۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

وزیر تعاون: ضوابط دست و پاگیر پیش روی تشکل‌های مردمی حذف ‌شود

وزیر تعاون: ضوابط دست و پاگیر پیش روی تشکل‌های مردمی حذف ‌شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه موانع پیش روی مردم باید برداشته شود، بیان کرد: در مسیر فعالیت‌ها بسیاری ضوابط دست و پاگیر وجود دارد و این ضوابط فعالیت تشکل های مردمی را دشوار کرده است.
کد خبر : ۵۷۰۰۵۹

حجت‌الله عبدالملکی عصر امروز در جلسه خیرین سلامت قم که با حضور بهرام سرمست استاندار قم برگزار شد، یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم را مردمی‌ کردن امور دانست و اظهار کرد: مردمی‌ کردن و حمایت از تشکل‌ها یکی از ۷ محور اصلی برنامه‌های من برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

وی با اشاره به اینکه موانع پیش روی مردم باید برداشته شود، بیان کرد: در مسیر فعالیت‌ها بسیاری ضوابط دست و پاگیر وجود دارد و این ضوابط فعالیت تشکل های مردمی را دشوار کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه حذف موانع تولید و اشتغال  از دیگر مسائل مورد توجه است، گفت: از دیگر برنامه‌ها هم‌افزایی با تشکل‌های مردمی است و باید از نگاه‌های انحصارگرایانه پرهیز شود.

وی تقویت بعد مردمی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: دولت نسبت به مردمی کردن امور اهتمام و اعتقاد دارد و این موضوع در دستگاه‌ها و سازمان‌ها نیز پیگیری می‌شود.

عبدالملکی با اشاره به دغدغه خیرین سلامت و استاندار قم در خصوص واکسیناسیون کرونا گفت: اولویت اصلی کشور مبارزه با بیماری کرونا است و رییس جمهور با حساسیت این مساله را پیگیری می‌کند.