دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ساعت :
۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۷
اصغر فرهادی در پاریس:

من محتاج جنبش سبز هستم !

این کارگردان که ساخته اخیرش مورد توجه فتنه گران قرار گرفت در پایان جلسه پیش اکران جدایی نادر از سیمین و در جلسه پرسش و پاسخ در جواب سوال یکی از حاضرین پیرامون اتفاقات حول این فیلم گفت: اینجا پاریسه! ایران نیست، حرفت را راحت بزن، هر چی تو دلته بپرس!
کد خبر : ۱۹۶۰۸
"صراط" - اصغر فرهادی کارگردان فیلم جدایی نادر از سیمین که برای پیش اکران این فیلم به پاریس سفر کرده بود صحبتهای جدیدی را برای حمایت از آنچه جنبش سبز می نامدش بر زبان جاری ساخت!
به گزارش صراط نیوز این کارگردان که ساخته اخیرش مورد توجه فتنه گران قرار گرفت در پایان جلسه پیش اکران جدایی نادر از سیمین و در جلسه پرسش و پاسخ در جواب سوال یکی از حاضرین پیرامون اتفاقات حول این فیلم گفت: اینجا پاریسه! ایران نیست، حرفت را راحت بزن، هر چی تو دلته بپرس!
و فرد سوال کننده این بار راحت پرسید: نظرتان را میخواستم بپرسم راجع به حمایتی که جنبش سبز از فیلم شما کرد و فکر میکنید جنبش سبز در این زمان نیاز داشت که از فیلم شما حمایت کند؟
اصغر فرهادی که از سوال این مخاطب خوشحال شده بود، در پاسخ گفت: من فقط خیلی خوشحالم که جنبش سبز وجود دارد، همین برای من کافیست.
وی که فرصت را برای مطرح شدن دوباره و ایجاد حاشیه ای جدید مناسب دیده بود در ادامه افزود: خواهش میکنم عظمت! جنبش سبز را در سطح فیلم هایی مثل فیلم های من پایین نیاورید. حتی اگر لطف میکنید و فکر میکنید که این فیلم عالی و فیلم خیلی خوبی است، جنبش سبز خیلی بزرگتر از آن است که درقالب چنین چیزهایی بگنجد!
فرهادی البته مشخص نکرد که جنبش سبز تا چه حد بزرگ است؟! اما وی پس از اعتراف به پائین بودن سطح فیلمش در پایان دستاویز خودش برای مطرح شدن را اینگونه بیان کرد:
"این جنبش سبز نیست که به ما نیاز دارد، این ما هستیم که به جنبش سبز محتاجیم!"
نظرات بینندگان
اقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۲۸
۲۱
سلام.اول اینکه باید ببینیم تعریف جنبش تو ذهن اقای فرهادی چی بوده.بعضیا غلت زدن تو رختخوابم میگن جنبش ..بعضیا در جا زدن رو بهش میگن جنبش ..بعضیام دو تا سخنرانی رو بهش میگن جنبش.حالا این رفیقمونم گاهی اوقات تو رختخوابش غلت میزنه باخودش میگه جنبش هنوز زندست چون من دارم غلت میزنم...عزیزم باید خدمتتون عرض کنم که جنبش خط فکری درست میخواد ..برنامه میخواد ..کادر سازی تو رده های پایین رهبری میخواد عقبه ی فکری و انسانی میخوا ته تهش دیگه سیاهی لشکر میخواد که این یکی رو با دروغ و خالی بندی یه چند وقتی داشتید و از اونجایی گه هیچ برنامه و رهبری درست و درمون نداشتید از اونم نتونستید بهره ببریدو ..این شد که شد.حالا اگه بازم میخواید تو خیالات سیر کنید مامشکلی نداریم((((( راستی میدونید فلسفه ی اینکه دوستان به مخالفاشون میگن ساندیس خور چیه....این دوستان هنگامی که تو مسند قدرت بودن برای اینکه به میتینگای فکری شون رنگ و لعابی بزنن.. برای هر کسی که برای شنیدن حرفاشون میومد مبلغی پول و پذیرایی درنظر میگرفتن ...وباخودشون خیال میکردن که عقبه ی فکری دارن .اما وقتی دیدن عقبه ی فکری و انسانی حریف تو روز نتیجه گیری دیدن اصلا با نیرو هاشون قابل مقایسه نیست فکر کردن که حریفم از کلک اونا استفاده کرده و بعدش از این حرفا زدن که اقا پول میدادن ..قبض اب و برق پرداخت میکردن و..........)))))
السلام علیک یاتالی کتاب الله و ترجمانه
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي دل جدآ معني جنبش سبز رو نميدوني؟ خوب بذار من بهت بگم.
جنبش سبز يعني راه رسيدن مردم ايران به ازادي، يعني همون راهي كه رسول خدا آغاز كرد و امام حسين (ع) و امام راحل ادامه دادن، يعني راهي كه توش نفاق نباشه، يعني راهي كه براي مردم ارزش قائل بشن و اجازه بدن حرفشونو بدون ترس از خوردن توسري و زندان بزنن ، يعني همون راهي كه توش تزوير و ريا نباشه، يعني راهي كه عقل بشريت قبولش كنه يعني .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر ازادی به معنای بی حجابیه بله جنبش سبز راهی برای ازادیه
یا امام زمان...
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای مرده با عشق میر حسین،گفتید این جنبش یعنی همون راهی که رسول ا... شروع کردن و امام حسین ادامش دادن. حال شما با آتش زدن پرچم اباعبدا... تو روز عاشورا و بزن و بکوب و آزار عزادارای این سرور و پایین آوردن تکیه ی آقا تو این روز ،حتما دارید راه این سرور مظلوم رو ادامه میدید و از شهامت ها و گذشت از جونشون تشکر خالصانه می کنید دیگه !!! نه آقا دیگه تموم شد ، جمع کنید کاسه کوزه هاتونو که دیگه اصلا و ابدا حناتون رنگی نداره .این قدر دروغای تخیلی و فضایی گفتیدکه غلط واضحی که انجام دادین رو هم می خواید با دروغ روش سرپوش بذاریدولی بدونید ملت هیچ وقت یادشون نمیره.
فدایی ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا "محمد"! این راه هایی که نام بردین، هیچ کدومش به جنبش سبز ختم نمیشه، خیالت راحت!
احمد (عاشق عدالت و حق)
|
Iran (Islamic Republic of)
ما نفهميديم، منظور محمد آقا (عاشق ميرحسين) از پيروان امام حسين هموني‌هايه كه روز عاشوراي دو سال گذشته ديديم؟؟؟
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقائي كه اسم كاربريتو گذاشتي يا امام زمان...
برادر من خوب نيست اينقدر تهمت ميزني شما از كجا مطمئني كه طرفداران مير حسين خيميه امام حسين (ع) رو آتيش زدن؟ توي يك دعوا هر اتفاقي ممكنه بيفته، شما وقتي كه با اجتماعات با يورش و سركوب برخورد كني چهار نفر ادم بي دين هم پيدا ميشن تو اين وسط كارهائي ميكنن كه هيچ يك از دو طرف دعوا قبول ندارن. ببين برادر سواستفاده گرا هميشه منتظر سواستفاده هستن وقتي دو نفر يا دو جماعت عاقل بيان بشينن با منطق صحبت كنن و اختلافتشون رو به بحث بذارن اجازه سواستفاده به هيچ كس ررو نميدن .
بعدش هم گفتي ملت هيچ وقت يادشون نميره، منظورت كدوم ملته؟ اگه ملت ايران رو ميگي كه خودشون زبون دارن و ميتونن صحبت كنن شما احيانا وكيل همه ملت كه نيستي؟ ضمنا همين ملت ميلونها و ميليونها نفرشون طرفدار مير حسين هستند و رهرو راه امام حسين (ع) .
با احترام به شما برادر خوبم
اس ام اس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد می خوای بهت بگم جنبش سبز یعنی چی ؟
یعنی درگیر شدن با سطل آشغال های بزرگ شهرداری و در نهایت آتیش زدن اونها !!!! ، یعنی شعار نوشتن پشت در توالت ها ، یعنی دو سه نفری جمع شدن دور هم و سردادن شعار بی شمار بودن ، یعنی شرکت کردن در مجلس ختم انسانی که زنده است ، یعنی داماد لرستان و فرزند آذربایجان بودن ، یعنی لولیدن دختر و پسر نامحرم توی هم و ... .
حالا بگو ببینم با این کارها می خواید راه رسول الله (صلی الله علیه و آله وسلم ) و امام حسین(علیه السلام) رو ادامه بدید ؟!؟!؟!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
غلط مجید جان اون که گفتی غلت به معنی دانه هست
یا امام زمان...
|
Iran (Islamic Republic of)
باز هم سلام به آقای محمد. اگر به قول شما توی این دعوا و این وسط یه سری سوء استفاده کردن چرا سران فتنه ی سبز همون موقع که همه جا اعلام شد این بی حرمتی روز عاشورا توسط اونا و طرفداراشون انجام شده خودشون رو کنار نکشیدن و به قول شمااز اون سری آدم بی دین اون وسط ،برائت نجستن؟؟؟چرا کماکان و با وضوح از این فتنه گران و آشوبگران عاشورابا عنوان آزادی خواهان یاد کردن؟شما ملت با بصیرتو دیگه انتظار دارین کجا بببینین؟توی تظاهرات های مسالمت آمیز !!شما؟!!شما ملتی رو که توی 9 دی اومدن و لرزه به تن تمام به اصطلاح کله گنده ها انداختن رو ملت نمی دونید؟درسته خیلیا طرفدار میر حسین بودن ولی چون راهشون راه واقعی امام حسین بود و با بصیرت و طرفدار ولایت بودن سریع حرفشونو پس گرفتن.نترس وچشماتو واز کن ،می تونی واقعیت خیلی چیزا رو ببینی و از این بصیرت لذت ببری...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
باور کن محمد جان==بعضی موقع ها فکر میکنم اصلا تو جریان نیستی و نمیدونی بعد انتخابات چه اتفاقاتی افتاده؟؟؟؟؟
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر با نام كاربري، يا امام زمان، براي اين كه حرف من ثابت بشه شما برو بيانيهاي مير حسين رو همشونو بخون ببين از اين افراد سواستفاده چي برائت گرفته يا نه. ايشون هميشه گفتن كه افرادي كه اين كارهارو ميكنن از ما نيستن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
محمجان...منظورت همون بیانیه ای است که آشوبگران جلبک و توهین کنندگان به ابی عبدالله را مردم خداجو !!نامید؟؟؟؟؟؟
فدایی ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان!
مهمتر از اعلام برائت موسوی از افراد به اصطلاح سواستفاده چی، اعلام برائت اوباما و... از موسویه!
س
|
United States of America
|
۱۰:۲۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۲۶
۱۷
هرچی دلش میخواد میسازه هرچی دلش میخواد میگه اخر هم میگه اینجا ایران نیست ....عقده ه ای مثل اینکه خیلی دوست داره محدودش کنن تا خودشو مهم جلوه بده .شاید هم سبز هارو سر کار گذاشته تا جیبهاشو پر کنه وگر نه .....
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۷
۱۴
چشم اقایون روشن که بلیط سازماندهی شده میدن برایدیدن این فیلم.این هم از سیاست تساهل وتسامح ارشادی ها
غلامحسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۲۱
۱۵
سلام بر رهروان پاك ولايت
بذاريد حرفشون رو بزنن ... و از عصبانيت بوق بزنند... مگر خوارج نمي امدند پشت ديوار مسجد كوفه و به امير مومنان توهين مي كردند؟
خدا وند هم مدتي كم به اين چمنهاي سبز روييده شده كنار كثافات فرصت مي دهد و قسم به جانم دور نمي بينم فلاكت اين بدبخت ها را .
والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۲۰
۲۰
ای بابا ولش کنید میخواد بره خارج بلاخره باید ویزا رو بگیره
اصغر جون برو به شب زنده داریات تو پاریس برس ما اینجا تا آخرین قطره خونمون می مونیم
مطمئن باش جای تو روهم پر می کنیم بهت قول می دم
ايمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۸
۱۵
به ولا اين يارو چون از پناهي رف زده توي كن بهش جايزه دادن وگرنه فرهادي جلوي كاگردان هاي ما هيچي نيست فقط به خاطر سياست بازي بهش جايزه دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره دیگه جایزش مثل جایزه شیرین عبادی هست. اونی که اونا می خوان رو میگن و میستزن و . . . . جایزه هم میگیرن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونجایی که بهش جایزه دادن برلین بود نه کن. شما ها بصیرتتون هم درحد اطلاعات عمومیتونه.
حامی عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۷
۱۰
دوست گرامی آقا محمد باسلام ,
در کامنت خود نوشتید که : " جنبش سبز يعني راه رسيدن مردم ايران به ازادي، يعني همون راهي كه رسول خدا آغاز كرد و امام حسين (ع) و امام راحل ادامه دادن، يعني راهي كه توش نفاق نباشه ، ... ) .
در حالیکه حمایت گسترده و همه جانبه استکبار جهانی , صهیونیستها , منافقین , سلطنت طلبان , رانت خواران , سوء استفاده کنندگان از بیت المال , بی بندبارها و بسیاری از عناصر مفسد دیگر از فتنه کودتای سبز کاملاٌ محرز و آشکار است و با تعابیر فوق الذکری که در وصف فتنه کودتای سبز قید نمودید کاملاٌ مغایرت داشته و اصلاٌ با مطالب فوق سازگاری ندارند !!!!
همچنین مطالب شما با اقدامات خائنانه پیاده نظام فتنه که آقایان دست در دست دوست دختران بزک کرده خود به خیابانها آمده بودند و شعار "یا حسین " سر میدادند . و یا در روز قدس بطور علنی روزه خوری میکردند و شعار " یا حسین " سر میدادند و در روز عاشورا به ساحت مقدس امام حسین (ع) توهین نمودند کاملاٌ مغایرت دارد !!!!
پس چرا عوام فریبی میکنید و چرا خودتان را فریب میدهید ؟!!!
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
حامي عدالت سلام
قبل از هر چيز بايد امثال بنده و شما به يك مفهوم يكسان از ارادي برسيم بعد بپردازيم به اينكه ايا در جامعه ما ازادي وجود دارد يا نه.
برداشت بنده از ازادي اين است، اينكه انسانها در يك جامعه مثل كشور خودمان ايران با رعايت حقوق مادي و معنوي يكديگر بتوانند با صلح و ارامش در كنار يكديگر زندگي كنند و روش و چگونگي حكومت خود را انتخاب كنند كما اينكه در بسياري از كشوره اين اتفاق افتاده مثل ژاپن مثل المان مثل كشور مسلمان اندونزي،
اين كه در يك جامعه همه احاد مردم بتوانند نظرشان را بگويند و در اخر نظر بيشترين ملاك قرار گيرد باعث رشد و شكوفائي ان ملت خواهد شد.
ختم كلام اينكه مردم خود بايد براي مملكتشان تصميم بگيرند و ميزان همانطور كه امام راحل فرمودند راي ملت است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر محمد از جواب معقول و منطقي ات ممنون ولي گويا يك عده اي كه خيلي بهتر از من و شما معني و مفهوم آزادي رو ميدونند به خيال خودشون آرادي را به معني بي حجابي و... قلمداد ميكنن يا به اصطلاح خود را نه به خواب كه به نفهمي زده اند.
اس ام اس
|
Iran (Islamic Republic of)
اول اینکه ناشناس جان ، نفهم توی نفهم هستی و همه ی همفکرانت .
در ادامه باید بگم آقای محمد نکند فکر کردید که شما اندک طرفداران جنبش سبز لجنی می توانید برای کل کشور تعیین تکلیف کنید ؟ مردم این کشور همان هایی هستند که روز 9 دی به خیابان ها آمدند و از ولایت فقیه و اسلام و مملکتشون دفاع کردند و چنان سیلی محکمی به صورت نجس جنبشی ها نواختند که هنوز که هنوز است نتوانسته اید سرتان را بالا بگیرید .
در ضمن یادت باشه که 24 از 13 بزرگتره . فهمیدی عزیزم ؟!؟!؟!؟!
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
"یا رب المهدی"
دوست عزیزم جناب حامی عدالت با عرض سلام و تقدیم ادب و احترام، بنده از شما به خاطر مطالب مستند و شیوایتان کمال تشکر را دارم. من می خواستم در جواب کامنت آن عزیزان مطالبی را عرضه بدارم که با دیدن مطالب مستندتان از نوشتن نقد آنان خودداری نمودم. من معتقدم که اگر کسی حداقل دین هم نداشته باشد ولی دارای وجدان باشد. با مقایسه عملکرد فرقه سبز با مطالبت متوجه بطلان فرقه سبز و حقانیت راه ولایت (امام و آقا) خواهد شد. ولی متأسفانه مشکل آنجاست که بعضیها متوجه بطلان فرقه سبز شده اند ولی صد دریغا، که هوای نفس و لجاجت اجازه اعتراف به اشتباه و حق بودن راه ولایت را به آنها نمی دهد. عاقبت به خیر (شهادت) باشیم. ***یا ثامن الحجج***
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب اس ام اس
سلام
برادر عزيز شما چرا در تمام كامنتهائي كه ميگذاريد توهين و ناسزا وجود دارد؟ اصلا چرا اينقدر عصباني هستيد؟ چرا نظراتتان را با احترام و ادب اعلام نميكنيد؟ چرا ادب را از علي از تنكابن ياد نميگيريد؟ ايشان علي رغم اختلاف ديدگاههايي كه با سبزها دارند ولي نظراتشان را با نهايت ادب و رعايت اخلاق اسلامي بيان ميكنند.
يا علي
سجاد
|
Netherlands
|
۱۲:۱۷ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۴
۱۸
سلام
فکر کنم اصغر فرهادی هم مثل علی م.... دلش برای خانوم جولی تنگ شده!!!!
در مورد فیلمش هم جز توهین به ایران چیز دیگه ای نداره.
اقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۰
۸
سلام.اقای محمد عاشق میر حسین.
1-تعریف شما از ازادی چیه.
2-بر چه معیاری استواره.
3-ایا این معیارا صلاحیت مطرح شدن دارن.
4-کی این معیارارو تعیین کرده.
5-کی صلاحیت تعیین این معیارا رو به اون شخص داده
6-اینکه میفرمایید هرچی که اکثریت گفتن درسته مثلا اگه توجمع 10000نفری... بین دو تا موضوع اگه نظر سنجی بشه و یه موضوع 4999رای بیاره و موضوع مقابل 5001 حق باکیه...اگه چند نفر خودشونو فروخته باشن چی...
