۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶
وقتی سبزی ها سوژه ندارند

جعل نام اولین نوزاد سال 90 برای حیات میر حسین!

پیش از این حامیان فتنه گر موسوی از اسامی دروغین برای کشته های ساختگی پس از انتخابات استفاده می کردند که پس از بر ملا شدن حربه های دروغین خود این بار نامی جعلی را برای اولین نوزاد متولد شده سال 90 انتخاب کردند .
کد خبر : ۱۹۰۹۶
"صراط" - در حالی که نام اولین نوزاد متولد در سال 90 در سازمان ثبت احوال کشور "امیر حسین" ثبت شده است هواداران فتنه این بار در اقدامی جدید با جعل نام این نوزاد جو سازی خود را برای زنده نگه داشتن نام میر حسین آغاز کردند .
به گزارش صراط نیوز پس از آنکه هواداران فتنه گر میرحسین موسوی نتوانستند از فوت پدر این فتنه گر و مراسم تشیع جنازه اش سوء استفاده کنند این بار در اقدامی جدید با تغییر نام اولین نوزاد متولد شده در سال نود از "امیر حسین" به "میرحسین" به دروغ پراکنی و خبرسازی با هدف یادآوری نام این فتنه گر پرداختند .
این در حالی است که در صورت انتخاب نام میر حسین برای نوزاد متولد شده باید پدر وی از سادات باشد در صورتی که امیر حسین محمدی فرزند روح الله صادره از قم جزء خانواده سادات محسوب نمی شود .
پیش از این حامیان فتنه گر موسوی از اسامی دروغین برای کشته های ساختگی پس از انتخابات استفاده می کردند که پس از بر ملا شدن حربه های دروغین خود این بار نامی جعلی را برای اولین نوزاد متولد شده سال 90 انتخاب کردند .
گفتنی است امیر حسین محمدی نام اولین نوزاد متولد شده در سال 1390 از استان قم است که در دقایق اول سال متولد شده و نام وی برای صدور شناسنامه به سیستم سازمان ثبت احوال استان وارد شده بود .
 
 
نظرات بینندگان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
۳۴
۶۸
برادران صراطي روي سخنم با شماست، شما برادرها سعي نكنيد خودتون گول بزنيد نام مير حسين موسوي در تاريخ جاودانه شد، اينقدر خودتونو اذيت نكنيد نام مير حسين موسوي رفت كنار دست كوروش كبير، امير كبير، امام راحل.
مير حسين با شجاعت بي مثالش خودشو به دينا معرفي كرد و همه دنيا دارن تحسينش ميكنن چه شما خوشتون بياد چه خوشتون نياد چه اونجاتون بسوزه چه اونجاتون نسوزه.
البته اين هم بگم شماها هم اسمتون تو تاريخ ثبت شد منتها از جنبه منفي، به نام يك عده متحجر واپسگراي عافيت طلب سانديس خور.
عزت زياد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
کیه که درک بکنه!!!!!
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
اينكه نام ميرحسين مثل صدام حسين و هيتلر و و يزيد و شمر و.. در تاريخ ماندگار شد شكي نيست اما بعيد است نام سبزكها مثل فشيستها در تاريخ بماند
سبزي كه با دروغ و نفاق به همراه ضد انقلاب و منافقين منادي حذف اسلام بودند
سبزكهاي كه حاضر نبودند در مقابل راي مردم سر تعظيم فرو برند و با مردم و دموكراسي به مخالفت برخواستند هرگز در تاريخ ايران جاي ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نامش درکنار صدام ومنافقین و...جاودانه شد چه خوشش بیاید چه نیایید (سرمایه اسراییل)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نام مير حسين درتاريخ ماند (البته دور از جان امام وامير كبير )دركنار مريم رجوي منافقين وكمونيست ها وتوده اي ها وملي مذهبي ها و وطن فروشان خيانت كنندگان به وطن ماند تاريخ خيانتي كه موسوي به وطنش كرد راهم فراموش نخواهد كرد موسوي با خيانتي كه به ايران كرد سران جاني وفاسد امريكا واسراييل وغرب براي خيانتش تحسينش كردند واينكه اخه تعريف ادمها ي مثل نتانياهو ورجوي ومحمود عباس و شيمون پرز واوباما ومركل وفاسدان همجنس بازان از از اين اقا گفتن داره ادم بهتره بميره جنين ادمهاي فاسد وجاني ازش حمايت نكنندتورا به خدا يه ادم درست وحسابي وسالم ومسلمان مومن در جهان را نام ببريد كه ازش تعريف كرده باشه ؟؟؟ادمهاي فاسد جاني پشت سر اين اقا هستند
عاشق مير حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان فكر نميكني با حرفات داري اين سانديس خوراي عافيت طلب رو آتيش ميزني؟ آدم هم اينقدر بيرحم؟ چيكارشون داري بنده خداهارو؟ خوب چي كار كنن؟ بيان طرفداري حق (مير حسين) رو بكنن خوب جيره مواجبشون رو از كجا بيارن؟ بالاخره اينا هم بايد نون بخورن يا نه؟
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اولا باید یاد بگیری که مودبانه صحبت کنی. بعد هم من از شما تقاضا می کنم یکی از مواردی که موسوی خدمتی به مردم کرده که در کنار امیر کبیر یا امام قرار بگیرد را نام ببر. توجه کنید! فقط یک مورد. فرض می گیریم که خیانت و وطن فروشی هم نکرده. یک مورد خدمت نام ببر. فقط یکی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرين ! به شدت تمام باهات موافقم
خدا خيرت بده نفس من بيدي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نام میرحسین در پلاکاردهای هم جنس بازان و بهائیان و خوارج پادگان اشرف و عرق خوران جاودانه شد.
