۰۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵
گروهی که فقط خودش را قبول دارد

تحلیل هایی که بوی سوء استفاده می دهد

یکی از رسانه های وابسته به لیدر اقتصادی جبهه پایداری با انتشار مطلبی شبه تحلیلی ضمن مروری بر سخنان رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس به نتایج جالب توجهی از بیانات معظم له دست یافته است.
کد خبر : ۱۰۱۵۹۸
"صراط" - یکی از رسانه های وابسته به لیدر اقتصادی جبهه پایداری با انتشار مطلبی شبه تحلیلی ضمن مروری بر سخنان رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس به نتایج جالب توجهی از بیانات معظم له دست یافته است. مروری بر نوشته یاد شده خالی از لطف نیست.قسمتهای آبی رنگ عینا برگرفته از تحلیل ارائه شده توسط این رسانه وابسته به گروه پایداری است:

تاکید معظم له بر اینکه رییس جمهور آینده دارای نقاط مثبت رییس جمهور کنونی و منهای نقاط ضعف آن باشد، یعنی انتخاب ملت در سال 84 و حاکم شدن گفتمان سوم تیر، مسیری است که باید ادامه پیدا کند و در این بین اگرچه رییس جمهور دچار ضعف ها و حواشی متعددی شد و در ادامه مسیر، بعضا پر از اشتباهات بزرگ بود، اما اصل گفتمان سوم تیر و انتخاب ملت در سال 84 یک نقطه عطف در تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی است و باید آن مسیر ادامه پیدا کند.


به گزارش صراط ، با این تفاسیر می توان اینگونه برداشت کرد که جبهه پایداری ادعای پرچمدار گفتمان سوم تیر را یدک می کشد .
این ادعای جالب توجه را در نوع اخبار منتشره در رسانه های وابسته به لیدر مالی پایداری به وبی نمایان است .
تصاویر زیر بخشی از این برهاست .





نتیجه کاملا احتمالی!:نظر رهبری رای دادن به کاندیدای جبهه پایداری است!
                                                 
                                                      **********************
در ادامه تحلیل مورد اشاره پیرامون فرمایشات رهبری آمده است:

این اظهارات خط بطلانی دوباره بر همه تحلیل هایی بود که در دوگانه "صالح مقبول و اصلح نامقبول"، الویت را به صالح مقبول می داد و در عمل اصلح را حذف می کرد؛این دوگانه را از سال 84 بیشتر به یاد داریم.این اختلاف در انتخابات مجلس نهم نیز ادامه داشت جبهه متحد اصولگرایان با همین منطق اعلام کرد در نظرسنجی ها کسانی که جلوتر از دیگر کاندیداها باشند را در لیست نهایی می گذارد و در نتیجه، افرادی مانند مرتضی آقاتهرانی، محمد سلیمانی، علی اصغر زارعی، محمود نبویان و ... از حضور در این لیست جا ماندند.

ادعای جبهه پایداری: جبهه بدنبال انتخاب اصلح است.






نتایج احتمالی!
اول: کلا اعضای جبهه پایداری مانند آقایان مرتضی آقاتهرانی، محمد سلیمانی، علی اصغر زارعی، محمود نبویان و ...که در انتخابات مجلس بخاطر دوگانه ذکر شده در لیست اصولگرایان جا نگرفتند، اصلح اند!

نتیجه احتمالی! دوم: چون جبهه پایداری نیز مانند رهبری بدنبال انتخاب اصلح است پس احتمالا نظر رهبری دادن رای به کاندیدای نهایی جبهه پایداری است!


                                                    ************************

این اظهارات از آنجا بسیار مهم است که بعد از روشن شدن آفات متعدد حاکمیت تکنوکرات ها بر کشور، باز هم عده ای که در عمل بارها پایبندی خود را به تکنوکراسی ثابت کرده بودند، در مقام نظر هم  از تکنوکرات بودن خود دفاع می کنند و از قضا خود را برای اداره کشور در 8 سال آینده آماده می کنند وبدتر آنکه برخی دیگر نیز به ائتلاف با آنها ادامه می دهند. در واقع زمانی که برخی نخبگان سیاسی با هر نیتی، تلاش برای تطهیر مفهوم تکنوکراسی دارند و پس از سالها میخواهند این مفهوم نابهنجار را به یک مفهوم پذیرفته شده و هنجاری در ادبیات سیاسی کشور تبدیل کنند، رهبر انقلاب با یادآوری نمونه ای از ناکارآمدی این طیف؛ نسبت به روی کارآمدن مجدد آنها هشدار دادند.     

نتیجه احتمالی اول: مشاوران رهبری(ولایتی و حداد عادل) به ما پاسخ دهند با اجازه چه کسی با قالی‌باف ائتلاف کرده اند!

نتیجه احتمالی دوم: شورای نگهبان صلاحیت کاندیدای نهایی ائتلاف سه گانه را رد کند!

                       
                                                    *************************
و اما قسمت جالب این نوشته پاراگراف زیر ، واذعان به سری بودن نظر رهبری و لزوم هزینه نشدن از ایشان در انتخابات است:

تاکید مجدد رهبر انقلاب بر سری بودن رای خود نیز پیام آشکار دیگری برای برخی جریان ها و افراد سیاسی اصولگراست که طی سالهای اخیر بارها و بارها در جمع های مختلف حزب اللهی و نیمه خصوصی، با هزینه کردن نادرست و غیر شرعی از رهبر انقلاب در صدد تراشیدن وجهه ای برای خود بوده اند.     


جالب اینجاست که علاوه بر ارائه تحلیل های فوق توسط برخی رسانه های وابسته به پایداری، پیامکهایی به صورت انبوه برای بسیاری از مشترکان ارسال شده است که ظاهرا هیچ ارتباطی با تحلیل های منتشرشده در سایتهای متعلق به اسپانسر مالی جبهه پایداری  ندارد!!
بخشی از آن پیامک را برای شما بازگو می کنیم:

اهم صحبتهای آقا:
........
........
رییس جمهور بعدی خوبیهای این دولت را داشته باشد منهای ایراداتش.حرف همیشگی جبهه پایداری.

نظرات بینندگان
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۶۷
۸۹
یک کلام ختم کلام جبهه پایداری نچ نچ نچ !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا اگه این پیامکو از ستاد یکی دیگه فرستاده بودن یا این تحلیلو سایتهای ...... و ..... و ....... منتشر کرده بودن رسانه های پولکی پایداری هر فحشی بلد بودن میدادن و اقدام ضد امنیتی و اینا بهشون میبستن اما ودشون هر سوء استفاده ای رو برای ودشون مجاز میدونن
یک بسیجی با غیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام و احترام
اگر جبهه پایداری مردشه بیاد نظر خود را در مورد انحراف و جبهه انحرافی و شخص احمدی نژاد و خانه نشینی وی بگوید.بعد متوجه میشویم آیا اینها عروسک خیمه شب بازی هستند یا خیر؟
البته این توقع بالاست.از منتخبین این جبهه در مجلس شورای اسلامی و حمایتهای بی شائبه این اعضا از دولت و منحرفین همه چیز مشخص میشود.
والسلام علیکم
مرتضی.م
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزیز، صراط نیوز
لطفا پاسخ منطقی بده نه نه اینکه شر و ور تحویل ملت بدی
وفتی محتوای خبر/تحلیل اینه، چه انتظاری از کامنت ها میره
ازت خواهش می کنم که با استناد به اسناد حرف بزن نه فقط چشم ببندی و دهن وا کنی که این از عهده هر ننه قمری بر میاد
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب بسیجی باغیرت!
اگر از مواضع جبهه پایداری خبر داری و این حرفها را میزنی که کاری از دست ما برنمی آید اما اگر واقعا اطلاع نداری می توانم خدمت شما توصیه کنم که به رسانه های این جبهه که البته بسیار محدود است مراجعه فرمایید تا نظرات سخنرانیها و موضعگیریهایشان را ملاحظه فرمایید.
ضمن اینکه همان گونه که رهبر فرمودند باید مسائل را اهم و مهم کرد و از موضعگیری و کلام خود مقام معظم رهبری روشن است که فتنه بسیار مهمتر از انحراف بوده است پس ملاک درستی موضع افراد این است که در هر دو مورد موضع خود را بیان کرده باشند و البته در فتنه محکمتر. هرچند همان گونه که رهبر فرمودند در فتنه بسیاری از خواص مردود شدند اما حال با علم مبارزه با انحراف داعیه دار روشنگری هستند.
جبهه پایداری نسبت به هردو به موقع موضع گرفت و هرکدام هم مناسب با همان.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای بسیجی با غیرت بی اطلاع ، جهت اطلاعتان عرض کنم که علامه مصباح همان کسی است که جریان انحرافی را به فتنه بابیه تشبیه کرد که هیچ یک از جریانات سیاسی موجود چنین جرأتی نداشت واین سنگین ترین ضربه محسوب می شد یا سخنرانی آقای نبویان بسیار صریح است و حجت را برای همه تمام کرد ..
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
ما بدون احمدی نژاد به بهشت نمی رویم؟!! این شعار را کدام.... میگفتند؟!! بروید بچه ای که زائیده اید بزرگ کنید بعد؟!!... عامل نفاق واختلاف در کشور به خصوص میان اصحاب انقلاب بوده وخواهد بود چرا که مامورند ومعذور؟!!
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شما بسیجی با غیرت
من به عنوان یک فرد میانه رو از شما حمایت میکنم.مشکل اصلی کشور ما همین تندوها هستند.
درود بر تو ای بسیجی با غیرت مسلمان
لقمان
|
Iran (Islamic Republic of)
انصافا جبهه پایداری از افراد پاکی تشکیل شده. این ایراد که برخی از آن ها قبلا در دولت کار می کردند و بعد استعفا دادند اصلا دلیل قانع کننده ای برای چسباندن آن ها به دولت نیست همون طور که خیلی خوب می دانیم خیلی از آن ها به خاطر مخالفت با احمدی نژاد از دولت کنار رفتند به ویژه شخص لنکرانی که به خاطر این که جلو احمی نژاد ایستاد عزل شد. اگه مواضع جبه پایداری را دنبال کرده باشید همیشه گفته اند که به دنبال اصلح هستند.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط سعید جلیلی
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیدونم چرا صراط هم مثل ... مشغول لجن پراکنی شده و بدجوری سر تو آخور لاریجانی و قالیباف کرده
خیلی جای سوال داره ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اسمهای قلمبه سلمبه میزارن رو جناح هاشون ولی دریغ از یه جو معرفت.
خبرگزاریها هم همیشه کاسه داغتر از داغتر از آش هستن و به اختلافای پوچ و بی پایه و اساس دامن میزنن.لااقل حرمت این اسامی رو نگه دارین.
تجربه ثابت کرده جوونای ایران عاشق و فدایی رهبرشون هستند وبا یک تلنگر ایشون تو دو راهی ها همه هواساشون رو جمع میکنن.
رهبرا!!!!!!!.......از توبه یک اشاره از مابه سر دویدن...............
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت مودب باش! تو عمرا سرباز ولایت باشی! بهتره اسم خودت رو بذاری سرباز انحراف! ..
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظرم اونی که اول باید موضعش رو نسبت به مسایل کشور مشخص کنه خود صراطه.
دوستانن هم لطف کنن قبل از اذهار نظر یه کمی در مورد گفتمان سوم تیر و مواضعشون مطالعه کنن بعد .
جبهه پایداری زاده دولت نیست تو انتخابات مجلس هم کاملا میشد این رو دید.
واقعا برای صراط متاسفم با این کاراش . شما صراط نیستین .راه شما از راه انقلاب جداست.
وای بر ریا کاران
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مگه کارشناس وزارت راه هستی که به این راحتی میگی راه صراط از راه انقلاب جداست یا راه فلانی با راه انقلاب یکیه
موسوی قوچانی
|
Iran (Islamic Republic of)
به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف شامگاه سه شنبه در جمع تعدادی از فعالان فرهنگی و سیاسی مشهد در مسجد العلی این شهر اظهار کرد:با این حال دولت‌های نهم و دهم کارهای قابل توجهی چون ... و انجام داده است.
بعد تحقیر تحلیل در پاراگراف آبی اول عرض میکنم دقت کنید لا اقل مباحث تان با آقای شهردار تهران درتناقض آشکار نباشد بعد همه میگن مشت نمونه خروار لابد همه تحلیلاشون اینجوری بی مبناست.قضاوت به عهده خوانندگان فهیم صراط.
جوان جویای کار
|
Iran (Islamic Republic of)
رای ما:

دکتر باهنر

باهنر قانونمدار- کار آمد- ولایی-خردگرا

باهنر

باهنر

باهنر

باهنر
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۰
۴۰
حضور بعضی از اعضاي معزول دولت به عنوان موسسين جبهه پايداري باعث شده تا عده زیادی از همون ابتداي تاسيس اين جبهه ، ‌جدايي اونارو از دولت قبول نکنن. وقتی هم که انتقاد و ... بر عليه جريان انحرافي شدت پیدا کرد هيچ كدوم از این مهره هاي معزول شده دولت حاضر نشدن صراحتا و اونجور که باید و شاید بر علیه جريان انحرافي موضع بگيرن و البته توجیهات برخی از سران این جبهه در زمان خانه نشینی اقای رییس فراموشمان نشده است که فیلم ان هم در اینترنت موجود است. همین باعث شده به مرور نزديكي و مراوده بخشي از بدنه پايداري به جريان انحرافي بيشتر بشه و مظهر و نماد این نزديكي زمان انتخابات مجلس نهم بود که شاهد رفت و آمد هاي پنهان و یواشکی یکی از ليدر جبهه پايداري يعني آقای صادق محصولي با دولت بودیم. سخنان ایشان هم در نوع خود جالب توجه است انجا که یشون تلاش كرد تا جريان انحرافي رو از اتهام بداخلاقي و بحران سازي ها و جنجال سازی هایی که برخلاف منویات حضرت آقاس بری بکنه ‌همايش انتخاباتي آخر بهمن 91 بود که ایشون برای مبرا کردن انحراف از بداخلاقی های صورت گرفته در داخل مجلس تا جایی پیش رفت که مجلس رو در جایگاه متهم اصلي ماجراي يك‌شنبه سياه مجلس قرار داد و مدعي شد كه «برخي كارهاي مجلس دل رهبري را به درد آورده است !!!!». بنظرتون جالب نیست ؟ هر چند بنا به فرمایش مقام عظمای ولایت مجلس در بحث استیضاح اشتباه کرد و دفاع لاریجانی (بفرموده حضرت آقا رئیس محترم مجلس) هم کمی زیاده روی کرد اما بقول حضرت آقا رئیس یه قوه کاری خلاف شرع و اخلاق و .... انجام داد حالا بنظر شما چه کسی در جایگاه متهم اصلی قرار میگیره که آقای محصولی پارتی بازی کرد و جاشو عوض کرد ؟ لذا در حالی که شعار جبهه پایداری مرزبندی با جریان احرافی بود ، این قراین مرزبندی رو رد می کنه ضمن اینکه طیف آقای مصباح اعلام مرزبندی با انحراف کردن اما طیف پایداری قم رفاقت بیشتری با محصولی دارن و کمتر توجهی به مرزبندی با جریان انحرافی دارن طیف تهران دنبال جلب نظر اکثریت جبهه پایداری برای ائتلاف با کاندیدای دولت هست خود دولتی هام میگن جبهه پایداری زیرمجموعه دولته ! و اين جبهه به لحاظ گفتماني نزديک ترين جريان به دولت هست و جبهه پايداري گفتمان مستقلي رو در سطح فضاي عمومي کشور نمايندگي نمي کنه و گفتمان اين جبهه بخشي از گفتمان دولت هست ! حالا پیدا کنید پرتقال فروش را !!!
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب محمد!
اولا اون عده زیادی که گفتید، نمیخواهند بعضی چیزها را قبول کنند نه اینکه ندانند.
دوما در ابتدای دوره احمدی نژاد جبهه پایداری و انحرافی نبود به مرور زمان عده ای که از ابتدا با گفتمان سوم تیر (که به فرموده آقا گفتمان اصیل انقلاب است) شروع کردند کم کم از هم جدا شدند و پایداری در واقع تا حدی تصفیه شده آن گفتمان است پس هرچه میرود این دو دارند از هم فاصله میگیرند نه اینکه به هم نزدیک شوند و این به خوبی روشن است.
سوما اگر واقعا و در عمل معیار ما کلام مقام معظم رهبری است پس باید به همان اندازه که بین کلام ایشان درباره فتنه و انحراف اختلاف هست کلام ما هم اینگونه باشد پس چرا عده ای از کسانی که شما طرفدارش هستی در مورد فتنه که آقا با آن صراحت درباره آن صحبت فرمود سکوت کردند یا موضع دوپهلو داشتند اما درباره انحراف که آقا بجز اشاراتی چیزی نفرمودند اینقدر فریاد میکشند؟ و مخصوصا اینکه وقتی به انتخابات مجلس و حال به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک میشویم صدای انحراف انحرافشان بلند شد؟ پس آنکه در مورد فتنه موضع قویتری گرفت و در مورد انحراف ضعیفتر به کلام رهبر بیشتر نزدیک است نه آنکه در فتنه دم نزد اما حالا ادعای روشنگریش همه جا را فراگرفته!
چهارما شما که خود را خیلی معتقد به تبعیت از آقا معرفی میکنی بفرما چند نمونه از کلام آقا را درباره انحراف مثال بزن!
پنجما جبهه پایداری هم در مورد اشتباهات و انحرافات دولت (هر کدام از دولتها) روشنگری کرده و میکند اما به نحوی که به وجهه نظام در بعد بین المللی آسیب نرسد و خوراک برای رسانه های دشمن تهیه نکند دقیقا عکس کاری که بعضی به اصطلاح اصولگرایان که شما طرفدارش هستی انجام میدهند و برای اهداف سیاسی هر حرفی میزنند.
ششما ابتدای حرفت نوشتی "اعضای به ظاهر معزول" و در آخر گفتی "خود دولتی ها هم میگن جبهه پایداری زیرمجموعه دولت است" این اعتراف به یکی بودن با قصد جدایی ظاهر سازی شده حتی در عقلهای پشمکی هم نمیگنجد و خود گواه ساختگی بودن این حرفهاست چه اینکه جبهه پایداری اصلا طیف قم و تهران و علامه و... ندارد و این هم ساخته اذهان سیاست باز است.
هفتما قبلا هم گفتم من نمیگویم جبهه پایداری تمام و کمال خوب است اما هم از لحاظ گفتمانی و هم از لحاظ عملکردی به کلام رهبر نزدیکتر است اما اشتباهات رفتاری بعضی از افراد حتما باید نقد و اصلاح شود و یا اگر قابل اصلاح نیستند با آنها برخورد شود.
حالا پیدا کنید معما ساز را!
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- 90 درصد کامنتت از قبیل متهم کردن من به طرفداری از فرد یا افراد سیاسی یا مبارزه پایداری چی هایی از قبیل آقایان رسایی و آقاتهرانی و کوچک زاده و .... با دولت در حد خنده هست !!! فقط در مورد موضع گیری حضرت آقا در مورد انحراف تیکه ای اومدی که جوابتو ذیلا بگیر
2- امام خميني اوايل انقلاب وقتی که یکی از مسائل اصلی کشور موضوع دكتر شريعتي بود و ديدگاه هاي مختلفي كه در مورد ايشون وجود داشت و .بسياري از خواص هم توجهشون به این موضوع جلب شده بود و مرتب در مورد اين قضيه اظهار نظر مي كردن ولي هرچی از امام خميني مي خواستن در مورد دكتر شريعتي نظرشون رو بگن ايشون مدام از دادن نظریه در مورد شخصيت شريعتي طفره مي رفتن و اجتناب میکردن و مي فرمودن "كه دنبال وحدت باشيد و دست در دست يكديگر دهيد كه ما مسايل مهمتر از اين داريم.شريعتي خوب بود يا بد بود ، به هر حال در وضعيت امروز كشور نقشي ندارد و به جاي اين حرف ها دست در دست هم دهيد تا مشكلات اصلي كشور را حل كنيم."
2- ولي سكوتي كه حضرت آقا تا حدی در موضوع انحراف داشتن ، اين برداشت رو از اون نمیشه كرد در حالی که رهبري با عمل (و در عين حال كلام خودشون) مي گن اين قضيه فرعي هست و چيزي نيست كه بنده (یعنی حضرت آقا) وارد اون بشم در قضيه دكتر شريعتي ، حضرت امام اصلا هيچ حرفي در مورد اون نمي زدن ولي در اين قضيه ، اگر از حضرت آقا سوال بشه (كه در جمع جامعه مدرسين شده) غلط بودن يا غلط نبودن ديدگاه ها را بيان مي كنن ولي گويا مي خوان از قضيه بيرون باشن و گويا اصلا قضيه رو در سطحي نميدونن كه تيتر صحبت هاي رهبري بشه ولي در قضيه شريعتي و چالش هاي اون اين موضوع جاي تيتر شدن داشت ولي تيتري بود كه دعواي كاذب و انرژي بر ايجاد مي كرد لذا جای خوشحالي هست كه امروز جايگاه رهبري به جايي رسيده كه ديگه لازم نيست ایشون به طور مستقيم در همه ي قضايا وارد بشن و امروز ياوراني دارن كه بدون هزينه شدن از رهبري خيلي از مسايل كشور رو برطرف مي كنن !!
3- براي جلوگيري از بد فهمي تاكيد مي كنم كه از ديد امام خامنه اي اين قضيه فرعي هست و نبايد جاي مسائل اصلي رو بگيره و نكته گفته شده در بالا به اين معنا نيستش كه حضرت آقا گقته ان من در اين قضيه لزومي ندارد وارد شوم خودتان برويد حل كنيد ! و بعد ما اين قضيه رو به يه قضيه اصلي براي خودمون و مملكت تبدیل بكنيم !! .نه اين قضيه براي مملكت هم بايد يك قضيه فرعي باشه ولی در عين حال بايد با اين ديدگاه انحرافي مقابله بشه و از پيشرفت اون جلو گيري ! و قطعا انتظار ايشون اينه که خود اين مجموعه ولايي در مقابل اين ديدگاه غلط ، ضمن رعايت اخلاق اسلامي و بدون دادن بهونه به دشمن ايستادگي كنن و ديدگاه هاي اسلامي و ولايي رو تبيين کنن و مانع انحراف از بحث امام زمان و انقلاب اسلامي بشن
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۹
۳۸
من شمارو قبول ندارم ، ولی خواهش میکنم به من مهر پرتاب نکنین هزینه پانسمان و بخیه خیلی بالاس
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
مراد این یکی خان! هدف گیریش خیلی خوبه! مستقیم میزنه سر طرف رو میشکنه!
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
به شوخی با اینا برخورد می کنیم چون عزیزامون هستن منتها اگه واقعا و بصورت جدی در مسیر تمایلات تل آویو قرار بگیرن و نصایح تا ثانیه آخر نتیجه نده متاسفانه آویزونشون میکنیم از برج میلاد !!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم دكترميدونين ماچرابه خانمهابيشترازآقايون احترام ميذاريم؟به حرمت ام ابيها فاطمه الزهرا.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۶۸
۲۸
واقعا دم جبهه پایداری گرم که در این مدت کوتاه اینقدر اقتدار خودش را نشان داده که چپ و راست در صدد تخریب -انهم به بهانه های غلط و استدلالهای بی ربط- میباشند.
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
براساس فرمایشات حضرت امام خامنه ای ، وظیفه نیروهای حزب‌اللهی، هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن است که می‌خواهد فرصت انتخابات را برای ما به تهدید تبدیل کند و تهدید خودش را به فرصت تبدیل کند لذا روشنگری و تبیین رفتارهای موازی دشمن خارجی و منافقان داخلی برای مردم و آگاه کردن اونا به شیوه ها و راههای متنوع ورود شیطان یه استراتژی مهم جبهه واقعی حزب الله (نه قلابی ها و منافقا) هست ، صحبت کردن از استراتژی این گروه و آن گروه به خاطر روشنگری و روشن ساختن اهداف گروهها هست نه بخاطر مهم بودن طرف !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی جون دم تو هم گرم با این تحلیل مضحکت!!!
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بابا نورا جون نفست داغ خواهر تودیگه چرا؟
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
مهسا برای اینکه زیرا
يه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۴۲
۴
تمامي تحليل ايشان درست و مبناي عقلي دارد ؛ البته نقدهايي به آن وارد است البته كه وقتي من با توجه به سخنان رهبري به شخصي راي مي دهم آن شخص از نظر من اصلح است و كجاي اين تعجب دارد ، آيا همان فرد تكنو كرات با افتخار از آن مفهوم دفاع نمي كند ؟
بله گفتمان سوم تير ليدرش جبهه پايداري است البته فعلا در اين جبهه متجلي است اگر از آرمانها دور شد آن هم مثل بارگزاران و ائتلافها و ... كنار مي رود با نتيجه گيري هاي مغرضانه نبايد جلوي اظهار نظر را بگيريد اگر سخنان نويسنده متن درست است چرا با تحليل درست مفهوم سخنان رهبري را تشريح نمي كنيد تا ببينيم شما چه گلي به سر اين حرفها مي زنيد .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا باید گل هایی که شما توی این 8 سال به سرمون زدید رو بکنیم!!!
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
انشالله با روشنگری هایی که بصورت گسترده و توسط جبهه واقعی حزب الله (نه خشونت گراها و قلابی های متصل به انحراف) در خصوص جبهه های نفاق داخلی صورت میگیره ، به سمت گروه ها و افراد مشکوک و مرموز که شائبه ارتباط و برنامه ریزی های پشت پرده با فتنه و انحراف در موردشون وجود داره هیچگونه اقبالی صورت نخواهد گرفت
ضمن اینکه نفاق و خوارج هر چقدرم فضا رو غبرآلود کنن و جای حق و ناحق رو جابجا کنن با توجه به آیه شریفه مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین و به برکت خون مطهر شهدای اسلام ذلیل و خوار خواهند شد و جبهه واقعی حزب الله و اسلام ناب محمدی (و نه فرقه های نوظهور) پیروز واقعی در دنیا می باشد که در زمان ظهور امام زمان عج الله نیز همین جبهه واقعی حزب الله یار واقعی امام ع هست نه دروغگوهای آخرالزمان و کسانی که در مقابل ولایت قد علم میکنن
يه نقر
|
Iran (Islamic Republic of)
نمي دونم علم آنقدر پيشرفت كرده كه بعضي ها دستگاه نفاق سنج جيبي دان !!
همه رو وابسته مي دونن ( چون خودشون وابسته هستن ) و از نظر آنها حزب الله واقعي فقط روي كاغذ وجود داره وگرنه هر كسي رو كه ما ديديم اينها بهش فحش دادن گفتند منحرفه هر چي مي گردم يه نفر آدم هم پيدا نمي كنم كه از نظر اينها منحرف نباشه ، البته چرا ، تكنوكرات و وابستگان و ايضا فلسفه سياستمدار و زبون باز و ... منحرف نيستند !!!!!!!!!!!!
بالاخره هر كسي يه جور حريفشو در مي كنه امثال محمد ( م ... ) يا همون ممل سابق با زدن انگ انحراف و وابستگي به انحراف يا خوردن نوشابه جريان انحراف ديگران رو از دور خارج مي كنن ؛
اما بهترين تحليل براي اين افراد اينه كه بدونيم .. اينها هر كسي مثل خودشون نباشه رو منحرف مي دونن در واقع گروه تكفيري سياسي هستند و البته نظرشون چندان اهميت نداره ( به غير از خودشون )
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
ما تکفیری ها فقط با دوستان پشت پرده گوینده اظهارات زیر مشکل داریم :

متوجه شدی با کی ؟ با "دوستان پشت پرده گوینده صحبتهای زیر"

-۱ «انتخابات باید آزاد باشد وهیچ کس نباید حتی در ذهنش این باشد که در انتخابات اثر بگذارد یا دخالت بیجا کند و ما هم در همین رابطه در خدمت ملت هستیم.»
-۲ «به اعتقاد بنده ملت در انتخابات کار را یکسره می‌کند؛ انرژی عظیمی در انتخابات آزاد می‌شود. انتخابات هم صحنه بین‌المللی را دگرگون می‌کند و هم صحنه داخلی را. مردم باید با نشاط، رئیس جمهوری را با رأی بالا انتخاب کنند؛ چرا که‌این مسئله دنیا را دگرگون می‌کند.»
-۳ «۴۹ میلیون نفر از مردم اگر با نشاط بیایند و رئیس جمهوری را با رای بالا انتخاب کنند، تغییرات شگرفی ایجاد می‌کنند. انتخابات آزاد حق ملت است و کسی حق ندارد در آن منعی ایجاد کند.»
-۴ احدی هم نباید تلاش کند که تاثیر بگذارد و به جای مردم تصمیم بگیرد. انتخابات آزاد حق ملت ایران است و هیچ کس حق ندارد در اراده ملت کوچکترین تاثیری بگذارد.
"اصل بر رأی مردم است. انتخابات آزاد، حق مردم است؛ هم اصالت دارد، هم ضرورت دارد و هم اهمیت دارد. در اینکه بخواهند برخلاف قانون اساسی، صلاحیت‌های رئیس جمهور را ببندند به نظر عده‌ای که ملت هیچ حقی به آنها نداده است." !!!
رهبر معظم انقلاب 19 دی ماه در قم در سخنانی فرمودند: معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است ؟ در كدام كشور درباره صلاحيتها، ملاحظات لازم اعمال نمي شود؟ چرا اينقدر بر اين مسئله تكيه و تلاش مي كنيد در ذهن مردم اين ت مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
محمود احمدی نژاد صبح امروز (دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱) در نشست استانداران سراسر کشور رییس‌جمهور گفت: انتخابات حق ملت است و ملت انتخاب خود را انجام خواهد داد و هیچ کس، حتی سیاست‌بازانی که قصد دارند به هر قیمتی رقبای خود را حذف کنند، حق ندارند این حق را از ملت بگیرند.
مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
نتیجه ولایت پذیری احمدی نژاد : جمع خبرنگاران گفت: خبر دستگیری مرتضوی را شنیدم و بابت آن متاسفم. نمی‌دانم چرا اینطور است. فردی تخلف کرده اما شخص دیگری دستگیر شده است و این کار بسیار زشت است. احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه "وقتی از سفر برگردم حتما این مساله را دنبال می‌کنم"، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید قوه قضاییه ملت باشد چون این قوه یک سازمان ویژه خانوادگی نیست.
مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
محمود احمدی‌نژاد در پیام نوروزی خود بار دیگر گفت که «حق انتخاب با مردم است»، .اينجانب شخصاً نهايت حساسيت را به كار خواهم برد و همچنان كه بارها و بارها به مسئولين استاني و غير استاني گفته ام از كوچكترين تخلفي اغماض نخواهم كرد.
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمن اینکه ما معیار نفاق سنجی داریم و اونم چیزی نیست جز سنجش و مقایسه رفتار و گفتار افراد و گروهها و جبهه ها !! با فرمایشات مقام عظمای ولایت
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل توجه لیدر جبهه ........... و دوستان پشت پرده آقای ........... !!!

1- ببین این نظام و رهبری مدیر و مدبر اون به آمریکا باج نداده حالا فکر می کنم با این مثال نیازی به توضیح اضافه نیست چون اونوقت امثال ............ عددی نیستن ! انحراف اعتقادی آقای ......... قطعی هست لذا دوستان پشت پرده ایشون هم باید اینو آویزه گوششون کنن که در عاقبت انحرافیون سهیم نشن !!! منتها اینکه نظام و مقام عظمای ولایت فعلا در مقابل خیلی از گردنکشی ها صبر و تحمل لحاظ میکنن (مثل رفتار امام با بنی صدر تا قبل از متصل نشده بودنش به مسعود رجوی) و نجابت نشان می دهد ، این از بزرگواری و با توجه به سیاست جذب حداکثری نظام و رهبری هست نه ترس از این افراد !!! حالا بعضی ها ظرفیت استفاده از این نجابت را داشتن و برخی هم متاسفانه این ظرفیت را نداشتن و از این نجابت سوء استفاده کردن !! سیاست نظام جمهوری اسلامی و رهبری اون ، رافت و عطوفت هست ولی نظام نشون داده که یه آستانه تحملی داره همونطور که حضرت آقا هشدار جدی دادن که فعلا نصیحت میکنم !

2-تا وقتی که نظام به دلایلی نجابت نشون میده و سکوت می کنه ایشون می تونه گردخاکی به پا کنه اما اینکه ایشون بخواد در مقابل نظام بایسته و برای نظام مشکل درست کنه ، اصلا در حد و اندازه این نیست. اگرم چیزی داره مدیون آرای مردم و توجه رهبری هست. اگر مردم رایشان را پس بگیرن و یک روزی رهبری توجهی که به همه سیاستمدارای کشور دارن رو از روی احمدی نژاد بردارن اونوقت احمدی نژاد یک ثانیه هم تداوم حیات سیاسی نداره ، اینو لیدر جبهه ........ و دوستان پشت پرده آقای احمدی نژاد روش بشدت دقت کنن !!!
يه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
در مورد بند يك بيانيه محمد تكفيري بايد بگويم كاملا موافقم من هم باهاش در اين مقوله مشكل دارم
2. در مورد بند 2 قضيه فرق مي كنه تا جاييكه صحبت از انرژي آزادشده و تغييرات در دولت و كشور مي گه درسته ولي اونجاش كه دوباره بند يك حرفها رو ( همون احدي نبايد دخالت كنه ) من باهاش مشكل دارم و به نوعي داره شيطنت مي كنه
در مورد سخنانش در جمع استانداران كه گفتيد راست مي گه منظورش سياست بازان مثل خا... و ... مي باشد نه رهبري كه موضع گرفتي
در مورد مرتضوي هم من باهاش مخالفم ولي يه نكته مگه رهبري مرتضوي رو دستگير كرده ؟!!!!
كه اعتراض نامبرده به دستگيري مرتضوي ميشه عدم ولايت پذيري خوبه بگم من هم اعتراض دارم چرا برادر فيلسوف معروف بازداشت نشد و فقط مرتضوي ؟! اين به معني حمايت من از مرتضوي نيست معني اش فاميل بازي در دستگاه غذا مي باشد
ضمن اينكه رهبري در جايي فرمودند رييس جمهور رو با راي بالا انتخاب كنيد تا با قدرت در ميدان حاضر شود و متن حرف احمدي نژاد نژاد هم به نوعي تداعي همين معني است ،
اما مطمئن باش ولايت پذيري اون فيلسوفه كمتر از اين اقاي بهار نباشه بهتر از اون نيست مي دوني چرا چون آقاي مروج بهار با بي عقلي اين تضاد رو داد مي زنه ولي اون فيلسوفه با زيركي ماسمالي و ايضا نشاني غلط مي ده و با ابهام و دو پهلو سخن گفتن مواضع اشتباهش رو مي پوشونه ، نه اينكه ولايت پذيره !
ديگه اينكه قالي .. هم خودشو جزو ساكتين فتنه نمي دونست ، البته راس مي گه ، ساكت نبود به حمايت از فتنه يه جور ديگه داشت سخنراني مي كرد ( البته اينجا بحث ربطي به قال... نداشت اما خوب ديگه هر كي زود تبليغ مي كنه بايد عواقبش رو هم بپذيره )
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه های مدرسه ای تعطیلات داره تموم میشه ها پیکاتون رو نوشتید؟!
پیشنهاد یه بار دیگه برید صحبت های آقا رو گوش کنید روز اول عید اگه واقعا پای شعارتون هستید ما اهل کوفه...یادم میاد بعضی از دوستان قرار بود دیگه نیان اتاق چت(اکثر شماها همونایی هستید که به یکی مثه موسوی رای دادید نمیگم بیاید به دوستان احمدی نژاد رای بدید درست انتخاب کنید و درست رای بدید)قابل توجه سرکار خانم نورا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
71سطرمطلب ازيك نفرآنهم درذيل يك نظرنشان كدام بيماري لاعلاج مي باشد؟
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
گرگان مثل اینکه واقعا دلت می خواد یه چندتا فن ووشو! بهت بزنم؟! هه هه
بازتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم دکتر از تزریق آمپول و تجویز دارو رسیدی به استادی ووشوو و فیزیکی وارد عمل میشی!؟
بابا دمت گرم
خطرناکی هاااااااااااااااااااااااااااااااا
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
بازتاب اره! اینه دیگه! تا منظورت از خطرناک چی باشه! باعث افتخار هست که واسه دولتی یا منحرفان خطرناک محسوب بشم! درضمن تاحالا مگه دکتر ورزشکار ندیدی؟! کار طبابت فشار جسمی و روحی زیادی به ادم وارد میکنه واسه همین من کنارش ورزش یا یوگا میکنم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۲۴
۵۲
جبهه پایداری هیچ پایگاه مردمی ندارد ختم کلام ..
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا موافقم!
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترشیرازی منم بانظر شما دقیقا موافقم
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
همانطوركه اصلاح طلبان درااواخردوره قدرتشان خاتمي راازقطاراصلاحات پياده كردندايناهم احمدي نژادروپياده ميكنن.آخروعاقبت سياست دركشورماهمينه.مامردمي خوش استقبال وبدبدرقه هستيم
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی البته دولت فعلی خوش استقبال هم نبود!
این دولت بد استقبال و بد بدرقه بود! حقش هم بود! ارره!
بوشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا با افرادی که داره خیلیم پایگاه مردمیش خوبه...این تحلیل صرا هم مقداری با غرض هست..شما اول ثابت بکن پول رجا نیوز رو محصولی تامین میکنه بعدا...این حرفا رو بزن.وحید جلیلی و نادر طالب زاده و حاج سعید قاسمی و خیلیای دیگه با این جبهه همراه هستن و من هم قبولشون دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۷
۳۰
پدر بزرگ جریان انحراف با ضدیت اشکار با جریان اصولگرایی و تحریک مردم قصد تسخیر انقلاب و جریان اصولگرایی رو داره ... اینها فقط معتقد به تک صدایی هستند
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۳۴
۱۷
صراط نگران نباش ما به لاریجانی رای میدیم اینقدر رقیبش یعنی جبهه پایداری رو تخریب نکن
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کی بجز نفاق و منافق
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اسی چه ربطی داشت اخه؟! به هرکی دوست داری رای بده فقط به .. جماعت مهر پرتاب کن خوارج منحرف رای نده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دخی این صراط حامی لاریجانیه و انگار حس کرده که جدی ترین رقیبش نماینده پایداریه برا همین مدام پایداری رو تخریب میکنه
ب
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به هوش ات
بنده خدا تابلو هست که لاریجانی را دارند حمایت میکنند
از وقتی این درگیری ها شروع شد ف بیشتر هم شده
احمدی نژاد کارهای بد بد میکنه و تیتر میشه
لاریجانی با علما و دانشمندان عکس میگیره ف تیتر میشه
کلا احمدی بد بد ، لاریجانی خوب خوب
آنقدر هم سخت نبود کشف این مورد
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
نکنه دلت هوای فیلم کرده!
محبعلی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۳۹
وقتی در سحرگاهان ماه مبارک رمضان سال1384 آقای آقا تهرانی از شبکه 3سیما درس اخلاق می گفت ایشون را شناختم ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۴۴
به نظر من شما صزاطی ها راهتان را گم کرده اید
مگر نه اینکه گفتمان سوم تیر شعار عدالت را سر داد و رهبری هم بعد از انتخابات 84 گفتند همین لفظ گفتمان"عدالت" به تنهایی کار یسیار درستی بود حالا شما چه مرض و غرضی دارید که میخواهید گفتمان عدالت را به پای احمدی نژاد بسوزانید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما باز شروع کردین برچسب زدن و متهم کردن دیگران؟
این مطلبی که من دیدم 4 خط بیشتر نبود و واضح و شفاف مشخص کرد که بعضی ها چطوری از آقا هزینه میکنن و منم منم میکنن
صراط راه هم گم کرده باشه اما این ضد حالاش به سوء استفاده گرا خیلی حال میده
ناشناس
|
Slovenia
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۰
۴۳
... فکر می کنند از دماغ فیل افتاده اند
عبدالله
|
Germany
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۶
۳۳
چه زیباست درس از تاریخ !!!!!!

یکی مثل بنی صدر هم خدا چنان رسواش کرد و دست کثیفش را رو کرد

منافقین کوردل و ارتباط ایشون با جریان نفاق که خداوند لعن و نفرین ابدیش را نثارشان کند انشاالله.

من نمیدونم مگه همه ما زیر سایه ولایت نیستیم ؟
مگر نه اینکه سرپیچی از حکم وقام عظمای ولایت گناه نابخشودنی و از گناهان کبیره است!؟

مگر نه اینکه دست پرورده.. علنا" گستاخی را به حد اعلاء رسوند و اون چند روز ترک پست کرد یعنی در یک کار عملا" چندین گناه که نه جنبه شخصی بلکه جنبه عمومی و ضربه به اصل نظام داشت رو انجام داد .

بعد جالبه جبهه پایداری عوض محکوم کردن و تنبیه و توبیخ فرد شروع به توجیه عمل ناشایست این آقا زدند!!!!!

حال آقایون فکر میکنند مردم این چیزا رو فراموش کردند که بازهم ادعا و شعار ولایت سرمیدهند؟؟؟

برید خدا رو شکر کنید که مردم شریف ایران گوش به فرمان ولایت هستند وگرنه اگر مثل شما خود سرانه عمل میکردند خوب یک نفر ازشماها و هرعدد دیگری که مقابل فرمان مبارک حضرت آقا می ایستاد دمار از روزگارش در میاوردن

حالا هم خجالت بکشید یه سری به بیانات اخیر مقام معظم رهبری بزنید!!

العاقل یکفیه الاشاره !!!!

فرمودند:
(( من فعلا" نصیحت میکنم))
محمد (م ....)
|
Germany
احسنت داداش
سید علی
|
Germany
سلام به عبدالله عزیز
من قلبا با شما کاملا موافقم ولی یادمون نره وقتی کشور نیاز به آرامش داره افزودن به التهاب کشور آب به آسیاب دشمن ریختنه البته باید در پشت صحنه با این حرکت ناشایست برخورد لازم و جدی صورت بگیره
الهی اهدنا الصراط المستقیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۴۶
۹
مثل این که پایداری خیلی رای داره که این طوری دارین میکوبیدش ! راستی اخلاق سیاسی که می گفتید این بود صراط ؟!

البته من از شما خیلی متشکرم که با این تحلیل های سخیف ، به جبهه پایداری کمک می کنید .
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
تو همون اق مرتضی بالایی هستی!
سید مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اره منم موافقم خیلی رای داره
اینقدر رای داره که هرکی تو لیست تهرانشون منتسب به آقای مصباح بود رای نیوورد هرکی آویزون مح...... بود رای آوورد
بالاخره سرمایه دار میلیاردر باید با پولهاش رای جمع کنه و سایت بخره دیگه
میلاد
|
Germany
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۴۰
۶
چرا نامربوط مینویسی
ایراندوووووست
|
Germany
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۰
۳۱
این چه استدلالیه؟ترجمان سوم تیر احمدی نژاد و مشاییه.....مگه میشه سوم تیر و قبول داشت ولی این دوتا رو نه...
آدم به شما آقایون شک میکنه....
بدروووود
دختر شیرازی
|
Germany
ازشک گذشته! خیلی وقته به یقین رسیده!
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۲۹
۳
مطئن من بیشتر بیشتر معتقد شودم که گفتمان پاک سوم تیر و جبهه پایداری یک از پاک ترینها هستند چون که در این تولد یک نیم سالگی اش همه جریانها مخالف ولایت ایران اسلام برای نابودی ان هزینه میکند
1-صراط اینو بفهم واقعیت که اقا نامزد شما را رد کرد اقای قالیباف نیومده نوت اوت شود
2-حرفهای اقا این بود در اخر ادامه راه دادن گفتمان سوم تیر فقط برای اداره این کشور نیاز هست نه گفتمانهای غلط دیگر
3-اینو بدون که گفتمان سوم تیر و جبهه پایداری محکوم به پیروزی هستند نه کمتر از این نه بشتر
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
کی گفته قالیباف نامزد صراط هست؟! صراط که همه اش پستهای ضد قالیباف میزنه! حداقل یه توجیه درست و حسابی بیار! راستی چه عجب واسه یک بار هم که شده پای امیر کبیر رو نکشیدی وسط!!!
ب
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان دارن یه مشابه تاریخی برای همه میسازن-همه ها! همه-امیر کبیر-مدرس-بهشتی-بنی صدر-تجویز های مشابه میکنید!؟
هیچکس مانند شخص دیگری نیست چون زمانه فرق کرده و بعضی از معادلات را به اجبار تغییر میده.
بیایم اگر از فردی دفاع میکنیم و بزرگ اش میکنیم از داشته های خود اش مایه بگذاریم و نچسبونیم اش به یکی دیگه تا شبهه سازی کنیم.
مُشک آن است که ببوید/نه آن که عطار بگوید
عشقم احمدی نژاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۷
۳۳
بیخود 3 تیر را به کسی نچسبانید.3 تیر مال احمدی نژاده.اون تلاش کرد رای آورد.حالا همه 3 تیر زو یدک میکشن.
جمع کنین بابا.اگه عرضه دارید از خودتون مایه بزارید.
يه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدي نژاد يه شخصه ،
آرمان و حرفي كه زد سوم تير رو بوجود آورد ، اگه پاي حرفش تا هر موقع ادامه بده ماهم هستيم ولي اگر نظرش عوض و آدم ديگري بشه براحتي از احمدي نژاد رو بر مي گردونيم مثل 11 روز كه داغ شد
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
برو ور دل همون عشقت! چون اصلا تو فاز نیستی!!
نرنر
|
Iran (Islamic Republic of)
دخمل - ما عشق کسی را داریم که از خودمونه از جنس ایرانه - فشار اقتصادی به ماهم میاید ولی .. بی چشم و رو نیستیم - محمود خان را دوست داریم
گوش ما از حرف های شما و هم مسلکهایتان پر شده
زنده به عشق احمدی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی منفی دادم .جبهه پایداری مقبولیتش به احمدی نژاده .جبهه پایداری زاده تفکرات احمدی نژاده .زنده باد بهار.بهار انسانی در راه است.منتظر باشید پایداری ها ولاریجانی ها وقالیبافی ها .منتظر هنر نمایی احمدی نژادی ها...
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
حضرت علی ع درباره ویژگی های خوارج می فرماید :
مردمی خشن , فاقد اندیشه عالی و احساس لطیف انسانی , برده صفت , اوباشانی که از هر گوشه ای جمع شده اند و از هر ناحیه ای فراهم آمده اند. این ها کسانی هستند که باید اول تعلیم ببینند , آداب اسلامی به آن ها آموزش داده شود و در فرهنگ اسلامی رشد یابند. باید بر این ها قیم گمارد تا دستشان گرفته شود نه این که آزاد بگردند , شمشیرها در دست نگهدارند و درباره ماهیت اسلام اظهار نظر کنن !!!
آنچه در سیمای خوارج به خوبی قابل مشاهد است , نادانی آن هاست , نادانی ای که در سایه آن فریب خوردن و با مشاهده نیزه های آراسته به قرآن در تردید فرو رفتن امام به آن ها فرمود :
شما بدترین مردم هستید. شما نیروهایی در دست شیطانید که از وجود پلید شما برای ضربه زدن نشانه خود استفاده می کند و به وسیله شما مردم را در حیرت و تردید و گمراهی می افکند.... شما گروهی سبک مغز و کم خرد و نادانید !!!
majid r
|
Korea (the Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۲
۲
هر سایت و شخصی سخنان رهبری را یکجور تحلیل می کند.
انتخابات بعدی نیز مثل انتخابات مجلس فقط بین اصولگراها خواهد بود نظام انعطاف برای حظور تمام سلایق را ندارد
از سخنان احمد خاتمی معلوم بود.
بیاید سعی کنیم حماسه سیاسی واقعا تحقق یابد نه مثل شعارهای سالهای قبل که اگر دقت کنید همه بر اثر سهل انگاری و بی کفایتی مدیران برعکس شد سال حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی برای نمونه خودروسازان ما 60 درصد کاهش تولید داشتند
محمد علی
|
Germany
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۲۳
۴
درود بر پایداری بر حق
ما مثل صراط که با لاریجانی عقد اخوت بسته با کسی عقد اخوت نبسته ایم .ولی فعلا حق با پایداریه .
تحلیل عجیب غریب ننویسید.
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۲۷
۳
به نظرم شمادر قضاوتهایتان در مورد جبهه پایداری زیاد دارید تهمت و دروغ می زنید.
اسم خودتان را گذاشتید حامی ولایت ولی در عمل حرف گوش ولایت نمی کنید.


ولایت را باید در عمل یاری کرد یا در حرف؟


جبهه پایداری در زمانی که تاسیس شد دو نفر از فقهای طراز اول کشور(که خداراشکر هر دو مورد تایید کامل رهبر انقلاب بوده و هستند)حضرت آیت الله خوشوقت و حضرت آیت الله مصباح یزدی در همایش تشکیل آن جبهه حضور پیدا کردند
(البته آیت الله خوشوقت در آن موقع در مشهد بودند و پیغام کتبی خود را مبنی بر حمایت از این جبهه به همایش ارسال کردند که در آن همایش قرائت شد)
و بعد از آن هم این جبهه مورد تایید این دوبزرگوار بوده است.

شما اگر ادعای ولایت پذیری می کنید بروید سخنان امام خامنه ای را در مورد آیت الله مصباح بخوانید و ببینید رهبری چقدر به ایشان ارادت قلبی دارند.
چرا عالمی را که مورد تایید آقاست تخریب می کنید؟

اسم خودتان را هم گذاشتید حامی ولایت!!!!!!!!


رهبری در سفر قم در منزل آیت الله مصباح، ایشان را عالمی به معنای حقیقی کلمه بصیر نامیدند.
شما دارید کاری می کنید که دل ولایت از کار شما خون هست
بجای اینکه از عمار انقلاب دفاع کنید دارید به او حمله می کنید..
جبهه پایداری افتخار این را دارد که زیر نظر آیت الله مصباح یزدی و آیت الله خوشوقت اداره می شود.



اگر اسم خودتان را حامی ولایت گذاشتید متن زیر را بخوانید تا بفهمید کار شما چقدر مورد تایید امام خامنه ای است:


بنده نزديك به چهل سال است كه جناب آقاي مصباح را مي شناسم و به ايشان به عنوان يك فقيه، فيلسوف، متفكر و صاحب نظر در مسائل اساسي اسلام ارادت قلبي دارم. اگر خداوند متعال به نسل كنوني ما اين توفيق را نداد كه از شخصيت هايي مانند علامه طباطبايي و شهيد مطهري استفاده كند، اما به لطف خدا، اين شخصيت عزيز و عظيم القدر، خلأ آن عزيزان را در زمان ما پر مي كند... اين هجوم هاي تبليغاتي كه به شخصيت هاي برجسته و انسان هاي والا و بااخلاق برجسته وارد مي كنند، نشان دهنده اهداف و نيات دشمن است. يك نفر مثل جناب آقاي مصباح كه حقيقتا اين شخصيت عزيز، جزو شخصيت هايي است كه همه دلسوزان اسلام و معارف اسلامي از اعماق دل بايستي قدردان و سپاس گزار اين مرد عزيز باشند، مورد هجوم تبليغاتي قرار مي گيرند! حرف رسا و نافذ، منطق قوي و مستحكم هر جايي كه باشد، آن جا را دشمن زود تشخيص مي دهد، چون حسابگر است. دشمن آن جا را مي شناسد و به مقابله اش مي آيد. با مرحوم شهيد مطهري هم همين جور برخورد كردند.




بیانات رهبر انقلاب در منزل آیت الله مصباح در سفر اخیر ایشان به قم:
بنده هم به سهم خودم قدر آقای مصباح را می‌دانم. واقعا می‌دانم که ایشان در کشور و برای اسلام چه وزنه‌ای هستند و حقا و انصافا ما امروز نظیر ایشان را – حالا به این تعبیر بگوییم – خیلی نادر نظیر آقای مصباح ممکن است وجود داشته باشد با این وزانت علمی و عمق علمی و احاطه و وسعت و با این آگاهی و بینش و صفا.


این سه جهت در ایشان(آیت الله مصباح) جمع است؛ هم علم، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا. این سه تا با هم در وجود ایشان خیلی ارزشمند است. خداوند متعال انشاء ‌الله وجود ایشان را برای ما و انقلاب محفوظ بدارد و وجود ایشان را سالم بدارد تا همه بتوانند از برکات ایشان استفاده نمایند. خداوند کسان ایشان را، آقازاده‌های ایشان، همسر محترم، عروس‌ها و دامادها همه را مشمول لطف و هدایت خودش قرار دهد.


نظر رهبر معظم انقلاب درباره درس هفتگی استاد مصباح در دفترشان در قم:
هر چه از آن پخش شده و من گوش کردم واقعا انسان استفاده می‌کند. در ماه مبارک رمضان که سخنرانی ایشان عصرها پخش می‌شد من غالباً گوش می‌کردم و بهره می‌بردم.





سوال من از شما این است:
اگر حامی ولایت هستید پس چرا عالمی همچون آیت الله مصباح را که اینقدر مورد نظر و تایید آقاست را تخریب می کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همه فرمایش شما صحیح .
بنده هم از دروس هفتگی علامه مصباح و هم از تفسیر ایشون استفاده ها می کنم .
خدا ایشون رو از بلایا حفظ کنه.

فقط یه سوال ! ، آیا علامه مصباح معصومیت از اشتباه دارند ؟
البته که ندارند !
پس سوال بعدی !
همین دکتر احمدی نژاد مگر تأیید شده ی علامه نبودن ؟!!
شما تضمین میدین که اتفاقی مشابه درمورد انتخابات بعدی و کاندیدای مورد حمایت علامه نیفته ؟
محمدحسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا يا خانم ناشناس
ما از رأي به احمدي نژاد پشيمان نيستيم ، گله منديم - ميزان حال فعلي افراد است ما انتخاب درست كرديم و به وظيفه عمل اما اين شخص مورد انتخاب بود كه امتحانش رو بد پس داد و ضمناً احمدي نژاد الان مورد تاييد علامه مصباح نيست ضمناً درسته كه آقاي مصباح معصوم نيست بله ... خجالت نكش معصوم نبودن كجا و اينهمه تخريب كجا!!
همون ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر محمد حسین .

اول اینکه یادم نمیاد کسی بگه علامه رو تخریب کنید یا فعلش رو اینجا داشته باشیم.
پس صحبت کذب نکنین . احترام علامه مصباح واجب هست.

میزان حال فعلی افراد است . درست . ولی من هم سال 84 از حال احمدی نژاد خبر داشتم علامه هم خبر داشت ! پس چه فرقی بین من بی سواد عوام با خواص هست ؟!
پس اون خواصی که سال 84 درموردش هشدار دادن از کجا خبر داشتن ؟!
..

ضمناً شما رو نمی دونم ! ولی من از رأی 84 م به احمدی نژاد توبه کردم !
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس!
1. نه تنها علامه مصباح بلکه حتی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای هم دارای عصمت نمیباشند اما تمام هویت شیعه در تبعیت از ولایت متجلی است و مردم شیعه ایران هم به امر امام زمان(عج) از ولی فقیه پیروی میکنند و امام خامنه ای هم به صراحت از احمدی نژاد در ابتدای دوره اش حمایت داشتند و این یعنی انتخاب در آن زمان درست بود.
2. اون خواصی هم که سال84 هشدار دادند اولا نظرشان دشمنی با تفکر 3تیر و برخلاف نظر رهبر بود پس برای ما ارزشی ندارد و دوما اگر کاندیدای مورد حمایت او رای می آورد وضع از حال بدتر بود زیرا احمدی نژاد پس از 7 سال در مقابل ولایت دچار انحراف شد اما کاندیدای مورد حمایت آن شخص که شما میگویی، همان زمان گفت: "اگر نظر من با آقا تفاوت داشت در چندین جلسه سعی میکنم نظر آقا را برگردانم و اگر نشد مجبورم اطاعت کنم" حال ببینید اگر رییس جمهور میشد چه میکرد.
3. احتمالا با این توضیح تفاوت ما که به راحتی با یک حرف و شبهه دچار تردید میشویم و حتی از کرده حق خود توبه میکنیم با یکی از خواص خصوصا از آن نوعی که آقا محمد جواد به خوبی بیان کرد معلوم است.
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر هنوز پشیمون نیستی ولی گله دارید . به کاندیدای مورد نظر رفیقمون رای بدید تا گله ی شما به پشیمونی تبدیل بشه
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه شما گفتید احمدی نژاد مگر تایید شده ی علامه نبودن!!

باید در جوابتان بگویم بله احمدی نژاد مورد تایید حضرت علامه بودن اما کدام احمدی نژاد؟

احمدی نژاد دولت نهم یا احمدی نژاد دولت دهم؟

همه ما خوب میدانیم که احمدی نژاد دولت نهم مورد تایید حضرت علامه بودن نه دولت دهم(چون علامه مصباح اولین کسی بودند که با آشکار شدن رگه های انحراف در دولت دهم به سیاستهای دولت احمدی نژاد بطور جدی و اصولی و مبنایی اعتراض کردند و جلوی آن ایستادند)


اما یادمان نرود که احمدی نژاد دولت نهم مورد تایید امام خامنه ای(حفظه الله)هم بودند چون واقعا انحرافی نداشتند و در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی حرکت می کردند و باید هم مورد تایید قرار می گرفتند.

این هم جمله ی تاریخی امام خمینی(ره) هست که فرمودند:
ملاک حال فعلی افراد است.

آیت الله مصباح هم طبق فرمایش امام عزیز به حال فعلی احمدی نژاد توجه کردند و تا موقعی که ایشان در مسیر ولایت باشند شک نکنید علامه مصباح و هر انسان آزاده و منصف و بصیری از ایشان حمایت می کند و موقعی که احمدی نژاد از مسیر ولایت زاویه گرفت(مثل هاشمی و خاتمی و.....) باز هم شک نکنید که حضرت علامه و تمام انسانهای منصف و آزاده و بصیر جلوی این گونه افراد می ایستند(و باید هم بایستند).


مشکل سایت صراط نیوز این هست که بجای اینکه بیاید این اقدام حضرت علامه مصباح(حفظه الله) که امام خامنه ای(حفظه الله) ایشان را مطهری زمان و عالمی به معنای حقیقی کلمه بصیر نامیدند را مورد تایید و تشویق و قدردانی قرار دهد، می آید سیاستی نادرست و ناشایسته اتخاذ می کند و سعی می کند گفتمان مطهری زمان و یارانش را(سوم تیر) را تخریب کند.


اینهاست که دل آقا را به درد می آورد.
خواهش من از شما این است که از دایره ی انصاف و خداشناسی خارج نشوید

جرم حضرت علامه این است که تا زمانی که احمدی نژاد سالم بود از ایشان بطور کامل و ویژه حمایت کرد(مثل حمایت های ویژه ی امام خامنه ای) و موقعی هم که انحرافی در ایشان دید تمام قد و با همه ی توانش جلوی انحراف ایستاد(چون آیت الله مصباح با هیچ کس جز مقام عظمای ولایت عهد اخوت نبسته است و با هیچ کس تعارف ندارد)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادران محمدجواد محمد حسین نیما و 12بهمن57 !

نفرمودین تضمین الان جبهه پایداری در مورد کاندیدای خودش چی هست ؟

.. هنوز یک عذرخواهی از ملت و رهبری بابت تندروی ها و . در قضایای 14خرداد حرم امام و حرم قم بدهکاره .
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان - کامنت منو دقیق بخون منم نظرم همینه
محمدحسين
|
Iran (Islamic Republic of)
اين بنده خدا ناشناسه كه خيلي پرته ، كسي كه ماجراي حرم امام و قم رو ميچسبونه به جبهه پايداري معلومه نه تحليل داره نه تشخيص فقط جو اين سايتها ميگيرش هرچي مينويسن باور ميكنه اين سايت صراط هم كه كامنت من رو بعضي قسمتاشو حذف ميكنه بعد ميفرسته روسايت بعيد نيست همچين مخاطب و مريدايي داشته باشه
اصولگرا
|
Singapore
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۲۴
۵
باید به حال صراط تاسف خورد
صراط دیگر از لیست مرور روزانه ام خارج شدی
دختر شیرازی
|
Singapore
چه افتخار بزرگی!
ناشناس
|
Singapore
سرکار خانم ویا آقای محترم کاراشتباه شادی وافتخار ندارد
دختر شیرازی
|
Singapore
ناشناس اولا اینکه سرکار خانم هستم. دوما که وقتی که یک به اصطلاح اصولگرا( در واقعیت انحرافی خوارجی) دیگه نمی خواد بیاد صراط این یعنی که راه صراط درست بوده که یه خوارجی منحرف رو از خودش ناامید کرده!
ناشناس
|
Singapore
خانم سیرازی با یه پیام فهمیدی یارو انحرافی و خوارجی است.
این نوع رفتار شما در بر چسب زدن چه؟
دختر شیرازی
|
Singapore
ناشناس شیرازی!
خبرمرند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۶
۱۸
اگراین گروه پایداری فرمایش رهبرمعظم رابه نفع خودتفسیرکنندسخت دراشتباهند.چون لیدراین گروه رامردم شخصا میشناسند.
فداييان رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۴
۱
اي دوستان محترم
به نظرتان آندسته از مسئولاني كه با برنامه ريزيهاي غلط اقتصاد مملكت را فلج كردند. نيتشان سست كردن پایه هاي انقلاب نبود؟؟؟
بهتر نيست بجاي جنگ و دعوا به فكر انتخاب صحيح در خرداد ماه 92 باشيم. با تشكر از همه
نوید ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۶
۱
آقایون،خانوما
لطفا این دفعه به برنامه ها رای بدین،نه افراد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۶
۱
من اصل اين تحليل رو تو وبلاگ هون طرف خوندم، به نظرم منطقي بود. شما هم دقيقا منطقي نقد كنيد نه اينكه اونها رو تقطيع كنيد و به مخاطب تحويل بديد
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۱
۳
سلام به همه برادر وخواهر های خوبم بنا به دلایلی از امروز بنام امیر حامی دکتر لنکرانی نظر میدهم
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا رحم کنه!
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
دیدی گفتم جلیلی کاندیدا نمیشه- طفلی امیر کبیر که این همه خرج برادردوست داشتنی جلیلی کردیش
امیر حامی دکتر لنکرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر گرامی دکتر جلیلی بعد از مذاکرات با بزرگان تصمیم گرفتن در انتخابات شرکت نکن چون الان مهم ترین مسله و پرونده ایران در دستشون هست صلاح را ندیدن در انتخابات شرکت کن ولی این میدان سخت به برادر کوچکترشان اقای دکتر لنکرانی واگذر کردن و مطئن باشی ایشان را در این راه به طور کامل حمایت خواهند کرد ومنم بنا به حجت و تکلیف شرعی وظیفه دارم از برادر بزرگترم اقای دکتر لنکرانی حمایت کنم
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
منم حرفی نزدم - موفق باشی برادر - راستی لنکرانی هم امیر کبیر؟
امیر حامی دکتر لنکرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشان شهید دیالمه زمانه خودشان هستند و ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
از قول من به آقای لنکرانی سلام برسون وبگو سعی کن خودت باشی نه شهید دیالمه یا امیر کبیر و اینا اونایی که اسم شهید رجایی روروشون گذاشتن ببین چی شدن اینجوری حداقل حرمت ها سر جاش میمونه
امیر حامی دکتر لنکرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر گرامی اینها خودشان هستند اما شما منظور منو نگرفتین منظور من از نام بردن این افراد بزرگوار اینه که ما میخواهیم ادامه دهنده راه این افراد باشیم نه خود این افراد باشیم بلکه قصد داریم راه این افراد ادامه دهیم و ان را به سر انجام برسانیم
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
خداکنه - شما بابچه های بالا در ارتباط هستی دیگه لنکرانی گزینه ی نهایی اونها انتخاب شد ؟
صابر
|
United States of America
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۱۵
۳
با سلام
اولا که دوستان عزیز کاملا دقت کنید گول سایتهایی همچون صراط رو نخورید چون به ظاهر طرف حضرت آقاست اما در باطن در جهت مخالف ایشان بصورت بسیار نرم حرکت میکند و آرام آرام آدم رو از خط خارج میکنند .
ثانیا من کاملا با احمدی نژاد امروز و تفکرش و افراد اطرافش مخالفم اما با بیس تفکر احمدی نژاد در سال 84 که امروز وی از آن خارج شده موافق هستم ، ما با عمل واقعی به آن تفکر میتوانیم در مسیر اصلی انقلاب حرکت کنیم.
امین
|
United States of America
عزیزم این بیسی که میگی یعنی چی؟ رهبری تو جلسه هیئت دولت گفتند که علت دشمنی ها پافشاری شما بر ارزش هاست و اون وقت شما مدعی میشی احمدی نژاد عوض شده؟
صابر
|
United States of America
امین جان حرفت رو قبول دارم، ولی قبول کن اکنون احمدی نژاد کمی تا قسمتی از اون ارزشها فاصله گرفته.
دختر شیرازی
|
United States of America
صابر خیلی بیشتر از کمی تا قسمتی از ارزشها فاصله گرفتن!
فداييان رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۴
۱
اي دوستان محترم
به نظرتان آندسته از مسئولاني كه با برنامه ريزيهاي غلط اقتصاد مملكت را فلج كردند. نيتشان سست كردن پایه هاي انقلاب نبود؟؟؟
بهتر نيست بجاي جنگ و دعوا به فكر انتخاب صحيح در خرداد ماه 92 باشيم. با تشكر از همه
بیچاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۲
۶
از دوستان عزیز یه سوالی داشتم؟؟
واقعا گرونی به شما فشار نمیاره یا پول نفت فقط سر سفره شما از ما بهترون اومده که دارین واسه 3 ماه بعد و اینکه چه کسی اصلح و پیروز انتخابات هست کل کل میکنین !!!!! وقتی نوشته های شما رو میبینم به خودم میگم کاش منم مثل شماها بی خیال مشکلات و گرونی ها بودم و خودم و دلسوز اینده نظام نشون میدادم و کلی اسودگی خیال داشتم ؟؟؟ و اینقدر به فکر مشکلات و اینده فرزندانم نمیشدم.
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش یا ابجی محترم! به خاطر همین فشار هست که داریم تمام تلاشمون رو میکنیم که دیگه این اشتباه واسه 8 سال دیگه تکرار نشه!
پسر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود به روت گریپ فروت
دختر شیرازی به تلاشت ادامه بده ! تو میتونی ! ^|^
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر مثلا شیرازی!!!(عمرا شیرازی باشی)! اره به تلاشم به کوری چشم منحرفان خوارجی ادامه میدم! شما هم برو مهرتو پرتاب کن! تو میتونی بزنی به هدف! هه هه
پسر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
وای وای وای وای وای
از این پاسخ کوبنده له له شدم !!!! ^_^
ما هم به تلاشمان ادامه میدهیم (به کوری چشم فتنه گران وطن فروش ) و مرد خاکستری اصلاحات
فداييان رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۴
۱
اي دوستان محترم
به نظرتان آندسته از مسئولاني كه با برنامه ريزيهاي غلط اقتصاد مملكت را فلج كردند. نيتشان سست كردن پایه هاي انقلاب نبود؟؟؟
بهتر نيست بجاي جنگ و دعوا به فكر انتخاب صحيح در خرداد ماه 92 باشيم. با تشكر از همه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حماقت یعنی انجام وتکرار یک عمل به کرات وانتظاردیدن نتایج متفاوت امروز دیدن تحلیل ها ونظرات سایت صراط شده عین این موضوع
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۵
۱
معمولا شیرازی ها مرد تر و عاقل تر ازین حرفا بودن که یکی از بینشون بیاد به اسم "دخترشیرازی"نظر بذاره یا کلاس ووشو رفتنش.... بگه صراط جان شما که ایراد گرفتی از گذاشتن نظرات نابجا چرا اینارو میذاری؟!بابا به کی بگم اینجا اتاق چت نیست(نورا،دخمل شیرازی .)
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه باید جواب بعضی هارو اینجوری داد چون منطق ندارن
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
گرگان اولا که من دختر خانم هستم نه مرد! افتاد؟! بله اینکه معلومه شیرازی ها خیلی عاقل ان که شمای گرگانی بخواهی نصیحت شون کنی! خوب من وقتی که از طرف مادری اصالتا شیرازی هستم این ای دی رو واسه خودم انتخاب کردم.اشکالی داره؟! اره ووشو رو هم قبل از دانشگاهم میرفتم! و ربطی هم به چت نداشت!خیلی عجیبه؟! اینو هم واسه این گفتم که هوا برت نداره که با دختر جماعت مظلوم! طرفی و هر چرتی که دلت بخواد بگی! فقط وای به حالت اگه نورا برنگرده! خودتو فنا شده فرض کن! هه هه
در ضمن من واسه شما همون دختر شیرازی هستم نه دخمل! گرفتی ؟!
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
خدمت اعضای محترم تحریریه صراط خواهشا بیا یکم این نظرات کاربرهارو اصلاح کن بیا تجدید نظر کن هر نظری که مربوط به خبرت میشه رو تائید کن نه مثه اینکه این ....باور کن منم میرم اگه تجدیدنظر نکنی تو عملکردت
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
گرگانی! خیلی رو داری! الان صراط چه کار کنه که تو ترکش کردی؟!! تو باعث شدی که نورا دیگه نیاد تو سایت! واقعا لطف بزرگی میکنی اگه دیگه نیای! دیگه نبینمت ها!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۵
گروهی که فقط خودش را قبول دارد مثل صراط که فقط خودش .لاریجانی و قالیباف رو قبول داره. با هیچ کس حتی رهبری هم عقد اخوت نبسته. شما که دروغ نمیگید. لعنت خدا بر دروغگو
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط رهبری و لا غیر! لعنت خدا بر منحرفین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۰
مطلب امیرحسین ثابتی رو تو رجانیوز دیدم. حرف حساب زده
فقط دکتر احمدی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۵
۵
منم نظرم با عشقم احمدی نژاده
اولا 3 تیر واسه ما عاشقان دولت و احمدی نژاده و هرکسی که دکتر عزیز معرفی کنه هست چه میخواد مشایی باشه چه بقایی چه ثمره هاشمی یا نیکزاد از اون طرفم چه فتاح چه لنکرانی
افرادی که 3 تیر رو مال خودشون میدونن کور خوندن.این افراد هیچ کاری نکردن دارن 3 تیر رو غصب میکنن آخه اگر ما حامیان دکتر عزیز نبودیم چند نفرتون در مجلس رای میاورد.نه به دور از شوخی 2-3 نفرتون رای میاورد؟
دوستاران دکتر احمدی نژاد اطلاع رسانی کنند که 3 تیر واسه تیم دولت و شخص احمدی نژاده نه یه عده غاصب.
شما غاصبا دیگه چه آدمایی هستید.خوبه هنوز تیم دکتر احمدی نژاد رو کاره.وای بر فردا.
تا دیروز که همتون به به به دکتر میگفتید حالا که تحریمها و برخی مشکلات مدیریتی به وجود آمده فرار کردید بعدشم 3تیر را غاصب شدید.
امیدوارم حتی یک لحظه مدیریت به دست شماها نیفتد.
با تشکر از سایت صراط
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها همش لطف خداست ولاغیر
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط دکتر... چاییدی عمو جون! بخور اکالیپتوس و اب پرتقال یادت نره!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۹
۱
ببینید ما ما مسلمان هستیم بر اساس دستورات اسلامی باید از کار لغو دوری کنیم خواندن مطالب وتحلیل های بی فایده نوعی عمل نکردن به دستورات صریح اسلام است که متاسفانه من هم امروز دوباره شیطان گولم زد سایت صراط را باز کردم من برای اینکه این موضوع را برای عزیزان صراطی ودوستان توضیح بدهم باید بگویم زمانی که شما در روی زمین هستید فقط یک بخشی از میدان دید را تصاحب می کنید هرچه بالاتر می روید میدان دید شما بیشتر می شود وضمن اینکه از افراد بیشتری شما را می بینند از دید آن افراد هم کوچک تر می شوید توقع ما این بود که سایط صراط که داعیه ولایت مداری داشت حداقل مدتی صبر می کردند تا صحبت های آرام بخش ووحدت آفرین وروشنگرانه رهبر عزیزمان در مشهد به فراموشی سپرده شود سپس اقدام به طرح مباحث تفرقه افکنانه می پرداختند امروز اگر شخص رهبری هم با صراحت به سایت صراط وامثالهم دستوردهند که از این رویه دست بردارید دوستان تحلیل می کنند نه منظور حضرت آقا چیز دیگری است
صراط تحلیلهایت مبتنی بر فرمایشات رهبری نیست این را قبول کن
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
1.سایت درسته!
2. حواست باشه دیگه شیطون گولت نزنه بیای اینجا!
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
به تو چه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۹
۲
تحلیل هایی که بوی نفاق می دهد دامن زدن به اختلافات وعدم پذیرفتن منویات رهبری سیاه نمایی و...
نظر ثابت
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۳
صراط جون آب رو بریز اونجایی که می سوزه...........
امیر حامی دکتر لنکرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۶
۲
صراط چرا ادرس وبلاگم برای حمایت از اقای لنکرانی انتشار ندادی این یعنی چی بگم یکبار دیگه مینویمش
kamranlankarani1392.blogfa.com
امیدوارم اینبار انتشار بدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کوچولوهای سیاسی !
امیر حامی دکتر لنکرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
برارد خوبم سیاست کوچک بزرگ نداره بلکه درک سیاسی فرد مهمتر است ما دیدم در فتنه 88چه کسایی که دم از سیاست و سیاست ورزی و عمری در راه بودن در سیاست زدن ولی گول خوردن و دچار فتنه و انحراف شودن مانند موسوی کروبی خاتمی و در گذشته بنی صدر بازرگان و منتظری اما این بدون همین بچه ها کوچک بودن به قول معروف سخن امام سربازهای من هنوز در گهوارن دفاع از کشور اسلام رهبری کوچک بزرگ نداره همین حسن باقری ها و حسین فهمیدها بودن که ایران را ساختند به رهبر این کشور همان جوان 13 ساله بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیرآقا !
این ها موج های سطحی رو دریا هستند ، لنکرانی و جلیلی و فتاح ها تا بیان بشن برای خودشون یه دریا ، اووووووووووه ! یه بیست سی سالی زمان میخواد
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
امیرجان نظر دکترتون وجبهه ی مطبوعشون درموردجریان انحرافی چیه ؟
امیر حامی دکتر لنکرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان و 12بهمن 57من جواب شما را به طور یک مثال جواب میدم
انسان برای رفع نیاز تشنگی نیاز به اب داره جامعه و مردم الخصوص قشر جوان و و دانشگاهی و روشنفکر ایران هم که خدا را شکر اکثریت جامعه را تشکیل میدهند هم نیاز یک به یک گفتمان اصیل انقلابی و پاک دارند و باید گفت جبهه پایداری و گفتمان سوم تیر این گفتمان هست که می تواند نیازهای جامعه را در هر سطحی پاسخ بدهد شاید شما در جواب من بگی ایا گفتمان دیگری نیست یا قبلن در جامعه نبوده که ما به این گفتمان نیاز داشته باشیم که منم در پاسخ شما باید بگم گفتمان سوم تیر و جبهه پایداری مانند اب که بهترین نوشیدنی است برای رفع تشنگی و نسبت به بقیه نوشیدنی ها پاکتر زلالتر و بدون ناخالصی است جبهه پایداری و گفتمان سوم تیر هم نسبت به بقیه جبهه ها پاکتر زلالتر و وبدون ناخالصی است و یک گفتمان قوی و موثر برای جامعه ما هست
در اخر باید بگم من افتخار دارم که قطره کوچکی در این اقیانوس بزرگ هستم و خدا را شاکر هستم بخاطر این لطف ما موج نیستیم ما خود اقیانوس هستیم
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
پس جریان انحرافی چی شد ؟امیر جان
امیر حامی دکتر لنکرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر خوبم دیگه این موضوع میپرسیدی خودتان جوابشو نمیدونی ما خودمان مخالفین صددرصد جریان انحرافی هستیم و به همین خاطر از طرف این جریان یا نیروهای متعد و مخلص ما از دولت کنار رفتند یا خودشان بیرون امدند پس این سوال شما یک جنگ روانی که متاسفانه طراحان ان ساکتین فتنه و مرددوین فتنه و جریان انحرافی و حتئ مخالفین خارج نشین نظام علیه جبهه پایداری و گفتمان سوم تیر در جامعه به راه انداختن برای کاهش محبوبیت این جبهه اما به لطف خداوند و هوش بسیار زیاد مردم این پروزه به شکست انجامید
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای لنکرانی درپرسش وپاسخشون گفتن ما جریان انحرافی رو قبول نداریم اونهاجریان حاشیه ساز دولت هستند- والله ما نه ساکتین فتنه ایم نه سران فتنه ایم نه جریان انحرافی هستیم نه پایداری چی .ماانشاله انقلابی هستیم و بر اساس اونی که می بینیم حرف میزنیم امیر جان
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست بیچاره ی من !!!
علی
|
United States of America
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۳
۹
سلام... به نظرم تحلیل همینه و رهبری هم بر ادامه گفتمان 3تیر تاکید دارند.. منتها این جنابان جبهه پایداری خودشون از خارج شوندگان از این گفتمان هستند و جایی در این گفتمان ندارند... عزت زیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۸
۳
دماغ شما دچار اشکال شده است - دماغ خود را عمل کنید چون در معرض بوهای بد قرار گرفته اید !!!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
امان از ادب تو! مدهوش کننده هست! هه هه
تامل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۳
۱
1- سوم تیر 84 یک جریان و نقطعه عطف در تاریخ سیاسی معاصر انقلاب است و باید قدر آن را بدانیم
2- جبهه پایداری مساوی با سوم تیر نیست و کسی نباید جریان سوم تیر را مصادره کند
3-تحلیل رجانیوز درست بود و صراط نیوز در این مسئله از صراط حق خارج شده و گرفتار دعوای شخصی و سایتی شده. امان از هوای نفس!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
نقطه درسته!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۳
۳
بنا به فرموده مقام عظمای ولایت علامه مصباح شهید مطهری زمان می باشد باید قدر ومنزلت ایشان را دانست نه اینکه توهین و000 صورت داد
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
رهبری هم فرمودن ملاک حال فعلی افراد می باشد.
..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۶
طبق معموا مطلبت احساسی بود صراط و دو کمله حرف حساب نداشت
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۱
۲
یادتون رفته یه زمان شما برای همین جبهه سگ دو میزدید ؟
فیلتر شدنتون یادتون رفت ؟
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
محدثه 10 بار بنویس ادب اداب دارد بعد بیا اینجا ابراز فضل کن!
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۴
۲
صراط با این حرفا نه می تونی خودت رو بزرگ کنی نه جبهه پایداری رو کوچک!
مجي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۳
۱۲
"گروهی که فقط خودش راقبول دارد" بهترين تعريفي براي جبهه .پايداري!
گروهي كه جذب حداقلب داره ودفع حداكثري
اسم پايداري رو يدك ميكشند ..
يقول يكي از مخاطبين چند واحدي دروس تحليل سازه واستاتيك پاس بكنن شايد به پايداري نسبي برسند!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
حداقلی!
ناشناس
|
Japan
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۵
۱
صراط جان ما باید یاد بگیریم به عقاید هم احترام بزاریم از بند شعار آزاد بشیم شعار مرگ بر و مرده باد و زنده باد. چه اشکالیداره کسانی که به اصل قانون اساسی اعتقاد دارن بیاد و کاندید شن چه اشکالیداره ما دیدمون بازترکنیم مگه اول انقلاب تو تلویزیون اسلام گراها با لائیک ها مناظره نمیکردن این یعنی احترام به نظرات مخالف
این که رهبری میفرمایند جذب حداکثری و دفع حداقلی و اینکه تمام گروها باید در انتخابات شرکت کنند مفهومش روشن هستش اگر از طیف دولت آقای مشایی از طیف اصول گرا آقای قالیباف یا هرفرد دیگری از طیف اصلاح طلب آقای خاتمی و جبهه پایداری لنکرانی یا جلیل بیاییند اون موقع شاهد رقابتی جذاب خواهیم بود اون موقع مردم هرتصمیم بگیرن باید احترام گذاشت مهم نیست من طراف دار کی باشم مهم اینه که به کسی توهین نکنیم مهم اینه که به هم تهمت نزنیم مهم اینه که به نظر هم احترام بزاریم اگر نطر مخالف داریم نظرمون بدیم و به کسی یا فردی توهین نکنیم من اگر طرف دار آقای خاتمی هستم دلیل بر توهین به کاندیداهای دیگر نیست اتفاقا من بسیاری از افرادی که نام بردم شایسته ریاست جمهوری میدونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۸
۱
سلام
چند وقتی است سایت شما را پی گیری می کنم به نظر من نظرات بینندگان سایت برای شما مهم نیست چون در نحوه انتشار اخبار تغییری نمی شود و اما بعد در طول تاریخ مردم نسبت به نظرات خواص تعین موضع می کنند حال اینکه تشکیل دهنده مبانی جهبه پایداری بر اساس نظر حضرات مرحوم ایت الله خوشوقت و اقای علامه مصباح به وجود امد . بعد اینکه در سلسه اخبار شما نسبت به جبهه رویه تخریب را در پیش گرفته اید حال سئوال اینجاست با وضعیت موجود شما اعلام نظر نمی فرمایید وسلام
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۱۳
صراط با این حرفا نه می تونی خودت رو بزرگ کنی نه جبهه پایداری رو کوچک!
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
۱۳
۱
خجالت خجالت برای سایت صراط که فقط هدف و نیتش تفرقه بین ش اصولگرایان است تا شاید کاندید عزیزش که وامدار ش است رای بیاورد !!!! هیهات هیهات
عبدالكريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
۱۳
سلام
صراط مطمين باش بعد از اين دنيا صراطي هست كارت شده تخريب و تحريك مردم .هنر داشته باش مرد و مردونه از كانديت خودت دفاع كن. دوستان يك شاخص براتون بگم تخريب اشخاص و گروه ها بدون بينه ريشه در مخالفت دارد مواظب باشيد صراط جان تو گفته ها را منتقل كن ما خودمون آنقدر شعور داريم كه سره را از ناسره تشخيص دهيم
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه از کاندید دولت و جبهه پایداری یا لار .... یا قال .... یا هر کی دیگه دفاع بشه اونوقته کا سایت خوبی میشه ؟ بنظرت بده که مصادیق یک رئیس جمهور خوب از نظر مقام معظم رهبری تبلیغ بشه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
۱۳
به مطالب سخیف اینطوری در صراط نیوز عادت داریم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
۱۲
۱
به تحلیلهای آبکی و مسخره ی صراط عادت کردیم.شما بجای تکفیر دیگران و نوارسازی بدنبال اثبات قالیباف تکنوکرات باشید سعی نکنید با چهره حق بجانب ،محور حق بشید ودیگران ومنتقدان را قلع وقمع کنید برادر
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم برو مهرت رو پرتاب کن!
بجنوردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
۱۱
صراط جان خیلی عوض شدی ها انتظار ازت زیاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
۵
سلام دکتر جلیلی رای بالایی می آورد آقای لنکرانی انسان با علم وبصیرت وولایی است ولی ریاست جمهوری باید کسی مثل دکتر جلیلی شود که علاوه بر اینها در عرصه سیاست خارجی سالها تجربه دارد.
پس رای ما دکتر متواضع جلیلی
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی پرتی ها! جلیلی خودش صریحا گفت کاندید نمیشه!
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
پایداری اصلا نه چون همون دولته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
۱۲
۱
من بعد از بيانات حضرت آقا به جبهه پايداري راي مي دهم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
انسان هرچه دشمنی های صراط و... را می بیند بیشتر به حقانیت جبهه پایداری ایمان می آورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
۹
۱
بد اخلاقی ممنوع
چه تحلیل های آبگوشتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
۱۲
۱
بازهم صراط، باز هم مزخرفات!
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
من خیلی سایت صراط را قبول داشتم اما با این توهین ها وحملات غیر منصفانه به جبهه پایداری دیگر قبولش ندارم.البته بنده پایداری هم نیستم ولایتمدارم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
۱
وقتی صراط ،صراط را گم میکنه این کارهای ابکی میشه نتیجش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
۱
با تحلیل های جبهه پایداری موافق نیستم و در عین حال معتقدم تحلیل های صراط هم بسیار آبکی است. خب وقتی بلد نیستید درست و اغنا کننده تحلیل کنید مطلب ننویسید.
seied
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
۱
زنده باد جبهه پایداری
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
مرده باد منحرف خوارجی!
مصطفی
|
United States of America
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
۱
این چنین عنوانی را صراط برای سایت خود بگذارد.
به خصوص آن کلیپی که بر علیه جبهه پایداری تهیه کرد که جله ای که اصلا برای پایداری نبود را به پایداری نسبت داد و دیگر موارد کلیپ که خودشان می دانند.
والله یحکم بالعدل
بصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
باسلام به نظرم انتفادات صراط ازجبهه پایداری چندوقتیه که بوی انصاف ازش رخت بربسته رفقای صراطی سعی کنند مشی انتقادمقرضانه راتغییردهند خوب ماهم مخالف برخی تحلیل های پایداری هستیم ولی خواهشا پایداری را بااین مطالب دشمن انقلاب معرفی نکنیم
یک سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
۱
سلام
با توجه به وابستگی صراط نیوز به آقای ... از کاندیداهای ریاست جمهوری، مشخص است دلیل کینه ورزی و عداوت این سایت با جبهه پایداری در چیست.
چرا که جبهه پایداری، همیشه معتقد بوده در فضای سیاسی کشور جایی برای ساکتین فتنه وجد ندارد و این در حالیست که کاندیدای مذکور از ساکتین و بلکه از مردودین فتنه اخیر بوده است.
ای کاش صراط در صراط حق می ماند...
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
حقا که سرباز انحرافی! مهر هم بلدی پرتاب کنی؟!
حسن
|
Germany
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
۱
جبهه پایداری ضمن اینکه یک تشکیبلات سیاسی است و پیرو محض رهبری و ولایت در انتخابات به دنبال صالح مقبول است و این جریان هیچ ربطی به دولت ندارد و هرکس دیگری را تخریب بکند و مردم را در آستانه انتخابات نگران کند بی شک خیانت کرده است پس به دنبال وحدت باشیم و پشت سر رهبری
میثم
|
Germany
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
۱
برای همه متاسفم
اقا فرمود وقتی دشمن دشمنیش بیشتر میشه دوستیهارا بیشتر کنید
البته اختلاف سلیقه عیب نداره
چرا اصولگرا ها به جان هم افتادن از صراط گرفته تا رجا و....
ایکس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
۱
من خودم یکی از طرفدارهای دکتر قالیبافم ولی میخواستم به سایتتون تبریک بگم واقعا شما به شعارتون که با کسی عهد اخوت نبسته این پایبندین.با وجود این که برخی اوقات مطالبی رو چاپ میکنین که با نظراتم یکسو نیست اما من همیشه مخاطب سایتتون هستم و همه جا هم تبلیغتون رو میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
احسنت به صراط خوشم آمد که مقابل انحراف ایستاده ای
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
۱
من به جبهه پایداری رای نمی دهم
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
کار خوبی میکنی!
هدهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
۱
سلام
بنده به عنوان کسی که صراط را در سبیل انصاف می دید، از این تحلیل خیلی تعجب کردم.خواهش می کنم با ایجاد اختلاف بین گروهها آب به آسیاب دشمن نریزید!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
اگر ایمان داشته باشید خداوند به شما راه شناخت حق و باطل را نشان میدهد.
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
۱
سلام به صراط عزیز
راستش به نظر می رسه این جور تحلیل نوشتن ها به پختگی بیشتری نیاز داره که از خدا میخوام هر چه زودتر خداوند به شما عطا نماید.
طبق فرمایشات حضرت آقا ملاک گفتمان سوم تیر خواهد بود پس شما هم اگه نیت خیر دارید - که دارید - سعی کنید فضا رو به سمتی هدایت کنید که هر کس تلاش بیشتری در احیای نظری و عملی گفتمان سوم تیر کرد مورد اقبال بیشتری واقع بشه. در واقع فضا رو شفاف کنید.
با تشکر از زحمات شما
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ملاک گفتمان 3 تیر جبهه پایداری نیست. گرفتی؟!
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
با سلام خدمت تمامي دوستاني كه به نظام اسلامي و ولايت عشق مي ورزند.