۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۴

جشن پوریم؛ رقص یهود در هولوکاست ایرانیان + تصاویر

از جشن پوریم یهودیان چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟ آیا روز "13 به در" نوروز و خروج از خانه ها ریشه در قتل عام ایرانیان باستان دارد؟ با گزارش ویژه مشرق از پایکوبی صهیونیست ها در سالروز کشتار ایرانیان همراه شوید...
کد خبر : ۷۷۶۳۸

به گزارش صراط، جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.






نتانیاهو در جشن پوریم - 1999

در کتاب عهد عتیق درباره این داستان آمده است: «شاه ایران زمین که در پایان جشن ۱۸۰ روزه از باده نوشی بدمست شده بود، در هنگام بدمستی، شهبانو "وشتی" را می‌طلبد تا او را به اغیار بنمایاند. ملکه از این دستور گستاخانه شاه سر باز می‌زند و شاه خشمگین، او را از شهبانویی ساقط می‌كند و او را به دست جلاد می سپارد.

یهودیان که در سراسر ایران، نفوذ فراوان داشتند، جسارت‌شان به جایی رسیده بود که از دادن مالیات و خراج استنکاف می‌كردند و این استنکاف موجب شده بود که «‌هامان» صدراعظم خشایارشاه علیه آنان بشورد و آنان را در تنگنا قرار دهد و یا حتی دستور قتل برخی از آنان را صادر كند، البته یهودیان در برخی کتاب‌های خود می‌گویند: "مردخای" که پیشوای دینی یهودیان در عصر خشایارشاه بوده، وقتی حاضر به تعظیم در مقابل ‌هامان نمی‌شود، او و اتباعش مورد غضب‌هامان قرار گرفته و تهدید به مرگ می‌شوند.

یهودیان که به صورت غیررسمی در دربار شاه نفوذ داشتند، چاره می‌اندیشند و از این فرصت استفاده کرده و دخترکی یهودی به نام «اِستِر» را به عنوان ملکه و شهبانوی کشور به پادشاه معرفی می‌کنند و به او نیز توصیه می کنند که یهودی بودن خود را پنهان کند.



استر، دخترک یهودی که با پنهان کردن هویت یهودی اش، به دربار خشایارشاه راه یافت و مقدمات کشتار ایرانیان را فراهم کرد


 

فاحشه‌گری حلال در یهودیت

در سال ۲۰۱۰ یک خاخام یهودی در اسرائیل با اشاره به واقعه پوریم و استر، اعلام کرد جاسوسان زن سازمان موساد مجاز به انجام هر گونه عمل جنسی با دشمنان برای انجام ماموریت خود هستند؛ همانگونه که استر هویت یهودی خود را پنهان کرد و با یک دشمن ایرانی یعنی اخشورش (خشایارشاه) ازدواج کرد و با این کار ملت یهود را نجات داد.

این مورد یکی از موفق ترین عملیات نفوذ زنان جاسوس یهودی در میان مقامات کشورهای دیگر به شمار می رود که با استفاده از زیبایی ظاهر و به خدمت گرفتن جذابیت های جنسی، توطئه های قوم یهود را اجرا کردند و می کنند.

شاه سست عنصر نیز وقتی زیبایی او را می‌بیند، شیفته او شده و او را به عنوان ملکه تمام ایرانیان برمی گزیند، بدون آنکه بداند او یهودی است و یا پسرعموی «مردخای» رهبر مذهبی یهودیان ایران است. اِستِر ملکه ایران می‌شود و با نقشه‌های «مردخای» عموی خود، صدراعظم خشایارشاه یعنی هامان را از تخت صدر اعظمی به زیر کشیده و بر دار می‌كند و به همراه ۱۰ پسرش به مرگ محکوم می‌کند.


ضیافت شام استر برای هامان در حضور خشایارشاه

در این ضیافت استر خواستار مجازات هامان بدلیل دشمنی با یهودیان شد

نقاش: ژان ویکتور (قرن 17)


یهودیان حاکم بلامنازع دربار هخامنشی می‌شوند و البته آنان در برخی کتب خود آورده‌اند که ‌هامان در نزد مردخای توبه كرده است که تواریخ دیگر گواهی قتل وی توسط یهودیان را می‌دهند. یهودیان چون بر بلاد ایران حاکم شدند، از پادشاه، سه روز مهلت خواستند تا مخالفان پارسی و ایرانی یهودیان را بکشند و در این سه روز، بیش از 77 هزار ایرانی توسط یهودیان قتل عام شدند و در برخی نقل‌ها، این تعداد تا 500 هزار نفر نیز عنوان شده است.

از آن زمان تا کنون، این روز به عنوان "عید یهودیان" زنده نگاه داشته شده و هر سال یهودیان سراسر جهان در این روز مراسم مختلفی از قبیل روزه گرفتن، برپایی جشن و پایکوبی، نوشیدن شراب و افراط در مستی، دادن هدیه به یکدیگر و ... گرامی می دارند.




عید پوریم 2012

تل آویو - بیت المقدس

اما در سرزمین های اشغالی، پوریم رنگ و بوی دیگری دارد که در ادامه و به تفصیل به آن پرداخته خواهد شد.

واقعه تاریخی؛ هولوکاست ایرانیان به دست یهودیان

در زمان خشایارشاه، یهودیان جزء اقلیت های مذهبی ایران بودند و همواره سعی در نفوذ در دربار شاه ایران داشتند. هامان صدراعظم خشایارشاه بدلیل نافرمانی یهودیان از دستورات و قوانین پادشاهی، از عدم پرداخت مالیات و سرپیچی از فرمان پادشاه این قوم ابراز نگرانی می کند و پادشاه را در جریان توطئه های یهودیان قرار می دهد و از پادشاه می خواهد تا پیش از آنکه این قوم علیه تاج و تخت شاه اقدامی کنند، با توطئه این قوم مقابله کند.

مردخای رهبر یهودیان آن زمان ایران سرانجام با دسیسه های فراوان و فرستادن یکی از دختران یهودی به دربار، او را جانشین شهبانوی ایران که به جرم سرپیچی از دستور گستاخانه خشایارشاه برای نمایان کردن زیبایی های خود برای حاضرین در دربار شاه برکنار شده بود، می کند.



مردخای و استر

نقاش: آرنت دی گلدر (قرن 17)


با ورود "استر" دخترک جوان زیباروی یهودی به دربار، مردخای به راحتی نقشه های شوم خود را بوسیله استر و اغوای شاه ایران اجرا می کند. هامان نیز شاه را از توطئه مردخای آگاه می سازد و پادشاه دستور بر دار کردن مردخای را صادر می کند. اما استر که به شدت بر روی شاه سست عنصر تسلط یافته بود، با خائن جلوه دادن هامان و اینکه وی توطئه کشتن شاه را در سر دارد، هامان را بر دار می کنند.




وشتی، شهبانوی ایرانی
وشتی از دستور خشایارشاه برای نمایان کردن زیبایی هایش برای مهمانان شاه خودداری کرد و به دست جلاد شاه کشته شد


نقاش: ادوین لانگ (قرن 19)


توطئه استر و مردخای با کشتن هامان پایان نمی پذیرد و آنها حکم قتل هر 10 پسر هامان را نیز از پادشاه ایران می گیرند و در قدم بعدی 10 پسر هامان نیز کشته می شوند.

اوج دشمنی یهودیان با ایرانیان پس از کشتن هامان و 10 پسرش آنجا بیشتر آشکار می شود که استر و مردخای با کشته شدن پسران هامان نیز راضی نشده و اجساد آن ها را در شهر بر دار می کنند تا میان ایرانیان رعب و وحشت ایجاد کرده و ناگفته سرنوشت دشمنان و مخالفان یهودیان را به نمایش بگذارند.

هامان به جز این 10 پسر، یک فرزند دختر نیز داشت که پیش از کشته شدن، خود کشی می کند.

کشتار نیمی از جمعیت ایران

پس از کشتن هامان، یهودیان مهاجر ساکن در ایران که اینک در دربار نیز راه یافته بودند، به هجوم به شهرهای ایران، دست به قتل عام گسترده ایرانیان می زنند. در 127 استان ایران آن زمان، طی دو روز بیش از 77 هزار ایرانی - و به روایتی دیگر 500 هزار نفر - کشته می شوند.

در کتب مربوط به یهودیان از جمله کتاب استر، یهودیان به کشتار 80 هزار ایرانی اعتراف می کنند اما محققان مستقل این رقم را تا 500 هزار نفر ذکر کرده اند.

در آن زمان ایران نزدیک به 800 هزار نفر جمعیت داشته و با احتساب 500 هزار نفر، بیش از نیمی از جمعیت آن روز ایران به دست یهودیان قتل عام می شوند.







حمله به منازل فلسطینیان و غارت اموال آن ها

کشتار و غارت اموال از آموزه های استر بوده و ریشه در تاریخ یهود دارد



یهودیان با حمله به خانه های ایرانیان، مردان، زنان و کودکان را به قتل رسانده و بنا بر برخی از متون موجود اموال آن ها را نیز غارت می کنند. اما یهودیان در متون خود تنها به قتل عام ایرانیان اعتراف کرده و هرگونه غارت اموال آنان را تکذیب می کنند و آن را از افتخارات خود می دانند...!!

آیا پوریم با سیزده فروردین ایرانیان ارتباط دارد؟

گفته می شود این کشتار در روزهای 13 و 14 ماه آدار اولین ماه سال جدید انجام می شود و روز دوم کشتار به اصرار استر به خشایارشاه برای از بین بردن دشمنان قوم یهود ادامه پیدا می کند. براساس متون تاریخی، نحسی روز 13 فروردین در میان ایرانیان و بیرون رفتن مردم از خانه ها ریشه در کشتار تاریخی ایرانیان داشته است.

پس از این قتل عام ایرانیان، یهودیان جشن و پایکوبی بر پا کرده و به شکرانه غلبه بر ایرانیان و ریختن خون دشمنان قوم یهود، آن را عید اعلام کرده و روزه می گیرند. مردخای از آن زمان به پیامبر این قوم و استر - دخترک فاسد یهودی که با تکیه بر این حربه به دربار شاه راه یافته بود - نیز به شخصیتی مقدس که مورد لطف خداوند است تبدیل می شوند. استر پس از آن کتابی می نویسد که تمام این وقایع را لطف و رحمت الهی و با اراده خداوندی توصیف می کند. این کتاب اکنون به کتاب مقدس یهودیان تبدیل شده است.





مقبره استر و مردخای یهودی در همدان

پوریم به معنای قرعه بوده و به اعتقاد یهودیان، این سرنوشت و تقدیر الهی بوده است و "قرعه" ای از جانب پروردگار برای لطف به قوم برگزیده یهود و نابودی دشمنان آن ها.


پوریم؛ عید یهودیان سراسر جهان

متاسفانه برخی از این تصاویر که در ادامه نیز آمده است مربوط به جشن ایرانیان یهودی در آمریکا می باشد.








پوریم از جمله اعیاد مهم یهودیان در سراسر جهان است. از سرزمین های اشغالی تا آمریکا و حتی یهودیان داخل ایران، به شیوه های مختلفی در این دو روز جشن می گیرند.













اوج این جشن ها در اسرائیل است. جایی که صهیونیست سرمست از کشتار ایرانیان، تا حد جنون شراب نوشیده و بد مستی یکی از سنت های مرسوم آنان در این روز است.








خاخام های یهودی نیز در این جشن ها مراسم ویژه ای برگزار می کنند. خاخام های صهیونیست با برگزاری جشنی، در نوشیدن شراب و رقص و پایکوبی با یکدیگر رقابت می کنند. معمولا افراط در نوشیدن شراب در این روز به حدی است که قادر به راه رفتن نبوده و در خیابان های تل آویو و دیگر اراضی اشغالی، بیهوش و بی رمق به زمین می خورند.





در آموزه های تلمود یهودیان در یکی از بخش ها به صراحت به نوشیدن شراب تا حد سرمستی توصیه شده است:

"در روز پوریم هر فرد - یهودی - مکلف است به حدی - شراب - بنوشد که تفاوت میان "نفرین بر هامان" و "درود بر مردخای" را تشخیص ندهد."

Megillah (7b): Rava said: A person is obligated to drink on Purim until he does not know the difference between "cursed be Haman" and "blessed be Mordechai"







کودکان اسرائیلی در جشن پوریم 2012 - بیت المقدس

خط و نشان صهیونیست های آدم خوار برای ایرانیان





از دیگر مراسمی که در عید پوریم اجرا می شود، رژه زامبی ها در اسرائیل است. در این رژه صهیونیست ها با گریم خود به شکل زامبی ها - آدم خوارها - اعضای مصنوعی از بدن انسان را به نشان خونخواهی و کشتار ایرانیان بر دهان می گیرند.

برخی از تصاویر این مراسم که قابل انتشار است در ادامه است.

نوشیدن خون یا نوشیدنی به رنگ خون به عنوان نمادی از خونخواهی و خونخواری یهودیان نسبت به ایرانیان از جمله رسوم یهودیان در این روز است.












پوریم در لس آنجلس؛ پایکوبی ایرانیان به افتخار هولوکاست هموطنانشان


متاسفانه ایرانیان پیرو دین یهود نیز بدون توجه به ریشه تاریخی این واقعه و کشتار ایرانیان و اینکه زنده نگاه داشتن آن تا کنون بیش از هرچیز توهین به ایرانیان بوده، این روز را در نقاط مختلف جهان جشن می گیرند.