و نام صراط در قلب های عاشقان حسین جاودانه شد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا خان روي سخنم باشماست، اولا اگر بي ادبي كردم عذر مي خوام، دومآ فرموديد يكي از كارهاي مير حسين رو بگم،
بزرگترين خدمت مير حسين همان مديريت خوب و بي مثال 8 سال جنگ بود نميدانم شما چند سال داري ولي من اون موقع را يادمه، ايران از همه طرف مورد هجمه و تهاجم بود يك مملكت تازه انقلاب كرده كه هنوز جاي پاش رو تو دنيا سفت نكره ان هم با ايدوئولوژي كه به شدت با غرب در تضاد بود، مورد حمله نصف دنيا قرا رگرفت خلاصه همه داشتن حمله ميكردن صدام با پشتياني امريكا، انگليس فرانسه، المان حتي روسيه نامرد و همچنين كمك مالي اعراب، در اين ميان اين مير حسين بود كه طوري دولت رو اداره كرد كه مردم با اين كه جنگ بود ولي هيچ كمبودي نداشتن يعني منظورم اينه كه در اون مقطع با درايت و هوشياري امام راحل و اقتدار و تيز هوشي رئيس جمهور وقت آيت ا... خامنه اي و مديريت منحصر به فرد مير حسين مملكت به درستي هدايت شد و اب از اب تكون نخورد و به تمام معنا ما پيروز اين نبرد نابرابر شديم.
اقاي عليرضا خان اين هم اضافه كنم ايران دوران جنگ خيلي خيلي بهتر از الان كه نفت زده بالاي 100 دلار و هيچ جنگ و درگيري هم وجود نداره اداره ميشد اين به نظر شما اگر درايت رئيس دوليت نيست پس چيه؟ در ضمن حتما شنيدي و خوندي كه امام راحل خيلي خيلي به مير حسين اعتماد داشت. الان هم رهبر عزيزمون اگه پاش بيفته به مير حسين خيلي خيلي بيشتر از دوستان دولتي شما اعتماد داره و قبولش داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من موافقم که میر حسین خصلتهای ارزشمندی دارد که وی را از بقیه متمایز میکند هرکس غیر از وی بود تا این مرحله جلو نمی رفت و همان ابتدا عقب نشینی میکرد.این ویژگی وی البته ماندگار در اذهان خواهد بود. او بسیاری از نمیشود ها را نشان داد که میشود.
محسن محمدي
|
Iran (Islamic Republic of)
خيانت ميرحسين در زمان جنگ كه به كمك همقطارانش كه باعث شد جام زهر را به امام بدهند و امام اين جام را بنوشد از يادمان نمي رود
همدستي او با مثلث ما نمي توانيم از خاطر ما نمي رود
از طرف يكي از جانبازان اين مملكت
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
در تاریخ هم نام علی ( ع ) که می آید ، نام کسانی را هم که حکومت ایشان را غصب نمودند برده می شود - نام فاطمه که بر زبان جاری می شود ، مثمار در هم که به پهلوی نازنینشان فرو رفت هم در کنار نام ..... برده می شود ، همینطور نام امام حسین ( ع ) ، همراه نام شمر و یزید و معاویه - بگذارید نام مقام عظمای ولایت هم در تاریخ ، در کنار نام میر حسین بیاید ، تاریخ در مورد آنان که خونها به دل حجج حق کردند و حجج حق که خون دلها از این قوم خوردند ، خود ، به خوبی قضاوت خواهد نمود .
واما اگر منظور محمد عزیزم از مدیریت خوب ، قهر کردن آقا میر حسین و اعلان رادیوئی حضرت امام ( ره ) برای پیدا شدن این آقاست ؟؟؟؟؟؟ - و یا توی سر و کله هم زدن مردم توی صف های نفت و شیر و گوشت و تخم مرغ و کره و پنیر و......... الا ماشاءالله از نتیجه های یک مدیریت خوبه ؟؟؟؟؟؟ خوب حتما مدیر خوبی بوده دیگه .
