۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷

انتصاب غیر منتظره و عجیب در فدراسیون فوتبال!

انتصاب غیر منتظره و عجیب در فدراسیون فوتبال!
فدراسیون فوتبال بدون اطلاع رسانی کامل، از انتصاب یک عضو هیات رئیسه به عنوان سرپرست کمیته فوتسال این فدراسیون خبر داد.
کد خبر : ۵۷۷۱۲۱

از زمان بروز اختلافات میان شهاب‌الدین عزیزی خادم و مهرداد سراجی، رئیس و سرپرست کمیته فوتسال که منجر به جدایی سراجی، عضو هیات رئیسه از این کمیته شد، خانواده فوتسال بدون سرپرست اداره می‌شد. بعد از گذشت حدود دو ماه از این جریان‌ها، فدراسیون فوتبال دقایقی قبل بدون اطلاع رسانی قبلی، از یکی دیگر از اعضای هیات رئیسه به عنوان سرپرست کمیته فوتسال یاد کرده است.

به گزارش ایسنا، احسان اصولی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که سرپرستی کمیته بازاریابی و تلویزیون این فدراسیون را هم بر عهده دارد، با حکم رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست کمیته فوتسال انتخاب شده است.

فدراسیون فوتبال هنوز هیچ توضیحی نداده که آیا قرار است او به طور همزمان هر دو کمیته را اداره کند یا خیر. تاکنون در فدراسیون فوتبال سابقه نداشته یک نفر به طور همزمان مسئولیت دو کمیته را برعهده داشته باشد.

سایت فدراسیون فوتبال از قول احسان اصولی نوشت:

در ابتدا از حسن اعتماد ریاست فدراسیون به خودم سپاسگزارم و امیدوارم به لطف حضرت حق و حمایت و پشتیبانی رییس و هیات رییسه فدراسیون و سایر ارکان بتوانیم در توسعه فوتسال و کسب قهرمانی‌ها و جایگاه‌های رفیعی که در ظرفیت فوتسال کشور نهفته است موثر باشیم و گام‌های خوبی برداریم.

همچنین دست یاری خودم را به سمت همه پیشکسوتان، مربیان، مدیران باشگاه‌های فعال در عرصه فوتسال، بازیکنان و صاحب نظران دراز می‌کنم چراکه همفکری، کمک و حمایت و مشارکت در تصمیم‌گیری‌های صحیح در این حوزه را نیازمندیم.

قطعا مهمترین برنامه از دیدگاه بنده توجه به تامین امکانات برای تیم‌های ملی فوتسال و گسترش زیرساخت‌های لجستیکی است. در صورت توجه واقعی به استعداد‌هایی که در این رشته در سطح کشور وجود دارد می‌توانیم بیش از پیش جایگاه خود را در جهان تثبیت کنیم.

توجه به تیم‌های پایه، تشکیل تیم ملی امید، استعدادیابی در سراسر کشور و حمایت از برنامه لیگ‌های فوتسال در هر دو بخش آقایان و بانوان موجب پشتوانه‌سازی مناسب برای آینده فوتسال کشور می‌شود و در این صورت بانک نیروی انسانی تکمیل خواهد شد. استعدادیابی در استان‌ها همواره دست ما را در تامین ظرفیت مورد نیاز برای حضور پرقدرت در رقابت‌های جهانی پر خواهد کرد و قطعا زمینه‌ساز کسب نتایج درخشان نیز خواهد بود.

برنامه‌ریزی دقیق برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باید از همین حالا آغاز شود و نقاط ضعف و قوت را در قالب یک برنامه راهبردی تدوین کنیم. با استفاده از این نقشه راه ان‌شاءالله انتظاری که مردم و علاقمندان از فوتسال دارند را جامه عمل بپوشانیم. بزرگان و پیشکسوتان فوتسال را به مشارکت دعوت و درخواست می‌کنم نقطه نظراتشان را به ما منتقل کنند.

فدراسیون فوتبال اقدامات لازم را در خصوص اساسنامه انجام داده است و اکنون در مرحله‌ای قرار داریم که نیاز است نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عنایت ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند تا بر اساس مصوبه مجلس، آن چیزی که درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران مشخص و توافق شده محقق شود. آن هم در شرایطی که تیم ملی فوتبال ما به لطف خدا، دعای خیر مردم و مدیریت خوب این دوره از سوی عزیزی خادم و هیات رییسه و با درخشش بازیکنان نام آور کشورمان در یک قدمی صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفته است.

نتایج کسب شده در این دوره اتفاقی تاریخی است و با اقتدار کامل در آستانه صعود به جام جهانی قرار داریم و قطعا این دستاورد موجب افتخار و شادی مردم عزیز کشورمان است. با توجه به همه این موارد، برای رقبای ما در منطقه که در تلاش برای صعود به جام جهانی هستند، گره خوردن شرایط فوتبال ملی ما قطعا خوشایند خواهد بود؛ بنابراین لازم است برای تداوم این افتخار آفرینی‌ها دوستان عزیزمان در مجلس عنایت ویژه‌ای داشته باشند تا تعلل در این موضوع باعث ایجاد مخاطره برای فوتبال ملی نشود و در یک کار جمعی و هماهنگ توسط دولت جمهوری اسلامی، مجلس شورای اسلامی، فدراسیون فوتبال و تمام ارکان اقدامات مناسبی را در این حوزه به انجام برسانیم.