۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹
تندروها مشایی را رهبر جریان انحرافی می نامند!

بازتاب اظهارات مهم آیت الله مصباح در رسانه های جهان

نظرات ویرانگر ایت الله مصباح که پیش از این از احمدی نژاد در انتخابات سال 2009 با قدرت حمایت کرده بود، نشانگر این موضوع است که بعد از ماجرای وزارت اطلاعات پایگاه حمایتی احمدی نژاد به سرعت در حال از دست رفتن است.
کد خبر : ۲۱۷۰۱
"صراط" - انتقادات صریح آیت الله مصباح یزدی از رییس جمهور و نوع رابطه احمدی نژاد با مشایی، بازتاب گسترده ایی در رسانه های بین المللی داشت.
واشنگتن پست با اشاره به سخنان ایشان که در هفته نامه شما منتشر شد، نوشت: این انتقادات نشان دهنده این مطلب است که پایگاه حمایتی احمدی نژاد به شدت تضعیف شده است.
به گزارش صراط نیوز، این روزنامه با نقل بخشی از سخنان ایت الله مصباح یزدی در مورد امکان مسحور شدن رییس جمهورر توسط مشایی و اشاره به ماجرای عزل وزیر اطلاعات و واکنشهای بعدی افزود: نظرات ویرانگر ایت الله مصباح که پیش از این از احمدی نژاد در انتخابات سال 2009 با قدرت حمایت کرده بود، نشانگر این موضوع است که بعد از ماجرای وزارت اطلاعات پایگاه حمایتی احمدی نژاد به سرعت در حال از دست رفتن است.
واشنگتن پست تصریح کرد: مسایل اخیر ریشه در حمایت احمدی نژاد از معتمد نزدیکش(مشایی) دارد.
این روزنامه آمریکایی با توصیف مخالفان مشایی به عنوان"تندروها" خاطر نشان کرد: تندروها مشایی را رهبر جریان انحرافی می دانند که بدنبال تضعیف نظام حاکم است.
واشنگتن پست افزود: تندروها بدلیل دیدگاه مشایی که در ترویج ارزشهای ایران پیش از اسلام و اظهارت او درباره امکان دوستی با مردم اسراییل به او علاقه ایی ندارند.
در همین حال روزنامه داون چاپ پاکستان نیز با نقل بخشهایی از سخنان آیت الله مصباح یزدی در مصاحبه با شما نوشت: مشایی که پیش از این بخاطر لیبرال بودن ،داشتن دیدگاههای ملی گرایانه که به ایران پیش از اسلام بر می گردد و تاثیر گذاری زیاد بر رییس جمهور مورد انتقادات شدید قرار گرفته است،اینک متهم است که رهبری جریان انحرافی را به عهده دارد که هدف آن نابودی رژیم اسلامی است.
داون افزود:محافظه کاران همچنین مشایی رابه هدایت جریان عزل وزیر اطلاعات متهم کرده اند.
از سوی دیگر روزنامه تلگراف چاپ انگلستان با اشاره به سخنان آیت الله مصباح یزدی و واکنش نخبگان سیاسی اجتماعی نسبت به ماجرای اخیر وزارت اطلاعات نوشت:به نظر می رسد رییس جمهور به شدت منزوی شده است.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲۳
۲۳
از اقای مصباح انتظار نداریم که متکی بر شنیده های خود باشند!!!!
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
در حالت عادي و طبيعي سياستمداران و ... معمولاً در اين راستا حداكثر سعي و تلاش خود را مي كنند كه به طرق مختلف نظرات مخالفانشان را نسبت به خود تعديل و يا حتي جلب نمايند و بر تعداد موافقانشان بيفزايند ، اما بسيار غير طبيعي و غير عادي مي نمايد كه چرا اين مهم در خصوص آقاي احمدي نژاد به هيچ عنوان مصداق ندارد. مدتي است كه اكثريت قريب به اتفاق طبقه عقلا و طيف مذهبي جامعه (از اقشار مختلف) كه حمايت آقاي احمدي نژاد را در دوره انتخابات رياست جمهوري ، آن هم به واسطه شعارهاي مطرح شده توسط ايشان (تاكيد بر كليه شعارها و آرمانهايي كه انقلاب اسلامي اسلامي بر اساس آنها شكل گرفت و صدها هزار شهيد براي شكل گيري اين انقلاب تقديم گرديد ، خاصه تاكيد بر پيروي محض از ولايت فقيه...) بر عهده داشتند ، به صورت جدي و به شكل هاي مختلف به رفتارهاي قابل تامل و غير قابل باور و حمايتهاي بي چون و چراي ايشان از اين جريان منحرف اعتراض خود را مطرح مي نمايند.
اما در كمال ناباوري نه تنها آقاي احمدي نژاد اقدامي در راستاي توجيه اقدامات و عملكرد غير متعارف (برخلاف اصول مطرح شده توسط خود ايشان در زمان تبليغات انتخابات) و از همه مهمتر و اساسي تر *** اعلام برائت از جريان منحرف**** مزبور انجام نمي دهد و تلاشي (عملي) در راستاي توجيه موافقان و طرفداران ديروز و منتقدين امروز خود و دفع كردن شر اين طيف منحرف كه مرتباً از حساب ايشان هزينه مي كنند ، صورت نمي دهد ،‌ بلكه در مقابل مسائل و اعتراضات مطرح شده به اشكال مختلف كه بعضاً توام با بي احترامي و بي اعتنايي به اين طيف معترض و حاميان جدي ديروز خود مي باشد ،‌ آقاي مش ... را زلال معرفي نموده و وي را بعنوان شخصي معرفي مي نمايد كه در عوالمي سير مي كند كه امثال ما نمي توانند در آن عوالم ورود نمايند.!