اتفاقا یکی از دلائلی که بچه های نسل انقلاب ، در پای صندوق های رای به میر حسین رای ندادند ، این بود که نکنه باز هم ایشون با یه گرمی و سردی ، مسند ریاست جمهوری و سکانداری کشتی انقلاب رو رها کنند و قهر کنند و خودشون رو توی خونه حبس کنند . ( بخوانید به ایشان اعتماد نداشتند )
آقا محمد عزیز - ما این روزها رو هرگز فراموش نخواهیم کرد .
س
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای محمد اقا اون 8سال جنگ هیچ افتخاری برای میرحسین موسوی نداره .میدونی مردم تو اون 8سال چقدر سختی کشیدن ؟چقدر گرسنگی چقدر اوارگی چقدر کمبود و....این مردم بودن که با گذشت و فداکاری و تحمل کمبودها وایمان قوی مملکت را حفظ کردن نه این اقا .نمیدونم شاید شما از خانواده های مرفه بودید که این سختی ها رو ندیدی وازمدیریت خوب حرف میزنی
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
جوجه، جوجه رو آخر پاييز مي شمرند.
ايران
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب خواهشا با تعصب گرايي خودتون اسم كساني كه آبروي اين كشور هستن در رديف كساني كه تحمل انديشه هاي مخالف خودشونو ندارند و حرفشونو با آتش كشيدن و آشوب ميخوان به كرسي بشونن قرار نديد.
شما يا كوروش كبير خوب نميشناسيد يا كسي كه دنبال روي انديشه هاش هستيد خوب نمي شناسيد.
از هردو گروه خواهشم اينه توي دعواي قدرتتون مردم به بازي گرفتيد بس نبود اومديد سراغ بزرگان
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد حرفم با تو و دوستان به انحراف كشيده شده ات هست اين مملكت را در جنگ آقا امام زمان ( عج الله تعالي فرجه الشريف ) كه جان من و تمام بسيجي ها و مخلصين فداي خاك قدمش باشد اداره كرد نه ميرحسين منحرف. از ته دل آرزو مي كنم كه خدا همه شماها را به راه راست هدايت كند و ما را ثابت قدم در راه اسلام دارد . و اميدوارم ميرحسين و ... توبه كنند.
حامد 28ساله از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
ما ساندیسو میخوریم چون به ساندیس این نظام اعتیاد پیدا کردیم ولی نیشو نگه میداریم تا بکنیم تو چشم اونایی که چشم دیدن آقا ونظام برگرفته از تفکر حضرت روح الله و خون شهدا رو ندارن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقائي كه اسمت رو گذاشتي بسيجي در پاسخت بايد بگم درسته كه اين مملكت را در جنگ آقا امام زمان ( عج الله تعالي فرجه الشريف ) كه جان من و تمام بسيجي ها و مخلصين فداي خاك قدمش باشد اداره كرد ولي مگه غير از اينه كه تمام بسيجيها و سپاهيها و ارتشيهائي كه تو جنگ در مقابل صدام ايستادند و جنگيدند سربازاي امام زمان بودند؟ اينو كه ديگه نميتوني منكر شي؟ خوب يكي از اون سربازهاي دلاور و بسيجي واقعي كه تحت امر امام زمان (عج) جنگيد مير حسين موسوي بود و ايشون در جنگ مسئوليت دولت رو داشتند و به خوبي هم از پسش براومدند و امام زمان هم ازش صد در صد راضيه.
اس ام اس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره محمد جان ، تو که راست میگی !!!!!!
میرحسین خیلی توی اون 8 سال خوب کشور رو اداره کرد . با اون سیستم "کوپنی" مسخره اش . ملت برای خرید مایحتاج اولیه ی زندگیشون باید ساعت ها توی صف کوپن می ایستادن . برو ببین برای چی به نسل دهه ی 60 میگن : نسل "کوپن و صف" .همه ی ملت هم وضعشون بخور و نمیر بود برادر من . به جنگ هم که درست و حسابی نمی رسیدن . برای مهمات رسوندن به جبهه ها پدر فرماندهان سپاه رو دراوردن .
البته اگه غیر از این بود باید تعجب می کردیم .
کسی که قبل از انقلاب خودش و زنش جزو کمونیست ها و مارکسیست ها بودن و بعد از انقلاب برای اینکه به یه نون و نوایی برسن اومدن فریاد وااسلاما سر دادند ، بیشتر از این هم ازشون انتظار نمیره .
