۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
خرج که از کیسه بیت المال بود ...

پشت پرده هراس حلقه انحرافی از طرح مجلس چیست؟

عده ای از نزدیکان این جریان نیز قبلا به دلیل شبهه ناک بودن «استفاده» از مزایا و امکانات بیت المال، از فعالیت به نفع حلقه انحرافی انصراف داده و اظهار پشیمانی کرده اند.
کد خبر : ۱۰۷۴۴۴
"گروه سیاسی صراط" - لیدر جریان حلقه که علاقه فراوانی به اقدامات به اصطلاح فرهنگی (البته از نوع مطلوب این حلقه را) دارد و با تشکیل تیم های مختلف در این حوزه سعی می‌کند در عرصه فرهنگ و ارتباط با عناصر هنری تأثیرگذار باشد، اخیراً سمت و سوی این حرکت فرهنگی را به طرف فعالیت های انتخاباتی تغییر داده و می‌کوشد حداکثر استفاده را از تیم های فعال برای طرح نظرات  و دیدگاه های خود ببرد.

به گزارش صراط، این تیم های فرهنگی که با هزینه های بیت المال تشکیل و اداره می شوند، ساختمان هایی دولتی را با پوشش های متفاوت در اختیار گرفته و با بکارگیری افراد مختلف و بهره گیری از عنایات خاص لیدر این حلقه، اقدام به ترویج نظرات و عقاید وی می کنند.

صرف نظر از حقوق دریافتی این افراد (که البته رقم کمی هم نیست) و در اختیار بودن امکانات اعم از خودرو، ساختمان، مزایا و... این تیم های فرهنگی به سایت ها و رسانه های موجودِ در اختیار، مانند روزنامه و خبرگزاری نیز بسنده نکرده و نه تنها روزنامه ای را که با هزینه بیت المال اداره می شود، به نشریه ای برای تئوریزه کردن افکار لیدر جریان انحراف تبدیل کرده اند، بلکه با راه اندازی روزنامه های جدید با هزینه های فراوان و چاپ ویژه نامه و تهیه و توزیع لوح های فشرده سعی می‌کنند برای نشان دادن ارادت خود و خوش خدمتی نزد رئیس حلقه از یکدیگر سبقت بگیرند.

شاید با توجه به همین تحرکات نیز بتوان دلیل نگرانی عمیق حلقه انحرافی از طرح برخی نمایندگان مجلس در خصوص مقابله با گروه‌های انحرافی را درک کرد، بطوری که یکی از نشریات وابسته به این حلقه، نتوانست نارضایتی و نگرانی خود را از اعلام وصول چنین طرحی در صحن مجلس شورای اسلامی پنهان کند.

پیش از این خبرهایی مبنی بر تهیه لیستی از عوامل حلقه انحرافی که با امکانات و مزایای دولتی به نفع لیدر حلقه انحرافی فعالیت می کنند، در برخی از محافل منتشر و احتمال برخورد با آن‌ها در آینده مطرح شده بود که همین موضوع نگرانی هایی را در میان عوامل حلقه ایجاد کرد.

در عین حال، گفته می‌شود عده ای از نزدیکان این جریان نیز قبلا به دلیل شبهه ناک بودن «استفاده» از مزایا و امکانات بیت المال، از فعالیت به نفع حلقه انحرافی انصراف داده و اظهار پشیمانی کرده اند.

