۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

ورود جهادگرانه سپاه به مناطق سیل‌زده بهنمیر مازندران/ آغاز امدادرسانی

ورود جهادگرانه سپاه به مناطق سیل‌زده بهنمیر مازندران/ آغاز امدادرسانی
فرمانده سپاه ناحیه بابلسر گفت: ۲۰گروه جهادی در غالب ۲ قرارگاه جهادی و با حضور بیش از ۱۵۰ جهادگر بسیجی برای امدادرسانی به سیل زدگان بهنمیری فعالیت و امدادرسانی کردند.
کد خبر : ۵۷۵۸۰۷

مصطفی بازوند فرمانده سپاه ناحیه بابلسر، با اشاره به اینکه عدم تشکیل سیل بند و همچنین عدم لایروبی مناسب در بخش بهنمیر باعث گرفتاری و مشکلات آبگرفتگی و همچنین بوجود آمدن خساراتی برای مردم این بخش شده است، اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های شدید و مداوم در روز‌های گذشته مطلع شدیم در بخشی از شهر و توابع و مناطق روستایی بهنمیر دچار سیل و آبگرفتگی شده است، بلافاصله سپاه و بسیج شهرستان همراه با بخش خدمات شهرداری بهنمیر و دهیاری و شورا‌های محل وارد عمل شد.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه ۱۵۰ جهادگر بسیجی در قالب ۲۰ گروه جهادی وارد عمل شدند، گفت: تخلیه برخی منازل، تشکیل سیل‌بند در جلوی منازل، لایروبی و تمیزکردن منازل، توزیع سبدکالا به برخی از خانواده آسیب دیده توسط گروه‌های جهادی، از جمله اقدامات سپاه و گروه‌های جهادی بسیج شهرستان بابلسر در روز‌های اخیر بوده است.

مصطفی بازوند با بیان اینکه ۵۰ منزل مسکونی و تجاری شهری و ۳۵ منزل روستایی و در مجموع ۸۵ منزل در بخش بهنمیر در این رابطه توسط بسیجیان امدادرسانی شدند، افزود: از این تعداد ۱۰ دستگاه خودرو ۵ منزل مسکونی به همراه ۱۴۰ هکتار مزارع اعم از مرکبات، توت فرنگی، کشت دوباره برنج، کاملا به زیرآب رفته است.

وی تصریح کرد: با حضور به موقع جهادگران و بسیجیان بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف و تعمیر منازل مسکونی آسیب دیده سیل زدگان نیز در دستور کار قرار گرفته است.