لطفا جواب بدید
(السلام علیک یاتالی کتاب الله وترجمانه)
وهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۳
۱۸
فقط میتونم بگم که ما به کجا رسیدیم که این کارگردانارو تربیت کردیم
این ادم لیاقت زیندگی در ایرانو نداره
بهتره تو همون پاریس و که ازش دم میزنه زندگی کنه
برو به جهنم فرهادی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
تو در مقامی نیستی که بخوای کسی رو از اومدن به وطنش منع کنی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
وهاب وهابی تو می ری جهنم !
mohsen
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۲۰
۲۳
زنده باد فرهادی وفرهادی های بیشمار ایران، از دست جنبش سبز عصبانی باشید واز این عصبانیت بمیرید
من
|
Iran (Islamic Republic of)
بحث عصبانيت نيست بحث بي لياقتيه امثال توئه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا باید از جنبشی که مرده عصبانی باشیم . اتفاقا باعث خنده میشید.
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفهای امام خمینی را به نفع خودت کپی کردی ای متقلب .
ضمنا این بازنده انتخابات و طرفدارها یشان هستند که عصبانیند و دارند میمیرند.
یا امام زمان...
|
Iran (Islamic Republic of)
آخی ی ی ی ی.این قدر لذت می برم وقتی حرفای شما و امثال شما رو می خونم چون واقعا یه دل سیر می خندم!!! آخی ی ،تو و رفیقات اگه بیشمار بودید با اون غربی های به اصطلاح گنده ،که تا حالا به آرزوی پوچتون رسیده بودید بنده ی خدا.یه ذره فکر کن. اگه این طور که خودتون میگید بیشمارید و همه ی دنیا دارن سنگ شما رو هم به سینه می زنن چرا نتونستید از سر جاتون تکون هم بخورید ؟ از خودتون نمی پرسید چرا؟ چی این وسط فرق بین حزب اللهی ها شما بود؟ تفکر تفکر تفکر...هیچ چیزی مثل این نمیشه.فکر کن.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه عصبانی نیستین چرا پس بیشترین نظرات این سایت برای مخالفان موسوی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصغر در حدی نیست که ما از دستش عصبانی بشیم .اون ریش قشنگ یه ادم فرصت طلبه که داره از اب گل الود ماهی میگیره همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه اقا محمد شما بی شمارید! ولی پیامهای ما زیادتره!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
در تایید حرف اقا محسن و در جواب " من،مهدی، یا امام زمان،محمد، ناشناس و ... " باید بگم ارزوی شناخت بیشتر و اگاهی می کنم براتون چرا که جهل شما عامل فلاکت شما می شه !!!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۹
۱۱
جنبش سبز که عددی نیست خیلی کوچک و نا چیز است.
آقای فرهادی وقتی بیان میکنن فیلم من نسبت به جنبش سبز از سطح خیلی پایین تری بر خوردار و بسیار کوچک تر از آن است یعنی خودشان با احترام فرموده اند فیلم من مفت نمی ارزد.
حامی عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۳
۹
دوست گرامی آقا محمد سلام ,
کشورهایی که شما از آنها بعنوان مهد آزادی نام بردید , غرق در فساد و فحشا و بحران فاصله طبقاتی هستند.
یکی از دوستان طی سفر به اروپا علت اینکه مردم کشورهای اروپایی از جمله فرانسه , سگ و گربه های خانگی خود را بیشتر از اعضای خانواده خود دوست دارند را سوال نمود. پاسخ دادند که بدلیل وجود بی بندباری جنسی در اروپا رابطه بین زن و مرد در اوج شرایط حیوانی و ناهنجاری قرارداد. بطوریکه یک دختر یا یک زن میداند که یک مرد مدت کوتاهی با او دوستی میکند و این دوستی پایدار نیست و یک مرد نیز میداند که یک زن تا آخر با او زندگی نمیکند. همچنین بدلیل مقید نبودن به مسائل اخلاقی یک زن و یا یک مرد غربی بطور همزمان با چند نفر هم خواب میشود و پس از مدتی از شریک جنسی خود جدا میشوند و بدنبال دوست جدید و یا اصلاحاٌ به دنبال تجربه جدید میروند . از طرفی از آنجا که انسانها بطور طبیعی به یکدیگر وابستگی و دلبستگی پیدا میکنند لذا این جدائیها موجب افسردگی و سرخوردگی شدید بین زنان و مردان اروپایی میشود . لذا مردم آن کشورها در کنار مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر به نگهداری از سگ و گربه روی می آورند و علاقه و محبت خود را به سگ و گربه هایشان نشان میدهند . زیرا مطمئن هستند که این سگ و گربه تا زمان مرگ شان , صاحبان خود را ترک نمیکنند !!!
حال بفرمائید کدام آزادی مد نظر شماست ؟!!! آزادی از نوع غربی و یا آزادی مبتنی بر اسلام ناب ؟
متاسفانه کسانیکه تا دیروز مسبب گسترش و ترویج مفاسد از قبیل توسعه نظام اشرافی گری , رانت خواری , بی عدالتی , تبعیض , بیکاری و ترویج بی بندباری و غیره بودند امروز مدعی عدالت خواهی شده اند و جوانان میهن اسلامی را به عناوین مختلف فریب داده و به خیابانها میکشانند . در حالیکه شهرام جزایری ها و جریانات مافیای قدرت و ثروت از لوای همین سران فتنه بوجود آمده , رشد کرده و گسترش یافته اند. و بایستی اذعان نمود امروز مبارزه با اژدهای هزار سر مافیای قدرت و ثروت بسیار سخت و دشوار میباشد بطوریکه جریانات مافیایی براحتی حامیان صدیق ولایت را بایکوت نموده و به کناری میرانند . پس هوشیار باشید و گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مدظله العالی داشته باشید و فریب دغل بازان روزگار را نخورید تا انشاءالله ختم به خیر شویم . اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزيزيم حامي عدالت سلام
نميدانم شما شخصا به كشورهاي غربي يا ژاپن و كره يا اندونزي و مالزي سفر كردهايد يا نه ؟ بنده چندتائي را رفته ام. باور كيند در آنجا دروغ و كلك بسيار بسيار از ايران كمتر است خدا شاهد است اين را راست ميگويم . روابط مردم با هم در كمال احترام و خوشروئي است . برادرم شرمم مياد بگويم كه خيانت به همسر در ايران به مراتب بيشتر از اوپاست اين را از انهائي كه رفته اند بپرسيد در انجا اگر زوجين از هم خوششان نياد بلافاصله جدا ميشوند ولي متاسفانه در ايران خودمان خيلي هستند اشخاصي كه در ظاهر با هم هستند ولي در باطن با شخص ديگري، اين كدامش بدتر است؟
يك مثال ميزنم ، در يكي از شهرهاي آلمان در داخل شهر قواره زمينهائي وجود دارد كه ساخته نشده اند و همچنان بدون ساخت و ساز در وسط شهر قرار دارند، ميدانيد چرا چون صاحب ان زمين و ملك در جريان جنگ جهاني دوم كشته شده است و هيچ وارثي هم پيدا نشده كه ثابت كند اين زمين مال اوست حال اگر اين زمينها مثلا در تهران بود همينطور بلااستفاده مانده بود؟ ويا صدتا صدتا صاحب قلابي پيدا كرده بود ان هم با سند شش دانگ؟
البته منظور من سياه نمائي نيست چرا كه ايران خودمان از بسياري از كشورها بهتر است ولي منظورم اين بود كه با هم دلي و دست يابي به آزادي واقعي ميتوانيم به كمال مطلوب برسيم و از اين كه هستيم بهتر باشيم.
راستين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد: شما واقعا بي بند و باري و بي معنا بودن خانواده و همسر و ازدواج در غرب را نديده ايد با آنكه مسافرتهايي به آنجا داشته ايد. سينماي غرب مملو از نمايش با افتخار دوستي زن و مرد و رها كردن همسر به خاطر شريك جنسي ديگر است آن وقت شما مي گوييد به آنجا رفته ايد و چنين چيزهايي را نديده ايد؟؟
شايد هم خيال كرده ايد همه دختر و پسرها و زنان و مرداني كه در هم مي لولند با هم ازدواج كرده اند ان شا الله !!!
براي پي بردن به حقانيت جنبش سبزيها و منطق و ديدگاهشان همين يك نظر شما به عنوان يكي از حاميان اين جنبش كافي است
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي راستين
سلام
در اروپا هم فساد هست و هم بي بند وباري، من نگفتم نيست بلكه گفتم در انجا خيانت به طرف مقابل كمتر است يعني يك نفر هم زمان با دو نفر ارتباط ندارد. ضمن اينكه بنده تمام رفتار ايشان را تائيد نكردم ولي انصافآ دروغ در بين انها خيلي كمتر از اينجاست دروغ و كلك كم ميزندد در شغلي كه دارند صادق ترند . ضمن اينكه من فقط غرب را نگفتم، ژاپن را هم مثال زدم كشورهاي اسلامي مانند مالزي و اندونزي را هم مثال زدم.
یا امام زمان...
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد،آزادی می خوای از این نوع و با این شمایل؟با حمایت کردن از این گروه و این طرز تفکر نمی تونی بهش برسی.چون این آزادی که مد نظر شماست اگه درست متوجه شده باشم همون خواهان صداقت،عدالت و...است.اینها جز با اسلام قابل دسترسی نیستن.حرف من اینه.اینا جدااز رسیدن به حکومت اسلامی نیستن.خوب طی این چند وقت منو بکشین هم قبول نمی کنم این جنبش اسلامیه.چون طبق حرف همون امام راحلی که ازشون خیلی حرف می زنی (والبته به حرف نیست و به عمله)یه آدم یا به طور کلی یه حزب وگروه رو باید از دوستا و دشمناش شناخت.منم دیدم دوستاو هوادارای این به اصطلاح جنبش کیا هستن ،دشمناشون کیان.حالا مطمئنم تنها چیزی که خواسته ی این گروه خیلی اندک نیست اسلامه و روراست بگم تنها خواستشون نابودی اسلامه. من شما و امثال شما رو که به خاطر یه سری شرایط جامعه از این گروه حمایت می کنید رو نمیگم که شاید روحتونم از اهدافشون خبردار نبوده و نباشه چون مطمئنا برای کسب حمایت یه سری از مردم باید دروغ میگفتن و یه چیز دیگه از خودشون نشون می دادن.راه اصلی رو باید شناخت. نگاه کنید ببینید کدوم راهه که منو لااقل زودتر به اسلام می رسونه.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
بله ، بله ... حتما شما راست می گویید محمد جان .
محض اطلاعتون بگم که بنا بر آمار گزارش شده از ایتالیا بیش از 80% از دختران این کشور تا قبل از ازدواج ، به دلیل مقاربت جنسی با پدر و یا برادرشان "زن" می شوند.
حالا شما از چی دفاع می کنید آقای عزیز؟!؟!؟!
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا فرهاد اولآ من كشور ايتاليا رو مثال نزدم كشورهائي كه من مثال زدم : المان - ژاپن - مالزي و اندونزي بود.
ضمنآ چرا كشورهاي اسلامي كه من مثال زدم را نميگين چرا درباره مالزي و اندونزي هيچ نظري ندارين ؟
در ضمن شما گفتي : بنا بر آمار گزارش شده از ایتالیا بیش از 80% از دختران این کشور تا قبل از ازدواج ، به دلیل مقاربت جنسی با پدر و یا برادرشان "زن" می شوند.
آقا فرهاد با اين حساب يعني از هر 10 دختر، 8 تاشون قبل از ازدواج توسط پدرشون يا برادرشون بهشون تجاوز ميشه؟ اره منظورت اينه؟
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
بله منظورم دقیقا اینه . در ضمن اینقدر خودتون رو فریب ندهید . آلمان و ایتالیا و فرانسه و اسپانیا و ... نداره که . همشون سر و ته به کرباسن . مطمئنا وضع آلمان هم بدتر نباشه بهتر نیست .
در ضمن این کشورهایی که مثال زدی مثل اندونزی و مالزی ، کشورهای اسلامی نیستن . میدونی چرا ؟؟؟؟ چون به همون اندازه که در این کشور دین اسلام رایج هست ، به همون اندازه هم کاباره و مشروب فروشی و خانه های فساد و پارتی های شبانه هم رایجه . می تونی رجوع کنی به مستند دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در مالزی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد وقتی اونجا خانواده نیست که خیانت معنا پیدا نمی کنه! وقتی اونجا ارزش نیست که ضد ارزش معنا چیدا نمی کنه. در یک مرکز خرید 5 طبقه در آمریکا 2 ساعت برق میره و در این دو ساعت 100 قتل بهد از تجاوز جنسی و 500 تجاوز گزارش میشه. می دونی چرا اینا به ظاهر آدمهای خوبی هستن؟ چون هر جا برن با صدتا دوربین کنترل میشن. میدونی چرا آشغال نمی اندازند در خیابون چون ازشون فیلم برداری میشه و به اندازه قیمت ماشینشون جریمه میشن. میدونی چرا دزدی نمی کنن چون تمام حسابهای بانکیشون مرتب کنترل میشه اگر پولی رو هم بدزدند نمی تونن خرجش کنن. این یعنی حیوان صفتی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان چه آمارای توپی دارن. از هر 10 دختر 8 تا از انها توسط پدر وبرادرشان زن میشوند.! اگر 2 ساعت برق قطع بشه بیش از 100 قتل! و 500 تجاوز! گزارش میشه.
ممکنه دوستان منابع این اطلاعات ارزشمند رو بدن تا یکی مثل من هم از گمراهی نجات پیدا کنه و دیگه پاشو تو این جاهای خفن نذاره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۴
۱۰
دمتون گرم خبر به روز
کارتون درسته
حالا بسيج نهاد رياست جمهوري بليت اين فيلمو مي ده بر و بچ برن تماشا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۰
۱۳
با عرض سلام و وقت بخیر
فقط خدارو شکر میکنم که این گروه جلبک های سبز هنوز هم توی توهم به سر می برند وگرنه به چیزای دیگه گیر می دادند تا مطرح بشن، تا دیده بشن، خوب شما هم نامردی نکنین یه دست نوازشی هم سر این بیچاره ها بکشین
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۹
۹
اي بابا واقعا دلم شكست!آقاي حسيني اين بود وزارت فرهنگ دوره عدالت؟اين بود وزارت فرهنگ دوره ظهور؟آقاي حسيني !با اين كارات دل تموم بچه مذهبي ها رو شكستي! با اين مجوز دادن به اين حروم خورها دل تموم بچه بسيجي ها رو شكستي!هيچ اشكالي نداره!ما كه نميتونيم دلت رو بشكنيم،اما يه روز شيشه هاي وزارت فرهنگ رو ميشكنيم تا دلمون خنك بشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط دعا كن روزي نرسه كساني بخوان سرتو بشكنن با اون طرز فكرت تا دلشون خنك بشه!
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
اي بابا يه عمره امثال خاتمي و موسوي تمام بدن مارو شكستن و ما صدامون در نيمود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۳
۱۵
فيلم جدائي نادر واقعياتي است از فرهنگ حاكم بر جامعه با ديد كاملا منطقي و تخصصي از تمام دست اندركاران آن خصوصا آقاي فرهادي سپاسگزارم . ضمنا از اينكه اثري از كامنتهاي آقايان ***....!!!!؟؟؟؟ و دربند پي و تنكابني نديدم تعجب كردم ولي خوشبختانه آقاي دل حضور چشمگير و فعال دارند!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام ناشناس گرامی==بودم..ولی ارزش کامنت گذاری نداشت!!!!!فیلم جدایی اصغر از خرس طلایی رو دیدم""""آیا براستی واقعیت جامعه ما...در فیلم های فرهادی و میلانی درست منعکس میشه؟؟؟؟؟؟آیا اینجور کارگردانان به شعور مخاطب توهین نمی کنند؟؟؟؟؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
اونی که به شعور مردم توهین میکنه آقای امین دوست خوب شما کارگردان مطرح سینمای جهان! مسعود دهنمکیه!!!!!!!!!
لابد از نظر شما واقعیات جامعه ما اون موجودات عجیب توی فیلم اخراجیاست؟ خواهشا آمار فروش فیلمرو هم برخ من نکش که همه میدونیم علت این فروش چیه.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۴
۵
ایشان با زبان بی زبانی صراحتا اعلام می کنند که خواهان براندازی جمهوری اسلامی هستند یعنی دقیقا هدفی که جنبش سبز به دنبال آن است.
محمد(عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعيد بي انصافي نكن جنبش سبز هيچ وقت به دنبال براندازي نبوده و نيست، جنبش سبز به راه و روش امام راحل و شهدا پايبند و به قانون اساسي متعهد است. خواهشا جو سازي نكنيد.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر میرحسین به قانون اساسی متعهد است چرا از راه قانونی شکایاتش رو پیگیری نکرد ؟
کسی که قانون رو قبول داره نمیره پشت وانت ، دوره بیفته تو خیابون ها و مردم رو دعوت به اغتشاش کنه و اون گندها رو بالا بیاره .
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
در همين قانون اساسي ايران برگزاري اجتماعات و تظاهرات آزاد است و حتي نياز به اجازه از وزارت كشور ندارد ولي متاسفانه....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي فرهاد شكايت و پيگيري قانوني شاخ و دم داشت؟ يا اون موقع خواب بودي و نشنيدي؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان...بازم که گفتی!!!!!

