۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۶
پارازیت و شایعات بی‌پایان

ارتباط پارازیت، سقط، سرطان و نازایی و ناباروری

مدت‌هاست مانور روانی بسیار وسیعی در کشور ما بر موضوع مهم اختلالات رادیویی و عوارض ناشی از تشعشع بر سلامت بشر آغاز شده است.
کد خبر : ۶۱۳۳۵
"صراط" - یکی از راهکارهای آشکار غرب در برابر شکست برنامه‌های تهاجمی در حوزه حملات فرهنگی و جنگ نرم یا در حوزه جنگ سرد؛ رواج شایعه است. از 22 خرداد 1388 به بعد مساله jamming یا به قول ما ایرانی‌‌ها ارسال پارازیت بر امواج برخی شبکه‌های ماهواره‌ای برای بعضی از کشورهای غربی اهمیت بالایی یافته است. به طور مثال دولت‌های فرانسه، آمریکا، انگلیس و هلند به گونه‌ای با این موضوع مواجه شدند که گویی ایران مبدع روش مبارزه با امواج ناخواسته ورودی به مرزهای کشور است و این موضوع فاقد هرگونه سابقه جهانی است. علاوه بر آن با پخش گزارشات مغرضانه و فاقد پایه‌های علمی در فضای مجازی و رسانه‌های وابسته به شایعات و نگرانی‌های موجود در حوزه سلامت دامن زدند.

سابقه جهانی پارازیت امواج رادیویی
از زمان جنگ دوم جهانی پدیده ارسال پارازیت بر امواج رادیویی، امواج رادار و موتورهای الکترونیکی نظامی به کار رفته در جنگ آغاز شد اما به نظر می‌رسد اولین مورد آن به آلمان نازی نسبت داده شده است. آلمان‌ها در زمان جنگ دوم جهانی پایگاه‌های ایجاد اختلال در فرکانس‌های رادیویی خلبانان انگلیسی را در مرزها احداث کردند و به این ترتیب با گمراه کردن اسکادران‌های هوایی انگلستان و ارسال پیام‌هایی به زبان انگلیسی موفق شدند خلبانان دشمن را در حمله به اهداف از پیش تعیین شده ناکام کنند. علاوه بر آن آلمان‌ها موفق شده بودند با استفاده از دستگاه‌های تولیدکننده امواج افقی با بسامد بالا پخش برنامه‌های رادیو لندن را که ابزار ارتباط‌گیری جاسوسان انگلیسی بود در آلمان و کشورهای اشغالی با اختلال مواجه کنند. به همین دلیل بود که انگلیسی‌ها به پخش اعلامیه و شب‌نامه در مناطق اشغالی رو آوردند. در طول سال‌های جنگ سرد نیز جنگ الکترونیک و ارتباطی میان دولت‌های قدرتمند شرق و غرب ادامه داشت و مراکز پرقدرت ایجاد پارازیت رادیویی در مرزهای آمریکای جنوبی و آسیا ساخته شد.
امروز نیز ارسال پارازیت بر امواج برخی شبکه‌های ماهواره‌ای، ایستگاه‌های رادیویی و حتی رادارهای زمینی و دریایی بسیار معمول است حتی بمب‌های معناطیسی نیز به عنوان بخشی از جنگ‌افزارهای نظامی پیشرفت زیادی داشته‌ است اما از آنجا که غرب در همه موارد تمامیت‌خواه است واقعیات را آن‌طور که به منفعت نزدیک‌تر باشد بیان می‌کند.

پارازیت و بیداری اسلامی
در طول وقایع مربوط به موج بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه ارسال پارازیت و اختلال در شبکه‌های جهانی ایران مانند پرس‌تی‌وی، سحر2، العالم و حتی جام‌جم آشکارا توسط اسرائیل و آمریکا در دستور کار قرار گرفت. یک مورد گسترده آن مربوط به پرس‌تی‌وی می‌شود که از سوی پایگاه آمریکا در بحرین پارازیت بر امواج آن ارسال می‌شد و امروز به عنوان یک واقعیت بین‌المللی آشکار شده است. در مصر نیز در فاصله زمانی تحصن مردم انقلابی این کشور در مقابل سفارت اسرائیل و تا پایان قائله فتح سفارت، اسرائیل از مرز اردن، شبکه العالم را که به پخش زنده رویدادهای مصر اقدام کرده بود، با ارسال پارازیت بسیار قوی به کلی قطع کرد.
عوارض پارازیت بر سلامت جامعه
واقعیت این است که مدت‌هاست مانور روانی بسیار وسیعی در کشور ما بر موضوع مهم اختلالات رادیویی و عوارض ناشی از تشعشع بر سلامت بشر آغاز شده است. مطالعات بین‌المللی در سطح وسیعی در کشورهایی مثل استرالیا، چین، هند، انگلستان و آمریکای لاتین انجام شده است. اغلب کشورهای جهان اول مرکز تحقیقاتی واحدی را به عنوان «کنترل‌کننده میزان تششعات یونیزان و غیریونیزان» به صورت ملی و به عنوان سازمان‌دهنده باقی مراکز و محققان وابسته تعیین کرده‌اند تا برآیند همه داشته‌های آماری و تحقیقات موضوعی ثبت و برای قانونگذار و مرتبطان دولتی ارسال شود. به این ترتیب موفق شده‌اند با تعیین استانداردهای میزان مجاز امواج رادیویی و تششعات به صورت سالانه به پایش جامعه خود بپردازند.
در کشور ما سازمان انرژی اتمی به عنوان مرکز تعیین میزان تششعات موجود در شهرها و ارائه استانداردهای ملی در قانون تعریف شده اما ظاهرا وزارت بهداشت متولی کنترل تغییرات، اعلام هشدار و پاسخگویی به مخاطرات و مناقشات است. متاسفانه ناهماهنگی‌های زیادی در این حوزه دیده می‌شود به نحوی که در برابر افزایش هشدارهای شبکه بی‌بی‌سی فارسی که با بودجه وزارت خارجه انگلستان اداره می‌شود حتی نمایندگان خانه ملت نیز درگیر شایعات شدند و ضمن بازخواست از وزیر اطلاعات و وزیر بهداشت تلاش کردند راهی برای حل مناقشه بیابند اما ناخواسته در دام شایعات و بازی دشمن گرفتار شدند. همچنین به دنبال عدم اتخاذ موضعی واحد از سوی مسؤولان وزارت بهداشت، ناهماهنگی‌هایی بروز کرده که در مقاطع مختلف موجبات سوءاستفاده شایعه‌سازان را فراهم کرد. صاحبان شبکه‌هایی که پخش برنامه‌هایشان با اختلال روبه‌رو‌‌ شده بود بارها تلاش کردند واقعیات علمی موجود در جهان را در کشور ما وارونه جلوه داده و جامعه را به سمت هر آنچه منافعشان ایجاب می‌کند، سوق دهند.
طبق تحقیقات متعدد انجام شده در سطح جهان تاکنون عوارض قابل ملاحظه، تکرارپذیری که وابسته به اختلالات امواج رادیویی– نه میزان تششعات یونیزان و غیریونیزان- باشد در مراکز تحقیقی معتبر ثبت نشده که اگر چنین اتفاقی سبقه علمی داشت مطمئنا تاکنون بارها با استناد به آنها قوانینی ضددولت‌های مطرحی مثل چین، رژیم اشغالگر قدس، کره‌جنوبی، کره‌شمالی، آمریکا، لیبی، انگلستان و ... که جملگی در موارد و مقاطعی از تاریخ گذشته و حال ارسال پارازیت بر امواج ناخواسته را در دستور کار قرار داده‌اند، تصویب می‌شد.
بررسی دامنه فرکانس دستگاه‌های پارازیت‌ساز
به طور کلی دامنه فرکانس امواج ماهواره‌های تلویزیونی KHz 100-9 است. برای ایجاد اختلال در این محدوده 2 راه وجود دارد؛ پارازیت نوع اول پارازیتی است که روی فرستنده ارسال می‌شود و تاثیری بر جامعه هدف ندارد.
اما نوع دوم، پارازیت‌های محلی هستند که به آن پارازیت‌های افقی نیز گفته می‌شود. این امواج توسط دستگاه‌های فرستنده مایکروویو که روی دکل‌ها و مناطق مرتفع و بلند نصب می‌شوند، ارسال می‌شود. این دستگاه‌ها با فرکانس متغیری که با توجه به دامنه شبکه مورد نظر ایجاد می‌کنند، روی گیرنده‌های ماهواره اثر می‌گذارند و مستقیما دریافت سیگنال توسط گیرنده‌ها را مختل می‌کنند. به طور معمول برای ایجاد اختلال در دریافت یک فرکانس خاص یا یک محدوده باید قدرت امواج ارسالی افقی- با توجه به خواست- کاربر برابر یا بیشتر از دامنه اولیه باشد. پس حتی اگر طبق شایعات موجود، فرکانس دستگاه جمر یا پارازیت‌ساز هزار برابر دامنه عنوان شده باشد– فارغ از غیرمنطقی بودن موضوع- میزان تشعشع برابر با 9 تا 100 مگاهرتز محاسبه می‌شود. طبق استانداردهای مرکز جهانی محافظت در برابر تشعشع که هر ساله در گزارش سالانه خود محدوده مجاز فرکانس امواج غیریونیزان اعم از آنتن‌های موبایل، آنتن‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای، سیستم‌های اختلال امواج و حتی میزان تشعشع دریافتی از خورشید در هر منطقه را تعیین می‌کند حد مجاز دریافت تشعشع در محدودهGHz 300- 0 عادی تعیین شده است یعنی دریافت تشعشع تا میزان تعیین شده، طبق مطالعات فعلی؛ برای سلامتی انسان در درازمدت خطرآفرین تشخیص داده نشده است.

پارازیت و اختلالات ژنتیکی
بر اساس تحقیقات انجام شده بر کشورهای حوزه آمریکای جنوبی از سال 98 تا 2002 و تحقیقات وسیع انجام شده در استرالیا از سال 2000 تا 2008 و برآیند نتایج دیگر مقالات علمی معتبر، بروز علائم اختلالات ژنتیکی ناشی از جهش‌های کروموزومی و ژنی در میان افرادی که در معرض تشعشع بیش از 300 گیگاهرتز بیشتر از 4 سال زندگی کرده‌اند تفاوت چشمگیری با گروه‌های شاهد نشان نداده است. حتی برخلاف آنچه در کشور ما تبدیل به شایعه‌ای همه‌گیر شده است حیواناتی که در معرض تشعشع موضعی تا میزان 400 مگاهرتز قرار گرفته‌اند علائمی از سقط جنین بروز نداده‌اند. مدیر پروژه تحقیقاتی انجام شده در کشوره‌های حوزه لاتین، از بروز جهش‌های نقطه‌ای در مواردی از آزمایشات خبر داده اما به علت تکرارپذیر نبودن نتایج و معنادار نبودن تفاوت‌های میان گروه‌های با شاخص‌های سلامت بالا و سطح تشعشع عادی نسبت به ساکنان مورد آزمایش قرار گرفته در مناطقی از کشور اکوادور با سطح تشعشع بالا، از نسبت دادن نتایج به عامل «تشعشع با قدرت بالا» خودداری کرده است. بروز عوارض ناشی از تشعشع، وابسته به زمان در معرض قرار گرفتن و فاصله با منبع تولیدکننده است. علاوه بر آن سن و جنس نیز در نتایج به دست آمده موثر است. برخلاف آنچه عموم به آن باور دارند کودکان مقاومت بیشتری نسبت به تشعشع از خود نشان داده‌اند، هرچند این موضوع کلی نیست و نیاز به تحقیقات گسترده‌تری دارد اما به طور کلی یک فرضیه بر این موضوع استوار است که سن به عنوان نمایشگری از میزان زندگی در میان انواع منابع تولیدکننده تشعشعات یونیزان و غیریونیزان دلالت بر تاثیر در معرض بودن طولانی‌مدت دارد.
در کل با توجه به اینکه زمان به کارگیری دستگاه‌های مختل‌کننده امواج ماهواره محدود بوده و از گستردگی کشوری برخوردار نیستند، ضمن در نظر گرفتن میانگین‌های ارائه شده توسط سازمان‌های جهانی از جمله WHO هنوز هیچ یافته‌ای مبنی بر خطرناک بودن چنین روش‌هایی روی شاخص‌های حیاتی بشر در دست نیست.

خلأ آماری و سوءاستفاده دشمن
اما آنچه در این میان قابل بیان است ضعف وزارت بهداشت به عنوان نهاد متولی بهداشت روانی در جامعه است. انجام مطالعات بالینی گسترده درباره وقایعی در جامعه که توام با موضع‌گیری‌های مغرضانه و اقدامات پیش دستانه دشمن است بی‌شک ضروری است. متاسفانه برخلاف آنچه بارها توسط وزارت بهداشت اعلام شده بود آمارهای میزان ناباروری و نازایی در جامعه ایرانی بیش از میانگین جهانی است. به نظر می‌رسد میزان سقط‌های بدون دلیل قطعی نیز رشد چشمگیری داشته هرچند با مشاهدات شخصی نمی‌توان به نتایج متقن و قابل اطمینانی دست یافت. در شرایط خلأ آماری، دشمن قادر است بروز علل و شواهدی که احتمال می‌رود در راستای جنگ بیولوژیک شایع شده‌اند را با فرافکنی به گردن دولت انداخته و نتایج ناشی از آن را به جمرهای امواج ماهواره یا آب آلوده تهران و ... نسبت دهد و به واسطه بهره‌مندی از دستگاه‌های شایعه‌ساز محلی به نظریه‌های مغرضانه خود دامن زند. شایسته است نهادهای متولی بهداشت و سلامت جامعه با علم به جنگ‌های بیولوژیکی رخ داده در عراق، غزه، فلسطین، لبنان، افغانستان، اکوادور و... صرفا احتمال دستکاری‌های ژنتیکی یا زیستی را در نظر داشته باشند.