در ضمن برو یه کم اطلاعات اقتصادیت رو زیاد کن ، بعد بیا اظهار "فضله" کن . نفت هرچه قدر هم که گرون بشه فرقی نمی کنه چون در حال حاضر قیمت نفت در معاملات جهانی ، واقعی نیست . چون به همون اندازه که نفت گرون بشه مالیاتی که در معاملات جهانی روی نفت می کشن هم گرون میشه . مثلا نفت بشگه ای 8 دلار با مالیات 3.5 دلار هیچ فرقی با نفت 100 دلار با مالیات 95.5 دلار نمیکنه . فهمیدی آی کیو جان !!!!
بخش خصوصی سازی رو که توی اون موقع میتونست با سرمایه های خصوصی به کشور کمک کنه با تشکیل اون نهاد مسخره ی " بسیج اقتصادی" نابود کرد . در ضمن هزینه های جنگ رو دولت در زمان جنگ متقبل نمی شد . همین که بنا رو گذاشتن که قسمتی از هزینه های جنگ رو به دوش دولت بگذارن آقای میریزید فرار را برقرار ترجیح دادند و مثلا استعفا دادند . که امام هم خیلی خوب جواب این خائن به مملکت رو داد .
والسلام
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اس ام اس جان انصافآ خودت فهميدي چي گفتي؟ نه خدائيش؟ همش توهين همش فحش همش ناسزا !!!
اس ام اس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونایی که باید می فهمیدن ، فهمیدن که من چی گفتم . تو هم میتونی خودت رو بزنی به نفهمی تا احیانا اونجات نسوزه !!!!!!! پیشنهاد من بهت اینه که : برو آب رو بریز رو همون جاییت که سوخته !!!
در ضمن ، تو دیگه از ادب و نزاکت حرف نزن . یه بار دیگه به این جمله ای که گفتی نگاه کن :
(((البته اين هم بگم شماها هم اسمتون تو تاريخ ثبت شد منتها از جنبه منفي، به نام يك عده "متحجر" "واپسگراي" "عافيت طلب" "سانديس خور"))) !!!!!
این هایی که تو گفتی که توهین و ناسزا نیست ؟؟؟!!!!! با یه آدم بی ادب و نزاکت مثل تو ، باید مثل خودش صحبت کرد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اس ام اس من توهين نكردم ، مگه اين چيزهائي رو گفتم شما نيستيد؟ خوب من چيكار كنم؟ شما مگه سانديس خور نيست؟ واپسگرا نيستي؟ متحجر نيستي؟ عافيت طلب نيستي؟ وقتي كه هستي من مجبورم بگم ديگه از خودم كه در نياوردم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان ما خريت كرديم به مير حسين راي داديم . تو چرا خودت رو به خريت زدي ؟!
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
۲۹
۱۲
من كه ميدونم كجات سوخته محمدجان
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
۲۹
۱۰
اوه چه استدلال قوي و محكمي
كل دندونام ريختن
اتفاقا من هم معتقدم ماندگار شد مثل فرعون و نمرود و ... و ابوسفيان و شمر و ...و بني صدر و صدام و... چراكه خداوند مي خواهد نام اينها همواره عبرت پندگيرندگان باشد
amd
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
۲۵
۹
اين دوستمون خيلي خوشحاله البته نامهاي شاهان قاجار رضاخان منافقين موسوي و كروبي به عنوان خيانتكار درمقابل نام امام و كوروش و اميركبير در تاريخ جاودانه خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
۳
۴
مهمه اینه که این خبرسازی از جانب ایسنا شروع شد بعد هم سایت آفتاب مجمع تشخیص ادامه اش داد
سید سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
۲۸
۷
محمد جان خیلی ممنون خوراک خنده چند ماه بچه ها جور شد
خدا خیرت بده
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
خنده زشت تو از گریه غم انگیز تر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
والا ما هم میایم به تو این سایت بخندیم, منتها به شما برادران و خواهران ساندیس خور و دوستانتون!
ساندیس سفره هفت سین رو خوردین, یا گذاشتین برای تظاهرات دوره بعد, بزنید به بدن مردم رو کتک بزنید!!!!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم بمونید تو همون کانادا تون و پول کنگره آمریکا رو بخورید ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ساندیس نظام رو بخوریم بهتر از اینه که کثافات و استفراغ غربی ها رو بخوریم .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
۲۳
۸
خطاب به محمد=چه دعایی کنمت..بهتر از آنکه...خدا شفایت دهد!!!!!!!!!!!!!!
man
|
Hong Kong
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
۱۴
۸
اينايي كه مثلا طرفداره جنبش سبز و مير حسين هستن تو رو خدا عقلاني صحبت كنين چون شماها مثلا نمايندگان جلبكهاي سبز هستين و با اين استدلال ها و طرفداري هاي آبكي اينطور تصور ميشه كه تمام طرفداران جنبش سبز مثل شما خل و چل هستن (!)
یارالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
۶
۱۲
این شما هستین که این داستان را سرهم کردین والله هیچ حامی میرحسین همچین حرفی نزده . من بجای شما خجالت کشیدم از این خبر بی سرو ته شما !!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم که ادعات میشه حداقل یه مرور بکن ببین رفقای لجنیت کجاها این خبرو کار کردن از آفتاب نیوز فتنه گر گرفته تا بالاترین و رفقا
پس الکی خودتونو موجه جلوه ندین
زیر نور ماه
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
۱۳
۳
فرزند روح الله...این جاودانه شدنه...اسم اولین کودک سال 90...فرزند روح الله
قمر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
۱۱
۵
در جواب محمدکه خیلی به خودش فشار آورده که مثلا یکی ازخدمات موسوی مزدور
فعلی در زمان جنگ رابه رخ ما بکشاند باید عرض
کنم زمان جنگ را ما هم بخوبی بیاد داریم این
موسوی وطن فروش نبود که جنگ را اداره
میکرد واین لولوی سر خرمن بخوبی میدانست
که از خمینی "بزرگ مرد "همه دوران این مرزوبوم به یک اشاره از ما همه پیروجوان بسر دویدن بود .چه زنان ومردان فداکاری که
حتی نان سفره.النگوی دستش.حلقه نامزدی
ووووو و جوانان برومندوپیران غیوری که خون
پاکشان بپای این جنگ ومملکت خالصانه تقدیم شد.ازخودتعریف نباشد برای ادای دین
خود وبصورت سمبلیک وبخاطر همدردی بامردم عزیز رنجکشیده ام مقداری دارو وربع
سکه ائی ناقابل از فرانکفورت تا مسجد هامبورگ برده وتقدیم جبهه کرده ام.اماسئوال بنده ازجنابعالی آیا همان نصف
جهانیکه در جنگ بسرمان ریخته بود بعداز
جنگ دست از سرمان برداشت یا بدتر به
روزمان آورد اگراینطورست چرا موسوی که
توازاوتعریف میکنی مثل زمان جنگی که باز
تو مدیریتش رادم میزنی ایستادگی نکرد؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واه واه خدا مرگم بده قمر خانم !
توكه سنت قد نميده به اين چيزا " اون موقع همه جو گير بودن نميدونستن چيكار ميكنن اگه ازشون بپرسي هدفتون از انقلاب چي بود هيچ جواب درستي ندارن كه بگن آره راست ميگي خون خيلي ها بيگناه ريخته شده دقيقا همون موقعي كه مير حسين اينجا بوده و شما تو فرانكفورت داشتي حال ميكردي نكنه اونجا اسمت آنجلينا بوده ؟؟؟؟؟؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
۲
حساس نشو....حساس نشو!!!!
نقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
۱۲
۴
من ساندیس خور نیستم ولی ساندیس خورها را دوست دارم
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
۱۳
۷
خدا موسوی و تمامی فتنه گرا را لعنت کنه که نمی خوان بفهمن اسامی انها رفته تو زباله دان تاریخ مثل صدام و حسنی مبارک
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
۹
۷
آره ارواح ..... کدوم نام و کدوم شهرت. آیا با مخالفت با نظام اسلامی که هزاران خون افراد عاشق به پای آن ریخته شده است فرد معروف می شود. اگر چنین است پس باید رجوی خائن معروف تر از میر یزید باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
۶
۷
حالم از اين گونه خبررساني صراط و واكنش‌هاي بي ادبانه از هر دو طرف به هم مي‌خوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
۸
۱۳
اخه چرا جوسازی میکنید مگه میرحسین و کسی نمی شناسه/میرحسین تا دنیا دنیاست جاوذانست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
۶
۳
قطعا سالهای دهه 60 با دلاوری امام بود .امثال اقای موسوی یاور امام بودند .طبق نظر امام هم خوب کار کردند .حتی در واپسین ماههای عمر با برکتشان در جواب انهایی که می گویند امام بعد از استعفا دیگر ایشان را قبول نداشت ایشان مسئول بنیاد مستضعفان کردند .اما بعدها کسانی به پست هایی رسیدند که امام در وصفشان گفته بودند توانایی مدیریت نانوایی هم ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
۷
۴
اين گندي است كه خود ثبت احوال بار آورده اول راستشو اعلام كرده بعد ديده گند زده اصلاح كرده در ثاني شماها كه اينقدر حتي از نام ميرحسين هم ميترسيد بقول اربابتون آب بريزيد اونجاتون كه ميسوزه!
ناشناس
|
Turkiye
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
۱
۱
بی خیال.....
اینا دیگه چه موجودات...ی هستن.
يدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
۷
۹
به نظر من بايد مجسمه مير حسين رو بسازن و در يكي از ميدانهاي بزرگ شهر نصب كنن چون مير حسين باعث افتخاز و عزت تمام ايرانيان در سراسر دنياست و كشورهاي ديگه حسرت ميخورن كه چرا يك چنين هموطني ندارن كه باعث سربلندي اونا بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امان از توهم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به خاطر حمایت ریگی و امثال اون از میرحسین ، بهش افتخار میکنی
یا به خاطر اینکه باعث شد امید دوباره ای برای دشمنان کشور و استقلالمون ایجاد کرد ؟؟؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
۷
۷
خیلی جالبه توی انتخابات همین شماها بودین که بالکل سید بودن میرحسین را انکار میکردین و میگفتین که طرف مادرش سید بوده حالا چطوریه که فهمیدین واسه اسم میرحسین باید پدر بچه از سادات باشه!!!!!!!!!!!!!
میگن دروغگو کم حافظه است..........اینه!
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا امیر، سیادت به تنهائی کمال محسوب نمی شود. و در تاریخ چه بسیار سادات، بودند که آنچنان ضربه ای رو بر پیکره اسلام و نظام مقدس اسلامی زدند که از غیر سادات سراغ نداریم. نمونه زمان ما همین بنی صدر ملعون، سید کاظم شریعتمداری، خاتمی و موسوی وطن فروش بودند. فاعتبروا یا اولی الابصار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
۱۰
۴
من نمیدونم چرا بعضیا مغذشون رو بکار منمیندازن. چطور میشه تمام قدرت طلب های دنیا ،حاکمان کشور هایی که برای رسیدن به منافعشون دست به هر جنایتی میزنن یا اشخاصی مثل ریگی ، رجوی ، بنی صدر ، تمام مخالفان اسلام و ایران و امام و رهبری ،از یک نفر حمایت کنن اون وقت یکی بگه نام او کنار امام جاودانست.
با کدوم منطق؟ حتی اگه این شخص در گذشته خدماتی داشته حالا قدم هاش همسو با مخالفان اسلامه .چون به شدت ازش حمایت میکنن. با کمی دقت میبینیم که خیانت موسوی به اسلام و ایران فرا تر از خیانت امثال ریگی و رجوی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه کسی که خودش رو بخواب زده رو نمیشه بیدارکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
۵
۸
به نظر من سران فتنه در سختیها مدافعین مطمئنتری برای نظام هستند.
aaaa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
۷
۶
بابا هرجورحساب می کنید بفرمائید وقتی که پسر خان رفسنجان می گوید ما سهممان را ازانقلاب می خواهیم ماهم می گویم ما جعبه ای ها وبچه های ما تا زنده هستند یعنی 5نسل با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم . حالا هرچه زرت پرت می کنی بکن.شما با میر یزید . ما باعلی مظلومان.از میریزیدحلقوم ایرانی حرف اسرایلی
alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
۲
۱
خدا شفاشون بده.....اینم شد فکر.همینه فکرهاشون عنکبوت بشه دیگه.با کجاشون فکر میکنند اینها!!!!
قمر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
۷
۴
درجواب ناشناس
چقدربانمکی خودت را بمال به خیار نمکدون
جونم برات بگه اقدس خانم اسمم هم همانطور که تو کف اش ماندی آنجالینا نیست
و اینجا لیناست القصه از اهداف انقلابمان با
این نیم وجب قددت پرسیده بودی تنهابه یکی
دو مورد بسنده میکنم.اولا که طوق برده گی
استعمارراازگردن تو امثال تو برداشتیم ثانیا
خودراازدست قراردادهای ننگینی که تووامثال
تووپدرانت برای مشتی دلار و پوندتوی کاسه
شاه میگذاشتید خلاص کردیم .حالا هم که کاسه لیسی موسوی ورفسنجانی رامیکنی
میخواهی استقلالی را که برایش خون دادیم
و خون دل خوردیم با پولهای آقا مهدی عوض
کنی.ضمنا اون موقع که تو به عراقیهاگرا میدادی
کجاهارا بمباران کند بنده تو فرانکفورت و کلن
تاول مجروحان شیمییائی را مرحم مینهادم.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شما
جانم فدای رهبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به این پاسخ دندان شکن .
واقعا که با آسفالت زمین یکیش کردی
vahid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
۷
۵
باعث شرمندگی است که نام منافق بدبختی مثل موسوی را یر کنار نام ابن بزرگان مثل امیر کبیر وامام راحل و بزرگ مردی مثل کوروش کبیر آورده اید واقعا ناشی از بی اطلاعی و نادانی شماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
۲
۱
یا ابا عبدالله ما را از رنج بودن با جهالتی که خودش را بینا دانسته وضمیر حق گویی ومقبول خواسته ناچیز مردمی را زیر پا گذاته اند برهان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
۷
۵
خیانت سران فتنه در تاریخ ثبت شده برای ابد.
