۰۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵

پشت پرده زندگی ارمیا، خواننده محجبه آکادمی موسیقی گوگوش + عکس

نام اصلی این فرد اورینب مشایخی است که دراین شبکه با ظاهری با حجاب بنابر دستور سازمانی این گروهک مشغول آوازه خوانی است .گفتنی است این برنامه توسط خواننده بدنام و بدکاره زمان طاغوت (فائقه آتشین معروف به گوگوش) مدیریت می شود و ظاهرا نامبرده با همکاری گروهک تروریستی منافقین قصد دارد امسال تمام قد در خدمت این گروهک تروریستی باشد.
کد خبر : ۱۰۱۹۲۰
به گزارش صراط، شبکه من و تو1 در سری برنامه آکادمی موسیقی گوگوش سعی در ایجاد الگویی دقیقا همانند الگو های رفتاری سازمان منافقین را دارد. سازمانی که هیچگاه اخلاق و انسانی را رعایت نکرده است. البته در ابتدای راه این سازمان با دنبال کردن مبانی اسلامی خودرا به عنوان یک تشکیلات دین محور معرفی کرد و از این طریق با جذب جوانان متدین مبارزات خود را با رژیم شاهنشاهی آغاز کرد.

خواننده به ظاهر با حجاب آکادمی موسیقی کیست؟

یکی از افرادی که در بعنوان خواننده در برنامه ای تحت عنوان آکادمی موسیقی در شبکه من و تو حضور پیدار کرده از اعضای گروهک تروریستی منافقین است.

بنا بر این گزارش فردی به نام ارمیا که با حجاب!!! در این برنامه در حال خوانندگی است عضو گروهک منافقین  است و برای افرادی که ذره ای با این سازمان تروریستی آشنا هستند این حرف قطعی و حتمی است. به دلیل اینکه منافقین رفتار شناسی خاص خود را دارند و افرادی که به دنبال مدرک هستند، افرادی هستند که تابه حال هیچ گونه مطالعه ای در رابطه با جنایات این سازمان مخوف نداشته اند! سازمان مخوفی که برپایه دروغ بنا شده است! 
حال حاضر شاهد هستیم که یکی از اعضای منافقین در یک شبکه طرفدار سلطنت حاضر شده و به نوعی ائتلاف پنهان را شکل داده است.



عکس گذرنامه اورینب مشایخی که در پرونده هویتی ایشون در سازمان منافقین خلق ثبت شده

نام اصلی این فرد اورینب مشایخی است که دراین شبکه با ظاهری با حجاب بنابر دستور سازمانی این گروهک مشغول آوازه خوانی است .گفتنی است این برنامه توسط خواننده بدنام و بدکاره زمان طاغوت (فائقه آتشین معروف به گوگوش) مدیریت می شود و ظاهرا نامبرده با همکاری گروهک تروریستی منافقین قصد دارد امسال تمام قد در خدمت این گروهک تروریستی باشد.

شبکه من و تو1 در سری برنامه آکادمی موسیقی گوگوش سعی در ایجاد الگویی دقیقا همانند الگو های رفتاری سازمان منافقین را دارد. سازمانی که هیچگاه اخلاق و انسانی را رعایت نکرده است. البته در ابتدای راه این سازمان با دنبال کردن مبانی اسلامی خودرا به عنوان یک تشکیلات دین محور معرفی کرد و از این طریق با جذب جوانان متدین مبارزات خود را با رژیم شاهنشاهی آغاز کرد. پس از پیروزی انقلاب و براندازی رژیم شاه سران جمهوری اسلامی با بی اخلاقی ها و خودسری های این سازمان برخورد کرد و درنتیجه این سازمان به یکی از دشمنان اصلی جمهوری اسلام ایران تبدیل شد. در زمان شروع جنگ ایران و عراق نیز این سازمان از هیچ گونه دشمنی با مردم ایران دریغ نکرد تا جایی که 12000 نفر از مردم عادی را به قتل رساندند تا رژیم ایران را قانع کنند تا با آنان تعامل نمایند.

از آنجا که سالهاست از سرنوشت رهبر اصلی این گروه خبری در دست نیست، مریم رجوی رهبری سازمان را در دست دارد و جنایت های خود را با هماهنگی سازمان های جاسوسی اسرائیلی و غربی پی گیری می کند. اما جدای از بخش تروریستی، این سازمان دست به انجام فعالیت های در زمینه فرهنگی و اجتماعی زده است تا به خیال خود در صورتی که حکومت فعلی ایران تغییر کرد خود را درون حلقه نظام حاکمیتی نماید و آرزوی خود یعنی بدست گرفتن قدرت را محقق نماید. از جمله این اقدامات فرهنگی ایجاد شبکه ماهواره ای منافقین، حضور در رسانه های اجتماعی اینترنتی مانند فیس بوک، بالاترین و پالتاک، ایجاد سایت های خبری، و ایجاد دفاتر و نهاد های به ظاهر بشردوستانه و حقوق بشری در کشورهای اطراف ایران به منظور ارتباط گیری با ایرانیان مهاجر و خارج نشین است که تا به حال نتوانسته است لکه ننگ ابدی خیانت را از دامن این سازمان تروریستی حتی کمرنگ کند!

جدیدترین توطئه این سازمان مخوف برای سفید کردن خود را می توانید در برنامه آکادمی موسیقی گوگوش مشاهده کنید. متذکر می شوdم به هیچ عنوان این چهره در صدد نام بردن از این سازمان نیست و فقط در پی ایجاد یک تصویر مثبت از بانوانی با این ظاهر (مریم رجوی) دارد. بانگاهی کوتاه به ظاهر ارمیا و شباهت او به مریم رجوی می توانیم به این موضوع پی ببریم. تاکید می کنdم هدف فقط و فقط  کاشتن یک ذهنیت خوب از این چهره در ذهن بینندگان است.

نام: اورینب

نام خانوادگی: مشایخی

متولد: اردیبهشت 1360

نام پدر: ح.مشایخی

نام مادر: ف.شهبازی

خواهر ایشون: ع.مشایخی

متولد: 1365

همسر اول: سید ع.ش (ساکن اصفهان)

نام فرزند از همسر اول در ایران: علی

طلاق در سال :85

مهاجرت به ترکیه در سال 86

ازدواج دوم: در سال 87

نام همسر دوم: میشائیل هانس

نام فرزندان ازهمسر دوم در آلمان:  ارلاوپانا – الیزابت


مادر و پدر ایشان از هم جدا شدند و پدر ایشون هم مجددا ازدواج کردند که مادر ارمیا همسر اول ایشون هستش.

مادر ساکن: ایران-تهران-منطقه نیروی هوائی

محله فعلی خیابان سازمان برنامه

پدر ساکن: ایران-تهران-شهرک غرب


همسر ارمیا با نام میشائیل هانس از مسیحیان جذب شده توسط این سازمان است که همکاری با این سازمان را پذیرفته است.

