۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
تفسیر رفسنجانی درباره یک جمله معروف

نظر هاشمی درباره برخورد امام(ره) با بنی‌صدر و منتظری چیست؟

اگر تفسیر هاشمی درباره جمله "ملاک حال فعلی افراد است" را بپذیریم، چه توجیهی برای برخورد امام(ره) با بنی‌صدر و منتظری می‌توان ارائه کرد؟!
کد خبر : ۱۵۹۶۵۰
"گروه سیاسی صراط" - اکبر هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سوالی درباره این جمله حضرت امام(ره) که «ملاك حال فعلی افراد است»، تفسیر قابل‌تاملی از این جمله ارائه داد.

به گزارش گروه سیاسی صراط، هاشمی که در ماه های گذشته برخی تفسیرهای متفاوت و بدیعش از سخنان امام خمینی(ره) بارها مورد انتقاد قرار گرفته، درباره نقل قول فوق از امام(ره) گفت که "سوء‌استفاده كه مي‌شود. هم اين طرف و هم آن طرف؛ همه كلمات امام(ره) را به ميل خودشان تفسير مي‌كنند"!

او سپس "تاریخ مصرف" جمله فوق را نیز تعیین و تلویحا اعلام کرد که جمله مزبور صرفا برای کارکنان سابق رژیم پهلوی مورد استفاده داشت و لاغیر!

هاشمی گفت: "سخنان امام(ره) موقعي بود كه يك دفعه‌ اين نگاه  اوج گرفته بود كه همة نيروهايي را كه در زمان شاه ‌كار مي‌كردند يا با انقلاب همراهي نمي كردند؛ از كار بركنار كنند و خيلي كارهاي تند ديگر. ايشان آن تذكر را در آنجا دادند و گفتند: اگر اينها آدم‌هاي قابل استفاده و مفيدي هستند و الان ديگر آن حالت را ندارند؛ از آنها استفاده شود. البته گناهاني هست كه بخشيده نمي‌شود مثلاً دين كه به عهده‌شان هست و بايد اين را بپردازند، مال مردم يا دولت را  كه خوردند بايد بپردازند. كارهايي هم هست كه مجازات‌هايي دارد. آنها بحث ديني است و اصول زيادي هم دارند."

او ادامه داد: "شأن نزول آن جمله اين بود كه در حذف نيروهاي كاردان سابق افراط نكنند كه اين يك مسأله بود. الان كه بحث مي‌كنند؛ هر كسي به ميل خودش استفاده مي‌كند. مثلاً به سليقه فلان جريان فلان كس الان مسير خوبي ندارد و در گذشته هم افتخاراتي داشت. مي‌گويند افتخارات گذشته جدا، ولي الان خوب نيست. اين مي‌تواند در جايي درست باشد ؛يعني كسي قبلاً خيلي خدمات داشته و خوب بوده و خدوم بوده و الان نيست، بله اين مي‌تواند درست باشد. ولي با تحليل آنها؛ براي خودشان و با سليقه آنهاست و مي‌گويند هركس با ما نيست، الان حالش  خوب نيست كه اگر اين باشد؛ حرف بي‌ربطي است. هر كسي با سليقه خودش و با تفكّر خودش و با قانون و ملاك‌هاي عمومي موجود؛ فكر و عمل مي كند. لذا نبايد اين گونه بحث كرد. البته كل مسأله درست است. يعني اگر بخواهيم در موردكسي قضاوت كنيم ؛ بايد  وضع فعلي‌اش را در نظر بگيريم. افتخارات گذشته به جاي خود است و نمي‌خواهيم آنها را فراموش كنيم. به نظرم امام (ره) اولين بار در فرمان هشت ماده اي خود و براي رسيدگي به صلاحيت كارمندان و متصديان امور؛ از اشكال تراشي هاي جاهلانه تندروها گله و تاكيد كده اند كه افراد مفيد و موثر با بهانه هاي واهي كنار گذاشته نشوند. فكر مي كنم «غمض عين از بعضي از لغزش هاي زمان رژيم پهلوي» را آوردند و گفتند: «ميزان حال فعلي اشخاص است.»"

رفسنجانی در حالی جمله معروف امام(ره) را به کارکنان رژیم پهلوی محدود و آن را صرفا در جهت مثبت و دلخواه خود تفسیر کرد که درباره تعدادی از مواردی که در زمان خود امام(ره) پیش آمده بودند، توضیحی نداد.

معلوم نیست اگر جمله "ملاک حال فعلی افراد است" صرفا به این منظور که "افراد مفيد و موثر با بهانه هاي واهي كنار گذاشته نشوند" بیان شده باشد، چه توجیهی می توان برای نحوه برخورد امام(ره) با افرادی مانند ابوالحسن بنی صدر و حسینعلی منتظری که پیش از آنکه امام(ره) مسئولیت آنها را پس بگیرند، سوابقی مثبتی هم داشتند، ارائه کرد؟!

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۶۶
۵۳
خاطره کم بود الان تفاسیر هم اضافه شده
خوب داره پیشرفت میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی نیس به این بنده خدا بگه بابا این اخر عمری برو یه کم واسه خودت ثواب جمع کن چقد دنباتل مال و منال میدویی دیگه کم کم اخراته
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوند به مخالفین هاشمی کمی فهم وشعور وانصاف عنایت فرماید. 8سال احمدی نژاد وحامیان دغل باز ایشان. وبیش از 40 سال معاندین انقلاب وامام ناجوانمردانه بر این مرد وستون خیمه انقلاب تاختند. هتاکی کردند. ولی بازهم ملت ایران با در 24 خرداد با رای به هاشمی ثانی پاسخ قاطع ودندان شکنی به یاوه گویان .هتاکان. بی خردان.دادند
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
ازعوارض پیری مفرط یکی هم زوال عقل است....
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
رحیم جان آگه آقای روحانی گزینه آقای رفسنجانی بود هیچوقت خود آقای رفسنجانی نمیومد کاندید بشه بعدشم طیف های مختلف به آقای روحانی رای دادن از جمله خیلی از طرفدارای احمدی نژاد که با دیدن بعضی رفتاراش ازش دلسرد شدن پس فکر نکن اون 50 درصد فقط شماها طرفدارای آقای هاشمی بودید آقای هاشمی اگه طرفدار داشت که تو انتخابات مجلس چندین سال پیش به اون شکل خجالت آور حذف نمیشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پشتوانه انقلاب ونظام دوستت داریم به کوری چشم طالبان وطنی
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت عزیز. در اخرین انتخابات خبرگان رهبری را ظاهرا فرموش کردید با وجود ان همه تخریب بارای بسیار بالا انتخاب شدند. به طوریکه با نفر دوم که اتفاقا مخالف هاشمی بوده صدها هزار رای فاصله داشته است؟کینه وعقده هم حدی دارد؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اکبر آقا نمونه بارز یک استحاله شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی و خاندان با اینگونه تفسیر های میخواهند برای همیشه تهدید احمدی نژاد نسبت به خودشون دفع کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
8 ماه جنگ 8 سال خاطره
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
این زمان انقلاب هم هیچی نبوده امام (ره)خورده کاریارو میداده انجام بده {لعنت بر طلحه و زبیر و زبیریان }
علي حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
اين جمله معروف امام در وصيت نامه اش آمده و به عنوان بخشنامه در اوائل انقلاب صادر نشده. در وصيت نامه بخشنامه حكومتي را نمي آورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۳
۱۰
مقام معظم رهبری :