نظرات بینندگان
امیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۷۱
۵
خدایا روز قیامت اگر ما رو میخوای جهنم هم بندازی اول بگذار عذاب اونهایی که خون مردم رو با استفاده از بیت المال تو شیشه کردند رو از نزدیک ببینیم.
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
امین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آمین...
مرگبر منحرفین
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
من که حوصله جهنم ندارم :)
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
این جمله از کیست :

با بی ادبی ما را تهدید به تحریم می کنند . شما کیه چی باشید یا چیه کی باشید
فداييان رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
امین
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۳۰۲
۱۷۵
شورای نگهبان حق تایید صلاحیت این جماعت رو نداره ، به لفظ جلاله الله قسم میخورم تایید اینا به مثابه خیانت به اسلام و شهداست
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
افراطی تو چه کاره ای؟ بعد احمدی نزاد میگه بالادستی ها برا شورای نگهبان نسخه نپیچند بهشون بر میخوره!
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای غیر افراطی امام زمان(عج) در آخرین توقیع شریف خود به جناب علی ابن محمد سمری آخرین نایب خاص‌شان می‌فرمایند:
"ای علی بن محمد سمری، خداوند پاداش برادرانت را در مرگ تو بزرگ گرداند. تو تا شش روز دیگر می‌میری، پس کارت را سامان ده و به کسی به عنوان جانشین پس از خود، وصیت مکن که دیگر غیبت تامه واقع شده است. دیگر ظهوری نیست مگر به اذن خداوند و آن پس از مدتی دراز و بعداز آن که دل‌ها سخت شد و زمین از ستم پرشد، به وقوع خواهد پیوست. به زودی از شیعیانم، کسانی خواهند آمد که ادعای دیدار (مشاهده) مرا می‌کنند. آگاه باشید هرکس پیش از خروج سفیانی و صیحة آسمانی ادعای دیدار مرا کرد، دروغگو و مفتری است. "
ما به نیویورک که رفته بودیم، قبل از آن‌که برویم خیلی جوسازی بود، تهدید کرده بودند که اگر بیای، دستگیرت می‌کنیم. گفتم: من می‌آیم. گفتند: پس امنیت را برقرار نمی‌کنیم. گفتم: پس حتما آنجا خبری هست که مخالفت می‌کنند. من می‌آیم. خودشان آنقدر علیه ما تبلیغ کرده بودند که همه گوش‌ها و چشم‌ها را به سمت ما متوجه کرده بودند که این هیأت کی هست.
وقتی در خیابان‌ها راه می‌رفتیم، به هر ساختمانی می‌رفتیم، همه توجهات به سمت هیأت ایرانی بود، کأنه هیچ کس دیگری نبود. من روز آخری که سخنرانی کردم، تقریبا همه سران بودند یکی از همان جمع به من گفت: «وقتی تو شروع کردی «بسم‌ا..» و «اللهم» را گفتی، من دیدم یک نوری آمد، تو را احاطه کرد و تو تا آخر در یک حصن و حصاری رفتی»؛ این را من خودم هم احساس کردم که فضا یک دفعه عوض شد و همه حدود بیست‌وهفت، هشت دقیقه تمام، این سران مژه نزدند. این‌که می‌گم مژه نزدند، غلو نمی‌کنم. اغراق نیست، چون نگاه می‌کردم، همه سران مبهوت مانده بودند. انگار یک دستی همه آنان را گرفته بود، آنجا نشانده بود. چشم‌ها و گوش‌هایشان را باز کرده بود که ببینید از جمهوری اسلامی پیام چیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مملي آب رو بريز آنجات كه ميسوزه......
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م عزیز

مولا علی (ع) : میفرمایند چیزی را که نمی دانی نگو هر چند انچه که میدانی اندک است.
دوست عزیز جو گیر نشوید لطفا!!!
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۱۰۸
۹۲
این تفکر بعد انتخابات جاش یا اوین هست یا تلاویو نه شرکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی
ارسطو عامل
|
Iran (Islamic Republic of)
هر دوش مخصوص جای خودته
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
ارسطو حرفت در صورتی درسته که اسراییل به کشور ایران حاکم بشه !!!
ارسطو عامل
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سر من

