بركت عنايات حضرت وليعصر به گور خواهند برد .بذار جيغ بزنند و آب در آسياب آمريكا و اسرائيل و سعودي و موسوي بريزند . مردم پست هاي اشغال شده توسط اينها را چه سايت باشد چه كرسي مجلس تنها غصب حقوق ملت ميدانند كه بدون ذره اي كار براي مردم تنها كارشكني بلدند و جناح كاري و رانت خواري.
حالا هي جيغ بزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس لطفا تو سایت های غصبی نظر نذارین.
چون خلاف شرعه!

کربلایی جان سرتو از برف بیار بیرون.
می خوای دکتر جونت بره تو برنامه ی زنده و به رهبری کج دهنی کنه تا امثال شماها راضی شین و قبول کنین که احمدی نژاد برای رهبرمون تره هم خرد نمی کنه؟

بابا این ها همش نمایش بوده.
اول جذب مردم و بعد دادن مش..... به خوردشون.
اگه این چهره ی منفور (مش.....) شش سال پیش رونمایی می شد خود شما به دکتر رای می دادی؟

برادر من چشماتو باز کن.
این احمدی نژاد اونی نیست که بهش رای دادیم.
به خدا نیست.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
كربلايي عزيز خيلي باصفايي.
زنده باشي . دست حق به همراهت
در جوار منور اقا امام رضا براي شما وهمه ولايتمدارها. (البته نه از نوع تقلبي) ارزوي سلامتي دارم
سید صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
با احترام به نظر این دوستمون، این مورد رو هم در نظر بگیرید که اگه اطرافیان و فتنه گران و جریانی انحرافی اطراف آقا رو گرفته باشند و خبرهای کذب و دروغ به گوششون می رسونند باز هم با خط زدن آقا باید دکتر رو کنار گذاشت؟ یعنی اگه دکتر رو به خاطر دروغ پراکنی این عده کنار بگذاریم نفر بعدی مهره همین ها و حتی احتمالا از فتنه گران نخواهد بود؟
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفات تناقض داره !
اول فرمودي :
1 - با دكتر تا آخر هستيم .
اما بعد فرمودي :
2 - دكتر را فقط وقتي خط ميزنيم كه آقا خطش بزند . پس معلوم ميشه كه جمله اولت رو خودت هم قبول نداري يعني تا آخر بودنت با دكتر داراي شرط و شروطي هست ! البته شايدم خداي نكرده جمله دومت رو قبول نداري و عدم تاييد احتمالي دكتر از سوي مقام عظماي ولايت براي شما اهميتي نداره.
اصلاً اگه دكتر داراي سلامت فكري و عملكردي باشه ، بنظر شما احتياجي هست كه براي اثبات صلاحيت فوق العاده دكتر ، لاريجاني و هاشمي و موسوي و كروبي و سبز و قرمز و قاليباف و رضايي و خاتمي و مهدي هاشمي و اوباما و رانت خواري و اسراييل و مجلس شوراي اسلامي و قانون اساسي و ولايت فقيه و جناح كاري و ... رو بكوبيم كه صلاحيت احمدي نژاد را به اثبات برسونيم ؟؟؟
و مكرو و مكرالله والله و خيرالماكرين
اوباما
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر حسین از نظر سنجیده و با فکرت ممنون ما که از آمریکا پول میگیریم و خیلی تتمی شدیم و غلت املایی هم تو حرفا مون زیاده و اصلا شاید کامنتامون درج نشه و..........حرف شما رو قبول داریم و خیلی راحت امثال دوستان رو که به لطف خون شهای انقلاب که هم کمونیست توشون بود و هم فدایی و هم حزب اللهی به چوب درد ناک خدا میسپاریم که ازقضا سدا هم نداره ......
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۵۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
ham o preh nakonid be hamatun mirese
غلام نياي ارباستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۳
آقاي ريييس........... آخرهاي مسئوليتش قاطي كرد .
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۲
جناب اقاي احمدي نژاد . هميشه وتا ابد مظهر افتخار و سربلندي جهاني.. ومكر دشمنان نميتواند احمدي نژاد را ازما بگيرد.
نزديك انتخابات است و هر كسي براي خودش دكان باز كرده و با اتهامات اثبات نشده .(در دولت) وبزرگ كردن مشكلات .سي دارد براي خود جايگاهي درست كند
احمدي نژاد . يك شبه . ولايتمدار نشده است. كه . بخواهد ضد ولايت عمل كند
جالب است كه كسانيكه تا قبل از امدن اقاي احمدي نژاد جرات نداشتند به امريكا و اسراييل بد نگاه كنند..و صحبتهاي امام را در مقابل دشمنان ناديده ميگرفتند.
حالا شده اند ولايتمدار درجه يك و اقاي احمدي نژاد را به ضد ولابت بودن و رمالي و... متهم ميكنند
احمدي نژاد . عشق رهبري است . احمدي نژاد محبوب قلوب مستضعفان و روستايياني است كه در دولتهاي قبلي .كسي انان را ادم محسوب نميكرد
احمدي نژاد كابوس هميشگي دشمنان و خونريزان است. احمدي نژاد كابوس شكست خوردگان انتخابات است
احمدي نژاد كابوس مدعيان دروغين ولايت است.
زنده باد محمود احمدي نژاد محبوب ترين و شجاع ترين رييس جمهور جهان
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدي سلام
ميتونم از شما بپرسم كه اگر شما كه مدعي هستي شخصي ولايتمدار هستي ، در صورت بروز چگونه رفتار و برخوردي از آقاي احمدي نژاد با مقام عظماي ولايت به اين نتيجه ميرسي كه احمدي نژاد ولايتمدار نيست ؟
يعني احمدي نژاد بايد چه اقدامي بكنه و به چه صورتي كه شما نظرت از ولايتمداري ايشون برگرده ؟
ممنون ميشم از جوابتون
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزيزي كه بجاي من صحبت كردي
بسيار متشكرم
در جوار بارگاه منور اقا امام رضا براي همه دوستداران ولايت .
ورييس جمهور خدمتگذار ارزوي سلامتي دارم
به جای دوستم مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۰
آقای ضد و دشمن ضد
موضوع اینه که ولایتمدارانی از تیپ شما از صاحب ولایت جلوتر حرکت میکنید . ولایتی که از حلقوم صراط و توکلی و باهنر و تابناک وجهان نیوز و کواکبیان و ...(کلا همه اونهائی که در زمانی نه چندان دور نوچه های اکبر شاه و مهدی لندن نشین بودند ) خارج بشه بلافاصله باطل میشه . ولایت خودش شعور زبان تریبون وقدرت داره و نیازی نیست عده ای مفسرش بشن و به این بهانه مملکت را به هم بریزند
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۰
جناب ضد ودشمن ضد ولايت فقيه سلام عليكم ورحمت الله .
چه عجب كه بالا خره يك كامنت مودبانه و غير توهين اميز از جانب شما ديده شد اميدوارم دوستان شما هم ياد بگيرند.
برادر عزيز . بنده در ولايتمدار بودن افاي احمدي نژاد هيچ شكي ندارم ..
چون به معيارهاييكه ميتواند ولايتمداري يك شخص را از بين ببرد . نرسيده ام.البته من ميدانم كه ريشه . اين شك و ترديد ها از كجا شروع شد . از مش...... . و گفتن مكتب ايراني
برادر عزيز . ازمن جواب خواسته بوديد . كه .من و دوستانم بارها در كامنت ها . جواب داده بوديم اما . اما متاسفانه باز همان اتهامات قبلي تكرار ميشد
البته من قبول دارم كه اقاي احمدي نژاد . در يك با دو مورد . كمي تعلل كرد وميتوانست سريع تر عمل كند.. كه البته اين . تفسير من و شايد خيلي ها باشد. كه شايد رييس جمهور براي ان هم دلايلي داشته باشد.
اما برادر جان راجع به مسايل اخير توصيه ميكنم .كمي صبر كنيد . برادر جان اداره مملكت . اسان نيست ..ببينيد در قضيه اقاي مصلحي . حتما قبول داريد كه عزل و نصب حق قانوني رييس جمهور است ..حال درسته . فرض كنيم ايشان اشتباه كردند و
سوال من اين است مگر بعد از فرمان رهبري كه به ابقا ء مصلحي دستور دادند. ايشان بلافاصله دستور را اجرا نكردند.
بس اينهمه سرو صدا براي چيست ..مطمئن هستيد كه بركناري . اقاي مصلحي كار . اقاي مش........ بوده است..همانطور كه من بار ها در كامنت ها اعلام كردم. والبته شما باور نكرديد
در اين مدت كه كامنت ميدم نه به مش.......... توهين كردم . نه از ايشان دفاع كردم. اما مراقب باشيم كه حتي به بد ترين ادم دنيا هم حق نداريم تا چيزي اثبات نشده . تهمت بزنيم
راجع به غيبت چند روزه ايشان. شما مطمئن هستيد كه غيبت ايشان به دليل مخالفت بارهبري بوده .
با توجه به عرايض. اقاي جنتي در نماز جمعه. كه ايشان نسبت دادن جريان انحرافي به دولت ومسولان را رد كردند.
ايا هنوز مطمئن هستيد در دولت . شيطان برستي وجن و ارتباط باامام زمان و... وجود دارد. . ايا دقت كرده ايد كه مردم وبرخي افرادي كه اينقدر از جريان انحراف صحبت ميكنند تا به حال اسم كسي را بر زبان نياورده اند بلكه فقط مي گويند يك جريان انحرافي. مگر ميترسند . چرا اسم كسي را نمياورند. . اسم كساني كه منحرفند را بگويند وخيال همه را راحت كنند.
حتما ميدانيد كه چند نفر از جريان انحرافي دستگير شده اند. اميدوارم كه ريشه اين جريان در هر كجا كه هست خشكانده شود
اامروز جناب اقاي احمدي نژاد با مردم سخن خواهند گفت . كه البته . با شناختي كه من از ايشان دارم . بعيد ميدانم كه ايشان خيلي از مسائل را در اين فرصت كم . باز گو كنند .همانطور كه در مناظرات انتخاباتي . ايشان به دليل مصلحت . از باز گو كردن بسياري از حقايق خود داري كردند