کنیسه "نصح"، کنیسه ایرانیان یهودی مقیم آمریکاست که جمعیتی حدود 20 هزار نفری در لس آنجلس را تشکیل می دهند. کنیسه نصح از جمله مکان هاییست که در عید پوریم، جشن برپا کرده و ایرانیان با جمع شدن در این کنیسه، با پختن شیرینی، غذا، تهیه شراب و هدیه دادن به هم، کشتار ایرانیان باستان را به شادی می نشینند.



ایرانیان یهودی در کنیسه نصح لس آنجلس نیز پوریم و کشتار ایرانیان را جشن می گیرند

لینک اعلام برگزاری جشن پوریم 2012 در کنیسه نصح

http://www.08.net/08event/EventDetail.aspx?eid=a1fe18d5-5efe-4398-9069-2dd1ba369884


"هامان سوزان" و شیرینی "گوش هامان"؛ نمادهای درنده خویی قوم یهود

از دیگر مراسمی که یهودیان در این روز برگزار می کنند، مراسم "هامان سوزان" است. آن ها هامان - و ده پسرش - را نماد دشمنان قوم یهود دانسته و بطور سمبلیک در مراسمی، نمادی و یادبودی از هامان، وزیر الوزاری خشایارشاه را در آتش می سوزانند.

همچنین یهودیان با پختن شیرینی به نام "گوش هامان"، بر دار کردن وزیر ایرانی را جشن می گیرند.




خمیر این شرینی سه گوش از بذر خشخاش است و میان این شیرینی با آلو یا مربا پر شده است. این شیرینی بیشتر توسط یهودیان اشکنازی درست می شود، البته تعدادی از کلیمیان ایران هم به این شرینی علاقه مند هستند. اسم این شرینی گوش هامان است. یهودیان در جشن قتل عام ایرانیان، این شرینی ها را می خورند و همراه خوردن این شرینی شعری اهانت آمیز نسبت به ایرانیان و وزیرالوزاری ایرانی خوانده می شود.




شیرینی معروف به "گوش هامان"


پوریم در ایران


در داخل ایران نیز، اقلیت های یهودی که همواره مورد لطف و میزبانی ایران بوده اند، در این روز روزه گرفته و با پختن غذا و خیرات و برگزاری محدود جشن، عید پوریم را جشن می گیرند.

مقبره استر و مردخای در همدان از جمله مکان هاییست که یهودیان آن را عبادتگاه و زیارتگاه خوانده و مدت ها جشن های خود را در آن برگزار می کردند که با اعتراض مردم به اهانت آمیز بودن این جشن ها برای ایرانیان و برگزاری تجمعاتی در برابر مقبره استر و مردخای، همراه بوده است.




مقبره استر و مردخای دومین مکان مقدس یهودیان جهان که پس از اعتراض مردم همدان، نام "زیارتگاه" آن حذف شد

مقبره استر و مردخای، به ادعای یهودیان، پس از غصب مسجد الاقصی، دومین مکان مقدس این قوم به شمار می رود.

نتانیاهو مردم ایران را به پوریمی دوباره وعده داد

اما به جز مقدس بودن این روز برای یهودیان، با ظهور پدیده منحوس صهیونیسم، پوریم وجهی سیاسی نیز به خود گرفته و سران رژیم صهیونیستی گاه با اشاراتی به آن واقعه، تلویحا ایران و ایرانیان را به تکرار کشتاری مشابه تهدید می کنند.




 
در روزهای پایانی سال 1390 اتفاقی جالب در عرصه سیاست رخ داد. در 7 مارس، نتانیاهو در دیدار با اوباما نسخه‌ای از کتاب اِستِر (Esther) را به او هدیه داد. کتاب استر (מגילת אסתר) یکی از بخش‌های عهد عتیق یا همان تورات است و از دیدگاه تاریخی این هدیه بسیار پرمعناست.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام اسرائیلی نقل می‌کند: نتانیاهو به باراک اوباما گفته است: «آن‌ها (ایرانی‌ها)، آن زمان هم می‌خواستند ما را نابود کنند.» یکی از قسمت‌های این کتاب می‌گوید: «... و یهودیان تمام دشمنان را با تیغ شمشیر و کشتار و نابودی درهم کوبیدند و آنچه را انجام دادند که دشمنان‌شان با آنان می‌کردند.» به گزارش رویترز، نتانیاهو با این هدیه، تلویحاً ایران را به نازی ها تشبیه نموده که طی مدعی هستند در جنگ جهانی دوم 6 میلیون یهودی را کشته اند.

2500 سال تهدید و کشتار؛ رمز پوریم

بسیاری از اعمال و سیاست های صهیونیست ها پس از 2500 سال از واقعه پوریم، همچنان حاوی نمادهایی از این کشتار بوده و یادآور روزی است که از هر 11 ایرانی، یک نفر به دست قوم یهود کشته می شود.



 

ایهود اولمرت در جمع کودکانی که پوریم را جشن گرفته اند
 



 

تهدیدهای مقامات اسرائیل، اهدای کتاب استر به اوباما در هنگام مذاکره در مورد ایران، تهدید به حمله به ایران به بهانه اینکه ایران قصد دستیابی به سلاح کشتار جمعی و نابودی اسرائیل را دارد و این توهم که کشورهای اسلامی تلاش می کنند با دستیابی به سلاح کشتار جمعی یهودیان را نابود کنند...اینها همگی یادآور توطئه های مردخای و زمزمه های استر با خشایارشاه در مورد ایرانیان و دشمنان آن زمان یهودیان بود که در نهایت به هولوکاست ده ها هزار نفری تبدیل شد. 
 
مقایسه رفتار یهودیان با هولوکاستی که خود رقم زده اند و استفاده از هولوکاستی جعلی که مدعی هستند 6 میلیون یهودی طی دو سال کشته شده اند، نمایانگر اوج فتنه گری و پلیدی صهیونیست ها در رسیدن به اهداف شومشان در تسلط بر جهان است. آن جا که اجازه سخن گفتن درباره یکی داده نمی شود و دیگری به عنوان عیدی مقدس بزرگ داشته می شود؛ و هر دو در راستای هدفی بزرگتر است.
 
 
 رمز پوریم

یکی از رمزهای پوریم، پس از پایان جنگ جهانی دوم نمایان شد.
 
همچنان سکوت ایرانیان و مقامات ایرانی، برگزاری جشن های پوریم - حتی در ایران - و رقص و پایکوبی صهیونیست ها بر خون ایرانیان ادامه دارد. هولوکاستی حقیقی که در سایه هیاهوی هولوکاست ساختگی صهیونیست ها نه تنها نادیده گرفته شده، بلکه به شکرانه این کشتار، هرساله جشن برپا می شود و تهدید ها تکرار می شوند.





منابع و مآخذ:


http://www.nessah.org/index.shtml

http://www.iranjewish.com/Essay/Essay_37_poorim.htm

http://www.herealittletherealittle.net/index.cfm?page_name=Bible-Code-Ten-Sons-Haman

http://hezare3.com/cgi-bin/mt/mt-search.cgi?blog_id=1&tag=esther&limit=20

http://www.csmonitor.com/World/Backchannels/2012/0307/Netanyahu-gives-Obama-the-Book-of-Esther.-Biblical-parable-for-nuclear-Iran 

http://www.reuters.com/article/2012/03/06/us-usa-israel-gift-idUSTRE82500O20120306

http://www.haaretz.com/jewish-world/israeli-rabbi-honey-pot-sex-is-kosher-for-female-mossad-agents-1.317288

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=120385

http://www.tabletmag.com/jewish-news-and-politics/63673/persian-gulf

http://www.iranjewish.com/essay/Essay82.htm

http://yahadut.persianblog.ir/post/51

http://www.chabad.org/holidays/purim/article_cdo/aid/2814/jewish/The-Purim-Drunk.htm

http://www.britannica.com/EBchecked/topic/483999/Purim

http://photoblog.nbcnews.com/_news/2011/03/18/6293692-jewish-holiday-of-purim-is-celebrated-in-israel?lite

http://www.biblegateway.com/passage/?search=Esther+8&version=NASB

http://www.biblegateway.com/passage/?search=Esther+9&version=NASB

http://www.08.net/08event/EventDetail.aspx?eid=a1fe18d5-5efe-4398-9069-2dd1ba369884

http://www.fardanews.com/fa/news/48142/%D8%AC%D8%B4%D9%86-%D9%BE%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%98%D8%AF%DB%8C-%D8%BA%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86

