۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷
صلح بدون سیاست با سس خونریزی!

شب پاریسی معتمد آریا + عکس

این بازی گر پس از دریافت جایزه اش گفت: "ما صلح، آرامش و زیبایی را بین خودمان تقسیم می کنیم و سهم خودمان را هم بر میداریم."
کد خبر : ۵۲۰۶۱

"صراط" - فاطمه معتمدآریا، دوشنبه شب در پاریس جایزه جهانی «هانری لانگ لوا» فرانسه را دریافت کرد.

به گزارش سرویس جامعه صراط، این جایزه هر سال به یک بازیگر به خاطر تلاش در راستای ارتقاء حرفه سینما، حفظ ارزش های فرهنگی حرفه بازیگری و تعهد و حفظ حرمت روح هنر سینما تعلق می گیرد.این مراسم در حاشیه فستیوال جهانی فیلم ونسن برگزار شد.

معتمدآریا پس از دریافت جایزه اش گفت: "همه ی ما امشب دلیلی مشترک برای با هم بودن داریم. بی آنکه بیاندیشیم به چه زبانی حرف می زنیم و در کدام کشور زندگی می کنیم و از کجای جهان به اینجا آمده ایم. بی آنکه بگوئیم در سرزمین مان سیاست مداران چه چیز را بین خودشان بده بستان می کنند(!)"

او گفت: "ما صلح، آرامش و زیبایی را بین خودمان تقسیم می کنیم و سهم خودمان را هم بر میداریم."


وی که چندی قبل مشکل سینمای ایران را نداشتن برخی صحنه های و اتفاقات خاص (!) همچون بوسیدن زن و مرد توسط یکدیگر دانسته بود، بعد از بوسیده شدن توسط مجری مرد مراسم واکنشی جالب از خود نشان می دهد تا ظاهرا تاکید کند، مشکلات سینمای ایران در حال حل شدن است.


 
معتمدآریا گفت: "سینما به ما عشق ورزیدن را آموخته، محبت کردن را و تقسیم این عشق را. برای اینکه یادمان نرود ما انسانها یکدیگر را دوست داریم با هر زبان و با هر رنگ و هر مذهبی که داریم و ما به این دوستی مفتخریم."
 
معتمدآریا حدود چهار ماه پیش هم از جشنواره مونترال کانادا، جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت. جایزه برای بازی در فیلم "اینجا بدون من" به او اهدا شد.
 
احتمالا جوایز دیگری هم در راه است. می توانید حدس بزنید جایزه بعدی به چه کسی می رسد؟ درست حدس زدید! هر کس بهتر و بیشتر از جمهوری اسلامی انتقاد کند و به افتخار "صلح جهانی" توام با کشتار و خونریزی، کلاه یا روسری از سر بردارد! و یا . . .
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۶۱۱۲
۳۹۲۶
این خانم که می گفتند ممنوع الخروج است و کلی هم براش مظلوم نمایی کردند و اشک تمساح ریختند!!
ولی خدایی درست گفتید، جوایز صلح معمولآ مخصوص آنهایی است که به حکومت های مستقل حمله کنند و چشم شان را روی جنایات یانکی ها ببندند و از آن سخنی نگویند. و باب میل آنها سخن برانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از منفيهاي كه بهت دادن خجالت بكش
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
تا الان 68 نفر نخبه با تو ناشناس مخالفن !! و این 68 نفر (تا الان) میگن ایشون رفته اونجا تا از اسلام و خط امام حسین دفاع کنه !! یا به بیان دیگه از هنری دفاع کنه که در خط اسلام باشه ...
در واقع این 68 نفر فعلی که تفکرات شون تووی مایه هایی هست که خط و هنر گلشیفته و اصغر رو دوس دارن (همون سبز دیگه !) معتقدن یانکی ها به افرادی جایزه میدن که در صحبتاشون از اسلام دفاع کنن و به آمریکا و صهیونیست جهانی بتازن و هنر هالیوود صهیونیستی رو که در خدمت منافع صهیونیست جهانی هست رو به چالش بکشه !!!!
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای نویسنده فقط میشه بهت گفت که یا خیلی ابله هستی یا خیلی حسود یا نامرد.
از افتخار برای ایران ناراحتی خوب برو قاطی عربها زندگی کن همونهای که سنگشون رو به سینه میزنی برو و ایران و ایرانی رو راحت بزار آقای عرب دست دوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا عفت کلام داشته باش ناسلامتی تو از قوم روشنفکرای ما هستی. یکم نقدم نمیتونی تحمل کنی؟
این خوش خدمتیا براتون زیتاد خاصیت نداره. مثل عروسکای یه بازی
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای علی!!!!
آقای باصطلاح انسان!!!
این خانم کجا برای ایران افتخار آورده است؟!
وطن فروشی و توهین به ایران و ایرانی افتخار آفرینیه!
بعدش هم نویسنده باید به چه چیز این خانم حسودی کنه؟!
خوشگلی!!!!!!!!!!!!!!! ، سیاستمداری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بله درست حدس زدیم وطن فروشی البته به نظر من وطن فروشی حسودی نداره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط لطفا هرچه سریعتر وضعیت منفی و مثبتهارو که بعضی وقتها کیلویی زیاد میشه درست کن ! البته اگر اشکال فنیه و اگر اشکال فنی نیست خدا هدایتتون کنه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشان فرزند و شوهر با غیرت هم داره یا اینکه ....
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
مشاهدین الکرام به من بگن اون عکس بالاییه چیه ؟ تماس ایجاد شده بین طرفین ؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
یزید لعنت الله ! تماس سبزی برقرار شده احتمالا !! یکی از ارزشهای سبزهاست !!
مثل گلی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای ناشناس اول در پاسخها: منفی هارو که خودت دادی. حالا خودت خجالت کشیدی نه؟
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب شوهر با غيرتي داره
حالا يكي نيست به اين بگه حالا اگه تو سينما همون صحنها و اتفاقات هم ازاد بشه كسي هست به تو نيگا بكنه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من ميگم اقا موسي به دين خود و عيسي به دين خود .بابا ازادي يعني اين .چكار داريد كي چكار ميكنه .ولي اين مهم هست كه يك ايراني در جهان نشان گرفته .خود فروشي كه نكرده .تازه اگر هم كرده باشه كسي نديده نميشه بهش تهمت زد .مردم نبايد به حرف كسي قضاوت كنه . خدا بايد قضاوت كنه .ما نشستيم ميگيم اين اونجوري اون اينجوري .صراط دست بردار از اين خاله زنك بازي .اخبارت داره بي محتوا ميشه .مردم چرا مردم خودمن 8 ماهه حقوق نگرفتم ايا نوشتي كه يك سري از افراد حقوق نگرفتند .نه كه نگفتي .چون افتادي تو خاله زنك بازي و بس .مردم به درد دل فقيران گوش بديد نه فاطمه خانم . ببينيد درد واقعي كجاست . ميدونم كه صراط سانسور ميكنه ولي مينويسم.
nbayat
|
Iran (Islamic Republic of)
این جوایز اغوا کننده را تنها به جسارت انتقاد هم نمی دهند، که اگر به انتقاد می دادند، زبان انتقاد حاتمی کیا در « گزارش یک جشن» تندتر و بی پروا تر است، حاتمی کیا در آخرین ساخته اش آنقدر شمشیر را به سمت مسئولین فرهنگی از رو بسته که همه را با خود دشمن کرده و همه ی پل های پشت سرش را خراب کرد، اما یک تفاوت اساسی میان این دو فیلم وجود دارد، حاتمی کیا نقد می کند آنقدر تند و بی پروا که به مرز دشنام نزدیک می شود اما مردمش را تحقیر نمی کند، یکی از اصول کسب جایزه سینمایی بطور کلی هنری، تحقیر جهان سوم است، غربی ها دوست دارند جهان سومی را محقر، زشت و وحشی ببینند، حتی اگر فیلمی ضد انقلاب باشد ولی به مردم و کشور نگاه تحقیر آمیز نداشته باشد جایزه ای به آن تعلق نخواهد گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۷۷
۱۱۲
"همه ی ما امشب دلیلی مشترک برای با هم بودن داریم. بی آنکه بیاندیشیم به چه زبانی حرف می زنیم و در کدام کشور زندگی می کنیم و از کجای جهان به اینجا آمده ایم. بی آنکه بگوئیم در سرزمین مان سیاست مداران چه چیز را بین خودشان بده بستان می کنند"

خوب ذات واقعی سیاست به همه نشون داد .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
چیزای دیگه ای هم نشون داد ندیدی!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۰۷۲
۱۰۹۴
مبارکش بتشه ولی کاشکی یه ذره به ارزشهای دینی خودش و کشورش هم احترام میذاشت.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
تا الان 30 نفر میگن عشق ما غرب با همه چیزش !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی مثه ساعت گویا میمونی!
فتنه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان !!!عشق غربی صد شرف داره به عرب دست دوم بودن.اگه ناراحتی که نام ایران سربلند باشه هری خوش اومدی،برو مکه-مدینه -یثرب و....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب فتنه سبز لجنی شما اگه خیلی ناراحتی میتونی تشریف ببری لاس وگاس هرررری!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر محمد بخاطر همینه که الان شما در سرزمین روباه پیر هستید.

