۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
حاشیه ای بر یک "هم دستی" اتفاقی/ مدیر مسئول

آیا ظریف مردم را "خر" فرض کرده است؟

در این بین البته به طور شفاف اطلاع رسانی نشده است که چه افرادی وزیر امور خارجه مان را همراهی می کرده و آیا آنها هم با رئیس جمهور امریکا "هم دست" شده اند یا خیر؟
کد خبر : ۲۶۰۸۵۷
علی غفاریان
مدیرمسئول / علی غفاریان - بالاخره بعد از هفته ها و روزها جو سازی و عملیات روانی دولتمردان و رسانه های وابسته و حامیانشان برای سفر رئیس جمهور به نیویورک و احتمال دیدار رئیس جمهور ایران و امریکا ، این سفر با تمام حاشیه هایش زودتر از موعد به پایان رسید و محمد جواد ظریف به نیابت از حسن روحانی توفیق زیارت و مصافحه با باراک اوباما را بدست آورد!

دست دادن ظریف با اوباما در راهروهای جانبی آنطور که وزارت امور خارجه ادعا کرده است کاملا "اتفاقی" بوده و هیچ برنامه ریزی در کار نبوده است . دستگاه دیپلماسی دراینباره به طور رسمی موضع گرفته و می گوید که پس از این رو در  رویی "اتفاقی" اقای جان کری وزیر امور خارجه امریکا ، ظریف و همراهانش را به باراک اوباما معرفی کرده است .

در این بین البته به طور شفاف اطلاع رسانی نشده است که چه افرادی وزیر امور خارجه مان را همراهی می کرده و آیا آنها هم با رئیس جمهور امریکا "هم دست" شده اند یا خیر؟

نکته ای که در ابتدا مضحک و سپس تاسف بار به نظر می رسد ، تلاش رسمی و غیر رسمی منصوبان و جیره خوران دولت راستگویان برای نشان دادن چهره حق به جانب و کاملا سهوی و "اتفاقی" بودن این "هم دستی" است .

بی شک راهروهای جانبی سازمان ملل محل تردد و گذرگاه یک خیابان معمولی در نیویورک نیست که هر فردی بتواند به طور "اتفاقی" آنجا با یک مقام رخ به رخ شود . چه آنکه اگر گفته می شد ظریف و اوباما در محله منهتن و در مقابل آسمانخراش "آکسا سنتر" و یا در وال استریت در برابر برج "ترامپ" به طور اتفاقی همدیگر را دیده و با یکدیگر دست داده اند قابل باورتر بود تا آنطور که کاخ سفید اعلام کرده در دیدار اتفاقی در محل ناهارخوری اجلاس یک تعامل! مختصر بین این دو صورت گرفته است!

صرف نظر از تناقض آشکار اطلاعات دو طرف در محل این دیدار "اتفاقی" - که واقعه جدیدی نیست و همچون جزئیات برجام طرفین اخبار متضادی را منتشر می کنند - باید به این نکته مهم تاکید داشت که آیا ژنرال های سیاست خارجی و کارکشته های این میدان، کوچکترین احتمالی را برای چنین رویارویی نمی دادند که عکس العمل درخور جمهوری اسلامی ایران از خود نشان دهند؟

آیا این امکان وجود نداشت که تردد محمدجواد ظریف و همراهانش طوری صورت بگیرد که این احوالپرسی "اتفاقی" با باراک اوباما رخ ندهد؟

چرا در سالهای گذشته و سفرهای قبلی روسای جمهور به نیویورک و سازمان ملل چنین "اتفاقی" رخ نداد؟

به هر حال خوب یا بد باید پذیرفت که دستان "ظریف" در دستان "اوباما" جای گرفته است اما ای کاش مسئولین محترم دولت تدبیر و امید به جای فرافکنی و ساده انگاشتن مردم به صورت شفاف و با جسارت کامل از این دیدار "اتفاقی" سخن به میان می آوردند و جزئیات را برای هموطنانشان بیان می کردند .

ای کاش رئیس جمهور محترم و وزیر امور خارجه انقلابی سرشان را بالا بگیرند و رخ در رخ ایرانی ها با قاطعیت از این "اتفاق" گفته و مردم را "خر" فرض نکنند .

اگر به اقدامی که کرده اند معتقدند چرا پای هزینه هایش نمی ایستند؟

باید از همه ملت عذخواهی کنند . نه برای این دیدار اتفاقی و نه برای مواضع منفعلانه ای که ماههاست شاهد آنیم ، بلکه برای این توضیحات کودکانه و ابله فرض کردن ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی .

باید عذرخواهی کنند، نه از مصافحه و نه از احوالپرسی اوباما و ظریف بلکه  از این شیوه ماست مالی!

باید عذرخواهی کنند .....

پی نوشت:
* خدارا شکر می کنیم از اینکه به بهانه حضور رئیس جمهور در مراسم تشییع شهدای حادثه منا این سفر زودتر از موعد به پایان رسید وگرنه باید برای ختم به خیر ادامه این "اتفاقات" دست به دعا می شدیم .

* و چه خوب فاجعه منا و ظلمی که آل سعود به حجاج ایرانی و ملت ایران روا داشتند با این "هم دستی" ایران و امریکا به حاشیه رانده شد .
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۶۷۲
۲۲۰
ملت پشت سر ظریف هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ملت زبان دارد و نیاز به سخنگو ندارد از جانب خودت حرف بزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه شما زبان ملت نشدید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای مدیر مسئول! تو از جانب خودت و همفکرانت که اقلیتی بیش نیستید صحبت کن. نمی خواد از جانب ملت صحبت کنید.

ملت راه خودشون که همان تعامل با دنیاست تو خرداد 92 انتخاب کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پیچاره چاپلوسی تا کی یک مقدار مرد باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی بدبختی
مجتبی از بروجرد
|
Iran (Islamic Republic of)
ما منتظر دست دادن دکتر روحانی با اوباما هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر ظریف عزیز که با دیپلماسی خودش نگاه دنیا رو نسبت به ایران مثبت کردن
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
اکثریت مردم از این اتفاق خوشحال شدند و فقط دو گروه نگران شدند یکی اسرائیلیا بودن و گروهی دلواپس که نگران منافع خودشون هستند.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای دکتر ظریف، ملت پشتیبان شما هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما و سایت سراپا دروغتان بلانسبت مردم را خر فرض کردید خجالت نمیکشی شرم نمیکنی از خدا بخاطر این همه دروغ و تهمت زنی؟
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
ظاهرا خر فرض کرده، و ظاهرا گوشای یه عده هم دراز شده و لایک کردن بعضی از کامنت ها این رو نشون میده.هجوم افساد طلبها به سایت های خبری اصولگرا ها، ظاهرا می دونن اخبار درست کجا درج می شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جوابتو از مثبت منفیا گرفتی مدیرمسئول؟!!
ص
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر روحانی و ظریف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منفیات رو بشمار
صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا که مدیر مسئول می تونه مثبت را تبدیل به منفی کنه ثانیا این نشون میده مخاطبان صراط زیاد هستند ثالثا احتمال سازماندهی دولتی این منفی ها خیلی بالاست. خدا قوت علی آقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تعداد مثبت و منفی ها کاملا گویاست... درود بر ظریف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما با این حرفت خریت خودتو و این سایت رو نشون دادی در ضمن یادت باشه دولت پاک دستانتونم که دزد پرور ترین دلت ها بود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
ایران همیشه مقتدر است ونیازی به دست دادن با دشمن ندارد ،این مهم را ظریف بداند واز ملت عذر خواهی کند
به تو چه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵۴۶
۱۱۶
به تو ربطی نداره صراط
متولد 59
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا به صراط ربطی نداره .
جناب غفاریان ، حرمت و احترام مردم را نگه دارید.
مردم انتخاب خود را انجام داده و شخص دکتر ظریف مورد حمایت رهبر و مردم هستند.
بهتر است به جای مردم از خودتان مایه بگذارید و اگر خیلی ناراحت هستید ، تیتر خبرتان را عوض نمائید و بنویسید :
آیا ظریف "صراط " را "خر" فرض کرده است؟؟!!
اینطوری خیلی بهتره .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من موندم اینهمه مدعی غیرت و دلواپسی زمان احمدی نژاد کدوم سوراخی بودند که با اون همه گندکاری صداشون در نیومد حالا دلواپس مردم و نظام شدند؟؟؟ اتفاقا جناب دکتر ظریف با رفتار دیپلماتیک خوش از عزت مردم دفاع کرده
بهترز از اون جناب مردی از جنس مردم هستش که همه رو بیسواد فرض میکد و مثل یک آدم چاله میدونی صحبت میکرد
درود به شرف دکتر ظریف
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
برخی روایاتی ذکر می کنند که اهل بیت علیهم السلام توصیه کرده اند به "دشمن" سلام کنید و مصافحه کنید. و توجه ندارند که "دشمن" در بیان این روایات منظور دشمنی شخصی میان مومنین است که باید رفع شود و قاعده ی مواجهه با دشمنان دین و متجاوزان متفاوت است:

عَنْ أَبِي الْحَسَنِ الرِّضَا ع‏ أَنَّهُ سُئِلَ مَا الْعَقْلُ فَقَال‏ التَّجَرُّعُ‏ لِلْغُصَّةِ وَ مُدَاهَنَةُ الْأَعْدَاءِ وَ مُدَارَاةُ الْأَصْدِقَاءِ.


مقام معظم رهبری، در روز سه‌شنبه ۵ خرداد ۹۴، در درس خارج خود، این روایت از امام رضا علیه‌السّلام را توضیح دادند که ایشان در پاسخ به این سؤال که «عقل چیست؟» فرموده بودند: [نشانه] عقل سه چیز است:

۱. فروبردن غصّه (تحمل آن و افشا نکردن آن، که منافاتی با علاج جستن ندارد)

۲. مداهنه (نرمش و سازش) با دشمن

۳. مدارا با دوستان


رهبر انقلاب در توضیح قسمت دوم فرمودند که در قرآن داریم: «وَدُّوا لَوْ تُدْهِنُ‏ فَيُدْهِنُونَ» [آنان دوست دارند که تو نرمش و سازش داشته باشی تا آن‌ها هم نرمش و سازش داشته باشند(۹ قلم)]، اما این آیه در مقام ملامت است، حال چطور روایت را با این آیه جمع کنیم؟


در پاسخ به این سؤال فرمودند: در روایت، منظور اعدای[دشمنان] شخصی است، مثلاً یک مشکل همسایگی یا شغلی پیدا می‌کنیم، و کسی به خاطر این‌گونه مسائل با ما دشمن می‌شود، در اینجا فرموده‌اند مداهنه کنید.


