۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
چرا مدعیان پوچ اندیش را طلبکار و جریان انقلابی را مدیون می‌کنیم؟

آیا اشعاری که پیش از نماز عید فطر خوانده شد به صلاح نظام بود؟/ آقاي مطيعي! «صف اول» فقط روحانی نیست!

رهبر معظم انقلاب همین امروز فرمودند که آتش به اختیار به معنای "طلبکار کردن مدعیان پوچ اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست." آیا چنین اقداماتی با بهانه دادن به دست بدخواهان، مدعیان پوچ اندیش را طلبکار و جریان انقلابی را مدیون نمی‌کند؟
کد خبر : ۳۶۹۳۳۵
گروه سیاسی صراط - پیش از نماز عید فطر امروز در تهران، میثم مطیعی اشعاری قرائت کرد که پیشتر در موقعیت های مشابه، سابقه نداشته است.

به گزارش صراط، مهم ترین بخش از اشعار مذکور که مورد توجه قرار گرفته، با کنایه به شخصیت هایی آغاز می شود که در «صف اول» ایستاده اند. گرچه این بخش عمدتا به خاطر کنایه زدن به حسن روحانی و انتقاد از برجام مورد توجه قرار گرفت، اما واقعیت آن است که خواننده این اشعار خواسته یا ناخواسته تمامی شخصیت های بلندپایه نظام اعم از کشوری و لشگری را مد نظر قرار داده بود.

اینکه «صف اول» نماز عید فطر و تمامی برنامه های مذهبی و یا رسمی دیگر مشابه، به طور سنتی و مرسوم به چه کساني اختصاص دارد، موضوعی مبهم نیست و بر کسی پوشیده نیست که این صف، تمامی شخصیت ها و مقام های بلندپایه نظام را شامل می شود.

با این نگاه، باید پرسید آیا کنایه و بعضا اتهام زنی به «صف اول» نظام آن هم در مراسمی مذهبی که پیام آن وحدت است، در شأن چنین فردي است؟ چرا باید در چنین موقعیتی و در مقابل جمعیت میلیونی نمازگزار از واژه ها و عباراتی استفاده شود که اذهان متعددی را به اين باور برساند که «صف اول» نظام قابل اعتماد نیستند؟

واژه های کاخ‌نشین، زمین خواری، تبعیض و ... که همگی در وصف و یا هشدار به «صف اول» به کار برده شدند، چه معنایی دارند؟ کسی که این عبارات با لحنی خاص را می شنود در پایان اشعار، ذهنیت مثبتی از مسئولان نظام جمهوري اسلامي به او القا می شود یا منفی؟

بحث بر سر آزاد بودن یا نبودن انتقاد از مسئولان نیست كه رهبر معظم انقلاب بعنوان سكاندار كشتي نظام بارها در فرمايشاتشان به آن پرداخته اند. طبیعی است که بسیاری از مطالب مورد اشاره در اشعار مذکور، همان انتقادات بسیاری از مردم است، اما نحوه بیان آنها، فرد گوينده و نیز موقعیت ناشناسی های اینچنینی، اثر انتقادات را هم از بین می برد.

اینکه کسی این تریبون حساس را در اختیار بگیرد، و همه مقام ها و ارکان نظام را مورد انتقاد و کنایه قرار دهد، ابهامات فراوانی را به ذهن متبادر می کند. اگراین کنایه ها در یک جمع خصوصی و یا در یک هیات مذهبی و یا یک مراسم غیردولتی مطرح می شد نمی شد به آن ایراد گرفت؛ اما استفاده از چنین تریبون و موقعیتی و بیان نظرات شخصی و ابهام آمیز، قابل توجیه نیست.

بي شك مسئولين مربوط به اين مراسم نيز بايد پيش از فرستادن ميثم مطيعي در پشت تريبون نماز عيد فطر و دادن فرصت ٢٣ دقيقه اي به او، محتواي تنظيم شده توسط اين ذاكر جوان اهل بيت (ع) را بررسي مي نمودند.

همین امروز، رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید فطر فرمودند که آتش به اختیار به معنای "طلبکار کردن مدعیان پوچ اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست."

آیا چنین اقداماتی با بهانه دادن به دست بدخواهان، مدعیان پوچ اندیش را طلبکار و جریان انقلابی را مدیون نمی کند؟