شما در منزل هم با خانواده از همین جمله تشریف ببری لاس وگاس هرری استفاده میکنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واژه هری رو اول فتنه ی سبز به کار برد . دلیلش هم واضحه . این جور آدما ماموریت دارن بین قومیت های مختلف در ایران اختلاف بندازن . اما سعید که خودش دائم از لغت عرزشی به جای ارزشی استفاده می کند باید حرف از ادب نزند . چون با نوع صحبت کردنش درباره ی ادب آبروی ادب رو برده است . اصولا این آدم از هرچی و هرکی دفاع کند ، آبروی اون چیز رو می بره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کوچه و بازاری سخن گفتن، هزاران بار بهتر از وطن فروشی به شکل اتوکشیده و لفظ قلم است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فتنه سبز! عرب ها هم بخشی از مردم همین مملکتند. این بود اون شعار "ایران برای همه ایرانیان" تون؟ البته ما خیلی وقته میدونیم شما ها نژاد پرست هم هستین!" آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری"!!!!!!!!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا شما با همین ادبیات کوچه بازاری (در واقع چاله میدونی ) با افراد خانواده صحبت می کنید؟
شما الان دیدید که من از لغت ارزشی در این ماه اخیر صحبت کنم.
وقتی شما با این ادبیات صحبت می کنید میخواهید شما رو ارزشی بنامند یا عرزشی؟ آیا این طور صحبت کردن هم بخشی از ارزش های شماست؟
هر کسی نظرش مخالف شماست وطن فروش است وطن یعنی شما و دوستان شما؟ چرا شما نمی تونید مودب و با لحن درست صحبت کنید کجای قران و صحبت پیامبر و ائمه بوده که با این ادبیات صحبت کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ادبیات من خوب و صریح است . ادبیات تو عبارت است از پیچاندن مطلب و پایمال کردن حق . کلا صحبت از ادبیات برایت شده یک سلاح که وقتی در بحث کم می آوری به آن متوسل می شی . در مجموع آدم بسیار ضعیفی هستی و البته هر وقت زورت برسد زورگو. واقعا آبروی همفکرانت را برده ای.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچ کس توهینی نکرد، فقط گفته شد کوچه و بازاری صحبت کردن، بسیار بهتر از وطن فروشی به شکل لفظ قلم و اتوکشیده است. اینطور نیست؟!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
معمولا اونی که فحش میده به مخاطبش کم آورده

امیدوارم منتشر بشه
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر سعيد
ادب زينت انسانه
اما مهم تر از اون شرف و انسانيته
نميشه که توي خانواده با ادب! بود اما همه جور صحنه خلاف اخلاقي رو تماشا کرد!!
از اين صحنه مشمئز کننده که دفاع نمي کني انشاءالله؟!
اميدوارم درست جواب بدي و با شلوغ بازي ربطش ندي به مسائل سياسي!!!
کاري که خيلي خوب انجام ميديش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فحش بده و اول که سعید اومده بود اینجا مدام فحش می داد . اما بعد دید نمی تونه این جا شخصیتش رو فاش کنه . حالا حربه اش اینه که مدام می گه : امیدوارم سانسور نشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دادش جون من نظرم این بود که معتمد بااین کارش دین و آیین اسلام رو زیر سوال برده اشتباه برداشت نشه.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
صحنه مشمئز کننده یعنی بوسیدن سر یک زن! الله اکبر!
صحنه مشمئز کننده ندیدی برو تو کوچه پس کوچه های شهر قدس و پالایشگاه تهران ببین. نه می خواه ببرمت حاشیه کرمانشاه یا اهواز صحنه های مشمئز کننده ببین ببین چطور میلیارد میلیارد تو مملکت اسلامی گم میشه و شما چشمتون فقط دنبال سر معتمد آریاست اونم نه بقول خودت زیر سئوال بردن شرع(شرعی که اصلش شریک برای خدا قائل نشدن و دروغ نگفتن و افترا نبستن و زور نگفتنه و شما فقط بهمین ظواهر تقلیلش دادید) بخاطر اینکه این بنده خدا چند مرحله موضع سیاسی علیه شما گرفته بله عزیزم شما همه چیزتون سیاستتون اون سیاست نیست که دیانت شده اون دیاننتون که سیاست شده.

آقا شماکه اینقدر نسبت به صحنه های مشمئز کننده انگلیس چیکار می کنی؟ اونجا چشم بسته تو خیابون میگردید؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید مثل اینکه تو کانادا یه دور حومه شهر نزدی ببینی چه خبره احتمالا هم سپاه قدس جلو بورس آمریکا چادر زده
برو عمو اونایی که طرفدارشونی هزار هزار جنایت میکنن سرشونو بالا میگیرن دم از حقوق بشر می زنن بعد از کانادا حومه اهواز و کرمانشاه رو پیرهن عثمان می کنی حناتون دیگه رنگی نداره
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم تا الان من در کانادا صحنه هایی که تو ایران دیدم ندیدم. اتفاقاً من دو سه ماه اول یک محله خیلی خیلی فقیر نشین بودم ولی اصلاً قابل مقایسه با اونچیزی که حاشیه شهرم کرمانشاه و همینطور در اهواز و حاشیه تهران دیدم نبود.

عزیزم آمریکا و کلاً غرب به ادعای خودتون نظام مبتنی بر سرمایه داریه و ادعای حمایت از محرومان و درماندگان ندارند. البته با توجه به آمارهای خودتون هم تعداد و وضعیت فقرای غرب بمراتب از تعداد و وضعیت فقرای غرب با درنظر گرفتن نسبت جمعیت و اختلاف طبقاتی بدتره و این درحالیکه که شما ادعای حکومت مسضعفین و محرومین و حکومت بر اساس اسلام و اخلاق و عدالت رو دارید.
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۸۷
۵۱
جایزه اصلی تونو انشالله !!! خودم بهتون میدم نیروهای عزیز من !! .... وای سوختمممممممممممم !!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
خداییش خیلی بی نمکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فتنه سبزي معتمد آريا روي صحنه ......... خدا مي دونه ................
محمود جون
|
Iran (Islamic Republic of)
آب رو بريز اونجايي كه مي سوزه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت الله علیک
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۲۴
۵۷
معنی هنر توام با خیانت و فاقد تعهد به وطن رو هم فهمیدیم !!
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۲۳
۱۶
..... که میگن همینه
....................... ایشاالا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۹۹
۴۷
فرصت خوبي است تا مقابله به مثل كرد و افراد مخالف با كشورهاي غربي را به ايران دعوت كرد و جوايزي اينچنين نيز تعريف و به انها داد و آن را در بوغ و كرنا كرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو جوش نزن اینکارو کردن زیادشم کردن تازه اینقدر هم خرج کردن که بیارنشون ایران که نمیدونی
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۹۱
۴۱
قیافه ام نداره ......
................................
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ظاهربین
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم نورا . سر دسته ی کورا.
شما مگه باطن بینی.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ژانوارژان بددهن تراز هرچی آژان!ادب داشته باش.مخلوق خدا زشت نمی شه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نگاه کالایی به زن یعنی این...
حالا سانسور کنید
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان معذرت میخوام اگه بی ادبی کردم .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی من بخشیدمت.من کینه ای نیستم.تو هم منو ببخش اگه چیزی بهت گفتم.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
منم بخشيدمت نورا خانم .ولي دعواي عقيدتيمون سر جاش باشه ها اين باعث نشه ديگه از هم انتقاد نكنيم ولي سعي كنيم بدون بي احترامي به ديگران و خودمون باشه.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دعوا نیست اختلاف سلیقه ست ژانی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ژانوارژان وخانم نورا مطلب رو عشقولانه نکنید دیگه دل ما میره آخه........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۵۱
۹۶
معتمدآریا گفت: "سینما به ما عشق ورزیدن را آموخته، محبت کردن را و تقسیم این عشق را. برای اینکه یادمان نرود ما انسانها یکدیگر را دوست داریم با هر زبان و با هر رنگ و هر مذهبی که داریم و ما به این دوستی مفتخریم."
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
آخی چه فلسفی بودن اینا ما نمیدونستیم....
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی چیزا هست که نمی دونی!
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
بله حرفهای قشنگ و در پس آن... اشتباه ... نمی دونم .....
فقط که فکر می کنم مثل اینکه بعضی دوستان از اون قسمت بوسیدنش خیلی خوششون اومده و به این فکر می کردم که آیا انها تحمل این رو دارند که ناموسشون توسط دیگران بوسیده بشه البته همونطور خانم معتمد آریا گفتند و یا حتی بهتر مثل خانم گلشیفته فرهانی مایه افتخار و سربلندی ایران بشن!!!!!
هیچ مذهبی و انسانی در دنیا این رو نمی پسنده.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۷۰
۵۱
معتمدآریا گفت: "سینما به ما عشق ورزیدن را آموخته، محبت کردن را و تقسیم این عشق را. برای اینکه یادمان نرود ما انسانها یکدیگر را دوست داریم با هر زبان و با هر رنگ و هر مذهبی که داریم و ما به این دوستی مفتخریم."
يعني مفتي مفتي .... شد؟.اينها چقدر راحت مفتي ... ميشن.
عمه بلقیس
|
Iran (Islamic Republic of)
عمه بلقیس به همه چیز کار داشت ، به اینکه دختر همسایه تازگی ها زیر ابرویش را برداشته ، به اینکه زن مطلقه ای که طبقه ی دوم زندگی می کرد بعد از نیمه شب برگشته ، به اینکه فلانی توی مهمانی دامن کوتاه پوشیده. عمه بلقیس زن نجیبی بود و دوست داشت که همه ی دنیا مثل او به مقوله ی نجابت نگاه کنند. هرکس حرکتی می کرد که با عرف و سنت های او نمی خواند عمه بلقیس لبش را می گزید و روی گونه هایش می زد اما هیچ پاسخ صریحی برای رد آن نداشت. اگر خیلی به چالش می کشیدی اش و ثابت می کردی که فلان کار آنقدرها هم بد نبوده می گفت: وا خدا مرگم بده ،همسایه ها چی فکر می کنند؟؟؟چون اصولا اینکه بقیه چه فکری می کنند در فرهنگ عمه بلقیسی از اینکه خود آدم چه فکری می کند مهم تر است.

لازم نیست عمه ی کسی باشید تا عمه بلقیس باشید. “عمه بلقیسی” فرهنگ غالب کشور ماست. عمه بلقیس ها همه جا هستند و به همه چیز کار دارند. به عقاید دیگران، به لباس پوشیدن دیگران، به آدامس خوردن دیگران، به اینکه کی با کی رفت و با کی آمد و با کی خوابید. عمه بلقیس ها داعیه دار فرهنگ و شرافت و نجابت و همه چیزهای اینجوری هستند و ماموریت دارند مردم را زیر ذره بین بگذارند و نقد و ارشاد کنند. در فارس نیوز در مورد دست دادن اصغر فرهادی با آنجلینا جولی می نویسند یا در مورد خندیدنش با جودی فاستر. عمه بلقیس ها همه را شکل فاحشه می بینند. اصولا دریچه ی دیدشان از ....... باز تر نمی شود.هرکس یک کم متفاوت، یک کم شاد، یک کم آزاد، یا ساختار شکن باشد در قاموس عمه بلقیس فاحشه به شمار می رود. این را هم بگویم که در قاموس عمه بلقیس بقیه بدی ها مثل دزدی، دروغ گویی ، ریاکاری و … مهم نیست. مهم این است که فاحشه لقب نگیری. و البته آنها در بکار بردن این برچسب امساکی به خرج نمی دهند.

