دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ساعت :
۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷
مبادا پالس‌های مکارانه یانکی‌ها، ذوق‌زده‌مان کند!

ورژنی جدید از دستکش مخملی اوباما!

ساده انگارانه خواهد بود اگر تصور کنیم، سخنان ظاهراً امیدوارکننده اوباما، کاملاً صحیح و صادق بوده و هیچ غل و غشی در رویکرد آنان با جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد؛ چراکه اتخاذ ژست آشتی‌جویانه از سوی مستکبرین غربی به جهت استحمار دیگر ملل، مسبوق به سابقه است!
کد خبر : ۱۳۴۹۴۱
"گروه سیاسی صراط" - «دموكرات‌ها با پنبه سر مي‌برند و جمهوري‌خواهان با شمشير، ولي هر دو بالاخره سر مي‌برند!» جمله‌ای را شاید بارها و بارها از زبان مفسران و تحلیلگران ایرانی در هنگامه تعویض پرزیدنت یا همان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا شنیده باشید.

این عبارت اگرچه تکراری‌ست اما بخوبی پرده از ماهیت "سگ زرد برادر شغال بودن" احزاب و سیاستمدارن آمریکایی برمی‌دارد.
در شرایط حاضر؛ با توجه به روی کار بودن دموکرات ها و سکانداری باراک اوباما؛ هم اکنون زمانه با پنبه سر بریدن فرا رسیده است!



سخنان اخیر اوباما در مجمع عمومی سازمان ملل را می توان بعنوان مصداق تام و تمام مدعای فوق بشمار آورد؛ آنجائیکه اظهار داشته شد: «ما به دنبال تغییر نظام در ایران نیستیم و به حق مردم ایران برای دسترسی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای احترام می‌گذاریم. رهبر عالی ایران علیه بمب اتم فتوا داده است و روحانی تأکید کرده است که ایران بمب اتم تولید نخواهد کرد. مایه دلگرمی ماست که رئیس‌جمهور روحانی تصمیم گرفته رویکردی میانه‌رو اتخاذ کند. من به جان کری، وزیر خارجه آمریکا دستور می‌دهم که با قدرت‌های اروپایی در جهت یافتن یک راه‌حل برای ایران همکاری کند.»!!!

این اظهارات درحالی عنوان می گردد که پیشتر از این و در طی سالیان گذشته، معظم له بارها و بارها بر حرمت ساخت سلاح هسته ای تأکید داشته اند. مضاف بر اینکه نه تنها دکتر روحانی، بلکه سایر رؤسای جمهور اسلامی ایران از سید محمد خاتمی گرفته تا محمود احمدی نژاد، همه و همه بر عدم تلاش ایران برای دستیابی به بمب اتمی تأکید داشته و تضمین داده اند.

فی الحال گویا جناب پرزیدنت اوباما دچار آلزایمر مزمن شده اند که موارد یاد شده را برای اولین بار به زبان آورده و از این مواضع و رویکرد ابراز دلگرمی می کنند!

در چنین شرایطی باید گفت که اگر رئیس جمهور آمریکا خود را به ندانم کاری زده و اظهار فراموشی می کند اما مردم مسلمان و انقلابی ایران، هیچگاه خباثت ها و خیانت ها و جنایات ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی را از یاد نخواهند برد.

این آمریکا همان آمریکائیست که امام خمینی(ره) آنرا «شیطان بزرگ» نامیدند و فرمودند: «هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.»

این شیطان بزرگ همان جنایتکاری‌ست که 290 مسافر هواپیمای ایرانی را بر فراز خلیج فارس قتل عام نمود و از فرمانده عامل و صد البته قاتل این فاجعه بزرگ تقدیر کرد و بدو مدال افتخار اعطا نمود!

این اوباما همان اوبامایی‌ست که رهبر معظم انقلاب چهار سال پیش در پاسخ به دراز کردن دست دوستی‌ وی با ملت ایران، چنین فرمودند: «اگر دستى دراز شده باشد كه يك دستكش مخمل رويش باشد، اما زيرش يك دست چدنى باشد، اين هيچ معناى خوبى ندارد. عيد را به ملت ايران تبريك ميگويند، اما در همان تبريك، ملت ايران را به طرفدارى از تروريسم، دنبال سلاح هسته‌اى رفتن و از اين قبيل چيزها متهم مي‌كنند!»

در چنین شرایطی جای تأسف بسیار دارد که برخی افراد، جریانات و البته رسانه های منتسب به آنها، با مویز سخنان اوباما، گرمیشان شده و بشکلی تصریحی و پیش‌دستانه در فوریت از سرگیری روابط با آمریکا سخن می گویند!

ساده انگارانه خواهد بود اگر تصور کنیم، سخنان ظاهراً امیدوارکننده اوباما و اشتیاق زایدالوصف مقامات آمریکایی در مواجهه با همتایان ایرانی خویش، کاملاً صحیح و صادق بوده و هیچ غل و غش و غرضی در رویکرد آنان با جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد؛ چراکه اتخاذ شگرد آشتی‌جویانه و ژست صلح‌طلبانه از سوی مستکبرین غربی به جهت استحمار و استثمار دیگر ملل، مسبوق به سابقه است!  

