به گزارش صراط به نقل از تسنیم پهپاد ارتش رژیم متجاوز رژیم صهیونیستی امروز جمعه با پخش اعلامیههای تهدیدآمیز بر فراز منطقه «المنصوری» در جنوب لبنان، از شهروندان این منطقه خواست منازل خود را ترک کنند.
به گزارش منابع خبری لبنان، پهپادها رژیم اشغالگر صهیونیستی با انداختن برگههایی بر فراز این منطقه، شهروندان لبنانی را تهدید به حمله کرده است.
المنصوری در جنوب شهر صور واقع شده و ساکنان آن عمدتاً کشاورزانی هستند که با وجود تهدیدات مستمر، همچنان برای تأمین معاش به زمینهای خود رفتوآمد میکنند.
این نخستین بار نیست که رژیم صهیونیستی دست به چنین اقدام تهدیدآمیزی میزند و پیش از این نیز با نقض مکرر آتشبس، حملات هوایی و زمینی خود را علیه مناطق مختلف لبنان ادامه داده است.
رسانههای لبنانی صبح امروز از نقض آتشبس و حمله مجدد رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.
خبرنگار المیادین در جنوب گزارش داد که جنگندههای رژیم صهیونیستی شهرک «بیت یاحون» در جنوب لبنان را هدف دو حمله هوایی قرار دادند. بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی همچنین منطقه «النبطیه الفوقا» در جنوب لبنان را هدف تجاوز خود قرار داد.