عمه بلقیس ها مردمان نازنینی هستند گاه،پدر ها و مادرهای ما، دایی و خاله و گاه خود ما هستند. اما باید درک کنند که همه مثل هم نیستند و همه مثل هم فکر نمی کنند، لازم است حد خودشان را بدانند.گاه لازم است در برابرشان ایستاد و در نهایت قاطعیت بهشان گفت:آنچه دیگران با زندگی خودشان می کنند به شما مربوط نیست! چیزهایی وجود دارد که متعلق به حریم خصوصی افراد است.تا وقتی آزادی های آن فرد مانع آزادی و امنیت ما نشده است ما حق مداخله در آن را نداریم.مطلب به درازا کشید، می خواستم عکس گلشیفته فراهانی را برایتان به اشتراک بگذارم. نمی دانم چرا یاد عمه بلقیس افتادم.
جواداراک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۶۱
۵۳
فکرکنم وقتش رسیده توهم برهنه بشی!نگی نگفتی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا که شما دیگه چه جور انسانهایی هستید به نظرم این گلشیفته بیشتر از این که به حزبی که میگه طرفدارشه به طرف دیگه کمک کرده تا بهانه ای دستشون بده که همه رو به یه چوب بزنن پس بیشتر به نظر میاد یه جور خود فدا کردن بوده تا چیز دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر کن اینا میخواستن با جنبششون مردم ایران را نجات بدن ...عریان شدن گلشیفته ....
بوسه نامحرم بر فاطمه معتمد اریا....جنبشی که امثال اینا و فائز حامیانش باشن راه به جایی که ندارد هیچ خیلی از راه ها را خواهد بست ....اینا معنای آزادی را تحریف کردن ....آزادی را حیوانی تعریف کردن ....اینا لکه ننگی برنام آ زادی هستن

و اینجا باید گفت غالب پیروان دجال در ان روزگار شال سبز بر سر دوش دارنند...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۱۴
۲۸
زمستان هر طوری باشد به پایان میرسد. اما روسیاهیش می ماند برای ذغال ؛؛
خواص ........ که هنوز دارند از سبز بدلی ؛ سبز اموی و سبز تقلبی پشتیبانی می کنند. چه پاسخی برای خدا جهت خیانت ها سربازان مدرن سبزها دارند ؛
سرباز سبز ::: سینما به ما عشق ورزیدن را آموخته، محبت کردن را و تقسیم این عشق را. برای اینکه یادمان نرود ما انسانها یکدیگر را دوست داریم با هر زبان و با هر رنگ و هر مذهبی که داریم و ما به این دوستی مفتخریم."
معتمدآریا واقعا نمی داند که جایزه را ازکسانی گرفته که دستشان تا شانه در خون مسلمانان می باشد
ابدوغ خیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۳۷
۷۱
اینها همان کوفیان دیروزند که برای رسیدن به اهدافشان که همان راحت طلبی دنیاست بدنبال یار میگردند و در هر کجا یکدیگر را پیدا میکنند و چون فعلا از امکانات یزیدیان زمان استفاده میکنند برای بدست اوردن مقام و منزلت در اینده فعال شدن و از این امکانات و شرایطی که این ملت زجر دیده به انها دادند دارند برای خود تبلیغ میکنند حالا سیاسی شدند هنرمند شدند و هنرمندانه در سرای کوفیان و یزیدیان سخن از ازادی و ازادگی هنرمندانه میزنند ای کاش اینها وقتی صدای ترقهای صدام را میشنیدند به جای جنگ بده گفتن میامدند در میدان و زودتر جنگ را تمام میکردند نه اینکه به پناهگاه بروند ویا از ان صدها کیلومتر دور شوند و لب دریا دم از خشکی و کویر لوت بزنند بخدا اگر از اینها بپرسید شما چه میخواهید چرا سیاسی شدید و سر ناسازگاری برداشته اید جوابی جز راحتی و ارامش و شکم سیری در زیر علم یزید ندارند و اگر به اینها برسند و در همان حکومت یزید کمی به انها سختی بدهند برای یزید هم شروع میکنند به مخالفت و فقط بدنبال منافعشان هستند . کنار دریا باشند کبابشان برا باشد عیششان برقرار بعد دم از شکم گرسنگان در کویر لوت ایران میزنند ای کاش اینها واقعا ایرانی بودند ایران کوروش داریوش و ایرانی کوروش و داریوشی که سلمان فارسی شد و از همان زمان ایرانیان ازاده عشق خودشان را با غیرت و سیاست کوروشی و داریوشی و....ادغام کردند و پیدا کردند عشقی را که میخواستند و ان اسلام ناب محمدی و شجره ناب دنباله ان بود ولی هیشه این اختلاتی ها ما را دچار دردسر و مشکل کردهاند و برای منافع خودشان ما را دچار تفرقه کرده و باز یاد اون کوروش و داریوش خودشان مافتند خداوند انشاء...ظهور اقا مهدی موعود ما را هر چه سریعتر برساند تا سیه رو شود هر که در او غش باشد. انشاء...
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۷۷
۲۰
روسریش را هم بردارد باز ............. ! نیست
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۲۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۸۵
۱۵۴
صراط مثل اینکه این چند وقته بد جور آتیش گرفتیا !!!
ناشناش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۸۴
۱۲
معتمد آریا ......و
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۲۱
۱۹
همه ی ما امشب دلیلی مشترک برای با هم بودن داریم. بی آنکه بیاندیشیم به چه زبانی حرف می زنیم و در کدام کشور زندگی می کنیم و از کجای جهان به اینجا آمده ایم. بی آنکه بگوئیم در سرزمین مان سیاست مداران چه چیز را بین خودشان بده بستان می کنند"
من نمی دانم اینا کجا زندگی می کنند آمار و ارقام فروش اسلحه و بمب های پیشرفته اون کشورهایی رو که بهشون جایزه می دن رو نمی خونن نمی دونن. نمی دونم این ژست ها چه حسی به اونا می ده تا اینجوری خودشونو به ندیدن نفهمیدن نشنیده بزنن. بابا بیدار شین اگه به نفع کشور و نظام نمی خواین حرف بزنین خودتونو (معذرت می خوام ) به خریت نزنین برای اینکه با اینجور کشور ها کنار بیایم باید مثل خودشون یا زیردست شون باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۲۷
۱۶
ایشون بهتر به ........ که پیشه قدیمیشه بپردازه!هنوز فیلم بی احترامی این بازیگر معلوم الحال که به شهید محمدجهان آرا بی احترامی میکرد از یاد مردم نرفته وشاید بهتر بود این شهدا نبودن تا بعثیون ابراز محبت خودشون رو نسبت به این وطن فروش تکمیل میکردن وبرای صدام تعریف میکردن که این خانم خیلی عاشق وطن فروشیه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۰۷
۱۷
هرکسی که با نظام اسلامی مخالفت کند برنده بهترین جایزه خواهدشد خنده داراین است عده ای درایران میگویند که این جایزه ها اصلا سیاسی نیست مثلا همین اقای فرهادی فضای ایران را در فیلمش سیاه نشان داد همه ی مردم ایران را دروغگو نامید وفضای ایران را ناامن نشان داد تا توانست بهترین جایزه جشنواره خارجی بگیرد الان هم قرار است فیلمی که از نظر بسیاری از کارگردانان ومنتقدان فیلم وطنی است واصلا سیاسی نبوده قرار است در سینماهای اسراییل اکران شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه غیر از اینه؟
شما یک مدرک بر خلافش بیار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۴۶
۳۶
معلومه که از ایرانی بودن خودش خیلی شرمنده اس. این بی وطن ها را ما گنده کردیم . حالا باید بشینیم هنر نمایی شون رو تماشا کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۵۵
۴۱
اصلا چرا فكر و ذهنمون رو در مورد افراد يا اشخاص پست خراب كنيم بجاش كمي به زيباييهاي خداوند در زمين و آسمونا فكر كنيك و شاكر خدا باشيم در مورد راز آفرينش مورچه انديشيدن بهتر از به اين جور آدم نما ها پرداختن است. دوستون دارم يا علي...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی از زیبایی های خداوند روی زمین هم آفرینش فاطمه معتمد آریاست البته اگه نگاه کالایی تون رو درست کنید....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما تا میتونی این زیبایی را دید بزن و از اون بوسه های پاک هم براش بفرست روشنفکر نما
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
حيف مورچه جناب!!
سوسک
از اون حشرات که لهشون کني بوي بد ميدن
رتيل
و ...
در مورد اينا تأمل بفرماييد
حيف مورچه....
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
این دوستون دارم آخرش دیگه چی بود!؟
محی الدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۴۳
۴۱
این دنیا در حال گذر است چه به ما جایزه بدهند چه ندهند چه از دست کسانی که دیندار هستند با ریا کاری جایزه بگریم و چه از دست غربی ها و شرقی ها با خیانت و پشت کردن به ارزشهای انسانی و اسلامی مهم این است که انسان باشیم ،خیانت و ریا نکنیم و در نزد خداوند عزیز و دارای جایگاه باشیم و پاداش خود را از خداوند بگیریم
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۶
۳۵۸
مبارکش باشه. از صمیم قلب دوستش داریم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ما هم از صمیم قلب میخواهیم سر به تن خودشو طرفدارهاش نباشه .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شما هم مختاری الگوتو مشخص کنی عزیزم
نورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چه خشن!!!
نورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آره از اسمت معلومه نباید در موردت فکربد کنیم"باحال جون"!
داریوش
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
350

رو

من زذم

مرگ بر وطن فروش و نوکر انگلیس و امریکا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۱۲
۲۵
واقعا مجری برنامه این.و بوسیده ؟؟؟
سیاست به کنار ..چقدر شو هرهای اینا بی غیرت هستن....مثل خوک که غیرت ناموسی نداره!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این بوسیدن با اون بوسیدن که تو فکر کثیف بعضیهاست زمین تا آسمون فرق می کنه... کافیه نگاه جنسی تون رو نسبت به زن تبدیل کنید به نگاه انسانی...اون وقت دیگه مشکل حله ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این بوسیدن با اون بوسیدن که تو فکر کثیف بعضیهاست زمین تا آسمون فرق می کنه!!!

