۲۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۵

اکران اخراجی ها 3 !!!

کد خبر : ۱۸۱۲۰
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 در تالار وزارت كشور
 
 
سخنراني مسعود ده نمكي كارگردان فيلم سينمايي اخراجي ها3  
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 در تالار وزارت كشور 
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 در تالار وزارت كشور 
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 با حضور بازيگران و عوامل فيلم 
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 در تالار وزارت كشور 
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 در تالار وزارت كشور 
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 با حضور بازيگران و عوامل فيلم 
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 با حضور بازيگران و عوامل فيلم 
محمود مقامي،فرامرز روشنايي،حسام نواب صفوي و يوسف صيادي بازيگران فيلم اخراجي ها3 
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 با حضور بازيگران و عوامل فيلم 
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 با حضور بازيگران و عوامل فيلم 
اكبر عبدي در مراسم جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3  
سخنراني مسعود ده نمكي كارگردان فيلم سينمايي اخراجي ها3  
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 با حضور بازيگران و عوامل فيلم 
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 با حضور بازيگران و عوامل فيلم 
 
 
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 با حضور بازيگران و عوامل فيلم 
 
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 در تالار وزارت كشور
حليمه سعيدي بازيگر فيلم سينمايي اخراجي ها3 
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 با حضور بازيگران و عوامل فيلم 
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 با حضور بازيگران و عوامل فيلم 
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 با حضور بازيگران و عوامل فيلم 
حليمه سعيدي در جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3  
اكبر عبدي در مراسم جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3  
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 با حضور بازيگران و عوامل فيلم 
جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 در تالار وزارت كشور  
 
نظرات بینندگان
دکتر محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۶۶
۸
شوی لباسه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینجا ایران نیست،فرنگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این خانمها اگه بیرون باشند میگین بیحجابن و لی اینجا به هشان جایزه میدید.با هم هماهنگ باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این همون اقای ده نمکی نویسنده روزنامه های معلوم الحال نیست !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۴۰
۶
از جشنواره فجر چیزی کم نداره . . .
شهروند ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۵۹
۹
اینا که مجلس رسمیشون اینه . وای به حال جلسات غیر رسمیشون و پشت دوربینشون .
روزنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۱۴
۵۴
بازهم منافق بزرگ و نفوذي بين بچه مذهبي ها سيد جواد هاشمي اينجا جولان مي دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من این آقا یک قرون بازی بلد نیست ولی توهین نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سيد جواد هاشمي مرد محترمی است
لطفا توهین نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا یکی هم که یه ذره آدمه تو نذار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه دقت کنی این بنده خدا همه اش جلوی خانمها ایستاده، اون هم با چهره ای گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه راحت انگ منافق و محارب میزنید . و به چه راحتی حزب اللهی ها رو تشخیص و تنفیذ میکنید .
ستوده
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاي هاشمي سابقه ي درخشاني دارند,ايشون كه براي جبهه و جنگ سرود مي گفتن تو انتخابات88 براي منافق فتنه گر موسوي بود.واقعا من با ايشون موافقم كه مي گن منافق بزرگ نفوذي........
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۴۴
۱۴
عکس تحریک کننده نگذارید!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو مریضی.. برو پیش روانشناس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۴۶
۷
چرا باید هنر با فساد توام باشد
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا به اين ها مي گيد هنرمند يا دلقك؟؟؟؟
mohsen
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۱۵
۹
hahahahahaaaaaa
ha ha
didid khudetun moshkel darid
az beine khudetunan dge....hollywood ke in film ro nasakhte.....
جمال صفارزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۴۵
۴
آبروی هرچی هنرمنده بردن دست بازیگرای هالیوود رو از پشت بستن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۴۰
۱۰
لباس و چهره هنرپیشه های زن ایران...دست کمی از بازیگران دوران ننگین شاه ندارد!!!!!!!!!احمدی دلاور هر چی فکر میکنم..توجیهی برای این رویکرد فرهنگی نمی بینم!!!!!!!!دوست ندارم باور کنم که این سینما..مربوط به دوران شماست!!!!!!میدانم این تفکر مشایی است"""""شیطان در وجود اوست!!!!!از او دوری کن....خطرناک است!!!!!نگذار اصلاح طلبان و فتنه گران و فریمانی ها از این برای هجوم به شما استفاده کنند....!!!!!!مشایی خطرناک است...کاشکی میدانستم..دلیل حمایتت از او چیست!!!!!!!!از خدا میخواهم شر این مگس را از سر احمدی دلاور کم کند...!!!چون دوست ندارم...احمدی دلاور ضربه بخورد"""""خدایا کمک کن!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سر تو یکی هم بکنن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به سلطان تربیت جناب ناشناس"""""""یه سوال دارم.....مگه آدم خاک بر سر که شما باشی ....میتونه خاک بر سر یکی دیگه کنه مزدور !!!!!!!
خشایار
|
Iran (Islamic Republic of)
کمتر هذیون بگو
مشایی رئیس جمهور آینده ایران است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آنها که م........ را نشناخته اند باید یک سئوال از م....... بکنند!
47 عدد گوشی موبایلی را که از شهرداری تهران 7 سال پیش امانت گرفته بود و هنوزم دیوان محاسبات پیگیرش هست، چکار کرده؟
خواهشا" حاشیه نریم ... چون پول بیت المال به تمام معنی است. پول نان یتیمانی است که ایشان براحتی بالا کشیده ... البته نوچه اش ...... هم دست کمی از او ندارد ... پول دندانپزشکی اش را از حساب شرکت سرمایه گذاری ایران پرداخت می کند حالا اینها کم و در ظاهر قضیه است
ستوده
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا مشايي مثل الياس به احمدي نژاد گفته دكتر تو برگزيده اي!!! در پاسخ دوستان ناشناس:واقعا بعد از اين همه روشنگري نظام نفهميديد اين ها حرف هاي منافق هاي فتنه گره؟بابا شما كي مي خوايين چشماتون رو باز كنيد و واقعيت رو ببينيد متاسفم ........در ضمن مشاييرئيس جمهور اينده اصلاح طلباست
حالا معلوم نيست مشايي نيروي نفوذي امريكا باشه با اين وضعيت هم هست...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۴۶
۳
يادش بخير يه روزي همين آق مسعود توي ميدان وليعصر رگ گردن ورم كرده مي گفت :
زني كه حجاب نداره
شوهرش غيرت نداره
حال كه تورنج وكارد دستش دادند دستو بريد.
عليرضا آتوت
|
Iran (Islamic Republic of)
ربطي نداره آقاي ده نمكي كه مسئول حجاب بيرون از فيلم بازيگران نيست مهم اين كه هدف هاي پاك و مقدسش با همين بازيگرا به اجرا درمياره
آخه خانم ها و آقايان حزب اللهي كه بازيگر نميشن مهم اين كه با همين بازيگرا فيلم هاي خوب ساخته بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هدف پاک و مقدسه به گند کشیدن واقعیت های جنگ. هدف پاک و مقدس شکستن حرمت دفاع مقدس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به آتوت
حجاب زنهاي عادي توي خيابون مهم بود اما حجاب اينها كه جلوي دوربين و به اصطلاح در ويترين فرهنگ قرار دارن مهم نيست؟
هدف وسيله رو توجيه ميكنه؟
قضاوت با عاقلان
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۳۸
۶
خداییش خیلی حجاب ناجوری دارن
این چرا اینجوریه؟
من اعتراض دارم.
یکی جواب منو بده چرا مسئولین موضع گیری نمی کنند وفکری به حال این پیاده نظام های دشمن نمی کنند؟!
این وضع قابل تحمل نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر خانوم ساناز خیلی به دور از حیاست.
چرا منتشرش کردی صراط جون؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ساناز خانوم شما همه ی جوانان را با .......یکی نکنید
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۱۰
۸
راستی جهت اطلاع عرض کنم که صحبتهای من نافی تلاشهای مخلصانه جناب ده نمکی نمی باشد .
آنتی التقاط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۲۳
۲
ممنون از ده نمکی عزیز که بازم میگه همون ده نمکی دوکوهه و غیره ذلک هستش ولی ما چیزی درین رابطه ازش نمیبینیم.....نگاه هجویانه به جنگم دیگه حدی داره...اونم با این بازیگرایی که همشون آره ................تشریف دارن!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۲۰
۴
خوبه به خدا !
آقای ده نمکی هم اواین شوی فشنو برگزار کردند
خودشونم که اخراجی شدند
اخراجی های 4 فکر کنم دیگه تو لاس وگاس باشه مراسمش
خجالت بکش مسعود ده نمکی با او کت چرمت
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
انتقاد داری حرفی نیست دیگه به کتش چیکار داری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۱۲
۷
هنر به حجاب و بد حجابی نیست ولی کاش دهنمکی و سلحشور با پول ملت به بورس بگیرند حداقل یک لیسانس تو حوزه ی هنر از هر کشوری که دوست دارند بگیرند تا اینقدر آشغال نسازند! خدایی اش آدم سه سال از زندگی اش را خرج یاد گرفتن حرفه ای بکنه ضرر نداره!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۱۴
۳
لباس و چهره هنرپیشه های زن ایران...دست کمی از بازیگران دوران ننگین شاه ندارد!!!!!!!!!احمدی دلاور هر چی فکر میکنم..توجیهی برای این رویکرد فرهنگی نمی بینم!!!!!!!!دوست ندارم باور کنم که این سینما..مربوط به دوران شماست!!!!!!میدانم این تفکر م...... است"""""شیطان در وجود اوست!!!!!از او دوری کن....خطرناک است!!!!!نگذار اصلاح طلبان و فتنه گران و فریمانی ها از این برای هجوم به شما استفاده کنند....!!!!!!م....... خطرناک است...کاشکی میدانستم..دلیل حمایتت از او چیست!!!!!!!!از خدا میخواهم شر این مگس را از سر احمدی دلاور کم کند...!!!چون دوست ندارم...احمدی دلاور ضربه بخورد"""""خدایا کمک کن!!!!!
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۹
۱۰
بابا صراط جمع کن خودتو.بابا تو میایی مردم رو ارشاد کنی یکی رو باید پیدا کنیم خودتون رو ارشاد کنه.حذف کنید این صفحه رو.بابا ابرو داری کنید
بچه محل
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط خودشو جمع کنه کجا بره پهن کنه ، فکر میکنه که دنیا یا سفیده یا سیاهه ، صراطه دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حداقل صراط پاش بیفته می تونه خودش رو جمع کنه. شما که اونقدر رسوای زمانه اید که تا ابد جمع شدنی نیستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۱۸
۲
با این بازیگرای بد حجاب که چه عرض کنم بی حجابشون دیگه آبرویی برای هنر نگذاشتند هنر باید با هنر جذب کنه نه با زنهای بد حجاب. متاسفتم برای سینما هر چند سیما هم دست کمی نداره از اینها!!!
فاطمه
|
Germany
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۲۳
۲
ببخشید اینا کوهنوردی میرن این پوتین ها توی این مراسم ؟ شبیه ارتش روسیه است خاک برسر ........ که مستند فسادوفحشا که مردم رو بیدار کنه ولی بازیگراش از اونا بدترند لااقل مجری گریش رو هم به جنیفرلوپز میدادی که همه چیزش کامل بشه
ناشناس
|
Germany
ایشالا برای مراسم اخراجی ها 4 میارن, شما مشکلی داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
کوهنوردی یا هر جا که میرن به تو و امثال تو ربطی نداره ... توهین هم نکن ... ادب داشته باش...
تو جنیفر لوپزو از کجا میشناسی ؟؟؟

