درود به ادب شما، کاش همه ی کسانی که مثل شما فکر می کردند اندازه شما هم مودب بودند
محمد
|
|
۱۰:۵۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۰
۳۹
۵۳
چه خوشتان بيايد چه خوشتان نيايد مير حسين موسوي ميليونها طرفدار در ايران دارد.
شما صراطيها حتما ميدانيد كه تعداد طرفداران مير حسين چندين برابر طرفداران شماست.
محمد جان دروغگو دشمن خداست،اون دیگه طرفداری نداره...
فدایی ولایت
|
۲۰:۳۶ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۰
خط اولت رو قبول دارم به شرطی که "دارد" بشود "داشت".بله درست! اما محمد! 24 از13 بزرگتر است و چهل وخورده ای از همه اینها بزرگتره ها!(به قول قدیانی عزیز). بحث ارقام رو باید همون ابتدایی یاد می گرفتی که "پیرمرد امیدش به ما دبستانی ها بود"، امید به اینکه در اینده بتوانیم وحدت رو حفظ کنیم و جلوی دشمن سینه سپر کنیم_منظورم از اتحاد، دوستی با منافقین و میر حسین و خاتمی و... نیست_.
(حتی اگه بنا به فرض محال جمعیت طرفدارهای فتنه و میرحسین بیشتر از ما باشند(!) اون وقت باید یاداوری کنم؛ یارای امام حسین 72 نفر بودن و طرفدارای فتنه و یزید چند صد برابر! یادت باشه جمعیت زیاد، نشون دهنده حقانیت نیست._هر چند که برات قبلا توضیح دادم جمعیت کی بیشتره_)
خط دومت رو هم اگر خوب فکر کنی، خودت ردش می کنی!
در اخر هم؛ حیف شما با اون اسم زیبات نیست که طرفدار اون اسباب فتنه باشی؟!!
علی از تنکابن
|
۲۱:۴۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۰
بنده نیز کاملا با مطلب و استدلال زیبای جناب فدایی ولایت موافقم. خدا خیرت دهد. یاعلی
محمد
|
۱۳:۱۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۰
فدائي ولايت مگر همين مردم ايران نبودن كه با 99 درصد ريختن تو خيابون و شاه و نوكرهاشو بيرون كردن؟ چطور اون موقع تو اكثريت بودن عيب نبود؟ در ضمن اگه واقعا ميخوايد تعداد طرفداران دو طرف رو محك بزنيد چرا اجازه حضور نميديد؟تصور كنيد دولت مجوز حضور طرفداران مير حسين رو صادر كنه، ميدونيد چه ولوله اي تو تهران ميشه؟ ميدونيد چه جمعيتي از طرفداراش ميريزين تو خيابون؟ به نظر من كه ميدونيد و به همين خاطره كه اينقدر ترس ورتون داشته و همه توهينها و بي احتراميها رو به مير حسين ميكنيد. مير حيسن براي شما سانديس خورها شده يه كابوس.
فدایی ولایت
|
۲۲:۲۴ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۰
عرض کردم میزان و شاخص؛ حق است نه جمعیت! حالا چه فرقی می کنه جمعیت زیاد باشه یا نه! برای تایید این حرفم، یه نمونه خودت مثال زدی _البته با تشکر!_؛ "99درصد مردم ريختن تو خيابون و شاه و نوكرهاشو بيرون كردن". دو نمونه هم بنده؛ "یارای امام حسین 72 نفر بودن." و "24 از13 بزرگتر است و چهل وخورده ای از همه اینها بزرگتره ها!". (مثل اینکه خوب منظورم رو متوجه نشدی و سطحی نظرم رو خوندی، ولی خدا رو شکر خوندی و این یعنی تفاوت شما با جنبش سبزی ها!)
