۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۱۶

ادعای نفتالی بنت درباره طرح استارلینک برای براندازی در ایران

اسرائیل
نخست‌وزیر پیشین اسرائیل گفت که این رژیم با هدف کمک به پروژه براندازی و سازمان‌دهی مخالفان، به قاچاق گیرنده‌های اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به داخل ایران اقدام کرده بود.
کد خبر : ۷۴۱۵۸۹

به گزارش صراط به نقل از برترین ها، نخست‌وزیر پیشین اسرائیل گفت که این رژیم با هدف کمک به پروژه براندازی و سازمان‌دهی مخالفان، به قاچاق گیرنده‌های اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به داخل ایران اقدام کرده بود.

نفتالی بنت، نخست وزیر سابق اسرائیل، درباره ایران گفت: هر بار که اعتراضی در ایران صورت می‌گیرد چه اتفاقی می‌افتد؟ آنها اینترنت را قطع می‌کنند و دیگر هیچ ارتباطی وجود ندارد.

بنابراین کاری که من شروع کرده بودم، فرآیندی برای تهیه و قاچاق ده‌ها هزار گیرنده استارلینک به ایران بود که امکان تداوم اینترنت و شبکه‌های اجتماعی را در صورت خاموش شدن فراهم می‌کرد و به اعتراضات اجازه می‌داد تا هماهنگ شوند و در نهایت نظام سرنگون شود.

متاسفانه، دولت بی‌کفایت فعلی اسرائیل این کار را متوقف کرد، همانطور که تقریباً هر برنامه خوبی را که ما شروع کرده بودیم متوقف کرد.

و وقتی اعتراض اتفاق افتاد، آن زیرساخت وجود نداشت.