http://www.upi.com/News_Photos/gallery/Purim_Celebrations_in_Jerusalem/1646

http://sultanknish.blogspot.de/2012/03/ages-of-purim.html

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۸۴۹
۱۰۹۴
یهودی های تهوع آور نفرت انگیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باید همشونو انداخت تو کوره آدم سوزی. کاری که هیتلر با یهودیان اروپا کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر دین ندارید لااقل ازاده مرد باشید . برای چی منفی دادید ؟
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان ، کدوم کوره ؟ کدوم آتش سوزی ؟ تازه داری میپرسی لیلی زن بود یا مرد ؟!
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
رسول بد تیکه ای بهت انداختا
برو ساندیس بخور داره تموم میشه هه هه هه
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم کدوم کوره آتش سوزی؟!! اینا همش دروغه!اون کوره ها برای آتش زدن لباس های آلوده ی بیمارهایی بوده که بیماریشون مسری بوده و به دروغ وبرای مظلوم نمایی گفتن اونا کوره هایی برای سوزاندن یهودیا بوده!اینجوری یهودیای بیشتری میترسیدن و زندگیه آرومشون تو آلمان رو رها میکردن و به فلسطین میومدن.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
این قوم آدم نمیشه !
این بار ما هستیم که برای شما هولوکاست خیالی رو واقعی می کنیم ... نفرین خدا بر یهود ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این جماعت هر جا میروند نمک میخورند و نمکدان میشکنند . یهودی ستیزی هیتلر هم هرچند اشتباه بود ولی ریشه در رفتارهای غلط یهودیان صهیونیست داشت .
گاندي
|
Iran (Islamic Republic of)
وجود چنين مقبره اي دور از شان نظام جمهوري اسلاميت كه داعييه ضديت با رژيم نامشروع اسرائيل را دارد اين مقبره بايد بعد از انقلاب با خاك يكسان ميشد.هنوزم دير نيست
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا این اثار باستانی هست
حالا اینها یه خبطی کردند
باس همون موقع که هنوز باستانی نبودند تخریب میشد
الانه حیفه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا کوره بوده. منتها جسدشون مینداختن تو کوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهار تیکه من بهتر بود :وطن فروش مرعوب غرب! در منابع یهودی در مورد این کشتار به تفصیل صحبت شده ولی باز ابله هایی پیدا می شن و از یهودی ها طرفداری می کنند!! اسم دیگری به جز وطن فروش رویتان نمی شود گذاشت . سرتان در آخور یهودی هاست !!!
ممدو
|
Iran (Islamic Republic of)
دعوا نکنید!
اون دنیا هیتلر واینجور یهودی ها با هم محشور میشن!
ساندیس خور هم منم! ناراحتی نداره که!
رسول م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۷۶۴
۶۱۰
آقای ناشناس خواهشا تمامی یهودی ها رو جمع نبند این الفاظ رو در مورد . . . بکار ببر . خیلی هاشون از من و شما که ادعا داریم خیلی بهتر هستند و هر روز کنار من و شما تو این شهر و کشور در تردد هستند . همه رو با یک چشم نگاه نکن شما برو ساندیس میل کن داره تموم میشه
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچ کجای دنیا مثل ایران آزادی دینی وجود نداره
فعلا شما برو حساب بانک سوئیست رو چک کن ببین بخاطر این نظر چقدر صهیونیست ها به حسابت ریخته اند ...
dddddd
|
Iran (Islamic Republic of)
همه باید ادب را رعایت کنیم......حتی شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين مطلبي كه نوشتي تهو آوره لااقل غيرت ايراني داشته باش كشتار وجنايت عليه مردم توسط اين افراد چه ربطي به سانديس داره نوكرصهيونيستن ها همه جاهستند
آفرين صراط بيشتر بنويس
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
تو رسول هستی یا شیمون و شمعون ؟ یا متاسفانه یه مسلمون نفهم کاتولیک تر از پاپ !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو هم لطفا نام مقدس رسول را بردار و نامی برازنده جنایتکاران مثل ایهود و نتان یابو و برای خودت بذار
حماقت هم حدی داره
حالا دیگه از اسرائیل(رژیم پوشالی و جعلی)قاتل هزاران و صد هزاران کودک بیگناه فلسطینی حمایت میکنی؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رسول تو هم داری میری سر قبر اموات صهیونیستت ساکن دائم بشی اون نی ساندیسو از تو چشمت درآر بد چوری کورت کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من آقا نیستم وخانم ام . یهودیها همه شان همین اند . تمام مشکلات امروز جهان هم زیر سر این خبیث هاست. اونهایی هم که تو ایران هستند ظاهرا خودشون رو خوب نشان می دهند اما یهو یه عکس ازشون منتشر میشه که پرچم های اسراییل رو به اهتزاز در آوردند !! اصلا من نمی فهمم چرا این یهودی های کثیف باید در ایران باشند ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ساندیس خور هم جد و آبادت بوده . من از هیچ جا پول نمی گیرم . توی وطن فروش اگه یه روز از غربی ها طرفداری نکنی روزت شب میشه ؟ بدبخت فلک زده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم دارم هر ورز تو جمعه جلوی چشم شما راه میرم ولی آیا شما میدونی که مثلاً من در خلوت خودم قاتلم یا مجاوز یا دروغگو !؟
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي.زور.زدي.مودب.باشي...اما.نفرت.از.كلامت.زد.بيرون...
ما.هيچ.وقت.يهوديان.رو.دوست.ندونستيم...ونخواهيم.دونست....
ايني.هم.كه.ميبيني.مثلا.خيلي.خودشون.رو.متمدن.نشون.ميدن.به.خاطر.تو.اقليت.بودنشون.تو.ايرانه...
والا.وحشي.ترين.قوم.تاريخ.هستند..
علی یکی از فداییان رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا که برای شما آقای به اصطلاح محترم متاسفم
این افراد(یهودی ها) کسانی هستند که خود قرآن آنهارا لعن کرده و به طور کلی مارا از دوست شدن با آنها منع کرده است حالا خوددانی...
اینها همشون سر و ته یه کرباسن.
سبز پوش سابق
|
Iran (Islamic Republic of)
رسول جان برو آب رو همون جایی بریز که میسوزه :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا نوید خجالت بکش مگه خودت داری پول می گیری از جایی؟
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۳۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۶۱۶
۷۱۶
جانم فدای هیتلر
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اووووف!!! چقدر یهودی داشت این سایت و من خبر نداشتم .. آب رو بریزید همونجا که میسوزه هواداران اسرائیل با منفی هاتون چیزی از عظمت هیتلر کم نمیشه خوب حالتون رو جا آورد حیف که تقدیر یارش نبود
گرا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ان شا الله محشور بشید با هم!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شعار انحرافی یعنی همین
خودتی
منفی بخور
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
افراط غلطه چه در مورد دفاع از یهودیها و چه هیتلر خونخوار .
یاس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ایشااله با هم محشور شین!!!!!!!!
افتاب گردون
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یاس مرسی از دعات این برای من باعث افتخاره
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
خانم آفتاب گردون عزیز سلام
جوابم بله هست منتهی نه به اون شدتی که شما تعجب کردید.. من منظور اصلیم نه شخص هیتلر که یک دیدگاهه .. دیدگاهی که تاریخ سعی کرده جور دیگه ای به من و شما نشون بده (تاریخ رو که مسلما میدونید چه کسانی مینویسند؟ برندگان یعنی همون آمریکا و انگلیسی که شما نیز دم از مبارزه با اونها میزنید.. پس من نیز بایست تعجب کنم از همصدایی شما با اونها در این احساس) بگذاریم از چند دیدگاه با هم این قضیه رو بررسی کنیم هیتلر آلمان سرخورده از ورسای رو دوباره ساخت.. آلمانی که اقتصادی برایش نمونده بود و تورم بی نظیری رو تجربه میکرد (اسکناس صد میلیارد مارکی میدونید یعنی چه؟ بله میلیارد نه میلیون میتونید سرچ کنید) هیتلر با کمک دکتر شاخت این ویرانه رو تبدیل به بزرگترین اقتصادی جهان اون زمان کرد اون هم در کمتر از شش سال (قابل توجه بعضی ها که هفت سال از دولتشون میگذره و ... چی بگم) و این یکی از دلایل ترس دول استعمارگر انگلستان و فرانسه از آلمان شد که منافع اقتصادی خود را در جهان در خطر میدیدند و با وجود کالاهای عالی و مناسب و آلمانی دیگر قدرت فروش اجناس بونجول خود رو به خیلی جاها از جمله ایران خودمون از دست رفته میدیدند
گفتم ایران راستی بیاییم بسنجیم و ببینیم آلمان در کل تاریخ (منتهی قبل از انقلاب) کاری علیه ایران کرده یا نه؟ ضرری رسونده یا نه؟ به خدماتی که در دوران رضا شاه به ایران کردند دقت کنیم در حالی که انگلستان هر روز ننگ و بدبختی جدیدی برای ملتمون به ارمغان میاورد و از استخدام تکنسین های ایرانی در شرکت نفت خودداری میکرد مگر نه این که آلمان ها در راه سازی و راه آهن و دانشگاه و فرودگاه و .... از هیچ کمکی به ما دریغ نکردند؟ پس چرا بایست با انگلیس همصدا باشیم.. چرا بایست با صهیونیزم همفکر باشیم مگر نه این که خودتون میگید نشان بصیرت این است که ببینید اینها از کی حمایت میکنند پس اون بده؟ خوب اینها از هیتلر متنفرند همین بایست سر نخی باشه برای حقیقت
شما در حالی هیتلر رو متهم میکنید که خودتون هم به دنبال انتقام از آمریکا و انگلستان و اسرائیل هستید بخاطر ضرباتی که به ما زدند و البته نیز حق دارید و من هم در این مورد همنظرم پس بگید مشکلتون با هیتلر دقیقا چی هست؟ من نمیخوام هیتلر رو خیلی بالا ببرم ایشون نیز مشکلات و حماقت های بسیاری داشته(حسادت های بی پایانش به رومل.. اعتمادهای بیجا به ویلهلم کاناریس خائن عامل انگلستان.. حمله ی ناگهانی و احمقانه به شوروی اون هم درست در یک قدمی فتح انگلستان در عملیات شیرهای دریایی.. ارزیابی نادرست از شرایط خاورمیانه و...) اما بیایید منصف باشیم و نقاط قوت این فرد رو نیز در نظر بگیریم .. تا قبل از شکست آلمان همه آرزو داشتند یک آلمانی باشند چون این برای هرکسی یک افتخار حساب میشد.. کشوری که از بدترین شرایط خودش رو به برترین رسونده بود براستی نیز شایسته ی چنین افتخاری بود
کلا هم که اینها مشکل دارند ببینند جز خودشون جای دیگه ای داره رشد میکنه .. هیتلر بایست به عنوان قهرمان مبارزه با دول استعمارگر معرفی بشه(انگلستان و فرانسه)
راستی یک سوال که البته تقسیم میشه به چند سوال دیگر.. جنگ جهانی رو چه کسی شروع کرد؟ آلمان؟ با حمله به لهستان؟ یا انگلستان و فرانسه با اعلان جنگ به آلمان؟ چرا آلمان به لهستان حمله کرد؟ خوی تهاجمی؟ تنها؟ همراه با شوروی؟ پس گرفتن دانزیگی که در ورسای از آلمان جداکرده بودند؟
اگر فرانسه و انگلستان بخاطر تعهد خود مبنی بر حراست از لهستان به آلمان اعلان جنگ دادند پس چرا شوروی رو از یاد بردند؟ مگر نه اینکه شوروی نیز شانزده روز بعد از حمله ی آلمان از غرب لهستان از سوی دیگر یعنی به شرق لهستان حمله کرد؟ پس حراسته فقط برای آلمان بود؟ یا که کلا مشکل جای دیگه ای بود؟