مهمتر اينكه ايشان نظرات مش ... را نظرات خود (احمدي نژاد) و دولت معرفي كرده و معتقد است كساني كه خود را احمدي نژادي مي دانند اما مش ... را قبول ندارند ،‌دروغ مي گويند و طرفدار احمدي نژاد نيستند ! زيرا نظرات مش....... نظر احمدي نژاد و نظرات احمدي نژاد نظر مش ... است و در واقع اينان يك روح هستند در دو بدن ...
هرچند كه در خصوص نوع ارتباط فكري و ديدگاه احمدي و مش ... و تشابهات و احتمالاً اختلافات اعتقادي اينان تحليلهاي متفاوتي را مطرح مي كنند و در اين زمينه برخي بشدت سعي مي كنند كه احمدي نژاد را عنصري ولايتمدار و كاملا جدا از مش........ تعريف كنند ، اما كاملاً مشخص است كه اين افراد نظريه خود احمدي نژاد را در خصوص زلال بودن و ... مش ... خواسته يا ناخواسته ناديده مي گيرند. ضمناً در صورت تاييد نظريه اين طيف جامعه مبني بر اينكه احمدي نژاد فردي كاملاً متفاوت با مش ... است ،‌ كدام عقل سليمي مي پذيرد كه يك عنصر و مدير حزب اللهي و ولايتمدار 2 آتشه ... با يك فردي با تفكرات مش ... بدون كوچكترين اختلاف نظري به همكاري خود ادامه دهند و در مقابل برخي عناصر دولتي كه از نيروهاي مومن و موجه دولت نيز بودند به راحتي عزل و كنار گذاشته شدند و انواع و اقسام اتهامات متوجه منتقدين گرديد ، اما آقاي خاص در جاي خود مستحكم ماند ف بدون اينكه كوچكترين انتقادي هم از سوي احمدي نژاد متوجه اش باشد ...
علي ايحال شب گذشته احمدي نژاد در شبكه 2 حاضر شده و بدون اينكه به وجود افراد و جريان منحرفي در دولت اشاره كند ، به طور جدي خود را در خط ولايت معرفي كرد ، نكته مهمي كه بايد در روزهاي آتي نتيجه عملي اش را به تماشا بنشينيم كه آيا ايشان در عمل نيز به ادعاي ولايتمداري خود پايبند است و اقدامي در جهت برائت از جريان منحرف صورت مي دهد يا اينكه مسائل حاشيه اي همچنان پابرجا خواهد ماند ............
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
جناب حسين آقا كمي منطق داشته باشيد
رئيس جمهور مثل شما فكر نميكنه جريان منحرفي هست كه حالا ازش اعلام برائت كنه
آقاتهراني گفته بودن رئيس جمهور رو ميشناسم اگر بدونن كاري نادرسته انجام نميدن
ضمنا از جاي كلا رهبري درآوردي كه جناب احمدي نژاد بايد ازين به اصطلاح جريان اعلام برائت كنه ؟
تحليلاتون آبگوشتيه
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
علي آقا از تنكابن من قبول دارم بعضي مواقع تند ميشم و از اين بابت عذر ميخوام حلالم كنين. روي سخنم هم با شما ، هم با آقا مهدي از مشهد و هم امين آقا هست و آزادپي رو فاكتور ميگيرم به دلايلي ....
بنده اهل به حاشيه رفتن و توسل به آيات و روايات و متري نوشتن مطالب براي اثبات حقانيت خودم و صحبتام نيستم ، ‌صرفاً براساس اطلاعات موثق خودم و سنجش افراد براساس معيار ولايت فقيه اظهارنظر ميكنم.
يه سوال اساسي دارم كه به نوعي جواب به جان مطلب ارائه شده از سوي شماست : (اين مطلب شما : وجود مشایی و حلقه انحرافی را در دولت، سمّ مهلک می دانیم!
ولی استدلال شما این استکه، چون مش...... در دولت می باشد و دکتراحمدی نژاد آن را عزل و اخراج می کند، پس بالکلّ، دولت و رئیس جمهور عزیز، را طرد و نفی نمائیم. و اینجا محل افتراق و اختلاف نظر ما با شماست!)


اميدوارم بتونين ذهن منو راجع به اون روشن كنين اخوي
همانطور كه ميدونين احمدي نژاد و مشايي رفقاي چندين و چند ساله ان و ارتباطشون منحصر به همين دو دوره همكاري در دولت نبوده و نيست و سالها قبل (سال 60 – 61 از اروميه و خوي ... با هم بودن) ، و همينقدر كه بدونيم اين نزديكي و صميميت اين دو نفر ، به شكلي كاملاً ويژه و منحصر بفرد است و اين منحصر بفرد بودن را هيچكدام از شماها هم نمي توانيد انكار كنيد ، و از آنجا كه تجربه نشون داده كه حتي دو نفر برادر در صورت داشتن اختلاف نظر در كوچكترين و جزئي ترين مساله اي كه بتوان فكر كرد (مثل طرفداري تيمهاي فوتبال و ... ) قطعاً بناي ناسازگاري يا بحث و جدل لفظي و انتقاد نسبت به هم در خانه دارند و اين چيزي هست كه همه ما و شما به عينه در زندگي هاي خصوصي و خانوادگي خودمان براحتي حس و تجربه مي كنيم.