راه‌های مبارزه با شایعه
یک راه معمول مبارزه با جنگ روانی در چنین مواردی ارائه توضیحات و اطلاعات ضروری در اسرع وقت به جامعه هدف است. راه دیگر تهیه آمارهای دقیق و به روز در موارد شبهه‌ناکی است که سلامت روانی جامعه را درگیر می‌کند مثل تشکیل تیمی از دانشمندان و محققان برای بررسی موضوع مهم سقط‌های شایع یا انجام تحقیقاتی برای یافتن علل بالا بودن میانگین ناباروری و نازایی در ایران نسبت به میانگین جهانی و منطقه‌ای. هرچند چنین تحقیقاتی زمانبر است اما نباید از یاد ببریم که از آغاز بروز شایعه تاثیرات دستگاه‌های پارازیت‌ساز در جامعه ایرانی بیش از 2 سال می‌گذرد. بدترین اتفاق ممکن شاید این باشد که بلافاصله بعد از اعلام بی‌خطر و بی‌اثر بودن جمرهای امواج بر سلامت جامعه توسط شخص دکتر وحیددستجردی به عنوان بالاترین مقام متولی سلامت و بهداشت کشور، معاون وی– امامی‌رضوی- در گفت‌وگو‌یی مدعی می‌شود دستگاه‌های سنجش میزان پارازیت در وزارت بهداشت وجود ندارد!
در پایان لازم به یادآوری است که میزان دریافت تشعشع ناشی از انواع ابزارها و وسایل ایجادکننده امواج از جمله موبایل، فرستنده‌های امواج و تقویت‌کننده موج‌های رادیویی و تلویزیونی، دیش‌های ماهواره، دکل‌های برق فشار قوی و حتی مترو یا نور آفتاب بویژه در کشوری مثل استرالیا با توجه به صدمات لایه اوزون، بحث‌هایی جهانی است و سال‌هاست که دانشمندان در حال تحقیق حول محور‌های مختلف این موضوع هستند. ایجاد حساسیت بسیار زیاد در کشور ما مسلما به علت سودجویی‌های سیاسی و حتی تجاری کشورهای بیگانه است. شبکه‌های تلوزیونی و رادیویی بیگانه فارسی‌زبان که از حمایت دولت‌های متبوع‌شان برخوردارند با هدفگذاری‌های دقیق و برنامه‌ریزی درازمدت برای ایجاد تغییرات فرهنگی و سیاسی از پیش تعیین شده متولد می‌شوند و انتظار این است که با بهره‌گیری از قوانین ثبت شده جهانی موفق به حضوری ماندگار در جامعه هدف شوند. پس مبارزه با این نفوذ نرم قطعا تبعاتی دارد که ساده‌ترین آنها ایجاد شایعه در میان اقشار متعین و ایجاد بدبینی نسبت به دولت کشور هدف است.
 
زهرا طباخی
نظرات بینندگان
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷۵
۱۰
یه سر بیا پیش پزشکان اصفهان..تا بهت بگن آمار ام اس.سرطان .سقط جنین و ناباروری توی این شهر به دلیل پارازیت و تشعشعات هسته ای چه بیدادی میکنه...چقدر برای دفتر ریاست جمهوری نامه نوشتن ...به مجلسی ها گفتن ..اما کسی گوشش بدهکار نیست...
اخیرا یکی از دوستان خودم ام اس گرفت...چقدر توی فامیلمون سقط جنین داشتیم که هه اش به همین دلیل بود..به قول دکتر رستگار آینده بچه های این شهر دیدنیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رتبه یک ام اس کشور شده اصفهان....
خدا به دادتون برسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلاً پارازیت ضرر که نداره هیچ ثواب و خاصیت هم داره چون در نهایت باعث قرب به پروردگار میشه البته بعد از مرگ !
من خودم همیشه برام سوال بوده چرا برخی شبکه ها اخیراً همیشه پارازیت نداره و در بعضی موارد خاص زیاد میشه که فکر کنم از دو حال خارج نیست : یا خرج پارازیت زیاد میشه یا میدونن ضرر داره و سعی میکنن بعد از اون موج سرطان که کل کشور گرفت فقط در مواقع خاص پارازیت بفرستن . البته ما ماهواره نداریم و من تو خونه همسایمون دیدم !
saman
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام
متاسفانه کسی به این جنایت خاموش که داره اتفاق می افتد توجههی نمیکنه !!علی الخصوص در اصفهان کهدارد تبدیل به منبع همه جور آلودگی میشود ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم زهرا طباخی خودت حاضری در دویست متری یکی از همین دکل ها زندگی کنی ؟ حتی اگر یک درصد احتمال بدی که واسه کسی ضرر داره چی ؟ در دین ما شکستن شاخه ای از درخت نهی شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پزشکان باروری و ناباروری اصفهان مهندس الکترونیک و موج شناس هم هستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۵
۳
درسته که هنوز اثبات نشده ولی حتی روی دستگاه تولید امواج با طول موج کوتاه اخطار نوشته که به مدت طولانی از دستگاه استفاده نشود و از قرار گرفتن در میدان دوری شود.این دستگاه ها امواجی با طول موج کوتاه و پر انرژی تولید می کنند و مصرف بسیار بالایی هم دارند.ما فقط تو دانشگاه های تهران این دستگاه رو داریم و چند تا دانشگاه بزرگ شهرستان ها.حالا این کار با این وسعت و با توجه به کوتاه برد بودن امواج تولیدی کار معقولانه ای بنظر نمیاد.یعنی چون کوتاه برد و پر انرژی هست تعداد زیادی در شهرها از این دستگاه ها و با قدرت بسیار زیاد باید باشه.اختلال در این امواج رادیویی تو کشور های دیگه جرم سنگینی داره چون روی سیگنال های دیگه ماهواره هم اثر داره و امواج برای مصارف دیگه رو هم تحت الشعاع قرار میده.مثلا فرستادن امواج برای ماهواره های تلویزیونی 1 از 10000 پروسه ماهواره یوتل هست.باز ایران با کشور های دیگه ارتباط نداره کمتر به این مسئله گیر میدن.
از نوشتن این نظر من قصد خاصی نداشتم.فقط به عنوان یه دانشجوی فیزیک تهرانی اطلاعات علمی رو گفتم.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵۸
۱۱
دروغگو!بمیری!لال بمیری صراط!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم کانالو بیش تر دوس داری که پارازیتیش کردن ؟
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جدیدا" پرخاشگر شدی ها !!

آب یخ بخور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام:

اينكه پارازيت چيست و چه انواعي دارندو از چه منبعهايي مي ايند ،بحث مفصلي است كه از حوصله اينجانب خارجه ، مي ترسم بفهمند چقدر عالمم بدزدنم ،يك بلا ،ملايي سرم بياد ....!

جناب نورا جواب ندادي كدوم كانالو پارازيتش كردن كه .........

ولي جمله عجيبي گفتي نورا ، مواظب خودت باش بعضي پارازيتها لال مي كنند ،بعضيها مي ترسونند ! بعضي پارازيتها كر مي كنند ، خلاصه .........

ولي در كل بنظر موضوع پارازيت هم در جنبه واقعي و هم در جنبه مجازي ان را بايد جدي گرفت ،جدي جدي !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من اصلا ماهواره نگاه نمیکنم .واسه سقط و سرطان و ناباروری میگم و البته جدیدا سردردهای شایع میگرنی!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
البته از ضعیف النفس هایی که با دیدن دوتار مو و یا یک خنده حالشون خراب میشه خیلی بعید نیست که موافق پارازیت باشن!!!آخه خودشون رو میبینن فکرمیکنن همه این شکلین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا من فوق العاده ریلکس م ... چشم و گوش م بازه !!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من با تونبودم چرا به خودت گرفتی!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
آهان پس اگر در بلاد کفر روبنده و حجاب ممنوع است دلیل دارد برادر آن هم این است چون تروریست ها در لباس زنانه و زیر چادر و روبنده و مقنعه دست به بمبگذاری در عراق و افغانستان میزنند پس آنها هم برای جلوگیری از تاثیرات سوء احتمالی حجاب در جامعه رو به عمل آوردن و کاملاً درست است و ضرر هم ندارد!!!
اميد
|
Iran (Islamic Republic of)
باسلام:

- اول اينكه من نگفتم نظرمو تاييد كني محض اطلاع بعضيها گفتم ....!!

- اونجايي كه بايد تاييد كني نمي كني و برعكس !!!.....

- جناب نورا تو جديدا چقدر حرفهاي خطرناك مي زني

-از اول عمر نظر دادنت نمي دونم چند حرف حسابي زده باشي، اما يكيش همينه كه گفتي جديدا ارتباطش با سردرد هاي ميگرني ....،اساسا اين داستان ،ميگرن داستان امروز و ديروز نيست ، اما بالاخره اينم يك موضوع جديد و جالبه ، منبع سردردهاي ميگرني ماهواره و...

- صرف نظر از قوت قلب و ادمهاي قوي النفس ،جناب نورا ،بحث دو تا تارمو نيست ، رياضياتت خوب نيست آ!، بلكه بحث چندين هزار تار مو ست ،باور نمي كني يك وقت بذار بريم حساب كنيم !!! بحث يك خنده نيست كه ازاين تار موها و خنده ها جنس اصل تر و با مارك ايراني و made in iran داخل مغازه هاي فيلم هاي مجوز داراداره ارشاد زياده ، و كسي هم نگران نيست و ككش هم نمي گزه !

- مسئله فرهنگ خاص روابط خانوادگي و (فرهنگ خاص زندگي و اداب رسوم انسانيت و چگونگي انساني زيستن و تعريف و نوع نگاه ما به اين موضو عات است )و از نظر ما نوع نگاه انها و عملكرد انها در اين زمينه نامقعول ، خلاف دستورات و ائين اسلام است مگر اينكه شما .....

- همه پيغمبران و از جمله پيغمبر ما با ان عظمت روحي كه معراج را(اسمانها و زمين و..) در چشم بر هم زدني طي مي كرد و بوسيله قران صاحب علم غيب و علم اولين و اخرين بود . حريم ها و حرمتها و دستورات خاصي را رعايت مي كرد و خود پيشتاز بود . به غير از موارد استثناي و مرتاض گونه بخواهي نخواهي اتش براي اكثريت مردم مي سوزاند ، و....مگر اينكه شما بخواهيد خلاف فطرت بشري دستوري بدهيد و اموزشي ارائه كنيد

اللهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم و العن عدوهم بعدد ما احاط به علمك
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امید جان یهجوری بنویس واضح باشه ملت بفهمن چی میگی آخه!!!
خودت فهمیدی چی گفتی!!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵۳
۸
ماهواره بر روی تمامی کشورهای جهان برنامه پخش میکنه
حالا چرا در ایران باید روی اونها پارازیت باشه؟
2تا علت میتونه داشته باشه
1- از دید دولت مردم ایران به اون اندازه از فهم نرسیدند که بدونن چی ببینن و چی نبینند،کدوم اخبار رو باور کنند و کدوم رو بشنون اما باور نکنند در نتیجه دولت ایران از طرف اونها تصمیم گیری میکنه
2- مردم به اون اندازه از فهم و شعور رسیدند اما دولت این میزان فهم رو نمیپسنده و مردم رو مجبور میکنه اونچه که خودش دوست داره رو ببینند.در واقع دراین حالت میگن دولت ریگی به کفش داره وگرنه آنکه از حساب پاک است...!
بنظر شما علت پارازیت کدوم میتونه باشه؟!
و هنوز برای من جای سواله که کلا چرا از چند صد کشور موجود در جهان ایران و یکی دوتا کشور عقب مونده بدبخت باید روی امواج ماهواره پارازیت بندازه؟
ممنون میشم منتشرش کنید
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم مردم ما چون شعور دارن باید همه چی آزاد باشه ؟! . پس امر به معروف و نهی از منکر چی میشه ؟! این یه قیاس مع الفارق که شعور مردم و به هرچی که دلمون خواست گره کور بزنیم !