خانم آفتاب گردون عزیز آیا میدونستید که روودلف هس معاون هیتلر در دهم مه 1941 درست در زمان اوج برتری نظامی آلمان در منطقه به انگلستان رفت جهت مذاکرات صلح و پایان دادن به جنگ؟ میدونید جواب دیپلماتیک چی بود؟ زندانیش کردند و تا پایان جنگ در لندن زندانی بود و سپس بعد از جنگ تا آخر عمرش در زندان اشترانباو برلین زندانی بود و ده سا آخر عمرش تنها زندانی اون زندان بود این خودش ثابت میکنه کیها جنگ طلب بودند .. آیا میدانید در منطقه ی دانکرک(نبرد دونکرک) هلند در حواشی ژوئن 1941 دوسوم ارتش انگلستان به محاصره ی نیروهای زرهی آلمان دراومد ولی هیتلر جهت نشان دادن حسن نیت خود به انگلستان (خریت محض بود) به نیروهای خود دستور توقف داد و در واقع فرصتی داد به انگلستان عملا نابود شده که نیروهاش رو نجات بده و بعدها با همین نیرو ها در نرماندی دخل هیتلر رو بیاره؟ .. به شما پیشنهاد میکنم کتاب (جنگ ناشناخته نوشته ی اتو اسکورزنی رو حتما مطالعه کنید) من اگر میگم هیتلر رو دوست دارم دلیلش اینه که هیتلر اونی نیست که در کتاب ها به من یاد دادند.. هیتلر مظهره یک نوع اعتقاد به میهن و شرفه .. مسلما یک وجب از خاک میهن خودم رو با میلیاردها هیتلر عوض نمیکنم ولی دیدگاهش رو پایه هستم برای کشورم و وقتی میگم عشقست هیتلر منظورم استنباطی است که از راهش دارم و شخصیتش منتهی برای کشور خودم.. ما نیز بایست اونقدر قوی بشیم که کشور های همسایه کثیف حاشیه خلیج همیشگی پارس جرئت نفس کشیدن رو هم نداشته باشند
من قصد افراط ندارم هردوشون برای من یک دنیا عزیز اند هم ایران و هم اسلام (ببخشید ایران رو اول گفتم) عاشق ایران هستم منتهی تا جایی که اسلام زیر سوال نره و یک مسلمون ارادتمند به دین هستم منتهی تا جایی که ایران زیر سوال نره .. اسلامی که من میشناسم اسلامی است که علی (ع) پیاده کرد نه اسلامی که در آن اعراب فاتح بدی ها و پستی ها و تجاوزات کردند و مارو مجوس و کلب الفارسی خواندند.. من هم عقلم میرسه بین این دو تفاوت قائلم و با تمام وجود به اسلام علی (ع) وفادارم ولی هیچوقت یادم نمیره که یک ایرانی هستم و هروقت مجبور میشم از ارمنستان آذربایجان افغانستان گرجستان و بحرین به عنوان یک کشور مستقل نام ببرم ته دلم یادی میکنم از هیتلر و آنشلوس(الحاق اتریش به آلمان) و این که چطور تونست حتی برای مدتی غرور یک ملت رو بهشون برگردونه
ما نیز امیرکبیر ها و مصدق ها داشتیم .. جوانان عاشق به وطن و اسلام داشتیم که در جنگ هشت ساله پرپر شدند ..با همین هایی که همانطور که هیتلر رو خطر بشریت میخواندند ما رو نیز خطاب میکنند
البته ما یک فرقی با آلمان داریم و این منو خوشحال میکنه آلمان با اون همه تکنولوژی و ارتش خفنش و داشتن متحد خفن تری همچون ژاپن شش سال بیشتر نتونست دووم بیاره و پوکید ولی ما هشت سال بدون هیچ کمکی جنگیدیم و موندیم .. جاوید ایران
افتاب گردون
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اقا مجتبی عزیز علیکم السلام
اولا بنده باید اعتراف کنم من به اندازه شما از اندوخته های تاریخی برخوردارنیستم منجمله شخص هیتلر
ولی انقدر از جنگ جهانی شنیده ام یا خوانده ام که هیتلر شخصی بسیار نزاد پرست وجائربوده
بر این باورم هیتلر باهوشی که داشت میتوانست عنصر مفیدی برای بشریت باشدنه اینکه با اشتهای سیری ناپذیر کشور گشایی هزینه های زیادی از جمله کشته شدن هزاران انسان بی گناه رابر دست بشریت بگذارد نمیدانم شما سریال مدار صفر درجه رادیده اید یا خیر ولی من به تمام دیالوگ های قسمتهای پایانی این سریال در مورد خیانت کشور المان در حق یهودیان اواره اعتقاد راسخ دارم
شما تاریخ را خوب بیان کردید وراجع به هیتلر خوب صحبت کردیدولی این دلیل برجان دادن شما در راه او یا شخص ایشون نمیشود چون او نه هدف خدایی داشت نه برای خدا کار کرد و نه به بشریت خدمت کرد
اگر بخواهم مستند ومستدل به شما پاسخ بدهم باید راجع به ان مطالعه کنم
از اینکه بتوانم راجع به این مقوله اطلاعاتی کسب کنم خوشحال میشم
من حد اقل تا فردا اگر به متنی مبنی بر رد یا تائید نظر شما رسیدم حتما به این پست میام
ومن الله توفیق
افتاب گردون
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اقا مجتبی من الان حدودا یه دو سه ساعتی هست دارم تو اینترنت میچرخم تا راجع به هیتلر اطلاعات کسب کنم
نتیجه وب گردی بنده :
من نمیدونستم هیتلر به اسلام ومسلمانان علاقه داشته انهم شدید ,نمیدونستم خودش یه کاتولیک مومن بوده فکر میکردم بی دین و ایمان بوده
به سیگار ومشروبات علاقه نداشته پول وثروت براش جذابیت نداشته اقتصاد و صنعت المان رو متحول کرده تا حدودی با خصوصیاتش اشنا شدم که خیلی مثل حاکمان دیگه نبوده
تقریبا هرجا رفتم همه از هیتلر و اینکه یهودیها رو نابود کرده احساس رضایتمندی داشتند
و اینکه هیتلر به مفتی فلسطین امین الحسینی در اون زمان قول همکاری
و نابودی صهیونیست و نجات انها از دست انگلستان وچن تا کشور دیگه رو داده بوده
البته این مطالبی که من خوندم از هیچ کدوم از اندیشمندانی که من قبول داشتم نبود خیلی سعی کردم یه مطلب مستندی از اون افراد پیدا کنم(بنا براین تا حدودی به این نوشته ها اطمینان دارم)
البته من شنیدم که هیتلر فراماسون بوده راستش نمیدونم صحت این حرف در چه حدیه ؟
در جست وجوهایی هم که من داشتم به مطلبی دال بر اینکه او فراماسون بوده نرسیدم
ونیز دراینکه هیتلر بی گناه بوده باشه و منزه از هر جنایتی اعتقاد نداشتم
در این راستا به سخنانی از مقام معظم رهبری بر خوردم که نوشتنش خالی از لطف نیست
منبعhttp://www.askquran.ir/thread29587.html
به نقل از صادق انلاین
نظر شما راجع به جنایات هیتلر چیست؟
رهبرانقلاب؛ممکن است کوره های ادم سوزی که یهودیها ادعا میکنند دروغ باشداما جنایات هیتلر دروغ نیست
فاشیسم یک نمونه از تجربه غرب است .کمونیسم واردوگاهای کار اجباری و به سیبری فرستادن و بقیه چیزها از همین قبیل است
(بیانات رهبر در دیدار با دانشجویان و اساتید دانشگاه کرمان اریبهشت 84)
اقا مجتبی این متحد خفن المان یعنی ژاپن میدونستید چقدر جنایات خفن انجام داده؟
من امروز فهمیدم
_____________________________
در پایان یه نقد خواهرانه داشتم البته من کوچیکتر از اونم که بخوام به کسی تذکر بدم ولی این اعتقاد قلبیمه
شما گفتین یه مسلمون ارادتمند به دین هستم منتهی تا جایی که ایران زیر سوال نره
به عقیده من یه مومن و یه شخص معتقد باید به خاطر دینش حتی از کشورش هم دست بکشه اگر زمانی پیش بیاد که این کار لازم بشه
من خودم به عنوان یک ایرانی عاشق سرزمین و وطنم وتاریخ وتمدن ان هستم ولی اسلام و اولویتهای اون رو به مملکتم ترجیح میدم
البته اسلام ناب محمدی همانی که حضرت علی و سایر ائمه سعی در برپایی ان داشتند
جاوید ایران اسلامی
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ممنون از وقتی که گذاشتید آفتاب گردان عزیز
بله هیتلر به اسلام علاقه داشته ولی درست نیست که بخوام از این حرف شما سواستفاده کنم و الکی بگم آره دمش گرم و علاقش هم بخاطر خود اسلام بوده نه اینطور نیست علاقه ی هیتلر به اسلام دو دلیل داشته اول آنکه از نفرت و مشکلات مسلمانان با یهود آگاهی کامل داشت و میدونست برای ریشه کردن یهود به چنین نیروی بالقوه ی انسانی نیاز شدید خواهد داشت سوای از نیاز به کمک مسلمانان جهت رسیدن به چاههای نفت و ضربه زدن به استعمارگرانی چون انگلستان و فرانسه که مستعمرات مسلمان نشین فراوانی داشتند.. دلیل دوم یک علاقه ی متقابل بود آلمان بر خلاف انگلیس و فرانسه و روس محبوبیت عظیمی نزد مسلمانان داشت چه مسلمانانی که زمانی زیر پرچم واحد عثمانی خاطرات خوش حمایت های بی دریغ و همه جانبه ی آلمان در جنگ جهانی اول به ویژه در برابر روسیه را به خاطر داشتند و چه مسلمانان ایران که مفتون صنایع ارزان و با کیفیت آلمان و خدمات آلمانی ها به ایران بودند .. بد نیست بدونید محبوبیت آلمان ها در ایران به ویژه زمان هیتلر به حدی رسیده بود که بعضا ایرانی ها هیتلر رو لر ایرانی به هم معرفی میکردند و حتی رضاشاه نیز در راستای همراهی با این موج و خوشامد هیتلر و صد البته علاقه ی شخصی خود به آلمان تصمیم گرفت یک آلمانوفیل به نام متین دفتری رو به نخست وزیری انتخاب کنه .. جالب اینجاست که آلمان ها نیز از این قافله ی بده بستون جا نمونده بودند و شورای رایشتاگ آلمان اگه اشتباه نکنم در 1937 در فرایبورگ رسما ایرانی ها رو به عنوان یک قوم آریایی معرفی کرد که این به مذاق خیلی از مردم ایران خوش آمد
در مورد فراماسونری هیتلر فکر میکنم این یکم خنده دار باشه کسی که اونطور جلوی انگلستان ایستاد(البته ناچار شد) مگه میشه فراماسونر باشه.. ولی اتو اسکورزنی فرمانده ی کماندوهای هیتلر در کتاب جنگ ناشناخته مینویسه هیتلر و گوبلز و رودلف هس این سه تن همیشه مقهور جلال امپراطوری انگلستان بودند و این عظمت رو ستایش میکردند و از اعتماد به نفس کافی برای شکست انگلیس برخوردار نبودند یعنی باورشون نمیشد که چنین چیزی ممکن هم هست و خیلی از ضعف ها و تعلل ها از همینجا ناشی بود. البته از سوی دیگر چمبرلین نخست وزیر انگلستان هم متهم به عشق ورزی بی حد و نصاب به آلمان ها و به نوعی ستایشگری آلمان ها بود.
فرمودید جنایات هیتلر .. من منکر نمیشم و بالا هم نوشته بودم که هیتلر اشتباهات بسیاری داشت ولی بیایید با هم جنایت رو ترجمه کنیم آیا هیتلر باعث مرگ اون همه انسان شد در حالی که بارها پی صلح و خاتمه ی جنگ بود ولی انگلستان از این امر سرباز میزد؟ آیا هیتلر بمب اتم رو انداخت در ژاپن.. البته اگر دسترسی داشت شاید استفاده میکرد ولی مهم اینه که اونی که استفاده کرد متفقین بودند نه هیتلر.. جواب بیست میلیون(بالای دو سه هزارتاشون ایرانی بودند) نفری که در تصفیه های استالینیستی جان خود را در اردوگاههای کار اجباری سیبری از دست دادند رو بایست هیتلر بده؟ آیا ایران رو هیتلر اشغال کرد؟ جواب کنفرانس تهران رو هیتلر بایست بده که چرچیل و استالین فقط با یک ماژیک نقشه ی دنیا رو به دو قسمت برای خودشون تقسیم کردند؟ قصد توجیه ندارم جنایت جنایته ولی در برابر چه؟ بخدا همه ی اینها که گفتم تک به تکشون هیتلر رو روسفید میکردند علی الخصوص چرچیل جنایت کار که بارها زخم تیغش ایران رو گرفته(کودتای بیست و هشت مرداد آخریش بود) ولی از اونجا که تاریخ و افکار عمومی رو برندگان مینویسند چرچیل الان یک اسطوره در انگلستان هست که فیلم زندگیشو با افتخار میسازند و هیتلر یک شخص منفور در میان آلمان و جهان هست.. در حالی که از نظر شخصیتی اصلا با هم قابل قیاس نبودند.
بالاخره بایست یک دلیلی باشه که آمریکا و انگلیس و اسرائیل این همه خودشون رو دارند پاره میکنند تا هیتلر رو بد جلوه بدهند. وگرنه هیتلر هم مثل ناپلئون بلند پرواز بود و علیه انگلستان ایستاد و از روسیه شکست خورد ولی چرا این همه هجو علیه ناپلئون وجود نداره؟