برای محک زدن تعداد طرفدارهای میرحسین انتخابات 1388 کافی بود _هرچند که من هم باور ندارم حدود 13میلیون هوادارش باشن! چون خیلی ها گول نفاقش رو خوردن و الانم پشیمونن_ و برای محک زدن منطق و اخلاق طرفدارهای میرحسین نیز همان انتخابات و حوادث اخیرش کفایت می کنه! (البته من کسایی رو که به موسوی رای دادن رو هموطن خودم میدونم، نه کسایی که تهمت زدن... "اقا محمدبزرگوار"! امام حسین من و شما خیلی وقت پیش گفته"اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید")
امتی که شهادت برایش ارمان است و افتخار، از هیچ چیز ترس و إبایی نداره. در ضمن ترس هم از اتحاد منو شما می ترسه عزیز!
محمد
|
۰۸:۳۶ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۰
فدائي ولايت اگر فرمايش امام راحل و رهبري را قبول داشته باشيد اين دو بزرگوار بارها و بارها فرمودند در ايران مسئولين با نظر مردم انتخاب مي شوند حتي مقام رهبري، بنابراين اينكه بگويئم میزان و شاخص؛ حق است نه جمعیت حرف باطلي است زيرا انتخابات ديگر معني پيدا نميكند! در ضمن همه دنيا ميدانند كه در انتخابات 88 تقلب شد ، حدود 25 ميليون راي به نام اقاي موسوي ريخته شد آن 63 درصدي كه شما و دوستانتان به نام اقاي احمدي نژاد ميخوانيد رايهاي دزديده شده اقايان موسوي و كروبي و رضائي است . بعد هم فرموديه ايد ما از شهادت نميترسيم خوب اين خيلي خوب است ولي اگر واقعا به واژه شهادت اعتقاد داريد سري هم به خانواده شيهد همت و شهيد باكري بزنيد و نظر انها را هم در اين قضيه بپرسيد . الان دل خانواده شهدا از رفتار شما و دوستانتان خون است.
اس ام اس
|
۱۲:۰۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۰
ببین محمد جان ، عزیز دل برادر ، اولا وقتی که بحث تعداد طرفداران پیش میاد شما باید کل این مملکت رو در نظر بگیری . نه فقط چهار تا خیابون توی تهران رو که شلوغ میشه... که البته همون چهار تا خیابون هم دیگه خیلی وقته توش پشه هم پر نمی زنه ، چه برسه به طرفداران بیشمار آقای موسوی !!!!
در ضمن در همین تهران هم تعداد آرا نشون داد که موافقین و مخالفین تقریبا برابرند که البته مطمئنا از طرفداران آقای موسوی بعد از فجایع اخیر که به بار آورد بسیاری ریزش هم کرده اند .
در ضمن شما که مدام میگید چرا اجازه ی حضور نمیدن ، بگو ببینم مگه زمان انقلاب که مردم توی همه ی شهرها ( دقت کن گفتم همه ی شهرها ؛ نه فقط خیابون انقلاب و ... ) میریختن توی خیابون ها از طرف اون شاه بی صفت مجوز داشتن ؟!؟!؟!؟!؟
فدایی ولایت
|
۱۴:۰۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۰
قبولت دارم "اس ام اس" جان.
محمد
|
۱۴:۱۳ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۰
ببین اس ام اس جان ، عزیز دل برادر ، اولآ حرفت قبول همه ايران تهران نيست خدا وكيلي به اين دوستات تو وزارت كشور بگو يه مجوز سراسري بدن تو كل ايران تو همه شهرها، طرفداراي مير حسين بيان يه سمت شهر، مخالفاش هم بيان يه سمت شهر اونقت ببين چه خبر ميشه. به خدا قسم طرفداراي مير حسين تو سراسر ايران دهها برابر مخالفاشن. براي حرفم دليل دارم اس ام اس جان، به من بگو چرا دولت كوچيكترين حضور سبزها رو را با شدت تمام سركوب ميكنه؟ اگه واقعا به قول شما طرفداري مير حسين بعد از اون اتفاقات ريزش كردن پس چرا اينقدر از تجمع سبزها ميترسيد؟ اينا كه به قول شما تعدادشون اندكه؟ دومآ مردم اون موقع اگه ميومند تو خيابون مي خواستن نظام شاهنشاهي رو سرنگون كنن سبزها قصد سرنگون كردن نظام رو ندارن هم آقاي موسوي هم اقاي كروبي بارها تو بيانيه هاشون گفتند ما اجراي كامل قانون اساسي رو ميخوايم نه كم نه بيش و نظام مقدس جمهوري اسلامي رو قبول داريم و بهش پايبنديم و در مسيري حركت ميكنيم كه امام راحل رفتند.
شما ببينيد الان داخل كشور خيلي از مراجع تقليد مير حسين رو قبول دارند سيد حسن خميني مير حسين رو قبول داره، هاشمي رفسنجاني دست راست امام و دوست هميشه وفادار رهبري مير حسين رو قبول داره خوب شما چرا به حرف اين بزرگوارها احترام نميذاري؟
فدایی ولایت
|
۲۲:۰۵ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۰
"آقا محمد"! میزان و شاخصی که درموردش صحبت کردم برای انتخاب راه درست بود. یعنی برای خودم و شما برادر عزیزم گفتم که، چه در حال حاضر و چه در آینده اگر جهانیان علیه حق بودن، ما باید باحق باشیم. وگرنه که برای تصمیمات جامعه بنا به فرموده حضرات امام خمینی و امام خامنه ای "میزان، رای ملت است".
درباره فرمایشات بعدی شمام (بحث تعداد آراء) نظر "اس ام اس" بزرگوار رو محترم می دونم و اضافه می کنم که خودت خوب ببین و فکر کن! آمریکا و انگلیس و فرانسه و اسرائیل و... که بیشتر از همه طرفدار تقلب در ایران بودن، دیگه طرفدار چی هستن؟!؛ کشتار در غزه، افغانستان، عراق و... و طرفدار استعمار و استکبار و...و الی ماشاالله!
ما به شهادت و شهدا اعتقاد داریم و خواهیم داشت، و خانواده شهدا رو محترم می شماریم. اما نه فقط تعداد انگشت شماری از خانواده ها! بلکه حدود 300000 خانواده شهید! از نظراتشون هم خیلی با خبرتر از شما هستیم، که دلشون خون شده به خاطر فراموش کردن وصیت نامه فرزندانشون؛ "پشتیبان ولی فقیه زمان خویش باشید"،"ولایت فقیه را تنها نگذارید"،"من حاضرم هزار بار جان بدهم اما خاری در کف پای این اقای خامنه ای نرود"،"خواهرم حجاب تو کوبنده تر از خون من است"و... و خون تر بخاطر اینکه بعضیها جای اونها نظر میدن. چگونه ممکنه نظر بعضی از خانواده شهدا رو قبول داشته باشیم اما نظر خود شهدا رو نه!
(راستی چرا انقدر دومین پاسخی که از شما دریافت شده، لحن متفاوتی داره؟!!!)
محمد
|
۰۹:۰۷ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
جناب فدائي ولايت، فدات شم من كجا لحنم عوض شده؟ در ضمن چرا از جواب دادن به سوال من طرفه ميري و كلي گوئي ميكني همش شعار همش شعار، اينقدر شعار نده برادر برو تو جامعه ببين چه خبره ببين فساد همه جار رو برداشته برو ببين چقدر خيانت و دروغ زياد شده برو ببين جامعه براي خانواده شهدا و جانبازان چقدر احترام ميذاره اگه واقعا شما به خون شهدا اعتقاد داري و براشون احترام قائلي سعي كن راهشون رو دنبال كني نه اينكه شعار بدي راه شهدا همون راهي كه امام حسين رفت يعني راهي كه جلوي ظالم بايستي نه اينكه بري سر سفره ظالم بشيني و عافيت طلبي كني اصلا چرا اجازه اين بحثهائي رو كه لازمه در جامعه بين افكار و نظرات مختلف بشه بسته شده چرا صدا و سيما به افراد اجازه گفتگو و بحث رو نميده چرا هيچ محلي براي بحث و گفتگو بين افكار مختلف در جامعه وجود نداره چرا به مير حسين و كروبي اجازه حضور در تلويزيون و اعلام نظراتشون رو نميدن چرا مناظره نميذارن تا مردم حرف هر دو طرف رو بشنون و خودشون قضاوت كنن ايا به نظر شما وجود جامعه يك دست خوبه ؟ يا اينكه همه نظرات و ديگاهها بيان حرفشون رو بزنن بهتره؟ برو برادر فدائي خودت كلاهت رو قاضي كن.
فدایی ولایت
|
۱۷:۱۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
اخه عزیز من! از کدوم سوال شما طفره رفتم؟! به نظر من اگه دقت کنین متوجه می شین این شمایید که از این شاخه به اون شاخه می کنین و جسارتا مغلطه!
در ضمن منکر وجود فساد و دروغ و خیانت و... در جامعه نیستیم. (البته نه انقدری که بعضی ها می گن!)
(فکر می کنم جواب بقیه صحبت های شما یا واضحه یا تو نظرات قبلی باشه)
راستی باشه ما راه شهدا _توجه کنید شهدا! نه بعضی از خانواده شهدا!_ رو ادامه میدیم اما به شرطی که شمام همراه ما بیای!؟
این حرف رو دیگه تکرار نکن،چون ممکنه پدرش بهشتی باشه...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
۱۸:۱۵ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۰
حرفت رو تصحیح کن""""جهنم و بهشت که یکی نمیشه!!!!!!!!!!!!!میشه؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
۱۹:۰۹ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۰
افراطي يعني اين!
علیرضا
|
۰۹:۴۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۰
ایشان به پدرش نخواهد پیوست بلکه به ابن ملجم خواهد پیوست
ناشناس
|
۱۸:۵۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
آخرت را ندیده ایم و قضاوت هم نمی کنیم
مهم اینجاست که مردود شده است و به پایان کار.
حال باید طلب مغفرت کند.
حقی که از مردم بر دوش اوست گریبان گیرش خواهد شد
ناشناس
|
|
۱۲:۴۳ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۰
۱۴
۱۰
ایا بهتر نیست از رهبری جلو نیفتید؟شاید با این تیتر دلتان خنک شود اما آدرس غلط می دهید.
کقام معظم رهبری سران فتنه را آمریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان خواندند و انی افراد را بازیچه دست فتنه گران دانستند.
عزیزم، صراط ننوشته بود سران فتنه که در این صورت این لقب شامل مرحوم پدرش نیز میشد. بلکه در تیتر آورده شده : از سران فتنه! که این جمله فقط شامل موسوی وطن فروش می شد. لطفا کمی دقت بعد انتقاد!
بسیجی
|
|
۲۰:۰۸ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۰
۱۹
۱۶
اخی..چه پدر دوست داشتنی و چه پسر منفوری! تفاوتی اشکار در یک قاب!
(حتی اگر ما به دوست داشتنی بودن این خدا بیامرز مطمئن نباشیم، ولی در منفور بودن پسر، امت ما شکی ندارد)
تورو خدا شما ابدال خدا!! از منفوریت حرف نزنید که بوی نفرت و تعفنتون ونیا رو گرفته
ناشناس
|
۱۲:۰۲ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۰
جناب ایرانی ، البته فکر کنم این بوی گند شما بود که روز عاشورا و 25 بهمن خیابون های تهران رو برداشته بود . که اون هم به مدد نیروهای مخلص شهرداری تا ساعت 9 شب برطرف شد !!!!
ناشناس
|
|
۰۰:۱۶ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۰
۶
۵
تاکی باید اهانت وافترا ودروغ را ادامه بدهید ......تا کی ....... تاکی ......... از خدا بترسید .
خدا رحمت کند ایشان خرج 40 خانواده را می پرداختند خدا رحمتشان کند ولی برای عده ای که بی مهبا به هر فردی زنده و مرده فرقی نمی کند می تازند متاسفم 8 سال جنگ تحمیلی را همین آقای موسوی مملکت را نگه داشت در سانی مقام رهبری نوه دایی میر اسماعیل هستند
من اگه انقدر ثروتمند بودم خرج 100خانوار را میدادم این هنر نیست بلکه وظیفه است 2-در این 8سال جنگ مردم مملکت را نگه داشتن نه اقای موسوی و مسولینی که پای خودشون و بچه هاشون به جبهه هم باز نشد
محمد امین
|
|
۰۵:۰۸ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۰
۸
۳
شما از جنازه ی پدر مرحوم ایشان هم می ترسید که تشییع جنازه اش را به هم می زنید ؟؟؟ شرم به شما . یزید حداقل به مرده بی احترامی نکرد که شما کردید
خدا پدر ایشان را بیامرزد و رحمتش کند.
ما مردم از کسی یا فردی یا گرئوهی ترس نداریم.
در ضمن مراسم را آنهایی به هم زدند که بر سر مزار پدر بزرگشان نیامدند و دروغ به رسانه های بیگانه گفتند و
ناشناس
|
|
۰۸:۲۱ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۰
۲
۵
واقعا تو این عکس میریرید شبیه اکبر دباغ شده.
احسنت به سلیقه ی حاج مسعود
مي گويند در زمان حضرت امام خميني ( ره) موسوي با مرحوم پدرش خدمت امام رسيدند كه موسوي قبل از پدرش وارد شد كه امام سؤال كردند اين آقا كيست ؟ موسوي : پدرم هستند ! امام به موسوي عتاب كرده چرا زود تر از پدرت وارد شده اي ؟
کلامی است که بار معنایی صحیحی دارد .
اما دروغ .
تا کی برای تخریب شخصیت مسئولین نظام که چه بخواهید و چه نخواهید دفاع تمام قد امام از ایشان اظهر من الشمس است و شاید تقرب ایشان نزد امام باعث تمام مشکلات
حداقل در دشمنیها نیز صادق باشید .
یقیننا شما امام را ونه هیچ بزرگی را قبول ندارید در غیر اینصورت متوسل به دروغ نمیشدید
علی از تنکابن
|
۰۶:۰۲ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۰
چنین حرکتی از موسوی خائن و وطن فروش بعید به نظر نمی رسه.
نرگس
|
|
۱۶:۴۱ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۰
۲
۴
اگه پیرو ولایت بوده خدا بیامرزدش وگرنه مثل پسر منفور و ملعونش گور به گور شه
ايكاش يكي براي بعضي ها كه حتي به مرده مسلمان هم احترام قائل نيستند خبري از اون دنيا بياره . هرچند وقتي ديدند آن خبر هم به ضررشان است آورنده خبرو فتنه گر ميدانستند.
سارا خانم اقای احمدی نزاد واسلام شناس برجسته اش مملکت را نگه داشتن نه میرحسین که امام می خواست نخست وزیر بماند.راستی اگر ادرس گنج مرحوم فقید را داری به ما هم ارایه کن . این جناب عبداللهی هم که نقل خاطره از امام دلها پرداخته شاهد است همان جا حضور داشته .
آقا مهدی از حرف شما نتیجه میگیریم که دیگه پشت سر هیچ مرده ای حتی یزید و شمر و ...هم لعنت نکنیم.برادر من چه فرقی میکنه اونها دشمن امامان ما بودند اینها هم دشمن نایب امام زمان ما.گرفتی مطلبو؟
ميشه بپرسم چرا رسا نه های ملی 1 طرفه است در به روی حتا 1 مقاله از طرف مخالف بسته و فيلتر است چه رسد به تريبون در تلوزيون؟ چرا نبايد همه آزادنه نظره خود و طرف دارانشان را اريه دهند تا مردم خودشان فکر کنند نه اينکه فقط آنچه که ميخواهيم به مردم افهام کنيم و در را به روی همه برای حتا خواندن و شنيدن حرفه منتقدان و مخالفان ببنديم؟ ازادی اينجوريه؟ جواب بدين اين سوال من و خيلياس
چه كسي ميگويد : كه گراني شده است؟ دوره ارزانيست! دل ربودن ارزان، دل شكستن ارزان، آبرو قيمت يك تكه نان و دروغ از همه چيز ارزانتر، قيمت عشق چقدر كم شده است، كمتر از آب روان و چه تخفيف بزرگي خورده ، قيمت هر انسان.