در مورد این یکی دوتا کشوری که گفتی پارازیت میندازن چون کنترل ماهواره ها دست ما نیست همون کشورهای غربی چون قدرت کنترل ماهواره دستشون نیازی به پارازیت ندارن و خیلی راحت قطع میکننش ولی ایشالا بزودی زود که ماهواره های تلویزیونی ما در مدار قرار بگیره همون دولت های غربی هم شروع میکنن به پارازیت اندازی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سعید امر به معروف و نهی از منکر جنبه تذکر داره و نه اجبار وگرنه نمیشد امر به معروف و نهی از منکر دز ضمن کی میخواد مصداق معروف و منکر تعیین کنه . دروغی که رسانه میلی به مردم میگه معروفه یا منکر ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تعریف جدید امر به معروف از دید آقا سعید اینه که به مردم بگی نماز بخونن و اگر نخوندن گردنشونو بگیری و به زور مهر بچسبونی به پیشونیشون یا اینکه بگی مردم به فقیرها کمک کنن و اگر نکردن دو تا زور گیر استخدام کنی که جیب مردمو خالی کنن !!!!!
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اوّل :

امر به معروف و نهی از منکر 3 مرحله داره : توصیه ، تذکر ، قهریه . مرحله سومش حالت اجباری داره که در صورتی استفاده میشه که دو مرحله اول میسر نشه . مصداق معروف و منکر تو نص صریح قرآن اومده احتیاج نیس کسی تعیینش کنه همون رعایت حدود اسلامی کافیه

ناشناس دوم :

عزیزم حرف تو دهن من نزار . نماز یه چیز شخصیه هیچ ربطی به من نداره که آیا تو نماز میخونی یا نه ولی مثلا" حجاب یه امر شخصی اجتماعی که این مسئله در اولیت اول خوده شخص و در اولیت دوم اجتماع رو درگیر میکنه

در ضمن افکار پارینه سنگیتو به من نسبت نده ، این طرز افکار مال کشور عربستانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید تماشای ماهواره تو خونه قضیه شخصی نیست ؟ فرقش با نماز چیه پس ؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید ارزشی به اعصابت مسلط باش وآب بخور!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه شما رو به جرم داشتن ریش محکوم کنند چی قهریه است یا ...
آیا این حرف ها رو جلوی کسی بزنی بهت نمی خنده!
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اوّل :

تماشای ماهواره در صورتی که تاثیراتش بر روی فرد در جامعه انعکاس پیدا نکنه امره شخصیه . در مورد نماز هم بالا توضیح دادم

ناشناس دوم :

نه عزیزم هر جامعه ی برای خودش الگوها و آرمانهایی داره بعنوان مثال تو جامعه ی آمریگا کسی اگه ریشش خیلی بلند باشه (مانند سنی ها) تو جامعه ی آمریکا محکومش نمیکنن ولی بهش بیشتر از بقیه افراد جامعه ظنین میشن . تو جامعه ی ماهم ریش یه نماد اسلامی حساب میشه. دوست عزیز افراد در یک جامعه چیزی که بعنوان قانون بدست مردم تایید و به دست حکومت تصویب شده رو باید بهش احترام بزارن بعنوان مثال حجاب . حالا این امر ممکن از دید شما خنده دار بیاد

نورا ، من تو رو به رعایت تقوا و خوردن آب زرشک دعوت میکنم . باشد که رستگار شوی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۴
۱۰
در اصل حفظ حکومت از اوجب واجبات است . انشالله خدا اجر کسانی که به امر خطیر و حساس پارازیت اندازی و بستن چشم و گوش مردم در برابر توطئه های احتمالی دشمنان مشغولند را در آن دنیا بدهد !
مهم اینه که مردم (همون اکثریت آگاه و بصی که میتون درست و غلط تشخیص بدن ) حق انتخاب و حق قضاوت درباره برنامه ها را نداشته باشند .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
حفظ حکومتی که مردم توش ماهواره می خوان کجاش ثوابه
عزیز من ماهواره حق مدنی افراد هست
مگر دوست داری کسی اجازه ریش داشتن رو از شما بگیرد
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۲
۶
نه بابا، همین خود شما نیستید که می گویید امواج موبایل مضر است؟ آن وقت امواج پارازیت نه تنها مضر نبوده، چون خیلی چیزهای دگیر برای مردم نعمت است و باید شما برادران را شکرگزار باشند.
راستی چرا پارازیت برادران، حقیقت را کتمان می کنند از چه می ترسید که پنهان می کنید؟
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
تو به من بگو اونا از چی میترسن که برنامه های پرس تی وی و العالم قطع میکنن ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید از چیزی نمیترسن در اصل مقابله به مثل میکنن .
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
آخر که پرس تی نگاه می کند؟
دلیلش را بگویم سانسور می شود آخر خبرنگاران شما چون معصومی در ایتالیا کارهای دیگر می کنند
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه عقل کل معصومی چه ریطی به پرس تی وی داره ؟! در کل برلوسکونی خیلی آدم دست پاک و نجیبیه ، خدایا خیرش بده تو دوران زمامداریش این یه حرکت بر علیه ما انجام داد !!
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچ ربطی نداره برادر ارزشی، معصومی کارهای خوب می کرده و اصلاً به دنبال بعضی کارهای خوب خوبتر نبوده.
مشت نمونه خروار است برادر
LionKing
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا Saeed تا کی میخواین با مغلطه و کج فهمی سر خودتون رو گول بمالید؟
آخه اگه اونها با پرس تی وی مشکل داشتند که اجازه تاسیس و چند سال فعالیتش رو در مرکز انگلیس نمیدادند،شماهم حاضرید به خبر گزاری رسمی و جهانی اونها یعنی BBC اجازه تاسیس دفتر و پخش برنامه فقط به مدت یکسال نه بیشتر بدید؟
پرس تی وی برنامه هاش شب تا صبح کوبیدن انگلیس و آمریکا بود و دولت اونجا با این مسئله مشکلی نداشت تا اینکه این شبکه شاکی خصوصی پیدا کرد !
خوشبختانه اونها توهم توطعه ندارند و کلا سیستم حکومتیشون جوری نیست که یه شبکه تلوزیونی بخواد در کشورشون فتنه ایجاد کنه!
Seedجان از نوشته هات معلومه انسان اهل فکری هستی یکم واقع بین تر باش
و در کنار اخبار شبکه ملی اخبار اون ور رو هم ببین بعد با عقل و شعور خودت محک بزن و ببین کدوم واقعیت رو میگه و کدوم دروغ میبافه،اگه به این نتیجه رسیدی که اونوری ها سراسر دروغند پیچ ماهواره رو ببند و کاملا تعطیلش کن.
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
" کافر همه را به کیش خویش پندارد "

موفق باشی
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید ارزشی دستگیری خبرنگار فارس در افغانستان را و برگ زرین دیگری در کارنامه تان را به شما برادران تبریک می گویم
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
ss

خیلی ناراحت میشم وقتی میبینم هموطنام خیلی راحت با یه دروغ خیلی شیک و ساده خام میشن . منم تجاوز به خبرنگار کشورمون تو آمریکا بهت تسلیت میگم
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
LionKing

دوست عزیز اینا همش بهانس ، اونا فقط برای حفظ آبرو هم که شده با تاسیس دفتر پرس تی وی تو اونجا موافقت کردن که اون یکم آبروشون بعنوان کشوری که برای بقیه کشورها نسخه دموکراسی میپیچه حفظ شه که بعدا" بتونن هرچی عقده دارن سرشون خالی کنن ، شاکی خصوصی همش کشکه ! از این مدل بهانه تراشیدنا که کاری نداره ! همه هم بلدن اول حساب های بانکیشون مسدود کردن ، بعد به پرداخت 100 هزار پوند یا دلار محکومشون کردن بعدشم که از رو ماهواره جمعشون کردن . آلمان هم که حتی زحمت نکشید یه بهانه بتراشه خیلی سریع و بدون دلیل از رو ماهواره بستشون ، اتفاقا" اونا تحمل شنیدن حرف حق رو ندارن که مجبور شدن ببندش با یه بهانه ی خیلی ساده بین افکار عمومی عوام فریبی میکنن و الان برام جالبه شما که شخصیت با شعور و فهمی هستی چه راحت خام این حرفا شدی . بله جواب های هویه ما هم با یه بهانه ساده دفتر چنتاشون رو تو تهران بستیم چون یه عمل متقابلی بود . دوست عزیز من نمیگم که اینا راست میگن اونا دروغ میگن نه این حرف کاملا" اشتباهه چون بالاخره هر سیستمی منافع خودشو داره ولی اگه اینا به اندازه یه مشت دورغ میگن اونا خروار خروار دروغ میگن

در ضمن همون چند روزی که تو انگلیس آشوب شده بود همون موقع وزیر کشور انگلیس گفت این شورش ساخته و پرداخته شبکه هایی هستش که دارن دروغ پراکنی میکنن که خیلی شفاف منظورش پرس تی وی بود
LionKing
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا saeed یعنی واقعا فکر میکنید دموکراسی اونها فقط نمایشه؟
میدونی توی همین آمریکا و انگلیس چقدر رسانه های به قول شما بیگانه مشغول کار و فعالیت هستند؟
عزیزم اینقدر اخبار داخلی رو نگاه کردید که تمام دلایلی که آوردید منو یاد 20:30 انداخت
حالا من توجه شما رو به یک روی دیگر سکه جلب میکنم باشد که بیندیشید
پرس تی وی در تیر 1386(2007) فعالیتش رو رسما در انگلیس آغاز کرد
تا اینکه در ژانویه 2012 با مشکل مواجه شد
که میشه چند سال فعالیت؟ 5سال!
آفکام(سازمان نظارت بر رسانه ها در بریتانیا)، در بیانیه‌ای که به منظور اعلام خبر لغو پروانه کار پرس تی وی منتشر کرده، گفته‌است که این نهاد به این نتیجه رسیده‌است که تصمیم گیری در مورد برنامه‌های پرس تی وی و نظارت بر این برنامه‌ها در ایران انجام می‌گرفته و نه در بریتانیا که صادر کننده پروانه کار این تلویزیون است.
همچنین روزنامه تایمز، با اشاره به ... اعتراضات مردم ایران به نتایج انتخابات ، با انتقاد از عملکرد پرس تی‌وی، نوشت: «.... پرس تی‌وی آزادانه به فعالیت خود در بریتانیا ادامه می‌دهد و حتی توانسته‌است آگهی‌های تبلیغاتی خود را در اتوبوس‌های شهری لندن نصب کند»
مازیار بهاری خبرنگار مجله نیوزویک که به دنبال حوادث پس از انتخابات ایران بازداشت و در زندان مجبور به «اعتراف تلویزیونی» شد، پس از آزادی و بازگشت به بریتانیا از شبکه پرس‌تی‌وی بدلیل فرستادن خبرنگاری به زندان اوین برای «مصاحبه» با او شکایت کرد. پس از محکوم‌شدن شبکه پرس‌تی‌وی در دادگاه بریتانیا، «آفکام»، نهاد مسئول نظارت بر فعالیت تمام رسانه‌های الکترونیکی در بریتانیا، رای به لغو پروانه فعالیت تولیدی و قطع فرکانس پخش شبکه خبری پرس‌تی‌وی از طریق ماهواره شبکه اسکای را داد.
این مطالب رو در کنار 20:30 بهش فکر کن.
یا علی.
(صراط لطفا منتشر کن حتی اگر شده جاهای مورد دارشو نقطه چین کنی.)
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
LionKing

دوست عزیز نه من اشتباه میکنم ، دموکراسی آمریکا به هیچ عنوان نمایشی نیست . نمونش میتونین تو عراق و افغانستان فعلی مشاهده کنین ! . دوست عزیز شما برداشتی تاریخچه شبکه ی پرس تی وی رو گذاشتی اینجا در صورتیکه که به متن کامنت من توجه نکردی که گفتم بهانه تراشیدن خیلی راحته . با چند خط ادبیات کلاسیک و روون میشه خیلی راحت عوام فریبی کرد . در ضمن اگه پرس تی وی تو اونجا تبلیغات میکرده شبکه ی رویترز هم چند سال پیش تو روزنامه های اینجا تبلیغات میزد

کلّن میخوام بگم که دموکراسی تو آمریکا نمایشی تر از نمایشیه
LionKing
|
Iran (Islamic Republic of)
به عنوان آخرین جواب
جناب Saeed
آمریکا در عراق و افغانستان در حال جنگ بود و هست
خودشون میگن Iraq War and Afganestan War
نکنه انتظار دارید در جنگ 100 درصد دموکراسی داشته باشند؟
مهم اینه که ملت آمریکا احساس داشتن دموکراسی کنند که میکنند و نظر من و شما هم اصلا اهمیت نداره، میدونی چرا؟
سالی که آمریکا به عراق حمله کرد یه نظر سنجی هم راجب ایران کرده بودند و فقط 13% آمریکایی ها میدونستند ایران کجای نقشه جغرافیاست!
در صورتی که اونموقه یه بچه پنجم ابتدایی تو ایران میدونست آمریکا کجای نقشست
این میزان اهمیت دو کشور برای مردم کشور مقابل رو نشون میده که نظر من ایرانی چقدر برای یه آمریکایی مهمه؟! و جواب این سوال اینه : هیچی!
حالا تو و هم فکرانت بشینید 30 سال بگید مرگ بر آمریکا، در آمریکا هیچی نیست نه دموکراسی هست نه... با حلوا حلوا گفتن دهن کسی شیرین نمیشه و نخواهد شد.
در پایان یاداور میشم یکی از زمینه های پیشرفت و بدست آوردن قدرت در جهان داشتن جامعه ای باز و آزاد هست، شوروی قدرت داشت اما دموکراسی نداشت این شد نتیجش
و آمریکا هم در حال حاضر قدرت اول جهان در تمامی زمینه هاست(نظامی - سیاسی - اقتصادی) صحت این جریات هم نیازی به تایید شما نداره به عنوان کوچکترین نمونه ارزش ریال ما در برابر دلار(پول آمریکا) چند ماه پیش کاهش یافت و در یک چشم بهم زدن قیمت تمامی اجناس از شیر یارانه ای بگیر تا پژو 206 تولید ایرانخودرو چند برابر شد!
دیگه فکر میکنم ادامه این بحث بی فایدست.
یا علی.
(صراط لطفا منتشر کن)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۸
۷
حالا اگر پارازیت نندازین و مردم برنامه دشمن ببینن چی میشه ؟ آسمون به زمین میاد یا دست شما رو میشه ؟
شما اگر ریگی به کفش ندارید وقتی اونها دروغ میگن شما به اخبار دروغ اونها جواب بدید . کسی که حسابش پاکه از محاسبه چه باکه ؟
پارازیت اندازی و جمع کردن ماهواره ها و فیلترینگ سایتهای سیاسی ناخوداگاه باعث میشه که مردم فکر کنن شما هیچ جوابی برای اونها ندارین و نگران این هستین که مردم حقایقی که نمیخواهید بدونن بفهمند . مثل قضیه دیپلمات ایران در برزیل که اگر رسانه ها نبودند قطعاً سانسور میشد .
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
همین داستان دیپلمات های ایرانی هم از 20:30 هم از سایر پخش های خبری به صورت کوتاه پخش شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان چون تو تمام سایتهای خبری و کانالهای ماهواره ای پخش شده بود قاعدتاً نمیتونستن دیگه پنهانش کنن . در ضمن به جزئیات خبر هیچ اشاره ای نکردن و فقط به اتهام ایشون اشاره کردن .
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
نه اتفاقا" . تا حالا چیزایی بوده تو کل سایت ها و خبرگزاری ها صر و صدا کرده ولی صداوسیما خیلی ساده از کنارش گذشته
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
عرض کنم سعید جان همین سایت برادران ارزشی تا دقیقه آخر هیچ نگفت، دیدند همه خبردار شدند ای یک چیزی گفتند، یکی از مضرات و بلکن اصلی ترین آن رو کردن دست بعضی برادران است
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سروصدا بیسواد!
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
ss