تو از اونایی هستی که ماهواره با تمام کانال های باز و نیمه بازشو تو خونت داری .. از همه رقمشو ولی یادگرفتی برا حفظ موقعیتت چطور حفظ ظاهر کنی و رنگ عوض کنی
شناس
|
Germany
ببين ناشناس ميگي ادب خودت ازش بويي نبردي كه تهمت ميزني .
نتانیاهو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۱۴
۳
افرین بر وزیر عزیزمان حسینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۳
۱۳
اقای ده نمکی فرد مومن و زیرکی است
ایشان به خاطر بیان خواستش مجبوره از بعضی از این هنر پیشه ها استفاده کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همون وسیله که هدف رو توجیه می کنه.
در ضمن آقای ده نمکی هم ..........
ولش کن فعلا مصلحت نیست چیزی بگیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
جالبه بقيه اين كارا كنن حرف و بحثه
ده نمكي كنه جور ديگس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا رو شکر از هنرهای دیگه برای بیانش استفاده نمیکنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۱۷
۷
از این ده نمگی بدم میاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونم از تو و امثال تو بدش میاد و حالش بهم میخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی به نظر میاد ده نمکی از هیچ کس حتی قیافه های اشاعه دهنده فحشا بدش نمیاد
ناشناس
|
Thailand
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۱۲
۶
بی خود زور نزینید ...فیلم تحریمه
درمونده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۱۴
ای خدا چه بنده های باحالی داری که یه تیکه از جنگ رو گرفتن و ول هم نمی کنن
حالم از مصلحت اندیشی افرادی مثل ده نمکی بهم می خوره. آخه تو تو جنگ امثال ابوترابی رو ندیدی؟ با این زن های بازیگر می تونی فیلم های ناجور تر هم بسازی باور کن فروشش از اخراجی ها هم بالاتر میزنه.
تو دولت خاتمی میگفتیم ننگ ما وزیر فرهنگ ما حالا مجبوریم تو دولت احمدی نژاد بگیم خاک کل عالم تو سر ما با این وزیر فرهنگمون که دم از ولایت مداری میزنن . دیگه نمی دونیم از کدوم طرف باید بخوریم . اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این زنهای بازیگر ناموس مردم هستند بی انصاف..
چرا پشت سر ناموس مردم حرف میزنی ؟؟
ازشون چه خلافی سر زده که باید تو فیلمهای ناجور بازی کنن ؟؟؟
خدا اون دنیا با دادتون برسه... دلم براتون خیلی میسوزه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودتو گول نزن ناشناس.
ناموس آبروی مردمه نه مایه ی ننگش.
سحر قریشی (بازیگر دلنوازان) هم ناموس شوهرش بود ولی الان شش ماهه که شوهرش ازش خبر نداره. رفته دادگاه خانواده تقاضای طلاق کرده.
حمید گودرزی خودش بازیگره ولی گفته نمی خوام زنم بازیگر باشه چون خودش می دونه چه خبره.
و هزار تا مثال دیگه...
ناموس مردم مایه ی ننگش نمی شه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اول ، میشه بگی صاحب این ناموس ها کجا هستند ؟ شما چرا جوش این ناموس !! ها رو میخوری و صاحبان بی ناموسشون ککشون هم نمیگزه
ehsan
|
Denmark
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۶
۲
har ki vase dehnamki bazi koneh..in chomghkeshe ........khaene b melate.
مشکوک
|
Germany
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۸
۲
بنظرم مراسم افتتاحیه مشکوکه
فکر کنم کار آمریکا و استکباره ... و این عکس ها هم ساختگیه احتمالا :دی :پی
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۳
۸
ya hossein mir hossein! marg bar in nezame faseD!!!
محمد
|
Switzerland
ya hossein mir hossein
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۵
۳
شما عکس نگذارید سنگین تر است کاش یک استفتا می گرفتید ببینید صحیح است عکسای این جوری را بگذارید..
عابدینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۴
۱
نمی دانم هنرپیشه گی فرد را جلف میکند یا جلفها هنرپیشه میشوند قصد توهین به فرد خاصی ندارم اما اینهمه ملت داخل سالن را از نظر پوشش با هنرپیشه ها (خانمها ) مقایسه کنید به من حق میدهید چنین سوالی در ذهنم تداعی بشود.
hnl
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۹
۳
اقای سید جواد هاشمی متاسفیم براتون...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
غیر از تاسف باید درس گرفت .
............
|
Ecuador
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۶
۱
سلام به نظ من هرکی میره تو سینما دیگه آدم برنمی گرده غیر از جواد هاشمی که اونم بعدش می شه قضاوت کرد
ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۶
مثلا پوشش بعضی از رنهای ایرانی تحریک کننده تراز لحت های خارچی است همان بهتر است حچاب از آنها نخواهید. مقصر صدا وسیما است که به هر کسی که رعایت نمی کند کار می دهد.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۵
خدا بیامورز ده نمکی را ایشان کسی دیگر است شهدا جایتان خالی
مهدی ازرشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۶
۳
این کارخداست که چهره واقعی امثال جوادهاشمی وده نمکی روبشه.
گمنام (يك فرزند شهيد)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۱۳
۱
شهداء شرمنده ايم . از اينكه با فساد ميخواهيم به خيال خودمان مظلوميت و ايمانتان به اهل بيت (ع) را به دنيا نشان دهيم . اي كاش زمين دهان باز ميكرد و جملگي تالار (مدگرايي)را به زير مي برد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی در زمین آنها و با قواعد آنهابخواهیم بازی کنیم نتیجه بهتر از این نمی شود به نظر می رسد از لج بچه حزب اللهی ها ماتیکخهای چنان سرخی را مالیده اند.
محمد علی امانی
|
Germany
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۱۲
اگر این صحنه ها درزمان دوم خردادی هاوحاکمیت اصلاح طلبان رخ می داد ما حزب اللهی ها وبچه مذهبی ها چه عکس العملی نشان می دادیم وچگونه وا اسلاما، واارزشها سر می دادیم!ماراچه شده است که دردوره حاکمیت اصول گرایان این صحنه های دلخراش وخونبار رامبینیم ومصلحت اندیشانه سکوت میکنیم!راه علاج عمل انقلابی به وصیت نامه امام راحل(ره)درمورد خطرنفوذفرهنگ منحط غربی است.ده نمکی -باهمه خوبیهایش- محورحق نیست!
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۱۱
۱
سلام، نميدانم چرا 6 سالي است كه كفن پوشان پيدايشان نيست. شايد در دولت نهم و دهم آنها را باز نشسته پيش از موعد نموده اند.!!!
حمیدرضا رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۸
اخراجی های 3 خوارج سینمای دفاع مقدس
