سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ساعت :
۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳
لیلا حاتمی:

وقتی در جامعه اسلامی فیلمی با صحنه های خصوصی نمایش داده می شود خوشحال می شوم!

چیزی که سینماگرهای ایرانی می شناسند، همین است که با ترفندهایی که شاید خیلی وقت ها موجب خلاقیت بیشتری هم بشود، بتوانند این محدودیت ها را پشت سر بگذارند و بر آن چیره شوند.
کد خبر : ۵۰۱۴۸

"صراط" -  چندی پیش لیلا حاتمی به عنوان تنها داور ایرانی بخش مسابقۀ اصلی فستیوال فیلم مراکش عازم این کشور شد. هیأت داوری این جشنواره را تعدادی از بازیگران و فیلمسازان مشهور بین المللی مثل امیر کوستوریتسا (کارگردان، بازیگر و موسیقیدان صاحب نام اهل صربستان و رئیس هیأت داوران این دوره از جشنواره) تشکیل می دادند. امسال پس از حضور «جدایی نادر از سیمین» در جشنواره های جهانی و بعد از اکران فیلم در کشورهای مختلف، لیلا حاتمی تبدیل به چهره ای بین المللی شد و بسیاری از رسانه های خارجی با او به گفتگو نشستند.

به گزارش سرویس جامعه صراط، یورونیوز در حاشیه جشنواره مراکش با لیلا حاتمی دیدار و گفتگو کرد. حاتمی در بخشی از این گفتگو با اشاره به اینکه اتفاقات سیاسی همیشه بر تصمیم گیری های سینمایی تاثیر می گذرد گفت: این پدیده جدیدی نیست و سینماگرهای ایرانی از اول با این روش کار کرده اند. بعضی از دوره ها، فشارها سخت تر می شود و بعضی دوره ها راحت تر می شود. به هر حال چیزی که سینماگرهای ایرانی می شناسند، همین است که با ترفندهایی که شاید خیلی وقت ها موجب خلاقیت بیشتری هم بشود، بتوانند این محدودیت ها را پشت سر بگذارند و بر آن چیره شوند.

این بازیگر زن سینمای ایران در پاسخ به این سوال که مراکش کشوری اسلامی است اما فیلم افتتاحیه جشنواره از نظر هنری بسیار آزاد بود. وقتی این فیلم را در یک کشور اسلامی مشاهده می کنید چه احساسی دارید و آیا به نظر شما می توان این فیلم را در ایران نمایش داد؟ اظهار داشت: یک جامعه ای که دینش اسلام است و آنقدر انعطاف دارد که می تواند در سالن سینمایش فیلمی را نشان بدهد که دارای صحنه های خصوصی تری است که غالبا در یک جامعه اسلامی نمی بینیم، برای من خوشایند است. البته موجب حسودیم نمی شود. وقتی این تحول را می بینیم و چندگونگی فرهنگ ها و عقاید متفاوت را در یک بستر اسلامی مشاهده می کنیم، بسیار لذت بخش است.

لیلا حاتمی در پایان گفتگویش پیرامون آزادی بیان هنری در ایران اینگونه توضیح داد: ایمان دارم که مردم کشورم انسان های با ذکاوتی هستند و خیلی خوب می توانند احساسات هنریشان را بیان کنند.

گفتنی است پیش از این نیز حاتمی در مصاحبه با یک روزنامه مراکشی صحبت هایی کرده بود که در نوع خود جالب توجه است و نشان از اختلافات جدی فکری جامعه هنرمندان با قاطبه مردم دارد. به نظر می رسد خودداری از حضور در میان مردم و زندگی با اقشار خاص که دغدغه هایی متفاوت با اکثریت جامعه دارند علت این اظهار نظر های متناقض بعضی از هنرمندان در مجامع بین المللی است.
 
نظرات بینندگان
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۴۳
۳۰
اصولا از نظر شما اسلام و احکام شرعی زمانی خوب هستن که همه چی حلال باشه ... یعنی زیاد خوش بحالتون بشه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
و البته اسلام و احکام هم فقط همین هاست
نه در مورد دروغ چیزی گفته نه تهمت زدن و غیبت کردن نه در مورد فحاشی نه در مورد دزدی و اختلاس در مورد زور گفتن به مردم و تجاوز به مسائل شخصی افراد و برملا کردن زندگی خانوادگی افراد نه در مورد بباد دادن بیت المال . فقط در همین زمینه ها که این برادرها ادعا دارند اسلام صحبت کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید اتفاقآ روحانیون و علمای دینی درمورد همه اون گناهانی که شما اشاره کردی، زیاد به افراد جامعه توصیه می کنند و هشدار می دهند. ولی این مسئله دلیل نمیشه از مفاسد اخلاقی که میتونه زمینه ساز خیلی از این گناهان و انحرافات باشه، غافل بشیم.
توجه به یک امر نباید موجب فراموشی امری دیگر شود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید حرف حق تلخه ؟؟ اگه ناراحت نمیشی تووی قرآن در مورد منافقها هم زیاد صحبت شده !!! طفلکی آقا سعید !!
دوست ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاسعید شما هم که فشار به هرجاتون می آید یه سر فریادتون به اختلاس میرسه.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف حق!!!!
حرف حق شما!
منافق!
ترا خدا بس کنید از این توهم خداگونه بودن!
حرف حق این نیست که اینها اختلاس و دزدی به کجا میرسه؟
حرف حق این نیست که حاشیه نشین ها شهر من کرمانشاه چرا باید با این فلاکت زندگی کنند!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید اینایی که گفتی حقه حرف ما هم هست ... اما این باعث نمیشه که مواضعی رو اتخاذ کنیم که کلیت اسلام و نظام و انقلاب رو زیر سوال ببریم .... این باعث نمیشه که بگیم ما شاه میخوایم .... حکومت سکولار میخوایم .... دین و دینداری خوب نیست ... با ولایت ضدیت کنیم .... شیرفهم شدی ؟
تو از اساس با اینا مشکل داری حالا دست به دامن نقایص و معایب میشی که هدفتو توجیه کنی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
تو ازکجا فهمیدی از اساس مشکل داره علم غیب داری؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین تو فکر کن داریم !!
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۱۸
۶
"لیلا حاتمی در پایان گفتگویش پیرامون آزادی بیان هنری در ایران اینگونه توضیح داد: ایمان دارم که مردم کشورم انسان های با ذکاوتی هستند و خیلی خوب می توانند احساسات هنریشان را بیان کنند."
صراط!شما جمله حاتمی رو کمی درست کردید فقط کافی بود اون لحظه ای رو که داشت این جملات رو میگفت می دیدید خیلی قیافش دیدنی بود اشکش داشت در می اومد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وای ننه.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۲۲
۴۰
از لیلا حاتمی که در دامان امثال مادرانی چون زری خوشکام (یه سرچ کوچولو کنین میفهمین)بزرگ شده اند انتظار بیشتری نمیرود همینکه حداقلها رو هم رعایت میکنند باید ازشون تقدیر کرد...
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
راس میگی از کافی نت جهنم سرچ کردم واقعا عکسای یزیدی بود
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
باز ادب و اخلاق ارزشی ولایی شما گل کرد. باز یکی برخلاف میل شما صحبت کرد سریع بجای جواب منطقی دادن رفتین سراع نوامیسش
بخدا ماکیاولی باید پیش شما لنگ بندازه که برای چهار روز قدرت دنیا از هیچ کاری و حرفی پرهیزی ندارید.