یادمه یک روز با یکی از دوستان همدانشگاهی که از شیعیان عراق هست به گفتگو مشغول بودیم و بحث به خانواده کشیده شد.. ازش پرسیدم شغل پدرت چی هست گفت که پدرش مرده ولی سرهنگ نظامی بوده.. بعد بلافاصله برگشت بهم گفت میدونی کجا مرد در جنگ با شما ایرانیها .. بهش گفتم اگه انتظار داری ازت طلب بخشش کنم اشتباه میکنی ولی برای خودت متاسفام هرچند که یادت نره جنگ رو شما شروع کردید .. قاطی کرد و گفت نه شما بودید که شروع کردید و من بهش گفتم ببین تو شیعه هستی الان هم وضو داری این هم پارچه ی مزین به نام ابوالفضل العباس(ع) (همیشه تو کیفم هست) دستت رو بگذار روش به قمر بنی هاشم سوگند بخور که جنگ رو ایرانی ها شروع کردند والله اگه اینکار رو بکنی من حرفت رو قبول میکنم .. ترسید و نکرد گفت نه مطمئن نیستم(حضرت عباس (ع) شوخی نداره دروغ بهش قسم بخوری یک روز از پات درمیاره) ..حالا من حرفم اینه ما برای امثال اون همدانشکده ای من جنایت کار محسوب میشیم چه بخوایم و چه نخوایم ولی آیا جنایتکاریم؟ خیلی ها به اشتباه مارو متهم میکنند که فرصت صلح تاریخی رو در 61 بعد از فتح خرمشهر از دست دادیم (در حالی که همه دیدند عراق نامرد در سال 67 به صلح وفادار نماند و همگام با عملیات مرصاد دوباره به سودای خرمشهر راهی ایران بود) خب ما ناچار بودیم اگه کشتیم کشته هم دادیم بخاطر شرفمون.. بخاطر تنهاییمون پس اگر جنگ جهانی دوم رو با دید دیگری بررسی کنیم میبینیم که آلمان ها در پی احیای شرف از دست رفته توسط ورسای بودند
در مورد نقد پایانی و خواهرانتون هم ممنون شما بزرگ ما هستید .. منتهی مرز بین بنده و شما از همینجا شروع میشه اگر بدن شما ایرانه و خون و قلب و روح و جانتان اسلام من دقیقا برعکسش هستم.. عذر میخوام که نمیتونم از عشقم به ایران بگذرم و باور کنید اگر کالای شما اسلام نبود محال بود از این بابت عذر خواهی کنم. اسلام اصیل ناب محمدی رو که شما فرمودید هستم ولی هروقت اپری از اون در این خاک دیدید به بنده هم اطلاع بدهید .. به امید ظهور امام زمان (ع) که هم جانشین بر حق رسول خداست و هم جانشین حق بر تخت یزگرد ساسانی که وجودش جز اتحاد و اسلام حقیقی چیز دیگری نخواهد داشت
افتاب گردون
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اقا مجتبی ممنونم مطالبتون خیلی خوب بود.
من یه سوال برام پیش اومده اگر مایل بودید پاسخ بدید:
شما رهبر عزیزمون رو در حد هیتلر میشناسید ؟
و اینکه اگر روزی امام زمان ظهور کنند شما حاضرید بخاطر ایشان واسلام از ایران بگذرید؟
به نظر شما حضرت علی توانست ان اسلام ناب را برپا کند انگونه که پیامبر انتظار داشتند ایا انقدر سنگ جلوی پای ایشان نینداختند که ایشان سکوت همراه بازجر را برگزیدند به خاطر حفظ اسلام
انگونه که فرمودند استخوان در گلو و خار در چشم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
منتظر
آقای مجتبی از مطالب مفید و زیبایتان ممنونم امیدوارم چون انسان شریف و بی تعصبی هستید خداوند چنان بصیرتی به شما بدهد و البته به همه ما که در روز موعود امامتان را میان هزاران پرچم صاحب زمانی تشخیص دهید
فرق میان گفتمان انقلابی در سایه منطق و مطالعه با هجوم سبز را طرفداران بی اطلاع سبز ببینند مرحبا دوستان انقلابی من
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جناب صراط راهت به صراط نیست ها . این منفی مثبت ها رو درست کن . هر کسی می تونه تا هزار بار منفی یا مثبت بده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۴۴۱
۸۳
انشالله آرزویشان را در باره پوریمی دوباره به گوری خوفناک در قعر جهنم خواهند برد همانطور که اخلافشان بردند
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
این بار هولوکاست تخیلی و افسانه رو براشون بصورت واقعی اجرا می کنیم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اسلاف...يعني.پيشينيان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون از تذکر ادبیاتی احساساتی شدم جابه جا نوشتم
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۵۱۵
۵۵۷
باید مقبره مقدسشان را با خاک یکسان کرد.
من اولین داوطلب!
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم پایه هستیم ...
البته این ها مقدساتشون من در آوریه و بی ریشه ...
ماریه تقی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
سید منم دومیش نمیدونم این مردم همدان غیرت ندارند بابا مقبرشون رو نابود کنید عجب باغیرتید ؟؟؟؟؟؟؟
یک ایرانی از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر این مواردی که در بالا ذکر شد صحیح باشد که اینطور به نظر می رسد
چرا مقبره این دو ملعون باید در همدان برپا و برقرار باشد آیا اگر ما چنین کاری در مورد یهودیان می کردیم آنها اجازه می دادند مقبره ای داشته باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونجا یک محل تاریخیه . نابود کردن آثار تاریخی و نمادهای مذهبی فقط از طالبان و سعودی ها و صهیونیست ها بر میاد . باید با اندیشه آنها مبارزه کرد .
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر جناب ناشناس
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
ماریه بیای همدان غیرت رو میگم همشهریام بهت نشون بدن .. غیرت به خراب کردن مکانهای تاریخی نیست به نابود کردن دشمنه وگرنه تو این جمع هیچکسی بیشتر از من نمیخواد که سر به تن اونها نباشه
همدان اولین پایتخت تاریخ ایرانه که همیشه مورد ظلم و بی مهری قرار گرفته .. این شهر بی هایت زیبا همیشه کمترین بودجه و امکانات رو در کنار کرمانشاه و سنندج به خودش دیده ولی مردمش باز راضی بودند به رضای خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مجتبی داری تفرقه پراکنی میکنی نه؟کورخوندی..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پیشنهاد میکنم خرابش نکنیم بلکه زیرشو کاوش کنیم این جونورا اون زیر میرا یه چیزایی دارن
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
من تفرقه افکنی میکنم یا اونی که برمیگرده به مردم شریف همدان میگه بی غیرت؟ یک چیزی هم بدهکار شدیم مثل اینکه .. برو عمو خدا روزی تو جای دیگه بده خیلی بی منطقی
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
تصحیح میکنم ..الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از آنجا که این قوم یاجوج ماجوج خیلی آماده اند تا به مقدسات دیگران توهین کنند نباید بهانه به دستشان داد این مقبره بعد از قدس دومین مکان مقدس مرده شورشان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سید خجالت آوره یعنی طالبان دیگه ؟؟؟؟؟؟؟ بودا رو پایین میارید دیگه بعد اسراییل آدم می شه به نظرتون؟
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۷
۴۲
مطلب جالبی بود تاحالا نمیدونستم که همچین مراسمی وجود داره صراط ممنون ازت اما بدجوری ترسیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی ترسویی !!!!!یکم قرآن بخون.ایمانت قوی تر میشه.
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا شجاع بابا نترس اره من ترسوام
پرستو
|
Iran (Islamic Republic of)
بهار جون سوره حشر رو بخون ببین خدا راجع به دشمن های ما چه توضیح باحالی میده!
تازه این یهودی های عقده ای از ترسشونه که همچین جشنهایی رو میگیرن و خط و نشون میکشن! مگه ما برای قوت قلب به خودمون به همچین جشنهایی نیاز داریم؟ ما ژنتیک در برابر شیطان جن و انس ایستادیم در همواره تاریخ!
ولی یه درسی از تاریخ باید گرفت و اونم اینه که هیچ وقت مکر یهودی ها رو نادیده نگیر! هرچند که به خاطر همین اخلاقهاشون همواره مورد غضب خدا بودن و خودشون به خودشون میگن ملت سرگردان!!!!
اما یهود به قول سوره مائده آیه 64، هرگز روی خوشی رو نخواهد دید و همین الانش هم به خاطر نوع ازدواجشون همه بجه هاشون ژن معیوب دارن و مریضن!
اما یادت باشه که یهود به گفته قران کریم دشمن ترین مردمان به مسلمونها هستن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سوره جمعه به زیبایی زبونی و ترسویی و بدبختی این قوم ملعون را به تصویری زیبا کشیده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس خیلی بی ادبی بنده خدا فقط گفته ترسیدم خیلی هم مودبانه نوشته یعنی الان خود شما آخر قرآن و ایمانید؟ واقعا که مذهبیونمون کفر می گن فقط
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۴۵۶
۷
به امید روزی که انتقام تمام ظلم هایی که این قوم خبیث، ظالم در حق تمام مردم زمین وهمچنین هموطنان ما انجام داده اند گرفته شود.
نابودی شما سگان صهیونیست نزدیک است .اگر شما دم از جنگ میزنید ما بی صبرانه مشتاق نابودی شما به دست ایرانیان هستیم.
ramin
|
Iran (Islamic Republic of)
یه چیزی میگم ناراحت نشید اگه ایرانیهاایتقدردست وپابسته بودندکه 77هزاریا500هزارتاشونوکشتن شایدحقشون بوده ولی این حقیقت نداره ماایرانیهااینقدرببو وپخمه نیستیم ماملت شجاعی هستیم وچنان درسی به دشمنامون میدیم که خیال حمله ودست اندازی به ایران رونداشته باشندمابایددرهمه زمینه هاتلاشو کوشش کنیم درزمینه وحدت داخلی هم نه اینکه برای قدرت همدیگرروضایع کنیم بایددشمنی های داخلی روکناربزاریم برای ساختن ایرانی آبادتلاش کنیم بایدقانون مندی روازخودمون شروع کنیم بایدوجدان کاری داشته باشیم دست دردست هم دهیم به مهر میهن خویش راکنیم آباد به امیدآنروز
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۳۷۰
۴۷
یهودی های با تفکر صهیونیسم ، آدم های عقده ای محض هستند
آرزوی ویران شدن ایران بدست آنها را به گور میبرند انشاءالله
فدایی رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم. ویرانشان می کنیم انشاالله
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۳۶۵
۱
اللهم عجل لولیک الفرج
فدایی رهبرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۵۳
۱۵۲
اسرائیل اگر جرأت داره حمله کنه. بابا حوصلمون سر رفت. سی و چند سال همش داره میگه حمله میکنم.
اسرائیل اگر میتونه به کشورهای عربی حمله کنه دوتا دلیل داره. اول اینکه این کشورهای عربی مولای ما خامنه ای رو ندارند دوم اینکه جان بر کفانی همچون ما رو ندارند. آهای ی ی ی نفس کش مردی بیا جلو
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای رهبر راست گفتی دمت گرم
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۱
۰
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۳۰
۵۶
خداییش قیافه هاشونو نگاه کن...
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا دمت گرم خوب گفتیا
دینانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۶۳
۸۶
دکتر رائفی پور مطالعات و تحقیقات فوق العاده عمیق و جذابی در مورد فراماسون ها دارند و همین طور علائم شیطان پرست ها که یکی از آنها تراشیدن گوشه یکی از ابروها با تیغ است که متاسفانه خیلی زیاد در بین جوان هاشایع شده واخیرا یکی از المپیکی های ما هم شاید ندانسته با چنین تیپی وارد رقابت شد که حرف و حدیث های زیادی در پی داشت..
احتمالا برخی از جوان ها نادانسته و نا اگاهانه وارد چنین تبیلغاتی برای شیطان پرست ها شده اند.
پیشنهاد می کنم با دکتر رائفی پور مصاحبه ای داشته باشید و علایم شیطان پرستی را بشناسونید به مخاطب..ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نمی شه هرچیزی راا که مد می شود به شیطان پرستها ربط داد و بعد آن را ممنوع کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۱
۲
نتانیاهو ما شما را به زمان فرعون وعده می دهیم . ودوباره دربه در می شوید اینقدر زر زر نکن .........
مژگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۸۴
۱۲۴
یهودییای خوک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۹
۱۲۹
انشاالله نوبت ماهم میشود فقط کافیه کودکان

