"صراط ورزشی "- ديدار تيمهاي نفت تهران و
تراکتورسازي از ساعت 17:15 در ورزشگاه تختي تهران در حضور 4 هزار هوادار
آغاز شد و با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.
به گزارش فارس،محمد نصرتي در دقيقه 35 گل زد اما نفت تهران در دقيقه 59 توسط احمد آل نعمه گل تساوي را به ثمر رساند.
در دقيقه 76 تراکتورسازي صاحب گل دوم شد اما داور اين گل را خطا اعلام کرد تا هواداران تراکتورسازي به شدت عليه داور شعار دهند و با الفاظي نامناسب حقوردي را خطاب قرار دهند.
قضاوت اين مسابقه بر عهده تورج حق وردي بود. وي به ايمان موسوي و پروعلي گنجي از نفت تهران و مصطفي اکرامي از تراکتورسازي کارت زرد نشان داد.
به گزارش فارس،محمد نصرتي در دقيقه 35 گل زد اما نفت تهران در دقيقه 59 توسط احمد آل نعمه گل تساوي را به ثمر رساند.
در دقيقه 76 تراکتورسازي صاحب گل دوم شد اما داور اين گل را خطا اعلام کرد تا هواداران تراکتورسازي به شدت عليه داور شعار دهند و با الفاظي نامناسب حقوردي را خطاب قرار دهند.
قضاوت اين مسابقه بر عهده تورج حق وردي بود. وي به ايمان موسوي و پروعلي گنجي از نفت تهران و مصطفي اکرامي از تراکتورسازي کارت زرد نشان داد.