يك نكته‌ى اساسى ديگر در مورد خط امام و راه امام اين است كه امام بارها فرمود قضاوت در مورد اشخاص بايد با معيار حال كنونى اشخاص باشد. گذشته‌ى اشخاص، مورد توجه نيست. گذشته مال آن وقتى است كه حال فعلى معلوم نباشد. انسان به آن گذشته تمسك كند و بگويد: خوب، قبلاً اينجورى بوده، حالا هم لابد همان جور است. اگر حال فعلى اشخاص در نقطه‌ى مقابل آن گذشته بود، آن گذشته ديگر كارائى ندارد. اين همان قضاوتى بود كه امام اميرالمؤمنين (عليه الصّلاة و السّلام) با جناب طلحه و جناب زبير كرد. شما بايد بدانيد طلحه و زبير مردمان كوچكى نبودند. جناب زبير سوابقى درخشان دارد كه نظير آن را كمتر كسى از اصحاب اميرالمؤمنين داشت. بعد از به خلافت رسيدن جناب ابى‌بكر، در همان روزهاى اول، پاى منبر ابى‌بكر چند نفر از صحابه بلند شدند، اظهار مخالفت كردند، گفتند: حق با شما نيست؛ حق با على‌بن‌ابى‌طالب است. اسم اين اشخاص در تاريخ ثبت است. اينها چيزهائى نيست كه شيعه نقل كرده باشد؛ نه، اين در همه‌ى كتب تواريخ ذكر شده است. يكى از آن اشخاصى كه پاى منبر جناب ابى‌بكر بلند شد و از حق اميرالمؤمنين دفاع كرد، زبير است. اين سابقه‌ى زبير است. مابين آن روز و روزى كه زبير روى اميرالمؤمنين شمشير كشيد، فاصله بيست و پنج سال است. حالا برادران اهل سنت از طرف طلحه و زبير اعتذار ميكنند، ميگويند آنها اجتهادشان به اينجا منتهى شد؛ خيلى خوب، حالا هر چى. ما راجع به اينكه آنها در مقابل خداى متعال چه وضعى دارند، الان در مقام آن نيستيم؛ اما اميرالمؤمنين با اينها چه كرد؟ جنگيد. اميرالمؤمنين از مدينه لشكر كشيد، رفت طرف كوفه و بصره، براى جنگ با طلحه و زبير. يعنى آن سوابق محو شد، تمام شد. امام ملاكش اين بود، معيارش اين بود.

14 خرداد 1389
سرباز روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای هاشمی هم گفتند که این اقایان میگویند هرکه با مانیست . بس. حالش خوب نیست؟!! یعنی اقایان خود را حق مطلق. بی خطا. درست کار.ومخالفین خود را خطاکار. میدانند؟! این در حالی است که حاکمیت 8سال گذشته نشان داد اقایان هم دزد. هم دروغگو. هم خطاکار.هم هتاک. هم ناکارامد. هم دغل باز. هم ضد ولایت فقیه. هم منافق. وهم بی عرضه بوده وهستند؟!!
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
امام درست گفتن حال اگه تو طلحه و زبیرتو اشتباه گرفته باشی چی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما چشمانمان به دو لب سید علی است

نه اصولگرا هستیم و نه اصلاح طلب

دیپلمات هم نیستیم فقط فرزند انقلابیم و بس
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس11:25
احسنت
ناشناس 11:52
لبیک یا خامنه ای (حفظه الله)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۵۲
۴۸
درود بر آیت الله هاشمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
...بر ال هاشم و ال کلید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر احمدی نژاد جونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر مرد شجاع احمدی جون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر سردار سازندگی با نفت کمتر از 20 دلار نه 120 دلار مملکت را می ساخت.احمدی نژادکه با 800 میلیارد پول نفت و... فقر واختلاس را به همراه داشت وتخم کینه ونفاق را بین مردم پاشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا فکر میکنید فقط قیمت نفت بالا رفته ؟!!!!!!!