قنداقی ایران کمی تو خواب ..... تمام اسرائیل

اب میبره .زیاد اهمیت ندید همشون مست بودن غلط کردن
گرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۲۵
۲
مرگ بر اسرائیل
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۲۷
۲۴
ما مسلمانان ایرانی اسرائیل وآمریکا را زیر پا له می کنیم.لعنت خدا بر صهیونیست های جنایت کار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۴۳
۵۳
یهود = چندش
نصرالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۵۴
۴
اینها تنها قومی هستند که تمام دنیا را به جنگ و کشتار و ارتجاع دچار کرده اند.
sgh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۴۹
۱
اگر مقاله را بادقت بخوانیید میبینید که یهودیان به دلیل زیاده خواهی و فرار از مالیات که جزء قانون بوده (یعنی فرار از قانون ) و رنگینتر دانستن خون خود (نژاد پرستی )دست به این جنایات زده و میزنند.
اگر کمی بیشتر به این موضوع تامل کنید میبینید که در جامعه خودمان نیز بیشتر انسانهای حق به جانب که همیشه به دلیل مخالف بودن به قانون به آن عمل نمیکنند و خود را بالاتر از دیگران میبینند تفکری اینچنین دارند و متاسفانه خون مردم را در شیشه میکنند و جالب اینجاست که معمولا همین افراد منتقد کمک کردن ایران به فلسطین و لبنان هستند و چشم خود را بر جنایات صهیونیستها بسته و فقط تخلفات داخل را میبینند و در بوق و کرنا میکنند.
بیایید بیشتر به رفتارمان فکر کنیم.
ramin
|
Iran (Islamic Republic of)
من قبل ازاین اینقدربایهودیان آشنانبودم ولی صراط تخم کینه ایناروتوقلبم کاشت وتنفرازاوناروکه توقلبم کم شده بودومتوجه عربای کثیف شده بودبرگردوندامروزدشمن ایران اعراب واسراییل هستندوآمریکا واکثرکشورهای دنیابه امیدنابودی دشمنان ایرن چه داخلی وخارجی ماباکسی دشمنی نداریم ولی اگه کسی بامابجگنه ماهممجبوربه دفاع ازخودهستیم
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۳۳
۳۰
اين رفتارشونو صدا سيما بايد هر سال در همون روز به مردم نشون بده تا بعضي بي غيرتها شايد به غيرتشون بربخوره بفهمن ديد اسراييليها به ايرانيها از اول تاريخ تا الان كه عوض نشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعاً
اگر صدا و سیمای اون ها بود
هر ماه به یک بهانه ای با یک برنامه مفصل
برای این مراسم
اطلاع رسانی میکرد
باید با آقای ضرغامی نامه بدیم
از یک مستند ساز خوب
که هی
فلش تو تصویر نمیگذاره که بگه:
من فشنم و اصل مطلب بپره
دعوت به ساخت یک مجموعه حسابی با ریشه فراماسون تا این مراسم کنه
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۲۱۴
۲۵۰
دلم ميخواد خريت كنن و حمله كنن و هولوكاست واقعي رو بهشون نشون بديم خسته شديم اينقدر پارس كردن ما مثل شير نر ساكت توي بيشه لم داديم واي بروزي كه سگي بخواد به ما حمله كنه
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش پایتم حسابی به امید الله نفسشون رو میبریم ولی خواهشا هیچوقت برای بیان صدای سگ از واژه ی پارس استفاده نکن از واق واق استفاده کن.. گارس رو اون اعراب نامرد. ........ بخاطر کینه ای که به ایران و قوم پارس داشتند برای صدای سگ بکار بردند و تو دهن ما انداختند تا هر بار که بگیم پارس سگ در واقع به خودمون فحش داده باشیم .. نوبت اونها هم میشه ان شالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لااقل بنویس هاپ هاپ ، می دونی پارس کلمه فارسیه که عرب ها برای توهین به ایرانی ها درست کردن؟ کدوم سگی می گه پارس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۲۳
۹۵
امروز وقت انتقامه.چه محلی هم بهتر از اسرائیل که یه مشت یهودی صهیونیست دور هم جمع شدند... .
ممدو
|
Iran (Islamic Republic of)
صفاتو عشقه با مرام!
زدی تو خال!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۷۳
۱
اينان قومي ظالم و توطئه گر در طول تاريخ بوده اند
نفرين خدا بر ستمگران باد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۵۳
۲
روزی میاد که بنا بر پیش گویی قران کریم بزرگترین نابودی اسرائیل توسط قوم پارس انجام میشه . مطمئن باشید روزی بیاد که این یهودی های نجس را مثل سگ بکشیم کشتنی که حتی یه نفرشون زنده نمونن . چون اینا مثا عفونت هستن اگه بمونن دوباره جون میگرن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۹۵
۱۲۵
اگر این رژیم غاصب عرضه داشت باصطلاح شهروندانش خودسوزی نمیکردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه شهروندانی؟!!!
با هزار وعده وعید و طمع زمین و ملک و ....چند نفر جهود از انگل لیس ، چند تا از امریکا، چند تا از شوروی سابق،چند تا از ایران، چند تا از اینور و اونور جمع کرده مثلا شده کشور !
بفرموده امام خمینی این رژیم غاصب باید محو شود
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۴۳
۲
از ياد نبريم كه تمام نويسندگان تاريخ ايران قبل از اسلام يهودي هستند. و جشن 2500 سال هم زمان شاه از اسرائيل به ايران پيشنهاد شد.
در حالي كه تاريخ ايران هفت هزار ساله هست
ممدو
|
Iran (Islamic Republic of)
هزاررررررررررررررررررررر مثبتتتتتتتتتتتتتتتتتت
+++++++++++++++++++++++++
تاریخ 7000 ساله ی ایران رو همین مورخان یهودی مثل "هرودوت" کردن 2500 سال!
آلترناتيو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۲۱۲
۲
ما منتظر و آماده و خون در جگريم تا روز موعود فرا رسد تا با ظهور حضرت مهدي (عج) وبه فرماندهي آن بزرگوار تمام آثار صهيونيزم و يهوديت را پاك كنيم . ضمنا يهوديت جداي از صهيونيزم نيست چون با ظهور دولت حق همه به دين تشيع فرا خوانده ميشوند هر كس از هر دين وآئيني قبول كرد با ماست ذر غير اين صورت بر عليه ماست وديگر جزيه اي در كار نيست اللهم عجل لوليك الحجة ابن الحسن
پارامتر(فاکتور هم میتونی صدام کنی)
|
Iran (Islamic Republic of)
سلمن لمن سالمکم و حربن لمن حاربکم
خاله
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم هر یهودی صهیونیزم نیست من جمله همون یهودی هایی که تو کشورای دیگه زندگی میکنن و مخالف این نسل کشی فلسطینی ها هستن هرچند که تعدادشون کمه اما بین اینا هم هستند کسانی که خدا رو بشناسند اما خب خیلی خیلی کم اند و چون صهیونیزم تو لباس یهود اومده جلو ما نباید همه ی یهودی ها رو به یه چشم ببینیم اما همه ی صهیونیزم ها هم فقط یهود نیستند خیلی هاشون تو لباس مسیحیت هستند مثل سران کشورهایی مثل امریکا و انگلیس که خدا ایشالا نابودشون کنه
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۸۵
۲
ايول همداني هاي با غيرت و مسلمان و ايراني كه زيارتگاهشو حذف كردن
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۶۲
۱
حضرت ناشناس هلوکاستی که شما میگی به دست هیتلر اتفاق افتاده دروغی بیش نیست.بهانه و مجوزی برای نقشه های وحشیانه ی بعدیشان
مرگ بر همه ی یهودیانی که با دنیا طلبیشان آرامش و آسایش جهانیان را بر هم زدند
و درود بر هیودیان مومن و خدا پرست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۹۶
۵
بايد تمام اين ملعونها ي نجس را سر بريد
ramin
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه ماهم مثل اونا خونریزباشیم که میشیم مثل برمه اییها مابایدازخدابخاهیم که اوناروبه راه راست هدایت کنه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۴۰
۱
خودشون دارن به وحشی بودن وخونخوار بودنشون اعتراف میکنند عکسها رو نگاه کنید حتی بچه های کم سن وسال هم دارن وحشی و ظالم و غیر متمدن بار میارن.
صهیونیست های کثیف بهتره به فکر یه مجلس عزای همگانی برای خودتون باشین چون به زودی نابود میشین .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انشاءالله
یگانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۲۲۲
۱
اسلام همیشه پیروز است.
فربد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۳۴
۸
درودبرادلف ایشمن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر بیسمارک صدر اعظم آلمان و هیتلر که ذات واقعی یهودیهای صهیونیست را به موقع شناختند و نذاشتند آلمان مثل فرانسه و انگلیس پاتوق صهیونیست ها و فراماسونرها بشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۶
۰
قطعاً کشتاری وجود داشته ولی نه با این آمار چون همیشه اهل اغراق هسند یهودیان و به گفته کتاب پر از چاخانی که در آن حضرت داوود با خدا کشتی میگیره نباید اعتنا کرد .
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۲۴
۱
ما اسرائیل را زیر پا میگذاریم
اصغرحیدرپور
|
United States of America
|
۱۵:۰۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۸
۱۱۵
حیدرپورهستم ازگرگان ...همه آنها ادمهای بدی نیستندهمانطورکه میبینیم حتی یهودیان امریکاازصیهونیزم مخالف هستند پس بیایم قلب اقلییتها رادراین سرزمین دردنیاریم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۳۱
۰
میخوام باور کنم ولی نمیدونم چرا به شما اعتماد ندارم! ولی شخصا اعتقادم اینه مرگ بر اسراییل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه زبان انگلیسیتون خوبه یه سرچی تو اینترنت بفرمایید قطعا به نتایج خوبی می رسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۳۵
۲
یک مطلب حسابی از صراط دیدیم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
مطلب عاریتی از یه سایت بسیار مفید است
ramin
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم حرف حق وحرف حساب طرفدارداره امیدوارم صراط هم به راه راست بیادو مطالبی بزاره که وحدت بخش باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۳
۲
سلام. روزی در مشهد مهمان یه بنده خدا بودم. بحث یهودیا شد. داستانی تعریف کرد که مو به بدنم سیخ شد. میگفت زمانی که بچه بوده و حدود شش هفت سالش بوده در یکی از کوچه ها توسط چند یهودی دزدیده میشه. میگفت منو بردن یه خونه. و چند روزی اونجا منو نگه داشتن. هر چی داد و بیداد میکردم که منو آزاد کنن اثری نداشت. تا اینکه خدمتکار خونه که یه خانوم دلرحمی بود یواشکی اومد و گفت آزادت میکنم برو پشت سرت هم نگاه نکن وگر نه اگه بگیرنت هم تو رو و هم منو خواهند کشت. اینا تو رو نگهداشتن برا مراسمی که چند روز دیگه قراره برگزار بشه و تو قربونی اونا هستی.من اون شب فرار کردم اما بعدها فهمیدم اینا هر ساله یه مراسمی دارن که تو اون یه بچه سید که حتی المقدور اسمش هم محمد باشه اگر سید هم نشد ایرانی باشه کافیه و اونم نشد مسیحی باشه بازم کافیه رو میدزدن و چند روزی نگه میدارن. و آخرسر روزی که مراسم قربونی شونه همه تو یه اتاقی جمع میشن و بچه رو وسط جمع ولش میکنن . بعدش هرکسی یه چیزی مثل آبنبات یا کلوچه و ...... به بچه نشون میده. وقتی بچه میره از دستش بگیره با نشتر یا کارد و یا هر شیء برنده ای که تو دستشونه به بچه میزنن و اونو زخمی میکنن. و اونقده این کارو ادامه میدن که بچه زخمی و بی حال رو زمین میفته. و تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت خدا بر قوم یهود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باور نکنید که یهود هموطن بشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اکه راست میگی برو شکایت کن ، بعد بیا نتیجشو به ما هم بگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا دیگه خدایشش دارید مساله رو علمی تخیلی می کنید اونم تو مشهد که یهودی ها از همه جا ی ایران کمتر بودن بعد تازه اونم شیعه این دعوا قبل از ایران اسلامی بوده خیلی مزخرف بود
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۳۱۵
۳
تنها قومی که به دفعات زیاد توی قرآن کریم مورد شماتت قرارگرفتند و سرچشمه هر فساد و ظلمی توی دنیا هستن همینان
هرچند بین اونا با انصاف هم هست که از خیلی از ماها خیلی بهترن ولی خب کمه تعدادشون
شما فکرشو بکنین چقدر اینا قوم بیخودی هستن که خدا مرتب توی کتابش سرزنششون کرده و مقدر کرده که تا قیامت متفرق باشن
آیات ۴ و ۵ سوره اسراء رو ببینین تا متوجه بشین که خدا به دست توانای حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ازشون انتقام می گیره ان شاء الله
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۴
۴۵۷
صراط اینایی که گفتی همش افسانه ست و اراجیف محضه و فقط به خاطر دشمنیتون با اسرائیله.افسانه و خیال به این اراجیف شما میگن نه به هولوکاست واقعی که میلیونها انسان یهودی در واقعیت محض به دست نیروهای هیتلر کشته شدند و سوزانده شدند و برخی از انان نیز در گورهای دسته جکعی دفن شدند.این هولوکاست واقعیه .همینطور میتوان به کشتار مسلمانان مظلوم در میانمار هم نام هولوکاست گذاشت.فرقی نداره یهودی یا مسلمون چون هر دوی اینها انسان هستند و افریده ی خداوند.
پدر فرهاد برره
|
Iran (Islamic Republic of)
نوید کاری نداری بری بمیری؟ اهوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مـــــــــــر گـــــــــــــــ بـــــر اســــــــــــر ائیـــــــــــــــل خـــــو نخـو ا ر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا خیلی تعطیلی!!!کمی مطالعه کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نوید این در منابع یهودی اومده نادان عزیز! یه ذره برو تحقیق کن بعد کامنتهای بی سوادانه بگذار.
سالور
|
Iran (Islamic Republic of)
در یکی از کتب مقدس یهود بخشی هست به نام " کتاب استر" و همین موضوع را بیان کرده.
آخه نوید جان ، وقتی خودشون قبول دارن، تو چرا انکار میکنی؟
ramin
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیدونم چی بگم من تابه حال بااونازندگی نکردم که ببینم چه جورآدمایی هستند ولی شواهداوناروآدمای بدی نشون میده شایدبرای مابدباشن ولی برای خودشون خوب باشند نویدحتمامیگی این عکسا هم دروغه اگه این تاریخ هم اغراق باشه ولی همیکن که حس ضدایرانی دارن که دروغ نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انشالله اگر هدایت شدنی هستی هدایت شوی وگرنه با همانها در این دنیا و اون دنیا محشور شوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پدر فرهاد برره من جنایت های اسراییل رو قبول دارم ولی جواب این بنده خدا رو بده چرا مسلمون های چچن و میانمار و ارومچی که توسط متحدان ما چین و روسیه کشته می شن و از حقوق اولیه محروم هستند مورد توجه ما نیست؟ مگر نه این که اسلام ما واقعیه و ما طرفدار مظلوم هستیم ؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۳
۱
ما ایرانی ها روز 13 فروردین رابه دامان طبیعت می رویم به یاد ان ایرانی های که مجبور به فرار از خانه هایشان در ان موقع شدند و به یاد کشته شدگان انروز این رسمی است که از ان روز به بعد گذاشته شد اما ما نمی دونیم چون رسانه ها به ما نمی گویند.
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
شما این داستان رو از کجاشنیدید ؟من در مورد اداب ورسوم نوروز تا حدودی جستجو کردم ولی این مطلب رو اولین بار از شما دارم میشنوم
اکرم
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام خانم آفتاب گردون
به شما پیشنهاد میکنم به سخنرانی های آقای رائفی پور که محقق واقعا بامعلوماتی هستن گوش بدین ماجرای 13فروردین رو ایشون شرح دادن.
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
از استاد رائفی پور شنیدم که این موضوع در تلمود کتاب مقدس یهودیان آورده شده.
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب پارسا حرف شما کاملا درست است خیلی ممنونم
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام اکرم خانم عزیز
من یکی از مشتریهای پروپاغرص دکتر رائفی پورهستم ممنونم
حتما دانلود میکنم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۱۰
۴۹
چرا مقبره این عجوزه رو تخریب نکردن؟
باید همه اینها رو داد دست حزب الله تا مثل تیپ به اصطلاح گولانی کتلتشون کنه.
سالور
|
Iran (Islamic Republic of)
درسته که از مقابر کفار و دشمنانه ، ولی چون ارزش تاریخی و باستانی داره و میشه کار تحقیقاتی روی اون انجام داد بهتره از حالت زیارتگاه در بیاد و برای باستانشناسان استفاده بشه.
ramin
|
Iran (Islamic Republic of)
اینهاآثارباستانی هستند
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۸۳
۲
اين بار ان شاء الله كارشون رو يك سره مي كنيم و خطاي كوروش جبران مي شود
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم گفته خشایارشاه!
متن رو با دقت بخون!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان شما که دقتت زیاده !! منظور سلمان اینه که کوروش که موسس سلسله هخامنشیانه اگر از اول دم یهودی ها رو قیچی میکرد و بهشون رو نمیداد زمان خشایار شاه انقد نفوذ پیدا نمیکردند و پررو نمیشدن. آخه تو که از تاریخ اطلاعی نداری چرا الکی........! لا اله الا الله!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۵۰
۲۶
مـــــــــــــــر گـــــــــــــــــــ بـــــــــــر اسرائیل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
+
ضرب در
بی نهایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۷۴
۱
بگو ای پیامبر آیا شما را آگاه سازم که کدام قوم نزد خدا کیفرشان بدتر است؟کسانی که خدا لعنت شان کرده وبر آنان خشم گرفته وبرخی از آنانرا به صورت بوزینه وخوک درآورده و طاغوت را پرستیدند.اینانندکه جایگاه ومنزلتشان بدترواز راه راست گمراه ترند.سوره مائده آیه60
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۹۲
۱
با سلام متأسفانه قوم يهود قومي نفرين شده توسط پيامبرشان هستند.
كاملاً شهوات نفساني و خوي وحشي گري و حيواني كه در هر انساني وجود دارد را سر لوحه خود قرار داده اند و پيماني ديرينه با شيطان بسته اند. آنها حتي به خودشان هم رحم نمي كنند و نسبت به هم وفادار نيستند ولي همبستگي خوبي براي دريدن و چپاول اقوام ديگر دارند. خداوند هرگز خلف وعده نفرموده ولي اميدوارم ما مسلمانان (شيعه) جوري زنگي كنيم و چنان آداب و رفتار و گفتارمان را تنظيم كنيم كه همسو با اين قوم نشويم.
یزدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۴۰
۱۱۸
یه توجه بدم به اونایی که فرمودند:....البته همشون(یهودی ها)بد نیستن..
و اون اینکه ان دین عند الله الاسلام...

اونا اگه خوب باشن باید به دامن اسلام بیان.
ودیگه اینکه رفقا افتخارکنیم ایرانی هستیم افتخار کنیم مسلمان هستیم وافتخار کنیم رهبری مثل آقا سید علی داریم.