این مداهنه را کسی تعمیم ندهد به دشمنان فکری و دینی که با هویت شما مقابله می‌کنند. آیات قرآن اینجا خیلی روشن معین کرده است که با این دشمنان چگونه برخورد کنید. با دشمنی که دشمنی اصولی و مبنایی دارد "ممنوع است دست دوستی بدهیم":


... تُسِرُّونَ‏ إِلَيْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَ أَنَا أَعْلَمُ بِما أَخْفَيْتُمْ وَ ما أَعْلَنْتُمْ وَ مَنْ يَفْعَلْهُ مِنْكُمْ فَقَدْ ضَلَّ سَواءَ السَّبيلِ (۱ ممتحنه)


شما مخفيانه با آنها رابطه دوستى برقرار می كنيد در حالى كه من به آنچه پنهان يا آشكار می سازيد از همه داناترم! و هر كس از شما چنين كارى كند، از راه راست گمراه شده است!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
به صراط وبه همه ملت ایران ربط دارد
ظریف کار اشتباهی انجام داده ،ولی مردم را خر فرض کردنش برای ملت سخت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۲۳
۶۹
فکر کنم از طرف مردم جنابعالی نباید صحبت کنید واگر شخص محترمی مثل آقای ظریف قرارباشد کسی را چیزی حساب کند خود جنابعالی را حتما حساب کرده که بنده خودم ( نه از طرف کسی) بسیار موافقم چون واقعا لایق وشایسته آن صفت میباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ظریف ظریف می گوید حالمان به هم خورد از این همه چابلوسی
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
ظریف شخص قابل احترامیه . نمیدونم این دلواپسا چرا وقتی مادر چاوز رو احمدی نژاد بغل کرد صداشون در نیومد
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس باسواد 16:21
شما اصلا معنی چاپلوسی را میفهمید؟
طرف اومده ناشناس پیغام گذاشته و نظرش رو گفته.
چاپلوسی در دولتی خریدار داشت که تمام وزرا باید تا کمر جلوی احمدی نژاد خم میشدند تا برکنار نشوند و پدر معنویتان هم میگفت اطاعت از احمدی نژاد اطاعت از خداست.
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
تو سایت خودتون توجه کنید به منفی و مثبت ، بعدا از طرف مردم حرف بزنید لطفا!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
ما وکیل مان صراط است وحق را میگوید
نباید سر ملت کلاه بگذارد ودر زمان غم واندوه به خوش وبش بپردازند
ظریف به خودت بیا واقتدار ملت رو حفظ کن
یک رزمنده
|
Germany
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۴۰
۶۵
اقای مدیر مثل ادم حرف بزن ومودبانه ؟! این چه طرز سخن گفتن است . مردم نه خر است ونه مثل تو وهمفکران تو حقه باز ودروغگو که 8سال کشور وانقلاب را تا لب پرتگاه بدید
جلال
|
Germany
رزمنده کذاب تو اگر یک روز رزمنده بودی حاضر نمی شدی کشورت رو به آمریکایی ها بفروشی و بخواهی تا برده اونا باشی فلک زده
اسفند نزدیکه
|
Germany
آقای جلال قرار نیست همه رزمندها مثل شماها فکر کنن - به نظر شماها فقط جلیلی و احمدی نژاد رفتن جنگ و با فیگورشون عراقو شکست دادن برو اول درست صحبت کردنو یاد بگیر- فلک زده هم خودتی
ناشناس
|
Germany
جلال عزیزم!
دست دادن و احترام گذاشتن کجا به معنای فروختن کشور هست؟
آیا شما از منافع خود نگرانی که در دشمنی با آمریکاست؟ (یا در کل دشمن داشتن)
alami
|
Germany
به جلال
شما یا منظور از فروختن رو متوجه نیستید یا برده بودن یا فلک زده بودن این همه مقامات کشور ها به هم دست میدن آیا این نشانه بردگی یکی به دیگری است یا نشانه خود فروشی کسی به دیگری؟ همینه که میگن یه سری چیز ها رو هزاران هزار بار تو گوشتون خوندن و شما هم بدون هیچ منطقی آنها را تکرار می کنید
رزمنده دیگر
|
Germany
دوست عزیز رزمنده های واقعی که به قول شهید چمران در جایی که مرد از نامرد مشخص می شد پشت سر ظریف هستند. هر کس شلمچه و عملیات کربلای 5 را دیده این جمله شهید چمران اونجا نصب شده بود. حالا برخی جبهه ندیده ها و جنگ نرفته ها انقلابی شدند و فقط توهین به مردم را بلدند. اون از نماینده مجلستون که بی ادبی می کند در حضور ملت و این هم از مقاله نویستان. از ملت و شهدا و رزمنده ها شرم کنید و جمع کنید بساط نفرت پراکنی و توهین رو.
ک
|
Germany
از این رک گویی صراط خیلی راضیم
ظریف اشتباه کرده باید جوابگو باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۸۰
۲۹۷
ایکاش بطور تصادفی با وزیر خارجه عربستان دیدار میکردند و حادثه منا رو پیگیری میکردند .
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
عربستان بخصوص تیم فسیل سلیمان افسار پاره کرده ، راهش این نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه اوباما را برای چابلوسی انتخاب کرده بودند این پیچاره ها تدبیر و ناامیدی
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
امریکا وعربستان وهابی عددی نیستند بر برابر قدرت اسلام
ظریف به ایرانی بودنت افتخار کن وبا هر نجسی دست نده
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
الان اینایی که منفی دادند یعنی هیچ احساسی نسبت به غمدیدگان فاجعه منا ندارند؟! برای شما انسانیت فقط در دست دادن با اوباماست؟!
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت افرین
واقعا ای کاش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۳۸۳
۵۱
ادبیات نوشتاریت، دقیقا تفکراتت بیمارگونه و منحطت رو نمایش میده...
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا خیلی ساده و روان بود و معلوم بود ادا در نمیاره
این سوالو جواب بدین که چرا دنبال سرکار گذاشتن مردم هستین و به دروغ میگید اتفاقی بوده؟؟
خوب شما که ....... ندارید پای کاری که کردید وایسید دیگه چی میگید؟
رزمنده دیگر
|
Iran (Islamic Republic of)
مسلمان اگر دین داری در اسلام گفته شده اگر مسلمانی چیزی کفت حمل به صحت کن. ضمنا ظاهرا اوباما هم اجدادش مسلمان بودند. خودشو نمی دونم. ادب بده؟؟
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی بجا وجالب نوشتی،صراط
از روشنگری ات ممنون
ظریف باید مجازات شود
رحیم
|
Germany
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۳۱۵
۵۲
پیامبر اسلام با کفار نشست سخن گفت. وفتح مکه اتفاق افتاد. اقای مدیر اینقدر ترسو نباش ویا سیاسی کاری نکنید کار ظریف درست وظریف است و دهن تو یکی بوی شیر میدهد هنوز
ناشناس
|
Germany
خوب این یادداشت هم همینو میگه دیگه
سر کار که کردن وایسن
دیگه هی اتفاقی بود اتفاقی بود نکنن که
رک بگن هماهنگ شده بود
جلال
|
Germany
مردک شارلاتان پیامبر اکرم هیچ وقت به روی دشمن نمی خندید و کار اورا تایید نمی کرد
مگر قرآن نخوانده ای جاهد الکفار و المنافقین واغلظ
بابک
|
Germany
کفار تا ادم کش فرق دارند پسر این بفهم
امید
|
Germany
آريالای جلال . چرا توهین . چرا فحاشی . اگر منطق داری حرف بزن مودبانه وقتی فحاشی میکنی حتی اگر (اگر) حق با تو باشد حرفت شنیده نخواهد شد.
رزمنده دیگر
|
Germany
مخالفان ظریف انگار کلا بد دهنند چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسلمانی یعنی بد دهنی؟؟؟
ناشناس
|
Germany
واقعا مشخصه این تعداد کامنت طرفدار ظریف باهم به این سایت حمله میکنن یه چند وقتیه ول کن این سایت نیستن ولی میخوام بهشون بگم لا اقل جوانمرد باشید و خیانت امثال خودتونو اینقدر ماست مالی نکنین توروخدا دست از حمایت کورکورانه ومتعصبانه از بعضیا بردارین
معلم
|
Germany
به نظرم ظریف اشتباه کرده
پیامبر از طرف خداوند مامور بود
ولی ظریف از در چه وارد شد؟
دشمن رو باید طرد کرد نه در آغوش بچسبانیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۲۸۵
۳۵
نشان ميدهد كه چقدر عصباني هستيد
اين همه كينه و دشمني؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کینه و دشمنی؟
عصبانیت؟
بله عصبانی هستیم اما از این دغل بازی و دروغ و کثافت کاری که دست دادنو اتفاقی عنوان میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما پیرو قرآن هستیم و هر کس از قرآن دور شود با او فاصله می گیریم
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم عصبی هستیم

شما ذوق زدگان چرا الکی خوشحالید


بخدا باید جواب این همه جوون که پرپر شدند رو بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۶
۲۶۳
کاملا موافقم دولتنردان ما رو خر فرض کردند و حتما باید عذر خواهی کنند ههه جالبه اسکورتی که برای دولتمردان امریکا صورت میگیره و تمامی راهرو ها بایستی قرق باشن اونوقت یه هو وزیر ما جلوش سبز میشه و ما هم باور کردیم
sajad
|
Iran (Islamic Republic of)
هر وقت پرورش دهندگان مختلصان عذر خواهی کردن از اونها یاد میگرن عذر میخوان شما کلاهت را بالا بزار دادا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفتان کاملا درست است شما را ... فرض کردند نه ملت ایران چون برای ملت ایرن عزت آورده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو و این مدیر مسئول رو شاید خر فرض کرده باشن اما ملت رو نه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما رو نیاز نیس خر فرض کنند!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
ظریف دروغ شاخدار زیاد میگه
متن برجام رو غلط ترجمه میکنه
در اصل خودش رو چی فرض کرده
ملت آگاهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۲۶۴
۲۸
نه شما فكر كرديد مردم ... هستند
خودتان را به ... نزنيد
دوران امثال شماها تمام شده است
3000 مليار اختلاس شد سكوت كرديد حالا عربده ميكشيد؟
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
این دوره بنیانش بر اختلاس و دزدی است 3000 میلیارد که هیچ چی وقتی با آمریکا دوست بشی باید مثل عراق میلیاردها دلارت رو بپاپند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب یعنی شما فکر می کنید نوکر آمریکا باشید دنیا و آخرت نداشه تان تضمیتن است؟؟
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم ما اونقدر فهیم و باشعور هستن که هیچ موقع مثل عراق بی وحدت نخواهیم شد.....هر چه اتفاق بیافتد ما مردم یکپارچه ای هستیم...
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۸۳
۲۵
با فردی که زبان مردم شده و از جانب مردم سخن میگوید باید حرف زشت و بی ادبی زد
منم از طرف مردم به تویی که اسمت فقط صراطه و راهت کجه باید گفت خفه شو و ساکت باش و از مردم عذرخواهی کن و حادثه منا را دست آویز خودت نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بابا
زنده باد مخالف من!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۲۱۴
۲۵
آقای مدیر هر غلطی می کنی به ملت شریف ایران توهین نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا میشه بگی کجا به ملت توهین شده؟؟
توهینو اونایی کردن که برنامه ریزی کردن جواد جون بره با اوباما دست بده بعدم اومدن میگن ای وای به خدا یهویی شد اصلا حواسمون نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز شما هم توهین نکنید لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای مدیر حرف دل ما رو هم زده است

تشکر صراط
ناشناس
|
Morocco
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۲۰۶
۲۷
وای به حال کشوری که مدیر مسول یک سایت خبریش تا نوک دماغش را بیشتر نبیند
ناشناس
|
Morocco
آخه این جوجه فوکولی (غفاریان بی ادب) نه سواد داره نه سنش به این حرفها میخوره یه زری زده
ناشناس
|
Morocco
چقدر عصابنی شدید از اینکه دستتون رو شده و اتفاقی نبودن دست دادن به این راحتی بر ملا شده
از فحاشیتون مشخصه
ناشناس
|
Morocco
صلا ظریف رفته و دست داده کجای کار مشکل دارد؟ در شرع این کار نفی شده؟ کدام خلاف شرع یا قانون اتفاق افتاده ؟ از خودتان حرام و حلا درست نکنید. بر اساس کدام استدلال این کار غلط است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۳۱
۱۳۴
درعرف دیپلماتیک تأخیر عمدی یا امتناع از دست دادن مرسوم است. ظریف با یکی از این کار می توانست بهتر ظاهر شود.همان طور که میتران رئیس جمهور اسبق فرانسه از دست دادن با سفیر وقت کشورمان امتناع ورزید ولی با سایرین دست داد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه کسی تونست جوابت رو بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه برای چی نباید دست میداد پس با کری چرا دست داد کسی حساس نشد.هر دو نمایندگان مردم امریک هستند.نکنه شماها با اوباما از قبل مشکل شخصی دارید؟ خوب چرا پای مردم را به میان می اورید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دست اوباما بشکنه حیف ظریفمون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره راست ميگي اي كاش محمود جون هم موقعه اي كه مي خواست مامان چاوز رو بغل كنه يا روي تابوت چاوز بيافته و گريه و زاري كنه از اين كار امتناع مي كرد و ملت ايران رو ذليل و بي عزت نمي كرد
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۳۲
۱۹
1- وقتی ظریف با وزیر امور خارجه آمریکا ساعتها و روزها روی یک میز با مصاحفه و لبخند و توپ و تشر گفتگو کرده اند اکنون یک مصاحفه خشک و خالی با رئیس وزیر خارجه آمریکا چه اشکالی ایجاد کرده الله اعلم.
2- نمیدونم دشمنی (در ظاهر) ما با آمریکا اساساً روی چه اصولی است در حالی که اعراب،انگلیس و روسیه بیشترین صدمه را به ایران زده اند و در حال حاضر تنها دشمن واقعی ما اعراب حوزه خلیج فارس هستند،اگر بنا بر قطع رابطه باشه آمریکا در مقابل اینها فرشته است.
3-تجربه نشان داده شعار مرگ بر آمریکا فقط عادت دهان برای ایرانیها شده در صورتیکه برای خیلی از مسئولین و مردم ،آمریکا کعبه آمال آنهاست و له له می زنند برای گرین کارت آمریکا و یا حداقل آقازاده هاشون را روانه اونجا می کنند.