آيا اينگونه پرداختن به موضوعات كلان و موضع گيري هاي با نيش و كنايه از تريبون رسمي و از لسان وي، باعث ايجاد هجمه هاي ناصواب عليه نظام نمي شود؟
نظرات بینندگان
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
۷۲
۳۸
این جریانات شخصیت و هویت اصلی اصولگرا ها رو بیشتر به مردم نشون میده.
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه چی گفت که آقایون ناراحت شدن
گفت زمین خوار مگه نعوظ به الله شما زمین خوار هستید
گفت برجام نافرجام : شما که به گفته خودتان در قضیه برجام کاره ای نبودین
گفت بازی برد برد که بازم اعلام کردید مصوبات مجلس رو اجرا کردید
پس چه شده که جیغ آقایان بلند شده
خودشان هر چی بی ادبی وجود دارد رو دارن انجام میدن مثل علی جنتی وزیر سابق بی لیاقت و فحاش ارشاد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مداح حرف حق رو زده و اونايي كه جوسازي مي كنند از منافعشون مي ترسند كه جسم و روح برجام رو مرده مي بينند
چرا وقتي در ستاد روحاني به امام رئوف عليه السلام توهين شد اينا هيچ موضع گيري نكردند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از قرآن درس بگیریم
: اعوذ بالله من الشطان الرجیم
"وَإِذَا رَأَيْتَهُمْ تُعْجِبُكَ أَجْسَامُهُمْ ۖ وَإِن يَقُولُوا تَسْمَعْ لِقَوْلِهِمْ ۖ كَأَنَّهُمْ خُشُبٌ مُّسَنَّدَةٌ ۖ يَحْسَبُونَ كُلَّ صَيْحَةٍ عَلَيْهِمْ ۚ هُمُ الْعَدُوُّ فَاحْذَرْهُمْ ۚ قَاتَلَهُمُ اللَّـهُ ۖ أَنَّىٰ يُؤْفَكُونَ ﴿٤﴾"/ المنافقون
هنگامی که آنان را می بینی ظاهرشان تو را به شگفتی می افکند و اگر سخن بگویند به سخنانشان گوش فرا می دهی، اما گویی چونان چوبهای خشکی هستند که به دیوار تکیه کرده اند و // #هر صدایی را علیه خود می پندارند#// آنها دشمننداز آنا بر حذر باش، خدایشان مرگ دهد چگونه از حق منحرف می شوند آیه 4 سوره منافقون
چه کسی از خطاب عمومی رنجیده شده و علیه خودش تلقی کرده؟ اگر راست است خود را اصلاح کند. اگر راست نیست چرا رنجیده است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
۳۲
۴۸
مردم با الله اکبر گفتن و دست زدناشون حرفارو تایید کردن. روحانی سپاهو میکنه، مطیعی هم نجومی بگیرا و برجامیونو میکوبه تو تریبون عمومی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلاح میکنم "روحانی سپاهو میکوبه"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم ما عادت کردند یکی بگه تکبیر از خواب می پرند و شعار می دن اونا مردم نیستند مردم اونایی هستند که حرف و نظر اصلیشونو در انتخابات می گن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
۴۶
۳۵
صراط نیوز!!! نمردیم و یه تحلیل درست و حسابی از شماها دیدیم.لااقل توی این یک مورد مثل سایت های دیگه در پی توجیه سخنان این مداح نبودین. احسنت.عالی بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
۳۸
۵۴
چیه؟ قالیباف تموم شد حالا نوبت مطیعیه؟
خیلی ام به صلاح بود هرچی که خوند.
مگه شما نمیگید ما با کسی عقد اخوت نبستیم؟؟؟؟؟؟
حالا دلتون واسه کدوم صف اولی داره شور میزنه؟؟؟
خیلی جالبه موضع گیری های صراط.با خودت چند چندی داداش؟
فازت چیه کلا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
۳۶
۳۳
قبول ندارم این تحلیل رو!
به نظر میاد دارید کاری میکنید که از این به بعد فقط تعریف و تمجید و مجیز آقایان گفته بشه!

حقیقت هموناییه که آقای مطیعی گفت.
در مورد فسادا، یعنی بدتر از مناظره‌ها بود؟! آبروریزی اون بود. نه اینکه سربسته تذکر داده بود. زمین‌خواری که بیداد میکنه.
در مورد برجام و ۲۰۳۰ هم کاملا درست گفت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
۲۶
۱۹
اقایان صراطی بست کنید بس! می دانم مثل بهاییها!ملاتی که برایتان گرانبهاست پخش نمی کنید، ولی همین که بدانید کافیست! اولا شعر بسیار زیبا، جذاب و دلنشین مردم بود،دیگر از جان مردم چه می خواهید،عمری است همین مسیولان فقط حرف می زنند و عمل نمی کنند،در روز قدس اعتراص می کنند محکوم می شوند،مستضعف،و ... از سوی امین دوستانتان،و حالا هم که شعر گفته نی شود تا انتهایتان می سوزد،مشکل کشور ما که فقط روحانی نیست،مشکل مردم ما دقیقا همان صف اول است که سی و اندی است مسیولیت این کشور و مردم در دستشان است و فقط ....حالا این جملات هم سخت است،این جملات دقیقا همان چیزهایی است که شما می گویید،وگر برجام را شما زیر سوال میبرید،این برجام حاصل کار روحانی نیست، تین دقیقا حاصل کار جمعی و همان صف اولی هاست، که اگر به رهبری فشار نمی اوردند او زیر بار این ننگ نمی رفت ، خواهشن اگر حمایت نمی کنید، چرندیات هم تحویل مردم ندهید،با نهایت تشکر از سروده بجا و زیبا شاعران و خواننده محترمش،گل کاشتی گل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
۱۰
۱۶
با مطلب شما موافقم و اینگونه اقدامات ناشیانه که البته با نیت خیر و دلسوزانه و در طرفداری از نظام و ارزشها هم انجام می شود، ضررش بیشتر از منفعت آن است و باعث طلبکارشدن یکسری پوچ اندیش و اراذل و اوباش و شارلاتانهای بی تعهد سیاسی از نظام و نیروهای انقلابی خواهد شد. بنابراین دست اندرکاران اصلی این قبیل مراسم باید مدیریت بهتری داشته باشند.
امیر
|
United States of America
|
۰۰:۰۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱۶
۱۲
کج اندیشی و اتصال این تارنمای معلوم الحال صراط که شعار ولایت دارد و بر سر خان حرام افسادطلبان و هاشمی پرستا می نشیند و انقلابیون رو تضعیف میکند بر کسی پوشیده نیست.