شهید بزرگوار مرتضی‌مطهری(رحمة‌الله‌علیه) در صفحه40 از مجلد «آینده انقلاب اسلامی ایران»؛ به زیبایی پرده از سابقه تاریخی استحمار ملت ها توسط استعمارگران برمی دارد و می نویسد: «ملكه یا پادشاه انگلستان در چند سال پیش در سفری كه به هندوستان رفته بود وقتی كه می خواست به تماشای یك بتخانه برود، مردم وقتی می خواستند داخل صحن آن بتخانه شوند كفشهایشان را می كَندند، او هنوز به صحن نرسیده كفشهایش را به احترام كَند و بعد، از همه ی آن بت پرستها مؤدب تر در مقابل بتها ایستاد. یك عده هم گفتند ببینید! ملت روشنفكر چقدر به عقاید مردم احترام می گزارد! نمی‌دانند كه این نیرنگ استعمار است.»

فی الحال، قیاس این اقدام ملکه انگلستان با تعاریف، تمجیدها و اظهارات امیدوارکننده باراک اوباما درباره ایران، چندان بیراه و مع الفارق نیست؛ چه آنکه بسیارند کوته‌اندیشانی که با تفسیر به رأی این سخنان و امید بستن بدان، در زمین دشمن بازی کرده و فرش قرمز برای یانکی‌ها پهن می کنند!

کوتاه سخن اینکه، انقلاب اسلامی ما، نه برای تحکیم روابط دوجانبه با ایالات متحده، بلکه برای تحقق شعار "نه شرقی؛ نه غربی" به وقوع پیوست. با این وجود شایسته نیست تا با فراموشی آرمان ها و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدینه فاضله خویش را فقط و فقط در از سر گیری روابط با آمریکا جستجو کرده و تنها راه حل خروج کشور از مشکلات را منوط بر بهبود روابط و سازش با مستکبرین غربی بدانیم!  
نظرات بینندگان
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۶۵۳
۳۵۷
قطعا هر کشوری دنبال منافع خودش و امتیازگیری هست و طبیعتا قدرت آمریکا باعث میشه دنبال حداکثر امتیاز و منافع باشه ، همینطور ما هم باید در این بازی سیاسی دنبال حداکثر امتیاز باشیم و باج ندیم ، منتها چیزی که ازش مطمئنم اینه که نون افراطی های ما در ایجاد تنش هر چه بیشتر و دشمن سازی هست !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا مزخرف میگی کدوم نون کدوم افراطی؟؟؟؟
شاید هم منظورت افراطی های سال 88 باشند که اونجور نظام رو دشمن شاد کردند؟؟؟
رزمنده هشت سال دفاع مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا محمد هتاکان امروز به رئیس جمهور سازماندهی شده ازمریدان و حلقه ---- بوده اند
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس شناس ! افراطی هایی مثل تو ! مثل اون ---- !! مثل اون ----- توی ------ و ----- که با ساختن ظاهری غلط انداز (به ظاهر -----) و در باطن خوارج که اعتقادی هم به ولایت فقیه ندارن ، تیشه به ریشه دین و دینداری می زنن !! همون جماعتی که تا مدتی با تشر مقام عظمای ولایت به کنج پستوها خزیده بودن !!!
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی سلام نمی دونم چی شده مواضعمون بعد از انتخابات خیلی شبیه هم شده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
مقاله بسیار عالی بود ...
درود بر صراط و صراط اندیشان پیرو خط امام و رهبری
از وسوسه و سرزنش خناسان به هیچ عنوان نهراسید و راهتان را همین گونه ادامه دهید ...
بدانید که صراطتان، صراط المستقیم است یقیناً ...
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
1- اصطلاح دولت راستگویان برای برخی ها گران آمده

2- در عالم سیاست نمیتوان همه چیز را شفاف شفا بیان کرد. حالا هی گیر بدیم که کی تلفن زده!

3- نرمش قهرمانانه یعنی همین
چون ما هم مذاکره را برای مذاکره میخواهیم و نه بیشتر!
4- کدام جنبش های منطقه-- کدام الگو؟ مرسی را میگی که رفت تو دامن عربستان یا حماس را -یا تونس را- یا ترکیه ی اسلامی را؟
چرا فکر میکنی ایران زوروو است؟
هرکس یه کم جون گرفته رفته دنبال منافع خودش جیگر!