رکورد دار ترین تورم ایشون هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا هم هاشمی و هم خاتمی و هم احمدی نژاد را هدایت کند.
بالاخره زحمت کشیدند حیف است اینگونه عمرشان را به سر آورند.
روح اله سرباز رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر آيت اله هاشمي رفسنجاني كه 50سال است همراه رهبري براي به شكوفايي انقلاب زحمت كشيده كه به گفته رهبري از مال خود نيز براي انقلاب خرج كرده است
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
روح الله سرباز رهبر:
جملتو جابه جا ننوشتی احیانا؟
آقای هاشمی از مال خود برای انقلاب خرج کردند یا از مال انقلاب برای خودش و بچه هاشون خرج کردند؟
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۲
۳۴
هاشمی دیگه داره بد جوری به خطوط قرمز نزدیک میشه!!!!!
من و خیلی های دیگه منکر خدمات زیاد هاشمی به ملت و اینکه ایشون یه وزنه برای نظام بودن نیستیم ولی متاسفانه از سال 84 و با روی کارآمدن محمود اطرافیان هاشمی امر رو به ایشون مشتبه کردند و شد آنچه که نباید میشد!!!!!!
امان از این دنیا وقتی نتونی مهارش کنی!!!!!!! هاشمی به خودت بیا و بیدار شو .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا بگو چه خدمتی به کشور کرد!!!
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
خدمات هاشمی را از مقام معظم رهبری بپرسید
شاخص : امروز هرکس مرگ بر فتنه گر می گوید دنیا پرست می باشد یعنی چاپلوسی برای بدست آردن قدرت.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان از نظر شما هم حتما هر کی یا حسین میر حسین بگه ته آدم خوباست آره؟ جالبه یه روز میان میگن یا حسین میرحسین روز بعدش میان پرچم امام حسینو آتیش میزنن واقعا خیلی خیلی جالبه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جون تو بیدار شو که بیراه رفتی
روستازاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۵
۳۸
به این نتیجه قطعی رسیدم که مخالفین هاشمی مشتی احمق بوده وهستند همین؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چیه کم اوردی داری بد و بیراه میگی اخی کوچولوووو.اشکالی نداره منطق اصلاح طلب جماعت همینه
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
شما همون کسایی هستید که من شخصا یادم میاد وقتی این هاشمی رئیس جمهور بود بهش میگفتید اکبر شاه و کل ایران رو به اسم خودش کرده و بچه هاش ... حالا چطور شده که هاشمی عزیز دلتون شده در حالی که این هاشمی همون هاشمی با همون افکاره که الان آقای روحانی داره افکارشو پیاده میکنه . یکم نفاق و دورویی رو کنار بزارید و مرد باشید.
رضا بوشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
این جماعت وقتی کم میارن توجیهی ندارن، رو میارن به فحاشی
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
این ادب اصلاحات هستش دیگه مثل آقای ترکان و سریع القلم و ....
روستازاده جان شما همونایی هستین که زمان هاشمی میگفتین موز و پیاز یه قیمته رفسنجانی بی غیرته
البته از شما که همینجوری بزرگ شدی بیشتر از این انتظار نمیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که کم میارید خیلی با ادب هستید سرباز کاسب ولایت
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 18:23 شماها هم وقتی کم میارید یه لقب افراطی یا کاسب به حزب الهی ها میچسبونید خودتونو خلاص میکنید ولی خدا میدونه سر خودتون به کدوم آخور بنده
کاشانی
|
Iran (Islamic Republic of)
برا هاشمی متاسفم که شماها طرفدازشید
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۵
۲۸
اگر ایشون نبودن معلوم نبود این جنگ ویران کننده تا کی ادامه داشت وقتی که تمام مملکت از گرسنگی تلف میشدند.به حال اونایی که میگفتند جنگ را ادامه بدین و خودشون در خونه های امنشون نشسته بودن ایشون به فکر مملکت بود
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه ایشون و دارو دستشون جام زهرو به امام نداده بودن الان ما کربلا رو هم گرفته بودیم نمیدونی بدون
آقا سپهر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ولایت شما واقعا فکر میکنی امریکا می نشست نگاه کنه ما بریم عراقو بگیریم! نمیدونم چند سالته امیدوارم هیچ وقت جنگ رو تجربه نکنی چون اصلا شبیه اون چیزی که تو فکر میکنی نیست!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت شما ایران را از دست نمی دادید بقیه اش پیشکش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت تو سرباز داعش نیستی؟!اصولا تروریستهای طالبانی میخوان همه جارو تصرف کنن :))))
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 17:15 جان درسته من جنگو ندیدم ولی کسایی رو دیدم که با شجاعت جنگیدن و جانباز شدن و افتخارم میکردن و مثل شما ترسو نبودن
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 18:46 دیگه عالم و آدم دارن می بینن آمریکایی که شما عاشقش هستی میخاد همه دنیا رو بگیره نه ایران.
البته این منطق شما خود فروخته ها و غرب زده هاست. توی منطق شما هر کی بخاد از کشورش دفاع کنه میشه عضو داعش ولی هر کی اجازه بده به وطن و ناموسش تجاوز بشه میشه روشنفکر در یک کلام توی منطق شما: بی غیرتی=روشن فکری
در ضمن گروه داعش و فرقه وهابیت و بهائیت رو هم همین آمریکا و انگلیس که امثال تو عاشق اینا هستید بوجود آوردن.البته واسه تو هنوز زوده این چیزا رو بفهمی
فدائی امام
|
Iran (Islamic Republic of)
امام هیچوقت در فکر کشور گشائی نبود ای سرباز ولایت این چه حرفیست و جام زهر را امثال شما بااین حرفهایشان خوروندند اگه نمی دونی بدون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۹
۱۴
چرا انقدر چهره زیبا و دلنشین این عمود خیمه نظام رو میگذارید؟!!!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان دیگه عمود خیمه نظام درست نیست الان ایشون به درجه استوانه نظام ارتقا پیدا کردند.
زین پس مرقوم بفرمایید استوانه نظام آیت الله العظمی هاشمی رفسنجانی
ایشون جهشی خوندنا فکر نکنید این القابو الکی بهشون میدن مدیونید اگه همچین فکری بکنید!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دژبان ولایت والا چیزی که ملت میبینن جهش القاب رفقای شماست.طلبه سراغ دارم نماز جمعه تهران اقامه میکنه بهش میگین ایت الله!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان وقتی سر دسته شما تو روز روشن لقب رو می دزده و به خودش لقب آیت ا... میده دیگه وای به حال زیر دستاش دزدی تو خون این جماعته.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۱
۲۶
آقای آیت الله العظمی هاشمی رفسنجانی مد ظله العالی دامه برکاته و...
بجای اینکه انقد حرص سیاست بخورید بفرمایید چند جلسه رو خوانی نهج البلاغه تا متوجه بشوید که این سخن متعلق به امام علی (ع) هستش...
یا برید دانشاه خودتون بچه ها تفسیر موضوعی نهج البلاغه رو پاس کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه جون تور چه به حرف زدن بیادب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۲
۱۵
حضرت ایشان را دعوت میکنم به خواند جمله پایانی وصیتنامه حضرت امام راحل:
من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه‌ی سالوسی و اسلام‌نمایی بعضی افراد، ذكری از آنان كرده و تمجیدی نموده‌ام كه بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالی بود كه خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند و نباید از آن مسائل سوء‌ استفاده شود؛ و میزان در هر كس حال فعلی او است.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی که خبری از انقلاب نبود ایشون یکی از سران انقلاب بودن نه جمهوری اسلامی بود نه قدرتی ایشون بارها شکنجه شدن حالا میخوی حرف امام رو به کی بچسبونی؟
سرباز روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
بحث ایجاست که حال افراد با ترازوی .دزدان. کینته توزان. دغل بازان .دروغگویان .امروز سنجیده میشود ؟؟! نه با ترازوی امام .همین .افتاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
شمر روی سینه ی امام حسن (ع) جانباز جنگ صفین بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ی تایپ نشده