باور كنيد بدترين روز هاي زندگي ام در اين چند روز گذشت كه شاهد بودم طرفداران احمدي نژاد به جان هم افتادند و بد تر از ان كامنت هاي فتنه گران سبز لجني كه مدتها از انان خبر نبود دوباره . با ديدن اختلافات . فعال شد.
در جوار بارگاه منور اقا امام رضا براي همه مسلمانان و ايرانيان عزيز ارزوي سلامتي دارم
زنده باد محمود احمدي نژاد محبوب ترين رييس جمهور جهان
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام ، از آنجايي كه احساس ميكنم به نتيجه مطلوبي نمي رسيم از پاسخ به جزء جزء اظهارات شما كه روي همه آنها حرف دارم خودداري مي نمايم ، هر چند راي هر دوي ما به احمدي نژاد بوده ، منتها نگرش اينجانب با شما در خصوص وظايف و تكاليف شرعي يك شيعه علي در برابر ولايت اساسي دارد ، بنده و خيلي از دوستانم براساس اصل ولايت كه سرپرستي جان و مالي و ناموس شيعه را بر عهده ولايت مي داند ، كوچكترين لغزشي از سوي مسؤوليني كه با راي مستقيم امثال ما در راس امور اجرايي كشور قرار گرفته اند (و با همين مدعا يعني ادعاي ولايتمداري نظر طيف قابل توجهي از جامعه را جلب كردند) را در برابر ولايت امر (نايب امام عصر عج الله) ، گناهي بزرگ قلمداد كرده و در صورت بروز چنين خبطي ، توبه و درخواست مغفرت واقعي و باطني در راستاي بازگشت به صراط ولايت را كارگشا مي دانيم.
از آنجايي كه به دلايلي احساس كرده ام اطلاعاتتان ناقص مي باشد (و بر عكس و به دلايلي خودم را داراي دسترسي بيشتري به برخي اطلاعات نسبت به شما احساس ميكنم) ديگر قصد ادامه سر و كله زدن با شما را ندارم ، فقط همينقدر بدانيد كه بنده اي كه با اشتباهات فاحش مشاهده شده از احمدي نژاد ديگر خودم را طرفدار احمدي نژاد نمي دانم ، جزء كساني بوديم كه با دوستانمان به شكلي افراطي !! (البته به عشق ولايت و اينكه احمدي نژاد را شخصي ولايتمدار قلمداد مي كرديم) برايش كار كرديم و از اين گذر تبعات فيزيكي بدني !! نيز دامنگير ما نيز شد.
امثال بنده به شخص احمدي نژاد راي نداديم و روي شخص وي به اندازه سر سوزني تعصب كوركورانه نداريم ، امثال بنده به راه و روشي كه وي از آن دم زد راي داديم و از اين بابت هم ناراحت نيستيم ، چون به شعار و آرمانهاي خودمان راي داديم و هر چند تا حد زيادي غير واقعي بودن اين شعار برايمان مشخص گرديده (حالا ميخواهد اين اشتباهات نتيجه تاثيرپذيري از مش ... باشد بق ... باشد ... جو ... باشد ... لا .... باشد ها .... باشد برايمان فرقي نمي كند) اما همچنان گوش بفرمان مقام عظماي ولايت هستيم تا همان خط و خطوطي را كه ايشان ترسيم مي كند را دنبال نماييم. و صحبتهايي را هم كه اينجا مطرح ميكنيم را شما برداشت بر تهمت نكنيد اينها چيزهايي است كه توسط احمدي نژاد و اطرافيانش بطور عملي اتفاق افتاده و ما با گوش و چشممان آنها را شنيده و ديده ايم و لذا تهمتي در كار نيست عزيزم.
اخوي موضوع انتصاب مش....... به پست معاون اولي را كه به خاطر داري ! قبل از انتشار حكم حكومتي حضرت آقا ، ايشان موضوع به مصلحت نبودن اين انتصاب را بصورت شفاهي به احمدي نژاد اعلام كرده بودند و قطعا به جايي رسيده بودند كه راجع به فردي به اين صراحت نظر منفي بدهند و منظورشان از اين اعلام نظر هم اين بود كه نامبرده در مناصب حساس نظام قرار نداشته باشد ، اما ايشان بي توجهي كردند به اين نظر حضرت آقا تا اينكه با كش و قوسهاي فراوان حكم كتبي حكومتي حضرت آقا منتشر شد كه آن هم با رفتارهاي قابل تامل احمدي نژاد مواجه گرديد اما از چشمهاي تيزبين عاشقان واقعي ولايت دور نماند. اما اين پايان كار نبود ، زير در حالي كه نظر حضرت آقا در خصوص عدم انتصاب ايشان در معاون اولي رئيس جمهور بر اين مبنا بود كه نامبرده در مناصب مهم و حساس منصوب نگردد ، نه تنها احمدي نژاد وي را بركنار نكرد بلكه مش ... خودش استعفاء دارد و بعد از آن بود كه سير انتصابات گسترده و پردامنه مش ... آغاز گرديد ، اخوي شما فكر ميكني كه ما با طرف پدركشتگي يا غرضي داريم ؟ سير انتصابات زنجيره اي مش.......... را كه حتما در جريان هستيد ، انتصاباتي زنجيره اي كه به راحتي دهن كجي و بي اعتنايي به نظر حضرت آقا از آن برداشت مي شد و اين انتصابات هنوز هم كه هنوز هست ادامه دارد .... بنظر شما جواب يك ولايتمدار واقعي به خواسته مولا اين است كه احمدي نژاد در رابطه با مش........... انجام داد ؟؟ موضوع موازي كاري ها و پرهيز از آن خصوصاً وزارت امور خارجه را در جريان هستيد ؟ اما احمدي نژاد چكار كرد ؟ مش.......... آسيا و ... بق......... اروپا ... اون يكي آفريقا و ... اينا يعني چي و خيلي كارها و اقدامات ديگه كه الان مجال بيان اين حرفها نيست.
موضوع آقاي مصلحي را كه شما به راحتي مي فرمايي : سوال من اين است مگر بعد از فرمان رهبري كه به ابقا ء مصلحي دستور دادند. ايشان بلافاصله دستور را اجرا نكردند !!!
يعني واقعاً شما فقط اينو مشاهده كردين ؟ و رفتارهاي غيرقابل توجيه احمدي نژاد را مشاهده نكرديد ؟
خبر ندارين چه گذشت و ايشون بعد از نظر شفاهي حضرت آقا به اين نظر توجهي نكرد (مانند موضوع مش.......) به گونه اي كه باز هم حضرت آقا مجبور شدند حكم حكومتي بدن و احمدي نژاد در اعتراض به اين حكم حكومتي 11 روز قهر كرد و خيلي از مسؤولين را كه براي حل و فصل موضوع به منزلش مراجعه كرده بودند را نپذيرفت ! و هنگامي كه نزد حضرت آقا اومد اظهار داشت شما ايشون (مصلحي) را بر مسند وزارت ابقا كردين .....................................................................
درخواست مهلت مي نمايد براي تصميم گيري براي استعفا ، اما استعفا نمي دهد ... اما به رفتارهايش ادامه مي دهد به نحوي كه بحث عدم كفايت رئيس جمهور در مجلس مطرح مي شود و ....
خب حالا شما مي فرمايي احمدي نژاد خودش آدم ولايتمداري هست و هرچه مشكل است از مش ... و ... هست ، قبول اما آيا بنظر شما كسي كه نمي تواند خودش را از يك جريان منحرف جدا كند و آنها را حذف كند (مانند بحث بيت آيت الله منتظري و مهدي هاشمي معدوم و مشكلات بوجود آمده توسط اينا و اقدامات قاطع امام خميني) چطور مي تواند مملكت داري كند ! و لذا با اين روندي كه ما مشاهده مي كنيم هر روز بايد شاهد يك غائله و جنجال توسط اينها باشيم. در ثاني مگه شما نمي فرمايي احمدي نژاد آدم ولايتمداري است ؟ پس اگر اينگونه است چگونه يك گروه منحرف را دور خودش جمع كرده و در حالي كه به همه دوستانش كه در انتخابات يارش بودند انواع و اقسام تهمتها مي زند ، اما دريغ از يك انتقاد كوچك از مش...... و دار و دسته ش اين غير عادي نيست ؟؟
ببينين مگه مش...... و بق..... اومدن تووي شهر شما و ما براي احمدي نژاد كار تبليغاتي كردن ؟ مسلما نه كل طيف متدين جامعه به هر طريقي كه دستشون رسيد كار كردن ، بچه بسيجي ها و مذهبي كه از جون مايه گذاشتن ،‌وعاظ و علما و مداحان اهل بيت و روحانيون و ... كم كار كردن ؟؟ اما چرا به همه اينها كه الان از احمدي نژاد انتقاد مي كنن انواع و قسام تهمت جنبش سبزك لجني و رانت خوار .. زده ميشه اما به چند نفر معلوم الحال كوچكترين انتقادي وارد نميشه ؟ يعني اين طيف بزرگ جامعه شعوري به اندازه مش و بق و جو ندارن كه بفهمن چه خبره ؟؟
علي ايحال ديشب احمدي نژاد اومد در شبكه 2 كلي صحبت در مورد ولايت كرد ، اگه اين حرفاش از ته دل باشه بايد در عمل هم بايد متبلور بشه و شاهد ادامه حضور جريان انحرافي ديگه نباشيم و خود احمدي نژاد در همه امور گوش بفرمان واقعي حضرت آقا باشه كه همه گوش بزنگ هستيم تا ببينيم چي ميشه و اميدواريم كه ديگه شاهد روند متفاوتي از آن چيزي كه تا حالا شاهدش بوديم ، باشيم. انشالله
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ضد و دشمن ضد ولايت فقيه.
بنده بر اساس اعتقاداتم . كامنت هايم را منتشر ميكنم.اما چون از من سوال كرديد
من هم به طور مختصر جواب دادم .
اما گفته بوديد كه.ما به نتيجه مطلوب نمي رسيم . كه حرف درستي است .
اما چه به نتيجه برسيم و چه نرسيم باز هم هيچ اتفاق خاصي رخ نميدهد
البته در دو يا سه كامنت اخير جنابعالي گرچه از اتهامات قبلي خبري نبود
ولي شما كه طبق ادعايتان اطلاعاتتان از من بيشتر است و دسترسي بيشتري به اطلاعات داريد. قبل از اينكه ديگه با هم كاري نداشته باشيم لطف كنيد از روي همين اطلاعات . اتهاماتي مثل شيطان برستي و رمالي و ارتباط با امام زمان. و ضد ولايت بودن به دليل غيبت يازده روزه و. دخالت مشايي در عزل و..(كه بارها شما يا دوستان شما). مدعي بوديد
را اثبات كنيد . چون براي كسي كه اطلاعات زيادي دارد . اثبات اينها كاري ندارد .
زنده باد محمود احمدي نژاد محبوب ترين رييس جمهور جهان
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزيز تكرار ميكنم كه اينجانبي كه مطالب بالا را برايتان نوشتم طرفدار سبز و موسوي و هاشمي و ... نيستم كه بقول شما قصد تخريب احمدي نژاد را داشته باشم ، سبز چيه ها... چيه ، موسوي چيه ؟