بولاه هزاران مصداق میتونم بیارم که هدف اونا براندازی بوده""کجای راه امام به راه جنبش لجن زده میخورد؟؟؟؟؟

درسته امام عزیزمان در میانمان نبود:::اما فرزند خلفش که بود"" شما بر چه اساسی اعلام میدارید...به قانون اساسی متعهد بوده و ادامه راه شهدا بودند؟؟؟؟؟؟؟آیا همه شهدا..در پایان وصیت نامه خود..اعلام نمیکردند::ولایت فقیه را تنها نگذارید؟؟؟؟آیا امام مان خطاب به بعضی ها که قانون رو قبول نداشتند...نگفت:::غلط میکنید قانون رو قبول نداری؟؟؟؟؟؟آیا نگفتند::اگر من هم از قانون و اسلام رد شوم مردم میریزند روی سرم؟؟؟؟؟جنبش لجن گرفته...از کدام منش امام الگو گرفته بودند؟؟؟؟؟توهین به ابی عبدالله که شاهکار شان بود"""نگید از کجا معلوم""که واقعا مزحک است!!!!!!چه کسانی بر سر نمازگزاران ظهر روز عاشورا سنگ پرانی میکردند؟؟؟لابد نیروهای دولتی؟؟؟چه کسانی به هلهله و شادی پرداختند؟؟لابد به قول شما لباس شخصی ها؟؟؟چه کسانی شعار علیه اصل ولایت فقیه سر میداد؟؟؟لابد مردم انقلابی؟؟؟چه کسانی .....؟؟؟خطاها زیاد است!!!از کدام بگم""
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
امين زنده به عشق احمدي دلاور داري تند ميري برادر اينقدر افراط خوب نيست شما به جمعيت ميليوني سبزها برچسب ضد ولايت فقيه ميزنيد در صورتيكه اينطور نيست سبزها به نتيجه انتخابات اعتراض داشتند نه به اصول قانون اساسي در ان اتفقات بعد از انتخابات تعداد معدودي از هر دو طرف زياده روي كردند و باعث ان فضاحتها شدند اكثر مردم طرفدار اصلاحات عاشق ولي فقيه زمانه رهبر انقلاب هستند و با اين حرفها از ميدان به در نخواهند شد و همچنان پشتيبان ولايت فقيه هستند.
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
دم محمد عاشق مير گرم، يه تنه با متانت و منطق جواب همه رو ميده.نه توهين ميکنه و نه تهمت ميزنه. بلکه با چشمانی باز واقعيت رو ميبينه و سعی ميکنه برای بهتر شدن و پيشرفت کشورش اونرو به هم وطناش منتقل کنه. اين يعنی يک جنبش سبزی واقعی . آقا محمد عاشقه مير حسين، دمت گرم، خسته نباشی . جنبش به آدم هايی مثله شما نياز داره.
محمد(عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا حميد ازت ممنونم به من لطف داري.
بدون شك جمعيت عظيم طرفداران جنبش سبز به نظام و رهبري پايبندند و اگر حكومت فقط يك ذره به اونها احترام بذاره و اجازه حرف زدن بده انوقت معلوم ميشه كه واقعيت چيز ديگري است و از حرفهايي كه بعضيها با عناد در موردشون ميگن مبرا هستن. سبزها به وطنشون عشق ميورزن و همانطور كه سيد محمد خاتمي عزيز گفت، ميگن زنده باد مخالف من، بنده هم به نوبه خودم ادي احترام ميكنم به همه اونهائي كه تو اين سايت ميان با من بحث ميكنن و نظراتشون رو ميگن من به دوستان خوبي كه در اين سايت پيدا كردم مثل امين زنده به عشق احمدي، علي از تنكابن ، آزادپي ، حامي عدالت ، اسم ام اس و .....احترام ميذارم و اونها رو دوست دارم چون اونها همه هم وطن من هستن و يك تار موشونو به هزارتا اجنبي و غيره نميدم.
با علي
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر انسان واقع بینانه
محمد(عاشق مير حسين)
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۲
۷
اصغر راست میگه جنبش سبز لجنی بسیار عظیم است
به عظمت تمام لجنزارهای سبز رنگ جهان
به تعفن تمام فاضلاب ها ومرداب های جهان
به طوری که حتی یک قطره از این جنبش میتواند تمتم جهان را به گند بکشد
متاسفانه بعد از گذشت دوسال از فتنه
وجفای بزرگی که اینها به مردم و بیت المال و خون شهدا و توهین به ارزشها و.....
هنوز هم از رو نرفته وخود را به کوچه علی چپ میزنند .الله واکبر
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
به همین دلیل پس بوی لجن میدی!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی میشه لطف کنین و اون کلمه مشهد رو از آخر اسمتون بردارین و بعد نظر بدین. چون من بعنوان یه همشهری شما حالم بد میشه وقتی میبینم با کسانی مث شما که هیچ وقتی صرف تربیتتون نشده از یه هوا تنفس میکنم.
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر افا سلام .مثل اینکه خیلی حالت گرفته شد که به رفقات توهین شد. چاره ایی نیست .این راهی است که خودتون انتخاب کردید. و توی اون گیر کردید
درضمن من افتخار میکنم که مثل شما نیستم

ضمنا اگه خواستی حالت خوب بشه برو پیش همونهای که از شما لجنی ها طرفداری کردند .میدونی که منظورم(.منافق فراری و همجنس بازها و امریکا و اسراییل و گوگوش خانم و شیرین عبادی و اکبر گنجی و فلان فاحشه و...)
ببخشید از اینکه دوباره عصبانی شدی
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۹
۷
درسته که این جوجه هنرمند محتاج. سبزهاست . چون لیاقتش بیشتر از این نیست .
کبوتر با کبوتر باز با باز.
نباید بیشتر از این ازاین بابا توقع داشت.
این طفلکی هم چون کمبود شخصیت داره . تا اینکه به یک کشور خارجی میرسه . استعدادش شکوفا میشه و میخواهد ابروی از دست رفته رو بر گردونه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۹
۸
ای خاک بر سرت اصغری مفلوک وطن فروش
بسيجي عاشق (ولايت)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۸
۵
محمد عاشق مير حسين اگر ميگي دنبال براندازي نيستيد پس دنبال چي هستيد كامل توضيح بدهيد تا شما را توجيه كنم.
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر بسيجي عاشق (ولايت)
اصلاح طلبها برانداز نيستند كه هيچ مدافع سرسخت نظام مقدس جمهوري اسلامي و اصل ولايت فقيه هستند شما مطمئن باشيد اقايان موسوي، خاتمي و كروبي خيلي بيشتر از انهائي كه در حال حاضر دم از ولايت ميزنند به رهبري وفادار و عاشق ايشان هستند گذشت زمان اين را به شما ثابت خواهد كرد. اما در حال حاضر حرف حسابمان چيست الان ميگويم.
ما دنبال احقاق حقوق از دست رفته خودمان هستيم لابد مي پرسيد كدام حقوق؟
منظورم حق سخن گفتن، حق برگزاري اجتماعات، حق داشتن روزنامه و تريبون، حق داشتن رسانه، و.....
شما بفرمائيد به دوستانتان اين امكانات را در اختيار بگذارند بعد حرفها را بشنويد سپس قضاوت كنيد. شما هنوز اجازه حرف زدن به اصلاح طلبها را نداديد چطور در باره انها قضاوت ميكنيد؟ مگر ميشود يك انساني كه عاقل است و در اين مملكت زندگي كند جان فشانيها و رشادتهاي شهدا را فراموش كند و بخواهد برانداري كند؟ كدام ادم باشرفي اين كار را ميكند؟ كدام انسان آزاده اي ست كه نام شهيد كاظمي، همت، باكري ..... را بشنود و بعد بخواهد به نظام خيانت كند و براندازي كند؟
كدام ادم عاقلي است كه درايت و نقش بي بديل رهبر انقلاب را در حفظ اين كشور از طمع بدخواهان را ببيند و انكار كند؟ شما ببينيد در اين منطقه خاورماينه به جز ايران كدام كشور داراي امنيت است ؟ خوب اين امنيت و ارامش مگر به جز از هوشمندي و مديريت رهبر عزيزمان است؟
من خواهشم از شما بسيجي عاشق ولايت و تمام بسيجيهاي عزيز اين كشور كه من دست بوس همه ايشان هستم حتي اگر مخالف نظر من هم باشند ، اين است كه اصلاح طلبها را از اين كشور و نظام بدانيد و مطمئن باشيد كه ايشان نظام و ولايتشان را دوست دارند.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد""""عزیز من"""نگاهی گذرا به کسانی که الان منافق چه داخل نشین چه خارج نشین هستند بکن....اصلاح طلب به وفور درمیان آنها یافت میشود"""از وزیر و رییس جمهور و مشاور و معاون و روحانی.همه جوره هست!!!!!قبول نداری؟؟؟خواستی اسامیشو برات ردیف میکنم""""""
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد اقا .سلام
طوری صحبت میکنی که انگار تمام اصلاح طلبان و.مخالفین دولت الان در زندان هستند.
مگه جنابعالی که از مخالفین دولت هستی الان در زندان به سر میبری.
چرا ذهن مردم را مشوش میکنی
نکنه توقع داری که دولت ونیروی انتظامی به فتنه گران وحرمت شکنان و اتش زنندگان مساجد وخیابانها مدال افتخار بدهد
شماها همه نوع حق دارید .مثل روزنامه و حزب و.. ..اگه مدعی هستی که ندارید
پس انهمه نماینده شاخ شمشاد مجلس که اصلاح طلب هم هستند . چیست
نکنه انها را ادم حساب نمیکنی
شما همه نوع حق را دارید الا یک حق وان هم حق زورگویی است . حق ندارید زور گویی کنید
شما وظیفه دارید به انتخاب شایسته مردم احترام بگذارید وبس
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام آقا امين
منافق همه جا هست حتي الان در بين دولتيها، اين كه دليل نميشود از اول انقلاب بودن الان هم هستن ولي همشون فيلتر ميشن و ريزش ميكنن ، شما اصل قضيرو بچسب و اگر نه ادمهاي سو استفاده چي هميشه بوده و هستن.
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدي از مشهد
سلام
من ميگم همه با هم جمع شيم و مثل انسانهاي متمدن و با خرد حرف بزنيم و مشكلاتمون رو حل كنيم من تمام صحبتم اينه كه در كشور وحدت حكمفرما بشه وقتي فضاي كشور طوري باشه كه همش همديگرو متهم كنيم و فضاي برادري از بين بره و كينه و نفرت جاش رو بگيره نتيجش اين ميشه كه دشمنا سواستفاده ميكنن و چهارتا جوجه كشور مثل بحرين و كويت و امارات برامون خط و نشون ميكشن.
اگر اين حرف من از نظر جنابعالي غلطه خوب شما قبول نكن.
رهرو
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد عزیز! بنده فکر می کنم شما با مایی! خیلی خوبه که از امام(ره) و امام خامنه ای عزیزم حرف میزنین _اما کافی نیست!_. ولی انگار اون "بصیرته" رو نتونستیم خیلی خوب کسب کنیم! بعضی اوقات ما فقط ظاهر قضیه رو میبینیم و دیدمون محدوده، نمیبینیم کیا دوست و دشمن اون قضیه اند! بگذریم... چندتا پیشنهاد خوب برا کسب بصیرت همه علی الخصوص شما برادر عزیزم دارم؛
1. مطالعه کتاب "عاشورا، درسها و عبرتها_ فرمایشات امام خامنه ای" و تفکر وعمل به آن
2. سی دی "علی از فتنه می گوید" و تفکر وعمل به آن
بنده فکر می کنم این دو تا باعث میشه ما بصیرت لازم رو کسب کنیم و ضد و نقیض حرف نزنیم و عمل نکنیم.
اس ام اس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد خواهش می کنم با کلمات بازی نکن . شما میگی در این کشور اصلاح طلبان حق ابراز وجود ندارند . روزنامه ندارند . تریبون ندارند و ...
پس میشه بگید روزنامه های : مردم سالاری ، آرمان ، آفتاب یزد ، همبستگی ، شرق و ... چی هستند ؟
در طرف مقابل ما فقط روزنامه های جوان ، وطن امروز و کیهان رو داریم .
حالا میشه بگی روزنامه های اصلاح طلب فوق که نام بردم هر روز با چه مطالبی پر میشه ؟ غیر از اینه که سر تا پای همشون پر از انتقادات مغرضانه است . کسی اومد دفتر این روزنامه رو پلمب کنه؟!؟!؟!؟
در مجلس چی ؟ در کرسی های استادی دانشگاهی چی ؟
چرا الکی مظلوم نمایی می کنید برادر من . فضای مباحثه ی "منطقی" در جامعه کاملا فراهمه .
البته مطمئنا این شما رو راضی نمیکنه . حتما باید بریزید توی کف خیابون ها . شعارهای ساختارشکنانه بدید . شیشه مغازه ها رو بشکنید . سطل آشغال ها رو آتش بزنید . گارد ریل خیابون ها رو از جا بکنید !!!!!! اونوقت کسی بهتون چپ نگاه کنه میشه ناقض حقوق بشر و مخالف آزادی بیان و هزار تا برچسب دیگه بهش می چسبونید .
خودتون رو اصلاح کنید ، خواهشا .
محمد(عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب رهرو باسلام
ممنونم از شما، حتما اون كتاب و سي دي كه معرفي كردي رو مطالعه خواهم كرد.
باتشكر مجدد از شما برادر خوبم.
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر اس ام اس عزيز
من با كلمات بازي نميكنم يه مثال مي زنم :
مثلا همين سايط سراط كه متعلق به جريان مخالف اصلاحات هست قبول داري كه سراط آزادانه كليه خبرها رو با هر مدل كه دوست داره پخش ميكنه ولي امكان داشتن چنين سايطي براي اصلاح طلبها وجود نداره؟ اگر شما ميگيد داره اسم اون سايت رو معرفي كن. ممنون ميشم.
اس ام اس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا که ... از مجلس شروع کردی ، رسیدی به روزنامه ها ، حالا هم که رفتی سراغ سایت خبری . همین عقب نشینی که کردی گویای همه چیز هست .
در ضمن میتونی یه سری به آفتاب نیوز بزنی ببینی چه خبرهایی توش درج میشه . اونوقت شاید دیگه از این حرف ها نزنی ...
کریمی
|
Germany
|
۲۰:۴۶ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۲
۵
به یاد تعریف مرحوم سید جمال الدین اسدی آبادی افتادم که مصداق خائن را معرفی نموده" به راستی خائن است هر کس که قادر است در برابر دشمن با اندیشه و عمل خود عکس العملی نشان بدهد ولی با جبن و ضعف خود را تبرئه می کند خائن است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۰
۱۱
درود بر موسوی و هواداران شجاعش که مانند پیشوای خود حضرت ابا عبدالله رنج و سختی را بر زندگی با ذلت و لذت که اکنون امثال احمد خاتمی و محمد یزدی و احمد جنتی و احمد خاتمی و سردار جعفری از مواهب آن برخوردارند را ترجیح دادند.
همین فروش بالای فیلم فرهادی مرهون جنبش همیشه سبز است.
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
نصف اخراجی ها فروش کرده اون هم به خاطر این که ملت بلیط اخراجیها گیرشون نیومد رفتن این فیلم رو زوری ببینن
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
"یا خبیر"
تو گفتی و ملت قبول کرد!!! راست می گوئی که پیشوایتان امام حسین(ع) است! و دلیل آن هتاکی به امام حسین(ع) در روز عاشورا و حمله به عزادران حسینی و آتش زدن خیمه عزا و پرچم و... است!!! عزیز یا بچه گانه فکر می کنی و یا اینکه فهم و شعور ملت را کم فرض کردی!!! کمی هم به فکر قیامت مان و حساب و کتاب باشیم و این مطالب حقیقتا بچه گانه رو کنار بگذاریم. همه خوبان و سربازان امام و آقا بد شدند و سران فتنه و به تاراج گذارندگان آرمان و افکار امام(ره) خوب هستند!!! ***یاعلی***
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر جنابعالی درباره اهانت بی شرمانه طرفداران شما به امام حسین (ع) چیست؟
در ضمن احمد خاتمی رو دو بار نوشتی
k-n
|
Iran (Islamic Republic of)
ای کاش اینگونه نظرات بی ادبانه که در آن به مسئولین نظام توهین می شود، تایید و نمایش داده نمی شد!
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس سلام
در مورد سردار جعفري كم لطفي كردي برادر، ايشون سردار سپاه و رزمنده اي هستن كه در طول 8 سال جنگ مردانه مبارزه كردند و همان راهي را رفتند كه شهداي عزيزمان مانند همت و باكري و كاظمي رفتند. البته بنده با برخي ديدگاههاي ايشان در خصوص انتخابات اختلاف نظر دارم ولي اين دليل نميشود كه نسبتهائي را كه شما به ايشان زديد را قبول كنم پس بهتر است احترام تمام سرداراني كه به گردن همه ما حق داند را نگه داريم حتي اگر با ديدگاه ايشان اختلاف نظر داريم.
يا علي
masood
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۷
۶
حالم ازاین حرفت به هم خورد اصغر...