همه مطالب فوق دلیل این نیست که من واسه مذاکره غش میکنم نه!
بلکه ایران هم در شرایط کنونی نیاز داره یه کم وقت کشی بکنه تا ، سوراخی در سد تحریمها ایجاد بکنه.
فهمیدی جیگر!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگر امام راحل (ره) نگفت رابطه امریکا با ایران رابطه گرگ و میش است . ما انتظار داریم دولت مردان ما به اندازه بزبز قندی بلوغ سیاسی داشته باشند . چون آمریکا واقعا گرگ است و از جنس بسیار درنده و خونخوار
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۴۲۸
۵۳۱
افراطی های مذهبی الان از ناراحتی رعشه گرفتن ! افراطی های جلبکی هم از هول حلیم دارن می افتن داخل دیگ !!
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان افراطي يكم تحمل داشته باشيد ما رهبر داريم ما رئيس جمهور داريم چرا داريد مملكت را به گند ميكشيد هرچي ميكشيم از دست شما افراطي هاي بي تفكر و بي قيد و بند ميكشيم صبر داشته باشيد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۱۰۲
۵۲
.
"بس کنید شماها"
روزنامه های امروز رو نگاه کنید؛ --- داره آتیش میگیره"
__________________________
واقعا رابطه با آمریکا به ضرر چه کسانی است؟؟؟
چرا منافع بعضیا ! ایجاب میکنه که همش بگیم مرگ بر آمریکا و شعار آخر هفته علیه نصف مردم دنیا باشه؟

آهای خودعمارپندارهای جان برکف! اگه به دشمن باشه، چرا شماها غش کردید سمت روس کمونیست؟ که توی تاریخ خون مون رو توی شیشه کردند؟؟؟؟؟

با امریکا هیچ مشکلی نداریم و این مملکت هم مال امثال ---- آقایان ----- !! نیست!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۲۳
۵۶
.
اگر روس کمونیست، کشور دوست و برادر است !!!

آمریکا پسرخاله ماست !
___________________________
میشه حدس زد، با ایجاد رابطه میان ایران و امریکا، منفعت چه کسانی در خطره!!!

"شما بگید مرگ بر امریکا تا ببینم به کجا میخواید برسید"

زنده باد رابطه میان ایران و امریکا

به کوری چشم روزنامه همیشه مخالف و خودعمارپندار متــــــــــــــوهم !!!
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
به تو ربطی نداره دخالت نکن صلاح خویش خسروان دانند تو برو تلاویو !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۷
۵۴
.
يک نهاد خاص هم که به مرور از سمت نظامي بودن،کشيده شده به اقتصادي و ايضا فساد اقتصادي !!!!

"يه عده که منظورم واضح است که کيا هستن، نون شون در مخالفت با آمريکا و شعار دادن توي راهپيمايي هاست"

اگر شعار مرگ ميديد، برادر روس خوش قافيه تر و زيبنده تر است!!!!
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
تو برو به مشکلات اسراییلی ها رسیدگی کن دلاورزاده !
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۳۸۲
۲۴۰
جالبه برام در حالی که روحانی با اختیار تامی که از حضرت آقا گرفتن و سیاستهای ایشون رو هم در نیویورک پیگیری می کنن ، چرا شما پیش پیش استقبال می کنین که مذاکرات بی نتیجه بشه و دیپلماسی به جنگ تبدیل بشه ؟ !!!
سینیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۶۵۴
۲۰۸
صراط با یه آفتابه خنک نمیشی