آفرین به این سایت ها یا صداوسیما که حداقل شرف دارن یه دو نیم خط راجع به این چیزا مینویسن مثل بعضی ها نیستن که وقتی به یه زن خبرنگار تو آمریکا تجاوز میشه خیلی راحت از کنارش میگذرن

نورا باید به مدیرمسئول سایت صراط بگم تو رو بعنوان خانم معلم سایت استخدام کنه بشینی زیر غلط املایی کاربرا خط بکشی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان حرص نخور آب یخ بخور!!!
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا ...... اینو وردار به زبون تایلندی ترجمه کن شاید نیازت بشه :))

น้ำน้ำแข็ง
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۱۷
ممنون از صراط بابت این گزارش هرچند در مقام دفاع از پارازیت براومد .
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۹
۴۲
دفاع از دجال و خرش چه كيفي ميده .
اينقدر كه ماهواره دوست دارن بعضيها خدا رو دوست ندارن.
LionKing
|
Iran (Islamic Republic of)
شما احیانا از مسئولین این مملکت که نیستی؟پس این مسئله به شما به عنوان یک شهروند هییییییچ ربطی نداره که مردم چی دوست دارند چی دوست ندارند و تو خونه هاشون پای بی بی سی میشینن یا 20:30، شما به فکر اعمال خودتون باشید که اون دنیا راجب اعمال شخصی من از شما سوال نمیشه
در ضمن از دید شما بجز خودتون همه دجالند و فقط یکی دو کشور دیگه مونده که در مجموع بگید مرگ بر جهان.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اینقدر که نظام رو دوست دارند بعضی ها خدا رو دوست ندارند. ژانوجان میگیم یکی از این دستگاه های پارازیت انداز تو خونه شما نصب بشه که بقول خودت دجال و خرش از بین بره. راستی چطور خودتون می تونید از این دجال و خرش استفاده بکنید و بقول خودتون صدای اسلام و نظام اسلامی رو منتشر کنید به بقیه رسید اخ شد.
مزدک
|
Iran (Islamic Republic of)
اولین بار که مدرسه های نوین به سبک غربی وارد کشور شد همفکران شما (البته بزرگان شما) همین حرفها را با آب و تاب به خورد خلق الله دادند که علم معادل دجال و شیطان و .... است،طوری که بیچاره امیرکبیر مجبور شد برای راضی کردن علماء خشک سر (بلا به نسبت شما) دارالعلوم را به دارالفنون تغییر نام دهد.همیشه همینطور بوده از واکسن آبله گرفته تا ویدئو و اینترنت و فیس بوک و فلسفه و طب و نجوم و .... اولش سرسختانه مقاومت میشه، بعد که این نوع آوری ها بین مردم و البته خود شماها جا باز کرد تازه ادعا ها شروع میشه بعله این را 1400 سال پیش ما میدونستیم شما تازه بهش رسیدید!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همین دجال و خرش بود که اینترنت و ساخت که ازین سر دنیا یک کلیک میکنی از اون ور دنیا با خبر میشی و همین اینترنته که شما زنگ میزنی به بابا جونت برات پول بفرسته 1 دقیقه دیگه پول تو حسابته!
همین دجال و خرش بود که هواپیما رو ساخت که شما برای حج مجبور نباشی 6ماه توی کوه و بیابون ولو شی ، مثل یه جنتلمن سوار میشی و میری مکه اعمال رو بجا میاری و مثل یه جنتلمن سوار میشی میای خونت
همین دجال و خرش بود که هزارتا دارو و وسایل پزشکی ساخت و همچنان میسازه که اگه نبود شما تا میخواستن تشخیص بدن تومور کجای مغز شکوفات هست 100تا کفن پوسونده بودی
الان میری توی یه دستگاه ساخت همون دجال میای بیرون تمام دردو مرضات مشخص میشه
خداوند از عمر یه عده بکاهد و بر عمر دجال و خرش بیفزاید.
آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانوارژان به خدا قسم اگر تو حرف نزنی کسی نمیگه لالی ! مضرات پارازیت چه ربطی به دجال داره آی کیوووووووووو ؟
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
LionKing

عزیزم هر ایرانی حق داره بعنوان یه شهروند نظرشو بگه این یک

دو . درسته اون دنیا راجع به اعمال تو از من سوال نمیشه ولی از من مسئول سوال میشه چرا وقتی قدرت تو دستت بود کاری نکردی که جامعه به سمت نور و اخلاق و معنویات هدایت بشه همونطور که از همین شخص در مورد اینکه وقتی قدرت داشتی چرا با مردم اینگونه رفتار کردی هم سوال میشه

سعید

وقتی بقیه نمیخوان صدای ما پخش بشه واقعا" چه دلیلی داره که ما بزاریم صدای اونا پخش بشه ؟

مزدک

عزیزم هرچیزی تو این عالم میشه ازش هم استفاده درست کرد هم استفاده نادرست مثلا" با یه چاقو میشه میوه پوست کرد با همون چاقو هم میشه آدم کشت پس ما باید همیشه سعی کنیم از همه ی چیزهای پیرامون خودمون جنبه مثبتشو استفاده کنیم و جنبه ی منفیشو دفع کنیم تا اون چیز بتونه کارای خودشو به بهترین شکل نشون بده این شامل : ماهواره ، اینترنت ، فیسبوک و خیلی چیزها میشه
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر نمیکردم دجال و خرش این همه طرفدار داشته باشه میگن وقتی دجال بیاد با خرش از هر موی بدن خرش یه آهنگی به گوش میرسه من باورم نمیشد .
البته به حمدلله الان باورم شد چون هنوز نیومده طرفداران زیادی داره انشاالله که با دجال در آن دنیا محشور شویید .
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اول نکنه تو رو هم دجال و خرش بوجود آورده متاسفم که بندگی خدایی رو میکی رکه هنوز بهش اعتقاد نداری اون چیزهایی که گفتی به واسطه ی دجال و خرش که تو مریدش هستی ساخته شده؟
پسرم تمام اون چیزهایی که گفتی توسط انسانها که مخلوق خدا هستند ساخته شده نه دجال یه چشمی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
Saeed تو فقط به من بگو اینکه به مردم اجازه انتخاب کانالی که از آن اخبار دنیا را میبینند ندهیم درست است یا نه ؟ در بهترین حالت بی شعور فرض کردن مردم است . چرا بیخود دفاع میکنی از عدم حق انتخاب در مورد چیزی که حق همه است ؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
Lionking جان برادر عزیز یعنی شما از کانالهای شو و رقص آواز و ... ماهواره چه استفاده ای میکنی از اونا به خدا میرسی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانو جان انشاءالله شما هم با خر دجال محشور بشین.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان من با سگ اصحاب کهف قبلا محشور شدم شما تا این خره نرفته برو محشور شو .
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیزم "ناشناس" حرفت درسته . ولی شما به من یه کانال خبری معرفی کن که نیاد در کناره اخبارش تبلیغ به وهابیت و تشویق به فساد و هزاران چیزه دیگه رو معرفی کنه . اون وقت این دیگه اسمش کانال خبری نیستش
LionKing
|
Iran (Islamic Republic of)
saeed جان مثال خوبی زدی
من هم موافقم که هرچیزی میتونه مفید یا مضر باشه
اما اینکه من بخوام توی خونم با چاقو دست خودم رو ببرم به کسی مربوط میشه؟آیا جلوی فروش انواع چاقو رو بخاطر خطراتش میگیرن؟اینکه کسی شب پای سفرش چیزی نباشه بذاره جلو زنو بچش به دولت مربوط نمیشه اما اینکه کدوم شبکه رو نگاه کنه به دولت و نظام مربوط میشه؟عیزم امر به معروف و نهی از منکر دایره تعریفی داره و این دایره شامل حریم خصوصی یک فرد نمیشه!
بعد واقعا از دید شما اخبار سیمای ملی مصداق معروف هست؟!منکه اون رو مانند منکری میدونم که واسه خودم نهیش کردم.
جناب ژانوارژان از دید ما دجال یا همان شیطان یا همان موجود یک چشم یا خدای ماسون ها و...در این نظام خلقت هیچ قدرت و جایگاهی ندارد و هرچه هست به اراده خالق یکتاست و اوست که بر همه چیز تواناست
اما تلاش و کوشش بشر بوده که سرنوشت و پیشرفت و نتایج علمی کنونی رو رقم زده، و اینکه اکثر این پیشرفتها از سرزمینی است که صبح و شب مورد لعن و نفرین ماست در صورتی که صبح و شب مشغول استفاده از خدماتش هستیم واسه من خوشایند نیست و یجور گستاخی میدونم
زمانی که ماهم تونستیم
LionKing
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانوارژان جان بسیار سخن رانده شد و بحثها در این مجلس رفت که شاید شما قانع شید و بفهمید که در خانه و حریم خصوصی من اگر شبکه رقص و آواز بر پا کنم یا ختم انعام به شما هیچ ارتباطی نداره و حتی رسیدن من به خدا و یا نرسیدنم هم به شما ارتباطی نداره ، پیامبر با اون عظمت و رسالتش گفت هدف من از رسالت پند و اندرز و نشون دادن راه درسته همین!
و وظیفه شما به عنوان یه برادر دینی(!) اندرز و پند هست و در همین حد آنهم به طور غیر مستقیم، و شما هیچ حقی برای اینکه بری بالای پشت بام من و دیش ماهواره من رو ازجا بکنی که من در حریم شخصیم چی ببینم چی نبینم نداری،نمیدونم متوجه میشی ؟!
امیدوارم.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه ها حال میکنم از جواب هاتون اما ژانی رو اذیت نکنین!یه چی گفته حالا!
سعید از ایران!آب بخور!!!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان دخترم از اين كه به فكر من هستي ممنونم ولي من به اون چيزهيي كه ميگم باور دارم از سر دلم يا زير دلم نيست.
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
LionKing

دوست عزیزم حرفت درسته تو مختاری در داخل حریم خونت هر کاری که دوست داشتی بکنی حتی گناه ولی وقتی اثرات همین کار به محیط خارج از خونه یعنی اجتماع کشیده میشه دیگه اونوقت این فعل شما از اختیار شما ساقطه چون همون فعل شما که متاثر از تاثیرات اون گناهه اگه تو جامعه مصداق پیدا کنه و ترویج بشه دیگه باید با این عمل به صورت امر به معروف و نهی از منکر و یا شیوه های دیگه برخورد بشه . الان بعنوان مثال حجاب برخی از خانم ها متاثر از تاثیرات ماهوارست که باید این روش کنترل بشه تا روی اجتماع تاثیر نزاره . ببین دوست عزیز ما مخالف نگاه کردن ماهواره نیستیم چون سابق بر اینم ماهواره همه نگاه میکردن و نیروی انتظامی جمع نمیکردش ولی وقتی تاثیرات همین ماهواره وارد جامعه بشه و وقتی امر به معروف و نهی از منکر توسط گشت ارشاد جواب نده باید با این پدیده برخورد بشه
در ضمن مصداق امر به معروف و نهی از منکر نص صریح قرآنه