امام حسین
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
بین شمر و ایشون فرسنگ ها دوری هست
کجا ایشون شبی شمره آخه مسلمون اینا همه دعوا های حزبیه حالا شما به خاطر یه مشت ادم که بخاطر منافع دارن ایشون رو خراب میکنن توجه میکنی!
رضا بوشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا ایشون برای انقلاب زحمت کشید، اجرشم پیش خدا محفوظه. ولی دلیل میشه مملکت رو ارث باباش بدونه و هرکاری و هرچی دلش خواست انجام بده؟
دوستمون ناشناس مثال خوبی زد، شمر جانباز جنگ صفین بود، شمشیر دوسانت بالاتر میخورد شهید بود، شبث ابن ربعی کسی بود که تو نمازاش رکعت اول سوره بقره میخوند، رکعت دوم آل عمران.
پس تو گذشته هرکاری کرده برای خودش کرده، مهم الانه نه گذشته
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
سپهر خان به یه سوال جواب بده !
موقع ورود امام به ایران جناب هاشمی کجاتشریف داشتند؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا امام عزیز ما گل گفت
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
سپهر جان شمر هم در رکاب پیامبر و حضرت علی جنگید و مجروح هم شد ولی آخرش چی شد رفت ته جهنم پس میزان حال افراد است عزیزم
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مطمئنی سرباز روح اللهی منظورت از روح ا... امام خمینی که نیست!!!!هست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس12:21
منم جانباز سراغ دارم از شمر بدتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۹
۱۶
بالاخره مردم سخنان هاشمي را به راحتي رد نمي كنند تا به تحليل هاي دبستاني و متعصبانه شماها گوش كنند . آره عزيز جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای هاشمی سخنان امام خمینی را تحریف کرده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما سخنان امام را تحریف می کنید کاسباندین وتحریم و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 12:34
اتفاقا من هم با تمام ارادتی که به آیت الله هاشمی دارم معتقدم ایشون یکجا بدجوری سخنان امام رو اعلام کردند که مسیر انقلاب عوض شد...میفهمی یا توضیح بدم؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۷
۱۵
چرا ما ایرانی ها حافظه تریخی نداریم؟
یادمون رفته تا همین 5 سال پیش به نیکی ازش یاد نمیکردیم؟
یادمون رفته که از لج حضرتش به خاتمی رای دادیم و مجدد به همین دلیل به سید دکتر محمود رای دادیم؟
یادمون رفته که آقازاده هاشون چطور در کانادا و... سرمایه گزاری کردند؟!!!!
آخه چرا انقدر فراموشکاریم؟
کاشانی
|
Iran (Islamic Republic of)
جانا سخن اززبان ما میگویی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۶
۲۱
آیت هاشمی بعداز 35 سال فهمید که خیلی از جاها نظام مسیر را اشتباه رفته است باز خدا پدرش را بیامورزد که جسارت گفتنش را داشت و حاظر است آبرویش را نیز برای حقگویی بگذارد
ناشناس
|
United States of America
درود بر او
اسد
|
United States of America
اعتراف به اشتباه شهامت می خواهد که ایشان دارد آفرین به مرامش
ناشناس
|
United States of America
امام حرف درستی زد که بی نام هاشمی انقلاب مفهوم ندارد
ناشناس
|
United States of America
ازکجا معلوم چند سال دیگه نیاد بگه این مسیر هم که مهر تایید شما کامنت گذاران محترم بنا به دلایلی بهش خورده اشتباهه؟
ناشناس
|
United States of America
آفرین
قاسم
|
United States of America
بابا جون این نمیتونه ترمز دستی بچه هاشو بکشه چطور میخوادمسیر اشتباه رفته نظام رو درست کنه (زالو انقدر خون میخوره که هم خودش نابود میشه وهم .........)
ناشناس
|
United States of America
کسانی که هاشمی رهبرشونه بهش آفرین بگن.
ما هرجا رهبرمون گفتند اشتباه بوده میگیم اشتباه بوده نه هرجا که دنیاطلبان بگویند.
غزل
|
United States of America
درود خدا بر او
روح اله سرباز رهبر
|
United States of America
آفرين بر تو برادر فهميده حالا اگه اينو بتوني به طرفداراي پاكترترترين دولت كل جهان بفهموني از شما ممنون هستيم
سرباز ولایت
|
United States of America
احتمالا آقای هاشمی 35 سال بعد از انقلاب فهمید که خود انقلاب هم اشتباهی بوده چون طبق گفته خودش اگر شاه کمی با مردم مهربان تر بود و از بعضی کاراش دست میکشید اصلا نیازی به انقلاب نبود. فکر کنم اعترافی که شما ازش دم میزنید همین بوده ناشناس جان
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۰
۶
تمام مشکلات ما برمیگرده به اینکه ما یا راستی هستیم اصول گرا یا به منطق اصول گرایان چپی (نه معاند نظام) اصلاح طلب وقتی این میاد سر کر اون یکی میخواد خرابش کنه وقتی اون میاد این میخواد خرابش کنه
واقعا چرا ما جناح دیگری نداریم که این مشکلات کمتر پیش بیاد یعنی ما باید یا اینوری باشیم یا اونوری
ایشونم که اصول گرا دارن اصلاح طلبا رو میزنن سراط م که مواجبش رو از اونا میگیره همش ظرات اونا رو با آب و تاب منتشر میکنه مسائل اصلاح طلبا و رئیس جمهوری فعلی رو با کنایه و اخ اخ و اه اه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کارهای خودت و امثال خودت را بازگو کردی. وقتی اصلاح طلبها یا هرکی قبولش داری بیان روی کار متعصبانه حمایت میکنی و وقتی مخالف بیاد کورکورانه فقط مخالفت میکنی.
خوبه کامنتهای دیگت هنوز تو سایت هست.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
من هر کاری کردم مثل نظرات طرفداران امثال شما به کسی توهین نکردم و کسی رو بی غیرت و ... ننامیدم کل نظراتم بدون تعصبه شما زیاد تو جوووید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۶
۱۵
مرگ بر شما افراطیون . ایت الله العظمی منتظری
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
منتظری بیچاره که عاقبت بخیر نشد لا اقل شما دقت کنید به سر نوشت او دچار نشوید...
ALI
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۰
۱۹
خدا خیر شورای نگهبان وبده که رد صلاحیتش کرد وگرنه معلوم نبود با این پیری وچرت وپرت گفتن مملکت به کجا می رفت
دیگه فکر کنم تو جوانی از مغز و فکرش زیاد استفاده کرده حالا دیگه مغزش هنگه جواب نمیده
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست...علی جان یه کم واسه خودت احترام قائل شو و حرمت موی سپید نگه دار ..واقعا واست متاسفم .اگه ارزش پاسخ گفتن داشتی حتما میگفتم....
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا مغزش مثل ساعت کار میکنه!!!!!!!!!
نمی بینی چه خاطره هایی تعریف میکنه فکر کردی این خاطره ها رو از کجا میاره.
شما فقط موضوع رو بگو ایشون متناسب با موضوع از امام خاطره تعریف میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه همچین آدم خفنیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه خودتنونم می‌دونید هاشمی رای می‌آورد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا که مغزش کار نمیکنه اینطوری تو انتخابات اچمزتون کرد وای به روزی که مغزش کار کنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این اچمزمون نکرد گندکاری احمدی نژاد تو دوسال آخر اچمزمون کرد خفن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
براي شما دلم مي سوزه كه با تمام صرف هزينه هاي بيت المال نتوانستيد جلجلي رو رييس جمهور كنيد اما فقط اسم آقاي هاشمي كه آمد ديديد كه چه اتفاقي رخ داد ديگه با دادن سيب زميني دم انتخابات //سهام عدالت به روستاييان عزيز //واين كارها كه شما اسم حزب الهي رو هم خير سرتون يدك ميكشيد از صد تا خانواده هاشمي بد تريد امامان هم انقدر خود را معصوم نمي دانستند كه شما خود را قبول داريد
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان حق با شماست آقای هاشمی در کشور ما اینقدر که محبوبه در انتخابات مجلس در تهران از آخر هم اول نمیشه و با افتضاح تمام حذف میشه واقعا که آقای هاشمی حتی میشه گفت از امام خمینی محبوب تره!!!!!!!!!!!!!
جون داداش راس میگم.
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۵
۱۱
آقای سپهر ادامه جنگ را رفسنجانی رقم زد بعد از آزاد سازی خرمشهر هرچه فرماندهان سپاه التماس کردند که اقای رفسنجانی اجازه بده عملیات ادامه داشته باشه چون صدامیان دیگر در عملیات چیزی ازشون باقی نمانده بود و حسابی گیج و منگ شده بودند بلاشک با ادامه عملیات عراق سقوط میکرد ولی این آقا اجازه نداد و پس از این عملیات خود را با کمک دلارهای عربی و تجهیزات آمریکایی و غربی و کمک مستشاران روسی و آمریکایی و غربی به جنگ دامه داد درضمن برو کتاب راز قطعه نامه را مطالعه کن .
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت علی اصغر جان شیر مادرت حلالت.
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ به علی اصغر


جناب علی اصغر ، این که شما فرموده اید که حضرت آیت الله هاشمی با ادامه

عملیات آزاد سازی خرمشهر و ادامه حملات برق آسا به عراق مخالفت ورزیدند

صحت ندارد.