زتگ زدم آتش نشانی بیاد کمکت!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببو ببو، برید کنار آتیش نشانی اومد، بیا فیشششش!
خنک شدی سنیا جووون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما ها که فقط بلدیت تو هین کنید...مثل اینکه عقلتون تعطیله..
مهدی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۰۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۱۹۴
۱
آره راست میگی این شعار نه شرقی نه غربی رو خوب اومدی اگه آمریکاییها هم مثل برادران روسی و چینی و عراقی با ما از سر سازگاری در میومدن خوب میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۲۹۳
۶۰
خدا وکیلی تو کله شما بجای مغز چی گذاشتند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گچ
lمسعود
|
-
|
۱۱:۰۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۲۱۳
۵۰
سلام
کشور برادر ودوست عراق را فراموش نکنید!!!که همین ملت مظلوم عراق طی 8 سال چه مصیبت هایی برای ما ایجاد نکردند.!!!
وجود بارگاه ملکوتی ائمه علیه السلام باعث تطهیر جنایات عراقی ها نخواهد شد.
ولی چرا شهادت تعداد بیشمار فرزندان این کشور را فر اموش کردید. بهتر نیست الان به عراق حمله کنیم!!!؟؟/
وصیت و فرمایش مولا به امام حسن وامام حسین در مورد خوارج هم جالب است بخوانید تا اطلاعات تان زیاد شود.
هاشمی
|
-
جناب مسعود حساب بعثی ها از مردم عراق جداست.
ناشناس
|
-
مردم عراق شیعه و خودشان در اسارت بعثی ها بودند. دوست و دشمن را قاطی نکنیم
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۲۷۷
۵۶
نه شرقی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چین و روسیه دارن قورتمون میدن .
رزمنده هشت سال دفاع مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۲۲۳
۶
مذاکره به معنی تسلیم شدن ویا دست کشیدن از ارمانهای انقلاب نیست. 2مذاکره ای که در ان منافع کشور وانقلاب در ان لحاظ شده باشد نه تنها عیبی ندارد وبلکه بسیار خوب هم هست. در دنیا تمام جنگ ها ودشمنی هااز جنگ جهانی اول ودوم .وجنگ 8سال دفاع مقدس. ودهها جنگ دیگر وجنایت السعود در مکه که حضرت امام فرمودند ما اگر از جنایت صدام بگذریم از جنایت السعود نخواهیم گذشته.با مذاکره به پایان رسید.3 مذاکره اگر برای منافع کشور وانقلاب وعزت ملت ایران در ان لحاظ شده باشد باید همه از ان حمایت کنند.3 .التماس ها ی پیدا وپنهان نامه نگاریهای احمدی نژادرا برای مذاکره از یاد نبردیم ان وقت چرا این اقایان کاسه داغتر از اش هیچ اعتراضی وصدای نشنیدیم؟؟! به اعتقاد بنده معتریضین به این گفتگو 80درصد انان دروغ میگویند از این نارحتند که چرا این گفتگو از سوی روحانی صورت گرفته است وبه نام روحانی ویا هاشمی تمامی خواهد شد؟؟!! وگرنه التماسهای انان از یاد هیچ نمی رود ؟؟!!4 بیاید منافع ملی را قربانی باندی وحزبی خود نکنید وکمک کنید تا در این نبرد حداکثر منافع انقلاب وکشور بدست اورد شود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۳۸۷
۵۳
تو رو خدا بس کنید هر گرسنه ای که توی این گرونی سر روی زمین می ذاره مقصر شما افراطیون هستین یکی نیست بگه آخه بابا خفه شو دیگه خودت تو پول قلط می زنی
عزیز من توی این انتخابات که 15 میلیون اصلا شرکت نکردن و از بقیه هم که اکثریت به تفکر آقای روحانی رای دادند مگر امام نفرکود میزان رای مردم است مگر ما مدعی به حکومت صندوق رای نیستیم پس به خواست مردم احترام گذارید هر چا که لازم باشد رهبر معظم شخصا به آقای روحانی تذکر می دهند پس شما نم یخواهد کاسه داغتر از آش شوید
مردی این مطلب رو توی نظرات قرار بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خفه شو رو خوب اومدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا وسه همهتون متاسفم که فقط آخر حرفاتون توهینه
ما همه ایرانی هستیم با نظرات مختلف پس چه خوبه که واسه هم و نظرات هم احترام بزاریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۲۶۲
۷
صراط جان آبو بريز همونجا كه ميسوزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه کار از /آب گذشته
رسول م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۲۷۹
۱۴
خدایی یعنی اگه تا آرنج دست بکنن تو عسل بذارن تو دهن شماها باز هم میگید دستکش مخملی . تقصیر شماهاست که ما باید تاوان این تحریم هارو بدیم .
افراطی های عزیز این نکته رو نمیشه پنهان کرد که اگه آمریکا سر شلنگ رو فشار بده دنیا از بی آبی میمیرن .
حالا هی بگید تحریم ها فرصته .
آره فرصته تا شماهارو بشناسیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راست می گند تحریم ها فرصته. مگه واسه دلال های ارز و سکه بده؟ واسه جیره خوارها و خود سرها هم تحریم ها فرصته. راستی نتانیاهو یادم رفت. واسه اونم فرصته. می بنی روزگار چه جور آدمها رو با هم متحد می کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۱۳
۲
برادر عزیز اولا سیاست علم امتیاز دادن وامتیاز گرفتن است و برعکس دین هیچ اصل ثابتی درپان وجود ندارد و مواضع هم صرفا براساس عمل متقابل قدرتها تبیین میشود . دوما روش آقای روحانی یک تغییر تاکتیک است نه یک تغییر بزرگ در استراتژی . سوما اگر به سخنان اوباما دقت کنید در سخنرانی اخیرش حرفی از تروریسم و .... نگفت لذا باید برهمین اساس پیش برویم تا وقتی که آنها همینطور باشند .
چهارما مملکت رهبری مقتدر دارد که بر خلاف شما اینقدر بدبین نیست و خوب بلد است که چطور اسرائیل را در سازمان ملل منزوی کند پنجما اجازه بدهید قدری دیپلماسی کار کند . ششما همه ایرانی ها دراین چند سال ثابت کردند این تحریمها که هیچ صد برابر آن هم باشد بازهم فرزندان رمضان و محرم هستند قربان اگر تعدلی در مواضع آمریکا میبینید آن را به حساب مقاومت مردم ایران ورهبری خردمندانه آقا بگذارید و آرام باشید .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۳۴
۱
بابا بس کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۱۴۸
۶۳
افراطی ها خاموش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۱۴۴
۱
ارمغان روسیه واسه ما چیه که سنگشو به سینه میزنید؟
توپولوف، کلاشینکف ،s300 هایی که معلوم نیست کی تحویل داده میشن...
مرگ بر روسیه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۱۷۰
۱۳۹