با در نظر گرفتن اين مطلب مهم كه :
1- شكل گيري و اسكلت و ساختار اعتقادي افراد يك شبه شكل نمي گيرد ، آن هم تفكراتي خاص و بسيار حساس و مهم و اعتقادي درباره مهدويت و ... بلكه نيازمند زمان و كنش ها و واكنش ها و جلسات و گفتگوها و .... فراوان مي باشد. و قطعاً اظهارنظرها و اقداماتي كه اخيراً از احمدي نژاد مشاهده مي فرماييد ، چه در مباحث مهدويت ،‌هاله نور و .... ايستادن در برابر احكام حكومتي حضرت آقا و 11 روز قهر از حكم حضرت آقا و .... نتيجه ساختار و سلولهاي فكري است كه شايد اعتقادات تراوش شده از آن فكر ، نتيجه حدود 30 سال مطالعه و بحث بوده كه براي اينان به مرحله يقين رسيده و براي شكل گيري آن مدت قابل توجهي از پست كارمندي فرمانداري خوي يا ارشاد خوي تا رياست جمهوري ايران را زمان گرفته است. لذا نافرماني احمدي نژاد از مقام عظماي ولايت براي يكي مثل بنده چيز غافلگير كننده و شوك نمي باشد و آن را متاثر از زير گوشي هاي مش .... و دوستانش قلمداد نمي كنم.
2- وقتي 2 نفر برادر بر روي اختلافات كوچك فوتبالي از يكديگر انتقاد مي كنند و حتي مانند من و برادرم كارمان به دعوا نيز كشيده مي شد ! ، آيا امكان دارد كه 2 نفري كه بر روي اصول مهم اعتقادي شان كه با دنيا و عقبي شان ارتباط مستقيم دارد و هرگونه لغزش بر روي اين اصول زيربنايي اسلام ممكن است انسان را به اوج (مانند شهدايمان كه جانشان را بر سر حمايت از اصول و راه ائمه و ولايت نمودند) و يا به ورطه سقوط بكشاند ، اختلاف نظر جدي داشته باشند (مثل شهيد مطهري در كنار مسعود رجوي لعنت الله) اما اين 2 نفر بدون توجه به اين اختلاف نظرهاي زيربنايي كه نتيجه عملي آنها بايد حتماً دشمني خوني تا سر حد مرگ اين دو نفر باشد (مثلاً اعتقاد يكي به ولايت و توطئه ديگري بر عليه ولايت مانند كلي از نيروهاي مومني كه ترور شدن و ...) بر مسند عالي ترين مسؤوليت اجرايي كشور ي مثل ايران كه اسلام و ولايت فقيه و حركت در خط ائمه اطهار ، شهدا ، امام خميني و ديگر مقدسات اصلي ترين مولفه و خواسته بنيانگذاران آن بوده ، بنشينند ، و در حالي كه (بقول شما) يكي از اين دو نفر عاشق و دلداده ولايت آن هم تا مرز شهادت است (يعني احمدي نژاد) و (باز هم بقول شما) ديگري در حلقه و يا سرمنشاء انحراف است (يعني مش .... و دوستانش ، با توجه به اين گفته شما كه وجود مشایی و حلقه انحرافی را در دولت، سمّ مهلک می دانیم! ) بدون اينكه كوچكترين و ريزترين انتقادي را نسبت به يكديگر مطرح كنند !!! و كوچكترين بناي ناسازگاري را با هم بگذارند و در مجموع بدون اينكه كوچكترين نشانه اي مبني بر وجود اختلاف نظر در راستاي رسيدن به اهدافشان از خود بروز دهند ، براي اعتلاي مادي و معنوي كشور جمهوري اسلامي به تلاشهاي شبانه روز ي دست بزنند ، منتها با خطوط فكري متفاوت ، يكي در خط ولايت به نام احمدي نژاد و ديگري در خط انحراف به نام مش ... و دوستان !!
3- لازم به ذكر است ارتباط خاص فكري ، اعتقادي و چندين و چند ساله احمدي نژاد با مش.... به جايي رسيد كه بين دو خانواده وصلت صورت گرفت و .... در حالي كه يواش يواش شاهد اين بوديم كه افكار و عقايد قابل تامل مش .. از تريبونهاي مختلف مطرح مي شود ، و برنامه هاي مختلف خبري سيما چندي به پيگيري سخنان جالب ايشان پرداختند و موج مخالفت و اعتراض كساني كه از حاميان جدي رئيس جمهور در تبليغات انتخاباتي بلند ميشد ، شاهد سكوت احمدي نژاد در رابطه با اظهارات مش .... بوديم.
روند اظهارنظرهاي جنجالي مش .... به جايي رسيد كه ديگه واقعاً قريب به اتفاق حاميان احمدي نژاد (البته عقلاء ، نه ... !) اعتراضات خود را بطور كاملا جدي و به شكلهاي مختلف ابراز داشتند ، اما در كمال تعجب احمدي نژاد بعد از جلسه هيات دولت اعلام كرد كه از مواضع مش ... حمايت ميكنه .... مش ... زلاله و در جاهايي كه خيلي ها نميدونن سير ميكنه ! اونهايي كه ميگن طرفدار احمدي نژادن اما مشايي رو قبول ندارن (مثل امثال شما عزيزان) دروغ ميگن كه احمدي نژادي هستن ، كسي كه احمدي نژادو قبول داره بايد مش ... رو هم قبول داشته باشه ، نظرات مشايي نظرات منه و نظرات من نظرات مش ... هست ، و در مجموع خودش اينگونه اعلام كرد كه احمدي نژاد و مشايي اينقدر در اعتقادات و تفكراتشون به هم نزديك هستن كه يك روح هستن در دو بدن ، (البته فكر كنم شماها حرف خود احمدي نژاد رو هم قبول ندارين و بزور ميخواين بگين مش ... شيطانه ، اما احمدي نژاد عاشق
ولايته ،‌البته يه آدم بيسوادي مثل آزادپي خود مش ... رو هم ميپرسته !! ) ...........