دیگه چی بگو بلکه آروم بشی. مادرش اینطوری فلان...
بین و بین الله اگر ما هم اینطور چیز ها رو راجع به مقامات نظام و روحانیون وابسته می نوشتیم صراط منتشر می کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید خان اینها به این نوع سبک زندگی که شما بهش میگی فحش ناموسی، افتخار می کنند. بله برای ما هم بی قید بودن زن ناپسند هست، ولی برای این قشر غرب زده، امری عادی محسوب میشه. لذا بهشون فحش ندادیم، سبک زندگی شون رو بازگو کردیم.
درمورد سران نظام هم، سایت ها و وبلاگ های ضد انقلاب، شب و روز دارند در قسمت های مختلف از جمله کامنت هاشون، رکیک ترین ناسزاها رو به مسئولین نظام و مردم طرفدار اونها میدن، برو اونجا شاید متوجه بشی معنی فحش رکیک یعنی چی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا سعید شما چرا ناراحت میشوی ؟ خوب وقتی که یک نفر در یک خانواده با طرز تفکر لخت بزرگ شود باید هم از دیدن صحنه های خصوصی خوشحال بشه چون عمری با این محیط انس گرفته ولی از بد روزگار ایشان اکثریت ملت ایران با این روش بزرگ نشده اند و بهتر است ایشان برود همان غرب ......................... دیگر هیچ نگرانی هم نخواهد داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وای چه مامان .... ای
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
و هم اینک سعید در مقام وکالت مدعی العموم افراد دارای مشکل با دین و شرعیات !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد از کجا میدونی مادرش شاید توبه کرده باشه . یه درصد احتمال بده اون دنیا بخاطر اینکه گذشته این خانم علنی کردی مجبور بشی جواب پس بدی .
راضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد واقعا برات متاسفم. برای تو و امثال تو و خانواده ی تو و همه ی کسانی که با تو موافق اند متاسفم. همین و می تونم بگم
دوست ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعیدکسایی که خودشون رو به خواب زدن نمیبشه بیدارشون کرد. وقتی یه نفر با منطق بی منطقی حرف میزنه با ید با همون منطق جوابشو بدی.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
من یادم نمیاد آیت الله خمینی و هیچ کدام از روحانیون آن موقع که در رهبری با ایشان همراهی می کردند مثل مرخوم مطهری، بهشتی مفتح، باهنر و غیرهم یکبار از این شیوه برای برخورد با مقامات حکومت پهلوی یا دشمنان ایران مثل صدام حسین و اینها استفاده کرده باشند. بهرصورت این طرز حرف زدن ها و استدلال کردن برای توهین به نوامیس هر کسی عاقبت خوشی نداره بخصوص برای کسانی که ادعا ارزشها و اخلاق و اسلام رو دارند و بخوبی نشون میده که پشت سرهمه اینها چه شخصیت دارند
ممل جان بنده وکیل مدافع کس خاصی نیستم ولی شما و سایر دوستانی که نظر میدین همیشه ادعای وکیل مدافع بودن اسلام و ارزشها و مردم و ایران رو داشتید و دارید
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید ما چون مسلمونیم از اسلام دفاع میکنیم این یه چیز طبیعیه ! اما اینکه شما فقط از هر چیز و هر فردی که با اسلام یا ارزشهای اسلامی تقابل داشته باشه و غربگرایی رو ترویج کنه دفاع میکنی چی باید برداشت کنیم ؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بله از فحاشی ها و اینکه در جواب اظهار نظر یک فرد به مادرش گیر میدین مشخصه که چقدر مسلمان هستید و با تقوا!

بنظرتون مسئولین صدا و سیما از وضعیت ایشون خبر نداشتند که اجازه دادند خودش و پدرش در تلویزیون کار کنند؟ یا الان کشف شده وضع مادر ایشون چطوری بوده؟ اگر موافق میل شما بود که جز قدسین بود!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید قروقاطی نکن مسائلو با هم .... ما که معصوم نیستیم قطعا ممکنه از هر 10 تا کار و حرفمون کلی ش مشکل داشته باشه اما خب مهم اینه که سعی کنیم معایب مون رو کم کنیم ... اما حتما اینطوری نیستیم که مثل جنابعالی تا دست به قلم یا کیبورد که میشیم مثل کنیز حاج باقر از صبح تا غروب غر بزنیم به اسلام و مسلمونی و بالعکس غرب و بی دینی رو ترویج کنیم ... ولایت و ولایتمداری و بچه حزب اللهی ها رو بکوبیم و بالعکس از هر چی که با اسلام و شعائر اسلامی در تعارض هست تجلیل کنیم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۳۴
۱۵
این قاطبه مردم که میگید منظور دار و دسته خودتونه دیگه !؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
منظور همه انسانهایی هستش که از نمایش لحظات خصوصی خودشون و دیگران خوششون نمیاد و براشون خوشایند نیست
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
""لحظات خصوصی""!!؟
برا امثال اینا با این تفکرات که جزء افتخاراتشونه
پيام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۱۳
۳۳
راست ميگه بايد كارگردان كيف انگليسي در سكانس تجاوز زندانبان در زندان به زنيكه ليلا حاتمي نقشش را بازي كرد اجازه ميداشت اين صحنه خصوصي را فيلم برداري و بدون سانسور پخش كند . من كه حسودي مي كنم وقتي مي بينم تو كشورهاي ديگه اين صحنه ها رو پخش مي كنند اما تو ايران نه
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط محترم بهتر نیست چرندیانت بعضی اراذل رو که اصلا معلوم نست چطور به اینترنت دسترسی دارن رو حذف کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين نظر اين حسن رو داشت كه با فرهنگ بالاي اسلامي جناب آقاي پيام آشنا شديم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۲۸
۲۷
درود بر لیلا حاتمی ..منظورش ازادی بیان هنری بود تحریف نکن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
این جمله:

"دارای صحنه های خصوصی تری است که غالبا در یک جامعه اسلامی نمی بینیم"

یعنی آزادی بیان هنری؟؟؟؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
این آزادی رو از ....... یاد گرفته دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بستگی داره بخوای تو هنر کجات آزادباشه؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا سعید شما از بس ذهنت منحرفه که حرف از خصوصی میاد یاد فیلمهای پورنو میفتی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
من اشتباه کردم معذرت میخوام
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۲۲
۱۷
جلوشو تو سینماوتلویزیون می تونن بگیرن ماهواره و دی وی دی رو می خوان چی کار کنن فکر کردن مردم میشینن فیلم های مزخرف تلویزیونو می بینن...!!!!!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
از ملت آخرالزمان هیچ چیز بعید نیست !! وقتی میریم توی خیابون و بچه هاشونو میبینیم متوجه میشیم بشقابهای 20 30 تایی روی پشت بوما چه نتیجه هایی !! در بر داره
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما بشینین با اهل و عیال فیلم زری خوشکام و امثالهم رو ببینید
ببینم آخر چی ازتون در میاد
البته داریم میبینیم
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۱۱
۱۶
ایشون میتونستن بگن هرچی خصوصیتر بهتر!پرونو میخایم چیکار!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۲۱
۱۶
بهتره ایشان اول از خودشان شروع کنند و فیلم های خصوصی خود را در بین افراد علاقمند، منتشر کنند!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نمی دانم شاید از دید شما عزیزان زندگی خصوصی یعنی فقط روابط جنسی و اینها ولی در اون مورد هم فعلاً که فلیم های اینگونه شما در دانشگاه ها و جاهای دیگه دراومده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون منظورش همون مسائل بوده. چون غیر از اون مسائل و البته استعمال مواد مخدر، چیز دیگری در فیلم ها ممنوع نیست!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا رو شکر که شما از نیت افراد هم خبر دارید...
الان مثلاً فیلم هایی که ایشون دیدند و خوشحال شدند روابط جنسی و مواد توش بوده؟ میشه اسم ببرید که کدوم فیلم بوده که ایشون خوشحال شدند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فیلمی که ایشون توش بازی کرد و کلی هم جایزه گرفت، کاملآ مطابق قوانین داخل ایران ساخته شده. حالا چه چیزی در سینمای ایران ممنوع هست که ایشون حسرتش رو میخوره، قضاوت با دوستان!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۲۴
۱۵
این نوع اسلام اسلام بی خاصیته ! اسلام امریکاییه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اسلام با خاصیتش هم در این سی و سال دیدم چه گلی به سر مملکتمون زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حد اقل دیگه نمیگن: ایرانی نمی تونه حتی یک لوله هنگ(آفتابه) بسازه و همه چی باید از فرنگ بیاد!
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
از اون گلی که از تو آستین شما رد کردن بهتره
ضمنا همونطور که رهبر بارها گفته ما به سمت اسلامی شدن میرویم
هنوز خیلی راه داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی میترسم عمر من و تو کفاف نده بلاخره اسلامی شدن این مملکتو ببینیم بخصوص نزول خوری بانکها !
دوست ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
به پرچم بالای پیامت نگاه کن بعد حرف از مملکت ما بزن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آره به سمتش میرین منتها کی میرسید خدا میدونه و به اسمش البته حکومت می کنید و خودتون رو مقدس می دانید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۷
۸
"ليلا حاتمي در پايان گفتگويش پيرامون آزادي بيان هنري در ايران اينگونه توضيح داد: ايمان دارم که مردم کشورم انسان هاي با ذکاوتي هستند و خيلي خوب مي توانند احساسات هنريشان را بيان کنند."
صراط!شما جمله حاتمي رو کمي درست کرديد فقط کافي بود اون لحظه اي رو که داشت اين جملات رو ميگفت ميديديد خيلي قيافش ديدني بود اشکش داشت در مي اومد.میخواست حرفهایی بزنه ،که اگه میزد جایی تو سینمای ایران نداشت.
بلاتکلیف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۲۱
۱۵
شماها که از من هم بلاتکلیف ترین لیلا جون! اگه این کم انعطافی رو دوست نداری بفرما پیش مینا جونت کسی جلوتو نگرفته!
راستی همچین کم انعطاف هم نیستا!!!!!!!!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
همه برن ما باشیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همه ی غرب و شرق زده ها بله برن به سوی مقصد آرزوهاشون، و سعی نکنند فرهنگ غنی اسلامی-ایرانی ما رو تغییر بدن و خرابش کنند.
برن به جایی که از نظر فکری بهش تعلق دارن!
دوست ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جون تو که رفتی ولی ما هستیم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کسی مخالفش ما حرف بزنه غرب زده و شرق زده است؟
ببخشید این صحبت های شما مثل صحبت های محمد رضا شاه پهلوی نیست؟ ایشون هم فرمودند هرکسی ناراحته پاسپورت بگیره بره
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما تعین می کنید که تعلق فکری به ایران و فرهنگ ایرانی داره؟ کی به شما این حق رو داده؟
رفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۱
۲
What???????????????????????????????
mardom kheyliiiiiiiiiiiiiii ru dsrsn!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۲۰
۱۴
بدبخت بیچاره خودشم فکر نکنم فهمیده که چی گفته.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آره خوب شما همیشه خوب می دونید که چی میگین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من تو سعید (که فامیلتم جرات نمی کنی بنویسی ) مریضی.
Dr Ray
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۵۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۱۰
۵
Shoma vaghtetan ra sarfe in adamhaye bi arzesh nakonid. Lotfan esm e honarmand ham rooye anha nagozarid. honarmand e bi ta-ahhod yek badane bi honar bish nist.
سعید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آره واقعاً تا هنرمندی مثل سلحشور و ده نمکی هستند اصلاً چرا اسم اینها رو میارین
اصلاً هیچ کس نمی فهمه اینها بی ارزش هستند و هنرمند واقعی کیه فقط شماها.
بی تعهد منظور تعهد به مقامات نظامه و حکومت اسلامیه دیگه؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
این خانم بیشتر از اینکه همرمند باشه هنر ورزه و هنر رو هرجوری که بصرفه به نفع خودش ورز میده
سعید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
"هنر رو هرجوری که بصرفه به نفع خودش ورز میده" ببین این جمله که گفته بیشتر به کی می خوره به یک شخص یا به سیستم و دار و دسته اش
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چرا میگی بی تعهد؟ نسبت به تخریب فرهنگ مردم و غربی کردن سبک زندگی ایرانیان کاملآ متعهد هستند!!
دوست ممل
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بی تعهد به همه چیزایی که گفتی. اون دوتا روهم علم میکنیم تاکورشود آنکه نتواند دید....
سعید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
فرهنگ مردم!!! یا فرهنگ شما؟؟؟
اون وقت جالب اینجاست که به بقیه مگین چرا بجای مردم حرف می زنید
هرکسی برخلاف میل شما زندگی کنه فرهنگ غربی داره؟؟؟
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۱۹
۱۰
کاش لا اقل مقداری از احکام اسلامی را می دانستید. کاش مختصات کشور اسلامی را می دانستید تا هر در و دوکانی را کشور اسلامی نگویی.
البته شاید منظور ایشان اسلام آمریکاییست!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مختصان کشور اسلامی اینه که فقر و بیکاری و قتل و تجاوز و اختلاس و اعتیاد و حاشیه نشینی توش بیداد کنه و هیچ کس هم حق نداره انتقاد یا مخالفتی بکنه چون تبدیل میشه به اسلام آمریکایی

اسلام هم فقط با شما تحقق پیدا میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
په نه په اسلام با پرزیدنت اوباما و دیوید کامرون تحقق پیدا می کنه. عراق و افغانستان و ویتنام و جنگ های جهانی و... !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید اگر فکر می کنی که اقتصاد و سیاست و آموزش و پرورش و دانشگاه ما اسلامی شده باید بگویم که سخت در اشتباهی. علت این مسائلی هم که می گویی بخاطر پیاده کردن اقتصاد لیبرال دانشگاهی با علوم غربی و... است. بارها از زبان امام جامعه شنیده شده که در کشور به عدالت نزدیک نشده ایم و از حوزه و دانشگاه ما خواسته که الگوی ایرانی-اسلامی را تدوین کنند. آیا در دولت هاشمی که صراحتا خود را لیبرال می دانستند اسلام پیاده شد؟آیا در دولت خاتمی که فرش قرمز برای فیلسوفان غربی پهن می کرد اسلام پیاده شد؟در دولت احمدی نژاد هم به همین نسق. اساسا ویژه خواری، اختلاس، یا تخصیص اکثر منابع مالی یک ملت به یک درصد، از مبانی اقتصاد لیبرال است که رگه هایی از ان یا بیشتر از رگه در ایران دیده می شود.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید تو اسلام با این مشخصات رو قبول داری ؟؟

1- اسلام مد نظر بوجود آورندگان انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و دفاع مقدس

2- اسلام ضد آمریکا و ضد اسراییل و ضد انگلیس که به هیچ عنوان در مقابل این قدرتها کوتاه نمیاد

3- اسلام و شیعه متکی بر ولایت
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان اسلام فقط در این سه حالته؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان نپیچون اول جواب این سه آیتم رو بده لطفا
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۱۵
۱۷
صراط چرا فکر مکنی هرجور که فکر میکنین شماها مردم هم همونجور فکر میکنند. به عبارت دیگر چرا تو پاراگراف آخر جای مردم میشینی نظر میدی. یک کلام بگو من بدم میاد ازش خلاص. دیگه افکارتو به نام مردم نزن!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا بحث صراط و مردم ایران نیست عزیز جان
هیچ انسانی از اینکه لحظات خصوصی زندگی انسانی روی صحنه بیاد خوشنود نمیشه حتی حیوانات هم بجز چند مورد خاص اینو فهمیدن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
رضا جان شما فکر کنم روابط خصوصی ررا فقط روابط جنسی می بینید عزیزم مشکل همینجاست ولابد تصورتون اینه که این بنده خدا گفته این صحنه ها هم باید باشه. من متاسفم که عزیزان زندگی خصوصی رو فقط اینها می بینند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جون نکنه وکیلشی؟!
آخه نظرات گهربارت همه جا هست.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۱۸
۱۱
اگر قرار بود اسلام را افرادي مثل ايشان تفسير كنند، الآن سال‌ها از به خاك‌سپاري آن گذشته بود!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
الان یعنی اسلام زنده است با شما؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه اسلام با رضا خان انگلیسی یا محمدرضای امریکایی زنده بود!! یا شاید هم حسنی مبارک و بن علی و قذافی و عبداله صالح!!
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
افرين سعيد. واقعا كه مدتهاست از خاكسپاري اسلام و كلا اخلاق در اين مملكت گذشته است .
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید حداقل مرده نیست با امثال شما !!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دلاور و ممل عزیز
اگر منظورتون از اسلام نظام اسلامی و مقامات نظام و قدرت و مقام برای شماست بلی حرفتان درست است! لابد هر کسی هم که برخلاف شما باشه باید با رضا خان انگلیسی و اینها باشه.
شما بفرما الان منظورت از این که اسلام زنده است با شما چیه؟ الان بغیر حفظ یک سری ظواهر از دین از اصل دین که دروغ نگفتن، دزدی نکردن، زور نگفتن و اعتقاد محض به خداوند یکتاست چه چیزی در جامعه حاکم شده. مثلاً در این سی و اندی سال آمار قتل وجنایت و دزدی و اختلاس و تجاوز و اعتیادمون کاهش پیدا کرده. آمار اعتماد مردم به همدیگه و راست گویی و پرهیز از ربا و دلالگری کاهش پیدا کرده بغیر از مصادره قدرت توسط گروهی از روحانیون و سپاهیان چه چیزی متحول شده؟ مثلاً اگر پهلوی یا هر رژیم غیر مذهبی دیگه ای بود ما نیروگاه اتمی نداشتیم تاسیسات گازی نداشتیم راه آهن نداشتیم فرودگاه نداشتیم. الان کره جنوبی ترکیه مالزی، برزیل و اینها همه بدبختند هیچ پیشرفتی نکردند؟ شما بفرما اسلام شما چطوری زنده شده بغیر از اینکه شماهاو بزرگان شما رو بر مسند قدرت گذاشته باشه
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان چن جا ازت سوال کردم ولی جواب نمیدی ! خب حالا شما بگو مصداق ت از اسلام خوب ! و کشور اسلامی خوب چی هست ؟ و کجاست ؟
اسلام خوب رو نام ببر کجا داره اجرا میشه ؟
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۱۸
۱۲
همان بهتر که این بازیگران از ایران بروند و مانند گلشیفته فراهانی بازیچه و اسباب بازی دشمنان ایران بشوند لیاقت اسلام ناب محمدی و حکومت اسلامی را بعضی از اینها ندارند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعاً لیافت میخواهد. ندیدی الان چه گلستانی شده ایران با حکومت اسلامی و بقول شما اسلام ناب محمدیی!
هر کسی علیه شما صحبت کنه بازیچه ای و اسباب بازیه خدا رو شکر با این همه منطق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید مگه نمی گفتی افرادی که در 9 دی اومدند راهپیمایی بازیچه نظام بودند و حکومت هرچند وقت یک بار با یک وسیله ای مردم رو سرگرم می کنه؟!!!
چطور اونهایی که مخالف شما هستند بازیچه اند، ولی اونهایی که موافق میل شما حرف می زنند بازیچه نیستند!!! استاندارد دوگانه تا کجا؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضی ها می گفتند راهپیمایان نهم دی ماه بازیچه نظام بودند! الان هم ما بهشون میگیم بازیچه غرب، مگه بده؟!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید اسلام ناب محمدی دارای چه خصیصه های اصلی هست ؟ اگه منافق نیستی اصول اسلام ناب محمدی رو بگو
دوست ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
منطق ما متناسب اسلام هستش و هرچیز مخالف اسلام باشه مخالف منطق ماهستش.ما منطقمون از اسلام در می آید ولی برای شما از .... کجا در آید خدا می دونه؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دلاور با جرات بنده هیچ جا نگفتم اونهایی که نه دی بخیابان آمدند بازیچه بودند شما از خودتو حرف دهن مردم می گذارید بعد بهش استناد می کنید من سئوال این بود که اگر اینهایی که نه دی آمدند واقعاً همه مردم هستند و همه هم فقط و فقط برای حفظ نظام آمده بودند چرا شما اینها کاندیدا را به اسم ضد ولایت فقیه از انتخابات محروم نمی کنید و چرا بجای اینکار اسامی اینها را در رسانه اعلام نمی کنید و انتخاب را بدست همین مردمی که در نه دی آمده اند نمی گذارید تا آنها تکلیفشون رو در صندوق رای مشخص کنند؟
شما متاسفانه عادت دارید از هر کسی یک حرف دروغی درست کنید بعد هم به اون استناد کنید. من کجا گفته کسانی که 9 دی آمدند بازیچه بودند شما مسلمان هستید ادعا تقوی دارید به آب خوردنی حرف تو دهن مردم می گذارید

ممل جان اسلام ناب محمدی شما خصیصه اش یکی همینه که بشما اجازه میده به آب خوردنی هر فحش رکیکی رو نسبت به مخالفین و منتقدین نظام نثار کنید و ادعای ارزش مداری و اسلام و اخلاق هم بفرمایید.

امیداورم جوابها سانسور نشه
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید بنده به این ترتیب سوالی رو خطاب به شما مطرح کردم :

سعید اسلام ناب محمدی دارای چه خصیصه های اصلی هست ؟ اگه منافق نیستی اصول اسلام ناب محمدی رو بگو

گفتم اگه منافق نیستی اصول اسلام ناب محمدی رو بگو ... غیر از اینه ؟ آقای باسواد شما در جواب بنده چی گفتین ؟ تنها از جواب دادن فرار کردین و طفره رفتین !! جالبه
در هر صورت بازم منتظرم تا جوابتو بخونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا وابستگان به القاعده در امریکا اجازه فعالیت ندارند؟ لابد به خاطر محبوبیت شدید القاعده در امریکا ؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا نکنه خودشیفته هامون بیشتر بشن.در غیر این صورت آبرویی برای زن ایرونی نمی مونه.
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۱۲
۲۰
از كجا مطمئني نظر اين بازيگر خوب سينما با قطبه ملت فرق دارد؟ چرا حتما بايد يه پرازيتي اين وسط بندازي؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا متنو خوندی؟؟؟؟
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
من متنو خوندم اما انگار شما توي جامعه زندگي نمي كني. شما واقعا نديدي كه مردم دينمدار ما با چه حرص و ولعي بدنبال ديدن كليپ هاي خصوصي ديگران هستند.
بای بای
|
Germany
|
۰۴:۳۴ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۸
۹
صراط هرچی بدو بیراه بهت میگن واقعا حقته . چون نظرات خودی ها رو حذف میکنی اما بقیه که بدو بیراه میگن علیه نظام مزخرف میگن رو میگذاری . چیزی که زیاده خبرگذاریه
سعید
|
Canada
|
۰۶:۵۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۱۴
۲۱
بگیرین بندازینش زندان یا حبس خانگیش کنید از این حرفهای نزنه دیگه بقول خودتون از فعالین فتنه و سران فتنه بالاتر نیست.
بهش بگید من بعد با شما هماهنگی بکنه موقع حرف زدن مثل کره شمالی!

"نشان از اختلافات جدی فکری جامعه هنرمندان با قاطبه مردم دارد"

ببخشید منظور از قاطبه مردم یعنی خود شماها و مقامات نظام دیگه؟ یکی از دوستان ناشناس بود که میگفت از طرف مردم حرف نزنید الان کجاست.
خوب شد فهمیدیم صراط و دوستان قاطبه مردم هستند!!!!.
"خودداری از حضور در میان مردم و زندگی با اقشار خاص" جداً شما یک آینه بگیرید ببنید این حرفهایی که زدید به کی بیشتر می خوره یعنی الان شما در قاطبه مردم حضور دارید؟ اگر قاطبه مردم یک طور دیگه هستید پس این بنده خدا و شوهرش چطوری رشد کردند؟ فیلم ایرانی بازی کردند؟ فیلم اکشن بازی کردند؟ لابد ......... قاطبه مردم رو نشون میده!
ممل
|
Canada
همیشه طیف یزیدی در اکثریت بودن ! به کربلا نگاه کن و تعداد طرفین رو مقایسه کن ! تمایلات طیف یزیدی بیشتر اینجوری می پسنده واسه همینه که قاطبه مردم دنیا اینجوری رو بیشتر می پسندن ! هرچند شما مسوول کارای خودتون هستین و مارو جای شما نمیذارن توی قبر شما و هر کی باید پاسخگوی رفتار خودش نزد خدا باشه انشالله در زمان پاسخگویی موفق باشی سعید جان
من
|
Canada
باز این حرف زد :))
سعید
|
Canada
بلاخره ممل جان ایشون با مردم هستند یا نیستند؟
بیخود خودتون با کربلا مقایسه نکنید این قیاس کردن با کربلا رو بقیه هم می تونند انجام بدهند و بگن ما حرفمون حق بود ولی تعدادمون کم بود. کسی ادعا مظلومیت امام حسین می کنه که نه قدرت مالی نظامی حکومتی داشته باشه نه زندانی سیاسی داشته باشه و دستش از قدرت کوتاه باشه. رفتار شما البته به همه مربوطه چون دارید بر ملت حکومت می کنید! به هر کسی که اندکی برخلاف میل شما باشه بدترین و زشت ترین توهین رو انجام میدین.
ناشناس
|
Canada
راهپیمایان 9دی بازیچه نظام بودند، ولی افرادی که مطابق میل امثال سعید حرف بزنند، کاملآ خودجوش و مستقل اند!!
یعنی هرکی مخالف نظر منه بازیچه نظام هست. چه جالب!!!
سید شهاب
|
Canada
آقای سعید در کانادا،شما هم با نظر خانم حاتمی در مورد نشان دادن صحنه های خصصوی و زندگی شخصی موافقی و خوشت میاد؟ خوب بیاد ولی چه ربطی به ما مسلمونها ودیندارها داره ؟ما نمیخوایم مثل شماها برده فرهنگ غرب باشیم شماها همونجا هر غلطی خواستید در دامان مهربان غرب بکنید
مهدی
|
Canada
خیلی از چیز های ما وارداتی بود . مثل صنعت نفت ؛ صنعت هسته ای ؛ ادوات نظامی ؛ صنایع مس ، آهن ؛ خودرو ؛ پزشکی و داروسازی و .. . الحمدولله اکثر آنها به حد قابل قبولی از رشد و خوکفائی و استقلال رسیده اند ؛ الا هنر سینما و تئاتر ؛ که برخی از اهالی آن از استقلال فکری و عملی و کاهش وابستگی ها و رشد آثار و شخصیت ملی خودشان بیزار و گریزانند . دوست دارند از فرق سر تا نوک پا ؛ غربی و غربی تر از غربی ها شوند . بدون توجه به فلسفه الحادی هنر و سینمای غرب .
این جماعت دنبال دلند و زیر دل . باقی مسائل فرهنگ و هویت و اسلام و شرافت و .... برای آنها مطرح نیست .
ناشناس
|
Canada
هم خودمون مقایسه میکنیم هم حکومت میکنیم تا چشت دربیادسعید
سعید
|
Canada
ببخشید شما درکی از زندگی خصوصی بغیر از مسائیل جنسی دارید یا همه زندگی خصوصی شما در مسائل جنسی می چرخه؟
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۸:۱۱ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۹
۲
متاسفم
حامد
|
Canada
|
۰۸:۴۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۱۴
۲۱
آقا یا خانومی که این متن و نوشتید و این سایت خبری و اداره میکنید: این نوشتار نشان میدهد که متأسفانه شما نیز بمانند حکمران ایران آموزش شنیدن و تحمل مخالف را ندیده اید. چون جوابی هم در برابر انتقادات مخالفان خود ندارید ابتدا سعی در جدا کردن مخالفان با استفاده از کلمات و صفتهای نامناسب میکنید بعد تحقیر و در نهایت زندان یا اعدام. هم وطن شما از بنده حقیر بپذیرید که در هیچ کجای دنیا اینگونه نیست که همه مردم با هم، هم سو باشند. ولی همه در کنار هم بخوبی زندگی میکنند بدون اینکه کاری بهم داشته باشند. کسی عقاید دیگران و مسخره نمیکند، فقط گوش میده. از تمامی هموطنانی که این سایت خبری و سایتهای همراه با این سایت رو مطالعه میکنند تقاضا دارم بدون هیچ پیش قضاوتی در مورد نحوه زندگی در کشورهای توسعه یافته مطالعه کنند ویا در صورت امکان برای مدتی در این کشورها زندگی کنند. ایمان دارم که حتماً نظرشان درباره شرایط اداره حال حاضر ایران تغییر خواهد کرد.

به امید آزادی راستین در ایران
حامد
ممل
|
Canada
اقای روشنفکر !! کاش در کنار اینهمه عیار روشنفکری ! یه ذره هم از غیرت و ناموس پرستی و دین چیزی در چنته داشتی
ناشناس
|
Canada
باقالی تو از کجا میدونی هیچ جای دنیا اعدام نیست اربابانت در آمریکا روزی نیست که چندین اعدام ناحق!! نداشته باشند حالم از افرادی که همش میگن خارج اونطوری هست اینطوری نیست بهم میخوره در حالی که .... بگذریم
ناشناس
|
Canada
این موضوع یه مورد انسانیه هیچ ربطی به ایران و دین و ... نداره
مهدی
|
Canada
راست میگه حامد جان
در کشور های غربی ممکن است همسایه دست راستت یک زوج خوشبخت همجنسباز مرد باشند و دست چپت دو تا زن ، روبرو هم یه زنه با یه مرده همینطوری رفاقتی یه چند وقتی زندگی میکنن ، به نظر و عقیده ی همه اینها هم باید احترام گذاشت. حتی ممکنه یک نفر دلش بخواد با ناموس شما هم .... به نظر اون هم باید احترام بگذارید و آستتانه تحملتون رو ببرید بالا و ازندگی گل و بلبلی تون لذت ببرید.

ولی حامد جان میشه یه کم کمتر انعطاف نشون داد. حالا چون ما ایرانی هستیم و ظزفیت این همه فرهنگ رو نداریم ، شما کوتاه بیا.
شما مثل اینکه متوجه نیستی که دین غالب مردم اسلامه و خیلی ها هم نظر شون اینه که صحنه های خصوصی در آثار ویدئویی پخش نشه. حاتمی می خواد ببینه ، خوب بره ببینه و صداش رو هم در نیاره . دیگه چرا به عنوان یک هنرمند ایرانی میره ضایع بازی در میاره ، انگار تو ایران کسی نمیدونه مسائل خصوصی چیه. ما ایرانیها از هخامنشیان تا بحال ترجیح داده ایم ، حیا داشته باشیم. وقتی به حاتمی یه جورایی به چشم نماینده ایران نگاه میکنند ، حق ندارد نظر شخصی خود را بگه بلکه باید نظر غالب مردم رو بیان کنه.
منصور
|
Canada
از مختصات کشورهای توسعه یافته صدور شناسنامه به نام مادر(چون پدر مشخص نیست). عدم وجود روابط عاطفی خانوادگی عمیق که نظیر آن تنها در اسلام است البته اگر خانواده معنایی داشته باشد. وجود زن به عنوان وسیله اطفا هوس مرد که او را تا حد یک حیوان پایین آورده. اقتصادشم که مشخصه دیگه و... . لذا نیاز نیست حتما بریم. آینده-البته از الان مشخصه- همه چیز را مشخص می کند.
در آزادی بیان در ایران همین بس که امثال این خانم وبالاتر از آن فتنه گرانی مثل ها...... و خاتمی هر حرف پرتی را خواستند می زنند و کسی هم جلویشان را نگرفته
ناشناس
|
Canada
جنبش اشغال وال استریت ... !
یبفابایب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۱۷
۱۳
از لیلا حاتمی با اون ..... اش این حرفها بعید هم نیست
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۲۳
۷
خوب معنی مصداق و نمونه اسلام اموی و اسلام نبوی را دیدی . در اسلام نبوی نجابت و عقپفت و پاکی وجود دارد و انسان ها دارای حریم و شرف هستند .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
البته نجابت و عفت کلام و پاکی رو در نظرهای برادران و خواهران ارزشی ولایی بخوبی می بینیم یکی راجع به مادرش صحبت می کنه اون یکی میگه فرار کنه بره و اون یکی میگه مسلمان نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به به جناب سعید خان عالم العلما شد یکی چیزی بگه شما مدعیش نشوی ؟
جواب های هوی است
کلوخ انداز را پاسخ سنگ است.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید نظرت راجع به ولایت چیه ؟
بیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۷
۴
اسلامی که اون زن ازش اسم میبره در کدام قرآن امده ؟ بهتره اینگونه افراد دنبال ..... خودشان باشن نه نظریه پرداز اسلام شناسی و هنرشناسی و بهتره بازیگری سینما با واژه زیبای هنر بیان نشود.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اسلام دربست مربوط به شماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه پس مربوط به پرزیدنت اوباماست !!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اوباما ادعایی اسلام و مسلمانی نکرده به اسم اسلام هم حکومت نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقآ ادعای دموکراسی و حقوق بشر داره و به اسم اون حکومت می کنه. ولی متاسفانه چشم شما بر روی جنایاتش بسته است. اگه گفتی چرا؟!!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۲۳ دی ۱۳۹۰
۳
۵
خب ببینید من میگم هرکس که نمی تونه اسلام شناس باشه بیخود حرف نزنه
ماباید سینمای اسلامی رو تعریف کنیم بعد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۲۳ دی ۱۳۹۰
۷
۶
.........جون خیلی های دیگه هم خوشحال میشن صحنه های خصوصی !!!!!! شمارو ببینن ...قدم اولو بردار
پیش پیش به شوهرت تبریک میگم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جداً آخر حیا و اخلاق اسلامی هستی!
تو خیلی مرد هستی خیلی با غیرتی
دیگه نمی خواه ادب اسلامی ولایی خودت رو نشون بدی
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
جنبه نداري نيا به سايت هاي خبري
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
سایت خبری یا .....؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
سایل خبری اینجا یا سایت زرد پورنو گرافی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان تو چرا انقدر خودتو ناراحت میکنی ...چطوره که حرف من بده ونشان بی حیایی و بی اخلاقی اما حرف اون خانم ..من فقط حرف خودشو تکرار کردم ..دقت کن ...اینجاست که باید گفت قربون برم خدارو یه بام و دو هوارو........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۰
۱
۱
آقا مهدی رحمت به شیری که خوردی جواب همه پرت و پلاهای عزیزان غرب زده رو یکجا دادی بابا دمت گرم .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۰
۲
۰
طرف تا دیروز تو کرج پرونده کلاهبرداری داشت حالا شده ...
سید طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۰
۲
۲
مدتها بود به صراط سر نمیزدم بدلیل اینکه هم تهمت میزند و هم اینکه بی محابا تهمتهای دیگران را هم بیان میدارد ، امروز هم دیدم که همان بساط دوباره پهن است، دوستان عزیز و سایت محترم صراط بدانید که برای تک تک کلامی که بیان میدارید در درگاه احدیت پاسخگو خواهید بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۲۴ دی ۱۳۹۰
۳
۰
نگذاریم به بهانه هنر دینمان را زیر سوال ببرند
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۰
۳
۰
بابانفهمیدید.......لیلا خانم ریاکار مخواد تو ایران دختر وپسر همدیگر را بغل کنند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم تو تو ذهنت از روابط خصوصی فقط اینها رو می بینی مشکل از شماست. رابطه خصوصی شما در همین چیزهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روابط خوصوصی شما چیه سعید جون؟
ایران ما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۰
۵
۴
شرمندم. شماها بد نیست خودتونو به روانپزشک نشون بدید. مشکل دارید! چرا از اینکه می گه سکانس های خصوصی تر فکرتون فقط سمت کمر به پایین میره؟!
حد وسط ندارید. خدا شفاتون بده.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۰
۴
۱
هنرمند؟!!!
کدوم هنرمند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودشو ناراحت نكن. دهنمكي و تيمش هنرمندن فقط.مطمئن باش
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۵
۲
به ليلا خانم بگوييد ماهمين طوري هم شمارو مي بينيم حالمان دگرگون مي شود.واي به روزي که شماوبعضي ازهمکارانتان مثل خانم بهاره رهنماونيکي کريمي و.... را درصحنه هاي خصوصي تر ببينيم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
تقوی اسلامی بیداد می کنه برادر
خدا رحم کنه به زن و دختر ها همسایت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چقد ضعيفي دادا.
برو 2تا قرص بخور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو غصه همسایه های مارو نخور به فکر خودت باش که یه وقت...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۴
۱
هنرمند؟!!!
کدوم هنرمند؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۱
۰
هر کسی کو دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۴
۰
سعيدجان سلام-من ادم مقيد مثل اين بچه بسيجي هاوحزب الهي ها نيستم وهيچ ادايي هم ندارم که باتقوا هستم ونيز چشم داشتي هم نسبت به ناموس ديگران ندارم. ولي باور کن ازديدن بعضي ازاين به اصطلاح هنر پيشه ها حالم دگرگون ميشه چون خيلي باناز صحبت ميکنندوادا درميارند.واي به روزي که صحنه هاي خصوصي تر از انها به نمايش دربياد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
باید به سایت صراط و برادران ارزشی بابت همراهی شما تبریک گفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با رضا موافقم ...منم نه به نظام کار دارم و نه به ضد نظام ....ولی واقعا اداها و حرفهای مسخرهی بعضی از این هنرمندها حالمو بد میکنه
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۵
۰
این آقا سعید نمیدانم چه اصراری دارند از آن سر دنیا هی نظرات کارشناسی بدهند
برادر من وقتی معتقد نبودی که خدا ترا می بیند هم اختلاس می کنی هم دچار رشوه دادن وگرفتن می شوی و صد البته از نشان دادن صحنه های خصوصی هم لذت می بری که البته باید آدم خیلی مریض باشد مثل خیلی از سینما گران و نقاشان در همه جای دنیا و البته در مام میهن که دلش بخواهد اتاق خوابش را عمومی کند متاسفم که ارزشها برای امثال مثلا خانم حاتمی در ایران به اینجا نزول کرده و قبلا هم خانم معتمد آریا سخن سرایی فرموده بودند را جع به نقش شراب و زن در اعتلای سینمای ایران که البته الان متاسفانه !!!!؟؟؟؟ در سینمای ایران جایی ندارد
انشالله خداوند قادر متعال هرکس را با آنچه دوست دارد همنشین و قرین و در آخرت محشور خواهد فرمود
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بهمون دلیلی که سال 57 بعضی ها از اونور دنیا نظر می دادند. بهمون دلیل که سفارتخانه های شما در اونور دنیا صندوق رای میزارند برای رایگیری از ایرانی ها مقیم خارج

من نمی دونستم باید از شما ها اجازه بگیرم و نظر بدم. تو قانون اساسی شما بندی هست که بگه هر کسی اونور آب نباید نظر بده؟ اگر موافق میل شما نظر می دادم که مشکل نبود الان چند نفری هستند که از انگلستان نظر می دهند و موافق میل شما هستند به آنها هم میگین از آن سر دنیا نظر نده
بنده ادعا کارشناس بودند ندارم ولی شما مثل اینکه خیلی حال و هوای کارشناسی دارید. فقط بنده اینجا کارشناس نیستم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر بده ولی وطن نده!! چون توده ای ها و غرب زده ها هم نظر میدن، ولی در عین حال وطن شون رو هم میدن. وگرنه منتقدین نظام در داخل هم نظر میدن.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ارزشی انگلیسی ناشناس
وطن یعنی شما و مقامات نظام؟!!!
هر کسی علیه شما ها صحبت کنه یعنی وطن داده؟

یک بار جواب بدین تکلیف خودمون بدونیم. هر کسی باش مشکل داشته باشه یعنی مزدور بیگانه است؟ با این منطق به کجا می خواهید برسید؟
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۲
۰
میدونی صراط جون راجع بهت چی فکر می فکر می کنم تو و رجا اسلام بهانتونه اگه کسی واقعا خدا پیغمبری حرف بزنه استفاده نمی کنید شما فقط کامنتایی رو میذارید که کلکل بیشتر و سایتتون بییننده بیشتری داشته باشه واقعا کارتون کثیف و غیر منصفانه و خدا ناپسندانه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۰
۰
البته این آزادی خصوصی توی ممالک اجنبی به پورنو معروف است. کاش لیلا خانوم از کلمه آشناتر پورنو برای جا افتادن مطلب استفاده میکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۰
۰
۰
فقط می توانم بگویم در اخرالزمان قرارداریم زیرا که می بینم برخی ارتکاب گناه را حق ادمی می دانند و نمی دانند که کتاب خدا اگاه تر به حقوق ادمی است.در این دنیا تهمت زدن به مومنین آسان است و فحش جای سلام را می گیرد و گناه خود را به زیباترین شکل جلوه می کند و ما،امیدواریم به درک حضرت مهدی
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۳۰ دی ۱۳۹۰
۰
۰
این اولین بار و آخرین باری نیست که عدهای که همه و جود و ماهیت خود را مدیون انقلاب هستند اینگونه نمک میخورند نمکدان میشکنند
فر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
با خانم لیلا حاتمی کاملا موافقم.