۲۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۱
بازهم توهین به روحانیت و مرجعیت / جوانفکر:

به جایی رسیده ایم که حرف مرجع تقلید خریدار ندارد!

کد خبر : ۱۸۴۷۲
صراط - پروژه تقابل عملی جریان انحرافی با مرجعیت توسط جوانفکر کلید خورد.
به گزارش صراط نیوز وی در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی همشهری، در بیانی موهن و هتاکانه و آمیخته با دروغ گفت: چرا ما بايد به جايي برسيم که حرف مرجع تقليد خريدار نداشته باشد.
مشاور رسانه‌اي رئيس جمهور که به نظر می‌رسد از روشنگری‌های مراجع عظام تقلید پیرامون انحرافات فکری خطرناک جریان شکل گرفته حول رییس دفتر رییس جمهور به شدت عصبانی است با اشاره ای توهین آمیز به روحانیت معظم و مراجع عظام تقلید در حالی که روحانیت را با لفظ «این ها» خطاب می کرد افزود: "اين ها" نبايد خودشان را در اين دسته‌بندي‌هاي سياسي تعريف کنند. جايگاهشان مهم و حساس است و بايد به گونه‌اي باشد که وقتي حرفي مي‌زنند اين حرف پيشرو باشد و در جامعه خريدار داشته باشد نه اينکه طرف مرجع تقليد است حرفي مي‌زند، اصلا کسي حسابش نمي‌کند!!



رییس خبرگزاری دولت در ادامه در تبلیغ خط فکری جدایی روحانیت تشیع از مسائل روز حوزه سیاست و با انتقاد از تلاش روحانیت برای همدلی بین جریانهای اصولگرا و زدودن جریانات انحرافی از اصولگرایی و پالایش آن خاطرنشان کرد: روحانيت اشتباه مي‌کند، جايگاه روحانيت در جامعه يک جايگاه معنوي است.
رییس ایرنا در ادامه با توصیه به ریس مجلس خبرگان رهبری افزود: آقاي مهدوي کني عزيز ما هستند ما بايد جايگاه ايشان را حفظ کنيم خودشان هم بايد به فکر حفظ جايگاهشان در جامعه باشند.
وی با تعیین تکلیف برای شورای نگهبان و با اشاره به سخنان آیت الله جنتی در مورد لزوم رد صلاحیت مشایی افزود: "اميدوارم آقاي جنتي اگر داراي چنين ديدگاهي در خصوص آقاي مشايي هستند تجديدنظر کنند و منصفانه‌تر به اين مساله نگاه و اين ديدگاه را اصلاح کنند."
رییس خبرگزاری دولت درادامه با ادعایی مغالطه آمیز و بی مبنا یادآور شد: يک فرد مثل آقاي مشايي که - به قول شما- اين همه طرفدار دارد!! را همين طور نمي‌شود گفت صلاحيت ندارد!!!
وی در ادامه مغالطات خود ادامه داد: آن وقت شوراي نگهبان از آن طرف آقاي کروبي و موسوي را صاحب صلاحيت بداند که اين وضعيت پيش بيايد.
به گزارش صراط نیوز سخنان اخیر جوانفکر به خوبی عمق انحراف و بغض جریان انحرافی شکل گرفته حول رییس دفتر رییس جمهور از مرجعیت را نشان داده و این سخنان در کنار حمله چندی پیش رییس دفتر رییس جمهور به مراجع تقلید و سخنان اخیر بقایی مبنی بر انطباق ولایت فقیه بر دولت!! معنای خاصی پیدا می کند و از نگرانی های این جریان انحرافی از روشنگریهای مراجع تقلید و روحانیت معظم حکایت می کند.
نکته قابل تامل در سخنان وی چند ادعای دروغ از جمله خریدار نداشتن سخنان مراجع است که معلوم نیست در صورتی که سخنان مراجع تاثیر گذار نبوده و خریدار ندارد، چرا اینگونه جوانفکر را آشفته کرده و وی را وادار به پریشان گویی کرده است. از طرفی بر فرض پذیرش ادعای دروغ، داشتن هواداران بسیار!!! برای مشایی معلوم نیست آیا ملاک داشتن صلاحیت برخورداری از هوادار زیاد است یا داشتن فکر سالم؟ و از نظر جوانفکر و با توجه به این معیار آیا در روز عاشورا یزید با داشتن سپاه 30 هزار نفری برحق بود یا امام حسین(علیه السلام) با داشتن 72 نفر فدایی؟؟؟
همچنین توصیه به روحانیت و مراجع برای عدم روشنگری در مورد مسایل روز جامعه و ترساندن ایشان از بی اعتنایی افکار عمومی و معنوی دانستن جایگاه آنها از مغالطاتی است که هدف آن کنار گذاشتن روحانیت و مرجعیت از جریان مسایل روز و زمینه سازی برای جولان تفکرات انحرافی در جامعه است.
افزون بر این مقصر دانستن شورای نگهبان برای تایید صلاحیت موسوی و کروبی در حالی است که در آن مقطع زمانی با توجه به سوابق قبلی این دو تن، رد صلاحیت آنها امکان پذیر نبود، اما در مورد مشایی با توجه به انحرافات فکری بسیار  وی  و خصوصا  اعلام صریح ولایت مطلقه فقیه مبنی بر بی صلاحیتی نامبرده برای معاونت رئیس جمهور، رد صلاحیت او برای جایگاه ریاست جمهوری کاملا منطقی و منطبق برقانون است.
نظرات بینندگان
منصوره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
۱۹
۷
وضع هر روز داره بدتر و بدتر می شه
من نمی دونم تا کجا باید سکوت کرد
کاش هنوز به یادمان مانده باشد که شهید مدرس فرمودند: سیاست ما عین دیانت ماست
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
این به دلیل ضربه زدن به دین از راه دین است مرگ بر منافق
ناصر علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
۱۶
۱۶
بوی گند و تعفن سخنان دوم خردادی ها از دهان جوانفکر استشمام می شود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز بگو ببینم کدوم حرفش شبیه دوم خردادی هاست؟؟؟ چرا چیزی نمیدونی الکی چرند میگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
۱۲
۱۴
صراط مطمئنی هوادار زیاد ملاک نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
۹
۷
خواهش می کنم کامل صحبت ها رو بگذارید.چرا بریده ای از صحبت ها رو میگذارید؟من هم متن صحبت با بقایی رو دیدم ولی با تیتر شما خیلی تفاوت داشت.همین مصاحبه رو هم من کامل انرا دیدم.واقعا برای شما متاسفم که اینقدر بی بصیرتید.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
۹
۳
وقتي يكي مثل مشايي ميشه نظريه پرداز ايران بايد هم ديگر حرف مراجع خريدار نداشته باسد !! ...وقتي داشتن نسبت فاميلي با رئيس جمهور ملاك مسئوليت هاست همين ميشه !!. واقعا هم آقاي احمدي نژاد هم عجب ........... رو دور خود جمع كرده !!يكي از ديگري منور تر!!
مهران آزادپی
|
United States of America
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
۸
۳
همیشه این حرف از بزرگان و قدما که به قول امروزی ها باید حرفهایشان را با آب طلا نوشت و قاب گرفت و به در و دیوار آویخت ، آویزه گوش من است که نه همین لباس زیباست نشان ......
به تاریخ مراجعه بفرمائید و قال و مقال بر سر حرام بودن قند و بعد از آن حلال بودنش اگر گوشه آنرا در چای فرو کنی و..... درس عبرت آموزی برای همه ما خواهد بود .
وقتی صحبت از مراجع به میان می آوریم ، یک لفظ کلی است . اما آیا همه مراجع وحی منزل را بدون کم و کاست از منشاء وحی دریافت و به بدنه اجتماع تسری می دهند؟؟؟؟؟؟
نمونه اش نامه های برخی از همین مراجع مانند حضرات ( ص ) و (م الف ) که در حمایت از سران فتنه بود .
اگر طیفی در جامعه صحبتی از البته برخی مراجع به میان می آورد ، علی الخصوص اینکه تذکری است در حفظ شان و مقام مرجعیت ، و البته برای نگه داشتن احترام این مقام نزد آحاد جامعه ، شما چرا برای حمله به آن طیف خاص ایجاد بلوا می کنید و موضوع را بصورت عمومی بیان مینمائید ؟؟؟؟؟
اگر من که مسلمان هستم ، به خطا حرفی یا نقلی را یبان کردم که سبب ایجاد صدمه به اصل اسلام شد ، این از خطا های شخص من است یا از مسلمانی من؟؟؟؟؟
برادرم اگر از من خطائی دیدی به پای مکتب من مگذار ..... در این مورد چه دارید بگوئید؟؟؟؟
بعضی از حضرات مراجع هم با همه احترامی که برای ایشان قائلم باید در نحوه گفتمان خود آنقدر دقیق و موشکافانه و علمی سخن بگویند تا جای هیچ گونه رخنه و ایراد به جایگاه مرجعیت را باقی نگذارند وگر نه همین سایت شما چند نفر از همین مراجع را به دلیل حمایت از جریان فتنه مورد هجمه قرار داده و اگر انکار می فرمائید آدرس آنرا برای بازبینی ارسال نمایم .
یا مثلا فلان آقا فتوا می فرمایند که اگر چنین و چنان نشود ، مقلدینمان را به خیابانها خواهیم آورد .....
- این چه بدعتی است که با هدفی خاص برای تخریب جایگاه مرجعیت بنیان گذاشته می شود؟؟؟؟؟
آیا اعتراض به اینگونه بدعت گذاری ها را به منزله تخریب مرجعیت تفسیر می فرمائید؟؟؟؟؟
- چه هدفی پشت این بدعت هاست ؟؟؟؟ و از سوی چه کسی هدایت می شود؟؟؟؟
آیا برای همیشه تاریخ باید درگیر و دچار اختلاف داخلی و بلوا باشیم و در هر صده ، دو صده به عقب برگردیم؟؟؟؟؟
- نه آقا جان .... این تذکرات برای حفظ جایگاه مرجعیت است از سوی کسانی که هدف گذاری های بعدی را ، و فتنه های متعاقب را ، مانند روشنی خورشید ، وحتی ( اظهر من الشمس ) و با بصیرت درک می کنند .
یادمان باشد که همه این بصیرت ، در سایه انتظار مهدی موعود ( عج ) و ولایتمداری و تبعیت محض از آفتاب زمان شکل می گیرد .