از هر زاویه ای که تحلیل شما را در خصومت با آمریکا بررسی کنیم یا کاملاً احمقانه است یا قضیه لحاف ملانصرالدین است که دومی محتمل تره.
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا را خمینی کبیر یاد مردم انداخت و این انقلاب مال ایشون هست و فرمود آمریکا شیطان بزرگ است پس اگر می خواستیم هم پیمان آمریکا باشیم اصلا شاه پهلوی خیلی هم خوب بود بهترین رفیق آمریکا بود پس برای هم پیمان شدن با آمریکا یک راه بیشتر ندارید حکومت جمهوری اسلامی سرنگون بشه و امثال پهلوی بیاد ولی شهدا و امام فرمودند این آرزو رو هرکس داشته باشه با خودش به گور میبره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما نمی فهمی اشکالش چیه؟!
این دو به عنوان نماینده دو کشور و نماینده دو طرز فکر در اون مراسم حضور داشته اند نه دو انسان بی طرف.
پس بروند با نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم دست بدهند و بگویند اتفاقی بود!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با بند یک سخنت کاملا موافقم اما بلند دوم باید بدانی این اعراب که دشمن ما هستند به نیابت از آمریکا با ما دشمتنی میکنند والا خاگر حمایت آمریکا نباشد این عربستان و امارت و بحرین چی هستند که بتوانند در مقابل ایران قد علم کنند. و این توطئه آمریکا است که میخواهد برای ما دشمن فرضی مثل کشورهای حاشیه خلیج درست کند ولی در اصل دشمن اصلی ایران آمریکا است و انقلاب اسلامی در سال 57 علیه آمریکا و سیاستهایش در ایران بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۳۳
۱۱۰
در دولت اصلاحات همانند دولت های مهدی بازرگان و خاتمی نیروهای انقلابی جایی ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایا شکر که جز خائنان به وطن نخواهیم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه بهتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا رو شکر که جایی ندارند نیروهای انقلابی رو در دولت احمدی نژاد دیدیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط عافیت طلب ها با سوء استفاده از مفاهیمی چون تعامل با دنیا و ... مغلطه کرده و عزت اسلامی ما را به تاراج می گذارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بگو دلواپس بگو تندرو بگو افراطی
انقلابی که بد نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر معناي انقلابي بودن را احمدي نژاد وتفكر او بدانيد آري همينطور است
حمید ردکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۲۷
۲۳
علی
اشتباه نکن!
مردم دکتر روحانی را انتخاب کردند و دارودسته او را قبول دارند
چه شما خوشتان بیایید چه نه!!!
فعلا" مردم این طیف را برگزیده اند آنها را انتخاب کرده اند با همه عقاید و افکار و اعمالشان!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم برای بهبود اقنصاد و بیکاری به ایشون رای دادن که ایشون هم انصافا" گند کاشتن
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
................... شب درازه !
مردم وقتی ببینند که بعد از 4 سال خبری نشده و همه چی کما فی السابقه، چرا باید دوباره بهروحانی رای بدن ؟ روحانی پایگاه اجتماعی نداره. چه شما خوشتون بیاد چه نیاد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم ایران به رای که دادن افتخار میکنن و 4 سال دیگه باز هم همین اتفاق خواهد افتاد و دارودسته دزد شما به زباله دان تاریخ پیوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر خوشحالم که مخالفین مردم که خودشون را به مردم چسبوندن و از زبان ملت حرف میزنن. افرادی از چنس همین کامنت گذارانی است که مثلآ در تایید این مطلب اظهار نظر کرده اند. هیچکدام بر اساس منطق و دانش و بدور از تعصب نیست. اینها اگر با وجدانشان خلوت کنند و سری به آمار و ارقام بزنند خیلی چیزها دستگیرشان میشود. افسوس که در آنصورت هم میگویند کار آمریکائیهاست. تنها نگاهی به مثبت و منفی های همین سایت خودشون و برادر گرامیشان کیهان بیندازند ما را بس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا سری به غارتگریهای فرد مورد نظرتان بیندازید تا بفهمید چه کسی به این مملکت "گند" زد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همون مردم هم یک روزی احمدی نژاد رو انتخاب کردند پس چرا به انتخاب آنها توهین کردید؟
چرا هروقت شما روی کارید مدام از انتخاب مردم سخن می گویید ولی وقتی مخالفان شما بر سر کارند این گونه توهین می کنید؟
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
بهبود وضع اقتصادی!!؟
فرض کیند یه مغازه دار،درون مغازه بشینه در مغازه هم ببنده و بگه چرا مشتری ندارم...دوست عزیز برای بهبود وضع اقتصادی تعامل با جهان نیازه....اونقت هم خیلی ها تو این مملک از این تحریمها سواستفاده کردن و به بهانه تحریم ، پدر مردمو درآوردن ...نمونش ایران خودرو و سایپا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا اینقدرنگیدمردم انتخاب کردن فقط 50درصد بهش رای دادن اونم بخاطر اینکه فکرمیکردن همه حرفاش درمورد بهبود اقتصاد وتبعیت ازرهبری درسته فقط یکسال ونیم صبرکنین
راحله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۲۴
۱۵
من از همین مردمم و پشیبان اقای ظریف!!!لطفا شما حرفای خودتونو از جانب خودتون بگید و اینقدر از مردم مایه نذارید.اگه یه ذره ابرو داریم از کارای ظریفه .شما اگه راست میگید تو دهن عربستان بزنید
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
دو طیف ضد انقلاب و دوستان شاه طرفدار آمریکا هستند ودوست داران خمینی کبیر طرفدار مبارزه با آمریکا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره دیگه ! تیتیش بازی ها و دست دادن ها و مذاکره کردن با شماها !!!
هر وقت که بوی جنگ و درگیری میشه، شماها میرید توی سوراخ موش . اونوقت میشه نوبت ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۰۳
۱۵
بیان این کلمات زشت خر و جیره خوران دولت و....... واقعا" باعث تاسف است
خدایا به ما شعور بده که با مخالفانمان نیز مودب صحبت کنیم
بی ادبی حاصل بی منطقی است
مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۹۹
۱۳
آقای سردبیر !
شماها معلومه از کجا میسوزید فقط دلم میسوزه از اینکه خودتون رو وکیل مردم میدونید لغو تحریم وبرجام جیره خوارهایی مثل شمارو از دست اندازی به این مملکت دور کرده همه داغتون از همینه وگرنه دیدار ظریف نه خدشه ای به اسلام وارد کرده نه آرمان های انقلاب و زیر سوال برده حکایت شما همون دایه های مهربانتر از مادر کمی جای این اراجیف وقتت رو میزاشتی و در خصوص شیوه سیاست اسلامی از ائمه و معصومین مطالعه میکردی
محمد
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۰۹
۱۵
صراط جان ما با این تیترت توهین کردی به مردم... امیدوارم توقیف بشید ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۰۷
۲۱
عوض مردم نظر ندهید ما راض به رابطه با امریکا هستیم
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
بله درست می فرمایید مردم ضد انقلاب بله اگر عرضه اش را دارید انقلاب کنید و الا خفه شید چون این انقلاب به نام خمینی کبیر هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما رابطه با امریکا رو نمی خواهیم چه کنیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس خیلی نامرد هستی
ماکولو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۰۷
۱۴
آقای مدیرمسئول / علی غفاریان شاید رو خر در نظر بگیرند ولی ملت ایران را مثل بزرگ دلان و باشرفان در نظر خواهند گرفت و آدمهای بی شرفی مثل تو اند که مملکتو به اینجا کشونده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من علی رو میشناسم بچه ی بسیار مودبی است نمی دانم چرا از کوره در رفته و داغ کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
بی شرف ارباب شما آمریکای جنایتکار هست که به رژیم کودک کش صهیونیست سلاح و امکانات میده یا به داعش رو ساپورت میکنه تا کودکان رو سر ببره بی شرف ارباب حروم زاده تو هست که هیروشیمای ژاپن رو با خاک یکسان کرد از نظر تو حتما شریف ترین آمریکاست اگه معنای شرافت را خباثت بگیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مدافع ژاپن هم پیدا شد
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس من نمیدونم تو چه موجودی هستی بفهم ابله بحث ژاپن وعراق و ..... نیست بحث انسانیت و جنایت است تو از جنایت و جنایتکار خوشت میاد ؟
EF7
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۷۳
۱۲
اینکه مردم ما ساده هستند شکی نیست.
من کاری با دولت کنونی ندارم.
---------------------------------
مردم ما "عوام" هستند.

نمونه بارزش : در جریان کشتار عربستان میگفتند مرگ بر آمریکا....آمریکا را مقصر میدانند.

در هر جریانی آمریکا را محکوم میکنند.
هنگامی که بلای طبیعی هم رخ دهد... پلی خراب میشود... سیل می آید.... هواپیما سقوط میکند... مسئولین کارهای احمقانه انجام میدهند... شعار مرگ بر آمریکا حذف نمیشود.

اختلاسگران پول کشور را در بانکهای آمریکا میریزنند و مردم.... مردم شعار مرگ بر آمریکا را سر میدهند.

بله صراط جون
مردم ما "عام" هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا کسی نیست بیاد بگه از قول مردم حرف نزن؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم
وقته سرماخوردگی هم امریکا را مقصر می دونن و به جای دوا و درمان شعار مرگ بر امریکا سر می دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا یکی از آن عوام ها خود شما هستید که تاریخ نخواندی و نمی دانی که امروز هر مصیبتی که ما داریم از جانب آمریکا است. کودتای 28 مرداد و حمایت بی چون چرا از زژیم سفاک پهلوی و بعد حمایت از صدام و کشتن مسافران هواپیمایی و............. تحریک کشورهای زیرسلطه اش مثل عربستان و.... برای درگیری با ایران
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۵
۷۱
دیدیم تو دو سال چه عزتی برا ما به ارمغان اوردن حادثه جده ؛ حادثه منا ؛ اعزام وزیر بهداشت از طریق دوحه به عربستان ؛ اهانت به زنان مسافر ایرانی در کشورها ی همسایه ،ظلم به به دانشجویان بورسیه ، افت وحشتناک علمی کشور ، گستاخی وزیر امورخارجه عربستان به ملت ایران ، گستاخی روز افزون غربعلیه ایران اسلامی ] توهین های مکررمقامات غربی وضعیت آشفته اقتصادی ، رکود ، بیکاری ، شیب ملایم (کمر شکن ) افزایش قیمتها و البته همه اینها تنها هنر این دولت است که می تواند فقط تو 2 سال این همه کار بکنه خدائیش همه باید بگیم روحانی مچکریم بازم نه بهتر بگیم خلایق هر چه لایق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر از ما باشه عربستان را با خاک یکسان کنیم ولی سیاستهای نظام مدارا با کشورهای عربی بوده است در حالی که این بی همه کسه از ما فراریند خودمون بزور باینها نزذیک می کنیم و انها را براردار مسلمان خطاب می گنیم!
دولت هم مجبور است رعایت کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جرءت ندارن که بیان عذرخواهی کنن. فقط فرافکنی می کنن. یعنی تو ایران مسئولین همین طورن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها نتیجه دولت قبل دوست عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همه اینها که گفتی پس لرزه های احمدی جونتونه
اینجاست که مشخص میشه کسی کسیو خر فرض نکرده، این بعضی ها هستند که خودشونو به خریت زدن
وحیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۳
۶۸
اول این که تیتر توهین نیست بی خودی جو سازی نکنید... دوما این که ته حرف اینه که دروغ به مردم نگویند...
درست بگویند رفتیم دست دادیم
بدون هماهنگی مگه میشه؟ مگه داریم؟
این که دروغ میگویند اتفاقی بوده واقعا زشته و توهین اصلی همینه...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۲
۲۲
در یک سایت حامی دولت مطلبی نوشته شده که به دو موضوع اعتراف شده