یعنی شما حاضری خواهر مادرت رو بیاری مردم بوسشون کنن!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام دوست روشنفکر
شما که نگاهت انسانیه و .... است
ناموس داری؟!........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من خودم خواهر مادرم :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این بوسیدن با اون بوسیدن که تو فکر کثیف بعضیهاست زمین تا آسمون فرق می کنه!!!
شما اجازه میدید ناموس خودتومن رو با فکرهای تمیز ببوسند؟مادر و خواهر و همسر خودتون رو یه عده مرد بیگانه با نگاه آسمانی ببوسند چطور؟ شما شاکی نیستی دیگه!!! تبریک میگم به غیرت این دوست عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من خودم خواهر مادرم :) !!!!
خوب خودتونو چی یه عده مردهای بیگانه با فکر های تمیز با نگاه آسمانی ؟
اونوقت به اینجور افراد در عرف یک خانوم محترم نمیگن اسمش میشه یه چیز دیگه!!!
ممد تروپس
|
Iran (Islamic Republic of)
"این بوسیدن با اون بوسیدن که تو فکر کثیف بعضیهاست زمین تا آسمون فرق می کنه!!!"
میشه من با فکر تمیزم ..............؟
نه من حالم ازشون بهم میخوره ، اینکارو نمیکنم ................
ولی کم نزاری ها ......................... :))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اره با با.این بوسه بوسه پدرانه و شاید هم برادرانه است..........آخه مگه مجبوری از یه کار بد دفاع کنی ...این روش خوبی برای مقابله نیست جانم...
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به ناشناس محترم اول:
هر رقم .......... بفرست ميخوام ماچمالش کنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم!!!
البته به نگاه انساني و آسماني گفتما!!!
مديوني اگه فکر بد کني....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر تمیز و آسمانی باشه مشکلی نی :)
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
پیداست با "خوک"ها از نزدیک آشنائی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره نورا جون چون شغلم ایجاب میکنه با امثال تو !!!....
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نکن این کارو،حرامه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا مگه دفاع از حقو ق حیوانات به خصوص اون بی خانمان ها و بی خانواده هاش گناهه ؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از ادبیاب هر کس میزان خانواده دار بودنش معلومه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان کاملا درست گفتی ...ادبیات تو بیانگر همه چیز هست ...ما شالله همه جا هم در فشانی کردی ...
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۵۰
۱۳
مبارکش باشه
خدا بر توفیقاتش بیفزاید
و بزرگتر نصیبش کنه
خیلی بزرگ ...
داداش
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم داداش از خنده روده بر شدم.
خیلی باحال بود.
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی باحال بید
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خود گویی و خود خندی
عجب مرد هنرمندی!!!
ممد تروپس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا مدیونی بگی بزرگش رو دوس نداری!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دور و بریاتو دیدی فکر کردی همه مثه اونان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه بی تربیت...این کامنتا چیه تایید کردی صراط؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۰
۲۴
وجداناً ما این همه بازیگر خوب تو دنیا داریم . معتمد آریا با این جنس بازیش بهترین بازیگر زنه؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
وجدانا آره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۵۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۱۱۹
صراط بین خودمون بمونه ضایع میشی منتشرش کنی ولی جالبه روی کامنت یک ساعت پیش من که از خانم معتمد اریا تمجید کردم بیش از صد تا منفی زدی !!!! ای ول...
مهدی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
غیره طبیعیه!؟
وای تقلب شده بریزیم تو سایت صراط
قسمت های دیگه سایت هم ببین لطفا
راستی از تماس های bbc و voa چه خبر
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
خوشم میاد صراط از رو نمیره میخواد بگه عمرا ضایع نمیشم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۱۸
یه نگا به گلشیفته بکنه میفهمه وقتی کارشون باهاش تموم شد چیکارش میکنن. نه تنها خونوادش نشناختنش از یاد مردم کشورشم فراموش میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه چیکارش کردن
فقط جلوی دوربین اون چهره مظلوم رو لخت کردن!
[جان برکف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۹۰
۱۲
خب من چی بگم به این خانوم؟!!!؟ نونت نیست، آبت نیست، کم اینجا خانوم خانوم صدات زدن، ما بهت جایزه ندادیم، خب میومدی به خودم میگفتی هرکم و کسری داشتی! اصلا دلت میخواس همه رو جمع میکردم یه کنفرانس میذاشتی واسه صلح ازنظر معتمدآریا! خدائیش ها کارندارم، ولی دیگه وقتی میخوام اسمتو تایپ کنم آب میشم از لبخندی که احیانا بعده بوسیدنت رو لبات اومده ، بدون اینکه یه اپسیلن حرمته لااقل مادرتو وقتی فاطمه رو بهترین اسم واست انتخاب کرد، نگه داری!!!
م الف
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا پدرتو بیامرزه ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۳
۹
اینها نماینگر قسمت زیادی از سینما داخل کشور است که گندش بصورت فراهانی و اریا و ... در خارج نمایان شده است آقایان فرهنگی دم خروس داخلی ها رو هم ببینید و یک فکر اساسی برای سینما و تئاتر کنید به یک انقلاب فرهنگی دیگه نیاز داریم مثل دفعه پیش که هرزه ها و رقاصه ها فرار کردند رفتن خارج این دفعه هم همین میشه و جایگزینش باید افراد جوان و متعهد و متخصص بشوند
کمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۳۸
۱۲
معتمد آریا زمانی پارچه سبز اموی برسر کرد بوسیدن چیزی نسیت اگر خیلی نارحتید ... چیز های دیگری را می تواند .... و دوست دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کارش افتضاحه ولی فحاشی نکین!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۷۵
۱۳
بیش از این از این تیپ آدم نما ها انتظاری نیست . فکر می کنند که بیگانگان دلشان برای مسلمانان می سوزد . واقعا جای تاسف برای افرادی که با سوت ودست بیگانگان اصل خودشان را فراموش می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۸۷
۱۴
یعنی اگر سینما نبود مردم عشق و صلح و دوستی را نمی آموختند؟!!!!!!!!!! واقعأ که عجب منطقی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برعکس در اغلب موارد سینما خشونت ، بی بند و باری و بی عاطفگی رو یاد داده است . و بسیاری از دست اندرکارانش از بزرگترین مفسدان اقتصادی بدترند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۴۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۱۳۹
صراط ،بابا خیلی تابلو منفی مثبتها رو کم و زیاد میکنیها.
زشت زشت زشته،از این کارا نکن.
آرا رو دستـــــــکاری نــــکن.
باحال
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
توهم تقلب هنوز در بعضي از دوستان ديده ميشه!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
به نظر من اشکال فنیه چون توی همه نظرات این قضیه دیده میشه ! شاید هم برای گرم کردن تنور انتخابات باشه ، البته اگر بدبین باشم باید بگم دم انتخابات صراط خودش اینکارو میکنه که امار بیننده هارو بالا ببره برای اینکه بگه من از هرکسی حمایت کنم تو مجلس رای میاره !
sana
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۰۲
۱۵
حالم به هم میخوره از معتمداریا،فراهانی،فرهادی و همه آدمهای فاسد سینما

اصلا مگه تو بازیگرا آدم مومن و مسلمان واقعی هم پیدا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به قول اقای سلحشور فضای سینما اینطوریه و من هم مثل ایشون از این اتفاقات اصلا تعجب نمیکنم،فقط از این تعجب میکنم که چرا بجای برخورد با این آدم ها و رفتارهای کثیف و ضد اسلامیشون بهشون جایزه هم میدن؟؟
هر کسی هم طرفدار این آدمها و کارهاشونه بدونه که اینجا جایی براشون وجود نداره میتوننن برن کشورهای دیگه و هر غلطی که دلشون میخواد بکنن
نسلهای قبل برای به دست آوردن جمهوری اسلامی و حفظش از جونشون گذشتند اگه لازم باشه ما هم برای حفظ جمهوری اسلامی ایران جونمون رو فدا میکنیم

لبیک یا خامنه ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الان دارن یه عده فضای غالب سینما را شبیه به خانه های فساد درست می کنن باید مقامهای ارشد فرهنگی نظام وارد این مقوله بشن اول اینکه فضای عمومی سینما را از کثافات داخلی و اذناب خارجی پاک کنن چون در محیط مسموم همه فعالیت ها بی فایده است دوم اونایی که مرتکب افتضاح های اینچنینی و عبور از خط قرمز شرع می شوند برخورد مناسب و قاطع بشود سوم جذب نیروهای جدید با همکاری باقیمانده که مشکلی ندارند چهارم از جوسازی های خارجی ها و داخلی های وابسته نترسند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سینما باید تعطیل بشه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سینما بد نیست، فحشا بده
مهدي.م
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر چرا اسم فرهادي رو در كنار آن دو وطن فروش مياوري؟!
گرچه دليل جايزه گرفتن جدايي نادر از سيمين غير سياسي نبود ولي ايشان فيلمي بر مبناي ديدگاه خودشان ساختند و براي ما محترم هست. انصافاً فيلم بدي هم نبود. گرچه مقداري سياهنمايي داشت.
'' نسلهای قبل برای به دست آوردن جمهوری اسلامی و حفظش از جونشون گذشتند اگه لازم باشه ما هم برای حفظ جمهوری اسلامی ایران جونمون رو فدا میکنیم''
احسند
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي مهدي.م

دشمن هفت خط تر از اونيه که فکر کني

پس کي ميخواين دست دشمنو بخونين

شاخص امام را يادتون رفته

هروقت دشمن از شخصي تعريف يا حمايت کرد بدونين اون شخص مشکل داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باحال تا اونجایی که ما میدونیم غرب همیشه از امام با احترام یاد میکرد بخصوص اون اوایل !
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به ناشناس عزيزي که ميگه غرب از امام به احترام ياد ميکرد:

خروسه که لاي دندوناي روباهه گير کرده بود
بهش گفت:
"چون من خروس مؤمن و باخدايي هستم
لطف کن و حالا که لحظه مرگ منه اسم يکي از پيامبران را بر زبان بيار!!!!"
اما ظاهرا روباهه که خيلي دغل بوده اين وسط کدوم پيامبر را انتخاب مي کنه؟؟؟
*جرجيس*

خودتم خوب ميدوني
در برابر انسانهاي بسيار بزرگ
هر کوچک و بزرگي مجبوره سر تعظيم فرود بياره
غرب که نخوده!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید
من ربط داستان خروس رو به مطلب نفهمیدم .
دوستان اگه فهمیدن بیشتر توضیح بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اسم فرهادی را در کنار اسم اون دوتا ...... نیار...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۷
آره ما همه رو دوست داریم. خدا رو شیطون رو. دوست رو ، دشمن رو. راه رو چاه رو. همه چی آرومه ما چقدر خوشحالیم. فقط یادت نره سهم خوذتم از این آرامش ورداریااااااااااا. یاد اون ضرب المثل انگلیسی اقتادم که میگه : ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۸
۶
بابا اينهمه ادم اينكارارو كردن فاطي جونم روش غصه نداره كه
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
ما شديدا چشم به راه اون فيلم نهايي هستيم ...........!!!
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۳۳
۱۱
هر وقت که دشمن برای ما کف زد باید بدانیم راه را اشتباه رفته ایم

آقای فرهادی،گلی خانم،خانم آریا.....
به کجا می روید.
ما که از روزی که تهران به داغ مصطفی مان روشن است. راه او را انتخاب کرده ایم..
حالا
شما می خواهید خار وخس این راه باشید؟؟؟