در مورد مقبره هم بگم که اینکه کلا ازبینش نمی برن دلایلی داره اما به قو دوستمون خراب کردن آثار تاریخی که ثبت جهانی شده...؟؟!!ودیگه اینکه خود دولت سیاستی رو دنبال گرفته که ختم به خیر میشه.... .
ممنون از همتون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۳۹
۱
خیلی مطلب جالبی بود
استفاده کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۳۴
۰
خاک برسر شاهانی که با هوسبازی های خود ذره ذره خاک مملکتمون رو به باد دادن و باجان مردم بی گناه بازی کردن
ramin
|
Iran (Islamic Republic of)
بدترازظالم مردمی هستندکه ظلم ظالم رومیپذیرند اگه شاهان بی لیاقت بودندودرعقب مندگی کشورنقش داشتند نقش مردم دراین عقب موندگی چیست چراحالا برای سازندگی کشورتلاش نمیکنیم چراهرروزشاهدیه بحران درکشوریم یه روز تخم مرغ یه روزمرغ یه روزسکه یه روزارزو....آیامردمایران لایق این چیزاهستندهمه تقصیراگردن خودمونه ملت ودولت ومجلس باهم یکدل نیستند جمله ای ازرهبرمعظم دراول بزرگراه نیایش نصب شده که هیچ دولتی بدون همراهیه مردم موفق نیست
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۴۰
۱
یهودیان مانند زالو خون ملت ها را می مکند ؛ آدولف هیتلر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۳۴
۰
اللهم عجل لولیک الفرج . مرسی از اطلاعاتی که دادین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۸
۰
این استر چرا آرایشش امروزیه ؟! خخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۴۶
۰
اللهم عجل لولیک الفرج . مرسی از اطلاعاتی که دادین
nashenas
|
Germany
|
۱۷:۴۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۳۷
۱
Khoda hamashoono laenat kone
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۶
۱
چوایران مباشد تن من مباد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر حرفت درسته ها ولي جاش اينجا نيست ... مرده اينايي ام كه يه خط از خبرو نميخوننو نظر ميدن
پرستو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۴۰
۷۵
صراط جان! درباره کودک کشی و مراسم قربانی برای بعل و نون خون آلودشون هم مطلب بذار که حق مطلبرور درباره این آدمها ادا کرده باشی
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
اين مطلب رو در كتابي از جعفر شهري خوندم
ramin
|
Iran (Islamic Republic of)
فکرنکنم حقیقت داشته باشه اگه اینجوری باشه روزنامه هااعلام میکنن که فلان بچه گم شده وبایدهرماه شاهدگم شدن چندتا بچه باشیم
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
هر چيز بدي كه به اسراييل نسبت داده بشه حقيقت نداره مثل قاچاق اعضاء بدن فلسطينيها كه خودشون اعتراف كردن و در اخبار جهان پيچيد رامين عزيز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۲۳
۶۱
کلمه هخامنشی از اصل خاخام منشی بوده که حکایت از نفوذ خاخام های یهودی در دربار شاهان این دوره تاریخی ایران داشته است.
پرستو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۲۳
۶۵
راستی، بچه های همه جای دنیا از هر نژادی دوست داشتنی و جذابن ولی بچه های اینها چقدر کریه و زشت هستن؟! انگار خون توی بدنشون ندارن!
واقعا که شکارچی شنبه فیلم خوبی بود برای توضیح گوشه ای از طرز تربیت بچه های یهودی و صهیونیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۱۹
۱
بچه هایی که از کودکی سیگار میکشن فکرش و بکنید دیگه آینده ای دارن ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۱
۲۵
این چه کاریه که مقبره این زن هنوز پا برجاست
این یعنی که
صهیون نفوذی در ایران هست
یک فراماسون نفذی
باید
استخوان هاشون رو در آورد
سوزاند
به باد داد
همان کاری که
با استخوان و جسد
ساحره ها میکردند
همه یهودی ها جادوگر و کثافتند
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر فراماسون
مرگ بر منافق
مرگ بر کفار
مرگ بر صهیونیست
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۲
۱۲
حالا خوبه خودشونم میدونن مثه زامبیا میمونن،موجودات چندش و کریه:-)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۴۴
۰
به فرض که واقعی باشه که چنین نیست و در تاریخ اثبات نشده قومی کوچک و بی ارزش خود رادر امپراتوری بزرگی قهرمان جا بزند اگر اینطور بود در تخت جمشید پرسپولیس نقش نمایندگان قوم یهود کجاست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این تو کتابای خودشون نقل شده.اکه دروغه که همهی کتاباشون دروغه ولی اگه راست باشه غلط می کنن دم از هلوکاست میزنن اول بیان جواب اینو بدن
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۰
۸۴
همين امروز عكسي در اينترنت ديدم رسمي كه در ان خاخام يهودي خون ختنه بچه را ميخورد اينرو خودتون سرچ كنيد ببينين من اتفاقي ديدم و ادرسشو ندارم
ناشناس
|
Malaysia
|
۰۸:۴۴ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
پوریم (به عبری: פורים) نام یکی از اعیاد مذهبی در دین یهودیت برای جشن گرفتن نجات یهودیان[۱] است. در این جشن، یهودیان روزهای ۱۴ و ۱۵ آدار در تقویم عبری مطابق با ۱۵ و ۱۶ اسفندماه را جشن می‌گیرند[۲]. عید پوریم یادآور رابطه باستانی بین دو ملت ایران و یهود است.

از دیدگاه تاریخی گواهی بر صحت این داستان وجود ندارد و معمولاً در مورد واقعیت تاریخی داستان با شک و تردید نگریسته می‌شود. نظریه‌هایی وجود دارد که داستان بر مبنای اساطیر ایلامی و یا بابلی است. نظریه‌های دیگری است که ریشه پوریم را در ریشه‌های تمدن ایران باستان است. برطبق این دیدگاه ماجرای پوریم از کتاب استر در واقع، یکی از قصه‌های ایرانی در مورد زیرکی و خدعه‌های شهبانوهای ایرانی در درون اندرونی‌های پادشاهان می‌باشد و خود عید پوریم نیز به نوعی اقتباس یهودیان از عید نوروز می‌باشد. همچنین عید پوریم قبل از نوشتن شدن کتاب استر جشن گرفته می‌شده و این داستان سعی در توجیه این جشن کرده‌است. به نظر می‌رسد غرض ظاهری این داستان آن بوده‌است که برای جشن گرفتن عید پوریم یک حقانیت و واقعیت تاریخی ذکر شود.

در روز پوریم، یهودیان هدایایی از کیک‌ها و شیرینی به دوستان و نیازمندان داده، سپس کتاب استر (در میشنا: «مگیلا» یا «طومار») را می‌خوانند. کتاب استر یکی از بخش‌های عهد عتیق و تنخ یهودی است و یهودیان ماجرای رهایی از توطئه بزرگ نسل‌کشی یهودیان در سرزمین‌های امپراتوری ایران را که در آن کتاب به آن اشاره شده را هرساله جشن می‌گیرند. جشن با صرف شیرینی سه‌گوشی را که با دانه‌های خشخاش، یا آلو پر شده ادامه می‌یابد. در برخی از کنیسه‌ها هنگام خواندن کتاب استر، سرودی با نوایی هماهنگ با حکایت کتاب نیز نواخته می‌شود، به جشن و خوشحالی پرداخته و هر باری که نام هامان برده می‌شود، فریاد کشیده و او را هو می‌کنند.[۳]

در این جشن، کودکان و نوجوانان یهودی نقاب و لباس‌های رنگارنگ می‌پوشند و در اسرائیل، در مرکز شهرها، کارناوال شادی به راه می‌افتد.[۴]
ناشناس
|
Malaysia
|
۰۸:۴۵ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
پوریم در تورات
استر دختری زیبا و یتیم[۶] و برادرزاده مردخای از خادمان دربار هخامنشی بود.[۷] استر به غیر از جمال نیکو، خصائل نیکوی فراوانی داشت و پس از آنکه اخشوروش (احتمالا منظور خشایارشاه) به دلیل اطاعت نکردن همسرش، وشتی او را از ملکه بودن خلع کرد و تصمیم گرفت زن دیگری را به عنوان ملکه خود برگزیند،[۸] به اطاعت از دستور مردخای، نژاد و دین خود را به پادشاه آشکار نساخت[۹] و به همسری اخشوروش، پادشاه شاهنشاهی ایران درآمد. بنا بر نوشته کتاب استر، وی بر ۱۲۷ ولایت از هند تا حبشه حکمرانی می‌کرد.

از آنجا که مردخای مردی دین‌مدار بود، به ویژه به خاطر خصلت‌های نیکوی خود، مورد مشورت شاهنشاه هخامنشی قرار می‌گرفت. نخست‌وزیر دربار هخامنشی فردی اجنبی از نسل عمالق به نام هامان بود که بنابر تکبر، انتظار داشت همگان در برابرش سجده کنند و به خاک بیفتند. اما مردخای یهودی که می‌دانست سجده کردن در برابر هر فردی یا چیزی جز خدا، به منزله بت‌پرستی و شرک خواهد بود، حاضر نمی‌شد تا در برابرهامان سر سجده خم‌کند.[۱۰] از این رو هامان عمالقی کینه او را به دل گرفت و در صدد برآمد همه یهودیان ساکن در امپراطوری ایران را قتل‌عام کند و به نسل‌کشی یهودیان بپردازد.

هامان نزد پادشاه چنین وانمود کرد که قوم یهود فرمان پادشاه را اطاعت نمی‌کنند و در میان اقوام و ملل شاهنشاهی ایران تفرقه و نفاق می‌افکنند تا حکومت را تغییر دهند.[۱۱] هامان فرستادگانی به تمام ولایات ایران فرستاد تا در روز ۱۳ آدار تمامی یهودیان از جوان و پیر و حتی کودکان کشته شوند.[۱۲]

مردخای وقتی از فرمان هامان آگاهی یافت، از استر خواست که در نزد پادشاه برای یهودیان میانجی‌گری نماید. استر به مردخای پیغام فرستاد که تا زمانی که پادشاه او را نخواند، اگر به حیاط اندرونی شاه وارد شود، او را خواهند کشت و این‌که سی‌روز بود که پادشاه او را نخوانده بود.[۱۳] وقتی مردخای، استر را مطمئن ساخت که خود او نیز شامل فرمان می‌شود، تصمیم گرفت که خودش را بر پادشاه ظاهر سازد.[۱۴] استر و مردخای پادشاه را از نقشه‌های شوم هامان آگاه ساختند و توطئه‌های او را برملا کردند.

استر به پادشاه آگاهی داد که خود او از قوم یهود است وهامان قصد دارد همه یهودیان را در امپراطوری ایران از دم تیغ بگذراند. چون پادشاه ایران به این توطئه هامان پی‌برد سخت به خشم آمد و دستور داد همان کیفری که هامان برای یهودیان در نظر گرفته بود و با ترفند قصد داشت اجازه آن را از پادشاه بگیرد، درباره خود او، خانواده‌اش و افراد قومش اجرا گردد.
پیروزی مردخای، نقاشی اثر پیتر پیترز لاستمان

روز سیزدهم آدار فرا رسید. در این روز، دشمنان یهود امیدوار بودند بر یهودیان غلبه یابند، اما قضیه برعکس شد و یهودیان بر دشمنان خود پیروز شدند.[۱۵] یهودیان به دشمنان خود حمله کردند و آنها را کشتند.[۱۶] آنها در شهر شوش ۵۰۰ نفر از جمله ۱۰ پسرهامان به نام‌های فرشنداتا، دلفون، اسفاتا، فوراتا، ادلیا، اریداتا، فرمشتا، اریسای، اریدای و ویزاتا را کشتند.[۱۷]

بعد از این کشتار استر از پادشاه خواست تا اجساد ده پسرهامان را به دار بیاویزند و از پادشاه خواست تا به یهودیان اجازه بدهد تا کارشان را فردا نیز ادامه بدهند.[۱۸] با موافقت پادشاه[۱۹]، یهودیان ۳۰۰ نفر دیگر را در پایتخت کشتند.[۲۰] در سایر شهرها نیز یهودیان از خود دفاع کردند و آنها ۷۵۰۰۰ نفر از دشمنان خود را وحشیانه کشتند ولی اموالشان را غارت نکردند.[۲۱] این کار در روز سیزدهم ماه آدار انجام گرفت و آنها روز بعد، یعنی چهاردهم آدار پیروزی خود را جشن گرفتند.[۲۲]

یهودیان از آن تاریخ، به یاد این رویداد که به موجب آن از یک توطئه بزرگ نسل‌کشی رهایی یافتند، هر سال در ماه عبری آدار جشن می‌گیرند و آن وقایع را «پوریم» می‌نامند.[۲۳]
ناشناس
|
Malaysia
|
۰۸:۴۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
پوریم از نظر پژوهشگران
در گفته پژوهشگران
نوشتار اصلی: صحت تاریخی داستان استر و مردخای
Rembrandt - Haman Begging the Mercy of Esther.jpg

دانشنامه بریتانیکا در نوشتار مربوط به عید پوریم می‌نویسد: حقیقت تاریخی این واقعه کتاب مقدس، معمولاً مورد سوال می‌باشد. در مورد جشن پوریم، نیز هرچند مشخص است که عید پوریم تا حدود قرن دوم میلادی به سنتی تثبیت شده در میان یهودیان تبدیل شده بوده، ریشه تاریخی این جشن ناشناخته‌است.[۲۴] در این دانشنامه در هنگام بررسی تاثیرات تمدن ایران زمین بر یهودیت چنین آمده‌است که ماجرای پوریم از کتاب استر در واقع، یکی از قصه‌های ایرانی در مورد زیرکی و خدعه‌های شهبانوهای ایرانی در درون اندرونی‌های پادشاهان می‌باشد و خود عید پوریم نیز به نوعی اقتباس یهودیان از عید نوروز می‌باشد.[۲۵]

بگفته تاریخچه دنیای کتاب مقدس چاپ دانشگاه آکسفورد، اگر چه برخی بنیادگرایان کتاب استر را تاریخی می‌پندارند ولی ژانر ادبی کتاب استر، همانند اکثر کتاب دانیال از نوع رمان بوده‌است. نه نویسندگان این کتاب قصد بازگو کردن حوادث گذشته را داشتند، و نه انتظار داشتند که خوانندگان آن را به عنوان تاریخ قلمداد کنند؛ شخصیتی به نام استر وجود خارجی نداشته‌است. با توجه به ژانر ادبی کتاب چند سؤال مربوطه اینها است که «چه کسی این کتاب را نوشته؟ قصد آن‌ها از نوشتن این کتاب چه بوده و تا چه حدی به آن رسیده‌اند؟ مخاطبان این کتاب چه کسی بوده؟ از مقایسه این کتاب و مخاطبان آن با موارد مشابه در دنیای یونانی-رومی چه نتایجی حاصل می‌شود؟»[۲۶]

بگفته شائول شاکد، استاد ارشد دانشگاه عبری اورشلیم و پژوهش‌گر نامدار تاریخ یهودیت، در نوشتار مربوط به پوریم در دانشنامه ایرانیکا، گواهی بر صحت این داستان از دیدگاه تاریخی وجود ندارد و معمولاً در مورد واقعیت تاریخی داستان با شک و تردید نگریسته می‌شود. نظریه‌هایی وجود دارد که داستان بر مبنای اساطیر ایلامی و یا بابلی است. هرچند چنین نظری را نمی‌توان با اطمینان پذیرفت. این کتاب را بیشتر می‌توان نمونه‌ای از تم (theme) معروف دسیسه‌های درون دربار و نجات یافتن‌های معجزه آمیز نامید اگرچه نمی‌توان وجود هسته‌ای از واقعیت تاریخی موجود در آن را نادیده گرفت.[۲۷]