اول اینکه این موضوع برنامه ریزی شده از طرف آمریکا بوده،دوم اینکه اوباما با همه دست داده و گفته که متعهد به اجرای برجام هست.
البته به نظر میاد که طرف ایرانی هم به نوعی اطلاع داشته چون که آقای روحانی از مسیر دیگه به سمت رئیس حمهور ونزوئلارفته و خوش وبش کوتاه چند دقیقه ای کرده تا ماجرا ختگم به پای ایشون نوشته نشه
ناشناس
|
United States of America
خوب کارگاه پوارو حالا که چی مشکل ت چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵۶
۹
وقتی به مسئولین و رئیس جمهور و وزیر امور خاجه اینقدر بی محابا در داخل توهین میشود از وزیر نحیف و حقیر عربستان چه گلایه ای.بدتر اینکه در جایگاه یک ایرانی این سایت حتی حاضر به دفاع از رئیس جمهور اسلامی ایران در مقابل آن خون ریزان بر نیامدند.این تذهبون.این سیایت و قدرت چه میکند.تحصن در مقابل مجلس برای شما در مقابل مجلس حلال است و آزاد.ولی دفاع از دولت مستقر همراهی با فتنه.بس کنید به خدا.بیش از این با اعصاب و روان مردم به خاطر مجلس و قدرت و... بازی نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با این حرفا مغلطه نکن کلک نزن کار اشتباه اشتباهه از طرف هرکسی باشه اینقدرهم اعصاب خودتونو به اعصاب مردم گره نزن
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۰
۵۳
خیلی واضحه که هماهنگ شده بود و به مردم دروغ گفتند...
کار این دولت توهین به مردم هست با چنین رفتارهایی...
از ادعای ارزانی بگیر تا دیپلماسی اتفاقی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵۸
۷
بی ادب محروم ماند از لطف رب
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵۶
۱۱
خر کسی است که این خبر را تیتر کرده بسیار احمق و امل بوده کسی که این پیام را گذاشته است مرد باش و حذف نکن پیام منو بذار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵۰
۹
آقای سردبیر !
شماها معلومه از کجا میسوزید فقط دلم میسوزه از اینکه خودتون رو وکیل مردم میدونید لغو تحریم وبرجام جیره خوارهایی مثل شمارو از دست اندازی به این مملکت دور کرده همه داغتون از همینه وگرنه دیدار ظریف نه خدشه ای به اسلام وارد کرده نه آرمان های انقلاب و زیر سوال برده حکایت شما همون دایه های مهربانتر از مادر کمی جای این اراجیف وقتت رو میزاشتی و در خصوص شیوه سیاست اسلامی از ائمه و معصومین مطالعه میکردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
طبق برجام 90 درصد تحریمها لغو نخواهد شد و فقط 10 درصد از تحریمهای ظالمانه تعلیق و یا توقف موقت میشود !
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا بعضی از افراد در تهمت زدن به رقبا هیچ مرزی نمی شناسند ، اولا که اگر کسی تاجر و کاسب باشد بدون تحریم هم کاسبی می کند مبارزه با آمریکا خط مرز یاران خمینی و دشمنان ایشان است ، ایشان بارها تصریح کردند که کسی حق ندارد بعد از ایشان دوران مبارزه با آمریکا را پایان یافته تلقی کند ، دلیلش هم کاملا روشن است آمریکا تمامی جنایات را به اسم حقوق بشر مرتکب می شود و سازمان ملل هم روی آنها صحه می گذارد . در داخل هم که توپخانه ای علیه منتقدین تشکیل شده و آنها را دزد ، بی سواد و ذینفع در تحریم ها وغیره می نامند و متاسفانه قوه قضائیه هم با افرادی که از این عناوین برای از میدان بدر کردن دلسوزان انقلاب و رهروان واقعی امام خمینی (ره) استفاده می کنند هیچ گونه برخوردی نکرده است .
بهزاد
|
United States of America
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۶۵
۹
خر خودتی صراط جان-این تیتر تو توهین به ملت است
دکتر ظریف زنده باد روحانی پاینده باد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵۴
۷
دنیا رو نگاه کن . یه آدمی که نون خودش رو تو توهین و دذروغ نویسی بر علیه دیگرا میخوره (علی غفار مدیر این سایت دروغ پرداز) اومده داره به قهرمان این روزهای ایران و ایرانی دکتر ظدیف توهین میکنه . آخه کوچولو تو کی هستی ؟؟ که پشت دکتر حرف میزنی . حواست باشه پشت دکتر یه ایران وایساده ها . (البته جرات نداری این کامنت رو تایید کنی)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته ایشان قهرمان ! عقب نشینی و تعلیق این روزهای ایران هستن !
کیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۰
۴۹
مگه میشه اتفاقی به کسی دست داد?


اگه اتفاقی در کار بوده پس مشخص میشه اقای ظریف اراده ندارن که اتفاقی و ناخودآگاه عمل میکنن
بهراد
|
United States of America
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵۲
۱۱
انقد از دست دادن ظریف با اوباما تعجب کردین،که من فکر کردم اوباما یه زنه!!
ناشناس
|
United States of America
اوباما نامرد از زن هم کمتره .
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۵
۸
تو مثل اینکه از جامعه خبر نداری ، اینروزها همه دارن از این دیپلماسی فعال دکتر ظریف و دولت تقدیر می کنند ، کجای کار هستید شما ؟؟؟ نکنه هنوز در اوایل دهه ۶۰ زندگی می کنی ؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دیپلماسی فعال !!!!! خخخخخخخ .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرت نگو اونایی که تعریف میکنن مثل خودتن همونایی که از اول انقلاب دنباله رو آمریکا و ایادیش بودن توی که هنوز تو دهه 50 زندگی میکنی . خدا عقل بده
مهدی
|
China
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵۰
۹
آقای غفاریان، شما و دوستانتون میشه یه مدت حرف نزنید کلا، خیلی براتون بهتره.
بابا جون مردم شماها رو نمی خوان، اینو چطوری باید به شما و دوستانتون بفهمونن.....
یک ملت پشت دکتر ظریف هستند. به کوری چشم حسودان ظاهربین
ناشناس
|
China
یاد دوره ای افتادم که خفقان احمدی حاکم بود و مردم 8 سال نتونستند لام تا کام حرف بزنند. حالا ببین چه نخاله هایی توی اون دوره رشد کردند و حالا حرافی می کنند.
ناشناس
|
China
وبه کوری شمای بی غیرت لجوج غربزده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۵
۷
از شما دلواپسان ادبیاتی سخیف تر ازین هم انتظار میرود شمایی که ادعای اسلام و ایمانتان گوش فلک رو کر کرده زمان دزدیها و بخور بخور ها و اقدامات زشت و بیشرمانه محمود جانتان چرا سکوت کردید؟اتفاقا این شمایید که مردم را ...فرض کرده اید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۰
۶
جوجه سردبیر و اندازه ای نیستی که بخوای با فحاشی به بزرگان برای خودت اعتبار کسب کنی . ظریف تو و همفکرانتو خر فرض کرده که حق هم داره . یه بار دیگه دست مردم به دست هم برسه ، یه بار دیگه بیدار بشیم ، اون روز جواب همه سوالاتونو میگیرید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۷
۱۰
کار دکتر جواد درست است درود درود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۴
۶
چه راحت می توانید مردم ایران را بی ابانه خطاب کنید. دوره هشت ساله!!! بی ادبیها به پایان رسیده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۴
۶
اقای ظریف چون نماینده ریس دولتی است که مردم انتخاب کرده اند کار بسیار درستی کرده واینکه ریس جمهور امریکا با ایشان مصافحه کرده بزرگی ملت ایران را می رساند پس ملت را ... بحساب نیاورده تو امثال تو را....حسابکرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۶
۶
مثل اینکه حال مسوول سایت طراط نیوز خوب نیست که به مردم ناسزا میگوید این چه ادبیاتی است که شما بکار بردید خودتون..... هستید
خوش انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۲۷
۷
دست دادن با آمریکا بد است با روسیه بدتر لطفا انصاف داشته باشید در مورد روسها هم موضع بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما را ارجاع میدهم به سخنرانی نوه امام در دانشگاه مذاهب و ادیان قم.
احد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۴
۷
بچه جان شیر خشکتو بخور. به دیپلمات دوست داشتنی وکاردان ملت توهین نکن . یا به قول محمودی آب بریز اونجایی که می سوزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دیپلمات دوست داشتنی و کاردان !!!!! خخخخخخ.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۸
۱۲
نه غفاریان ما تو را حتما" خر و الاغ فرض میکنیم چون هستی مگه نه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۳۱
۱۵
لعنت بر اصلاحات و اصولگرایان

همه شماها برید به جهنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت برو جهنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل اینه که بگی لعنت بر خوب و بد
خودت می فهمی چی میگی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هشت سال تو بهشت بودی و همه امکانات برات بسیج بود اونم بصورت مصنوعی و در جهت "تقویت تولید ملی" همونجور که خودرو سازا تو 35سال به جایی نرسیدند شما ها هم اگر 100 سال حمایت دایم بشید آخر سر یکی میشید مثل کره شمالی. جهنم خوش بگذره
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۱
۷
جناب غفاریان شما لازم نکرده سخنگوی ما باشید ما هیچ دشمنی با هیچ ملت و کشوری نداریم خواهان رابطه بر پایه احترام متقابل با همه کشورها باشیم چرا شماها هنوز تو 100 سال پیش هستید؟ بندگان خدا شوروی با اون همه عظمتش به خاطر رقابت تسلیحاتی و قد علم کردن برابر آمریکا از هم پاشید چرا درس نمیگیرید؟
آیا با این کارهای بی خردانه و شعارهای پوچ میخوایید ایران رو تا پرتگاه نابودی و تجزیه ببرید ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شوروی از هم پاشید اما ایران اسلامی به لطف خداوند 37 سال است که در مقابل شیطان بزرگ و نوکرانش ایستاده و مقاومت کرده است .
ای
|
Iran (Islamic Republic of)
بی سواد
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۳
۲۵
پارسال روحانی میگفت اوباما به من زنگ زده، اوباما میگفت نخیر روحانی اول زنگ زده.
امسال ایرانی ها میگن تو راهرو همدیگه رو دیدیم با هم دست دادیم، آمریکایی ها میگن تو رستوران بوده و تعامل مختصری داشتیم.
واقعا وقتی ما با آمریکا سر جزئی ترین مسائل اتفاق نظر نداریم، چه جوری باید بهشون اعتماد کنیم و برجام رو اجرا کنیم ؟!!!!!!
صراط چاپ کن لطفا
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۳۴
۲
دلواپسان که از احوالپرسی و دست دادن محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران با باراک اوباما رییس جمهور آمریکا نگران شده اند و به خاطر دشمنی با آمریکا هجمه های فراوانی را به ظریف وارد آورده اند، شاید با مطالعه حدیثی از حضرت علی (ع) اندکی آرام بگیرند؛ حدیثی که امام اول شیعیان، ما را به مصافحه با دشمنان ترغیب می کند.
به نقل از فریادگر، حضرت على (ع) فرموده : با دشمنت مصافحه کن اگر چه از آن خوشش نیاید؛ زیرا خداوند به آن امر کرده و در قرآن مجید فرمود: هرگز نیکى و بدى یکسان نیست؛ بدى را با نیکى دفع کن، ناگاه خواهى دید همان کس که میان تو و او دشمنى است، گویى دوستى گرم و صمیمى برقرار شده است. (سوره فصلت، آیه ۳۴ )
امیرالمومنین (ع) بعد از آن فرمود: تو توانایى ندارى دشمنت را مجازات کنى و بهتر است از خدا اطاعت نمایى و از وى درگذرى و پاداش زیادى ببرى و براى تو همین بس که دشمن خود را به معصیت خداوند مشغول بنگرى.‏ (منبع : عطاردى، عزیز الله، ایمان و کفر، ترجمه الإیمان و الکفر بحار الانوار، ج ‏۲، ص ۳۰۹‏، ناشر انتشارات عطارد، تهران ، سال ۱۳۷۸ ش، چاپ اول.)
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
امیرالمونین چه بلایی سر ناکثین و مارقین و قاسطین اورد برادر من ؟ تاریخ رو بخون تا ببینی امیرالمونین وقتی دید که دشمنانش در دشمنی ثابت قدم هستند و قابل اصلاح نیستند ، چجوری ادبشون کرد ؟ به نظر شما آمریکا قابل اصلاحه ؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۸
۵۲
شعار ملت ما مرگ بر امریکاست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۱
۸
صراط، بر "صراط" نیست.
صابر
|
United States of America
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۸
۳۷
دمت گرم دقیقا باید با این ادبیات صحبت کرد
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۳۲
۴
آقای مدیر مردم میفهمن شما خودتو ناراحت نکن . من شنیدم از نزدیکان آقای ظریف دسته خود را با آب و صابون کاملا شستن. تمام کنید این همه عوام فریبی را.
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۳
۳
درود بر دکتر ظریف که یک انسان شریف و
یک دیپلمات با کلاسه مردم ایران به انسانهای لایقی چون شما نیاز دارند نه
یکسری ادم بیسواد نفهم نون به نرخ روز خور حزب باد ودر اخر دززززززززد
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۶
۳
من الان چند ساله این صراط رو میخونم همش حرفهای خودش هست جانبداری از یک طرف، زمان دوستای شما (احمدی نژاد) بورکینافاسو هم ما رو کشور حساب نمیکرد آخه بابا چرا از رو نمیرین بسه دیگه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۸
۴۵
با این برجام!!! کشور درآستانه جنگ خواهد بود!!!