بنده و رفقايم (تعداد قابل توجهي از عشق ولايتي هاي واقعا تندروي !! مركز كشور )كه همگي داراي تحصيلات و اطلاعات ... مي باشيم براي خودمان در بسيج زندگي و عشقي داريم ، زندگي ما در اين 3 چيز خلاصه مي شود ، كار ، بسيج و پيگيري مسؤوليتهاي محوله در آن ،‌عشق به ولايت و گوش بفرمان بودن در هر لحظه و هر مكان و سنجش افراد بر اساس حركت آنها در مدار ولايت. كار كردنمون هم براي تبليغات احمدي نژاد بخاطر شعارها و آرمانهايي بود كه از دهان ايشون خارج شد و اون همون آمال و آرزوهاي ما بود ، يعني كار در خط ولايت و شهدا ، ‌وگرنه فكر ميكني عاشق چشم و ابروي احمدي نژاد و رفقاش بوديم ؟؟؟ لذا با توجه به اين نكات مهمي برايتان عرض كردم ، بنده صرفاً بنابر وظيفه و تكليف شرعي ، اسلامي و اخلاقي سعي كردم گوشه اي هر چند كوچك از حقايق موثقي را كه شايد به عللي دسترسي ام به آنها (نسبت به شما) بيشتر باشد را به جنابعالي منعكس نمايم ، از شما خواهش ميكنم در صورتي كه واقعاً به ولايتمدار بودن و در خط ولايت بودن اهميت مي دهيد و دوست داريد در آينده در پييشگاه الهي ، ائمه اطهار ، امام زمان و شهدا رو سفيد باشيد ، بطور حضوري از افراد ولايتمدار غير جناحي تحقيق و تفحص كنيد ، روي شخص تعصب نداشته باش اخوي ، به خطي كه شخص در آن حركت مي كند توجه داشته باش ، منظورم اين نيست كه همين الان احمدي نژاد را تكفير كني ، منظورم اين است كه روي اظهارات بنده كمي تحقيق كن از آدماي داراي اطلاعات.... و به صراحت و براساس احساسات و تعصب ازش دفاع نكن ... يه كم محتاط باش ، بفكر آخرت خودمون هم باشيم ، فكر زماني كه كارنامه مونو دستمون ميدن ، فكر ميكني مردم كوفه چطور مردم كوفه شدن ؟ اونا از اول قاتل امام حسين و مسلم و ... كه نبودن ! مسلمون بودن مثل من و تو ، منتها ...........!!!
دادگاه كه نيست من بيايم براي شما اثبات كنم كه حق با كيه ! اما سعي كن در خط ولايت باشي ، نميدونم حس ت چي بهت ميگه ؟ اينارو خودت تحليل كن ، ببين زماني كه كشورهاي منطقه در حال قيام و قتل عام شدن توسط ديكتاتورا بودن ، وجدانت ، دينت ،‌شرافتت ، مسلمونيت ،‌آزادگيت ، شيعه گريت بهت اجازه ميده كه در زمان عيد نوروز و هنگامي كه رهبرت و مولات ميگه قتل عام برادران مسلمان عيد را در كام ما تلخ كرده ، تو جشن نوروز و جشن ايراني برگزار كني و رهبر و مولارو مجبور كني كه در هنگام برگزاري جشن به عسلويه سفر كنه ؟ از شاه اردني دعوت كني كه نظريه هلال شيعي رو اون مطرح كرد و در دشمني ش و عداوت خوني كه با شيعه علي داره شكي نيست ! اونهم در زمان عيد و هنگام قتل عام مسلمونها ...
آيا واقعاً اسلام و قرآن و پيامبرش و ائمه اطهار ، امام حسين ، علماي اسلام ،‌امام خميني ، و شهداي عظيم الشانمون بر روي حركت بر مدار نژادگرايي و قوميت گرايي كوچكترين تاكيدي كردن ؟؟ وصيتنامه شهدارو بعنوان حاميان واقعي ولايت و امامت مطالعه كن و ببين در كجاي اونها نظريه كوروش و مكتب ايراني و تقدس بخشيدن به نوروز مطرح شده ؟؟؟ قطعاً يكي از تاكيدات اصلي اسلام سنجش افراد براساس ميزان تقواي انسانهاست نه براساس پست و قبيله و قوم و ... درثاني آيا واقعاً نظام ما براي اين آرمانهاي جديد هزاران هزاران شهيد تقديم اسلام كرده ؟
فكر ميكني اگه در محضر خدا و پيامبر و ائمه و شهدا در داخل كارنامه مون چيزي به جز حمايت و پيروي محض از خط سرخ شهادت و ولايت (مانند مكتب ايراني و ...) وجود داشته باشه ، مهر تاييد بر كارناممون ميزنن ؟؟؟؟؟؟
فتنه گر سبز لجنی
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر همه ی ایرانیان حق پرست و راست گو که انقدر درک و فهم بالایی دارند که در فضایی با احترام و صبر و به دور از تعصب و داد و قال با هم سخن می کنند حرف خود را با دلیل و سند بیان میکنند و ترسی از رد شدن حرف خودشان ندارند.به امید آن روز به آقا مهدی عزیز و هم وطن دو آتشه سلام میکنم و میگویم که دوست عزیز اینها همه بازی کثیف ریاست است و اندک درکی به انسان اجازه ی فهم این مطلب را میدهد که آقای رحیم مش........ مترسکی بیش نیست و مستر احمدی نجاد هم .................................................................................
.دلایلش هم موجوده و قابل اراعه اگر دوست داشتی چشاتو وا کن و چنتا از همین سایت های طرف دار های خودتنو وا کن تا به تناقض های آشکار و اظهر من الشمس برسی یکی میگه مریز بوده یکی میگه ......................... یکی میگه فلان وووودر آخر سخنان یکی از دولتی ها که اسمش شریفش یادم نیست و فرمود که (از قول آقای احمدی نِِِِجاد که از طرف رهبری به ایشو ن التیماتوم داده شده بوده که یا مصلحی رو با تمام فضولی هاش در حق مش............ بپزیر یا اقدام قانونی در حق خودت شروع میشه و بنده خدا هم گرخید امد تو تلویزیون هم نشست و گفت غلت کرده و ..............................چرا دفاع کور کورانه از کسی میکنی که حتی .................................. و داره همه چیزو از گرونی و فساد و همه چیزو سر اون میشکنه انشاا.. که مش....... رییس جمهور میشه و کاری رو که سالها مردم نتونستن بکنن با بهانه ای به مش......... بکننو بلآخره تعم آزادی و دمکراسی علوی واقع ای رو بدون تضویر کشت و کشتار برادرانمون بچشیم آمین یا رب العالمین
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان از مشهد ، ضمن عرض سلام و ادب به پیشگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج ( س ) و همچنین شما دوست گرامی ،
- عنایت ویژه داشته باشید ، در زمان شروع به تبلیغات برای دور دوم ریاست جمهوری جناب آقای احمدی نژاد ، ایشان به صورت مکرر اعلام فرمودند که اینجانب ستاد تبلیغاتی ندارم - می دانید چرا؟؟؟؟؟؟
ایشان به وضوح حس کرده بودند در بین طرفداران مومن و ولایتمدار واقعی خود ، عده ای هم هستند که با به ریاست جمهوری رسیدن ایشان ، قطعا مطالباتی خواهند داشت - همانگونه که از قبل مرسوم بوده و می دانید - و این با نحوه عملکرد دولت عدالت محور به هیچ عنوان سازگار نبود -
در روزهای تبلیغات انتخاباتی ، بسیاری از مسائل برایم جالب بود - بچه بسیجی هائی را می دیدم که هرکدام یک برگ ، حاوی عکس دکتر احمدی نژاد و شعار تبلیغاتی ایشان را در دست دارند و جلو دفاتر فنی صف کشیده اند و هر کدام با لبخند و با صرف هزینه از جیب خود ، این عکس ها را تکثیر می نمودند و بین مردم پخش می نمودند - عده ای را سراغ دارم که اگر چه توان مالی زیادی نداشتند - اما اگر شده با پیام کوتاه بوسیله تلفن همراه خود برای آقای احمدی نژاد تبلیغات می نمودند - خوب اینها هیچ ادعایی پس از به ریاست جمهوری رسیدن دکتر احمدی نژاد نداشتند و تمام امیدشان به بسط عدالتی بود که دکتر وعده داده بود - و نهایتا بعد از قرن ها حکومت ، مردم توانستند برای اولین بار در تاریخ ایران ، عدالت را مزه مزه کنند ( البته نظر اینجانب عدالت این نیست که همیشه چیزی به آدم بدهند ، بلکه حس می کنم در حد توان خود برای بسط و گسترش عدل و عدالت هزینه هائی را هم باید متقبل شویم- چه بسا که این تمرینی باشد برای روزی که روز سط عدل واقعی است )
- خوب ، در مقابل کسانی هم بودند که ( این را به معدود افراد اطلاق می نمایم ) پس از به ریاست جمهوری رسیدن آقای دکتر احمدی نژاد ، مطالباتی از دولت داشتند که در جواب ، انبر داغ امیر المومنین بر کف دستانشان نهاده شد . نظر شما را به قسمتی گزینش شده از کامنت بالا جلب می نمایم .( در حالي كه به همه دوستانش كه در انتخابات يارش بودند انواع و اقسام تهمتها مي زند............... !!!!!!!!!!!!!!! )
شاید به خوبی مفهوم عرایض حقیر را دریافته باشید - این عده از ابتدا هم جزء و عضو جریان تمامیت خواه بودند - کسانی که در صدد بازیافت سنگر های از دست رفته خود بودند - کسانی که بطور قطع می خواستند در دل دولت رخنه کنند تا شاید جایگاهی - پستی - مقامی ..... دریافت کنند و البته نه از آنجا که شیفتگان خدمت بودند - بلکه از آنجا که تشنگان قدرتند - دامنه کامنت این افراد را دنبال کنید - همه ادعا - همه تزویر - همه ریا - من در ستاد بودم - من کتک خوردم - من دوستانم را از دست دادم - من با خانواده ام دعوا کردم من - من - من .........