نورا از بس بهت توصیه کردم آب بخور اگه اقیانوس اطلس بود تا حالا خشک شده بود

الان بهت پیشنهاد میکنم سنجد بخوری
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانو جان نصف بیشتر صحبت های شما بیشتر در مورد اونهایی که گفتی از روش نظر نمیدی. تمام صحبت های شما برادران ارزشی متلک های ناموسی و جنسی و اینهاست. یک نگاه به حرفهای خودت و رفیقات بنداز. این نشون میده که این مسائل در ذهن شما بدجور لانه کرده. خدا مرحوم فروید رو بیامرزه نظریه اش هرجا کاربرد نداشته باشه در مورد ارزشی ها شدیداً کاربرد داره
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سعيد جان تو از اعماق وجودت داري ميسوزي و چيزي براي گفتن نداري بعد گير ميدي به مسائل اخلاقي برادران ارزشي.
پسرم اگه آب برات بد نيست آب بخور خنك بشي چون احساس ميكنم از درون داري منفجر ميشي .
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
بله سعید تو داری میسوزی پس چه میکنی:
1- sms قطع میکنی، 2- موبایل قطع میکنی،3-اینترنت قطع میکنی، 4- ایمیل ملی را اجباری میکنی، 5-اینترنت ملی اجباری، 6-پارازیت ماهواره، 7- تبدیل اوین به فضای سبز همگانی، 8- میگویی اعدام باید گردند، 9- به کش.رهای دیگر فحش میدهی
اینها مشتی از خروار است و همه اینها از نشانه های سوختن توست!!!
LionKing
|
Iran (Islamic Republic of)
saeed عزیز
حرف شما درسته ماهواره میتونه روی عملکرد و اخلاق مردم تاثیر بگذاره اما ما در کشور قانون داریم و مثلا برای متجاوز قانون مشخصه، برای مزاحمین نوامیس قانون مشخصه و...اگر از دید آسیب شناسی میخواید به این قضیه نگاه کنید برای کاهش دیدن برنامه های مخرب ماهواره ، میتوان برنامه های سیمای ملی رو پر رونق کرد،اخبار شفاف و بی طرف پخش کرد که مردم مجبور به پی گیری شبکه های خبری خارجی نباشند و خیلی چیزهای دیگر اما هر کاری که میکنیم نباید آزادی های فردی مردم رو خدشه دار کنیم ما این حق رو نداریم که پارازیت بندازیم و ازون بدتر بریم بالا پشت بام مردم دیششون رو بکنیم کاری که در حد قرون وسطاست! شما نمیتونید کسی رو قبل از انجام خطایی محاکمه کنید و به این بهانه که ماهواره اخلاق و رفتار شما رو خراب میکنه پس دیشتون باید کنده شه یا توی محیطی پر از امواج پارازیت زندگی کنید
امیدوارم خداوند همه مارو به راه راست هدایت کنه خصوصا دولت مردامون رو.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
همین طرز حرف زدنت نشون دهنده درستی حرف بنده است.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یادم نمیاد کسی ازت خواسته باشه پیشنهاد بدی سعید ارزشی!!!؟؟؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان واسه دفاع از دجال و خرش به چه چیزهایی متوسل شدی آره ما بدیم شما خوبی.
ولی یه سوال از شما دارم داداش همسایه ی ما ماهواره داره بعضی اوقات امواجش میافته روی ال ای دی ما به نظرت باید چیکار کنم آیا میتونم چون به حریم شخصی من داره تجاوز میشه ازش شکایت کنم.
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
SS :

انقدر حرفات خنده دار و دست و پا افتادست که احتیاجی به جواب من نداره . فقط همینو میگم که وقتی یه سایتی مثه صراط میاد نظراتت منعکس میکنه این خودش نشون میده که چقدر کشور ما از آزادی بیان و دموکراسی برخورداره

در ضمن اینترنت ملی رو دوبار نوشتی :دی

LionKing

دوست عزیز از نظراتت ممنونم ، لذّت میبرم که آدم فهمیده و خوش برخوردی هستی . بله درست عرض میکنی ما تو کشورمون برای هر امری قانونی داریم از جمله قانون حجاب که تو قانون اساسی کشور ذکر شده باید همه افراد جامعه چه مرد چه زن بهش احترام بزارن . قبلا" هم گفتم ما به هیچ عنوان با تماشاکردن ماهواره مخالف نیستیم ولی مردم باید قوانین کشور از جمله قانون حجاب و عفاف رو رعایت کنن وقتی رعایت نکنن باید این امر از سرچشمش کنترل بشه . دوست عزیز حرفت کاملا" درسته کندن دیش ماهواره کاملا" غلطه ولی مسئله حجاب ، ماهواره و قانون 3 چیزی هستن که باهمدیگه در ارتباطن . هرکدومشون اگه مشکلی داشته باشن اون دوتای دیگه میره زیره سوال . پس در این زمینه داستان فرق میکنه . دوست عزیز رعایت حقوق شهروندی 100% واجبه ولی وقتی حقوق شهروندی ناقض حقوق اجتماعی میشه به ناچار باید حقوق شهروندی رو به نحوی کنترل یا تصحیح کرد که حقوق اجتماعی که در درجه بالاتری قرار داره تضییع نشه . ما هیچ مشکلی نداریم . خانم ها حجاب رو که از حدود شرعی هستش مطابق با قانون رعایت کنن تا ماهوارها جمع نشه . این 3 ضلع به همدیگه پیوسته هستن . بازم میگم ما با جمع آوری ماهواره با توجه به اینکه تو قانون مجلس هم تصویب شده که جرم هستش ولی با این حال مشکلی نداریم . در زمینه ی پیشنهاداتی که دادی فوقالعاده باهاش موافقم و صدا و سیما در همین مسیر قرار داره . فعلا" نزدیک 17 یا 18 کانال و تا سال 1404 نزدیک 400 کانال راه اندازی میشه طبق قانون برنامه پنجم .

نورا
خواهر ضد ارزشی برای حفظ سلامتی هم که شده از خواص بی نظیر "سنجد" غافل نشو !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانوالژان راه حل شما اینه که همه دیشهارو تو تهران و شهرستانها با عملیات راپل و به صورت نامحسوس جمع کنی تا دیگه امواج ماهواره کسی رو تلویزیون شما نیفته !
LionKing
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا Saeed برادر من این چه حرفیه شما میزنی؟
"مردم حجاب رو رعایت کنند تا ماهواره جمع نشه"
این دیگه چه منطقیست؟!
نمیدونم شما ماهواره دارید یا نه دیدید یا نه ، اما از دید من که دارم و استفاده میکنم ماهواره مانند دریایست که هرکسی به اندازه شعور و فهم و توانش ازش بهره میبره
در همین ماهواره و امواجی که روی کشور ما پخش میشه میدونید چندتا شبکه علمی در حال پخش برنامه هستند؟ شبکه هایی که اخبار ،گزارش و مستندهای علمی از آخرین دستاورد های دانشمند جهان رو پخش میکنه
آری در ماهواره با بیش از 2هزار شبکه هم برنامه های بسیار مفید هست و هم بسیار مضر و دقیقا مثل همان چاقوست که مثال زدید،ابزاری بسیار مفید در عین حال مرگ آور! اما هیچ عقل سلیمی استفاده از آنرا ممنوع نمیکند ! اینطور نیست؟!
اما در مورد حجاب
آری حجاب جزء قانون اساسی کشور ماست و همه ملزم به رعایت اون هستند، اما خیلی علت ها باعث میشه مردم حجاب رو رعایت نکنند یکیش کمرنگ شدن اعتقادات مذهبی و باور های دینی مردمه و به نظر من علت اصلیش عدم رعایت حجاب همینه، و ماهواره به عنوان الگو دهنده علت دسته چندم این جریان هست
و اگر باز معتقدید ماهواره ایمان مردم رو کم میکنه باید بگم اینطور نیست و بازهم در این مسئله ماهواره علت دسته چندم هست
در آخر برخورد با ماهواره رو مانند تجویز مسکن برای کسی که سردرد ناشی از تومور مغزی داره میدونم، که دردش را ساعتی تسکین میده اما نه علاجیست برای او نه پایان دهنده دردش.
موفق باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید از ایران ببین چه روزیه دارم بهت میگم این خط اینم نشون هم ماهواره آزاد میشه هم حجاب اونم تو همین حکومت ! امثال تورو هم قبلش توجیح میکنن !
LionKing
|
Germany
|
۱۴:۳۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۲
۶
حکایت پارازیت ماهواره و این داستان صراط حکایت کسی هست که وایساده روی پشت بام خانه ای و آجر میندازه روی سر رهگذرها و یک نفر هم اون پایین ایستاده و داره از لحاظ علمی به عابرین توضیح میده که این آجرها با توجه به ارتفاع پشت بام تا زمین،شتاب آجرها حین رسیدن به زمین و وزن و سختی آجرها ، موقع برخورد با سر انسان خطری ایجاد نمیکنه و در واقع بی خطر هست!
اینجاست که یک عقل سلیم میپرسه مگه شما مرض داری آجر میندازی پایین که حالا بخوای ثابت کنی بی خطره؟!
یه سوال هم دارم از برادران ارزشی که ممنون میشم پاسخ بدهند
فرض میکنیم دولت و نظامی برآمده از خواست و آرای مردمش باشه و ملتش اساسا خودشون رو در تعیین سرنوشتشون موثر بدونند آیا هجمه تبلیغاتی خارج میتونه تاثیری روی دیدگاه اون مردم داشته باشه؟یعنی میتونه ملتی رو نسبت به چیزیکه خودشون انتخاب کردند و میتونند هر لحظه برکنارش کنند بدبین کنه؟یک مثال ملموس میزنم کشوری مثل سوئد یا نروژ یا سوئیس رو در نظر بگیرید، بنظرتون اگر همه دنیا بسیج شوند شب و روز اخبار روی ماهواره بذارند که سیستم سیاسی نروژ فلان هست و بهمان فلان فساد رو میکنند فلان کار رو میکنند و...آیا روی نظر مردمش تاثیری داره؟البته این رو هم اضافه کنم که در اینجور کشورها بخاطر فضای باز مطبوعاتی و رسانه ای هیچ خبری نیست که از خارج وارد شه و قبلش رسانه های داخلی اون رو عنوان نکرده باشند
برای مثال شما نمیتونید خبری رو از افتضاحات مقامات آمریکایی پیدا کنید که قبلش رسانه های داخلی آمریکا اون رو تو بوق و کرنا نکرده باشند. در واقع اخباری که رسانه ملی ایران با آب و تاب و ولع از مثلا رسوایی فلان مقام آمریکایی میگه چند روز قبلش سرتیتر تمامی روزنامه ها و رسانه های آمریکا بوده.
بگذریم
حالا با این اوصاف، نظام اسلامی ما که در شعارها برامده از خواست و آرای ملت هست و مردم سالاری دینی هم که درش داره غوغا میکنه، 4 تا خبر و تحلیل رسانه های به قول شما دروغ پرداز غرب میتونه دید مردم رو عوض کنه؟!!
اون هم مردمی که همه جا توی نمازهای جمعه، تلوزیون و ... ملتی با بصیرت ، آگاه همیشه در صحنه و دارای شعور بالای سیاسی خطاب شدند
بنظرتون بهتر نیست اون آجر رو ازون بالا نندازید که دیگه نیازی به قسم و آیه برای بی خطر بودنش نباشه؟!
اگه منتشر کنید ممنون میشم
یوسف
|
Germany
آهان یعنی شما میفرمایید ما که به خودمان و ملتمان اعتماد داریم از فردا بیایم ماهواره رو آزاد کنیم و مرزهای کشور هم به روی عزیزان منافق باز باشه و تبلیغات همسنگرای شما علیه نظام و اسلام آزاد باشه راستی یه قسمت بازار تهران رو هم تبدیل کنیم به محل فروش مواد مخدر که این بنده خداها خورده قاچاقچیها از توی پارکها و غیره جمع باشند و یه سر پناهی برای خودشون داشته باشند راستی شهر نوی قدیم رو هم برقرار کنیم و مغازه های مشروب فروشی و قمار و فاحشه خانه ها هم دومرتبه علم بشن ما که به مردم اعتماد داریم که سمت این چیزها نمیرند راستی ای کاش اصلا انقلاب نمیکردیم که همه اینها جمع بشه ای کاش همه اینها بود و مردم انتخاب میکردند به به عجب منطقی !!!!!
ناشناس
|
Germany
ببخشید اشتباها مثبت زدم
LionKing
|
Germany
آقا یوسف جوابتون اینقدر سطحی و عامیانه بود که منو یاد یه جوک انداخت
طرف میره خیاطی میگه آقا این پارچه رو بگیر برام یه لباس بدوز اما فردا نیام بگی آستینش آماده نیست برو پس فردا بیا،پس فردا بیام بگی دکمه هاش آماده نیست برو هفته دیگه بیا اصلا نمیخوام لباس بدوزی غلط کردی پارچه رو بدش برم!
عزیز بحث پارازیت هستو برنامه های ماهواره و عمده پارازیت ها هم خودتون میدونید واسه چیه واسه چندتا شبکه خبری
حالا از دید شما اگه وجود چندتا شبکه خبری مثل وجود شهر نو و مشروب فروشی و ...هست نمیتونم قانعتون کنم.
موفق باشید.
Saeed
|
Germany
LionKing

وجود چندتا شبکه ی خبری هیچ مشکلی نداره ولی همین شبکه های خبری علاوه بر اخبار خیلی از مسائل دیگرو به صورت آمیخته با خبر و غیرمستقیم به خورد مخاطب خودش میده که این مسائل در صورت عدم کنترل میتونه فرسایشی خوده شخص و در نگاه کلان کل جامعه رو تحت تاثیر قرار بده
ناشناس
|
Germany
سعید یعنی میخوای بگی 20:30 ذهن مردمو در جهت دلخواه خودش تغیییر نمیده ؟ مگه مردم ما بصی و آگاه نیستند ؟
Saeed
|
Germany
عزیزم دلم بصیرت و آگاهی ارثی نیستش که وقتی بدنیا میای با خودت داشته باشیش . این صفت اکتسابیه ، بالاخره هر سیستمی برای هدایت کردن جامعه به سمت آرمانهای خودش باید کار و تلاش کنه . شما باید نگاه کنی حرف کدوم سیستم حق و واقعیته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۳۷
من دانشجوی مخابرات شریف هستم؛ تا کنون هیچ دلیل و شاهدی برای ارتباط امواج جمرها بر سلامتی یافت نشده است. و حرفهایی که زده می شود علمی نیست.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم شما دانشجوی مخابرات هستی نه پزشکی.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید آقا سعید شما دانشجوی پزشکی هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به به مباركه عروسي كي شده ايشالله
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من هستم!مشکلی داری!؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده نگفتم چون دانشجوی فلان رشته هستم پس میگم پارازیت بده یا خوبه.
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
پس این رو هم نگو چون دانشجوی فلان رشته نیستی نگو پارازیت خوبه یا بده
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
این آقا اظهار نظر کردند خواستند بگند چون من دانشجو مخابرات هستم پس میگم پارازیت خوبه! در حالیکه نظر دادن کارشناسی در این مورد مربوط به پزشکهاست وهمین الان در مجلس خودتون هم چندین پزشک اعتراف کردند که این امواج مشکل ساز هستند. متاسفانه وقتی کم می آرین شروع میکنید خودتون رو به کوچه ... چپ زدن
قظغلفق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۱
۴
من نه ماهواره دارم و نه نگاه می کنم ولی به خاط این امواج یکی از بهترین دوست هام یه جوان 24 ساله که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده ام اس گرفته؟؟
*******(( انشا ا..... نویسنده این گزارش و خانواده محترم از دست امواج بی ضرر دور مانده و در آن دنیا به حضرت دوست گزارش صحیح را خواهند داد))************
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۲۹
آقاجان دوستان ماهواره بین بگید پارازیت بده چون می خواهیم فلان ملت رو ببینیم چرا میگید سرطان میاره آدم باید صادق باشه بابا جان بگید می خوایم لنگ و پاچه تماشا کنیم جمهوری اسلامی نمیذاره. چرا پای سرطان رو میکشید وسط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز اینکه کسی توی خونش لنگ و پاچه میبینه یا دعای کمیل میخونه به شما هیچ ارتباطی نداره
چون "گناه دگران برتو نخواهند نوشت"
شما روی اعتقاد و ایمان مردم کار کن و از اون راه مردم رو مجاب کن که لنگ و پاچه نبینند نه اینکه بزووور!
اگه تونستید مردمی مومن و خود ساخته بسازید هنر کردید که ماشالله با این رفتارتون مردم مومن که هیچ به همه چیز کافر شدند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی به خاطر ندیدن لنگ و پاچه پارازیت میندازن ؟
اقا الیاس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی سطح پایین فکر میکنی...من ماهواره نگاه میکنم و دوست هم دارم نگاه کنم ....نه اینکه هر چیزی نگاه کنم ولی از تلویزیون نظام هم متنفرم....اگه قبل انقلاب مردم لنگ و پاچه رو تو تلویزیون میدیدن این نظام تو این سی سال کاری کرد تو هر خیابونی خانوما با وضعی ظاهر بشن که همه جاشون دیده بشه....کفرمو در نیار یه چیز حسابی بارت کنم
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر به خاطر لنگ و پاچه بود که فارسی‌وان و زمزمه باید مورد حمله‌ی پارازیت بودن. حالت خوبه؟ از بس یه چیزی بهت القا کردن خودتم باورت شده؟ بابا... .....
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
الیاس جان یکم به اعصابت مسلط باش . الان نظام باعث شده زنها اینطوری بیان تو خیابون ؟ پس حتما" قبل انقلاب هم که علنا" تو خیابونا مراکز فساد و کاباره و کازینو به وفور وجود داشت بازم نظام فعلی مقصر بوده ؟ نه عزیزم شما باید ببینین چقدر شیطون زرنگ بوده که تونسته انسانها رو اجیر خودش کنه تو قلب انسانها رخنه کنه .

به هر حال وضع جامعه خیلی وخیمه باید هرچه زودتر فکری برای اصلاح این وضع کرد که ماهواره یکی از مسائلی هس که باید روش تمرکز بشه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ارزشی سعید جان عزیزم، اون زنهایی که اون موقع بقول تو کاباره و دیسکو بودند الان هم هستند بیشتر هم هستند یک آمار از صفحه حوادث روزنامه های خودتون و گزارش نیروی انتظامی بنداز بعد صحبت کن. منتها الان با این کار شما دیگه معلوم نیست کی چکاره است. یک طوری حرف می زنی انگار زنها و دخترهای بقیه دنیا همه فاسد و فاسق هستند و الان بخیر برنامه های پیشگیرانه شما! همه خوب و نجیب شدند. شما مشکلتون اینه که فقط اینها علنی نباشه! حالاهر چقدر باشه مشکلی ندارید.
شما مشکلتون با ماهواره سر حجاب و اینها نیست مشکل شما همون مشکل اتحاد شوروی و کشورهای کمونیستی بلوک شرقه عزیزم.
اقا الیاس
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه سعید جان...فقط به خاطر تو ایندفعه خودمو کنترل میکنم....البته اقا سعید من از هر کی شنیدم میگن جمعیت اون افراد خیلی محدود بوده و به ندرت حتی تو خود تهران دیده میشدن...اما الان تو همه جا حتی سر در حرم امام رضا هم به وفور یافت میشن...حالا بگو تقصیر اینا نیست...اینا دین رو زمینی کردن در صورتیکه گناه و صواب امری اخروی هستش
LionKing
|
Iran (Islamic Republic of)
در تایید آخرین کامنت سعید باید بگم
زمانی بود که اگه نوار موسیقی اونور آبی توی با خودت یا ماشینت داشتی سرو کارت به کمیته میکشید
بعد دیدن بابا اصلا به ماچه کی توی ماشین یا خونش چی گوش میده فقط صداش رو بلند نکنه که باعث آزار اطرافیان نشه...
بعد ویدئو اومد
بشدت ممنوع شد و شدیدا برخورد میشد دلیلش هم این بود که مردم باهاش فیلم های ناجور میبینند، این مسئله هم بعد از مدتی رنگ باخت و به این نتیجه رسیدند که بابا به ماچه مردم توی خونشون چه فیلمی میبینند
و چنان آزاد شد که کلی موسسه رسانه های تصویری و ...اومد.
چند صباحی گذشت تا اینکه ماهواره اومد، هم موسیقی داشت(مورد 1) هم فیلم داشت(مورد 2) و هم شبکه های خبری و سیاسی(مورد جدید!)
با اول و دومش میتونستند کنار بیان اما مورد 3 رو نه! علت اینکه تا حالا آزاد نشده و بلکه اینقدر نظام رو کلافه کرده جوریکه مامور میفرسته بالا پشت بام مردم دیش بکنه سر موسیقی و فیلم نیست سر مسئله دیگریست
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید از کانادا :

عزیزم شما پاراگراف دوم حرف من خوندی اصلا" ؟ من هم دقیقا" همینو میگم . الان از کجای متن من شما برداشت کردی که کل زنها غرب فاسدند ؟! من کجا این حرفو زدم ؟ اتفاقا" برنامه های پیشگیری و کنترلی ما خوب نبوده که الان داریم مصداقشو تو جامعه مشاهده میکنیم . نه دوست عزیز ما از خودامونه که فساد و بی بند باری اخلاقی از کشورمون ریشه کن بشه که این کار نیاز به مشاورهای دقیق و برنامه ریزی های کلان داره . ما ناراحت نمیشیم که شما ما رو به بلوک شرق و کمونیست ها پیوند میزنی چون یه ضرالمثلی هست که میگه "کافر همه را به کیش خود پندارد" ممکنه نظراتت از دیدگاه خودت درستو منطقی باشه و کلیّت نظام دنباله روی اهداف کهنه و پوسیده ی کمونیست ها نیستش . ما همه هدفمون تحقق آرمان های الهی و اسلامی تو کشورمونه . موفق باشی

الیاس جان شما هم پاراگراف دوم حرفهای منو تو کامنت قبلی بخون که نظراتمون تکراری نشه . شما برداشتت از دین چیه عزیزم ؟ اینکه همه لخت و عور بیان تو خیابون ؟ فساد و فحشا همه گیر بشه ؟ عزیزم شما اگه اسلام قبول داری باید برداشت هممون همونی باشه در باب حجاب و عفّت و گناه و صواب تو قرآن اومده . برو ببین تو قرآن در مورد حجاب زنان و مردان چی اومده . حتّی بازم اگه قبول نداری میتونی بری تفسیرهای مختلف از علمای اهل دین بخونی که همشون به یه موضع مشخص و واحد دلالت کردن . حجاب و هفت جز اون دست از احکام متغیر محسوب نمیشه که با گذشت زمان تغییر کنه یه چیز ثابت و حتمی . من برای شما هم آرزوی موفقیت میکنم
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
LionKing

اون کارایی که اوایل انقلاب میشد کاملا" قبول دارم که اشتباه بود ولی اینی که شما میگی بعدا" دست از سرش برداشتن کاملا" اشتباهه ما دست از سرش برنداشتیم علم دست از سرش برداشت چون دیگه قدیمی شد و کسی ازش استفاده نمیکرد و نمون های جدیدترش با پیشرفت علم راهی بازار شده بود . اما در مورد ماهواره بله موسیقی داشت ولی موسیقی های به مراتب مبتذل تر از اوایل انقلاب جدیدا" هم که موزیک های سیاسی و فحش رکیک در راستای تقویت بنیان خانواده و اجتماع باب شده ! فیلم هم داشت بله بازهم فیلم های به مراتب مبتذل تر و غیراخلاقی تر از اوایل انقلاب که اینم در راستای تقویت خانواده بود ! و مورد جدید شبکه های به ظاهر خبری که تحت پوشش خبر و به صورت غیرمستقیم به اشاعه ی هزاران چیز دست میزنند + یه چیزی که نگفتی کانال های غیراخلاقی که دیگه جای بحث نداره. و در زمان حال همین پدیده ی ماهواره در اجتماع ما یکی از مهمترین عواملی هستش که باعث سست شدن بنیان خانواده و بالارفتن جهشی آمار طلاق شده . دوست عزیز شما اگه به این جامعه نگاه کنی میبینی بیشتر همین طلاق ها ناشی از خیانت و نداشتن دین در زندگی و ضعف در ایمان هستش که از اثرات مخرب ماهواره هستش. پس میبایست برای حفظ هرچه بیشتر پایه و ارکان خانواده با این پدیده ی جدید برخورد به صورت کنترلی صورت بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
Saeed چرا روی کانالهای خبری پارازیت میفته به جای مستهجن و ضد خانواده ؟
سعید
|
Canada
|
۱۵:۵۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۰
۶
یعنی نماینده های مجلس پاستوریزه خودتون هم که اتفاقاً پزشک هم هستند فریفته شایعات استکبار جهانی شدند که اعتراض می کنند؟
چطور اگر کشور دیگه ای برنامه های ماهواره ای شما رو قطع کنه یا پارازیت بندازه صداتون در میاد. اگر ماهواره برای انتقال نظرات و عقاید و اخبار و اینها بده باید برای همه بد باشه. بقول دوستان این چیزی نیست بغیر از اینکه شما علرغم ادعاهاتون پشیزی مردم ایران رو صاحب شعور و عقل نمی دانید.
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۲۹
هيچ مدرك و سند علمي دال بر اين نيست كه اين امواج ضرر داره.

در ثاني هر دولتي نسبت به كنترل شهروندانش براي اينكه گرفتار مشكل نشوند وظيفه داره. يكي از اين مشكلات ميتونه گرفتار مشكلات معنوي و گمراه شدن افراد جامعه باشه كه در غرب فقط به جنبه مادي توجه ميشه ولي حكومت اسلامي اين وظيفه رو براي خودش واجب ميدونه كه از دچار مشكلات معنوي و روحي شدن مردمش هم محافظت كنه.

همچنين بخشي از مردم قطعا به بلوغ سياسي، معنوي و اجتماعي نرسيده اند و جنگ نرم و تهاجم شديد فرهنگي كه بيشتر كشورهاي دنيا عليه ايران اعمال ميكنند اين ضرورت رو ايجاب ميكنه كه ايران با آن با هر وسيله ممكني مقابله بكنه.

براي مثال افرادي كه در جريان فتنه بازي خوردند و بازيچه اجانب و دشمنان شدند و حتي خون برخي هموطنان خود را به ناحق ريختند قطعا زماني كودكان معصومي بودند ولي اين هجمه هاي فرهنگي غرب كه بخشي از اون از طريق رسانه ها صورت گرفته قطعا نقش مهمي در گمراهي آنان داشته.

هر كسي ذره اي وجدان بيدار داشته باشه و گناهان قلب او رو تيره نكرده باشه و عناد و عداوت نداشته باشه به راحتي ميتونه بفهمه اين شبكه هاي ماهواره اي كه بودجه آنان رو دشمنان قسم خورده انقلاب و ملت ايران و صهيونيستها تامين ميكنند نميتونند خيرخواه مردم ايران باشن و هدفي جز دست اندازي به آرمانهاي والاي ايرانيان و به غارت بردن دين مردم و فرهنگي اصيل ايراني-اسلامي ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره فقط تو میفهمی و هرکسی که تو دسته شما نباشه نفهمه . حتی به افراد تحصیلکرده هم اجازه داشتن ماهواره داده نمیشه . کشته مرده این دلسوزی حکومت برای مردم هستم . قضاوت نهایی با تاریخ است . یه زمانی مردم از داشتن ویدیو میترسیدن ولی حالا بهش میخندن . یه روزی هم میاد که به شما و این کارهاتون میخندن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حکومت اول به فکر شکم و فقر این مردم باشه
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز :

نه اتفاقا" ما نفهمیم شماها همه چیو میفهمین . یه زمانی هم خواهد رسید که تو اون دنیا شیطون به تو و امثال شماها بواسطه ی همین گناهایی که امثال شما پاک جلوش میدادین قهقهه میزنه و اون زمان دیگه برای اصلاح دیگه خیلی دیر شده ....
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید ارزشی مشکل شما شیطان و اون دنیا و اینها نیست اکثر کانالهای ماهواره ای که شما پارازیت میندازید اتفاقا شبکه خبری و سیاسی هستش مشکل شما مثل اتحاد شوروی حفظ قدرت به هر وسیله است بیخود نگران جواب اون دنیای مردم نباشید. همین الان مراجع نقلیدتون هم از ماهواره برای انتشار عقایدشون استفاده می کنند برای اونها و کسانی که برنامه های اونها را می بینند خوبه ولی برای بقیه بده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید شما ماهی چند بار میرین اون دنیا ؟ از کجا خبر دارین ؟ منبع حرفاتون چیه ؟
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
براي شما متاسفم كه نظام مقدس جمهوري اسلامي را با شوروي و ... مقايسه ميكنيد.