کسانی که به آمریکا اعتماد مطلق کردند! چوب خوش خدمتی اش را خوردند! از مصدق تا معمر قذافی...

برخی از تاریخ درس عبرت نمی گیرند!!!

به قول چرچیل برای تسلط به یک کشور اقلیتی خیانتکار واکثریتی جاهل لازم است
ناشناس
|
United States of America
احسنت عالی بود احسنت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵۳
۹
غفاریان خر است وسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۹
۶۴
سلام ودرود خداوندبر مدیر مسئول با غیرت وانقلابی
عالیییییییییییییی بود متشکرم
عالیییییییییییییی
عالیییییییییییییی
عالیییییییییییییی
ناشناس
|
Iraq
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵۴
۹
خر شمايين و همفكرانتون
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۳۸
۶
متاسفم برای شما برای خودم کخ شما هم وطن من هستید و متاسفم برای تمام کسایی که نمی تونن پیشرفت کشور و نابودی منافشون رو ببینن .
123
|
United States of America
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۷
۶
غفاری !خر خودتی .بجای انجام هزینه جهت راه اندازی سایت کمی برای ادب خودت هزینه میکردی
حاجب
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۱
۴
چرا اونموقع که سرور تمام راستگویان به جناب اوباما نامه متملقانه نوشت و سنگ روی یخ شد،کسی ناراحت نشد؟
حالا از ادب و احترام ایرانی دفاع کرده و شرط ادب رو بجا آورده؛که باز هم چون مقام آقای ظریف پایینتر از اوباماست.خودش عجز امریکا رو نشون میده.بابا اصلا با یه مرد دست داده ،بغل ننه چاوز که نرفته
سعید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
از نامه عززززززتمندانه احمدی به اوباما یادت رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۹
۷
خر خودتی و این سایت چرتت
مهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵۳
۴
واقعا واسه ادبیاتت متاسفم آقای سردبیر ، خر شمایی نه ملت ایران ، به چه اجازه ای به مردم ایران و دکتر ظریف توهین میکنی ؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵۲
۱۰
با سواد ترین و مودب ترین سیاست مدار بعد از انقلاب دکتر طریف هستن زنده باد ظریف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از ترکمنچای معلوم است !!! خخخ .
حاجب
|
Turkiye
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۴
۲
چرا اونموقع که سرور تمام راستگویان به جناب اوباما نامه متملقانه نوشت و سنگ روی یخ شد،کسی ناراحت نشد؟
حالا از ادب و احترام ایرانی دفاع کرده و شرط ادب رو بجا آورده؛که باز هم چون مقام آقای ظریف پایینتر از اوباماست.خودش عجز امریکا رو نشون میده.بابا اصلا با یه مرد دست داده ،بغل ننه چاوز که نرفته
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۳
۱۸
در اینکه مدیر مسئول چنین گفتار بی ادبانه ای دارد موافقم ولی یک نکته مهم بیان نمودند اون هم اینه که چرا پای کاری که کردن نمی ایستند و با شهامت کامل درمورد نتایج این دیدار توضیح دهند
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۷
۶
دوران شما به سر آومده و در انتخابات مجلس ريشه شما رو از خاك بيرون ميكشيم
درضمن خيلي بي ادبي خيلي
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵
۳۸
در اینکه مدیر مسئول چنین گفتار بی ادبانه ای دارد موافقم ولی یک نکته مهم بیان نمودند اون هم اینه که چرا پای کاری که کردن نمی ایستند و با شهامت کامل درمورد نتایج این دیدار توضیح دهند
ناشناس
|
United States of America
شهامت داشته كه اينكار را كرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۲
۲۱
کاملا با نظر مدیر مسئول موافقم ظریف در این هنگامه عاشورای منا که به دست یکی ازحکام ایالتهای امریکا یعنی عربستان پیش امده نه تنها نباید دست میداد بلکه اگر اوباما هم دستش را دراز میکرد باید بی اعتنائی میکرد درود بر علی غفاری
امید
|
Germany
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۳۸
۳
۱) صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد .
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید .
** صراط خودت بگو کدامشان را رعایت کردی؟؟
ناشناس
|
Germany
یادمه دوره قبل، فردوسی پور گفت مردم رو جیگر فرض نکنین.
چقدر اومدین دفاع کردین!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴۱
۷
شما از طرف مردم حرف نزنيد از طرف خودتان حرف بزنيد، مردم احتياج به وكيل و وصى ندارند .
من به سهم خودم از جناب آقاى دكتر ظريف به خاطر زحمات و تدبيرشان جداً تشكر مى كنم .
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۳۶
۸
اقای مدیر مسئول این کار نه شجاعت بلکه یک حماقت بزرگ است.خودت رو برای توقیف و دادگاه اماده کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۷
۴
اخه بچه جون تو رو چه به این حرف ها
با حمایت یه عده اومدی سایت زدی ابروی انقلاب و انقلابی ها رو هم میبری
از طرف خودت حرف بزن بیشعور
رضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵۵
۹
شمایید که بخاطر توهینتان به مردم اید از مردم بزرگ ایران عذرخواهی کنید .
درود بر دیپلماسی ظریف
فراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۷
۶
خاک بر سرتان با این طرز فکر عقب مانده تان
یک موی ظریف می ارزد به کل شما دلواپسان
انشاالله در انتخابات مجلس ریشه ی شما دروغگویان و ریاکاران را خواهیم خشکاند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۵
۴
یک ذره ادب هم چیز خوبی است که جناب غفاریان فاقد آن هستند . بنده اصولگرا هستم اما مطالب سطحی و زرد صراط را فاقد ارزش می دانم . این کارها هم فقط برای جلب مخاطب است نه برای خدا و نه برای شادی رهبر انقلاب
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۶
۵
با اوباما دست داده , مادر اوباما را بغل نکرده که خلاف شرع کرده باشه
دوما , اینکه رییس جمهور امریکا وزیر خارج هرا تحویل گرفته و دست دراز کرده نشان از برتری نماینده ملت ایران دارد
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۲۰
۵
ظریف مردم را خر فرض نکرده این رفتار صراط است که عین خریت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۸
۷
درود بر ظریف عزیز
محمد
|
Belgium
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۶
۴
سرذبیر جان نظرات رو بخون +و_ رو هم بشمار قبل از نوشتن مطلب کمی فکر هم بد نیست.......
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۷
۲
به شما اقلیت کم و دلواپس هیچ ربطی نداره که میای از زبون بقیه حرف میزنی.فهمیدی؟ما همه هم روحانی و هم ظریف رو قبول دادم تا آخر.شما که پشتت معلوم نیست از کجا گرمه و نمیدونی ملت چی میکشن از دست شماها.امیدواریم هرچه زودتر کشور از دست کسایی که دارن جیب ملت رو خالی میکنن و به فکر بقیه نیستن راحت بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۷
۵
لازم نکرده شما زبان مردم باشید لطفا خاموش باشید
علی
|
United States of America
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱۸
۴
از کوزه همان برون تراود که در اوست .... آقای مدیرمسوول کاش ذره ای از ادب ظریف در شما هم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۷
۱
خواستم نظر بدم دوستان حسابی از خجالتون درآمدن. :)
خدایش شما به پرسش و پاسخ قیامت هم فکر می کنید؟؟
Vahid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۸
۱
متاسفم واسه سایتتون بخاطر این مطلب توهین امیز.چرا کاسه داغ تر از آش میشین!تا زمانی که امثال اینجور افراطی ها وجود دارن ما در همین حالت وحشتناک ماندگاریم.خداراشکر ملت پشت سر جناب اقای روحانی وتیم محبوششون هستن
سپیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۷
۱
شیطان بزرگ روسیه و چین و عربستان هست. بابا اصلا با یه مرد دست داده ،بغل ننه چاوز که نرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۶
۱
بی تربیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۶
۱
واقعا باید خجالت بکشید از مقام معظم رهبری و مردم دکتر ظریف از دلسوزان نظام است شما اگه راست میگی در زمان غارت بیت المال در دولت قبل کجا بودی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵
۱
ه هر حال خوب یا بد باید پذیرفت که دستان "ظریف" در دستان "اوباما" جای گرفته است.....کسی ندونه میگی با یه زن دست داده.حالا بزار یکی مثل بوش بیاد روزی صدبار آرزو میکنین کاش زمان اوباما برگرده
کریم
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۶
۱
شما جز تو هین کردن کار دیگه از دستت بر نمیاد .
ایشون کار درستی کردند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱
۶
جناب رییس جمهور وطرفداران محترم! 50% مردم به شما رای دادند .50% مابقی ایده های شما رو قبول ندارند. خواهشمندیم ، اینقدر انتخابات خرداد 92را به رخ دنیا نکشید- پس یادتون نره که حداقل نصف ملت شما رو قبول ندارن
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۷
۱
سلام
فقط میتونم بگم واسه نویسنده این خبر متاسفم
xxx
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۶
۲
کار ظریف هم دینی بود و هم شرعی بود و هم در راستای منافع ملی انقلابی و نظام جمهوری اسلامی بود و هم هماهنگ با خواست ملت رشید و با فرهنگ شیعی ایرانی بود . و خر آنانی هستند که نمی فهمند تعامل با جهان و ملتها و دولتهای آن همان خواست واقعی اسلام و تشیع و ملت عزیز ایران است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۶
۱
اگه تو آدم رسانه ای باشی، فقط کافیه همین نظرات مثبت و منفی این مطلبت رو بدهی تجزیه تحلیل کنن، می بینی که ملت، دیدگاه تو و همفکرات رو اصلا قبول ندارن...پس خیلی گریبان پاره نکن. عصبانیتت اونقدر شدیده که رگ گردنت زده بیرون . وگرنه نمی گفتی عکس دکتر ظریف رو این طوره تعمدا خراب بارگذاری کنن به این امید که وجهه دکتر رو تخریب کنی. شما فی قلوبهم مرض هستید.
علیرضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۶
۱
آقای دکتر ظریف؛ من تو این سایت ها فقط به خاطر دفاع از شما اومدم ... یه ملت پشتیبان شما هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۴
۱
شما وتمام حامیانتان که میلیاردها دلار پول نفت را در چند سال گذشته برای خود پس انداز کردید مردم رو خر فرض کردید وای بر شما که روزی باید جواب گو باشید
مدیر یک مدرسه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۶
۱
درود بر امیر کبیر زمان
وارونه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۲
۲
همش بازیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۶
۱
بنده به عنوان یک ایرانی به آقای ظریف افتخار می کنم و خدا قوت به ایشان می گویم و ناراحتی امثال شمارا را خوب درک می کنم... The
محمد
|
Germany
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵
۱
دورود بردکتر ظریف امیرکبیرزمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵
۱
عجب تیتر مودبا نه ای بارکلا به مدیرمسئول که لیاقتش به همون اندازه تیترش است.آدم مودبانه هم می تواندحرفش رابزند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۵
۱
خوب کرده دست داده یه ملت پشت آقای ظریف هستند.به شما هم ربطی نداره.برین یکم ادب یاد بگیرین
ترکمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۱
۶
با این گند کاریهای دولت تدبیر ببین به چه وضعی افتادیم راهت مردم بی گناه ما را در منا چطوری کشتند چه افتضاحی بوجود آوردند. حداقل ویزا نتونستند برای وزیر یک مملکت بگیرند عزت به پاسپورت ایرانی را از بین بردند متاسفانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۶
صراط،نظراتی راکه حاوی توهین،هتاکی وافتراباشدرامنتشر نخواهدکرد.!!!!!!!!!