حضرت آیت الله هاشمی در اکثر دوران هشت ساله جنگ تحمیلی بر ادامه جنگ

و ضرورت حملات برق آسا تاکید می ورزیدند و در سخنرانی هایشان در نمازهای جمعه

نیز بر شعار همیشگی

مرگ بر آمریکا

و

مرگ بر انگلیس

پا فشاری می کردند.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق جان ایشون حجه الاسلام هستن نه آیت ا...
آخه دروغ به این بزرگی در روز روشن
روح اله سرباز رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
چيزي را كه خبر نداري نگو خودت كه بي اطلاعي مردم راهم به اشتباه مي اندازي تخريب جديده همين رفسنجاني و شهدا نبودند الان بايد پوتين سربازاي عراقي ليس مي زدي همين كشور دوست وهمسايه كه دستشان به خون بهترين فرزندان اين آب وخاك آلودست آنوخت ميگيد آمريكا پيف پيف؟ۀ؟؟؟؟؟؟؟؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
روح الله جان لطفا هاشمی رو به شهدا نچسبون داستان شما مثل کسانی هستش که در جنگ صفین قرآن سر نیزه کردند و قرآن رو واسطه بین خودشون و طرف مقابل قرار دادن حالا شما هم با چسبوندن آقای هاشمی کنار شهدا میخای این آقا رو تطهیر کنی البته به جایی هم نمیرسی.
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۸
۹
خیلی ها هنوز رفسنجانی را نشناخته اند برای شناخت بیشتر ایشان مطلبی را که درسال 81 در خطبه های نماز جمعه در مورد فن آوری هسته ای بیان کردند دقیقا ازروی نواری که نزد من است در اینجا منعکس میکنم شایان ذکر است این سخنان وقتی گفته میشود که هیچ کس غیر از تعداد انگشت شماری افراد خاص از این پروژه که اصالا معلوم نبود موفق شود و حتی هنور به یک عدد سانتریفیوژ هم دست پیدا نکرده بودند ایراد شده است :یک چیز میخواهم بگویم خیلی مهمه (هوشیار کردن غربی ها و رژیم جعلی ) اگر روزی , اگر روزی (تکرار از گوینده است ) این سلاحهای استراتژیک که غرب در اختیار داره یک کشور مسلمان به آن دست پیدا کنه دیگه چیزی از اسرائیل باقی نمیمونه چون استفاه یک بمب اتم چیز ی ار اسرائیل باقی نمیگذاره ولی استفاده اسرائیل از بمب اتم در جهان اسلام خسارات ناچیزی به جا میزاره البته آمریکای ها چهار چشمی مواظبند که اگر یک کشور مسلمان و مستقل خواست به این فن آوری دست پیدا کنه فوری مداخله کننند و نگذارند این کشور به این فن آوری دست پیدا کنه .حال من از این آقا میپرسم شما که خودتو میانه رو و معتدل میدونی چرا موضوعی که هنوز نه به بار بود و نه به دار را علنی کردی ؟ کی به شما گفت که ما قصد ساختن بمب اتم داریم ؟ که به شما گفت میخواهیم به رژیم حرامزاده کوذک کش سگ وحشی نجس بمب اتمی بزییم . خب این نواری که من دارم غربی ها هم دارند و جنابعالی سند دادی به آنها و این همه مشکلات برا ی کشور درست کردی تازه همه را هم تندرو و افراطی میدونی تازه خطر بمب های هسته ای این رژیم جعلی را هم ناچیز جلوه دادی و توپ را انداختی توی زمینی خودی در حالیکه در آن زمان این فن آوری صفر مطلق بود . (عزیزان صراطی میتوانند به روزنامه های آن زمان وبه خطبه های این فرد مراجعه کنند )
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
بازم میگم شیر مادرت حلالت علی اصغر جون واقعا که عجب اطلاعاتی داری زدی وسط خال دمت گرم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا دستت درد نکنه داداش گل گفتی کاش مت بخونن و بعدا راجع به حق وباطل قضاوت کنن
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول
بیشتر تو سایت بچرخ
{داداشمی}
سوفیا لوره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۴
۹
بنده خدا به وضوح داره میگه کارهایی که د ر سال هااخیر من و خانواده ام مرتکب شدیم میزان نباشه کارهای قبل از انقلاب میران باشه و براشون فاکتور بشه . با بررسی هایی که من انجام دادم کارهای قبل از انقلابشم خیلی مشکوکه .
فاطیما
|
United States of America
|
۱۵:۳۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۹
۱۸
درود بر رفسنجانی که شناسنامه نظام است.در سال 57 بعداز اقای خمینی ما فقط اورا میشناختیم.حالا یه تعداد تازه از گرد راه رسیدن.میخوان اورا کنار بزنن.اگه اورا قبول ندارید یعنی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را قبول ندارید.
ناشناس
|
United States of America
ملاک حال فعلی افراد است.
ناشناس
|
United States of America
ما همان نسل جوانیم كه ثابت كردیم