خوب به خوبی معلوم است این طیف چرا اینقدر جزع و فزع می کنند - دولت را به سرپیچی از امر ولایت متهم می کنند و رئیس جمهور می گوید که ما بدون مقام ولایت هیچیم - حلقه دولت را به عدم ولایتمداری متهم می کنند و این درحالیست که حضرت آقا به تمجید از عملکرد دولت و حلقه دولت می پردازند و آنرا منحصر بفرد قلمداد می فرمایند - ادعای سحر و جادو در دولت دارند و تنها به شنیده هایشان اکتفا می کنند و سند و مدرکی ارائه نمی نمایند - از انحراف می گویند و زاویه خود را با راه راست نمی بینند - برای رسیدن به مقاصد خود هر کسی را هزینه می کنند - از تخریب شخصیتی کامنت گذاران در سایت گرفته تا تهدید و ارعاب - تا هتک حرمت مومنین - تا به رخ کشیدن اطلاعات و جایگاه - تا منحرف نشان دادن خط راست و مستقیم - تا هزینه از مقام عظمای ولایت - تا سبقت از رهبری - تا کاسه داغ تر از آش شدن - وتا بر سر زبان انداختن نام مبارک حضرت ولی عصر ( عج ) به بهانه هجو افراد و هر کاری که از دستشان بر آید .
چه جای گله ؟؟؟؟؟؟؟ وقتی که ماهیت اینان معلوم است !!!!!!!!!
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهران اميدوارم شرمنده خون شهدا بشي ! انشالله اسمت و خودت ذلت در پيشگاه عدل الهي رو تجربه كني ! كه مثل نقل و نبات به همه لقب رانت خوار و دزد و ... ميدي آخه آدم منافق شركت سمگا و پانته آ و خيلي چيزاي ديگه هم مال ما رانت خوارهاي بقول شما بسيجي هست ؟ ميخواي كثافت كاريهاي افرادي رو كه د.... ال مزني براشونو ليست كنم كه بفهمي رفيقاي تو هم نه تنها دست كمي از دزداي جناحهاي ديگه ندارن ، بلكه جادو جمبل هم قاطي دزدي هاشون كردن ...
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ضد ودشمن ضد ولايت فقيه
باز هم طبق معمول به جاي اثبات ادعا . موارد جديدي مطرح شد .كه البته برخي از سخنان شما گر چه كه در حالت كلي سخنان درستي است . اما اولا برخي از انها ارتباطي به مساله مورد بحث ما ندارد. دوما . شما جمله درستي ميگي اما در تفسير ان . اشتباه ميكني يا بد تفسير ميكني
نميخواهم زياد صحبت كنم .اما مختصر بايد گغت
برادر جان من و شما هر دو به ولايت فقيه معتقديم . من هم دو سال خدمت سربازي در سباه بودم (قبل از رفتن به دانشگاه)و مدتي هم در بسيج يكي از دانشگاههاي مشهدبودم . البته من هر بسيجي را بسيجي نميدانم
چون خيليها را ميديدم كه براي كسر خدمت يا ... به عضويت بسيج در امدند ) البته نمي خواهم بگويم همه . خوشبختانه اكثر بسيجيها افراد خوب ومخلص هستند.
البته مواردي كه راجع به بسيج عرض كردم ارتباطي به بحث ما ندارد.
اما يكي از شاخصه هاي بسيجي مخلص اطاعت محض از مقام معظم رهبري است.
بيانات رهبر معظم .
(مقام معظم رهبري ضمن حما يت ازدولت و شخص رييس جمهور(بارها).همه به خصوص مجلس را به حمايت از دولت دعوت كردند)
در چند روز قبل. مقام معظم رهبري به نبود حاكميت دوگانه و نبود تقابل دولت .و اشاره فرمودند
برادر گرامي
چرا در بهره گيري از سخنان رهبري گزينشي عمل ميكنيد
مگر ايشان نگفتند تا زماني كه من هستم نمي گذارم جامعه دچار انحراف شود.
راجع به نوروز بايد بگم كه
جشني كه شما فكر ميكنيد در كار نبوده
كه البته رييس جمهور محترم در همان روزها راجع به ان و بحث هايي كه در ان همايش . حول ان گفتگو شد. توضيح دادند .كه از صدا وسيما هم بخش شد.
خدا نگهدار
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مهران سلام
زنده و موفق باشي رفيق عزيز
در جوار بارگاه منور اقا امام رضا. ارزوي سلامتي وسربلندي براي شما وهمه دوستداران ولايت ودولت خدمتگذار. دارم
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مهدي جشن نوروز رو ميخواستن بطور مفصل برگزار كنن و بخشي از اون رو هم در شيراز برنامه ريزي كرده بودن (مثل جشن هاي 2500 ساله!) كه با اعتراض گسترده اي مواجه شدن ، لذا مدعوين در مراسمي كه فكر كنم در روز 7 و 8 فروردين در تهران برگزار شد شركت كردن و احمدي نژاد در سخنراني خودش طوري از نوروز و عيد و ... صحبت كرد كه گويي داره از معنويت و فرهنگ سرخ شهادت و ولايت و ... داره سخن ميگه ! نميگم نبايد فرهنگمون رو فراموش كنيم ، اما تكيه و پافشاري خاص و هدفدار يه رئيس جمهور و اطرافيانش بر موضوعاتي كه هم اكنون ايشون بعنوان گرايشات باطني و واقعي خودش بروز ميده (و زمان انتخابات بروز نداد و كتمان كرد ) و قطعاً اگر اين قبيل گرايشاتشو در زمان انتخابات روشن بيان ميكرد ، اكثريت قريب به اتفاق حاميانش در زمان انتخابات بهش راي نميدادن ، اينو قبول ندارين ؟ خاتمي از همون اول اومد گفت من اينم ..... و يه سري بهش راي دادن براساس اعتقادات خاص خودشون ، و طبق استراتژي (از قبل بيان شده) كه داشت ا اومد و بحث گفتگوي تمدنها و ... رو مطرح كرد و كسي هم بهش ايرادي نگرفت چون برخلاف ادعاهاش كاري نكرد. هرچند هر روز توو خيابونا كفن پوشها پر بودن و فرياد اسلام در خطر است را ميدادن اما الان نميدونم اونا كجان كه صداشون درنمايد ، وقتي كه كساني كه در ورزشگاه بر عليه قاتلين شيعه شعار ميدن و توسط نيروي انتظامي كتك ميخورن چرا كفن پوشا نميان ، وقتي طرف زماني كه برادران مسلمان ما در خون خودشون غوطه ور هستن و بعضيا جشن برگزار ميكنن و شاه اردن دعوت ميكنن ، چرا كفن پوشا نميان !!!
علي ايحال اين آقاي خاتمي زمان انتخابات اين گرايشات خاص خودشو مطرح كرد كه آهاي مردم من اينم من اينم من اينم ؟؟ اما آقاي احمدي نژاد يه سري شعارهايي رو در ظاهر مطرح كرد كه ميليونها نفر بخاطر اون شعارها بهش راي دادن كه مهمترينش در خط ولايت بودن خودش بود ، نه ايستادگي در مقابل ولايت نه مكتب ايراني ،‌نه جشن ايراني و خيلي چيزاي ديگه و در مجموع باطنيات خودش و آمال و آرزوهاي واقعي خودشو مطرح نكرد ....
ضمناً همانطور كه برخي از بزرگان گفته اند بحث مواجهه حضرت آقا با اين مسائل آقايان ، بحث استخوان در گلو بودن و بحث تف سربالاست ... آقاي صفار هرندي در اين رابطه اظهار داشته حضرت آقا از اين مسائل خون بدل شده اما بخاطر مصالح نظام و اسلام .........
شما توقع داري مقام عظماي ولايت بيان و به مسائل دامن بزنن و رك و پوست كنده همه چيو با ما در ميون بذارن ؟ اينكه ايشون مي فرمايند دشمن مثل گرگها در كمين هستن رو نشنيدين ؟؟ يعني اينكه دشمنا نشستن تا از اختلافات ما ماهي بگيرن و .........
خسته شدم فقط بگم منظور بنده اصلا حمایت از خاتمی نیست که ما هر جه می کشیم از ایشون شروع شد
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
اظهار نظر بسیجی با ( بخوانید بدون ) بصیرت برام خیلی جالبه - اخوی من کجای کامنتم بسیج رو متهم به رانت خواری و ...... کردم ؟؟؟؟؟؟ من که گفتم بچه بسیجی های بی توقع و مخلص از جیب خودشون هزینه های تبلیغات ریاست محترم جمهور رو میدادند ( البته در حد توان خودشون ) - من که اتفاقا طرف این جور بچه بسیجی هام - اخوی ( ندیدی؟؟؟؟ ) نوشته بودم روی صحبتم با معدود افراده !!!!!!! - اونائی که حس می کنند مطالباتی از دولت دارند!!!!!! - اخوی به نظر حقیر که بسیج تنها ترین لشگر مخلص خداست - این ناله و نفرین ها چیه اخوی؟؟؟؟؟؟ - مثل این پیرزن هائی که دیگه هیچ از دستشون بر نمیاد لب به ناله و نفرین باز کردی !!!!!! - اخوی ظلم واقعی رو به من و تو و بسیج و رئیس جمهور و مقام معظم رهبری و حضرت ولی عصر ( عج ) - این طیف تمامیت خواه روا می دارند - تو که طالب بصیرتی و اسم خودت رو گذاشتی بسیجی با بصیرت که امیدوارم به حق صاحب عصر به هر دو آرزوت برسی ، چرا یه کم به دور و برت نگاه نمی کنی؟؟؟؟؟ - همه اونائی که ناله می کنند ، سهم بیشتری از بیت المال می خوان - اخوی ، امیر المومنین علی ( ع ) رو به یاد بیار- اینقدر از روی منبر ها و کرسی ها گفتند و گفتند ، تا حکومت رو ازش غصب کردند میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟ - چون دست رد به سینه همه اونهائی زده بود که سهم بیشتری از یت المال می خواستند -
اخوی - با عنایت به اینکه امروز همین اینترنتی که در اختیار من و شماست اطلاعات بسیار خوب و گسترده در هر مورد رو به خوبی در دسترس قرار میده ، کسب اطلاع از شرکت های سمگا و یا هر مورد دیگه به راحتی در دسترس شماست - به مسموعات خودتون از حواشی موضوع و شایعات اکتفا نکنید - لطفا قبل از هرگونه اظهار نظر قطعی ، تحقیقات خودتون رو کامل کنید - اخبار موافق و مخالف رو بخونید - ارتباط موضوع با افراد مورد نظر خودتون رو قطعی کنید که خدای ناکرده به بی انصافی متهم نشوید. - هر چند که حقیر پاسخگوی عملکرد این شرکتهای مورد نظر شما نیستم و تنها بر حسب تکلیف ، امر به معروف نمودم و نهی از منکر -
به امید وقوع بصیرت حقیقی برای همه ما و به امید روزی که پرده ها را از جلوی چشمان ما کنار بزنند ! ( البته اگه جنبه داشته باشیم )
حق یار
بسيجي بابصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
من بي بصيرتم و تويي كه نوكر مش.......... هستي بصيرت داري ؟؟؟
ضمناً گفتي :
اخوی ظلم واقعی رو به من و تو و بسیج و رئیس جمهور و مقام معظم رهبری و حضرت ولی عصر ( عج ) طيف تماميت خواه كردن !!