صراط خفه خون بگیری کسی نمیگه چرا جیک صراط هاشمی خاموشه
عباس
|
Germany
|
۰۰:۰۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱۶
۷
اتفاقا حتما اون شاعر انقلابی واین مداح انقلابی ومردم ولایی همه میدونستند این خطاب به همه صف اول نشینان بود.حالا همچین خبر پنهانی نبود که به دکتر اطلاع دادین.نکته دوم صف اول نشینان فقط این صف فیزیکی نماز نبوده است بلکه صف اول مسئولین در هر قوه و جایگاهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱۳
۵
منظورش اقدام درمورد اقتصاد بود که حضرت آقاسالهاست دارند میفرمایندوحالت تاکیدی داشت که باید به آن حتما عمل شود. بیتهای بعدی هم درباره نکوهش زمین خواری و مال اندوزی وضرورت خدمت به مردم بود بنظر می رسدشما بدمتوجه موضوع شدید وتوهین نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱۰
۱۲
انتقاد کردن به دولت و شعار دادن بر علیه روحانی هیچ ایرادی ندارد.نمیشه مردم رو بخاطر انتقاد زندانی کرد.ولی سوال ما اینه چرا این انتقاد کردن شبیه اتوبان یکطرفه است.مثلا اگه کسی به رفتار ایران تو سوریه انتقاد داشت بهش اجازه میدن که از این تریبون نظرشو بگه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱۰
۱۳
جالب است! از یک طرف مسئولین بلندپایه نظام بر جلوگیری از ایجاد فضای دوقطبی در جامعه تاکید میکنند، و از سوی دیگر برخی حضرات دلواپس با رفتارهای عجیب و غریبشان، بر آتش خطر دوقطبی سازی می دمند!!! نام آقای روحانی و دولت یازدهم به برجام گره خورده و این برجام، چه حضرات دوست داشته باشند و چه نداشته باشند، مورد حمایت اکثریت جامعه است، که اگر نبود آقای روحانی پیروز انتخابات نمیشد. حال خواندن این اشعار نغز (!!!) در مراسم نماز عید فطر و در مقابل چشمان میلیونها بیننده تلویزیونی (که خیلی هایشان از رای دهندگان به آقای روحانی هستند) بجز ایجاد تفرقه، بدبینی و از همه بدتر همان دوقطبی سازی جامعه، چه نتیجه دیگری میتواند داشته باشد؟!!!
آقای سین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱۷
۱۳
هرگز نمیرسه اون روزی که بتونید جوی در جامعه ایجاد کنید که حزب اللهی ها خفه شوند!!
بالا بردن هزینه انتقاد از دولت هیچ تاثیری در عزم ملت حزب الله نخواهد داشت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱۶
۶
میخای مثلا خودتون بی طرف نشون بدید

نه داداش داری رو باد راه میری
کی گفته اشعارش مشکل داشت
خواب خرگوشی تا کی
ملاحظه کاری تا کی

به قول معروف شتر سواری که دولا دولا نمیشه
روحانی تنها نیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱۰
۱۰
سلام ای شاعر و مداح گمنام
سلام ای کاسب تحریم، ای خام