اين حكومت خون هزاران شهيد برايش ريخته شده، 98 درصد به آن آري گفتند، در جنبه هاي مختلف علمي تكنولوژي پيشرت هاي چشمگيري كرده و ...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
من نزدیک یک سال اون ور دنیا هستم و موقعی که ایران بودم هم میدیدم که چطور شدت پارازیت های شما رو کانالهای خبری بود نه بقول خودتون کانالهای رقص و آواز و اینها. مشکل شما مثل اکثر حکومت های توتالیتر اینه که دلتون نمیخواهد مردم حرف دیگه ای غیر از حرف شما رو بشنوند.
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید از کانادا :

دوست عزیزم بخدا مشکل اصلی من شیطونه نه ماهواره . اگه چندتا کامنت بالاتر حرفای منو میخوندی دیگه این کامنت نمیدادی . من به هیچ وجه با داشتن ماهواره و نگاه کردن ماهواره مخالف نیستم دوست عزیز نه من حتی مراجع و رهبری هم گفتن که اصل استفاده از ماهواره برای مسائل مفید هیچ اشکالی نداره ، من حرفم اینه که باید تاثیرات مضر ماهواره ریشه یابی بشه و کنترل بشه حتی من از خودامه همین شبکه های به اصطلاخ خبری بی بی سی و امثالهم روی فرکانس دیجیتال داخلی و دستگاههای ست آپ باکس تنظیم کنن تا مردم ببینن حرف کی حرفه ! من دارم از اون دست کانالهایی میگم که تاثیراتشون مضر و مخرب میتونه جامعه رو در آینده خراب کنه . خیلی متاسف میشم که شما میای اینجوری صحبت میکنی . خوبه آدم یکم منصف باشه حتی اگه دشمنش حرف قشنگ و خوبی میزنه . دوست عزیز نه من ارزشی هستم نه ما میخوایم نظام به روز تو دستمون حفظ کنیم . من خودم در مقابل مردم بی ارزشترین کسی هستم که دارم این حرف ها رو میزنم ولی مردم ما خودشون خیلی آگاه هستن . همه چیو میفهمن . برات آرزوی موفقیت میکنم و از خدا میخوام خدا کسی رو که داره به راه خطا میره هدایت کنه چه من باشم چه شما ;)

ناشناس از آمریکا :

منبع تمام حرفایی که من میزنم قرآن و برداشت شخصی خودم از قرآنه . حالا ممکنه نظر من از دید شما اشتباه باشه ولی نظره من اینه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی سعید جانانگارنظرات شما با مسئولین یکی نیست زاویه پیدا کردیبرادر به این خاطر این حرف رو میزنم که اتفاقا شبکه های خبری با شدت مورد حمله جهادگران پارازیتی هستند ولی شبکه های مفسد نه عمو جون
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید ارزشی تو خودت شیطونی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۲
داشتن یا نداشتن ماهواره - حجاب - دین - اینترنت بدون فیلتر حقی است که خداوند برای انسان ها قائل شده است.
تو رو خدا یکم در مورد دین تحقیق کنید
حرف های گفته شده را سریع باور نکنید
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا" حرفات درسته عزیزم ولی وقتی مردم یه کشور به نظام جمهوری اسلامی رای میدن و تو هر دوره ی انتخابات شرکت میکنن و بازهم به نظام جمهوری اسلامی رای میدن اونم با مشارکت بالا پس شمایی که به حجاب یا دین یا هرچی اعتقاد نداری بر اساس اصل دموکراسی موظف به نظر اکثریت احترام بزاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای Saeed ببین عزیز من واقعا حرف های شما جای تعمل داره
1= اینکه شبکه پرس تی وی رو قطع می کنن یا نه به کار اشتباه پارازیت اندازی در ایران ربطی نداره
2- اینکه مردم به جمهوری اسلامی رای دادن که دلیل پارازیت انداختن نیست آیا کسی که به این نظام رای نداده حق داشتن ماهواره رو نداره؟
3-دوست من آقا Saeed شرایطی رو در نظر بگیر که حکومت ما حکومت اسلام ستیز شود
و حق رفتن شما به مسجد را بگیرد اون موقع حرف های شما شنیدن داره!
در ضمن فرمایش شما در مورد نهی از منکر که مصداق جنایت است که ما به زور نیزه کسی رو وادار به کاری کنیم
4=
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
4- این نهی از منکر ما حدش چه قدره
تا چند سال پیش کسی حق گوش کردن موزیک تو ماشین خودش رو نداشت
کسی حق داشتن دستگاه ویدوو رو نداشت
مرز قانون ما کجاست
چه طور شما صحبت از رای به جمهوری اسلامی میزنی ام صحبت از رای مردم به مجلس دوره 6 نمیزنی که نمایندگانی که با رای مردم روی کار اومدن ماهواره رو آزاد کردند اما حکومت مخالفت کرد
عزیز من حکومت حکومت است یعنی نظر مردم
حتی اگر مردم دین نخواهند
این کشور اون کار رو کرد و این کشور اون یکی کار دلیل بر گرفتن حق مدنی افراد جامعه اعم از
1=داشتن اینترنت بدون فیلتر
2=داشتن حق استفاده از ماهواره بدون فیلتر
3=داشتن حق پوششیا حجاب مد نظر خود
4=رای دادن به افرادی که خارج نشین باشند
در آخر دوست من همه ایرانی ها حق انتخاب دارند
اگر زمانی همه به جمهوری اسلامی رای دادند نمی شود حق مدنی افراد رو سلب کرد
این مثال را چند بار گفتم مگه آقا Saeed دوست دارید حکومت جوری می شد که حق داشتن ریش رو از شما می گرفت
ممنون میشم پخش بشه
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس :

عزیزم من کجای حرفام تو کامنت بالا گفتم بخاطر اینکه پرس تی وی رو قطع کردن اینا دارن پارازیت میندازن ؟!

عزیزم باز من کجا تو حرفام گفتم چون هرکی به نظام جمهوری اسلامی رای داده حق تماشای ماهواره نداره ؟ من کجا گفتم ؟ اگه دقت میکردی تو چندین پست بالاتر هم گفتم که رهبری و مراجعه با استفاده صحیح از ماهواره موافق هستن

دوست عزیز میزان رای ملّت است . هر وقت مردم دیگه تو انتخابات شرکت نکردن و به جمهوری اسلامی رای ندادن باید به نظر اون اکثریت که رای ندادن احترام گذاشت و بر اساس رای همون اکثریت که رای ندادن عمل کرد. الان قاطبه ی مردم به جمهوری اسلامی رای دادن پس مردم به احکام اسلامی رای دادن پس باید به رای اکثریت مردم به رای اقلیت مردم ترجیح داده بشه بر اساس اصل دموکراسی.

عزیزه من به زور نیزه کسی رو وادار با انجام کاری نمیکنیم . باید اقلیت مردم به نظر اکثریت مردم احترام بزارن . این اولین اصل قانون اساسی و حقوق بشره . شما قبول نداری . مختاری در خونه خودت هرکاری که دوست داشتی انجام بدی ولی وقتی میای در محیط جامعه حداقل اری که شما میتونی انجام بدی احترام به نظر اکثریت مردمه

mohammad

عزیزه دلم مرزه هر چیز در قانون اساسی ما ذکر شده شما تا وقتی با صدای آهنگ قصد مزاحمت نداشته باشی هیچ مشکلی نداره . داستان ویدیو قصش با پیشرفت تکنولوژی به سر اومده . دیگه توضیحی نداره که برات بدم

عزیزم مجلس 6 رو مردم تو اون دوره انتخاب کردن هر قانونی هم تصویب کرده لازم الاجراست ولی مجلس هفتم و هشتم که باز هم بدست مردم انتخاب شدن ماهواره رو جرم دونتن . پس اگه دقت کنی مردم تو انتخابشون تجدید نظر کردن

عزیزه من مردم فعلی ما همه دین میخوان همه اسلام قبول دارن چون اکثریت تو انتخابات به جمهوری اسلامی رای دادن . پس دوست دارن احکان اسلامی اجرا بشه . اقلیت هم اگه نظرشون ضده اینه نظرشون محترمه ولی باید به نظر اکثریت احترام بزارن

حق استفاده از اینترنت بدون فیلتر کاملا" خوبه منم موافقم فقط سایت های غیر اخلاقی باید فیلتر بشه و سایت های که از روی غرض و عمدا" قصد ضربه زدن به دین رو دارند

رای دادن به افرادی که خارج نشین باشند در صورتی امکان پذیر است که حداقل نظام اسلامی و جمهوری اسلامی رو قبول داشته باشن چون اینجا اکثریت مردم خواهان جمهوری اسلامی هستن . و قانون اساس کشورمون بر اساس احکام اسلام نوشته شده که مردم بهش رای دادن . و تو قانون اساسی کشورمون هم به این نکته در مبحث انتخابات اشاره شده . پس کسی که میخواد تو انتخابات مجلس . شوراها . خبرگان و یا ریاست جمهوری تو نظام جمهوری اسلامی شرکت کنه باید قانون اساسی کشوری که توش میخواد پست اجرایی داشته باشه رو قبول داشته باشه.

بحث ریش قبلا" هم گفتم . هر وقت مردم دیگه نیان به نظام جمهوری اسلامی رای بدن و مردم دیگه جمهوری اسلامی رو قبول نداشته باشن و نظام دیگه ای بیاد روی کار . اگه ریش با اعتقادات نظام جدید سازگاری داشته باشد ما هم به ناگزیر مجبور به قبول آن هستیم . بحاطر اینکه نظر اکثریت مردم در اون نظام حاکم و خلاف اون یعنی بی احترامی به نظر اکثریت