اورینب مشایخی یا ارمیا در آلمان توسط 3 خانواده طرفدارن منافقین حمایت مالی می شود پس از معرفی وی به شبکه من و تو1 مقدمات حضور وی برای شرکت در این شوی تلویزیونی انجام می شود. وی پس از گذراندن دوره های آواز و شناخت دستگاه های موسیقی وارد آکادمی موسیقی گوگوش شد. لازم به ذکر است این شخص به گونه ای انتخاب شده است که از هر نظر در فضای مجازی بدون سابقه قبلی است. شخصی که حتی یک ایمیل و  پروفایل در هیچ سایتی ندارد. این درحالی است که بقیه هنرجویان حاضر در آکادمی حضور فعالی در اینترنت هستند.


منبع: جبهه جهادگران مجازی

نظرات بینندگان
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۴۱۹
۶۳۷
دمتون گرم خیلی حال کردم بنده هم که یه کاربر عادی هستم همین حدس رو میزدم که شما الان با مدرک ثابت کردید از روز اول همه فهمیدیم که این ارمیا رو میخوان برنده کنن
ناشناس
|
United States of America
مدرک؟
الان کجای این متن مدرک اورده شده؟
فقط گفته کسی که مدرک بخواد نمی فهمه! ما می فهمیم و این جریان رو میشناسیم .........