یک بارنوشته خودت وخوانندگانت رامرورکن.جای تعجب دارد.
ناشناس
|
Austria
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۶
۲
خوشم مياد شما جماعت اقليت محض ، تو سايت خودتونم تو اقليت هستين!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۵
۱
سلام من دختری 11 ساله هستم هر چند باشد از عکس اقای احمدی نژاد در بغل گرفتن مادرچاوز و بوسیدن دست خانم معلم که بهتر است چرادرموقع این که اقا احمدی نژاد این کار ها را کرد چیزی نگفتین لطفا وزیر خارجه ما را بد نام نکنید
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۳
۱
دعواهای سیاسی فرهنگ مردم رو آنچنان نابود کرده، که یک سایت خبرگزاری مثل شما از کلماتی که در زمان بچگی خیلی ها فحش محسوب می شه به عنون تیترمقاله اش استفاده می کنه. واقعا فکر می کنید مردم باور می کنند شما دلتون براشون سوخته؟! همین دولت فعلی هم وقتی دستش از بیت المال کوتاه بود و در کاخ ریاست جمهوری جایی نداشت فحاش تر از شما ها بود. همه شما ها لنگه ی هم هستید. ظلم شما به مردم شرایط ظهور آقا رو فراهم می کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۵
۱
خیلی سطح فکری شما پایین و داغونه . یه فکری به حال این فکر بیمار خود بکنید . این همه مشکل تو مملکت هست شماها غیرت و جرات ندارید عنوان کنید اونوقت تمام غمتون شده دست دادن ظریف با اوباما ؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱
۳
ما به آرمان های امام راحل و انقلاب خود پایبند هستیم.
امام (ره) فرمودند اگر در آمریکا مسجد بسازند و بر سردر آن ها لا اله الا الله بنویسند باز هم آمریکا دشمن ماست
مهدی
|
Germany
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۷
۵
وقتی یکی رفت بغل مامان چاوز کجا بودی؟؟
ادبیات استفاده شده شایسته ی مدیر مسول هست واقعا؟؟؟
خدا را شكر كه ديدم منطق شما فحاشي به
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۴
۱
خدا را شكر كه ديدم منطق مخالفان دكتر ظريف چه بزرگشان و چه كوچكشان همه با فحاشي گره خورده
درود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۷
۱۲
خدا را شكر كه ديدم منطق مخالفان دكتر ظريف چه بزرگشان و چه كوچكشان همه با فحاشي گره خورده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۸
۴
خر خودتی صراط
مختار ایران
|
Kazakhstan
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۶
۲۱
محمود بیا روحانی بیچاره کرد ما را.سلام بر احمدی نزاد.تف بر دروغگوی ترسو/درود بر صراط/خبیث ها میخان ناطق رو گول بزنن تایید بشن.خدا هر چی کارگزاران و اصلاحات رو نابود کنه/این متن رو بزن اقای غفاری عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۵
۳
تاکورشود هرآنکه نتوانددید
ناشناس
|
India
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۲۳
۴
گند بزنه به این سایت کثافت
همین
ناشناس
|
India
اولین باری که میام اینجا ولی خداییش همه نظراتو منتشر می کنن و این خیلی خوبه اتفاقن به نظر من ما باید بیشتر اینجا بیایم و نظر بگذاریم
ناشناس
|
India
نظز 12:14 آخرین نظری بود که از من چاپ شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۶
۲
از طرف خودت حرف بزن نه مردم
امین خان
|
United States of America
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۸
۳
خر؟
بی تربیت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۵
۳
بی ادبی موج میزند ، شما باید از مردم عذرخواهی کنید با ابن ادبیات سوزناکتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۶
۴
مردم شما رو خر میدانند جوانک بی ادب که به یک ملت توهین میکنید. از خواب خرگوشی بیدار شید و ببینید که اکثریت مردم ایران خلاف شما افراطیون فحاشی بد دهن فکر میکنند.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۷
۱۷
روحانی بای بای
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۶
۱۸
کسایی که برای وحانی سینه چاکند یادشون نره ایشون با چه رای پایینی رییس جمهور شده و احتمالا دور بعدرای نمیاره و اولین رییس جمهور 4 ساله ایران میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشک
به نمایندگی همه اونهایی که دوره قبل رای ندادن این زرشک رو تقدیم شما و همفکرات می کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۶
۲
قابل توجه : صراط یکی از سایت های خبری است که مخاطبین تقریبا زیادی دارد و افراد مختلف هم مخاطب این سایت خبری هستند . نظرات ارائه شده و آرای مثبت و منفی ها نشان دهنده یه بخش عظیمی از نظرات مردم هست خودتون می تونید بفهمید که اکثر مردم از تلاش ها و زحمات دکتر ظریف ناراحت هستند یا خوشحال . حتی نظرشون در مورد دست دادن ظریف با اوباما چیه ؟ تعجب آور اینه که چطور شما ها در مورد اختلاس های بزرگ دزدی ها این همه رشوه گیری ها سیستم بانکی رباه که جنگ با خداست این همه دروغ عوام فریبی فساد پنهان پارتی بازی بی عدالتی تهمت و توهین . افسردگی و کشته شدگان در تصادفات و معضلات جامعه در بخش های مختلف مثل هزینه های مسکن درمان تحصیلی و غیره ساکت هستید و همه چی رو رها کردید فقط دست دادن ظریف با اوباما را این همه بزرگ می کنید . نظر اکثر مردم این حرفا نیست که شما می زنید مردم دنبال گرفتاریهای خودشون هستند . شما بچه دارید که بخواد در مهد کودک ثبت نام کرده باشه تا دانشگاه ؟ معتاد دارید توی خانوادتون ؟ بیکار چطور؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Turkiye
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۸
۴
ظریف ملت روبلا نسبت خر فرض نکرده نون اونایی به بهانه تحریمها جیب مردم رومیزدندرو بریده.لطفا به نظر ملت احترام بگذارید.
علی
|
Germany
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۵
۴
برادر...! وقتی یک رئیس جمهور با یک وزیر خارجه سلام و احوالپرسی می کند نه تنها عیب نیست بلکه نشانه احترام به آن کشور هست. اوباما می تونست بدون احترام گذاشتن به دکتر ظریف و همراهانش از کنار آنها رد شود...!
محمد
|
Kazakhstan
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۸
۳
سلام
واقعا متاسفم صراط نیوز که اصولگرایانی از طیف شما هنوز یاد نگرفتن که مودبانه صحبت کنند و اگر انتقادی هم دارن حداقل با رعایت ادب اسلامی عنوان کنند