در سالیان گذشته و در دوران اصلاحات و قبل از آن، سینمای دفاع مقدس بخشی از سینمای کشور بود که خوشبختانه به جهت قداست و حرمتی که کارگردان و دست اندرکاران سینمای کشور برای آن قائل بودند لااقل کمتر به خود اجازه دادند تا با استفاده از حربه جنگ و فرهنگ مقاومت، سینمای دفاع مقدس را فدای مطامع و اهداف خود کنند. اگر چه کارگردان و خاک خورده گان عرصه سینمای کشور همانهایی که بارها و بارها در طول بیست سال گذشته از سوی مدعیان به اصطلاح ارزشی ولی متاسفانه هزار چهره و موج سواری همچون شمقدری ها، ده نمکی ها و هاشمی ها نه تنها مورد شماتت و سرزنش قرار گرفتند چه بسا مروج فرهنگ ابتذال لقب گرفتند. در حالی که این عده از کارگردانان و فیلم سازان بمراتب تجربه و تخصص شان بیشتر از امثال آقایانی چون ده نمکی بود تا با استفاده از حربه فرهنگ و دفاع مقدس و ساختن فیلم های باسمه ای و بی محتوای اخراجی ها به نان و نوایی برسند و اگر چه ممکن بود در طول دفاع مقدس همراه و همیار رزمندگان عزیز این مرز و بوم نشدند و یا آشنایی عمیقی با فرهنگ جبهه و شهادت نداشتند ولی همین بس که مرام، معرفت و آموزه های دینی آنان را از ورود به چنین عرصه های با قداست و منزلتی منع کرد و اجازه نداد به بهانه کمرنگ شدن فرهنگ ایثار و مقاومت ذره ذره از ارزش و منزلت سینمای دفاع مقدس بکاهند و طوری عرصه های مقاومت و پایداری را در مقابل دیدگان نسل سوم به تصویر درآورند که گویا رهسپاران به سرزمین راهیان نور خیل بیکاران، سرگشتگان و عاجزان از زندگی هستند. ده نمکی اگر به فیلم جدید خود اعتقاد قلبی داشت مطمئناً آنقدر دست دست نمی کرد تا فیلمش به جشنواره امثال نرسد! چرا که بهتر از هر کس می داند محتوای فیلمش سخیفتر و نازل تر از آن چیزی است که بخواهد مورد قضاوت و داوری قرار بگیرد.
جناب آقای ده نمکی اگر چه ممکن است با ساخت اخراجی های یک و به مال و منای رسیده باشد و همین رسیدن ها باعث شد تا قسمت سوم را نیز آماده نمایش کند ولی حضور بازیگران این فیلم در جشن اكران فيلم سينمايي اخراجي ها3 در تالار وزارت كشور به خوبی نشانگر آنست که چقدر ایشان از خط قرمز قداست و پاسداری از خون رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس عبور کرده است. اگر وضع به همین منوال پیش رود خدا می داند اخراجی های 4 و 5سر کجا در خواهد آورد!؟
حمیدرضا رسولی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همیشه اینقدر ور میزنی ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای صراط چرا پاسخهایی که جز توهین چیز دیگه ای ندارن رو تایید و پخش میکنید . از فحاشی خوشتون میاد ؟؟
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
نظراتی که منتشر می شود گلچینی از نظراتی است که برای ما ارسال می شود حالا شما فکرشو بکنید که چه نظراتی روزانه برای سایت ثبت می شه
ما فکر کردیم بد نباشه اگه مردم با نوع صحبت کردن و ادبیات طرفداران فتنه آشنا بشن و این علت رو بر باقی علت های غلط بودن این به اصطلاح جنبش اضافه کنن
در هر صورت اگر شما نقدی به اینکار دارید ما از شنیدنش خوشحال خواهیم شد
با تشکر
حاج رضوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۷
سلام ، کسی میدونه چرا حضرت امام (ره) فرمودند : "منافقین از کفار بدترند؟"....
دلیلش اینه که کفار رو در رو و مستقیم از مقابل حمله میکنند اما منافق از هر طرفی احتمال ضربه زدنش امکان داره شکل و قیافه خاصی هم نداره میتونه شبیه کشمیری بشه یا قطب زاده یا اصلاً همین سران فتنه به راحتی هم قابل شناسایی نیست برای همین هم ضرباتش مهلک تر و شدیدتره معمولاً هم بعد از اتمام ماموریتش دستش رو میشه تو هر زمینه ای هم فعاله سیاسی ، نظامی ، اقتصادی و همین زمینه بکر فرهنگی تو فکر میکنی طرف رزمنده است اما در حقیقت بفرموده حضرت امام چون ملاک وضعیت حال افراده یارو میشه بزمنده اره عزیزم بزمنده ....
واسه همینه که منافقین از کفار بدترند حالا
یکبار دیگه با دقت به عکسها نگاه کن ببین درست میگم یا نه ؟
یاحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۸
این بازیگرها فکر کردند که چی؟ خبریه مگه؟ من نمی دونم با چی مسابقه گذاشتند؟ واقعا میانه روی هم خوب چیزیه!
اگه آدم چیزی تو چنته داشته باشه نیازی به این کارها نداره.
110
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۱۰
اینا ناسلامتی بازیگرای جمهوری اسسسسلامیییییی هستن دیگه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۹
آقای دهنمکی بااخراجی اخراجی ساختی
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۱
۴
نميدونم شايدم هدف وسيله رو توجيح كنه !!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توی این مدت دیدیم که کرد ! شما مشکلی داری ؟
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۷
۱
آيا كسانى كه مرتكب كارهاى بد شده‏اند پنداشته‏اند كه آنان را مانند كسانى قرار مى‏دهيم كه ايمان آورده و كارهاى شايسته كرده‏اند [به طورى كه‏] زندگى آنها و مرگشان يكسان باشد؟ چه بد داورى مى‏كنند. (الجاثيه21)
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۶
۱
خاک وچوک !! چه جسارتا
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۲
۴
از درد نا علاجی به گربه میگند خان باجی
دیگه فعلا به اصطلاح هنرمندان این کشور همین حضراتی هستند که می بینید و باز از درد ناعلاجی کسانی مثل ده نمکی مجبورند با این افراد کار کنند
amir
|
Germany
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۱
۳
اینا رو ولش استاد عبدی عاشقتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۵
۱
اگر دقت کنیم می بینیم که در بعضی از جشنها که در سیما پخش میشه و این بازیگران هم دعوت می شوند انقدر بد حجابند که دوربین اصلا انها را نشان نمی دهد. خلاصه اینکه ما اگر بخواهیم هر فیلمی حتی ارزشی هم بسازیم باید از امثال این بازیگران استفاده کنیم و من فکر نمیکنم این تقصیر فلان کارگردان یا تهیه کننده باشد این یک مشکل جدی در بین هنرمندان ما هست(البته این نوشته به معنی طرفداری از ده نمکی نیست چون زیاد ایشان را نمی شناسم)
منتظر ظهور
|
Germany
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۸
۱
وای وای وای .آقای ده نمکی چه شد آرمان اما (ره)؟! چه شد هنر متعالی شهید آوینی؟! کجا رفت حاج مسعود انصار حزب الله ؟! یادت هست نماز صبح روبروی سینما عصر جدید برای اعتراض به اکران فیلم تحفه هند با بازی آقای اکبر عبدی !!؟چه می بینم ؟ شما با محاسن و آن سابقه روشن در نظام و جنگ تحمیلی خنده کنان در کنار مفسد ترین بازیگران با چهره های شهوت برانگیز !!؟ خدا کند که این عکسها تزئینی باشد و واقعیت نداشته باشد . از اینجا به حدیث شریف پیامبر اکرم (ص) پی میبریم که خیرالامور اوسطها . شما روزی تخته گاز می رفتی و حالا.......
ناشناس
|
Germany
اسم خودتو منتظر ظهور نذار.. توهین میشه به آقا امام زمان .. با چه معیار مفسد بودن این ها رو فهمیدی ؟ با چه مدرکی ؟ فقط به صرف حجابشون اینو فهمیدی ؟ تو و امثال تو دارید از اسلام دفاع میکنید ؟ وای به حال این اسلام..
ناشناس
|
Germany
مدرکش موجوده .
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۹
۱
بابا تو رو خدا اینقده آبروی بچه های جنگ نبرید تو رو خدا اینقده از اسلام دم نزنید این وضع فرهنگسازانه ماست!!! خدایا از دست این مروجان اسلامی از این ... کجا پناه ببریم بابا به جای ایران اسلامی بگین ایران لنجنزار و تمومش کنین تا کی فساد و بی حجابی اینا تو این مراسم رسمی اینجورین تو خیابونا چطور می شن؟؟؟
علي نوريا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۵
۱
باسلام
من هم از اين كار دهنمكي دلم خون است ولي اين را هم بدانيم خودمان هم مقصر هستيم چرا؟
به خاطر در اين مدت چند نفر بازيگر و هنرمند حزب اللهي پرورش داده و تربيت كرده ايم؟
وقتي كه ما يك نفر هم بازيگر حزب اللهي و متدين و ارزشي نداريم معلوم است آخر و عاقبت ما حزب اللهي ها چه خواهد شد.