شاید جزو مجاهدین باشه شایدم نه ولی اینجا مدرکی ارائه نشد
ناشناس
|
United States of America
صراط دمت گرم . با تشکر از این افشاگری.
ناشناس
|
United States of America
سلام.. خدا انشاء الله هدایتش کنه.. دلم سوخت براش... فقط 27 سالشه.. !!!
سعید
|
United States of America
جالب بود ایشون تا روز آخر ریتم رو بلد نبود !!
با اشاره دست بابک سعیدی می خوند !
ناشناس
|
United States of America
این دوست ما که دلسوزی فرمودند کسر 92 از 60 را چطور 27 بدست آوردند من نمیدونم!!!
ایمی
|
United States of America
میدانم آنقدر آزاد اندیش نیستید که این نظر را متنتشر کنید اما چرا به دیگران تهمت بدکاره و بدنام می زنید؟مگر پیغام امیرالمومنین ع را فرامو ش کرده اید که فرمودند ای مالک اشتر اگر کسی را شب در حال گناه دیدی صبح به چشم گناه کار به اون نگاه نکن شاید سحر توبه کرده باشد؟
مگر داستان حضرت موسی ع را فراموش کرده اید که خداوند به او فرمود پست ترین حیوان زمین را پیدا کن و او سگی را با خود همراه کرد و نیمه های راه با خود گفت شاید آن سگ بهتر از من باشد و او را رها کرد؟و خداوند به او فرمود به جلالم قسم اگر اورا آورده بودی تورا از نبوت عزل می کردم؟
به چه جراتی دیگران را پست تر تر از خود جلوه می دهید؟از خداوند نمیترسید؟
اگر ذره ای علی و حسین و فاطمه را می شناختید دست به قلم برای بازگو کردن چنین حرفهایی نمیزدید.خداوند به شما رحم کند.خدا را شکر که شما رهبر یک جامعه نیستید وگرنه تمام ملت را سر می بریدید.
فراموش نکنید قرآن میفرماید :یوم لاینفع مال و لابنون* الا من اتی الله بقلب سلیم
علی
|
United States of America
اقای ناشناس کجای این متن مدرک داشت؟
معلم
|
United States of America
ارینب از شاگردان من بود. دوران دبیرستان دختری بود بسیار متین و نجیب. چادری و با وقار.
حتی دست نوشته ای از او دارم که با خط درشت نوشته: "لبیک یا خامنه ای"
بارها او را با چفیه و پیشانی بند دیده بودم.
از بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان از او خبری نداشتم.
وقتی خبرها را خواندم و فهمیدم به چه عاقبتی دچار شده بسیار بسیار افسوس خوردم و بیش از پیش دانستم که چقدر چقدر چقدر باید برای عاقبت به خیری خودمان و بچه هایمان دعا کنیم.
هرکس ارینب را از آن دوران بشناسد نمی تواند باور کند که به چنین عاقبتی رسیده.
البته من عضویت در سازمان منافقین را نمی توانم باور کنم ولی متأسفانه شناخت ناقص و نادرست از اسلام او را به این ورطه کشانده.
خدایا همه را به راه راست هدایت کن و عاقبت به خیرمان گردان.
سید جواد
|
United States of America
دوست عزیز ناشناس اون یکی ناشناس منظورش از 27 سالگی و دلسوزی زمانی بود که ازدواج دومش شکل گرفت ، نه سنش. در ضمن دوست آلمانیمون درست میگن هنوز مدرکی ارائه نشده اگه بتونید با خونواده اش مصاحبه کنید که عالی میشه چون اونموقع میشه گفت مدرک وجود داره.
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۴۷۸
۲۰۰
صداوسيماي مابابرنامه هاي فعلي نميتوانددرمقابل شبكه هاي منحرفي چون من وتومقابله كند.انگارعيدنيست.فقط برنامه هاي تكراري.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا می تواند شما خط مشه خودت را مشخص کن .
هموطن عزیز منظورتان این که فیلمها ی مستهجن مثل ماهواره بخش کند ؟ چون شما عادت کرید به تماشا ماهواره وبا ذئقه شما جور در نمی اید؟
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
شبکه من و تو برنامه مستهجنی تا حالا ازش ندیدم گلم. واقعا اکثر برنامه هاش علمی و سرگرم کننده هست من نه کاری به برنامه های سیاسیش دارم نه ... فقط میدونم تا حالا چیز مستهجنی پخش نکرده و برنامه هاش واقعا اکثرا سرگرم کنندست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی توی صدای سیما ساز نشون دادن حرامه و هیچ کسی هم پاسخگو نیست ! یه روز دیدم اقای ضرغامی داره از نزدیک کنسرت میبینه تعجب کردم
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس صاحب نظرگرامي:
-همانطوركه آقاسامان اشاره كردن "من وتو"هيچ برنامه مستهجني نشون نداده ياحداقل ماازش نديديم.
-من برنامه اتاق خبرشوچندبارنگاه كردم كه تحليلهاي سياسي بسيارمنطقي ارائه ميده.
-شادر2خط جملتون چندبارخيط كاشتين پس بهتره درموردديگران اظهارنظرنكنيدمخصوصاًشماازكجاميدانيدمن برنامه هاي مستهجن تماشاميكنم؟واقعاًمتاسفم برات
-خط مشه ؟؟؟؟
-ذئقه؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سامان برنامه آشپزی ترویج بی حیایی
و بی غیرتی و قرطی بازی نیست؟
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان چراجوابمومنتشرنكردين؟
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
شبکه ماهواره ای من و تو :
ترویج مشروب خواری
تروجیج همجنس بازی
ترویج ارتباط با نامحرم و حتی ارتباط نامشروع با محارم
ترویج فرقه بهایت و فراماسونری
ترویج فرهنگ مبتذل غربی
بازم بگم....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین تو اینارو تو شبکه من و تو دیدی؟
نه عزیزم کانال و اشتباه زدی
اون شبکه ها رو نبین واست خطر داره
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی ! آمار ارتباطاتتو داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با شما هستم هر کی یا یکی
جواب درست حسابی دارید در این زمینه بفرماید
یا اینکه زندگی روزمره شما هم مثل دست اندرکان شبکه قوم لوط هست ؟
بیشتر برنامه هاشور دیدم بی خود بی جهت الفاظ ولفظ قلم صحبت نکن همینکه می توانی بخوانی برایم کافیه اینقدر از این بهایت وهمجنس بازان نجس طرفداری نکن لاجرم شما یا مسلمان نیستید یا از اسلام هیچ چیزی نمی دانید بیخودیهم شلوغش نکن
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
مرادجان خب داشته باشين.من يه آدم خشكه مقدس نيستم.قرآن هم تفسيرنميكنم ...تحليل هاي سياسي اغلب كانال هاروهم ميبينم.اكشالي داره اخوي؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا یکی داری طرف داری منافقین می کنی ؟ می دانی چی میگی ؟
صمد داداش احد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۲۳۶
۳۷۶
شبکه قوم لوط . منافقین . ریس بدکاره
کاش بیشتر وبهتر توضیح می دادی در مورد سایر مجریان نجس همجس باز وشیطان پرست این شبکه تار عنکبوتی
خداوند یاور شما باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش حرفات حقه اینها همشون اره از دم بی برو برگرد احمد شهید با جیگر در این مورد بودن ومرتیط اند
محمد حسین
|
Belgium
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۱۵۵
۱۰۵
در این که برنده شدن این فرد برنامه ریزی شده بوده شکی ندارم اما این گزارش شما هم من فکر نمیکنم ارزشی داشته باشه.یه چیزی رو به یه نفر نسبت میدین "عضو گروهک منافقین" بعد هیچ سند و مدرکی هم نذاشتین.جلو جلو هم جواب کسایی که میخوان بگن مدرکتون چیه رو دادید: "افرادی که به دنبال مدرک هستند، افرادی هستند که تابه حال هیچ گونه مطالعه ای در رابطه با جنایات این سازمان مخوف نداشته اند!"
یعنی توقع دارید همه مخاطبین سایتتون خبره ی شناسایی منافق و اون سازمان کثیفشون باشن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۱۶۸
۳۰۵
اینهم یکی از همسران مسعود رجویست
الناز
|
Iran (Islamic Republic of)
مواظب صحبت کردنت باش.
حرف دهنتو بفهم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من شما برو لالا
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۲۰۰
۳۶
سند و مدرک این ادعاتون چیه، این مطالب که در اینترنت فراوانه. قبل از این که شما بگید من اینها رو در اینترنت دیده بودم اما دلیل نمیشه که این مطالب درست باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا مدرک نداره طفلکی یه دختر خانمو با کلاس
فقط برای رضای خدا می خوانه
بعداز خواندگی ورقاصی می ره خونه نمازشو می خونه
زن مسلمان با یه مسیحی ازدواج کرده
اخه اگه از اسلام چیزی بلد بودی حرف نمی زدی بچه جون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما درست میگویید . یک سایت خبری رسمی که دارای دامین و مستقل در هر صورت شناخته شده و معتبر است باید برای اخبار خود مدرک و منبع داشته باشد ولی چرا مدرکی ندارید که درستی این موضوع را ثابت کند؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
این دوست ناشناسمون از اون بی تربیتاییه که آبرو واسه اسلام نذاشتن آقا حمید به دل نگیر. انگار تا به حال نشنیدن که وزن اخلاق در اسلام ازهر چیزی بالاتره! همیشه عصبانین و در حال فحش دادن! بعد می گیم چرا بهمون میگن تروریست!
سعید
|
United States of America
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۱۹۴
۲۸
این پرونده رو از بایگانی وزارت اطلاعات آوردین دیگه؟
ناشناس
|
United States of America
به تو چه مربوطه ؟
الناز
|
United States of America
دقیقا باهاتون موافقم آقا سعید.
حرف بدون مدرک میزنند هیچ انتقادیو هم قبول نمیکنند.
به فرض که شما راست میگید ارمیا تو هر گروهی که میخواد عضو باشه به خاطر اینکه صداش خوب بود رای اورد حقم داشت.
ناشناس
|
United States of America
پرچمت عوض کردی ؟
محمد
|
United States of America
پس چی؟ جایگاه این همه شایعات کجا بهتر از وزارت اطلاعات؟
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۹۲
۳۲
من هم به اول شدنش شک کردم ولی صرفا نمیشه همینجوری هر اتهامی رو درمورد وابسته به گروه منافقین بودنش قبول کرد.
اصلا گیریم که پدر مادرش توی گروه منافقین بوده شاید خود بیچارش اصلا از سیاست به دور باشه و زندگی خودشو بکنه
بازم میگم من اصلا ازش خوشم نمیومد و دوست نداشتم اول بشه ولی زمانی که اول شد یک مقداری حالم گرفته شد از این سناریو. بازم میگم یک مقدار چون واسم زیاد مهم نیست این چیزا و برنامه ها به فکر نون باشه خربزه آبه
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۱۳۱
۳۰۱
این شبکه متعلق به بهایی های و همجنس بازان و شیطان پرستانه
ناشناس
|
Germany
په نه په متعلق يه ايرانه
ناشناس
|
Germany
شما دیدی فیلم همجنس بازی مجریان این برنامه رو ؟ نکنه خودت با آنها بودی .
ناشناس
|
Germany
صراط خجالت نمیکشی نظر بسیار توهین آمیز ناشناس با پرچم بیگانه رو منتشر کردی؟
صمدداداش احد
|
Germany
برای پاسخ شما فرد نسبتا" محترم که با بیرق شیطان بزرگ تشریف اورید وطرفداری از همجنسبازان می نماید . توجه داشته باشید در مورد شبکه تلویزیونی صحبت می نماید که برای یک کشور مسلمان وشیعه مذهب برنامه می سازد .وهدف ان تخریب ارزش اسلامی وانقلابی با شایعه وبهتان در زمانیست که کشور ومسئولین هدف اماج تهمتها وبهتان می باشد
نمی فهمید چون ایمان ندارید وشاید سرسفره غذا بجای وضو وسپاس گذاری از خالق هستی
مشروب سرو می نماید اینها نشانه چیست ؟
پس بلند می گویم مرگ برشیطان وطرفداران وهواداران در تمام ایام زمان
ناشناس
|
Germany
تنهایی فکر کردی؟
خودسیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۱۳۳
۴۷
اما به نظر من با آوردن این خانم به ظاهر محجبه در این برنامه میخوان تعریف جدیدی از دین ارائه بدن(مثل گذشته) و بگن که خوانندگی با حجاب زن تضادی نداره و خانم ها میتونن هم دین داشته باشن و هم خوانندگی و ... انجام بدن
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
افراد شرکت ‌کننده از گونه‌ های مختلفی انتخاب شده‌اند تا مخاطب با هر نوع سبک و روش زندگی ، بالاخره با یکی از این افراد احساس همزاد پنداری بیشتری کند
سرباز سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۹۷
۹۰
سلام
دستتون درد نکنه از همون اول که ارمیا امد تو این برنامه معلوم بود که میخوان برنامه رو جنجالی و سیاسی کنن.و بگم این خانم محجبه برنده میشه نه با کسی دست میداد نه کسی رو در اغوش میگرفت.مرگ بر منافقین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۱۳۰
۲۲
احتمالا" شما تعریفی از مدرک ندارید !

تایپ کردن یک سری مطالب را مدرک نمی گویند .
با توجه به اینکه اگر شما راست می گفتید رو نوشت کارت عضویت منافقین !
پاسپورت ، شناسنامه یا هر مدرک محکمه پسند دیگری را منتشر می کردید ، در نتیجه ما فرض را بر دروغ بودن این مطلب می کذاریم !

ضمنا" اگر اندکی اطلاعات سیاسی داشتید می فهمیدید که اگر وی واقعا" منافق بود ، هنگام برنده شدن از منافقین یاد می کرد ، عمس رجوی را به دست می گرفت ، با پرچمشان دور افتخار می زد !
از اردوگاه اشرف می گفت و خلاصه اینکه منافقین نمی آیند یک نفر را مخفیانه جایی بفرستند و وقتی نقشه شان عملی شد (برنده شدن در برنامه)
هیچ حرکت دیگری هم نکنند !
الناز
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز ممنون از نظراتت
این سایت فقط سعی داره افراد رو تخریب کنه چون حرف زدن مالیات نداره
منم مثل صراط یک سری مدرک دارم که مدیر مسیول صراط مدتی در بورکینافاسو برای سازمان سیا جاسوسی میکرد و ضمنا یک سری کاباره تو ترکیه داره ماهیانه مخارج صراط رو از ام ای سیکس دریافت میکنه پدرش جروء مجاهدین خلقه مادرشم توده ای هست داییش حمل طرفدار شاه و خاله اش هم طرفدار سبزهاست
صبح به صبح دستورات رو شخصا از اوباما میگیره
تازه مذهبش هم که نگوه هم بهایی هم سنی هم لاییک
میبینید تهمت زدن ساده هست
سعید
|
France
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۲۲۸
۱۹
اونوقت میگید چرا سایت بیخودتون هی فیلتر میشه دوباره به اسم ولایتمداری رفع فیلتر میشه
تهمت میفهمی ینی چی؟؟
نوشتی مهاجرت به ترکیه در سال 86
ینی تا سال 86 تو ابران بوده
ینی یه منافق تو ایران بوده و پدرشو در نیاوردن یا نفهمیدن ولی الان یهو همه میفمن منافق بوده؟؟؟؟
mohsen
|
France
نه عزیزم ایشون مثل بعضی دیگه رفتن اونجا جذب سازمان شدن
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۳۶
۱۳۷
با تشکر فراوان از این مقاله عالی
صمد داداش احد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۴۴
۵۷
سناریو ی از پیش طراحی شده است ونیاز بیشتر دارید تا دراین خصوص توسط صاحبان نظر واساتید محترم مورد کالبد شکافی قرار گیرد .لاجرم این شبکه قوم لوط انقدرپلید وشیطانیست که همان مسئولین وقت ان واسپانسرهای ان وکشوری که در ان برنامه تهیه می شود همه موید این مطلب هستند که هدف انها ایجاد یک
تیپ وپوشش وهارمونیگ جدید می باشد . لیکن این نسخه ها برای نسلهای چهارم خطرناک می باشد ولی در عین حال معلوم حال هستند وپلید
یکی دیگه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۷۰
۱۵
شما توی قسمت مخاطبین محترم نوشتین که نظراتی که حاوی توهین باشد رو منتشر کنید. پس این همه توهین چه جوری چاپ شده!!!!
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۴۴
۵۸
خانم گوگوش هم از اعضای اطاعات است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم ؟ زن داریم تا زن اسمش شبیه اسم ادمیزاد نیست
محمدهادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۱۳۰
۱۲۶
مرگ بر منافقین
من یک شهروند آزاد ایرانی هستم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۸۵
۱۵
در مورد اینکه مطرح کردن چنین شخصیتی با چنین اعتقادات و طرز فکر هدف داشته (شکی هم وجود نداره) اما پذیرفتن اینکه ایشون جز منافقینه خیلی سخته و نیاز مند ارائه مدرک مستدل است. اگر چنین چیزی با قطعیت درست باشه پس علت اینکه رسانه ،مطبوعات و یا دیگر سایت ها حرفی در این مورد نمیزنندچیست؟؟؟ چرا همیشه یکسری از سایت ها و موسسات مثل کیهان چنین افشاگری هایی میکنند ولی دیگران از چیزی خبر ندارن؟؟؟ اگر درسته چرا به مردم اطلاع داده نمیشه؟؟؟؟؟ در ثانی مگر چه میزان از مردم با دیدن چنین شخصیتی نام مجاهدین خلق به ذهنشون رسیده ؟؟؟؟ برید نظر سنجی کنید !!! لطفا مطالب مستند در اختیار کاربران قرار بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بریده های از سازمان منافقین یا به زعم شما مجاهدین ایشان را اینگونه معرفی کرده اند اقای وکیل مدافع
محمدباقر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
۱۷۰
۲۵
اگه چیزی که میگین راسته مدارک قانع کنندهای بیارین؟
ماچطوری باورکنیم شماراست میگین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر کن مدرکم بیارن
ما که خیلی ارمیا رو دوست داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونهم شما را دوست داره
ناشناس
|
France
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۷۰
۶۹
تغییر سبک زندگی و عوام فریبی!!
مردم متدین ایران زیرک تر هستند که فریب این عروسک های خیمه شب بازی را بخورند
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۹۳
۶۷
بیکارید این برنامه های مسخره رو میبیند ؛ ۲۰:۳۰ بهتره که!!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۷۰
۵۷
مرگ بر منافقین جلاد
ایراندوووووست
|
Germany
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۳۱
۱۲۵
از اولش هم معلوم بود این اتفاق میفته...
ما ماهواره نداریم ولی همسایه وفامیلا که تعریفشو میکردن من فهمیدم که کاسه ای زیر نیمکاسه هست....
اینا میخوان قداست حجاب و از بین ببرن و عده ای ساده دل گولشونو میخورن....
راستی نورا خانوم و دختر شیرازی کجان که قربون صدقه برن ؟ممل خان شما کجایی؟منحرفا دارن از دستت یه نفس راحت میکشن.....
عید همتون مبارک صراطیای دوست داشتنی ....
ناشناس
|
Germany
غلط کردی نشستی تمام برنامه را برات تعریف کردن
دختر شیرازی
|
Germany
ما هستیم ایراندوست! شما فعلا راحت باشید!به وقتش خدمت می رسیم! هه هه....
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۴۳
۱۲
ازخدابترسين بدون مدرك حرف نزنين تهمت گناه بزرگيه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۳۶
۱۴
سازمان مجاهدین، سازمانیست که از اول انقلاب با بمب گذاری ها در شهرهای ایران، همراهی با یک دیوانه مانند صدام بر علیه کشورمان ایران، دارای یک ایدئولوژی خشک و وحشتناک که حتی اعضای خودشون هم هیچ حق اظهارنظر را بدون اون 2 سرکردشون ندارند. معلوم هستش با این همه گندکاری، به نوعی خودشون رو با این نوع تبلیغات مسخره مثل فرستادن یکی از اعضاء به شبکه من وتو بخوان از خودشون روحیه ای ملوس ،لطیف نشون بدن، جالب هستش این سازمان اونقدر خشن و روحیه جنگ طلبانه دارد که حتی روی دیگر گروههای مخالفی که بر علیه کشور و نظاممون در خارج کشور هستند را سفید کرده ،و کلا این گروهک را اصلا قبول ندارند.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۷۹
۲۰
سلام مثل اینکه همه ماهواره دارید . اما صراط چرا به خانم گوگوش توهین میکنی . ایشان تا چند سال پیش هم ایران بود . و توبه کرده بود .
شهاب
|
Germany
|
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۳۹
۶۴
این یه برنامه سرگرمیه قبول دارم سیاسیش کردند و این خانم اصلا محجبه نیست فیلمشملو رفته.اما ما نباید حساس باشیم عین یه برنامه ی سرگرمی بهش نگاه کنیم بی تفاوت باشیم اخرشم یه مرگ بر منافق و سلطنت طلب بگیم تموم شه بره.این همه خودمونو درگیرش نکنیم
الناز
|
Germany
میشه چند تا از این فیلمای لو رفته رو به ما معرفی کنید
آزاد انديش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۶۰
۱۲
مدرك؟!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۱۱
۴۳
من کاری به این حرفا ندارم اما اگه این خانوم مسلمونه باید بدونه که شنیدن صدای زن توسط نا محرم گناهه و زن نمی تونه خواننده بشه اما ایشونو نمیدونم ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۵۹
۵۴
همشون با هم دست دارن پول مردم ایران را بخورن
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۱۳
۱۵
آخه صراط اراذل تو بر چه اساسی برداشتی یک شایعه فیس بوکی رو تو سایت در پیتت کپی پیست کردی؟ ارمیا هر گونه وابستگی به هر گروه سیاسی رو رسما تکذیب کرده. امیدوارم وقتی میاد ایران ازت شکایت کنه تا ببینم غیر از بازگویی این مزخرفات کپی شده چیز دیگه ای هم برای گفتن داری یا نه
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۷۸
۸
خداییش برنامه جالبی بود من چند برنامشو که تهران بودیم دیدم. مردم چیکار کنن شب عیدی وقتی صدا سیما حتی یک اهنگ از افتخاریم نمیزاره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۱۲
۱۶
خوش به حالتون شما هم شبكه من و تو نگاه مي كنيد
گمراه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۱۱
۷
فرض کنیم که منافق هسات یا نیست اصلا همه کاره هست این که نوشتی صراط ناصراط اصلا چه دردی از مملکت درمون کردی خواستی خودتو نشون بدی یه با هم از مشکلات مردم از بی کاری از گرونی حرف بزن یا به مزاجت خوش نمیاد یا نمی ذارن که بیاد . خلاصه اینکه اصلا به کسی ربطی نداشت که این خانم کیه باشه یا نباشه هم اصلا مهم نمی باشد ......... بی کارین! ها .
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۶۶
۵
صراط جان!!

مدرک بده اذیت نکن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۲
۱۱۹
ترا به خدا یعنی کسی پیدا میشه به صدای این منافق گوش بده و یا دور از جون بلا نسبت پولی بابت سی دی او در آینده بپردازه ؟ لابد مسعود رجوی و دار و دسته اش ! چون انسان عاقل شنوایی گوش خود را برای لذت بردن از چیزهای خوب احتیاج داره نه برای حرام کردن به روی نکبتهای انکر الاصواتی همچون اینها.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۵۰
۲۰
اگه دکتر حسین نصر جاسوس سیا هست، ایشون هم عضو منافقین هست.

راستی چرا فقط عکسش توی پرونده رو انداختین؟ خب خود پرونده رو هم می ذاشتین دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۵۳
۲۱
وقتی رئیس .... یک آدم بی کفایت باشه همین میشه.
جالبه مثل اینکه فقط ما ماهوره نداریم همه دیدن همه نظر میدن فقط برای ما داشتنش حرومه گناه داره و تهاجم فرهنگیه....
البته مردم حق دارن بجای دیدن برنامه های سخیف تلویزیون برنامه های مفرح و شاد شبانگاهی نگاه کنن.
حسین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۷۴
۷
شبکه من و تو ، جم کلاسیک ، بی بی سی و ... با همه بدیهایی که شماها در مورد آنها میگوئید بیشترین بیننده را در میان مردم دارند . این موضوع را همه میدانند از جمله خود شما و همین مساله شما را آزار میدهد . کافیست سری به پشت بام بزنید تا انبوه دیشهای ماهواره را در سرتاسر شهر ببینید
مصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۳
۳۴
سلام.منم مثل خیلی ها ازبرنامه های علمی و..که من وتو 1 پخش میکنه خوشم میاد اما این شبکه رو اصلا نمیبینم.بنظرشما گنجوندن اینهمه برنامه غنی دریک شبکه نیازمندثروتی هنگفت نیست؟وکی میتونه این ثروت رو فراهم کنه جزیک سازمان قوی و بانفوذ.گوگوش هم بااون سابقه ی درخشانش توایران مردم رو اسکل کرده.اصلا رفتنش از ایران بعدازاونهمه سال وترقی ناگهانیش همه وهمه جای سوال داره.بهتره جوونای ایرانی چشماشون رو باز کنن وگول ظاهروزرق وبرق این شبکه شیطانپرست رو نخورن.
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۶۱
۴۵
شماها همش عینک بدبینی به چشمتون زدین
اگه میتونستم می رفتم با ارمیا ازدواج میکردم.عاشقشم آخه حرف شما سند داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آکادمی گوگوش حرف نداشت همش تخریب تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟
يكي
|
Germany
ناشناس آي كيو،نوشته طرف متاهله..
ليلي
|
Germany
من موافقم فقط به خاطرصدا بود که ارميا برد
ناشناس
|
Germany
ازدواج شما با گوگوش میشه ششمین ازدواج رسمی او ، برای شما چندمین محسوب میشه ؟ خلایق هر چه لایق !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۴۵
۵
ساز مخالف همیشه هست .رقیبها ....
مگه درانتخابات نبود یک سری میگفتن با کلکه ؟
درستو غلط مثل شکرونمک قاطی شده .نمیدونیم کدوم درسته کدوم غلط .
هیچکس هچکسو قبول نداره .هرچی آدم موفقتر میشه دشمنانش هم بزرگتر میشن ...
پروردگار آدمیان به داد روابطمون برسه ....
حد وسط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۳۷
۳۱
خدا انگلیسو خیر بده که باعث شد 20:30 زیر بی بی س له بشه...تــــِ
حسن
|
United States of America
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۲۶
۲۳
من هم همین احتمال رو میدم که ایشون از منافقین باشه اما یه چیزی برام سواله و اون اینکه مگه تو منافقین ازدواج ممنوع نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۴۷
۸
خاک بر سرتون ای صراط نیوزی ها که مثل چهار پایان هر چه را جلوی تان میگذارند بدون تحقیق و بررسی میبلعید و نشخوار میکنید و سپس محضوماتتان را بدون کمترین حیایی در ملا عام تخلیه میکند تا همفکرانتان از آن لذت ببرند .
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۴۶
۴
ببینید من الان می نویسم این سایت متعلق به سهیونسیم است کاری نداره به مردم وصله چسباندن مهم این است که برنامه های صدا و سیما انقدر ضعیف هستند که شما هم به جای اینکه سعی کنید برنامه های خودتون را قوی کنید سعی در تخریب سایر برنامه ها دارید اصلا ارمیا بد ولی این برنامه فوق العاده سرگرم کننده است شما برید آمار بگیرید ببینید برنامه های داخلی چقدر بیننده داره و برنامه های خارجی چقدر جالب اینکه برای حل این مسئله هم راه حل خوبی پیدا کردید دیش های ماهئاره را جمع می کنید که بهترین راه حل پاک کردن صورت مسئله است ...
ارمیا
|
United States of America
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۴۴
۴۳
این مطلب چند هفته پیش تو سایت های زنجیره ای زرد نیوز منتشر شده بود! اعتبار صراط رو زیر سوال نبرید
ناشناس
|
United States of America
ارمیا خانم از مسعود رجوی چه خبر ؟!
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۷۶
۱۹۲
از روز اول معلوم بود که این یک سناریو ار قبل طراحی شوده بود این خانم مطئنن یک منافق هست بلکه مطمئن باشی یک وهابی یک خود فروش ... می باشد این شبکه یک شبکه ای هست که همه کارهاش از قبل طراحی شوده حتئ از انتخاب مجری تا انتخاب برنامه هاش این شبکه شبکه برای جذب مخاطب و استفاده در روزهای که نیاز دارند مثلن در اشوبها و غیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به کامت شما 15 رای منفی داده شده... برو کوچولو بگیر بخواب دیر وقته
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۰۰
۶۹
بدون مدرك حرف نزنين الآن ما از كجا اينو باور كنيم؟
مهرناز
|
-
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۶۲
۸۷
سلام به همگی با تشکر از صراط عزیز
به نظر من هم حضور بی سر و صدا و بدون همراه این خانم در آکادمی از اول شک برانگیز بود. کلا در اینکه تعریف جدیدی از دین میخوان ارائه بدن شکی درش نیست. ولی مطالبی هم که ما ارائه دادین مدرک محسوب نمیشه.به نظر من ما توی ایران اگر میخواهیم مبلغ دین اسلام راستین باشیم باید مثل اونا زیرکانه اهدافمون رو پیش ببریم نه اینکه با تخریب همدیگه و بی احترامی بدتر مردم رو از خودمون زده کنیم.ما چون روش درستی نداریم اونا با استفاده از زرق و برق وپوشش جدید به دین موفق میشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۷۷
۱۴
صراط
من که این برنامه را نمیبینم ولی در جامعه خیلی طرفدار پیدا کرده
به نظر من شما باید راه بهتری برای تخریب پیدا کنید.این حیله شما تکراری شده!!!!!!!!!
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۱۸
۳۴
ایشون توی دانشگاه تهران درس خوندن و همونجا با یه آقای آلمانی آشنا شدن و به آلمان مهاجرت کردن , عکسشم عکس دانشجوییشه پس خواهشا شما که دم از دین و ایمان میزنین بدونه مدرک و سند به مردم تهمت نزنین
سیدمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما برو تو سایت کتابخونه دانشگاه تهران و اسم ایشون رو تو پایان نامه ها جستجو کن. اگه چیزی پیدا کردی به ما هم بگو.
این قضیه فوق لیسانس فلسفه که تو برنامه گفتن یه دروغی مثل بقیه دروغ هاشون بود.
یعنی واقعا این قدر احمقند که به فکرشون نرسید که شاید یه نفر بره و یه کم تحقیق کنه! واقعا خداروشکر که دشمنامون از احمقان هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۰۲
۴۳
باسلام- خودمون بخوايد كسي رو خراب كنيد خوب بلديد با احساس مردم بازي كنيد هر چي كه به نفعتون نباشه ضايع يا مچالش ميكنيد
غمگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۶۲
۱۷۸
خاک بر سرت مگه آدم قحطی که عاشق ارمیا شدی خدا ریشه تمام عوامل من و تو را بکند من با اینکه ماهواره دارم اصلا این شبکه را دنبال نمی کنم مگر مهمونی باشم که ببینم خدا فرج آقایمان را برساند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۲۰
۲۰
شما با چه حقی درمورد جزئیات زندگی خصوصی دیگران شایعه پراکنی میکنین؟
تازه به فرض اینکه درست هم باشه شما حق ندارین درمورد سوابق فامیلی یه آدم معمولی انقدر حرف بزنین.
اگه دیگران درمورد خود شما بخوان حرف بزنن مسملما نقاط تاریک خیلیییی بیشتری وجود داره!
ايران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۹۵
۱۳
استقبال مردم ايران از تماشاي يه شبكه بهائي نشانگر ضعف صدا و سيماي خودمان است.
رونوشت: رئيس محترم... أقاي...جهت استحضار
ايران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۷۳
۹
استقبال مردم ايران از تماشاي يه شبكه بهائي نشانگر ضعف صدا و سيماي خودمان است.
رونوشت: رئيس محترم... أقاي...جهت استحضار
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۱۲
۱۲
اطلاعات شما از ارمیا بیشتر شبیه یه پرونده اداره گزینش یا همچین چیزی هست که حاوی هیچ سندومدرکی هم نیست. با این حرفها بیشتر خودتان را زیر سوال می برید. دسترسی شما به عکس پاسپورت شخصی کسی اون هم از پرونده اش در سازمان مجاهدین بسیار جالبه !!!!!!
هرکس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۲۴
۲۱
بجای تهمت زدن به مردم برید خودتون رو اصلاح کنید و چهار تا برنامه درست و حسابی درست کنید تا بتونید با شبکه های ماهواره رقابت کنید ، زورتون به حریف نمیرسه ناجانمردانه بازی نکنید
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۲۳
۲۱
بابا برید خجالت بکشید این حرفای مسخره چیه میزنین بیچاره این ارمیا مسخره ها خودشون میبرن ومیدوزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو از وابستگانش هستی ؟
هرکس
|
Kazakhstan
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۱۹
۱۳
بجای تهمت زدن به مردم برید خودتون رو اصلاح کنید و چهار تا برنامه درست و حسابی درست کنید تا بتونید با شبکه های ماهواره رقابت کنید ، زورتون به حریف نمیرسه ناجانمردانه بازی نکنید
ناشناس
|
Kazakhstan
همون بهتر که اسمت هر کس بمونه .
شهاب
|
Germany
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۲۲
۴۲
من که عاشق ارمیا هستم واسه همینم این چرت و پرتا رو باور نمیکنم..به احتمال زیاد از طرف دشمناش باشه.این مطالب تو اینترنت زیاد هست داشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۲۲
۶
خب اگه راست می گی چرا عکس کامل پاسپورت را نذاشتی. چرا زودتر نگفتی که بهش رای ندیم. . یه عکس فوتوشاپ گذاشتی با چهار تا اسم جعلی. خودتی صراط
مهيار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۵۱
۸
ارميا فوق ليسانس فلسفه از دانشگاه تهران هست...اگه همچين شخصي وجود نداره بايد دانشگاه تهران بياد بگه تا همه باور كنن...من باور نميكنم اون جزو منافقين باشه
يسنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۹۷
۷
وااي ، خدا از گناهتون و دروغ و بهتاني كه راه به راه به اين و اون ميبنديد به اسم اينكه اسلام رو سرپا نگه داريد نگذره...
يه مشت رواني .........
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۰
۷۵
دراینکه شبکه من و تو اهداف اومانیسم سکولار رو دنبال میکنه و برنامه هاش از لحاظ علمی حرفی برای گفتن نداره و عوام رو میتونه فریب بده هیچ شکی نیست.

اما این شرکت کننده به ظاهر مشکوک هست اما اگه مدرک قابل قبول ارائه بدید همه چیز ثابت میشه وگرنه همه اطلاعات بی ارزشه.
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۳۷
۴۱
سری به صفحه فیس بوک خانم ارمیا بزنید. عضویتش در هر گروه سیاسی رو تکذیب کرده و به خاطر اینهمه توهین و افترا براتون ارزوی قلبی فراخ و طلب رحمت از خدا کرده. صراط یه کم انصاف داشته باش.
نیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۹۲
۲۱
من صدای ارمیارو واقعا دوست داشتم دوسندارم باور کنم راسته اخه چرا بچه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۸۸
۵۰
با سلام خدمت تمام دوستان
اگر صدا وسیما برنامه جالب و جذاب پخش نکند، آیا من بچه مسلمون حق دارم هرچی دلم خواست نگاه کنم؟
چقدر خوبه وقتمون را صرف کارهای بهتری بکنیم تا ببینیم این خانم کیه و چکارست....، هرچند که معلومه
تا این دنیای پر شیطنت،خدا همه مارا به راه راست هدایت کند
اولش خودم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعله می تونیم برنامه یاد خدا رو نگاه کنیم و از مجری مهربان و خوب و با ایمانش درس بگیریم
راستی اقای جمشیدی کجاست؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۲۱
۱۴
اي بابا
اين عكس ممكنه عكس هر كارتي باشه
در ضمن عيسي به دين خود موسي به دين خود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۲۰
۱۰۵
از این بحث کارشناسانه لذت بردم. دقیق و موشکافانه. حرفتون رو قبول دارم
hasan b
|
United States of America
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۰۸
۸
منافقین خیلی‌ به این ملت ظلم کردن و جایی بین مردم ایران ندارند اما مطمئنید ارمیا از این سازمان میاد؟ میدونید سزای تهمت زدن چیه دیگه؟
عجب
|
United States of America
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۳۶
۲۰
خوب شما که بدتون میاد نگاه نکنید.خوب مهم اینه مردم خوششون اومده .حالا عضو هرجا می خواد باشه. بچسب به خرداد کار زیاد دارین.برادران دالتون با بهار چه میکنن
Kiarash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۱
۷
من نمي دونم
پیام
|
United States of America
|
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۴
۶۹
ديگه بخور و بخواب و بخون تمومه .. بدو که آشپزخونه اشرف با يه گوني پياز و سيب زميني منتظرته..
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۷۷
۵۹
سلام برادر ۱- عکس گذرنامه باید مهر داشته باشه ۲-سازمان مجاهدین خلق از سویه اتحادیه اروپا به عنوان سازمان تروریستی شناخته میشه و به اعضای این سازمان حق اقامت و یا ویزا داده نمیشه ۳ – این چطور عضو سازمان مجاهدین خلقه که تا حالا عراق نرفته در صورتی که به افرادی عضو این سازمان میگن که دوره ای را با این گروه بوده باشند و آموزش دیده باشند ۴- ایشون فوق لیسانس فلسفه را از دانشگاه تهران گرفته و پدر ایشون استاد دانشگاست و من ایشون را میشناختم ۶-شما به غیر از یک عکس بد کیفیت که شاید فتوشاپ باشه هیچ مدرکه دیگه ای رو نکردید ۶- یکم از مولاتون علی مردانگی رو یاد بگیرین
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۸۳
۹
این شایعه ها ت فقط برای خودت خوبه
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۵
۹۳
صداش عالي بودولي خودش....واقعاكه!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۷
۴۳
لطفأ با نوشتن اين مقالات نام اين ها را مطرح نكنيد . متاسفانه رسانه ها از سر بي سوژگي آب در آسياب دشمنان اين آب و خاك مي ريزند.
منصور
|
Germany
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۷۶
۶
اگر این عکس عکسه ویزا یا پاسپورتشه چرا مهراداره گذرنامه روش زده نشده.آکادمی یک ماهه شروع شده چرا از قسمت اول نگفتید ارمیا کیه آخی رفتین فکر کردین که چی بگید نه یا رفتین اسمشو نوشتین توی لیست سیاه سپاه قدس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۷
۱۲۴
حتما" جزوه گروه سرود مدرسه بوده
عکس اون موقه ها را نداری ؟
رقاصه گری و......
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۰۷
۱۳
سلام اقا صداش خوب بوده اول شده .چون اول شده منافق چراالکی حرف میزنید اخه یه کم فکر کنید چرا شایعه سازی میکنید؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۲۵
۹۵
يكي از دوستان من از اقوام ارمياست
پسر ارميا از همسر اولشه و اسمشم ارنب است
اما اين افشا گري ها رو بايد يه ادمي كه خودش سالم و پاكه انجام بده نه ادمايي مثل.........
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۹۰
۱۰
ما اصلا نیاز به دشمن نداریم... خودمان برای خودمان دشمن فرضی ایجاد میکنیم... چرا قبل از این که این خانم قهرمان اکادمی شود بحث از عضو بودن او در سازمان مجاهدین نبود حالا که قهرمان شده براش شایعه می سازید؟ بس کنید و دیگر ابروی بنده ی خدا را نریزید.. به خدا قسم اگر این ها دروغ باشد از شما نخواهد گذشت. در ضمن مدرکی بر اثبات این حرف ها دارید ؟
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۹۷
۱۳
همین یک بیت شعر خانم ارمیا برای همه ی مخالفان و دشمنان و شایعه سازان ایشان کافیست ::

هر درونی که خیال اندیش شد.

چون دلیل اری خیالش بیش شد
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۸۳
۳۷
بابا ول کنید این چرندیاتو سی ساله خودتونا کشتید با این حرفا خودتون حالتون بهم نخورده!!!!!!!
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۳۶
۱۵
بابا منافق کیلویی چنده ؟؟ این بنده خدا که فوق لیسانسشو از دانشگاه تهران گرفته چطور میتونه منافق باشه با اون گزینشهای سخت دانشگاه اونم یه دختر دهه شصتی چرا به این که بنده خدا که تا حدودی مظاهر اسلامی رو رعایت کرده گیر دادید و از بقیشون غافلید !! گناه کرده روسری سرش انداخته؟ یا به مذاق شما خوش نیومده که عادت کردید همیشه اونورآبیها رو بی حجاب ببینید؟
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۰۶
۱۵
چرا تهمت میزنید؟شماها با همه مشکل داریدهمه بدن فقط شما خوبید.مردم خودشون به امیا رای دادن چون واقعا صداش قشنگه اصلا من خودم یکی از طرفداراش بودم وبهش رای دادم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
منم باشماموافقم
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۷۰
۶۳
اوه اوه نشستم از بالا تا پایینو کامل با نظرات خوندم .... به این نتیجه رسیدم که نه به حساب طرفداران ارمیا و نه مخالفان هیچ کدوم اونا هدفی از صحبتاشون ندارن فقط کامل کاملش اینه که یه جور خوددرگیری و به جون هم افتادنه ...خدا شفاتون بده ... جمیعا
ایدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۸۷
۲۹
ارمیا31سالشه نه27سال من که باورم نمیشه زندگیش اینجوریه
آرمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۰۹
۶۴
ما که ازش بدی ندیدیم به هر حال صدای خوبی داشت و به حقش رسید
... ما همشه همینجوری بودیم و هستیم هر کی به یه افتخاری دست پیدا می کنه می بریمش توی حاشیه صرف نظر از این که ببینیم به کجا رسیده ....
یه دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۹۹
۳۷
اخه دوست من اینقدرمنفی نباش ازکجا زندگی این دختررومیدونی
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
۷۷
۲۶
برنده شدن ارمیا فقط دلیلش این بود که بگن خوانندگی یه زن ربطی به حجاب نداره و یه بدعت نو درست بکنن ولی یه سوال مهم رو از خودتون بپرسید این شبکه که داره برنامه سازی میکنه و کلی هم برنامه میخره پولش رو از کجا میاره در صورتی که تبلیغات هم نداره .
چرا هیچ وقت کیوان و مرجان عباسی ( صاحبان شبکه ) جلوی دوربین نیومدند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
۲۸
۱۱۲
اینکه عکس لعیا زنگنه ست تو سریال اسمشم یادم نیست.........اولین سریالی که بازی کرد
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
۲۱
۱۲۷
این خانوم حجاب ر وبه یه تیکه پارچه رو سر تنزل داد!!واقعا که مسخره است!
مطمئنا اگر ورود ایشون با نقشه ی قبلی نبوده،کاملا با سیاست این شبکه جور دراومده و حسابی سر ذوقشون آورده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
۱۱۱
۲۳
همه این بامبولا برای اینه که ذهن مردم از این گزانی لجام گسیخته منخرف بشه
ارمیا صدای دلنشبن و گرمی داره و هدف این برنامه نیز صرقا سرگرمی و شو تلویزیونیه حداقل از اراجیف سیما خودمان که بهتره
حمید
|
Russian Federation
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
۱۵۹
۷۱
واقعا که : چه مردمی داریم ...
فقط و فقط متاسفم .
خرم سلطان
|
Hong Kong
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
۱۹
۳۱
با گمراه و هرکس موافق ام
علی لر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
۱۲۴
۱۹
حسود هرگز نیاسود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
۱۲۸
۱۳
دروغ وتهمت خداهدایت کند همه را
الینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
۱۶
۷۳
باتشکر از اطلاعاتتون
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
۲۵
۲۶
من هرچی به عکس این و مریم رجوی نگاه کردم، شباهتی ندیدم!
صراط جان! یه کم راهنمایی میکنی؟!
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
۱۱۶
۱۶
این نظر مدرک میخواهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
۱۸۹
۷۶
حالا ی نفر حجابو رعایت کرده باید اینقد دروغ ببندن بهش
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
۲۰۳
۲۴۶
سلام به همه من قسمتي از نظرها راخوندم .در مورد اين برنامه بايد بگم ما ماهواره نداريم وفقط قسمت اخررو توخونه يكي از اقوام ديدم .مامن شماهركس كه ادعاي مسلماني ميكنه بايد به همه چارچوب ها معتقد باشه نه اينكه يه نفر هر غلطي بكنه بعد به خاطر يه روسري هزار تا ايه بياري كه اين بيگناهه.جديدا ازايه هاي قران تفسير هاي غلط ميكنيد اين هم از جديدترين روشهاي منحرف كردن جوانان متاسفانه .من خواهشم اينه تفسيد غلط نكنين شبكه هاي ماهوارهاي همه ضد دين هستن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
۳۴
۲۵
خودتونو مسخره کردید همین که توی اون همه بی حجابی محجبه است کارش از تمام محجبه های ایران درست تره
nashenas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
۱۲
۵۲
marg bar monafegh
mziaee
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
۱۰
۱۸
به نظرمن این خانم وقتی به مسابقه اومدآکادمی دید بهتراون اول بشه برای همین امیرحسین درنیمه نهایی حذف کردبه نظرمن کارارمیاواقعامسخرست آدم یابایدمسلمون باشه آواز نخونه یااگه میخوادآوازبخونه این کارای مسخره روانجام نده البته وابسته بودن به هرگونه گروهکی ردمیکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مسخره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
۴
۴
حح
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
۹
۱۲
سلام از اطلاعات خوبتان ممنونم .متاسفم که نام مبارک یکی از انبییای بزرگ الهی رو رو خودش گذاشته. اینا یک مشت فاحشه خود فروخته هستند
الی
|
United States of America
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
۷
۸
کاملا با حرفت موافقم اقا محمد افرین حرف دلمو زدی.
مرحبا بر اقا محمد
خخخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
۱
اصلا این یه اصله که میگه کسایی که کمبود دارن با خراب کردن شخصیت برتر در نگاه مردم سعی در جبران کمبوداشون دارن...من هیچوقت این برنامه رو نمیدیدم ولی وقتی سرچ کردم گوگل رو واسه خاطر حضرت ارمیا از ویکی پدیا مطالبیم راجب این خانوم خوندم که بنظرم شماهم برو بخون که البته نسبت به ادمی با این سطح شعور و تفکرات احمقانه خواسته غیر قابل پذیرشی هست...بهر حال من از طرف ایشون که پایبند تر از شما هستن برای دینشون از شما عذر میخوام چرا که اگر مثل بقیه به گونه ای ظاهر میشد که شما لذت ببری هرگز این متن های اشغال و به خورد مردم نمیدادی هم تهمت زدین هم دروغ گفتین هم غیبت کردین ولی ایشون فقط وفقط حجابشو رعایت کرده ولی شما چشم دیدن این اعتقاد اونو ندارین
به امید روز که اشخاص بیمار دل هیچ کاری که نمیکنن حداقل برچسب به مردم نزنن
دانیل
|
-
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
۱
۱
بزارید خدا قضاوت کنه نه ما ماچکاره ایم
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
۱
لطفا ندونسته قضاوت نکنید ما هیچی نمیدونیم پس نباید الکی به کسی تهمت بزنیم
خدا یا سر هر کسی رو به خودش مشغول کن
رويا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
۱
من اسم ارميا رو براي پسرم انتخاب كردم ولي به خاطر اينكه اسم اين خانم ارميا بود دو دل شدم حالا اسم ديگه اي به ذهنم نميرسه چي كار كنم به نظرتون ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
اخهارمیا اسم پسره
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
۱
چه طور می شود در ۸ سالگی جامع المقدمات را خوند و تمام کرد؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
۱
۱
اصلا تابلو بود دارن تبلیغات میکنند این دختره ارمیا رو اوردند و برندش کردند بعدش جالبه بین همه شرکت کننده ها با حجاب وارد شد و جالبتره که اول شد بیچاره شرکت کننده های دیگر که اینهمه زحمت کشیدند . گوگوش هم فهمیدم سمت گروه منافقین خلق رفته دیگه ازش بدم اومد . کاش نگاه نمیکردم .