امیدوارم این بحث حداکثریت و حداقلیت تونسته باشم براتون خوب توضیح داده باشم دوست عزیز ;)
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه اصلا نم اقلیت و اکثریت رو خوب توضیح ندادی سعید ارزشی!!!
در ثانی باید ببینیم اکثریت کیان،اقلیت کیان!!!؟؟؟
تقاضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۷
۳
آخه با اين همه مشغله و بدبختي و گراني تو زندگي امروزي اونم تو شهراي بزرگ كي وقت ديدن ماهواره داره.حالا مثلا 5دقيقه ام موقع شام ديدي كي حال و جرات تحت تاثير قرار گرفتنو داره.كجاي دنيا مردمي به اين مظلومي داره كه هر بلايي سرشونم بياد سرشونو بالاهم نيارن كاش ميذاشتن اين مردم با درد خودشون زندگي كنن ديگه اينجوري موش آزمايشگاهي نشن لاقل.گناه داريم به خدا والا ديگه كسي با هيچ خبري چه داخلي چه خارجي خام نمي شه فكر كنم همه ديگه اينقدر فهم و شعور دارن كه بدونن سياستو قدرت دست هركي باشه فقط منفعت همون عده خاصو درنظر ميگيره و نه ملتي رو پس خواهش ميكنم التماس ميكنم ذره اي حتي شده به حد ارزن رحم داشته باشين .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۰
۵
من سه ماهه باردارم و همیشه این دغدغه ایم بوده. دیروز در اتوبوس خانمی دیدم 7 ماهه باردار. با او صحبت کردم. گفت پارسال در 9 هفتگی یک سقط داشته. هیچ مشکلی نداشته دکتر گفته برای پارازیت هاست. من نمی دانم برای پارازین هست یا نه اما اگر باشه تک تک ادمهای دخیل در قتل بچه هایی که روح در انها دمیده شده مسئولند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از نظر آقایون صاحب منصب چون در راه حفظ نظام بوده اشکالی نداره یا به عبارتی دیگر الان مصلحت در پارارزیت است به هر قیمت تا مردم نبینند و نشنوند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم منم 45 روزش بود قبلشم دکتر چکاپ شده بود و گفته بود هیچ مشکلی نداره و بچه در رحم خیلی خوب شکل گرفته اما یدفعه سقط شد...
همه فکر میکردیم بخاطر پارازیت هاست که خوب با این گفته صراط خیالمون راحت شد!!
جا داره همین جا از تمامی برادران تشکر کنم که با ارسال پارازیت هم آخرتمون رو حفظ میکنند(کانالهای مورد دار حذف میشه)هم دنیامون رو حفظ میکنند(فرزند کمتر زندگی بهتر) و هم این نظام الهی رو!
واقعا خسته نباشید برادران
و من الله توفیق!
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
از دید مسئولین، مسئولیت سقط جنین با کسانی‌ست که ماهواره می‌بینند و با کسانی که شبکه‌های ماهواره‌ای را اداره می‌کنند. درست مثل قتل ندا که آخر سر همه مقصر شدن جز همونی که گلوله رو شلیک کرد!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم از صمیم قلبم برات دعا میکنم که بارداری و زایمان راحتی داشته باشی و نینیت سالم به دنیا بیاد.استرس نداشته باش و بهش فکر نکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۲
صراط داری به تنها جاذبه سایتت که درج نظرات هست پشت میکنی
11تا غیر قابل انتشار؟!
برادرانه بهت میگم نظرات رو سانسور کنی میشی مثل سایت دوست و برادر رجانیوز که سالی 2تا بازدید کننده داره
اقا الیاس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط با این که با همه تفکراتت(اکثرشون)مخالفم و از همشون بدم میاد ولی سلامتی سایتی که درست کردی....دمت گرم که صدای جامعه رو تو رسانتون بلند کردین....این روش درست هست...کامنت هایی که من میزارم از هر 100 تاشون تو بقیه سایتها یکیشون درج میشه و لی تو همیشه اونارو بدون تصرف تو متن گذاشتی.....خیلی مردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۳
صراط.تو که خودت یک دونه از اون پارازیت بفرستهایی. حالا بر ضدش تیتر میزنی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حواسم نبود نوشتم ضدش! فکر کنم به خاطر پارازیت هاست
پراید88
|
United States of America
|
۱۶:۲۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۵
۳
واقعا خوش به حالمون که دولت با صرف هزینه ای سنگین و برای جلوگیری ازانحراف ملت اینهمه پارازیت ناب اسلامی رو توی هوا ول میکنه وتازه هیچ ادعایی هم نداره؛مثلا از یارانه هامون کم نمیکنه؛
جالبترین نکته این مقاله نسبتا مزخرف اینه که نگارنده مقاله چندتا مثال از غربیها آورده که همش مربوط به استفاده های نظامیه وهیچ ربطی به شهر وتمدن و قرن معاصر نداره ، خودشم ناخواسته گفته که باحکومت نظامی طرفید
پس اساسا دوستان بحث نکنید و بگذارید حفظ نظام برقرار باشه
،شادی روح آزادی صلوات ...
سعید
|
Canada
|
۱۸:۱۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۴
۴
از همه برادران و خواهران ارزشی و ولایت مدار که عاشق پخش پارازیت ها هستند دعوت می کنم از طریق همین سایت درخواست بدهند که تو خونه هر کدوم از این عزیزان یک دستگاه پرقدرت پخش پارازیت تصب بشه تا همه ما به عمق ارزش مداری و پاسداری از ارزشها این عزیزان ایمان بیاریم. اولین نفر هم بنظر من خود همین نویسنده محترم این مقاله باشند و پیشقدم بشند در این امر خیر.
ژانوارژان
|
Canada
سعید جان شما که کانادا هستی به خونه های ما چیکار داری اصلا به توچه .
نذار از کانادا وارد بشم
سعید
|
Canada
وقتی شما به خونه مردم و زندگی شخصی اونها کار داریم توقع داری بقیه به خونه شما کاری نداشته باشند. من خواستم ببینم چقدر بقول خودتون ولایت مدار هستید و حاضرید از خود گذشتگی بکنید.
نورا
|
Canada
یعنی چی که به تو چه!؟
این چه منطقیه!؟
ژانوارژان
|
Canada
نورا جان دخترم شما بیش از حد به سعید تعصب داری.
سعید آقا چه ربطی داشت به ولایت مداری عزیزم من کاری ندارم کی توی خونش چیکار میکنه چیکار نمیکنه ولی وقتی امواج ماهواره ای همسایت بیافته روی تلوزیون شما اونوقت بنظرت باید چیکار کرد بارها هم بهش تذکر دادم.
نورا
|
Canada
نه ژانی جون به "حرف حق "تعصب دارم!
ناشناس ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۱۶
تا ما ها با اين گونه تفكرات هستيم انشا الله و به كوري چشم دشمنان پارازيتها ادامه دار است.
همون رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۷
ماشالا که چقدر اینجا دانشمند داره واسه خودش! نویسنده به درستی نادانسته هایی رو برای ماها شرح داده اما ای کاش این رو هم می گفت که پارازیت برای امروز و دیروز نیست و سال هاست که وجود داره اما ظاهرا بی بی سی فارسی این رو یادش رفته و گمون می کنه که کل حکومت داره برای پارازیت اندازی روی اون برنامه ریزی می کنه! پارازیت توی ایران سال هاست که وجود داره و اصل اون هم برای رادیو های بیگانه ایجاد شده و توی قضیه ماهواره یه امر جدیده. در ضمن اون آقایی که گفته مسئولان حاضرند در 200 متری این آنتن ها زندگی کنند بهتره بدونه که اتفاقا بر فرض خطرناک بودن هر چه که به منبع امواج نزدیک بشیم اثرش کمتر میشه!
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۹
با سلام به همه دوستان عزیز مخالف و موافق پارازیت من نمی خوام از این بحث دفاع کنم ویا رد کنم اما یه سوال دارم چرا واقعا برخی از دوستان فکر نمیکنند این نظام با این همه دشمن همه این حرفها و حدیث ها تبلیغات وسیع دشمن باشه برای تحریک مردم علیه پارازیت و یه درصد احتمال بدن که این مقاله درست باشه
LionKing
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا رسول شماهم جواب این سوال رو بدید
که چرا ما چرا ایران باید این همه دشمن داشته باشه؟
مگه سوئد،مگه فنلاند، مگه نروژ ، مگه سوئیس و صدتا کشور دیگه که میشه نام برد کشور نیستند؟مگه بالاترین و بهترین زندگی رو برای مردمشون فراهم نکردند؟چرا اون کشورها دشمن ندارند؟چرا فقط ما باید داشته باشیم؟نگید که اونها ناحقند و ما حق، این چه حقیه که بجز سوریه و دو 3 تا کشور دیگه هیچ کشور و ملتی مارو تایید نمیکنه؟آیا حق و عقل باهم در تضادند؟اگه نیستند چرا هیچ عقل و اندیشه ای در جهان(بحز همون چندتا که نام بردم) مارو حق نمیدونه؟
اینقدر دشمن داریم که فقط یکی دو کشور دیگه مونده که خیلی مختصر و مفید بگیم مرگ بر جهان!
واقعا اسلام و قرآن اینو میگه؟با همه دنیا شمشیر از رو ببند؟!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
رسول جان می تونی امتحان کنی بگو یکی از اون دستگاههای تولید پارازیت رو تو خونه ات نصب کنند ببینی تبلیغات استکبار جهانیه یا چیز دیگه
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای لیون کینگ یعنی بعداز سی و سه سال که از انقلاب اسلامی میگذره شما متوجه این همه دشمنهای رنگارنگ خارجی و داخلی نشدین یعنی شما یه جنگ 8ساله تحمیلی علیه انقلاب نوپای ما رو ندیدین یعنی شما این همه ترور بهترین یاران انقلاب رو به دست دشمنهای قسم خورده این نظام رو به یاد ندارین الان به نظر شما عزیزان سازمان مجاهدین خلق (منافقین )از دوستان ما هستند دیگه ؟ این همه کارشکنی و چوب لای جرخ گذاشتن کشورهای اروپایی رو نمیبینین 180شبکه ماهواریی که 103تا از این شبکه ها فارسی زبان هستند 24ساعته علیه این نظام تبلیغ میکنند و برخی از این شبکه ها در قالب اسلام و دفاع از تشیع و تسنن دارن علیه اعتقادات این مردم سم پاشی میکنند مثل همین شبکه اهل بیت که توسط یه آخوند نمای افراطی به نام اللهیاری به اسم دفاع از تشیع داره اختلاف اندازی میکنه علیه قومیتهای مختلف داخل ایران یعنی واقعا اینا دوست هستند یا دشمن اگه منظورتون اینه که چرا ما این همه دشمن داریم بازم عزیز برادر این نشون دهنده اینه که به قول امام ما راه رو داریم درست میریم که کشورهای استعمارگر دنیا دشمن درجه یک ما هستند فقط کافیه یه کم بصیرت داشته باشیم موفق و سربلند باشید
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب یعنی از دید آقای نمی دونم چی چی کینگ آمریکا و اسراییل و چندتا کشور اروپایی میشه کل جهان نه عزیز جهان خیلی بزرگتره ازچندتا کشور اروپایی که روی هم بگذاریشون به اندازه یه خراسان ما نمیشن همه فرهنگشون جمع کنی نهایت میشه 300سال ما کجا و فرهنگ اینها کجا اما اینه که اینها از ما جلوترند دلیل نمیشه که برما هم مسلط بشن و ما بشیم بله قربان گوی اونها که با ما دشمن نباشند اقای عزیز یا باید از اسلام دست بکشیم و بشیم مثل کشورهای مرتجع عربی اطرافمون یا باید سختی ها و دشمنیهارو تحمل کنیم و کشورمون خودمون بسازیم و این همه متکی به غرب فکر نکنیم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
الان دارید کشور رو میسازید اما تو شعار!!!
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
نه نورا جون شماها دارین کشور رو میسازید با نق زدن و منفی بافی و لجن پراکنی و تنبلی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
عاقلان دانند!!!
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه منظورت از عاقل امثال خودته که هیچ وقت نمی فهمند مگه اونروزی که دستشون از زمین اسمون کوتاه شد
حاج آقا
|
United States of America
|
۱۷:۲۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۸
این پارازیت با اون برنامه پارازیت شبکه ملعون صدای امریکا فرق داره؟
دایره زنگی
|
Germany
|
۱۹:۴۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۱۴
چقدر سطح بحث ایجا پایین است، این نشان می دهد طرفداران ماهواره همون طیفی هستند که در فیلم "دایره زنگی" تصویر شده بود.
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
اولا که نظرات دیگران را که موافقتان نباشد نمینویسید ولی خواهشمندم این نظر را که ربطی به موافق ومخالف ندارد وبحث عتمی است درج فرمایید :
فرکانس پارازیتها فرکانس تلویزیون نبوده و فرکانس ماهواره است یعنی حدود 12 گیگا هرتز این فرکانس در باند مایکرویو است و بسیار زیان اور که براحتی میتوانید ضمن تماس با واحد حفاظت در مقابل اشعه های عیر یونساز سازمان انرژی اتمی این مهم را دریابید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
در این که پارازیتها برای سلامتی ضرر دارند که اصلا شکی وجود نداره.... اما در این بین مساله مهمتری هم هست که شما بهش اشاره نکردید... اینکه در کشور آزاد و دموکراتیک ما چرا پارازیت؟ چرا بستن چشم و گوش مردم؟ مگه امام صادق وقتی با یک یهودی از قبیله بنی نضیر که اتفاقا برای تخریب امام صادق درخواست مناظره کرده بود حضرت درها رو بستند و گفتند که آی مردم یه موقع مناظره رو نبینند که اسلام به خطر میفته؟؟؟ آره؟ یا اینکه برعکس! از مناظره استقبال میکردند چون میدونستند که حقانیت اسلام رو اینجوری بهتر به گوش مردم میرسونند و در واقع عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.... پس چرا شما روش امام صادق (ع) رو پیش نمیگیرین و درها رو میبندین و پارازیت میفرستین؟ چرا؟ واقعا چرا؟ این که روش اما (ع) نبود و نیست و نخواهد بود!
ray
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۱
۰
دوستان نظراتتون رو تا نصفه خوندم از تفکر بعضی ها حالم بد شد.ولی امیدوارم تک تک عزیزانی که امواج پارازیت رو محکوم نکردن و راهی برای صراط مستیم انسانها میدونستن و تمام عزیزانشون حداقل به یکی از این بیماریهای عصبی ناشی از امواج مبتلا بشن.شاید اونوقت بفهمن که لابد خداوند یه چیزی بیشتر از اونا میدونسته که انسانها را ازاد افریده و حتی بدون لباس خلقشون کرد!!!!و حالا خیلی چیزای دیگه (باز غلط املایی نگیرند برادران و خواهران!!)اگر برای عرب جماعت میلیاردها پیامبر وکتاب دیگه هم میومد بازم همین بودن که هستن....شماها چرا چوب عثمان برمیدارین تو کله هموطنتون....
یادتونه سالها پیش تو هر بلواری گل میکاشتن میکندن؟!!!!حالا چرا نمیکنن؟چون چوب بالای سر کسی نبود ...اینقدر کاشتن تا دیگه نکندن......بابا تا کی...ول کنین این حرفها رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۴
۰
ی دوستی به اسم سعید میگه هر کسی باید آزاد باشه که نظره خودشو بگه !!! حالا ی نگاه بندازید به تلویزیون دولتی تا به حقانیت این حرف آقایان پی ببرید. نمونه بارزشم نزدیک انتخابات که میشه به طور شگفت انگیزی همه مصاحبه شونده ها میخواهند رای بدهند و هیچ مخالفی کلا وجود ندارد که نخواهد رای بدهد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۰۴ دی ۱۳۹۵
۳
۰
شما رو قسم ميدم به مقدساتتان جلو اين امواج پارازيتي رو بگيريد كودكان و خردسالان چه گناهي دارند كه بوسيله اين امواج به انواع بيماريها مبتلا ميشوند كساني كه اين پارازيتها رو توليد و ارسال ميكنند از عواقب و مشكلات و تالمات بيماريهايي مثل سرطان و ام اس و ... بي اطلاع هستند.
توليد و ارسال پارازيت دقيقا مانند حملات انتهاري تكفيريهاست چون خانواده و خود شخص را هم دچار مرگ دردناك و تدريجي بوسيله بيماري ميكند.
هيچ مرام و ايدولوژي و مسلكي اجازه چنين كشت و كشتار وحشتناكي رو به هيچ فردي نميده.
به خودتون و خانوادتون و بچه هاتون رحم كنيد.
ناشناس جديد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
خانواده من دچار سرطان شدن.
دعا ميكنم هركسي باعث ايجاد پارازيت شده هم خودش هم خانواده ش سرطان بگيرن !
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز