به گزارش صراط به نقل از همشهری آنلاین، «یونی بن مناخیم»، محقق ارشد مرکز امور خارجه و امنیت اسرائیل گفت: در پی آنچه من آن را خیانت مینامم، وضعیت اسرائیل از نظر راهبردی بسیار بد است؛ خیانتی که ترامپ مرتکب شد و چرخش راهبردی او، بسیار خطرناک برای اسرائیل است!
«یونی بن مناخیم»، افزود: به جهان عرب نگاه کنید؛ آنها هم از ترس قدرت موشکهای ایران، دیگر جنگ نمیخواهند!
وی ادامه داد: اکنون درباره خروج ارتش اسرائیل از لبنان صحبت میشود و من از همین حالا صداهایی از حماس میشنوم که قرار است اسرائیل از نوار غزه هم خارج شود؛ به آنها وعده داده شده که مسیر تشکیل کشور فلسطینی هموار خواهد شد.
«ترامپ به ما خیانت کرد»؛ اعتراف تلخ به قدرتگیری ایران
یک محقق مرکز امنیتی رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد دونالد ترامپ، از وضعیت «بسیار بد و خطرناک» اسرائیل در عرصه راهبردی سخن گفت و مدعی شد که ایران نهتنها تضعیف نشده، بلکه در حال افزایش قدرت و نفوذ خود است؛ اظهاراتی که بازتاب گستردهای در رسانههای منطقه داشته است.
کد خبر : ۷۴۱۵۹۷