بنازم شعر با معنایتان را
صدای خوش، قد رعنایتان را

حصار حجب را از هم گسستی
به جای روزه، حرمت را شکستی

عجب جان بر کف و بی‌باک هستی
تو شاعر نیستی، هتاک هستی

تو هم ای قاری و مداح بی‌شرم
نداری عفت و احساس و آزرم

چه شد؟ در آستینت مار دیدی؟
صف اول به چشمت خار دیدی؟

گمان کردی که او تنهای تنهاست؟
صدایت را ببِر او مرشد ماست

عزیز مردم ایران زمین است
بخواهی یا نخواهی، او همین است

تن نازت چرا این‌گونه خارد؟
عزیزم شصت درصد رای دارد

سخن از حکمت برجام گفتی
عجب بی‌مایه و گردن کلفتی

اگر ملت دوباره خام می‌ماند
اگر برجام، نا فرجام می‌ماند

یقین ایران مصاف جنگ می‌شد
برای خواندنت جا تنگ می‌شد

عزیز فتنه‌گر، فرماندهت کیست؟
سیاست عرصه مداح‌ها نیست

تو ای افسون‌گر بی‌عار و کژدم
سیه کردی رخ خود پیش مردم

اگر از کار خود نادم نگردی
برای مردمت خادم نگردی

به یمن این گناه و تیره بختی
از این مردم خوری سیلی به سختی.
کربلایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱۵
۸
صراط داره ماهیت کثیف خودشو نشون میده
(من میدونم به کجا وصلی و نان از کجا میخوری مردک ، لجن پراکنی هات در مورد بزرگ مرد تاریخ ایران دکتر احمدی نژاد هم بر همین اساسه )
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱۲
۸
اگر به سایت اصلاح طلبها رجوع کنید متوجه می شوید که اونها دقیقا روحانی را مخاطب این اشعار تلقی کرده اند و نه هیچ صف اولی دیگری را ،از ادامه اشعار هم این موضوع واضحه البته این شعر نقد به فرد خاصی نیست و به یک روش انتقاد دارد دیگر اینکه فراموش نکنیم در مقابل افراطی گریهای دکتر احمدی نژاد هم مداحان نقش بی بدیلی ایفا کردند همچنین اولین کسانی که با او برخورد جدی انجام دادند آقای حداد عادل بودند که او را به عنوان یک رئیس جمهور قانون شکن معرفی نمودند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۵
۵
چطور میشه در مناظره های زنده تلویزیونی هر اتهامی رو به همدیگر بزنن ولی انتقاد به سبک شعر مشکل دار میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۳
۳
یه کلمه از متن رو بگید که قبلا رهبری یا مراجع یا حتی خود ظریف(در مورد نقض برجام) نگفته باشن! خود شما میگید اشعار ایشون توهین به همه مسئولان بود! پس چرا فقط حامیان یه نفر اعتراض کردن؟! کاخنشینی و زمین خواری خطاب به مسئولان بود؟! واقعا اینطور متوجه می شید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۵
۷
خیلی هم عالی خوند . دمش گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۳
۳
بايد گفت خاك بر سر صراط نيوز كه هميشه جز ايراد گرفتن كار ديگري بلد نيست؛ اشعار ميثم مطيعي هر طور كه بود باعث خوشحالي مردم شد. منظور از صف اول هم خطاب به همه ي مسئولان بود نه فرد خاصي، اما اينكه يك عده تا انتقادي مي شود به خودشان مي گيرند نشان از نادرستي كارشان دارد كه نياز به اصلاح دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۴
۳
رهبری گفت جسم و روح برجام صدمه دیده خوب بصورت شعر گفتن چه اشکالی داره. واقعا جمع کنید این حرف ها را.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱
۲
گفتن اینگون اشعا و ادبیات در کل راه را برای نفوذ دشمنان بیشتر کرده و درواقع چراغ سبزی است به دشمنان نظام با این مفهوم که نظام آلوده به تفرقه شده و می توان با نفوذ به بدنه ان نظام را نا کارآمد جلوه داد ٫ پس عقل سلیم حکم میکنند مشکلات درون خانوادگی از چشم دشمنان پنهان بماند . گفتن اینگونه اشعار بطور قطع هدفمند بوده همانطور که شعار دادن بر علیه منتخب مردم هدفمند بود و ضرورت دارد برای حفظ ارکان نظام و جلوگیری از پایمال شدن خون شهدای انقلاب ٫ جنگ و حرم و حفظ حریت و ازادی ملت از گفتن هرگونه الفاظ تحریک آمیز که صرفا از روی ترس و اهداف جناحی و حزبی است خودداری گردد. چرا که درحال حاضر وحدت و همدلی بهترین راهبرد حفظ اقتدار کشور است .
کوروش مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۳
۰
خوب یه کلام هم از مادر عروس صراط المتحجرین هم نظر داد متحجر جان شما اول بگو چند روز انتخابات کجا سرت گرمن بود که هیچ خبری نمیگذاشتی نکنه آخور خوبی پیدا کرده بودی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱
۱
صراط ؟!
بشيار به ما چسبيد
ايا صراط هم دچار افراط و تفريط شده ؟
حيدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۳
۱
چيه باز به اربابات توپيدن صدات در اومد.حالا اينها كه حرف دل مردم بود ولي از قديم گفتن فحش رو كه بندازي زمين صاحبش بر ميداره چرا به تو برخورده!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱
۲
بعضی چنان از نظر مردم حرف می زنند که آدم شک می کنه انتخابات همین چند روز پیش انجام شده و اکثریت مردم نظرشون معلوم شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۳
۱
صف اول یک استعاره است برای یقه سفیدهای متمکن همیشه طلبکار که از انقلابی و غیرانقلابی باج ریاست می خواهند. اقای صراط لطفا راه بهتری برای رساندن پیام رهبری بفرمایید. مگر ائمه اطهار برای پیام خود از امثال فرزدق استفاده نمی کردند و مگر اگر مطیعی ها سکوت کنند حرامخواران دست از چپاول و بی لیاقتی می کشند. ادبیات صراطی ها مدتی است عوض شده و به نعل و میخ می زنند. من شما را به همراهی با این افراد متهم نمی کنم اما یقین بدانید حرام خواری جز با اتش و افشاگری برطرف نمی شود. زبان شعر گاهی از گلوله نیز موثرتر است و اگر بجا باشد مانند همین اشعار مطیعی یقینا انقلابیون را مدیون نخواهد کرد اگر به اسیاب نادان های پررو باج ندهیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۴
۱
تریبونی که فقط از آن تعریف و تمجید خارج بشه همان تریبون اسلام آمریکایی و همان تریبونی است که رژیم آل سعود داره .داداش مطیعی کارت عالی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۳
بحث بر سر درست يا غلط بودن اشعار وي نيست ،
بلكه موضوع اينجاست كه آيا به همه شعرا اين فرصت داده مي شود كه از چنين تريبون مقدسي نظر خود را اعلام كنند ؟
يا از آن مهمتر ، در سال 54 بار نماز جمعه برگذار مي شود ، نمي شد اين حرفها را در همان مواقع زد ؟
حتما"‌بايد حرمت نماز عيد را شكست ؟
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۲
تو زبرجام عجب کینه ی مطلق داری/ بسته دکان تو را جان دلم حق داری /مرد سوداگر اگر بسته شود دکانش/ دق کند ازغم ایام و درآید جانش
توفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۱
شاعر شعر و مداح هر دو دانش اموخته دانشگاه امام صادق: تا وقتی که سطحی نگری در جامعه ما رواج داشته باشه و هیچ تفکری و تعقلی برای یافتن حقیقت و معنای سخن وجود نداشته باشه هر شخص کوته فکری به خودش این اجازه رو میده که تفسیر به رای کنه و بقیه ملت رو هم بی بصیرت تلقی کنه.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۴
۳
دم مطیعی گرم مخصوصا اون مصرعی که گفت پینه دست کم از پینه پیشانی نیست
و من میگویم در صفوف ایستاده بر نماز ابن ملجم ها فراوان اند باز
مطیعی به همه مسئولین گفت دمش گرم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۳
صراط میدونم که منتشر نمیکنی
اهرچی دلشون میخواد به هرکی که دلشون میخاد میگن
اگه راست میگن تو این هفته تو نماز جمعه بزارن یک نفر بر علیه حداد و یا علم الهدی شعر بگه
اگه جراتشو دارن
البته اینها بزدل هایی هستن تا میکرفون دستشون اومد ...... میکنن تو خیابون سوراخ موش را از دست انتقادات مردم میخرن
یک شکست انتخاباتی که اینهمه ....سوزی نداره
البته اینها همه ولایت مدار نیستن بلکه ولایت معاشن
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۳
۰
صراط جان! خودت میدونی به کدوم صراطی و خودت با خودت چند چندی ؟!!!!
سقا
|
United States of America
|
۱۲:۵۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۳
۰
سلام دوستان، صراط نیوز با هیچکس عقد اخوت نبسته جز با برادران لاریجانی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱
۰
آره مگه نمی دونی که صف اول علی لاریجانی هم نشسته .... به صراط بر می خوره دیگه
ناشناس
|
Tunisia
|
۱۳:۴۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۴
۳
ایا این تریبون ها در اختیار حامیان دولت هم قرار می گیره ؟؟؟؟ در روز عید و بعد از یک ماه عبادت کار شیطان گونه و فتنه انگیز و ایجاد اختلافی بود و بسیار زشت و نادرست . اقا فرمودند هر صدایی که بر طبل اختلافات بکوبد بلندگوی دشمن است . میثتم مطیعی کیه که بخواد به شخص یا اشخاص رده بالای کشور انتقاد کنه و یا بی حرمتی ؟؟؟ یه الف بچه است . یه عده قلیل از این مداح ها چرا همش عادت کردند به تهمت و فحاشی و اتهام و دروغ گفتن
امید نظری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۳
۰
صراط منحرف شده است
برگرد به صراط مستقیم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۵
من و خانواده ام بواسطه برجام به روحانی رای داده ایم روحانی باید به قولهایی که داده عمل نماید واز دلواپسان قدرت نهراسد و مطمین باشد انان که به او رای دادند او را تنها نخواهند گذاشت.
ناشناس
|
Oman
|
۱۴:۲۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۴
۵
تریبون رو دادند دست یه الف بچه جوجه مداح
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱
۱
رشته ای بر گردنش انداخته که هدیه اوست می برد اتش او را هر جا که به اختیار اوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱
۲
متاسفانه از راه خودتون منحرف شدین ودر دام مخالفین ولایت قرار گرفتین. توجه کنین با چه افرادی هم نوا شدین ودل چه افرادی را بدست اوردین. ان المنافقين في الدرک الاسفل من اللنار.
زارع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱
۱
نمردیم و یه تحلیل درست و حسابی از شماها دیدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۴
۷
درود بر دکتر مطیعی
شروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۵
۶
دم مطیعی گرم باشه ان شاءالله
الحق و الانصاف با کمال ادب حرف دل مردم رو زد...
صف اول یعنی هر کسی که دل به کدخدا داره مخاطب اشعار مطیعی بوده... چه روحانی باشه و چه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۳
۱
چی شده صراط نیوز تازگیا انگار عقد اخوت بستی با بعضی ها.حرفات بوداره.میثم مطیعی زبان ناطق این مردم مظلومه.
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۳
واقعا از سایت شما این چنین نتیجه گیری بعیده !!! زنده باد مطیعی که-- آتش به اختیار -- رفتار کرد. کسی که ریگی به کفشش داره باید ناراحت بشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۱
هان صراط پول مفت کدوم آقازاده بهت چسبیده و داری جفتک میندازی خخخ معلومه تو هم مثل زنجیره ای ها فاسد شدی و طرفدار حرومزاده ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۲
خیلی درست بود.خود شخص رییس جمهور ۲۴ مییلیون نفر گفت .ظرفیتها را بالا ببریم.نقد پذیر باشیم.خدایش صراط تو کدوم طرفی هستی .دارم بهت شک می کنم.نکنه جزو خواص هستی.یا باد به هر طرف که بوزه.این جسارتها تاوان دارد.شما و مثل خیلی دیگر از جناح اصولگرا صلاح نبینند موضع گیری کنند.شما که ظاهرا تو زمین روحانی بازی می کنی.مطلب من که چاپ نمی کنی.ولی کمی حداقل با خودتان صادق باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۲
اصولگرایان یواش یواش دارند طعم آن روش سیاسی که خود پایه گذارش بوده اند را میچشند. کامنت های دوستان در ذیل این مطلب گواه این موضوع است. باید دعا کنیم روزی برسد که آگاهی سیاسی جای این احساسات پرشور را بگیرد. موفق باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۲
خوشم میاد هر روز اصولگرایان بیشتر خودشون رو در چشم مردم ایران منفورتر میکنند و کار ما اصلاح طلبان رو راحتر.
دروووووووووووووووووود بر دکتر میثم مطیعی!!!
میثم جان !!!همین راه رو با قدرت ادامه بده!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۶
عجب!!! چرا از انتقاد برافروخته شدید؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۲
سلام واقعابایددردفقر ونداری وکارگری رو بچشید تا بدونید که لااقل یه مداح حرف بزنه ماکه ازاین دولت به غیرازلبخندبه دشمنان وناامیدی دوستان چیزی ندیدیم بابا لامصبامردم هزارجوربدبختی دارن پس کی بایدحرف بزنه خداواقعابه اقای روحانی رحم کنه با این نونی که توکاسه مردم ایران کردنوبخت خوبه که بیاددری وری بگه وملت ایران رابزفرض کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۴
۰
مفهوم نقد چیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۲
50 میلیونی که تو انتخابات از یاسر هاشمی گرفتی برای تخریب قالیباف تموم شد الان برای تخریب مطیعی چقدر پرداخت کردند صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۲
صراط فقط تو ناراحت نشدی سعودی ها هم از این اشعار ناراحتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۱
۲
صراط برو ما بقی پول تخریب مطیعی رو بگیر اگه مال قالیباف تموم شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۲
بله به مزاق زمین خوارها و نجومی بگیرها ورشوه بگیرها و کتک زن های کارگرها و...خوش نیومده این شعر البته حق دارند شعرش عالی بود
سید مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۲
صراط چی مصرف میکنی مردم گرسنه هستن اقایان فقط در مورد برجام دروغ دارند میگن یک جا که یک مداح حرف درست وبه جا زده شما مشکل داری اسلام با کسی تعارف نداره لطف بفرماید اون شعار ما با کسی اخت اخوت نداریم بردارید هرجا به نفع خودتون درسته مرد باش حذف نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۲
۲
صف اول نماز بسیاری از مسئولین نشسته اند آیا همه اینها طرف شعرمطیعی بودند؟ طرف اون اشعار همان کسایی هستند یا دارن مفاسد اقتصادی رو حمایت میکنند ویا خودشون دراین مفاسد دست دارند مداحی مطیعی یک نقد سالم بود بنا نیست اگه اشخاصی مطامع شان با نقد ما به خطر بیافتد شروع به جوسازی وجنجال سیاسی کنند ما دست از نقد برداریم ودرضمن طرف سخنان رهبری مطیعی نبود بلکه شعارهای ضد روحانی وبنی صدرخواندن او درراهپیمایی بود
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
۳
۳
اتفاقا شعر بسیار پر معناو به موقعی بود و دلیل شما برای صف اولیها غیر قابل قبول و موجه نیست البته اگر با توصیفات شعر همزاد پنداری و عملی نداشته باشن بعضی از صف اولیها همانها که از انقلاب پلکان طرقی خود را ساختند و سالهاست با نادیده گرفتن بطن مردم بدنبال امیال خود هستند
اگر صف اولیها واقعا در در صف اول انقلاب بودند و پشتیبان ولایت اقا لازم نبود لب به فریاد بردارد و عین عمار سر دهد
شما هم نکنه در صف اول بودید و با صفات اشعار همخوانی داشتید که ناراحتید
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۱
۰
صراط عزیز شما دیگه وضعیتت مشخصه ، لطفا شما خودشو ناراحت نکن ، دوباره یه سری سند رو میکنن دربارت چند روز هنگ میکنی ، مثه قبل از انتخابات !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۱
۰
خواندن برخی از نظرات جالب است. برخی از دوستانی که در نوشتن نظرات خود احساس تکلیف دینی کرده اند از تعابیر زشتی مثل کثیف و ... استفاده کرده اند در حالی که یک متدین حرف زشت نمی زند و به تعبیر ائمه باعث زینت اهل بیت است. خیلی باید مراقب باشیم جزء کسانی نشویم که به تعبیر قران فکر می کنند در حال انحام کار صحیح هستند ولی در واقع تلاش آنان تباه شده است. اولین حکم اسلام در مقام نقد رعایت ادب است. فکر کنید اگر پیامبر یا ائمه اطهار می خواستند با زبانی که برخی دوستان استفاده کرده اند دیگران را به اصلاح دعوت کنند چه بر سر تاریخ می آمد. ما قرار است بزرگان دینی خود را الگو قرار دهیم و همانند آنان رفتار کنیم.
به نظر می رسد ما گرفتار یک رفتار های مبتنی بر عادت های زشت شده ایم و متاسفانه به آنها نام دینداری نیز داده ایم. تلاش زیادی لازم است که انسان همواره خود را بررسی کند که ایا دینداری اسمی مبتنی بر عادت دارد یا این که واقعا در حال عمل به دستورات صحیح دینی است.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۲
۱
تحلیل خوب و به جایی بود مشکل اصلی همین بود که تو یه جایی که نماز وحدت، شعری خونده شد که علنا باعث دوقطبی شدید تو جامعه شد همین مظمون اشعار تو نماز جمعه خونده بود دیگه جاش اینجا نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۱
۲
بنام خدا.تحلیل صراط فارغ از سلیقه ها وقبیله گرایی وخط وخط بازی های مرسوم بود.وبه درستی تحلیل نمودند.بنده بعنوان کسی که سالیان متمادی درنماز عيدفطر وراهپیمایی مختلف حضورداشته،متاسفانه به جایی رسیدم که این آخرین نمازعیدفطرم بودوتازمانیکه ستادنمازجمعه و....همین روش رادارند،ديگرشرکت نخواهم کرد.ثواب عدم شرکت بسیاربالاترازگناه شرکت دراين مراسم های جناحی وعقده گشایی ها خواهدبود.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۲
۲
مشکل ازاونجا شروع شد که یه عده ای توجامعه به نام نخبگان و خواص جا افتادن و براشون یه حصار مجازی درست شد تا کسی نتونه نقدشون کنه . درصورتیکه درجامعه اسلامی همانطورکه آن عرب بادیه نشین به خلیفه دوم گفت اگه کج بری باهمین شمشیر راستت میکنیم ، نباید یه عده ای که با رانت و خانواده و حزب و قبیله برمسندی نشسته اند احساس کامل بودن ونقدناپذیری داشته باشند. اشعارآقای مطیعی هم کاملا درست و بجابود . همین که آب به لانه مورچگان اصلاح طلب انداخته نشون میده حاج میثم زده توهدف . تعجبم ازصراطه که با پوچ اندیشان اصلاحاتچی هم نواشده
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۳
۲
اگه صلاح نظام اینه که واقعیات جامعه گفته نشه وای بحال اون نظام ! اگه گفتن نامه امام علی به زبان شعر به مسئولین کشور ایراد داره که وای بحال اون مسئولین ! اگه انتقاد از عهدشکنی امریکا و 2030 که خود رهبری هم بارها به اون اشاره کرده از نظر شما ایراد داره که وای بحال شما ! انتقاد از کاخ نشینی و زمین خواری فقط باعث سوزش اهلش میشه، اون مسئولین بزرگوار ذره ای خم به ابرو نمیارن. بنظر میاد نویسنده این متن یا با یکی از مسئولین صف اولی عقد اخوت بسته یا واکنشی احساسی داشته.سالهای زیادیه صراط نیوز رو دنبال میکنم و این اولین واکنش عجیب به سخنرانی یه فرد انقلابیه. انشاالله مثل همیشه صراط مستقیم دستور کار سایتتون باشه . یا علی
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۲
۲
ضمیر مخاطب خودش را پیدا می کند هر کسی که مشکلی نداره به خودش نمیگیره و هرکسی هم که به خودش گرفت برود و خودش را اصلاح کند.صراط جان خود بشکن آیینه شکگستن خطاست. اتفاقا یکی از عمده ترین مشکلات این کشور همون آقاییه که تو صراط داری ازش حمایت می کنی.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۴
۴
آفرین بر آقای مطیعی
واینکه ایشان از اولین نفراتی بودند که به فرمایش "آتش به اختیار رهبری معظم"عمل کردند را به ایشان تبریک میگوییم
ممنون
پاینده وبرقرار باشی ابرمرد
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۳۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۱
۱
از شما که در انتخابات بر طبل تفرقه میکوبیدید و قالیباف را بهتر از اصلاح طلبان از صحنه خارج کردید باید هم اینجا همنوا با مخالفان نظام از او انتقاد کنید چون شماهمیشه دست به عصا مروید تا مبادا به 4درصدی ها بر بخورذ
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۳
۲
آقایون صراطی ، یه تیتر کلی زدین آیا این اشعار به نفع نظام بود یا نه .. خوب بیاین جزیی تر بگین که روشنگری بشه ، آیا زمین خواری ، اسرائیل ، فساد ، تکفیری و بقیه مطالب کدومش به نفع نظامه که بدتون میاد ... مطالبات و مشکل این مردم همون افراد صف اولن ... خوب برن خودشون رو اصلاح کنن چرا گیر میدن به مطیعی ... از قدیم گفتن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
ورشا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۳
۲
هر کی که کاخ نشینه....امیدش به غربه....باند بازی میکنه.....میخاد روحانی باشه یا هر کس دیگه ای....
حالا صف اول نشسته یا صف دوووووم

صراط مثل اینکه با کمبود بودجه مواجهی ؟؟؟
اون از زمان انتخابات که یک ماه تعطیل کردی.....اینم از الان......
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۲
۰
سلام. شما که منتقد منصف هستید و مشخص نیست صراط چه تفکری داره و اصلا اهم و مهم رو از هم تفکیک نمی کنید بفرمایید به برادر رئیس جمهور که بیت المال رو غارت می کنه چطور انتقاد کنیم . با 2030 که رهبری فرموده باید لغو بشه و با اکراه دولت فقط اون رو متوقف کرده چطور کنار بیایم . با برجام !!! که واقعا بوی تعفنش در اومده چطور خودمون رو آروم کنیم. از همه مهمتر با دو قطبی سازی حسن روحانی که آقا نسبت به اون هشدا دادند چه رفتاری داشته باشیم .با تحلیل شما یا باید فقط فحاشی کرد که از دیدگاه شما فرد منتقد تکفیر خواهد شد و یا باید سکوت کرد تا آب تو دل رئیس جمهوری که شهره به جسارت و خطاب قرار دادن بی ادبانه منتقدان هست تکون نخوره و اون تنها و ه صورت یکطرفه منتقدانش رو با سخیف ترین الفاظ مورد عنایت قرار بده.
چند سطر برای این بود که به بی عدالتی و نامهربانی صراط بیشتر ایمان آوردم .ماشاءالله به حاج میثم و هر مداح انقلابی که این روز ها انگ سیاسی بودن به اونها می زنند اما اونها از میدان به در نمیرن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۴
۱
این عمل این مرد بیسواد اختلاف را بیشتر میکند و پایه های نظام را که معتقد است مردم سالار مییاشد و به رای مردم احترام میگذارد را لرزان خواهد کرد.
جاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۳
۰
روی عمر و عاصو سفید کردی صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۴
۱
یک سوا آیا با حرفهای این بابا که باعث شکاف بین مردم و حکومت می شود اسرائیل و آمریکا خوشحال میشوند یا ناراحت؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۲
۱
واقعیتی وجود دارد که این حرفها وحدت شکن بود تا دشمن شکن !!!!!! اگر دوست دارید وحدت از بین برود از این حرفها زیاد بزنید تا سرانجام به نابودی برسیم.تخریب دولت خواسته دشمنان است که با این حرفها و تکثرشان زود تر به ثمر می نشیند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۱
۰
صراط در بعضی از موارد و البته اشخاص که روش اصول گرایی صراط رو نمی پسندند !! ولی ازاون ها به مراتب اصولگرا تر هستند با نفاق و خصومت های شخصی وسلیقه گی برخورد می کنه !!!! که حرکتی بسیار زشت و ناصواب است . لطفا تکلیف خودت رو با خودت و جریان اصولگرا روشن کن و .....
محمد ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۳
۰
اشکالی نداره مطیعی و امثالهم از این دست مطالب بیان کنند و توجیه کنند باید زبان انتقاد باز باشد و آنرا نبست
اشکال نداره ، آیا از این تریبونهای رسمی و آنتن صدا و سیما بصورت زنده و مستقیم در اختیار افرادی که مطالبی در باب تایید برجام و اقدامات دولت روحانی هم قرار می گیرد تا به این صورت که مطیعی گفت سیاستها و تفکرات و اعمال جریان مقابل را به باد انتقاد بگیرد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۳
۴
درود بر آتش به اختیار نازنین
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۵
۴
انان که رییس جمهور منتخب مردم را مورد تمسخر قرار دهند
سیلی محکمی از مردم خواهند خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۶
۳
صد درصد حرفهای ایشان به صلاح نظام است و باید ادامه داشته باشد
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۴
۳
هر وقت يه سرو صدايي از بعضي جاها بشدت بلند شد متوجه باشيد خوب به هدف خورده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۴
۴
سخن حق همیشه تلخ است !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۱
۴
ایندر دم از حزب ا....نزنید بترسید از آن روزی که صب ومردم لبریز بشه وبخوان که بدونند که ایران چقدر حزب الهی داره تا اینقدر از حانب مروم حرف نزنند وبترسید از روزی که مردم بخوان حکومت مرومی تشکیل بدن .از دو جناح سیاسی بعنوان یک ایرانی میخوام بین مردم عادی تفرقه نیندازند که دودش به چشم همه میره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۴
۲
به سبب بازتاب گسترده شعر خوانده شده توسط آقای مطیعی ، پیگیر شدم و متن کامل شعر را خواندم ؛ این نتیجه ای که صراط نیوز گرفته را اصلاً قبول ندارم. اتفاقاً همین صف اولی ها موجب بازگشت و حرکت ارتجاعی انقلاب و نظام به عقب شده اند . انتقاد از اصول غلط مورد عنایت مسئولین اگر انجام نشود ، پس چه کاری باید کرد که این مفسده های باند قدرت کمی هم به فکر مردم و انقلاب و نظام باشند ؟ این رفتار شما فقط در دوران آقای هاشمی سابقه داشته ، که با دیکتاتوری تمام هر حرکتی را برعلیه خود خفه می کرد. مسئولین محترم نظام به طور اعم (اغلب آنان) با وجود انتقادهای درست از آنان چنین به همه چیز گند زده اند و اینهمه به نظام لجن مالیده اند ؛ وای به روزی که این انتقادها نباشد . یک روز ولایت و امامت حضرت علی علیه السلام را منوط به پذیرش مردم معرفی می کنند ! روزی حضرت امام حسن علیه السلام را مؤید زشتی های حاشیه ای کنسرت می دانند ، روزی امام حسین علیه السلام را مذاکره کننده با ابن سعد جا می زنند ! و .... همه اینها به سبب دست خالی دولت محترم از دستاوردهای اجرایی و نداشتن کارنامه عملی قابل دفاع می باشد... خاک بر سر (اکثر)مسئولین نظام که روی خون ما و خون دوستان ما به رقص مرگ می پردازند؛ البته بدانند که : «و سیعلمواالذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون»
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۴
۳
نقد خوبی نوشتید.
ابوالفضل
|
-
|
۱۲:۲۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۸
۶
درود بر دکتر مطیعی که حرف دل مردم را زد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۷
۶
مطیعی زرشک
عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۳
۲
آفرین به این وحدت ملی
که همه همدیگرو به مسخره گرفتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۶
۴
مطيعي اگر تو شاعري من بچه شيرم ......
ffb
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۴
۰
ببخشید این سایت صراط نیوز اصلاح طلبه یا اصول گرا؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب یه کم به خودت زحمت بده بخون مطالب سایتو متوجه میشی
بالاش نوشته ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم اما سرتاسرش فحاشی و حمله به دولت منتخب مردم شده و سنگ تندروها و شکست خورده های انتخاباتو به سینه میزنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۴
۴
بدون شک با واکنش مردم و طرفداران دکتر روحانی دیگر کسی جرات ...وه خوری های اینچنینی را نخواهد داشت
نور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۶
۶
زنده باد مطیعی یار و یاور رهبری

مداح فرهیخته و مردمی


اونایی که دارین تخریبش میکنین!
از چپی آتیش گرفتین؟
حرف حق تلخه؟؟

بدانید با این هجمه ها شیران حزب الله از راه به در نخواهند شد و هر لحظه شعله ورتر... تا کیان تک تک شما را بسوزند

این را بدانید اگر تا کنون نیز لب فرو بسته بودند ادب مقابل رهبری شان بوده
اما به خدای احد و واحد قسم که ذره ای احساس کنند ولایت و نظام در خطر است یکپارچه آتش خواهند شد و بر سر شما خواهند ریخت
نجابت ایشان تا آن هنگام است که خطر جدی حس نکرده باشند

حواستان باشد!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
۰
۰
شما چرا دردتون اومد؟
نکنه از صف اولی ها چیزی بهتون میرسه
میترسید چشمه خشک شه؟