۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۴
ريشه فساد كجاست؟

دومين حكم حكومتي و به صدا درآمدن زنگ‌خطر براي...

آيا بين اين استعفا و عزل ناگهاني وزير خارجه در آنسوي دنيا و در حين يك ماموريت رسمي شباهتي وجود دارد؟/ اين مخالفت رسانه اي شده با استعفاي وزیر اطلاعات، انسان را به ياد اتفاق ديگري مي اندازد كه بي نهايت شبيه همين ماجرا بود؛ ماجراي عزل يك معاون اول در ابتداي دولت دهم! ...
کد خبر : ۱۹۶۶۹

"صراط" - روز گذشته سايت دولت در خبري كوتاه از استعفاي حجت الاسلام مصلحي وزير اطلاعات و پذيرش آن از سوي رييس جمهور خبر داد. به فاصله كمتر از يك ساعت از پخش اين خبر ، خبرگزاري فارس در خبري فوري از مخالفت رهبر معظم انقلاب با اين استعفا و ماندن حجت الاسلام مصلحي در سمت وزارت اطلاعات، پرده برداشت.

به گزارش صراط نيوز مطابق با قوانين جاري، وزارت اطلاعات در كنار وزارت خارجه از وزارتخانه هايي هستند كه هرگونه عزل و نصب و كناره گيري و جايگزيني در آن، با اخذ نظر رهبر معظم انقلاب انجام مي شود و اين رويه ، روالي شناخته شده و مورد عمل حتي در دوره اصلاحات بوده است. با توجه به اين نكته، در باب اين استعفا و پذيرش آن و مخالفت بعدي رهبري معظم ، چند سوال و ابهام مطرح است:

1 - آيا وزير اطلاعات در مورد استعفاي خود با رهبر معظم انقلاب مشورت كرده بود؟ طبعا در صورت مشورت وزير ، با توجه به نظر رهبري كه اكنون رسانه ايي شده است،مخالفت معظم له سبب انصراف وزير از استعفا مي شد. از سوي ديگر پذيرش اين مسئله كه وزير اطلاعات عليرغم آشنايي كامل با اين رويه ، قبل از استعفا بار هبري معظم مشورت نكرده باشد بسيار دور از ذهن است. از طرف ديگرعدم انتشار متن استعفا نامه وزير از نكات ابهام آميز درخبر منتشرشده است.

2 - بياييد فرض كنيم وزير اطلاعات عليرغم آشنايي كامل با اين رويه و روال ، به آن عمل نكرده و (در فرضي نامعقول و نزديك به محال) بدون اخذ نظر رهبري در شرايطي به غايت حساس از نظر داخلي و بين المللي ، بصورتي كاملا خودسرانه استعفا كرده اند. در اينجا اين سوال مطرح مي شود كه چه عاملي سبب استعفاي ناگهاني وزير بدون انجام مشورت با رهبر انقلاب شده است؟ آيا وزير تحت فشار و بصورتي كاملا صوري استعفا كرده است و به عبارتي مجبور به استعفا شده است؟ چرا؟ آيا بين اين استعفا و عزل ناگهاني وزير خارجه در آنسوي دنيا و در حين يك ماموريت رسمي شباهتي وجود دارد؟

3.با فرض پذيرش عدم مشورت وزير اطلاعات با رهبري، سوال بعدي اين است كه آيا رييس جمهور محترم براي پذيرش استعفاي وزير ، نظر رهبري را اخذ كرده است يا خير؟

براي سوال فوق دو جواب بيشتر متصور نيست. يا رييس جمهور محبوب، از رهبري براي نحوه برخورد با استعفاي وزير اطلاعات كسب نظر نكرده است يا اينكار را انجام داده است.

در فرض اول، عدم كسب نظر رهبري اشتباهي فاحش و محرز از سوي رييس جمهور محترم است كه ايشان بايد پاسخگوي عدم كسب نظر رهبري دراين امر مهم باشد.

و اما در فرض دوم ، در صورتي كه رييس جمهور از نظر رهبر معظم انقلاب ، دراين زمينه مطلع بوده و عليرغم آن با استغفاي وزير موافقت نموده است ، آنگاه انسان بي اختيار به ياد افاضات اخير جناب جوانفكر مي افتد، آنجا كه گفته بود نظر رهبري براي عزل مشايي، «ارشادي» بوده و بعد ازعلني شدن ، براي رييس جمهور محترم تكليف شد. شايد همين نگاه سبب شده است تا در فرض اطلاع رييس جمهور از مخالفت رهبري معظم ، دكتر احمدي نژاد خود را مقيد به اجراي نظر رهبري نداند و با كمال تاسف بايد اذعان نمود كه پذيرش اين فرض، مشروعيت آقاي احمدي نژاد را با چالش جدي مواجه خواهد ساخت.

اما فارغ از اين سوالات و ابهامات كه در جاي خود سوالات مهمي بوده و بررسي جامعي را مي طلبد، اين مخالفت رسانه اي شده با استعفاي وزير اطلاعات، انسان را به ياد اتفاق ديگري مي اندازد كه بي نهايت شبيه همين ماجرا بود؛ ماجراي عزل يك معاون اول در ابتداي دولت دهم! و سوال آخر آنكه ؛  چه ارتباطي ميان اين دو حكم حكومتي مي تواند وجود داشته باشد؟!
پیش بینی می شود مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور مدیرعامل ایرنا و سرپرست روزنامه ایران، جناب آقای جوان فکر به زودی با ارائه توجیهات خود، بر حاشیه و ابهامات این اقدام بیافزاید .
نظرات بینندگان
تعامل
|
Germany
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۲۱
۳
از این پس به جای واژه بی معنی و بی ربط به این فرد از وازه زیبای جوان شعر استفاده خواهد شد
محمدرضا صمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۱۵
۴
مرده این نقد منصفانتونم که هر روز میام صراط نیوز
ای کاش یکی پیدا می شد(جز جوانفکر و مشایی) به این ابهامات پاسخ میداد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۶
۲
فرض شماره 5 را ننوشتید:
5 را هم من هم نمیدانم و نمی نویسم امافرض 6 چنین است:
آیا اصلا وزیر استعفا داده بوده است یا انکه استعفای اجباری برایش نوشتند، چون متن استعفا نامه موجود نیست ؛ پس به احتمال قریب به حتم وزیری استعفا نداده است تا اینکه ......زیر استعفایش موافقت نامه نوشته شود!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۳
۱۵
صراط ...داری دو بهم زنی میکنیا"""""مواظب باش!!!!!!

این یک سناریوی تازه حرامیان برای وانمود سازی اختلاف نظر میان احمدی دلاور و امام خامنه ای است"""""""صراط مواظب باش صراط مستقیم باشی"""
محمد (عاشق ميرحسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۷
۶
من همون اول تو سايت صراط نظر دادم و گفتم بازم تكرار ميكنم دولت فعلي اعتقاد قلبي به ولايت نداره، اينها از روز اول دروغ ميگفتن، اگر حرف منوو قبول ندارين صبر كنين رفتار آتي دولتيهارو ببينين بعد خودتون قضاوت كنين، اينا تازه شروع كردن.
به اون دوستمون هم كه اسمش رو گذاشته امين زنده به عشق احمدي هم توصيه ميكنم تا دير نشده اسم كامنتشو عوض كنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با اینکه از موسوی و کروبی رشوه گیر متنفرم اما باشما موافقم من که در انتخابات قبل فقط رای دادم ولی به هیچکدوم رای ندادم چون همشون رو ریاکار و دروغگو میدونستم.
عشقست سید علی ضامن استقلال کشور و عزت ما
امسال هم قراره انشاالله بادوستان در انتخابات مجلس به هم نسلهای خودمون یا کسایی که بعد از نسل اول هستند رای بدیم چون به نظر ما 33سال قدرت داشتن برای اینها بسه حالا نوبت ماست!
بزار صراطی وگرنه میگم مشایی بیاد بخورتتا!!!
تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
تو یکی خودتو قاطی نکن تو طرفدار میر حسین ضد انقلاب هستی ما خودمون بلدیم بلایی رو که سر میر حسین اوردیم سر مشایی هم بیاریم واین ربطی به احمدی نژاد محبوب و ولایی نداره.
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاي تهراني سلام
مشايي ربطي به احمدي نژاد نداره؟ يعني شما هنوز متوجه نشدي كه احمدي نژاد و مشايي دو جسمن در يك روح؟ از يك طرف ميگي بلا سر مشايي مياريم بعد از يه طرف ميگي احمدي نژاد محبوب؟
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۶
۴
والا ماها كه خيلي وقته اينارو شناختيم و ازشون قطع اميد كرديم ....! جيب مارو نزنن ولايتمداريشون پيشكش ... قطعا ً اگه ميخوايم روسفيد باشيم پيش خدا ، آقا امام زمان و شهدا بايد پيرو ولايت باشيم و بس...
ضمنا از برادرمون علي از تنكابن خواهشمندم با توجه به موضوع فوق كه در روزاي آينده بيشتر ازش مطلب خواهيم شنيد بازم در توجيه عملكرد اين دولت ذوب شده در ولايت ! مارو مستفيض كنن ! البته اگه بازم فكر ميكنن جاداره !
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین جان - واقعا که ......
تو رو خدا مواظب جیبت باش ....... رو سفیدی پیش حضرت ولی عصر ( عج ) پیشکش -
هنوز اون دستمال که دنبالشی گم نشده - اخوی قیصریه رو به آتیش نکش --- همدلی یادت نره
یه کم صبر کن و توی تحلیل یه کم انصاف داشته باش .
حق یار
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
"بسم رب الزهرا (س)"
برادرم حسین جان باسلام و عرض ادب و احترام، برادرم ما با کارهای خلاف مسیر ولایت مخالفیم و آن را توجیه نمی کنیم، از هرکسی که می خواهد سر بزند و این هم به نظرم یکی از آن موارد بوده که جای هرگونه حمایت و پشتیبانی را از آن گرفته است! پس بنده به دنبال حمایت مطلق از افراد نبوده و نمی باشم و این مطلبم رو نیز قبلا به امین جان زنده به عشق احمدی گفته ام . معیار و ملاک ما جهت ارزیابی افراد و انطباق آنان با ارزشها، ولایت و ولایت پذیری آنان می باشد.
"البته بنده حساب دکتر احمدی نژاد را با آن که ممکن الخطا می باشند، از برخی افراد جدا می دانم. ما با ولایت زنده ایم _ تا زنده ایم رزمنده ایم. در پناه مولای خوبان عالم حضرت حجة بن الحسن المهدی _روحی فداه_ باشید.
***یا ثامن الحجج***
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهران سلام منظورت چيه ؟ مواظب جيبت باش و روسفيدي پيش حضرت وليعصر پيشكش !! يعني چي ؟؟ دستمالي كه دنبالشي گم نشده !! يعني چي ؟؟ و اينا چه ربطي داره با همدلي و صبر و انصاف داره ؟؟ لحن گفتاري و نوشتاري و مزه دهنت آدمو ياد جوانفكر و مشايي و بقايي و صحبتاشون و تفكراتشون ميندازه ... شما صبر كن و انصافتو ادامه بده انشالله با همين عزيزان محشور بشي مگه امثال ماها به احمدي نژاد راي دادند كه بياد جلوي رهبرمون گردنكشي كنه و حرمت بشكنه ؟؟؟؟ آقا مهران برو توي سايت مشايي ، كوچكترين اثري از پيگيري خط ولايت رو توي اون مشاهده ميكني ؟ به رفتار و گفتار اون توجه كن كمترين اثري از حب ولايت در اون ميبيني ؟ به رفتار و كردار اون .... نگاه كن اثري از فعاليت و كار براساس پيگيري خط ولايت در اون ميبيني ؟ آقا مهران شايد شما ولايت اينارو پذيرفتين و براي شما اين قبيل رفتار آقايان ملاك نباشه و البته ما هم اصراري نداريم كه شما تفكرات مارو بپذيرين ، پس لزومي هم نداره شما هم بخواين با تحكم و به شكل طلبكار بودن با ما برخورد كني و لحن گفتاري جوانفكرو تحويل ما بدي....
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر علي از تنكابن
سلام عليكم
گل گفتي ، علي يارت باشه
بهداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۳
۳
متشكر از تحليل ارائه شده. خدا حافظ رهبر فرزانه ما
مهران آزادپی
|
United States of America
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۲
۸
آنچه از اخبار مرتبط با این خبر در سایتهای دیگر بر می آید ، این است که جناب آقای مصلحی به واسطه کم شدن دامنه اختیارات خود ( توسط طیف خاص ) و به نشانه اعتراض نسبت ه این امر ، در اقدامی نمادین به این امر مبادرت فرموده اند که البته بازگشت به کار ایشان بر اساس دستور مقام معظم رهبری می تواند حاوی خبر های خوشی برای این وزارتخانه سخت کوش و کم توقع باشد .
لطفا نیمه پر لیوان را نگاه کنید و به اختلافات دامن نزنید - همدلی - همدلی - همدلی
انشاءالله
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۵
۳
ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم.....می خواهد آقای احمدی نژاد باشد و یا می خواهد کسی دیگر باشد.....گنده تر از احمدی نژادها هم هیچ غ ل ط ی نمی توانند بکنند اگر از مسیر اسلام خارج شوند.....میگند به بچه رو بدی ..........حالا حرف های بنده در یکی از کامنت هایم مبنی بر لجوج بودن و خودرایی آقای احمدی نژاد ثابت می شود و همچنین مسیر منتهی به خشنودی استکبار که آقای احمدی نژاد دارد به کمک دوستان اطراف خود طی می کند.....
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سبحان ...... کجا ؟؟؟؟؟؟ پیاده شو ، با هم بریم
پای اغلب اخبار کامنتت رو می بینم ، حالا چی شده اینقدر افراطی شدی ؟؟؟؟ یه کم منتظر باش ببین پی آمد خبر چیه ، بعد شروع کن به توهین و ناسزاگوئی
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی
کین ره که تو می روی به ترکستان است
تو که بابا خیلی ولایتمدار بودی تا حالا !!!!!
یه جو انصاف .......
حق یار
مزدشت
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران آزاد پی شما بامزه هستین جلوی اسمتون پرچم آمریکاست و دم از ولایت مداری میزنیدو تناقض مضحکی ست اول نگر در آینه تا کیستی بعد بیا واسه بقیه رهنمود بده
محمد محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۴
۹
خجالت بکشین از این کارها تون.
کدوم حکم حکومتی؟
چرا اینهم کذاب بودن ، این همه خصومت داشتن با دولتی که از همه دولت ها بیشتر ولایت پذیر هست برای چی ؟
شما با این اخبار کذب تون هم به حضرت اقا هم به دولت ولایت پذیر هم به 25 میلیون ایرانی توهین کردین. واقعا این پست و مقام چی داره که به خاطرش دست به هر کاری میزنید. این بار هم به لطف خدا و عنایت امام زمان و تدبیر حضرت اقا ، مکر و نیرنگ تون به خودتون باز میگرده.خدا اخر عاقبت همه رو به خیر کنه.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
انشائ الله به عنایات خاصه امام زمان مکر و نفاق این گرگان در لباس اسلام که رهبری رو تحت فشار میزارن زودتر رسوا بشه... سرمونو کردیم زیر برف میگیم هیچ کی مارو نمیبینه!!!
بسیجی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۵
۵
وای به حال ............ و دارو دستش اگه بخوان ......................
مزدشت
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
لطفا تو بخش نظرات لمپنیسم و چاقو کشی رو رواج ندین اون هم با اسامی ارزشی. سپاس
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۵
۷
سلام
لطف کنید حکم حکومتی آقا رو بزارید! اول دلیل رو بیارید بعد براش فلسفه بافی کنید. تا این لحظه که چیزی منتشر نشده! مدرک! دلیل! بعد چرند و پرند سر هم کردن!
محمدرضا هاشمی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۴
۴
احمدی نژاد قربانی هنر عملیاتی قدرت جهانی فراماسونی انگلستان است ، و اینکه این استعمارگر جهانی تا چه حد در ساختار حکومت ها و جوامع نفوذ عمیق دارد. مش...... یک سرباز کوچک وناآگاه و فوق العاده خطرناک این جریان است ، به عقبه و علل این جریان بپردازید تا به کسانی برسید که انگشت تعجب بر دهان بگزید.ببینید مولای آنها کیست؟ چه کسانی در خفا آنها را پشتیبانی میکند؟ دکترین مکتب ایرانی و تئوری مهدویت و بازی های دیگر را چه کسانی از در پشتی نظام تزریق میکنند؟ به بازی اساسی انگلستان پی ببرید ،مش......... و ......... قربانیانی بیش نیستند که با فرمولهای حرفه ای فراماسونی جهانی هضم میشوند.به ساختار و پایگاههای آنها در کشور توجه کنید، هنر عملیاتی آنها مخفی بودن آنهاست که برای شما باورکردنی نخواهد بود. در نهایت خواهید دید این شبکه درویش هایی هستند در اطراف و اکناف کشور که لباس های محقر برتن کرده اند و از مال دنیا در ظاهر چیزی ندارند و در ظاهر عاشق ولایتند و مقتدای این افرادند اما در باطن با یک خط و دستنوشته مشگل گشای آنها در خارج از کشورند. دقیقا نقاط قوت و ضعف شخصیت و رفتار ایشان دقیقا برای شبکه فراماسونی شناخته شده است و او را مانند ماهیگیری با طعمه ای کوچک (برآورد کردن آرزوهای کوچک) شکار نموده اند. واسلام
مهران آزادپی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بابا ، نوستراداموس - تا حالا کجا بودی ؟؟؟؟؟ مثل اینکه کلا از قافله پرتی - امشب حتما یه کم اسفند دور سر خودت بچرخون ، بعد بده پرنده ها بخورن - یه وقت چشم زخمی ، آسیبی ، چیزی نبینی -
نه به اون تحلیلت از مش ..... که سربازی کوچک و نا آگاهه - نه به اون صفت خطرناک که بهش وصله زدی - اخوی اول کامنتت رو یه جا دیگه بنویس و بعد اینجا پاکنویسش رو بزار
کاش یه کمی از عقبه و علل جریان هم می نوشتی ذهنمون یه کم منور بشه از افاضات حکیمانه ات
حسين
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سلام آقاي هاشمي ، مطلب بسيار بسيار جالبي نوشتين ، هرچند كه فهمش براي عامه مردم سخته ، ثقيل ، محال و غيرقابل باوره شايدم مطرح كردنش در جاهايي مثل اينجا مطلوب نباشه ، اما نشون دادين راه قابل توجهي رو طي كردين و مطالعه داشتين و اطلاعات مهمي رو كسب كردين .
انشالله به ياري خداوند متعال ، توجهات حضرت ولي عصر (عج الله ) و به بركت خون هاي شهدايمان و راهنماييهاي حضرت امام خامنه اي بتونيم اين انقلاب رو به سلامت از مكر و حيله دشمنان و منافقان داخلي و خارجي عبور داده و به دست صاحب اصلي ش برسونيم
بصرت خوب چیزیه
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
به به
چشممان به جمال پرچم امریکا و کامنت های نورانی! آقای آزادپی روشن شد!
میگم قبلا کامنتهای طولانی و تفسیرهای باحال و من درآوردی برای سینه چاکی یا همون حمایت از رئیس دفتر رئیس جمهور یا همون رئیس جمهور می نوشتید اما جدیدا کامنتهای بقیه رو نقد کردین و یه جورای مسخره کردین!
چی شده؟ تاکتیک عوض شده؟
حسين
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آقا مهران انگار شما وظيفه ت اينه كه بري به تمام اخبار مرتبط با آقايان را شناسايي كني و ببيني كي ها بر عليه آقايان صحبت ميكنن و نظر ميدن بعد با همون لحن جوانفكر و جوانفكروار (كه ميگين همه دروغ ميگن الا شما و فقط حرف حرف شماست بقيه نظر ندن و ...) نظردهندگان رو بكوبين ، خوانندگان محترم نگاه كنين به نحوه بيان ايشون : آقا سبحان ...... کجا ؟؟؟؟؟؟ پیاده شو ، با هم بریم
تو که بابا خیلی ولایتمدار بودی تا حالا !!!!! ...پای اغلب اخبار کامنتت رو می بینم ، حالا چی شده اینقدر افراطی شدی ؟؟؟؟ ...حسین جان - واقعا که ......تو رو خدا مواظب جیبت باش ....... رو سفیدی پیش حضرت ولی عصر ( عج ) پیشکش ..
هنوز اون دستمال که دنبالشی گم نشده - اخوی قیصریه رو به آتیش نکش ...
یه جو انصاف .......
متاسفانه فقط سفسطه و مغلطه ميكنن و هيچگونه جواب منطقي نميدن در توجيه اعمال آقايان ... كه البته توقعي نيست
آقا مهران نميدونم كي هستي و چي هستي ببين من و امثال من كه توي ايران الحمدلله كم هم نيستيم ، چشم كه وا كرديم شكر خدا ديديم خانواده هامون (پدرا و برادرا و ..) جانا و مالاً و عملاً در خط اسلام و ولايت بودن و كاملاً در تمام صحنه ها حاضر بودند و هستند و توي اين راه خون داديم و از هر كاري كه فكرشو بشه كرد كوتاهي نكرديم و نميكنيم و نخواهيم كرد و همين الان هم همه جوره هستيم ، البته فقط با ولايت سيدعلي خامنه اي اماممون البته همه اين كارها رو صرفا وظيفه خودمون مي دونيم ، فقط وظيفه و تكليف يعني بهمون واجب بوده و بايد انجام مي داديم و كاري نكرديم كه بخوايم سر كسي منت بذاريم ، اما پاش همه جوره مي ايستيم ، فهميدي ؟ پاش واميسيم (لااقل اين يكيو از خانواده خودم مطمئنم) حالا منظورم از گفتن اين حرفا اينه كه ببين آقا ما اين وضعيت رو همينجوري بدست نياورديم و همينجوري هم حفظش نكرديم. براي حفظ اين پرچم همه جوره هزينه كرديم (حزب الله) تا انشالله به دست مولامون حضرت قائم (عج الله) برسه و اين به بركت خون هاي بهترين جوانان طيف ولايي و حزب الله بوده و هست و خانواده هاي متدين و حزب اللهي پاي خونهاشون وايميسن ، پاي ولايت و رهبرشون وايميسن ، فكر كردي امثال ماها ساكت ميشينن كه يه سري افراد مشكوك بيان جلو مولامون و آقامون وايسن ؟؟؟ فكر ميكني ما كوريم يا نفهميم كه كاراي اينارو درست درك نميكنيم و به زعم شما اينا عاشق ولايتن و ما بدليل كج فهمي متوجه نميشيم يا با اينا خصومت و پدركشتگي داريم كه شما مياي اينجا مارو با لحن جوانفكري مي كوبي و بعدشم نصيحت به همدلي و انصاف مي كني ؟؟ فكر ميكني احمدي نژاد با راي كي ها رئيس جمهور شد ؟؟؟ غير از اينه كه خانواده هاي متدينين ، حزب الله ، علما و دلسوزان اسلام و ولايت و ... بعد از سختي هاي دوره اصلاحات با تصور اينكه احمدي نژاد از خودشه و ولايتي هست و ... يكصدا ازش حمايت كردن و بهش راي دادن ؟؟؟؟ فكر ميكني اينا راي دادن كه اينجوري بشه و هر روز يه فتنه جديد درست كنن و جلوي رهبر وايسن ؟؟ مگه اينكه از روي جنازه امثال ماها (لااقل از خودمون مطمئنم) رد بشن و حزب اللهي وجود نداشته باشه كه در كارشون موفق بشن ...
مهران آزادپی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسین جان ، سلام و عرض ارادت - پاسخگوئی به کامنت شما از روی بی ادبی و عدم رعایت موازین محاوره نبوده و نیست - ( الا اینکه از این غافل بودم که جنابعالی از اساتید مبرز و ممتاز سبک شناسی هم هستید . )
هیچکدام از ما از سبقه و سابقه هم خر نداریم و اینجا یک فضای مجازی برای بیان عقاید و آراء مختلف است و صرف نظر از مواضع صراط ، خوشبختانه این سایت با نهایت استفاده مثبت و بهینه از فضای آزاد گفتگو (که به حق ماحصل بزرگواری و بزرگ منشی دولت محترم است و تا کنون سابقه نداشته) امکان مباحثه ای را فراهم نموده که هر شخص با هر نقطه نظر ، ایده و آراء خود را بیان می نماید . که بدین وسیله توفیقات حضرت بقیه الله الاعظم را برای دست اندر کاران این سایت و ادامه رسالت روشنگری ایشان خواهانم - انشاءالله
و اما بسیاری از گفته های جنابعالی نیز در عمق جان این حقیر ، سالیان متمادی است که حک شده است - علی الخصوص محوریت رهبر معظم انقلاب که الحق الگوئی جامع در مسیری است که در آن گام نهاده ایم و گام نهاده اید -
اما برادر ارزشی که تلویحا سبقه ای از خود و خانواده شریف را در این کامنت به یادگار نهاده اید و انشاءالله در دفتر ثبت وقایع دوران ، نزد پروردگار نیز ثبت است - آیا ما حق داریم که به هر بهانه ای دولتمردان را مورد هجمه قرار دهیم و با بکار بردن الفاظی (که به نوعی به آنها اعتراض نموده ام )، وقتی که عرصه تاخت و تاز ، تحت قلم فرسائی مقرضانه و مریض برخی اصحاب بولتن فراهم شده ، ما هم به این پیکر نیمه جان مشتی و لگدی بزنیم ؟؟؟؟؟؟
به یاد حضرت علی اکبر و حضرت قاسم سلام الله علیهما در واقعه عاشورا می افتم که مورد این جفا قرار گرفتند و وقتی که گرد و خاک میدان فرو نشست ، جفا کنندگان چه لعن ها و چه نفرین ها که به خود و پدران خود نکردند .
برادر ارزشی ، شما که ولایتمدارید و تابع امر رهبری معظم - آیا ایشان اینگونه ادبیات را بر می تابند؟؟؟؟؟؟؟ - واقعا پیش خود فکر می کنید که آقایان دولتمردان برای زدن جیب شما دور هم جمع شده اند؟؟؟؟؟ زهی انصاف
در مورد سایر کامنت ها نیز ، دعوت اینجانب به اعتدال بوده و رعایت انصاف که حق دولت است و حق مقام معظم رهبری است و حق کلام قرآن است و تعلیمات همه انبیاء و اولیاء الهی - و اگر سبک این گفتمان با سبک آقای جوانفکر به نظر جنابعالی یکی می نماید ، زهی سعادت
برادر بزرگوار - امروز میهن آزاد و رو به آبادی ما اسایش می خواهد - آرامش می خواهد - فراغ بال می خواهد تا به چیز های دیگری به غیر از درگیری های قومی و سیاسی و عقیدتی نیز فکر کند - خصیصه ای که دنیا نمی خواهد در ایران و ایرانی ببیند - و این در سایه همدلی و جذب حد اکثری محقق خواهد شد . و البته این اطمینان را به شما می دهم که با آنچه که از وجود مبارک رهبر معظم سراغ داریم ، ایشان هرگز بر سر اصول کوتاه نمی آیند و البته در مورد تخریب در مقوله فروع هم بیاناتی فرموده اند که متاسفانه توسط برخی به فراموشی سپرده شده -
-از خود شما می پرسم - تحت فضائی که برخی از حضرات ، حتی مدعی روشنفکری بوجود آورده بودند ، آ یا همین خود شما می توانستید که دولت را متهم به جیب زنی فرمائید و آزادانه (هل من مبارز ) بطلبید و فریاد و ..... راه بیاندازید که هاااااااای من آنم که رستم بود پهلوان؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخوی الآن که فضا باز است ، بیائید اگر نقطه ضعفی هم وجود دارد ، آنرا دوستانه بگوئیم - نه با تهدید و ارعاب و آی ما نمی گذاریم و آی ما چنینیم و ما صاحبش هستیم و مال ما است و ......... ( خدا کند که همه ما ، تحت تاثیر تبلیغات مسموم که به روشنی هدفی خاص را دنبال می نماید و حذف اجراء عدالت و ادامه ویژه خواری های مسبوق به سابقه را در دستور کار دارد ، تحت تاثیر قرار نگیریم و نا خود آگاه آب به آسیاب ایشان نریزیم - خدا کند که از جفا کنندگان به علی اکبر و قاسم ( ع ) نباشیم - حق یار
حسين
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سلام آقا مهران با 90% مطالب كامنت آخرت موافقم ، قطعا هيچ وقت چشممون رو به كار و فعاليت تلاش دولت نبستيم و ممنونيم ازشون و تخريب از اين بابت ظلمه و بس ، هرچند كه كار براي مردم وظيفة دولتهاست و براي همين هم انتخاب شدن ، منتها اين دولت به مراتب نسبت به باقي دولتها پركارتر و پرتلاشتر بوده ، اما برادرم اگه اينا يه شبه كل دنيا رو از نظر پيشرفتهاي علمي پشت سر بگذارن اما ولايت نداشته باشن پشيزي نمي ارزه...
ضمن اينكه آقا مهران سرعت بروز برخي مسائل و انتشار گفتارها و نظريه پردازي هاي جورواجور انحرافي .... !!!! چند سال هم اينك از 10 به 1000 رسيده و هر روز شاهد علم كردن يه موضوع و جنجالي هستيم كه در نهايت منافع دشمن رو تامين ميكنه ... با اعتقادات مردم بازي ميكنه ، سرناسازگاري با علماي دين داره ، علناً از حضرت آقا تبعيت نمي كنه ... تا كي فكر كنيم يكي از روي اشتباه بوده ، يكي از روي كل كل با هاشمي و بچه هاش بوده ، يكي از روي فلان بوده ... و خودمونو گول بزنيم و توجيه كنيم ؟؟؟ آقا مهران مسلموني و تشيع به ما گفته وقتي برادران ديني مون دارن قتل عام ميشن و حضرت آقا فرمودن اين عيد به كام ما تلخ شده ، ما جشن نوروز برگزار كنيم ؟؟ چرا همان موقع برگزاري مراسم حضرت آقا تشريف بردن عسلويه ؟؟؟ موضع حضرت آقا در مورد وزارت خارجه و عملكرد آقايون رو يادتونه ، انتصاب مشايي و بقايي و .... در آفريقا و آسيا و ..؟ موضوع انتصاب مشايي كه ديگه هيچي !!! دوستي با مردم اسرائيل ، نوح و چند خدايي و راههاي رسيدن به خدا و .......... كلي موضوع ديگه !!!!

اصلاً ما اشتباه ميگيم و اطلاعاتمون راجع ولايتمداري آقايان احمدي نژاد ، مشايي و بقايي و ... غلط و اشتباه هست ، شما مارو توجيه كنين .... تحليل شما چيه ؟؟؟؟
مزدشت
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مهران آزاد پی هرکسی حق داره آزادانه نظرش رو اینجا بنویسه این منصفانه نیست شما با این ادبیات نازل به دیگران هجمه برید.پیاده شو و پرتی وافاضات و... زان پیش که اینجا بدروغ خود رو یک ولایی جا بزنی سعی کن مودب باشی و خودت را به ادب و فضایل انسانی آراسته کنی. این شرط اوله. با سپاس از صراط کامنت های حاوی مفاهیم توهین آمیز رو نشر نکنید
مهران آزادپی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مزدشت عزیز ؛ تک مضراب هات رو دیدم اما با این طرز فکر و این همه تفاوت ، بحث میان من و شما اصلا صلاح نیست - ( هرکسی آزاده ....... صراط جان سانسور کن ........ ؟؟؟؟؟؟ !!!!!!! ) احتمالا از طیف تمامیت طلب !!!!! شاید ؟؟؟؟؟
حسين
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سلام آقاي مهران آزاد پي ، هرچند تحليلي از موضوع مدنظر ارائه ندادين اما نقطه نظرات بنده راجع به كامنت آخرتون را مي نويسم اميدوارم يه كم توضيحش بدين

نكته : متاسفانه شما دولت را به حضرت علي اكبر و حضرت قاسم تشبيه كردين ! و گفتين كه با انتقاداتي كه از اين دولت ميشه (البته اكثر انتقادات در خصوص عدم ولايت پذيري دولت است)
1- به یاد حضرت علی اکبر و حضرت قاسم سلام الله علیهما در واقعه عاشورا می افتم که مورد این جفا قرار گرفتند و وقتی که گرد و خاک میدان فرو نشست ، جفا کنندگان چه لعن ها و چه نفرین ها که به خود و پدران خود نکردند !!!! و معتقدين امثال ماها كه به ولايت پذيري آقايان انتقاد ميكنيم بعداً كه پي به عشق بي نظير آقاي احمدي نژاد و مش.... و بق.... و جو.... به مقام عظماي ولايت برديم به خودمون و پدر و مادرمون نفرين مي كنيم كه چرا به مش.... و احمدي نژاد انتقاد كرديم ؟؟؟؟ !!
2- فرمودين اگه ادبيات شما شباهت جوانفكر باشه براي شما جاي سعادت داره ! به اين ترتيب : و اگر سبک این گفتمان با سبک آقای جوانفکر به نظر جنابعالی یکی می نماید ، زهی سعادت !!!! آيا شما واقعاً سبك گفتمان جوانفكر را سعادتي براي خود مي دانيد ؟؟
3- فرمودين برادر بزرگوار - امروز میهن آزاد و رو به آبادی ما اسایش می خواهد - آرامش می خواهد - فراغ بال می خواهد تا به چیز های دیگری به غیر از درگیری های قومی و سیاسی و عقیدتی نیز فکر کند - خصیصه ای که دنیا نمی خواهد در ایران و ایرانی ببیند - و این در سایه همدلی و جذب حد اکثری محقق خواهد شد . و البته این اطمینان را به شما می دهم که با آنچه که از وجود مبارک رهبر معظم سراغ داریم ، ایشان هرگز بر سر اصول کوتاه نمی آیند و البته در مورد تخریب در مقوله فروع هم بیاناتی فرموده اند که متاسفانه توسط برخی به فراموشی سپرده شده -
آقا مهران ميخوام بدونم چطور شما اقدامات آقايان دولت را در خصوص مسائل آقاي مشايي و نظريات جورواجور (اسرائيل و نوح و چندخدايي و مكتب ايران و نوروز و ...) و جنجالهاي انجام شده و بي توجهي به نظر حضرت آقا در اين انتصاب ، موضوع متكي در سنگاپور و ... نظريات و اقدامات بقايي و مشايي و جوانفكر و ... را همدلي مي دانيد و نظريه مكتب ايراني را موجب انسجام جهان اسلام ارزيابي مي كنيد و برگزاري جشن نوروز را هنگام قيام مردم مسلمان منطقه و قتل و عام آنها از سوي دست نشانده هاي آمريكا ، موجب دلگرمي مسلمانان بحرين و ... ارزيابي مي فرماييد ؟ فعلاً زحمت بكشين اينارو تحليل كنين تا بعد ممنونم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
برادر ارجمند حسین آقای عزیزم - توضیح دوباره و دوباره واضحات ، مقوله ای است که نه به صلاح است و نه در حوصله این مکان می گنجد و اما در مورد همه مواردی که سوال فرموده اید ، حجت ، فرمایشات مقام معظم رهبری است که در خطبه های نماز جمعه مورخه ۲۹ شهریور1387 بیان فرمودند . و نظر جنابعالی را به آن جلب می نمایم .
- .... حالا كسي حرفي مي‌زند اشتباه ، عكس العمل‌هايي هم در مقابل آن نشان داده مي‌شود. (خوب مساله را بايد تمام كرد). اينكه يك روز يك نفر از اين طرف بگويد، يكي از آن طرف بگويد، يكي اينجور استدلال كند، يكي از آن طرف حرف بزند، اين درست نيست، اين التهاب آفريني است؛ حرفي بود گفته شد و اشتباه بود و تمام. موضع جمهوري اسلامي و موضع دولت جمهوري اسلامي هم اين نيست ... خوب اين حرف خطايي بود، حرف درستي نبود. اين را نبايد وسيله التهاب قرار داد. من خواهش مي‌كنم از همه، اينجور مسائل كوچك و مسائل جزئي را، حرفي بر زبان كسي جاري مي‌شود، مطلبي گفته مي‌شود، اين را وسيله‌اي قرار ندهند براي اينكه مدتي جريان سازي و مساله آفريني بشود در سر تا سر كشور، يك عده موافق يك عده مخالف سر قضيه اي پوچ، خوب موضع نظام مشخص است، تمام شد».
حسین جان ، برادر عزیزم قطع به یقین می دانم که دل جنابعالی نیز همچون حقیر و همه ی ایرانیان مسلمان ، برای حفظ ارزش های انقلاب می تپد - اما آیا مستند نقادی شما همین چند بولتن مسئله دار است که با نادیده گرفتن حرف ولی امر مسلمین باز هم به مسائلی که حضرت آقا فصل ختام آنرا مدتها پیش فرموده اند ، دامن می زنند؟؟؟؟
اخوی ، فتنه بزرگتر از این حرفهاست - بدنبال جریان فتنه در حلقه دولت متمرکز نشوید - در حلقه دولت بجز تبعیت محض از مقام ولایت چیز دیگری را نخواهید یافت - دشمن کوه احد را دور زده و از پشت می آید - نگاهی هم به آن طرف داشته باشید تا مبادا از آنجا که انتظار ندارید ضربه بخورید و ضربه بخوریم .
برادر مومن ، طیف تمامیت خواه که سالها چنگال خود را در ثروت ملی فرو برده بود و از آن در سرزمین بیگانه برای خود و خاندانش برج و بارو و شهرک می ساخت ، انبر داغ علی در کف دستانش نهاده شده و اینک زخمی است