که اگر اسرائیل بخواد بر ایران حاکم بشه

بابا منم از همین آب و خاکم

تو همین کشور بزرگ شدم

فقط نظرم با شما فرق داره

آیا این جرمه ؟
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
ارسطو با وجود تفکرات انحرافی دوستان اسراییل قطعا جای امثال من اوین هست
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
جو زده شدی عزیز من !!! هر کی رسوا کرد باید نابودشود!!! احمدی دلاور پیرو خط رهبر
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
قبلاً هم تذکر داده بودم که این جوجممغلام یزید تبار جن نژاد با پسوند سارق آثار ادبی دست نشانده اسرائیل و صهیونیزم بین المللیه ، درست که دقت کنید ، همیشه ، با چند اسم کاربری به همه ، حتی مسئولین نظام فحش و ناسزا میگه و هر چند وقت یک مرتبه با ارائه نظراتی از این قبیل ، افکار سنجی می کنه و میخواد عکس العمل کاربران رو در مواجهه با تسلط اسرائیل بر ایران محک بزنه !
ولی جناب کوتوله رسانه ای کور خوندی ، آرزوی یک مشت خاک زباله دانی های ایران رو هم به دل اربابان کوردلت خواهیم گذاشت ! اسرائیل و پسرانش بنا به حکم قرآن کریم در سوره مبارکه الاسراء ، آیات شریفه 4 الی 7 محکوم به نابودی است و همین موضوع رو میتونی از کلام امام راحل (ره) و سردار رشید اسلام و ولایت دکتر محمود احمدی نژاد بفهمی و انشاءالله این نابودی بدستان غیور مردان ایرانی صورت خواهد پذیرفت ! وعده خداوند حق است ! شک نکن !
زنده باد بهار! زنده باد بهار! زنده باد بهار!
حق یار
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
پیرو خط رهبر ؟ غش کردم از خنده ! پیروی با 11 روز خانه نشینی ؟ شاید منظورت پیرو رهبر انج .... ح ..... هست !
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۶
۶۴
عوامل دون پایه تشکیلاتی انحرافی بدونین وضع تون خیلی خرابه حواستون باشه به بعد انتخابات و چاق کردن چپق ها ! و با طناب این جماعت داخل چاه نرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تهديدات شبيه تهديدات اسلام طالبان مي مونه .
سعي كن به مكتب ايران(توحيد و عدالت و عشق و آزادي) نزديك بشي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرين ناشناس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شبيه چيه؟اين باباذات طالبانه.اونوربهش (ملامحمدم.....)ميگن
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۶
۶۸
فتنه و انحراف یکی هستند میگی نه از روانی بپرس!

این آقا اگه شما تحویلش نگیرین اصلاً به چشم نمیاد اونوقت لیدر باشه؟

لیدر یکی دیگس و ظاهراً هم باهوشه (ضاهراً ) ولی ما رو نمی تونه فریب بده مگه نه روانی؟