بسم الله
سعید
|
Canada
|
۰۷:۰۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۳۵
۶۰
آقا این دفعه برگشتند همه این خانم هم لیلا حاتمی و اصغر فرهادی رو همون تو فرودگاه بگیریدشون زندانی و اعدامشون کنید راحت. دیگه چرا اینقدر خودتون عذاب میدید مگه خدای ناکرده خود آزاری دارید یک روز برای این یک روز برای فرهادی یک روز برای لیلا حاتمی لابد پسفردا هم برای یک بنده خدای دیگه! بابا مرگ یک بار شیون یکبار. همشون رو بگیرید، اول اعتراف تلویزیونی ازشون بگیرید بعد هم اعدامشون کنید خلاص! شکر خدا در اجرای قوانین الهی هم از حقوق بشر غربی هراسی ندارید پس منتظر چه هستید؟
شکر خدا قدرتشو دارید توانش رو دارید امکاناتشو دارید، همین که پاشون گذاشتن تو فرودگاه، وطن دوستی و ارزشها و اینها رو نشونشون بدید! دیگه نق زدن نداره شما که مثل ما خارج نشین ها بقول شما ترسو و بزدل که نیست. بسم الله.
ناشناس
|
Canada
سعید جان این مثلآ متلک هات خیلی تکراری شده "بگیرید و اعدامشون کنید و ..."!!! لا اقل یه کم نو آوری داشته باش!! مگه به رفتار هرکس انتقاد شد منظور اعدامه؟ این چه منطق خوبیه که شما داری؟!!
مرتضی
|
Canada
شلوغش نکن دادش
با این شلوغ کاری ها نمی تونی صورت مسئله رو پاک کنی.
اینا با هزینه این مملکت و مردم بازیگر شدند پس باید به قانون و اعتقادات این مردم احترام بذارند و دم از مردمی نزنند که دوسشون دارند و هر روز یه دسته گلی به آب ندند.
هر دم از باغ بری می رسد......
سعید
|
Canada
ناشناس جان ناراحت نشین اعتراف تلویزیونی ازشون بگیرید بندازینشون زندان. منطق بنده نیست این صحبت شما ناراحت هستید هر هفته رو یکی از اینها نق می زنید بابا ناراحتی نداره مرگ یکبار شیون هم یکبار اینکار رو بکنید ببینید مشکل حل میشه ببنید مثلاً این بنده خدا رو محاکمه کنید و محکوم کنید مشکل شما با بقیه حل میشه یا اینکه نه داستان هم چنان ادامه داره؟ چطور گیر دادن های شما تکرار نیست صحبت بنده تکراری شده؟
مرتضی جان قانون و اعتقادات این مردم رو فقط شما می دونید. خوب این ملت اگر اکثریت با شما هم عقیده بود خودشون نه نگاه فیلم ها و سریال های این خانم و بقیه اونهایی که شما مخالفت باهاشون دارید می کردند نه هرجا می رفتند دورشون جمع نمیشدند. یعنی تو صدا و سیما و وزارت ارشاد این کشور هیچکس از قانون و اعتقادات کشور و مردم خبر نداره الا شما و دوستان؟

آقا مرتضی میخواستم نظر شما رو در مورد جشنی که کارگردان فیلم اخراجی ها برای فیلمش گرفت بدونم. می خواستم شما چقدر خبر دارید از این جشن و کارهایی که توش انجام شد.
ناشناس
|
Canada
امثال لیلا حاتمی و میترا حجار و فرهادی و .... نباید جایی در سینمای کشور داشته باشند چون از این میترسن مثلا میگن اعدامشون کنید اینها اینقدر پررو هستند که بعد از این افتضاح ها میگن سرفراز بیان بقیه ..... کاریهاشون رو هم در داخل انجام بدن حتما دوباره هم بانک ..... اسپانسرشون هم بشه.اینها باید برای همیشه سینمای داخل رو فراموش کنن هر کدوم هم که میخاد بره خارج اینو بدونه سرنوشتش بدتر از فراهانیه . چون تا این مرحله رو فراهانی رفت اگه کسی بره باید جلوتر از این حرفها رو در نظر بگیره
باحال
|
Canada
سعيدجان مهربان
که از اونور آب دلت براي مردم مظلوم ايران همچنان مي تپه!
با ادبيات تر و تميزي از فساد و فحشا دفاع ميکني!!!
خوب جو را داغ ميکني و بعد نان خودت را در تنور ميچسبوني!
با زبون خوش از فرهنگ هرزگي دفاع نکن
بيا وسط حرفتو صريح بزن
چرا هربار صفت وحشي گري را به ايرانيا وصل ميکني؟!!
اين وحشي گري نيست اين فرهنگ مبارزه با هرزگيه که تو غيرمستقيم داري ازش دفاع ميکني
ظاهرا مخاطبت حکومت و مردم با غيرتن
اما در باطن داري بي محابا به اسلام حمله ميکني
شجاع باش و مردونه وارد گود بشو
حرفتو رک و صريح بزن
ناشناس
|
Canada
ما خودمون میدونیم چیکارشون کنیم فعلا نیازی به نظرات شما نیست بای بای سعید
سعید
|
Canada
باحال انگلیسی
اولاً شما جایی دیدید که بنده از کلمه وحشیگری استفاده کرده باشم؟ چرا بخودتون شک دارید؟
بنده دفاعی از فساد و فجشاء نکردم ولی بزرگ ترین فساد و فحشاء اینه که یک عده ای بدون اینکه از قانون بترسند به هر کسی و هر گروه و هر مذهبی هر چی دلشون بخواهد بگن و تو هر کلامشون یک فحش به مخاطب باشه. بنده میگم اگر شما واقعاً معتقدید اینها جوثومه فساد هستند و مشکل شما با خانه نشین کردن یا دستگیر کردن اینها حل میشه خوب بسم الله چرا نمیکنید. چرا بقول خودتون دستور خدا رو زمین می گذارید.
کی وحشیگیری رو به ایرانی ها وصل کرده چرا شما یک گروه رو مساوی با کل مردم ایران میدونید؟ مگه الان مملکت زیر سایه ولایت فقیه نیست مگه قانون نداره مگه قوه قضاییه و نیروی انتظامی مردمی نداره خوب چرا حمله؟ اگر صلاح ببیند میگیرن رودروایستی که ندارند؟ فکر می کنید نظامی که بقول خودتون ادعای همآوردی با استکبار جهانی و ابرقدرت ها داره نمیتونه چهارتا هنرپیشه و کارگردان رو به آب خوردنی محاکمه و ممنوع الفعالیت کنه از کسی می ترسه؟

شما خودتون مساوی اسلام می دونید و فکر می کنید نعوذبالله علیه السلام هستید این مشکل شماست. بیخود اسلام رو وسط نکشید تا همین الانش خیلی ها را با همین حرفهاتون از اسلام بری کردید چرا پشت اسلام قایم میشی. چرا خودتون رو مساوی با کل ایران و ایرانی میدونید؟ چطور من اگر حرفی بزنم از طرف مردم ایران سریع موضع میگیرین خودتون راه به راه از طرف کل مردم صحبت می کنید؟
حرف من رک و راستش اینکه شما خودتون هم به حرفهاتون اعتقاد ندارید. همه این فحاشی و برخورد ها خیمه شب بازی هاییه که هر از چندگاهی برای سرگرم کردن امت حزب الله انجام میدین. بین و بین الله مشکل مملکت ما فاطمه معتمد آریا خوب بگیرینش خلاص. مگه بقول خودتون اینها اعتباری بین مردم دارند مگه نمیگین اینها جرات ندارند و به همه چی اعتراف می کنند خوب بگیریدشون اعتراف بیگیرید ازشون خلاص. عین شوروی و اقمار شوروی!