طرف وقتي بازيگر متدين قحطي شد مي رود سراغ بازيگراني كه نه درد دين دارند و نه ارزشها و نه انقلاب و نه شهدا و نه ولايت ... فقط درد پول و شهرت...
سيد جان !
خودمان مقصريم... باور كن.....
و در آخر دعا كنيم خدا دهنمكي را به راه راست هدايت كند و در ضمن خود فيلم فكر نكنم اشكالي داشته باشد چرا عليه جريان فتنه مي باشد..
من آن را ديده ام...
ولي حيف از دهنمكي كه ....
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۴
۲
خدا عاقبت هممون را ختم به خیر کنه
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۸
۲
آقاي ده نمكي از وقتي كه براي دو زار درآمد ارزشهايش را با اين جماعت به ظاهر روشنفكر معاوضه كرد خودش شد اخراجي
اخراجي از جمع جاماندگان شهدا
اخراجي از جمع بسيجيان ارزشمدار
اخراجي از جمع دين به دنيا نفروختگان
خراجي از ....
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۶
۲
اماما بلند شو ببین چه خبره
سید هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۳
وقتی شیطان با مکرفراوان نتوانست ایوب نبی راشکست دهد ،با خواری وذلت به گوشه ای خزید وبه حضرت گفت :همانطور که خداوعده کرده من برهرکس که بخواهم مسلط میشوم جزانسانهای خالص وپرهیزکار،ایوب نبی بدون درنگ درجوابش گفت :باز چه نقشه ای کشیده ای ملعون........
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۴
متاسفانه مد شده همه براي كار فرهنگي متوسل به اين كارها مي شوند رحمت خدا به ف..... هاي زمان طاغوت و متاسفم براي نظام اسلاميمان كه افرادي چون شمقدري و حسيني (وزير) و دوست بسيجيمان ده نمكي به اين نقطه از فرهنگ رسيده است...
عبدالله
|
Germany
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۴
۱
علت این همه فساد وتبلیغ فساد چه بصورت فرهنگی و چه بصورت اجتماعی و اقتصادی ،این که از راه آقا روح الله و شهدا خیلی دور شدیم . بالاخره بار کج به مقصد نمی رسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۲
۱
به نظر من کسیکه توهمات زندگی را واقعیت بپنداره عاقل نیست بی حجابی ازقبیل توهمات است .......اگر چه گوش شنیدنی نیست
رامين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۳
۲
به نام خدا
متاسفم از اينكه گاهي اوقات بچه حزب اللهي ها مسائل مختلف رو خلط ميكنيم؛ به غلط فكر ميكنيم كه براي كار فرهنگي مجازيم كه با ضد ارزشها كنار بياييم غافل از اينكه هنر حرفه اي يك فرد با گرايشات ضد ديني بركتي براي ترويج اسلام نداره اگرچه سوپر استار هم باشه، اگرچه موضوع فيلم هم موضوع ارزشي باشه.
اميدوارم آقاي ده نمكي كه به حق تلاش زيادي براي احياي سينماي ارزشي كرده به خودش بياد و به اين اصول توجه كنه تا كارش بركت داشته باشه.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۱
۷
عکساش قشنگ بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۱
۴
عابروی خودشون رابردند با این وضع و قیافه هاشون.باز صد رحمت به فیلم های خارجی.تبلیغ لباس و مدلهای جدید مو هم که بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ْآبرو
یه بچه پرو...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۲
۱۱
می خواستم بدونم به چشم خواهری ................?
تو اصلا غلط کردی بپسندی،دایی سوخته(بر وزن پدر سوخته!)
بدم بچه ها از .......آویزونت کنن؟
تو به ریش ........ خندیدی که این حرف ها رو می زنی.
شما دارید ترویج بدحجابی می کنین با این عکس هاتون!
خاکتوسرت با این سایت زدنت. مزدور کیهان. آشغال کثافت. این کثافت از بالا جا مانده بود.
استاد می فرمودیه.
اگه ...... داری این کامنت و بذار همه استفاده کنن! ناخن کش افراطی هبل!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه بچه پرو نه یه بالغ بی حیا.
تو کجا بزرگ شدی؟
تو ورزشگاه ها؟
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اون دنیا سر پل صراط از کی می خوای که شفاعتتو بکنه با این زبونت؟!
دیر بیدار خواهی شد!
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۲
۷
فكر كنم فتوشاپيه!!!!
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۱
۶
خاک بر سر ما !!!
که تا یه همچین اتفاقایی که توی کشور می افته صاف میریم سراغ بدحجابی بازیگران
اونایی که این حرفها رو میزنن بهتر است کمی با خدای خودشان خلوت کنند.
چون معمولا کسایی که چنین مطالبی رو دوست دارند بیشتر به آنها توجه میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۸
۳
برادر ده نمکی شما هم بله ؟
ستوده
|
Iran (Islamic Republic of)
بالا كجاي كاري الان همه بله ان؟؟؟؟؟/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۴
۱
آقای ده نمکی نقد های قبلی خودت یادت نره کمی به فکر آبرو امثال خودت باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۵
حالا این خانوما انطوری اومدن اونجا طوری نیست ؟ ولی اگه تو خابون یه خانومی این طور بیاد اون وقت طوریه؟ یا چون فیلم ماله دهنمکی و به قولی ماله بچه های بالاست طوری نیست؟ مردی این پیام را بذار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونم طوریه. ولی اینا برای خیلی ها الگو هستند.
پس بیشتر طوریه. گرفتی؟
خجالت زده روی ماه مهدی
|
Canada
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۷
۲
با دیدن این عکس ها که بیشتر شبیه به شوی عوامل شیطان بود تا بازیگران فیلم اخراجی.برای خودم متاسف شدم که چطور ادعای بچه مذهبی و شیعه بودن می کنیم با وجود چنین افرادی که ...
انصافا" آقا امام زمان با دیدن چنین صحنه هایی دلشان نمی گیرد؟
کاش کمی بیشتر به رفتارهایمان دقت می کردیم کاش...
محمد
|
Canada
شما که توی کانادا دائما از این شیاطین میبینید حتما از صبح تا شب در حال تاسف هستید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۲
۵
خیلی بی جنبه اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۲
۷
شما همخوب سوء استفاده میکنید به بهانه های مختلف از عکس خانومهای بیحجاب استفادۀ ابزاری میکنید اون از دختر موسوی اینم از این عکسهای اخراجی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۴
۶
صراط خیلی عکس دوست داری ها!!!!!
بابا به شما چه ربطی داره من نمی دونم چرا بچه حزب اللهی ها خودتونو برای دزدی ورانت واختلاس تو مملکت جر نمی دین
آگه این صراط این عکس ها رو نذاره شما باغیرت ها مثلا از کجا می دونستین
خاک بر سر جونای ما که ببینید رسانه های اون چه راحت وبا چه مسائلی سرکار میزارنشون
بابا فکر بدبختی وگرونی تو مملکت باشین با این چیزا خر نشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود به شرفت زدی تو خال ... اینا ماموریتشون اینه که ذهن مردمو با این چیزا منحرف کنن تا ارباب هاشون و خودشون به خواسته های پلیدشون برسن
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت از دزدی و اختاتس جماعت و دوستان ه.ر می باشد؟! منظورت از گرونی هم لابد اجرای طرح هدفمندی یارانه ها با این تورم کم است!
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۳
۳
سلام
میتونستید عکسهای بد حجابی را با فتوشاپ کمی مات کنید
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۶
۱
از این مشایی دیگه چه تو قعی دارید؟