4- برادر عزيزم آقاي امين زنده به عشق احمدي رو مثال ميزنم ، ميخوام بدونم آيا يكي مثل شما كه عشق به ولايت در كلامت موج ميزنه ، و قطعاً اختلافات اساسي زيادي در اصول و مباني فكري خودت با شخصي مثل مش ... احساس ميكني ، آيا ميتوني حتي يه دكه روزنامه فروشي رو با چنين شخصي بگردوني ، بدون اينكه كوچكترين انتقادي متوجه اش نكني ؟ مثلاً هنگام كار در دكه وقتي براي استقبال از مقام عظماي ولايت ميخواي محل كارتو ترك كني و به مركز شهر شيراز بري و اون آدم مشابه مش ... با 4 تا بد و بيراه به اعتقاداتت جلوتو ميخواد بگيره چكار ميكني ؟؟ ازش دفاع ميكني ؟؟
هر چند خيلي جاي بحث وجود داره اما با توجه به اطاله كلام و خستگي شما و بينندگان صراط تا همينجا بسنده ميكنم ..............
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام محمدآقا به من ميگين كه كمي منطق داشته باشم ؟ اولا اين مهمه كه شما منطق رو چي تفسير ميكنين ! كه احتمالاً منظور از منطق از ديدگاه شما ، عشق به جريان مذكور هست !
ضمناً همه ميدونن كه رئيس جمهور مثل ما فكر نميكنه و مثل كي فكر ميكنه !!! اينو كه راست گفتي ! و بنده نوعي توقع هم ندارم كه احمدي نژاد جريان مذكور رو تكفير كنه ،‌ چون اولاً اون جريان رو برحق ميدونه و دوماً خودش يكي از اصلي ترين سران اون جريان هست ، اما واسه برخي ها كه سعي ميكنن مش ... رو كافر معرفي كنن و احمدي نژاد رو برعكس مثبت معرفي كنن گفتم كه باباجان اين دو نفر افكارشون يكي هست و كوچكترين اختلافي با هم ندارن.
ممنونم از اينكه تحليل بنده رو آبگوشتي تفسير كردين ، آخه خيلي آبگوشت دوس دارم با ادب !
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
اینطور شروع کردم که نوشته ام عاری از حب و بغض باشد و تنها به قصد قربت .
عجب از این همه سفسطه که حتی به اندازه دانه ای جو چیزی از توش در نیومد - آدم های سطحی نگر که تا نوک بینی خودشون رو هم نمی تونن ببینند ، وقتی وارد تحلیل سیاسی میشن ، از این بیشتر هم ازشون انتظار نمیره -
کاسه های داغ تر از آشی که به اسم ولایت و به اسم مقدسات و احیانا با یه ته ریش و یه انگشتر عقیق ، در حالیکه تمام زندگیشون تظاهره .....، تظاهر به دانائی - ارتباط با بچه های بالا - سواد - معرفت - ولایت مداری - کار کردن در ستاد فلان و بهمان - کتک خوردن به خاطر کار ستادی - انتظار !!!!!!!! - آه که چه سودایی در سر دارند - پناه بر خدا !!!!!
اینها برای تخطعه ذهن افراد از همه نوع ابزاری استفاده می کنند - به کامنت هاشون نگاه کنید - اونجائی که حس می کنند در بحث غالب هستند ، داد سخن میدند و همه مخالفین خودشون رو متهم می کنند به انواع اتهاماتی که فقط با عقل خودشون قابل طرحه - اونجائی هم که کم میارن یا با یه اسم کاربری دیگه - یا با همون اسم کاربری خودشون ، شروع به تخریب شخصیتی می کنند و فحش و ناسزا میگن و اسمش رو میزارن منطق - البته اینم یه جور منطقه - منتها قرون وسطائی و تفتیش عقایدی -
خوب حالا هی رهبر معظم بفرمایند که اینقدر به اختلافات دامن نزنید - بفرمایند که دولت چنین است و چنان است و از دولت تمجید بفرمایند - ( راستی مگر دولت را چه کسانی تشکیل داده اند؟؟؟؟؟ ) نکند که حامیان تمامیت طلبان ، ماهیت سران خود را از فرمایشات مقام معظم رهبری تفسیر می کنند؟؟؟ که اگر هم به این سو بروند ، هیچ بعید نیست
- اینها همه را منحرف می بینند ، الا خودشان را - البته درست می گویند !!!!! در آنجائی که ایشان ایستاده اند و نظاره می کنند همه چیز انحراف دارد و صد البته این به دلیل زاویه ای است که اقامتگاهشان با راه راست و حقیقت دارد .
- حقیر علی رغم اعتقاد خود نسبت به شخص جناب مش..... ، کمتر در این باب در کامنت هایم گفته ام - چرا که ایشان از موضوعاتی است که حضرت آقا آنرا فرعی نامیده اند
- اما در خصوص اینگونه تاختن افراد عامی و هیزم آوران ورطه حقیقت سوزی ، در حالیکه تحت تاثیر تبلیغات عده ای خاص ( نه طرز تفکر خودشان ) به فکر تطهیر هستند ، و کاسه داغ تر از آش هستند ، جفا در حق ریاست محترم جمهور که هیچ ، در حق مقام عظمای ولایت جفا می کنند ، مقوله ای است که سکوت در مقابل آن خیانت است به اسلام - اینان یا نمی دانند چه می کنند و یا می دانند - چه اگر می دانند وا اسفا
الهم عجل لولیک الفرج - انشاء الله
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
عاقلان دانند آقا مهران !!! كه تو راست ميگي يا بقيه !
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آزادپي محترم يعني تو از مطلب خوب و منطقي كه اين بنده خدا در مورد جريان انحراف نوشته اندازه يه جو هم چيزي نفهميدي ؟
يعني خودتم فهميدي كه اون ته ته ته ته اعماق فيهاخالدونت چيزي به اسم ش .... ور وجود نداره ؟
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۸
مسئله از مرز شنیده ها خیلی وقت پیش گذشته است عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اطلاعاتت رو در این ضمینه به اقای مصباح منتقل کن .بلا
فدایی مشایی
|
Norway
|
۱۳:۳۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۱
۱۱
آیا این نظرات صراط نشینان نوچه ی .................. را ارضا میکند به کفایت؟ یا باز هم میخواهید ثمره ی کثافت کاری های خود در راستای تخریب پایه های نظام در رسانه های بیگانه بیشتر به نظاره بنشینید؟ این است پیام امروز ایران به جهان که ما داریم سقوط میکنیم؟ چرا ؟ چون مش............ بده
خدا به شما بصیرت که نه کمی پول اعطا کند که بخاطر مواجب ................. اینگونه بر کشور خود چوب حراج نزنید
ناشناس
|
Norway
درود بر تو
چطوريه که آقاي مصباح تا ديروز احساس خطر نمي کرد و اينجور مسائل را نشنيده بود
مملکت چي شده که يک شبه يه عده بخاطر منافعشون احساس خطر مي کنند!!!!!!!
شكارچي
|
Norway
اولا اعطا نه وعطا باسواد .ثانيا به تو چقر عطا كرد كه فداييش شدي .ثالثا فعلا كثافت كاريو مش ......... داره ميكنه چون هروقت يه ز..... زد باعث كناره گيري ياران اح........ شد .اون ز.... نزنه همه چي درس ميشه
سعید رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۴
امیر المومنین (ع)فرمودند: ما من جاهل الا مفرط او مفرٌط یعنی جاهلی نیست مگر آنکه در حال افراط یا تفریط باشد چند سال قبل حضرات دولت نهم را معجزه بی نظیر اسلام !!!!!! نامیدند وبه اشاره اونا کتاب احمدی نژاد معجزه هزاره سوم نوشته شد !! گفتند تنها دولت زنده کننده نام امام زمان!! بعد خیلی زود اون تب فرو نشست وگفتند: بزرگترین خطری که اسلام را تهدیدمیکنه!!! وبعد هم اظهارات بقول خودشون عوامانه(که نوعی توهین به مردمه وادعای دانایی برای خودشونه) مبنی بر جادو وسحر و... !! برادر من کسی ممکنه کتابای زیادی خونده باشه ولی لزوما دانا نباشه. اگه این مسایل صحت داره واقعا تو کشور وتو حوزه های علمیه کسی نیست که بتونه این سحر وطلسمو باطل کنه1؟ اینجاست که آدم به ارزش فرمایش مولا پی میبره (البته به اندازه فهم خودم نه به قدر ارزش واقعی فرمایش ایشون)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز میزان حال فعلی افراد است.قرار نیست اگر کسی در مقطعی خوب بود الی الابد نیز خوب باقی بماند.صرفنظر از بعضی زیاده رویها ولی اصل آن حرفها درست بود هم حرفهای الان هم در مورد احمدی نژاد و دولتش درسته و منافاتی با هم ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیرالمؤمنین علیه السلام: زبیر از ما اهل بیت بود تا وقتی که فرزندش متولد شد.
نباید استبعاد کرد که کسی واقعاً خوب باشد و به خاطر وابستگی به اطرافیانش از مواضع خود کوتاه بیاید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم میزان ؟ میزان همراهی شخص به نسبت گروهی خاص .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا ايولا
زبیر از ما اهل بیت بود تا وقتی که فرزندش متولد شد؟
شما غير از تحريف سخنان رهبري و حرفهاي افرادي مثل مش.......... سخنان حضرت امير رو هم تحريف ميكنيد؟
تاوقتي پسرش بزرگ شد عزيزم
ضمنا آقاي احمدي نژاد تغيير نكرده هموني بوده كه قبلا بوده مش.......... هم از ابتدا بااون بوده
جناب مصباح بهتره براي حرفهاشون كمي سند بيارن
انسيه
|
Netherlands
|
۱۴:۰۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۶
وقتي رئيس جمهور نصايح بزرگان علما حزبالله را كنار گذاشته وحتي يك بار هم منحرف دفترش را نقد نمي كند علي رغم حواشي وهزينه هاي زيادي كه براي دولت ونظام ايجاد كرده غير از مسحورشدن رئيس جمهور توسط اين فرد معلوم الحال حرف ديگري نمي توان زد البته اخيرا فرد رمال وجن گيري كه منحرف دفتر رياست جمهوري با او در ارتباط بوده است دستگير شده واعترافاتي هم كرده كه اميدواريم قوه قضائيه منحرف دفتر رياست جمهوري رانيز دستگير نمايد سحر وطلسم حقيقت دارد ولي در اسلام اموختن اين كار وبه كار گيري ان حرام است دشمن وقتي ديد رئيس جمهور احمدي نژاد فدايي ولايت وكشور و ملت است و به هيچ روشي نمي شود اورا از راهش منصرف كرد از طريق نفوذ موذيانه وروش هاي شيطاني مي خواهند احمدي نژاد را از ما بگيرند خدايا احمدي نژاد را براي اين ملت حزب الله وشهيد پرور حفظ كن
ناشناس
|
Netherlands
یعنی واقعا غیر از چیزخور شدن و طلسم شدن احمدینژاد توسط وردها و جوشونده ها چیز دیگری نمیشه گفت ؟؟
مهران آزادپی
|
Netherlands
کاربر گرامی - خدا کند که برای بکار بردن این اسم رمز تمامیت طلبان در تخریب دولت ، اسناد و دلایل متقنی و محکمی در نزد وجدان خود و نزد دادگاه عدل الهی داشته باشید .
خدا کند که از آنهائی نیاشید که گناه بدون لذت می کنند . که هم از لذت محرومند و هم عقوبت در انتظارشان است .
خدا کند که حرف های شما و تحلیل و تصمیم گیری شما برهان داشته باشد و تحت تاثیر مسموعاتتان نباشد .
حق یارتان
باخرزی
|
Netherlands
اینکه سحر و جادو واقعیت داره و هیچ شکی در آن نیست.و ما هم نباید همه چیز را به پای خرافه بدانیم و می بایست بعضی واقغیتها را قبول داشته باشیم.
وقتی امام در پاریس بودند یک فرد روحانی به امام میفرماید برایتان دعای باطل السحر بدیم که امام میفرمایند:من خودم دعای باطل السحرم.
البته مردان خدا خود قرآن ناطق وسراسر وجودشان خدایی است.
ايمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۱۲
دوستان دقت كنيد
اولا اشخاصي مثل حضرت آيت الله مصباح يزدي هرگز نه بر شنيده اكتفا كرده و نه اون القابي كه كامنت بالايي گفته به كار بردند
ثانيا شما كه از سحر چيزي نميدوني يه شخصيت رو راحت تخريب نكن
سحر آقاي ميم معروف به مش......... ممكنه لحظه به لحظه باشه و خنثي كردنش بسيار سخته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس دنبال یه جنگیر حرفه ای بگرد دادا .
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
ایمان جان معلومه این کاره ای ها ...... بسم الله !!!
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۵
ازآقاي مصباح يزدي چنين انتظاري نداشتيم احمدي نژاد اگريک رآي هم داشته باشد دراين مملکت آنهم منم چون کسي که خودرا نوکر مردم وخادم مردم مي داند هيچگاه از اهداف والاي انساني وارزشي وديني دورنمي شود يزدي وامثال آن مي خواهند دوران ستم اصلاحات حاکم شود که تيغ عليه احمدي نژاد بسته چراخودي ها ودلسوزان تخريب مي کنيد
اقای دل.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۳
سلام.استاد صراط شما هم دارید یواش یواش ذات خودتونو بروز میدید و داره مشخص میشه که زیر پرچم کدوم خط فکری دارید سینه میزنید .جسارته اما مثل شما مثل ایه ی 20 سوره ی بقره ست.راه رو بلد نیستید و برنامه ای هم ندارید.کمین کردید که ببینید که بر علیه رییس چمهور مستضعفین موضع گرفته تا تو بوقش کنید بعدشم تهش بگید ما ولایتمدار و قانون مدار و ایناییم و یه پیشوند امام بزارید ابتدای اسم ایت الله خامنه ای که اره امام ما خامنه ایه و این صحبتا.(((((((( چو بارانی سخت که از آسمان بریزد، بارانی که ظلمت‏ها و رعد و برق همراه داشته باشد رعد و برقی که از نهیب آن انگشتان در گوشها کنند و خدا فراگیر کافران است (19). نزدیک باشد که برق دیدگانشان ببرد هر گاه روشن شود راه روند و چون تاریک شود باز ایستند اگر خدا میخواست از همان اول چشمها و گوششان را می‏گرفت که خدا بهر چیز توانا است (20). ))))))))شما هم حرفای مش........ براتون مثل برقه .هروقت حرفی بزنه میگید ایول راهمون پیدا شد و میرید جلو .چند وقت که حرف نمیزنه تاریک میشه و راهتون رو گم میکنید.ادمایی که خودشونو امت حزب الله میدونن و الباقی رو بی دین و منحرف و از بالا بقیه رو نگاه میکنن قصدشون اصلاح امور نیست بلکه میخوان قدرت نمایی کنن و خدای نکرده عقده گشایی.اسم این دوستان حز ب الله نیست بلکه سوپر حزب الله ه که هم از پیغمبر و هم از امامان اطهر جلو زدن وشاید دیگه اونارو هم قبول نداشته باشن و دین جدیدی بیارن .
این دوستان ادمایی هستن که دین رو گذینشی و با افراط و تفریط عمل میکنن.با هرکی حال کردن میشه مومن باهرکی حال نکردن میشه کافر.باهرکی حال کردن میشه ولایی با هر کی حال نکردن میشه ضد ولایت .به هرکی دوست داشتن میگن ساحر ..ابروی هیچکس خط قرمز نیست مسایلی مثل موی فلان دختر و ابروی اون و شلوار این و مانتو ی اون و تی شرت اینو کفشای اون و دمپایی این میشه مساله درجه یک جامعه ی اسلامی..بعدش فساد اداری و قضایی و دزدی های کلان و اعتیادو فحشا و بیکاری و ترکیدن یه عده از سیری وخشکیدن یه عده دیگه از گرسنگی و هزاران مساله ی دیگه میشه مسایل بی اهمیت.
به همون خدایی که اسم حزب الله ازش گرفته شده این اسلام نیست ....این راه نیست....این مرحله ای که شما میخواید بازی رو ازش شروع کنید مرحله ی اخره نه اول.........
استاد صراط و بقیه ی دوستان.مردم ایران خیلی باشعور تر از اینان که موضع گیری کسی برعلیه یا به نفع کسی تو تصمیمشون اعمال تاثیر کنه. حالا میخواد اون شخص حتی ایت الله باشه(البته غیر از ولی فقیه که نظرش حکمه)یا هرکس دیگه . با عوض شدن موضع اون موضع کل مردم عوض بشه....هرکسی تو ایران یکی از دو عامل پشتیبانی رهبر و پشتیبانی مردم رو هرکدومو از دست داد دیگه بهش امیدی نیست...امیدوارم منظورمو درست گفته باشم.
السلام علیک یاتالی کتاب الله وترجمانه
مهران آزادپی
|
United States of America
|
۱۷:۰۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۳
گفتی این رسانه های غربی و منحط از حرف های چه کسی برای تخریب چه کسی استفاده کردند؟؟؟؟؟؟
فرمایش حضرت امام خمینی ( ره ) رو نصب العین بفرمائید
هوشنگ
|
United States of America
خدا تو يكي رو شفا بده ، خصوصاً داخل جمجمه ت
مهران آزادپی
|
United States of America
خداوند متعال به شما هم بصیرت عنایت فرماید.
ممل
|
United States of America
الحمدلله خداوند بصيرت شناخت جريان منحرف و حاميانش (مثل تو) رو به ما عطا كرده
مهران آزادپی
|
United States of America
الحمد لله ممل جان - امیدوارم با همین حد بصیرت محشور شوی !!!!
مهران آزادپی
|
United States of America
ممل جان برای شناخت حد بصیرت خود لطفا به امتیازهائی که به کامنت ها داده شده عنایت ویژه بفرمائید .
غلام (جاده چالوس)
|
United States of America
معلومه مهران جان اينكه فكر كردن نياز نداره 4 تا آدم بيسواد تحت تاثير جريان منحرف اينكارو ميكنن ديگه !! زياد بودن دليل بر حقانيته بيسواد ؟
مثل كربلا ....!
مهران آزادپی
|
United States of America
قابل عنایت ویژه کاربران و کامنت گذاران محترم جهت بهره برداری و نهایت فیض از پاسخ آقا غلام باسواد و اهل کمالات ، از جاده چالوس
بسيجي با بصيرت
|
United States of America
آزادپي خودتو داري خسته ميكني ! فكر كنم اگه صراط كاربراي بي بصيرت خودشو ليست كنه ، تو يكي درجه خدايي اونارو كسب ميكني !
الانم به حد كافي توو اين سايت اسمت ضايع هست ،‌مگه اينكه اسمتو عوض كني كه در اون صورت اگه سايت صراط اين اقدام احتمالي متقلبانه تو فاش نكنه ماها ديگه سراغش نميايم
ممل
|
United States of America
مهران چجوري شده .... گوگولي مگولي شده !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۰
ما که نفهمیدیم که شما حامی نظام و ولایتی یا داری اداشو در میاری شما یه خلوتی با خودتو و خدای متعال بکن ببین در راستای چه مسیری داری حرکت میکنی شما بجای اینکه بشینی صبح تا شب ببینی فلانی چی میگه بعد فوراً بیای منتقل کنی تو سایت شما انتقاد بکن ولی دائم کارت تخریب نکن شما نمیدونی که طبق گفته آقا اگه شما میخوای سیستم جمهوری اسلامی رو الگو کنید باید از دستاوردهای اونو در جامعه مطرح کنید با اینکارتون شما دارید تمام افکار پاک بچه های حزب الله را به مسلخ میبری پی به کارت ببر.اینکارت زیاد مورد توجه رهبری و امت حزب الله نیست. سرباز جان بر کف امام خامنه ای (حفظه الله)
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
در اینکه احمدی نژاد مواضع مش.............. رو قبول داره، شک نکنید.
هیچکدام از حرکت ها و واکنش های ایشون احساسی نیست و ایشون نشون دادند که توانایی بالایی بر غلبه به احساساتشون دارند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. واینکه چرا خودشون مستقیما مواضع مش........... را تکرار نمی کنند از هوش بالای ایشان حکایت دارد. به اعتقاد من تمام حرکت های ایشون حساب شده است و خدا نکند که هدف ایشان فریب مردم باشد برای رسیدن به مقاصد خلاف منافع ملی.
ن
|
Germany
|
۱۷:۴۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۳
خلاصه بگم بنده هم پول دادم وهم تبلیغ کردم تا ....... نزاد رای بیاورد چون نظراتش با نطرات من مطابقت داشت اکنون اگر لازم ببینم برای پایین کشیدنش هم پول میدم وهم تبلیغ می کنم والبته از قشر ضعیف چامعه هستم چون داره شورش در میاره
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
اصلا معلوم هست شما کدوم وری هستید> تو یه خبر از احمدی نژاد تعریف تو یکی دیگه تخریب . حامی دولت یا منتقد دولت؟
آتشبار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۱
آقای مصباح ! اگر احمدی نژاد را سحر و جادو کرده اند ! خوب سحرش را بشکنید . شماها که به علوم غریبه آگاهی دارید
امیر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۱
ملاک فرمایشات حضرت امام خامنه ای می باشد . ایشان مسئولین را دعوت به آرامش در جامعه میکنند . حال ببینید چه حرف هایی آرام بخش و چه حرف هایی باعث خوشحالی دشمنان میشود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۳
چشم شما روش! و چشم بعضی ها!
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۲
بنازم اونا هم فهمیدند شما تندروئید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۰
كسيكه اطاعت از احمدي نژاد رو اطاعت از خدا مدونست حالا به جن و تسخير رو آورده!حضرات با بسيرت ! تا حالا كجا بوديد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۵
مطمئن باشید که اگر دجال خروج کنه مش....... یکی از مهره های اصلی دجال هست
نشانه هاش هست
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
فتنه انگیزی خواص ما رو ببین
بصیرت در حد تیم ملی دارند این خواص با بصیرت
آی عقلا ! جریان انحرافی اصلی را بشناسید
فدایی مشایی
|
Norway
|
۰۵:۴۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
صراط در این پست 9 نظر را غیر قابل انتشار تشخیص داده قربون این همه آزادی بیان و این آستانه ی تحمل
ناشناس
|
Norway
به نظرم تقصیر صراط نباشه اگر می خواهی سانسور نشوی باید سانسور کنی!
سعید خراسانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
من که خودم دار م جن ذده میشم ازاین همه جنجال درباره این بنده خداخواص برعلیه او مینویسند دیگرانهم همنطور دراین وسط اقای رئیسجمهور تنها کسی است که هیچ جیز نمگه بخدا دارم واقعا جن ذده میشم یکسی کاری کند تورا بخدا یکاری بکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به ليستت رسانه هاي غربي را هم اضافه کن.....
رضايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
دشمنان انقلاب اسلامي ايران گزينه هاي متعدي براي ضربه زدن به انقلاب دارند و از طرفي حوصله زياد و البته پول فراوان در اين راه هزينه مي كنند. از ابتداي انقلاب صدها توطئه و فتنه براي شكست انقلاب بكار گرفتند از غائله هاي محلي منطقه ايي گرفته تا كودتاي نوژه و فتنه بني صدر و جنگ تحميلي و فتنه اصلاحات و پشتش فتنه سبز و و اكنون هم فتنه مش............ و اين فتنه را هم بحول قوه الهي سربازان گمنام اما زمانهم كه خنثي كنند آنها فتنه ديگي با مهره ديگري را به ميدان مياورند تا به خیال خام خودشان بالاخره جايگاه ولايت فقيه را متزلزل و بر فرض محال نهايتا"‌بكلي از پهنه سياسي كشور حذف كنند چون دريافته اند كه با وجود ولايت فقيه و مصداق فعلي آن مقام معظم رهبري همه توطئه هاي آنها يكي پس از ديگري خنثي خواهد شد .به نظر بنده براي تنوير افكار عمومي و بر طرف شده شك و شبهه ها و خاموش كردن توپخانه اتهامات و افترائات در برنامه ايي زنده و تلوزيوني با حضور رئيس جمهور و مش........... از يك طرف و منتقدان از طرف ديگر به مناظره بنشينند و هريك از موضع خود دفاع كنند و به شبهات پاسخ گويند و مردم هم قضاوت خواهند كرد . چطوره ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما....
اگر جرات دارند حتي يک برنامه با حضور مش.......... بگذارند ، نيازي هم به حضور احمدي نژاد نيست
آنوقت مي فهميد حق با کيست....
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
برای من این نکته خیلی عجیب به نظر میاد که وقتی مش............ میخواست حرف بزنه خیلی از حضرات ایشون رو نپذیرفتند و گفتند که ایشون هم شان ما نیست که باهاش هم کلام بشیم .
حالا هم که آقای مش............ به فرمان مقام عظمای ولایت برای دامن نزدن به فتنه و وارد نشدن به حواشی لب فرو بسته در حال تحریک ایشان برای وارد گود شدن هستید .
واقعا وقت آن نرسیده به ندای مقتدای خود گوش فرا دهید و از دامن زدن به اختلاف و نفاق پرهیز کنید؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیدانم که این همه داعیه ولایتمداری از چه چیز ناشی می شود؟؟؟؟
مدعیان دروغین ، خداوند مکر شما را به خودتان باز می گرداند . انشاء الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
عجب بازنابی! کلا دو تا روزنامه نوشته که یکی از آنها پاکستانیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
اگر احمدی نزاد مشایی را طرد نکند خودش مطرود مردم حزب اله خواهد شد
نوری تابان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
به نام خدا
سلام
من دقیقا 3 هفته گذشته این مطالب رو از یک شخص قابل اعتماد و نزدیک به آیت الله مصباح یزدی شنیده بودم و در ابتدا من خودم هم زیاد باور نمی شد و زبانی تایید کردم اما در این چند هفته با چیزهایی که دیدم و بررسی کردم می بینم واقعیت داره این رو بدونید که آیت الله مصباح یزدی هیچ حرف غیر مستندی رو نمی زنه
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا مستندات خودتون رو برای روشن شدن ذهن کاربران این سایت ارائه فرمائید - البته چنانچه جنابعالی هم بر اساس مسموعات خود به یقین نرسیده اید و اسناد کافی و حقیقی دارید !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۲
خدا آيت الله صانعي راحفظ کن درست تشخيص داده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
کدوم انعکاس مهم؟!؟!
اصل خبر مسحور شدن اح........ تحریف شده عزیزم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
فائزه هاشمی گفته بود که اگر این آقا انتخاب شود بعید نیست فکر کند ..................... است! اگر اندکی به این آقا کمک می کردید این ادعا را می کرد! حیف تاریخ را از یک ......................محروم کردید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۰
۱
۱
آقای مش........ معشوقه ی اح......... شده ومح.......... می خوادش به جان خودم باور کن
علي اكبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
بسم الرب اشهداوالصديقين
باعرض سلام
جنگ هفتاد و دو ملت همه راعذربنه
چون نديدندحقيقت ره افسانه زدند
هدف ماشيعيان مشخص است وآن رساندن نهضت اسلامي به دست صاحبش امام زمان(عج)وتازماني
كه ايشان ظهور نكرده اندبايدپيرو ولي فقيه كه آگاه به امور مسلمين است باشيم.تاجزءاي از چندين وچند فرقه اي كه ازاسلام وشيعه به انحراف كشيده شده ومي شوند نشويم.ملاك نظر
رهبريست.هرگاه ايشان به صراحت كسي رابازخواست كرد ما نيز بااوهمراه مي شويم
وتا زماني كه اوسكوت اختيار كرده نبايداختلاف نظرهارابيش ازاين علني كنيم.