انشاء الله که منتشر میشه
نورا
|
Canada
ما شديدا چشم به راه اون فيلم نهايي هستيم ...........!!
با حال جان جمله ی بالا روکه تو گفتی،چقدر با منطق اسلام هماهنگه؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۷:۱۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۷
اون موقع که سینما و تلویزیون نبود مردم آرامش بیشتری داشتند چرا؟ چون این دو در خدمت برنامه های سرمایه دارها و سیاست مدار ها هستند
نورا
|
Netherlands
اون موقع که غار نشینی بودمردم آرامش بیشتری داشتند چرا؟ چون از کرایه خونه خبری نبود!!!
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۴۲
۱۳
درود بر سلحشور . ..... كه ديگه شاخ و دم نداره بابا بازم بگيد بنده خدا دروغ گفته
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا دروغ گفته!
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۸۷
۹
صراط دمت گرم که اطلاع رسانی میکنی.خدابه دل وچشم و گوش خیلی ازهمین آقایان وخانمها که نظر میدن مهرزده با این کارشما خیلی ازمردم باطن این تدلیس گران رامی شناسند ادامه بده. ماباکسی عقداخوت نبسته ایم.
ففف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۲
۶
اینکه یه هنرمند ایرانی در عرصه های بین المللی جایزه بگیره خوبه اما اینکه ایران وایرانی رو زیر سوال ببره بده اگر ناراحتیم ویا معترض به خودمون مربوطه ونباید در صحنه های بین المللی مطرح بشه واگر بشه یعنی وطن فروشی وخیانت مشکل اینجاست که ما یادمون رفته که قبل از هر چیز ایرانی هستیم وباید ایرانی بمونیم
دلسوز
|
Russian Federation
|
۱۰:۰۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۵۶
۶
اختلاف نظرات در بالا برمیگرده به تفاوت در تشخیص ارزشها ، خوب یکی اینکه ناموسش را حراج بذاره ارزش میدونه ، دیگری غیرت داره حالا از نوع ایرانی یا عربی یا.....زنده باد خروس
ناشناس
|
Russian Federation
تکلیف ما که خودمون ناموسیم رو مشخص نکردی اخوی...نظر بدیم یا چون ناموسیم خفه شیم :)
نورا
|
Russian Federation
دلسوز چقد نق میزنی!
ناشناس
|
Russian Federation
دلسوز نق نزده فقط یک توصیف ارائه داده . این جا کلا کسی نق نمی زنه همه صریح حرفشون رو بیان می کنند. البته غیر از نورا که انگار خیال داره شوخی کنه بجای گفتن حرف حساب.
ناشناس
|
Russian Federation
دلسوز چرا جواب ناشناس که خودش ناموسه نمیدی !؟ نکنه لال شدی !؟
نورا
|
Russian Federation
ناشناس جان
گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش!
ناشناس
|
Russian Federation
حتما حرفای تو پیغام سروشه . خیلی بامزه شد .
محمد
|
Iraq
|
۱۰:۴۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۲
۵
من کاری به این حرفها ندارم. با رشد هنر هم مخالف نیستم. با تشویق و جایزه گرفتن هم موافق نیستم. ولی بهتره برای قضاوت ریشه ای در این قضایا فلسفه هنر غرب و شرق و اسلام مطالعه بشه تا هرکسی که اظهار نظری می کنه بر اساس یک شاخص فلسفی باشه نه روی هوا. همه اختلافات همون جاست.
یکم فکر میتونه بگه که این موج جوایز اتفاقی نیست.
ن.ف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۵۳
۷
دنیابرای ثروتمندان وراحت طلبان و بی غیرتان ،گذرگاه شیرینی است،لیک ،خوب است بدانیم،در پس این شیرینی،گذرگاه صعب العبورآتش جهنم و حرارت سوزانی است که استخوان هارامی سوزاند و بعدازآن دوباره حرارت سوزان و دوباره..
"ان ربک لبالمرصاد"
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
کي به اين بنده خدا منفي داده؟؟؟!!!!
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
من منفي دادم . ايشون ظاهرا جاي خدا نشسته
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ان الله غفورالرحیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۲۶
۴
يكي از........ هاي سينماي ايران خودش رو اونور آب نشون داد نفربعدي نبود....
قطار اصلاحات ببينيم ديگه كدومشون رو توايستگاه ........... پياده ميكنه منتظريم....
یه زن از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۶۳
۷
متاسفم برای این خانم و امثال این خانم که فقط ابروی زن بودن خودشون رو بردند و این که بعضی ها گفتن به این بوسه ها به صورت جنسی نگاه نکنید این حرفهای مفت روبذار دم کوزه ابش وبخور این خانم و امثال این خانم همین و میخوان کمبود ها و نبودهاشون رو میخوان با بوسه یه یارو ارازل و اوباش جبران کنن برای جوونهایی که اینها روالگوی خودشون قرار میدن متاسفم خیلی وقته از تمام بازیگرای زن بدم میاد البته قبلش از اقایون بازیگر بدم میومد
فقط اگر یکم یکم به اخرتت نگاه میکردی به وقتی که باید جواب این خیانت ها به دینت رو بدی وقتی که باید جواب بدی چطور تو یه روز با روح نازنین بچه ها سر و کار داشتی اما الان روح مادران اون بچه ها از تو ازرده است و از تو بیزارند اینها همه جواب داره این روسری واموند رو از سرش برداره دیگه اون مانتو یا بلوز اونم نپوشه دیگه مثل گلشیفته که این خواست بهترین بازیگر زن انتخاب بشه کلا برهنه کرد اینم یه روز میشه لنگه اون
حالا نمیدونم با این ریختشون چطور میشن بهترین موندم از اینها خوشگل تر و بهتر نیس؟:))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه خبرو نخوندی خانوم؟ مسابقه انتخاب ملکه زیبایی نبوده که به خوشگلیش جایزه بدهند...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو با کارش مشکل داری یابا خوشگل نبودنش!؟
(هر چند معتقدم قیافه ش خیلی نازو مهربونه)
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم محترم اینکه آخرت مردم چی میشه مربوط به خداست. اگر حرف شما هم درست باشه و ایشون رو بخاطر این چیزها بخوان اون دنیا عذاب بدهند مسلماً کسانی هستند که خیلی بیشتر از ایشون مستحق عذاب هستند.
شما این نصحیت تون رو به مقامات نظام و کسانی که الان مسئول این وضع نابسمان اقتصادی و اجتماعی جامعه هستند هم می کنید یا فقط برای ایشون صداتون بلنده؟ امر به معروف و نهی از منکر میکنید خدا عمرتون بده ولی امر به معروف و نهی از منکر بالاترین درجه اش به قول بزرگان دین وقتیه که شما انحراف و اشکال و خطا رو در حاکمان جامعه ببینی و جرات کنی باهاشون برخورد کنی. شما تا بحال این کار رو کردی یا اعتقاد داری مسئولین ارشد این نظام نعوذ بالله علیه السلام و معصوم هستند؟

شما الان خیلی ناراحتی می تونید تشریف ببرید فرودگاه بدو ورود ایشون همین فرمایشها رو بگی ببینی اونجا چند نفر از مسلمانان با حرف و عقیده شما موافق هستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهم نیست چند نفر با عقیده آدم موافق باشند . مهم اینه که حرفت درست باشه . هر چند بعضی آدم ها کلا انگار همه جا منفورند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
قسمت دوم حرفت ناشناس جان با قسمت اول تناقض داره. اگر اینطور پس بقول شما موسوی و سبز ها هم باید ادعای حقانیت کنند. بهایی ها هم باید ادعای حقانیت کنند. طالبان هم باید ادعای حقانیت کنه
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
باز سعید منفی پیداش شد بگو پسر جان چه دیدی از سران نظام که تا حرف هرچی میشه بند میکنی به اینا این که تو نمی دونی نمازصبحت چند رکعته این که خاصیت شلغم از سبزی خوردن بشره این که بدن ما به روزی شش لیوان آب نیاز داره این که سیر خیلی بدبوی ربطی به نظام نداره ولی این که تو اینقدر عقده ای شدی شاید حالا بگو ببینم دردت چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۵۶
۳
با سلام
البته هركس از ايران بره وكشف حجاب بكنه وبرعليه ايران بزنه خودش برهنه كنه براي امثال علي ميشه افتخار يعني تو خانواده علي آقا اين جور كاره يك نوع افتخار تلقي ميشه پس علي آقا براي افتخار بيشتر بهت پيشنهاد ميكنم كه خودت يا اگر دوست داشتي اعضاي خانوادت برند تو فيلم ها كه بيشتر حد معمول لخت ميشن بازي كنند تا برات افتخارات فوق جهاني كسب كنند.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
در مورد خانواده ی دیگران حرف نزن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۹۷
۸
حالا فهميدم سلحشور راست ميگفت
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
در مورد فیلم نامه اش هم راست میگفت؟
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
غير از صحنه سازي و شلوغ کردن کاري ديگه اي نمي کني سعيدخان
هيچ وقت مستقيم وارد بحث نميشي!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده یک سئوال کردم. ایشون ادعای تقوای الهی دارند شما چرا ناراحت شدید؟ شما بفرمایید عاقبت پرونده ایشون چی شد؟
سئوال در مورد دادگاه یک فرد میشه صحنه سازی؟ دادگاه خودتون محاکمه اش کرده دادگاه آمریکا که نبوده که ناراحت میشی!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
واللا از خروس و روباه وجرجیس تو مستقیم تر بود!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عاقبت پرونده ی تو چی شد سعید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۸
۳
واقعاکه امام علی (ع):هرکه با تقواتراست درنزد خداگرامی تراست.دوستان عرب وعجم نداره مهم تقواسا.درضمن اینایی که دم از ایرانی بون میزنن،آخه شما به ایرانی بودنتونم احترام نمیزارید.کجاست نجابت زن ایران!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کجاست مردانگی و باحیایی مرد ایرانی!!!
........
|
Iran (Islamic Republic of)
و چه شد حسن کلام دختر ایرانی !!!!!!
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
عذر ميخوام ولي اين چيزي كه به نقل از امام علي گفتيد از ايات قران نيست؟ ان اكرمكم عندالله اتقيكم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
و چه شد ادب و متانت پسر ایرانی ؟!
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۳۶۴
۳
مدال ...... برا اینا افتخاره همین که .......... نفر بعدی معلوم نیست ........ اگه پات به ایران برسه میدیم تمام بچه های .... به تو ابراز عشق ودوستی کنند
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
میدیم!!!؟؟؟ناصر مگه تو کجا کار میکنی!؟
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۳
۰
حالا شما خون خودتونو کثیف نکنین به قول بابای من دعا کنید همه اصلاح بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باباتون اصلاح طلبن !؟ مگه نمیدونید اینها با هر نوع اصلاحات مخالفن و در 1400 سال پیش سیر میکنن ؟
M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۳۷
۴
واقعا راز موفقیت خانم معنمد اریا چی بوده ؟
دلمون از این می سوزه که پاک ترین لحظات بچگیمون پای درس کلاه قرمزی و آدماش رفت و آخرشم دیدیم که ... اگه واژه ی هنرمند را از این ها برداریم واقعا چه واژه های دیگری باقی می مونه ؟ با این خود فروختگی ها جز مقابله با قشر هنرمندان هیچ ضرری به فطرت لطیف و زیبای هنر ایرانی نمیزنند که ذات هنر از این ها تهی ایست .

این سخن مصرع بیت الغزل عشاق است سند عشق به هر بی سروپایی ندهند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
چشم با شما هماهنگی میکنیم.
اینطور میگه مثل اینکه معتمد آریا از خیر سر برادران بازیگر مشهوری شده. آقا هر کسی به موفقیتی میرسه مدیون شماو نظام شماست؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان دیروز که گلشیفته لخت شد گفتی دست پرورده این نظام است، ولی امروز که فلانی جایزه گرفته میگی چون موفق شده ربطی به نظام نداره!!! بالاخره کدوم طرفی هستی؟ حد اقل با خودت هماهنگ باش!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم بنده در مورد مسئله اخلاق و تاثیر عملکرد آموزشی و پرورشی نظام در مورد افراد صحبت کردم. ایشون دست پرورده نظام نیستند ولی در تحت نظام رشد کردند که سالهاست در مورد برقرار اخلاق اسلامی ادعا داره.