اونها خائن و فاسد و نوکر اسرائیل اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نكنه شما پيش گو هستيد كه از نحوه ثبت تاريخ خبر داريد يا نكنه تاريخم تحريف خواهيد كرد؟ بله تاريخ ثبت خواهد كرد جنايات و خيانات كساني را كه بخاطر از دست ندادن مال و مقام دست به هر كثافت كاري زده و ميرنند.
دانشجوي پيرو خط امام
|
Germany
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
۶
۳
دريغ از يه خورده فهم.خوب كه چي؟نام يه انگل زنده بمونه يا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
۷
۹
چه به بخواهید چه نخواهید میر حسین نخست وزیر منتخب امام بودند. بی خود به خودتان فشار وارد نکنید
امين زنده به عشق موسوي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
۶
۱۲
عاشقتم مير حسين، الهي كه درد و بلات بخوره تو سر همه بدخواهات.
آمين
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا امین! عاشق باید همیشه فدائی معشوق باشه. لذا من امیدوارم به جای آنکه درد و بلای موسوی تو سر مخالفینش بخوره، درد و بلای خودش و تمام بستگان و فامیلهاش بخوره تو سر عاشق هاش. عاشقیتون رو باید ثابت کنید!!! خلایق هرچه لایق!!! یاعلی
س
|
Iran (Islamic Republic of)
الهی که دردو بلای موسوی بخور ه تو سر همه طرفداراش
ايمين زنده به عشق موسوي
|
Iran (Islamic Republic of)
موسوي جان ببين اين سانديس خورا از اومدن اسمت چقدر هراس دارن و همش ناسزا ميگن تو چه كار كردي كه اين سانديس خوراي مفت خور عافيت طلب اينقدر اتيش گرفتن؟ من كه عاشقتم مير حسين و باز هم ميگم الهي درد و بلات بخوره تو فرق سر دشمنات
مير حسين عزيز اينو بدون ميليونها ميليون جوون ايراني عاشقتن و برات دعا ميكنن كه به زودي از چنگال اسارت نجات پيدا كني
انشاا...
لعنت بر مفسد فی الارض
|
Iran (Islamic Republic of)
اشاره به نظر عاشق موسوی:
واقعا معلومه کی ناسزا میگه! شما یا ساندیس خورا؟؟
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
عاشق موسوی خائن، به جای جواب دادن به استدلالم داری مغلطه می کنی! عاشق همیشه فدائی معشوقش است. همچنانکه شهدای ما در زمان هشت سال دفاع مقدس این رو به منصه ظهور رسانده و فدائی بودن خود رو به امام راحل(ره) ثابت نمودند و ما هم حاضریم جان ناقابل مان را به رهبرعزیزمان امام خامنه ای هدیه و در راهش فدا نمائیم. این است معنای واقعی عاشقی. اما آیا شما به جای حواله نمودن درد و بلای موسوی خائن، حاضرید درد و بلای خودش و تمامی اقوام و آشنایانش بخوره تو فرق سرت و فدائیش شوی؟! یا اینکه باعذر معذرت، داری مثل اربابت موسوی وطن فروش، دروغ می گوئی؟! آخه دروغ گفتن تو روز روشن، شده هنر و حرفه سران فرقه سبز و حامیان جلبکشون! به کوری چشم سران خبیث فتنه، ملت و به خصوص جوانان ما رهرو راه شهدا و فدائی رهبرند.
***وعده دیدار جهت اثبات ادعایم روز قدس 90 ، البته به کوری چشم دشمن.*** یاعلی
امین زنده به عشق میر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
علی از تنکابن تو ادم با ادبی بودی چرا عصبانی شدی؟ ضمنا ما مگه کم شهید دادیم دوستان ساندیس خور شما که چند نفر از مارا شهید کردن یادت نیست؟میخوای اسماشون بگم یادت بیاد؟
اس ام اس
|
Iran (Islamic Republic of)
الهی که درد و بلای میرحسین بخوره توی سر اون زهرا رهنورد کمونیست و اون طرفدارای گاگولش !!!!
یادش بخیر توی خیابونا فریاد می زدن :
نترسید ، نترسید .......... ما همه گاگول هستیم
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا امین، از اینکه کامنتم باعث رنجش شما شد عذرخواهی می کنم. زیرا به خاطر.... حالم مساعد نبود.
در ضمن برادرم ببخشید که این جمله را عرض می کنم:
***آیا بهتر نیست که به جای مغلطه و سیاسی کاری مقداری در ارائه نظرات، وجدان را در نظر بگیریم. برادر عزیزم، بنده مطمئنم که خود شما نیز به درستی نوشته هایت ایمان نداری!!!***
بیائیم و خدا را در نظر بگیریم. و با مدرک و سند صحبت کنیم. والله راه و صراط مستقیم الهی روشن است همانند روشنائی آفتاب، آیا راه امام و شهدا و بالاتر عرض کنم: آیا راه اهل بیت پیامبر(ص) همین راهی است که موسوی و...رفته اند؟!
برادرم به خدا، روح امام آزرده خاطر است. ***بیائیم به جای درج کامنتهای احساسی و عاطفی کمی هم بیندیشیم.***
باز هم عرض می کنم، اگر احیانا جسارتی به شما نمودم بنده از شما عذر خواهی می کنم. ولی هموطن عزیزم، شما هم در نوشتارت کمی تفکر و تعقل بنما. یاعلی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اس ام اس عزيز سلام ، برادر عزيز شما از كجا مطمئني راهي كه مير حسين رفته با راه اهل بیت پیامبر(ص) فرق داره؟ چرا اينقدر با اطمينان به سيد خدا برچسب ميزني؟ آيا اين از نظر شما گناه نيست؟
اس ام اس عزيز فرموده ايد بیائیم و خدا را در نظر بگیریم. و با مدرک و سند صحبت کنیم، خيله خوب حرف درست و خوبي زدي بسم ا... مدارك و مستنداتي كه دال بر انحراف مير حسين از راه اهل بيت داريد را ارائه بفرمائيد.
بنده منتظرم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
۶
۱۰
شما بهتره سخنان امام رو راجع به کمالات میر حسین بشنوید بعد به اون توهین کنید.
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
آره راست می گوئید. اتفاقا من هم شنیدم، مخصوصا اونجائیکه حضرت امام (ره) می گوید که آقای موسوی الان چه وقت استعفا و گله کردن است!!! در حالیکه ملت ایران فرزندان خود را به قربانگاه می فرستند شما ....! اگر فضا مهیا بود شما را دادگاهی می نمودم!!! (البته جمله منقول از امام راحل (ره) قریب به مضمون است نه عین مضمون کلام نورانی حضرت امام(ره)، لذا توصیه می کنم که عین کلام نورانی آن پیر سفر کرده، را ببینید تا بیشتر با کمالات محیرالعقول!!! موسوی، آشنا شوید!!!) یاعلی
...
|
Iran (Islamic Republic of)
الان چه وقت استعفا و گله هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
۱
۳
علی اقا نمی دانم چرا سانسور شدم. ولی دوباره می نویسم .از شما به خاطر اینکه به مطلب امام اشاره کردید ممنونم اما . برادرم لطف می کردید نامه را تمام وکمال می خواندید . صحبت امام ناصحانه بود نه تنبهی .چیزی که مهم است این است که امام در انتهای نامه شان می گویند من به شما "اقای موسوی" علاقه مندم .درست کاراقای موسوی کاری از روی عجله بوده اما به محض انتشار نامه ازتصمیم خودشان برمی گردند.این تحلیل هم که موسوی به دیل قهرمان ماندن استعفا داد از جانب اقای فارسی است
یه دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
۲
۱
مکه شماها گوش به فرمان رهبرتون نیستین که گفتن فتنه دیگه تموم شد. حیف اشکایی که واسه قبر بدون مرده ریخته بشه! برای شناخت یه مکتب سه تا راه کار وجود داره: 1-شناخت رهبران مکتب 2- شناخت کتابای اون مکتب 3- شناحت طرفدارای مکتب
خودتون قضاوت کنین از بین نماینده ها کدومشون تو خط امام و شهدا و از همه مهم تر ولایت فقیه بودند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۴
۱
موسوی کاری کرد که هیچ حکمران عاقلی حتی لحظه ای هم به تقلب فکر نکند!
عبدالحسین صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
۲
۱
میر حسین عزیز را باید خدا خار یا بزرگ کند . چرا اینقدر توهین . خدا شاهداست این همه توهین روز قیامت جواب دارد . من هم اگر مثله رییس جمهور حمایت گر داشتم صددرصد کاندیدا شوم رای می آورم . شماها که اینقدر توهین میکنید .یقین دارم همین موقعیت در زمان گذشته بوده به طرفداری از شاه به بزرگان دین توهین میکردید. اینقدر توهین میکنید کمی هم بفکر قبر و قیامت باشید. کار شما مثله کار کفتاراست منتظر هستید یک مطلب پیدا کنید فورا" آنرا به موسوی و.... وصل کنید.
محمد 50ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
نمیدونم این بسیجیها چند سال دارند چقدر جنگ دیدندو چه جور مشکلات آن زمان را خبر دارند بابا شما که تو راهپیمائیها هم مرتب با مامان تماس تلفنی دارید چه خبر دارید از جنگ و اداره آنبا دو تا دروغ آتیشی میشید مثل دوران خود ما تو جنگ اما این کجا و ان کجا