ازروزی که درباره الی رو دیدم تاامروز که جدایی نادر ازسیمینت اکران شد علی رغم این که از افکارت خوشم نمیومدوبااین ادبیات روشنفکرنمات ارتباط برقرار نمیکردم ولی خودم رو مجبور میکردم که فیلمهایی که میسازی رو مجرد از شخصیت خودت ببینم وانصافاً همیشه از کارت تعریف کردم نه به لحاظ محتوا فکرنکنی درحوزه ی محتوا کار شاقی انجام دادی که اصولاهیچ وقت حرف مهمی برای زدن نداشتی اما همیشه چون خوش ساخت بودی مورد ستایش من وخیلی ها مثل من بودی. هیجان احمقانه ای سال 88 درکشور شکل گرفت که اسمش رو گذاشتن جنبش وبرای پنهان شدن چهره ی منحوس این هیجان بایدیک رنگی انتخاب می شد که ازنظر روانی بار آرامش بخش وزیبایی داشته باشد این شد که سبز شد رنگ رسمی این هیجان بعد رفته رفته ابعاد کثیف این هیجان وآدمهاش معلوم شد سبز روشن روزهای اول کم کم رنگ لجن گرفت حالا همه ی مردمی که بوی این لجن را حس کردند دنبال یه صدا می گشتند که ابعاد این لجن کاری رو فریاد بزنه پس رفتن اخراجی ها 3 رو دیدند حالا با این همه گذشت زمان که حالا نه سبز ونه هیجان ونه جنبش ونه حتی اون لجن ها باقیمونده تو می ری تو فرانسه وبه اون خبرنگار فرانسوی می گی" اینجا ایران نیست هرچی دلت می خواد بپرس "؟؟ وبعد می گی "مابه جنبش سبز محتاجیم "؟؟ به عنوان یک ایرانی از این خودفروختگی تو احساس شرم کردم یادت رفته همین یک ماه پیش همین فرانسوی ها کامران نجفزاده تنها نماینده تلویزیون ایران رو به جرم پرسیدن از کشورشون انداختن بیرون؟ بدبخت اونوقت تو جلوشون دم تکون می دی ؟ به عنوان یک ایرانی دیگه دوست ندارم تو کشورم فیلم بسازی هرچند خوب بسازی برو واسه همونایی که به خودت ودخترت بورس تحصیل واقامت آلمان می دن وخرس طلا میدن وبا زنهاشون روی صحنه مراسم دست می دی و بهشون میگی من به جنبش سبز محتاجم وخلاصه خوش رقصی ها تو تحویل میگیرن فیلم بساز اصغر حالم بد میشه ازاین که تو باز بیایی و تو ایران فیلم بسازی و یه سری هم حول بشن هرچی سیمرغ تو کیسشونه بدن به تو وبعد بری آب دهن بندازی رو سر ملت ایران .حالم ازت به هم خورد اصغر!!
کوروش ن
|
Australia
|
۰۰:۳۳ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۸
۵
درستش این بود که بگه: من از دوستان قاچاقچی سبز به خاطر دزدی و قاچاق فیلم اخراجی ها3 و ضربه زدن به فروش این فیلم تشکر می کنم.
همیشه سبز و قاچاقچی باشید. امضا: اصغر فرهادی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۸
۱۰
آخ که چه می سوزین شماااااااااااااااااااااااا هااا فکر کنم وزیر فرهنگ ارشاد رو عوض کنن به خاطر ساخته شدن این فیلم و این کارگردان بارک اله به غیرت فرهادی مرد مرد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
باهات موافقم تا تش
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
البته اخراجی ها دو برابر بیشتر فروخته . پس شما هم بالطبع 2 برابر بیشتر می سوزید .
من
|
Germany
|
۰۹:۰۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۹
۸
خودشم داره ميگه فيلمم مفت نمي ارزه فيلمش رو با مقياس آشغال مي سنجه ( جنبش سبز )
من فيلمت رو ديدم ازش بدم نيومد اما وقتي خودت داري ميگي فيلمم آشغاله ما هم ميگيم : قبوله ريش قشنگ
محمد
|
Germany
جناب مرد باش از vpn استفاده نکن
من
|
Germany
ما كه مرد هستيم اما شما رو نميدونم ضمنا وي پي ان نيست رفيق . اينترنت هوشمنده . اوني كه با اسم man هم كامنت ميذاره برادرمه كه البته مثل من وي پي ان نداره !!!
من كويت اون ايران هردو از يك سيستم !!!
محمد
|
Germany
خوب تو که ایران نیستی برای چی در رابطه با این مملکت اظهار نظر میکنی تو اونور دنیا حالتو ببر چیکار داری به اینور دنیا!
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۵
۵
سلام
دوستان عزیز هیچکدام از اونایی که دم از جنبش سبز می زنن دلشون به حال امثال من و شما نسوخته بلکه هر کدام به دنبال راه حلی است برای رسیدن به امیال خود پس زیاد به خودتون زحمت ندین و به شخصیت دیگران توهین نکنید چون امثال فرهادی برای اینکه بتوانند سری در سرها داشته باشند باید خود را به گروهی بچسبانند ولی نمی دانند که این گروه کوته بین مرده اند و استخوان هایشان نیز پوسیده است. اینان هنر را در بی بند و باری می بینند و بس و شما که از ایشان طرفداری می کنید بدانیدکه اگر این نظام اسلامی خدای ناکرده نباشد همین آقایان اولین کسانی هستند که از دم تیغ استکبار خواهند گذشت چون کفار که معنی ترحم را نمی فهمند و می گویند کسانی که به مردم خودخیانت کردند حتم است که به مایی که بیگانه ایم بدتر از خیانت می کنند
و من ا...التوفیق
اقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۵
۵
سلام.اقا مسعود حرف دل مارو زدی .امیدوارم خدا وطن فروشها رو رسوا کنه .اونایی که اقایی تو ایران و به نو کری تو فرنگ ترجیح میدن.
دوستان ایران پرست و کوروش پرست ...حالا بگید طرفداری از این کارگردان و ایران پرستی و کوروش پرستی رو چه جور باهم جمع میکنید..
السلام علیک یاتالی کتاب الله وترجمانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۸
۱۱
جنبش سبزجنبشي مقدس است كه همه آزاديخواهان وافرادباشرف ووطن دوست طرفدارآن هستند ولي منافع دنياپرستان وستمگران درتضادباآن است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورتون یه مشت اراذل و اوباشه دیگه نه؟
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
همجنس بازان ، منافقین ، سلطنت طلبان ، گروهک تروریستی ریگی و ... رو هم به طرفداران جنبش سبز اضافه کنید لطفا .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۷
۵
این رو هم بفرستیم همونجایی که مخلباف هست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت مخملباف هستش دیگه!
afshin2270
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۱۲
۶
هنوز هم بعد از دو سال حجت بر مردم معلوم نشد.
ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما این شعراتو بذار بعدا دیوان اشعارش کن چون فردوسی بقیه هم همینطوری شاعر شدن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو جه كاره اي كه براي مردم خط و نشان مي كشي؟ حجت ما را خدا پيامبر و قرآن روشن كرده جز خدا هم از امثال توي چماق به دست ترسي نداريم
man
|
Hong Kong
|
۱۸:۴۹ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۵
۶
من از قاچاقچيان عزيزسبز رنگ نهايت تشكر رو دارم كه لطف نموده و فيلم اخراجيها را قاچاق نمودند تا فيلم منه بدبخت مفلوك بينوا هم بواسطه اين عمل زيبا و تحسين برانگيز يعني قاچاق فيلم اخراجيها كمي بفروشه . واقعا كف پاي همه شما سبزرنگ ها رو مي بوسم كه آبرو و حيثيت من رو با اينكارخريديد البته خودم ميخواستم چند نفر رو مامور بكنم كه اين قاچاق رو برام انجام بده كه ديگه شما دقيقا سربزنگاه به دادم رسيديد وهمچنين تشكربخاطراينكه لطف كردين و درسايت IMDB همينطور زرت و زرت به فيلم من امتياز مثبت دادين . هرچند من انقدر خنگ هستم كه اولش فكركردم فيلمم واقعا انقدرهوادارداره اما بعدا كه با يكي ازرفقاي قاچاقچيم صحبت كردم فهميدم كه براي طرفداري از من الكي به فيلم راي بالا داديد . واقعا ازتون ممنونم كه انقدربراي من و فيلمم ازجون و دل مايه گذاشتيد . اميدوارم كه بتونم يك روزي اينكارها رو به بهترين شكل براتون جبران بكنم . من افتخارميكنم كه جنبش سبز وجود داره و واقعا جلوي عظمتش سر تعظيم فرود ميارم . جنبش سبزي كه ازهر لنگ و پاچه ش صد تا هنر ميريزه . قاچاق / ترور / جفتك پروني وسط خيابون / تخريب اموال عمومي / توهين به مقدسات و خيلي موارده تحسين برانگيزه ديگه كه زبان كوچك و عقل ناقصم قادر به گفتنش نيست . در نهايت از همگي شما دزدان واقعا ممنونم سبزهاي قاچاقچي گل و بلبل /

با تشكرفراوان اصغر ف
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۴
۵
ما از دست جنبش سبز عصبانی هستیم اما با این تفاوت که قراره اونا برن بمیرن! دقیقا مثل منافقای صدر اسلام عمل می کنن. مثل عمر، تو غسالخونه هم بتی رو که به گردن انداختن کشف میشه!
انشاء الله منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۰
۷
۵
گفته، محمد (عاشق مير حسين)!
اگه ملت ايران رو ميگي كه خودشون زبون دارن و ميتونن صحبت كنن شما احيانا وكيل همه ملت كه نيستي؟
جواب: منظورتون اینه که طرفداران سبز زبون ندارند و شما وکیل اونایید!

گفته، محمد (عاشق مير حسين)!
همين ملت ميلونها و ميليونها نفرشون طرفدار مير حسين هستند ..
جواب: یعنی با توجه به جمعیت 70 میلیونی ایران ، سبزها میلیاردها نفرند!
با این ادعا اگر شما را متوهم بنامیم و یا کم خرد ، دلخور نمی شوید؟

گفته، محمد (عاشق مير حسين)!
قبل از هر چيز بايد امثال بنده و شما به يك مفهوم يكسان از آزادي برسيم..!
جواب: پیشنهاد می شود جهت رسیدن به توافقات اولیه ميلونها و ميليونها سال نوری را به عنوان معیار زمانی قبول کنیم!!!

گفته، محمد (عاشق مير حسين)!
در بسياري از كشوره اين اتفاق افتاده مثل ژاپن مثل المان ...!
جواب: آیا این ادعای جنابعالی اثبات پذیره؟ در حالی که حرکت لیبرالیزه ( شما بخوانید، لائیک و الحادی)
تفکرات ماتریالیستی تقریبا" به همه جا سرایت نموده، یعنی دقیقا" همان بهانه ای که با آن نسبت به حکومت اسلامی دشمنی می ورزند.


گفته، محمد (عاشق مير حسين)!
در آنجا دروغ و كلك بسيار بسيار از ايران كمتر است خدا شاهد است اين را راست ميگويم . روابط مردم با هم در كمال احترام و خوشروئي است .
جواب: یعنی صفحه حوادث روزنامه های جهان سفیده!!! احتمالا" یه جورایی از خواندن کتاب محرومید! لا اقل با خدا خلوت کنید و یا از خردمندان و وجدانتا ن کمک بگیرید


گفته، محمد (عاشق مير حسين)!
شهرهاي آلمان در داخل شهر قواره زمينهائي وجود دارد كه ساخته نشده اند و همچنان بدون ساخت و ساز در وسط شهر قرار دارند، ميدانيد چرا چون صاحب ان زمين و ملك در جريان جنگ جهاني دوم كشته..

جواب: اخبار جذابیه ولی فریبنده است ،بویژه آنکه« درستکاری» آلمانها جای بحث داره ! تاریخچه کمپانی گروپ را مطالعه کن، تا زیادی هیجان زده نشوی ، در ضمن خوش خدمتی آلمانها در لغو قرارداد نیروگاه اتمی بوشهر که یادته! حتما" سنتان قد میده!
منصف باشید، و در عوض انتقاد از فرهنگ اسلامی ،ایرانی خود را در اصلاح نقایص خود خواسته، سهیم کنید.