این آقای پشت پرده از ب...این آقا رو انداخته جلو، کلاً کاری از دستشون بر نمیاد. .... رو هم در دستور کار دارن، درسته روانی؟
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
"آقای امین زنده به عشق احمدی نژاد" روانی نیستن ! بلکه نام کاربری خودشونو در یک کلک رسانه ای به "روانی" تغیرر دادن !!
تبریک میگم اسم جدیدتو آقای روانی !
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۱۰
۲
خبرگزاری فارس : رئیس جمهور تاکید کرد: اگر بدخواهان به حقوق ملت ایران تجاوز کنند این ملت با چاقوی زنجان دست و پای آنها را قطع می‌کند !
ایراندوووووست
|
Germany
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۱۲۸
۶۱
بیت المال برای آقایون از شیر مادرشونم حلال تره!
سید از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۹۵
۱
اگه مشایی اینه که شما میگید! و تا این حد آدم بدیه و صبح تا شب در حال خیانت به کشور چرا دستگاه قضا دستگیرش نمیکنه! مشایی که پایگاه مردمی و محبوبیت در حاکمیت رو هم نداره! چرا باهاش برخورد نمیشه! ما که نمیتونیم روی حرفهای ثابت نشده قضاوت کنیم! امیدوارم اگه این فرد داره کارهای خلاف به این گستردگی که شما میگید انجام میده باهاش برخورد بشه که تکلیف همه مشخص بشه! نمیشه با حرفهای کوچه بازاری مردم رو محکوم کرد!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
سید این مصاحبه رو خوندی؟منتظر نظرت هستم درباره اون.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920116000073
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
رضا این مقاله میگه جریان انحرافی پلوخوری رو خیلی دوس داره !
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
غلام جون خدا از دهنت بشنود کاش فقط اهل پلو خوری بودن.
اگه بودن من خودم همه اموالمو وقف می کردم بهترین پلو شمالو براشون تا اخر عمر تامین می کردم.
غلام جون اینا کل مملکتو می خوان بخورن
تازه فک نکنم بعدشم سیر شن!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی غلام جان تو همون غلام جاده چالوس نیستی داداش،دلم برات تنگ شده بود.
تونستی اون مهرانو استخدام کنی یا نه؟؟!!
میگم جای این بهاریا تو چالوس این روزا خیلی خالیه ها!!!
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
رضاجون نتونستم جذبش کنم خیلی گریزپاس مدتی هم که پیشم بود شبا با اجنه و مرتاضا ارتباط داشت شیر گوسفندام کم شده بود چندتاشونم از کارای بهاری مهران سکته بزی زده بودن
حیف اینجا و بهار اینجا نیست بیان بهش گند بزنن ؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
غلام تو کتاب طب بهاری!! اومده که برای درمان جن زدگی پشگل بز جواب می ده!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
غلام جوابمو ندادی؟
فک می کنی اینا با پلو سیر شن؟؟
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
پشکلش باید حتما مال بهار باشه ! وگرنه بدتر میشه پشکل فقط پشکل بهار. مهران دوره درمانشو نذاشت تکمیل کنم و با فصل بهار در رفت ولی من دنبالشم بیارمش اینجا
اینا با یاتاق سیر میشن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
در مورد یاتاق توضیح بده یعنی چی؟
پس با من هم عقیده هستی که با پلو سیر نمی شن؟
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
موتور مخشون با فکر آلوده کار کرده یاتاق زده میگن باید مملکت رو ببلعیم و باهاش عدالت رو در کل دنیا پخش کنیم با کمک امام زمان ولی عاقلان دانند
لیاقت نگهداری گوسفندای منو هم ندارن چه برسه این غلطا
انحرافی
|
Iran (Islamic Republic of)
خوش به حال مشایی که دشمناش شما هستید
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
مشت نمونه خروار !!!!!!!!
- همه حامیان و محامیان طیف اقتدارگرا همانند اربابان مفت خورشان فقط حرف مفت می زنند . دریغ از یک کلمه حرف حساب ! بوع تعفن کلماتشان فضای این سایت را پر کرده و صد البته شاید هم جیره خوران صراط نشینان هستند که اینطور برای انتشار کامنت هایشان سر از پا نمی شناسند.
بقول انحرافی عزیز ، واقعاً خوشا به سعادت مهندس اسفندیار مشائی که چنین دشمنانی دارد !!!!
خداوندا تورا سپاس که دشمنان ما را از ابلهان قرار دادی !!!
زنده باد بهار! زنده باد بهار! زنده باد بهار!
حق یار
داور به مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران چون تو پست غیبت نماینده ولی فقیه از پاسخ طفره رفتی و از اینجا سر دراوردی پس جواب بده:
مهران از آنجاییکه عادت نداری به موارد مطرح شده پاسخ دقیق بدهی و سعی می کنی در لابلای پر نویسی بحث گم شود یکی یکی مباحث را مطرح می کنم.