ببين هلو ! در تعريف ما از بسيج و ولايتمداري و مسائلي از اين دست ، احمدي نژاد در جمعي كه در بالا بهش اشاره كردي نمي گنجه ،‌ يعني شخصي با عملكردي كه ازش مشاهده مي كنيم در دايرة كه نام بردي (من و تو و بسیج و رئیس جمهور و مقام معظم رهبری و حضرت ولی عصر ( عج ) ) نمي گنجه و اضافه هست مثل وجود نام مش .... در ستاد راهيان نور !!!!! ، تو هم گروه خوني ت به اين حرفا نمي خوره !

اين چرنديات چيه لق لقه دهان شما شده تماميت خواه !!! ها.... لاري..... و موسوي و خاتمي و كروبي و سبز و .... كه چي ؟؟؟
اگه احمدي نژاد كارش درسته ديگه شماها نيازي ندارين براي اثباتش مرتب به تماميت خواه گير بدين كه باسواد !! وقتي اح.......... برخلاف خط ولايت ما (امام خامنه اي) حركت ميكنه براي ما نه تنها فرقي با بقيه فتنه گران و تماميت خواهان نداره ، بلكه يه جورايي دست اونارو هم بسته البته از پشت ! ،‌ الان هم تمام شاهراههاي اقتصادي رو قبضه كردن ،‌در صددن مجلس و دولت آينده و هرچي كه فكرشو بكني رو براي خودشون حفظ كنن ، دروغ ولايتمداريش هم كه خيلي وقته فاش شده ، دروغي كه به خورد ما داد تا براش كار كنيم ....
غلام (جاده چالوس)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي مهران آزادپي نوشته زير متعلق به شماست :