با ادب ، احترام و ...
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
ممنون از شما جناب انشاء الله منصف كه بر عرايض اين حقير نقد گذاشتيد، و حالا پاسخ بنده به بند بند فرمايشات شما بزرگوار

گفته، محمد (عاشق مير حسين)!
اگه ملت ايران رو ميگي كه خودشون زبون دارن و ميتونن صحبت كنن شما احيانا وكيل همه ملت كه نيستي؟
جواب: منظورتون اینه که طرفداران سبز زبون ندارند و شما وکیل اونایید!
پاسخ محمد (عاشق مير حسين ):
منظور من اين بود كه ايشون از طرف كل ملت صحبت نكنن بلكه از طرف هم فكرهاي خودشون صحبت كنن، ضمن اين كه من سخنگوي سبزها نيستم ولي به عنوان يك سبز نظرم رو دادم.


گفته، محمد (عاشق مير حسين)!
همين ملت ميلونها و ميليونها نفرشون طرفدار مير حسين هستند ..
جواب: یعنی با توجه به جمعیت 70 میلیونی ایران ، سبزها میلیاردها نفرند!
با این ادعا اگر شما را متوهم بنامیم و یا کم خرد ، دلخور نمی شوید؟
پاسخ محمد (عاشق مير حسين ):
ميليونها ميليون يعني چند ده ميليون، چه ربطي به ميليارد داره؟ من كي كلمه ميليارد رو بكار بردم؟


گفته، محمد (عاشق مير حسين)!
قبل از هر چيز بايد امثال بنده و شما به يك مفهوم يكسان از آزادي برسيم..!
جواب: پیشنهاد می شود جهت رسیدن به توافقات اولیه ميلونها و ميليونها سال نوری را به عنوان معیار زمانی قبول کنیم!!!
پاسخ محمد (عاشق مير حسين ):
من معني اين جملت رو نفهميدم و متوجه منظورت نشدم.



گفته، محمد (عاشق مير حسين)!
در بسياري از كشوره اين اتفاق افتاده مثل ژاپن مثل المان ...!
جواب: آیا این ادعای جنابعالی اثبات پذیره؟ در حالی که حرکت لیبرالیزه ( شما بخوانید، لائیک و الحادی)
تفکرات ماتریالیستی تقریبا" به همه جا سرایت نموده، یعنی دقیقا" همان بهانه ای که با آن نسبت به حکومت اسلامی دشمنی می ورزند.
پاسخ محمد (عاشق مير حسين ):
بنده از تفكرات و ايدوئولوژي ژاپنيها و المانيها حرف نزدم من گفتم مردم اين دو كشور روابط اجتمائيشون از ما ايرانيها بهتره بيشتر به هم احترام ميذارن حق و حقوق همديگر رو بيشتر رعايت ميكنن كمتر دروغ ميگن، واقعا درك اين حرفهاي من خيلي سخته براي شما؟
يه مثال ميزنم ، شما به احتمال زياد خبر زلزله ژاپن رو ديدي و شنيدي، اگر خداي نكرده اين زلزله تو تهران اتفاق بيفته اونهائي كه جون زنده سالم از زلزله به در ببرن درسته همديگرو ميخورن، قبول نداري؟



گفته، محمد (عاشق مير حسين)!
در آنجا دروغ و كلك بسيار بسيار از ايران كمتر است خدا شاهد است اين را راست ميگويم . روابط مردم با هم در كمال احترام و خوشروئي است .
جواب: یعنی صفحه حوادث روزنامه های جهان سفیده!!! احتمالا" یه جورایی از خواندن کتاب محرومید! لا اقل با خدا خلوت کنید و یا از خردمندان و وجدانتا ن کمک بگیرید
پاسخ محمد (عاشق مير حسين ):
جواب اين مطلبطتون همون پاراگراف بالائي بنده است بعلاوه اين كه من نگفتم تو اون كشورها جرم نميشه گفتم كمتر ميشه.



گفته، محمد (عاشق مير حسين)!
شهرهاي آلمان در داخل شهر قواره زمينهائي وجود دارد كه ساخته نشده اند و همچنان بدون ساخت و ساز در وسط شهر قرار دارند، ميدانيد چرا چون صاحب ان زمين و ملك در جريان جنگ جهاني دوم كشته..

جواب: اخبار جذابیه ولی فریبنده است ،بویژه آنکه« درستکاری» آلمانها جای بحث داره ! تاریخچه کمپانی گروپ را مطالعه کن، تا زیادی هیجان زده نشوی ، در ضمن خوش خدمتی آلمانها در لغو قرارداد نیروگاه اتمی بوشهر که یادته! حتما" سنتان قد میده!
منصف باشید، و در عوض انتقاد از فرهنگ اسلامی ،ایرانی خود را در اصلاح نقایص خود خواسته، سهیم کنید.
پاسخ محمد (عاشق مير حسين )
عزيز برادر من رفتار اين كشورها را با خودشون مقايسه كردم نه با ملل ديگه همه حرف من اين بود كه اونا بين خودشون رفتارشون بهتره نسبت به ما كه كمتر احترام همديگرو نگه ميدارم يعني شما قبول ندارين؟
ضمنا من از فرهنگ اسلامي و ايراني خودمون ايراد نگرفتم از رفتاري كه در حال حاضر داريم ايراد گرفتم، اتفاقا اونها دارن عين رفتار اسلامي و ايراني ما رو انجام ميدن .
اون جمله معروف جمالدين اسد ابادي رو كه حتمآ شنيدي؟

با ادب ، احترام و ...
سیروان سامیراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۰
۶
۴
بله دیگه....اگر جنبش بز نبود تو هم نبودی!!!
انشاء الله منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۰
۵
۵
در جواب محمد (عاشق مير حسين)!

مطالعات انسان شناسی در باب جامعه شناسی مدنی، پیوند مستحکمی را با ساحت اندیشه های آن جوامع دارد، به بیان دیگر آن چیزی که ما فرهنگ می نامیدمش، حاصل تبلور و آمیختگی اعمالی است که بازتاب اندیشه های آن جوامع است،
حال چطور است که شما قائل به عدم رابطه بین افکار و اندیشه های غربی هستید؟
شما نیز غرق در اندیشه های خود تصاویر وحشتناکی از زلزله احتمالی تهران را با پیش قضاوتهای شخصی خود علیه هم وطنتان(جمله خودتان!: ...جون زنده سالم از زلزله به در ببرن درسته همديگرو ميخورن،) ، ممزوج کرده ای!
در حالی که ممکن است هم چون دوران جنگ عراق (که با حمایت دولتهای کشورهای مامانی، که شما از آنها به نیکی یاد فرموده اید ) علیه ایران صورت گرفت،و تصاویر خلق شده از مادران و مردم مومن و فداکارایران همچنان،باعث تحیر و تعجب جهانیان است، اوضاع توسط نوع دوستی و ایثار مردم بسرعت تحت مدیریت جامعه در آید.
کی گفته که ما ها رکوردار بیشترین بی احترامی نسبت به یکدیگر هستم؟
در ضمن چون قراره دقیق باشیم! از بکار گیری جملاتی که ایجاد اشتباه می کنه مثل ميليونها ميليون= در هم ضرب بشه میلیارد میشه، اجتناب کنیم
درضمن منظور بنده از عبارت سالهای نوری ، استعاره ای از فاصله طولانی، در نوع تفکرات بنده با جنابعالی است.
جناب(عاشق مير حسين)! البته بهتره انسان سرنوشتش را به جاودانه گی، گره بزند.
بهر حال خوشحالم، که جنابعالی اگرچه با سختی ولی تلاش نمودید از حریم ادب و نزاکت خارج نگردی.
با ادب ، احترام و ...
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب انشاء الله منصف!

من با مطالعات انسان شناسي در باب جامعه شناسي مدني مخالفتي ندارم هر چند در اين زمينه مطالعاتم خيلي كم است و حرفي براي گفتن ندارم وليكن به عنوان يك شهروند عادي طي مسافرتهائي كه به چند كشور داشتم برخورد اجتماعي انان نسبت به يكديگر را پسنديدم و با كشور خودمان مقايسه كردم مثل رعايت قوانين راهنمائي و رانندگي، مثل رعايت حال بيماران و ناتوانان، مثل رعايت صف و نوبت در مراكز خريد و .....
ببينيد برادر اينها ميتوانند نمونه اي از ادب و شعور يك ملت باشند وقتي شما در كشوري با چشمان خودتان ميبينيد كه به حق و حقوق هم احترام ميگذارند به چه نتيجه اي ميرسيد؟ علت اين كه در ان جامعه ادب و نزاكت و رعايت حقوق يك ديگر جاري است را در چه ميبينيد؟ آيا جز اين است كه اين رفتار حاصل يك انديشه و تربيت است؟
فرمودهايد كه بهتر است انسان سرنوشتش را به جاودانگي گره بزند، خوب اين خيلي فرمايش خوبي است ولي مگر جاودانگي چيست؟ جز اين است كه شما بعد از مرگ بايد تاوان و همينطور پاداش رفتار خود در زمان حيات را بدهيد؟ مگر انسانها را بر اساس رفتارشان نمي سنجند؟ مگر قرار نيست به خوبيها پاداش و به بديها جزا بدهند؟ آيا رد شدن از چزاغ قرمز كار خوبي است؟ آيا پذيرش نكردن يك بيمار كه پول پيش براي پرداخت به صندوق بيمارستان را ندارد كار خوبي است؟ آيا رعايت نكردن صف يك پيرزن و يا پيرمرد در صف نانوائي كار خوبي است؟ ايا استفاده كردن از اموال عمومي در راه منافع شخصي كار خوبي است؟ و .....
اينها نمونه هاي است كه در جامعه ما به وفور ديده ميشود به تعداد خيلي خيلي زياد. به نظر شما دليل اين رفتارهاي غير عقلاني و غير منطقي كه در جامعه ما وجود دارد چيست؟
مگر غير از اين است آموزهاي ديني ما كامل و اگر به انها عمل كنيم همه ما رستگار خواهيم شد؟ اگر نميكنيم دليل چيست؟
ضمنآ براي چندمين بار تكرار ميكنم من منظورم برتري فرهنگ غرب نيست فرهنگ ما مسلمانان به مراتب پخته تر و كاملتر از غربيهاست. مشكل در عملكرد است.

با ادب و احترام
امیر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۰۹ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۰
۲
۴
آعاشق میر حسین تلاشش را کرد تا انچیزی که در زهن و نهاد جنبش سبز وجود دارد را با زبانی که به کسی بر نخورد و در ضمن موجب رفع سوء تفاهمات نیز بشود بیان کند که نمیدانم تا چه حد موفق شده؟ لازم میدانم بسهم خود از او تشکر کنم که تلاشش جای تقدیر دارد و منهم بنوبه خود سعی بر همین دارم که با همدلی با عاشق موسوی نکاتی را عرض کنم که شاید تکمیل کننده حرفهای ایشان باشد. شروع هر حرفی خیلی مهم است و من برای شروع از (آشتی) استفاده میکنم ! اما آشتی با کی؟ آشتی با دنیا! آشتی کردن دو نفر با هم زمانی امکان پذیر است که اندو جنگ و دعوا را کنار بگذارند و در صدد رفع سوء تفاهمات بر ایند و من اکنون میبینم که هیچ تلاشی در این راستا صورت نمیگیرد. گفتگوی تمدنها که سال 2000 میلادی نیز به همین نام اغاز شد تلاشی بود برای اشتی! تا کی میبایست حرفهای تکراری که هیچ نفعی نه به بحال ما دارد و نه تاثیری در طرف مقابل باعث شود که قرنها تو سر و کله هم بکوبیم و دائم داد و هوار که ثابت کنیم غرب دارد اشتباه راه را طی میکند و غرب هم متقابلا همین نظر را در مورد ما داشته باشد! در این نوع مسلمانی ما چه عقلانیتی وجود دارد که داعیه سعادت نوع بشر را نیز در پناه ان داشته باشیم؟ ایا اسلامی که حتی قادر نیست وحدت را بین خود مسلمین ایجاد کند میتواند به وحدت در جهان فکر کند ؟ به وضعیت پیش امده در ایران خودمان نگاه کنید ایا وضعیت پیش امده حاصل نگرش دو گانه به اسلام نیست؟ آشتی شرق و غرب پیش کشمان ایا ما توانسته ایم اشتی را بین خودمان برقرارکنیم؟ بقول اقای خاتمی دمکراسی سوغات غربیها برای ما نیست که اینگونه از ان رم میکنند این دستاورد و حاصل و نتیجه پنجهزار سال تفکر بشر است که نمیبایست دستخوش تمایلات تنگ نظرانه عده ای قرار گیرد و با انتساب ان به غربیها راه رشد یک ملت سد بشود! اگر میخواهید سبزها یا جماعات دیگری را باعث عدم استفاده از بکارگیری امکانات بالقوه اسلام قلمداد کنید ازادید اما چشمتان را بروی واقعیات نبندید 32سال وقت کمی نیست که از عمر این انقلاب میگذرد و کشوری که صاحب 10%از ثروت این جهان است هنوز نتواسته ساز و کاری تهیه ببیند که بشود اسم یک اقتصاد ابرومند را رویش گذاشت هنوز پس از 32سال در عرصه سیاسی داخلی و خارجی سر و سامان درستی نداریم وضعیت فرهنگی و اجتماعی امان نیز هنوز هم لنگ میزند و هنوز هم روی روشهای اعمال شده تاامروز تعصب میورزیم داد میزنیم هوار میزنیم تهمت میزنیم و تحمل مخالف و تعامل و تساهل برایمان حرفی است که خاتمی گفته و نباید به ان گوش داد! شخصی که در زمان جنگ اقتصاد این مملکت را با نفت بشکه ای چهار دلار چرخاند و هیچ کس را نیز ناراضی نگذاشت امروز جنایتکاری شده که میبایست از اجتماع دورش کرد تا اسیبی به کسی نرساند! در عوض کسی را جایش نشانده ایم که با نفت 140 دلاری هم کاری ازاو برنمیاید و اقتصاد را به بن بست کشانده میلیونها ناراضی سیاسی درست کرده پس از 32سال بحث از حجاب واقدامات رنگا رنگ در رابطه با حجاب ایا نتیجه دلخواه را بدست اورده ایم؟ براستی اشکال کار کجاست؟ چرا اینهمه مواد مخدر طرفدار پیدا کرده یا چرا مشتاقان مهاجرت به خارج کشور اینهمه زیاد شده و چرا فحشا و فقر اینچنین بیداد میکند ؟ اینها و بسیاری چیزهای دیگر که خودتان ممکن است از من بهتر بدانید وضعیت فرهنگی اجتماعی ما را ساخته که امارهای سر به فلک کشیده ان در همین 32 سال گذشته رقم خورده و شایسته است که برای یافتن پاسخ مناسب همگان به بررسی و کنکاش بنشینند که این امکان ندارد زیرا عده ای هستند که جواب این پرسشها برایشان چون سم کشنده است و حاضرند هزاران انسان پرسشگری که دلسوز این جامعه ریشه دار است به زندانها و بدست جلادها و زیر شکنجه ها به قتل برسانند تا اینها مطرح نشود. نهادهای مدنی در این کشوری که من در ان زندگی میکنم چشمهای بیدار این جامعه هستند و عدم وجود اینها باعث میشود که دولتمردان این جامعه نیز دست کمی از دولتمردان ما نداشته باشند و در وقت بهره برداری از قدرتی که مردم در اختیار انان قرار داده اند سوءاستفاده کنند اما نهادهای مردمی که پایه و اساسشان در قانون اساسیشان محکم شده اجازه چنین کاری به انان نخواهد داد! لطفا نظر مرا نیز منتشر کنید.متشکرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۴
۳
هنر باید در خدمت انسان باشه نه خدمت شیطان.
پاچه خواری می کنه بهش جایزه میدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۳
۳
جمله، امیر از انگلیس به روش...:
«...آیا اسلامی که حتی قادر نیست وحدت را بین خود مسلمین ایجاد کند میتواند به وحدت در جهان فکر کند؟»

جناب امیر...، ظاهرا" شما مبلغ فرهنگ لیبرالی هستید،
برای ما از لژهای ماسونی، آیین بهاییت ، ... و علت تصویر سازیهای خصمانه انگلیسها، از جمهوری اسلامی ایران و کلا" مخالفت غرب با تشکیل حکومت اسلامی ، بگویید!!!
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ناشناس نقدي كه بر كامنت امير گذاشتيد منصفانه نيست. اگر در پاسخ فرمايشات ايشان مطلبي جهت روشن شدن موضوع داريد بفرمائيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۳
۱
وکیل بعضی ها، جناب، محمد (عاشق مير حسين)

تنها جواب لازم به نامه مشق شده ، آشفته و مطول «امیر» همان است که آورده شده( ظاهرا" شما مبلغ فرهنگ لیبرالی هستید، ) که در جواب ادعای ایشان(«...آیا اسلامی که حتی قادر نیست وحدت را بین خود مسلمین ایجاد کند میتواند به وحدت در جهان فکر کند؟») آمده است.