در ره عشق جگردارتر از صد مردیم

هر زمان بوی خمینی(ره) به سر افتد ما را

دور سید علی خامنه ای می گردیم
تسنیم
|
United States of America
سطح شناخت شما محدود بوده ! بی اطلاعی تون از وقایع جامعه رو گردن بقیه ننداز !
اون موقع من بنی صدر روهم میشناختم باید بگم بعداز امام فقط بنی صدر؟
ناشناس
|
United States of America
ثبت احوال اطلاعیه داده که بیاید شناسنامه هاتون رو عوض کنید!!!
قاسم
|
United States of America
اشتباهی مثب دادم جو نگیرتت
اونی که از گرد راه رسیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مواظب باش!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۵
۵
شأن نزول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۲
۱۹
درود بر هاشمی - سلام بر روحانی
کاشانی
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر روحانی بد نیست اما درود بر هاشمی خنده داره
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
۵
۱
به نظر من تمام صحبتهای اصلاح طلبان از روی نفاق است به خدا قسم اصلاح طلبان فقیر نیستند که می گویند ما گشنه ایم و چون گشنه ایم باید با آمریکا مذاکره کنیم این کار اینها برای فریب مردم است بحث اونا اقتصاد نیست مردم به درک که گرسنه باشند ولی چون طبع بشر با اقتصاد گره خورده از این امتیاز در کسب آرای خودشون اقدام می کنند مثل غریزه بشر که اقتضای هوی و هوس و فحشا هم داره اصلاح طلبان با سوء استفاده از غرایز بشری یعنی شکم و شهوت دارن نقش ستون پنجم استکبار رو بازی می کنند چون اونا ذاتا نوکر هستند نوکر آمریکا و غرب حاضرند دین و وطن و ناموس و کشورشون را فقط در ازای نوکری بدهند به خدا بحث اونا دلار و یورو و اینا نیست همینا دولت احمدی نژاد رو زمین زدند خیال میکنید مگر غیر از همین سرمایه دارها بودند که اجناس رو گرون کردند تا دولت احمدی نژاد زمین بخوره به خدا نه همین آقا زاده های مخالف دولت بودند اینا مردم رو تو فشار قرار دادند تا همه ضد احمدی نژاد بشوند البته کله شقی های حاج محمود هم کمکشون کرد ولی در کل نهایت آروزی اصلاح طلبان نه پیشرفت جامعه هست نه بحثشون اقتصاد هست اونا می خواهند ما نوکر بیگانه و غرب باشیم مثل اونا لباس بپوشیم مثل اونا حرف بزنیم مثل اونا زندگی کنیم دیگه بحث اقتصاد و اینا همه کشکه نهایت آمال و آروزی اصلاح طلبان افتخار نوکری ایالات متحده هست اگه خیال میکنید دروغ میگم بروید از حاج صادق زیبا کلام بپرسید والسلام
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
۴
۱
هر دندان لق و پوسیده ای را امام (ره) کند و انداخت دور، بعضی از مردم که بدون توجه به خواست ایشان و مصالح نظام وکشور، خود را از امام (ره) هم بالاتر میدانستند، جمعش کردند و زدند به علم دشمن و ازش پیراهن عثمان درست شد. اگه اون بنی سگ ملعون(بلا نسبت پدر بزرگوار و خانواده اش) با چادر سر کردن به اصل و باطن امریکایی-صهیونیستی خودش بر نمیگشت الان این جماعت بی ادب و دشمن شاد کن ،شعار میدان درود بر بنی صدر.
شماهایی که ادعای سرباز امام (ره) بودنتون گوش افلاک را کر کرده بد نیست نظر منتظری و صانعی را راجع به اقدام انقلابی13 ابان( که امام (ره)از ان انقلاب دوم یاد کردند)را دوباره بخوانید.
اقایی که اسم خودتا گذاشتی سرباز ولایت،همه میدونن که روحانی دست پرورده هاشمی وادامه دهنده راه و افکار خاتمیست.در ضمن بیشتر رای احمدی نژاد بین ولایتی و قالیباف و رضایی وجلیلی پخش شد از طرف دارای احمدی نژاد تعداد کمی به روحانی رای دادن.یه کم اطلاعاتت را بالا ببر و به روز کن.
هاشمی هم فقط میخواد با این تحلیلهای سطحی وشخصی نظر مردم را به گذشته خودش که البته چیز زیادی توش نیست و فقط هی شنیدیم که گفتند خوشبختانه!هاشمی به این جلسه دیر رسید! و جان سالم به در برد!!! جلب کندتا کسی متوجه الانش نشه که عشق کدخدا و برقراری روابط به اصطلاح خودش حسنه با عربستان را در سر داره.دولت هم که کاملا مورد حمایتشه، داره چنان گند میزنه که هاشمی هم به فکر افتاده بازم به گذشته مبهمش تکیه کنه تا از ملاک امام(ره) که فرمودند ملاک حال افراد است فرار کنند.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
منتظر جان من و تو که تو یه جبهه هستیم دیگه نباید با هم دعوا کنیم که. من میگم تا آقای روحانی هنوز به صورت علنی موضعی بر خلاف نظام نگرفته نباید کوبیدش چون این جلبک های سبز بهونه میاد دستشون و مارو میکوبن بعدشم شما فکر میکنی این 50 درصدی که به روحانی رای دادن همه طرفداری موسوی بودن نه دوست عزیز طرفداری موسوی یک اقلیت تو ایران هستن و شاید به ده درصد هم نرسن این مردم فقط به شعار اعتدال رای دادن و از طیف های مختلف بودن بعدشم شما همچین در مقابل من موضع میگری که انگار من طرفدار روحانیم من خودم به دکتر جلیلی رای دادم من میگم تا موقعی که اتفاقی نیفتاده قضاوت نکنیم حتی اگر بدونیم طرف چی کاره است.به نظر من سیاست آقای روحانی اینه که میخاد هر دو طیف مردم رو آروم کنه از حرف های دو پهلوش معلومه.دیگه من و تو که نباید با هم دعوا کنیم بعدا اگه جلبک های سبز ببینن میگن بیا اینا با خودشونم درگیرن.
این خانواده هاشمی هم به زودی به سزای عملشون میرسن چون دیگه چوب خطشون داره پر میشه.
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش تو که همرو کوبیدی
میترسم از روزی که حق وباطل قاطی بشه ونتونیم تشخیص بدیم اینجا ولایت فقیه که کمک ما میکنه . سرباز ولایت راست میگه دعوایی بین شما نیست .خدا انشالله راه راست رو با علی ابن ابی طالب نشونمون بده. یاحق
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
عیبی نداره قاسم جون من از دست"منتظر" ناراحت نشدم بالاخره انسان جایز الخطاست دیگه یه بار می بینی عصبانی میشه هیچکس معصوم نیست که فقط حرف من اینه که ما که ادعای انقلابی بودن داریم باید تو رفتارمون بیشتر دقت کنیم تا دشمن شاد نشیم همین.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
۴
۱
مختار نتوانست حکومت را به امام زمانش تحویل دهد و شهید شد ولی این انقلاب چند دهه جوانان فدایی داشته و دارد. یکی فدای 8سال دفاع مقدس شد ویکی هم فدای اصلاحات اقتصادی و نسل بعدی هم فدا میشود تا فرهنگ را بسازد تا در نهایت ما کار نیمه تمام صحابه را تمام کنیم و حکومت را به صاحبش بسپاریم تا او جهان را پر از عدل کند.
آری بدانید که هر چه برای این نظام خدمت کنید کم است و در قیامت حسرتش را میخورید و این است جایگاه این نظام و این و این است اعتقاد ما به جمهوری اسلامی ایران و امام و رهبری.
ما راه امام را خودمان میشناسیم لطفا شما برایمان تفسیرش نکنید.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
۷
۰
تعریف شیخ از میزان حال..................... خطرناک است البته برای خودش ، شیخ بلاشک در مسیر انحراف قرار گرفته و با سرعت پیش می رود
الان اختلاف شیعه و سنی یه همچین چیزی است
محمد مشهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
۳
۱
امام وقتی با بنی صدر و منتظری برخورد کردن که وضعیت فعلیشان خراب شده بود . دقیقا میزان حال فعلی افراد را ایشون رعایت کرده اند .خودتون خود را محکوم کردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
۳
۱
قابل توجه بعضی ها...... رژیم پهلوی تعامل خوبی با آمریکا واسرائیل داشت مردم انقلاب نکردند تا این کار توسط ...د انجام شود.
جمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
۳
۱
آیت الله هاشمی نقل قول های زیادی ازشون موجوده...یکی از اون نقل قول ها خیلی جالبه...فقط کافیه یه سرچ کوچولو تو گوگل داشته باشید...فیلم هاشم موجوده...
محی الدین احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
۶
۱
چرا خودمان را داریم گول می زنیم این را همه می دانند که الان آیت الله از خط خارج شده.
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
۴
۱
جلال جان مطالبی که گفتی درست ولی دغدغه اصلاح طالبان طالبانی مهم تر از اینهاست عمکرد این جماعت در طول این سالها نشان میده که آنها دغدغه امنیت رژیم حرامزاده کودک کش سگ وحشی نجس را دارند و خاکریز اول اینها رابطه داشتن با شیطان بزرک است تا این رابطه را برقرار نکنند ممکن نیست که کاری برای آن رژیم جعلی و کودگ کش کرد درست مثل موضوع حجاب که تا چادر برداشته نشه نمیشه زنان ایران را به فساد و فحشایی که در غرب است مبطلا کرد .
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
۵
۱
سرباز ولایت فقط اون بندی که توش اسم "سرباز ولایت "را اورده بودم مربوط به شما بود. بندهای دیگه که مشخصا ربطی به شما نداشت و ربطش به اونایی بود که شعار درود بر فلانی وفلانی میدن.من هم میدونم که شما با من همفکر هستین اما بازم میگم خوشبینی و سکوت جلوی اینا مثل خیانته(البته منظورم شما نیستید، دوباره ناراحت نشی)همه چیز علنیه بد نیست راجع به بیانیه ضد افراطی گری و خشونت روحانی که صد البته بسیار بدتر و شرم اورتر از بیانیه گفتگوی تمدنهای خاتمی بود و تکمیل کننده اون بود، تحقیق کنی و دلیل سفر هیئت متنفذین به ایران را هم که فقط برای میانجگری بین طرفین درگیر به کشوری سفر میکنند را جویا بشی. مگه تو ایران درگیری هست؟ جز معاندت و دشمنی فتنه گرها و سلطنت طلبها و امثالهم وباج خواهی انها از نظام و ملت؟که بعضیها !!!!!!!!! ان را افراطی گری ،خشونت،عدم وجود ازادی ادیان ومذاهب وووووووو............ تلقی کرده و میکنند.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
من نوکرتم داداش البته اگه داداش باشی منتظر جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
۱
۱
الان با این حرف ایشون تمام مشکلات کشورحل شدو...............همه چی ارومه............خیلی چیزای مهمترازحرف ایشون است
محمد
|
United States of America
|
۲۰:۴۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
۰
۲
طبق معمول افتاديم جون هم ! كامنتها رو نگاه!! آقاي هاشمي و احمدي و روحاني و غيره از فيلتر رد شدن پس همه از يه جنسن با بازيهاي مختلف ! اول تكليفتون رو با خودتون روشن كنيد كه مي خواهيد از خواب غفلت بيدار شيد يا نه ؟ ما اگر همه به جاي نه به افراد نه بزرگ و محكم به فساد و پارتي بازي و خلافها و غفلت ها بگيم هيچ كس جرات نمي كنه از اعتماد ما سو استفاده كنه !
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
۳
۰
شما سروری،برادری امثال ما روز عید غدیر بسته شده. انشاالله منم مثل شما لیاقت داشته باشم که "خلقو من فاضل طینتنا"باشم. افتخار ما همینه.
ما قراره با هم یه مشت واحد باشیم جلوی یه دشمن واحد:کدخدا و دلداده هاش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
۲
۶
وقتی افراطیون انقلابی نما خواب بودند او در زندان شکنجه میشد
وقتی پدرام ما شعار میدادند او در وسط میدان بود
وقتی بنی صدر خاءن عزل شد او رءیس بود
وقتی ترور شد امام فرمود او زنده است تا نهضت زنده است
وقتی یاران اندک بودند او فرمانده همان یاران اندک بود
وقتی میدان خالی بود او در میدان بود
وقتی افراطیون خواهان افغانستان سازی ایران بودند او درکنار امام از پایان فتنه صدام میگفت
وقتی امام رفت با خاطره ای امام خامنه ای را معرفی شده امام فرمود
وقتی رءیس شد ایران ویرانه بود با نفت 20دلادی
وقتی دیگر رءیس نبود ایران آباد بود
وقتی افراطیون چپ آمدند او به میدان بود طوری که امام خامنه ای فرمودند هیچ کس برای من او نمیشود
وقتی همه بر له دیو اسفندیار دوستی بودند او علیه او بود
وحال که ملتی پشت اویند و فهمیده اند هرکه او را میزند قصدش زدن ولایت است
افراطیون راست برای انتقام از ملت اورا میزنند
ولی بدانند تا هاشمی زنده است نهضت زنده اسن
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
امام ‌خمینی در وصیت‌نامه شریف خویش می‌نویسند: من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلا‌م‌نمایی بعضی افراد ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده‌ام، که بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند و نباید از آن مسائل سوءاستفاده شود و میزان در هر کس حال فعلی او است.