- درجائیکه فرضیه شورای رهبری به جای مقام ولایت مطرح می شود ، در محفلی که یکی از حضرات حکم حکومتی حضرت آقا را در خصوص ب . م . را با عصبانیت روی میز می کوبد و نظر کارشناسی را مقدم می داند - زبانم لال هزینه نمودن رهبر معظم و احمدی نژاد و مشایی که جای خود دارد .
پس بصیرت من و شما کجاست ؟؟؟؟
اخوی - مومن - ولائی - دیکته ننوشته غلط ندارد - نه من و نه هیچکس دیگر ، توان این را ندارد که بگوید حلقه دولت اشتباه نمی کند . بله ، اشتباه می کنند ، مقام معظم رهبری تذکر می فرمایند - موضوع اصلاح می شود و دوباره ادامه مسیر و البته اصول بر جای خود باقیست .
این خیلی فرق می کند با رودر رو ایستادن با مقام معظم رهبری و نامه بدون سلام ارسال نمودن
شما هم در منزل خود ممکن است یکی از فرزندان خود را برای به راه آمدن و به بیراهه نرفتن گوش مالی دهی - آیا این به معنی مرز بندی بین شما و این فرزند است؟؟؟؟؟
واما مهمتر از همه اینکه مقام معظم رهبری بر سر اصول با احدی سر سازش ندارند ، چه اگر موضوع جدی بود ایشان خود برای حفظ اصول وارد می شدند .
- ضمن دعوت دوباره خودم و همه دوستان به همدلی و بصیرت ، از دامن زدن به مقوله هائی که یک عده بولتن نویس معلوم الحال پرچم داری آنرا بر عهده دارند ، به خداوند متعال پناه می برم .
حق یار
اعتدال شرط همدلی است ، حال که محوریت مقام ولایت است بیائید با هم مهربانتر باشیم و دل مقتدایمان را خون نکنیم
حسين
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
برادر ناشناس سلام ممنونم از صحبتتاتون. استناد قشنگي به سخنراني حضرت آقا داشتين ، قطعاً نارسايي همه طرفه هست ، چپ و راست و ... و همه اينا (اعم از اونايي كه شوراي رهبري رو پيشنهاد كردن و فتنه هاي جديد) خون به دل اماممون ميكنن
ضمناً ادبيات شما با آقاي مهران تفاوت زيادي داره ، شما كه آقا مهران نيستين ؟
مهران آزادپی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسین جان ، کامنت بالا رو بدون اینکه مشخصات نام و ایمیل رو وارد کنم ارسال کردم که بدینوسیله عذر خواهی می کنم
حسين
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سلام آقا مهران (ضمن تشكر) نميدونم شما گرايش سياسي به كدوم شخص و جناحه اما ماهايي كه ميزانمون براي انتخاب افراد فقط و فقط و فقط حضرت آقا بوده و كوچكترين گرايش ديگه اي (اعم از هاشمي موسوي خاتمي احمدي نژاد و ...) رو به جز ولايت در قلب و زبونمون راه نداديم از همه اينا كم و بيش نااميد شديم و با توجه به صحبتهاي اخير حضرت آقا منبعد سعي مي كنم كمتر وارد مباحثاتي مثل مشايي و جوانفكر و احمدي نژاد بشم ، (ولايت والسلام) ايشون فرمودن تا زماني كه من زنده هستم و مسؤوليت دارم اجازه نمي دم كوچكترين انحرافي بوجود بياد .... خب ما هم همينو ميخوايم كه دار و دسته هاي زودگذر سياسي چپ و راست و شمال و جنوب و ... در هنگام عبورشون زحمات و تلاشهاي طيف حزب الله را هدر ندن .... كه خيالمون از ناكامي اين افراد راحت بود ، با اين نويد حضرت آقا خيالمون راحتتر شد ...
مهران آزادپی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
برادر عزیز ، حسین جان - ضمن تشکر از طرف خودم و سایر بچه حزب اللهی ها از شما به خاطر اتخاذ مواضع ولایتمدارانه تان ، همانطور که بار ها و بار ها در خصوص شکاف در حال ایجاد میان برادرانی که یک آرمان دارند و آن هم رساندن امانت حکومت اسلامی به دست حضرت ولی عصر ( عج ) عقاید ناچیز خود را بیان نموده و دعوت به همدلی کرده بودم - از این موضوع اطمینان کامل داشتم که ناخدای این کشتی در این دریای طوفانی ، کهنه ناخدائی است که کشتی را به ساحل می رساند . و بارها در کامنت هایم به این نکته اشاره کردم که این رهبر فرزانه و این ناخدای کهنه کار هرگز بر سر اصول با احدی سر سازش ندارد و بحمد الله ، ایشان نیز اتمام حجت فرمودند .
حجت تمام است - ایشان تلویحا فرمودند که حواسشان به کوچکترین انفعالات هست - پس بیائید همراه و همدل با هم فتنه اصلی را که همان طیف تمامیت طلب می باشند رسوا کنیم و شاید بتوانیم با دستان ناتوان خود ، گره ای کوچک از کار سکانداران دولت بازکنیم .
حق یار
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۵
۸
برادر های عزیز صراط نیوز !
شاید تو فضای کینه و حدق این حرفها برای شما ارزشی نداشته باشه ولی
انصافا دارید خیلی تندورادیکال میرید و با نگاهی به سخنان حضرت آقا این خط شما مورد تایید نیست
کینه انصاف رو از شما گرفته است و تا یک متری دور وبرخودتان دیگر جایی رو نمی بینید
برگردید به مسیر اقا!
برگردید به خط اقا !
برگردید به سلوک رفتاری حضرت اقا !
حرفهای دشمن شاد کن وتفرقه اندازانه رو کم کنید!
مدیر پایگاه ضمن تشکر از ارسال نظرتان
خواهشمندیم به جای فرافکنی و کلی گویی، مطلب را نقد بفرمائید .
با تشکر
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگه چون اینگونه مجبورند از وقت گران بهایشان بزنند و جواب شمارا بدهند
مزدشت
|
Norway
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۵
۳
این متن از جمله متن های استثنایی صراط بود که بدور از خاله زنک بازی های مرسوم و غرض ورزی های کودکانه ی صراط با دیدی منتقدانه و از زاویه ای درست و حیاتی ماجرا را به چالش کشیده است به امید افزایش مطلب های مفید اینچنینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۵
۶
همين كه احمدي نژاد در مقابل زياده خواهي هاي ...... ايستادگي مي كند جاي تحسين وستايش دارد كاش خاتمي و كروبي هم در دوره اصلاحات شهامت چنين عملي را داشتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چیه چرا ترسیدی یاوه گوییت رو ادامه ندادی ترسو
www.bitaraf321@aol.com
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۸
۴
جواب این ابهامات را در نامهء خرداد88 هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری جستجو کنید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما این نامه رو کجا خوندی!
bitaraf321@
|
Iran (Islamic Republic of)
نامه سرگشاده بود عزیز
پیش بینیهای هاشمی درست از آب دراومده
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
اخوی بی طرف - به این نمیگن پیش بینی - به این میگن برنامه ریزی
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
۲
۴
حرف دلم:
خدا لعنتت كنه مش....!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
۴
۳
درود بر هاشمي بزرگ و سلام بر ايشان
man
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطي داشت!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه خوب دقت بفرمائید اتفاقا خیلی هم ربط داشته - سیاست یک قدم به عقب دو قدم به جلو تزار روس ، که امروز به یک قدم به عقب ، صد قدم به جلو خاندان ه .... تبدیل شده ربط این قضیه ، با کامنت ناشناس رو نشون میده
- اخوی غافل نشستی - م... ه.... که تا قبل از این صحبت از محاکمه و جوابگوئی به مردم و اثبات دخالت مستقیمش با فتنه توی همین سایت ورد زبون بود ، امروز در مجلس شورای اسلامی از سوی نایب رئیس کمیسیون اصل نود مورد حمایت قرار گرفته و نامبرده اظهار فضل کرده که م... ه.... حق داره خودش رو به رای بگذاره - صراط محترم هم که لابد این خبر و نقد اون از خطوط قرمزش بوده که چیزی ننوشته
- جالب اینه که کیهان هم در این مورد سکوت کرده و حاج حسین آقا هم نقدی بر این اقدام نزده
حالا متوجه شدی داریم به کجا میریم ؟؟؟؟؟
بعد از عقب نشینی از سنگر خبرگان رهبری و یک سری مظلوم نمائی ، الآن وقت حمله و صد قدم به جلو است - و بنا به تفکر این طیف تمامیت خواه ، حالا توی این صد قدم حمله ، هرکسی میخواد هزینه بشه مهم نیست .......
دولت تخریب میشه ؟؟؟؟؟؟؟
یاران ولایتمدار و پایبند به اصول بد نام جلوه می کنند؟؟؟؟
شبهه اختلاف بین ریاست محترم جمهور و مقام معظم رهری بوجود میاد؟؟؟؟؟؟
شکاف بین اصولگرایان ایجاد میشه و مدتی همدیگه رو متهم می کنند؟؟؟؟؟
این تصور به جامعه القاء میشه که حرف مقام معظم رهبری روی زمین مونده؟؟؟؟؟؟
برای این طیف چه تفاوتی داره ؟؟؟؟؟؟
بازیافت سنگر های از دست رفته ، علی الخصوص ویژه خواری از جیب ملت ( بخوانید انگیزه مالی ) و بسط سیطره خاندان خاص ( بخوانید تمامیت طلبی ، قدرت ،یا هرجه .... ) از اوجب واجبات است - اگه باور ندارید میخواید فتواش رو هم صادر کنند .
صراط جان بصیرت !!!!!!!!!!!!!!!
اینجاست که شهامت حاج حسین شریعتمداری و حسین اقا رو می طلبه .....
اقا یه نقدی ، مقاله ای ، سر مقاله ای،
یا نکنه زبونم لال شما هم .......؟؟؟؟؟؟؟
بصير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
۳
اگه تونستيد يه روز بريد خونه مشايي خواهيد ديد كه حتي به لوستراي خونه اش هم ورد و ذكراي عجيب و غريب آويزون كرده كلاً با رمل و ... خيلي سر و كار داره-لذا هيچ شك نكنيد كه نفوذ مرموزش روي احمدي نژاد از همين بابه وگرنه نه من كه خونه اش رفتم آدم خرافاتي ام نه خداي نكرده احمدي نژاد انقدر ساده لوحه كه ادم از نفوذ عجيبش روي احمدي نژاد تعجب مي كنه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
۲
۳
توجه
خوانندگان محترم! اگاه باشید!
ایت الله مصباح: امروز نیز فراماسونری با شعارهای انقلاب و اسلام جلوه می‌کند و تحت پوشش آن حرف خود را بیان می‌کند، یعنی قالب را حفظ و محتوا را عوض می‌کند...»
محمد
|
United States of America
شما از امریکا چه اطلاعاتی داری عزیز دل نکنه از vpn استفاده میکنی ناقلا(خدای ناکرده البته طبیعیه چون ازادی واسه ی تو و امثال تو جزء واجباته ولی واسه ی بقیه عند گناه است)
زمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
۲
بفرموده حضرت روح اله:الله الله در انتخاب اصحاب خود0000 ]قای احمدی نژادمخاطب سخن امام (ره)میباشد0
یه بنده خدا
|
United States of America
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۱
۱
۱
بابا چه خبره هر اتفاقی تو هر گوشه دنیا میوفته ربطش میدین به مش... بد بخت!حالا هم که خیلی فرصت به دور بعدی انتخابات مونده همه شروع به خط و نشان کشیدن کردن که مثله موسوی الش میکنیم وبل.کیو با کی مقایسه میکنین؟!مگه دکتر احمدی نژاد صد جا و از صد تریبون از آقای مش..... دفاع نکرده و نگفته که نظرات ایشون همون نظرات دولته.حالا بعضیا با یه لحن حق به جانب میگن حساب مش... از احمدی جداست.کدوم جدایی؟!
امیرحسین
|
India
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۲
۱
۱
سلام به همه

فکر کنم بهتره دوستانی که تو این زمینه با هم اختلاف پیدا کردن یه مقدار حواسشون باشه که قرار نیست از هم دیگه عبور کننن.‏
فراره با هم مشکلات رو حل کنن. و ته تهش اینه که یه طرف اشتباه تحلیل کرده دیگه،عناد نداریم که با هم، 25 بهمن که نیومده تو خیابون مبارزه علنی کنه!!!!‏
برای هم روشنگری و دعا کنیم که احتمال
خطاهامون کم شه.‏‏

مخلصیم
www.bitaraf321@aol.com
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۲
۲
۱
امام جماعت نهاد ریاست جمهوری:
آقای مشایی در صورت کاندیدا شدن قطعا رئیس جمهور خواهند شد
reza
|
Turkiye
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
۲
مردي در كنار رودخانه‌اي ايستاده بود.

ناگهان صداي فريادي را ‌شنید و متوجه ‌شد كه كسي در حال غرق شدن است.

فوراً به آب ‌پرید و او را نجات ‌داد...

اما پيش از آن كه نفسي تازه كند فريادهاي ديگري را شنید و باز به آب ‌پرید و دو نفر ديگر را نجات ‌داد!

اما پيش از اين كه حالش جا بيايد صداي چهار نفر ديگر را كه كمك مي‌خواستند ‌شنید ...!

او تمام روز را صرف نجات افرادي ‌كرد كه در چنگال امواج خروشان گرفتار شده بودند ، غافل از اين كه چند قدمي بالاتر ديوانه‌اي مردم را يكي يكي به رودخانه مي‌انداخت...!
مزدشت
|
Turkiye
رضا جان بسیار و نغز بود
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
۱
دلیل به اصطلاح استعفای مصلحی عزل یکی از اطرافیانشان بود که از نزدیکان مش.... بود به این دلیل مصلحی را تحت فشار قرار دادند تا استعفاکند که خداراشکر با درایت سید علی نقشه شان برآب شد
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
.....خدارا شکر با درایت (آقا) سید علی نقشه شان برآب شد.
***یا علی***
احمديان
|
Canada
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
مرگ بر ضد ولايت فقيه
ولايت فقيه ادامه ولايت پيغمبر و بيمه كننده كشور و انقلاب است