بلاخره یکی پیدا شده ( شاید هم قبلا" یکی بودید...)
که در کنار شما و بصورت مطول شبهه پراکنی کنه و شمارا نمک گیر خود کنه ( البته در برخی مواقع، نانی هم به هم قرض دهید...)
وقتی یاد شعار هم مسلکیانتان که در اوایل انقلاب در جهت مخالفت با حضرت امام خمینی با کشیدن عربده و البته بیشتر مواقع تیغ کاتر می گفتند، « ...ما بی شماریم...» می افتم،
اعتراف می کنم که شما و رفقایتان، مهارت ویژه ای در مغلطه دارید. خدا می داند چه می خواهید ولی می دانم دنبال جواب نیستید.
به لحاظ منطقی بحث با شما کاملا" بی فایده و در برخی مواقع غیر عقلانی است.

اگر می توانید موفق باشید !!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای ناشناس شما فرض کن که من لیبرال یا منافق یا هر چیز دیگری که دوست داری خطابم کن! شک بحقی که من در مورد نقش واقعی اسلام روا داشتم شک یک لیبرال یا منافق نیست برعکس شک ادم معتقدی است که نمیخواهد در عرصه زندگی مثل یک احمق قدم بردارد و در ضمن خوشحالم که شما هم همسن من هستید زیرا وقایع انروزها که منافقین با کاتر حمله میکردند رابیاد دارید و عنوان کردید از اشفته و مطول بودن نوشته ام عذز میخواهم اما جواب من و محمد که حتی او را نمیشناسم این نبود که شما محبت کردید! از سایت سپاسگزار خواهم بود اگر نظرم را درج کند.متشکرم
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام آقاي ناشناس
من وكيل آقا امير نيستم ، فقط خيلي تمايل داشتم نظر و نقد شما برادر خوبم را داشته باشم كه متاسفانه نشد.
موفق باشيد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۳
۱
ار.... و قو... ق..... ما که سی ساله به قول ابراهیم نبوی تو کار تسامح و تصاحلن و امام خمینی گفت که با این جماعت هرچه کوتاه بیاید باز شما رو به خفقان و نبود آزادی و... متهم می کنن...
شايان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۴
اصغر فرهادي را مقايسه كنيد با كارگرداني كه به تفكر شما صراصيها نزديكه منظورم ده نمكي هست فيلمهاشونو كنار هم بذاريد و ببينيد خدا وكيلي خجالت نمكشيد به اصغر فرهادي توهين مي كنيد از نظر شما صراطيها اظهار نظر كردن هم گناهه؟
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۲
خدا لعنت كساني كه تيشه به ريشه اسلام مي‌زنند. هر كس كه مي‌خواهد باشد چه احمدي‌نژاد و چه جنبش سبز (خدا عذابشان را زياد كند مخصوصا موسوي و خاتمي و كروبي نادان)
يك توصيه: در فتنه‌ها فقط به قرآن و احاديث و ولايت مراجعه كنيد تا نجات يابيد
نجفعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۳
با سلام
نمیدونم چرا این قدر سر یه حرف باید بحث بشه و جدل! ایشون یکی از کارگردان های خوب ایرانن و دارن کارشونو میکنن. به نظرم به جای این که به ایشون و اظهار نظرشون گیر بدید، بیاد به آقای ده نمکی برای فیلمشون اعتراض کنید. یا اگر هم صلاح می دونید، تشکر کنید. از آقای ده نمکی بخواید برای ساختن اخراجی های بیشتر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
آقای عاشق میرحسین!شما که انقد دم از حضرت آق میزنی اگه به صحبت های ایشون گوش بدی متوجه میشی که آقا بارها مثلا جنبش شما رو فتنه و جنگ نرم دونستن"گناه بزرگ برخی از دست اندرکاران فتنه سال گذشته، امیدوار کردن دشمن است / ملت ایران در 9 دی بساط فتنه گران را جمع کرد / هدف فتنه 88، گمراهی مردم با طرح شعارهای حق ولی با محتوای باطل بود " انا فقط چن تا جمله آقا تو دیدارشون با مردم گیلان هس،سال88
حبّ امام خامنه ای و میرحسین باهم جمع نمیشه،جهتت رو مشخص کن،یا دم از آقا بزن یا میرحسین
شما که انقد تبعیت از ولایت میگی،میرحسین مگه برات بیش تر از حضرت آقا نماد آزادی خواهی و عدالت هس،اگه دنبال عدالت و آزادی با محوریت اسلامی اسم خودتو عاشق آ سید علی میذاشتی عاشق رهبر
بعدم اگه ما صف نونوایی رو رعایت نمیکنیم ربط به تربیت خونوادگی داره کجاش به دولت مربوطه!؟هرچند به این افتضاحی ام که شما میگید نیس
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس عزيز من در خيلي از كامنتهايم عرض كردم كه در اتفاقات بعد از انتخابات هر دو طرف زياده روي و افراطهائي كردند كه انشاا... سوتفاهمات و مشكلات در حال حل شدن هست، شايد ان اتفاقات يك شوكي بود كه دوستان و ياران قديم انقلاب كه اين نظام را پايه ريزي نمودند بيشتر قدر يكديگر را بدانند و اتحاد و همبستگي را سرلوحه كار خود نمايند.
ضمن اينكه مقام رهبري عزيز به همراه يارانش همانند، هاشمي ، موسوي و خاتمي نماد آزادي خواهي و عدالت هستند كه سالهاي سال دوشادوش يكديگر در راه ازادي مبارزه كردند پس هيچ فرقي بين اين بزرگواران نيست و همه انها بر روي چشم ما قرار دارند و عزيز ملت هستند كه بيشك شان و مقام رهبري عزيز بالاتر از همه ايشان است.
رعنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۲
صراط عزیز
به خدا قسم خیانت می کنید به همه چیز اگر چنین چیزی را بدون اینکه از آن اطمینان داشته باشید منتشر می کنید. حرف های من حرف هایی صادقانه بود که فقط یک پاسخ صادقانه و روشن می خواست. به خدا اگر آقا را آقای خود می دانید او به این کارهای شما راضی نیست اگر بدون علم کافی باشد. خدایا! نادرطالب زاده، حاتمی کیا و اصغر فرهادی و که و که کامل کننده یک پازلند. هر کدامشان این پتانسیل را دارد که جامعه علمی کشور را به تکاپو بیندازد. به خدا ایجاد این همه تنش در یک صفحه سایت کار سختی نیست. هنر چیز دیگری است. اگر انسان های با تقوا و صادقی هستید هر دو نظر من را منتشر کنید و در عوض به سوالم پاسخ بدهید. خواهش می کنم. اگر غیر از این باشد به من حق بدهید که به تردید جدی که نسبت به واقعی بودن چنین حرف هایی از جانب اصغر فرهادی دارم اطمینان می کنم و او را مسلمان تر از شما بدانم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۶
نظرم رو نذاشتند یه چیزه دیگه میگم
فرهادی افتخار یک قرن ایران است مثل مهرجویی که افتخار نیم قرن بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته ایشون یک قرن پیش فکر کنم توی موزهای جنگل های آفریقا بوده !!!!
انشاء الله منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
در جواب به آقای امیر از کشور انگلیس
جمله ایشان « کپی و پیست » بدون کم و کاست:
(...شک بحقی که من در مورد نقش واقعی اسلام روا داشتم شک یک لیبرال یا منافق نیست برعکس شک ادم معتقدی است که نمیخواهد در عرصه زندگی مثل یک احمق قدم بردارد و...)
-شک اگر «حق» است پس شک نیست، بلکه یقین است.
- ادعا کرده اید که آدم معتقدی هستید! اما نگفته اید به چه چیزی؟
اما اگر فرض کنیم منظورتان دین مبین اسلام است،
واجب است بدانید که پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) و اوصیاء اولیاء به ویژه علماء گرانقدر اسلام، عمر شریف و همت والای خویش را مصروف زمینه سازی و طرح ریزی ، برای تشکیل حکومت الهی اسلام داشته اند.
و وعده تشکیل حکومت جهانی اسلام (که در قرآن به آن اشاره گردیده ) توسط بنده گان برگزیده خداوند محقق خواهد گردید.

پس چه کسی به این امر مقدس شک دارد، مگر،« احمق» و یا« مشکوک» خدا نکند که ملحد (لیبرال یا منافق) باشد .
واما اگر مسلمان نباشید! همانطور که پیامبرانتان و بزرگانتان گفته اند، بیاندیشید و زندگی کنید! گرچه معتقدم، اگر چنین باشد،
دیگر ضرورتی جهت تبیین تفاوت جهان بینیهای الهی، نیست، چون همه در اصل، یکی اند.

با ادب و احترام...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
به قول قدیمیا (بیا ....)
جانم فدای میر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۴
به نام خداوند بخشنده و مهربان
از اقای محمد(عاشق میر حسین) تشکر خاصی رو میکنم چون که ایشون جواب همه اقایون رو داد و البته با لحنی محترمانه و با حفظ ادب. ولی برای بعضیا متاسفم که توهین کردند و همه هم دیدند که حق با کیست. و در اخر مخوام بگم که اینه نظام شما که اجازه برگزاری مراسم پدر موسوی رو نمیدید که در 10 فروردین فوت نمودند حتی اجازه حضور ایشون رو ندادن. اگر منطق نظام شما اینه که حتی در شبکه رسمی ایران حتی یک خبر هم از فوت پدر ایشون رو نشنیدیم ولی در مقابل وقتی پدر حاج محمود که خدا رحمتش بکند فوت نمودند در خبر ها اوردند ما ها تا کی میخواهیم در خواب به سر ببریم!!! ای کاش حضرت امام خمینی بودند و میدیدید که چگونه در مورد این جور قضایا صحبت میکردند.
و در پایان از دست اندر کاران این وبلاگ نهایت تشکر رو دارم که لا اقل میذارند ما یه جا حرفمون رو بزنیم مرسی
مخلص همگی و زنده باد ایران و ایرانی
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
جانم فداي مير حسين، چه نام كاربري زيبا و دلنشني، واقعا كه مير حسين عزيز نامش در تاريخ ايران جاودانه شد.
بعدها فرزندان فرزندان ما از مير عزيز همچون كوروش كبير، امير كبير و امام راحل ياد خواهند كرد. درود خدا بر اين مردان بزرگ تاريخ ايران.
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
بر یزید لعنت!
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
ممنون از همه همه دوستان که دنبال حقیقت اند همه دوستان صبور و بصیر
محمد جان تو که تو پیامات می گی رهبری عزیز، خب چرا از کسانی که تو راهپیمایی شون مرگ بر اصل ولایت فقیه فرستادن و دل آقامون رو به درد آوردن اظهار برائت نمی کنی؟