بنده اصولگرا هستم ولی اصولگرایانی امثال شما باعث شدند اصلاح طلبان و طیف اعتدال گرا عنان کار رو به دست بگیره
مگه صفحه مجازی چاله میدونه که اینجوری تیتر میزنی؟
همین نحوه گفتمان امثال شماست که باعث شده هر جا ما انتقاد میکنیم و میاییم صحبتی کنیم همه میگن شما اصولگراها ادب و شعور صحبت کردن ندارین
تمومش کنید.
علیرضا
|
Iraq
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۷
۴
جناب سردبیر محترم!
خیلی خوب بود اگر هر یک از ما ایرانی ها در حد و اندازه خودمان و به اندازه سواد و معلوماتمان اظهار نظر میکردیم و خودمان را نخود هر آشی نمیکردیم!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۶
۵
واقعا شما مایه شرمساری و خجالت مذهبی ها هستید. افرادی مثل شما که با توهین به ملت ایران به دنبال اهداف کثیف و جناحی خود و در پی قدرت هستند، بیشترین ضربه را به اسلام، و اعتقادات مردم و بچه های مذهبی می زنند. ای کاش به جای تحلیل های سطحی و جانبدارانه، کمی به عمق مفاهیم قرآن و نهج البلاغه توجه کنید. لطفا به نمایندگی از ملت ایران حرف نزنید و آنها را ... فرض نکنید. همان طور که آرای کروبی (که اعمال وی اصلا مورد حمایت من نیست) را در انتخابات تمسخر کرده و وی را رقیب آرای باطله نامیدید، به آرای 5 میلیونی خود در کشور که نشان دهنده عدم مقبولیت شما در جامعه است نیز دقت نمایید. شما که روحانی را با 17 میلیون رای فاقد پایگاه مردمی می دانید و ادعا می کنید که وی با حداقل اختلاف، حد نصاب را کسب نمود، بدانید که 17 میلیون، حداقل نماینده حدود نیمی از مردم ایران است. اما شما با تمام امکانات دولتی و غیر دولتی و پولهای کثیف بیشتر از 5 میلیون رای نیاوردید. مطمئنم که خودتان اینها را می دانید، اما خود را به خواب زده اید و واقعا بیدار کردن فردی که خوابیده امکان دارد، اما بیدار کردن کسی که خود را به خواب زده ناممکن یا دشوار است. خداوند شما را ببخشاید. ان شاا...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۵
۳
چه آنکه اگر گفته می شد ظریف و اوباما در محله منهتن و در مقابل آسمانخراش "آکسا سنتر" و یا در وال استریت در برابر برج "ترامپ" به طور اتفاقی همدیگر را دیده و با یکدیگر دست داده اند قابل باورتر بود.
چه خوب می شناسی اون ورا رو!!!
یه روحانی از قم
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۶
۹
سلام آقای مدیر مسئول و بازدیدکنندگان این سایت خبری.
اولا: من فکر میکنم از تعداد منفی و مثبتهایی که به نظرات داده شده، حساب کار معلوم باشه.
ثانیا: اگه ملت شریف ایران، این حرکت آقای ظریف را زشت و ناپسند میدانند، یه عکس العملی نشان بدهند.
توفیق
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۷
۲
شخصی به نام جلال که رگباری توهین می کنه و نظرات بی ادبانه اش مرتب منعکس میشه بیمار روانیه باید درمان بشه بیچاره
جلال
|
United Arab Emirates
دوحالت داره یا اگه میدونی آمریکا شیطان بزرگ هست و باز ازش حمایت میکنی جنابعالی یا جنایتکار هستی یا جنایتکاران و شیاطین رو دوست داری یا اگه نمیدونی شیطان بزرگ هست بر دیدگاه امام خمینی رو بخون یا یک مقدار جنایتهای این شیطان بزرگ رو مطالعه کن بعد اون وقت می فهمی بیمار روانی بودی و به روانپزشک محتاج
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۳
۲۰
بلاخره یکی از شعارهای ................ تحقق پیدا کردن دست بوسی کدخدا!!!!!!!!
شهروند
|
Finland
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۳
۲
از خاکم و و هم خاک من از جان و تنم نیست
انگار که این قوم غضب هم وطنم نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۷
۴
دکتر ظریف به جهانیان ثابت کرد که ایران منادی صلح است این شما هستید که با سایت خودتون به مردم توهین کردید و باید عذر خواهی کنید شما مردم رو خر خطاب کردید . اکثریت مطلق مردم از زحمات دکتر ظریف تشکر می کنند . مخالفان ظریف همان دو سه چهار نفر بی ادب بی نزاکت پرخاشگر عصبی و غیر منطقی دلواپس در مجلس هستند
علی1
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۳
۳
اینا اینجورین دیگه بدونید
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۲۰
۵
سلام بر ظریف- صراط دیگه چ خبر ،حواست به انتخابات مجلس هست مثل انتخابات رییس جمهوری شوکه زده نشی
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۹
۵
براتون متاسفم
انتظار دارید وزیر پشتش را به ریاست جمهور امریکا می کرد؟؟این ها دیپلماسی اند؟ایا سر در می اورید؟
مردم دارند تو این تحریمها و وضع خراب اقتصاد داغون میشوند شما دارید چه میگویید؟؟
ایا پیامبر اسلام مون با اباسفیان دست نمیداد؟/
بهتره تاریخ رامطالعه کنید
درود بر شرفت اقای ظریف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۲۳
۳
مهمترین اشکال این متن این است که ایشان خودشان را نماینده ملت دانسته اند. چه خوب بود که ایشان از طرف خوشان حرف میزدند. و بی خود نمایندگی این ملت را بر دوش نمی گرفتند
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۲۷
۵
درود بر ظريف.كار خوبي كرده.صراط خجالت بكش از اين همه توهين و افترا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۲۰
۴
حضرت على (ع) فرموده : با دشمنت مصافحه کن اگر چه از آن خوشش نیاید؛ زیرا خداوند به آن امر کرده و در قرآن مجید فرمود: هرگز نیکى و بدى یکسان نیست؛ بدى را با نیکى دفع کن، ناگاه خواهى دید همان کس که میان تو و او دشمنى است، گویى دوستى گرم و صمیمى برقرار شده است. (سوره فصلت، آیه ۳۴ )
امیرالمومنین (ع) بعد از آن فرمود: تو توانایى ندارى دشمنت را مجازات کنى و بهتر است از خدا اطاعت نمایى و از وى درگذرى و پاداش زیادى ببرى و براى تو همین بس که دشمن خود را به معصیت خداوند مشغول بنگرى.‏ (منبع : عطاردى، عزیز الله، ایمان و کفر، ترجمه الإیمان و الکفر بحار الانوار، ج ‏۲، ص ۳۰۹‏، ناشر انتشارات عطارد، تهران ، سال ۱۳۷۸ ش، چاپ اول.)
muhammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۶
۲۷
ما آمریکا را زیر پا میگذاریم دوستان دوره ی آقای روحانی هم دارد تمام میشود و خودشان و دیپلماسیشان باید جمع کنند بروند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
با نیمه دوم حرفت موافقم
جهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۸
۴
خوشحالم که جوابتان را کامل مردم دادند. شما داغ کردید و مانند معدود نمایندگان هوچی قدرت تفکر را ازدست دادیدو چهار سال پیش باید دنبال روسای کشورهای ماداگاسکار وکنگو وووو میگشتید برا ی دست دادن ..این قدرت وشوکت بازگشته است که رئیس جمهور امریکا به طرف وزیر خارجه باشرف و متدین وعزیز ما دست دراز می کند.بسوزید.....
میم واو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۲۵
۶
کسی که مردم را خر فرض کرده خود صراط و علی غفاریانه
کسی که با چاپلوسی و از توبره دشمن خوردن خودشو بکشه بالا همینه .
تو که با یه چشم به هم زدن دم و دستگاه و دفتر و ماشین واسه خودت بهم زدی تو مردم رو خر فرض کردی .
تو و امثال تو و اون ................ بی همه چیزی که داری نونشو میخوری از خر هم خر تری .
و من الله توفیق برارد
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر صراط
روح الله
|
Russian Federation
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۲۲
۶
مردم رانه شمارا
جهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۲۳
۵
خوشحالم که جوابتان را کامل مردم دادند. شما داغ کردید و مانند معدود نمایندگان هوچی قدرت تفکر را ازدست دادیدو چهار سال پیش باید دنبال روسای کشورهای ماداگاسکار وکنگو وووو میگشتید برا ی دست دادن ..این قدرت وشوکت بازگشته است که رئیس جمهور امریکا به طرف وزیر خارجه باشرف و متدین وعزیز ما دست دراز می کند.بسوزید.....
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۲۲
۶
نوشتید: "بی شک راهروهای جانبی سازمان ملل محل تردد و گذرگاه یک خیابان معمولی در نیویورک نیست که هر فردی بتواند به طور "اتفاقی" آنجا با یک مقام رخ به رخ شود" ینی شما آقای ظریف رو مصداق "هرفردی" می دونید و اوباما رو مصداق "یک مقام" ؟ متاسفم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۲۱
۵
با همین صحبتها مملک تر وضعیف کردین وضع ما طوری شده که 500نفر از مردم کشورت می میرن تا زه با پرروی جنازه شون رو هم بهتون نمیدن هیچ غلطی نمی تونین بکنین اگه این ظریف وامسال اون نبودن مملکت تا حالا برباد فنا رفته بود حا من هرچی که هستم غرب زده دشمن پرست ومنحرف هرچی ولی این رو بدون طراط وهمفکران طراط مشکلات مملکت امثال شما ها هستید نه دکتر ظریف
ناشناس
|
Japan
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۲۲
۸
این نمایندگان پایداری دچا مرگ اخلاقی شده اند. اینان نمایندگان ملت فهیم ایران نیستند. مشکل ظریف و روحانی آن است که داغ هم آغوشی دلواپسان را با اوباما و کری را بدل اینها گذاشتند . وگرنه اینان صیغه 99 ساله اوبا ما و .. ... می شدند.
جهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۵
۱
خوشحالم که جوابتان را کامل مردم دادند. شما داغ کردید و مانند معدود نمایندگان هوچی قدرت تفکر را ازدست دادیدو چهار سال پیش باید دنبال روسای کشورهای ماداگاسکار وکنگو وووو میگشتید برا ی دست دادن ..این قدرت وشوکت بازگشته است که رئیس جمهور امریکا به طرف وزیر خارجه باشرف و متدین وعزیز ما دست دراز می کند.بسوزید.....
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۳۳
۷
با سلام و ادب
اولا که جانب ادب و احترام رو نگه دارید هرچند که مدیر مسئول باشید. جناب ظریف کسی رو ... فرض نکرده و نخواهند کرد این ادبیات چاله میدانی برای اصحاب رسانه که ادعای پرچمداری فرهنگ دارند مناسب نیست و ... خطاب کردن مردم هم در شان این ملت نیست.
2- در عجبم شما که از دست دادن دیپلماتیک که نشان از ادب و یپلماسی آقای ظریف دارد اینگونه آشفته شده اید زمان ماجرای آقای احمدی نژاد و مادر آقای چاوز کجا تشریف داشتین ؟ چطور آن زمان ایشان در عمل انجام شده قرار گرفت شما اعتراضی نکردی ؟
3- بلی کاملا درست میگین راهروهای سازمان ملل محل تردد و گذرگاه نیست به همین دلیل فقط افراد خاص آنجا ممکن است با هم روبرو شوند نکند انتظار داشتین در این راهرو ها جناب ظریف با میوه فروش سر کوچه روبرو شوند.
4- جناب آقای غفاریان شما به عنوان یک شخص دارای تریبون و رسانه که قابلیت تاثیرگذاری روی اذهان عمومی را دراست گویا رسالت و وظیفه خود را فراموش کرده اید !!! اطلاع رسانی درست ، تحلیل منطقی و نقد منصفانه .
5- جناب غفاریان فراموش نکنید ادب مرد به ز دولت اوست .
6- جناب غفاریان ما نیز چون شما درگیر روزنامه و رسانه هستم ولی دغدغه بنده و امثال بنده مشکلات واقعی مردم است نه این اتفاقات. مشکل ملت ما بیکاریست نه دکمه سردست جناب ظریف، مشکل ما ورشکستگی کارخانجات است نه استقبال از فلان مسئول با اسب و... مشکل این مردم فقر و گرانیست . شما نگران نباش این مردم به حد کافی شعور و بینش دارند که خوب را از بد تشخیص بدهند.
(یه توصیه دوستانه : کمی هم به فکر آخرت خودت باش بنده خدا ، یه جایی هم واسه توبه بزار بمونه)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عالی بود
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۸
۳
کشوری که گیر یه مصافحه باشه پس از پای بست ویرانه
جلال
|
Germany
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱
۴
من نمیدونم چرا بعضی ها این قدر ساده اند نمی دونند مخالفت امام خمینی با آمریکا به عنوان بزرگ مخالفت با یک کشور و اون کشور نیست مخالفت با شیطان صفتی و زشتی و جنایت است ایالات متحده آمریکا در جهان واقعیت مظهر تام و تمام همه خباثتها و شیطان صفتی است همجنس بازی ، فحشا ، جنایت ، کمک به جنایتکاران فقط از سوی شیطان تبلیغ میشه یک انسان سالم این کار رو نمیکنه پس بفهمید چرا امام فرمود آمریکا شیطان بزرگ است و مثلا نگفت چین و روسیه شیطان بزرگ اند یک مقدار فهم خودتون رو افزایش بدید
آمریکا مظهر کامل نابود کردن انسانیت هدایت ، شرافت است هر کسی تابع حق و حقیقت و انسانیت باشه از دید آمریکاییها تروریست است وهرکس شیطانی و یا همجنس باز باشه از دید اونا روشنفکر است
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۹
۱
تیترهایی که راجع به مزخرفان ایشون هست چقدر زود نظراتش منتشر میشه خخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۶
۲
4 میلیون نفر (سعید جلیلی) در ایران با رابطه با آمریکا مخالف هستند.
آنها هم اگر رهبری موافق باشد با این قضیه مخالفتی ندارند.
ولی از دولت روحانی می خواهیم به خواسته رای دهندگان خود و کسانی (در مخالفت با حکومت) پای صندوقهای رای نیامدندٰٰ توجه کند و منافع ملی کشور را فدای آن 4 میلیون نفر نکند.
این 4 میلیون اکثراً کارمند و یا نظامی و درکل حقوق بگیر حکومت هستند و مشکل اقتصادی ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۵
۲
رابطه با فلسطین خائن خوب است ولی با آمریکا نه!
خودتان خوب می دانید که فلسطینیها و درکل عربها با ایران کینه تاریخی دارند پس چرا برعلیه آنها نیستید. شاید بگویید آنها مسلمان هستند.
خوب پس چرا در جنگ ایران وعراق وارد شدند و بر علیه شما بودند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۸
۲
......... آن 4 میلیون نفری هستند که به سعید جلیلی رای دادند.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۱۰
۲
سلام مدیرمسئول افراطی
دوران شما تمام شده بیخیال
جوان ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۵
۱
با سلام
چند نكته خدمت همه مردم اين سر زمين:
1- هفتاد ميليون مردم بدبخت و چشم انتظار بعداز سالها سختي جنگ وتحريم ودزدي بيت المال انتظار دارند كه ضمن حفظ شان جمهوري اسلامي با تمام دنيا بغير از صهيونيستها خبيث ارتباط برقرار كنند و مث بقه مردم دنيا زندگي كنند.2- اين همه جوون تو اين كشور چرا بايد به پاي سياست هاي متعصبانه و خودسرانه عده اي قليل( همون چهار ميليون نفر سال 92 ) آينده اي مبهم داشته باشند.3-اگر خودتان از مرفحان بي درد اين جامعه هستين و همه جوره وام ،بيت المال و امكانات دم دستتون هست و بيكار هم تو خونه نداريد و حقوق چند ميليوني ميگيريد وسوار ماشين مدل بالا هم هستيد ، تا جنگ ميشه همين مردم مظلوم تو خط مقدم هستن و تا تحريم هست هم تو گرده ماست و گروني هم رو دوش ماست، واقعيت اينه كه به دلايل متعدد بعد از سي 37 سال از انقلاب هنوز شرايط زندگي خوب فراهم نشده تازه ميخواد يه دري باز بشه ،بگذاريد مردم خودشون راه خودشون رو انتخاب كنن.
شما بفكر منافع شخصي خود هستيد به قران قسم چيزي بيشتر از اين نيست.
یزدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۳
ادب مرد به از دولت اوست.شاید اتفاقی باشد یا نه واقعاً شما آقایان اصولگرای همیشه دلواپس دارای چنین ادبیات رکیک و بی ادبانه ای هستید ،بی ادب ،نه مردم خر هستند نه ظریف آن چیزی که تو در تفکرات قرون وسطایت دیده ای.نگران نباشید با از بین رفتن تحریم اختلاس ها ودزدی های شما کم میشود ولی قطع نمی شود.
آریا
|
United States of America
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
۵
۱
دوستان انتظار دارن وقتی اوباما میاد پیش ظریف، بهش بگه "برو گم شو کثافت نجس! اه اه اه! سیاهپوست زشت! عمراً باهات دست بدم!"
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
۱
۹
فدات شم مدیر مسول. راست میگی. جانم فدای احمدی نژاد. سایت خوبی داری
شاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
۵
۱
آقای سردبیر به شما نمیاد آمریکا یا-انگلیس-درس خونده باشین ولی خوب منهتن و خیابونای نیویورک رو بلدین ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
۱۰
۲
درود بر خاتمی سلام بر روحانی
علی
|
United States of America
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
۱
۱۰
درود بر شرف مدیر مسئول سایت صدر اسلامی صراط.الحق که حلال زنده ای.
باید با منافقان و دشمنان آشکار و پنهان دین اسلام همینگونه و با قاطعیت سخن گفت و رفتار کرد.این دولت از روزی که اومده جز نکبت و ذلت چیزی به ارمغان نیاورده است.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۱۱
۱
بیچاره صراطی ها تو سایت خودشونم از مخاطبین خودشون فحش میخورن
مسلم
|
Germany
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۸
۱
صراط به تو ربطی نداره در ضمن ادبیاتتو اصلاح کن بی ادب هیچکی مردم رو خر فرض نکرده تو و امثال تو هستی که به مردم بی ادبی میکنید و هر چی لایق خودته به مردم نسبت میدی.
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۴
سلام به تمام چپی ها و راستی ها
زمانی که تلویزیون کشور خودمان پا روی پا انداختن را در مذاکرات یک هفته از 6شبکه پخش میکند دست دادن را هم حداقل اعلام کند مشکلی نیست
فقط یادمان باشد که بنی صدر هم با رای بالا رییس جمهور شده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۳
۷
با سلام
جناب آقای ظریف نماینده ملت ایران بودند پس باید به احساسات مردم توجه می کردند و میتونستند به روشی که در شان خودشون بود ادب رو نگه میداشتند ولی با توجه به اینکه در جهان ثابت شده آمریکا خیرخواه هیچ کشوری و ملتی نیست پس چرا فکر میکنید دست دادن ظریف با اوباماهمه مسائل رو حل میکنه اتفاقا اوباما با این حرکت بیشتر به هدفش میرسه تا ظریف ... آمریکا تا کشور ایران رو رسما مستعمره خودش نکنه دست بر دار نیست ... یه کمی فکر کنید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۷
۱
چرا اینهمه از مردم هزینه میکنید. تورا بخدا فکر آن دنیا هم باشید فردا باید جوابگو باشید فردا قیامتی هم هست شما جوانید
لحظه ای خالصانه با خدا خلوت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۷
۲
ادب مرد به ز دولت اوست... انصافا كه مريد محمود احمدي نژادي و در ادب پيرو او هستي !!!! چه كسي به تو بي ادب اجازه داده است از جانب ملت بزرگ ايران حرف بزني !!! البته سيلي كه در خردادبه تو و امثال تو خورده است آنقدر دردناك است كه هنوز داري مي سوزي !!!
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۶
۱
صراط تو در جایگاهی نیستی که برای ظریف تعیین تکلیف کنی و بگی باید عذر خواهی کنه.عذر خواهی نمیکنه تا جونت دراد.دست ظریف در اصل دیت ملت ایران بود که به سوی اوباما دراز شد پس دهنت رو ببند و ساکت شو
محمد
|
Kazakhstan
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۸
۲
از نظر ها میشه فهمید که اقلیت 4درصدی جایی در ایران ندارد