پاسخ به شاخص بودن احمدی برای انتخاب اصلح:

سخن آقا در حرم رضوی:«نكته‌ی آخر: این را همه بدانند كه آنچه ما برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم، عبارت است از امتیازاتی كه امروز وجود دارد، منهای ضعفهائی كه وجود دارد. این را همه توجه كنند؛ رئیس‌جمهورِ هر دوره‌ای باید امتیازات كسبی و ممكن‌‌الحصول رئیس‌جمهور قبلی را داشته باشد، ضعفهای او را نداشته باشد. هر كسی بالاخره نقاط قوّتی دارد و نقاط ضعفی دارد. رؤسای جمهور ــ چه رئیس‌جمهور امروز، چه رئیس‌جمهور فردا ــ نقاط قوّتی دارند و نقاط ضعفی هم دارند. همه‌ی ما همین جوریم؛ نقاط قوّتی داریم، نقاط ضعفی داریم. آن چیزهائی كه امروز برای دولت و برای رئیس‌جمهور نقاط قوّت محسوب میشود، اینها باید در رئیس‌جمهور بعدی وجود داشته‌ باشد، اینها را باید در خود تأمین كند؛ آن چیزهائی كه امروز نقاط ضعف شناخته میشود ــ كه ممكن است شما بگوئید، من بگویم، دیگری بگوید ــ این نقاط ضعف را باید از خود دور كند.»

1.آقا دقیقا می فرمایند «رئیس‌جمهورِ هر دوره‌ای باید امتیازات كسبی و ممكن‌‌الحصول رئیس‌جمهور قبلی را داشته باشد، ضعفهای او را نداشته باشد.»

خوب این حرفی کلی و منطقی است همیشه کسی که می خواهد جایگزین قبلی شود باید امتیازات او را داشته باشد و ضعفهای او را نداشته باشد.یعنی سال 84 هم خاتمی شاخص اصلح بود واین روند همیشگی است.
اینکه امتیازی برای احمدی نیست.

2.اتفاقا این سخن آقا بسیار زیرکانه همه اشکالات احمدی را که در افواه عموم گفته می شود تایید کرد.
دقت کنید اقا فرمودند:«آن چیزهائی كه امروز نقاط ضعف شناخته میشود ــ كه ممكن است شما بگوئید، من بگویم، دیگری بگوید ــ این نقاط ضعف را باید از خود دور كند.»

یعنی شناخت ضعفهای احمدی نیاز به کار کار شناسی ندارد و ضعفها همان هایی هستند که من می گویم تو می گویی همه می دانند!!!

در واقع اقا به زبانی بسیار زیبا همه ضعفهای احمدی که سر زبانهاست را تایید کردند.

3.نکته آخر از نظر لقمان حکیم هم شاخص ادب آموزی بی ادبان بودند.آیا این رفتار لقمان تایید بی ادبان بود؟؟؟؟

لطفا در همین خصوص و بدون وارد شدن به مباحث حاشیه ایی پاسخ بده.
ایراندووووست
|
Germany
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۲۳۰
۷۹
احمدی بای بای....
احمدی بای بای.....
تاریخ مصرف بهاریا رو به انقضاست!
ایراندوووووست
|
Germany
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۵۳۹
۵۷
خوب بهاریای عزیز!!!
اگه گفتین الآن وقت چیه؟
آفرین.......
وقت خداااااااااااحااااااااااااافظیه......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۴
۲
زنده باد بهار
سید از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۲
۱
سلام آقا رضا آدرسی که دادی رفتم. یه جاهایی مشایی دارای تفکرات اشتباهیه. اما انحراف به اون معنا رو بهش نرسیدم. غیر از صلاحیت برای رئیس جمهوری که با شورای نگهبان است اون رو به عنوان یک شخص عادی انسان دور از دین یا خدا نمیدونم . به هر حال ما نباید بی پروا در مورد دیگران قضاوت بکنیم. فقط اونجایی که گفته بود فقط حاضره با ایت الله جوادی مناظره بکنه شگفت زده شدم فکر کنم اقای جوادی املی رو نمیشناسه!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
سید جان به نظر من و صرف نظر از بازی های رسانه ای صراط قصه از استباه فراتر است:
چند نمونه:
1.اعتقاد به تکثر گرایی دینی،مشابه نظرات سروش که طبعا این حرف باطلی است و یک انحراف بزرگ است.طبق اعتقاد به پلورالیسم وهابی ها هم حقند و نمی توان آنها را تخطئه کرد!!
2.سخن از رجعت یک فرد مسیحی و اصرار بر آن در حالیکه در مورد مسلمانها هم نمی توان با قاطعیت چنین اظهار نظری کرد.
3.گرایش به اومانیسم:
نبویان: ایشان به کرات گفته دوران اینکه یک دین در دنیا جهانی شود گذشته است باید اصول انسانی را جهانی کرد؛ خب این اومانیسم است چگونه می‌توان پذیرفت که جهانی شدن اصول انسانی به معنای اومانیسم نیست؟.
4. یشان در سخنرانی دیگر می‌گویند هر انسانی با صرف نظر از ویژگی‌ها باید یکسان دیده شود و این جمله دقیقا اومانیستی است. مشخصه ما اسلام است و مشخصه دیگران گاوپرستی، چطور می‌تواند نگاه یکسانی داشته باشیم. آن مسیحی که می‌گوید اسلام باطل است با آن مسلمانی که می‌گوید اسلام حق است باید یکسان دیده شوند؟ سوال؟، آیا آقای مشایی، اوباما را هم مثل مسلمانان یک طور می‌بیند؟ یزید را با امام حسین(ع) یک طور می‌بیند؟ معلوم است که حق نداریم یکسان ببینیم چون قرآن می‌فرماید افنجعل المتقین کالفجار
5. شایی می گوید منطقی که بین انسان‌ها فرق بگذارد محکوم به شکست است. در حالیکه قرآن بین انسان‌ها فرق می‌گذارد، حالا این سؤال مطرح می‌شود که آیا منطق قرآن محکوم به شکست است؟ مشایی می‌گوید صف‌بندی کافر و مومن وجود ندارد، پس قرآن چه می‌فرماید. یک آیه دو آیه صد آیه نیست . قرآن در آیات بسیار زیاد می گوید که کفار با سر به جهنم خواهند رفت.
6. وقتی کسی قائل به پلورالیست و اومانیست باشد، ایران را می‌گذارد جای اسلام و این طبیعی است. آقای مشائی پاسخ دهد که فرزندان این مملکت برای خاک جان خودشان را از دست دادند یا برای اسلام. آقای مهندس، اگر اسلام باشد ایران حفظ می‌شود، اما اگر اسلام نباشد ایران هم حفظ نمی شود، نه تنها اعتبار ایران به اسلام است بلکه همه چیز ما اعتبارش را از اسلام می‌گیرد. پس آقای مشائی اعتبار ما به امام رضا و حضرت سید الشهداء علیهماالسلام است نه به ایران.
و....
سید جون قضییه خیلی فراتر از این حرفاست.
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
سید روی انواع مهر و پرتاب های اون تخصص و شگرد داره !
فداييان رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۱۰۰۴
۲
دزدي از بيت المال ثمره ي ادعاهاي بوچ آقايان بهاري ... خدا ازتون نگذره.

آمين آمين آمين
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
سیستم مثبت دهی صراط برا نظرات خودشون دوبله میشه
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا همینطوره...موافقم
امیر حامی سوم تیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۱
۲
این اخر شونه چون بعد از این باید حساب پس بدن هم در این دنیا هم در اخرت
ماهور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۱
۱
چه مغزاي آكبندي مخصوص مملي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی تو ماهی
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
عکس این تاپیک مربوط به ماهاتیر اسفندیار است.
مشایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
لطفا موقع انتقاد از آقای مشایی اسفندیارشم بگین تا سوء تفاهم نشه ضمنن مدرک وسند در مورد این ادعا ها دارین ؟بدین مطالعه کنیم ما هم روشن شیم.