ناشناس جان میزان حال فعلی افراد هست این شعرهایی هم که نوشته به درد خودت میخوره
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
۱۰
۱
وقتی فرزندانش د... میکردند، او کجا بود؟
وقتی فتنه گران اتش میزدند، اوکجابود؟
وقتی دخترش توی خیابان ها پلاس بود و تریبون به دست فتنه گری میکرد، او کجا بود؟
وقتی رئیس شد و همه دزدیها شروع شد،او کجا بود؟
وقتی دیگر رئیس نبود و همه گندا رو شد،او کجا بود؟
وقتی بمبها منفجر میشدند ویاران انقلاب به شهادت میرسیدند، او کجا بود؟
وقتی بنی صدر خائن چادر سرش کرد وفرار کرد، او کجا بود؟
وقتی رهبر ورزمنده ها در جبهه بودند، او کجا بود؟
وقتی جنگ تمام شد ومیدان خالی شد، او کجا بود؟!(ببخشید جواب اینا دادی !!او در میدان بود!!)
وقتی همه بر علیه خاتمی بودند او کجا بود؟
حال که یارانش دست نوکری به سمت امریکا دراز کرده اند،او کجاست؟
وقتی امام رفت، او کجا بود؟
وقتی در اخرین نماز جمعه اش ولایت را زدند، او کجا بود؟
وقتی خیمه های عزای سیدالشهدا را اتش زدند، او کجا بود؟
وقتی مسجد را اتش زدند، اوکجا بود؟
وقتی عزاداران سید الشهدا را برای انتقام گرفتن از ملت ورهبر و احمدی نژاد زدند، او گجا بود؟
وقتی کوی دانشگاه در اتش میسوخت، او کجا بود؟
وقتی مردم قزوین را در زمان جدا شدنش از زنجان میکشتند او کجا بود؟
وقتی که صانعی و منتظری بر علیه 13ابان بیانیه میدادند، او کجا بود؟
وقتی که وزرای خاتمی جشن مستهجن ایران زمین را به راه انداختند، او کجا بود؟
وقتی که وزرای خاتمی ازادی ازدواج با محرام را در حال قانونی کردن بودند، او کجا بود؟
وقتی که وزرای خاتمی در کنفرانس برلین بودند، او کجا بود؟
وقتی که دوستان اصلاح طلبش در صحن مجلس تحصن کردند و به سنای امریکا نامه نوشتند که به ایران حمله کن ما از تو حمایت میکنیم، او کجا بود؟
وقتی که خاتمی با کاباره نشینها و روسپیها در قرقیزستان وامریکا دست میداد، او کجا بود؟
و هزاران وقتی دیگر..........
دوستان "وقتی" بدین.....
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
منتظر جون دمت گرم واقعا کوبنده بود.
ترکوندیشون که.
شیر مادرت حلالت
احمدرضا
|
-
|
۱۳:۳۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
۴
۱
لباس و ثروت نشان آدمیت نیست...
نماز بی ولایت" بی نمازی و حقه بازی است...
انقلابی بی بصیرت و دودل به درد نظام و انقلاب نمی خورد...
*لبیک یا امام خامنه ای*
امامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
۱
۴
صراطی محترم ازاینکه این همه گناه برای خودت و دوستانت در صفحه اعمالت برای آن دنیائی که یوم لا ینفع مال و لا بنون جمع کردی و میکنی خوشحالم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
۱
۲
مثبت ومنفی هاتون مشکوکه اگه درسته 4میلیون بیشتر رای نداشتید الله اعلم بذات الصدور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
۰
۲
اقا من موندم عبدی اقای عبدی , ایت الله هاشم فقط هاشمی -منافق فقط در پادگان اشرف نیست شما ته دلت از روحانیون بدت میاد فقط نمیگید چون کاسبیتون به هم میخوره
کدخدامنش
|
-
|
۰۹:۰۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
۴
۱
انقلابی بودن هنر نیست!
انقلابی ماندن ملاک و اصل است...
اگر انقلاب و نظام مقدس اسلامی نبود"امثال هاشمی هم نبودند...
آقای هاشمی و خانواده ی ثروتمندش بجای ولایت ستیزی و تفرقه!
باید مطیع و گوش به فرمان ولایت فقیه
و در راس آن حضرت امام خامنه ای(حفظه الله)باشند و بس...
اگر جناب رفسنجانی واقعا از یاران امام راحل است!باید به انتخاب امام و ملت احترام گذاشته و از وی تبعیت نماید...
برای ملت شهیدپرور و شریف ایران ملاک بعد از الله و رسول الله و ائمه اطهار"نائب الامام المهدی(عج) یعنی حضرت امام سید علی خامنه ای میباشد...
برای سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب و تعجیل در ظهور آقاامام زمان(عج)صلوات...
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
۵
۱
هاشمی به ارزوی خود نخواهد رسید...
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
۴
۰
جناب منتظر یادت رفت بگی وقتی حزب جمهوری اسلامی تو سرچشمه منفجر شدو او کجا بود ؟
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
۰
۱
ناشناس 00:31 رفسنجانی بعد از انقلاب 6صد تا خاطره نوشته خب یک خاطره هم بنویسه که چه مدت زندان بودم توسط جه کسانی شکنجه شدم به چه علت زندان رفتم مثل خاطرات عزت شاهی یا احمد احمد اینطوری نمیشه که کرباسچی و محسن پسرش خاطره براش بنویسند و 180 میلیون بار موضوع را گنده کننند ایشون سه یا چهار بار زندان رفته که در هرکدام حد اکثر 6 ماه اونجا بوده و بعد با سفارش آزاد شده مثلا" سفارش عزت اللله سحابی از نهضت آزادی که امام فرمودند خیلی خائن هستند این نهضد آزادی ها علت زندانی های این آقا رابطه با منافقین بود که اسپانسر انها بوده .
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا عدم حضور آقای هاشمی در هیئت دولت در زمان انفجار ساختمان دولت در تاریخ هفت تیر هم مشکوکه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
۱
۳
سلام
وقتی که هاشمی با رهبری بود شما ها کجا بودید
شما مصداق همان آدم هایی هستید که امام حسین در عاشورا فرمود گوش شما به خاطر ..... کر شده است
آن روز که احمدینژاد یازده روز خانه نشین شد تو ای سرباز ولایت (که شما همانا دشمنان ولایتید)کجا بودی
آن روز که رکود تورمی شد و اسفندیر