دوست عزیز "جانم فدای میرحسین" من متن تسلیت آقا رو به خانواده میرحسین تو خبرگذاری ها خوندم و به مرام آقامون غبطه خوردم و نمی دونم کی نذاشته که تو تلویزیون خبری از فوت ایشون بشه! به پای رهبری ننویس عزیز من بعدش اگه همچین مشکلی وجود داره دلیل کافی و قانع کننده ای برای شاکی شدن نیست و نامه رهبری خودش مرام نظامو نشون می ده
با آرزوی توفیق برا همگی
یا زهرا
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر خواهر عزيزم زهرا خانم
اگر يادتون باشه تو روزهاي اول اعتراضات كسي مرگ بر اصل ولايت فقيه نمي گفت معترضين فقط ميگفتن راي من كو ولي همينطور كه گذشت خشونتها از طرف مامورين بيشتر شد و تمام اونهائي كه مرگ بر اصل ولايت فقيه گفتن يك عده ادم عصباني بودن كه از بس از دست حكومتيها كتك خورده بودن متوجه نبودن چي دارن ميگن، منظورم اينه كه خشونت حكومت باعث شد تندروها ميدون داري كنن و حرفهايي بزنن كه هيچ كس قبول نداره .
خود مير حسين عزيز تو تمام سخنرانيهاش التزام به اصل ولايت فقيه رو تاكيد داشت، منتها بعد از انتخابات دعوا شد و همه چيز ريخت به هم.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
سرم سوت كشيد همه نظرها رو خوندم!
خيلي خوشحال شدم كه دوستان همه اهل فكرن و دوست دارن حقيقت رو برا خودشون آشكار كنن
اما يه چند تا نكته مي خئاستم بگم:
آقا محمد، شما مي گي طرفدار نظامي با رهبري با امامي خب، چرا مي گي اصلاح طلب،سردمداران اصلاح طلب در نظر من كسايي اند كه براندازي نظامو مي خوان با ولايت فقيه مشكل دارن كسايي اند كه راهشون رو از هتك حرمت كننده هاي ارباب مون جدا نمي كنن، كسايي اند كه به دنبال رضايت دشمناي سلام اند، كسايي اند كه وقتي مي بينن كه دشمن داره براشون دست مي زنه، به فكر نمي افتن، اصلاح طلب از نظر من كسايي اند كه عكس آقا رو پاره مي كنن و هزارتا كار ديگه كه دل همه مون رو به درد مي آره نه يه عده جوون كه گول مي خورن و مي آين تو خيابون و بعدش سردمداراي اصلاحات وايمسن كنار و تماشا مي كنن كه اونا دنبال منافع خودشونن
هنوزم مي گي اصلاح طلب؟
شما كه نظامو قبول داري پس اولا به راي 25 ميليوني احترام بذار و نتيجه رو قبول كن، بعد دولتو اگه قبول نداري،خب بگو نظرتو.. خب مگه نيستن تو مجلس كسايي كه دولتو قبول ندرن، مخالف دولتي، باش ما خودمونم به دولت نقد داريم اما چون تو اصول باش مشتركيم قبولش داريم ما كه اصولمون با شما مي خونه چرا شلوغش مي كني؟
ديگه اينكه به آقاي "امير" مي خاستم بگم ما اگه مي خواستيم مشكلات اقتصادي مون رو با سرمايه داري، با انحصار انرژي هسته اي برا خودمون، با اشغال كشوراي ديگه، با نوكري اسرائيل درست كنيم كه اصلا انقلاب نمي كرديم، اولا، دوما اينه كه از اين راه پول درآوردن كاري نداره حضرت علي به معاويه-فكر كنم، دقيقا يادم نيس- گفت من اگه مي خواستم زرنگ بازي وحقه بازي كنم كه از تو بهتر مي تونستم اما تقواي دست وپاي منو بسته. اين يعني چي؟ يعني اين كارا همون ظلم به ديگرانه، زورگوييه، تنها به فكر خود بودنه، دزديه و اين همونه كه خدا نمي خاد..
بعدش دوست عزيز شما لان رو با اون هجمه هاي فرهنگي، با اين تحريم ها، با اين وضعيت سرمايه داري رو با اول زمان جنگ مقايسه مي كني؟!!!!
منم قبول دارم كه فرهادي هنرمند تواناييه، كسيه كه مي دونه فيلم چيه، بازي خوب مي گيره، جزئيات پردازي بلده اما وقتي حرفش با ما يكي نيست، اصولش با ما يكي نيست، برا هويت اسلامي و ايراني مردم ما فيلم نمي سازه، من قبولش ندارم
«الهم عجل لوليك الفرج»
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام مجدد به خواهرم زهرا
زهرا خانم شما فرموديد كه سردمداران اصلاح طلب در نظر من كسايي اند كه براندازي نظامو مي خوان با ولايت فقيه مشكل دارن كسايي اند كه راهشون رو از هتك حرمت كننده هاي ارباب مون جدا نمي كنن، كسايي اند كه به دنبال رضايت دشمناي سلام اند، كسايي اند كه وقتي مي بينن كه دشمن داره براشون دست مي زنه، به فكر نمي افتن، اصلاح طلب از نظر من كسايي اند كه عكس آقا رو پاره مي كنن و هزارتا كار ديگه كه دل همه مون رو به درد مي آره نه يه عده جوون كه گول مي خورن و مي آين تو خيابون و بعدش سردمداراي اصلاحات وايمسن كنار و تماشا مي كنن كه اونا دنبال منافع خودشونن.
زهار خانم شما از كجا مطمئني كه نظرت درسته؟ خود مير حسين عزيز چندين و چند بار در بيانيه هاشون گفتن ما وفادار به قانون اساسي و اصول انقلاب هستيم، ضمنآ مگر مير حسين و كروبي و خاتمي تازه وارد نظام جمهوري اسلامي شدن كه شما اين برچسب ها رو بهشون ميزني؟ پس سوابق انقلابي اينها چي ميشه؟ شايد شما بگي ملاك افراد شرائط فعليشون باشه، خوب من هم اين حرف رو قبول دارم ولي ايا مگر دولت اجازه حرف زدن به اين بنده خداهارو داد؟ از روز اول زد تو سرشون، بعد هم فرصطلبها و بادمجون دور قاب چينها موقعيت رو مناسب ديدن و شروع كردن به تفرقه افكني و شدن اتيش بيار معركه. خوب معلومه تو فضاي خشونت و تهمت صدا به صدا نميرسه . اگر نظام اجازه صحبت به اين سران اصلاح طلب رو بده شما مطمئن باش كه با زبون خودشون غربيها را مطرود و التزام به رهبري را خواهند گفت. فقط بايد بهشون فرصت حرف زدن داد.
شما مطمئن باشيد كه در ايران اسلامي آقايان هاشمي رفسنجاني- مير حسين - خاتمي - كروبي و سيد حسن خميني جزو وفادارترين ياران رهبري عزيز هستند، گذشت زمان اين را به شما ثابت خواهد كرد.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام به همه
آقا محمد چند تا نكته رو من به شما بگم:
به نظر شما كسي كه معتقده به ولايت، از روي احساس معتقده يا از روي دين و تعقل، معلومه هيچ كس ايدئولوژي و عقايدش رو اگه براش مهمه از رو هوا نگرفته كه راحت حاضر بشه پا روش بذاره، اون كسايي كه تو راهپيمايي ها اون شعارا رو دادن از نظر شما معتقدا به ولايت بودن كه عصباني شدن و يه چيزي گفتن، سوال من اينه كه كسي كه معتقد به ولايته هيچ وقت به اين راحتي ها عقايد خودش رو زير پا نمي ذاره، مي ذاره؟
من اولش گفتم من كاري به يه عده جوون كه يا گول خورده بودن يا پول گرفته بودن ندارم كه خيلياشونم بعدا كه قضايا رو ديدن پشيمون شدن حرف من اينه كسايي كه حاضر شدن تو راهپيمايي ها اون شعارا رو بدن از يه جاي ديگه هدايت مي شدن و اگه معتقد به نظام و ولايت و قانون بودن كه همون اول بعد از اعتراض شون نتيجه بازبيني آرا توسط شوراي نگهبان رو قبول مي كردن نه اينكه بي توجه به قانون، به اصول به توصيه هاي رهبر بريزن تو خيابون و آب بريزن به آسياب دشمن، شما نگاه كن به اعترافات دستگير شده ها بعد از قضايا ببين خودشون دارن مي گن كه از اون طرف به ما خط مي دادن، اين يعني چي؟ اگه شما واقعا مي خواي قبول كني نشونه ها رو ببين بعد نتيجه بگير اين طور كه معلومه شما دوست داري حقيقت برات روشن بشه
شما يه نگاه بكن به اعترافات ابطحي، مگه ابطحي با خاتمي نبود؟ ببين چي گفته تو دادگاه، خودش گفت ما تقلب رو باب كرديم كه يه عده رو بكشونيم به خيابون ها و اون فجايع رو به بار بياريم، خودشون دارن مي گن ما دروغ گفتيم، ما نقشه داشتيم برا براندازي اون وقت شما مي گي اينا عصباني شدن از دست مامورا يه چيزي گفتن؟!!
دوست عزيز، اگه ميرحسين التزام به ولايت رو تبليغ مي كرد، خودش بعد از اينكه رهبر همون اول باش ديدار كرد و گفت از راه قانون پيگيري كنيد، اطاعت مي كرد، چرا نكرد؟ اين التزامه؟ اين پايبندي به ولايته؟
وقتي خود موسوي و خاتمي تو مصاحبه هاشون با شبكه هاي خارجي اصرار دارن كه خودشون رو با اونا نشون بدن و از اون چيزي دم بزنن كه اونا مي خوان يعني براندازي، شما چرا اصرار داري كه اينا رو با نظام نشون بدي؟ اطاعت اينا از ولايت كجاست؟ آخه خودشون هم دارن اعتراف مي كنن نه تو داخل تو مصاحبه هاشون تو ديداراشون!
ببين دوست عزيز، يه چيز رو قبول كن اينكه كسي اگه بخواد يه نفوذي بين يه گروهي داشته باشه و اونا رو به راه خودش بكشونه و عقايد خودش رو كه مخالف با عقايد اون جمعه تبليغ كنه، هيچ وقت نمياد مستقيم بگه من با عقايد شما مشكل دارم، هيچ وقت همون اول كار، شروع نمي كنه توهين كردن شايد تا آخر كار هم نكنه اما عمل كه مي كنه از عملش مي شه فهميد كه داره با زبون راست مي گه يا نه، اگه ميرحسين همون اول كاري مي گفت مردم من برا براندازي اومدم من ملتزم به ولايت نيستم، شما طرفدارش مي شدي؟ هيچ كس نمي شد اما نكرد اين كارو، گفت من برا نجات اومدم برا راه امام اومدم گفت به زبون و بعدش نشون داد راست مي گفته يا نه، به راي اكثريت احترام نذاشت، مردم رو تحريك كرد، توهين كننده هاي عاشورا رو مردم خداجو خوند و... و به قول شما هنوزم مي گه ولايت، اين حرفا با اون اعمال جمع شدنيه به نظر شما؟
شما ميگي دولت اجازه حرف زدن به ميرحسين و كروبي رو نداده تا دلت بخواد بيانيه صادر مي كنن، كروبي كه دروغ مي بنده به نظامو و نامه مي نويسه به اين و اون و چي نمي گه،اينا يعني حرف نزدن، شما فكر كن الان كه همه چي تموم شده آتيشا به بركت وجود رهبري و بصيرت مردم خوابيده كو اون التزام؟ شما مي خواي قبول كني نشونه ها روشنه
و يه چيز ديگه اينكه شما اكبر گنجي، نوري زاده رو ميشناسي اينا اتاق فكر جنبش سبز بودن، اينا كه دينداري(!) و با نظام بودنشون(!) بر همه روشنه..!!!!! اگه ميگيد ميرحسين با اينا نبوده خب چرا اعلام برائت نمي كنه!!!
«اللهم عجل لوليك الفرج»
موفق باشيد
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام
ببينيد زهرا خانم با توجه به اتفاقات اخير منطقه خاورميانه، و اين كه كشور بيش از هر زماني نياز به وحدت و يكپارچگي دارد ، امثال بنده و شما به جاي اينكه بخواهيم يكديگر را توجيه و يا متهم كنيم بهتر است در مسيري حركت كنيم كه كدورتها و اختلافات را كم كنيم . چرا؟ به دليل اينكه اقايان مير حسين - كروبي و محمد خاتمي از جمله مبارزان انقلاب و ياران قديمي امام راحل و رهبر عزيزمان بوده اند و نميشود زحمات ايشان در طول 32 سال پس از پيروزي انقلاب را ناديده گرفت ضمن اينكه همين الان طرفداران بيشماري در كشور در بين مردم دارند. شايد شما در پاسخ بنده بگوئيد كه نخير طرفدار ندارند كه خوب در اين صورت حرفي براي زدن با شما ندارم چون شما نميخواهيد با واقعيات روبرو شويد ولي اگر قبول داريد كه ايشان طرفداران زيادي بين مردم چه خواص چه مردم عادي دارند پس بايد براي ايجاد همبستگي تلاش كنيم. مگر ميشود طيف عظيمي از مردم يك كشور را ناديده گرفت؟ مطمئنآ نميشود.
خلاصه كلام اينكه در اين اتفاقاتي كه بعد از انتخابات افتاد صرف نظر از اينكه كدام طرف بيشتر مقصر بود لطمه بزرگي به نظام خورد لذا به توجه به آن ضرب المثل قديمي كه گفته است جلوي ضرر را هر وقت بگيريد منفعت است، براي ايجاد وحدت و يكپارچگي هيچ وقت دير نيست .
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
سلام من مي خواستم به آقاي امير بگم به نظر شما اسلام نتونسته اتحاد رو بين طرفداري خودش برقرار كنه، يا دشمن تفرقه انداخته يا خود مسلمون ها گاهي به علت تعصبات غلط نتونستن و هرچه عيب هسا در مسلماني ماست؟
دوست عزيز، شما آيه واعتصمو بحبل الله جميعا و لا تفرقوا.. را به حساب اسلام نمي گذاريد؟ هزاران آيه و روايت از ائمه در مورد وحدت را از اسلام نمي دانيد. اسلام در اصول همين است كه ما مي خوانيم در قرآن و روايات. اما اينكه برقرار نشده وحدت، شما از صدر اسلام نگاه كن و كارشكني هاي كفار رو در زمان پيامبر ببين تبليغاتشون رو نگاه كن حكومت مولامون علي رو ببين كه جاه طلبا و اسلام گراهاي ظاهري كسايي كه يادشون رفت وصيت پيغمبر و چي كار كردن با حضرت، كسايي كه نه بدليل نادوني -كه اگه اين بود مولامون آگاه شون مي كرد كه مي كرد هم كه تو تاريخ مي بينيم- بلكه به دليل عناد به دليل اينكه نمي خواستن قبول كنن، مي ديدن اسلام منافع خودخواهانه شون رو، زورگيري ها و زورگويي ها شون رو نمي پسنده باش مخالفت مي كردن. خب اتحاد با اينا معنا دارشته؟ اين طبيعيه كه همواره در طول تاريخ يه عده باشن كه مخالفت كنن از سر عناد و جهل
تا برسي به زمان الان و ببيني عيب از چيه؟
دوست عزيز اتحاد با دشمن معنا نداره، اتحاد با كسايي مثل آمريكا و اسرائيل كه دارن حق ملتهاي ديگه رو مي خورن، به دنبال چپاول گري و افزايش قدرت خودشونن متحد بشيم؟ خنده دار نيست ما كه داريم دم از عدالت مي زنيم بريم با دشمنان عدالت دست اتحاد بديم، پس دفاع از عقايد، از آرمان ها از حق چه معنايي داره؟!
آقا امير، شما تو كشور خودمون نگاه كن، چند تا مذهب، چند تا قوميت داريم در كنار هم زندگي مي كنيم و دشمن دنبال ايجاد اختلافه، قضيه پارسال سيستان بلوچستان رو نگاه كن، بمب مي ذارن به حمايت آمريكا كه اختلاف بندازن بين شيعه و سني؟ اين تقصي اسلامه، اسلام وحدت رو مي خواد كه شما نگاه كن تو فرنايشات رهبر، تو سفرشون به كردستان.. بعد نتيجه بگير. اميدوارم كمكتون كرده باشم
موفق باشيد.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهرم واقعیات زنده و جاری در متن این روزگار و تاریخ حاکی از اینه که مسلمانان بعد از وفات پیامبر هیچگاه نتوانسته اندجمعیت یکدستی باشند و دلایل انهم همان چیزهائی است که شما فرمودید باضافه اینکه مسئله دین در ذات خود بگونه ای است که خاصیت پذیرش قرائت های گوناگون را دارد< شما توجه کنید که اسلام به به دو شاخه اصلی یعنی شیعه و سنی و هر یک از این شاخه ها ده ها شاخه فرعی را شامل گشته اند! هر یک از این شاخه ها خود را حق مطلق میدانند و بر اساس این تکلیف شرعی خود میدانند که دیگران را به راه خود بیاورند و ذره ای هم از انچه که انان بدان اعتقاد دارند عدول نخواهند کرد اگر چه قربانی واقعی در این میان عدالت باشد یا وحدت! از خود شما میپرسم ایا حاضرید برای ایجاد وحدت که از ان طریق به عدالت برسیم زیدیه یا اسماعیلیه را بجای شیعه اثنی عشری قبول کنید؟ و چرا فکر کردید من دارم از امریکا یا اسرائیل دم میزنم ایا من از استقلال و اقائی خودم و مردم هم میهنم بدم میاید ؟
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا امير من يه سوالي از شما بپرسم، اين خاصيت چند قرائتي تو خود دين بوده يا يه عده ديگه اونو به وجود آوردن؟
مگه دين از زمان اومدنش پيامبر نداشت، بعدش امام نداشت خب وظيفه امام همينه كه مانع برداشت هاي اشتباه و سودجويي هاي يه عده به نام دين بشه؟
برادر عزيز، مگه دين تنها بوده كه خاصيت چند برداشتي داشته باشه؟ دين همواره با يك پيشوا بوده كه مانع چند دستگي بشه
بله، درسته كه اسلام الان چندين فرقه داره كه طبق دستور خداوند همه شان نمي توانند بر حق باشند و من هم الان نمي خوام اينو ثابت كنم كه كي برحقه، هر مسلموني با هر فرقه اي اول مسلمونه بعد داراي اون مذهب، خب همين اسلام بزرگترين و قانع كننده ترين دليل برا اتحاده و بايد بين همه مسلمونا با هر مذهبي اتحاد وجود داشته باشه و اسلام اينو مي خواد برا برقراري اتحاد لازم نيست شيعه ها سني بشن يا به قول شما زيديه و اسماعيليه رو قبول كنن بلكه اسلام و مسلمانيه همه مذاهب در زمان حال خودش بزرگترين دليل برا اتحاده، اتحاد به معناي يكسان سازي عقايد نيست دوست عزيز، به معناي دفاع است از خود اسلام، از قرآن به معناي يك پارچگي در مقابل دشمنان اسلام است كه هر مسلماني با هر فرقه اي اونا رو قبول داره در درجه اول
من حاضر نيستم مذهباي ديگه رو قبول كنم اما همه ما حاضريم برا دفاع از دين و كشورمون و برقراري عدالت با هر مذهبي با هم متحد بشيم، متحد شدن به معناي يكسان سازي عقايد نيست دوست عزيز.
اللهم عجل لوليك الفرج
رعنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
صراط عزیز
همه آنچه در جستجوی حقیقت لازم دیدم بیان کنم در نوشته هایی که منتشر نشد برایتان نوشتم به این امید که پاسخی دریافت کنم ولی نکردم. اگر چنین سخنانی از جانب اصغر فرهادی واقعیت ندارد که می دانم و می دانید ندارد، پا روی دلتان بگذارید از اعتبارتان خرج کنید آبرویتان را در راه خدا هزینه کنید و خبر کذبی را که خود منشا انتشار آن در فضای سایت ها و وبلاگ ها بوده اید تکذیب کنید. به خدا این به تقوا نزدیک تر است. هرگز دور نیست روزی که خداوند آبروی رفته ای را که در راه خودش خرج شده باشد به دست قدرتمند خود برگرداند همان طور که دور نیست روزی که بی اعتباری اعتباری را که از راهی خلاف راهی که خود می پسندد به دست آمده باشد رسوا کند.
و این جملات و امثال آن، همه ی آن چیزی است که قلب من را به قلب علی خامنه ای پیوند زده است... کاش لااقل با اعمالمان اگر خیری نمی رسانیم به او که باور دارم حتی در میان دوستدارانش بی اندازه تنها و بی کس است ظلم نکنیم ...

درباره ى کسی که شما او را قبول نداريد، دو جور ميشود حرف زد: يك جور آنچنانى که درست منطبق با حق است، يك جور هم آنچنانى که در آن آميزه اى از ظلم وجود دارد. اين دومى بد است، بايد از آن پرهيز کرد. درست همانى که حق است، صدق است و شما در دادگاه عدل الهى ميتوانيد راجع به آن توضيح دهيد، بگویيد، نه بيشتر."

