۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
مبارزین میرحسین را بایگانی کردند!

چگونه رهبر براندازان از موسوی در حصر به پهلوی در قصر تغییر کرد؟!

چگونه رهبر براندازان از موسوی در حصر به پهلوی در قصر تغییر کرد؟!
مخالفین نظام و براندازان در حالی رضا پهلوی را به عنوان وکیل خود انتخاب کرده‌اند که سال‌ها قبل و پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، میرحسین موسوی به نشانه اعتراض، در داخل کشور ماه‌ها به مقابله با نظام پرداخت و پس از پایان غائله، نزدیک به ۱۳ سال است که در حصر خانگی به سر می‌برد.
کد خبر : ۶۰۸۱۸۷

گروه سیاسی- این روز‌ها تب و تاب چهره‌های خارج نشین و براندازان برای وکالت دادن به رضا پهلوی با نیت دوران گذار از جمهوری اسلامی بالا گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری صراط، از علی کریمی و حمید فرخ نژاد گرفته تا بسیاری از سلبریتی‌های مثلا مبارز خارج نشین و شاخ‌های مجازی به رضا پهلوی وکالت داده اند.

انتخاب فرزند شاه فراری به عنوان وکیل براندازان اتفاق عجیبی به نظر می‌رسد.

برگزیدن فردی که ده‌ها سال است خارج از ایران زندگی کرده و پول توجیبی خود را از مادرش دریافت می‌کند و یا همسرش اجازه فعالیت سیاسی را به او نمی‌دهد به خوبی نشان می‌دهد که دست مخالفین جمهوری اسلامی برای تعیین یک لیدر تمام عیار بدجور خالیست.

مخالفین نظام و براندازان در حالی رضا پهلوی را به عنوان وکیل خود انتخاب کرده اند که سال‌ها قبل و پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، میرحسین موسوی به نشانه اعتراض، در داخل کشور ماه‌ها به مقابله با نظام پرداخت و پس از پایان غائله، نزدیک به ۱۳ سال است که در حصر خانگی به سر می‌برد.

میرحسین که در آن ایام با تمام توان و تشکیلاتش کشور را به آشوب کشیده بود، نه تنها هزینه این بی قانونی و تقابل با جمهوری اسلامی را با حصر خانگی داده است بلکه بسیاری از همدستانش محاکمه و زندانی شدند.

حالا با گذشت سال‌ها از آن اتفاق، هواداران سابق میرحسین به راحتی از وی عبور کرده و به رضا پهلوی آمریکا نشین وکالت می‌دهند تا از جمهوری اسلامی عبور کنند.

این بی‌ثباتی و عدم وفاداری به رهبر پیشین براندازی به خوبی نشان می‌دهد که براندازان حتی به خودشان هم اعتماد ندارند و وفادار نخواهند ماند چه برسد به مردم!

اختلافی که اینک بین بسیاری از چهره‌های سرشناس مخالف جمهوری اسلامی ایجاد شده از همین موضوع است.

برخی معتقدند رهبری مخالفان را باید به میرحسین موسوی که هزینه مبارزه را با حصر پرداخت کرده واگذار کرد و برخی دیگر میرحسین را ناتوان از مدیریت شرایط کنونی دانسته و به دنبال پهلوی رفته‌اند.

هرچند در هر حالتی فقر لیدر جامع و یک مخالف باهوش و تمام عیار در بین براندازان به خوبی قابل درک است، اما عبور از رهبران پیشین که زمانی اسطوره همین مخالفان بودند در نوع خود جالب توجه به نظر می‌رسد.