خدا را شکر که تفکر اصولگرایان اقتدار گرا در ایران شکست خورد و دوره حاکمیت عقلانیت و تدبیر در دستور کار قرار گرفته است.این موهبت را از درایت بزرگان جناح اصلاحات داریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای لب مرزی خیلی شکننده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۴۰
۰
خدا پدر سلطان قابوس را بیامرزد که کار خودش را کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۲۸
۸
اگه صلاح مي دونيد، شعار "نه شرقي، نه غربي" را به "نه غربي، نه غربي" تغيير دهيم.
نه شرقي كه به وابستگي تبديل شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۷
۱
متن پیامک نتانیاهو به خشونت طلبان اصولگرا (صراط ,----, ---- و..............)پس از تلفن اوباما :
حالا چه خاکی بر سرمون کنیم؟
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۹۶
۱۰۵
دود اینجور باج دادن ها اول از همه تو چشم همونایی که به حسن رای دادن میره!!!!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۹
۱۶
کثافت نیوز خفه میشی یا خفت کنیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۴۶
۱۲۶
غول بي يال و دمي به نام ايالات متحده آمريكا كه ذاتا" مستكبر است؛ چگونه مي تواند با انقلاب اسلامي كه منادي قيام مستضعفان عليه مستكبران و مدعي زمينه سازي براي ايجاد حكومت عدل الهي در روي زمين است؛ كنار بيايد؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۳۸
۸۱
آقای روحانی بجای مذاکره با آمریکا بهتر است میزان ساعت کار کارمندان را به اعتدال برساند. زیرا با برنامه جدید ساعت کاری , اوج بی تدبیری و نامیدی را در محیط کاری را فراهم نموده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۰
۴
مذاكره وقتي متوازن است كه طرفين آن از نظر بار سياسي و توان نظامي به طور متعادل توان چانه زدن داشته باشند؛ در اين بحث يك طرف شيطان بزرگ، آمريكا ي مستكبر است كه مي خواهد رهبري جهان را با حاكميت طاغوتي خود در انحصار بگيرد.
طرف ديگر تنها حكومتي در جهان است كه ارزشهاي الهي را اصول و سرلوحه خويش قرار داده است. نه در بحث توان نظامي و اقتصادي توازن برقرار است و نه در خصوص ماهيت حاكميت طرفين سنخيت وجود دارد. اوباماي طاغوت صريحا" گفته كه ايران از مواضع خود دست بكشد و يا به تعبير ديگر اصول انقلاب را زير پا بگذارد تا مذاكره كنيم. يعني زير بار خواسته هاي استكباري آنها برويم. امري كه اصولا" ناشدني است.
به علاوه ارزشهاي انساني و الهي در رفتار آمريكا حتي با متحداتش امري ناپيداست! حكام واشنگتن اگر هيچ كار بلد نباشند؛حداقل در نارو زدن و نيرنگ بازي استادند. براي همين به آمريكا عنوان شيطان بزرگ يا دروغ بزرگ اطلاق مي شود. اصولا" هدف اصلي آمريكا در مذاكره با ايران گشايش مجدد لانه جاسوسي است. زيرا در مورد كشور ما بر خلاف خيلي از كشورها به ويژه كشورهاي قرباني تجاوز نظامي شيطان بزرگ تنها چيزي كه موجب نگراني كاخ سياه واشنگتن مي باشد؛ همانا عدم اطلاع كافي از توان دفاعي كشور ماست.تكاپوي به اصطلاح ايالات متحده براي نفوذ اطلاعاتي اطمينان بخش در داخل جمهوري اسلامي ايران بوده؛ لذا بايد خيلي بهوش باشيم!!!
بدتر اينكه جاي طلبكار و بدهكار عوض شود و به جاي اينكه ينگي ها كاسه گدايي براي ايجاد رابطه با ما در دست گيرند؛ تصور شود ما براي اين كار دريوزگي مي كنيم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۱۶
۰
شما افراطیون به دنبال تشکیل تشکیلاتی هستید تا به موازات رهبر عزیز انقلاب قدرتی را برای خود دست و پا کنید، به جامعه سر بزنید همه دارند می گویند که افراطیون با نام رهبری و نشان دادن این موضوع که جانتان را برای امام خامنه ای می دهید در حال ایجاد قدرتی هستید تا به موقع وارد عمل شوید. کور خوندید. درود بر کشورم، رهبرم، رئیس جمهورم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۵
۱
----- افراطی این شمایید که دستکش مخملی دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۷۶
۰
صراط ظاهرا نونت داره آجر میشه. بدجوری به هول و ولا افتادین افراطی ها.
حمید
|
United States of America
|
۱۳:۰۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۱۰۹
۶۵
اقایونی که می گید مرگ بر امریکا جرات داشته باشید مرگ بر روسیه هم بگید چون خیانتهای روسیه خیلی بیشتر از امریکاست.می خوایید مقایسه کنیم با هم؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۰۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۷۷
۷
سلام
دوستان دو اتیشه میشه بگذارید مردم نفس بکشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۲۷
۰
سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به اینکه روحانی به نمایندگی از نظام در امریکا عمل کرد، گفت: روحانی مجوز لازم برای گفتگو با اوباما را از نظام گرفته بود.
برادران خودسر و افراطی لطفا دیگه بحث نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۳۵
۰
این مهم نیست که اونا صداقت دارن یا نا این مهمه که شناها دشمن ایران و ملت هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۱۱
۰
امثال آقایان ا.ک و م.ن با اظهار نظرشان و پیاده نظام هدایت شده جریان داخلی مخالف مذاکره مقتدارانه با آمریکا و سران اروپایی، با رفتار و عملکردشان دقیقا آب به آسیاب جمهوریخواهان تندروی آمریکایی و صهیونیستها که مخالف حل مناقشات هستند، میریزند.
این افراد و جریان پشت پرده آنها بر همان ساز مخالف که نتانیاهو و صهیونیستها و جناح مخالف اوباما مینوازند، میدمند!!
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۳۱
۲
سیاست خارجی از صدر تا ذیل تماما توسط رهبر تایید شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۳۲
۲
همین که تابوی مذاکره با امریکا شکسته شد بهترین دستاورد است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۷۳
۳۵
بدجور داری میسوزی صراط جون.....!!!!
قال المحمود:تو این جور مواقع آب رو بریز اونجایی که میسوزه...!!
میدونم منتشرش نمیکنی....
علی عبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۱۳۱
۶۰
جنایات روسیه و انگلیس در حق ایران از هر کشوری بیشتر بوده از حیث اشغال این کشور و تعداد آدمایی که کشتن و... چرا آمریکا شده لولو واسه شما؟!

آیا شوروی در خلال جنگ به عراق اسلحه نمیداد؟

موشک هایی که تو تهران فرود میومد ساخت آمریکا بود یا شوروی؟!

هواپیماهی عراق ساخت شوروی و فرانسه بود یا آمریکا؟

توپ های عراقی ساخت برزیل و شوروی بود یا آمریکا؟

سلاح های شیمیایی عراق ساخت آلمان بود یا آمریکا؟

هزینه جنگ صدام علیه ایران رو اعراب دادن یا اسرائیل؟

نفرت بعضی اعراب نسبت به ایران بیشتره یا اسرائیل؟

آیا حماس حق ایران و خاندان اسد رو با خیانت و جنگ و ترور تو لبنان پس نداد؟!

چرا سرتونو کردین زیر برف؟!
هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
ما سرمون رو کردیم زیر برف یا شما ها که جمله امام بزرگوار رو فرموش کردید که گفت آمریکا شیطان بزرگ است.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
تو که راس میگی فقط این عمه من بود که هواپیمای ایرباس رو با 300 زن و کودک زد و ماهواره های جاسوسیش 24 ساعت در اختیار صدام بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به اقای هاشمی و اقا محسن که پاسخ نوشتن عرض کنم که:
منظور از آمریکا شیطان بزرگ= یعنی مرگ بر افراطی گری و لجبازی
اونی هم که دستور شلیک به ایر باس رو صادر کرد و جاسوسی کرد اختمالا یه افراطی سناتور مثل الان سناتور های امریکایی بوده
----------------------------------------------------با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه با مرگ بر گفتن هم کسی مرده نمیشه
فقط باطن ادم رو میشه که اون ادم ساده لوحه یا افراطی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۸۸
۰
شما که دم از شعار نه غربی نه شرقی می زنید می توانید علت غلت زدن سیاست کشورمان را در آغوش کمونیست چین و شوروی را هم تبیین بفرمایید؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۴
۰
دلم میخواست قبلش یه ضد و خورد بین امریکا با برادرا تو خلیج فارس میشد ببینیم این تفنگ و موشک های حسن موسی شون چطوره
دیگه اون موقع مثل الان افراطیونی مثل شما فریاد هل من مبارز سر نمیدادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۱۳۳
۰
حالا که اینطور شد ،مرگ بر چین وروسیه اونم خیلی زیاد
علی
|
Netherlands
|
۱۶:۱۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۲۵
۰
عادی سازی روابط با آمریکا به زمان زیادی نیاز دارد نباید توقع داشته باشیم سریع برایمان فرش قرمز پهن کنند.ضمن اینکه در این چند ماه گذشته آنقدر از روسها و عربها وسایر شرکای اقتصادیمان زخم خورده ایم که نگران زخم شمشیر آمریکاییها نباشیم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۵۳
۰
خستمون کردین از بس که دنبال شر می گردین .
بابا ما جوانها کی باید زندگی کنیم تو این کشور؟ کی آرامش داشته باشیم؟
نسل ما سوخت رفت پی کارش
یزارین این امیدی که ایجاد شده یه جونی بگیره .
جوانهای این کشور نه امرییکایین نه اسرائیلی و لی حق خوب زندگی کردن حق این که به کشورشون افتخار کننن دارن ،باید تعامل داشت باید میانه رو بود باید با دنیا مدارا کرد تا باهات مدارا کنن ،کار با اریده کشیدن درست نمیشه.
سر تونو کردین تو پرف نمیبینید همه ی جوانهای نخبه این کشور بجای تلاش برای پیشرفت کشورشون با همین تنگ نظری های شما دارن از این کشور فرار میکنن. غربیها دارن ژن های نخبرو از این کشور خارج میکنن.
هاشمی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
نمردیمو معنی دنیا رو هم فهمیدیم
آمریکا=دنیا
عزیز من گول این حرف های اوباما رو نخورید.
آمریکا شیطان بزرگ است.
مرگ بر آمریکا و مرگ بر سازش کار
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۷
۲
باسلام بهتر است قبل از هرچیز شما درست نوشتن و پرهیز از به کار بردن واژه‌های بیگانه و سایر اصول ویرایش را را فراگیرید؛1-در عنوان مطلبتان و آن هم در حالی که برابرهای فارسی فراوانی برای «ورژن»وجود دارد، این واژه‌ی بیگانه را به کار برده‌اید، در حالی که واژه‌های صورت، نسخه، ویرایش و... برابر آن هستند که بنا به مطلب می‌توانید در اینجا «صورت» را جایگزین کنید.2- بلافاصله بعد از انتهای نقل قول اوباما در جمله‌ی بعد از گیومه عبارت « معظم له» را آورده‌اید که براساس اصول نگارش این عبارت تقدیسی به باراک اوباما برمی‌گردد و در اصل شما گفته‌اید: باراک اوباماگفت ... همچنین معظم له (که باراک اوباما باشد)بارها و بارها بر حرمت ساخت سلاح هسته ای تأکید داشته اند و ... .بعد هم شما بروید معاهده ی ارزنه الروم را که بین ایران و عثمانی شکل گرفت و امیرکبیر(البته قبل از صدارت) سفیر و مامور ایران برای انعقاد این عهدنامه بود، بخوانید. در حین گفت‌گو برای این عهدنامه که چهار سال طول کشید، عثمان‌ها چه بسیار تعدی‌ها به مرزهای ایران و حتی محل استقرار امیر کبیر در ارزنه الروم کردند، اما امیرکبیر گفت و گو را ترک نکرد و در آخر هم با انعقاد عهدنامه‌ای که عزت و حقوق ملت ایران در آن گنجانده شده بود، سربلند از معرکه بیرون آمد. پس ترس از چیست؟ انسان‌های ترسو و ضعیف از گفت و گو می‌هراسند ؛ چون چیزی برای ارایه ندارند و... اگه منصف هستید، حتماً این نظر را منتشر می‌کنید.
ناناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۶
۰
صراط و ---- همسو با اسرائیل و مزدورانش عمل می کنند.خوشحالم که امروز اسرائیلی ها و ---- ها و صراطی ها و سلفی و وهابی ها در یک صف قرار گرفته اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۴
۷
شما عددی نیستید و مثل پر کاهی هستید روی سیل خروشان مردم . راستی هشت سال پیش کفن هاتونو دادید خشکشویی فکر می کنم حالا دیگه کفن ها رو شسته باشند و وقتشه که برید از خشکشویی تحویل بگیرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۶
۸
صراط انگیلیسی ننگت باد. ---- انگیلیسی مرگت باد مرگت باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر صراط انقلابی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۱۷
۱۱
هرچه فریاد دارید بر سر صراط بزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ... ناشناس ... مرگ به نیرنگ تو ... خون جوانان ما ... می چکد از چنگ تو ...!
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۱
۱
چه عجب دوستان ما از خواب بیدار شدند میگذاشتید بعد از روبوسی یک حرکتی می کردید
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۵
۰
این یه بازی دوسر برد اگر مثبت باشه که خوبه واگر نه دیگه کسی انگ اینو به نظام نمیزنه که چرا 35ساله دارید یه طرفه میگید مرگ بر آمریکا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۰
۲
من نظر نویسنده قبول دارم وندارم آن بخش که نباید ذوق زده باشیم قبول دارم چراکه فعلا زود است که نتیجه بگیریم آن بخش قبول ندارم که ایشان نیجه گیری کرده اند که نباید مذاکره کنیم برادر اگر به قرار هست فقط با نا امیدی به آینده نگاه کنیم چه نیازی به این دستگاه عریض طویل وزارت خارجه داشتیم کمی بیاندیش هنر علم دیبلماسی این است که دشمن را وادار به اعتراف حقانیت خویش کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۳
۰
تا امثال ---- زنده هستند شما جوانها زندگی که نمیکنید هیچ خواب راحت هم ندارید چون ایشان یک قلم دست گرفته ودر هر جا روزنه امیدی باز شود درخواست بستن ان را می کند
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
۳
۲
امام خامنه ای (مدظله)
اين كه شما شعار مى دهيد «مرگ بر امريكا»، تحقق اين شعار در عالم واقعيت، همين كارى است كه اين جا داريد مى كنيد. ما با هيچ ملتى دشمنى نداريم. «مرگ بر امريكا» يعنى مرگ بر قدرت هاى مداخله جو و استكبارى. ملتى كه در عمل، استقلال و هويت و توان خود را به مرحله ى بروز مى رساند و ابتكارِ خود را به كار مى گيرد و خود را مستقل مى كند، در واقع دارد «مرگ بر استكبار جهانى» و «مرگ بر قدرت هاى مداخله گر» مى گويد.
ناشناس
|
-
|
۰۱:۳۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۲
۴
۰
نون اینا تو دعوا هست و تحریم پس هی دست و پا می زنند
sarbedar
|
United States of America
|
۰۸:۳۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۲
۴
۰
لابد پوتین و بلشویک ها و نوه نتیجه مائو قابل اعتمادند که دودستی کشور را در اختیارشان گذاشتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۲
۴
۰
چه خبره چند ساله مردمو بدبخت کردید مریض کردید با این تحریما ----- در آوردید روحانی منتخب مردمیه حالا هی ----- و خود زنی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۲
۲۴
۰
ميگم اين تاريخدانان چرا روابط گذشته با امريكا يادشون مياد ولي از ظلمهاي روسيه هيچي يادشون نمي ياد واسه همين امريكا بده روسيه خوبه
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۲
۱
۱
نه راست و نه چپ كه اين باعث اختلاف بين ماست و موجب خوشحالي دشمنان داخلي و خارجي . آنچه كه رهبر و مقتداي مي فرمايند همان راه ، راه درست است ، تدبير ما و مملكت ما به دست ايشان است و بس .
مولکولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۲
۳
۰
فابل توجه آفایان خانمها و عالیجنابان
چند روز قبل از سفر روحانی به نیویورک و در مراسم رژه نیروهای مسلح من از تلویزیون حتی یک شعار مرگ بر آمریکا ندیدم که کامیونهای نظامی ارتش و سپاه حملش کنند!!!
قابل پیش بینی بود که ایران و آمریکا سنت شکنی کنن اول دیداز ظریف و کری و سپس تماس پرزیدنت اوباما با روحانی!!!!!!
جالبه یک طرف در ایران این رابطه را خلاف اسلام ّّو مدهب و ... میدونن و طرف دیگر به سمت کدخدا غش کرده و فرش قرمز برای آمریکا پهن کرده!!!
خداییش برخی از سایتهای ارزشی از جمله صراط --- --- --- --- و.. یکی دو ماهی بود که 8 کیلومتر مکعب آب به آسیاب چین و هند و اعراب و کفار روس ریختن!!
فقط مونده تکلیف دانش آموزان و دانشجویان و ملت مشخص بشه که 13 آبان و 16 آدر و22بهمن مرگ بر آمریکا سر دهند یا فقط به مرگ بر اسراییل و آل سعود بسنده کنن!!
نکته جالب سخن امام خمینی رحمت الله علیه است که فرمود: اگر از آمریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۲
۵۳
۰
اگر این گرانی .... با دور جدید گران شدن سوخت با تلفن به اوباما حل می شود من یکی موافقم !!!!!!
دختر پارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۲
۲
۱
سخنرانی محکم، منطقی و از همه مهم تر عزت مندانۀ رییس جمهور محترم پیام مهمی داشت:" می توان عزت و آرمان راحفظ کرد، در عین عقلانیت و احترام."
این پیام مهمی به دوستان پرچمدارمقاومت های خود ساخته است که در ایام انتخابات، جریان مقابل را به سازش و حماقت در مقابل واقعیت های دنیا متهم می نمودند!

روحانی و طرفدارانش را رعیت کدخدایی می نامیدند که امروز در مقابل زیرکی و اعتدال رییس جمهور ما چاره ای به جز نرمش ولو به ظاهر نمی بیند. آمریکا به خوبی می داند که در مقابل افکار عمومی جهان برای رییس جمهور ما و نوع عملکرد وی بهانۀ دندان گیری ندارد ونباید به عنوان بچۀ لج باز و سرکش بازی مطرح شود. رییس جمهور ما نه از مدیریت کردن جهان سخن می گوید، نه از این که ترمز و دنده عقب قطار هسته ای کشیده شده است! نه شورای امنیت را به قطعنامه دانش برای پاره شدن حواله می دهد نه آدرس می دهد به کجایتان آب بریزید و... .

رییس جمهور ما جهانی را ترسیم می کند بدون ترسیدن و ترساندن.
از ظلم می گوید و ظالم را شرمنده می سازد نه مظلوم! زیرکانه توپ را به زمین حریف می اندازد و اجازۀ شیطنت به حریف نمی دهد تا از حربۀ ایران هراسی استفاده نموده و با ترساندن افکار عمومی، جهان را راضی به جراحی سازند.
روحانی حقوق بین الملل خوانده، دیپلمات بوده و به مبانی اسلام مسلط است، از این رو بازی خوانی قویی دارد و این فرق اوست با کوتوله های سیاسی که مقاومت را در کله شقی و عربده کشی، قهر و جنگ می دانند، که نتیجۀ این حماقت، صلح و سازشی به مراتب زبونانه تر است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۲
۱
۰
یه سوال دارم از همه اساتید؟
من زبان فارسی همه شما هم که نظر میدین زبانتون فارسیه!این همه از هم درک داریم ایرانی هم هستیم حالا افراطی یا ساده لوح یا معتدل!
اینو میخوام ببپرسم ما نمیتونیم با این زبون شیرین فارسی بین خودمونو اصلاح کنیم و حرفای همو درک نمیکنیم
چطور میخوایم بین دو تا ملت که دوتا درک وفهم و زبان جدا دارن اصلاح و صلح بندازیم نمیدونم؟
-----------------