روی صحبت او در روز 14 خردادی که گذشت، دیگران نبود. طرف صحبت او خود خود ما بودیم، همه مان بودیم از هر رنگی. دادگاه عدل الهی! کم چیزی نیست.
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سايت صراط عزيز
با سلام و احترام
آيا براي فرمايشان متين و منطقي رعنا خانم پاسخي نداريد؟
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
از اينكه به اقاي خامنه اي ارادت داريد خوشحال شدم راستي اصغر اقا چطور ايشان هم ارادتمند هستند يا نه
حرفهاي قشنگي گفتيد (تقوا و عدل الهي و...)
من هم اعتقاد دارم تهمت زدن گناه بزرگي است حالا به هركس وبا هر سليقه سياسي كه ميخواهد باشد
حالا فرض كنيم كه اصر فرهادي در فرانسه چنين حرفي نگفته باشد اما سوابق وحمايتهاي ايشان از اين جنبش مرده را كه نميشود كتمان كرد
ضمنا همين جنبش سبز قبل وبعد از انتخابات سال 88 تهمت هاي زيادي را به دولت محبوب ونظام مقدس جمهوري اسلامي نسبت داد

اميدوارم چه طرفداران دولت وچه مخالفان دولت همگي به اخلاق ارزشهاي انساني متعهد باشيم
رعنا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب محمد (عاشق میر حسین)، مطلبی را صادقانه به شما عرض می کنم. بین محبت نسبت به جریانی که کشور را با بحرانی جدی رو به رو کرد و در حالی که می توانست از ایجاد بحران جلوگیری کند به آن دامن زد و لطمات جبران ناپذیر جانی و حیثیتی به کشور تحمیل کرد و محبت نسبت به کسی که می تواند عقلانی ترین محور وحدت برای من و شما و همه هموطنانمان باشد یکی را انتخاب کنید و برای دفاع از آن آنگونه که خدا می پسندد کوشش کنید.
من این را می دانم که حقیقتی وجود دارد و آن حقیقت را باید پیدا کرد و در راه احقاق آن کوشید. من آن حقیقت را در اسلام و امروز در دست شخص علی خامنه ای یافته ام. همان حقیقتی که در دست کسانی که شما خود را عاشق آنها معرفی می کنید گم شده است. نظر خود را هرگز به شما تحمیل نمی کنم چون شما انسان صاحب فکری هستید ولی به شما توصیه می کنم واقع بینانه تر به مسئله نگاه کنید. اگر راه حق را خاضعانه از خدا بخواهیم و برای آن تلاش کنیم امکان ندارد راهنمایی نکند. این وعده اوست. من خودم را میان این راه می بینم گر چه در باطل بودن راه کسانی که شما نسبت به آنها اظهار عشق می کنید کوچکترین تردیدی ندارم.
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سركار خانم رعنا متقابلآ بنده هم مي خواهم مطلبی را صادقانه به شما عرض کنم.
بنده بيشتر مطالبي كه شما بيان نموده ايد را قبوا دارم ولي لازم است اين را بگويم قصد بنده توجيه و يا بيگناه اعلام نمودن مير حسين نيست بنده ميگويم صرف نظر از اينكه كدام طرف در اتفاقات بعد از انتخابات مقصر تر است بيائيم و جلوي ادامه اين اختلافات و دعواها را بگيريم آيا اين حرف اشكال دارد؟ رعنا خانم مير حسين در بين مردم طرفداران بيشماري دارد حكومت نمي تواند انها را نديده بگيرد، من ميگويم حكومت بايد از از اين پتانسيل موجود در جهت مستحكمتر نمودن كشور در مقابل توطئه دشمنان استفاده كند نه اينكه انها را به گوشه اي براند اين به ضرر كشور است .
بنده در تمام كامنتهائي كه گذاشتم لزوم فرمانبرداري از رهبري عزيز را تاكيد نمودم و مجددآ هم ميگويم با تدبير و بزرگمنشي ايشان مجددا نيروهاي انقلاب مانند مير حسين در كنار ايشان و دوشادوش ميتوانند به اتفاق باعث خير و بركت براي ايران اسلامي شوند.
رعنا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب مهدی عزیز، احتمالا شما هم با من هم عقیده اید که مهم تر از ارادت نسبت به جناب خامنه ای فهمیدن و تلاش برای تحقق خواسته ایشان است.
درباره سوابق و حمایت های اصغر فرهادی اگر اطلاعات مستندی در دست دارید بفرمایید و اگر منظورتان رای دادن ایشان به جناب موسوی است که خوب جایی برای بحث نیست. رای دادن به هر یک از کاندیداهای ریاست جمهوری بلامانع است.
البته بنده این را می دانم که ایشان در سخنان خود در لندن در پاسخ خبرنگاری نسبت به شرایط جعفر پناهی اظهار ناراحتی کرده است که این از نظر من "در حضور خبرنگاران خارجی" هرگز قابل قبول نیست. شاید اینجا مجالی برای بیان دلایل خطا بودن این کار نباشد. ولی مهم ترین دلیلش این است که آنها به طرز ناجوانمردانه ای با چنین مواضعی برخورد می کنند و از آن علیه کشور استفاده می کنند. دلیل این نوع رفتارها از جانب اصغر فرهادی را این می دانم که او از آن دسته سینماگرانی است که هیچ چیز برای او به اندازه سینما اهمیت ندارد و این در چارچوب ذهنی من نمی تواند یک تفکر درست باشد. ولی مسئله دقیقا از همین جا شروع می شود. سایت ها و وبلاگ ها به جای مطرح کردن دلایل خود و ایجاد فضای منطقی که هر عقل سلیم و جویای حقی را با انسان همراه می کند به پراکندن الفاظ زشت و بعضا اهانت آمیز می پردازند و بدون اینکه خودشان بدانند با این کارشان از یک فیلمساز که می تواند فیلم بسازد و فیلمش مورد توجه محافل علمی و بحث های منطقی افراد جامعه قرار بگیرد بتی می سازند که هر گونه انتقاد به او حسادت تلقی شود!
و اما می ماند بحث فیلم جدایی نادر از سیمین که تماشای آن و مطالعه این مطالب عالمانه را درباره آن به شما پیشنهاد می کنم.
http://firooze.net/articles/1026
http://firooze.net/articles/1080
نباید ظلم کرد. اگر چیزی به نظرمان زیبا رسید ولی چون مخالفیم گفتیم زشت است، ظلم کرده ایم. اگر فکر می کنیم همان چیز نادرست است به جای محکوم کردن دیگران با القاب ناشایست بهتر است دلایل خود را مطرح کنیم و قضاوت را به اذهان جامعه واگذار کنیم. من اینها را سر کلاس همان آقایی که شما می گویید به او ارادت دارم یاد گرفته ام. گر چه او برای ما کلاس درس نمی گذارد اما من دوست دارم حرف های او را کلاس درس خود کنم بدون آنکه با یک کلمه ارادتمند همه چیز را توجیه کنم. من نگرانی برای نگرانی های او را ارزشمندتر از نگرانی برای خود او می دانم. او از ما تعجب می کند وقتی می بیند بسیاری وقت ها از اختلاف نظرهای علمی کیف نمی کنیم. او تعجب می کند اگر ما برای همه چیز به دنبال فصل الخطاب می گردیم. اصغر فرهادی هم با فیلم هایش نشان داده می تواند یکی از کسانی باشد که با فیلمش لذت از بحث و اختلاف نظر را به ما می چشاند به شرط اینکه بدانیم چه طور با فیلم او برخورد کنیم.
بحث من این است که آدم ها را نباید سیاه و سفید کرد. بلکه باید درست و نادرست رفتار آنها را با زبان منطق و با محبت تبیین کرد. و مهم آنکه باید خود را در دادگاه عدل الهی تصور کرد. این همان چیزی است که همان کسی که خود را ارادتمند او می دانیم از ما می خواهد ...
رعنا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب محمد عزیز، طرح نظرم درباره مطلب نوشته شده توسط شما را به بعد از انتشار دو نظر اخیر خود (یکی پاسخ به سوال جناب مهدی از مشهد و یکی هم نوشته دومم برای زهرای عزیز) توسط صراط موکول می کنم. هنوز اعتماد این سایت نسبت به خوانندگانش برایم کاملا محرز نشده است. گر چه نشانه های امیدوارکننده ای وجود دارد ولی ترجیح می دهم تا بعد از انتشار نظرات قبلی خود منتظر بمانم.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
رعنا جان شما از كجا مطمئني كه صراط داره دروغ مي گه؟
اصلا اگه كاري به حرفاي مطرح شده تو اين خبر هم نداشته باشيم بازم نمي تونيم فيلماي فرهادي رو به عنوان يه فيلم قابل قبول از نظر محتوا قبول كنيم هرچند كه كاراي فرهادي از نظر ساخت خيلي پربار و قابل قبول ان اما از نظر محتوا و مفهومي كه فيلم داره ترويج مي كنه شما با دقت ببين، قابل قبول ميشه يا نه؟
رعنا
|
Iran (Islamic Republic of)
زهرای عزیزم، من دلایل خود مبنی بر حقیقت نداشتن چنین سخنانی از جانب اصغر فرهادی را دو بار به تفصیل برای سایت صراط فرستادم و از این سایت عاجزانه درخواست کردم به سوال من پاسخ روشنی بدهد ولی آن دو نوشته منتشر نشد. انتشار نظر اخیرم بسیار امیدوار کننده بود و من را امیدوارم می کند به اینکه مطالب گذشته را دوباره مطرح کنم و این بار منتشر شود. صمیمانه از سایت صراط می خواهم که این مطلب را منتشر کند.

ما اگر آدم ها را تحلیل شخصیت کنیم و ساختار ذهنی و فکری آنها را عالمانه (مثل یک پدیده که مورد بررسی علمی قرار می کیرد) بررسی کنیم و بشناسیم، می توانیم در خیلی مواقع حتی رفتار و عکس العمل های آنها را فارغ از درستی و نادرستی اش پیش بینی کنیم. این مسئله یک مسئله کلی است و من فکر می کنم درباره همه آدم ها صادق است. مثلا من اگر نوشته های شما را بخوانم اگر یک نوشته به من نشان بدهند و بگویند زهرا به همه مخالفان انقلاب دشنام داد و گفت فلان، من می گویم شاید زهرا حرف اشتباهی بزند ولی بی احترامی نمی کند. دشنام نمی دهد.

-------------------
و اما دلایل من ...
ایسنا با اصغر فرهادی مصاحبه کرد. متن کامل مصاحبه را می توانید از اینجا بخوانید
http://www.caffecinema.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2228:-l-r-...4/20/2011

ولی من به بخش های مورد نظر خودم در ادامه اشاره ای می کنم.

"او درباره‌ي شرايط و فضاي غير سينمايي و اجتماعي سياسي كه پيرامون اكران نوروزي پيش آمده است به خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: به دليل سفر، خيلي در هفته‌ها و روزهاي اخير با اين اخبار و حواشي از نزديک در ارتباط نبودم، اما مطلعم که چه فضايي شکل گرفته.
وي در عين حال مطرح كرد: به هرحال در ارتباط با يك موضوع فرهنگي هر فضايي، خواه جهت حمايت وخواه براي مخالفت ،دور از قواعد فرهنگي، نقض غرض به حساب مي‌آيد.
كارگردان «جدايي نادر از سيمين» در ادامه گفت: اما نمي‌توان ازقدمت،سابقه و علت واقعي و ريشه شکل‌گيري چنين فضاي دو قطبي بين مردمي سهل انگارانه گذشت و آن را کتمان و مخفي کرد. ريشه اين فضا را بايد در جايي ديگر و وراي سينما جستجو کرد.اين همان جنگ پنهاني‌ست که از زاويه اجتماعي درفيلم هم مورد اشاره قرار گرفته.جنگي خاموش اما ويرانگر که اولين قرباني‌اش اخلاق است.
رعنا
|
Iran (Islamic Republic of)
======= ادامه نظر قبلی برای زهرا
اصغر فرهادی در پایان مصاحبه ی ایسنا به عنوان نكته‌ي پاياني به برخي مصاحبه‌هاي جعلي و يا تحريف شده اشاره كرد و گفت: بعد از فستيوال برلين چند مصاحبه‌ي غيرواقعي و يا تحريف‌شده از من منتشر شد. مثل همان مصاحبه‌ي كه درباره‌ي مهاجرت من و خانواده‌ام بود. به هرحال كساني كه با مصاحبه‌ها و گفت‌وگوهاي من آشنا هستند مي‌دانند نوع ادبيات من با ادبيات به كار رفته در اين مصاحبه‌ها متفاوت است و از اين پس تشخيص صدق و كذب هرگونه مصاحبه و نقل قول از سمت خودم را با توجه به نوع ادبياتم به خواننده واگذار مي‌كنم.
---------------------

من مدت نسبتا زیادی است مصاحبه های اصغر فرهادی را پیگیری می کنم. از سایت صراط خواستم اگر واقعا چنین سخنانی حقیقت دارد متن کامل مصاحبه را بازتاب دهد و یا فیلم یا صوت آن را در اختیار مخاطبان قرار دهد یا بگوید چرا چنین خبری را نه در سایت های خارجی و نه در سایت های داخلی نمی شود پیدا کرد و فقط صراط از آن خبر دارد و بقیه هم به صراط استناد کرده اند. من پاسخی دریافت نکردم و خیلی امیدوارم این نوشته ام هم منتشر شود. این حرف ها که در سایت صراط بازتاب داده شده در تناقض آشکار با سخنان جناب فرهادی در مصاحبه ی ایسناست.

و در پایان لازم می دانم اشاره کنم کذب بودن این خبر و رفتار ما پس از اطلاع از کذب بودن آن، یک بحث است. حاشیه های فیلم جدایی نادر از سیمین یک بحث دیگر است. و خود فیلم جدایی نادر از سیمین بحث دیگری است. همه ی این بحث ها به فضایی آرام و منطقی با هدف تبیین دلایل برای درستی یا نادرستی یک چیز و بدون تلاش برای محکوم کردن و به حاشیه راندن دیگران نیاز دارد. البته فیلم او به نظرم آن اندازه عمیق هست که قبل از نقد برای فهم هر چه بیشتر آن تلاش کنیم. توصیه می کنم اگر فیلم جدایی نادر از سیمین را تماشا نکرده اید تماشا کنید تا تحلیل شخصی خود را در کنار همه نقد و تحلیل هایی که درباره آن نوشته می شود داشته باشید. هر کس می تواند نسبت به این فیلم نظر خود را داشته باشد. ولی من شخصا آن را بستر مناسبی می دانم برای اینکه بسیاری از مسائلی که دلمان می خواسته در جامعه درباره اش حرف بزنیم را به بهانه این فیلم که به نظرم فیلمی قدرتمند از لحاظ ساختار و محتواست مطرح کنیم. این فیلم نقاط ضعفی هم می تواند داشته باشد که طرح آنها به فضایی حق جویانه و منطقی نیاز دارد.
در کنار همه تعریف و تمجیدها و گاهی تقبیح و تخریبهایی که در بعضی نوشته ها درباره این فیلم و سازنده اش می شود و اصل موضوع را اساسا از دست آدم خارج می کند بین مطالب موجود مطالعه این دو مطلب را توصیه می کنم:
http://firooze.net/articles/1026
http://firooze.net/articles/1080

در آخر از صراط برای این اعتماد و انتشار نظرم صمیمانه سپاسگزاری می کنم.
ناشناس
|
Australia
|
۱۵:۳۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
ای بابا ول کنید چه قدر تو سر وکله ی هم می زنید اتحاد وبجسب هر ادمی یک جور فکر می کنه مهم اینه که اقتدار وازادی کشورمونو به باد ندیم از زمان اقای خاتمی یک سری هنرمندان پاشونو زیادی از گلیمشون بیرون کردند اون هم به خاطر اندیشه ناصواب وزیر ارشاد وقت بود با اسم ازادی خیلی چیزها ازاد شد حالا باید صد سال بدوی تا بتونی این فرهنگ اشتباه رایج رو اصلاح کنی فقط یک چیز مهمه اون هم اطاعت از رهبر ووحدت همین
جنبش آبرنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۲۹ تير ۱۳۹۰
۱
۰
شما همتون با جمهوری اسلامی هستید... پس از الکی فیلم بازی نکنید و خودتونو ....... کنید و با این فیلم بازی کردن فقط دارین خودتونو گول میزنین... مردم که با این حرفا گول نمیخورن...برای همه ی شما واقعا متاسفم که دکان بازار برای خودتون بازی کردید که به قول خودتون بگید حق با شماست... ولی باید اینو بدونید که تو این مملکت ایران حق با هیچکس نیست چون هیچکس حرف حقو نمیزنه و اینم یادتوت باشه سیاست نامرده!!!