فقط کاری که نکرده جنیفر لوپز رو هم بیاره تو این سینما!




مکتب ایرانی دیگه





وزیر ارشادشون هم




دست کمی از مشایی شون نیست




اسلام شناس مقیم دفتر رئیس جمهور




مایه ی ننگ ملت ماست




مشایی حیا کن



احمدی رو رها کن
علی سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا مشایی خیلی بد. اما چه ربطی دارد؟ مشایی گفته ده نمکی با این حضرات کار کند؟ بهتر نیست به جای فحاشی سیاسی، بروید ده نمکی را از سرنوشت حاتمی کیا بترسانید؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
۸
۱
ده نمکی پیش خودش نگفت با این فیلم شرمنده شهدا میشه!؟ یه لحظه بهش فکر کرده!
ناصر
|
Germany
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۳
اماما بلند شو ببین چه خبره
مازندرانی
|
Germany
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۲
مهم نیست که عوامل تهیه فیلم چکاره اند مهم اینست که خود فیلم چه اثری در اخلاق جامعه دارد
اینکه حجاب کسی موافق طبع بعضی ها نیست حکایتی طولانی دارد چراکه در بسیاری کشورها اصولا ماجرایی بنام حجاب یا غیر حجاب مطرح نیست ولی از ما بسیار با اخلاق ترند
«اقوام جهان به اخلاق زنده اند /قومی که گشت فاقد اخلاق مُردنی ست»
بنابراین همه اقوام ایرانی از هر تفکری مسلمان ونا مسلمان اول باید واجد اخلاق شوند بعد دارای دین .امام حسین در روز عاشورا می فرماید که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید وامروز در همه نمازهای جمعه اولین چیزی که مورد تاکید قرار می گیرد :اوصیکم به تقوالله می باشد ،ولی نمیدانم چرا ما مردم زبانمان بیش از گوشمان فعال است
مسعود
|
Germany
شما می شه لطف بفرمایید یه نمونه از کشورهایی که حجاب ندارن و از ما با اخلاق ترن رو نام ببرید؟
نبود حجاب خود به بخود فساد و بی بند و باری که بارزترین نمونه ی بی اخلاقیه رو به وجود میاره کشورهایی که حجاب رو اصل نمی دونن پایبندی به خونواده ندارن و خیلی چیزای دیگه که گفتنش اینجا درست نیست خودتو به خواب نزن چون فقط خودت ضرر می کنی
اگر دین ندارید آزاده باشید را هم امام حسین خطاب به افرادی همچون جلبک های تازه به دوران رسیده ی ایران فرمودند فرمودند آزاده باشید و تا من زند ام طرف خیمه ها نرید و این جلبک ها هستن که بی محابا تا بسیجی ببینن لختش می کنن و از شدت خوشحالی چنین فتحی ذوق مرگ می شن
خدا لعنتشون کنه
فدایی ولایت
|
Germany
درباره جمله اول شما باید بگم هدف، وسیله رو مباح نمیکنه.
درباره پاراگراف دوم هم: اول اینکه باید دید تعریف شما از اخلاق چیه؟! اخلاق یعنی اینکه در یکی از کشور های غربی طی ده سال 30 میلیون سقط جنین داشته باشه!؟ یا آمار قتل و خود کشی و طلاق و... تو همون کشورهای به اصطلاح بی حجابِ با اخلاق(!) روزبه روز بالاتر بره؟! نیازی هست بازم بگم؟ در ضمن اگر شما کشور بی حجابی رو میبینید که از نظر علمی پیشرفته اند(نه از نظر اخلاقی!) علت بی حجابی نیست بلکه تلاش وپشتکارشونه، که شاید اگر باحجاب بودن بسا پیشرفتشون چشمگیرتر بود.
پاراگراف اخرتون هم مثل پاراگرافهای قبلی به طور کلی رد میکنم. زیرا: انسان، اول دیندار (به معنای واقعی کلمه) میشه بعد اخلاق پشت سرش میاد. اگر دقت کنین امام حسین هم فرمودن: ((اگر دین ندارید لااقل ازده باشید)) نه اینکه اگر اخلاق ندارید و ازاده نیستید لااقل دین داشته باشید!
دوست عزیز مواظب باش اشتباه نکنی!
ناشناس
|
Syrian Arab Republic
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۱
هنر يعني هنر آويني الباقي چيزي نيست جز پشت صحنه اي فاسد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۱
فيلم ارزشي ساختن با اين اوضاع اسف بار بازيگران مانند اين است كه بخواهيد از .... یک ماكت غذاي خوشمزه بسازيد.
نمي دونم چاره چيه ولي به نظرم آقاي ده نمكي چاره اي غير اين ندارد و هم ابزاري غير از اين ..... نداره تا بخواهد يك پيام ارزشي را به صورت ماكت نشون بده.والله الاعلم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۳
اثرات بودجه 75 میلیون دلاریه دیگه
کاریش نمیشه کرد
شارلاتان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۳
همیشه تند روی کار دست آدم میده ، یک بو د یکی نبود آقا مسعودی بود یک هفته نامه داشت بنام شلمچه یادش بخیر ولی...
زیر نور ماه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۳
این مثلا بازیگران هر کدومشون اولین نقششون که شناختخ شدن یه خانم چادری و مقید بوده (اگه یادتون میاد)
با این حربه وارد میشن بعد دیگه نمیشه جلوشونو گرفت!
واقعا متاسفم.
یا لثارات الحسین.آقای ده نمکی!!!برای اخراجی های 1 و 2 هم جشن اکران گرفتی؟
شما هم آره؟؟؟ به جای اینکه یه فیلم بسازی که اولش حداقل رو بازیگراش تاثیر بذاره به کجا رسیدی که اینها دور و برت رو گرفتن و برات کف میزنن؟؟؟به چه قیمت؟
به قیمت خون حاج مجید سوزوکی؟؟؟

