۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

مصوبه جدید مجلس درباره بیمه کارگران ساختمانی و فصلی

مصوبه جدید مجلس درباره بیمه کارگران ساختمانی و فصلی
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای تامین اعتبار به منظور حل مشکل بیمه کارگران فصلی و ساختمانی، خبر داد.
کد خبر : ۵۷۶۸۳۷

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اعضای کمیسیون با حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:محور جلسه اعضای کمیسیون با وزیر بیمه کارگران فصلی و ساختمانی بود.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه در این جلسه در زمینه فصل پنجم بیمه کارگری مصوبه‌ای داشتیم، افزود:در زمینه بیمه کارگران فصلی و ساختمانی ۱۲ هزار میلیارد تومان کمبود اعتبار وجود داشت که قرار شد با مصوبه اعضا این میزان کمبود منابع جبران شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه با همراهی دولت برای حل مشکلات کارگران در حوزه‌های مختلف برنامه‌هایی داریم، ادامه داد:در این راستا قرار شد تا شورای عالی کار هر ماه تشکیل شود این اتفاق خوبی است که امیدواریم خروجی جلسات ماهانه شورای عالی کار نیز برای کارگران مثمر ثمر باشد.

اسماعیلی تصریح کرد: در این جلسه در زمینه حل مشکلات بیمه زنان خانه‌دار نیز نکاتی مطرح شد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌هایی را مطرح کرد که امیدواریم اجرایی گردد تا مشکلات بیمه این قشر نیز بر طرف شود.