امور مملکت رو در دست داشت کجا بودی
و....
آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران مفروش
ببین که چگونه به ذلت افتاد او که انسانی را چون ردای مخالفت با او بر تن واشت خس و خاشاو نامید و امروز یارانش او را منحرف بهاری میخوانند
بگرد در زمین و بین فرق ماندلا و شارون
آنگاه بینی فرق افتخار و ذلت چیست
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان شعر مینویسی ؟
من به احمدی نژاد رای دادم و الان از مخالفین سرسختش هستم چون ملاک ما رهبری هستن
من الان مخالف همه مخالفین رهبری مثل هاشمی و خاتمی و موسوی و کروبی و احمدی نژاد،مشاییو .... هستم.
در مورد آقای هاشمی هم این جمله امام همیشه کفایت میکنه که میزان حال فعلی افراد است .
پس زیادی دور بر ندار و اینو بدان در زمان غیبت معیار ولایت فقیه هست.
............................................
اطیعو الله و اطیعو الرسول و الوالامرهم
....................................................
پس بیخودی دور بر ندار ناشناس جان
مال حرام شکم من را پر نکرده بلکه شکم سرمایه دارهایی که رهبرشون آقای هاشمی هست رو پرکرده که الان دارن ازش طرفداری میکنن.
مخالف ترین چیز با نفس امره انسان پذیرش ولایت هست که اونم هرکسی سعدتش رو نداره
چون باید نفس اماره خودت رو سر ببری تا اختیارتو بدی دست ولایت ولی شماها تا زمانی از آقای هاشمی حمایت میکنید که به نفعتون باشه ولی اگر حمایت از آقای هاشمی به ضررتون باشه همتون میشید دشمن هاشمی.
اینم بدونید ما به خاطر حمایت از رهبری هر چیزی رو تحمل میکنیم از جمله بد و بیرا گفتن امثال شمارو و چشممون به دهان رهبری هستش تمام شد و رفت.
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس امام حسینی شدی و زیر علم یزید سینه میزنی؟
خودت داری میگی وقتی که بود(بود.....تکرار کن بود)!!!اما الان چی؟با رهبر هست؟ بهتره سخرانیشا در اخرین نماز جمعش دوباره گوش بدی تا بدونی که دیگه نیست و رهبر بعد از این سخرانی هاشمی در نماز جمعه از دست این اقا به امام زمان عج شکایت کرده و پناه بردند. که این اوج غربت رهبر بود روی من وتو هم به خاطر این غربت سیاهه
یا با رهبر یا با هاشمی باش.نمیشه بگی مرام علی ابن موسی ارضا ع زیباست و صذای سکه های مامون هم زیباست
تکلیفتا با خودت روشن کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
۱
۲
پاسخ به منتظر
آن موقع که بنی صدر چادر به سر کرد هاشمی در کنار امام با منافقین می جنگید
آن موقع که رهبری در جبهه بود او نیز به عنوان فرمانده جنگ در جبهه ها بود
وقتی رءیس شد اقتصادی رو به دست گرفت که نه اسلامی بود و نه لیبرال و نه مارکسیستی اقتصادی بود درهم و ورشکسته ولی انچه تحویل داد اقتصادی بود که سبب کاهش صریب جینی و رشد بسیار خوب اقتصادی با توجه به آثار جنگ بود
اما اون که گفتی وقتی دیگر رءیس نبود گندش در امد ناظر به زمان حال است که گند کارهای پاک ترین دولت دارد در می آید
گفتی کنفرانس برلین ولی نگفتی شرکت کنندگان آن همانها بودند که سال 78شدیدترین حملات رو به او داشتند
گفتی از فرزندان او اما نگفتی چرا بعد از هشت سال که قوای سه گانه علیه او بودند هنوز نتوانسته اند پسر او را محکوم کنند
و....
اما در آخر میان گوش و چشم خیلی فاصل است اگر ندیدی باور نکن
پاسخ به سرباز ولایت(به اصطلاح خودش)
اونی رو که میترکونن بادکنکه
ره ولایتی بودن معلوم است راه امام رو رفتن و به کلام رهبری گوش دادن و احترام به بیت امام و یاران امام و مهم تر از همه تو که قاضی نیستی پس قضاوت نکن
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان شعرهای قشنگی گفتی.
در جواب پاراگراف بالا:
ملاک حال افراد است.
شمر هم در رکاب حضرت علی جنگید و جانباز شد.
در جواب پاراگراف دومت ره ولایتی بودن معلوم است و ما هم چشممون به دهان ولایته
ولی راه شما راه هاشمی راه غرب زدگیه
چون نمیشه آدم همزمان هم راه رهبری رو بره هم راه آقای هاشمی رو چون این دو راه کاملا با هم متضاده یکی راه راسته یکی راه کج.
بعدشم سکوت قوه قضاییه و رهبری در مقابل آقای هاشمی و هم چنین پسرش یک دلیل کاملا خاص داره که به زودی آشکار میشه و اون موقع همه به شم سیاسی ابر سیاست مدار ایران حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای پی میبرن همونطور که کوفی عنان بعد از دیدار با رهبری گفت من در تمام عمرم سیاستمداری به بزرگی ندیدم.
مفهوم شد؟
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
بزرگترین حامی منتظری و بنی صدر، هاشمی بود که امام (ره)در غمنامه خود گفتند که این افراد را این اقا به او تحمیل کرده و حمایت اشتباه مردم از او به جای امام(ره) این دو قائله کش دار را به وجود اورده
هیچ وقت این بابا حتی به عنوان سرباز در میدان نبوده چه برسه به فرماندهی
بزرگترین حامی قبل و الان دولت خاتمی این بابا بود و تمام دار و دسته خاتمی و خود خاتمی اصلاح طلب و نوچه و دست پرورده او بودند. همانهایی که جشن ایران زمین و کنفرانس برلین و فتنه های 87 و 88 و غیره را به راه انداختند
تنها حامی پچه هاشم خودشه که با تهدید و زد و بند و تطمیع و هزار و یک راه کثیف داره ازشون حمایت میکنه
گند کارشم که باز چند ماه پیش دوباره بو داد که بابک زنجانی در یک مصاحبه اعتراف کرد که وقتی سرباز وراننده رئیس بانک مرکزی زمان هاشمی بوده اقای رئیس بانک مرکزی به تشخیص هاشمی ارز در اختیار عده ای از نزدیکان و اشنایان قرار میداده تا در بازار ازاد بفروشند و تازه به زنجانی بسیار کمتر از سایرین ارز میداده که باید گفت بابک زنجانی یکی از هزار فاسد اقتصادی و البته کوچکترین اونا بوده
نمیخواستم اینقدر رک بگم اما خودت با عدم اگاهی و شناخت منا وادار کردی. راجع به سایر "وقتی هایی" هم که بالا گفته بودم تحقیق کن و بعد نظر هزار من یه ارزن بده، البته جواب همشونا بلدم و هزاران "وقتی" دیگر هم با جواب برات دارم.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
۰
۲
سلام به نظر من اینا همش بازی سیاسی اصول گرا و اصلاح طلب همنداریم همشون یک کرباثه اند
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۱
۳
صراط، مردم دیگر گول تخریب هاشمی را از طرف شما نادان ها نمی خورند.