یه روزی باعث افتخارمون شدی که بچه بسیجی جبهه رفتمون پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایرانو ساخته اما مثله اینکه حالا فقط میخوای پر فروش باشی نه بسیجی...
راه باز و جاده دراز...ورودت به این جمع را جشن گرفتی؟مبارکت باشد...
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۴
این خانوم که گرون ترین بازیگر زن سینماست!
من نمیدونم به چی این پول میدن آخه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۲
۱
محجوب ترینتون مادر شهیـــــد ه.خانوم حلیمه سعیدی.
واقعا دست مریزاد ده نمکی از تو انتظار نداشتیم.این عکسها رو قاب کن بزن تو خونتون.
مهدي تبريزي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۲
اينجا ايران؟اين هم فيلم در مورد شهدا است؟
نماد كامل اسلام نمايان است؟حجاب كامل را به
رخ كشيده اند؟ و........
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۳
خدا رو شکر که همه با این حجاب عالی از روزهای جنگ و شهادت روایت میگن اگر ما این بازیگر ها را نداشتیم حتما باید از هالیوود بازیگر بی حجاب نه بد حجاب می گرفتیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۱
۱
............. ده نمکی ... ما رو باش چه فکرایی در موردش میکردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۱
۱
هویت به بدحجابها ان هم در یک مراسم رسمی نیت افکار گردانندگان ان رامی رساند
lk
|
Germany
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۱
۲
اصلا چه لزومي داشته برپايي چنين جشن اكراني !!!!!!!!!!!!!!!!1
تا شاهد چنين مسائل و صحبتهاي درست و نادرستي باشيم
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۱
به طور قطع خیلی از بازیگرای جدیدی که به اخراجی ها پیوستند شایستگی بازی در چنین فیلمی رو نداشتند
شاید اگر برای ساختن اخراجی های یک بهشون پیشنهاد بازی می دادند هیچ وقت قبول نمی کردند ولی الان که بعد از دو تجربه موفق آقای ده نمکی از "شهرت"خودشون و توفیق اخراجی های 3 اطمینان دارند وارد عرصه شدند(قطعا با سر و کله پیشنهاد رو قبول کردند!)
یعنی برای امیال و اغراض شخصی خودشون وارد شدند نه مثل عوامل اخراجی های یک که بدون توجه به امیال خودشون و فقط به خاطر هدفی که بهش ایمان داشتند وارد عرصه شدند.چراکه تو اون برهه از زمان تقریبا هیچ کس به موفقیت اخراجی های یک اعتقاد نداشت و همه (البته به جز ده نمکی) از بی میلی مردم به این فیلم حرف می زدند
درباره بد حجابی ها هم باید گفت زندگی شخصی هرکس به خودش مربوطه و به جای موضع گیری تند و قهرآلود اگر هنر داریم باید راه درست رو نشون بدیم و اصلاح کنیم
توی اخراجی های یک و دو هم بازیگرانی بودند که پوششون توی جامعه زننده بود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۲
۲
واقعا همتون ایرانی هستید به جای اینکه جلوی احساسات و نفس و دلتون را بگیرید کمی هم تعقل به درو از جو زدگی چیز بدی نیست. آخه مگه این بنده خدا میتونه بازیگر دیگهه ای غیر از اینها رو بیاره اگه پیدا کردید به ما هم خبر بدبد هنر ان است که سلایق و افکار مختلف را زیر چتر خودش برای رسدن به مقاصد مدسش جمع کرده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۳
۱
حاتمی کیا هم یه روز گفت " عروس رو باید بی حجاب و آرایش کرده نشون داد..." حالا کارش رسیده به فیلم در راستای فتنه ساختن

حالا هم این از ایشون ئای به فردای ده نمکی
علی سعیدی
|
Sweden
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۴
۱
من نگران ده نمکی هستم. داش مسعود، از سرنوشت حاتمی کیا عبرت بگیر. با کی داری کارمی کنی؟ یادت باشه ، گاوهای یک طویله اگر هم همخو نشوند همبو می شوند...
مریم موسوی
|
Germany
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۱
خدایی دستش درد نکنف همه فیلم هاش خوب.مث مهران مدیری.ده نمکی انصافا فیلمها خوبی میسازه.حاتمی کیا هم خوب. . بهر حال فتنه تو ایران شکل گرفت. واقعیت رو دیدیم همه. این فیلم ها ملت رو بیشتر روشن میکنه تا سریع تحت اثر شایعات پیش داوری نکنند. و دست منافق رو زود بخونن. نه اینکه همپای منافق بشن.چون الان عصر جنگ تبلیغات نوین رسانه ایه. شبکه های قدرتمند. ماهوار های. اینترنتیو ..
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۳
این تالار چه کاربردهای زیادی داره چند وقت پیش یادواره شهید خرازی بود

کی میگه تو این مملکن آزادی نیست همه آزادن شهیدا ،ضد شهیدا و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۱
۱
دست ده نمكي درد نكنه با اين جشن گرفتنش
واقعا روش ميشه كه بگه با اين به اصطلاح هنرمند يا .....
خدا عاقبت بخير كنه ماهارا با اين هنر و .....
mka
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۱
هنر اسلامی به معنی ديدن جلوه‌ای از نور خداوند در آثار هنرمند است.
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۳
خدایش خجالت داره
فیلم اخراجیها با موضوعیت دفاع مقدس و فرهنگ شهدا
از شهدا خحالت نکشیدن؟
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۴
این ها رو نگاه ، واقعا که !
چقدر آدم های کمبود دار پیدا می شن ! خودشو می کشه واسه خرید یک نگاه رهگذر ! یا شایدم واسه پیدا کردن یه عده طرفدار اونم از نوع گرگش !
به قول خدا ، اینها کرانند و کورانند و نمی فهمند !

ای خاک بر سرتون کنن !
متاستفم ، واقعا متاستفم.
ع-خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
۵
واقعا که افتاح این چه حجابی!!!
از آقای ده نمکی که خودشون نیروی انقلابی میدونند برگزاری چنین مراسمی با این خانمها بیحجاب بعید!!برگزار نمیکردندخیلی بهتر بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
۴
چه ربطی به مشایی داره؟!! این موضوع زیر مجموعه وزارت ارشاده و وزیر باید جوابگو باشه

ده نمکی گذشته ی خودشو فراموش کرد!
fardin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
۲
متاسفانه درسينماي ايران بازيگر مومن وريشه اي خيلي كمه.حضور سيدجواد چه ربطي به منافق بودن داره.اين حربه دشمنه كه ازطريق سينما وبازيگر افكار خودش رو ترويج ميده.مايك بازيگر زن محجبه نداريم ده نمكي از كجابايد بازيگر مياورد؟
علي سميرمي
|
Japan
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
۳
۳
مرگ بر اوتادي
مهران مدیری(شهرام همایون)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
۳
خاک تو سرت, با اون افتتاحیه نشون دادنت! برگرد!
ده نمکی, خیلی بی نمکی!
فکر می کنه که آخر طنزپردازه!
ولی من طنزهای ضایع رضا شفیعی جمع رو کم ضررتر می بینم!
ضایعععععععععععععععععععععععععع پیزوریییییییییییییییییییییییییییییییییی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
۴
۱
مسعود ده نمکی برای نقش های زن باید بازیگر متعهد و باحجاب انتخاب کنه و برای نقشای مرد بازیگر بسیجی؟
از کجا بیاره ؟
واقعا تو سینمای ما چند نفر بازیگر باحجاب پیدا میشه ؟
فقط خال قزی و ...
مشکل سر اخراجی ها و بازیگرهاش نیست ! مشکل از جای دیگه اس!!!
افسر جنگ نرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
۱
چرا با سوءظن یه مسئله رو بزرگ می کنید؟؟؟
آقای ده نمکی یه کارگردانه که از دغدغه ای که داشته با فیلم ساخته، برای اینکه حرفش رو با هنر سینما بزنه باید از بازیگرها استفاده کنه، حالا اینکه این خانم ها بدحجابن چه ربطی به ده نمکی (یا سیدجواد هاشمی) داره؟؟؟
مگه ده نمکی باید برای خانم های بازیگر خارج از لوکیشن تعیین تکلیف کنه که چه لباسی بپوشن؟!!!

بهتره به حرفی که با هنرش زده گوش بدید، اگه "نقد"ی داشتید بگید
درمونده
|
Iran (Islamic Republic of)
افسر جنگ نرم نه مبلغ جنگ نرم
123456
|
United States of America
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
۲
جشن اخراجي هاي 3=خون دل خوردن امام زمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
پخش کننده تصاویر ( خبرگزاری فارس ) هم خودش جریانیه ها !
بهر حال از امثال ایشون انتظار بیشتری میره که حداقل ترتیب چنین صحنه هایی رو ندن یا با دیدن چنین رفتارهایی روی سن نرن .
بزرگتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
۱
۱
سلام
واقعا حیف بودجهی فرهنگی که باید به این مفسدین داده بشه
آخه این چه وضع حجاب!

الهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
این ده نمکی می گفتن یه زمانی خیلی خفن بوده افراطی بود تند رو بوده حالا ببین با چه تیپایی عکس یادگاری میندازه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
وقتی که افراد محبوب و معروف کشور اینطوری باشند دیگه از ادمای معمولی کشور چه انتظاری باید داشت؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
"هنر یعنی دمیدن روح تعهّد در انسان" امام خمینی
واقعا شهدا چه فیضی بردند از این مجلس نورانی!
این زنانی که در این عکسها دیده می شوند از بازیگران فیلمهای پ.و.ر.ن هم ..... ..... ترند.
اینها و هزاران دختر و زن مثل اینها ویروس متحرّکی هستند که جامعه ما را نابود کرده اند.
اگر اینها هنرمند هستند ، پس خاک بر سر ما کنند که هنرمندانمان اینها هستند.

به نظر من هنری که انسان را از خدا دور میکند " ضد هنر " است.
این خود ، فروپاشی هنر دفاع مقدّس است ، وقتی " بازیگران نقش مادر و خواهر شهید" شبیه ......... های لاس وگاس هستند و برایشان دست میزنند و اصطلاحا در نوشابه هم باز میکنند.

بدبختی فرهنگی از این هم بالاتر میشود . الغوث یا صاحب الزّمان

خدا را شکر که نقش زینب (س) و یا فاطمه زهرا (س) را به اینها نمی دهند. البته عکس های بازیگری که نقش حضرت مریم (س) را بازی کرده بود را با وضعیّت حجاب نه چندان مناسب در اینترنت می توانید بیابید.

به نظر من بعضی کار ها را نباید هنر دانست. زیرا هنر واقعی باعث تعالی و رشد روح و قرب به خداوند می شود نه آنچه می بینید.
وجدانا چند بازیگر زن یا مرد دیده اید که چنین هنری داشته باشد!
به نظر من ( این یک نظر شخصی است ) بازیگری را نمی توان هنر شمرد ، چون مصداق یک فرد فرهیخته و عارف - که به سمت اسلام کشیده شده باشد و یا مثل فلان نقّاش یا خوشنویس و ... خواب ائمه (ع) ببیند و به او بگویند مثلا چنین نقشی را بکش یا چنین شعری که گفتی مقبول ما بود و ... - در آنها شاید ، شاید و شاید بندرت ( یک در میلیون ) یافت شود.
امّا می توان گفت نویسنده یا کارگردانی اهداف مقدّس دارد و تمام آثار او در یک زمینه اخلاقی ، اجتماعی ، مذهبی ، علمی و ... جهت خدمت به خلق بوده است.

همه ما میدانیم که مردم بازیگران ار با نقش هاشان می شناسند . مثلا وقتی آقای ارجمند را می بینند میگویند مالک اشتر و یا آقای کشاورز را می بینند می گویند پدر سالار.

حال اگر یکی از همین زن ها مثل گلشیفته در فیلمی هالیوودی بازی کند ، چه تصویری از فاع مقدّس جلوه میدهد. خواهر شهیدی که الآن دوست دختر براد پیت شده!!! و سایر کارهای شنیع را هم حاضر است جلوی دوربین هالیوود انجام دهد.
محمد
|
Germany
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
چرا ترتیب نظرات توی این سایت اول از موافقاست بعد که به انتها میرسه چندتا مخالف اون ته مها پیدا میشه واقعا برای همچین سایتی متاسفم که اولا خیلی از نظرات رو سانسور میکنه بعد نظرات رو هر طور که دوست داره ترتیب بندی میکنه
ye nafar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
haghighat talkheeeeeeeee!ama hamine ke hast!be zur k nemishe mar2mo be rahe rast hedaiat konin in bazigaraam tarafe shoma nistan k hejab konan!harjur deleshun bekhad mipushan na tanha bazigaraaaa hame hamintoran!harki harchi delesh mikhad mipushe!be kasiam marbut nis!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
انتظار داريد فيلمي كه روي بازيگراش نمي تونه كوچك ترين تاثيري بگذاره روي جامعه بتونه تاثير بگذاره!!!!؟؟؟؟
رضا
|
Germany
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
۱
بذاريد آزاد باشن ببينيم كجا رو ميخوان بگيرن؟
Serat
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
۱
میشه بگین این بازیگرا (حاجیه خانما رو میگم )کی هستن؟
( عکس نوزده هست هفت به آخر , پنج نفرشون ردیفند به ترتیب بگین از پشت سر آقای ده نمکی کی اند؟ لااقل من بشناسمشون)
انگاری رو سن مثل تخت جمشید آب جمع شده همشون با چکمه آمدن!
mehran
|
Iran (Islamic Republic of)
برو بابا ندید بدید. لابد اتنظار داری فقط قرص دماغشون معلوم باشه. بس کنید بابا. خودتون بیشتر از همه ولع دیدن عکس های به قول خودتون افتضاح رو ندارید ؟؟؟
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۱
۱
عکس های خیلی افتضاحیه
واقعا متاسفم
مهناز
|
Germany
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
۱
جا گشت ارشاد خالیه، که توی خیابون به جوان هایی که خیلی معقول تر از این بازیگرها هستند گیر میده ولی کاری به کار این افراد نداره واقعا متاسفم ......
E.M .S
|
Germany
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۶
۱
اخراجي هاي3 فوق العاده بود. فقط داستان آشفته اي داشت. ولي خيلي واقعي بود.
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
واقعا خجالت داره..این چه وضعیه
اینقد خون شهدا رو پایمال نکنین تو رو خدا
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
اقاي ده نمكي من يك انسان كاملاولايتي وتابه رهبري هستم كارشمابدرو ازبيانات رهبري بود ازشمابعيدبودسردبير مجله دوكوهه......
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما
غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما!!!!
یه مسلمون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
اصلا هنری که امام خمینی تعریف میکنه اینی نیست که آقای دهنمکی ترویج میدن!
زهرا
|
Germany
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
من نميدونم اين هنرپيشه ها چطوري قبول كردن كه تو اين فيلم بازي كنند مخصوصا كه بعضي هاشون خيرسرشون از بازيگران معروفن!يعني اينقدر دستمزدشون بالا بوده؟خيلي فيلم مسخره و ابلهانه اي بود!سيد جواد هاشمي كه نقش احمدي نژاد رو بازي ميكرد جوري تونست نقش رو دربياره كه در پايان آدم فكر ميكرد اين احمدي نژاده يا فرستاده خدا!؟واقعا كه اخراجي ها 3 آبروي هرچي جبهه اي و رزمنده بود رو زير سؤال برد!جاي تأسف داره
............
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
متاسفم متاسفم برای هممون این همون ده نکی بود که مخالف سینما بود مردم را به ترس می انداخت حالا شده کارگردان پر فروش ترین فیلم ایران متاسفم
همین
؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
۱
ده نمکی هیچی، خود این خانومها خجالت نکشیدن واسه جشن اکران این فیلم که مثلاً قرار بوده در راستای حمایت از ارزشهای انقلاب باشه، این ریختی اومدن؟
این وضع اینا تو جشن اکران شاید ربطی به ده نمکی نداشته باشه ولی اون ریختای توی فیلم چی؟ من همون موقع توی سالن سینما داشتم فک میکردم استفاده ابزاری از زن واقعاً معنیش چیه؟؟؟ که اینا انقدر میگن غرب این کارو میکنه !!!!!
؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
ده نمکی هیچی، خود این خانومها خجالت نکشیدن واسه جشن اکران این فیلم که مثلاً قرار بوده در راستای حمایت از ارزشهای انقلاب باشه، این ریختی اومدن؟
این وضع اینا تو جشن اکران شاید ربطی به ده نمکی نداشته باشه ولی اون ریختای توی فیلم چی؟ من همون موقع توی سالن سینما داشتم فک میکردم استفاده ابزاری از زن واقعاً معنیش چیه؟؟؟ که اینا انقدر میگن غرب این کارو میکنه !!!!!
مهدی میرزایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
تفاوت فیلم جدایی با اخراجی های ۳ دراین است که درفیلم جدایی کارگردان بدنبال تحقیر ملت ایران و القاء بالغ نبودن ملت ایران در مسائل کلان اجتماعی است یعنی ملتی که هنوز از حل مسائل فردی و روابط خانوادگی وحق حقوق خود عاجز است چگونه می تواند مدعی حل مسائل بین المللی و جهانی باشد ولی فیلم اخراجی ها اثبات می کند ملت ایران علاوه بر حل مسائل داخلی خود در غالب دموکراسی موجود فارق از مثلث شوم "قدرت ثروت س...س" توانایی ارائه الگوی جدید "خدمت ایثار و آگاهی" برای حکومت برمستضعفین را در آینده نزدیک را دارد
شاهين -تهران
|
United States of America
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
خداييش بين همه ي فيلم سينماييهايي كه توعمرمون ديديم كدومش اين قدر جوونارو جذب كرده ؟ميگيم يه فيلم مبتني برارزشهاي دفاع مقدس واسلام و...ببين ميگين گريه داره .ميگيم اين فيلم روببين مي گين دلقكن .من ازشون طرفداري نمي كنم والبته درسته وضعشون افتضاحه...اما شما زيادي ....خداييش توخونه هاتون چقدر عكس وفيلم افتضاح دارين وحتي جرءت حذف اونا رو نداشتين ...
سید حسین
|
Switzerland
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
سلام
من هنوز فیلم رو ندیدم، فقط تعریفشو شنیدم، اما با دیدن ای عکس ها و خوندن نظرات دوستان چیزی ندارم بگم جز تأسف، تأسف، تأسف!!!
... اندکی صبر سحر نزدیک است ...
... شاید این جمعه بیاید شاید ...
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
لطفا اخراجی های 3 را هم بسازید
پسر بچه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
واقعا برای بازیگری مثل اکبر عبدی متاسفم که پس از همگاری با کارگردانانی چون داریوش مهرجویی ، علی حاتمی و بقیه حالا کارش به همکاری با مسعود ده نمکی رسیده .
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
۱
حالم از همشون بهم میخوره
مثل این میمونه که هزار سال عبادت کنی بعد با یه خطا همه چیزو به باد بدی
اللهم عجل لولیک الفرج
بخدا آخر الزمانه
خدا همتونو اگه قابل هدایت هستین هداین کنه
نظر یا چت روم؟؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
سلام
اینجا قسمت نظراته یا چت رومه؟؟؟
لطفا مسئولین سایت پیگیری کنند.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
۱
سلام میکنم به شما وهمه بازدیکنندگان عزیز ومحترم
میخواستم بگم آقای ده نمکی وسایرعزیزانی که در برپایی این همایش نقش دارید باآوردن این گونه افراد بیحجاب خود فروخته آنلاین بی بندوبار به داخل فیلم وروبرو کردن آنها با خانواده های شهدا وایثارگر وجانباز و اسیر و...داغ دل آنها روتازه میکنید
وقتی شماها اینجور به اونا میدون میدین بایدهم به ریش مملکت بخندن وهر اشتباهی میکنن به اعتبار با شما بودن درست جلوه داده خواهد شد
هرچه ما توخونه زحمت میکشم تا دخترامون آدم بار بیان شماها با این ندونم کاریاتون زحماتمونوبهدر میدین
از من میشنوید این بد حجابای بی بندوبار رو تو گونی کنین وبه قبرس بفرستینشون
دو سه تاشونم بیارین در خونه ما
ممنونتون میشم
به امید روزیکه فقط پیروان واقعی ائمه اطهار علیهم السلام تو صحنه ها باشن انشاالله
واقعیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
آقا مقلطه نکنید ارزش فیلم به فروشیه که کرده وقتی یه فیلم تو ایران با این همه سلیقه که 180 درجه با هم فرق دارن اینقدر فروش داره پس قشنگه ازنظر محتوا به نظر من پیغامش درباره شهدا تو اون همه شلوغی گم شده چون ظاهرا جنبه انتخاباتی فیلم پررنگ تر ما جونای ایرانی هم پارتی ندیده البته بعضی ها والا پارتی همچین چیز پر مغزیم نیست . همون قسمت های انتخاباتیش با اون قسمت پارتیش ودستگیری پسر حاج گرینف مشتری پسند شد. اما درمورد شخصیت حاج گرینف که واقعا اسلام از همین دست آدماست که ضربه می خوره البته بیشتر جوونا والا اسلام خودش حافظ داره
اما قسمت جشن اکران که واقعا من به نوبه خودم برای سینمای ایران متاسفام بعدا میگن چرا بازیگرا زندگی درست و حسابی ندارن فقط به قول معرف ظاهر قشنگن همینه دیگه کاریش نمیشه کرد مگه وز.... فر..... یه تکونی به خودش بده
ولی درکل به جز جشن اکران فیلم انتقادی خوبی از آب دراومد کاشکی از این دست بیشتر بسازند
اکسیر معرفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
من امروز فرصت دیدن اخراجیهای 3 رو بدست اوردم اونم از شبکه 20 دیدم
واقعا نمیدونم چی بگم دست آقای ده نمکی درد نکنه با این فیلمش واقعا گل کاشته
یک اینکه واقعا و واقعا داغ واقعیت های کشورمون رو به سینه داره و میزنه
و اینکه هر سه تیتر پایانی اخراجیها مو رو رو تنم سیخ کرده و اشک و از چشام سرازیر کرده
واقعا دس مریضا
کلاس اولی...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
باز جای شکرش باقیه که حداقل این فیلم سینمایی محتوا داشت...وگرنه میشد مثه فیلم سینمایی های قدیمی که نه...داشت نه...!
واقعا این یه دو گانگی ارزشیه که خانمی که به عنوان یه همسر جانباز شیمیایی
ایفای نقش می کرده,حالا بیاد و اینطوری اون وسط جولون بده...
واقعا احساس تاسف برای بعضی از بازیگران سینمای ایران؛نه ببخشید,جمهوری اسلامی ایران...!