ظریف تنها نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۲
۹
دکتر محمد جواد میرزا آقا خان نوری…!
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۷
۱
شما باید بجهت بی احترامی و استفاده از الفاظ مناسب خودتان از مردم عذرخواهی کنید نه دکتر ظریف که هر حرکت ایشان در جهت منفعت مردم هست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۷
۱
هموطنان گرامی این آقایان از فشار تحریم ها حالا به آمریکاییها روی آورده اند،این فیلم هایی هم که امثال صراط بازی میکند در نقش دلواپسان هم جزء برنامه است.یعنی میخواهند وانمود کنند ما از رابطه با آمریکا خیلی ناراحتیم...اما از ته دل خوشحال اند.همه هوشیار باشند و وارد این بازی های صراط نشوند.
در ضمن برای یک مدیر مسئول زشت است که از واژه خر استفاده کند.
یا علی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۱۳
۱
صراط مردمو نه ولی تورو آره
که اینجور تیترهای بی حیا مابانه ای میزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۹
۱
این چه طرز نوشتن است؟ :معلومه که شما و امثال شما مغرض هستید تازه در کامنت ها برای نظر مثبت عمل نمیکند واقعا برای شما و امثال شما باید متاسف بود :
حاشیه ای بر یک "هم دستی" اتفاقی/ مدیر مسئول
آیا ظریف مردم را "خر" فرض کرده است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۱۱
۱
جالبه صراط خودتان نوشتید صراط نظریاتی را که حاوی توهین و هتاکی و افترا باشدرامنتر نخواهد کرد آنوقت تیتر خودتان :
مدیر مسئول
آیا ظریف مردم را "خر" فرض کرده است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۱۱
۱
سلام. به قول یکی از دوستان که اتفاقا از دوستداران شما و شما هم از دوستداران ایشون بودید و البته ما هم دوستشون داشتیم " آب رو بریز اونجایی که می سوزه".
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۱۲
۲
جناب مدیر...این سفرحاشیه ای نداشته جنابعالی وامثال شماهستندحاشیه درست میکنند.ظریف چراعذرخواهی کنه مگه چه اتفاقی افتاده
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۱۶
۳
آقای غفاریان اگه شایسته سالاری بود امثال تو رو واسه گوسفندچرانی هم نمی بردن. از برکت انقلاب چاپلوسایی مثل تو واسه ما شدن نویسنده!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۱۷
۳
مدیر مسول بی ادب شرم کن
یکی از اون75میلیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۱۲
۴
باسلام
واقعا متاسفمممم برای این مجموعه ک مدیریت این سایت که این ادبیات سخیف و زشت نثار75میلیون ایرانی انجام داد واقعاااااا متاسفم شاید واژه خر به خودت و دوستانت بودی!!!ولی حق نداری به جای 75میلیون ایرانی سخن بگویی
75میلیون ایرانی خودشان زبون دارن میتونن صحبت کنن
شما به فکرسوزش خودت و دوستانت باش!!!!!وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دکترجنتی این ادبیات و این طیف تندرو بیشتر بهشون توجه کن!!!بیش از حد دارن زیاده روی میکنن!!پاشون از گلیمشون درازتر کردند...
خانواده شهید
|
Germany
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۴
۱۲
ما واقعا به شهدای خود افتخار می نماییم که مردانه در مقابل دشمنان این مملکت ایستادند وهم اکنون نیز در مقابل ایادی استکبار مقتدرانه ایستاده اند ولی ننگ بر ان کسانی که بر سر سفره انقلاب نشسته ودست در دست ایادی امریکا مانند خیانت کاران قبلی به خون شهدا خیانت می نمایند واقعا کسانی که سوییچ سفر کیلومتر انرزی هسته ای را تحویل دکتر احمدی نزاد داده واکنون قیافه خدمت به مملکت را می گیرند من با دیدن این دارودسته که در حسرت دست دادن به عاملین خون های مظلومین از جمله کشته شدگان منی بیصبرانه بی تابی می نمایند ارزوی نابودی می نمایم این خودش ودارودسته دوستان بنی صدر وسلامتیان واقعا بی بصیرت هستند نه مردم بیداروشهید پرور عزیز ماخدا بحق خون شهدای از اول تا کنون اسلام این دسته را هم رسوا نماید وشرشان را به خودشان برگرداند.
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
۱۴
۶
غفارى چرا اينقدر بى ادب و دهن دريده شدى ؟ ديدى مخاطبين چطور جوابتو دادند ؟ خوشت اومد اكثراً تورو خر فرض كردند ؟ خوشم مياد اغلب مخاطبين فهميده اند اين جلز ولز ها و اين سوختنها كه بوى اون همه جارو فرا گرفته بخاطر دور شدن اصولگراها از منابع قدرت و ثروته و اين آگاهى خوشبختانه مورد توجه اكثر قريب به اتفاق خواننده ها قرار گرفته يعنى ميدونند كه اعتراضات بى حساب كتاب شما بخاطر دلسوزى نسبت به منافع ملى نيست بلكه اين سوزشها و خارشها تماماً بخاطر قطع شدن دست شما اصولگراها از مقدرات مردمه؛ كه خوشبختانه ادامه داره و فاتحه شما تقريباً خونده شده اينكه ميگم تقريباً بدليل حمايتهاى نابجاى شوراى نگهبان و ساير نهادهاى انتصابى از شماست كه در بزنگاهها به داد شما ميرسند وگرنه مردم خيلى وقته كه تكليفشون رو با شماها روشن كردند!
سبحانی
|
United Arab Emirates
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
۱۵
۵
ظریف اینقدر با متانت و بزرگوار است که این تصور را هم نمی کند ولی این نظر کوته فکران و افراد پستی است که ظریف یک وزیر خارجه رسمی کشور اسلامی را خر میداند و در مجلس هم به او اهانت می کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
۱۷
۸
متاسفانه دکتر ظریف عزیز با یک عده بی سواد متحجر در ایران روبروست.
این جریان با داعش هیچ تفاوتی ندارد. علاقه به جنگ زیاد دارد. شهوت قدرت دارد. به مدرک دانشگاهی و درجات نظامی رحم نکرده و همه آنها را تصاحب کرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
۲۰
۷
بي ادب محروم ماند از لطف حق...
ناشناس
|
Finland
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
۲۲
۹
باعرض معذرت جناب نويسنده،"خر"خودتي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
۲۰
۶
شما چه کاره ملتین که زود مردم رو علم میکنید از جانب مردم حرف نزنید مگر وکیل وصی مردم هستید مردم هم شما را شناختن هنای شما دیگر رنگی ندارد
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
۱۱
۲۵
سلام با تشکر از تیتر واقعا صحیح صراط

باید گفت ما از تیم دیپلماسی حمایت میکنیم ولی تا وقتی عزت اسلامی ایرانی حفظ بشه

یکی نیست بگه وقتی اقای ظرف درخواست دیدار با وزیر خارجه عربستان را داد و این آقا درخواست رو رد کرد و عزت ما زیر سوال رفت چرا شما ذوق زدگان نیومدید اقای ظربف رو نقد کنید
ما اگر به نان شب هم محتاج بشیم نباید سر خم کنیم چون این انقلاب ما با خون صدها هزار شهید ابیاری شده است و ملاقات از پیش تایین شده ظریف و اویاما سیلی محکمی به گوش انقلاب و شهدا بود

میخواید قبول کنید میخواید نکنید


اگر مثلا اسم ما دلواپس است پس اسم شما ذوق زده اسن چون با هر چیز جزئی میزیزید تو خیابون و هیاهو میکنید


چند سال دیگه رو میبینیم چطور از اقای ظریف بد میگید