اخوی ظلم واقعی رو به من و تو و بسیج و رئیس جمهور و مقام معظم رهبری و حضرت ولی عصر ( عج ) - این طیف تمامیت خواه روا می دارند - تو که طالب بصیرتی و اسم خودت رو گذاشتی بسیجی با بصیرت که امیدوارم به حق صاحب عصر به هر دو آرزوت برسی ، چرا یه کم به دور و برت نگاه نمی کنی؟؟؟؟؟ - همه اونائی که ناله می کنند ، سهم بیشتری از بیت المال می خوان - اخوی ، امیر المومنین علی ( ع ) رو به یاد بیار- اینقدر از روی منبر ها و کرسی ها گفتند و گفتند ، تا حکومت رو ازش غصب کردند میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟ - چون دست رد به سینه همه اونهائی زده بود که سهم بیشتری از یت المال می خواستند.

ميخواي با اين نوع صحبتات نشون بدي كه خيلي حاليته ، و مثلاً تقليد يه آدم باسواد و مسلط رو در مياري كه ميخواد بقيه رو راهنمايي و هدايت كنه در حالي كه خودش بيچاره س !
خيالت تخت باشه اين برادرايي كه من دارم كامنتاشونو ميخونم خيلي خيلي بيشتر از تو حاليشونه و معلومه كه اطلاعات كاملي دارن و از همه مهمتر مثل تو حامي يه جريان زودگذر سياسي نيستن و زير علمي جز علم ولايت سينه نمي زنن !
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
آزادپي خيلي جوجه اي كه بياي براي ما كلاس بذاري و حديث بگي و آيه بياري و آخر سر هم تحليل و تفاسيري مبني بر حمايت از مش ... رو به خورد ما بدي
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا عجب هجمه ای - وای وای .... ترسیدم !!!- آقا ما که ادعایی نداریم - ما بی سواد - شما باسواد - ما جوجه شما آقا
یه کامنت رو تا آخرش براتون نوشتم - وقتی بازخونیش کردم دیدم گرفتار حب و بغض شدم - پاکش کردم - حرفهای خوبی هم توش بود !!!! خدا کنه همه حرفهام و همه حرفهاتون قربه الا الله باشه !!!!!!
حق یار
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب هوشنگ
جوجه نه بي ادب. بگو اقا مهران
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
از قديم گفته اند . چيزي ياد بچه نده. براي اينه
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
. بسيجي با بصيرت . واقعا با بصيرت هستي يا نه
اقا مهران كه به كسي توهين نكرد. اگه يك بار ديگه كامنت ايشون رو دنبال كني . ايشان ضمن حمايت از بسيجي هاي طرفدار اقاي احمدي نژاد .(زمان انتخابات)
گفته كه( معدود ادمهايي بودند كه مطالباتي داشتند.). كه كاملا درسته
حالا بفرماييد كجاي اين حرف اشكال داره . مگه شما به خودت شك داري
در كنار ارامش و دوستانه هم ميشه صحبت كرد البته به شرطي كه هردو طرف رعايت كنند




0زمان انتخابات)
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ضد ودشمن ضد ولايت فقيه
البته ما كه هنوز جوابمان را در مورد منحرف بودن و ضد ولايت بودن دولت نگرفتيم . حالا بگذريم
جشن نوروز قرار بود مفصل برگذار شود يعني چه. يعني قرار بود كه همراه با رقص واواز و...
برگذار شود
راجع به خاتمي هم اينطور نبود كه در زمان انتخابات چهره واقعي خودش رو نشون بده .
گرچه كه در زمان انتخابات گوشه خيلي كمي از متفاوت بودنش رو به نمايش گذاشت.
اما استعداد هاي درخشان خاتمي به تدريج يكي يكي نمايان شد.مانند وزرا و مشاوران فاسد( كه الان در امريكا و انگليس تشريف دارند). نمايندگان مجلس بي دين. كوتاهي در بحث هسته اي و.... كه يكي يكي هرچه زمان به جلو رفت نمايان شد. كه البته فرق خاتمي با اقاي احمدي نژاد زمين تا اسمان است.
مگه اقا در صحبت هاي اخير نفرمودند كه تا زماني كه من هستم نمي گذارم مملكت دچار انحراف شود ..چطور ميشود كه اقا از دست دولت خون به دل شوند اما بهدليل مصلحت مملكت اقدامي نكنند
شما گفته بودي .(توقع داري مقام عظماي ولايت بيان به مسائل دامن بزنن)
كه در جواب بايد كفت كه اولا ما چنين توقعي نداريم.
دوما . اين شماييد كه داريد به مسائل دامن ميزنيد. ما دامن نميزنيم بلكه داريم دفاع ميكنيم
اين صحبت اقا كه ميفرمايند كه دشمنان مثل گرگ در كمينند. را من هم در كامنت هام اورده ام . اما شما فكر ميكني اقا اين صحبت را كه دشمنان مثل گرگ در كمينند را براي ما كه از دولت حمايت ميكنيم گفتند . واقعا كه
خدا نگهدار
9
0
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
اولاً از برادران عزيز خواهشمندم با آقاي آزادپي ملايم تر باشيد....

آقا مهدي ، سلام
1- با توجه به سوابق *** عملي ***
تاكيد ميكنم سوابق عملكردي عملي آقاي احمدي نژاد ، در زاويه گرفتن دولت ايشان با ولايت شكي نيست ، ضمن اينكه با تمام ناهنجاريهاي زمان خاتمي كه در هيچ كدام از آنها شكي نيست ، هيچگاه تا به اين حد كسي جسارت نكرد در برابر مقام عظماي ولايت بايستد و قهر كند و ....در ضمن در مورد انحراف مگه نديديد كه آقاي احمدي نژاد خودش گفت نظر مش ... نظر منه و نظر من نظر مش ... هست ؟؟ ديگه با خودته كه بخواي حرف خود احمدي نژادو بپذيري يا نپذيري و بگي احمدي نژاد خواب بوده يا حواسش نبوده يا منظورش اين نبوده ، مگه اينكه احمدي نژاد دروغ گفته باشه ، يا شوخي كرده باشه يا ... و در باطن جور ديگه اي باشه



2- به احتمال قريب به يقين از ابتدا و زمان تبليغات دور اول انتخاباتي اعتقادات و نظريات آقاي احمدي نژاد و مش ... همين بوده ، اما از آنجايي كه بروز اين قبيل رفتارها و جلوي آقا ايستادنها راي شو خراب ميكرد ، رفتارهاي مد نظر را بروز نميداد اما هم اكنون اين رفتارها داره بروز پيدا ميكنه

3- اينكه ميخواستن جشن مفصلي برگزار كنن رو شما خبر نداري ؟؟ اينهمه تبليغات و سر و صدا و برنامه ريزي براي جشن در تخت جمشيد رو خبر نداري ؟ كلي كه هزينه هم كردن ؟
اما با اعتراض گسترده اي مواجه شدن و فتيله رو كمي كشيدن پايين بعد هم آقا فرمود قتل عام برادران مسلمان ما عيد را به كام ما تلخ كرد و بعد هم همزمان با برگزاري مراسم تشريف بردن عسلويه در حالي كه سال قبل موند و با مدعوين ديدار كرد

4- به هيچ عنوان نگفتم و نميگم با دولت مخالفت كنيم و ... منتها اولاً به خودم ميگم فيتيله طرفداري كوركورانه و احساساتي مانند زمان انتخابات رو كه احساس ميكرديم يه بچه حزب اللهي واقعي داره رئيس جمهور ميشه رو بكشم پايين و قبول كيم كه طرف اوني نبوده كه ميگفت و من مي خواستم و خودمو گول نزنم ، بعد يه كم بررسي كنم و طرفمو بيشتر بشناسم ... كه يه زماني شد كه جريانشون اسلحه به روي مقام عظماي ولايت كشيدن ، توو شك و ترديد نمونم كه در كدام صف قرار بگيرم و ....

5- موضوع گرگهاي گرسنه هم از اين قراره كه حضرت آقا منظورش اين بود كه دشمناي داخلي و خارجي مثل گرگهاي گرسنه در كمين تا يه اختلاف و مشكلي در راس نظام بوجود بياد تا استفاده شونو ببرن (منظور اينكه از داخل سخن حضرت آقا ميشه فهميد كه از نظر ايشون يه مشكل ، بله يه *** مشكل *** بوده و قطعاً همچنان هست ... لذا بايد ما اين نكاتو بفهميم واسه شناخت خودمون و اينكه در آينده خط و خطوط خودمون دچار انحراف نشه)

اخوي واسه ما هم در بارگاه امام هشتم دعا كن كه در خط خوارج قرار نگيريم
بسيجي بابصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
آزادپي اينكه جور ديگه اي باهات صحبت كردم واسه اينه كه بعضي از برادران در مورد تشابه يا تمايز اعتقادات احمدي نژاد و مش..... دچار نظراتي هستند اما همشون عاشق ولايتن و در اين مورد شكي ندارن ، اما تو هر جا كه حرف ميزني عشقت به مش ... از سر و كول حرفات مي باره
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمنا آقا مهدي بنده با يكي ديگه صحبت ميكردم ، ‌شما مشكلي داري با من ؟
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
باز هم طبق معمول . به جاي اثبات ادعا . همان موارد قبلي بيان شد.
اما مختصرا بايد بگويم كه . اگر كه قبلا اقاي احمدي نژاد گفتند كه نظر . مش.... نظر من است. . در چه مواردي ..
ضمنا اقاي احمدي نژاد گفتند كه نظر مش......... نظر من است . نه اينكه منحرف بودن مش............. منحرف بودن من است
نه اينكه شيطان برستي مش.......... . شيطان برستي من است. كه ان هم(اثبات نشده)
به هر حال مگه مش............ رييس دفتر رييس جمهور نيست . به هر حال .مش........... ممكنه كه از طرف ايشان يك سري اختياراتي داشته باشند. كه اين چيز بدي نيست.
مثلا شما در يك مقياس خيلي كوچكتر . مانند يك اداره يا مدرسه يا شركت يا...
معاون يا مسوول دفتر از جانب رييس . متواند اختيارات زيادي داشته باشد .
حال در يك مقياس بسيار بزرگ مانند دولت .
جاي خود .
در بقيه موارد هم من بارها توضيح دادم. و ديگه حوصله ندارم .قانع نشدن شما دليلي نداره كه من هرچيزي رو هزار بار توضيح بدم.
در جوار بارگاه اقا امام رضا براي شما هم وطن گرامي وهمه دوستداران ولايت . ارزوي سلامتي دارم
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ضد و دشمن ضد ولايت فقيه سلام
نميدونم چرا شما اينقدر خودتو خسته ميكني كه يه چيزي به افرادي كه چشم و گوششونو مهر و موم كردن تا حرف حقيقت توو كلشون فرو نره بفهموني ، آقاجان شما همه چيو زدي توو كله اين آقا اما هي ميگه اثبات كن اثبات كن آخه آقاي محترم تو كه از اينهمه حرف و حديث مستدل و منطقي چيزي نمي فهمي اون بكشه خودشو ؟ خب اگه مخ داري يه كم هم از مخت كمك بگير.
در ثاني تو بايد قانع بشي كه در انحراف بسر ميبري ، نه اون
آقاي ضد و دشمن ضد ولايت فقيه اينهمه با اين آقا حرف زدي آخرش ببين چي نوشته :

در بقيه موارد هم من بارها توضيح دادم. و ديگه حوصله ندارم !!!!!!!!!
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب بسيجي با بصيرت
در جواب كامنت هايم . افاضات گهر بار جنابعالي را بار ها شنيده ام
جالب اينجاست كه شما ودوستان شما . جزء
اولين نفراتي هستيد كه به كامنت هاي من جواب ميدهيد(البته به همراه توهين).
حتي . كلمه به كلمه ان در برخي موارد با هنر مندي دوستان ولايتمدار شما .جابجا ميشود و بعدا تفسير ميشود .
حال بايد سوال كرد افراد باهوش واستعدادي مانند شما . چرا اينقدر به كامنت هاي يك نفر منحرف بي سواد مانند من جواب ميدهند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
چشم باز کنید تا جهان بینید هر آنچه هست و نیست آن بینید
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
چشم دل باز کن که جان بینی
آنچه نادیدنی ست ، آن بینی
که یکی هست و نیست جز او
وحدهو لا اله الا هو
بهنام
|
France
|
۲۳:۱۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
ببینید یه تحلیل و یه جمع بندی میکنم دیگه نه نیارید دیگه
کلا بعد از هر دوره هشت ساله ریاست جمهوری طبیعی است که یک کش و قوس هایی اتفاق می افتد که معمولا مربوط میشه به سهم خواهی دولت، چراکه فکر میکنه بعد از هشت سال خدمت استحقاق این رو داره که قسمتی سهم داشته باشه از قدرت و ثروت. این مورد در سال های آخر هشت ساله های قبلی نیز رخ داده و چیز جدیدی نیست. فقط یک تفاوت وجود داره و اون اینکه در هشت ساله های قبلی کسی نبود که انقدر دونه درشت باشه و بتونه داد و بیداد کنه و این سهم خواهی رو به رسانه ها بکشونه و با قیل و قال اون رو ابزاری کنه برای امیال سیاسی و حزبی. از طرفی در هشت ساله های قبلی طیف های سر کار و طیف های پیاده به هم نون قرض میدادند و به نوعی یه داد و ستد و بده بستون پشت پرده برای تقسیم غنایم آخر هشت ساله رخ میداد طوری که با گرو کشی از هم دیگه طوری عمل میکردند که نه سیخ بسوزه نه کباب نکته ش هم این بود که کلا دو تا طیف وجود داشت سواره و پیاده. اما در مورد این هشت ساله باید بگم به دلیل پاک دستی شخص احمدی نژاد که به حق کسی از منظر اقتصادی و مالی به شخص ایشون نمیتونه خورده ای وارد کنه بنابراین طیف های پیاده از قدرت که البته قدرت بسیاری هم دارند در این سهم خواهی دولت میخواهند شریک شوند از آنجا که سهم خواهی شخص رئیس جمهور صفر است طبیعی است سایر افراد ذی نفوذ در دولت این تمایل را در خود دارند بنابراین کشمکش فعلی در حقیقت دعوایی زرگری برای تقسیم غنایم این هشت ساله است بین افراد ذی نفوذ طیف حاکم فعلی و صاحب قدرتان هشت ساله های قبلی و پیاده های بعضاً قدرتمند. از آنجا که حالا این سهم بایستی طوری بین سه طیف تقسیم بشه مسئله رو پیچیده کرده و هر طیف گاوبندی بین دو طیف رو به رسانه ها میکشونه و این مانع از یک بده بستون سیاسی مالی بین سه طیف درگیر میشه دیگه خواستم خیلی تیپیک صحبت کنم که به کسی بر نخوره خودتون شخصیت های مورد نظر رو بچینین تو قصه م پازل کامل میشه...
والسلام علی من التبع الهدی
هوشنگ
|
France
اگه اينطوره كه شما ميگي احمدي نژاد خودش دزد نيست اما اطرافياش دزدن و ... خود هاشمي رفسنجاني هم كه دزد نبود ،‌اطرافيانش اينكاره بودن !
پس هاشمي و احمدي نژاد از اين نظر با هم مشابه هستن ؟؟
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
ولايت اشاره نمايند جانم را فدايش مي كنم