۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

بازدید وزیر کشور از مناطق زلزله‌ زده اندیکا

وزیر کشور صبح امروز برای بازدید از نواحی زلزله‌زده در شهرستان اندیکا و گفتگو با مردم در این نواحی به خوزستان سفر کرد.
کد خبر : ۵۷۴۹۵۸

احمد وحیدی وزیر کشور در سفری از پیش اعلام نشده، صبح امروز به منظور گفتگو با مردم در نواحی زلزله‌زده شهرستان اندیکا و بررسی روند رسیدگی‌ها به مردم از سوی دستگاه‌های مسئول، به استان خوزستان سفر کرد.

بازدید وزیر کشور از مناطق زلزله‌ زده اندیکا

به گزارش تسنیم، وزیر کشور که ساعتی قبل با استقبال استاندار و مسئولان استان وارد اهواز شده بود، بلافاصله به شهرستان اندیکا رفت و ضمن ارزیابی شرایط مدیریت بحران زلزله در این شهرستان، در دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مردم در این شهرستان، از نزدیک در جریان نقاط مثبت و چالش‌های موجود برای رفع محرومیت از این شهرستان قرار گرفت.

وزیر کشور هدف از این سفر را حضور در مناطق زلزله‌زده اندیکا و بررسی مستقیم آخرین وضعیت زلزله‌زدگان عنوان کرد و گفت: البته پیش از این، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت بحران و مسولان مختلف از منطقه بازدید داشته‌اند و استاندار خوزستان نیز در چندین نوبت با حضور میدانی به مسائل زلزله زدگان رسیدگی کرده‌اند.

احمد وحیدی اظهار داشت: با توجه به اینکه به فصل سرما نزدیک می‌شویم جهت اطمینان از اتخاذ تمهیدات لازم در این ارتباط، این سفر انجام شد و امیدواریم کار‌ها به خوبی در حال پیشرفت باشد.

در دو هفته گذشته پس از چند زلزله مکرر در مناطق شمالی استان خوزستان خسارت‌ها و مشکلات زیادی برای مردم این مناطق کم برخوردار پیش آمده و شروع فصل سرما نگرانی‌های زیادی را برای رز‌های پیش روی مردم این روستا‌ها ایجاد کرده است.