- ای صرااااااااااااااااط ....... از دست تو
حسين
|
United States of America
هنوز كلام از دهان مشايي و جوانفكر و بقايي و امثالهم خارج نشده ماهيت و زير و بم افكار و عقايد مشكل دارشون براي اهل فهم و منطق و حتي آدمهاي عامي محرز و مشخص است و در واقع اينها بدليل شدت انحرافات گفتاري و نظري ، داراي كمترين محبوبيت در ميان مردم هستند. اگه كمي توجه كنيد مي بينيد كه نامه حضرت امام خامنه اي به احمدي نژاد در مورد عدم استفاده از مشايي در مسؤوليت جزو استثنائات مي باشد كه حضرت آقا بدليل محرز بودن برخي مسائل براي خودشان مطلبي را به اين نحو و بطور كتبي به احمدي نژاد مي نويسد و (اين قدام حضرت آقا كه از نوادر اقدامات حضرت آقا مي باشد كه در مورد يك نفر به اين صراحت صحبت كرده و وي را رد مي كند) اين داراي معنا و مفهوم خاصي مي باشد و پالسهايي كه از اين نامه در ميان خوانندگان نامه ارسال مي شود حتما براي حزب الله و بسيج راهگشا بوده و هست و به همين دليل و به بركت حضور حضرت آقا و راهنمايي هاي ايشان كه فصل الخطاب همه مي باشد حزب الله راه خود را گم نمي كند و بيدار است و در صورت اشاره چشمي از حضرت آقا طومار نفاق و انحراف را برخواهد چيد ، هر چند كه اين نفاق و انحراف آنقدر شديد و محرز است كه شاهد تنفر و انزجار عمومي نسبت به اين جريان در داخل جامعه مي باشيم و به نظر نمي رسد اين نظريه هاي مضحك و مستهجن ! قابليت ايجاد بچه فتنه را هم داشته باشد ! و همگي بدانيم و بدانيد و بدانند امثال اين انحرافات بسيار آمده اند و رفته اند و باز هم خواهند آمد و رفت و به هيچ عنوان نخواهند توانست در هدف و راهي كه حزب الله در راستاي زمينه سازي و تلاش براي ظهور مهدي فاطمه در پيش داشته و دارد و خواهد داشت و در اين راه خون بهترين جوانانش را نثار اسلام نموده كوچكترين خللي وارد نمايند و قطعا اين نسيم هاي متعفن قابليت توجه بيش اندازه شما رسانه هاي محترم را ندارد ، زيرا ما خودمون يه جورايي باعث تبليغ اينها ميشيم و بنا به گفتة حضرت آقا بايد به اصول توجه كنيم نه به اينهايي كه تفاله هم نيستند چه رسد به اينكه اونهارو فرعيات محسوب كنيم. لبيك يا خامنه اي ، حزب الله هم الغالبون
ناشناس
|
Hungary
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
۱
۱
اولا مقایسه هواداران زیاد یک نفر در عصر کنونی با زمان امام حسین درست نیست چون در آن زمان عمال خونخوار یزید با جنایات و سر بریدن در میان مردم در بین مردم رعب افکنده بودند. وگرنه اکثریت مردم لااقل ساکنان عراق و ایران که عموما ایرانی بودند طرفدار امام حسین بودند ولی به خاطر ارعاب و وحشی گری زیاد یزید تعداد یاران امام حسین به 72 تن کاهش یافت.
دوما کسانی که مدام مساله مشایی را بزرگ و اصلی می کنند و می خواهند با توهین و ترور شخصیت او را بیرون کنند ثابت می کنند که اگر منافعشان به خطر بیافتد حاضرند حرف رهبر انقلاب که ظاهرا ادعای پیروی از او را دارند را هم زیر پا بگذارند. رهبری غیر از اشاره به اصلی و فرعی کردن مسائل در جای دیگری زمانی که انتقادات به آقای مشایی اوج گرفته بود گفتند :
اتحاد و يكپارچگى در درون و نيز تزريق اتحاد به مجموعه‌ى جامعه. برادران، خواهران، عزيزان! امروز كشور به اتحاد كلمه خيلى نيازمند است. بنده مخالفم با سخنى و حركتى و نوشتارى كه - حتى اگر با انگيزه‌ى درست و با انگيزه‌ى صادقانه است - موجب شقاق و شكاف ميشود؛ بنده موافق نيستم. اگر كسى نظر من را ميخواهد بداند، نظر من اين است كه عرض كردم. ما بايستى انسجام را ايجاد كنيم. ما بايستى تلائم را در مجموعه‌ى اين ظرفيت عظيم به وجود بياوريم. حالا مگر نميشود اين جمعى كه شما اينجا نشسته‌ايد به بهانه‌هاى گوناگون به ده تا جمع تقسيم كرد؟ راحت ميشود؛ كسانى كه رنگ لباسشان اين است، كسانى كه سنشان اين است، كسانى كه اهل فلان نقطه‌ى كشورند؛ ميشود جدا كرد؛ ميشود ديواركشى كرد. هنر انقلاب اين بود كه آمد ديوارها را از وسط برداشت. ما توى خانه‌هاى كوچك كوچك، با ديوارهاى بلند زندگى ميكرديم و از هم خبر نداشتيم؛ انقلاب آمد اين ديوارها را برداشت و اين خانه‌هاى كوچك را تبديل كرد به يك عرصه‌ى وسيع؛ عرصه‌ى ملت ايران؛ ملت انقلابى. دانشجومان با طلبه بد بود؛ طلبه‌مان با دانشجو بد بود؛ استادمان با بازارى بد بود؛ بازارى‌مان با كشاورز بد بود؛ بين خودمان ديواركشى كرده بوديم. انقلاب آمد اين ديوارها را برداشت. ما حالا باز دوباره بيائيم ديواركشى كنيم؟! آن هم ديوارهاى نادرست و ناحق. نه، مبانى روشن است؛ اصول روشن است؛ جهت روشن است. هر كى در اين جهت با اين مبانى دارد حركت ميكند، جزو مجموعه است. اين را توجه داشته باشيد.
ناشناس
|
Hungary
عزیزم صحبتهات بسیار متین و منطقیه اما بهتر نیست اینارو به همین آقایون مسئول! تو مملکت بگی؟ به همین دولتی ها! که برخیشون هر روز و هر شب با اظهارات اراجیف گونه باعث از بین رفتن اتحاد و انحراف عده ای میشن؟ تقصی رسانه چیه که وظیفه روشنگری رو داره؟ میگی در مقابل این انحرافات فکری .... بشن؟ چون باید متحد باشیم؟
نه هر سخنی رو باید به جاش استفاده کرد الان کاربرد اتحادو باید بری به این آقایون کوته فکر بگی!
ناشناس
|
Hungary
اگه با دقت بخونید نوشتم کسانی که این مساله را اصلی می کنند. اتفاقا راه درستش انتقاد منطقی و روشنگریه. بدون تهمت افترا توهین و تهدید و ترور شخصیت. قضاوت نهایی با مردمه و همه چیز پای صندوق رای مشخص میشه.
ناشناس
|
Hungary
منظورم سایت ها و کسانی که فقط انتقلد می کنند نبود
ناشناس
|
Hungary
با سلام خدمت دوست عزیز:
راجع به نظر شما نکات ذیل به ذهن بنده می رسد:
1.برادر گرامی سخن اینست که اساسا حقانیت یک سخن حق و صلاحیت یک فرد؛ برگرفته از تعداد هواداران او نیست.به عبارت دیگر ممکن است حرف حقی و فرد بر حقی دارای طرفدار زیاد باشد یا اصلا طرفدار نداشته باشد.نه ان طرفدار داشتن زیاد حقانیت وی را افزایش می دهد؛ نه کمی طرفدار از حقانیت او می کاهد.
همچنین ممکن است اندیشه باطلی و فرد منحرفی دارای طرفدار زیاد باشد یا اینکه طرفدارانش کم باشد.باز هم با توجه به کمی و زیادی طرفداران او نمی توان درجه انحراف او را تعیین کرد.لذا اساسا سنجش صلاحیت یک سخن و یک فرد بر اساس تعداد طرفدار سنجش صحیحی نیست.
لذا پیامبر گرامی اسلام در اغاز دعوت خود که پیروانش فقط امیرالمومنین و حضرت خدیجه بودند؛حقانیتش با زمان رحلتشان که کل جزیره العرب مسلمان شده بود هیچ تفاوتی ندارد.
همچنین کمی هوادار برای معصومین(علیهم السلام) که سبب شد جز حضرت علی و در برهه کوتاهی امام حسن موفق به تشکیل حکومت نشوند؛ از حقانیت ایشان چیزی نمی کاهد و افزونی هوادار ؛به دولتهای اموی و عباسی نیز حقانیت و صلاحیت اعطا نمی کند.
2.کسی بدنبال بزرگ کردن و اصلی کردن مسئله مشایی نیست؛ این خود اوست که علاقه دارد با دست زدن به اقداماتی ناصواب خود را مطرح و بزرگ کند. و الا مثلا چرا کسی مسئله زریبافان یا ثمره هاشمی یا سایر یاران نزدیک رییس جمهور را پیگیری نمی کند.
3.گفته اید کسانی بدنبال ترور شخصیت و توهین به مشایی هستند.این هم از ان حرفهاست!!
انحرافات -فعلا- فکری مشایی بقدری واضح و اشکار است که صدای مراجع ؛علما ؛نخبگان و مردم عادی دلسوخته انقلاب را دراورده است و میزان آن به حدی بود که رهبری در اقدامی بی سابقه با صدور حکم مکتوب؛ دستور عزل وی را صادر کردند و حضور او را به مصلحت دولت و رییس جمهور ندانستند.
اگر قرار باشد نظر شما رابپذیریم باید رهبری و مراجع و علما را در صدر افرادی که شخصیت وی را ترور کرده اند قرار دهیم.
ضمن اینکه فعلا این طرفداران مشایی هستند که با بهره گیری از امکانات بیشمار رسانه ایی اقدام به توهین و ترور شخصیت روشنگران می کنند.
4.به کلام خوب و بجایی از رهبری اشاره کرده ایید.قطعا هیچیک از دلسوزان انقلاب و نظام بدنبال ایجاد شقاق و اختلاف و دسته بندی در بین مردم نیست.مسبب اصلی این اختلافات و دسته بندیها هم همین اقای مشایی است . رهبری بدرستی پیش بینی وقوع این اختلافات را کردند.مگر رهبری در حکم عزل مکتوب نفرمدند حضور این شخص سبب ایجاد اختلاف و سرخوردگی در بین هواداران رییس جمهور می شود؟؟
ضمنا اتحاد کلمه را کسانی به هم می زنند که به هیچیک از نهادهای قانونی کشور غیر از خودشان احترام قایل نبوده و هر جا هر قانونی بر خلاف میل مبارکشان بود با کمال وفاحت ان را اجرا نکرده و زیر پا می گذارند و با رسانه ایی کردن اختلافات بین مسولین که امری طبیعی است و با دامن زدن به ان؛ علیرغم اعلام حرام بودن ان از سوی رهبری اب به اسیاب دشمن می ریزند.
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
۸
۲
جمله معروفی است که می گوید اگر می خواهی شخصی را بشناسی، ببین که چه دوستانی دارد که یادآور شعر معروف پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد. آدم می ماند که با حضور افرادی چون مشایی،بقایی،جوانفکر در اطراف رئیس جمهور چه توجیهی دارد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
۵
۵
این اقای جوانفکر کم کم داره خودشو نشون میده از مشایی صد برابر بد تره
متاسفانه بد کسانی در کنار احمدی نژاد قرار گرفتند
اگه شورای نگهبان واقعا به وظیفه خودش عمل کنه مطمئنا مشایی رد صلاحیت خواهد شد
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
۴
۶
آقای جوانفکر:این تذهبون؟؟!!
وحید
|
Finland
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
۵
۵
امیدوارم کامنتمو بزنید.
من احساس میکنم بدجوری دارید بهونه میگیرید.
یه سایتی نوشته بود که آقای غ سردبیر صراط چرا از مشاوران صنایع اخراج شده و ....
این صحبتا مشکل داره ، قبول.
ولی شمام مث یچه ها شدین.
لطفاً آزاده باشین اگر ایمان ندارین.
رضا ح-آ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۲
۳
آیا واقعا کسی نیست که به این آقایون بگه حرف شما و خود شما با این افکارتون هستید که خریدار ندارید
کسانی که حرفها و رفتار امثال شما را رصد و دنبال میکنند شامل دسته هایی مانند زیر میشوند
1- کسانی که مخالف نظام هستند و هر حرف و یا رفتاری که باعث ضربه بشود و یا احتمال تضعیف از اون بره را رو هوا میزنند مانند حرفهای بیسوادانی مانند شما و اون آقای قدیستون
2- طرفداران و دلسوزان نظام که از روی دلسوزی جهت اطلاع و آگاهی و یا نقد و بررسی و همگان با ناراحتی مطالبتان را دنبال میکنند
3- عده ای ساده لوح که حرفهای اسلام پیامبر ائمه و بزرگان و علماء دین را در کتابخانه نگهداری میکنند ولی زیر پرچم امثال شما سینه میزنند

آقای عزیز اگر قرار بود این انقلاب با حرفهای پوچ و اعمال مشمئز کننده شماها منحرف بشه از شما بزگتر خیلی ها بودن از گذشته عبرت بگیریر
مهدی از مشهد
|
Turkiye
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۳
۵
ای صراط . من خیلی از تو ولایتی تر واحمدی نزادی تر هستم . اما مواظب با شیم .که در این شرایط حساس بهانه به دست دشمن ندهیم مگر یادتان رفته که قبل از احمدی نزاد . کل کشور در دست اصلاح طلبان بود (مجلس - شورای شهر - رییس جمهور) اما به جان هم افتادند
پس ما باید عبرت بگیریم . درست است که گاهی مشایی نامربوط حرف میزند. اما حرفهای رهبر عزیز را فراموش نکنیم که گفتند مسائل را اصلی وفرعی کنید
مشایی یک مساله فرعی است اینقدر قال وقیل نکنید .که دشمن در کمین است
ناشناس
|
Turkiye
آقای مهدی اینکه گفتی ولایتی تر واحمدی نژادی تر تناقض داره. وقتی رهبر به آقای رئیس جمهور گفتند که مشایی را بردارد تا چند روز که به روی مبارک نیاورد و بعد هم مشایی استعفا داد نه اینکه احمدی نژاد برای حرف رهبر تره خرد کنند. بعد هم گذاشتش رئیس دفتر خودش یعنی فرقی نکرد چون پست رئیس دفتر رئیس جمهور از پست های کلیدیه نظامه.