انشاء الله که منتشر میشه چون جواب به ایشون معمولاً منتشر نمیشه
بيب
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي سعيدخان
نظرت چيز بدي نداشت که منتشر نشه
منتها شما مثل توهم زدگان سبز که هنوز صبح نشده خودشون را برنده مي دونستن و مي گفتن اگه غير اين باشه تقلب شده
پيش از انتشار نظرت ذکر ميکني که منتشر نميشه و از اين جور چيزا!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جوابا منتشر می شه . این سایت پر از افاضات توهه . منتها حرفای تو بی مایه س . اینو به گردن سانسور ننداز.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برقراری حکومت اسلامی به این معنا نیست که حکومت بر تک تک خانواده ها اثر مستقیم می گذارد. بلکه به معنی فراهم شدن فضای اخلاقی در جامعه و جلوگیری از بروز و ظهور مظاهر علنی فساد و فحشا، و تلاش برای رشد معنوی و اخلاقی افراد است.
در این میان، هستند کسانی که از تربیت صحیح خانوادگی محروم بوده و یا تربیت درستی نداشته اند و به انواع و اقسام فسادها آلوده شده اند. مگه وقتی توی امریکا یک نفر جرمی مرتکب میشه، میرن یقه اوباما رو میگیرن که تو تربیتش کردی!!!!
چرا موفقیت افراد، از نظر شما میشه حاصل تلاش خودشون و ربطی هم به فضا و شرایط نداره، ولی اشتباه و خطای یک نفر، میشه تحت تاثیر حکومت. آیا این، نگاه مغرضانه و غیرمنصفانه در نقد یک مسئله نیست؟!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان بنظرت بعد از سی و اندی سال و بقول شما فراهم شدن فضای اخلاقی و بستر های لازمه چرا باید دادگستری ها و کلانتریها ایران وضعشون از کشورها و دولتهایی که ادعایی در این مورد ندارند بدتر باشه. چقدر وجود شما و نظام شما در اخلاقی شدن جامعه نقش داشته. الان مثلاً آمار دروغ و تقلب و دزدی و غیرهم با در نظر گرفتن نسبت جمعیت و اینها واقعاً کاهش پیدا کرده یا بدتر افزایش پیدا کرده. چطوری میشه که تو کشوری در پایتختش مردم از ترس امنیتشون خونه هاشون رو مثل زندان نرده بکشند و مرداشون شب با ترس از زورگیری و دزدی بیان خیابون.

عزیزم اوباما و دولت آمریکا ادعا نکردند حکومت اسلامی و مبتنی بر ارزشها و احیا ارزشها نکردند. شما مثل آمریکا اسلحه رو تو ایران آزاد کن ببین همون روز اول چند نفر کشته میشن. بقول خودتون نوامیس مردم در چادر و روسری و مانتو هستند آمار تجاوز و اسید پاشی و قتل ناموسی اینه اگر مثل زنهای آمریکایی میگشتند که دیگه هوا بودیم. اگر سیستم حفاظت منازل ایران و پراکندگی آنها مثل آمریکا بود که الان کسی زنده نبود.
این حرف بنده هم نیست خود نماینده ها و شخصیت ها و مقامات امنیتی نظام شما هم بارها و بارها ابراز نگرانی کردند. بالاتر از پانصد نفر در هر سال اعدام کردند( حالا چه اعدام رو درست بگیریم یا نگیریم) و کسب مقام دومی یعنی اینکه ما حداقل پانصد مورد جنایت سازمان یافته دهشتناک داشتیم. اکثر قریب به اتفاق اعدامی ها حداقل چهار و پنج فقره قتل و تجاوز به عنف داشتند.
من سئوالم اینه که بودن و نبود شماها و نظام شماها چه توفیری در این وضع داشته الان مثلاً کشورهای همسایه ما که سایه نظام اسلامی رو سرشون نیست از نظر اخلاق و امنیت و اینها وضعشون نسبت به ما چیه. خواهشاً با آمار و سند مدرک بدید. بگین چی کار کردید اقتصاد که میگین ملت ما برای غذا و لباس و اینها انقلاب نکرده در مورد اخلاق و معنویات و امنیت چکار کردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید خودتو خسته نکن . داری آب تو هاون میکوبی . اینها اگر کور نبودن خودشون همه اینهایی که میگفتی تا حالا به چشم میدیدن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا هم من همش از خودم می پرسیدم کارهای این سعید شبیه چیه . تو خوب گفتی آره آب در هاون کوبیدن . کلا کار خود تو هم شبیه گل لگد کردنه !
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دومی فکر می کنی کار خودت شبیه چیه؟
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۷
۲
حرکت خیزشی این مدل سینما گرا برای قبح زدایی ونابودی حیا خیلی وقته شروع شده کم کم نمودش داره ظاهرمیشه.
شاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۲۳۹
۴
........... كه به خاطر يه جايزه عفتشو فروخت
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو هم عفت زبانتو خیلی وقته فروختی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی می گی ما در برابر بی بند و باری ساکت بمونیم نورا خانم ؟ به این میگی عفت زبان؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ساکت نشین. رکیک ننویس که حتی صراط مجبور شه سانسورش کنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من البته رکیک ننوشته ام و کسی هم سانسورم نکرده اما شما هم ظاهرا زیادی ریلکسی!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از نقطه های اولت معلومه که سانسور نشدی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا تو تازه اومدی این جا. بچه جون من که شاهد نیستم من ناشناسم . عجب ناواردی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عفت چیه ؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
همتون سروته یه کرباسین بزرگ جون!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این چیزی که گفتی یه نوع دلبریه دیگه نه؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکسی از ظن خود شد یار من!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفای تو اونقدر پیچیده نیست . یه تفسیر بیشتر نداره.
بايرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۲۲۵
۱۲۰
اين جايزه خود فروشي چقده كه اين خانم ها تا اون سر دنيا ميرن همينجا شايد زيادتر بدن دم دست هم هست رنج سفرو اين هم بدنامي را مردم متوچه نمي شن آقا من جايزه بيشتري ميدم نبود..........؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شما رو برای خانم های دور برت نگه داره عزیزم. شما که خدای نکرده اهل این برنامه ها نیستی که میگی جایزه میدم.
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۲۰
۲
نورا انگاری بشدت بیکاری
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کی جواب شما رو بده بیکاره!
منطق برادر بسیجی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
و هرکس برخلاف شما صحبت کنه وابسته به رژیم و برخوردار از وام و تسهیلات فراوان!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اما سعید به نظر من رکورد بیکاریه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی داری میگی هر کی جواب شمارو بده از سر بیکاریه!؟
یه ذره اعتماد به نفس داشته باش،اونقدرا هم که فکر میکنی بی ارزش نیستی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه هر کس وقت خودشو رو این جا تلف کنه برای مبارزه با حرف حق ( حقی که در نهایت به کرسی می شینه) هم بی مغزه هم بیکار .برای ناشناسی که از علامت تعجب استمداد می کنه.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما تا بحال شنیدی که من بگم برخورد از وام هستید؟ چرا دروغ میگی؟ مگه متصل بودن به رژیم برای شما شرم آوره؟ شما که افتحار میکنید. البته بنده اینو نگفتم هرجا شما تهمت زدید من به شما یاد آوری کردم که با این طرز فکر میشه شما رو همه نظام متصل کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان فارسیت خیلی ضعیفه ها . من که نفهمیدم تو چی گفتی.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به بزرگواری خودت ببخش کیبوردم بعضی وقتها درست کار نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۴
۶۵
ایرانی رو چه به این جایزه ها و افتخارات! اینا شورجه ها دارن! ده نمکی ها دارن! شریفی نیا ها دارن! داشتن هر چیزی لیاقت میخواد که شما ها ندارین! برین همون اخراجی هاتون رو ببینین و در مورد سینما و فرهنگ حرف نزنین که آبروی هرچی فرهنگه بردین! واقعا راست میگن که یه سری شستشوی مغزی شدن!!! متاسفم برای همتون که بجای اینکه افتخار کنین که این جایزه رو یه زن ایرانی برده، فقط و فقط به حاشیه ها توجه میکنین!!
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب نوشتي ولي چرا براي اثبات حرفت سعي مي كني ديگرانو خرلب كني؟ اقاياني كه نام بردي همه بر مبناي اعتقاد شون رفتار ميكنن كه ممكنه مرد قبول ما نباشه. ايا اين دليلي بر اينه كه اونا رو تخريب كنيم؟ من بازي خانم معتمد اريا رو خيلي دوست دارم و از اينكه ايشون جايزه گرفته خيلي خوشحالم و كاري هم به اين موضوع ندارم كه اون اقاي مجري ايشونو بوسيده چرا كه خود خانم معتمد اريا بايد با اين مسئله كنار بياد كه حتما اين مسئله براش حل شده اما نبايد از حق بگذريم كه كسي مانند اقاي شريفي نيا نيز بازيگر بسيار قابلي است و نبايد به امثال ايشان بي احترامي شود
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۳۷
۱
نگفتين واکنشش ............ چي بيده؟؟؟!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
به تو چه ربطی داره واکنشش ............ چي بيده فضولباشی!؟
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۸۲
۳۵
البته اميدوارم چند وقت ديگه شاهد فيلم اينترنتي ............... اين بانو نباشيم!!!
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۲۹
۵
جالبـــــــــــــــــــــــــه

من موندم

اينا که دونه دونه دارن گل ميکارن

پس چرا به حرفاي سلحشور اعتراض کرده بودن؟؟!!!
روانشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۸۱
۷
شوهرم داره اين بانو؟؟؟!!!!
بهش بگين کلاهشو بذاره بالاتر.....
بيب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۴۷
۵
خوبه حالا ذوق زده نشده تا يکمرتبه
براي تماشاگراي محترم لباساشو پرت کنه دونه دونه...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو برو جلو بوق بزن بابا!
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۷:۴۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۴
۲۳
با سلام
دوستان عزيز تا كي دنبال اين صحبتها هستيد واقعا مشكل مملكت اين است. بياييد اول پايه را بسازيم و بعد راجع به مسائل ديگه بحث كنيد. اول كار و مشكلات اقتصادي را حل كنيم تا جوونها دنبال مسائل ديگه نروند. به اميد خدا
mahdi
|
Netherlands
درسته مشکل اقتصادی داریم ولی این مشکل هیچ ربطی به اون بوسه نداره
سعید
|
Netherlands
اگر مشکل اصلی مملکت همین بوسیدن سر این خانوم خوب اومد ایران بگیرنش خلاص. خودتون که میدونید اینها همش سوژه است برای سرگرم کردن امت حزب الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۳
۷۰
صرط
چرا +و- ها رو دستکاری میکنی؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
جهت اطلاع میتونی به قسمت های دیگه سایت هم یه نیگاهی بندازی؟
چرا امثال شما فقط به خاطر مساعل سیاسی از حرکت زشتی می خواهید دفاع کنید؟؟؟
این ربطی به سیاستش نداره به بی ..... بودنش و ............
بايرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۴
۱
نبود من منتظرم ....................هرچي سرشناس تر باشه بهتره چايزه اش هم بيشتره
كوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۴
۳
آخه زن اگه ....................... ميومدي ................... چرا رفتي دس به دامن غريبه شدي.آبروي مملكتو بردي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱۲
خانم فاطمه معتمد آریا بانوی سینمای ایرن هستند.ایشان مانند اقای اصغر فرهادی باعث افتخار ایران وایرانی در سطح جهان هستند.
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي دوست داشتي جاي ايشون باشي ماچت کنن؟؟؟!!!
يا شايد مثل اصغر آقا هوس دست دادن با بانوي اول هاليوود را داري؟؟!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما!!!؟
رئوف از اردبیل
|
Germany
|
۱۶:۴۲ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱
سلام خدمت همه دوستان یه سوال دارم از کی تا حالا بوسیدن یک زن نامحرم و تنفروشی برای ملت ایران شده ارزش مردم ایران مردم غیرتمندی هستند اما تازگیا اگه نگاه کنین بعضیا دارن پوست میندازن مردم در برابر هر واکنش ضد شرع ودین باید صریح باشند نه اینکه فرافکنی کنند از کی تا حالا بردن یه جایزه ی ابکی شده افتخار ما به خاطر همین ها خون دادیم شهید دادیم یا بخاطر شرف و عزت ناموسمون به خداوندی خدا دارن شرف و غیرتمون ازمون میگیرن ککمونم نمیگزه فارس و ترک و عرب و لر هم نداره باید در این شرایط اتحاد حفظ کرد نه به توهین اینها همه ماهارو ازهم دور میکنه به قول شاعر که میگه دوست دارم کفنم پرچم ایران باشد
سندی رودهن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۷
۴
ایشان غیرت و شرف زن ایرانی را با در اختیار گذاشتن خود زیر سوال برد آیا این جایزه اینقدر ارزش داشت تا با حیثیت خود و زن ایرانی بازی کند بوسه بعدی برای جایزه بعدی درکدام فستیوال خواهد بود خانم معتمد آریا.
سلیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۶۱
۵
اینها ایرانی نیستند از اولش هم ایرانی نبودند چون ایرانی مسلمان باغیرته
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
سلیم جان تست گزینش ایرانی بودن و باغیرت بودن برگزار میکنه.
آقا این اجازه صدور مدرک ایرانی بودن و با غیرت بودن رو کی به شما داده؟ هر کسی علیه شما نیست ایرانی نیست با غیرت نیست شما و نظام مساوی ایران و غیرت هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منم مطمئنم یه رگشون ایرانی نیست ...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان امکان داره بعضی ها هم این نظر رو نسبت به شما و دوستان هم داشته باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب داشته باش عزیز ! اون جا که تو زندگی می کنی مملکت آزادی افکاره دیگه مگه نه؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورم تو ایرانه عزیزم. اینجا اگر بدون که امثال شما ها در کشور مصدر کار هستید که وضع بدتر میشد.
امين
|
Germany
|
۲۳:۳۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۳
۰
من يه سئول دارم ؟ كساني كه اهل فيلمهاي خارجي باشند و بخواهند درست قضاوت كنند بازيگران ما و فيلمهاي ما قابل مقايسه با اونها نيست حالا چطور ميشود فيلم فرهادي جايزه ميياره با اينكه فيلم خوبيه ولي قابل مقايسه با فيلمهاي اونها نيست يا بازيگران هم همينطور با بازيگران اونها قابل مقايسه نيست حالا چطور ميشود اينها جايزه ميگيرند ؟جز مسائل سياسيه ؟ چرا هيچ وقت بازيگران مخالف آمريكا و اسرائيل جايزه نميگيرند؟
نورا
|
Germany
جایزه در بخش بهترین فیلم خارجی بوده دلبندم!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
بهتره بگین جایزه نادانی نه نوبل
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نوبل یه چیر دیگه ست.این گلدن گلابه داداش!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱
نه نه بزرگ سینمای ایران که خودشو دختر 14 ساله می دونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۳
۰
هر دم از این باغ بری میرسد
اخیرا به لطف دشمنی امریکا چقدر اهالی مثلا هنر وسینما تو دنیا افتخار کسب میکنن
خدا عالمه فردا نوبت کی برسه
خبردارین فرهادی یه شترطلایی هم از ناکجاآباد گرفته؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۴
۲
با سلام این افراد به نظر من 2 حالت بیشتر برایشان ممکن نیست .............. جالب اینجاست اونوقت با قیافه حق به جانب از آقای سلحشور هم طلبکارانه انتقاد میکنند. اگر عارشون میشه بگن مسلمونیم یا ایرانی هستیم انسان که هستید حداقلش اینکه فعلا روی دو پا راه میروید. آدم بودنتان را به لجن نکشید.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما تشریف ببر دبی اونجا دخترهای فراری هموطنتو ببین بعد ببین که باید عارش بشه ایرانی و مسلمانه.
نه شب ساعت نه ده شب تو همون خیابان های مرکزی تهران یه یک ساعت با ماشین بچرخ ببین کی باید عارش بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۲
۰
چرا در مورد این بنده ناچیز خدا اینطور حرف میزنید چکار کنه کمبود داره چون تو زندگیش کسی اون رو دوست ناشته حتی خانوادهاش یک بار بوسش نکردن رفته کمبودهاشو جبران کنه حالا خداکنه شفا پیداکنه به آغوش گرم خانوادهاش برگرده.امین یارب ا لعالمین.
در جواب فتنه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۵
۳
عزیز من ایران با اسلامی بودنش سرفراز وباشکوه هست.با شهدا وامام ودانشمندان شهیدش و هنرمندان متعهدش سر فراز هست.نه اینکه با ......هایی مثل گلشیفته ومعتمدآریا.نه با سیاستمداران خود فروخته و خائنی مثل سران فتنه.اسلام که تنها برای عرب نیست فتنه سبز.
هنرمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۳
۳
مال خودشه به کی بگه ؟ به خود شیفته بگه ؟ بدن و سکس موقعی به خود طرف مربوط میشه که از کشور و مردم مایه نگذاشته باشد ، ورگرنه بعضی ها با کم و زیادش دراختیار میگذارند و کسی هم نمی فهمه ! چون از مردم و کشور مایه نمیگذاره ! و این هم مردود شمرده میشود . چه رسد به ...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۴
۳
زبان دنیا پرستان وشهوت پرستان عالم یکسان است
عرشیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۵
۲
واقعا چقدر ارزان خودش را فروخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
ايا اكر همه مثل هم باشند خوبه يا بد؟
يه كمي فكر كنيد بايد در جامعه تفاوت باشد
بايد تفاوتها باشد تا خوب را از بد تشخيص داد
اين نكته را هم بدانيد بايد به نظر يكديكر احترام كداشت
اميرحسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۶
۲
چه بلايي به سر اين جماعت داره مي آد؟خدا عاقبت همه مارو به خير كنه.ان شاء الله
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۹
۲
دست دادن - لخت شدن - بوسیدن
پیشرفت سریعی در این زمینه داشتیم
خدا گند بعدی رو به خیر کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۴
۲
واقعاريشه اين بازيگران و اين که قبلا چي و کجا بودندوسوادشان(فهم هنري اجتماعي و سياسي) الان چقدراست بايد تامل کرد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۴
به صراط که فقط یه خبرگزاریه چه ربطی داره که نفر بعدی کیه
فضول.............
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۸
۴
ننگ به هرچی اسم زن اگر این بی حیاها زن هستند
....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱۰
خاک بر سر اونهادی که نمی تونند ببینند یکی موفق میشه و همش اونجاشون میسوزه بدبختها
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۳
خاك بر سر كساني كه به بووووس دادن يك ايراني افتخار ميكنن نه به استقلال و آزادي و پيشرفت هسته اي و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۷
چقدر مظلوم بود خاتمی اگردوران اوبود می گذاشتند حساب او البته مردان خدا همیشه مظلومند انبیا ائمه این سنت روزگاراست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۵
۲
............. معتمد اریا....حداقل به احترام حضرت فاطمه برو اسمتو عوض کن..... ......
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه قائم مقامی هم باید اسمش رو عوض میکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف من در مورد دخت پیامبر اسلام ! سرور زنان بهشت و این بازیگر بی دینه ...اینی هم که تو گفتی نه میشناسم نه میخوام بشناسم
علی اکبر
|
United States of America
|
۰۲:۱۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
بابا برید خودتونو درست کنید . دارن مملکتتونو حراج میکنن حالا ایراد به یه بوسه میگیرید. دارن دخترهاتونو صادر میکنن به کشورهای عربی، حالا دم از پاکدامنی و درستکاری میزنید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
بیایدتنگ نظری را کنار بگذاریم وکمی ازغیرتمان را برای این کودکان. زنان وپیرزنان گرسنه بکار ببریم صبح که از خانه بیرون میآییم تابه محل کاربرسیم صدتا گدا سرراهمان سبزمیشودوروزبه روز تعدادآنها بیشتر میشود
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱
چرا اصل مطلب یادتون میره خانمی که یکی از بهترین بازیگرای ایرانه ولی متاسفانه بازیگرا از اون نقشایی که بازی میکنند درس نمیگیرند این روبگم ننه گیلانه سینمای ایران یادش رفته نقشهاشو تو فیلما
در به در
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
ببخشید من یه سوال برام پیش اومده
اینکه ایشون فرموده بودن توو ایران یه سری اتفاقات و روابط خاص نیس منظورشون چی بوده؟
اگه منظورشون روابط زن و شوهری خاصه .....................!
بی آزار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
بزرگترین دشمن انسان جهل ونادانی است آدم نادان همه رادشمن میداندوبه همه چیز بدبین است وبه موقیتهای دیگران حسادت میکندوهم این دنیاوهم آن دنیا رابرای خودجهنم میکندوچون برای دیگران نمی توان ثصمیم بگیرد دایم درحال سوختن است
سليم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
سعيد و نورا كال سفسطه كاريد ها...از كل حرف هاتون يه نكته در نيومد بفهميم چي ميخواين شايد كمكي ازمون بر بياد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
کاش ما هم بودیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۳
۰
اشكال ندارد اين مدل زياد آمده ورفته ولي هميشه كسي ماندگاراست كه حريمها را درهمه شرايط حفظ كند.
ساشا
|
France
|
۱۰:۳۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
سلام به همه نمی دونم چی بگم یه عمر ما رو بازی دادن و ما رو از اون هدفی که داریو دور کردن خودشون تو تخت خواباشون از هر قومی خوابیده ولی جایزه گرفتن یه ایرونی رو نمی تونند بببینن چرا چون واقعیت رو در موردشون (سیاست ایران)میگه ما هم مییایم در موردش با هم بحث می کنیم فارغ از سیاستمون و اقتصادمون فارغ از این همه ادم بدبختی که تو اجتماع هست فارغ از این همه جوون که واسه یه هدف پرپر شدنن ولی ما یادمون رفته . به جای اینکه بییایم در مورد مشکلاتمون فکر کنیم به چه چیزی فکر می کنیم خدا خودش ما رو به راه درست هدایت کنه
فدائي رهبري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
بابايكي يه كاري براي اين سعيدونوراپيداكنه مردن ازبيكاري وحرف چرت وپرت
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز