دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ساعت :
۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۳
ابوالحسن بنی صدر:

من منتخب اول مردم ایرانم/با کمک مالی دوستانم زنده ام

به قول معروف ماجراهای زندگی حقیرانه بنی صدر در پاریس یک دوره آموزشی ضمن خدمت است برای هر آن که محتاج کمک دستگاه های اطلاعاتی بیگانه است و اقساط بانکی اش عقب افتاده است.
کد خبر : ۴۹۱۷۷

"صراط" - ابولحسن بنی صدر در ایام فتنه سبز خیلی تلاش کرد تا به عنوان رهبر اپوزیسیون خود را مطرح کند اما ارتباطات غیر قابل انکار او با منافقین و رفتارهای منفعلانه او در قبال حوادث ایران در ۲۰ سال گذشته به قدری او را از صحنه سیاست دور کرده است که در میان هم دوره ای های سابق اش نیز از وجهه مناسبی برخوردار نیست.

علاوه بر آن تا به حال تقریبا همه گروه های بیکار و جیره خوار بیگانگان، موسوم به اپوزیسیون خارج نشین، حداقل یک دور سر ابوالحسن بنی صدر کلاه گذاشته اند به این ترتیب امکان ائتلافی هم با وی وجود نداشته و ندارد.

از طرفی در روزگاری که اپوزیسیون لس آنجلس نشین، گروه های مستقر در کانادا را می درند و آنها که در لندن نشسته اند زیرآب باقی را می زنند، اصلا انتظار پذیرفته شدن یک سیاستمدار ورشکسته پاریسی با محبوبیت زیر صفر در میان اقوام ایرانی، متصور نیست.

همه این ها را بگذارید کنار هم تا از دلیل تهدید های پی در پی بنی صدر و خانواده اش توسط نظام!! مطلع شوید.

به قول معروف ماجراهای زندگی حقیرانه بنی صدر در پاریس یک دوره آموزشی ضمن خدمت است برای هر آن که محتاج کمک دستگاه های اطلاعاتی بیگانه است و اقساط بانکی اش عقب افتاده است.

البته پیش از نیز سناریوی "زنده باد فرخزاد" توسط اپوزیسیون فرانسه یک بار روی پرده رفته بود اما مرور مجدد این حوادث تکان دهنده!! و آشنایی با روش های هولناک رژیم ! برای مبارزه با عناصر فرهیخته سابق!!! خالی از لطف نخواهد بود.

متن زیر مصاحبه ابوالحسن بنی صدر با یک سایت ورشکسته جنبش سبز است:

بنی صدر در مصاحبه با یک سایت ضد انقلاب پیرامون حمله افراد ناشناس به همسرش اظهارات جالبی را بر زبان آورده و سعی کرده تا اذهان را به سمت ایران سوق دهد .
این عنصر کهنسال با اشاره به شیوه حمله به همسرش عذرا گفت : شیوه عمل یک شیوه معمول نیست. اما آن جور که در گزارش هایی که از ایران دریافت می کنیم و می خوانیم مشابه شیوه گروه هایی است که رژیم برای کشتن یا ربودن مخالفان خود می فرستد. حالا ممکن است یک گروه دزدی هم همین روش را داشته باشند؛ نمی دانم.

بنی صدر با اشاره به اینکه نمیدانسته در خانه اش نردبان وجود دارد ماجرای ورود دزدان به ویلایش را اینگونه تشریح کرد: شیوه عمل شیوه یک گروه دزدی نیست. ترتیبی که وارد خانه شده اند هم یک ترتیب عادی نیست. این فرد یا افراد از طبقه همکف ساختمان راحت تر می توانستند وارد شوند تا اینکه در خانه به این بزرگی که من خودم نمی دانستم همچین نرده بانی در یک گوشه آن وجود دارد،وارد شوند. اینها از کجا خبر داشتند که آن را بردارند، پنجره طبقه دوم را بشکنند و از طریق آن وارد ساختمان شوند و جاهای معینی را زیر و رو کنند.

رئیس جمهور فراری ایران در ادامه گفتگویش با بیان تهدیدهای صورت گرفته که توسط ایمیل برای وی ارسال می شده افزود: با این رژیمی که در ایران بر سر کار است در مواجهه با آدمی مانند من، تهدید هم مشخص است. می گویند یا ساکت شو یا نابودت می کنیم.

 بنی صدر در اوج حقارت و در حالی که پیش از این گفته بود در خانه به این بزرگی نمیدانستم نردبان وجود دارد با مظلوم نمایی هرچه تمام تر پیرامون حفاظت از خانواده اش اضافه کرد: ما امکانات مالی برای حفاظت از خود نداریم. تا الان هم که زنده هستیم به خاطر کمک برخی دوستان، هم میهنان و تعدادی از بستگان خود من است.

 بنی صدر که به دلیل ترس از جانش مجبور شد با چادر از کشور فرار کند با ابراز نارضایتی از وضعیت حفاظتی محل زندگی اش اظهار داشت: قطعا هر دولتی وظایفی دارد که اولین آن حفظ امنیت ساکنان کشورش است. وقتی این دولت می داند که من منتخب اول تاریخ ایران هستم و رژیم جمهوری اسلامی هم به طور مستمر من را تهدید می کند، حفظ امنیت من مانند یک آدم عادی نیست که مراقبت کنند دزد به خانه اش نزند. اگر فرضا یک دسته دزد به این راحتی می توانند وارد خانه شوند خب یک دسته تروریست هم می توانند. حکومت فرانسه می باید به اقل وظیفه خودش عمل می کرده که نکرده است.

وی در پایان گفتگویش با رسانه ضد انقلاب با تمسخر دولت فرانسه اظهار داشت: وقتی آقای سارکوزی به عنوان وزیر کشور فرانسه انتخاب شد، یک نماینده ای از طرف ایشان آمد و گفت ما می خواهیم امنیت شما را دینامیک کنیم. ما پرسیدیم این دینامیک یعنی چه؟ گفتند یعنی دور خانه را گشت بدهند که کامل حفاظت شود. حالا که این وضعیت رخ داد معلوم شده چه جور دینامیکی بوده. (خنده)

نظرات بینندگان
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۳۵
۲
صراط عزیز معلومه تو هم احوالت ناخوشه!
بنی صدررییس جمهور بوده نه نخست وزیر!!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
كامنت گذار به نام يزيد براي اولين بار احسنت.
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
کامنت من عین حقیقت بود صراط چرا حذف ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلا حال شما خیلی خوشه که رئیس جمهور فراریو نخست وزیر دیدی؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۱۵
۳۱
موادش رو زده بوده اين حرفهارو زده يا خمار بوده.پارك محل ما يه دستشويي داره كه يه دربون كم داره الان هم كه ميدونيد دستشوييها همه پولي شده وايسه اونجا ....................
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جداً نمونه ادب و اخلاقی برادر ارزش مدار ولایت مدار!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سعيد جان ارزش رو جايي خرج ميكنن كه ارزشش رو داشته باشه.من تاحالا به شما كه يك نفر هستي بي احترامي كردم؟ولي به كسي كه به شعور يك ملت بي احترامي كرد بي احترامي ميكنم اين يارو مستحق بدتر از ........ هست من خيلي لطف كردم تو اين آشفته بازار كار يه كار هم براش پيدا كردم بايد ممنون من باشي سعيد جان براي اونايي كه دوستشون داري كار پيدا كردم.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر به این حساب باشه که نعوذ بالله پیامبر و ائمه و صحابه و علما باید 24 ساعت مثل شما با فحش و متلک با مخالفینشون صحبت می کردند. اتفاقاً خیلی ها هم اعتقاد دارند که شماها به شعور ملت بی احترامی میکنید و همیشه بجای آنها حرف می زنید و بجای آنها تصمیم می گیرد و کلاً خودتان را نماینده خدا و ملت بر زمین می دانید.
من فکر کنم با این روش که جلو میرید خودتم به این کارها نیاز پیدا کنید شما خیلی از شماها نه به خاطر دانش یا تجربه یا لیافتتون بلکه صرفاً بخاطر ارادت به مقامات نظام سرکار گذاشته شدید و اگر روزی ورق برگرده شاید همون یک کاری که به بنی صدر پیشنهاد کردی هم بخودتون ندهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانوارژان منم چند تا کار برای اونهایی که تو دوستشون داری سراغ دارم ! منتها چون صراط سانسورشون میکنه نمیتونم بگم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۲۳
۴۲
به جای اولین منتخب، باید می گفت من جزو اولین خائنین به انقلاب و مردم ایران هستم.
الخائن خائف. یعنی خیانتکار همیشه ترسو و هراسان است. اگر بنی صدر خائن نبود، می ایستاد و از عملکرد خود دفاع می کرد. نه اینکه با لباس و آرایش زنانه از مملکت فرار کنه. و حالا که در پناه دولت فرانسه قرار گرفته، برای ما بلبل زبونی کنه و نطقش باز بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پ ن پ بیاد اینجا نطق کنه تا بفرستدیدش اوین برای سونا و جکوزی !؟
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۳۹
۹
تاریخ همه چیز را معلوم خواهد کرد.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
پس يكم تاريخ بخون بد نيست تا بفهمي چه خيانتهايي كرده .تاريخي كه ما نوشتيم نه تاريخي كه خودشون نوشتن .
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا ناراحت شدی عزیزم. من میگم خدا همه خائنین به مملکت و دزدهای بیت المال رو لعنت کنه. نکنه تو هم ....
teo
|
Iran (Islamic Republic of)
حالت خوبـــــــــــــــــــــــــــه ....؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برای آدمی که خودش رو به جهالت بزنه سی سال هم کم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا ...تاریخ همه چیز را معلوم خواهد کرد .. مثلا ریا کاری و دروغگویی میرچیز و شیخ ملانصرالدین را ..خدا لعنت کنه هر چی ادم جوان فریبه ....انشالله نوبت بچه های خودشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
b. تاریخ همه چیز را مشخص کرد. شاید یک روزی برخی در ماهیت ضد انقلابی و خود فروخته بنی صدر و منافقین شک داشتند ولی حالا فکر نمی کنم در این مورد حتی در میان مخالفین نظام هم شکی وجود داشته باشد
پیروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۹
۳۳
خسته نباشید، زحمت زیاد می‌کشید، اما بعضی از سوتی‌هایی که «ول» می‌فرمایید، باعث تعجب می‌شه؛ مشرق‌جان، دل‌بندم! این پیر خرفت، رییس‌جمهور فراری ایران می‌باشد، نه نخست وزیر.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید سنش رو نسبت به کدوم یک از مقامات نظام سنجیدید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سنش نسبت به ننه فرح چیزی نیست !!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به ادب اسلامی ولایی شما برادر عاشق نظام و ولایت در انگلستان!
شما در میان خانواده و آشنایان هم نسبت به والده گرامیتون ننه ... بکار می برید؟ من در سیره پیامبر و ائمه ندیدم که آنها زنی را با القاب این چنینی برای تحقیر خطاب کنند؟ شما ادعای مسلمانی دارید

راستی عزیزمان شما که مشکل امنیتی نداری خدای نکرده میترسی اسم و رسمتون بذارید ما با دلاوران نظام آشنا بشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ننه یعنی مادر. حالا اگه شما نسبت به فرح پهلوی حساس هستی، مشکل از شماست!!
راستی راجع به فعالیت های این بیوه ی شاه چیزی شنیدی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۱۷
۳۲
من براش يه روسري گل گلي خوشكل خريدم بكنه سرش يه پارچه خانم بشه!!!!1
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نگهش دار امکان داره خودت بخوای استفاده کنی الان که دیدی چه هوا پسه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی محترمانه برایتان نوشتم کل ماجرای روسری یک دروغ است. بنی صدر اگر هم روسری سرش کرد چه میازی به عکس گرفتن با آن داشت بعدش عکس را داد به شما. اگر هم شما عکسش را گرفتید چرا دستگیرش نکردید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۱۱
۲۹
بنی صدر همانطور که گفته منتخب اول مردم ایران بود ولی متاسفانه کم کاری های خودش و حقه بازی های یک حزب کذایی باعث شد فرصت داشتن یک رییس جمهور با اختیارات تمام و کمال از مردم این کشور گرفته شود تا جایی که رییس جمهور اختیار وزیر عوض کردن هم نداشته باشد
teo
|
Iran (Islamic Republic of)
برو بابا توام.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کجا برم؟جواب نداری حرف بی خود نزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اختیارات تمام و کمال یعنی چه ؛ بیش از اختیارات لازم در قانون اساسی را می فرمائید / در همان چهارچوب رهبر انقلاب هم با موسوی مشکل داشت بعد قانون را اصلاح کردند . ولی در رابطه با جنگ اختیارات کامل داشت پس چرا کاری نکرد ؟ چهار ما قبل از شروع جنگ صدام قرارداد 1975 را در تلویزیون پاره کرد و تلویحا اعلام جنگ کرد چرا بنی صدر کاری نکرد ؟ اختیارات نداشت ؟ فضیح تحویل سلاح به ضد انقلاب کردستان و لغو عملیات آزاد سازی سوسنگر را که شنیده ای ؛ ایا جز خیانت نام دیگری بر کار او می توان نهاد ؟
انصاف داشته باش دوست عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی اون وقت که رئیس جمهور شد قانون اساسی را نخوانده بود تا بداند رئیس جمهور چه اختیارات و مسئولیت هائی دارد ؟ این که خیلی بد است . شما بجای دفاع بنی صدر را با این حرفت کوبیدی .
teo
|
Iran (Islamic Republic of)
برو دستشویی ......
البته که فرصت داشتن یک رئیس جمهور به این لوندی و خوشگلی رو از ما گرفتند .
آتیش پاره واسه ما که تیپ نمیزد .خارجیها رو میپسندید .
نوش جونش
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ارزشی teo نمونه جدید ادب ولایی هستند!
teo
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید این ادب ولایی دیگه چیه ؟
ادب به لفظ قلم صحبت کردن نیست .
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۳۷
۲۵
ما که نه دل خوشی و نه امیدی به بنی صدر داریم ولی با همه طرد شدنش خیلی محبوب تر از امثال احمدی نژاد و لاریجانی ها است
اگه راست میگید چاپ کنید
arsalan
|
Iran (Islamic Republic of)
مثالتان مع الفارق است. این موجود داشت مملکت را دو دستی به صدام میداد. توجیهش هم این بود "زمین میدهیم زمان میگیریم" همچین زمین داد که هشت سال طول کشید تا پس بگیریم. اون یک خائن تمام عیار بود که هر کشوری دیگری بود تا حالا صد بار ترورش که چه عرض کنم ریز ریزش میکردند. آره جانم بفهم چی و با چی مقایسه میکنی.
عضو روزنامه انقلاب اسلامی بنی صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
محبوب تر بود چون روانشناسان اطرافش برای او نسخه های عوام فریب را تجویز می کردند و او به آنها عمل می کرد . مثلا وسط سخنرانی حرفش را قطع می کرد و یاداشتی که وسط سخنرانی به او داده بودند را با جوابش پشت بلند گو می خواند . مردم هم می گفتند عجب رئیس جمهور خوبی ، هیچ چیز رو از مردم پنهان نمی کنه به به .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان جان این بنده خدا تمام مدت که اعضاء حزب جمهوری اسلامی در مرکز زیرآبش رو می زدند جبهه های جنگ بودند صدها عکس از حضورش در خطوط مقدم جبهه هست. در حالیکه از اعضاء بلندپایه حزب جمهوری در آن مقطع زمانی یک عکس هم نیست! شما بفرمایید با چه سند و مدرکی به ایشون تهمت می زنید. حداقل دو نفر از فرماندهان سپاه هم در تلویزیون اعلام کردند که این آقا بقول آنها فقط مشکل قدرت داشت و وطن فروش نبود

امیدوارم منتشر بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حیف نام ایران و ایرانی ...
شما دلت به با با موسوی خوش باشه به ننه کلینتون هم امید داشته باش ... افغانی
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
b. محبوبیت این وطن فروش مربوط به زمانی است که تازه رئیس جمهور شده بود ولی وقتی برکنار می شد ما که اعتراض مردمی ندیدیم. الان هم که اصلاً اگه همچنین خبرهائی نباشه کسی بهش فکر هم نمی کند چه برسد به محبوبیت
محمد كاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۷
۲۰
كامنت گذار بانام ايرانى اگه منظورت محبوبيت بين مردم ايران ، وملتهاى مسلمان است كه اتفاقا محبوبيت نسبتا خوبى داره اما اگ بين اپوزيسيون ورشكسته. واسراييليها و معاندين است حق با شماست انجا محبوبيتى نداره درضمن اگه كسى بخواهد به فرارى چادرى با اول خائن دنيا مسعودرجوى ادمكش دل ببندد وضعش معلومه يا بعثيه يا ميليتاريست بايد دركنار گورستان جمعى خوا
هران هويزه باشى تا بفهمى بنى صدر كيه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما خودتان یک خبر و یک عکس برای این بنده خدا درست کردید فکر می کنید مردم باور می کنید از همون روز اول عادتون بود هرکسی با شما بد میشد از هر حربه کثیفی برای زیر سئوال بردنش استفاده می کردید هنوز هم همین کار رو می کنید ادعای اسلام و اخلاق دارید ولی برای در قدرت ماندن روی ماکیاولی رو سفید کردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روزی محبوبیت داشت ولی الان اگه منفور نیست به این خاطره که اونقدر کوچیکه که اصلاً کسی بهش فکر نمی کنه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۰۸ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۱۵
۱۳
ایرانی الحق گل گفتی. نمیخواهند قبول کنند.
تاریخ
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دادش اگر حرفی برای گفتن داری بگو تا جوابتو بدهم . من او زمان ها همه چیزها رو دیدم اسمم تاریخ می خوام مشکلتو حل کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۰
۷
۲۵
ولي من اون روسريه رو قبول دارم خيلي پيشنهاد خوبيه!!! منم براش يه ...... خريدم كه حسابي خانم بشه!!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نگه دار عزیزم واسه خودت چون با این همه قدرت امینتی حتی جرات نداری خودت رو معرفی کنی. اونی که روسری نیاز داره کسی که حتی از معرفی خودش بعنوان حامی قدرت میترسه

البته معمولاً صراط شما هرچی بگین منتشر میکند این موقع اصل عدم توهین و اینها برای عزیزان در صراط محلی از اعراب نداره به ما میرسند اخلاق مدار میشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقآ طرفدارای فرقه سبز و مخالفین نظام هم عکس با روسری توی اینترنت زیاد دارند. البته مردهاشون!!
علیرضا
|
Canada
|
۲۲:۱۵ - ۱۵ دی ۱۳۹۰
۷
۲
نظر آیت الله پسندیده برادر بزرگ امام خمینی راجع به بنی صدر:
روزی که آن سید بیچاره را که فقط قصد خدمت داشت و خود شما صد بار گفته بود بد که از فرزند به من نزدیکتر است، با آن افتضاح از رياست جمهوری خلع کردند...

برگرفته از نامه آيت الله پسنديده به امام خمينی در تاريخ ۱۵ مرداد ۱۳۶۲
ناشناس
|
Canada
البته در اینگونه موارد، نظر روحانیون و آنهایی که به قدرت متصل هستند، برای شما مورد قبول واقع می شود!. خب چرا بقیه سخنان بزرگان درمورد دشمن شناسی و حفظ ارزش های نظام اسلامی رو اینگونه از بر نمی کنید؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۰
۸
۲
دوستان فراموش نکنند که عراق با چندین ارتش مجهز وارد جنگ شد و ما ارتش متلاش شده ای داشتیم این هنر بنی صدر بود که ارتش رو دوباره سر و سامان داد و مقاومت کرد.البته متاسفانه خیلی ها دوست ندارند بدونند که چند ارتش مجهز یعنی چی و مقاومت در برابر این نیروی عظیم با حداقل نیرو ها یعنی چی !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۰
۰
۲
اینجا هم که منفی کیلویی زیاد شده:d
یاسر
|
France
|
۰۰:۵۷ - ۱۸ دی ۱۳۹۰
۴
۶
من عاشق میرحسین و جنبش سبز ایران هستم... اما از دو نفر بیشتر از کسانی که به میرحسین و جنبش سبز ظلم کرده اند متنفرم... یکی اش همین آقای فسیل بنی صدر است که یک مشنگ تمام عیار است و مضحکه عام و خاص البته رفتار و گفتار اش سبب تفنن و سرگرمی است... نفر دیگر که از او متنفرام مسعود رجوی دجال است و بنظرام تاریخ بشزیت انسان منحوس تر و حیوان تر از این شخص به خود ندیده است و اگر روزی این شخص منفور بخواهد زبانم لال پا در ایران بگذارد حاضرم با دستانم انتقام میلیون ها ایرانی قربانی جنایات اش را از خود اش و زن معلوم الحالش بگیرم و انتقام ایرانی های بی نوایی که اسیر این جلاد در کمپ اشرف و سایر نقاط جهان شده اند را از ذره ذره وجوداش بگیرم... همون او بود که مسیر انقلاب ما را به این اوضاع فلاکت بار خشونت امیز سوق داد... لعنت خدا بر او باد
teo
|
France
تو یه جلبک تکامل یافته هستی ...تبریک میگم .
سعید
|
France
برادر یاسر در مورد مجاهدین خلق یا بهتر بگویم گروه رجوی نظر شما را تا حدودی قبول دارم البته برخورد همین عزیزان شما در دهه اول انقلاب در اینگونه شدن رجوی و دار و دسته اش بی تاثیر نبوده ولی بهرحال برای آنها توجیهی برای پناه بردن به عراق نمیشده و نمی شود. بنده با عقاید بنی صدر هم صد در صد موافق نیستم و متاسفانه ایشان در کنار دکتر یزدی و قطب زاده چهره ای کاملاً متفاوت از آیت الله خمینی و نظام اسلامی قبل از انقلاب ایجاد کردند و مزدشان هم بخوبی گرفتند! ولی در مورد خلع قدرت بنی صدر حق کاملاً با بین صدر است و در واقع مشابه همان بلایی که بر سر میر حسین و کروبی و خاتمی رفت اولین بار به سر این بنده خدا آمد توسط همین عزیزان میر حسین و کروبی و دوستان! آن موقع که حضرات عجله داشتند از نردبان قدرت بالا بروند فکر نمی کردند که این روش زمانی گریبانگیر خودشان را هم می گیرد. بنی صدر با همه نقطه ضعف هایی که داشت یک لحظه هم در خیانت به ایران و پیویستن به عراق با رجوی همراه نشد و از همان موقع علیه رجوی و مجاهدین خلق بلند شد. شکی نیست که رجوی خیانت زیاد کرده و جوانان بیشماری را برای بلند پروازی ها خود به کشتن داده اما فقط کار ایشون نیست. اینطور هم نیست که فکر کنی بعضی ها از وجود رجوی سود نبردند اگر اراده محکمی پشت برخورد بارجوی بود مثل عبدالمالک ریگی از بین میرفت. رجوی برای بعضی ها لازمه همینطور که علم کردن اسرائیل و آمریکا لازمه تا هر وقت مشکلی پیش آمد و با کسی طرف شدند وی را به اینها بچسبانند.
یاسر
|
France
ممنون سعید عزیز از استدلال زیبایت! استفاده کردم
ناشناس
|
France
اتفاقا یه تا ر موی بنی صدر می ارزه به کل هیکل موسوی ریا کار ...می دونی چرا چون ظاهر و باطنش یکی است ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۸ دی ۱۳۹۰
۱
۵
پس ............ بیچاره اگر هنرش این بوده که ار تش درست کرده چرا خودشو مثل زنها کرد و فرار کرد ای ناشناس وبنی صدر خیانتکار
مولانا بدپیله
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه بلاهایی که سر اون آوردن، سر تو می آوردن، تو ................... و فرار می کردی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من توقع دارم عده ای منصفانه حق را بگویند حتی اگر علیه خودمان باشد و آن هم این مطلب است که درباره روسری سر کردن بنی صدر مطرح شده است
مولانا بدپیله
|
Australia
|
۱۶:۵۴ - ۱۸ دی ۱۳۹۰
۱۲
۵
بنی صدر، هرقدر هم بد بود، حدآقل با تقلّب و کودتا سر کار نیامد و خدا و پیغمبر را دستاویز عوامفریبی هایش نکرد!
ناشناس
|
Australia
قضیه هلهله هوادارانش در روز عاشورا رو شنیدی ؟!
ناشناس
|
Australia
شمام كه پسر خاله ش نيستي؟
اونم كه اصلا با كودتا كاري نداشت ،اصلا!!!!!!!!
سعید
|
Australia
ناشناس گرامی این داستان هلهله رو خودتون درست کردید هرجا هم کم میارید ازش بعنوان سند استفاده می کنید. بنده خودم اونجا بودم کسی که هلهله میکشید و نفس کش می طلبید اتفاقاً برادران بسیجی سوار بر موتور بودند که با باتوم و زنجیره قهقهه می زدند و به عابرین فحاشی می کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۰
۲
۴
اي كاش از اونوري هم حساب مي كردي تا ببيني چندمين آواره ي ايراني .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر بحث آوراگی باشه خیلی ها قبل از ایشوند رکورد دار هستند عزیزم آوارگی اگر ضد ارزش بود که بعضی ها در انقلاب شما به جایی نمی رسیدند.