ببینم دو سال دیگه هم که حضرت مشایی شدند رئیس جمهور همین حرف ها رو می زنی یا نه.
علی از تنکابن
|
Turkiye
پس جناب ناشناس نیز قبول دارند دو سال دیگه مهندس مشائی رئیس جمهور ایران هستند! قربان هرچه آدم چیز فهم! لااقل به دوستانت هم بگو که اینقدر شلوغ نکنند! چون مشائی عزیز و بسیجی، بر سکوی هدایت دولت یازدهم خواهند ایستاد. اندکی صبر سحر نزدیک است.
آنتی التقاط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۳
۵
طرفدار زیاد!!!
مشایی!!!
جوانفکر!!!
............ چیزی زده این حرفارو گفته؟!
مرد حسابی این یارو مرتیکه اگه دست بچه حزب اللهی ها بیفته که تیکه تیکش میکنن بین عوام هم که همه شناختنش چه موجودیه
آقا این همه تملق برای باقی موندن تو دولته؟!
مرد باش مثل لنکرانی و صفار و متکی قشنگ بایست جلوی این انحراف مرد باش آقای جوانفکر مرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تهدید هر کدام از مسئولان نظام در حین انجام وظیفه به ترور جرم محسوب میشه. من به هیچ کس خاصی تهمت نمی زنم اما احساس می کنم بعد از شکست جنبش سبز و نتیجه نگرفنتن از راه موسوی و کروبی عده ای دارند از انتقادات آرام و منطقی به معاونان رییس جمهور سو استفاده و تشنج آفرینی می کنند و دنبال ایجاد فتنه جدیدی هستند. به همین خاطر آقا که این مساله را حس کرده بودند مساله اصلی فرعی کردن مسائل را مطرح کردند. مملکت قانون داره اگه با نظر و اندیشه کسی مخالفید راهش انتخابات است نه تیکه تیکه کردن آدم ها.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دکتر جان بازهم یه انتقاد به انحرافات فکریتون شد همرو به چشم فتنه و منافق خواندید؟
سریع هم از رهبری عزیز مایه میذارید جالبه ها!
آقا اینارو به آقای جوانفکر هم فرمودن نه فقط به رسانه ها!
پس چرا تو مخشون نرفت؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه بار دیگه بخون چی نوشتم. همه را نگفتم. رسانه ها را هم نگفتم. منظورم کسانی است مساله بیش از حد بزرگ و اصلی می کنند مثلا میگن یارو را باید تیکه تیکش کرد و این طور الفاظ.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۲
۴
این ......... عجب جادوگری بوده!!
این چه وردی خونده که دکتر کاری باهاش نداره من نمی دونم ولی می دونم هر چی بوده خیلی کاری بوده!
ولی این ورد به ماها انشاءالله اثر نمی کنه و ........ از خواب رئیس جمهوری با لگد بیدار میشه. یا علی
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۴
۴
صراط مشكوك ميزنی ها !
مگر رهبري نفرمودند اين مساله را بزرگ نكنيد ؟
شما هم که انشا الله در خط رهبری هستید ؟
نیستید ؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۳
۳
من دیگه از ........ برگشتم فکر میکنم هدف اون حذف دین از کشوره جدای دین از سیاست که به طور زیر آبی داره حرکت آگاهانه داره از کسانی طرفداری میکنه که برای دین و روحانیت و مرجع هیچ ارزشی قائل نیستن
خدا به داد انتخاب آینده برسه خدا کنه رد صلاحیت بشه وگرنه یه میر حسین دیگه ساخته میشه که بلکه بد تر از اونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میر حسین حداقل شمشیر رو از رو بست و وایساد جلو کل نظام.
این آقا جاسوس دو جانبه است.
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۳
۴
حرفهای ایشان همان جدائی دین از سیاست است که البته این جریان آن را دنبال میکنند مرگ بر ضد ولایت فقیه
حامی عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۲
۳
مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مدظله العالی طی دستور کتبی به ریاست محترم جمهور آقای دکتر احمدی تژاد در سال 88 عدم صلاحیت آقای مشایی به تصدی معاونت اول را صریحا مرقوم فرمودند . و عدم صلاحیت آقای مشایی از طرف امام خامنه ای مدظله العالی بسیار هوشمندانه و دقیق انجام شده است . اینکه گفته شده آقای مشایی طرفداران زیاد دارد , کسی منکر آن نیست و دلیلی برای توجیه صلاحیت ایشان نمیشود . بدون ترید همه سلطنت طلب ها , منافقین , بی حجابها و در کل میتوان گفت کلیه حامیان فتنه امروز طرفدار آقای مشایی هستند و اتفاقا همین موضع مبین عدم صلاحیت ایشان برای تصدی در پستهای کلیدی مانند ریاست جمهوری , معاون اولی و امثالهم است و همین دلیل روشن برای رد صلاحیت ایشان کافی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای حامی عدالت؛ چشمت روشن که جوانفکر گفته دستور رهبری ارشادی بوده نه تکلیفی!!!
هر دم از این باغ بری می رسد.
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
باسلام، جناب حامی ولایت، اولا خدا توفیق دهد که همه ما حامی حضرت آقا و در مسیر حضرتشان گام برداریم که سعادت و عاقبت به خیری فقط در همین مسیر است ولاغیر، و در ثانی: عزیزجان من توصیه می کنم که شما که حامی ولایت هستید پس یکبار دیگه خوب در یادداشت آقاجان به دکتر توجه کنید و انصافا ببین در کجای این یادداشت آقا از لفظ عدم صلاحیت آقای مشائی حتی به طور مبهم استفاده کرده حالا صراحت آن که شما بدان اشاره فرمودید پیشکش! عزیزم ما خیلی باید ملتفت باشیم تا خدای ناکرده به اسم رهبری و ولایت مطالبی رو به آقا نسبت ندهیم که بعدش راه دفاعی برایش باقی نمانده باشد! در ضمن مطالب پایانی کامنت شما هم جواب داره چون نیازی به پاسخ ندیدم از جواب دادن به آن صرف نظر نمودم. چون هدف لج و لج بازی نیست بلکه غرض و غایت نهائی، ابهام زدائی و ایجاد شفافیت و بالتبع بصیرت افزایی جامعه می باشد که آن مهم مدنظر حضرت آقا می باشد. دوستت دارم چون می دانم وجه اشتراک اساسی بنده و شما در این استکه هردویمان سعی مان در این داریم که در مسیر آقا گام برداریم و عاشق آقا هستیم و در اصول کلی همفکر و هم عقیده می باشیم و مابقی اختلاف سلیقه است که در آن نیز بایستی مقداری رعایت احتیاط رو نمود. موفق باشید. یاعلی
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر بزرگوار - اگر به اعتبار اسم کاربری خود واقعا حامی عدالت هستید که انشاء الله همینطور است ، لطفا پیام حضرت آقا را یک بار دیگر مرور بفرمائید . ایشان مرقوم فرموده اند که به صلاح نمی باشد . و ریشه این کلمه به زبان فارسی خودمان صلاحدید می باشد ، نه اینکه این کلمه به مفهوم زیر سوال بردن صلاحیت یک فرد باشد . برادر خوبم لطفا در راه حمایت از عدالت آنگونه رفتار فرمائید که شایسته این نام است . و خواهشا حرف حضرت آقا را تفسیر به رای نفرمائید .
یا حق
اقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۲
۱
سلام.برای همه مون متاسفم.هرکدوم یه تیکه از واقعیتو فهمیده و علم کرده و میگه اینی که من فهمیدم درسته.اگه مدعی هستیم که مسلمونیم (که فکر نمیکنم باشیم مگه مسلمونیکه فقط مناسک اسلام رو بلده و از بقیش هیچی نفهمیدیم )دین و مملکت رهبر داره.اگرم ادعای ولایتی بودن داریم رو حرف امام خامنه ای حرفی نزنیم.وجدانا بیاییم و مرد باشیم تکلیف خودمون و معلوم کنیم کدوم وری هستیم ...اگه دنبال مقام و دنیاییم ..یازیر پرچم کسی سینه میزنیم بگیم..اگرم نیستیم ببینیم اماممون چی میگه...بهتره ناشکر نباشیم .الان کشورای عربی له له میزنن تایه رهبر مثل اقا داشته باشن ...حالا ماهمچین نعمتی داریم و میخوایم ازش لزنیم جلو.سعی کنید سرباز اقا باشید تا خدای نکرده اون چیزی که سر امام حسن اومد و در بزنگاه تنهاش گذاشتن ...سر اقای مانیاد.بیاید خودمونو شبیه سرلازای امام حسین کنیم.....جلو نزنیم ..عقبم نیفتیم...
(قل الله ثم ذرهم)بگو خدا الباقی رو رها کن .اقا ثابت کرده بهترین ناخدا برای کشتی انقلابه.وقتی گفته مسایل درجه چند رو درجه یک نکنید.....داد اش نکنید دیگه.اگه این راهو قبول دارید بیاید تو راهو شل کن صفت کنم در نیارید....اگرم که نمیتونید برید استراحت.اره داداشم
(السلام علیک یاتالی کتاب الله وترجمانه)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه ما غیر از این عمل کردیم؟
نشون دادن چهره ی لامذهب ......... به مردم خلاف امر رهبره؟
رهبر که خودشون اول از همه جلوی .............. گرفت.
حالا که می بینم ضد انقلاب ها اینطور پشت ............. وایسادند بیشتر شک می کنم.
اقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
بله که غیر از این عمل کردید.تیتر های خبر ارو با متن اخبار تاحالا مقایسه کردید...توخبر مربوط به بقایی و....به عکس و تیتر دقت کردید ..یادرباره ی خبر نگار اسپانیایی ورییس جمهور...ایا خبر اونقدر فجیع بود که از کلمه ی مرگبار استفاده شه...یاهمین خبر ....تیتر باید واقعی باشه ...حالا اگه از کسی خوشمون نمیاد که نباید به هردلیل و به هر وسیله ای بهش حمله کرد...ما نمی گیم ادم درستیه نمی گیمم نادرسته ولی حتما این کار که کمین کنی و منتظر باشی یکی یه حرفی بزنه و یه تیکه بو دار از توش سوا کنی ...بسم الله و....ابرو حیثیتشو بریزی وهزار تحلیل و تفسیر رنگارنگم بزنی تنگش و..حمله کنی کار بسیار زشتیه.
(السلام علیک یاتالی کتاب الله وترجمانه)
مدیر پایگاه آقای دل !
لطفا مطالب را با دقت بیشتر و به دور از تعصب بیش از اندازه مطالعه کنید تا متوجه ربط تیتر با محتوای مطلب شوید .
ممنون که نظر دادید .
اقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
شما بیشتر توضیح بده شاید فهمیدیم.شایدم شما درست میگی .منتظریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من اون ناشناسم. من شما رو نمی شناسم ولی توی یک چیز مشترکیم:
اطاعت از رهبری
حالا فقط همین یک جمله رو میگم، (کاری هم به صراط ندارم چون من یک خواننده ی سایت هستم مثل شما):
................................... قبول داره و نه چیزی به اسم نظام جمهوری اسلامی. من این رو از روی کارهاش می گم نه حرفاش. یعنی در حرف پیرو رهبره در عمل خر خودش رو پیش می بره.
از خدا می خوام اگر من اشتباه می کنم من رو هدایت کنه، به هر حال همه چیز خیلی زود مشخص می شه.
kami
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۲
امیدوارم احمدی نژاد زودتر به خودش بیاد
حزب الله الغالب
|
Germany
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۱
۵
صراط بس کن دیگه...بوی گند و تعفن تحریفاتت حال همه رو به هم می زنه....
ناشناس
|
Germany
حال ما رو هم حماقت شما بهم می زنه.
واقعا من یک سوال دارم:
شما واقعا نمی فهمید یا خودتان را زدید به نفهمی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۲
۳
صراط!!!
واقعا" چه هدفی داری؟
الان در حال روشنگری هستی؟
یا مشغول فتنه انگیزی!
بسادگی میشه فهمید، در کارت خیر خواهی، نیست.
آیا تراشیدن چماق از یک امر محترم (مرجعیت)
و کوبیدن آن به سر، امر محترم دیگری ( حکومت اسلامی) روشنگری رسانه ای است، یا ... !
مهدی پناه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۲
۴
صراط بصیرتت کجاست باز گمش کردی
این مسائل(افراد) فرعی هستند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۳
۲
کدام هوادار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ روی آرای احمدی دلاور حساب نکنی.....که چیزی دستت رو نمیگیره!!!!اطمینان داشته باش !!!! مشایی توی خواب ببینه که رییس جمهور بشه!!!!!!!اولین فردی که رد صلاحیت باید بشه....همین مشایی(( الیاس )) است!!!!!!!احمدی دلاور ضربه نخواهد خورد...مگر از همین گرگان در لباس میش!!!!!!!ترور مشایی باید در دستور کار قرار گیرد.....(سخته ولی شدنیه).......!!!!کسی مثل جوانفکر که نمیتونه دستاوردهای سفر احمدی دلاور را به نیویورک در گفت وگوی شبکه 2 بیان کنه به درد چی میخوره....!!!!بی منطقی از سخنان جوانفکر..می باره !!!!!!!!!هنوز ایران اسلامی بدبخت نشده که امثال الیاس بیان رییس جمهور شن"""""""امیدوارم که احمدی دلاور.....به خود بیاید و این شیطان .به تمام معنا را از خود براند....اگر مشایی کاندیدای احمدی دلاور باشد..تنها کسی که سود خواهد برد....سلطان فتنه گران ( ا.ه.ر ) است..."""مشایی حالا رییس دفتر است...که هر غلطی دلش خواست میکند....وای به آن روزی که اختیاراتش بیشتر شود""" ......مشایی حیا کن......دلاورم رو رها کن"""""""
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
"امیدوارم که احمدی دلاور.....به خود بیاید و این شیطان .به تمام معنا را از خود براند"
امین جان زنده به عشق محمدی و علوی باش.
ضمنا" از قدیم گفتن" آب میگرده گودی را پیدا میکنه" گودی ها مثل مشایی و جوانفکر خودشون رو نشون دادن منتظر گودی های اونطرف آبها هم باش. یا علی مدد
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا امین عزیز، بنده مدتی است که کامنت هایت رو تحت نظر دارم و گمانم این است که خیلی باید منو ببخشید این مطالب از طرف یک بچه ارائه می شود! امین جان تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد! امین جان این حرفهای بچه گانه و احساساتی چیه که می زنی! ترور چیه! فحاشی چیه! فحش و خشونت فقط از دست آدمهای بیسواد و بی منطق بر میاد! امین جان، اسلام دین استدلال، منطق و خرد ورزی است نه....!دو تا آدم احساساتی مثل شما هستند که با پیش کشیدن ترور ، خشونت ، فحاشی و اینجور حرفهای بعضا نسنجیده تمامی بچه های حزب اللهی و ولائی رو در منظر جامعه بد، زشت، زننده و کدر جلوه می دهند! و بهانه به دست دشمن می دهند. امین جان، خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند که : انک لعلی خلق عظیم! بزرگوار مملکت قانون داره و متولیان امر بهتر می دانند که چه کسی رو تأئید صلاحیت کنند و یا رد صلاحیت کنند! اصلا قبل از شروع انتخابات حضرت آقا با بیان و تبیین شاخص های کاندیدای اصلح فرد مدنظر خودشون رو به جامعه معرفی خواهند نمود. و ما هم وظیفه ای جز تبعیت از آقا نداریم. آن بزرگوار حکیم هستند و تمامی کارهایشان از روی حکمت انجام می گیرد. اصلا بحث رد صلاحیت معین و تأیید آن را توسط آقا، مگر از یاد برده ایم. معین صلاحیت نداشت ولی چون مقتدایمان با وسعت دیدی که دارند صلاح و چاره کار را در تأیید صلاحیت معین، دیدند همه ما تبعیت نمودیم. زیرا بسیاری از مسائل رو که ما در آئینه هم نمی توانیم ببینیم حضرت آقا در خشت خام می ببینند. در ضمن اسلام همه را به دوری از فحاشی و اتهام زدنهای بی مورد امر فرموده است. اصلا شما مگر نمی گوئید که زنده به عشق احمدی نژاد هستید و هستیم دلیل آن چیست؟! دلیل آن ولائی و بسیجی بودن دکتر است و آیا همان ولایتی که همه ما آرزو داریم جان ناقابل مان را برایشان و در راه نورانی آقا فدا نمائیم راضی به این برخوردهای زشت و زننده می باشند؟! آیا اصلا صحبتهای آقا رو در جمع اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری گوش داده اید ؟! چقدر آقا از فحاشی ها و تهمت زدنها و برخوردهای احساساتی و به دور از تعقل جوانهای احساساتی ناراحت بودند و همگی را به پرهیز از آن رذیله های نفسانی و اخلاقی توصیه فرموده اند! پس یکجا باید ولائی بودن ما در عمل بروز و ظهور پیدا کنه! منو ببخش که مطالبم رو خیلی صریح بیان نمودم چون چاره ای جز جواب دادن نداشتم. دوستت دارم بسیجی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.علی جون !!چون حرف رهبرم بود..می پذیرم!!!!نظر رهبر رو هم که در مورد م ش ا ی ی ((الیاس)) میدانید؟؟؟در ضمن رفیق """ا جوان 19 ساله دانشجو رو بچه میدونی؟؟؟؟؟بغیر از استفاده از کلمه ترور..کدام جمله من رو احساسی میدانید؟؟؟؟؟؟؟
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان، از اینکه پای حرف رهبرعزیزمان که به میان آمد دیدم که برخلاف بعضی از کاربران محترم تواضع کردی خیلی خوشحال شدم. بسیجی یعنی همین. امین جان من قصد جسارت به شما را ندارم بلکه خیلی هم شما را دوست دارم زیرا از کامنت هایت جدای از احساساتی بودنتان که ذکر کردم، ولائی بودن و عشق به حضرت آقا موج می زند. و بنده بخاطر همین شما را دوست دارم. منظورم این بود که کامنت هایت رو مقداری پخته تر و به دور از احساسات ، هیجان کاذب و تهمت بنویس! داداش گلم من نامه آقا رو دیدم ولی شما چی؟ آیا صحبت های آقا رو در مورد آقای مشائی که در تاریخ 4 مرداد 1388 ایراد فرمودند رو دیدید؟ مطمئنم که ندیدید و می توانی به آرشیو روزنامه کیهان یا خبرگزاری فارس به همان تاریخ رجوع نمائید. امین جان من هم انتقاداتی رو به آقای مشائی وارد می دانم ولی اینکه پا را از حریم شرع مقدس و منویات حضرت آقا بالاتر بگذاریم و تهمت های بی اساس به او بزنیم این را نمی پسندم و مورد رضایت آقا نیز نمی باشد! الفاظی از قبیل: شیطان، گرگ، بی منطق، غلط کردن، ترور کردن و... در شأن یک بچه بسیجی نمی باشد! البته منظورم فقط شما نمی باشید بلکه عموم جامعه از جمله خود من را هم شامل می شود. شعاری صحبت کردن به ضرر بچه های حزب اللهی تمام می شود آن هم در فضای مجازی! اصلا امین جان یک سوال از شما دارم و آن این است که چند تا از صحبت های آقای مشائی رو کامل گوش کردی؟ آیا بر اساس شنیده ها و نقل قول و موضع گیری افراد موضع گیری می کنید؟ آقای مشائی در مورد مکتب ایرانی دقیقا چه گفته اند؟ و برداشت شما از مکتب ایرانی چیست؟ یادمان باشد که دکتر احمدی نژاد زرنگ تر از این حرف هاست. زرنگی و شجاعت دکتر بود که هنوز که هنوزه اکبر هاشمی داره می سوزه و از دکتر ناراحته! امین جان، اگر مایل باشی همین رو پی می گیریم و به اتمام که رسید بقیه موارد اتهامی ایشان را به بحث می گذاریم. شاید بنده اشتباه می کنم لااقل بنده را توجیه کنید! اگر هم مایل به بحث در سایت نبودید، می توانم ایمیلم رو در اختیارتان بگذارم و در آنجا مسائل رو دنبال کنیم. هرجوری که شما برادر ارزشی و بسیجی ام راحتید. منتظر پاسختان هستم. شادی ارواح مطهر امام و شهدا صلوات. یاعلی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
رهبر عزیزمان به احمدی دلاور توصیه کردند:که مشایی(..........)موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شماست!!مکتب ایرانی در مقابل مکتب اسلام قرار دارد..یعنی همان ملی گرایی!!آیا مکتب ایرانی همان ادامه راه شعار فتنه گران(جمهوری ایرانی)نیست؟؟مشایی (...........)میگوید:از مکتب اسلام دریافت های متنوعی وجود دارد و من بر مکتب ایرانی اصرار دارم((یا داره اسلام رو نفی میکنه یا مکتب ایرانی رو کاملتر از مکتب اسلام میداند""کدامیک؟؟))
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم انقلابی ایران در انتخابات 84 و88 به فردی مومن..دلسوز..ساده زیست..صادق..خاکی ومردمی رای دادند..اجازه نخواهیم داد..یک مگس(الیاس دوم)در کنار گوش احمدی دلاور وز وز کند"""""اگر توضیحی دارید..بفرمایید که در کامنت بعد اتهامت (الیاس دوم)را ذکر کنم!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
این جمله رو برای من تفسیر کن"""......(الیاس دوم)میگوید:از مکتب اسلام..دریافت های متنوعی وجود دارد..و من بر مکتب ایرانی اصرار دارم"""""برداشت من این است::((یا ایشون داره مکتب اسلام رو نفی میکنه...یا مکتب ایرانی رو جامع تر وکاملتر از مکتب اسلام میدونه)
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
سخنان مهندس مشائی در همایش ایران پل پیروزی: مکتب ایران، مکتب خداپرستی، انسانیت و مظهر عدالت علوی و عزت حسینی است.*** سخنان مهندس مشائی در اختتامیه همایش بزرگ ایرانیان مقیم خارج از کشور: هرجا که دلی در باور به خدا، در عشق به انسان می تپد، آنجا ایران است. هرجا که جلوه ای از مهربانی باشد، هرجا که نشانه ای از محبت و عشق باشد، هرجا که صفا باشد همانجا ایران است. ایران همیشه مظهر عشق بوده است و معرفت، و در این باره دیروز سخن گفتم. عزیزان من اکنون نه فقط به شما، بلکه خطاب به همه ایرانیان در هرکجای دنیا که زندگی می کنند عرض می کنم، باور عمیق دارم که دوره بسیار بسیار بزرگی برای ایرانیان آغاز شده است. ما در فصل جدیدی از حیات تاریخی ایران هستیم. زمانه شکوفائی و رشد مجدد ایران فرا رسیده است. همه شواهد و قرائن بر این حقیقت زیبا گواهی می دهند. چندان نیاز به استدلال ندارد، که ایران و ایرانیان رو به تعالی، پا به صبح صادق روز روشن زندگی می گذارند. ایرانیان بیدار شده اند. علامت این بیداری چیست؟ علامت این بیداری به خود آمدن است. به خود آمدن، خود را یافتن، خود را شناختن، قدر و منزلت خود را دانستن است. جایگاه ایران را شناختن است. امروز همه ایرانیان از اینکه ایرانی هستند، احساس عزت می کنند. عزت یک احساس هدفمند است. خیلی جالبه، احساس عزت اتفاقی نیست. هیچ کس براساس تصادف احساس عزت نمی کند. احساس عزت از جنس علم است. محصول یک برآورد است. یک محاسبه است. یک درک است. آیا از اینکه ایرانی هستیم اکنون احساس عزت می کنیم؟ گمانم بر این است که هر ایرانی امروز احساس عزت می کند. توجه داریم که این احساس عزت عالمانه است. معنای این حرف آن است که هر چه عالمتر، احساس عزت بالاتر. باز این معنای معادل این حقیقت است که هرچه ظرفیت ایرانی به ظهور رسیده باشد، این احساس عزت بالاتر است. چون علم بیشتر به حقیقت ظرفیت ایران به دست آمده است. این یک نکته، نکته دوم: احساس عزت ایرانی از منظر سلطه و قدرت نیست. جالبه، بله قدرت و سلطه ممکن است غرور بیاورد. البته اونجا هم علم است ها، اون احساس هم عالمانه است. علم به قدرت هم غرور آور است. ولی اون امتیاز اول ایران بود. حالا هم می خوام یک نکته دیگری هم اضافه بکنم، یک حقیقت شاید بزرگتر، که احساس عزت ایرانی از جنس احساس ناشی از سلطه نیست. ما از اینکه سرزمینی را به زیر سلطه خود آورده باشیم، احساس عزت نمی کنیم. جنس عزت ایرانی مقوله دیگری است. این خیلی جای کار داره، جای بحث داره. باید فرصت ایجاد کنیم که نسل های نو ایرانی با درک عالمانه این عزت، فلسفه ایران را بفهمند. مکتب ایران را بفهمند. من اصرار دارم بر مکتب ایران، بعضی ها ممکنه که به من خورده بگیرند که تو چرا نمی گوئی مکتب اسلام؟ مکتب اسلام دریافت های متنوعی از او وجود دارد. من یک اشارتی کردم در صحبت قبلی، دریافت ناب از حقیقت ایمان و حقیقت توحید و حقیقت اسلام، مکتب ایران است. باید از این پس ما مکتب ایران را به دنیا معرفی کنیم. من در این باب قبلا یک عبارتی را عرض کردم، در خیلی از همایشها در محضر ایرانیان عزیز در سراسر دنیا گفته ام. باور دارم که واژه ایران ذکر است، ذکر است. چرا ذکر است؟ شما در ذکر دنبال چه هستید؟ ذکر واژه ای است مرتبط به روح مومن، به جهان درون باور کرده به ارزشهای متعالی، ایران ذکر است. زیرا ایران مظهر ایمان است. تاریخ ایران آکنده از ایمان است. سرزمین ایران همیشه مظهر ایمان بوده است. چرا؟ چون مظهر علم بوده است. مظهر فهم بوده است. مگه می شود ایمان را در جائی جستجو کنی که علم و معرفت در اونجا نباشد؟ هر جا که علم نیست ایمان هم نیست! هر جا که معرفت نیست ایمان هم نیست! خیال ممکن است باشد، توهم ایمان ممکن است باشد. اما حقیقت ایمان منوط است به معرفت و علم، این حرف قرآن است. ربط داره، ایران مظهر حقیقت ناب است. سرزمین باورهای عمیق و پاک و صاف است. اندیشه ایرانی جوهر دارد، گوهر است. بروز و ظهور اندیشه ایرانی همه اش زیبائی است. مرا مظهر ایران مپندارید. من تلاش می کنم تا مظهر یک ایرانی باشم. بعضیها می گویند خاک که خاک است، چه فرق می کند؟ نه فرق می کند. من الان نمی خواهم روایت برای شما بخوانم، و بحث دینی ندارم. الان، اگر چه همه این حقیقت، اساس دین است. ولی در دین خاک با خاک فرق می کند! در منطق دینی محل دفن ظالمان با مشهد شهیدان فرق می کند! ویژگی های ایران متعدد و متنوع است. مکتب ایران را که شناختی، شناخت جلوه ها و مصادیق آسان است. دیروز عرض کردم که ایران محل تلاقی ارزشهای آسمانی و زمینی است. خدا و انسان هر دو در ایران تعظیم شده اند. اگر یافتی جائی را که خدا تعظیم شد، انسان تکریم نشد، بدان که اون خدا همون خدا نیست! یقین بدان. تردید نکن! و اگر دیدی جائی انسان تکریم شده است و خدا پیدا نیست، یقین بدان که آنچه که تکریم شده است، انسان نیست! .......انسان محور است. آفرینش با انسان معنی پیدا می کند. ایران چرا مهم است؟ چون انسان را مهم دانسته است. چالش ما با غرب کجاست؟.....
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جا ن، لازم دیدم قبل از ورود به بحث عین مطالب آقای مشائی رو در مورد مکتب ایران بیاورم بعد در مورد اشکالات و تضاد و تقابل آن با اسلام و اسلامیت بحث کنیم. این همان سخنانی استکه بعضیها به خاطر آن جنجال و سرو صدا را در سطح جامعه برانگیخته اند!!! امین جان، خواهش می کنم قبل از جواب دادن، یکبار کامل سخنان او را خوانده بعد آن را نقد نمائیم. بنده هم آدم منصفی هستم و مطمئن باشید که هر جا ببینم حق می گوئید به نظرتان تمکین خواهم نمود و آن را می پذیرم. در ضمن خط اول کامنت شما را اصلاح می کنم که آقا نفرموده اند که مشائی موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقه مندان به شماست بلکه آقا انتصاب مذکور را موجب اختلاف دانسته بودند که آن هم جای بحث دارد که چرا انتصاب فوق موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقه مندان دکتر احمدی نژاد می شد؟! آیا مشکل از شخص آقای مشائی بود یا از فضای مسمومی که بر علیه دولت و شخص آقای مشائی به وجود آورده بودند؟! و انتصاب او به همان دلیل فضای تخریب دولت و... هزینه سنگینی را متوجه دولت و شخص دکتر می کرد!!! گرچه من فارغ از شخصیت آقای مشائی قائل به این هستم که دکتر بایستی روند اجرای نامه حضرت آقا را طولانی نمی کرد! یاعلی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
در اول:از اصلاحیه شما ممنونم...درسته!!!!!!دوم: جواب دو سوال منو ندادید.....1-آیا مکتب ایرانی ادامه همان شعار فتنه گران(جمهوری ایرانی) نیست؟؟؟؟.2-تفسیر شما از جمله مشایی(........)از مکتب ایرانی و کاملتر دانستن آن از مکتب اسلام؟؟؟؟...""""""..سخنان مشایی رو خوندم..قبلا هم جست وگریخته شنیده بودم...من که هر چی مشایی حرف بزنه ..فوری مخالفش نمیشم که"""اما بعضی موقع ها حرف های چیزدار میگه!!!که بعید میدونم سهوا باشه""""چون تاکید بسیار بر آنها دارد!!!!! آیا به نظر شما یک شخصی مثل این آقا...باید در هر حوزه ای که تخصص ندارند...صحبت کند؟؟؟؟در ادامه به بعضی از صحبت های چیزدار ایشون می پردازم!!لطفا نظر خود در هر جمله به ترتیب بگویید"""
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفهای نابخردانه الیاس دوم:: .1-ایران امروز با مردم امریکا واسراییل دوست است""2-ما مردم امریکا را از برترین ملت های دنیا میدانیم""3-حجاب در ایران آزاد است""4-خدا محور وحدت نیست""5-خداوند به انسان بدهکار نبود که او را آفرید..ظاهرا خداوند به خودش بدهکار بود-دلش خواست شناخته شود""6-اگر علم را برداریم..انسان حذف میشود..انسان را که حذف کنیم..دیگر نیازی به حذف خدا نیست..چون خدا.دیگر خودش حذف میشود""
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
کارهای نابخردانه الیاس دوم:: .1-حضور در مجلس رقص در ترکیه""2-مراسم حمل قرآن همراه با نوای دف..با حضور الیاس دوم که مورد اعتراض حضرات آیات مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی هم قرار گرفت""3-دیدار با مهناز افشار و هدیه تهرانی((دیدار از نمایشگاه عکس تهرانی و کیانیان))و کمک های میلیونی به آنها.................."""""""لطفا اگر پاسخی دارید...منطقی و به دور از از توجیه جواب بدید""""چون حرف زور و غیر منطقی تو کتم نمیره داداش خوبم!!!!!!
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام، امین جان 1- بنده می گویم که مکتب ایرانی همان شعار فتنه گران (جمهوری ایرانی) نیست زیرا ماهیت آن شعار و تفاوت این مکتب با آن شعار کاملا آشکار و واضح است! در آنجا حذف دین و مذهب بالصراحة بیان گشته ولی در اینجا برداشت صحیح جهانیان از اسلام ناب نه اسلام آمریکائی مثل اسلام وهابیت و طالبان و.....تحت عنوان مکتب ایران مدنظر است. در این زمینه می توانید به سخنان ایشان در جشن جهانی نوروز و اولین جلسه دولت در سال جدید رجوع نمائید و سایت رهوا آن را پوشش داده است. به هرحال اگر شما ادله ای مبنی بر اثبات آن دارید لطفا بیان فرمائید تا مورد نقد و بررسی قرار دهیم؟! در ضمن از کدام جمله ایشان چنین برداشتی را نمودید؟ لطفا بیان کنید. 2- در کدام قسمت از این سخنان، آقای مشائی گفت که مکتب ایران کاملتر از مکتب اسلام است؟! لطف کنید بیان کنید. 3- در ضمن جواب شبهات شما که در دو سوالم که در بالا آورده ام بسیار صریح در متن سخنان او آمده است بیشتر دقت شود. 4- داداش خوبم، اسلام کسی را مجبور به سکوت و خفه شدن نکرده! بلکه بالعکس موافق فضای نقد و بررسی بوده و همگان را تشویق به جواب دادن به مخالف از راه اندیشه و منطق امر فرموده است. اگرچه امین جان، من تا حدودی با شما موافقم که ایشان هم بهتر است در همه حوزه های تخصصی دین و غیر دین وارد نشوند! زیرا خودشان را در موضع تهمت قرار می دهند. زیرا در روایت آمده است که: اتقوا مواضع التهم، از مواضع تهمت دوری و بترسید!!! ولی باز یادمان نرود که راه برخورد با آن وارد شدن از دریچه منطق و استدلال است نه...! در پایان برای آنکه در مورد مکتب ایرانی به یک جمع بندی نهائی برسیم و از خلط مباحث جلوگیری شود، لذا از پرداختن و جواب دادن به موارد دیگر فعلا پرهیز می نمایم، اگرچه جواب بعضی از سوالاتتان معلوم می باشد. در ضمن اگر مقدار دیر جواب دادم بخاطر این بود که هم سرم شلوغ بود و هم مریض احوال هستم. شما به بزرگواریتان عفو بفرمائید. شادی ارواح مطهر امام و شهدا صلوات. دوستت دارم بسیجی،،، یاعلی
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
سخنان مهندس مشائی در جلسه مشترک دولت و مسولان و مقامات ارشد کشور در سال جدید: مأموریت نظام جمهوری اسلامی که نظامی مبتنی بر ولایت است، این است که در مسیر انتشار و ترویج اهداف بلند انسانی و الهی در جهان پیشگام باشد. *** منطق جمهوری اسلامی ایران اگر جهانی است که هست و امام راحل و رهبری عزیز انقلاب بر جهانی بودن آن تأکید دارند به خاطر این است که منطق مکتب اهل بیت (ع) و مکتب مهدویت جهانی است، لذا ما نیز باید جهانی بیندیشیم و عمل کنیم. ***از مهم ترین کارهایی که در دولت جمهوری اسلامی باید انجام گیرد حضور فعال در اصلی ترین مسائل بین المللی برای تحقق جامعه جهانی است.***در این نوروز به عنوان یکی از ظرفیت های ملت ایران از اهداف متعالی و جهانی برخوردار بوده و همه ملت ها نسبت به آن تعلق خاطر دارند. *** نوروز، روز توجه انسان به خداوند است و از آن جهت اهمیت دارد که انسان دوره جدیدی را در حیات خود تجربه می کند. و از این ظرفیت برخوردار است که انسانها را با اهداف بلند انسانی گرد هم آورد. *** اگر جامعه جهانی دست به دست هم در مسیر منافع عمومی ملت ها دور هم جمع شوند، در راستای ظهور است و در این راستا مطرح شدن نام ایران در جهان در حقیقت معرفی نام اسلام ناب به جهانیان است و شرایط را برای ستمگران و زورگویان تنگ تر و سخت می کند. یاعلی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.سلام علی جون""ما رو شرمنده نکن..هرموقع خواستی و فرصت کردی جواب بدی..من حاضرم!!!از اینکه کمی کسالت دارید...ناراحت شدم..و از خدای بزرگ میخواهم..شفای عاجل به شما عنایت فرماید..و درد و بلاتون بخوره تو سر سلطان فتنه گران (ا.ه.ر)"""""
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
من نگفتم که الیاس دوم گفته:مکتب ایران کاملتر از مکتب اسلام است""""""اون آقا گفته((از مکتب اسلام..دریافت های متنوعی وجود دارد..و من بر مکتب اسلام اصرار دارم=در جمع ایرانیان مقیم خارج))برداشت من این است که :: یا داره اسلام رو نفی میکنه یا مکتب ایرانی رو کاملتر میدونه""هیچ برداشتی غیراز این دو نمیتوان داشت!!!!اگر منظورش مکتب اسلام است..چرا میگوید ایران"""مکتب ایران چه امتیازی دارد که اسلام فاقد آن است؟؟؟؟اگر منظورش همان اسلام ناب محمدی است..چرا تمام علما و مراجع در برابر این آقا قد علم کرده اند؟؟؟؟؟این یعنی مکتب اسلام مراجع با مکتب جناب الیاس دوم در تضاد است"""حال شما بگید کدام صحیح است؟؟؟؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
هنوز از جواب های شما قانع نشدم.....و با عرض معذرت فکر میکنم قانع هم نخواهم شد!!!!!!!فعلا فکر میکنم مبحث مکتب ایرانی رو کنار بذاریم..بهتر است""""""لطفا توجیهات خود را در باب کارها و حرف های الیاس دوم که بعضی هاشو در کامنت های قبل تر آوردم رو ذکر کنید""""""(((((به شوخی= یا تو ما رو مشایی میکنی(که عمرا داش گلم)=یا من تو را ا احمدی تر میکنم)))))
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
با عرض سلام و تقدیم ادب و احترام خدمت برادر عزیز و ارزشی ام آقا امین ، قبل از شروع مباحثم باید از محضر شما به خاطر دیر جواب دادن، عذرخواهی کنم. زیرا بنده یک سفر ناخواسته و ناگهانی برایم پیش آمده بود که حقیقتا موقعیت و وقت جواب دادن به شما برادر عزیز و خوبم را نداشته ام. به هر حال امیدوارم که به بزرگواری و کرمتان، بنده را عفو بفرمائید. اما باید در جواب شما عرض کنم که بنده با تحلیل و برداشتتان موافق نیستم که مکتب ایران در تقابل با مکتب اسلام و نفی مکتب اسلام است. زیرا اصلا ماهیت آن دو یکی است و دوئیتی بین آن دو، وجود ندارد. مکتب اسلام همان مکتب ایران است و مکتب ایران نیز همان مکتب اسلام است. منظور این نیست که مکتب اسلام، مکتب و دینی مجزا و نوظهور است که در ایران ظهور و بروز پیدا کرده است! بلکه منظور آن است که از مکتب اسلام برداشتها و دریافتها گوناگون و متنوع است. و این بدان معناست که اگر در دنیای غرب و خارج از محدوده جهان اسلام نامی از اسلام برده شود در ذهنیت آنان دو مذهب شیعه و سنی و تمامی انشقاقات و شاخ و برگهای آن دو مذهب، اعم از چهار امامی، هفت امامی، دوازده امامی، زیدی و وهابیت، ناصبی، سلفی، طالبان، القائده و .... به ذهن آنان متبادر خواهد شد!!! و برداشت صحیحی از اسلام نخواهند داشت بلکه همه آن مذاهب و عملکرد پیروانشان را اعم از صحیح و غیر صحیح به نام اسلام و به پای آن خواهند گذاشت. فلذا تنها مکتبی که از آن دریافت ناب از اسلام محمدی، علوی، فاطمی، حسینی و مهدوی و بدون غل و غش و تحریف می توان داشت و آن را به جهانیان عرضه نمود، همان مکتب ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. زیرا متأسفانه تمامی خیانتها و زشت سیرتی سران خبیث و دیکتاتور کشورهای به ظاهر اسلامی به پای اسلام عزیز گذاشته می شود و این است که دشمنان از آن سوء استفاده نموده و مقوله اسلام هراسی را پیگیری نموده و آن را به جد دنبال می کنند! ما معتقدیم که اسلام واقعی همان اسلامی است که در جمهوری اسلامی ایران و به برکت مجاهدات و رهبریهای حکیمانه امام و حضرت آقا و خون پاک شهدا، در حال پیاده و اجرا شدن است. که از آن به اسلام ناب محمدی تعبیر می شود و نه اسلامی که در عربستان سعودی ، بحرین و.... در حال اجرا شدن است!!! اسلام واقعی، حامی عدالت و مظلومین عالم است و در مقابل ظلم و ظالم، ایستادگی و پایداری می کند. ولی اسلام آمریکائی، اسلامی است که در مقابل مظلومین به حمایت و پشتیبانی از ظالمین به پا می خیزد که نمونه آن را در تحرکات مذمومانه اعراب در مورد فلسطین اشغالی ، عراق و بحرین به عینه دیده ایم! و این هم بدان معنا نیست که ما دو دین اسلام داریم که یکی در آمریکا و غرب ظهور نموده و دیگری در شرق و کشور عزیز ایران!!! فلذا تأکید امام راحل عظیم الشان و حضرت آقا بر دو واژه اسلام آمریکائی و ناب، بدین معناست که ذکر شد! شما در سخنان آقای مشائی اگر مقداری دقت نظر داشته باشید همین تحلیل از جان کلام ایشان به دست می آید. منتها بایستی در تصمیم گیری حب و بغض دخلیتی نداشته باشد تا تصمیم و تحلیلی خالص و ارزشی گرفت! بله بنده هم منتقد ایشان هستم که در اعلام مکتب ایران، به جای پافشاری و اصرار بر این عنوان و در معرض تهمت قرار دادن خود، بایستی بعضا از عنوان مکتب ایران اسلامی، نیز یاد می کردند تا این شبهات پیش نمی آمد!!! موفق باشید. میلاد خانم حضرت زینب کبری سلام الله علیها را نیز خدمت شما داداش خوبم، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. یاعلی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
وز سخنان نرم تو.......آب شوند سنگ ها"""""""""سلام بر تو ای دوست ندیده"""""""کامنت شما را با حوصله تمام خواندم........تا حدودی رو به کامل با نظر شما موافقم!!!!!!اما این صحبت شما....صحبت اون جناب نیست""""اگر نظرش عین این مطالب بود که مشکلی نداشت...ولی ایشون به نظرم دنبال چیز دیگری است!!!!!دوباره سوال خود را مطرح میکنم.....اگر منظور اون آقا اسلام ناب محمدی است...پس چرا تمام علما و روحانیون تمام قد در برابر این آقا موضع گرفته اند؟؟؟؟؟؟؟؟پس باید اینجا قبول کنید که یک تضادی وجود دارد""""به نظر شما مطلب صحیح تر را چه کسی میگوید؟؟؟؟؟اسفندیار یا مراجع عظام تقلید و علما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟علی جون....جواب و توجیهات دو کامنت من...مورخ 15/1/90.......ساعت 15:36.....و.....15:41 را نداده اید...برطبق شماره""""میلاد حضرت زینب کبری=بزرگ بانوی کربلارا به شما دوست خوبم تبریک عرض می نمایم"""""
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا امین عزیز، شما می فرمائید که با مطالبت تا حدودی رو به کامل موافقم و این هم نظر لطف شماست، ولی می گوئید که این سخنان آقای مشائی نمی باشد! تا حدودی حق داری چون در آن سخنان معروف در همایش ایرانیان مقیم خارج از کشور اینها را بالصراحة بیان ننمودند! ولی امین جان، اولا: اگر در همان سخنان نیز توجه شود مطالبی را نگفتند که از آن تقابل و تضاد بین مکتب ایران و مکتب اسلام فهمیده شود! ثانیا: ضرب المثل جالب و مشهوری است که می گوید: هر سخن جائی و هر نکته مکانی دارد، هدفم از بیان این ضرب المثل این بود که مقدمه ای باشد برای بیان مطلبی که الان می خواهم خدمت شما برادر ارزشی و خوبم عرض کنم و آن این است که: امین جان اگر فیلم مراسم مذکور را دیده باشید حتما متوجه خواهید شد که آن سخنان در جمع عده ای از ایرانیان مقیم خارج از کشور بیان گشته و اکثر حاضرین با ظاهری محاسن تراشیده و کراوات زده بودند! فلذا فضا و موقعیت اقتضاء نمی کرد که ایشان سخنان خود را با غلظت تمام ارزشی و از نوع ادبیات ما بچه های حزب اللهی استفاده می نمود. پس به خاطر این بود که مقداری با ادبیات جدید و روشنفکر مئابانه با آنان صحبت کرد! زیرا ما برای وصل آمدیم نی برای فصل..! ما باید همتمان بر پایه جذب حداکثری و دفع حداقلی باشد. طرد و دفع دیگران هنر نمی باشد، بلکه هنر آن است که آنی را که داریم از دست ندهیم و دیگران را نیز جذب نمائیم. به طریق دیگر بیان کنم که باید جاذبه در حد اعلی و دافعه بسیار قلیل و ناچیز باشد! اما اگر به سخنان آقای مشائی در جمع ایرانیان داخل و جلسات دیگر توجه کنیم به وضوح خواهیم دید، که سرشار از ادبیات انقلابی و ارزشی می باشند. که نمونه آن را در دو کامنت قبلی برای شما دوست خوبم نوشتم و آن صحبت ایشان در جلسه مشترک هیأت دولت و مسولان و مقامات ارشد اجرائی کشور در روزهای آغازین سال 90 است. می توانید جهت قیاس و نتیجه گیری بهتر بدان رجوع نمائید. که من فقط یک جمله از همان سخنان را به عنوان شاهد مثال برایتان می آورم و آن این است که : (مطرح شدن نام ایران در جهان در حقیقت معرفی نام اسلام ناب به جهانیان است! و شرایط را برای ستمگران و زور گویان تنگ تر و سخت می کند)، البته اینها برداشت و تحلیل بنده است و ضرورتی بر تحمیل آن به شما دوست خوب و هموطن باصفایم نمی بینم. زیرا در تمامی موضوعات معتقدم که شخص باید خود فارغ از قیل و قال، به تحلیل واقعی و آن هم بر پایه بصیرت توأم با تقوا برسد! و اما اگر شما برادر عزیزم، ادله ای در رد برداشتم دارید بسیار خوشحال خواهم شد، که آن را عرضه بدارید. تا اگر به راه اشتباه می روم آن را اصلاح نمایم! زیرا برای بنده شخص مهم نمی باشد بلکه مهم رهبری، ارزشها و شهدا هستند ولاغیر!!! و اما سوالی رو مطرح نمودید و آن این بود که چرا علما و روحانیان تمام قد در برابر این آقا موضع گرفته اند؟ پس تضادی وجود دارد! مطلب صحیح تر را چه کسی می گوید مشائی یا مراجع؟ امین جان، من به این سوال زیبا و ظریفت جواب می دهم، ولی خواهشم این است که از جوابم سوء برداشت و پیش داوری اشتباه نشود!!! که من با علماء مخالفم!!! و اما جوابم: دوست و هموطن خوبم، در مسائل سیاسی و اجتماعی مواضع علما برای ما بطور مطلق حجت نمی باشند. زیرا ممکن است یک عالم دینی در مسائل سیاسی جزو عوام محسوب شوند، ولی در مقابل، یک فرد معمولی یا یک دانشجوی کم سن وسال جزو خواص باشد! زیرا مهم بصیرت است و نه صرفا تقوا،!!! جهت تائید حرفم مسئله ای را به شما یادآوری می نمایم و آن این است که: آیا در اول انقلاب آنطوری که خوانده ایم و موثقین برایمان نقل قول نموده اند خیلی از همان علمای عزیز (که یکی از آن عزیزان هم از مراجع فعلی نیز می باشد!) و یا بعضی از نزدیکان امام راحل(ره) که جهت حفظ آبروی آن عزیز از بردن نامش صرف نظر می کنم،(از روی بی بصیرتی و تأکید می نمایم که نه از روی بی تقوائی) از بنی صدر ملعون حمایت ننموده بودند؟! و آیا همان علمای عزیز که بسیاری از آنان هم اکنون نیز در قید حیات می باشند، منتظری مطرود و ساده لوح را جهت قائم مقامی رهبری علم ننموده بودند؟! و آیا همین امام عزیزمان نفرموده اند که والله من از اول با بنی صدر مخالف بودم؟! والله من از اول با قائم مقامی منتظری مخالف بودم، ولی به احترام آقایان سکوت نموده ام؟! پس نتیجه گیری می کنیم که در مسائل سیاسی موضع گیری علما به صورت صددرصد و مطلق برایمان حجت نمی باشد. بلکه باید با بصیرت موضوعات را پیگیری و تفسیر نمائیم و مادامی که با نظرات صریح حضرت آقا در تعارض نباشد بدان عمل نمائیم. که ان شاالله، عند الله تعالی مأجور می باشیم. و در حدیث شریفی نیز وارد شده است که: انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال ( نگاه کن که چه چیزی می گوید و نگاه نکن که چه کسی می گوید!)، اما در موضوع بحث که علاوه بر سیاسی بودن، موضوعی کلامی و اعتقادی نیز می باشد بنده مقداری در مقابل مواضع علمای عزیز احتیاط نموده و جانب اعتدال و میانه را در پیش می گیرم. زیرا موضوع مقداری در حوزه تخصصی دین می باشد و علما هم از مصادیق متخصصین در آن مباحث هستند. ولی این مطلب تناقض و منافاتی با تخصص داشتن افراد غیر روحانی در بعضی از موضوعات دینی ندارد! در پایان تأکید می کنم که این برداشت بنده است و در حال حاضر گمان می کنم که صحیح می باشد ولی در زمان لاحق و آینده شاید به یقین برسم که اشتباه می نمودم و آقای مشائی آن مشائی ای نبود که فکر می کردم، در آن صورت امین جان، شکی نکن که صریحا از مواضع قبلی بر خواهم گشت، زیرا اول بیان نمودم که برایم رهبری، ارزشها و سیره و راه شهدا ملاک است نه اشخاص! ولی ممکن است که بالعکس بر یقینیات فعلی ام نیز افزوده شود! والله العالم، در پایان جهت زدوده شدن هرگونه شائبه مخالفت حقیر با اوامر علمای عزیز، تصریح می کنم که بنده خاک پای بزرگان دین و اولیای الهی و بالاخص امام خامنه ای بوده و می باشم. و هدفم از بیان مطالب فوق این بوده که ما در موضع گیری، صرفا به اقوال دیگران اکتفا نکنیم. زیرا بعضا همان اقوال نیز سانسور گشته و با قصد و غرض سیاسی نقل می شود. و یا گاهی اطرافیان علما، اخبار غلط به بعضی از مراجع عزیز می دهند! همچنان که متأسفانه باید عرض کنم، این ادعا مسبوق به سابقه می باشد! وظیفه ما این است که با آگاهی و بصیرت و عالمانه موضوعات را نقد نمائیم!!!! و اما آقا امین، اگر صلاح بدانی دیگر بحث مکتب ایران را به اتمام برسانیم و موضوع مطرح شده دیگری، را پیگیری نمائیم و یا اصلا به مباحثمان خاتمه دهیم؟ عاقبت به خیر باشید. شادی ارواح مطهر امام و شهدا صلوات. یاعلی
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای مشائی در همایش ایران پل پیروزی: *** مکتب ایران مکتب خداپرستی، انسانیت و مظهر عدالت علوی و عزت حسینی است. *** یاعلی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
نکنه از دست ما خسته شدی عزیز دل که حرف از اتمام میزنی؟؟؟؟؟؟؟صحبت هایت کامل و از بعضی جهات منطقی بود""""جواب سوالم رو از نظر خود گفتید...که یا درست است یا اشتباه؟؟؟؟؟مطالب زیادی داشتم.. اما باهات موافقم!!!!بحث مکتب ایرانی تمام شدنی نیست"""فقط امیدوارم این تز های یار ناصدیق مشکوک=باعث تخریب احمدی دلاور نشود"""""""سعی همه ما این است که در مسیر آقا حرکت کنیم.....در اصول کلی و مهم ...هم فکر و هم نظر هستیم...این مهم است...همان چیزی که حضرت آقا من باب اصلی و فرعی کردن موضوع دانستند"""""اختلاف سلیقه همیشه وجود داشته"""
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
بازهم امیدوارم که در آینده ای نه چندان دور..میریزید دیگری بوجود نیاید""""امیدوارم الاس باعث اختلاف در جناح اصولگرایان نشود...چون اگر قدرت به دستان جیره خوران هاشمی برسد..چه ها که نمیشود""""""(((رجوع کنید به صحبت های مهدی هاشمی در انتخابات 84))))من احمدی دلاور رو بخاطر ولایتی بودنش + مردمی بودنش+شخصیتی با کاریزمای بسیار بالا دوستش دارم"""""""امیدوارم بعضی ها..چهره این نگین رو خدشه دار نکنند!!!!!میترسم کاری که بیت المال خورها و مالکان دروغین انقلاب نتوانستند انجام دهند..این گرگان در لباس میش انجام دهند!!!!!!!در پایان این احساس خطر را میکنم که آیا براستی گروه انحرافی به رهبری شخص مشکوک به جناح برانداز و اصلاح طلب خواهد پیوست؟؟؟؟؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جون پس کو کامنت اولم""""""در ضمن خیلی دیر تایید میکنیا؟؟؟؟؟؟؟؟آپلو که نمیخاد هوا کنی.....یه کلید تایید رو فشار بده...نظر ثبت بشه!!!!!(((((سلام داداش علی...این نظر قبل اون نظر است که به لطف صراط تایید نشد===نکنه از دست ما خسته شدی عزیز دل که حرف از اتمام میزنی؟؟؟؟صحبت هایت کامل و از بعضی جهات منطقی بود....مطالب زیادی داشتم..اما باهات موافقم..بحث مکتب ایرانی تمام شدنی نیست""""فقط امیدوارم این تز های یار ناصدیق مشکوک=باعث تخریب احمدی دلاور نشود....سعی همه ما این است که در مسیر آقا حرکت کنیم..در اصول کلی و مهم هم نظر و هم فکر هستیم...این مهم است""""
مدیر پایگاه با سلام
دوست گرامی مطالعه دقیق و انتشار یا غیر قابل انتشار کردن کامنتهای مخاطبان گرامی صراط نیوز به همین راحتی ها هم که شما تصور می کنید نیست.
چرا که در دقایق کوتاه نظرات فراوانی از سوی خوانندگان محترم سایت ارسال شده و برای تائید آنها زمان لازم است .
در پاره ای از موارد برادران فعال! در وزارت ارشاد، کمیته فیلترینگ و دادستانی کشور به کامنتهای منتشر شده در ذیل مطالب ایراد گرفته و خواستار حذف آنها شده اند که این امر ناچارا نیاز به دقت نظر بیشتر در مطالعه کامنتهای فراوان داشته و در نتیجه زمان بیشتری سپری خواهد شد .
به دلیل تاخیر در انتشار نظرتان پوزش می طلبیم .
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان، بنده از حوصله ای که به خرج داده اید و به کامنت هایم توجه نمودید و از ارائه مطالب شیوایتان و نقد بر نظراتم کمال تقدیر و تشکر را دارم. و اما مطلبی را که احساس می کنم مقداری از دید بنده مغفول مانده و اون تقدیر و تشکر ویژه از سایت ارزشی صراط می باشد که به خاطر در اختیار گذاشتن موقعیت و امکان نقد و بررسی نظرات و تضارب آراء بین کاربران سایت در فضای مجازی می باشد. در پایان با مزاحی مطلبم رو به پایان می رسانم و ان این استکه آقا امین، زیاد به پای ا.ه.ر نپیچ و از عنوان سلطان فتنه گران برایش استفاده نکن شاید به مزاق بعضی ها!!! مثل جاسبی، خوش نیاید و برایت در دانشگاه پاپوش درست کنند، بهر حال الان نمک گیر ا.ه.ر هستی!!! شوخی کردم. عاقبت همه شما و بنده ختم به خیر(شهادت) باشد. یاعلی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا نکنه من نمک گیر هاشمی و نوکران بی مقدارش نظیر جاسبی باشم""""""پیام نورم نه آزاد""""""""سختی کتاب های پیام نور رو ترجیح میدهم تا اینکه زیر بار ذلت دانشگاه آزاد..و زیر بار منت هاشمی و جاسبی برم!!!!!پول یا مفت ندارم که بریزم توی گلوی سلطان فتنه گران!!!!بعد اونم بفرسته برای مهدی جون فتنه گر و اختلاس گرش همراه با پولشو بودنش بعنوان حق ماموریت!!!!!!!!!!!!!!!!!!از تو هم بعنوان دوست با فرهنگم تشکر میکنم که وقت گرانبهای خود را صرف جواب دادن به نظرات من کردید!!!!!!!!ممنونم داداش علی"""
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۳
۳
مشایی......الیاس دوم!!!!!!!!!!!!!!!! خدا کنه دکتر مثل دکتر فریب نخوره....!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه باحال!
بالاخره یک نظر ازت خوندم که اعصابم خورد نشد!
قدی
|
Germany
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۲
۵
شاید مشایی هم مثل کردان مظلوم واقع شده است و بعد از وفاتش صراطی ها رنگ عوض کنند . مانند ماجرای مرحوم کردان نکنید که رهبری از آقای کردان به لفظ مظلوم نام برد . خاک بر سر افراط گران و پلیدان و همفکران صراط نیوز و امثالهم . و مرحبا به معتقدان به خط ولایت و رهبری . حرف آخر به صزاط نیوز : شما که عددی نیستید وقتی رهبری با شما افراطی ها نیست رهبری و افکار رهبری از شما بیزار است شما بروید حاج منصور ارضی افراطی رو بچسبید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
۱
۲
در جواب کسی که به مهدی پاسخ داده
عمو جان افاضات جنابعالی برای من نشد جواب باز هم میگم من خیلی از توی ناشناس وصراط ولایتی تر واحمدی نزادی ترم
درست است که رهبری فرمودند . مشایی را از معاون اولی بردار اما این هیچ ربطی به موضوع ندارد. باز هم میگم شما مگه از رهبر دلسوز تری . ایشان مساله مشایی را فرعی دانسته اند. من هم نگفتم مشایی پیغمبر است که شما ناراحت شدی
بلکه رهبری فرمودند اصلی وفرعی کنید
وشما هم اگر ادعا داری پیروی رهبر هستی باید اطاعت کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بر چه اساسی میگید حضرت آقا مسئله مشائی را فرعی دانسته؟اگر سند معتبری داری بگو ما هم استفاده کنیم.اگر فرعی بود پس چرا برای احمدی نژاد نامه نوشتند که برش دار؟
ناشناس
|
Turkiye
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
۱
۱
حضرت امام فرمودند: هر کس به مراجع توهین کند از تحت ولایت الهی خارج میشود
برادران مواظب باشید که از ولایت الهی خارج نشید که خسر الدنیا و الاخره میشوید
بعضی وقتها آدم فکر میکنه در راه خدا داره قدم برمیداره ولی در واقع کیلومترها از راه خدا دوره
دوستان اتقوالله حتی در دفاع از دین و آرمانها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
۳
بنظر من هم باید ......... کاندید بشه تا از بچه حزب اللهی ها چنان تو دهنی بخوره که تا بحال کسی نخورده. ......... که کسی نیست بدون محافظ توی جمع مردم عادی حاضر بشه تا ببینه مردم نظرشون چیه .حزب اللهی ها که جای خود داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دست به زدنتون خوبه ها!!!!
شماهم تنها یه جا حاظر بشید ببینید چه جوری آره!!!!
دوره چوب وچماق داره تموم میشه برو افغانستان اونجاازتون استقبال می کنن برادرا به عنوان شتر سوار می تونین استخدام بشین
نه من نه شما هیچ نقشی در این مملکت نداریم مسیر ازقبل تعیین شده!!1
راستی تو سفره هفت سین باتوم وشوکر گاز فلفل واشک آور بزارید یادتون نره چه ..... هستید
یه روز رو می بینم که خود شما به دست مردم نابود می شید وزیر کتک های مردم فریاد غلط کردم سر می دهید
کاش میشد برید بحرین چماق بدست کمتر می شد این,,,,,,,,,,, را هم ببرین زیاد کار می کنن خسته میشن!!!
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
باسلام خدمت هموطن عزیزم، خواهش می کنم که از بچه حزب اللهی ها مایه نذارید! این عنوان یک عنوان کلی است زیرا بنده و امثال بنده یکی از همان بچه حزب اللهی هائی هستیم که با این نوع نگرش به مسائل به شدت مخالفیم و هادی و مرشدمان را رهبری عزیز می دانیم و فقط سیره و رفتار و گفتار او است که برای ما حجت است ولاغیر! عاقبت به خیر باشید. یاعلی
هاتف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
۲
۲
جوانفکر اهل مغلطه است . یه مشت آدم هستند که فقط خودشون روقبول دارن . زیاد روشون تمرکز نکنید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
۱
۳
آقای رئیس جمهور ؛ با مطابعت و حمایت از امثال مشائی و رحیمی و جناب موئید الدوله ما را چوب دو سر طلا کردی . خدا با شما مقابله به مثل نمیاد انشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
۶
۱
مشایی رییس جمهور میشه همتونم للوله میشین هه هه . چون مردم طرفدار احمدی نژادن 20 میلیون رای اورده مطمئنن 14 میلیون مشایی میاره تازه اگر اصلاحاتی ها رد صلاحت بشن رایش بالا هم میره . حال میکنم چاهی که خودتون کندید !!! یوهو
رسول
|
Turkiye
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
۲
*من از برخوردهای خارج از ادب و نزاکت و اهانت و...خیلی رنجیده و متاسف می شوم .
*اما انچه به هر حال بسیار رنج اور است ، این که مشائی خودش را خیلی گم کرده و پیوسته در جایگاه یک ایدئولوگ پر مدعا و خیلی مهم سخن می گوید ، در صورتی که محتوای سخنش را که بر رسی می کنی واقعاً خیلی مشکوک می نماید
*فر مایش رهبری که( : اصل را نباید فدای فرع نمود)بسیار متین و حکیمانه است . اما خود ایشان بارها و بارها مردم را به بصیرت و تامل دعوت نموده اند . بنابر این درعین روشن بینی و بصیرت باید هر چیز را در جای خود قرار داد و متوجه او ضاع بود.
*افاضات اقای جوانفکر در باره ایت الله جنتی بسیار غیر منصفانه و نا عادلانه است . اقای جنتی برای مردم ما نا شناخته نیست و نقش ایشان به عنوان دبیر محترم شورای نگهبان در جلو گیری از راهیابی عناصر مسئله دار و مرموز به جایگاه های کلیدی نظام هم بسیار پر اهمیت و مورد تایید رهبری و مردم است . این گونه بر خوردها با جناب ایشان از شان و جایگاهشان نمی کاهد اما قبل از هر چیز به نظر من مشت گوینده را باز میکند
**ملاک صلاحیت وتایید افراد هرگز طرفدار زیاد داشتن و اموری از این دست نیست . سخن جوانفکر در این رابطه جداً تعجب اور است .
*من از کسانی هستم که به اقای احمدی نژاد رای داد ه ام ،اما واقعا از برخی عزل و نصب های وی بسیار ناراحت و رنجیده خاطرم . خدا عواقب امور همه ما راختم به خیر فرماید. از شما می خواهم که نوشته فوق را هم لطفاً قابل دانسته و درج نمایید
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
۱
بر حضرت خامنه ای رهبر خوبان صلوات.
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
۱
حساس نشو حساس نشو
شاید منظورش منتظری صانعی هاشمی موسوی اردبیلی وحیدخراسانی بیات زنجانی موسوی بجنوردی و... بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
۱
به نظر من، در کشوری که بالاترین مقام حکومتی (رهبر معظم) روحانی هستند، هدف از این گفته آقای جوانفکر حذف دین از سیاست نیست. بلکه احتمالاُ جلوگیری از تعدد موضع گیریهای تند سیاسی توسط برخی از روحانیون میباشد. بالاخره یا ولایت فقیه رو قبول دارید یا نه.
ناشناس
|
Iraq
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
۲
"اين ها" نبايد خودشان را در اين دسته‌بندي‌هاي سياسي تعريف کنند. جايگاهشان مهم و حساس است و بايد به گونه‌اي باشد که وقتي حرفي مي‌زنند اين حرف پيشرو باشد و در جامعه خريدار داشته باشد نه اينکه طرف مرجع تقليد است حرفي مي‌زند، اصلا کسي حسابش نمي‌کند!!

اولا" باید تحقیق کرد که چه کسانی با تخریبهایی که علیه مراجع انجام دادند باعث شدند که حرف ایشان خریداری نداشته باشد؟
ثانیا" حرف مراجع خریدار دارد ، خریداران خوبی هم دارد.خریدار حرف مراجع متدینین و مسلمانان واقعی هستند نه امثال جوانفکر.
ثالثا" از قدیم گفته اند کافر همه را به کیش خود پندارد.
رابعا" ...
.
.
.
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
۳
سلام خدمت همه شما عرض مي كنم هنوز كلام از دهان مشايي و جوانفكر و بقايي و امثالهم خارج نشده ماهيت و زير و بم افكار و عقايد مشكل دارشون براي اهل فهم و منطق و حتي آدمهاي عامي محرز و مشخص است و در واقع اينها بدليل شدت انحرافات گفتاري و نظري ، داراي كمترين محبوبيت در ميان مردم هستند. اگه كمي توجه كنيد مي بينيد كه نامه حضرت امام خامنه اي به احمدي نژاد در مورد عدم استفاده از مشايي در مسؤوليت جزو استثنائات مي باشد كه حضرت آقا بدليل محرز بودن برخي مسائل براي خودشان مطلبي را به اين نحو و بطور كتبي به احمدي نژاد مي نويسد و (اين قدام حضرت آقا كه از نوادر اقدامات حضرت آقا مي باشد كه در مورد يك نفر به اين صراحت صحبت كرده و وي را رد مي كند) اين داراي معنا و مفهوم خاصي مي باشد و پالسهايي كه از اين نامه در ميان خوانندگان نامه ارسال مي شود حتما براي حزب الله و بسيج راهگشا بوده و هست و به همين دليل و به بركت حضور حضرت آقا و راهنمايي هاي ايشان كه فصل الخطاب همه مي باشد حزب الله راه خود را گم نمي كند و بيدار است و در صورت اشاره چشمي از حضرت آقا طومار نفاق و انحراف را برخواهد چيد ، هر چند كه اين نفاق و انحراف آنقدر شديد و محرز است كه شاهد تنفر و انزجار عمومي نسبت به اين جريان در داخل جامعه مي باشيم و به نظر نمي رسد اين نظريه هاي مضحك و مستهجن ! قابليت ايجاد بچه فتنه را هم داشته باشد ! و همگي بدانيم و بدانيد و بدانند امثال اين انحرافات بسيار آمده اند و رفته اند و باز هم خواهند آمد و رفت و به هيچ عنوان نخواهند توانست در هدف و راهي كه حزب الله در راستاي زمينه سازي و تلاش براي ظهور مهدي فاطمه در پيش داشته و دارد و خواهد داشت و در اين راه خون بهترين جوانانش را نثار اسلام نموده كوچكترين خللي وارد نمايند و قطعا اين نسيم هاي متعفن قابليت توجه بيش اندازه شما رسانه هاي محترم را ندارد ، زيرا ما خودمون يه جورايي باعث تبليغ اينها ميشيم و بنا به گفتة حضرت آقا بايد به اصول توجه كنيم نه به اينهايي كه تفاله هم نيستند چه رسد به اينكه اونهارو فرعيات محسوب كنيم. لبيك يا خامنه اي ، حزب الله هم الغالبون
ناشناس
|
Armenia
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
۱
این آقای جوانفکر هر چقدر که سواد کم دارد در عوض اش چاپلوسی را خیلی خوب بلد است . کار بجایی رسیده که آدم کم مقدار و چاپلو سی مثل جوانفکر باید با این لحن با مراجع صحبت کند ؟
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
۱
حالا بريد تو اينترنت ببينيد آين آقاي ج چيجوري از م ش ا ي ي تعريف و تمجيد ميكنه. بسيار چابلوسانه و ...... جوري كه آدم فكر ميكنه نعوذ بالله، طرف مقامات عصمت و معنويت داره. قبله آمال اينا شده م ش ........ ديگه نيازي به مراجع عظام ندارن. مرجع تقليدشون م ش .......هست ديگه. اسلام بدون روحانيت و مرجعيت، با اسلامشناس كبير حضرت م.
مرتضی جعفری
|
Germany
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
۱
۱
من که به همه اونهایی که مسئله مشایی رو اینقدر بزرگ می کنند مشکوکم؟؟؟!!!
اگه واقعا تو خط ولایتید که ان شاء الله هستیددو هفته هرچی این آقا گفت به هیچ وجه رسانه ای نکنید فقط دو هفته... اگه ببینه که هیچ کس تحویلش نمیگیره خودس ماستشو کیسه می کشه با یه هماهنگی با همه رسانه های خط امامی و ولایی این آزمایش رو بکنید ببنید چقدر منافقین رسوا می شن
سیدآل رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
۱
۱
هوالسلام:تاامام یاراست بادکتر مپیچ_گرامام برگشت صددکتر به هیچ.چراخودراناراحت میکنید مشائی این..مشائی آن...ول کنیداین حرفهارا. انقلاب که بی صاحب نیست که هرکه ازراه رسید بتواندخودی تشان دهدودمی تکان.نگران نباشید.مشائی که سهل است.اگررضاقلدرهم زنده شودهیچ غلطی نمیتواندبکند.مگرحزب الله مرده است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
۱
۱
درود بر همه ی مراجع تقلید از آقای صانعی گرفته تا آقای نوری همدانی
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
این جمله ات مثل این بود که بگوئی درود بر همه خلفا از یزید گرفته تا امام حسین(ع)
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
اقای بی سواد روشنفکر از سیاست اندازه ی نوزاد هم سواد نداری حالا چهار روزه نوکر شدی فکر کردی فقط تو میفهمی یه مدرک بی سوادی هم داری اون وقت به مراجع مردم توهین میکنی اگر اینها نبودند امثال حضرت عالی باید گوسفند می چروندی وجنابعالی باید از حضرات مشق سیاست را یاد بگیرید.سیاست ما عین دیانت ماست