بگفته مک‌کولوگ شاید ذراتی از حقیقت در پشت داستان استر باشد ولی کتاب در وضع حاضرش دارای اشتباهات و تناقضاتی است که باید به عنوان یک رمان تاریخی (نه روایت تاریخی) قلمداد شود. نام همسر خشایارشا به استناد هرودوت، آمستریس دختر اتانس بوده درحالی که هیچ اثری از وشتی یا استر در تاریخ هرودوت نیست[۲۸]

تاریخ نگارش کتاب استر نامشخص است اما معمولاً بین محققین اتفاق‌نظر وجود دارد که نگارش کتاب کمی بعد از سقوط هخامنشیان، احتمالا در دوره اشکانیان و حدود قرن دو یا سه قبل از میلاد بوده‌است. نویسنده کتاب نیز ناشناخته‌است. اما معمولاً چنین پنداشته می‌شود که توسط فردی از میان اقلیت یهودی ایران و بابل نوشته شده‌است.[۲۷]

بگفته تاریخچه یهودیت چاپ دانشگاه کمبریج نویسنده کتاب استر ممکن است نام‌های ایرانی یا ایلامی برای کتابش را می‌دانسته، اما نشان داده نشده که نویسنده اطلاعات دست اولی راجع به وضعیت جغرافیایی قصر در شوش و یا فضای حاکم در دربار ایران داشته‌است. اگر چه تاریخی بودن کتاب به دلیل وجود غیر محتملات[۲۹] و خطاها[۳۰] زیر سؤال می‌رود، اما افسانه بودن داستان به معنی این نیست که از داخل خلأ زاده شده‌است. بدون شک داستان بر پایه اتفاقی تاریخی که در شوش افتاده بنا شده‌است، هرچند تشخیص ماهیت این اتفاق سخت می‌باشد. همچنین عید پوریم قبل از نوشتن شدن کتاب استر جشن گرفته می‌شده و این داستان سعی در توجیه این جشن کرده‌است.[۳۱]

به گفته لیتمن دانش‎آموختگان و دانش‌پژوهان کتاب استر را به دلیل تناقضات آشکار تاریخی در این کتاب به جای سند تاریخی، جز رمانهای تاریخی به حساب می‌آورند. به استناد تاریخ هرودوت، خشایارشا هرگز نمی‌تواند با یک یهودی ازدواج کند کند چرا که خلاف عمل پادشاه برای ازدواج با یکی از ۷ خانواده صاحب قدرت ایرانی است. تاریخ گزارش می‌دهد که خشایارشا با آمستریس و نه با وشتی یا استر ازدواج کرده‌است. هیچ اطلاعات شخصی از وزیر هامان، وشتی یا استر یا حتی مردخای - مرد عالی رتبه دربار- نیست. مردخای گفته می‌شود که توسط بختنصر تبعید شده‌است ولی تبعید او ۱۱۲ سال پیش از سلطنت خشایارشا روی داده‌است. فارغ از این مسائل در این خصوص توافق وجود دارد که کتاب دارای یک زمینه تاریخی در حکمرانی خشایارشا و انباشته از جزئیات زندگی دربار ایران است.[۳۲]

به نوشته دانشنامه جودائیکا، کتاب استر ادعا می‌کند که یک یک روایت تاریخی است که در قلعه شوشان یا شوش اتفاق افتاده‌است. اتفاق افتاده‌است. درست است که شاهی پارسی بنام اخشورش (Ahasuerus) وجود داشته‌است که معادل نام پارسی است که یونانی‌ها Xerxes (خشایار) می‌نامیدند(نگارش بدون اصوات نام به عبری تقریبا نزدیک به شیوه‌ای است که نام در متون آرامی نگاشته می‌شده‌است. اصوات بعدها در قرون وسطی به نام اضافه شده‌است). پادشاهی خشایار یکم (کسی که منظور قصه‌است زیرا پادشاهی خشایار دوم زودگذر بود). همچنین نام مردوکا (=مردخای) در متون آن زمان بعنوان یک نام فرد و همچنین در کتاب‌های عزرا و نحمیا بعنوان یک نام یهودی ثبت شده‌است. همچنین نویسنده کتاب استر با رسوم پارسیان و رسوم دربار آشنایی خوبی داشته‌است مانند عدم پذیرفتن وشتی برای کوچک کردن خود و ظاهر شدن در مجلس می‌گساری (یک همسر پارسی مجلس مهمانی را در هنگام شروع می‌گساری ترک می‌کرد.)[۳۳]

هرچند پذیرش استر بعنوان یک حقیقت تاریخی با دشواری‌هایی روایی و تاریخی مواحه‌است. اگرا مردخای از سرزمین یهود بهمراه یهویاخین Jehoiachin (سال ۵۸۹ میلادی) تبعید شده باشد. انگونه که کتاب استر عنوان می‌کند (استر ۶:۲) سن مردخای در زمان خشایار شاه باید بیش از صد سال بوده باشد. هرودوت گزارش داده‌است که همسر خشایار نه وشتی و نه استر بوده‌است بلکه دختر یکی از سرداران پارسی بوده‌است که آمی‌ستریس نام داشته‌است. هرودوت همچنین گفته‌است که شاهان پارسی همسرانشان را تنها از میان هفت خانواده اشراف پارسی انتخاب می‌کرده اند. بعلاوه، کل داستان مملو از نا محتملات است. مانند آنکه مردخای بعنوان یک یهودی در دربار شناخته می‌شد و برادر زاده و دختر خوانده اش که هر روز به دیدن او می‌رفته‌است توانسته‌است با موفقیت ملیت و دین خود را پنهان کند. بعلاوه داستان به نحو ساختگی جدی می‌زند و بطرز مشکوکی غیر مذهبی است. دعا کنندگان هیچوقت در هنگام خطر یادی از خدا نمی‌کنند و اشاره‌ای به خدا در هنگام جشن شکرگذاری پس از نجات یهودیان نیست. بطوریکه خاخام‌های تلمود مجبور بودند که نام خدا را به کتاب استر بیافزایند و ترجمه یونانی و آرامی ان کتاب را مومنانه تر نموده‌است. اگر فرض کنیم که کتاب استر واقعیت تاریخی نیست. احتمالات متعددی برای منشا کتاب و تاریخ نوشته شدن کتاب و بستر تاریخی و معنی و مقصود آن وجود دارد.[۳۴]
فرهنگ بابلی در داستان استر
دروازه بازسازی شدهٔ ایشتار موزه برلین

از دیدگاه امید عطایی‌فرد نام هیچیک از نام‌های ذکر شده در داستان استر یهودی نیست. به استثنای شاه اخشورش، بقیه، نام خدایان بابلی و ایلامی دارند. نام استر معادل نام ایشتار است. بانوی قهرمان داستان حتا «هدسه» و عروس خوانده می‌شود که از القاب خاص ایزد بابلست. استر و مردخای بابلیانی هستند که نقاب یهودی به چهره زده‌اند. دشمن آنهاهامان را می‌توان بر مبنای زبانشناسی با هومان یک خدای ایلامی، یگانه دانست. وشتی مکلهٔ پارس را نیز که استر جای او را می‌گیرد، بر همان ترتیب می‌توان با مشتی ایزد ایلامی تطبیق داد. بر روی هم، همانندی‌ها آنقدر زیاد است که نمی‌توان آنرا تصادفی دانست بلکه تشابه نام‌ها با نام خدایان نشان می‌دهد که مأخذ و منبعی که در ورای این کتاب قرار دارد، دربارهٔ ستیز اساتیری خدایان مشرکان است. از آنجا که مردوک (مردخای) و ایشتار (استر) پیروزی می‌یابند پس این افسانه در بابل پرداخته شده و شواهد تاریخی و زبانی آشکار می‌دارد که عید پوریم به احتمال قوی از بابل سرچشمه گرفته‌است. به نظر می‌رسد غرض ظاهری این افسانه آن بوده‌است که برای جشن گرفتن عید پوریم یک حقانیت و واقعیت تاریخی ذکر شود. در واقع کتاب استر همه چیز می‌تواند باشد جز تاریخ[۳۵]
در ایران
بقعه استر و مردخای در همدان، ایران
نوشتار اصلی: آرامگاه استر و مردخای

آرامگاه استر و مردخای، یک آرامگاه یهودی در شهر همدان است که بنا به سنت یهودی-ایرانی، استر و مردخای در آن مدفون اند. یهودیان خارج از ایران این سنت را باور ندارند و در تلمودهای بابلی یا اورشلیمی هم ذکری از آن به میان نیامده‌است. یهودیان ایران در روز ۱۴ آذار، به زیارت آرامگاه استر و مردخای در همدان می‌روند[۳۶]، کتاب استر را می‌خوانند و دست شان را به بقعه می‌کوبند.[۳۷
ناشناس
|
Malaysia
|
۰۸:۴۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
پوریم از نظر هیتلر
آدولف هیتلر نگهداری کتاب استر را در آلمان برای تمام اشخاص ممنوع کرد. یولیوس اشترایشر سردبیر مجله دِر اشتورمر در سخنرانی ۱۰ نوامبر ۱۹۳۸ خود گفت: یهودیان ۷۵۰۰۰ ایرانی را فقط در یک شب سلاخی کردند، سرنوشت مشابه نصیب آلمانی‌ها خواهد شد، اگر یهودیها موفق شوند جنگی را علیه آلمان راه بیندازند. یهودیان یک جشن پوریم جدید در آلمان راه خواهند انداخت.[۳۸]
ناشناس
|
Malaysia
|
۰۸:۵۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
۲
۰
هر سه کامنت بالا از ویکی پدیا گرفته شده احتمال می فرمایید که رائفی پور ننوشته که باور کنیم ویکی پدیا اسرائلیه . البته هیچ شکی نیست که در حال حاضر صهیونیست ها با بزرگ کردن این جشن تلاش می کنن خودشون رو برای حمله به ایران آماده می کنن ولی این دلیل نمی شه هر چی هر چی می گه بدون مطالعه قبولش کرد. البته به جز ویکی پدیا شما می تونید به کتاب هایی که در مورد تاریخ هخامنشیان هست مراجعه کنید .در همه اون ها ذکر شده که این داستان فقط یه افسانه است که یهودی ها از اون برای خودشون بهره برداری کردن . به هر حال علیرغم این که سیاست های صهیونیست ها رو در قبال ایران و سایر کشورها نفی می کنم و قبول ندارن اما به همون شدت هم با جعل تاریخ مخالفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
۱
۰
اینا شیطان مجسم هستن از نسل شیطان ان
خدا فرج امام زمان زودتر کنه تا نسل این شیاطین از روی زمین محو بشه
اصلا دیدن قیافه هاشون کراهت داره ......
مسعود
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۵۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
واقعا این بحث برای من یکی خیلی جالب و متاسفانه جدید بود( چون تا الان خبری از پوریم نداشتم! و همچنین بحث جالب مجتبی و آفتابگردان درباره هیتلر!) و هست . . . ولی هر چی که بوده به کنار !!! الان باید نشون بدیم که یک ایرانی واقعی هستیم . . و به موقع میتونیم با چنگ و دندون از کشورمون دفاع کنیم و اصالت یک ایرانی رو نه تنها در حرف بلکه در عمل هم نشون بدیم ... همونطور که در جنگ نظامی نابرابر ایران و عراق(غرب و شرق) چه از لحاظ ادوات نظامی و چه از لحاظ مدیران جنگ نا کار آزموده!!! فقط با غیرت مردان و زنان ایرانی مسلمان نشون دادیم و چه در این فشارهای اقتصادی 30 ساله که دنیا به ما، به نام مبارزه با دولت افراطی ما بر سر ما می یارن با اینهمه چپاول ثروت این ملت توسط خائنین داخلی ... هرچند ته دلم متاسفانه میگه که همه ی اینها میتونه سناریوهای پیش تنیده ای برای دوباره چلاندن ثروت های کشورمان و عربها ازسوی غرب باشه.... به امید آینده ای روشن برای ملت ایرانی مسلمان
مسعود
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۰۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
واقعا این بحث برای من یکی خیلی جالب و متاسفانه جدید بود( چون تا الان خبری از پوریم نداشتم! و همچنین بحث جالب مجتبی و آفتابگردان درباره هیتلر!) و هست . . . ولی هر چی که بوده به کنار !!! الان باید نشون بدیم که یک ایرانی واقعی هستیم . . و به موقع میتونیم با چنگ و دندون از کشورمون دفاع کنیم و اصالت یک ایرانی رو نه تنها در حرف بلکه در عمل هم نشون بدیم ... همونطور که در جنگ نظامی نابرابر ایران و عراق(غرب و شرق) چه از لحاظ ادوات نظامی و چه از لحاظ مدیران جنگ نا کار آزموده!!! فقط با غیرت مردان و زنان ایرانی مسلمان نشون دادیم و چه در این فشارهای اقتصادی 30 ساله که دنیا به ما، به نام مبارزه با دولت افراطی ما بر سر ما می یارن با اینهمه چپاول ثروت این ملت توسط خائنین داخلی ... هرچند ته دلم متاسفانه میگه که همه ی اینها میتونه سناریوهای پیش تنیده ای برای دوباره چلاندن ثروت های کشورمان و عربها ازسوی غرب باشه.... به امید آینده ای روشن برای ملت ایرانی مسلمان