اینجانب و 57 نفر از فامیلانمان به موسوی در سال 88 رای دادیم ولی الان به خاطر ایستادگی وی در مقابل رهبری همه عین....پشیمانیم...
این یک نمونه از ریزش طرفداران وی...
این را به کسانی که میگویند موسوی هنوز هم آن طرفدار زیادی دارد... میگویم
خوبه پشيمون بمونيد همچي ميگه 57 نفر انگار 57 ميليونه توي همين تلوزيون هم برعكس شماها هم بودن همون بهتر كه پشيمون شديد تا مملكت آباد بشه راستي چه اسم وصفت خوبي واسه خودتون پيدا كرديد اگه قرار بود ما براتون اسم پيدا كنين كار سختي بود در ضمن اصلا راضي نيستم كه جواب بدي عزيزم ! .....پشيمون !!!!!
ناشناس
|
|
۱۹:۴۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
کاری به باباش نداریم تعجب از کسانیه فکرمیکنندمنحرف شدن فقط مال طلحه وزبیره مگرامام علی .ع.نفرمودتاریخ رابخوانیدوعبرت بگیرید مگه زبیرکم خدمت به بیامبر.ص.واسلام عزیزکردایاتونست خدماتش راحفظ کنه؟اون بعدازبیامبردرمقابل امام علی ایستادوتمام خدمات خودش راحبط ونابودکردواین موسوی هم درمقابل رهبری ایستادواجانب وهرزه هارادرروزعاشوراوادارکرددرمقابل عاشوراییان بایستند
شما صراطيها حتما ميدانيد كه تعداد طرفداران مير حسين چندين برابر طرفداران شماست.
(حتی اگه بنا به فرض محال جمعیت طرفدارهای فتنه و میرحسین بیشتر از ما باشند(!) اون وقت باید یاداوری کنم؛ یارای امام حسین 72 نفر بودن و طرفدارای فتنه و یزید چند صد برابر! یادت باشه جمعیت زیاد، نشون دهنده حقانیت نیست._هر چند که برات قبلا توضیح دادم جمعیت کی بیشتره_)
خط دومت رو هم اگر خوب فکر کنی، خودت ردش می کنی!
در اخر هم؛ حیف شما با اون اسم زیبات نیست که طرفدار اون اسباب فتنه باشی؟!!
برای محک زدن تعداد طرفدارهای میرحسین انتخابات 1388 کافی بود _هرچند که من هم باور ندارم حدود 13میلیون هوادارش باشن! چون خیلی ها گول نفاقش رو خوردن و الانم پشیمونن_ و برای محک زدن منطق و اخلاق طرفدارهای میرحسین نیز همان انتخابات و حوادث اخیرش کفایت می کنه! (البته من کسایی رو که به موسوی رای دادن رو هموطن خودم میدونم، نه کسایی که تهمت زدن... "اقا محمدبزرگوار"! امام حسین من و شما خیلی وقت پیش گفته"اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید")
امتی که شهادت برایش ارمان است و افتخار، از هیچ چیز ترس و إبایی نداره. در ضمن ترس هم از اتحاد منو شما می ترسه عزیز!
در ضمن در همین تهران هم تعداد آرا نشون داد که موافقین و مخالفین تقریبا برابرند که البته مطمئنا از طرفداران آقای موسوی بعد از فجایع اخیر که به بار آورد بسیاری ریزش هم کرده اند .
در ضمن شما که مدام میگید چرا اجازه ی حضور نمیدن ، بگو ببینم مگه زمان انقلاب که مردم توی همه ی شهرها ( دقت کن گفتم همه ی شهرها ؛ نه فقط خیابون انقلاب و ... ) میریختن توی خیابون ها از طرف اون شاه بی صفت مجوز داشتن ؟!؟!؟!؟!؟
شما ببينيد الان داخل كشور خيلي از مراجع تقليد مير حسين رو قبول دارند سيد حسن خميني مير حسين رو قبول داره، هاشمي رفسنجاني دست راست امام و دوست هميشه وفادار رهبري مير حسين رو قبول داره خوب شما چرا به حرف اين بزرگوارها احترام نميذاري؟
درباره فرمایشات بعدی شمام (بحث تعداد آراء) نظر "اس ام اس" بزرگوار رو محترم می دونم و اضافه می کنم که خودت خوب ببین و فکر کن! آمریکا و انگلیس و فرانسه و اسرائیل و... که بیشتر از همه طرفدار تقلب در ایران بودن، دیگه طرفدار چی هستن؟!؛ کشتار در غزه، افغانستان، عراق و... و طرفدار استعمار و استکبار و...و الی ماشاالله!
ما به شهادت و شهدا اعتقاد داریم و خواهیم داشت، و خانواده شهدا رو محترم می شماریم. اما نه فقط تعداد انگشت شماری از خانواده ها! بلکه حدود 300000 خانواده شهید! از نظراتشون هم خیلی با خبرتر از شما هستیم، که دلشون خون شده به خاطر فراموش کردن وصیت نامه فرزندانشون؛ "پشتیبان ولی فقیه زمان خویش باشید"،"ولایت فقیه را تنها نگذارید"،"من حاضرم هزار بار جان بدهم اما خاری در کف پای این اقای خامنه ای نرود"،"خواهرم حجاب تو کوبنده تر از خون من است"و... و خون تر بخاطر اینکه بعضیها جای اونها نظر میدن. چگونه ممکنه نظر بعضی از خانواده شهدا رو قبول داشته باشیم اما نظر خود شهدا رو نه!
(راستی چرا انقدر دومین پاسخی که از شما دریافت شده، لحن متفاوتی داره؟!!!)
در ضمن منکر وجود فساد و دروغ و خیانت و... در جامعه نیستیم. (البته نه انقدری که بعضی ها می گن!)
(فکر می کنم جواب بقیه صحبت های شما یا واضحه یا تو نظرات قبلی باشه)
راستی باشه ما راه شهدا _توجه کنید شهدا! نه بعضی از خانواده شهدا!_ رو ادامه میدیم اما به شرطی که شمام همراه ما بیای!؟
مهم اینجاست که مردود شده است و به پایان کار.
حال باید طلب مغفرت کند.
حقی که از مردم بر دوش اوست گریبان گیرش خواهد شد
کقام معظم رهبری سران فتنه را آمریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان خواندند و انی افراد را بازیچه دست فتنه گران دانستند.
(حتی اگر ما به دوست داشتنی بودن این خدا بیامرز مطمئن نباشیم، ولی در منفور بودن پسر، امت ما شکی ندارد)
ما مردم از کسی یا فردی یا گرئوهی ترس نداریم.
در ضمن مراسم را آنهایی به هم زدند که بر سر مزار پدر بزرگشان نیامدند و دروغ به رسانه های بیگانه گفتند و
احسنت به سلیقه ی حاج مسعود
نخست وزیر زمانه جنگه ؟
خوب می نوشتید موسوی در کنار پدرش غذا را که دور سر نمی چرخونند .
اما دروغ .
تا کی برای تخریب شخصیت مسئولین نظام که چه بخواهید و چه نخواهید دفاع تمام قد امام از ایشان اظهر من الشمس است و شاید تقرب ایشان نزد امام باعث تمام مشکلات
حداقل در دشمنیها نیز صادق باشید .
یقیننا شما امام را ونه هیچ بزرگی را قبول ندارید در غیر اینصورت متوسل به دروغ نمیشدید
این یک نمونه از ریزش طرفداران وی...
این را به کسانی که میگویند موسوی هنوز هم آن طرفدار زیادی دارد... میگویم